4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Misschien zijn de gfx van Abzu technisch niet zo indrukwekkend, maar ik vond de artstyle erg mooi. Journey heb ik idd ook in de backlog, misschie die eerst maar is spelenLuPo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:01:
[...]
Erg mooie rustgevende muziek en leuke gameplay. Een keer wat anders dan de meeste games. Andere spellen in dit genre moet ik nog gaan spelen (zoals Flower, Journey etc).
Graphics zijn niet top, maar daarvoor speel ik wel H:ZD.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Zolang het over games gaat en geen spoilers bevat mag alles hierSagat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:59:
[...]
semi ot, maar hoe bevalt abzu? Het idee en de artstyle vond ik erg leuk, maar toch nog niet aangeschaft. Vind het ook echt typisch een game die nog wel is in de plus gaat komen.
Maar Abzu is inderdaad een top game om lekker te ontspannen, net zoals Journey.
• Downed 23 Grazer Dummies (Horizon) - 34,01% - Uncommon - 2 punten
• Blazing Suns at all Grounds (Horizon) - 38,13% - Uncommon - 2 punten
• All Suns at all Grounds (Horizon) - 38,35% - Uncommon - 2 punten
• All Trophies Obtained (Horizon) - 30,98% - Uncommon - 2 punten [*Platinum Trophy: 4 punten]
Ik had 74 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 84 punten
*Door Horizon mijn 13e platinum trophy binnen. Zit nu bijna op 55% Completion, dus op naar de 65%.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Ben met een grote game bezig: Witcher 3 GOTY. Hier zitten al vele uren in en gaan nog veel meer uren in zitten. Verder zijn sinds afgelopen vrijdag aan Diablo 3 de Seasons toegevoegd. Hier heb ik een uurtje aan besteed en dit zou nog wel eens veel meer kunnen worden. Leuk die uitdagingen in een game. Die seasons leveren geen trophies op maar het gaat mij daar ook niet meer om.
Wat ik nog wel steeds probeer is om een game zoveel mogelijk te spelen voor ik aan een ander begin. De completion rate wil ik richting de 60% zien te krijgen.
Ook blijf ik proberen om zo nu en dan een platinum binnen te hengelen.
Het meedoen aan deze maandelijkse challenges zal ik dan ook af en toe doen, maar dat is meer voor spek en bonen dan voor de echte competitie.
PSN ID: MrMichel_75
Unbeaten - 26,14% - Uncommon - 2 punten
Seasoned Veteran - 34,57% - Uncommon - 2 punten
Constructors' Champion - 24,02% - Uncommon - 2 punten
World Champion - 30,63% - Uncommon - 2 punten
248 + 8 = 256 punten
Mooi man, versterking voor het "spek-en-bonen"-groepje! Welkom bij de clubMisterMichel schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:14:
Het meedoen aan deze maandelijkse challenges zal ik dan ook af en toe doen, maar dat is meer voor spek en bonen dan voor de echte competitie.
Verwijderd
Al dicht bij de platinum?LuPo schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:28:
F1 2016
Unbeaten - 26,14% - Uncommon - 2 punten
Seasoned Veteran - 34,57% - Uncommon - 2 punten
Constructors' Champion - 24,02% - Uncommon - 2 punten
World Champion - 30,63% - Uncommon - 2 punten
248 + 8 = 256 punten
Valt mee. Daarvoor moet ik nog een heel seizoen doen voor alle upgrades op de auto. Daar heb ik nu even geen zin in..
Heb precies hetzelfde bij F1 2016. Pak het binnenkort wel weer eens op.LuPo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 07:50:
[...]
Valt mee. Daarvoor moet ik nog een heel seizoen doen voor alle upgrades op de auto. Daar heb ik nu even geen zin in..
20 common trophies.
256 + 20 = 276 punten
• A Good Blaster at Your Side (Battlefront) - 20,92% - Uncommon - 2 punten
• Survivor (Battlefront) - 13,29% - Rare - 5 punten
• Distinguished (Battlefront) - 25,92% - Uncommon - 2 punten
• I've Been Waiting for You (Battlefront) - 9,24% - Very Rare - 7 punten
• This Is a New Day, a New Beginning (Battlefront) - 18,65% - Rare - 5 punten
• Don't Underestimate the Force (Battlefront) - 30,93% - Uncommon - 2 punten
• Determined (Battlefront) - 14,53% - Rare - 5 punten
Ik had 84 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 112 punten
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:34 ]
Return to the light. - 88,85% - Common - 1 punt
A Swampy affair. - 87,77% - Common - 1 punt
Too Many Legs. - 87,67% - Common - 1 punt
Dem Bones. - 87,75% - Common - 1 punt
The dead should stay dead. - 86,73% - Common - 1 punt
Legendary Slayer. - 86,73% - Common - 1 punt
Platinum Slayer. - 86,49% - Common - 1 punt x 2
276 + 8 = 284 punten
PS3 Smash cars:
Silver champion: 8,51%, very rare, 7 punten
Gold champion: 7,14%, very rare, 7 punten
Lap champ: 1,72%, ultra rare, 10 punten
Smart driver: 4,21%, ultra rare, 10 punten
Race ace: 1,62%, ultra rare, 10 punten
Smash cars superstar: 20,51%, uncommon, 2 punten
Safe driver: 3,70%, ultra rare, 10 punten
Trickster: 21,17%, uncommon, 2 punten
Star collector: 5,70%, very rare, 7 punten
Air time expert: 13,33%, rare, 5 punten
Totaal nu 170 + 70 = 240 punten
PSN ID: Hanssuh
10 second ninja DONE
Goed bezig. Jij zoekt echt de rare games uit.hanssuh schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 01:31:
Ook weer eens punten gescoord
PS3 Smash cars:
Silver champion: 8,51%, very rare, 7 punten
Gold champion: 7,14%, very rare, 7 punten
Lap champ: 1,72%, ultra rare, 10 punten
Smart driver: 4,21%, ultra rare, 10 punten
Race ace: 1,62%, ultra rare, 10 punten
Smash cars superstar: 20,51%, uncommon, 2 punten
Safe driver: 3,70%, ultra rare, 10 punten
Trickster: 21,17%, uncommon, 2 punten
Star collector: 5,70%, very rare, 7 punten
Air time expert: 13,33%, rare, 5 punten
Totaal nu 170 + 70 = 240 punten
• I Suggest a New Strategy (Battlefront) - 46,24% - Uncommon - 2 punten
• City in the Clouds (Battlefront) - 21,36% - Uncommon - 2 punten
• Greed Can Be a Very Powerful Ally (Battlefront) - 9,73% - Very Rare - 7 punten
• When Surrounded by War... (Battlefront) - 14,57% - Rare - 5 punten
• That's No Moon (Battlefront) - 22,16% - Uncommon - 2 punten
Ik had 112 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 130 punten
Haha ja dat ook, maar deze had ik al aantal jaren
Zeker geinige en vermakelijke race game! Enige frustrerende waren alleen de trophies voor base race time en base lap time, ivm AI rubberbanding en dat autootjes in race klasse ineens soms rare sprongen maken (vanwege voorwerpen op baan of level design).Sagat schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:09:
Nooit gehoord van smash cars. Ziet er nog wel geinig uit ook!
