PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Gefeliciteerd! En dan ook nog eens een prachtige game ervaring gehad! Ik vond Inside een prachtige game.dvd-linden schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:34:
Update:
• Alle trophies van INSIDE: dit levert 18 punten op in totaal.
Ik had 168 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 186 punten
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:33 ]
Verwijderd
Wederom allemaal trophies van Hitman. (Waar ik gelukkig eindelijk klaar mee ben)
Guerilla Warfare 46.52% Uncommon (2 Punten)
Soup Sandwich 13.75% Rare (5 Punten)
Giddy Up 11.57% Rare (5 Punten)
A Feather in your cap 15.34% Rare (5 Punten)
Colorado Escalated 9.65% Very Rare (7 Punten)
Joint Operation 25.17% Uncommon (2 Punten)
Mission Complete 13.37% Rare (5 Punten)
A Long time Coming 44.16% Uncommon (2 Punten)
Master of old and New 18.89% Rare (5 Punten)
Flatline 18.89% Rare (5 Punten)
The Sensei 16.29% Rare (5 Punten)
Come prepared 23.65% Uncommon (2 Punten)
Sayonara 13.96% Rare (5 Punten)
A Night at the movies 38.42% Uncommon (2 Punten)
Stealing the spotlight 17.34% Rare (5 Punten)
Touring the filmset 19.17% Rare (5 Punten)
Bravissimo 26.87% Uncommon (2 Punten)
289 + Bovenstaande 67 Punten maakt 356 Puntjes
+De volgende trophies van Peggle 2 wat mij 67 punten oplevert
https://psnprofiles.com/trophies/2935-peggle-2/Justt_Jan
356 + 67 Maakt 423 Puntjes
Heeft er trouwens iemand zin om een keer Sniper Elite 3 coop door te lopen op realistic ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2017 13:48 ]
Verwijderd
1:Mrsrd 511 Punten
2:Just_jan 423 Punten
3:Hanssuh 409 Punten
4:Lupo 310 Punten
5:Arcanis 225 Punten
6:Dvd-Linden 186 Punten
7:Bear 88 Punten
8:Wheeler 40 Punten
9:Sagat 23 Punten
10:Ralph075 20 Punten
11:MisterMichel 5 Punten
De grote winnaar van deze maand is met vlag en wimpel Mrsrd, gefeliciteerd
Doordat ik zelf voor spek en bonen mee doe schuift de prijs van Tweede plek door naar Plek 3.
Dat is Hanssuh en ook jij krijgt daarmee een prijs.
Mrsrd heeft gewonnen een PSN Bon van 20 Euro, en Hanssuh een bon van 10 Euro.
Deze zal ik in de loop van deze week naar jullie toesturen(Woensdag verwacht ik).
Verder ben ik zeer blij met hoeveel mensen er enthousiast mee hebben gedaan, 11
Vanaf nu mogen er ook mensen mee doen van de Xbox kant dus ik verwacht dat het steeds drukker word.
En zodra we de 15 deelnemers bereiken krijgt ook de Nr.3 een prijs.
Verder sta ik in voor ideeën om de challenge leuk en vernieuwend te houden of om dit topic leuker en gezelliger te maken, dus als je ideeën heb... PM me dan eventjes.
Challenge van Mei zal ik in de loop van morgen op dit topic zetten, dus hou het in de gaten
Als afsluiting wil ik nogmaals iedereen bedanken die deze maand weer heeft meegedaan
Gamertag: timmie271
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:33 ]
Het ligt er even aan hoe intensief de challenge van mei wordt? Anders doe ik waarschijnlijk eens voor spek en bonen mee
Weer een zeer drukke maand voor de boeg
PSN ID: Hanssuh
Verwijderd
De bedoeling is dat er trophies/Achievements behaald worden waarvan de eerste letter van de Trophie/Achievement een game character vormt.
(Variant op een vorige challenge die we hebben gedaan)
Voorbeeld
Als ik de volgende trophies/Achievements haalt dat vormt dat de volgende naam
Long way down
Always looking
Race around de world
Aftermath
Crafting Master
Rare Hunter
Outside the Wall
Fleeing the Battlefield
Turning it around
Regels
-Een naam moet minimaal 4 karakters hebben.
-Als een naam een voornaam EN achternaam heeft dan moeten deze allebei gehaald worden.
-Namen moeten volledig gehaald worden.
-Alleen echte characters zijn toegestaan(Dus geen Vault Dweller, survivor en dergelijke)
-Zodra je een naam compleet heb moet je deze binnen 72 uur op het topic neerzetten.
-Trophies/Achievements mogen niet dubbel worden gebruikt.
-Als je een naam post moet je het zoals de voorbeeld posten en ook van welke game het is.
-Een Y mag gebruikt worden als IJ maar een IJ kan niet worden gebruikt als Y
-Alleen mensen die in de ranglijst staan of in het geval van de Xbox mensen mij een PM hebben gestuurd kunnen meedoen(Deze hebben tot vanavond 24:00 hiervoor nog de tijd)
-Je mag elke console gebruiken waarop trophies/Achievements te verdienen zijn.
-Zoals altijd gaan de nummers 1&2 er vandoor met een geld prijs, maar er is eventueel een extra prijs te verdienen(Zie puntentelling)
Puntentelling
-Voor elke letter in een naam krijg je 1 punt.
-Dus als we terugkomen op het voorbeeld LARA CROFT dan is dat 9 Punten waard
-Er zijn 4 Characters waarop je dubbele punten kan verdienen als je hem als eerste verdient(2 Exclusieve Playstation, 1 Exclusieve Xbox en 1 cross platform Characters)
-Plus er is 1 extra naam te verdienen waarop je een extra prijs kan winnen, deze zal uiteraard niet makkelijk te raden zijn.(mocht deze niet worden geraden dan schuift deze door naar de Nr.3)
Mocht ik (weer) iets vergeten zijn, geef het eventjes aan en maken we het in orde.
Verder wens ik jullie deze maand weer veel succes, maar bovenal veel game plezier toe
Je maakt er bijna een full time baan van
Maar het is een leuke challenge. Ik ga dit keer denk ik voor het spek en bonen klassement.
Verwijderd
Mrsrd13 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:19:
Dus ik moet niet alleen mijn best doen om trophies te halen, ik moet ook nog eens gaan puzzelen?
Je maakt er bijna een full time baan van.
Maar het is een leuke challenge. Ik ga dit keer denk ik voor het spek en bonen klassement.
