[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.870 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 18:50
azt33 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:01:
TweakG5, gefeliciteerd en veel plezier!

Mag ik vragen of je BTO of standaard had besteld en of je er accessoires bij had besteld? En wat voor betalingswijze je hebt gebruikt?

Ik heb ook op zondag 6 maart besteld, maar heb nog geen trackings nummer ontvangen en geen teken dat ik het snel zal krijgen...
Ja natuurlijk mag dat. Ik heb het 15 inch basismodel besteld met een afstandsbediening. Zondag heb ik rond half 8 het geld overgemaakt via creditcard. Toen heb is ie op woensdag middag op de post gegaan en heb ik de avond het trackingnummer gekregen. Hij lag toen vrijdag in Duitsland en is gister al aangeboden geweest maar toen was er niemand thuis.

Ik hoor wel meer verhalen van mensen die geen trackingnummer hebben gehad maar die hem dan een dag voordat hij wordt afgeleverd toch nog krijgen. Dus houdt de hoop hoog en bel anders als je over een paar dagen nog niets hebt gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malweran
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
iemand enige ervaring met Expeditors?

Kreeg gister een tracking nummer. Status staat nu als 'service complete:delivered'
Maar er staat bovenaan dat hij naar Amsterdam zou gaan. Word hij vanaf hier weer verstuurd via TNT/UPS ofzo?
Ik snap er nu de ballen van namelijk.

Edit: laat maar, heb even stuk of 5 pagina's opnieuw terug gelezen en nu begrijp ik het wel. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik vandaag een tracking nummer en morgen pas de bestelling.
Dat is balen, vandaag ben ik thuis.. morgen niet..

[ Voor 29% gewijzigd door malweran op 16-03-2011 13:34 ]

450D, 11-16mm f2.8, 18-55mm IS, 50mm f1.8 II, Sigma 70-300mm, 430 EX II en wat prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, jammer om te zien (voor mij dan) dat het via Apple toch wel vrij vlot gaat en via de APR blijkbaar een stuk langzamer. Ik zie bestellingen van een week na de introductie voorbij komen die al geleverd zijn. Maandag een mail naar de APR gestuurd, nog niets gehoord. Ik hoop toch echt dat het deze week een keertje klaar is.
Ondanks alles kan ik weinig zeuren: heb wel een korting van 10%. Volgende keer wordt het toch echt via Apple zelf bestellen, tenzij ik 'm ergens uit voorraad kan krijgen.
Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte wanneer ik meer weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Apple: Shipped on: Mar 16, 2011 via UPS Ireland
UPS: Departed - Shanghai, China, Wednesday, 03/16/2011

8)7

Heef UPS Ireland een vestiging in Shanghai ofzo..

[ Voor 17% gewijzigd door Executor16 op 16-03-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn spiksplinternieuwe MacBook Pro ontvangen.

7-3 besteld (15" high res, geen accessoires) en betaald (bankoverschrijving)
9-3 betaling ontvangen door Apple
12-3 product overgedragen aan UPS
Na een redelijk vlotte verzending (met de gebruikelijke bottle neck in Keulen) via UPS vandaag binnengekomen. Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de route met de tijden:

Afbeeldingslocatie: http://joostvanrijn.com/img/ups-delivery.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt steeds vervelender.. Je hebt gewoon dezelfde bestelling een ruime week later geplaatst en nu binnen, terwijl ik nog zit te wachten op het verlossende telefoontje van de APR..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik begrijp wat je bedoelt, Ironis, ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik neem aan dat het voor jou zelfs erger moet zijn, omdat je eerder besteld hebt. Maar dit is zeker frustrerend!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vervelendste is vooral dat je niet ziet wat er met je bestelling gebeurt. Het maakt het voor mij veel minder erg (leuk zelfs) als je de bestelling kan volgens. Nu hou ik mijn middagen vrij zodat ik uiterlijk 15:30 in de auto kan stappen om nog voor sluit in Bergen op Zoom te kunnen zijn. Och, het is het wachten uiteindelijk waard. Daar hou ik het dan maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik zit in hetzelfde bootje, ik kan het (nog steeds) niet volgen. Ik hoop voor ons allebei dat ze snel komen!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Ironis, jij ook hier haha

Hier nog een wachtende op het verlossende telefoontje van de APR...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malweran
Kan je niet even langs bij de winkel?