Verwijderd
1:Mrsrd13 337 Punten
2:LuPo 284 Punten
3:Hanssuh 253 Punten
4:Arcanis 185 Punten
5:Just_jan 171 Punten
6:dvd-linden 130 punten
7:Bear 81 Punten
8:Ralph075 20 Punten
9:Wheeler 14 Punten
10:MisterMichel 5 Punten
Zelf helaas de laatste dagen niet veel kunnen doen i.v.m weer te ziek zijn om te gamen.
Probeer morgen weer verder te gaan en in ieder geval deze maand de 300 punten te bereiken.
Verder iedereen nog veel succes!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2017 22:19 ]
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:33 ]
PS3 Under night in-birth exe:late
Welcome to the jungle: 98,93%, common, 1 punt
Raise shields!: 57,89%, common, 1 punt
En-Chain-Ting: 70,16%, common, 1 punt
Time for the unveiling: 53,37%, common, 1 punt
Could this get any worth?: 55,72%, common, 1 punt
Ms. Eltnum, tear down this wall!: 30,92%, uncommon, 2 punten
Don't you tsundare!: 30,39%, uncommon, 2 punten
Two shades of grey: 25,16%, uncommon, 2 punten
Game, Seth, Match: 27,25%, uncommon, 2 punten
Totaal nu 240 + 13 = 253 punten
• Scrap Collector (Battlefront) - 20,50% - Uncommon - 2 punten
• Your Journey Has Only Started (Battlefront) -6,44% - Very Rare - 7 punten
• No Such Thing As Luck (Battlefront) - 6,69% - Very Rare - 7 punten
Ik had 130 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 146 punten
lol wacht, 5 punten? Ik voel de drang om de spek en bonen titel op te eisen, ik heb een diablo 3 achievement gehaald en ook per ongeluk een hotline miami gescoord! Zal is kijken of ik vanavond echt kan aanhakenVerwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:01:
Tussenstand Challenge.
10:MisterMichel 5 Punten
Zelf helaas de laatste dagen niet veel kunnen doen i.v.m weer te ziek zijn om te gamen.
Probeer morgen weer verder te gaan en in ieder geval deze maand de 300 punten te bereiken.
Verder iedereen nog veel succes!!!
10 second ninja DONE
Business at the Front... (Dirt Rally) - uncommon - 2 pt
WWGFD? (Dirt Rally) - common - 1pt
Mondays Be Like… (Dirt Rally) - common - 1pt
Nailed It! (Dirt Rally) - common - 1pt
Harlequin (Tearaway Unfolded) - uncommon - 2pt
Plus de 14 die ik had maakt 21 punten
Project Cars:
Triple Crown - Very Rare - 6,11 % 7 punten
Zero To Hero - Very Rare - 5,96% 7 punten
Tropico 5:
Mirror, Mirror On The Wall - Uncommon - 32,16% 2 punten
A Barrel of Monkeys - Uncommon - 35,18% 2 punten
Infrastructor - Uncommon - 43,74% 2 punten
Mine! All Mine - Uncommon - 34,36% 2 punten
The Madness of Crowds - Uncommon - 31,35% 2 punten
Middle Manager Of The Revolution - Rare - 18,26% 5 punten
Putsch and Judy - Rare - 19,01% 5 punten
Made In Trophico - Rare - 19,74% 5 punten
Let Them Eat Cake - Rare - 19,78% 5 punten
337 punten + 44 punten = 381 punten
Ook mijn totale completion rate boven de 60% gekregen. Op naar de 70%.
One Better 8,65% - Very Rare - 7 punten
81 + 7 = 88 punten.
Doordeweekse feesties,lekker weer komt eraan, beun klussie doen het trophy hunten allemaal geen goed
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Is die nou sinds kort uit op de PS4 ben ik achter gekomen....Zucht....
20 Bronzen trophies...Geen platinum.... Maar wel weer een verslaving voor de komende tijd..
Top Spel!!!
Playing pool - Hotline miami - Common 1pt
A new start- Diablo 3 - common 1 pt
Just Riffing - Diablo 3 - common 1pt
I can see my house fro... no, wait, I can't." - Lumo - Common 1pt
Hero to Zero - PvZ:GW2 - common 1pt (met dank aan Sagat jr icm feit dat je deze game niet op een sub account mag spelen
totaal 5 punten.
Mijn andere 2 'recente' diablo tropies die rare en uncommon zijn, waren al behaald in Feb
Gisteren wel even die vita/ps4 plus games bekeken of daar nog snel wat te scoren viel qua dubbele punten, maar dit was niet het geval. Op basis van mijn eerste indrukken zijn dit nog best pittige games ook! Op zich wel leuke score challengers beiden (ala titan attacks die ik ook leuk vond) dus misschien komt hier nog nog wel iets uit voort.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Nog eventjes en je heb hem op platinum.Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:44:
Playing pool - Hotline miami - Common 1pt
A new start- Diablo 3 - common 1 pt
Just Riffing - Diablo 3 - common 1pt
I can see my house fro... no, wait, I can't." - Lumo - Common 1pt
Hero to Zero - PvZ:GW2 - common 1pt (met dank aan Sagat jr icm feit dat je deze game niet op een sub account mag spelen)
totaal 5 punten.
Mijn andere 2 'recente' diablo tropies die rare en uncommon zijn, waren al behaald in Feb![]()
Gisteren wel even die vita/ps4 plus games bekeken of daar nog snel wat te scoren viel qua dubbele punten, maar dit was niet het geval. Op basis van mijn eerste indrukken zijn dit nog best pittige games ook! Op zich wel leuke score challengers beiden (ala titan attacks die ik ook leuk vond) dus misschien komt hier nog nog wel iets uit voort.
Begin na het gesprek gisteren op het andere topic ook weer zin te krijgen in Diablo3, dus de kans is groot dat ik daar ook binnenkort mee verder ga
En voor de zekerheid maar zo:
Verder geen verassing gezien mijn WD mijn hoogste char is, maar Necro ook erg veel zin in! Daarentegen ook wel beetje diablo moe en ook wel zin om iets anders te spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 12-04-2017 13:16 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Dat is wat ik vrijwel altijd doe bij een game waar meerdere playtroughs voor nodig zijn.Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:15:
Verder geen verassing gezien mijn WD mijn hoogste char is, maar Necro ook erg veel zin in! Daarentegen ook wel beetje diablo moe en ook wel zin om iets anders te spelen.