Njaah, het is een beetje het ene of het andere.
Ik kan wel elke maand een challenge doen waarin je zoveel mogelijk trophies moet halen, maar dat gaat op den duur ook een beetje vervelen.
Ik probeer daarom een beetje moeilijke met makkelijke maanden af te wisselen, en een beetje origineel te blijven.
En in mijn ogen heb ik de meest makkelijke al gedaan de laatste 8 maanden, dus tenzij jullie het niet erg vinden dat ik er soms 1 herhaal moet ik nieuwe dingen blijven verzinnen
Maar de tip die ik kan meegeven uit de vorige variant... gewoon lekker blijven gamen en elke paar dagen kijken of je met de behaalde trophies een naam kan vormen(of meerdere).
Niet specifieke trophies gaan halen omdat die een naam vormen
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:33 ]
lekker irritant, ik moet ook nog steeds die 'fijne' treasure goblins trophy halen, dus als ik er een zie probeer ik ze ten koste van alles te slopen, maar van de 3 die ik tegenkwam zijn er gewoon 2 ontsnapt
Ik kan daar eigenlijk niet te hard over zeuren, ik heb een item die precies hetzelfde doet (your townportal cannot be disrupted o.i.d) maar irritant is het wel
Verder een level 24 rift gestart om mijn gem of ease enigsinds zonder moeite verder te kunnen levellen, hij is level 15 geloof ik (bij lagere rifts worden je percentages wat kleiner) maar dat was vrij kansloos. Duurde veel te lang om shit te slopen.........hierom toch maar is een build guide bekeken.......En tot die tijd mijn gem alvast ingezet bij mijn barb, levellen schiet idd lekker op! Merk wel dat ook dat het dan op een gegeven moment best lang duurt om vijanden neer te krijgen omdat die lekker meelevellen.
Verder beetje sf5 gekeken dit weekend (dreamhack austin), daardoor krijg je toch wel meer zin in die game, al hoewel sf4 wsl altijd meer bij mij zal passen dan dit deel (then again, het is pas season 2, wie weet wat capcom nog uit de hoge hoed tovert).
10 second ninja niet echt veel meer gespeeld, had nog 1 trophy eventueel kunnen indienen, maar mijn plekje was redelijk veilig
10 second ninja DONE
En in de tussentijd had ik ook nog tijd om een kind te verwekken (of zijn vrouw had tijd genoeg voor andere mannen...
"I have no limits when it comes to playing and earning trophies," he tells me. "I grind the hell out of the game until I am able to beat and Platinum it. Other users might feel ashamed to play many games because they are weak and have no spirit. They are afraid of what people will say about them. I do not pay attention to such things and that's what makes top trophy hunters shine."ralph075 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:56:
The man with 1200 platinum trophies!
En in de tussentijd had ik ook nog tijd om een kind te verwekken (of zijn vrouw had tijd genoeg voor andere mannen...)
Hahaha, wat een figuur.
Inderdaad, ik heb hetzelfde met 75 plats.Mrsrd13 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:28:
Sta ik hier dan trots te zijn met 54 platinums
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Verwijderd
Maar goed... heb ook nog een (soort van) leven naast het gamen dus liever mijn 50 Platinums dan zijn 1200 platinums
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2017 15:04 ]
Haha! Wat een baas."Thursdays, I have friends come over and we play multiplayer games." A pause. "It's the day I unlock the least trophies."
Edit: Na het hele artikel gelezen te hebben en vooral die laatste alinea... Het is eigenlijk best een een treurig verhaal. Tragisch.
[ Voor 29% gewijzigd door Voxalizer op 04-05-2017 17:23 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Grote backlog, maar overal doorheen aan het scrollen en nergens zin in.
Weer eventjes de zin opbouwen om te gamen de komende weken, me dan maar eventjes vermaken met Netflix...
Zal uiteraard wel alles bijhouden wat betreft de challenge op dit topic.
HerkenbaarVerwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:13:
Neem zelf eventjes afstand van het gamen voor een aantal weekjes.
Grote backlog, maar overal doorheen aan het scrollen en nergens zin in.
Weer eventjes de zin opbouwen om te gamen de komende weken, me dan maar eventjes vermaken met Netflix...
Zal uiteraard wel alles bijhouden wat betreft de challenge op dit topic.
Verwijderd
Ja toch.
Laatste maanden veel te veel gegamed, beter nu even pauze houden dan dat ik straks het gamen helemaal zat ben
Genoeg nog op Netflix te kijken de komende weken dus...(te beginnen met Doctor Who
Verwijderd
Aangezien niemand nog iets heeft ingezonden voor de challenge heb ik het vermoeden dat ik hem ditmaal iets te moeilijk heb gemaakt.
Is het beter als ik deze challenge annuleer en er een nieuwe challenge van maak(een makkelijkere)?
Of willen jullie met deze verder gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2017 19:55 ]
Verwijderd
Vanaf nu zijn ook alle Achievement Hunters welkom op dit topic.
Wij zullen ons de komende tijd bezig houden met dingen toevoegen aan de OP zoals een ranglijst voor de Achievement Hunters en dergelijke.
Daarbij ben ik ook nog steeds bezig met een nieuwe lay out voor het playstation gedeelte(wat ik nu wel deels opnieuw moet doen vanwege deze toevoegingen.
Dus nog eventjes geduld a.u.b
Ik ben momenteel met Trackmania bezig, maar het laatste gedeelte daarvan neemt erg veel tijd in beslag terwijl het bijna geen trophies meer oplevert. En ik speel af en toe ook nog BF1 met vrienden, maar daar heb ik alle trophies al van (behalve van de DLC, maar de premium pass heb ik niet aangeschaft). Conclusie is dus dat ik deze maand nog geen enkele trophy heb behaald en ik er vanuit ga dat ik er niet veel zal behalen de komende tijd. Ik moet wel zeggen dat ik binnenkort misschien begin aan Beyond: Two Souls Remastered mocht Trackmania weer ff te moeilijk worden of als ik de game weer even beu ben. Dus vandaar dat ik nog niks gepost heb en ook niet verwacht deze maand veel trophies te halen.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:54:
Even een vraag aan jullie allen.
Aangezien niemand nog iets heeft ingezonden voor de challenge heb ik het vermoeden dat ik hem ditmaal iets te moeilijk heb gemaakt.
Is het beter als ik deze challenge annuleer en er een nieuwe challenge van maak(een makkelijkere)?
