Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:47
LuPo schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:59:
[...]
Ik moet ook nog maar een paar special ops missies. :)
De laatste paar zijn zeker wel moeilijk? :P
zitten wel een paar lastige tussen ja, maar de meesten zijn goed te doen, ik wil je ook wel meehelpen, ben alleen niet zo vaak online met dit weer.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:45:
[...]

zitten wel een paar lastige tussen ja, maar de meesten zijn goed te doen, ik wil je ook wel meehelpen, ben alleen niet zo vaak online met dit weer.
Is goed. Als je online bent zal ik je even een berichtje sturen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
-verkeerde thread-

[ Voor 93% gewijzigd door CapTVK op 29-06-2010 10:05 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:45:
[...]

Wie wel.... (lees: ik ook niet, maar ben ook bereid te helpen ALS ik online ben)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Wanneer denken jullie online te zijn om LBP trophy te halen? :) Ik heb 3 andere mensen nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:55:
Wanneer denken jullie online te zijn om LBP trophy te halen? :) Ik heb 3 andere mensen nodig :p
Zodra ik plus-member wordt kan ik LBP gratis downloaden uit de store. Op dit moment heb ik LBP namelijk niet meer in m'n bezit. Toen ik het spel had uitgespeeld heb ik hem maar verkocht (zodat ik weer andere games kon kopen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
kan vanavond wel wat later op de avond (2100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
zo zojuist mijn 10plat naar binnen gehengeld met Dante's Inferno.
Het was helaas een vieze tegenvaller, slap aftreksel van GoW.
Tevens mijn makkelijkste plat tot nu toe en ook nog 1 van de kortste.
Totaal 12uur.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Vandaag met Svennie 2 zilver en 1 brons trophy gehaald bij LBP en zojuist nog een gouden trophy ingekopt door nog twee levels te voltooien zonder dood te gaan :) Nog maar 6 trophies te gaan en dan heb ik LBP platinum en 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Zo ben er weer na een weekje vakantie 8)

Gister met Ike. een aantal van de coop trophies in Red Dead Redemption gehaald. Best leuk om in een keer 4 trophies binnen te krijgen :) Binnenkort nog een keer en dan de advanced missies gold proberen te halen..

Het overzicht zal ik vanavond bijwerken, dan hebben we (helaas voor mij :+) een nieuwe nr 1.

Wie heeft er intresse om dit topic samen met mij bij te houden? Ik heb er zelf niet altijd evenveel tijd voor zoals aan het updaten te zien is. Stuur mij een DM als je intresse hebt, dan voeg ik je toe als auteur.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ja. Ik ging één missie proberen met een of andere random gozert en kreeg daarna 5 trophies, was erg aangenaam.

Gister Joe Danger en Pixeljunk Monsters aangeschaft. Joe Danger is prachtig, Pixeljunk Monsters is vooral trial & error denk ik zo. Ik houd wel van defense games, dus het is zeker een game waar ik een keer meer tijd in wil steken. Heb alleen nog zo veel retail games die ik nog moet uitspelen en platinum..en. Misschien een keer een week vakantie nemen zodat ik een beetje kan gamen en kan genieten van het weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inmiddels LBP op m'n PS3 staan hoor.

Wanneer kunnen nog twee andere mensen om onox (PSN: denkpadje) te helpen? Laat maar weten, dan probeer ik er te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:14:
[...]

Wanneer kunnen nog twee andere mensen om onox (PSN: denkpadje) te helpen? Laat maar weten, dan probeer ik er te zijn!
vanavond kan ik natuurlijk niet maar morgen avond (tot 2030) of donderdag-avond kan ik wel.

ben nu mede-auteur dus ik ga meehelpen met up-to-date houden, zal vandaag niet gaan lukken maar deze week kom ik er wel aan toe (als Meelobee me niet voor is ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Svennie op 06-07-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:39:
[...]

vanavond kan ik natuurlijk niet maar morgen avond (tot 2030) of donderdag-avond kan ik wel.

ben nu mede-auteur dus ik ga meehelpen met up-to-date houden, zal vandaag niet gaan lukken maar deze week kom ik er wel aan toe (als Meelobee me niet voor is ;))
Vanavond kan ik ook niet. Dan ben ik hier in de kroegen in Groningen! Groot feest! 8)

Gefeliciteerd Svennie, ik zal zorgen dat je wat te doen hebt door binnenkort even iemand boven mij in te halen. :P

Nu Meelobee de taken wat meer verdeeld heeft kan hij misschien een keer mijn Gamesoverzicht van een update voorzien. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:56:
[...]
Nu Meelobee de taken wat meer verdeeld heeft kan hij misschien een keer mijn Gamesoverzicht van een update voorzien. :Y
* Meelobee schaamt zich dood... :$

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:14:
[...]