Bijvoorbeeld met The Witcher 3.
Top spel, in mijn top 3 aller tjden....
Maar ik weet dat als ik 2x 150 uur achter elkaar hetzelfde ga doen dat ik dat zat raak.
Dus dan speel ik 2 of 3 games uit na de eerste playtrough en kom daarna er weer bij terug.
Zo hou ik er continu plezier in
6x level 70 in Diablo 3 achter elkaar gaat mij niet lukken.
Zit nu op 4x level 70 en een stuk of 300 bounties volgens mij.(over een tijd van 2 jaar)
Ik denk dat het zelfs voor de grootste diablo fan teveel van het goede is, tenzij je powerlevelt, dan ben je misschien met een uurtje al klaar met deze tropy. Maar dat vind ik cheaten dus doe ik niet. Zeg nooit nooit, maar jullie mogen me er op aanspreken als ik hier op terugkomVerwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:28:
[...]
6x level 70 in Diablo 3 achter elkaar gaat mij niet lukken.
Zit nu op 4x level 70 en een stuk of 300 bounties volgens mij.(over een tijd van 2 jaar)
Van de 6 chars heb ik er 2 af. (WD en monk. die 2e op HC voor de trophy
Barb zit op level 30, dus gaat goede kant op. Ik was het bounties grinden echt wel zat, dus die staat even op pauze, morgen is kijken hoever ik de barb kan doorpushen. Misschien nog een difficulty hoger dan zodat het weer niet iets rapper gaat met de xp. als ik hetzelfde tempo van maandag dan kan vasthouden dan kom ik op 45......tsja.......dan maar is kijken wat ik volgende week ga doen.
Misschien een kleine game, misschien beetje trackmania (leuk maar moeilijk) misschien lekker sf5, daar begin ik toch steeds meer zin in te krijgen. Dus die is wel grootste kanshebber.
Al hoewel (welkom to easy distractionville..) met mario oddessey voor de switch steeds dichterbij op de horizon......opeens ook weer zin gekregen om nu eindelijk is nsmb wii af te ronden.......ja dat kan ook zo maar gebeuren
Oh en speel met een vriend ook nog (uit den ouden doos) Kof2002UM (op pc/steam indien online, en afgelopen zondag couch mp op de x360).
Vind dat echt een ontzettend leuke game. Giga veel chars en speelt heerlijk weg. Het ziet er niet uit, maar die neogeo stijl vond- en vind ik nog steeds- super tof.
En ja.......dan heb je dus in het cheevo/tropy tijdperk aan beide kanten bar weinig gepresteerd. Maar gelukkig nog steeds wel veel lol erin.
10 second ninja DONE
Waarom is powerlevellen cheaten? Zodra je voor het eerst een level 70 hebt gelevelled krijg je toch niet voor niets toegang tot de Gem of Ease? Level dat ding naar level 25 via Greater Rifts, neem vervolgens een level 70 legendary wapen met zo hoog mogelijke DPS en een socket. Gooi de Gem of Ease erin en geef dat wapen via de stash aan je lowlevel. Vergeet ook niet vanaf level 25 ofzo (dat is al na het killen van 3 vijanden, lol) een helm met een socket met een endgame Ruby voor nog meer XP. Binnen een uur ben je 70, en dat is solo. Met een paar vrienden gaat het nog sneller.Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:50:
[...]
Ik denk dat het zelfs voor de grootste diablo fan teveel van het goede is, tenzij je powerlevelt, dan ben je misschien met een uurtje al klaar met deze tropy. Maar dat vind ik cheaten dus doe ik niet.
Je doet jezelf imo tekort door jezelf wijs te maken dat effectief spelen cheaten is. Modded items en dat soort rommel, dat is cheaten. Gebruik maken van mogelijkheden van de game is gewoon de bedoeling. Zeker omdat progressie in de game pas echt begint, en leuk wordt, op level 70. Want nogmaals, waarom denk je dat Blizzard de Gem of Ease anders in de game gooit.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Inderdaad.Voxalizer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:05:
[...]
Waarom is powerlevellen cheaten? Zodra je voor het eerst een level 70 hebt gelevelled krijg je toch niet voor niets toegang tot de Gem of Ease? Level dat ding naar level 25 via Greater Rifts, neem vervolgens een level 70 legendary wapen met zo hoog mogelijke DPS en een socket. Gooi de Gem of Ease erin en geef dat wapen via de stash aan je lowlevel. Vergeet ook niet vanaf level 25 ofzo (dat is al na het killen van 3 vijanden, lol) een helm met een socket met een endgame Ruby voor nog meer XP. Binnen een uur ben je 70, en dat is solo. Met een paar vrienden gaat het nog sneller.
Je doet jezelf imo tekort door jezelf wijs te maken dat effectief spelen cheaten is. Modded items en dat soort rommel, dat is cheaten. Gebruik maken van mogelijkheden van de game is gewoon de bedoeling. Zeker omdat progressie in de game pas echt begint, en leuk wordt, op level 70. Want nogmaals, waarom denk je dat Blizzard de Gem of Ease anders in de game gooit.
Zou het niet al cheaten omschrijven, hoogstens "goedkoop"..
Maar als wij Trophy Hunters ergens goed in zijn dan is het wel in maniertjes zoeken waarop we een game makkelijker kunnen maken.
Bijvoorbeeld.
In Skyrim kan je normaal spelen en level 70 halen tot er een legendary dragon spawnt(voor de trophy).
Maar dit kan best wel lang duren als je het op de normale manier doet.
Je kan ook een Giant opzoeken Heavy armor aandoen en een schild en je bent binnen een uurtje of 2 van level 30 naar 70
Is dat cheaten, nee niet echt.... Gewoon heel goedkoop gebruiken maken van de game
Kende de gem of ease niet, in thoerie zou ik er 2 moeten hebben dus. In jouw scenario doe je het dan nog steeds zelf.Voxalizer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:05:
[...]
Waarom is powerlevellen cheaten? Zodra je voor het eerst een level 70 hebt gelevelled krijg je toch niet voor niets toegang tot de Gem of Ease? Level dat ding naar level 25 via Greater Rifts, neem vervolgens een level 70 legendary wapen met zo hoog mogelijke DPS en een socket. Gooi de Gem of Ease erin en geef dat wapen via de stash aan je lowlevel. Vergeet ook niet vanaf level 25 ofzo (dat is al na het killen van 3 vijanden, lol) een helm met een socket met een endgame Ruby voor nog meer XP. Binnen een uur ben je 70, en dat is solo. Met een paar vrienden gaat het nog sneller.