Of willen jullie met deze verder gaan.
Mocht ik dus trophies halen en een naam kunnen vormen dan zal ik het zeker posten, alleen ik verwacht deze maand niet een erg actieve bijdrage te kunnen leveren hier. Ik waardeer je bijdrage en activiteit hier absoluut, dus dan weet je in ieder geval vanuit mijn kant hoe of wat.
Met de beginletters van de PS4-trophies die ik dit weekend heb vrijgespeeld, heb ik de naam van Sam Fisher kunnen vormen, een personage uit Splinter Cell:
Steel Fist Expert (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Adventures in Babysitting (The Walking Dead)
Master of Mordor (Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE)
First Treasure (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Intermediate Fortune Hunter (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Survivor (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Hey, Bud (The Walking Dead)
Expert Fortune Hunter (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Run-and-Gunner (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Negen letters, dus negen punten, als ik het goed heb.
Verder zin om te gamen... die heb ik wel maar ben te gefragmenteerd! Naast de ps4, ook een switch. Een x360 en various retro systemen. Laatst doordat hij gratis werd weer gestart met starcraft 1 op pc (terwijl ik de game al heb op cd.. mogelijk zelfs 2x en zijn opvolger sc2 ook
10 second ninja DONE
Vanaf morgen kan ik met de laatste DLC van FH3 verder dus dan komt er vast wel wat binnen hier
Maar degenen dié je krijgt behoren wel gelijk tot je zeldzaamste trophies ooitdvd-linden schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:10:
[...]
Ik ben momenteel met Trackmania bezig, maar het laatste gedeelte daarvan neemt erg veel tijd in beslag terwijl het bijna geen trophies meer oplevert.
Even doorzetten
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Mijn plan is om de ontbrekende letter net voor de CL aftrap binnen te hengelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 10:32 ]
Ja, dat kloptdvdkiwi schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:19:
[...]
Maar degenen dié je krijgt behoren wel gelijk tot je zeldzaamste trophies ooit![]()
Even doorzetten
Verwijderd
Miscommunicatie..Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:31:
Iedereen opgelet: je hebt tot vanavond 21u de tijd om de dubbele punten Xbox karakter te pakken. Ik mis nog 1 letter omdat een spel crashte gisterenavond 1 minuut voor de achievement zou poppen.
Mijn plan is om de ontbrekende letter net voor de CL aftrap binnen te hengelen.
Karakters die met de challenges te maken hebben(de 4 voor dubbele punten en 1 voor extra prijs)deze blijven gewoon t/m het einde van de challenge beschikbaar.
Mocht morgen niemand nog heb geraden dan zal ik voor elke karakter een tip geven.
Deze challenge zal ook gewoon door blijven gaan, maar ik zal het na deze maand wel weer wat makkelijker maken... Merk dat ik nu het punt het bereikt dat het voor jullie of te moeilijk is of dat het simpelweg teveel tijd in beslag neemt... Dat is uiteraard niet de bedoeling, gamen moet een hobby blijven en geen werk.
Excuses daarvoor.
Nu we naam van het topic hebben veranderd verwacht ik in de toekomst ook meer activiteit van de Achievement Hunter, ik heb daarom Exactor It om wat hulp gevraagd aangezien ik een Achievement Virgin ben
Als Jan echter 3x een xbox aanraakt is dat alweer voorbij
10 second ninja DONE
Verwijderd
Verwijderd
Ik zie een persoonlijke uitdagingSagat schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:56:
OMG, ik heb gewoon meer Achievements (note zeker niet trophies) dan Just_Jan![]()
![]()
Als Jan echter 3x een xbox aanraakt is dat alweer voorbij
Desalniettemin, i'm enjoying it while it lasts
10 second ninja DONE
Verwijderd
Dit is de juiste plek voor e-peen toch?Sagat schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:10:
Ik heb geloof ik iets van 6500 gamerscore, voor jouw is dat geen uitdaging, maar een middag ontspannen bezig zijn![]()
Desalniettemin, i'm enjoying it while it lasts
Check voor de gein de behaalde gamerscore van mij en timmy in januari van dit jaar.
https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it/periods
_________
De enige echte!
Meltdown (Sniper Elite 3)
Animal lover (Zoo Tycoon)
Staffing up - (Zoo Tycoon)
To Go Fast, Go Alone. To Go Far, Go Together (Gears of War 4)
Escapist (Tomb Raider Definitive)
Research Warrant - (Zoo Tycoon)
Come On Over to My Place - (Zoo Tycoon)
Happy Animal Friends - (Zoo Tycoon)
If you build them (Zoo Tycoon)
Earning a living - Zoo Tycoon
Feast your eyes (Sniper Elite3)
Dat is de Master Chief. I think Halo is a pretty cool guy. Eh kills aleins and doesnt afraid of anything.
Om eerlijk te zijn moest Master Chief hem worden, dus heb wel wat zitten speuren om de naam bij elkaar te sprokkelen nadat ik zag dat Zoo Tycoon zeer gunstige letters had. Heb de DLC van SE3 hierdoor bijna af en nog 1 suffe MP achievement van Tomb Raider klaar.
Op naar Marcus Fenix!
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 20:37 ]
Ondertussen zelf ook weer een nieuwe naam kunnen vormen met de recentste trophies. Eentje van 11 letters: Cloud Strife uit de Final Fantasy-games.
Cheat Hard to Cheat Harder (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Look Behind You (The Walking Dead)
Out of the Frying Pan (The Walking Dead)
Unexpected Delay (The Walking Dead)
Dyno-Might Master (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Steel Fist Master (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Take Me to Your Leader (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Relic Finder (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
In Your Charge (The Walking Dead)
Follow the Leader (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Everything is going to be Okay (The Walking Dead)
Verwijderd
NiceVerwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:50:
[...]
Dit is de juiste plek voor e-peen toch?
Check voor de gein de behaalde gamerscore van mij en timmy in januari van dit jaar.
_________
De enige echte!
Dat is de Master Chief. I think Halo is a pretty cool guy. Eh kills aleins and doesnt afraid of anything.
Om eerlijk te zijn moest Master Chief hem worden, dus heb wel wat zitten speuren om de naam bij elkaar te sprokkelen nadat ik zag dat Zoo Tycoon zeer gunstige letters had. Heb de DLC van SE3 hierdoor bijna af en nog 1 suffe MP achievement van Tomb Raider klaar.
