KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Het geld was maandag binnen en kreeg de volgende info:
Uw bestelling wordt naar verwachting 1-3 werkdagen verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 04 Maa, 2011 - 09 Maa, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd. Vandaag is hij volgens Apple verstuurd, met een uiterste leverdatum van 7 maart ben benieuwd
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Tuurlijk wel, je krijgt hem morgen binnen man.THE_BASE schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:51:
Die van mij staat nu al de hele dag op Keulen. Gaat íe nooit redden in 1 dag naar Utrecht.
Verwijderd
We zitten in dezelfde boot... uuuhmmm... dezelfde vrachtwagen.THE_BASE schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:51:
Die van mij staat nu al de hele dag op Keulen. Gaat íe nooit redden in 1 dag naar Utrecht.
edit: Oh, dus niet. UPS geeft nu aan dat hij net is aangekomen in Warschau, Polen.
[ Voor 27% gewijzigd door WickedWizard op 02-03-2011 17:56 ]
Verwijderd
Hmm.. die van mij ook (zelfde zending). Vind UPS maar raarCaptainCharisma schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:43:
Zojuist is mijn MBP in Keulen aangekomen. Dan zal die van jou dat ook wel zijn, MitchellOnline?
[afbeelding]
edit: Oh, dus niet. UPS geeft nu aan dat hij net is aangekomen in Warschau, Polen.
Verwijderd
Momenteel ben ik namelijk aan verlengen toe, maar ik wacht hier liever nog even mee. Want als ik dit nu al ga doen, dan zet vodafone me abonnement alvast over naar een bel+sms+internet abbo.
Echter heb ik nu nog een oude nokia, waarbij ik geen gebruik maak van internet.
Verwijderd
Return Status
This service is currently unavailable, please try again later
Inloggen op store lukt nu niet omdat hij down is ivm de iPad2 e.d.
Dat heb ik ook al de hele dag, dus ook voordat de store down ging. Je bent dus niet de enige.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:30:
Ik kan al de hele dag de status van mij gisteren geplaatste MBP 13" bestelling niet opvragen. Hebben meer mensen daar last van? Heb wel een bevestigingsmailtje gehad. Als ik op link in het mailtje klik krijg ik de volgend melding:
Return Status
This service is currently unavailable, please try again later
Inloggen op store lukt nu niet omdat hij down is ivm de iPad2 e.d.
Hebben wij bij The Phone House voldoende op voorraad hoor!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:10:
Weet iemand wanneer Vodafone weer een levering van Iphone4's krijgt?
Momenteel ben ik namelijk aan verlengen toe, maar ik wacht hier liever nog even mee. Want als ik dit nu al ga doen, dan zet vodafone me abonnement alvast over naar een bel+sms+internet abbo.
Echter heb ik nu nog een oude nokia, waarbij ik geen gebruik maak van internet.
Heb je al een email gehad dat hij is verzonden? Dat staat in de 'bestel email' dat je als hij verzonden is een email krijgt met verzendinformatie.htf99 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:43:
Die van mij is donderdag besteld en maandag verzonden maar nog steeds geen tracknummer.
Verwijderd
Vanuit Warschau was de vertrekscan om 21:11 en de aankomstscan in Keulen om 22:54. Nú is hij dus wel in Keulen, neem ik aan.CaptainCharisma schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:43:
Hoop niet dat ik hem echt pas de 11de of later krijg. Eerst op de update wachten en dan lang op de verzending. Bij menig persoon die een bto later besteld hebben is lever datum veel eerder.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Daar stond ik wel even van te kijken, aangezien de extra RAM meestal voor een maatwerk optie telt.
Ik heb inderdaad precies hetzelfdeCaptainCharisma schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:43:
Zojuist is mijn MBP in Keulen aangekomen. Dan zal die van jou dat ook wel zijn, MitchellOnline?
[afbeelding]
Volgens de app Deliveries wordt de Macbook morgen geleverd
Verwijderd
Igor92 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:04:
Ah, nu staat mijn tracking nummer er bij. UPS zegt 8-3 en apple 7-3.
Koeln, Germany 03/03/2011 3:51 Vertrekscan
Koeln, Germany 02/03/2011 2:38 Importscan
Koeln, Germany 01/03/2011 23:30 Aankomstscan
Warsaw, Poland 01/03/2011 21:49 Vertrekscan
01/03/2011 18:41 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 01/03/2011 18:28 Vertrekscan
01/03/2011 15:59 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 01/03/2011 12:35 Vertrekscan
Koeln, Germany 01/03/2011 3:18 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Incheon, Korea, Republic of 01/03/2011 8:37 Aankomstscan
Shanghai, China 01/03/2011 6:05 Vertrekscan
Shanghai, China 28/02/2011 23:00 Exportscan
Koeln, Germany 28/02/2011 15:58 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 28/02/2011 20:00 Aankomstscan
28/02/2011 16:55 Vertrekscan
28/02/2011 13:59 Herkomstscan
China 28/02/2011 0:39 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Laat dat apparaat nou net vanmiddag bezorgt worden, terwijl ik op stage zit
Hopelijk komt er tot slot nog een vertrekscan te staan, wanneer dat busje vertrekt naar Leeuwarden. Denk dat ik dan maar ff naar huis toe fiets.
