Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:07:
2 platinum trophys uit de oude doos. Resogun was toch wel een heel vet avontuur. Pittige momenten zaten er tussen, maar oefenen en nog meer oefenen en dan voel je dat het erin zit. 11 jaar oude game. Grappig om hem nu nog platinum te halen.

Is kijken wat er nog meer in de oude doos zit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ooh Resogun leek me super tof maar kon er destijds niet inkomen. Misschien voor de grap weer eens opstarten gezien het shmup genre de afgelopen jaren echt mijn favo geworden is (niet goed voor den trophies and achievemetns gezien ik het meeste emuleer tegenwoordig :o )

edit:
Kan hem iig op ps4 ( en later 5) spelen. Toch fijner dan de ps3 waar ik de pad niet bepaald geweldig vind :*) )

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 17-09-2024 09:16 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Vanaf 18u is Plucky Square te downoaden (voor extra / premium gebruikers).

Reviews embargo verloopt ook om 18u. Als ik opencritics moet geloven.
Ga 'm zo in ieder geval meteen downloaden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:35
Sefaex schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:43:
Vanaf 18u is Plucky Square te downoaden (voor extra / premium gebruikers).

Reviews embargo verloopt ook om 18u. Als ik opencritics moet geloven.
Ga 'm zo in ieder geval meteen downloaden.
Nu je dit hier gepost hebt verwachten we binnen enkele dagen een plaatje van een platinum trophy. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:08
Voor deze platinum moet je wel knettergek zijn! Maar ik heb echt genoten van Anno 1800. Dit is de ultieme game voor de PlayStation Portal denk ik. Super leuk om wat te bouwen en management te doen. Op de tv ook een keer geprobeerd, maar voelde voor mij lang niet zo goed aan. 113 uur over gedaan over een periode van 8/9 weken. Hoewel ik erg enthousiast ben, moet ik toch waarschuwen voor verslavende elementen. Nog even dit, nog even dat. Je hebt makkelijk uren onderweg. Is kijken wat er nog meer in dit genre is. Denk dan al snel aan Tropico.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuJRBgVJqtTDJEFF3DH9B-lhAss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pXYh87dCHp5TnoqBtlt9dAP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
Plucky Squire plat gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1q83E6eI_2LEE16U-1XsRrvOxX8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lT2vnNxnsWsCnLKRbkBd1xGX.jpg?f=user_large

Helaas 2 playthroughs over gedaan.
Normaal gesproken speel ik mijn eerste playthrough altijd zonder guide. Om gewoon van een spel te kunnen genieten.

Maar in Plucky Square raad ik mensen toch aan om met guide te spelen (als je de platinum wil hebben iig).

Chapter select is buggy op dit moment.
Als je meerdere collectables mist, moet je het spel helemaal opnieuw spelen.

Verder gameplay wise wel een vermakelijke game. Maar het verhaal is totaal niet interessant.
En in je 2e playthrough kun je geen cut scenes skippen pfff. En voor mijn gevoel zitten er toch iets te veel cutscenes in deze game.

Ik bedoel van: Je speelt Plucky Squire en geen The Last of Us. :P
Daarnaast krijg je soms ook lappen tekst voorgeschoteld alsof je een rpg aan het spelen bent.

Prima game hoor… maar ben blij dat ik er klaar mee ben :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Sefaex schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:43:
Plucky Squire plat gehaald.

[Afbeelding]

Helaas 2 playthroughs over gedaan.
Normaal gesproken speel ik mijn eerste playthrough altijd zonder guide. Om gewoon van een spel te kunnen genieten.

Maar in Plucky Square raad ik mensen toch aan om met guide te spelen (als je de platinum wil hebben iig).

Chapter select is buggy op dit moment.
Als je meerdere collectables mist, moet je het spel helemaal opnieuw spelen.

Verder gameplay wise wel een vermakelijke game. Maar het verhaal is totaal niet interessant.
En in je 2e playthrough kun je geen cut scenes skippen pfff. En voor mijn gevoel zitten er toch iets te veel cutscenes in deze game.

Ik bedoel van: Je speelt Plucky Squire en geen The Last of Us. :P
Daarnaast krijg je soms ook lappen tekst voorgeschoteld alsof je een rpg aan het spelen bent.

Prima game hoor… maar ben blij dat ik er klaar mee ben :/
Ik heb hem net ook uitgespeeld. Moest een deel van een tweede playthrough doen voor alle skill unlocks. Was in een uurtje of twee in hoofdstuk zes en heb toen een kwartier gefarmd. Dat was genoeg voor alle unlocks.

Ik vond het een uitstekend spel. Best wel innovatief/origineel qua gameplay en heb best wel gelachen om de grappen en grollen in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Exactor it schreef op zondag 22 september 2024 @ 17:19:
[...]

Ik heb hem net ook uitgespeeld. Moest een deel van een tweede playthrough doen voor alle skill unlocks. Was in een uurtje of twee in hoofdstuk zes en heb toen een kwartier gefarmd. Dat was genoeg voor alle unlocks.

Ik vond het een uitstekend spel. Best wel innovatief/origineel qua gameplay en heb best wel gelachen om de grappen en grollen in het verhaal.
Ja, ik las dus dat je alleen die scrolls via chapter select kunt halen. Voor de overige collectables heb je een nieuwe playthrough nodig. Ik miste een kwart van alle collectables. En kwam net te kort voor de laatste upgrade. Dus ik dacht doe wel even snel een nieuwe playthrough

Vond het zelf ook wel een vermakelijke game. Alleen irritant dat je in je 2e playthrough die cutscenes niet kunt skippen. Die zijn vrij lang voor mijn gevoel. Vooral in chapter 9 :P

Of misschien komt dat wel omdat ik het spel letterlijk 2x achter elkaar heb gespeeld in 2 dagen.

Kwam er ook pas vrij laat achter dat je de minigames kunt skippen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Sefaex schreef op zondag 22 september 2024 @ 17:58:
[...]

Ja, ik las dus dat je alleen die scrolls via chapter select kunt halen. Voor de overige collectables heb je een nieuwe playthrough nodig. Ik miste een kwart van alle collectables. En kwam net te kort voor de laatste upgrade. Dus ik dacht doe wel even snel een nieuwe playthrough

Vond het zelf ook wel een vermakelijke game. Alleen irritant dat je in je 2e playthrough die cutscenes niet kunt skippen. Die zijn vrij lang voor mijn gevoel. Vooral in chapter 9 :P

Of misschien komt dat wel omdat ik het spel letterlijk 2x achter elkaar heb gespeeld in 2 dagen.

Kwam er ook pas vrij laat achter dat je de minigames kunt skippen. :+
Hij slaat niks op en dat meisje dat de winkel beheert verschijnt niet in chapter select. Dus als je winkel scrolls mist zul je ook opnieuw mogen beginnen.

Ik kwam overigens 5 bulbs te kort voor de laatste upgrade in mijn echte playthrough. Toch jammer dat ik niet 1 farm run heb gedaan bij de rat. :)

Ook grappig trouwens, als je de bug mini boss skipt, staat hij je uit te lachen.

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 22-09-2024 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:05
Het is best een leuke game, maar vooral in het 2D gedeelte. Daar zitten echt veel leuke en verschillende dingen in. Deed me een beetje denken aan It Takes Two waarbij je steeds weer verrast wordt door nieuwe gameplay elementen.

De 3D wereld valt tegen en vooral de connectie tussen de 2D en 3D wereld. Later in de game wordt daar wel wat meer mee gedaan, maar ik had veel meer puzzels verwacht waarbij je beide werelden nodig hebt om verder te kunnen. Dat beperkt zich nu vooral tot object X verplaatsen van de ene naar de andere wereld. Later wel wat meer wanneer je bv die time en bomb stamps krijgt, maar ik had er wat meer van verwacht eerlijk gezegd.

En cutscenes en lappen teksten zijn er inderdaad veel te veel.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas is de game ook nog buggy met difficulty. Ik had tot en met chapter 7 gedaan op normal difficulty. En toen wilde ik even eerste chapter starten op die story mode.

Daarna weer verder gegaan met mijn 1e savefile en qua achievements denkt die dat ik dus op story mode speelde. Dus de laatste drie chapters heeft die niet getracked. Jammer dat dat sommige games zo buggy blijven met achievements of trophies. Dus zal hem af en toe eens opstarten om eens een keer een chapter te spelen. Dan komt die 1.000 vanzelf :P

Verder wel vandaag Gylt en Still wakes the deep op 1.000 gezet. Die stonden al een tijdje geïnstalleerd en miste in beide nog maar een paar achievements. Dus dat was vrij snel klaar.

Nu gewoon weer verder met Warhammer en Star Trucker :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:03
Nummer #23: Astro Bot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a745JVW1mPzH5XAalDo8OVHwJ_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZ2VoADRX98wrxdrBJIRmfCO.jpg?f=fotoalbum_large

Vermakelijke game, maar ik denk dat alle lof al wel is uitgesproken.

23/35 completed games
75,90% completion rate
339 missing trophies

Er zit mooi schot in zo!

PSN Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 09:39
platinum 89 is binnen ac Mirage, vermakelijk spel. Nu evil west verder doen tot de nieuwe ac er is.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Ik heb deze maand twee platinums gescoord, nummers 25 & 26 :D

25: Deliver us the Moon: Bijzondere game. Gameplay is niet heel bijzonder, maar het verhaal en het mysterie was zo meesleped dat ik persé wilde doorspelen. Na de eerste playthrough via level select lekker de platinum gehaald. Ik heb het vervolg Deliver us Mars ook in mijn digitale verzameling liggen. Maar ik ga die niet meteen spelen.