Op naar Marcus Fenix!
Dat zijn 11 puntjes als ik het goed heb.
Helaas niet de dubbele punten, maar als tip voor iedereen... Je zit heel dichtbij
Wauw.Tweakmans schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 01:37:
@exactor it Netjes! Die naam kwam ook meteen bij me op toen ik aan Xbox-personages dacht, maar ik beschikte niet over de juiste letters.
Ondertussen zelf ook weer een nieuwe naam kunnen vormen met de recentste trophies. Eentje van 11 letters: Cloud Strife uit de Final Fantasy-games.
Cheat Hard to Cheat Harder (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Look Behind You (The Walking Dead)
Out of the Frying Pan (The Walking Dead)
Unexpected Delay (The Walking Dead)
Dyno-Might Master (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Steel Fist Master (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Take Me to Your Leader (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Relic Finder (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
In Your Charge (The Walking Dead)
Follow the Leader (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Everything is going to be Okay (The Walking Dead)
Dat is wel een hele mooie
Verwijderd
Hmm, en had zo mijn best gedaan om gedachten te lezen. We gaan verder sprokkelen in Prey!Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 01:47:
[...]
Nice![]()
Dat zijn 11 puntjes als ik het goed heb.
Helaas niet de dubbele punten, maar als tip voor iedereen... Je zit heel dichtbij![]()
[...]
39
Verwijderd
Dat is inderdaad wel een mooie.Fietsbel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:18:
Sinds gisteren Driveclub (PS4) ook op platinum, dat heeft wel aardig wat race uurtjes gekost
En daar gaat inderdaad aardig wat tijd inzitten.
Ben zelf tussen het tv serie kijken door maar af en toe eventjes wat bounties aan het doen van Diablo 3.
Mis nog 1 letter voor mijn eerste naam dus die ga ik vanavond ook nog maar even halen
[ Voor 32% gewijzigd door timmie271 op 13-05-2017 20:17 ]
Verwijderd
Zoals bij de regels staat.Tweakmans schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:21:
Ja, best pittig om namen te zoeken met de juiste (mede)klinkers. Zeker als je moet zoeken binnen de trophies van de afgelopen 72 uur. Of mag je voor deze challenge naar alle (nog niet eerder gebruikte) trophies kijken die in mei werden gehaald, @Verwijderd ?
Je mag alle trophies gebruiken die je deze maand heb behaald.
MAAR zodra je een naam compleet heb moet je hem binnen 72 uur op het topic zetten.
Dus geen tijdslimiet per trophy, anders is het voor deze challenge nog moeilijker.
https://www.trueachievements.com/gamer/timmie271/periodsVerwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:50:
[...]
Dit is de juiste plek voor e-peen toch?
directe link: https://www.trueachieveme...596935&year=2016&month=12
Vond mijn decembermaand van vorig jaar anders toch echt heel wat leuker hoor
Ik haal vanavond als het goed is een ander bekend maatje van hemDe enige echte!
Dat is de Master Chief. I think Halo is a pretty cool guy. Eh kills aliens and doesnt afraid of anything.
Op naar Marcus Fenix!
Bij deze eentje van HALO:
CHARGE! (Forza Horizon 3)
Over the Bridge (The Walking Dead: Season Two)
Reunion (The Walking Dead: Season Two)
The Upside Down (Forza Horizon 3)
A Stranger (The Walking Dead: Season Two)
Not in Nottingham (The Walking Dead: Season Two)
Always the Quiet Ones (The Walking Dead: Season Two)
En een personage van de PS kant (The Last of Us):
Jam King (Microsoft Jigsaw (Win
Old Friends (The Walking Dead: Season Two)
Eye of the Storm (The Walking Dead: Season Two)
Long Way Down (The Walking Dead: Season Two)
[ Voor 18% gewijzigd door timmie271 op 14-05-2017 11:23 ]
Ik doe deze maand voor spek-en-bonen mee, want ik vind dit toch wel een hele lastige challenge. Maar omdat ik het idee leuk vind én meedoen belangrijker is dan winnen, hier mijn (eerste) inzending:
Slap (Alienation)
Pleasant Little Locale (Alienation)
IPXSETUP.EXE (Doom)
Knee-Deep in the Dead (Doom)
Eventful (Alienation), gisteren gehaald
Spike was zo'n trol-kind uit King's Quest 7 (good ol' days)
5 punten. Klopt dat zo?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Jajaaaa.timmie271 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 22:06:
[...]
https://www.trueachievements.com/gamer/timmie271/periods
directe link: https://www.trueachieveme...596935&year=2016&month=12
Vond mijn decembermaand van vorig jaar anders toch echt heel wat leuker hoor
[...]
Ik haal vanavond als het goed is een ander bekend maatje van hem
Bij deze eentje van HALO:
CHARGE! (Forza Horizon 3)
Over the Bridge (The Walking Dead: Season Two)
Reunion (The Walking Dead: Season Two)
The Upside Down (Forza Horizon 3)
A Stranger (The Walking Dead: Season Two)
Not in Nottingham (The Walking Dead: Season Two)
Always the Quiet Ones (The Walking Dead: Season Two)
En een personage van de PS kant (The Last of Us):
Jam King (Microsoft Jigsaw (Win)
Old Friends (The Walking Dead: Season Two)
Eye of the Storm (The Walking Dead: Season Two)
Long Way Down (The Walking Dead: Season Two)
De eerste dubbele punten zijn binnen.
Cortana was de xbox karakter waarbij je dubbele punten kon krijgen.
Dus in plaats van 11 punten heb je nu 18 punten
Er zijn nog 3 karakters te verdienen mensen.
Hier de tips voor deze.
Tip 1: Iemand van de beginfase van het playstation tijdperk
Tip 2: Het is een dame in een game waarvan veel mensen denken dat het de beste ps3 titel ooit was
Tip 3: Law of Suprise.
En de tip voor de karakter waarbij je een extra prijs kan winnen is.
Hij speelt in 3 games(6 als je de remasters mee telt)
Heyy, hij is er weer hoorspaceboy schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:13:
Hee people! I'm back!