Nee.Hassoow93 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:22:
Lever UPS ook op zaterdagen?
THE_BASE schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:29:
Hier staat het nu op Utrecht: klaar voor verzending. Zou dus moeten lukken vandaag!
Dit lijkt me weer zo'n "Told you so!"-momentje.CaptainCharisma schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:53:
[...]
Tuurlijk wel, je krijgt hem morgen binnen man.
[ Voor 58% gewijzigd door WickedWizard op 03-03-2011 11:32 ]
Koeln, Germany 03/03/2011 11:42 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Gaat sneller als verwacht!

Vetraging op mijn macbook dus?
[ Voor 7% gewijzigd door Hassoow93 op 03-03-2011 11:54 ]
Die melding kan binnen een paar uren alweer weg zijn. Maar volgens mij zit je Macbook nog wel in China, dus het zal waarschijnlijk niet vóór dit weekend worden.Hassoow93 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:54:
Kijk wat voor melding ik bij UPS ontvangen heb!
[afbeelding]
|_____vakje______|
Ik heb precies hetzelfde! Met exact dezelfde tijden. Onze bestellingen reizen dus ook samen.Hassoow93 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:54:
Kijk wat voor melding ik bij UPS ontvangen heb!
[afbeelding]
Maar ze zijn al in 'Koeln' dus de uitzondering kan misschien ook sneller zijn?
Edit; Zijn dus alleen de papieren die in Keulen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Igor92 op 03-03-2011 12:02 ]
Nee, je Macbook zelf zit nog niet in Keulen.Igor92 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:59:
[...]
Ik heb precies hetzelfde! Met exact dezelfde tijden. Onze bestellingen reizen dus ook samen.
Maar ze zijn al in 'Koeln' dus de uitzondering kan misschien ook sneller zijn?
Herkent iemand dit probleem?
Igor92 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:54:
Mijne heeft inderdaad een dag vertraging opgelopen... Nu zou hij woensdag pas komen.
[afbeelding]
Onze tijden zijn ook exact hetzelfde. Bij mijn vorige bestelling (macbook white late 2009) Werd de tijd steeds korter. Bij deze word de tijd alleen maar langer. Ben benieuwd. Achja, inderdaad bijna weekend, (carnaval?) Dus dat gaat lekker snel voorbij. Maar als ik mijn mbp heb, kan ik eindelijk mijn gegevens even overzetten en deze verkopen. (:Hassoow93 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:16:
Bij mij ook!! ik heb nog net gekeken. Minder Blij geworden, gelukkig is het weekend dat gaat zo voorbij!
[...]
Succes nog allemaal!
Heb die van mij donderdag besteld en moet ook wachten tot 8-11 mrt.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:47:
Apple heeft gisteren mijn betaling voor de 15" MBP via de bank ontvangen en de verwachte levertijd staat nu op 8 - 11 maart. Hopelijk gaan ze hem vandaag verzenden. Ik begin steeds meer te balen dat ik niet gewoon meteen donderdag bestelt heb en creditcard als betaalmiddel heb gekozen.
Ook nog steeds geen tracking number ontvangen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Gefeliciteerd! Is het zo dat je het krijgt te zien wanneer de chauffeur onderweg is? Of wordt dat niet getoond? Kan het niet zo snel vinden tussen de reacties in dit topic..THE_BASE schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:20:
Vanmiddag om 15.00 uur bezorgd. Onwijs blij met mijn nieuwe MacBook Pro.
Succes nog allemaal!
Verwijderd
Oh oh Mr. B, oh oh!
Idem hier. Laten we hopen dat het wat sneller gaat, mijn macbook werd bij ontvangst van betaling tussen 11 en 16 maart beloofd.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:02:
Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn MBP verzonden is, maar dat de uiterlijke leveringsdatum 18 maart is.
Verwijderd
Dat heb ik ook. Is dat ook de reden dat ik nog geen trackingnummer heb? Krijg je die pas na samenvoeging?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:11:
Hah bij mij ook. Maar ik heb juist ontdekt dat het blijkbaar langer duurt omdat ik ook nog een sleeve erbij besteld heb. Achteraf bekeken had ik dat beter niet gedaan, want daardoor moet de bestelling samenkomen in Tilburg wat een paar dagen extra kost.