Ik heb het "Gegroepeerd" trofeetje inmiddels binnen :D Maar jullie kunnen mij nog helpen door mij als maker een hartje te geven voor m'n "Celebrity" trofeetje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
even een "heads-up": vanavond update ik de TS, zorg dus dat je ID up-to-date is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:26:
even een "heads-up": vanavond update ik de TS, zorg dus dat je ID up-to-date is!
En, hoe doen we dat? Alleen door het syncen van je PSN account of moet je ook nog wat op deze forum doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Uit TS:

Om nieuwe trophies zichtbaar te maken op je PSN ID moet je je ID op de officiele site bijwerken!

[ Voor 23% gewijzigd door Meelobee op 07-07-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:50:
[...]

En, hoe doen we dat? Alleen door het syncen van je PSN account of moet je ook nog wat op deze forum doen? :)
Alleen je trophykaart syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:57:
[...]

Alleen je trophykaart syncen.
Via de website die Meelobee in zijn post noemt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, bedankt! Moest dus even inloggen en op 'mijn trofeeën' klikken om de boel te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even die van mij posten ;)
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/res1ght.png

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
En hier is de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/denkpadje.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 21:46
En bij deze
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/JGoose_88.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Ik speel niet zo heel veel de laatste tijd, maar vooruit:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Nakebod.png

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

de TS is weer up-to-date en we feliciteren onze nieuwe nummer 1 Enahs1 _/-\o_
jij hebt echt te veel tijd :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! Ik heb een tijd veel gespeeld, toen een aantal maanden totaal niet en nu weer een klein beetje. Ik heb nu alleen niet zo heul veel tijd omdat ik werk etc. Heb de laatste tijd zoveel games gekocht en niet eens de tijd om ze fatsoenlijk uit te spelen. Echt waardeloos. Ik hoop wel binnenkort zo'n 2000 trophies te hebben en 20 platinums. Dat is mijn doel, harr! :)

Bedankt voor de update! Ik hoop dat meerdere tweakers gaan trophy jagen, of whoren zoals anderen dat noemen. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Congrats Shane! ;)

* Meelobee heeft geen idee waar ie tijd vandaan gaat halen om weer #1 te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
het is mij trouwens gelukt om MWII platinum te krijgen, heb de pitt boss trophy gehaald op mijn phat en daarna kreeg ik zowel die trophy als de platinum, dus mijn 4e platinum is binnen, het lijstje is nu:

Burnout Paradise
LBP
Fallout 3
MWII

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:54:
het is mij trouwens gelukt om MWII platinum te krijgen, heb de pitt boss trophy gehaald op mijn phat en daarna kreeg ik zowel die trophy als de platinum, dus mijn 4e platinum is binnen, het lijstje is nu:

Burnout Paradise
LBP
Fallout 3
MWII
Mooi lijstje Svennie! :)

Ik ben al een heel eind met Ratchet & Clank: A Crack in Time. Hoeveel uur hebben jullie - degenen die deze game Platinum hebben - in dat spel zitten (kun je zien bij savegames)?

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 08-07-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:20:
[...]

Mooi lijstje Svennie! :)

Ik ben al een heel eind met Ratchet & Clank: A Crack in Time. Hoeveel uur hebben jullie - degenen die deze game Platinum hebben - in dat spel zitten (kun je zien bij savegames)?
Precies weet ik het niet, maar ik gok op een uur of 12 totdat ik de platinum van die game had. Hard was ontzettend simpel en de challenge mode blaas je zo doorheen als je je wapens al geupgrade had etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:50:
[...]

Precies weet ik het niet, maar ik gok op een uur of 12 totdat ik de platinum van die game had. Hard was ontzettend simpel en de challenge mode blaas je zo doorheen als je je wapens al geupgrade had etc.
My Blaster Runs Really, Really Hot is de moeilijkste trophy vond ik, moest het met 2 spelers halen want alleen lukte het me niet om die score te halen :+

Had het spel om medium uitgespeeld. Ik had niet gezien dat er een trophy voor Hard was. Dus ik moet het spel nu nog 2x uitspelen voor de Platinum |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:18:
[...]