450D, 11-16mm f2.8, 18-55mm IS, 50mm f1.8 II, Sigma 70-300mm, 430 EX II en wat prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al 2x gebeld maar ze konden me niks meer vertellen dan: ja misschien dat ie volgende week binnekomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malweran
Wow, wat een service.. Ik mag hopen dat zij weten waar hun bestelde producten zijn.. Dat zou best dramatisch zijn als ze dat niet eens voor hunzelf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dus ook dat dat het probleem is. Zij plaatsen natuurlijk een batchorder bij Apple die ze via een andere weg aangeleverd krijgen. Hoogstirritant lijkt me dat voor hun, omdat het voor de klanten erg onduidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@basje07 Welke APR? Als het een andere is kan ik bij de mijne nog een telefoontje wagen vandaag..

En jep, ook hier ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld. Er was vandaag een bulk binnengekomen, maar ze hadden het nog niet helemaal verwerkt. Als mijn bestelling erbij zit belt hij voor 15:15 terug. Anders moet ik langer wachten. De volgende levering verwachten ze vrijdag. Als het dan weer niet lukt, wordt het woensdag.

Komt er dus op neer dat ze bij mijn APR de pallets elke woensdag en vrijdag binnenkrijgen. Vaker niet. Ik hoop dus op een telefoontje in de komende 20 minuten, anders ga ik toch wel uit van vrijdag a/s.

Edit: Goed, ben niet gebeld binnen het half uur die was afgesproken. Ik ga er nu dus maar van uit dat hij vrijdag bij de levering zit...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is sinds gister ook binnen :D

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3083651/Screen%20shot%202011-03-16%20at%2015.23.38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malweran
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:56:
Net even gebeld. Er was vandaag een bulk binnengekomen, maar ze hadden het nog niet helemaal verwerkt. Als mijn bestelling erbij zit belt hij voor 15:15 terug. Anders moet ik langer wachten. De volgende levering verwachten ze vrijdag. Als het dan weer niet lukt, wordt het woensdag.

Komt er dus op neer dat ze bij mijn APR de pallets elke woensdag en vrijdag binnenkrijgen. Vaker niet. Ik hoop dus op een telefoontje in de komende 20 minuten, anders ga ik toch wel uit van vrijdag a/s.

Edit: Goed, ben niet gebeld binnen het half uur die was afgesproken. Ik ga er nu dus maar van uit dat hij vrijdag bij de levering zit...
ah jammer, duimen voor vrijdag..

Als ze nou aan klanten doorgeven dat het op de manier gaat zoals hierboven staat is het een stuk duidelijker dan 'geen idee'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

malweran schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:36:
[...]

ah jammer, duimen voor vrijdag..

Als ze nou aan klanten doorgeven dat het op de manier gaat zoals hierboven staat is het een stuk duidelijker dan 'geen idee'
Ik heb op 3 maart een Macbook Pro besteld bij APR, het is wel een BTO. Ze zeggen dat hij vrijdag binnenkomt, maar als ik deze verhalen hoor is het maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 3 maart een bestelling geplaatst bij APR "Easy-M" (België).
Ze informeerden me dat ik "10 werkdagen" mocht verwachten bij CTO's. (MBP 15", 7200rpm HDD, High-res)
Vandaag toch nog eens geïnformeerd en ze wisten me te vertellen dat ze maandag, woensdag en vrijdag leveringen ontvangen. Deze voormiddag zat m'n levering er nog niet bij, dus ik gok/hoop op vrijdag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:53:
[...]

Ik heb op 3 maart een Macbook Pro besteld bij APR, het is wel een BTO. Ze zeggen dat hij vrijdag binnenkomt, maar als ik deze verhalen hoor is het maar even afwachten
Het is moeilijk in te schatten denk ik. Laten we hopen dat ze gelijk hebben. Misschien komt het bij mij omdat ik meteen de dag na introductie heb besteld. Zal internationaal veel vraag zijn geweest in de eerste week / 2 weken. Heb het idee dat het nu wat sneller gaat. Wie weet is het vrijdag. Zou goed zijn. Heel weekend mee klooien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:09:
[...]