Ik doe deze maand voor spek-en-bonen mee, want ik vind dit toch wel een hele lastige challenge. Maar omdat ik het idee leuk vind én meedoen belangrijker is dan winnen, hier mijn (eerste) inzending:
Slap (Alienation)
Pleasant Little Locale (Alienation)
IPXSETUP.EXE (Doom)
Knee-Deep in the Dead (Doom)
Eventful (Alienation), gisteren gehaald
Spike was zo'n trol-kind uit King's Quest 7 (good ol' days). En als er mensen zijn die toen nog niet geboren waren: Spike is ook een karakter uit Playstation All-Stars: Battle Royale. Ik heb zo'n idee dat het bij deze inzending blijft, want ik ben eerst bezig om Alienation op platinum te krijgen. Maar sowieso: leuke challenge, Jan!
5 punten. Klopt dat zo?
5 Punten inderdaad
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:35:
[...]
Jajaaaa.
De eerste dubbele punten zijn binnen.
Cortana was de xbox karakter waarbij je dubbele punten kon krijgen.
Dus in plaats van 11 punten heb je nu 18 punten.
Ik denk dat ik al weet wie het is, word even de letters bij elkaar schrapenEn de tip voor de karakter waarbij je een extra prijs kan winnen is.
Hij speelt in 3 games(6 als je de remasters mee telt)
Volgende naam is van Assassin's Creed
Every nook and cranny (Battlefield 4)
Zone 18 Victor (Titanfall)
I'll Take Cash (Titanfall)
One Long Day (The Walking Dead: Season Two)
A Familiar Ring (Forza Motorsport 5)
Ultimate Zen (Forza Horizon 3)
Death From Above (Titanfall)
I hate monkeys (Call of Duty: Black Ops)
Track Builder (Forza Horizon 3)
Orange is the New Track (Forza Horizon 3)
Rehabilitated (The Walking Dead: Season Two)
Eaten by a Grue (Call of Duty: Black Ops)
Drifts for Days (Forza Horizon 3)
All charged up (Titanfall)
Floor It! (Forza Horizon 3)
Indy Gold (Forza Motorsport 5)
Remember Me? (Grid 2)
Explore the Floor (Halo 4)
New Morning (The Walking Dead: Season Two)
Zen and the Art of Reloading (Gears of War 4)
End of your rope (Call of Duty: Ghosts)
En toen was ik ook gelijk het overzicht kwijt aan de letters die ik nog had
18+21= 39 totaal
[ Voor 49% gewijzigd door timmie271 op 16-05-2017 06:42 ]
Zelf heb ik met 14 letters Adrian Shephard kunnen vormen, een personage uit Half-Life:
A Speedy Reunion (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Dreamer (The Unfinished Swan)
Relic Finder (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Intermediate Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
A Mighty Doom (Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE)
Novice Fortuner Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Steel Fist (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Hangman (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Expert Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Proficient Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Headshot Expert (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Abandoner (The Walking Dead - 400 Days)
Rock and a Hard Place (The Walking Dead)
Down By The River (The Walking Dead)
BedanktTweakmans schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:21:
@timmie271 Respect voor die indrukwekkend lange naam!![]()
Zelf heb ik met 14 letters Adrian Shephard kunnen vormen, een personage uit Half-Life:
A Speedy Reunion (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Dreamer (The Unfinished Swan)
Relic Finder (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Intermediate Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
A Mighty Doom (Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE)
Novice Fortuner Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Steel Fist (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Hangman (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Expert Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Proficient Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Headshot Expert (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Abandoner (The Walking Dead - 400 Days)
Rock and a Hard Place (The Walking Dead)
Down By The River (The Walking Dead)
Koste me helaas wel 1% completion percentage omdat ik nog een Z nodig had die in gears 4 zat met 75 achievements.....
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 15-05-2017 23:45 ]
Verwijderd
Wauw.timmie271 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:40:
[...]
![]()
[...]
Ik denk dat ik al weet wie het is, word even de letters bij elkaar schrapen
Volgende naam is van Assassin's Creed:
Every nook and cranny (Battlefield 4)
Zone 18 Victor (Titanfall)
I'll Take Cash (Titanfall)
One Long Day (The Walking Dead: Season Two)
A Familiar Ring (Forza Motorsport 5)
Ultimate Zen (Forza Horizon 3)
Death From Above (Titanfall)
I hate monkeys (Call of Duty: Black Ops)
Track Builder (Forza Horizon 3)
Orange is the New Track (Forza Horizon 3)
Rehabilitated (The Walking Dead: Season Two)
Eaten by a Grue (Call of Duty: Black Ops)
Drifts for Days (Forza Horizon 3)
All charged up (Titanfall)
Floor It! (Forza Horizon 3)
Indy Gold (Forza Motorsport 5)
Remember Me? (Grid 2)
Explore the Floor (Halo 4)
New Morning (The Walking Dead: Season Two)
Zen and the Art of Reloading (Gears of War 4)
End of your rope (Call of Duty: Ghosts)
En toen was ik ook gelijk het overzicht kwijt aan de letters die ik nog had
Ik had deze niet zo snel verwacht.
Dit was de bonus challenge waarmee je een Psn/Xbox kaart van 10 euro heb gewonnen
Deze zal ik naar je toe sturen met alle andere prijzen aan de einde van de maand..
Maar in ieder geval Gefeliciteerd
Huishoudelijke mededeling
Wil jou en iedereen wel eventjes vragen om zelf eventjes de punten erbij te zetten die je heb gehaald, als ik dat ook nog eens zelf moet doen dan draai ik door
Dus gewoon punten behaald met huidige aantal punten.
Bij voorbaat dank
Moet zelf nog 1 karakter van Diablo 3 naar level 70 brengen en nog een paar equipment level 70 farmen en dan heb ik deze op platinum
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2017 23:53 ]
Als je nog wat mp chievos wil halen in tomb raider pm me dan even dan trommel ik nog iemand op en halen we ze even allemaal op LVL 60 na. Missen nog een 3e persoon voor sommige chievos... En jij kan gelijk de rest halenVerwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:50:
[...]
Op naar Marcus Fenix!
Verwijderd
De Diablo 3 Reaper of souls Platinum.
Had vorige week totaal geen zin om te gamen, dus dacht weet je wat..
Lekker tv serie kijken op mijn laptop en ondertussen even levenloos wat bounties weg werken en wat Levels omhoog.
Nu de echte game pauze
Grats. deze week even gespeeld en 3 bounties gedaan, nog VEUL te gaanVerwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:18:
Jajaaaa ik heb hem eindelijk binnen.
Lekker tv serie kijken op mijn laptop en ondertussen even levenloos wat bounties weg werken en wat Levels omhoog.