Mijn definitie van powerlevellen is een party joinen die dan op torment god knows how much alles in no time slopen waardoor je level dan natuurlijk supersnel 70 wordt. En dat vind ik dus cheaten, kan je de game net zo goed niet spelen.
Ik ga dit wel even bekijken, thanks voor de tip
10 second ninja DONE
Ah, deze gem dropped iig aan het eind van een Greater Rift. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met Greater Rifts en hoeveel je er al gedaan hebt maar het kan wel zijn dat je hem nog niet hebt natuurlijk. Het is geen instant reward voor puur het behalen van level 70. Mocht je hem niet hebben dan zou je er een aantal moeten doorlopen tot hij dropped. Er dropped iig altijd een goede gem aan het eind van een Greater Rift dus je hebt er sowieso altijd wel wat aan. Je moet de gem ook nog levellen dus het is wel iets waar je even voor moet 'werken'.Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:16:
[...]
Kende de gem of ease niet, in thoerie zou ik er 2 moeten hebben dus. In jouw scenario doe je het dan nog steeds zelf.
Mijn definitie van powerlevellen is een party joinen die dan op torment god knows how much alles in no time slopen waardoor je level dan natuurlijk supersnel 70 wordt. En dat vind ik dus cheaten, kan je de game net zo goed niet spelen.
Ik ga dit wel even bekijken, thanks voor de tip
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
pas paar riftjes af volgens mij, kijk regelmatig welke gems ik kan samenvoegen, maar weet niet of je deze gem dan ook zichtbaar krijgt, het lijkt met dat het geen normale is dus mogelijk niet. Anyways dit is wel motivatie voor het riftenVoxalizer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:28:
[...]
Ah, deze gem dropped iig aan het eind van een Greater Rift. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met Greater Rifts en hoeveel je er al gedaan hebt maar het kan wel zijn dat je hem nog niet hebt natuurlijk. Het is geen instant reward voor puur het behalen van level 70. Mocht je hem niet hebben dan zou je er een aantal moeten doorlopen tot hij dropped. Er dropped iig altijd een goede gem aan het eind van een Greater Rift dus je hebt er sowieso altijd wel wat aan. Je moet de gem ook nog levellen dus het is wel iets waar je even voor moet 'werken'.
10 second ninja DONE
bijgewerkt totaal: 7
-----------
Dashing through the Rift - diablo 3 - rare - 5 punten.
totaal 10
[ Voor 39% gewijzigd door Sagat op 15-04-2017 16:32 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Punch Club.
Hardcore
Completed the game on the hardcore difficulty.
https://psnprofiles.com/trophy/6003-punch-club/20-hardcore
Ok, niet veel mensen hebben het spel al gespeeld(komt nog wel)... Maar vind het wel leuk
Jazeker dit, maar pas op met randoms. Voor je het weet heb je iemand met modded items in je groepje en ben je ineens tegen je zin Paragon Level 1500. Ik vind het echt zo matig dat Blizzard die rommel er niet gewoon keihard weet uit te patchen en een of andere check plaatst die modded items ook direct weer verwijderen als zo'n persoon zijn save terugzet uit de cloud.arcanis schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:40:
Voor de Diablo 3 bounty's kun je het beste online spelen. Je krijgt namelijk ook de rewards als iemand anders in de map een bounty voltooit. Met 4 man kun je in een goede avond een heel eind komen.
Die Cube vindt je in een bounty, je moet even opzoeken welke precies. Top tip: doe datSagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:15:
spoiler:Ik zie overal verwijzingen naar een kunai cube o.i.d.Geen idee wat dat inhoudt, bij de bounties wel af en toe een sleutel gezien, maar vziw niets gevonden daadwerkelijk.
Met de Cube kun je powers uit Legendary gear halen en deze toewijzen aan je char.
Zo heb je profijt van bepaalde (sterke) powers zonder dat je het desbetreffende wapen of armor ge-equipped hebt.
Je kunt zoveel mogelijk powers als je wil opslaan in de Cube en er maximaal 3 toewijzen aan je char:
Eén uit een wapen, één uit armor en één uit een ring.
De sleutels die je ziet bij bounties zijn rift keys, die je nodig hebt om rifts te openen. Speel je een rift uit dan krijg je een Greater Rift key waarmee je, logischerwijs, Greater Rifts kunt doen.
Greater Rifts is waar de beste loot is te vinden en is eigenlijk waar Diablo om draait.
O ja, trophy topic...
Ik heb gisteren 10 Horizon Zero Dawn trophies gehaald
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Om gewone rifts te openen heb je gelukkig al een tijdje geen sleutels meer nodig, dit is een tijd geleden gepatched. Dat keys farmen was echt afzien. Bounties zijn niet leuk.dvdkiwi schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:59:
[...]
De sleutels die je ziet bij bounties zijn rift keys, die je nodig hebt om rifts te openen. Speel je een rift uit dan krijg je een Greater Rift key waarmee je, logischerwijs, Greater Rifts kunt doen.
Greater Rifts is waar de beste loot is te vinden en is eigenlijk waar Diablo om draait.
Als we dan toch tips over Diablo 3 aan het posten zijn: UBERBOSSES. In act 1, 2, 3 en 4 lopen Keywardens rond -> zie map. Kill, loot Machine of ..., gebruik die Machines om in het kerkje in New Tristram uberbosses te summonen. Kill die, loot, koop crafting recipe in Act 2, en craft Hellfire necks. Deze geven gegarandeerd een extra random passive ability. Doe dat tot je er eentje hebt met een passive die je sowieso al gebruikt zodat je vrije keus hebt in een extra passive. Dat is de weg naar hele sterke characters bouwen.
Joh, zoveel te doen in die game.
[ Voor 31% gewijzigd door Voxalizer op 13-04-2017 10:31 ]
10 second ninja DONE
Idd, haha. Maar goed er is iig een verschil tussen gewone Rifts en Greater Rifts. Die sleutels zijn waarschijnlijk voor Greater Rifts, tenzij.... Je oude sleutels hebt van voor de patch die niet meer nodig zijn, deze zijn in dat geval nu grijs en die kun je gewoon wegdoen of verkopen aan een vendor.Sagat schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:43:
Maar wat zijn dan de sleutels? (ehm misschien moeten 'we' dit via pm voortzetten, begint wel heel erg off topic te worden zo)
En andere even kijken hoe die sleutels die je hebt precies heten, dan weet ik het wel.