Het is moeilijk in te schatten denk ik. Laten we hopen dat ze gelijk hebben. Misschien komt het bij mij omdat ik meteen de dag na introductie heb besteld. Zal internationaal veel vraag zijn geweest in de eerste week / 2 weken. Heb het idee dat het nu wat sneller gaat. Wie weet is het vrijdag. Zou goed zijn. Heel weekend mee klooien :)
Dat had ik ook al in gedachten, ben van plan om dan gelijk een nieuwe tv erbij te kopen zodat ik thuis op een groot beeldscherm kan werken met draadloze muis en toetsenbord.
Weet iemand of de aanbieding van APR Xando printer ook geldig is als je printer op 3 maart is besteld?
Je zou er dan een printer kunnen bij kopen voor €10

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:52:
[...]

Dat had ik ook al in gedachten, ben van plan om dan gelijk een nieuwe tv erbij te kopen zodat ik thuis op een groot beeldscherm kan werken met draadloze muis en toetsenbord.
Weet iemand of de aanbieding van APR Xando printer ook geldig is als je printer op 3 maart is besteld?
Je zou er dan een printer kunnen bij kopen voor €10
Je zou ze er op attent kunnen maken, meestal geldt voor dit soort acties dat je aanspraak kan maken op de actieprijs bij aanschaf in de afgelopen 2 weken. Je hebt tenslotte een periode bedenktijd of je een product wil.

Als ze het niet doen kun je alsnog je printer annuleren (daar heb je recht op als consument, zonder reden van opgaaf, de precieze periode weet ik niet uit mijn hoofd maar is denk ik op consuwijzer.nl terug te vinden) en ter plekke bij afhalen alsnog die printer nemen, tenslotte neem je hem op dat moment alnog af bij je bestelde Mac. Als ze niet mee willen werken zou ik gewoon annuleren en ergens anders een printer zoeken, want APRs zijn niet de goedkoopste, ook al is het in combinatie met een Mac.

Ik zou er alleen niet op wachten tot je MBP er is, maar gewoon vandaag of morgen ernaartoegaan. Dan heb je nog de periode van je bedenktijd te pakken..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, kan haast niet wachten tot morgen. Nou maar hopen dat hij er ook daadwerkelijk is.
Ben benieuwd naar mijn 1e MAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de APR bestellers! Die van mij is dus toch gisteren binnengekomen en ik kan hem vanmiddag afhalen. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:23:
Goed nieuws voor de APR bestellers! Die van mij is dus toch gisteren binnengekomen en ik kan hem vanmiddag afhalen. Kan niet wachten!
Helaas geldt dit niet voor de mensen die bij Mediamarkt hebben besteld. (Bestelling geplaatst op 26 februari)
Zij hebben nog geen idee wanneer het mogelijk binnen kan komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai da's balen.. Maar het lijkt me toch niet veel langer meer te duren dan.. Mijn bestelling is op 25 feb gedaan, dus daar zit hooguit een dag tussen qua verwerking van de bestelling. Kan me ook voorstellen dat het bij MM langer duurt door interne distributie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:36:
Ai da's balen.. Maar het lijkt me toch niet veel langer meer te duren dan.. Mijn bestelling is op 25 feb gedaan, dus daar zit hooguit een dag tussen qua verwerking van de bestelling. Kan me ook voorstellen dat het bij MM langer duurt door interne distributie oid?
Volgens de verkoper krijgen zij Apple producten op dinsdagen en donderdagen aangeleverd. Hopelijk krijg ik het volgende week dan!

(Ik had echt voor een APR moeten kiezen, omdat het sneller is en omdat er nu een actie loopt dat je een €100 giftcard krijgt met Rabobank :P )

P.S. Heb jij je MBP al opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds still waiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een Mac bij een winkel moeten ophalen, via rabobank kun je €100 tegoedbon krijgen. Lees de voorwaarden op de site van rabobank

Ben benieuwd of ik morgen een telefoontje krijgt dat ik hem op kan halen, erg nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Er staat nu dat het 'Out for Delivery' is in de tracking pagina van Expeditors. Heeft iemand hier ervaring mee? Betekent dat ik het vandaag/morgen kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:05:
Zo, mijn eerste post, en dan ook maar gelijk in dit topic.

Zojuist (5 minuten geleden) mijn tweede MBP besteld; 13" i5 met 8GB en 128GB SSD. Heb nu een standaard 13", maar werd me toch iets te traag.

Levertijd-indicatie die bij de bestelling werd gegeven; 21-24 maart.