Nu de echte game pauze
Ben wel een beetje aan het lezen over builds, daardoor wel zin gekregen om te kijken of ik me char wat sterker kan krijgen, daarmee dan mijn gem of ease kan levellen waardoor ik mijn laatste 2 chars ook weer makkelijker naar l70 kan krijgen (of eigenlijl 3, maar 3e is een seasonal
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik heb zelf geen gem of ease gebruikt..Sagat schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:44:
[...]
Grats. deze week even gespeeld en 3 bounties gedaan, nog VEUL te gaan :(Ben wel een beetje aan het lezen over builds, daardoor wel zin gekregen om te kijken of ik me char wat sterker kan krijgen, daarmee dan mijn gem of ease kan levellen waardoor ik mijn laatste 2 chars ook weer makkelijker naar l70 kan krijgen (of eigenlijl 3, maar 3e is een seasonal)
Gewoon bounties op master en torment + 37% xp gem en je vliegt er doorheen.
Congratz. Die heb ik ook. Ben nu met Alienation op dezelfde manier bezig. Ook al is het een redelijk anders spel, de trophies lijken erg veel op Diablo. Daar wil ik nu de platinum voor halen.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:18:
Jajaaaa ik heb hem eindelijk binnen.
Nu de echte game pauze
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Onthoud ik! Ben een beetje achievement moe momenteel. Speel eigenlijk alleen waar ik op dat moment zin in heb. Grinden ga ik dus ook niet doen de komende tijd. Wel veel Fifa die al maanden terug op 100% stond.timmie271 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:59:
[...]
Als je nog wat mp chievos wil halen in tomb raider pm me dan even dan trommel ik nog iemand op en halen we ze even allemaal op LVL 60 na. Missen nog een 3e persoon voor sommige chievos... En jij kan gelijk de rest halen
Is helemaal goedVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:06:
[...]
Onthoud ik! Ben een beetje achievement moe momenteel. Speel eigenlijk alleen waar ik op dat moment zin in heb. Grinden ga ik dus ook niet doen de komende tijd. Wel veel Fifa die al maanden terug op 100% stond.
Hier de achievement hunt 6 weken terug voor 4 weken stilgelegd en nu bezig met wat spelletjes wegwerken die in de backlog staan
No Assistance Required (CoD: MW3)
ACR | Seal the Deal (Ezio Collection)
The Legend of 117 (Halo 4)
Higher, Farther, Faster (Forza Horizon 3)
Armorer (Halo 4)
No Knock Raid (Halo 5)
Dorp the Beat...down. (Gears of War 4)
Roses vs Violets (Halo 4)
A Legendary Episode (Halo 4)
Knight in White Assassination (Halo MCC)
Easy Rhino (CoD: Black ops)
39 + 11 maakt 50 punten
[ Voor 28% gewijzigd door timmie271 op 30-05-2017 12:13 ]
Ik zit nu op 6% wat ik speel weining maar probeer wel veel verschillende games, oa ps plus
10 second ninja DONE
Had ik afgelopen week met het starten van gears of war 4 ging 1.5% omlaag naar 74.7% zit alweer op 75.2 dus ben weer onderweg naar de 76%dvd-linden schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:58:
Zo, zo zat je op een completion rate van bijna 56%, schaf je Driveclub aan waardoor er even 128 unearned trophies bijkomen en schiet je completion rate tot onder de 51,5%. Oftewel, er is weer werk aan de winkel haha.
Dan kun je beter helemaal overnieuw beginnen omdat je aan completion ratio verder niet zoveel hebtSagat schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:12:
Zit er aan te denken om voor completion rate een extra account aan te maken, anders wordt het bij mij echt nooit meer wat![]()
Ik zit nu op 6% wat ik speel weining maar probeer wel veel verschillende games, oa ps plus
Heb al een hoop 0% games verwijderd, maar bij best veel games (Zal vast over nagedacht zijntimmie271 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Had ik afgelopen week met het starten van gears of war 4 ging 1.5% omlaag naar 74.7% zit alweer op 75.2 dus ben weer onderweg naar de 76%
[...]
Dan kun je beter helemaal overnieuw beginnen omdat je aan completion ratio verder niet zoveel hebtof gewoon wat games van je huidige account wegwerken
Ik wil nog altijd kijken of ik de rode lantaarn kan overdragen en misschien moet mijn doel daarna worden om naar 10% completion rate te gaan.
Oh ik zal mijn xbox account is checken, mogelijk is die wat minder triest dan mijn ps haha
Edit:
20.23% volgens TA, en dan de TA ratio.......1.8346 w00t......mabye?
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 19-05-2017 21:51 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Nog eventjes en dan kom ik boven de 80% uit, doel om 85% te halen dit jaar word wel lastig maar ga het wel proberen.
Van de week eens kijken of de DLC wat is en daarna verder met The Walking Dead seizoen 2 en dan daarna gelijk door met A New Frontier.
Verwijderd
TA Ratio is hoger dan de mijne.Sagat schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:44:
[...]
Oh ik zal mijn xbox account is checken, mogelijk is die wat minder triest dan mijn ps haha
Edit:
20.23% volgens TA, en dan de TA ratio.......1.8346 w00t......mabye?
10 second ninja DONE
Mijn gem of ease is inmiddels level 18
Ook gelezen dat ik met de 'advanced settings' van diablo 3 echt zelf mijn skills aan buttons kan assigned, zodat ik exact kan gebruiken van aanbevolen word (met de preset zijn maar 4 van de 6 skills mogelijk). Dit binnenkort testen.
Ik speelde ook weer even met mijn seasonal char (crusader) voordeel daarbij is omdat die zo low level is dat de treasure goblins wel relatief snel neergaan, ipv lachend doorlopen hun portal in
Dat gezegd hebbende, laatste paar dagen voornamelijk netflix gekeken ipv gamen (en dan ook nog mijn xbox pile of shame uitgebreid met Alien homonid, Garou motw en Strania)
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 23-05-2017 12:52 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Yep. Heb zelf iets te veel meuk gespeeld voor makkelijke completions.Sagat schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:28:
lol really? en is dat dan goed? voor zover ik de ratio snap houdt dat in zeldzamere en/of moeilijkere achievements?
ik heb met swos een relatief zeldzame game i guess (is wel makkelijk trouwens, iig voor mij als iemand die het jaren lang op amiga en pc speelde), en met de 3 geowars titels misschien wat enigsinds moeilijke.....al hoewel ook dat an sich nog wel meevalt. Verder heb ik volgens mij niet heel veel boeiends......sf4 heb ik wel 70% compleet ofzo maar ook hier niets wat echt pittig is volgens mij.....Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:06:
[...]