26: Saints Row 2022: Er is veel over deze game gezegd. De originele Saints Row is de reden dat ik in 2010 een Xbox 360 kocht, ik vond het concept zo vet en deel 1 was een Xbox exclusive. Deel 2 vond ik ook vet. Deel 3 wat minder en die heb ik pas echt in 2019 gespeeld (wel toen heerlijk gespeeld) en eind 2019 deel 4. Saints Row betekende veel voor mij, een heerlijke open world game met empire building waarin je de stad overneemt (en dat op de kaart ziet qua kleuren). Ik heb dit spel in 2022 voor de Xbox gekocht, en zat bij mijn PS5 bundel, dus ik had het ook voor de PS5.

Het verhaal is op veel momenten bijzonder cringe, ik heb het gevoel dat ik de hele vriendengroep zo enorm leuk moet vinden, met al hun inside jokes. De missie corporate retreat is voor mij qua verhaal echt een van de dieptepunten.
spoiler:
Met de Nuhaili (of hoe je dat schrijft) ga je aan teambuilding doen, zo geforceerd dat ik echt denk van jeetje is express cringe en daarmee zo'n postmoderne jezelf belachelijk maken, of is het met een serieuze inslag geschreven? Ik vond de game vooral leuk met de strijd tegen Marshall

Ook het einde slaat wat mij betreft nergens op. En de laatste "missie" is een karaoke scene nadat je alle gebieden hebt veroverd en voltooid. Vreselijk scene, maar het leverde mij wel een gouden trophy op, dus meh kon ermee leven :P

De gameplay vind ik wel heerlijk, rijden is niet bijzonder, maar het schieten (met upgrades) en lekker de gebieden veroveren en opruimen werkt voor mij nog steeds heerlijk. Ook af en toe leuke trophies, hou sowieso wel van completion based trophies, en ook wat bijzondere dingen doen, zoals quadruple backflip.

Daarnaast nog de DLC gespeeld, twee van de drie, doc ketchums murder circus heb ik geen zin in. Kost aantal uren zie ik op internet, en zo goed vind ik de combat ook weer niet. Andere twee dlc waren van korte duur (bij elkaar in 2 uur ongeveer uitgespeeld). Maar je raadt het al, die leverden wel weer 8 trophies op. (Plus had die dlc in een sale gekocht).

Kortom een 6.5 voor Saints Row 2022. Blij met de platinum en heb mij met de game vermaakt.

Dan nu: AC Origins, was daar in mei mee begonnen, maar RDR 2 kwam in de weg hehe. Maar net weer opgestart en zit er meteen in. Dus denk dat dat mijn volgende platinum op de PS5 wordt. Ondertussen ook Alpha Protocol en Dragon Age Origins voor de PS3 gekocht. Dus volgende platinum in totaal wordt of Alpha Protocl of Assassins Creed origins (of heel misschien F24 als ik het in een sale ga kopen). In ieder geval weer zin om verder te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:13:
Ik heb deze maand twee platinums gescoord, nummers 25 & 26 :D

25: Deliver us the Moon: Bijzondere game. Gameplay is niet heel bijzonder, maar het verhaal en het mysterie was zo meesleped dat ik persé wilde doorspelen. Na de eerste playthrough via level select lekker de platinum gehaald. Ik heb het vervolg Deliver us Mars ook in mijn digitale verzameling liggen. Maar ik ga die niet meteen spelen.

26: Saints Row 2022: Er is veel over deze game gezegd. De originele Saints Row is de reden dat ik in 2010 een Xbox 360 kocht, ik vond het concept zo vet en deel 1 was een Xbox exclusive. Deel 2 vond ik ook vet. Deel 3 wat minder en die heb ik pas echt in 2019 gespeeld (wel toen heerlijk gespeeld) en eind 2019 deel 4. Saints Row betekende veel voor mij, een heerlijke open world game met empire building waarin je de stad overneemt (en dat op de kaart ziet qua kleuren). Ik heb dit spel in 2022 voor de Xbox gekocht, en zat bij mijn PS5 bundel, dus ik had het ook voor de PS5.

Het verhaal is op veel momenten bijzonder cringe, ik heb het gevoel dat ik de hele vriendengroep zo enorm leuk moet vinden, met al hun inside jokes. De missie corporate retreat is voor mij qua verhaal echt een van de dieptepunten.
spoiler:
Met de Nuhaili (of hoe je dat schrijft) ga je aan teambuilding doen, zo geforceerd dat ik echt denk van jeetje is express cringe en daarmee zo'n postmoderne jezelf belachelijk maken, of is het met een serieuze inslag geschreven? Ik vond de game vooral leuk met de strijd tegen Marshall

Ook het einde slaat wat mij betreft nergens op. En de laatste "missie" is een karaoke scene nadat je alle gebieden hebt veroverd en voltooid. Vreselijk scene, maar het leverde mij wel een gouden trophy op, dus meh kon ermee leven :P

De gameplay vind ik wel heerlijk, rijden is niet bijzonder, maar het schieten (met upgrades) en lekker de gebieden veroveren en opruimen werkt voor mij nog steeds heerlijk. Ook af en toe leuke trophies, hou sowieso wel van completion based trophies, en ook wat bijzondere dingen doen, zoals quadruple backflip.

Daarnaast nog de DLC gespeeld, twee van de drie, doc ketchums murder circus heb ik geen zin in. Kost aantal uren zie ik op internet, en zo goed vind ik de combat ook weer niet. Andere twee dlc waren van korte duur (bij elkaar in 2 uur ongeveer uitgespeeld). Maar je raadt het al, die leverden wel weer 8 trophies op. (Plus had die dlc in een sale gekocht).

Kortom een 6.5 voor Saints Row 2022. Blij met de platinum en heb mij met de game vermaakt.

Dan nu: AC Origins, was daar in mei mee begonnen, maar RDR 2 kwam in de weg hehe. Maar net weer opgestart en zit er meteen in. Dus denk dat dat mijn volgende platinum op de PS5 wordt. Ondertussen ook Alpha Protocol en Dragon Age Origins voor de PS3 gekocht. Dus volgende platinum in totaal wordt of Alpha Protocl of Assassins Creed origins (of heel misschien F24 als ik het in een sale ga kopen). In ieder geval weer zin om verder te gamen.
Laat die Deliver us Mars maar lang op de plank liggen. Ik vind Deliver us the Moon erg leuk maar na een half uur Mars te hebben gespeeld heb ik hem nooit meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:49:
[...]

Laat die Deliver us Mars maar lang op de plank liggen. Ik vind Deliver us the Moon erg leuk maar na een half uur Mars te hebben gespeeld heb ik hem nooit meer aangeraakt.
Haha och jeetje, over ontmoediging gesproken. Dan speel ik het tzt met angst en beven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:01:
[...]

Haha och jeetje, over ontmoediging gesproken. Dan speel ik het tzt met angst en beven ^^
Haha nou ja ik vond het erg jammer want ik had met Moon wel een toffe tijd en dan hoop je dat een sequel het kan evenaren maar dat was niet gelukt. Maar wellicht moet ik hem nog een keer een kans geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ik sta op het punt om Call of Duty Black Ops Cold War te verwijderen...

Maar voor ik dit doe toch even vragen of er hier iemand goed is in zombies en mij eventueel wil helpen met onderstaande trophies:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9gj91MBiLrTIeeBGU1H5mNcM-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L0tHrO8fkfIYn2bgv3YCiLzG.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 13:47
Heel eerlijk, ik vind mijzelf niet echt goed in zombies maar heb bovenstaande redelijk eenvoudig solo kunnen doen op seal the deal en two birds one stone na. Je moet er wel een beetje tijd in stoppen en dat is natuurlijk aan jezelf of je het dat waard vindt :)

Wil je best helpen maar komende weken heb ik weinig tijd dus iets concreets afspreken wordt even lastig voor nu.

[ Voor 18% gewijzigd door skaffa op 02-10-2024 08:40 ]

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Royy90 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:05:
Ik sta op het punt om Call of Duty Black Ops Cold War te verwijderen...

Maar voor ik dit doe toch even vragen of er hier iemand goed is in zombies en mij eventueel wil helpen met onderstaande trophies:
[Afbeelding]
Je kunt een boostsessies proberen op psnprofiles.
Heb ik ook weleens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
skaffa schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:40:
Heel eerlijk, ik vind mijzelf niet echt goed in zombies maar heb bovenstaande redelijk eenvoudig solo kunnen doen op seal the deal en two birds one stone na. Je moet er wel een beetje tijd in stoppen en dat is natuurlijk aan jezelf of je het dat waard vindt :)

Wil je best helpen maar komende weken heb ik weinig tijd dus iets concreets afspreken wordt even lastig voor nu.
Haha het is meer dat ik 0 plezier beleef aan zombie mode! Dus als deze makkelijk te doen zijn met een carry dan graag... en anders pech. De single player game wel uitgespeeld en dat waren leuke trophy's. De enige twee die ik daarin niet gehaald heb zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vB3um4xKvrtdPB4KukfkcJX_A4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vBLR8AH5BYMHtyUKSak8NYcs.png?f=fotoalbum_large
Bovenste geen zin in(te lastig/tijdrovend), onderste wel geprobeerd maar insane moeilijk en is bugged wanneer je restart checkpoint doet.

Wel een totaal van 30/48 trophies en ik ga nog even voor de Go the Distance trophy door 50 multiplayer battles te winnen en dan is het wel mooi geweest. De rest is zombie/arcade en daar ga ik niet aan beginnen.
Sefaex schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:27:
[...]

Je kunt een boostsessies proberen op psnprofiles.
Heb ik ook weleens gedaan.
Ja thanks! Zat ik al naar te kijken inderdaad. Misschien dat ik dat ooit nog eens ga doen.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Exactor it schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:14:
[...]