En als ik dit hier allemaal lees, mag ik in mijn handen dicht knijpen als dat zo is :)

Ik houd jullie op de hoogte!

Reserved
Vandaag een mailtje gehad dat hij is verzonden. Verwachte leverdatum: 22 maart.
Ik kan dus bevestigen dat je beter via de Apple Store online kan kopen en vooral geen accessoires erbij besteld.

Reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Mijn MBP is vandaag van Kazachstan naar Polen gevlogen.. Ik denk niet meer dat ie deze week gaat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 22:41
Ik heb gister mijn BTO MBP highend 15" besteld bij een APR, ze zeiden dat ik moest rekenen op een levertijd van 3 weken :S.. Gelukkig heb ik thuis een hele dikke windowsbak staan :P.. Maar ik ben wel erg benieuwd naar mijn eerste Mac ervaring! Geen accessoires erbij besteld, dus dat scheelt wellicht wel.

Ik wil ook gebruik maken van de rabobank actie, maar nu zeiden ze in de winkel dat het misschien niet geldig zou zijn omdat mijn Macbook niet voor het einde van maart geleverd zou kunnen zijn. Haha, nou dat gaat dus mooi niet op, ik ga die kortingsbon zeker wel krijgen. Slap excuus }:O :+

[ Voor 32% gewijzigd door jick op 17-03-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:12:
Mijn MBP is vandaag van Kazachstan naar Polen gevlogen.. Ik denk niet meer dat ie deze week gaat halen :)
je hebt een Boratbook Pro besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze mijn eerste post op mijn nieuwe MBP. Heerlijk apparaatje is het toch :)
Mensen, het is 't wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwijl, kwijl... ik wil hem oooooookkkk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:56:
[...]

je hebt een Boratbook Pro besteld?
:D dacht ik ook aan inderdaad.

Mijn boekje is nu in Koeln!. Duurt nog wel 2-3 dagen voor die in NL is denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer gebeld naar de APR in zeist, ze vertelde me dat ie vandaag op de lijst met binnen te komen producten staat dus met een heeeel klein beetje mazzel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb een eerste trackings nummer gekregen, die van NL Distribution Center (waar ik dus niks aan heb). Ik denk dat dit betekent dat ik mijn MBP pas maandag/dinsdag kan verwachten... Ik had eerlijk gezegd gehoopt op vandaag. Ach ja, het is het wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n APR gebeld en hij is binnen, eindelijk m'n MBP ophalen morgen...

*als een klein kind zo blij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:59:
Net m'n APR gebeld en hij is binnen, eindelijk m'n MBP ophalen morgen...

*als een klein kind zo blij*
Ik begrijp precies hoe je voelt, ik heb net een trackingsnummer van UPS gekregen en ik krijg het maandag geleverd! Dat wordt een zwaar weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:45:
Op 3 maart een bestelling geplaatst bij APR "Easy-M" (België).
Ze informeerden me dat ik "10 werkdagen" mocht verwachten bij CTO's. (MBP 15", 7200rpm HDD, High-res)
Vandaag toch nog eens geïnformeerd en ze wisten me te vertellen dat ze maandag, woensdag en vrijdag leveringen ontvangen. Deze voormiddag zat m'n levering er nog niet bij, dus ik gok/hoop op vrijdag! :)
Update: Normaal was hij vandaag zeker binnen, maar dat was/is dus niet het geval...
Aan de telefoon wisten ze mij te zeggen "het spijt ons" en dat het maandag dan zal zijn... *zucht* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag helaas geen bericht gehad van APR, nou maar een mail gestuurd of ze al iets meer weten. En nou moet ik ook nog mijn Iphone 3 weken missen omdat hij niet meer op stil kan.
Het zit ook niet mee. We wachten geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die ook 'expeditors shangai' staan hebben als leverancier, jullie track nummer werkt op volgende site: http://expo.expeditors.com
Mijn verhaal loopt een beetje zoals de meesten hier.
Uitkijkend naar mijn nieuwe mpb, teleurgesteld in de mannier waarop apple informatie verschaft over de voortgang van de levering.

Hierbij het ganse verhaal:
http://solidconsulting.be...-via-expeditors-shanghai/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vamiddag m'n MBP opgehaalt, nu alles van m'n iMac kopieren naar m'n MBP en dan klaar is kees.

