page404 schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:31:
die live-cd is al gesuggereerd. download even
deze iso en brand 'm op cd. hiervan booten en kijken of je dan problemen hebt. los daarvan moet HP (of je leverancier) je gewoon helpen.
Zelf ook een HP met broadcom chipset gehad, ook altijd gezeik onder Vista. gek genoeg totaal niet onder Ubuntu, dus ik verwacht dat het ook een soort van driver issue is.
Ik geef minimale kans dat dat ermee te maken heeft.
- TS heeft een Atheros kaartje, geen broadcom
- Symtonen zijn bekend probleem bij deze serie
- Laptop van TS is al eerder rma geweest. Andere klacht, zelfde oorzaak (zelfde lijst-van-problemen)
- Samen met TS zijn er nog duizenden gedupeerde, google maar eens op de dv9000/6000 series...
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:20:
Bedankt voor je reactie. Pff dat is even een tegenvaller.. wat moet ik nu?
Laptop is in mei 2008 gekocht dus zou nog binnen de garantie moeten vallen toch ? maar ja als ze daar niks aan willen doen..
Eerst maar biosupdate en dan de laptopshop bellen? (verkopende partij)
Voorderest zou ik het echt niet weten, ook niet wat ik zou moeten zeggen tegen HP of laptopshop. Dus mochten jullie nog verdere reacties hebben hoor ik het graag....
Tegen hp hoef je niets te zeggen, daar heb je niets mee te maken. Laptopshop is je verkopende partij, dus daar moet je zijn. Als hun je doorsturen naar HP, prima,kunnen ze doen, maar officieel moeten hun je helpen: je verkoopovereenkomst is met hun.
Het zal zoiezo onder garantie vallen (tenzij ze aan kunnen tonen dat je zelf t veroorzaakt hebt). Mei 2008 is nog geen 2 jaar oud. Dat hoort garantie te zijn. Ook daarna nog, de verwachtte levensduur van een laptop is zoiezo wel meer dan 2 jaar. Als HP maar 1 jaar geeft is dat niet jouw probleem... maar die van de winkel.
Begin met bellen naar laptopshop, leg het verhaal voor, pak je geschiedenis en de feiten erbij en hoor hun voorstel.
Mochten ze echt niet willen, dan zul je moeilijk moeten doen, en bij je rechtsbijstand oid informeren. Maar ga hun eerst gewoon eens bellen, met meteen dreigen van consumentenrecht en rechtsbijstand zul je ze per direct in het harnas jagen. Eerst dus de nette manier, lukt dat niet dan moeilijk doen.
En ook al willen ze niet, ze moeten...
(even ervanuitgaand dat je m particulier gekocht hebt, zakelijk is het gewoon 1 jaar als HP dat stelt en verder klaar)
[
Voor 49% gewijzigd door
DJSmiley op 12-04-2010 12:44
]