Yep. Heb zelf iets te veel meuk gespeeld voor makkelijke completions.
Ach ja, ooit zal diablo 3 af zijn, en dan maar is bepalen waar ik verder mee ga. Alien Homonid wilde ik vanaf dat ie uit was al hebben, dus misschien word die wel het volgende project, maar de steam sales komen er ook weer aan, en wie weet wat de plus games van juni brengen, mario oddessey op de switch lijkt me leuk......etc etc etc
heb met swos een relatief zeldzame game i guess (is wel makkelijk trouwens, iig voor mij als iemand die het jaren lang op amiga en pc speelde), en met de 3 geowars titels misschien wat enigsinds moeilijke.....al hoewel ook dat an sich nog wel meevalt. Verder heb ik volgens mij niet heel veel boeiends......sf4 heb ik wel 70% compleet ofzo maar ook hier niets wat echt pittig is volgens mij.....
Ach ja, ooit zal diablo 3 af zijn, en dan maar is bepalen waar ik verder mee ga. Alien Homonid wilde ik vanaf dat ie uit was al hebben, dus misschien word die wel het volgende project, maar de steam sales komen er ook weer aan, en wie weet wat de plus games van juni brengen, mario oddessey op de switch lijkt me leuk......etc etc etc
[ Voor 38% gewijzigd door Sagat op 23-05-2017 16:58 ]
10 second ninja DONE
Hier ook dankzij jouVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:06:
[...]
Yep. Heb zelf iets te veel meuk gespeeld voor makkelijke completions.
10 second ninja DONE
Gefeliciteerd! Dat is erg netjes. Ik ben er zelf ook al een tijdje mee bezig. Heb wat moeite met die Hardcore naar level 30 te krijgen. Via de backup naar de cloud functionaliteit van de PS4 kom ik langzaam maar zeker toch wel leveltjes verder maar helemaal netjes is die manier nietspaceboy schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:54:
Eindelijk Alienation op platinum. Nummer 27! Ik ben eigenlijk wel klaar voor een nieuwe trophy challenge nu.
Toch wel een erg vermakelijke game.
Ik zag dat jij ook die trophy heb gehaald voor het behalen van een level op Master niveau. Ik heb al moeite om halverwege te komen bij die Battleship missie op Veteran niveau. Ben dus ook benieuwd of ik die trophy ooit behaal.
Die co-op missies voor de Battleship en Mothership heb jij die echt met iemand samen gedaan? Ik zit zef te denken om een 2e controller te gebruiken en die te laten niks doen met een passief character. Zou dat te doen moeten zijn?
PSN ID: MrMichel_75
Dat betwijfel ik eigenlijk, volgens mij worden de tegenstanders moeilijker als je met meer spelers bent. En als je er 1 passief laat, wordt het niet wat. Ik heb denk ik gewoon geluk gehad, heb vooral veel (willekeurige) spelers gejoined in mijn strijd om die cores allemaal op level 6 te krijgen, redelijke grind, maar vond het leuk om te doen.MisterMichel schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:55:
[...]
Die co-op missies voor de Battleship en Mothership heb jij die echt met iemand samen gedaan? Ik zit zef te denken om een 2e controller te gebruiken en die te laten niks doen met een passief character. Zou dat te doen moeten zijn?
Die hardcore, ik moet toegeven, die heb ik ook met de cloud-save gedaan, heb 'm toch 3x nodig gehad, een ongeluk zin in een klein hoekje. En als je op safe gaat spelen en alles op ROOKIE mode gaat spelen gaat je XP zo takke langzaam dat je er in 2018 nog mee bezig bent. Enige wat jammer is, is dat ik het spel waarschijnlijk niet op 100% ga krijgen omdat je daar die DLC voor moet kopen. En die is zijn geld bij lange na niet waard.
Succes!
Cosplay (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Rocketeer (The Unfinished Swan)
A Plan Came Together (Tales from the Borderlands)
Steel Fist Expert (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Hangman (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Bare-knuckle Slugger (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Angry Eyes (Tales from the Borderlands)
New Paparazzi in Town (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Devil on Your Shoulder (Tales from the Borderlands)
It's Just One Bullet (The Walking Dead)
Charted! - Crushing (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Outrun the Flames (Uncharted 3: Drake's Deception Remastered)
O Mother, Where Art Thou? (Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE)
These Walls Can't Stop Me (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Crash Bandicoot = 14 letters/punten, dus samen met de vorige namen nu 48 punten behaald.
Je komt me te dichtbijTweakmans schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 17:45:
Heb eindelijk de twee O's vrijgespeeld die ik nodig had om een old school personage te vormen:
Cosplay (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Rocketeer (The Unfinished Swan)
A Plan Came Together (Tales from the Borderlands)
Steel Fist Expert (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Hangman (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Bare-knuckle Slugger (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Angry Eyes (Tales from the Borderlands)
New Paparazzi in Town (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Devil on Your Shoulder (Tales from the Borderlands)
It's Just One Bullet (The Walking Dead)
Charted! - Crushing (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Outrun the Flames (Uncharted 3: Drake's Deception Remastered)
O Mother, Where Art Thou? (Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE)
These Walls Can't Stop Me (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Crash Bandicoot = 14 letters/punten, dus samen met de vorige namen nu 48 punten behaald.
Es kijken of ik nog wat zin en puf kan verzamelen voor wat chievos... voel me al niet lekker sinds woensdag... alleen donderdag de Xbox aangehad voor 1 rondje spa om vervolgens maar te stoppen...
* Tweakmans smelt een beetje weg
Dat probleem heb ik hier ookTweakmans schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:49:
@timmie271 Ik zoek nog wat klinkers (waarom beginnen zo veel trophies met een medeklinker?), maar momenteel is de temperatuur hier te hoog om iets te doen...