Vorig jaar al platinum behaald (en de vele bounties maakten dit een héél lang proces), maar met bovenstaande tips krijg ik steeds meer zin om het doosje af te stoffen
Verwijderd
Ga hem zelf ook weer oppakken zodra ik klaar ben met punch club..
Kunnen we elkaar mooi helpen
Jazzpunk uitgespeeld.LuPo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:30:
Orc Slayer
Return to the light. - 88,85% - Common - 1 punt
A Swampy affair. - 87,77% - Common - 1 punt
Too Many Legs. - 87,67% - Common - 1 punt
Dem Bones. - 87,75% - Common - 1 punt
The dead should stay dead. - 86,73% - Common - 1 punt
Legendary Slayer. - 86,73% - Common - 1 punt
Platinum Slayer. - 86,49% - Common - 1 punt x 2
276 + 8 = 284 punten
25 common trophies waarvan één 2 punten.
284 + 26 = 310
PS3 Under night in-birth exe:late
The labors of Merkules: 25,87%, uncommon, 2 punten
I rule: 29,20%, uncommon, 2 punten
Around the wald: 25,52%, uncommon, 2 punten
The net is vast and infinite: 50,54%, common, 1 punt
I wanna be in pictures!: 37,12%, uncommon, 2 punten
Hyde and seek: 37,32%, uncommon, 2 punten
Perpendicular Linne: 32,21%, uncommon, 2 punten
Rein in blood: 26,21%, uncommon, 2 punten
Whose scythe are you on?: 27,85%, uncommon, 2 punten
The nerve of that woman!: 25,25%, uncommon, 2 punten
Lemme take a selfie: 28,66%, uncommon, 2 punten
Life finds a way: 23,26%, uncommon, 2 punten
If it bleeds we can kill it: 24,80%, uncommon, 2 punten
Ein krieg für sieg: 28,33%, uncommon, 2 punten
Everything in EXS: 13,50%, rare, 5 punten
Sunrise: 19,25%, rare, 5 punten
Piece of cake: 30,07%, uncommon, 2 punten
Dr. Jekyll: 19,93%, rare, 5 punten
But for real though: 58,43%, common, 1 punt
By any other name: 19,94%, rare, 5 punten
Between a stein and a hard place: 17,68%, rare, 5 punten
Thicker than water: 18,29%, rare, 5 punten
Welkome to heel: 16,99%, rare, 5 punten
Purple harvest: 20,40%, uncommon, 2 punten
Totaal nu 253 + 67 = 320 punten
-------
3 tropies erbij, allemaal 10 second ninja
AHHHHHHHHHHHHHHHH - uncommon - 2 points
Just Getting Started - uncommon - 2points
so close - uncommon - 2 points
totaal 6 punten, maar een ps+ game van april dus x2 = 12
Moet alleen even checken of mijn eerdere post wel correct waren, het viel me laatst pas op dat als je met je muis op een trophy staat in psprofiles dat de rating dan veranderd (naar de rating zoals weergegeven op de ps4 zelfs?)
Voorbeeld: so close gaat dan van uncommon naar rare....? Ik ben bij deze telling maar even uit gegaan van de laagste score
Als iemand me kan vertellen welke van de 2 ik hoor te gebruiken dan recheck ik mijn entries
Voorlopige totaal = 22 punten
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 15-04-2017 16:33 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Als je er ophangt met je muis dan zie je die van de playstation zelf..
We gaan op dit moment nog uit van de psnprofiles rating
• Precision Shot (Battlefront) - 7,68% - Very Rare - 7 punten
• Stay On Target (Battlefront) - 17,08% - Rare - 5 punten
Ik had 146 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 158 punten
Verwijderd
Zijn wel 100+ punten maar doordat het een nieuw spel is en niet veel mensen het spelen fluctueren de percentages gigantisch.
1 was gis teren 2.15% en nu 27.4%.
En zo gaan ze allemaal.
Geen zin om dat continu aan te passen aan de scores..
Verder met the next game... Hitman
It's hard Merk: 17,67%, rare, 5 punten
Nerve us: 15,04%, rare, 5 punten
Are you up Seth?: 16,17%, rare, 5 punten
Rezoning: 14,07%, rare, 5 punten
Over the Hilda: 14,43%, rare, 5 punten
Can I go now?: 19,11%, rare, 5 punten
Theoretically: 14,53%, rare, 5 punten
Blitz of more than you could chew: 18,42%, rare, 5 punten
Nanansense: 16,44%, rare, 5 punten
I'll be Byak: 15,77%, rare, 5 punten
You half to trust me: 29,51%, uncommon, 2 punten
Attack on score, 20,39%, uncommon, 2 punten
Time heals all wounds...hopefully: 20,62%, uncommon, 2 punten
Are you not entertained?!: 13,10%, rare, 5 punten
Can't buy happiness: 18,87%, rare, 5 punten
Got carded: 63,43%, common, 1 punt
Living in color: 34,04%, uncommon, 2 punten
There's a whole in my heart: 16,33%, rare, 5 punten
Infinite monkeys: 18,72%, rare, 5 punten
Thanks for playing!: 10,24%, rare 5 punten (x2 platinum)
Totaal nu 320 + 89 = 409 punten
Verwijderd
Heerlijk bezig hoor Hanssuhhanssuh schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:17:
Laatste paar dagen flink kunnen gamen en resterende trophies "PS3 Under night in-birth exe:late" behaald:
It's hard Merk: 17,67%, rare, 5 punten
Nerve us: 15,04%, rare, 5 punten
Are you up Seth?: 16,17%, rare, 5 punten
Rezoning: 14,07%, rare, 5 punten
Over the Hilda: 14,43%, rare, 5 punten
Can I go now?: 19,11%, rare, 5 punten
Theoretically: 14,53%, rare, 5 punten
Blitz of more than you could chew: 18,42%, rare, 5 punten
Nanansense: 16,44%, rare, 5 punten
I'll be Byak: 15,77%, rare, 5 punten
You half to trust me: 29,51%, uncommon, 2 punten
Attack on score, 20,39%, uncommon, 2 punten
Time heals all wounds...hopefully: 20,62%, uncommon, 2 punten
Are you not entertained?!: 13,10%, rare, 5 punten
Can't buy happiness: 18,87%, rare, 5 punten
Got carded: 63,43%, common, 1 punt
Living in color: 34,04%, uncommon, 2 punten
There's a whole in my heart: 16,33%, rare, 5 punten
Infinite monkeys: 18,72%, rare, 5 punten
Thanks for playing!: 10,24%, rare 5 punten (x2 platinum)
Totaal nu 320 + 89 = 409 punten
500 Punten ga jij wel gemakkelijk halen denk ik
Behoorlijk lastig om deze niét op platinum te krijgen; je hoeft er in tegenstelling tot andere games geen rare dingen voor te doen, erg fijn
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Alle trophies van Hitman.