My Blaster Runs Really, Really Hot is de moeilijkste trophy vond ik, moest het met 2 spelers halen want alleen lukte het me niet om die score te halen :+

Had het spel om medium uitgespeeld. Ik had niet gezien dat er een trophy voor Hard was. Dus ik moet het spel nu nog 2x uitspelen voor de Platinum |:(
Ik had dus op een aantal forums gekeken en vele mensen zeiden dat deze trophy moeilijk en soms zelf ontzettend moeilijk was. Ik had hem na 4x proberen.. misschien geluk? Ik had de game toen al wel uitgespeeld en de difficulty op easy gezet, waardoor ik al snel 5 levens had waar ik het maar net mee redde. =)

Edit: Het lijkt wel alsof de boel dood gaat elke keer als ik post. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
het is hier inderdaad erg stil geworden ja, ze zullen allemaal wel trophies aan het halen zijn, jou proberen in te halen, ze kunnen natuurlijk ook allemaal lekker in de zon liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
WipEout HD vandaag maar weer eens gespeeld. Heb het spel al een hele tijd op disc en nu ook via PS+ gratis gedownload. Vanmiddag 8 trophies gehaald, met LuPo ook een aantal online trophies gehaald.
Zal de platinum trophy nooit halen (wie wel :P)

Zoek spelers die ik online 50x kapot mag schieten voor de 'AG Assassin' trophy 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 10-07-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tja wipeout HD volgens mij 1 van de moeilijkste platinums, afgezien van de spellen die gewoon echt onmogelijk zijn door bugs(nba2k10) of belachelijke requirements (Fight Night 4)

Heb zelf even het thropy hunten on hold gezet, had voor 2,50 de ultimate team uitbreiding voor Fifa10 gekocht.
En die is verrassend leuk.

Als er nog mensen op zoek zijn naar makkelijke plats, ik heb zelf nog Dante's Inferno, Tombraider Underworld en The Godfather 2 in de aanbieding, eventueel te ruil of te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
Een tijdje terug heb ik m'n eerste platinum gehaald voor Fallout 3. Heb nog een paar andere games waar ik ook al behoorlijk ver mee ben zoals Burnout, DiRT 2, MiNi NiNJAS, MotorStorm Pacific Rift en GTA4. Sommige zal ik wel niet halen maar voor Burnout moet ik alleen de webcam trophy nog, dat is dus nog ff wachten op de Move.

Ben op dit moment bezig met DiRT 2 en hier zit nog 1 trophy bij waar ik zeker problemen mee ga krijgen, de "Mix It Up!" trophy. Moet alleen nog de Gatecrasher race rijden maar niemand speelt dit natuurlijk. Zou iemand mij hiermee willen helpen? Misschien dat ik kan helpen bij andere trophies. :)

En mijn PSN ID:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/FireFly3k.png

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik wil ook wel een keer meespelen met wipeout HD, heb het nog maar kort gespeeld maar lijkt me een leuk spel.

@FireFly3k: bij de volgende update sta je ook in de lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Dan wil ik ook wel even meedoen.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/harlekein.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik moet aan de bak, nu zak ik weer een plek :'( :+ ;)

We nemen het mee in de volgende update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is, maar is het geen leuk idee om van alle spelers (of misschien de top 10) de platinum trophies in een lijstje te zetten? Ik ben zelf nl wel benieuwd welke games mensen platinum gehaald hebben!
Dat zou dan als 2e post kunnen ipv de punten voor trophies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Coolsnarf schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:22:
ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is, maar is het geen leuk idee om van alle spelers (of misschien de top 10) de platinum trophies in een lijstje te zetten? Ik ben zelf nl wel benieuwd welke games mensen platinum gehaald hebben!
Dat zou dan als 2e post kunnen ipv de punten voor trophies?
Je kan heel simpel alle trophies van een speler bekijken via:
code:
1
http://us.playstation.com/publictrophy/index.htm?onlinename=*****

vervang ***** voor PSN naam.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 13-07-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu geen baan meer en heb nu ongeveer 4-6 weken vrij, dus ik kan eindelijk alle games die ik nog heb liggen platinum...en. Heb vanmorgen een HD TV besteld, dus ik kan niet wachten tot ik die binnenkrijg! Ik heb nu ook WET en Sega Megadrive Collection. WET is meh, maar de trophies moeten haalbaar zijn. Woosh, op naar de 20 platina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Dat dacht ik ook met Wet, maar die is zo meh dat ik ermee gestopt ben. Opzich is de gameplay wel leuk maar de controls werken echt niet mee. De grindhouse sfeer die in het spel zit is wel erg tof.