Dit soort dagelijkse ritueel achievements/trophies zijn echt ruk. Dus als ze een tweetal mensen verbindt is het in ieder geval iets positiefs. :)
Dit gezegd hebbende :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fv5hY4XTRybUOZHQmfo9hXyBM0Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VsIArmutfMWyIXzQg1kei6wY.png?f=user_large

Zo een daily tidy kost tussen de tien seconden en twee minuten. En is voor het eerst dat ik het voordeel van cloud gaming met touch controls in zag. Prima puzzel spelletje dat A little to the left.

[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 06-10-2024 09:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nostalgisch gamepje 100% gehaald

althans back in the day was het geen achievement natuurlijk maar de game heeft nu een remaster. Herinner mij met mijn pa dit vroeger wel eens gespeeld te hebben. Hij speelde en ik keek was het meer.. :P

Maar interessante game. Dit is uiteraard de remaster maar wel tof om weer eens zo'n oude stijl game te spelen met point click adventure. Game met veel stomme humor :)

Was wel geinig om 100% te halen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0F1sY5rkEYVw0Kmu7WvNsCb2wXU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S3FY4VCUSNTgIlJGsT1cRDBb.png?f=user_large

En wat wel geinig is, is dat de concept arts unlocken als je hem uitgespeeld hebt. zie je de oude papieren van de developers toen de tijd :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMdFUxDIeO0hKPHxuNN8O16sbRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZAzS7a3fF8ukuswLdawYNj8u.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
4 platinum en 1 100% erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hEXensDHM9hh9nkPkdM_ZgDR_Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sf2rHHPVdICWdhle5LQrzUBb.png?f=fotoalbum_large

Hidden Cats series zijn erg leuk! Simpel find cat clickspelletje, maar best vermakelijk. 24 oktober komt de halloween versie van de game.

It Takes Two is een superleuke co-op only game. Zeer creatief.

Road 96 is een prachtige story telling game met een heerlijk sfeertje.

Inmiddels 27 platinum trophies
28/39 completed games
80,50% completion
325 unearned trophies....

Nog geen idee wat ik nu wil gaan spelen.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Royy90 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:47:
Nog geen idee wat ik nu wil gaan spelen.
Ik zie op je profiel Hogwarts Legacy staan met maar 3 trophies. Is er een reden waarom die je niet verder speelt?
En anders God of War of Kingdom Hearts 2. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Raem schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:06:
[...]

Ik zie op je profiel Hogwarts Legacy staan met maar 3 trophies. Is er een reden waarom die je niet verder speelt?
En anders God of War of Kingdom Hearts 2. :)
Hogwarts Legacy omdat ik deze al eens heb uitgespeeld op de pc, met veel plezier. En dacht dat ga ik nog eens doen... blijkbaar heb ik die zin toch minder voor een tweede keer haha! Maar hij staat op de planning voor dit jaar nog!

Kingdom Hearts 2 moet ik zeer zeker mee verder. Maar is ook zo'n game waar je net ff zin in moet hebben.

God of War kan ik alleen maar spelen wanneer ik mijn abonnement upgrade.

En dan staat er nog Witcher 3 met 1/79... maar ik kan gewoon niet in die game komen zeg... misschien ooit nog eens een kans geven.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Royy90 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:02:
[...]

En dan staat er nog Witcher 3 met 1/79... maar ik kan gewoon niet in die game komen zeg... misschien ooit nog eens een kans geven.
Ik heb 2 keer het begin gebied "helemaal" gedaan en dan kom je eindelijk bij de 'echte' game, maar op één of andere manier ga ik dan niet meer verder?!? 8)7 En ik weet niet waarom, het is best wel een interessante game, de belofte van "dat zelfs sommige side quests vaak interssanter zijn dan menig main quests van andere games" zou moeten aanspreken, maar dan heb ik het al gezien ofzo? Ach ja, maar zeer herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
GRDavies75 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:36:
[...]

Ik heb 2 keer het begin gebied "helemaal" gedaan en dan kom je eindelijk bij de 'echte' game, maar op één of andere manier ga ik dan niet meer verder?!? 8)7 En ik weet niet waarom, het is best wel een interessante game, de belofte van "dat zelfs sommige side quests vaak interssanter zijn dan menig main quests van andere games" zou moeten aanspreken, maar dan heb ik het al gezien ofzo? Ach ja, maar zeer herkenbaar.
Nou dit dus precies.... heb het wel een kans gegeven en gewoon paar uur gespeeld. Maar ik weet het niet... de besturing is cluncky, het is allemaal zo langzaam ook, geen idee maar het is gewoon niet mijn game. En in dit geval kan ik wel zeggen dat het dus aan mij ligt want de game wordt als 1 van de beste gezien.

Wie weet doe ik nog eens een playtrough zodat die 1/79 iets aantrekkelijker wordt. Zou toch mooi zijn als we games konden verwijderen inclusief trophies...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Royy90 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:39:
[...]
Zou toch mooi zijn als we games konden verwijderen inclusief trophies...
Je kunt ze niet verwijderen, maar wel verbergen. psnprofiles.com neemt die instelling mee, berekent dat door in je statistieken en verbergt ook de games. Op je Playstation zelf blijf je ze volgens mij nog wel gewoon zien trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door Raem op 16-10-2024 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Royy90 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:39:
[...]

Wie weet doe ik nog eens een playtrough zodat die 1/79 iets aantrekkelijker wordt. Zou toch mooi zijn als we games konden verwijderen inclusief trophies...
Om je zo zelf voor de gek te houden met een completion rate van 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Raem schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:53:
[...]

Je kunt ze niet verwijderen, maar wel verbergen. psnprofiles.com neemt die instelling mee, berekent dat door in je statistieken en verbergt ook de games. Op je Playstation zelf blijf je ze volgens mij nog wel gewoon zien trouwens.
Ja ik weet dat je ze op Hidden kan zetten, maar dan hou ik alleen mijzelf voor de gek haha!
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:58:
[...]

Om je zo zelf voor de gek te houden met een completion rate van 100% ;)
Nah niet helemaal... soms bevalt een game je simpelweg niet toch? Maar als je dan wel 1 trophy hebt gepopped staat die wel in je lijst. Gaat mij niet om de 100% in dat geval.

[ Voor 80% gewijzigd door Royy90 op 16-10-2024 15:19 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Ik zie nu trouwens dat ik beter truetrophies.com kan aanhouden in plaats van psnprofies.com.
Is 89.49% vs 84.27% completion rate :P

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 16-10-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:37:
Ik zie nu trouwens dat ik beter truetrophies.com kan aanhouden in plaats van psnprofies.com.
Is 89.49% vs 84.27% completion rate :P
Is het ook duidelijk waarom die rate anders is? Overigens vind ik truetrophies wel een mindere site. Veel clickbait artikelen, weinig guides. Trueachievements daarentegen heeft voor games uit de 360/xbox one tijd echt uitstekende unieke guides. Echte walkthroughs. Maar voor nieuwere gamee lijken er minder guides, wellicht omdat xbox minder populair is of omdat er steeds meer op youtube hele guides staan. (Wat mij qua spoilers vreselijk lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ai, Kingdom Hearts gaat in november uit ps+...
En ik moet daar nog aardig wat van.

De keuze is dus gemaakt, op naar Kingdom Hearts de komende 2 week. Benieuwd hoe die Progress zal gaan.
1.5 ReMix: 31/56
2.5 ReMix: 2/51

genoeg te doen dus. Platinum gaat hem sowieso niet worden, te lastig/tijdrovend.

[ Voor 57% gewijzigd door Royy90 op 16-10-2024 16:09 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Zorroberner schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:43:
[...]

Is het ook duidelijk waarom die rate anders is? Overigens vind ik truetrophies wel een mindere site. Veel clickbait artikelen, weinig guides. Trueachievements daarentegen heeft voor games uit de 360/xbox one tijd echt uitstekende unieke guides. Echte walkthroughs. Maar voor nieuwere gamee lijken er minder guides, wellicht omdat xbox minder populair is of omdat er steeds meer op youtube hele guides staan. (Wat mij qua spoilers vreselijk lijkt)
Geen idee. Ze hebben het bij Truetrophies wel over "..% includes owned DLC". Dus wellicht dat de DLC trophies pas meetellen in het percentage zodra je er minimaal 1 uit de DLC hebt unlocked. En bij psnprofiles standaard de DLC meegenomen wordt in het percentage.

Ik vind persoonlijk psnprofiles.com ook een fijnere website.

Edit:
Het heeft dus inderdaad te maken met DLC. Zie het nu ook op mijn profielpagina:
"These stats exclude DLC packs without any trophies won."

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 16-10-2024 15:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 19:09

TDB

Platinum nummer 50(!) gehaald: Under the Waves. Met de trophy "Wildlife Photographer" had ik veel problemen: ik kon maar geen "Whale Shark" vinden, wel vaak een Orka. Op een forum las ik dat dat een buggy trophy was, de oplossing: settings naar Engels. Dan is dezelfde vis opeens een "Whale Shark" :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Platinum # 27 is binnen :) Assassins Creed Origins: Blijft een heerlijk spel door de setting en het verhaal. Ook mooi met Libië en de machthebbers daar (ik blijf expres even vaag voor geen spoilers) dat die inbegrepen zijn in de spelwereld. DLC ga ik niet spelen, vroeger op de Xbox al gedaan. Naja de Hidden Ones dan, curse of the Pharaoh's interesseerde mij sowieso niet. Misschien dat ik de Hidden Ones over een maandje of twee toch koop in een sale. Maar voor nu even geen AC :P (Paar maanden geleden wel de discovery tour gedaan)

Laatste games die ik speelde waren ook grote open wereld games: RDR 2, Saints Row en AC Origins. Daar tussendoor wel kleinere games, maar voor nu blijf ik daar even van weg (daarom ook geen Hidden Ones DLC ondanks de trophies).