Wat een uber geile machine is het!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik krijg mijn MBP morgen binnen, kan niet wachten! Veel plezier ermee, maar dat moet geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
MBP early 2011 met US keyboard besteld op 26 februari bij Mediamarkt.

Vandaag (22 maart) opgehaald :)

Zo maar even opstarten; bootcamp uitvoeren en allerlei modificaties toepassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonSafari
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-03 15:25
Chuckiej schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:29:
MBP early 2011 met US keyboard besteld op 26 februari bij Mediamarkt.

Vandaag (22 maart) opgehaald :)

Zo maar even opstarten; bootcamp uitvoeren en allerlei modificaties toepassen :P
Wow, een maand wachttijd...Heb mijn CTO 16-03-2011 besteld, maar schijnt momenteel niet zo lekker te lopen qua leveringen. Zou volgens de Premium Reseller deze week binnen zijn....helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Weet er iemand of je in de NY Apple Store een macbook pro 15" met hi res scherm kunt kopen? Ik wil mijn macbook pro namelijk in de VS gaan kopen (scheelt een dikke 600 euro) maar ik heb eigenlijk wel heel erg graag de hi res versie ipv de standaard resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 18:50
esak schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:36:
Weet er iemand of je in de NY Apple Store een macbook pro 15" met hi res scherm kunt kopen? Ik wil mijn macbook pro namelijk in de VS gaan kopen (scheelt een dikke 600 euro) maar ik heb eigenlijk wel heel erg graag de hi res versie ipv de standaard resolutie.
Ik weet niet hoe lang je er bent maar meestal moeten ze die los bestellen van apple en dat duurt dan weer 1 a 2 weken zo niet langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
lol wat een lange levertijden allemaal O-)

Macbookje 15inch besteld via apple.com/hk/en, 8GB memory, Hi-res scherm met Anti-glare, Applecare nog erbij,
Dagje later ID verificatie opgestuurd,
Nog dagje later bestelling status verwerkt,
Drie dagen later bericht van verzending, Tracking linkje werkte wel pas goed nog een dagje later (dankzij TNT),
Nog eens twee dagen later was ie geleverd, moet wel zeggen, hij moest maar van Shanghai naar Hong Kong vliegen,
En nu moet ie nog van HK naar Belgie geraken met men kameraad binnen enkele dagen, maar wat een prijs verschil (in de orde van bijna 800 euro goedkoper), maar goed ik verhuis toch naar HK later dit jaar.

Kan niet wachten om men Windhoos laptopje buiten te kieperen _/-\o_

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxz
  • Laatst online: 00:53

lxz

anglico schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:29:
lol wat een lange levertijden allemaal O-)

Macbookje 15inch besteld via apple.com/hk/en, 8GB memory, Hi-res scherm met Anti-glare, Applecare nog erbij,
Dagje later ID verificatie opgestuurd,
Nog dagje later bestelling status verwerkt,
Drie dagen later bericht van verzending, Tracking linkje werkte wel pas goed nog een dagje later (dankzij TNT),
Nog eens twee dagen later was ie geleverd, moet wel zeggen, hij moest maar van Shanghai naar Hong Kong vliegen,
En nu moet ie nog van HK naar Belgie geraken met men kameraad binnen enkele dagen, maar wat een prijs verschil (in de orde van bijna 800 euro goedkoper), maar goed ik verhuis toch naar HK later dit jaar.

Kan niet wachten om men Windhoos laptopje buiten te kieperen _/-\o_
Heb ik iets gemist? Is het inmiddels wel mogelijk om vanuit de online Apple store HK naar NL te laten shippen? Of heb je dat op een andere manier voor elkaar gekregen?
Ik las met mijn neus, komt dat uurtje minder slaap denk ik :)
Netjes dat je op zo'n manier een hoop geld kunt besparen op exact het zelfde product :) Veel plezier ermee!

[ Voor 8% gewijzigd door lxz op 27-03-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 11:04
Vrijdag avond rond 22:00 iPad 2 32GB Wi-Fi Zwart besteld gewoon via de online Apple Store
Verzend datum Apple: 22 April
Uiterlijke aflever datum: 28 April,
Duurt wel eventjes, jammer dat de iPad2's zo hard gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil een 13 inch MBP met SSD bestellen. Weet iemand hoelang dit gaat duren?