* Tweakmans smelt een beetje weg
Was pas om 13.00 wakker vandaag en op de quali van F1 niks gedaan verder
Edit: Even onze meest favoriete en anders wel bekende personage van MW samengesteld
Chestfull of Cobblestone (Minecraft)
Adventuring Time (Minecraft)
Passing the Time (Minecraft)
Taste of Your Own Medicine (Minecraft)
Archer (Minecraft)
Investigator (Microsoft Jigsaw (Win
Now you see me... (World of Tanks)
Pork Chop (Minecraft)
Repopulation (Minecraft)
Inception (Minecraft)
Camouflage (Minecraft)
Enchanter (Minecraft)
50+12= 62 punten voor mij
[ Voor 37% gewijzigd door timmie271 op 27-05-2017 21:36 ]
Ain't Got Time To Bleed (Tales from the Borderlands)
Video gamer (Machinarium)
Eloquence (Typoman: Revised)
Lend Me Your Ears (The Walking Dead)
It's Not Stealing If You Need It (The Walking Dead)
Novice Fortune Hunter (Uncharted 2: Among Thieves Remastered)
Escaper (Machinarium)
Deal With A Ghost (Tales from the Borderlands)
Experienced Jumper (Thomas Was Alone)
Grenade Hangman (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Reunited (The Walking Dead - 400 Days)
Alive And Not Afraid (Tales from the Borderlands)
Night Owl (The Unfinished Swan)
Don't Make Me Wait (Tales from the Borderlands)
Professional Fortune Hunter (Uncharted: Drake's Fortune Remastered)
Rupture (Tales from the Borderlands)
Exit Through the Gift Shop (Thomas Was Alone)
Aveline de Grandpré = 17 punten, samen met de vorige namen nu 65 punten behaald.
Verwijderd
Als ik verslaafd ben aan iets multiplayer duurt dat meestal 2 maanden en dan 1 maand niet gamen. En dan is het weer volop cheevos.
Wel cool de combo's die hier worden neergezet. Mooie challenge!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 22:41 ]
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:33 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Gisteren wel weer begonnen aan BO3, dus daar zal mijn tijd wel naar toe gaan.
Wel eventjes een huishoudelijke boodschap.
Normaliter als de challenge afgelopen is stuur ik vrijwel direct de codes op, dit zal ditmaal helaas eventjes een weekje langer duren dan normaal.
i.v.m een financieel slechte week (Kapotte wasmachine en kapotte airco)is het heel eventjes krapjes.
Dus excuses daarvoor, maar de winnaars krijgen hun prijs echt wel alleen eventjes iets later ditmaal
Tweakmans schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:51:
Na wat puzzelen nog een personage gevonden uit Assassin's Creed IV: Black Flag:
Aveline de Grandpré = 17 punten, samen met de vorige namen nu 65 punten behaald.
Hier wegens warmte en ziekte een hele week niks gedaanVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:40:
Excuses voor mijn radiostilte. Het is lastig karaktertjes spellen als je alleen maar Fifa speelt en alle achievements al hebt.![]()
Als ik verslaafd ben aan iets multiplayer duurt dat meestal 2 maanden en dan 1 maand niet gamen. En dan is het weer volop cheevos.
Wel cool de combo's die hier worden neergezet. Mooie challenge!
Leuke klus ook om sommige letters te verzamelenSagat schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:40:
Wat ik erg leuk vind om te zien is dat de trophies en achievements uit heel veel verschillende games komen. Inderdaad echt een leuk idee voor de hunters!
Verkeerde week voor de airco om te sneuvelenVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:44:
Zelf ook weinig tijd/zin gehad om te gamen.
Gisteren wel weer begonnen aan BO3, dus daar zal mijn tijd wel naar toe gaan.
Wel eventjes een huishoudelijke boodschap.
Normaliter als de challenge afgelopen is stuur ik vrijwel direct de codes op, dit zal ditmaal helaas eventjes een weekje langer duren dan normaal.
i.v.m een financieel slechte week (Kapotte wasmachine en kapotte airco)is het heel eventjes krapjes.
Dus excuses daarvoor, maar de winnaars krijgen hun prijs echt wel alleen eventjes iets later ditmaal
• And So It Begins! (Driveclub)
• Level Up! (Driveclub)
• On The Podium (Driveclub)
• You Only Get One First Time (Driveclub)
Waardoor ik de naam Aloy van Horizon kan vormen die mij wel 4 hele punten oplevert
Eagle Eye (CasteStorm)
Leadin' The Way (Forza Horizon 3)
Lion Tamer (Minecraft)
Into the Nether (Minecraft)
Exterminator (Halo 3)
van 62 naar 67 punten
Gelukkig zijn er met dit mooie weer genoeg andere dingen te doen.
10 second ninja DONE
Death Note: Kira GameSagat schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:14:
gisteren ook een trophy gescoord in *drumroll* 10 second ninja! vrees dat ik met een letter weinig chars kan maken? (wacht is er een death note video game?)
Deze is er
Enne de ps1 was oorsprongekelijk een snes uitbreiding dus ach, sony/nintendo, een pot nat toch?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Zo moeilijk als deze maand gaat die i.i.g niet meer worden.
Zelf ook 0% bezig met trophies.
Heb eergisteren weer even BO3 gedownload inclusief de nieuwe Zombie DLC en vermaak me op dit moment prima mee.
Gewoon doelloos rondjes rennen met zombies achter je aan.
Nou werkt mijn gezondheid en het weer ook niet echt mee met de zin om echt te gamen.
Maar dat komt wel weer.(genoeg games te spelen).
Ook mijn excuses dat ik de laatste weken niet echt actief ben geweest op dit topic.
Maar dat komt ook wel weer haha
Rustig aan hoor. Het is, gelukkig, niet zo dat dit topic helemaal stilvalt, dus wat dat betreft is er altijd wel wat activiteit en die hoeft niet enkel van jou te komen natuurlijk. Aan de andere kant, leuk dat je veel initiatief toont hier! Maar je gezondheid gaat uiteraard voor. En van het lekkere weer moet ook gewoon genoten worden, er zijn tenslotte ieder jaar maar een aantal van zulke lekkere dagen in Nederland.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:50:
Challenge voor de komende maand gaat gewoon lekker simpel worden.
Zo moeilijk als deze maand gaat die i.i.g niet meer worden.
Zelf ook 0% bezig met trophies.
Heb eergisteren weer even BO3 gedownload inclusief de nieuwe Zombie DLC en vermaak me op dit moment prima mee.
Gewoon doelloos rondjes rennen met zombies achter je aan.
Nou werkt mijn gezondheid en het weer ook niet echt mee met de zin om echt te gamen.
Maar dat komt wel weer.(genoeg games te spelen).
Ook mijn excuses dat ik de laatste weken niet echt actief ben geweest op dit topic.
Maar dat komt ook wel weer haha