Ik speel nu Alpha Protocol op de PS3, wat een heerlijk en bijzonder spel blijft dat. Echt zo'n parel uit de PS3/Xbox 360 tijd, technisch niet het beste, maar de sfeer en het verhaal (obsidian he) is super. Op de Xbox 360 al eens gespeeld en nu met platinum jacht bezig. Dikke aanrader voor wie een PS3 heeft. Op Trueachievements staat een geweldige guide.

Na Alpha Protocol wordt het F1 24 (op de PS 5 pro) en COD Modern Warfare uit 2019. Of COD een platinum wordt moet ik even bekijken, ben niet heel goed in shooters. Eerst lekker een regular playthrough en dan kijken of ik een veteran run wil doen.

Verder ga ik met een vriend Mass Effect Andromeda MP doen. Nu zijn alle trophies daar van die oprecht prachtige SP/MP trophies. Je kan ze dus op twee manieren vrijspelen. In dit geval is dat een Insanity run of 5 golden extractions (MP potje op hoogste niveau). Wij gaan dus voor die golden extractions. Ben een groot ME fan en lijkt me een leuke uitdaging. Wel even kijken hoe goed het met zijn tweeën is te doen. Maar ik zie mensen die het Solo hebben gedaan. En ach als het niet lukt, dan een Insanity playthrough in de toekomst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:02:
Nah niet helemaal... soms bevalt een game je simpelweg niet toch? Maar als je dan wel 1 trophy hebt gepopped staat die wel in je lijst. Gaat mij niet om de 100% in dat geval.
Ben het hier helemaal mee eens, Ik vind het onzinnig dat je als je echt waarde hecht aan een hoge completion rate dat je dan in feite een account moet hebben om games te proberen en eentje om 'serieus' te spelen.

Geef dat lekker vrij. Maar goed dat van iemand die niet bijzonder veel geeft om het concept, dus mogelijk mis ik wat nadelen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Sagat schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:48:
[...]

Ben het hier helemaal mee eens, Ik vind het onzinnig dat je als je echt waarde hecht aan een hoge completion rate dat je dan in feite een account moet hebben om games te proberen en eentje om 'serieus' te spelen.

Geef dat lekker vrij. Maar goed dat van iemand die niet bijzonder veel geeft om het concept, dus mogelijk mis ik wat nadelen?
Als ik alle spellen waar ik 1 achievement in heb mocht verwijderen ging ik van 73% naar 82% completion. :) (en dat is op heel veel spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik 1 spel al mag verwijderen ga ik van 86,6% naar 89,4%. Lang leve Halo Master Chief editie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:10

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Zorroberner schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:43:
[...]

True Trophies telt het percentage puur op aantal trophies en kijkt verder niet naar welk type het is

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:12
Royy90 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:44:
Ai, Kingdom Hearts gaat in november uit ps+...
En ik moet daar nog aardig wat van.

De keuze is dus gemaakt, op naar Kingdom Hearts de komende 2 week. Benieuwd hoe die Progress zal gaan.
1.5 ReMix: 31/56
2.5 ReMix: 2/51

genoeg te doen dus. Platinum gaat hem sowieso niet worden, te lastig/tijdrovend.
Wij hebben nog niet zolang een ps5 en dus net een paar dagen geleden ontdekt dat Kingdom hearts te spelen is, maar ook dat ie in november er dus uitgaat.
Als ik hem nu via PlayStation plus speel, en ik koop hem in november (fysiek of digitaal) kan ik dan gewoon verder waar ik gebleven ben of moet je dan opnieuw beginnen?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
frumper schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:43:
[...]

Wij hebben nog niet zolang een ps5 en dus net een paar dagen geleden ontdekt dat Kingdom hearts te spelen is, maar ook dat ie in november er dus uitgaat.
Als ik hem nu via PlayStation plus speel, en ik koop hem in november (fysiek of digitaal) kan ik dan gewoon verder waar ik gebleven ben of moet je dan opnieuw beginnen?
Savefiles staan gewoon lokaal op je ps5. Dus je kan dan gewoon verder waar je gebleven was.

PSN Profile

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Platinum #53 MLB the Show 18

Hier had ik eigenlijk iets willen typen over Rainbow Six Siege. Daarin had ik een paar jaar geleden alle trophies gehaald behalve degene voor ranked play. Dat is benodigd voor drie trophies. Ik besloot om een nieuwe poging te wagen. Nu tientallen potjes later wederom tot de conclusie gekomen dat het behalen van gold voor mij te hoog gegrepen is. Twee van drie openstaande deze keer wel afgevinkt. Maar de laatste trophy, het behalen van de gold rank, zal helaas open blijven.

Toen ik dat besefte herinnerde ik me dat ik jaren geleden voor de MLB the Show 18 ook alle trophies had gehaald op 1 na. Hiervoor moest ik mijn bat breken tijdens het slaan van een bal. En ondanks dat de trophy een completion rate heeft van ruim 48% was het me nooit gelukt. Nu twee avondjes geprobeerd en ineens gebeurde het. Dus alsnog een oude game van mijn lijst kunnen strepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:48
Wat zijn de ervaringen van jullie met de platinum voor RDR 2? Ik heb de campaign uitgespeeld, her en der wat aangeprutst en moet nog met online beginnen. Ik blijft het een geweldige game vinden, maar volgens mij staat er nog heel wat te gebeuren en ik weet niet of het daardoor leuk blijft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
HansPatat050 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:10:
Wat zijn de ervaringen van jullie met de platinum voor RDR 2? Ik heb de campaign uitgespeeld, her en der wat aangeprutst en moet nog met online beginnen. Ik blijft het een geweldige game vinden, maar volgens mij staat er nog heel wat te gebeuren en ik weet niet of het daardoor leuk blijft...
Positieve ervaringen! In de zomer heb ik de platinum gehaald. Je hebt nog niet alle sp trophies?

Voor 100% in single player, wel new game, is er een geweldige step by step walkthrough op gtaforums:

https://gtaforums.com/top...ompletion-strategy-guide/

Fantastisch ding. Dat tackelt de meeste sp trophies.

Online is vooral de level 50 pittig. Maar je hebt online verschillende roles: Collector role is de grote aanrader.

https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/

Elke in real life dag ging ik voor twee sets bloemen en 1 set antique bottles. Levelde elke dag 1-2 levels. Ben je ongeveer uurtje mee bezig.

Verder enige andere lastige trophy is dat je drie keer mvp moet zijn. Speel daarvoor de showdown series. Als het territories overnemen is dan moet je campen in een gebied dat je team al heeft, punten worden gek genoeg berekend op hoe lang je in een gebier bent. Andere modus is dat je twee teams hebt met allemaal kleine gebieden die je verovert door erdoor heen te rennen. Meeste mensen zijn meer bezig met schieten, ik won die trophy op de ps portal zelfs door gewoon puur bezig te zijn met rennen.

Tot slot zijn er twee trophies waarbij je iemand online nodig hebt, ben zelf gek op rdr 2 dus altijd bereid om dat ding op te starten om daarbij te helpen.

Samengevat: grote aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Hoe is de 70 medailles post game tegenwoordig? Ik zit er soms ook wel eens aan te denken om voor de platinum te gaan, maar wil dan wel verder gaan met m'n savegame. Vlak na launch was alleen die 70 medailles halen nadat je het verhaal al had uitgespeeld best lastig, omdat je iedere missie dan met minimale inventory begon. Hoe is dat nu? Nog steeds hetzelfde?

Die MVP trophy heb ik gehaald toen Red Dead Online beschikbaar kwam met paardraces. Was toen ook best een makkelijke manier, maar geen idee of dat er nog steeds in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Raem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:57:
Hoe is de 70 medailles post game tegenwoordig? Ik zit er soms ook wel eens aan te denken om voor de platinum te gaan, maar wil dan wel verder gaan met m'n savegame. Vlak na launch was alleen die 70 medailles halen nadat je het verhaal al had uitgespeeld best lastig, omdat je iedere missie dan met minimale inventory begon. Hoe is dat nu? Nog steeds hetzelfde?

Die MVP trophy heb ik gehaald toen Red Dead Online beschikbaar kwam met paardraces. Was toen ook best een makkelijke manier, maar geen idee of dat er nog steeds in zit.
Je behoudt nu wel je inventory gelukkig. Dus zelfde wapens en alle items. Overigens deed ik die medals vaak meteen na de originele missie. Meteen halen toen ik er nog in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Heb even de companion app gedownload. Zit op 90% completion bij de singleplayer. Klinkt alsof ik al een eind ben, maar volgens mij gaat er nog aardig wat tijd in die laatste 10% zitten. :P
Online ben ik pas level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Top posts, dank je. Wordt dus even afwegen wat te doen, ik mis inderdaad heel veel SP trophies. Qua MP zit er niet zo over in, dat volgt wel, het gaat me vooral om die gold medals en 100% op die companion app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
HansPatat050 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:24:
Top posts, dank je. Wordt dus even afwegen wat te doen, ik mis inderdaad heel veel SP trophies. Qua MP zit er niet zo over in, dat volgt wel, het gaat me vooral om die gold medals en 100% op die companion app.
Die medals zou ik mij echt geen zorgen om maken. Doen veel mensen maar (zeker als ik naar jouw trophy profile kijk) het is echt haalbaar. Die 100% en ook compendium is grinden, maar het is echt een bijzondere ervaring. Gewoon vanaf begin elk dier bestuderen en skinnen en dan heb je ze al vlug.