Groeten en alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 12:57
Mijn MBP met SSD werd verzonden 3 maart, mijn betaling werd ontvangen op 1 maart. Pakket in ontvangst genomen op 10 maart (maar ik had er een extra item bij besteld, dan duurt de verzending over 't algemeen wat langer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonSafari
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-03 15:25
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:56:
Hallo,

Ik wil een 13 inch MBP met SSD bestellen. Weet iemand hoelang dit gaat duren?

Groeten en alvast bedankt voor je reactie!
Meerdere mensen geven aan dat de "Standaard" versies goed te leveren zijn, maar de CTO's langer op zich laten wachten.
Premium reseller geeft aan dat dit te maken heeft met de release van de iPad2 waar Apple voorrang aan heeft gegeven. Zou Japan nog roet in het eten gooien wat betreft onderdelen?

Ik wacht inmiddels vanaf 16-03-2011...nog geen leverdatum bekend.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Zojuist een 15" MacBook Pro met BTO scherm besteld. De teller gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Mei schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:56:
Hier hetzelfde, MacBook Pro 15" 2.0GHz inclusief High Resolution scherm. Betaald per ING, ben benieuwd! Heb begrepen dat het doorgaans twee werkdagen duurt eer de betaling verwerkt is ;) 28 maart om 12:27 besteld en betaald. Toen ik de bestelling plaatste stond er: verwachte leverdatum 1-7 april 2011.

En jij ook betaald met bankoverschrijving of creditcard? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Creditcard. De 5-7 dagen vererkingstijd voor een overboeking deed me wat afschrikken qua levertijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Las veel goede berichten over bankoverschrijving, dus dan doen we dat maar ;) (max 2 werkdagen) jij zult hem uiteraard dan eerder hebben dan ik. Kies je voor een mat of glanzend scherm ;-)?

[ Voor 5% gewijzigd door Rowinio op 28-03-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de ongeduldige onder ons,net zo als k .je kan hem bij de mediamarkt hem zo afhalen met studenten korting.

edit:lokatie eindhoven

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Hoge resolutie schermen, en matte schermen zijn vrijwel nooit op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Bingo. Ik heb het standaardmodel, maar wel met custom mat scherm, in de hoop dat ik daarmee minder last van de zon heb als ik in de trein of buiten werk. Winkels hebben over het algemeen alleen de standaardmodellen op voorraad, dus vandaar dat de levertijd van mijn laptop 7 dagen is in plaats van 7 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekend met de levertijden voor de meest simpele Macbook Pro 13"? Ik bestel via de Edu store, omdat ik daar meer korting krijg dan in de winkel. Er staat bij dat de verzenddatum binnen 24 uur is. En ik betaal met IDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:52:
Is er iemand bekend met de levertijden voor de meest simpele Macbook Pro 13"? Ik bestel via de Edu store, omdat ik daar meer korting krijg dan in de winkel. Er staat bij dat de verzenddatum binnen 24 uur is. En ik betaal met IDeal.
Dan gaan er +- 3 werkdagen overheen eer de betaling binnen is. Dan pas wordt de MacBook verzonden! Gewoon doen, ik heb het ook gedaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:34
Ik wacht ook nog steeds op mijn MBP 15" 2.2 AG....
Levertijd stond eerst op 30-3 en is vandaag veranderd naar 14-4....

Ik hoop toch echt dat het sneller geleverd wordt, want ik wacht al sinds 9-3-2011 .....

Vindt de levertijd erg schokkend moet ik eerlijk zeggen, heb de mijne besteld bij Techdata.... Slechte levertijd daar iniedergeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Janaart schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:12:

Ik hoop toch echt dat het sneller geleverd wordt, want ik wacht al sinds 9-3-2011 .....

Vindt de levertijd erg schokkend moet ik eerlijk zeggen, heb de mijne besteld bij Techdata.... Slechte levertijd daar iniedergeval!
Belletje plegen? Op 24 maart zijn de nieuwe modellen uitgekomen. Kan zijn dat ze daarom leverproblemen hebben. Voor jou een mooie kans om te kijken of je voor hetzelfde geld een nieuwer model kan krijgen, of de oude tegen een korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Janaart schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:12:

Zo lang!? Zoals Mei al aangeeft; pleeg een belletje want dit kan niet goed zijn... 1,5 maand wachten op een laptop, kom op zeg! Succes, laat je het ons weten mocht er meer informatie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:36