The result of Previous Training 88.48% Common 1 Punt
Cleared for Field Duty 84.73% Common 1 Punt
Seizing the Opportunity 77.80% Common 1 Punt
The creative assassin 27.80% Uncommon 2 Punten
Unexpected Guest 43.55% Uncommon 2 Punten
K-36D 55.46% Common 1 Punt
Defection Deterred 24.09% Uncommon 2 Punten
Silent Assassin 45.96% Uncommon 2 Punten
Security Deafeated 47.10% Uncommon 2 Punten
Chemeleon 86.59% Common 1 Punt
Training Escalated 22.21% Uncommon 2 Punten
Contract Assassin 12.47% Rare 5 Punten
Top of the Class 16.49% Rare 5 Punten
A new Profile 29.67% Uncommon 2 Punten
Shhh 97.73% Common 1 Punt
Tools of the Trade 55.29% Common 1 Punt
Unseen Assassin 83.19% Common 1 Punt
When no else dares 84.54% Common 1 Punt
The showstopper 31.61% Uncommon 2 Punten
Meeting the Rieper 32.01% Uncommon 2 Punten
So many ways to stop the show 20.30% Uncommon 2 Punten
Paris Escalated 18.81% Rare 5 Punten
Well prepared 47.69% Uncommon 2 Punten
City of Light 22.22% Uncommon 2 Punten
Die by the sword 68.44% Common 1 Punt
Plan Ahead 47.79% Uncommon 2 Punten
171 Punten + Bovenstaande 51 Punten maakt een 222 Punten
Nog eventjes een boodschap voor de challenge voor Mei.
Er is er al eentje bedacht dus deze word meteen gestart op 1 Mei, zoals eerder vermeld willen we de mensen van de Xbox kant ook hierin te betrekken.
Of ik 2 verschillende tussenstanden ga bijhouden of dat ik van alles 1 maak ligt een beetje aan de animo van de Xbox kant.
Maar we hebben de regel dat mensen alleen maar mogen meedoen als ze in de ranglijst staan in de OP, maar ik weet dat er hier een aantal mensen zijn van de Xbox kant die hier regelmatig komen buurten en het leuk zouden vinden om ook mee te doen.
Dus voor nu wil ik het op deze manier doen.
Wil je meedoen met deze challenge(Vanaf Mei)vanaf de Xbox kant, stuur mij dan een PM en dan zorgen we ervoor dat je vanaf Mei kan meedoen.
En dan krijg ik ook een goed beeld over hoeveel animo ervoor is, en hoe we(ik) het gaan aanpakken.
Je kan mij een PM sturen t/m 30-04, zodra de volgende challenge begint kan je logischerwijs niet meer "inschrijven"
De tussenstanden van de challenges wil ik deze week in de OP gaan zetten en zorgen dat deze een aantal keren in de week word bijgewerkt en makkelijk te zien is voor iedereen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 13:14 ]
Ga niet alle trophies expliciet benoemen maar het levert 83 punten op.
Ik had 381 punten + 83 = 464 punten
Nu maar beginnen met de DLC.
[ Voor 4% gewijzigd door Mrsrd13 op 17-04-2017 17:30 ]
Platinum op drie dagen tijd? Da's snel! Waren vast heel lange dagen?Mrsrd13 schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:29:
Heb eventjes Middle Earth: Shadow of Mordor GOTY platinum gehaald in 3 dagen.
Ga niet alle trophies expliciet benoemen maar het levert 83 punten op.
Ik had 381 punten + 83 = 464 punten
Nu maar beginnen met de DLC.
Valt wel mee. Ik denk 2 avonden en 1 dag. Niet een heel ingewikkeld spel, wat ook te zien is aan de zeldzaamheid van de trophies (common + uncommon).Tweakmans schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:49:
[...]
Platinum op drie dagen tijd? Da's snel! Waren vast heel lange dagen?
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk 1 van de leukere games/RPG'S van de PS4...
Heb hem 2 keer op platinum gehaald, en de derde keer gaat er ook nog wel komen denk ik(Zijn 3 edities)
Als je hem voor 2 tientjes ergens kan vinden, dan kan ik hem iedereen aanraden(Tenzij je niet van RPG'S houdt).
Heb hem zelf op platinum gehaald in 2 dagen en 3 uur de laatste keer
Maar euh, hoe haal je twee keer platinum? Op verschillende consoles, bedoel je dan?
Verder idd leuk om tussenstand in op te zetten.
10 second ninja DONE
Verwijderd
De gewone Editie.Tweakmans schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:09:
@Verwijderd Jij ook al zo'n vlugge jongen? Twee dagen... Ik denk dat ik me vaak te snel laat afleiden door sidemissions of zo, want bij mij schiet het nooit zo snel op. Of ik ga te veel dood, dat kan ook, haha. Heb de GOTY onlangs voor 17 euro op de kop getikt, dus geldverspilling gaat het sowieso niet zijn.
Maar euh, hoe haal je twee keer platinum? Op verschillende consoles, bedoel je dan?
Daarna de GOTY editie gekocht na een jaar en alles weer opnieuw gedaan(met plezier).
En van de gewone editie is er ook nog een PS3 versie, dus die ga ik binnenkort een keertje spelen(met plezier
In principe mag je met beide consoles gaan meedoen, MAAR uiteraard geen dubbele inzendingen.Sagat schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:28:
Mag je ook met xbox en ps meedoen? Dat zou wel motivatie zijn om sf4 is te maxen op x360
Verder idd leuk om tussenstand in op te zetten.
Maar alles ligt er een beetje aan hoeveel mensen er van Xbox kant willen gaan meedoen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 22:02 ]
Verwijderd
Hoop wel dat de focus op Easy completions ligt. Want dat is mijn specialiteit.
Verwijderd
Wedstrijdje houden?Mrsrd13 schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:55:
@Tweakmans Zeker van genoten. Heb de eerste versie ook nog liggen voor de ps4. Daar kon ik toendertijd niet echt in komen, omdat er toen heel veel goede games uit kwamen. Omdat het voor mij nu komkommertijd is, heb ik wel tijd om ervan te genieten.
Jij doet de gewone ps4 versie en ik de ps3 versie.(heb je nog een voordeel kwa laadtijden ook
Precies op hetzelfde tijdstip beginnen en dan kijken wie het als eerst platinum heeft(Vanaf 0 uiteraard)
Wat pagina's terug aan het lezen....veel Just_jan..... iets te actief
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 02:44 ]
Haha, mijn ps4 versie staat al op 44%. Dat wordt dan een oneerlijke strijd.Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 02:43:
[...]