Maar we lezen het wel als je het gaat doen hoop ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Nu online
Die medals zijn inderdaad niet zo'n groot probleem. Heb je al wel alle missable trophies gehaald tijdens de singleplayer? Anders kan dat betekenen dat je een paar chapters zal moeten herspelen.

Wat ik zelf het meest vervelende vond waren de hunting requests voor de it's art trophy. Dan moet je verschillende dieren met 3 sterren vinden. Dat heeft me echt talloze uren gekost.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
Platinum #185 - Mad Max
7 jaar geleden al uitgespeeld, maar altijd wel de intentie gehad om nog de platinum te halen. Moest eerst even kijken of het uberhaupt nog wel kon. Want er zitten twee online challenges in die je niet meer kan halen omdat de servers offline zijn. Maar die had ik gelukkig destijds al gehaald.
Verder nog steeds een leuke game om te spelen. Open world, dus die laatste trophies die ik nog moest waren vooral zijmissies en een hoop icoontjes op de map afwerken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
En Platinum #28 is binnen: Alpha Protocol. In 8 dagen 2 en een halve playthroughs gedaan. Vet verhaal, en trots dat ik het op hard uitspeelde. Laatste missie was pittig.

Wat nu, zoals eerder gezegd F1 24 staat vanaf 7 november op het lijstje. Ook op het lijstje (maar niet perse vanaf 7 november) een story playthrough van COD MW 1 (2019). Maar om een of andere reden heb ik zin gekregen om Spyro te gaan spelen. Als kind nooit het spel gehad, maar wel bij buren gespeeld. Ik ga deze denk ik blind spelen voor het verhaal en de nostalgie, en daarna pas voor de platinum, als ik dat wil. Want merk dat dit zo'n game is waarvan de platinum mij tegen houdt (terwijl het goed te doen is, lees ik).

Verder krijg ik zin om GTA 3 definitive edition te gaan spelen. Heb ze op de PS 4 voor 20 euro gekocht (en las later dat je zowel de PS4 als PS5 versie digitaal koopt voor 30 euro...). Lang getwijfeld of ik toch niet de PS5 versie moest spelen, maar gelezen dat het verschil vrijwel nihil is. Dus eerst maar spelen wat ik al heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
De Spyro platinums zijn heel erg makkelijk inderdaad. Maar alle 3 wel heel leuke games! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Raem schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:06:
Platinum #185 - Mad Max
7 jaar geleden al uitgespeeld, maar altijd wel de intentie gehad om nog de platinum te halen. Moest eerst even kijken of het uberhaupt nog wel kon. Want er zitten twee online challenges in die je niet meer kan halen omdat de servers offline zijn. Maar die had ik gelukkig destijds al gehaald.
Verder nog steeds een leuke game om te spelen. Open world, dus die laatste trophies die ik nog moest waren vooral zijmissies en een hoop icoontjes op de map afwerken.
Mad Max was een hele toffe game in mijn herinnering. Rage 1 lijkt er qua sfeer redelijk op overigens. Maar dan wel met Doom invloeden maar gaf hetzelfde gevoel tijdens het spelen.

Ik ben met Animal Well bezig, dat is ff wat anders. Maar erg goed! En met Space Marine 2, ook erg anders en fenomenaal goed. Combat in dat spel is vrij briljant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Raem schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:49:
De Spyro platinums zijn heel erg makkelijk inderdaad. Maar alle 3 wel heel leuke games! :)
Toch even lekker eerste wereld gespeeld, en heerlijk. Las collectibles en dacht oh god, maar zeer fijn gemaakt en makkelijk vindbare gems. Ik ga per gamesessie max 1 wereld spelen. Want na 2.5 playthroughs van alpha protocol in 8 dagen wil ik niet te veel rushen :p.

Kortom heerlijk spel (deel 1, maar 2 en 3 waarschijnlijk ook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Raem schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:06:
Platinum #185 - Mad Max
Ik had indertijd het geluk om nog op tijd te zijn voor de online trophies. :9

Ik vind (nog steeds) dit toch één van de betere open wereld games, de combinatie van auto rijden en die gare verrekijker om wel de herkenningspunten te identificeren. Het vechtsyteem uit de Batman series & Shadow of Mordor series. Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
GRDavies75 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:45:
[...]

Ik had indertijd het geluk om nog op tijd te zijn voor de online trophies. :9

Ik vind (nog steeds) dit toch één van de betere open wereld games, de combinatie van auto rijden en die gare verrekijker om wel de herkenningspunten te identificeren. Het vechtsyteem uit de Batman series & Shadow of Mordor series. Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen.
Ik ben weer wat oude games aan het oppakken die ik wel heb uitgespeeld, maar nog niet platinum trophy van heb. Nu bezig met Batman Arkham Knight, blijft toch ook wel een gave game. Het is alleen altijd weer flink wennen om alle controls en mogelijkheden te leren als je verder gaat met een savegame van 8 jaar oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Ja, daar ben ik nooit echt in gekomen. Heb wel de Platinum gehaald van de eerste Shadow of Mordor, maar de 2 timed challanges heb ik nooit weten te halen, dus ben blijven plakken op 97% voor de 100%.

De 2e Shadow of Mordor ben ik ook op een gegeven moment mee gestopt, more is niet altijd beter oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
GRDavies75 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:34:
Ja, daar ben ik nooit echt in gekomen. Heb wel de Platinum gehaald van de eerste Shadow of Mordor, maar de 2 timed challanges heb ik nooit weten te halen, dus ben blijven plakken op 97% voor de 100%.

De 2e Shadow of Mordor ben ik ook op een gegeven moment mee gestopt, more is niet altijd beter oid.
Bij Arkham Knight moet ik nog een aantal AR challenges en nog een hoop Riddler trophies. Was de reden waarom ik destijds niet voor de platinum ben gegaan. Maar vind het nu, na zo'n lange tijd, wel weer leuk om een beetje door de map te gaan om ze te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Ik hoor je en hoewel het gamen de laatste tijd op een (veel) lager pitje zit, heb ik altijd de wens om spellen zoals Bloodborne alsnog de Platinum te halen. Aan de andere kant, het is echt jaren geleden en als het op sentiment aankomt, vaak moet je het ook daarbij laten. Terugkerend (en hopend op dezelfde ervaring) doet vaak afbreuk aan de mooie herinnering. Daarnaast heb ik toch een backlog en andere uitdagende games die iets meer bij tijds zijn. Maar zo kijk ik er naar. Veel plezier gewenst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Platinum #91 Farming Simulator 22.
Ik moest op twee maps nog de collectibles zoeken, dat was met een IGN guide zo gepiept.

Nu RDR2 weer eens installeren en eens kijken of we daar nog wat trophies kunnen halen. Even lekker relaxt cowboyen :)
*edit
Lol, 3 gouden medailles _O-
90% total completion.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2024 23:23 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@GRDavies75 moet je nog veel voor de Bloodborne platinum? Online is nog wel actief denk ik. Misschien dat ik ook nog wel zou kunnen helpen, ik heb nog wel een sterk poppetje op de plank liggen ergens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2024 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Superkiwi schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 22:25:
:)
*edit
Lol, 3 gouden medailles _O-
90% total completion.
Dit had ik ook een paar maanden geleden. Nu heb ik 70 meer speeluren 100% completion en 12 gouden medailles. :) Blijft wel één van de beste games ooit gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 01-11-2024 23:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Woohoo platinum 29 is binnen: Call of Duty Modern Warfare 2019.

Wellicht mijn enige Cod platinum, (zeker gezien die launcher sinds MWII waardoor, tenminste op PS5 nieuwe Cods geen platinum hebben), maar zeer vermakelijk. Voor de platinum gaan was echt een verrijking. Ik dacht eerst gewoon even normale playthrough doen, genieten van het spel en de vette missies. Dat beviel zeer. Toen de missie specifieke trophies gehaald. En toen dacht ik, ik ken dit spel best wel ondertussen, het lijkt ook niet al te zwaar voor een shooter. Dus ik dacht laat ik het eens proberen. En heerlijke ervaring op veteran, heel voorzichtig handelen was weer eens anders dan op regular door het meeste heen knallen. Nu weet ik dat deze cod niet de moeilijkste SP heeft, maar toch leuk om het te hebben gedaan. En scheelt dat de platinum puur SP trophies nodig heeft. Maar een platinum als deze is echt een verrijking van het spel waardoor je het op andere manieren speelt.

Daarnaast vette game, echt heerlijk meeslepend. Zin in deel twee die ik nu installeer. Wordt waarschijnlijk geen platinum vanwege de Co-op trophies (van wat ik vlug las).

Verder met Spyro 1 halverwege, wel vermakelijke game, maarja tegenover COD Modern warfare, dan snappen sommigen wel dat ik voor Cod koos haha. Wellicht dat ik Spyro de rest van de week speel voordat donderdag mijn vakantie begint met de 5 Pro. En dan met F1 24 aan de slag. Iemand trouwens ervaring met de trophies daarin? Zo ja hoe veel grind moet je doorlopen voor True Fan? Je moet dan 10.000 fan points in één seizoen scoren. En dat seizoen loopt woensdag de 13e af, paar dagen nadat ik net begin. Ik ben dan bang dat ik een dubbele grind moet doen die heel lastig wordt, en dat de progress vanaf donderdag niet genoeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zorroberner schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:51:
Woohoo platinum 29 is binnen: Call of Duty Modern Warfare 2019.