Toppe

Oké ✅

Yeey rode smartcover besteld. Verwachte leverdatum 20 April. Kreeg gister een sms dat hij verstuurd was. Ik verwacht hem vandaag!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Toppe schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 06:44:
Yeey rode smartcover besteld. Verwachte leverdatum 20 April. Kreeg gister een sms dat hij verstuurd was. Ik verwacht hem vandaag!
Zo, dat is best snel inderdaad ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Vrijdag een iPad 2 32 GB met smart cover (leer) en dock besteld. Zojuist bevestiging ontvangen dat het geld is ontvangen (overschrijving). Maar de verzendtijd staat op 3-4 weken. De verwachte leverdatum staat op 5 Mei....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
En mijn overschrijving is gelukt! Gister om 12:27 betaald per ING en vandaag al binnen en verwerkt! Hulde!

Verwachte verzenddatum: 1-3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 04 Apr, 2011 - 07 Apr, 2011

Ben benieuwd wanneer ie verzonden wordt. Met een beetje geluk a.s. maandag m'n MacBook Pro 15 2.0 GHz i7 HR binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Mei schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:56:
Misschien reizen onze MacBook Pro's samen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik heb mijn ipad2 besteld via algebeld.nl heb hem bij een normale abbonnementje genomen.
Iemand enig idee wat de levertijden zijn via een reseller?

Ze hebben het zelfde gedaan met de introductie van de iphone4, misschien dat iemand weet wat toen hun levertijden waren?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb vandaag(29-03) mijn MBP eindelijk besteld. Het gaat om een 13 inch i5 met SSD... Nu maar wachten en wachten echt spannend.

Voel me net als een klein kind die op sinterklaas of de kerstman wacht :P

Zodra ik hem binnen heb zal ik het posten!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zojuist mijn MBP 13'' besteld. Gewoon standaard. Ben heel benieuwd en kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:44:
Ik heb ook zojuist mijn MBP 13'' besteld. Gewoon standaard. Ben heel benieuwd en kan niet wachten!
Zelfde gisteravond besteld, heb betaald per overschrijving (Rabo > Rabo = gelijk binnen zou je denken).

Wachten tot dat "Wordt beoordeeld" eindelijk 's veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje..

Gisteravond heb ik een MBP 13 inch besteld.. En meteen geld overgemaakt.
Maar ik zou een email krijgen zodra alles is betaald, maar die heb ik nu nog steeds niet gekregen.
Hoe lang duurt dit meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:33:
Ik heb even een vraagje..

Gisteravond heb ik een MBP 13 inch besteld.. En meteen geld overgemaakt.
Maar ik zou een email krijgen zodra alles is betaald, maar die heb ik nu nog steeds niet gekregen.
Hoe lang duurt dit meestal?
Aii, had verkeerde email adres ingevoerd :P Al opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 14:56
Gistermiddag een Cinema Display en een Magic Trackpad besteld, betaald met creditcard, en vandaag stond UPS al voor de deur met een tweetal pakketjes. Erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Aii, had verkeerde email adres ingevoerd :P Al opgelost :P
OK! Maar welke melding heb jij nu dan? Bij mij staat ie nu 24 uur op "Wordt beoordeeld " 8)7 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Mijn MBP CTO 15" is verstuurd!

Aflevering plannen bijgewerkt naar:
Woensdag, 06/04/2011, Voor het einde van de dag

Shanghai, China 31/03/2011 22:17 Vertrekscan
31/03/2011 19:39 Herkomstscan
China 31/03/2011 8:45 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

[ Voor 20% gewijzigd door Rowinio op 31-03-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:29:
[...]

OK! Maar welke melding heb jij nu dan? Bij mij staat ie nu 24 uur op "Wordt beoordeeld " 8)7 ..
Ik weet niet, nog niet gekeken ;)
Zal vanavond wel ff kijken.. Zit ff te klooie met WAGO modules >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Rowin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:49:
Mijn MBP CTO 15" is verstuurd!

