Dat klinkt wel ongeveer als de stappen die je moet doorlopen. Ik heb geen Frozen Eclair maar alleen de DVM optimalisatie, en die kan je verwerken in de kitchen. Dan ben je dus met 2/3 van jouw stappen klaar. Verder sla ik al die SD-kaart verwijderen en herplaatsen over. Ik gebruik geen app2sd, en dan werkt dat prima zonder.84hannes schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:34:
Ik heb multitouch en de JIT-compiler aan de praat, maar is het echt zo complex als ik het gedaan heb?Doe ik een stap teveel, of moeten mensen die een snellere/gebruiksvriendelijkere Spica willen echt al deze stappen uitvoeren?
- Registreren op twee websites
- Odin Donwloaden en installeren
- Een willekeurige (min of meer) Android 2.1 firmware downloaden en installeren met Odin, opnieuw opstarten
- LK2.0x mod downloaden en installeren met Odin, opnieuw opstarten
- Met de Kitchen een update.zip maken en deze op de SD kaart van de Spica zetten
- De Kitchen update via de recovery mode van LKmod installeren
- De SD kaart verwijderen, opnieuw opstarten, wachten, SD kaart plaatsen
- Frozen Eclair packages downloaden en op de SD kaart zetten
- Frozen Eclair via Samdroid's recovery installeren, SD kaart verwijderen en opnieuw opstarten
- SD kaart plaatsen, alle instellingen en apps terugzetten
- Root Explorer installeren, gebruiken om de GPS configuratie weer Nederlands/Europees te maken en zo de GPS fix weer een acceptabele snelheid te geven.
[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 26-08-2010 12:52 ]