Wellicht mijn enige Cod platinum, (zeker gezien die launcher sinds MWII waardoor, tenminste op PS5 nieuwe Cods geen platinum hebben), maar zeer vermakelijk. Voor de platinum gaan was echt een verrijking. Ik dacht eerst gewoon even normale playthrough doen, genieten van het spel en de vette missies. Dat beviel zeer. Toen de missie specifieke trophies gehaald. En toen dacht ik, ik ken dit spel best wel ondertussen, het lijkt ook niet al te zwaar voor een shooter. Dus ik dacht laat ik het eens proberen. En heerlijke ervaring op veteran, heel voorzichtig handelen was weer eens anders dan op regular door het meeste heen knallen. Nu weet ik dat deze cod niet de moeilijkste SP heeft, maar toch leuk om het te hebben gedaan. En scheelt dat de platinum puur SP trophies nodig heeft. Maar een platinum als deze is echt een verrijking van het spel waardoor je het op andere manieren speelt.

Daarnaast vette game, echt heerlijk meeslepend. Zin in deel twee die ik nu installeer. Wordt waarschijnlijk geen platinum vanwege de Co-op trophies (van wat ik vlug las).

Verder met Spyro 1 halverwege, wel vermakelijke game, maarja tegenover COD Modern warfare, dan snappen sommigen wel dat ik voor Cod koos haha. Wellicht dat ik Spyro de rest van de week speel voordat donderdag mijn vakantie begint met de 5 Pro. En dan met F1 24 aan de slag. Iemand trouwens ervaring met de trophies daarin? Zo ja hoe veel grind moet je doorlopen voor True Fan? Je moet dan 10.000 fan points in één seizoen scoren. En dat seizoen loopt woensdag de 13e af, paar dagen nadat ik net begin. Ik ben dan bang dat ik een dubbele grind moet doen die heel lastig wordt, en dat de progress vanaf donderdag niet genoeg is.
Gz, Originele MW2 was mijn eerste platinum op de PS3 back in the day :P Enige CoD ook die ik plat heb omdat ik daarna in principe over ging naar PC gaming voor shooters. denk tevens 1 van mijn moeilijkste platinums.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Superkiwi schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 22:29:
@GRDavies75 moet je nog veel voor de Bloodborne platinum? Online is nog wel actief denk ik. Misschien dat ik ook nog wel zou kunnen helpen, ik heb nog wel een sterk poppetje op de plank liggen ergens ;)
Best wel veel en laatste tijd echt heel weinig aan het game, iets met andere interesses en/of zaken die veel tijd kosten (en ik ook leuk vind om te doen). Maar bedankt voor het aanbod en wie weet kom ik wel eens in de lucht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
Platinum #186 - Gris
Ik hou wel van dit soort games. Prachtige art style. Gooi er nog een piano en viool onder en je hebt mij al overtuigd.
Vaak weet ik alleen niet wat ik nou eigenlijk aan het spelen ben. Ik zag trophies voorbij komen met de 5 fasen van rouw, dus zal daar wel iets mee te maken hebben. Maar verder? Geen idee. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Little Kitty, Big City de eerste 100% van mijn dochter :P
Ze heeft heeel veel zelf gedaan met mijn aanwijzingen maar de moeilijke heb ik even mee geholpen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-I-9YV9bkF2tO3qRHtja51Olqs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Hb2NeFCjJmdYeJcSGnkyXNdc.png?f=user_large

Was een geinig spelletje en leuk voor in gamepass.
Mijn gamepass loopt bijna af en weet niet of k ga verlengen dus wilde deze game nog even afmaken.

Nu nog even duiken in Hellblade II. Die game is heel bijzonder. na een paar uurtjes zag ik wel echt de charme van de game er in ofzo. Het heeft echt iets unieks maar voor mij weer omdat het in gamepass zit :P zou er niet de 60 euro voor neer leggen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:33:
Little Kitty, Big City de eerste 100% van mijn dochter :P
Ze heeft heeel veel zelf gedaan met mijn aanwijzingen maar de moeilijke heb ik even mee geholpen natuurlijk.

[Afbeelding]

Was een geinig spelletje en leuk voor in gamepass.
Mijn gamepass loopt bijna af en weet niet of k ga verlengen dus wilde deze game nog even afmaken.

Nu nog even duiken in Hellblade II. Die game is heel bijzonder. na een paar uurtjes zag ik wel echt de charme van de game er in ofzo. Het heeft echt iets unieks maar voor mij weer omdat het in gamepass zit :P zou er niet de 60 euro voor neer leggen persoonlijk.
Welke leeftijdscategorie is je dochter? Unravel 2 is ook een leuke puzzel platformer die je in coop kunt doen met haar. Zit ook in Gamepass. Maar als ze nog te jong is kan dat wel misschien wat te moeilijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:08:
Platinum #186 - Gris
Ik hou wel van dit soort games. Prachtige art style. Gooi er nog een piano en viool onder en je hebt mij al overtuigd.
Vaak weet ik alleen niet wat ik nou eigenlijk aan het spelen ben. Ik zag trophies voorbij komen met de 5 fasen van rouw, dus zal daar wel iets mee te maken hebben. Maar verder? Geen idee. :P
Moet je Neva ook maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

uchiha tijntje schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:41:
[...]

Welke leeftijdscategorie is je dochter? Unravel 2 is ook een leuke puzzel platformer die je in coop kunt doen met haar. Zit ook in Gamepass. Maar als ze nog te jong is kan dat wel misschien wat te moeilijk zijn.
Ja ze word over 2 weken 6 dus nog wel erg jong. ze kan het bijv ook niet echt zonder mij spelen omdat ze nog gewoon niet begrijpt wat ze moet doen en dat nog niet goed kan lezen. Maar goeie om te onthouden die unravel :) Lijkt mij zelf ook wel interessant ja. Was vergeten dat die er was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Even een lijst uitgedraaid voor de Zoologist en Skin Deep trophies van RDR2. Het valt reuze mee, ik hoef nog slechts 15 dieren te bestuderen en 17 te villen. De rest heb ik tijdens mijn playthrough zelf gevonden.
Nu heb ik het geluk dat ik dit soort dingen wel leuk vind om te doen. Veel leuker dan die challenges of 70 gouden missies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hellblade 2 is ook klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_W0u3LDyUASd0Y_AjheWZlvYkY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Al32GfiG5JhFlSUiamd616Hw.png?f=user_large

Echt wat een bijzondere game! Het verhaal is goed, indrukwekkend en vaak heel erg spannend.
Meestal ben je meer een film aan het spelen dan een game maar damn ik ben het tof gaan vinden uiteindelijk.

Als je de game met een koptelefoon speelt brengt het je echt in een immersie van jewelste.
Artistieke game waarbij ik denk dat het me wel echt bij blijft ofzo ondanks dat ik normaal niet echt zulke games speelde.. misschien een nieuw genre van wat ik tof vind gevonden haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
Superkiwi schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:16:
Even een lijst uitgedraaid voor de Zoologist en Skin Deep trophies van RDR2. Het valt reuze mee, ik hoef nog slechts 15 dieren te bestuderen en 17 te villen. De rest heb ik tijdens mijn playthrough zelf gevonden.
Nu heb ik het geluk dat ik dit soort dingen wel leuk vind om te doen. Veel leuker dan die challenges of 70 gouden missies.
Tof, ik ga hier ook weer aan beginnen. Succes er mee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
HansPatat050 schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:43:
[...]

Tof, ik ga hier ook weer aan beginnen. Succes er mee!
Jij ook succes!

Vandaag Skin Deep gehaald. Voor zoölogist hoef ik nog maar 5 beestjes. Het ging best lekker de laatste dagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTslNWyS8ZXUYHZc0SfqItOauV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13xmqVzZuiQ2hn6p0l3vzSjt.jpg?f=fotoalbum_large
Waarom dit geen zilveren of gouden trophies zijn is mij een raadsel.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2024 19:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De spyro remaster triology zit in de gamepass sinds deze middag :) denk dat ik weet wat mijn volgende 3 100% games worden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:35:
De spyro remaster triology zit in de gamepass sinds deze middag :) denk dat ik weet wat mijn volgende 3 100% games worden :P
Naar aanleiding van bovenstaande:

Op dit moment strijden er drie games bij mij om de winst welke mijn 30e platinum wordt:

- Bully (een dagje maar gespeeld, maar heerlijk)
- Spyro deel 1 (afwisselend gespeeld, nu in de 5e van 6 werelden)
- F1 24 (sinds vrijdag op PS 5 Pro non-stop gespeeld)

Ik vind Bully (canis canem edit) geweldig, vroeger op PS2 veel gespeeld, en 1000 GS in de Xbox 360 editie. Vorige week dinsdag kort gespeeld, (uurtje of 2 a 3, vijf trophies gepakt). Spyro heb ik afgelopen maand afwisselend gespeeld, maar het pakt mij niet. Als kind wel eens gespeeld bij buren, maar nooit zelf gehad, dus ik mis waarschijnlijk de nostalgie van dit spel. Heb ook zo'n gevoel van als ik deel 1 uitspeel dat ik niet voor deel 2 en 3 ga. Voelt als een moetje ondertussen, jammer. Ik ga het wel eens uitspelen, maar het wordt echt één level per dag.

Maar ondertussen F1 24, alle lastige online trophies heb ik al binnen. Zelfs een online race gewonnen (was met één andere speler, die remde ik in de eerste ronde van Miami al uit, hij stoppen vanwege de achterstand. Ik kon de race afmaken en trophy binnen haha). Nu vooral grinden voor de career trophies, maar poeh ik kan het spel niet loslaten. Is tot nu toe ook het enige spel dat ik op mijn Pro heb gespeeld, maar heerlijk vermakelijk (voor mij dan). Dus ik denk dat voor nu F1 24 op pole position ligt om uit te spelen en de 30e platinum te worden :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zo, zoölogist is ook binnen :)
Leuke trophy om na te jagen.