Wedstrijdje houden?![]()
Jij doet de gewone ps4 versie en ik de ps3 versie.(heb je nog een voordeel kwa laadtijden ook)
Precies op hetzelfde tijdstip beginnen en dan kijken wie het als eerst platinum heeft(Vanaf 0 uiteraard)
Wat pagina's terug aan het lezen....veel Just_jan..... iets te actief
Verwijderd
Dat is waarMrsrd13 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:41:
[...]
Haha, mijn ps4 versie staat al op 44%. Dat wordt dan een oneerlijke strijd.
Op zich wel een leuk idee..
Keer in de toekomst met een groepje zo'n wedstrijdje doen.
Bijvoorbeeld met een plus game
Maar de makers weten dit ook, en nemen het zeker niet serieus. Het is af en toe wat flauw, maar er zit wel humor in.
Maar vooral de gameplay is goed uitgewerkt. Geeft zeker voldoening als je levels haalt. En het is dus gewoon een mix van puzzelen en platforming.
Weet alleen niet of ik geintresseerd genoeg kan blijven om em te maxen. Eerste doel is om maar is alle puzzels op 2 uit 3 sterren te zetten.
10 second ninja DONE
Volgens mij hebben wij beiden Bloodborne liggen. Dus die strijd wil ik wel aangaan. Zijn we gelijk een maand verderVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:10:
[...]
Dat is waar.
Op zich wel een leuk idee..
Keer in de toekomst met een groepje zo'n wedstrijdje doen.
Bijvoorbeeld met een plus game
Verwijderd
Oei.Mrsrd13 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:23:
[...]
Volgens mij hebben wij beiden Bloodborne liggen. Dus die strijd wil ik wel aangaan. Zijn we gelijk een maand verder
Bloodbore wil ik zeker nog wel een keer gaan spelen, maar denk niet op korte termijn.
Dat is echt de game waarvoor ik in de mood moet komen voordat ik het een kans geef
Give me another title.
Vrijwel alles wat nog niet in mijn profile staat staat in mijn backlog dus
(For Honor, Rainbow Six ?) kunnen we elkaar nog helpen ook
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 12:37 ]
Ik heb verder eerst niks. Wacht even op nieuwe aanbiedingen, dan kunnen wij wel een keer een wedstrijdje houdenVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:35:
[...]
Oei.
Bloodbore wil ik zeker nog wel een keer gaan spelen, maar denk niet op korte termijn.
Dat is echt de game waarvoor ik in de mood moet komen voordat ik het een kans geef.
Give me another title.
Vrijwel alles wat nog niet in mijn profile staat staat in mijn backlog dus
(For Honor, Rainbow Six ?) kunnen we elkaar nog helpen ook
A Short introduction – Common – 54 % 1 punt
Wretched Retch – Uncommon – 33,40% 2 punten
Nom Nom Nom!- Uncommon – 27,50% 2 punten
Hot Flashes – Uncomon – 27,08% 2 punten
I Had To Put Him Down – Uncommon – 36,89% 2 punten
Jaws of Shadow – Uncommon – 37,10% 2 punten
Rattle The Hive – Uncommon – 33,42% 2 punten
O Mother, Where Art Thou? – Uncommon – 32,77% 2 punten
Ghûls Gone Wild – Rare – 18,84% 5 punten
The Flames Make It Go Faster – Uncommon – 27,07% 2 punten
The Collector – Uncommon – 21,39% 2 punten
The Most Dangerous Games – Uncommon – 32,11% 2 punten
464 punten + 26 punten = 490 punten
Denk het helaas niet, nagenoeg geen tijd meer om te gamen rest van de maand.Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 01:39:
[...]
Heerlijk bezig hoor Hanssuh![]()
500 Punten ga jij wel gemakkelijk halen denk ik
@Mrsrd13 is echter wel hard op weg!
Verwijderd
Ik ken het.hanssuh schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:49:
[...]
Denk het helaas niet, nagenoeg geen tijd meer om te gamen rest van de maand.
@Mrsrd13 is echter wel hard op weg!
Ik heb de afgelopen 3 dagen denk ik mijn PS4 zo'n 30 uur aangehad....Waarvan ik waarschijnlijk hoogstens 3 uur daadwerkelijk heb gespeeld.
Komen telkens dingen tussen, en dat gaat de komende weken niet veranderen.
Vriendin van me is bezig met een game te maken met RPG Maker voor haar studie maar ze kwam er niet echt uit(Vrouwen he...), en ik bood met mijn stomme kop mijn hulp aan omdat ik zelf al een aantal games/demo's daarmee heb gemaakt.
Dus lekker heel de dagen bezig met als eerste stap(voor mij)een gamewereld in elkaar te zetten
En daarnaast nog bezig met een nieuwe Lay out voor dit topic, en nog wat stuff voor dit topic..
Met heel af en toe een missie Hitman ertussen door.
Dag dag eigen gametijd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 22:19 ]
• Disturbed Tranquility (Battlefront) - 17,65% - Rare - 5 punten
• Support the Troops (Battlefront) - 13,15% - Rare - 5 punten
Ik had 158 punten, dus dat maakt nu een totaal van: 168 punten
Gem of ease in de pocket. Moet hem alleen nog 'even' naar level 25 levellen. maar daarmee zou het vrij rap moeten gaan moet mijn barb en (momenteel ongeboren) sorcje. Alvast mijn barb een level 10 (geloof ik) rode gem geven voor zijn helmpie waarmee hij alvast 39% extra xp binnenharkt.
Hiermee lijkt het einde van 'project' d3 eindelijk in zicht te komen.
Moet alleen is gaan kijken wat ik daarna ga doen, mogelijk ga ik in plaats van mijn gameavondje een soort van opruim/klus avondje doen om mijn zolder zo ver mogelijk leeg te ruimen en klaar te maken voor een verbouwing. en ook mijn eigen kantoor/gameroom wat te preppen.
Als het klaar is dan an ik ook mijn retro consoles weer is wat love gaan geven
Als de verbouwing etc helemaal klaar is hoop ik wel te kunnen switchen naar een mooi 4k/hdr monitortje, wat ps4 pro gaming (en mogelijk later ook nog xb1/scrop) gaming weer nog leuker maakt.