4-6 weken vrij?! damn nou ga ik je helemaal nooit meer inhalen.... *zucht*

[ Voor 45% gewijzigd door Meelobee op 13-07-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de game soms slaapverwekkend worden. Verhaal is zwak en de dialogen zijn lachwekkend slecht. Maar ach, het is ook best vermakend. =)

Ik wil best 4-6 weken niet syncen, als je je daardoor beter voelt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:54:
Ik vind de game soms slaapverwekkend worden. Verhaal is zwak en de dialogen zijn lachwekkend slecht. Maar ach, het is ook best vermakend. =)

Ik wil best 4-6 weken niet syncen, als je je daardoor beter voelt? :P
ik zie dat je al weer op1911 trophies zit, wat gaat dat snel zeg.Speel je alles met guide of haal je ze allemaal zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:06:
[...]

ik zie dat je al weer op1911 trophies zit, wat gaat dat snel zeg.Speel je alles met guide of haal je ze allemaal zonder?
Ik speel zelden met guides, dan moet je overal teveel op letten. Soms alleen met collectibles enzo. =) Ik moet echt eens beginnen met het halen van platina. Ziet er een stuk beter uit. :D

Edit: Zojuist de platinum gehaald voor Smackdown vs Raw 2010 ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
beginnen met het halen van platina/platinums? Je hebt er toch al 18 of snap ik het nu niet?

Mijn volgende platinum wordt Heavy Rain, die heb ik geleend van een vriend, nog snel spelen op de phat tot ik de platinum heb, dan kan de phat daarna de verkoop in. Ik zit nog te twijfelen om ook U2 platinum te halen maar dan duurt het weer langer voor ik phat kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:31:
[...]

Ik speel zelden met guides, dan moet je overal teveel op letten. Soms alleen met collectibles enzo. =) Ik moet echt eens beginnen met het halen van platina. Ziet er een stuk beter uit. :D

Edit: Zojuist de platinum gehaald voor Smackdown vs Raw 2010 ^^
Volgens mij moet jij nog 2 spec ops trofeetjes halen bij MW2 om een platina trofeetje te halen. Ik ben vandaag wel online 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:48:
[...]

Volgens mij moet jij nog 2 spec ops trofeetjes halen bij MW2 om een platina trofeetje te halen. Ik ben vandaag wel online 8)
die heb ik al gehaald ondertussen, MWII is platinum :D
Misschien kunnen we jou wel aan trophies helpen binnen LBP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:48:
[...]

Ja klopt, ik moet nog een aantal missietjes doen, maar nooit echt aan toegekomen. Heb je zo'n microfoontje voor dat hele dramagedoe? =)

En ik bedoelde om platina's te halen voor de games in mijn lijstje. Ik heb er een aantal waar ik aardig dichtbij de platinum ben maar interesse in de game verloor. Ik moet een keer doorzetten en de boel gewoon klaren. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Volgens mij quotte ik Enahs1 :p. Bij LBP moet ik alleen nog een level klussen (of er 1 kopiëren) en voor de rest nog een heleboel levels online spelen. Heeft iemand al een GoT of een t.net level geklust? :p

Nu maar weer verder met Heavy Rain en over 2 weken tournament trofeetje van Dirt 2 inkoppen voor platina.. Weet iemand hoe je de stalenvuistexpert trofee in U2 haalt? Moet je die 5 harries eerst allemaal vol met lood pompen en daarna ze achterelkaar met een vuistslag naar de hemel meppen of juist bij elk ze verzwakken en vuist toepassen?

Edit: ik heb een microfoon ja :)

Edit: boehoehoe, errors dus geen spec ops ;(

[ Voor 7% gewijzigd door onox op 16-07-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
onox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:18:
Moet je die 5 harries eerst allemaal vol met lood pompen en daarna ze achterelkaar met een vuistslag naar de hemel meppen of juist bij elk ze verzwakken en vuist toepassen?

Edit: ik heb een microfoon ja :)
Voor die Steelfist trophy kan je ze per Harry verzwakken en dan neerslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:18:
Volgens mij quotte ik Enahs1 :p. Bij LBP moet ik alleen nog een level klussen (of er 1 kopiëren) en voor de rest nog een heleboel levels online spelen. Heeft iemand al een GoT of een t.net level geklust? :p
ik slaap weer lekker verder :9

bij LBP zijn er levels die je kan copieren, je kan bij mij kijken, heb er daar ook 3 van staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 16-07-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Heb zojuist allerlei mensen toegevoegd 8)

Hierbij mijn PSN ID:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Jody1990.png

Feel free to add :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Svennie schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:49:
[...]

