Ghehe Spike, ik ken niet alle termen 100% uit m'n hoofd... slecht slecht slecht...
Nouja, ze niet uit je hoofd kennen en door elkaar halen zijn toch twee verschillende dingen, en al helemaal knap als de benaming gewoon letterlijk betekend wat het doet 

Ik ben wel benieuwd wat davey s. bereikt als hij hier gebruik van maakt, want een niet kloppend perspectief doet altijd heel veel afbreuk aan een plaat, en maakt het lastig om het als professioneel werk te zien
Ik ben wel benieuwd wat davey s. bereikt als hij hier gebruik van maakt, want een niet kloppend perspectief doet altijd heel veel afbreuk aan een plaat, en maakt het lastig om het als professioneel werk te zien
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Niet transform>skew, maar transform>perspective. Die tool is best wel weggestopt, maar hij is wel handig.
Hi, dit is mijn eerste post op dit forum en ik was benieuwd wat jullie vinden van een ontwerp die ik laatst gemaakt heb. Het is een e-commerce website die jongeren moet aantrekken. Graag suggesties 
PS. Let niet op de linkjes onderaan de pagina, die moeten uiteindelijk nog veranderd worden in sub categoriën maar dan ben ik tot nu toe nog te lui voor geweest.
PS. Let niet op de linkjes onderaan de pagina, die moeten uiteindelijk nog veranderd worden in sub categoriën maar dan ben ik tot nu toe nog te lui voor geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door Imabanana op 20-09-2011 10:13 ]
Bedankt voor de tips, ik zal het even proberen.
MUST...... HAVE........ SNEAKERSSSSS!1!!1!!!!!
Ziet er gaaf uit!Imabanana schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:13:
Ze zijn helaas niet te koopHier onder de pagina layout waar alle producten op categorie kunnen worden gesorteerd. Alsjeblieft wat nuttige tips
[afbeelding]
Enige wat ik nog kon bedenken is misschien een overzicht van hoeveel pagina's er zijn (je ziet 6 schoenen per pagina, hoeveel pagina's zijn er nog?)
Ziet er goed uit, lekker overzichtelijk. Rustig, misschien iets te rustig. Fotootje van wat jongeren in header zou wat extra leven brengen.Imabanana schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:13:
Ze zijn helaas niet te koopHier onder de pagina layout waar alle producten op categorie kunnen worden gesorteerd. Alsjeblieft wat nuttige tips
[afbeelding]
Onthoud dat 39% van de internet kopers afhaakt vanwege een slechte usability. Geen nederlands maatvoering zou voor mij al een afhaker zijn. Een maat tabelletje oid zou al schelen.
Ik zou eerder voor naar beneden scrollen kiezen. Maar dat ik een kwestie van smaak. Ik gebruik liever de scrollbutton dan een knopje die ik eerst moet opzoeken.
Verder geen op- of aanmerkingen.
http://hawvie.deviantart.com/
Mooi ontwerp.Imabanana schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:13:
[afbeelding]
Niet dat het fout is overigens wat je nu hebt, maar 't maakt 't net iets overzichtelijker.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Heel mooi, enige waar ik mij aan stoor zijn de menu knoppen: 'Home', 'Contact' etc. Deze zou je eventueel meer tussenruimte mogen geven.Imabanana schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:13:
Voor school moeten we een product website maken, het product is douche gel en moet jongeren aanspreken op een stoere manier. Hier alvast het logo van het product. (Bedrijf heet washi washi hier moet ik nog een logo voor maken.)

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
Bump, Het is niet al te actief in dit topic.
Nieuwe layout voor een bar website waar je je tegoed kunt bekijken en andere relevante zaken.
Nieuwe layout voor een bar website waar je je tegoed kunt bekijken en andere relevante zaken.

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
Er is weer een nieuwe contest geopend mensen! Doet allen mee!
\[2D/3D] GFX Contest 11: Mythen en Legendes
\[2D/3D] GFX Contest 11: Mythen en Legendes
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Fotomanupilatie met Photoshop... HDR...
Edit: en ik heb een echte thumbnail gemaakt... maar dat werkt dus niet dan maar zo.
[ Voor 43% gewijzigd door SilverAqua op 14-10-2011 15:28 ]
Heb de optie HDR toning gebruikt, dus idd niet echt HDR lighting, bedankt voor je reactie!bartsled schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:58:
Tof! Maar volgens mij geen HDR?