Verwijderd
gelukkig heb ik van nature een overvloed aan geduld
(afgelopen donderdag besteld en nog geen ups nummer, levertijd tussen 7 en 10 maart)
Ben benieuwd of mijn Macbook Pro vandaag wordt geleverd
MitchellOnline schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:49:
[afbeelding]
Vast wel.MitchellOnline schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:49:
[afbeelding]
Same here dus, wat vervelend. Als ik dat had gewetenVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:11:
Hah bij mij ook. Maar ik heb juist ontdekt dat het blijkbaar langer duurt omdat ik ook nog een sleeve erbij besteld heb...
Dat zoiets één, twee of hooguit drie werkdagen langer kan duren kan ik nog begrijpen, maar dan nog is 17 maart erg laat
Ik heb 'm de 24ste besteld en dezelfde dag het geld overgemaakt naar Apple via de bank.Hassoow93 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:12:
Wanneer heb jij precieus je macbook besteld? Ik heb op de 28ste de mijne besteld en ik krijg hem pas volgende week maandag hoop ik.
[...]
MBAIR 13.3 CTO
1.86GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM
128GB Flash Storage
[ Voor 36% gewijzigd door steffex op 04-03-2011 11:05 ]
Verwijderd
Bedankt voor de tip!THE_BASE schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:43:
[...]
Hebben wij bij The Phone House voldoende op voorraad hoor!
Ben gisteren langs geweest bij The Phone House op kanalen eiland, en ze hadden gelukkig nog één iphone4 voor vodafone op voorraad.
Dus meteen geregeld en meegenomen.
zijn de iphone4's tegenwoordig niet simlock vrij vanwege de meerdere providers?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:15:
[...]
Bedankt voor de tip!
Ben gisteren langs geweest bij The Phone House op kanalen eiland, en ze hadden gelukkig nog één iphone4 voor vodafone op voorraad.
Dus meteen geregeld en meegenomen.
Snap niet waarom sommigen een snelle levering hebben, anderen een tracking code, en sommigen geen van beide
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Precies hetzelfde verhaal hier, alleen kreeg ik de verzendbevestigingsmail vanmorgen pas, en heb ik niet eens een sleeve besteld. Enige 'accessoire' is Apple Care. Ook zonder de sleeve dus bizar lange levertijd, al ga ik er eigenlijk wel vanuit dat ik m'n bestelling uiteindelijk eerder heb dan die 17e.mikkelnl schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:29:
Hier ook raar geval met een MBP: maandag kreeg ik mail dat betaling (via bank binnen was), gisteren/donderdag mail dat hij verzonden is... Maar nergens een tracking code ofzo te vinden, alleen een verwachte leverdatum van apple op 17 (!!!) maart. Ook ik heb er een sleeve bij besteld.
Snap niet waarom sommigen een snelle levering hebben, anderen een tracking code, en sommigen geen van beide
Verwijderd
Tja, ik hoop eigenlijk ook wel dat Apple het erg ruim in zet, we zien wel.... ik *hoop* eind volgende week...Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:48:
[...]
Precies hetzelfde verhaal hier, alleen kreeg ik de verzendbevestigingsmail vanmorgen pas, en heb ik niet eens een sleeve besteld. Enige 'accessoire' is Apple Care. Ook zonder de sleeve dus bizar lange levertijd, al ga ik er eigenlijk wel vanuit dat ik m'n bestelling uiteindelijk eerder heb dan die 17e.
Verwijderd
De status is zojuist trouwens versprongen naar:
Shanghai, China 04/03/2011 20:53 Exportscan
Heb je er accesoires bij besteld? En wanneer kreeg jij je UPS code (of hoe weet je die uberhaupt? via apple.nl?)Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:27:
Heb een MBP 13" besteld. De Apple site zegt dat hij op de 8e komt, maar UPS zegt de 10e. Wat denken jullie? Apple gaf aan dat hij de 7e of 8e zou komen toen ik hem bestelde.
De status is zojuist trouwens versprongen naar:
Shanghai, China 04/03/2011 20:53 Exportscan
Thanks
Verwijderd
Ik heb er een Displayport - DVI adapter bij besteld. Voor de rest niets (geen BTO oid). Wanneer ik m'n code kreeg weet ik niet meer. Hij is de 3e verzonden.mikkelnl schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:30:
[...]
Heb je er accesoires bij besteld? En wanneer kreeg jij je UPS code (of hoe weet je die uberhaupt? via apple.nl?)
Thanks
Dat zie je in het overzicht scherm bij mij. Zoals ook in het screenshot van Igor92 hierboven.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:30:
waar kan je zien bij UPS wat de verwachte levertijd is?