ik slaap weer lekker verder :9

bij LBP zijn er levels die je kan copieren, je kan bij mij kijken, heb er daar ook 3 van staan.
Ik heb er 6 nu. Jullie mogen ze allemaal spelen en hearten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:37:
[...]
Ik heb er 6 nu. Jullie mogen ze allemaal spelen en hearten O+
heb gisteravond al je levels een hartje gegeven maar er kwamen geen hartjes bij, ik weet niet waarom, kan het nog wel een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:39
Gister nog wat trophies gehaald voor Little Big Planet moet nu alleen nog de Play Trophy, maar vrees dat dat nog even gaat duren is toch best pittig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Net DeathSpank uitgespeeld, erg leuke (maar veel te korte) game met erg flauwe humor. Heeft toch weer 12 nieuwe trophies opgeleverd. (1x goud, 4x zilver & 7x brons)
Ik kan niet wachten op de volgende delen of DLC packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:49:
Net DeathSpank uitgespeeld, erg leuke (maar veel te korte) game met erg flauwe humor. Heeft toch weer 12 nieuwe trophies opgeleverd. (1x goud, 4x zilver & 7x brons)
Ik kan niet wachten op de volgende delen of DLC packs :)
Ik heb DeathSpank gisteren ook uitgespeeld. Vond de humor wel cool 8) Had nog nooit een spel gespeeld waar een string het belangrijkste 'item' in het spel was!! Ben benieuwd of/hoe ze verder gaan met het verhaal.

Ga binnenkort beginnen aan de laatste Prince of Persia, schijnt ook een makkelijke Platinum te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 18-07-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Net mijn 800e thropy gehaald met bioshock1, uitgespeeld op normal en staat nu slechts op 53%.
42brons en 1 zilveren :/ Zo erg heb ik ze nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sinned123 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:08:
Net mijn 800e thropy gehaald met bioshock1, uitgespeeld op normal en staat nu slechts op 53%.
42brons en 1 zilveren :/ Zo erg heb ik ze nog niet meegemaakt.
Platinum haal je op 84%
Je hebt denk ik zo'n laag percentage omdat je 3 gouden trophies mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ike. schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:16:
[...]

Platinum haal je op 84%
Je hebt denk ik zo'n laag percentage omdat je 3 gouden trophies mist.
Mjah ik snap de reden wel waarom ik zo'n laag percentage heb.
Maar ik vind het thropy systeem van GoW wel beter, waar je rond de 80% hebt als je hem uitspeelt en de rest haalt met challenges.
En voor het uitspelen van het spel mag je wel minimaal 1 gold krijgen?
Je krijgt ze nu alle 3 in 1x als je survivor zonder vita's uitspeelt, dat is gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sinned123 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:25:
[...]

Mjah ik snap de reden wel waarom ik zo'n laag percentage heb.
Maar ik vind het thropy systeem van GoW wel beter, waar je rond de 80% hebt als je hem uitspeelt en de rest haalt met challenges.
En voor het uitspelen van het spel mag je wel minimaal 1 gold krijgen?
Je krijgt ze nu alle 3 in 1x als je survivor zonder vita's uitspeelt, dat is gewoon jammer.
Nog 1x uitspelen voor de Platinum :P

Er zijn een hoop spellen waar sommige trophies/achievements echt onlogisch, véélste moeilijk of gewoon nutteloos zijn.
Ik denk dan bijv. aan 10.000 online kills bij Bad Company en Resistance 2 of een honderdtal van iets vinden in een sandbox game (GTA, ACII) wat verder niets toevoegt aan het verhaal van de game.

Ik vind het leuk om zo veel mogelijk trophies per spel te halen maar ik ga niet uren extra spelen als ik het spel al beu ben voor 1 of 2 trophies die ik nog niet heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 19-07-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ike. schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:56:
[...]

Nog 1x uitspelen voor de Platinum :P

Er zijn een hoop spellen waar sommige trophies/achievements echt onlogisch, véélste moeilijk of gewoon nutteloos zijn.
Ik denk dan bijv. aan 10.000 online kills bij Bad Company en Resistance 2 of een honderdtal van iets vinden in een sandbox game (GTA, ACII) wat verder niets toevoegt aan het verhaal van de game.

Ik vind het leuk om zo veel mogelijk trophies per spel te halen maar ik ga niet uren extra spelen als ik het spel al beu ben voor 1 of 2 trophies die ik nog niet heb.
Idd sommige trophies slaan nergens op.
En bij sommige games zijn de trophies veel te makkelijk als je vergelijkt met andere games.
Dus als je weet welke makkelijk zijn heb je zo hoop platium, terwijl iemand ze eigen favo games speelt dat niet heeft.