Voor degenen die 'm nog willen doen, van de 178 dieren in de game zijn de volgende in elk geval niét nodig voor de trophy:
92. Carolina Parakeet
124. Red-footed Booby
132. Red Boa Snake
133. Rainbow Boa Snake
134. Sunglow Boa Snake
146. Fer-de-Lance Rattlesnake

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HrMaiXoWTlsor97tAx_M6lXJiCQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NtlwjhtBLqPTcAuYdomxXSFk.jpg?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 14-11-2024 12:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
Astro Bot weer op 100% gezet. Blijft een prachtgame.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mhtMz9_mQBxJZHljeLKuX-ehqW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gPPXBvUEhuctiLRwvJ8emulq.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Nu online
Superkiwi schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:53:
Zo, zoölogist is ook binnen :)
Leuke trophy om na te jagen.

Voor degenen die 'm nog willen doen, van de 178 dieren in de game zijn de volgende in elk geval niét nodig voor de trophy:
92. Carolina Parakeet
124. Red-footed Booby
132. Red Boa Snake
133. Rainbow Boa Snake
134. Sunglow Boa Snake
146. Fer-de-Lance Rattlesnake

[Afbeelding]
Goed gedaan! Ik vond hem op een gegeven moment niet meer zo leuk omdat ik zo'n grote Eland niet kon vinden :+

Met betrekking tot je lijstje dieren. Alle dieren die enkel op Guarma voorkomen tellen niet mee voor de trophy. Op PSNProfiles staat een handige lijst.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OW-X8iBtmQS18G4GAkVXdIv_IA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnPpdKuMhByPIh2bfplG5nUb.jpg?f=fotoalbum_large

Platinum nummer 29, na een tijdje niet gepost te hebben :)

Metaphor is makkelijk de GOTY wat betreft JRPG's voor mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
En de race welke platinum(of platina ^^) van de eerder genoemde drie ik als eerste binnen zou halen is voorbij.

De games die ik speelde waren:
- F1 24 (lag op pole position)
- Spyro I (klikte niet echt)
- Bully

En de winnaar is F1 24. Bleek al veel te hebben gehaald qua grinden vanwege kleine careers die ik had gedaan voor bepaalde trophies (haal 90 focus, en algehele beoordeling op 99).

Dus wat overbleef was vooral bepaalde rivaliteiten en alle accolades voor any driver. Gelukkig is die laatste anders dan beschreven en gaat het daarbij vooral om in totaal 15 accolades halen, waarvan ik er al een aantal in eerdere careers had gehaald. Afgelopen weekend alle Sp trophies gehaald. Wat overbleef was promotie naar een hogere divisie. Van brons naar zilver 1, als je een race uberhaupt uitrijdt en punten krijgt dan promoveer je al. Het was alleen wachten tot vandaag want dan vinden de promoties/degradaties plaats. En hoppa om half 3 platinum binnen.

Van de week of lekker Bully gespeeld en bij derde chapter aangekomen. Alle classes nu open vanwege New Coventry, maar moet nog heel veel side quests (om het zo te noemen) doen. Dus deze game is nog (lang) niet uitgespeeld, al heb ik er zeker wel lol aan.

Welke ik wel tot mijn eigen verrassing ook heb geplatinumd, en dat is vanavond nog gebeurd, Spyro 1. Ik dacht laat ik die toch nog even spelen, had eind van de middag nog twee uurtjes. Het was de een na laatste homeworld, en opeens klikte het. Ik zat het heerlijk weg te spelen, weinig stress en lekker mijn ding doen. Vanavond vanaf half 10 laatste level van die een na laatste home world (dream realms dacht ik?) uitgespeeld en daarna de laatste homeworld en de endboss. Vervolgens in het bonuslevel de platinum gehaald. Heerlijk slot waardoor ik toch zin in deel 2 heb gekregen. Maar dat zal een game zijn om erbij te spelen.

Eindsom is dus twee platina op dezelfde dag haha.

Ondertussen ook met AC Revelations van The Ezio Collection begonnen, en dan specifiek de DLC. Heb zoiets van laat ik die er even tussenuit snoepen en even doen. Daarna in de loop van komende weken maanden lekker die games ook erbij pakken.

Verder vanwege de PS 5 Pro wel tijd om even een echte knaller erbij te gaan als Bully is uitgespeeld. F1 24 was mijn eerste pro game en daar heb ik veel van genoten zoals vaak beschreven. Denk dat het tijd is om even rustig de collectie door te nemen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnTPwVzn1rM1hlAI4o4gkUuXoWc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5rwZXuaEc0UajuoDOnzjdIDn.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, en dat is Platinum 30 met Visions of Mana
Leuke game, goede combat, alleen is de verhaallijn wel erg 13 in een dozijn, maar dat maakt niet uit :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansPatat050
#124 Spider-man 2

Opgepikt na een 6 euro aanbieding via de Japanse store. De game speelt heerlijk weg, maar ik sluit me aan bij veel comments van anderen over herhalende side-missions en weinig verandering ten opzichte van deel 1 en Miles Morales. De game speelt als een film.
spoiler: title
Venom is tof neergezet en het hele effect dat je karakter verandert door de symbiote suit is mooi uitgewerkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-09 15:36
Platinum 39: Hot Wheels Unleashed 2. Dit spel was echt te gemakkelijk. Bij deel 1 zat er nog uitdaging in aantal timetrials en waren er kortere routes te bedenken. Hier was weinig uitdaging aan en in slechts 15 uur uitgespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/2/whlr77.png

Op naar de 40ste.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 08-09 16:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HADHM5azFyj805WH0sITiCco-88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R7WdaI6OdPesW7hMUYVeYHTr.jpg?f=fotoalbum_large

GTA 3 Platinum :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 12:54
Afgelopen week de Ratchet & Clank: Rift Apart platinum behaald.
In mijn mailbox heb ik de dag erna een code gekregen voor een paar PSN avatars... jammergenoeg was de code al een half jaar vervallen 8)7
Toch nog proberen ingeven op PSN, daar herkennen ze de code, maar toch mag je deze niet meer claimen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3F_W0jIELeOldZnNyJ92J-GTtgU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/D0CdDd1yk3ChaXhNdL2pijN4.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Anderhalve week geleden maar platinum 32 is binnen! Bully/Canis canem edit.

Sindsdien begonnen aan the last of us part 1 (eerste keer ooit^^). En begonnen aan Crime Boss Rockay City. Lekker cringe maar vermaak mij er wel mee. Die tweede wordt echt geen platinum maar wel lekker wat trophies aan het scoren.

En uit de ps wrap up :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75w-jV9PaIh7PGiK3u2M6lsJKVE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/UWx4g62Mto1CbKNq2RyvyeTN.png?f=user_large

Goed jaartje dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wheeler
Die wrapup werkt bij mij nog steeds niet goed, daarom hierbij de variant van TrueTrophies:

Afbeeldingslocatie: https://imager.truetrophies.com/annualhighlights/19827/2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzLMHu8txMp30g9FA73dgx2C-6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WDeJNLSk4DFgtQFWpnorMlfC.jpg?f=fotoalbum_large

Platinum 31 binnen met Star Ocean: Second Story R.
licht verhaal, speelt ook meer in combat als een Tales of game eigenlijk, maar zeker vermakelijk :)

Mijn wrap up van het jaar :)

Voornamelijk JRPG's en wat actie :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eM47r1AksjlIr8w0m6M6_d4Vt44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NEOL98owj907BUWKYmOo1bJk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
En paar dagen geleden platinum #33 binnen :D. Last of us part 1. Veel over gehoord, en moet zeggen af en toe gedroomd over deze game. Vooral hoe infecties werken haha, dus meeslepend is het zeker. Van genoten qua verhaal, ook goede bijbehorende gameplay.

En met deze platinum ook een mooie mijlpaal gehaald: Trophy level 300, en daardoor heb ik nu een zilver icoontje naast mijn PSN ID staan i.p.v. een bronzen. Mijn doel is om (ooit) level 600 te halen, en daarmee een gouden icoontje. Nadeel is wel dat per 100 levels het grinden zwaarder wordt. Maar goed het geeft een doel.

Dan de vraag wat nu: Ben begonnen (eindelijk) met Lego Star Wars the Skywalker Saga: Mooie LEGO game, maar ik ga denk ik niet voor de platinum. Het lijkt mij zo’n enorme klus dat ik mij afvraag of ik dat wel leuk vind. Ik ga nu lekker voor het verhaal en eventuele Capital ships voltooien. Maar echt alle puzzels etc doen op al die planeten, mwah weet het niet. Misschien wordt dit een project voor de komende 10 jaar, dan is de vraag wat haal ik eerder, level 600 qua trophy, of de platinum in deze game ^^

Daarnaast begonnen aan MAFIA II definitive edition, pas halverwege chapter 2 maar het verhaal blijft goed. Ik twijfel daarnaast wel aan welke game ik nog wil spelen, echt zo’n game die heel meeslepend is dat je hele dagen eraan denkt, wellicht Dragon Age Origins op de PS3, maar wil nog even kijken welke DLC ik daarvoor wil oppikken. Ondertussen lonkt de GTA trilogie ook. En de Ratchet and Clank trilogie, verlamd door alle keuzes :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
Ik bewaar TLOU1 nog als platinum trophy mijlpaal (namelijk nummer 200). En mischien ook nog wel als trophy 10.000 als dat lukt. :P Ik wist niet dat de badge vanaf level 600 goud werd. Ben nu level 510, dus heb ik ook nog iets om naartoe te werken.