Verwijderd
via deze site staat er nu dat hij naar keulen gaat en geen tussen stop maakt in Polen!
http://www.packagemapping.com/
jammer dat UPS niet in de weekenden levert anders kreeg ik morgen (denk ik)
Hierbij het allereerste berichtje op internet vanaf mijn gloednieuwe Macbook Pro 13" (Intel Core i7 2.7Ghz)!CaptainCharisma schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:24:
[...]
Vast wel.Die van mij is nu ook 'out for delivery' in Utrecht. Heb 'm zelf 24 februari (vorige week donderdag) besteld en meteen betaald via bankoverschrijving. Maandag kreeg ik een ontvangstbevestiging van de betaling en dinsdag werd hij verstuurd. Naar verwachting krijg ik in de loop van de dag een belletje aan de deur van UPS.
Igor92 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:32:
Die van mij is nu in Polen. Pff, wat een wereldreis maakt dat ding...
Verwijderd
Wachten viel zoals @CaptainCharisma al zei mee
Ook nog meteen de Magic Mouse bij de Media Markt gehaald, kwam hier helaas niet in aanmerking voor studentenkorting
scheelt wat, 3-4EU met studentenkorting?MitchellOnline schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:18:
Hierbij ook het eerste berichtje op internet vanaf mijn hagelnieuwe Macbook Pro 13 inch!
Ook nog meteen de Magic Mouse bij de Media Markt gehaald, kwam hier helaas niet in aanmerking voor studentenkorting
Ja klopt, dass maar 6%, was ook meer een principekwestie. Ik vind dat je moet krijgen waar je recht op hebt, al was het 0,10 cent
Werkt dat bij jou een beetje lekker, zo'n Magic Mouse bij je laptop? Ik ben ook meer van de muizen dan van trackpads, maar die van de Mac vind ik wel geniaal. Dingen als scrollen (met twee vingers tegelijk op het trackpad) of naar de volgende/vorige pagina gaan door drie vingers snel naar rechts of links te bewegen; erg fijn!MitchellOnline schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:18:
Hierbij ook het eerste berichtje op internet vanaf mijn hagelnieuwe Macbook Pro 13 inch!
Laat ik het zo zeggen, als je die multi-touch handelingen op je touchpad handig vind, vind je een Magic Mouse al helemaal handigCaptainCharisma schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:33:
[...]
Werkt dat bij jou een beetje lekker, zo'n Magic Mouse bij je laptop? Ik ben ook meer van de muizen dan van trackpads, maar die van de Mac vind ik wel geniaal. Dingen als scrollen (met twee vingers tegelijk op het trackpad) of naar de volgende/vorige pagina gaan door drie vingers snel naar rechts of links te bewegen; erg fijn!
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal. Die van mij staat ook op 8 - 11 maart en status 'Nog niet verzonden'. Ik vermoed dat ze in het weekend geen leveringen verzenden. Als die voor het weekend verzonden zijn, dan had UPS 'm waarschijnlijk wel gewoon verwerkt. Volgens mij gaat het distributiesysteem van UPS 24/7 door, alleen geen levering in het weekend in het geval van Apple.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:19:
Wordt er eigenlijk in het weekend gewoon doorgewerkt? Mijn MBP is nog steeds niet verzonden, maar de verwachte leverdatum staat nog steeds op 8 - 11 maart, gaan ze dat dan nog wel redden?
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Verwijderd
Wat doen ze eigenlijk als je niet thuis bent? En de dag erna ook niet?
[ Voor 13% gewijzigd door Igor92 op 05-03-2011 14:32 ]
2.0GHz Quad-core Intel Core i7
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
128GB Solid State Drive
8x Double-Layer SuperDrive
MBP 15"HR Antiglare WS Display
Mini DisplayPort-VGA Adapter
Best wel benieuwd want ik zal van Ubuntu naar Mac over stappen, mijn eerste Mac
Ik heb dit via de telefoon besteld ivm studententarief maar sindsdien nog altijd geen enkel mailtje ontvangen van Apple. Al 2 keer gebeld naar de apple-foon helpdesk maar daar kunnen ze me enkel vertellen dat alles ok is met de bestelling en dat ze mijn correcte mailadres hebben.
We zijn nu de 5de maart en nog steeds heb ik geen enkel teken van factuur of bevestigingsmail gehad..!
Zou ik het beste afwachten en via de site mijn bestelling min of meer opvolgen?
Yep, hier ook. Volgens UPS is 'ie op dit moment nog in Shanghai.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:29:
Yeah! Mijn MBP is eindelijk ook verzonden. Verwachte leverdatum staat op 10 Mar 2011.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Idem! Onze MacBooks reizen samen dus denk ik.IT-Pro schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:40:
[...]
Yep, hier ook. Volgens UPS is 'ie op dit moment nog in Shanghai.
Die gaat dus vandaag een trip maken richting NL depot.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.