Ben ondertussen paar plaatsen gestegen als hij bijgewerkt word:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik zal hem in de loop van de week weer bijwerken, misschien vanavond wel, er zijn niet al te veel wijzigingen, is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Svennie schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:08:
ik zal hem in de loop van de week weer bijwerken, misschien vanavond wel, er zijn niet al te veel wijzigingen, is zo gedaan.
Te laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Goed bezig Meelobee :), maar volgens mij moet ik 1 plaatsje lager staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Goed bezig, ben ik de volgende keer weer aan de beurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
onox schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:18:
Goed bezig Meelobee :), maar volgens mij moet ik 1 plaatsje lager staan :/
Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zal de boel wel even bumpen! =)

Vandaag The Saboteur geplatinumed en heb laatst ook Deathspank op 100% geknald! =) Ook zit ik nu boven de 2000 trophies, yay.

Hopelijk maakt dit de boel weer een beetje actiever! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:41:
Hmm, ik zal de boel wel even bumpen! =)

Vandaag The Saboteur geplatinumed en heb laatst ook Deathspank op 100% geknald! =) Ook zit ik nu boven de 2000 trophies, yay.

Hopelijk maakt dit de boel weer een beetje actiever! =)
2000.... netjes zeg

ik heb Heavy rain bijna platinum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Svennie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:25:
[...]

2000.... netjes zeg

ik heb Heavy rain bijna platinum!
Kamikaze trophy al geprobeerd te halen? Zag dat je die nog niet had.
Moest dat gedeelte tig keer overnieuw doen. |:(

Ik moet ook nog maar een paar trophies voor Heavy Rain (oa. Perfect Crime & All Endings).
Ben een tijd terug gestopt nadat ik een begin had gemaakt voor de Perfect Crime trophy, ik vond het te saai nadat ik het spel al eens uit had gespeeld.
Zal het nog wel eens proberen als de Move update uitkomt. 8)

Iemand die Fat Princess speeld?
Met 2en zouden we een stuk of 4/5 trophies kunnen halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 31-07-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Gisteren platinum trophy van Dirt 2 gehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ike. schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:39:
[...]

Iemand die Fat Princess speeld?
Met 2en zouden we een stuk of 4/5 trophies kunnen halen.
Tijd geleden dat ik die gespeeld heb, mis nog een paar trophies volgens mij. Dus als je me van de week online ziet heb ik wel zin in een potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Bij deze mijn draagbare ID. Alhoewel ik nog niet zoveel trophy's heb kunnen verzamelen, speel ik toch regelmatig!
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/alex3305.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
Heb net DiRT 2 en Tomb Raider Underworld platinum gehaald. Ik ben nu aan het kijken of MiNi NiNJaS lukt, maar dat zijn best irritant trophies die ik nog moet. Het spel op hard uitspelen, 100 stealth attacks en Animal Friend. Voor de laatste wordt niet bijgehouden welke je al compleet hebt ;(.

Had vorige keer m'n tag opgegeven om toe te voegen maar ik sta er nog niet tussen na een paar updates. Dus hierbij nog een keer :D
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/FireFly3k.png

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:37:
[...]

Tijd geleden dat ik die gespeeld heb, mis nog een paar trophies volgens mij. Dus als je me van de week online ziet heb ik wel zin in een potje :)
Ik heb vandaag 5 trophies gehaald met iemand, de andere trophies haal ik denk ik vanzelf door online te spelen behalve 'Thuggee' (88 kills zonder dood te gaan)
Zie dat jij die al hebt gehaald, heb jij deze geboost?

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 01-08-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:39:
[...]
Kamikaze trophy al geprobeerd te halen? Zag dat je die nog niet had.
Moest dat gedeelte tig keer overnieuw doen. |:(

Ik moet ook nog maar een paar trophies voor Heavy Rain (oa. Perfect Crime & All Endings).
Ben een tijd terug gestopt nadat ik een begin had gemaakt voor de Perfect Crime trophy, ik vond het te saai nadat ik het spel al eens uit had gespeeld.
Zal het nog wel eens proberen als de Move update uitkomt. 8)
je hoeft gelukkig niet al te ver terug (alleen voor perfect crime) dus het is goed te doen om alle trophies te halen. Ik weet nu wat ik fout doe bij de kamikaze trophy dus die moet morgen lukken en dan weer een platinum erbij!

ik denk niet dat ik HR nog een keer ga spelen, misschien een stuk als move er is maar niet nog een keer helemaal, alleen de vechtscenes denk ik.