Mijn laatste platinum trophies:
#187 - Tinykin
Erg leuke platformer! Werd vorige maand uit PS+ gehaald, dus direct opgepakt. Een vrij korte game, dus was goed te doen om te halen voordat die eruit ging.

#188 - Uncharted: Legacy of Thieves Collection
Beetje vals gespeeld want met het importeren van mijn PS4 save games werd 90% van de trophies al unlocked. Beide games wel het verhaal weer helemaal uitgespeeld en daarbij dus de resterende trophies nog gehaald. Blijven prachtige games.

#189 - Jak and Daxter: The Precursor Legacy
De derde keer dat ik de platinum trophy voor deze game haal na de PS3 en PS4 versie. Nu dus nog een keer nu hij in PS+ Premium zit. Met nét wat andere trophies dan de andere twee, dus dat maakt het nog wat leuker.

Nu bezig met Dead Island 2, wat waarschijnlijk mijn volgende platinum wordt.

[ Voor 43% gewijzigd door Raem op 23-12-2024 13:21 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Royy90
Mijn laatste platinum van dit jaar: #29 Powerwash Simulator
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6j9ouHMT7BHPXKQkVdBID0zzJEo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mn8hCWClDFqPWKv2hfwN3K8I.png?f=fotoalbum_large
Prachtige game.. niet verwacht dat ik deze platinum zou gaan halen. De trophylijst is een leuk voorbeeld van hoe een game nog net wat leuker wordt. Alle dlc is gekocht voor 2025(in de sale nu). Maar voorlopig wel even klaar met de schoonmaak :P

Also:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDlupIUHdHJxocO1IlTludLJ_7M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eggwRzA1qK9We6hwwEkz5QqQ.png?f=user_large
Deze weer op 100% gezet. Wat een prachtig laatste level was dit.

En om 2024 even af te sluiten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lf0hjcjdXd8eVYkv3SS7XlXE0o4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9jR91KRfoHISfvBFPjwEk0K7.png?f=fotoalbum_large
Niet zo indrukwekkend als sommige anderen... maar toch leuk!

Voor 2025 heb ik echt een backlog/cleanup jaar in de planning. Op dit moment heb ik nog 456 unearned trophys met 29/43 games compleet en een percentage van 76,66%. Niet slecht, maar kan nog wel wat beter! Zou mooi zijn eind volgend jaar op 90+% te zitten. Ik ga echt niet alles platinum maken want teveel games/trophies zijn hiervoor te moeilijk.

Met black Friday mijn resterende zes maanden geüpgraded naar ps+ ultimate, dus eerst maar eens verder met God of War 1(ps2).

PSN Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 22:32

DikkeBMW

Live '25

DikkeBMW schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 19:36:
Updateje vanuit mij :)

#41 - American Fugitive
Een soort retro GTA stijl game. Top down view, open world. Vrij simpel maar ik vond het erg leuk en uniek. Het waren 3 eilanden (met missies, races, collectibles etc) maar moet zeggen dat het bij 2 ook goed was geweest; die 3e werd wat repetatief. Al met al wel prima game. Kwam nog uit mn PS4 backlog

#42 Cat Quest
Was in de sale, op aanraden van @Royy90 gekocht. Prima voor even tussendoor. Eens wat anders. En alle word-puns; daar houd ik van.

Verder Hexologic 100% gehaald. Helaas geen plat. Reken/puzzel spel, lekker ontspannend. Daar ik ook graag een papieren puzzelboekje doorspit, vond ik dit wel tof.

Verder ben ik nu met Promenade bezig, ik weet al niet meer wie dat hier aanraadde. Maar het bevalt goed!

Verder? Geen idee. Wat half-afgemaakte backlog games. Maarja die zijn niet voor niets half af... Wellicht een Lego game voor de afwisseling. Of toch Alan Wake. Ik denk wel iets met een goed verhaal. Hoe is Borderlands 3; die PS Plus van vorigr maand?
Nou zeg, wat heb ik allang niet meer gepost hier! Van wat ik zo (zit mobiel) kon vinden was dit de laatste. Wat ik in die tijd nog gedaan heb? Nou her en der wat gegamed maar niet heel veel meer. Vaker weekendjes weg, en in de avonden ook vaker sport gekeken.

Platinum gehaald voor onderstaande:

Words of Wisdom - geinig kort puzzel/platform 2D spelletje. Zag die op een Youtube compilatie van wat onbekendere games langskomen en leek me leuk. Voor 2 of 3 Euro een leuke middag aan gehad.

Lego City Undercover - Wat. Een. Grind. Opzich een leuke game (veel liefde voor Lego). Maar de aantallen challenges en collectibles waren erg veel... Ook eentonig na verloop van tijd. Wel mee vermaakt, maar eventjes uit ge-lego't.

Astro Bot - Behoeft geen uitleg meer; absoluut GotY voor mij. Ook de DLC was prachtig fantastisch. Enkele pittigere levels, maar verder vooral gewoon een briljante spelervaring.

Verder nu bezig met enkele games, lekker rustig en afwisselend:

Ghostwire: Tokyo - kan me niet helemaal grijpen en vasthouden, maar blijft zo af en toe wel leuk.

Frogun Encore: geinige 3D/2D platformer. Hierop gekomen via een van de PS stars campagnes. Weet niet of jullie bekend zijn met dat "programma" van Sony? Iig wel een leuk retro/vintage spel. Speedruns soms wel pittig.

Cat Quest 2: Was in de sale, dus tussendoor prima.

Daarnaast heb ik een aantal games die zijn blijven liggen. Gewoon niet meer genoeg plezier/motivatie om vaker op te pakken. Wanneer bovenstaande af zijn, wil ik die opnieuw afstoffen.

PS: Geen idee of ik alles gecovered heb, maar zit nu op 45 Plats en 1999 total trophies.

Fijn 2025 alvast aan jullie! Niet vaak gepost hier, wel vaak gelezen. Altijd leuk, dank voor de input dit jaar :)

fookin mad fer it

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wheeler
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/taDxxwn2WmwUwVlWuHrlJvNPSOU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPIBnFELaxDpTdxxCBd4pdRL.jpg?f=fotoalbum_large

mijn wrapup van Sony voor 2024. Ondanks de geboorte van een dochter, toch weer tijd gevonden om te gamen en ook wat uit te spelen met in ieder geval 45 platinums.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90
Eerste clean-up van het jaar zit erop, God of War(2005)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvK7VfZd4Opd90sqF8q1ay-Fjoo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YL9TC1w7CoAHS2DDFCgsyaB7.png?f=user_large
Wat een geweldige game is dit toch. Heel eerlijk vind ik de Griekse GoW zoveel leuker qua gameplay dan de Noorse variant. De laatste 2 trophies die ik niet heb gehaald zijn de challenge of the gods en de speedrun. Eerstgenoemde is simpelweg te moeilijk/frustrerend, en speedruns vind ik niks aan, al had ik hem wel gedaan als dat mijn enige trophy zou zijn voor de platinum.

Aangezien ik nog ps+ premium heb tot aan de zomer, ga ik zeker ook nog Gow2, GoW3 en wellicht Ascension spelen. Prachtige games en vroeger nooit 2 en 3 gespeeld. Shame!

Ik denk dat mijn volgende clean-up een dlc wordt van PowerWash Sim.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:11
Royy90 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 12:24:
Eerste clean-up van het jaar zit erop, God of War(2005)
[Afbeelding]
Wat een geweldige game is dit toch. Heel eerlijk vind ik de Griekse GoW zoveel leuker qua gameplay dan de Noorse variant. De laatste 2 trophies die ik niet heb gehaald zijn de challenge of the gods en de speedrun. Eerstgenoemde is simpelweg te moeilijk/frustrerend, en speedruns vind ik niks aan, al had ik hem wel gedaan als dat mijn enige trophy zou zijn voor de platinum.

Aangezien ik nog ps+ premium heb tot aan de zomer, ga ik zeker ook nog Gow2, GoW3 en wellicht Ascension spelen. Prachtige games en vroeger nooit 2 en 3 gespeeld. Shame!

Ik denk dat mijn volgende clean-up een dlc wordt van PowerWash Sim.
Eens, ik vind de oude GoW ook veel leuker dan de nieuwe. Het hakt gewoon lekkerder weg, is bruter en de Griekse setting spreekt me ook meer aan.

Met name GoW3 is een pareltje. Mijn eerste platinum destijds op de PS3. Dus er staat je nog wat moois te wachten. Er is ook een remastered versie voor de PS4. Misschien dat ik die ooit nog eens ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Thijs schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 18:23:
[...]

Eens, ik vind de oude GoW ook veel leuker dan de nieuwe. Het hakt gewoon lekkerder weg, is bruter en de Griekse setting spreekt me ook meer aan.

Met name GoW3 is een pareltje. Mijn eerste platinum destijds op de PS3. Dus er staat je nog wat moois te wachten. Er is ook een remastered versie voor de PS4. Misschien dat ik die ooit nog eens ga spelen.
Ah ja de hack en slash is zoveel fijner! Maar dat is mijn mening... 2018 is natuurlijk ook een goede game, maar anders.

Ik ben benieuwd naar 2 en 3! Heb jij 2005 platinum behaald? Ik denk dat ik voor de GoW3 dan maar de ps4 remaster pak, bedankt voor de tip.

PSN Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:33
Platinum #13 behaald met Monster Boy and the Cursed Kingdom, erg vermakelijke game.

Astro Bot ook weer op 100% gezet door de kerst level te spelen.

Nu aan de slag met Sonic Frontiers

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/2/Gynnad.png

[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 02-01-2025 21:54 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 117 118 Laatste