Aflevering plannen bijgewerkt naar:
Woensdag, 06/04/2011, Voor het einde van de dag

Zit jij bij de mijne te kijken ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap; ik heb bij m'n rabobankbetaling RBS WorldPay als Naam ingevuld en Bibit (+ referentienummer) als omschrijving zie ik :z ........

edit:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 3-5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 11 Apr, 2011 - 14 Apr, 2011

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Zo, order is verzonden. Op https://applestore.bridge-point.com staat het volgende:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) - 05 Apr 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)

En op UPS staat:
In transit: op tijd
Aflevering plannen:
Woensdag, 06/04/2011, Voor het einde van de dag

Status op UPS:
Shanghai, China 01/04/2011 22:24 Exportscan
Koeln, Germany 01/04/2011 14:58 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 01/04/2011 16:45 Aankomstscan

Wanneer is dat ding dan in Koeln? Hoop dat ze maandag leveren, maar dat zal wel niet gebeuren neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Rowin schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:08:
Zo, order is verzonden. Op https://applestore.bridge-point.com staat het volgende:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) - 05 Apr 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)

En op UPS staat:
In transit: op tijd
Aflevering plannen:
Woensdag, 06/04/2011, Voor het einde van de dag

Status op UPS:
Koeln, Germany 01/04/2011 14:58 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave

Wanneer is dat ding dan in Koeln? Hoop dat ze maandag leveren, maar dat zal wel niet gebeuren neem ik aan?
Hij is nú in Keulen. Daarna moet hij naar een sorteercentrum in Nederland, vanwaar hij naar jou gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Is ie er nu al? Hmm, aangezien er staat:

Zal ie dan maandag of dinsdag worden geleverd ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Rowin schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:42:
Is ie er nu al? Hmm, aangezien er staat:

Zal ie dan maandag of dinsdag worden geleverd ;)?
Ik denk dat het een kwestie van tijdzones is. Keulen komt m.i. na Shanghai in de reis van China naar Nederland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Mei schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:46:
[...]

Ik denk dat het een kwestie van tijdzones is. Keulen komt m.i. na Shanghai in de reis van China naar Nederland :+
Ok, denk niet dat de MacBooks maandag of dinsdag geleverd worden. Maar wel zijn er best veel mensen waarbij ie voor verwachte leverdatum werd geleverd.

Wat denk jij? Onze MBP High Res reizen samen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Koeln, Germany 03/04/2011 21:20 Aankomstscan
Dubai, United Arab Emirates 03/04/2011 16:25 Vertrekscan
Koeln, Germany 03/04/2011 13:33 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Dubai, United Arab Emirates 03/04/2011 11:09 Aankomstscan
Shanghai, China 03/04/2011 5:38 Vertrekscan

[ Voor 3% gewijzigd door Rowinio op 03-04-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
He jongens,

Ook ik heb een MBP 15 cto besteld.

Op 30 maart besteld en op 2 april verzonden, op dit moment staat er:

Koeln, Germany 04/03/2011 3:28 P.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.

Reist die van mij met jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Heb hem 28 maart besteld, en is nu het volgende:

Koeln, Germany 03/04/2011 21:20 Aankomstscan

Ben benieuwd... Zou ie morgen worden afgeleverd???????? Please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
Heb in dit forum gelezen dat er een bottleneck zit in Keulen... ik verwacht hem woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Helaas.. Hij blinft op aankomstscan staan.. Balen. Dan wordt het woensdag en ben ik niet thuis. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:44:
Apple: 'Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk 05.04.2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.'
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 05 Apr 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)

UPS: Bestelling klaar voor UPS
Verzonden of gefactureerd op:04/04/2011

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 23:38
Rowin schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:32:
En mijn overschrijving is gelukt! Gister om 12:27 betaald per ING en vandaag al binnen en verwerkt! Hulde!

Verwachte verzenddatum: 1-3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 04 Apr, 2011 - 07 Apr, 2011

Ben benieuwd wanneer ie verzonden wordt. Met een beetje geluk a.s. maandag m'n MacBook Pro 15 2.0 GHz i7 HR binnen :)
Hier hetzelfde verhaal ;) Alleen de mijne is nog niet verwerkt. Hopelijk ook vandaag nog!

Trouwens: heeft iemand ook geheugen bijbesteld? Ik vroeg me af of de MBP compatible is met alle DDR3 SO-DIMMS of dat er iets speciaals in moet? Wellicht kan iemand een website delen waar ze het goedkoop hebben kunnen vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Helaas, had m'n MacBook Pro CTO 15" vandaag wel verwacht aangezien er vanaf gisteravond al stond dat het pakket een aankomstscan had in Germany (Keuln). Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
Hoe schatten jullie de tijd in die het kost vanaf Keulen?
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.