@FireFly3K: we voegen je toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ike. schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:09:
[...]

Ik heb vandaag 5 trophies gehaald met iemand, de andere trophies haal ik denk ik vanzelf door online te spelen behalve 'Thuggee' (88 kills zonder dood te gaan)
Nope, geluk gehad op een niet al te volle server en flink lopen spammen met de evil priest :)

Ik moet zelf alleen nog de challenges, 100 wins en 2300 nogwat kills in totaal. MAar het lijkt meestal uitgestorven online, heb het ister na 20 minuten connecten maar opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:52:
[...]

Nope, geluk gehad op een niet al te volle server en flink lopen spammen met de evil priest :)

Ik moet zelf alleen nog de challenges, 100 wins en 2300 nogwat kills in totaal. MAar het lijkt meestal uitgestorven online, heb het ister na 20 minuten connecten maar opgegeven...
Ik heb het spel pas 5 dagen en er zijn altijd genoeg mensen online..
Als ik kies voor 'Find a game', dan ben ik altijd binnen een minuut in een online game.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 02-08-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ike. schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:09:
[...]

Ik meen dat ik die heel simpel haalde door zelf een game te starten met fat princess voetbal en alle plaatsen had gereserveerd voor 31 vrienden. Zo lang je niemand invite komen er dan 31 bots en jijzelf. Als vuurmagic ofzo en die grote bommen had ik die trophy heel snel binnen.

Gluteus maximus kon ik het geduld niet voor opbrengen.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 03-08-2010 14:51 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Ik meen dat ik die heel simpel haalde door zelf een game te starten met fat princess voetbal en alle plaatsen had gereserveerd voor 31 vrienden. Zo lang je niemand invite komen er dan 31 bots en jijzelf. Als vuurmagic ofzo en die grote bommen had ik die trophy heel snel binnen.

Gluteus maximus kon ik het geduld niet voor opbrengen.
Sinds de laatste patch worden je stats niet meer geupdate na het spelen van de soccer map! Dus je kan met die map geen trophies meer halen.
Heb vandaag de Thuggee trophy gehaald. Had een streak van 118 8)
(private match, allemaal bots en alleen de archer gebruikt)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 03-08-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ike. schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:00:
[...]

Sinds de laatste patch worden je stats niet meer geupdate na het spelen van de soccer map! Dus je kan met die map geen trophies meer halen.
Heb vandaag de Thuggee trophy gehaald. Had een streak van 118 8)
(private match, allemaal bots en alleen de archer gebruikt)
Ow, haha. Maar goed dat je in een private match wel die trophy kan halen. Net zo makkelijk eigenlijk, die bots stellen niks voor als je gaat campen ofzo :P.

Ow, ik zie nu pas dat er nieuwe dlc is :P. Maar ja... Ik speelde dit de vorige zomer nog vrij veel, maar sinds eind vorig jaar ging dit spel een beetje dood. Ik sla de dlc dan ook over.

[ Voor 15% gewijzigd door KngfCnns op 03-08-2010 15:36 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinegangster
  • Laatst online: 24-08 01:35

Those penguins, they sure ain't normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Uit de TS:

Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
  • Meer dan 50 posts op het forum.
  • Meer dan 2 maanden GoT lid.
  • Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3 Game topics.
Aangezien aan geen van bovenstaande voldoet wordt je (nog) niet toegevoegd.

Edit: En je hebt ook niet genoeg trophies om uberhaupt in de lijst te komen, daar heb je minimaal 145 trophies voor nodig. Flink doorgamen en posten dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Meelobee op 05-08-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zal ik dan ook maar eens?:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/AllSeeyinEye.png

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, ik ben weer terug van vakantie. Nu de boel een beetje uitpakken en daarna weer naar m'n studentenkamer in Groningen. Kan ik weer lekker verder gaan met gamen. :P

Als ik het me goed herinner ben ik nog bezig met R&C:ACiT. Best lastig die laatste challenge waarbij je 20 waves van vijanden moet vernietigen (in een of ander toernooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:28:
Oke, ik ben weer terug van vakantie. Nu de boel een beetje uitpakken en daarna weer naar m'n studentenkamer in Groningen. Kan ik weer lekker verder gaan met gamen. :P

Als ik het me goed herinner ben ik nog bezig met R&C:ACiT. Best lastig die laatste challenge waarbij je 20 waves van vijanden moet vernietigen (in een of ander toernooi).
Heb je de RYNO V al? Met dat wapen zijn die battles een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie

veranderingen:

- heb de lijst weer gesorteerd
- El_V is de top 10 binnen gekomen op plaats 10 _/-\o_
- Alex3305, AllSeeyinEye & FireFly3k zijn toegevoegd

onlinegangster voldoet niet aan alle voorwaarden en heb ik niet toegevoegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Svennie op 05-08-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:50:
[...]