---------
edit: trophy update:
... & BENJI uncommon - 2 punten - psplus game x2 = 4
totaal: 19+4 = 24
---------------------
Edit 2: 23
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 20-04-2017 11:01 ]
10 second ninja DONE
PSN ID: Svennie-NL
Project Cars:
Home Field Advantage - Very Rare - 6,94% 7 punten
No "I" In Team - Very Rare - 6,01% 7 punten
Double Rainbow - Very Rare - 9,10% 7 punten
490 + 21 punten = 511 punten
Dammit jullie letten te goed op, hoe kan ik zo ooit winnenSvennie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:18:
nu is het al weer even geleden dat ik op school gezeten heb en misschien is het ondertussen veranderd maar in mijn tijd was 19 + 4 toch echt 23![]()
Aangepast
10 second ninja DONE
De PS4 staat vooral aan om de (trophy-loze) Gran Turismo Sport te testen
[ Voor 38% gewijzigd door wheeler op 20-04-2017 11:57 ]
Verwijderd
The Spaienza Trinity 13.67% Rare (5 Punten)
Let no Joyful voice be heard 16.62% (5 Punten)
Not in the Guidebook 16.32% (5 Punten)
Sapienza Escalated 18.63% (5 Punten)
Almalfi Pearl 20.14% (2 Punten)
222 + Bovenstaande 22=244
Update Post
Tussenstand challenge staat vanaf nu in de OP onder de ranglijst.
Voor nu ziet het er simpel(niet netjes uit), maar ben er hard mee bezig om heel die OP weer een beetje op niveau te krijgen.(duurt nog wel eventjes). Voor nu is het een handige manier om het makkelijk te zien.
Mijn doel is om de tussenstand meerdere malen in de week een update te geven, vooral omdat er nu steeds meer mensen meedoen (11 nu al
Verder nog 10 dagen mensen
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 13:58 ]
- Friendship endures: Win a Friendly Season in FIFA Ultimate Team
- Here we go..: Win Division Title in Online Head to Head Seasons (must be obtained through game-play)
- Still friends?: Finish an Online Friendlies Season
- Just warming up: Complete and win your first Pro Club Seasons league match
- Team Spirit: Join a club with your Online Pro and play your first match in Pro Clubs
Wil er iemand helpen? Met name de Pro Clubs trophies? Dan kan ik de Platinum ook weer bijschrijven.
PSN: Matthijs100
@Verwijderd Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog vele fantastische gamejaren toegewenst!
[ Voor 17% gewijzigd door Mrsrd13 op 24-04-2017 11:17 ]
Verwijderd
Ik wil deze ook nog een keer spelen(maar dan op de ps3)..Mrsrd13 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:16:
Ik verwacht geen punten meer te halen, tenzij ik Dragon Age: Inquisition binnen een week nog op nightmare uit kan spelen. Daar ga ik geen haast achter zetten. Ik wil alles in de wereld herontdekken. Hoop dat Bioware bezig is met een vervolg.
@Verwijderd Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog vele fantastische gamejaren toegewenst!
Maar het schijnt dat de laadtijden echt abnormaal zijn(Minimaal een minuut)...
Voor de rest kan Inq. best wel rap gaan hoor, vooral als je de juiste party kiest op Nightmare (2 mages,1 tank , 1 damage dealer)
Maar het is niet zo erg dat jij even wat langzamer gaat, want je komt de laatste tijd wel heel snel dichterbij op de trophy leaderbord
Thanx trouwens
Verwijderd
Mooi strevenMrsrd13 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:43:
Ik ben gewoon bezig mijn completion rate omhoog te halen. De snelheid hierin zal wel snel dalen, vooral als we richting het najaar gaan en er weer toppers uitkomen.
Ben er zelf ook nog steeds mee bezig, dus als ik je 1 ding kan aanraden.
Ga niet continu oudere games spelen, dan raak je het op een gegeven moment helemaal zat.
Ik doe het momenteel op deze manier.
2 Oudere games opnieuw spelen/completen en dan mag ik een nieuwe game spelen
Maar je zit nu op 60%, wat is je doel om te halen dan?.
Ik wil die van mij rond de 85% krijgen(80% voor het einde van dit jaar)
Heb niet echt een doel. Er zijn een paar PS+ spellen die op 1% staan, die ik misschien nooit meer ga spelen. Ik kijk gewoon tussen mijn spellen en ik kijk waar ik zin in heb. Als ik zin heb om te racen speel ik F1 2016 of Project Cars. Heb ik zin in een RPG kan ik nog aan de slag TW3, DA, SoM. Zo kom ik mijn avonden nog wel even door.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:47:
[...]
Mooi streven.
Ben er zelf ook nog steeds mee bezig, dus als ik je 1 ding kan aanraden.
Ga niet continu oudere games spelen, dan raak je het op een gegeven moment helemaal zat.
Ik doe het momenteel op deze manier.
2 Oudere games opnieuw spelen/completen en dan mag ik een nieuwe game spelen(nu nog steeds bezig met Hitman...
)
Maar je zit nu op 60%, wat is je doel om te halen dan?.
Ik wil die van mij rond de 85% krijgen(80% voor het einde van dit jaar)
Verwijderd
Vooral niet als je easy trophies wilt..
Mijn hemel zeg....
Ben langer bezig met Hitman ondertussen dan Skyrim en DA:I Gecombineerd....
Eerste 2 missies denk je nog... Goh leuk lekker stealth en nadenken..
Maar na 100 missies in 4 gebieden raak je snel verveeld....
Ook weer leuk..
Heb al een gigantische backlog van 45+ games...
Wat heb ik de afgelopen dagen gekregen voor de B-Day.... 220 euro aan PSN Cards....
Paas sale loopt over 2 dagen af dus kijken of er wat leuks gaat zitten bij de nieuwe aanbiedingen...
Maar backlog gaat weer groeien
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2017 23:12 ]
Congrats nog!
Backlogs.... 45+ haal ik (vrees ik) ook wel makkelijk. Soms dusdanig ernstig dat ik niet kan kiezen waar te beginnen en de PS4 dientengevolge uit blijft... (first world problems)
Verwijderd
Allen trophies van Hitman.
.50 personal Touch 17.68% Rare (5 Punten)
Unfortunate Fortune 16.29% Rare (5 Punten)
Tourist Attractions 14.44% Rare (5 Punten)
Carefull Planning 28.77% Uncommon (2 Punten)
Ancient Marrakesh 14.78% Rare (5 Punten)
Shining Bright 53.25% Common (1 Punt)
Guest Starring 15.48% Rare (5 Punten)
Elephant Never Forget 12.34% Rare (5 Punten)
Bankok Escalated 12.11% Rare (5 Punten)
Scouting for Talent 29.78% Uncommon (2 Punten)
One Night in Bankok 14.95% Rare (5 Punten)
Ik had 244 Punten en daar komen bovenstaande 45 Punten bij en heb nu dus 289 Puntjes