Heb je de RYNO V al? Met dat wapen zijn die battles een stuk makkelijker.
Volgens mij niet. Kan ik die ergens oppikken? :P
Ik heb al wel alle collectables verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:35:
[...]

Volgens mij niet. Kan ik die ergens oppikken? :P
Ik heb al wel alle collectables verzameld.
Je moet Holo-Plans verzamelen, als je ze allemaal hebt gevonden moet je naar de 'The Smuggler' en die maakt dat wapen dan voor je. dacht dat je dan ook gelijk een trophy krijgt.

Wapen is echt cool. Speelt zelfs een muziekje als je het gebruikt 8)

http://ratchet.wikia.com/wiki/RYNO_V

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 05-08-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik wordt echt helemaal moe van die driver/kamikaze trophie in HR, morgen nog maar eens proberen, en elke keer helemaal naar het hoofdmenu terug moeten en het chapter weer opnieuw moeten starten helpt ook niet. dit weekend haal ik hem en dan weer een platinum erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:56:
ik wordt echt helemaal moe van die driver/kamikaze trophie in HR, morgen nog maar eens proberen, en elke keer helemaal naar het hoofdmenu terug moeten en het chapter weer opnieuw moeten starten helpt ook niet. dit weekend haal ik hem en dan weer een platinum erbij!
Geloof dat er een autosave is net voordat je die 'driver dinges' moet doen. Als je iets fout doet kan je die gewoon laden.
Ik kon iedere keer opnieuw starten vanaf boven dat viaduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:27:
[...]

Geloof dat er een autosave is net voordat je die 'driver dinges' moet doen. Als je iets fout doet kan je die gewoon laden.
Ik kon iedere keer opnieuw starten vanaf boven dat viaduct.
ik heb autosave niet aan staan, dat scheelt een hoop, ga ik straks wel gebruiken en opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Svennie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:06:
[...]

ik heb autosave niet aan staan, dat scheelt een hoop, ga ik straks wel gebruiken en opnieuw proberen
Zorg dat je autosave hebt zodat je die garage scene vermijdt. Daarna, als je tegen de stroom in gaat rijden, moet je 9 keer een beslissing maken tussen links en rechts (+ nog acties met sixaxis/stick waarbij je niet kunt kiezen). En wat ik deed is links, rechts, 2x links, en daarna 5x rechts. Alleen die politie wagen is lastig, daar moet je niet te vroeg je wagen naar rechts proberen te sturen.

Weet iemand of die acties die ethan moet doen voor de trial master, of dat in hetzelfde save game moet? Ik heb ze namelijk alle 5 gedaan (heb er de trophies van) maar niet achter elkaar en met chapter select. Ik heb geen zin om nog een keer alle 5 te moeten gaan doen :p

Zit nu op iets van 77% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Je hoeft volgens mij alleen de chapters over te doen waar je de verkeerde beslissingen hebt genomen en je moet ze dan ook saven.

Ik vond het spel uitspellen in beginsel saai, maar uiteindelijk wou ik het einde wel zien.
De platinum was langdradig en echt ongelooflijk saai. Leuk als game om 1x te spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Sinned123 op 07-08-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Sinned123 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:19:
Je hoeft volgens mij alleen de chapters over te doen waar je de verkeerde beslissingen hebt genomen en je moet ze dan ook saven.

Ik vond het spel uitspellen in beginsel saai, maar uiteindelijk wou ik het einde wel zien.
De platinum was langdradig en echt ongelooflijk saai. Leuk als game om 1x te spelen.
Ah, ik zal waarschijnlijk een keer niet gesaved hebben :p Ik heb nu bijna de All Endings trophy, en daarna moet ik nog een keer helemaal terug voor Perfect Crime :X
LuPo schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:28:
Mooi dat je weer terug bent, kunnen we spec ops nog even af maken 8)

[ Voor 23% gewijzigd door onox op 07-08-2010 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 07:29:
[...]

[...]

Mooi dat je weer terug bent, kunnen we spec ops nog even af maken 8)
Dat lijkt me een goed plan. 8)

Pagina: 1 ... 4 ... 118 Laatste