Voor het vriendingetje, from scratch.
Mooi! Die nieuwe stijl van google slaat wel aan zeg.gybrus schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:56:
[afbeelding]

Portfolio van mijn grafische mods voor SE telefoons op SE-NSE Forums:

Ontwerp ziet er goed uit, al sluit ik mij wel bij de opmerkingen van Splash aan. Daarnaast nog even een taalkundige tip (begrijp als de tekst niet definitief is, maar toch!) 'wordt vrienden' is volgens mij 'word vrienden' zonder t.gybrus schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:56:
[afbeelding]
M'n nieuwe visitekaartje!
Ben er erg tevreden over!

Ben er erg tevreden over!

Verwijderd
De voorkant vind ik heel fris en netjes, de achterkant vind ik eerlijk gezegd een beetje saai en misschien wat rommelig 
Wel mooi trouwens, die afgeronde hoekjes. Waar laat je dat maken?
Achterkant had een krul onder de gegevens staan wat het net een wat betere finishing touch gaf, maar helaas t ontwerp zonder de krul aangeleverd bij de drukker, mijn eigen fout dus. En het telefoonnummer is natuurlijk weggelaten omdat dat niet relevant is online.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:17:
De voorkant vind ik heel fris en netjes, de achterkant vind ik eerlijk gezegd een beetje saai en misschien wat rommelig
Alles laten drukken bij drukwerkdeal.nl
Heb het grootste deel van de kaartjes helaas terug moeten sturen, omdat van de 500 kaartjes maar 20 afgeronde hoeken hadden.
Maar werd netjes behandeld en ben ervan overtuigd dat het aftersales team dit prima voor me gaan oplossen!
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat dat de belans en verdeling inderdaad net anders maaktBartaz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:21:
Achterkant had een krul onder de gegevens staan wat het net een wat betere finishing touch gaf, maar helaas t ontwerp zonder de krul aangeleverd bij de drukker, mijn eigen fout dus.

Lijken me wel verdomd dikke kaartjes
Ik heb goede ervaringen met drukwerkdeal.nl qua aftersale, dus komt vast goedBartaz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:21:
[...]
Achterkant had een krul onder de gegevens staan wat het net een wat betere finishing touch gaf, maar helaas t ontwerp zonder de krul aangeleverd bij de drukker, mijn eigen fout dus. En het telefoonnummer is natuurlijk weggelaten omdat dat niet relevant is online.
Alles laten drukken bij drukwerkdeal.nl
Heb het grootste deel van de kaartjes helaas terug moeten sturen, omdat van de 500 kaartjes maar 20 afgeronde hoeken hadden.
Maar werd netjes behandeld en ben ervan overtuigd dat de het aftersales team dit prima voor me gaan oplossen!
Telefoonnummer natuurlijk weggelaten? Niet relevant? Bellen klanten jou nooit?
Het zijn 350 grams met mat laminaat afwerking. Niet heel dik, maar ze voelen goed aan!Vos schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:37:
[...]
Ik heb goede ervaringen met drukwerkdeal.nl qua aftersale, dus komt vast goed. Ze komen 'dik' over ja, 400 gram? Heb er laatst 400 grams kaartjes laten drukken, met mat laminaat afwerking...dat voelt echt goed aan.
Telefoonnummer natuurlijk weggelaten? Niet relevant? Bellen klanten jou nooit?
Telefoonnnummer is alleen weggelaten op deze afbeelding, op de kaartjes zelf staan ze wel.
Ik vind het niet nodig dat online iedereen mijn nummer kan vinden, meestal begint iedereen toch met een e-mail te sturen voordat er telefonisch contact plaatsvindt.
Ik vind het toch vreemd hoor. Je hebt zelfs geen adres o.i.d.
Op je website vind het zelfs vreemd dat er nergens contactgegevens op staan. De enige manier om je te contacteren is een formulier.
Hier in Belgie ben je verplicht om op al je documenten etc je bedrijfsgegevens te vermelden. (in Nederland ook -> http://www.iusmentis.com/...ijkecommunicatie-reclame/
Bovendien, wil je toch gecontacteerd worden? Dan ga je toch je telefoonnummer etc. niet verbergen? Ook zijn veel mensen nogal gehecht aan een "lokale" partner, dus is een adres ook geen overbodige luxe.
Op je website vind het zelfs vreemd dat er nergens contactgegevens op staan. De enige manier om je te contacteren is een formulier.
Hier in Belgie ben je verplicht om op al je documenten etc je bedrijfsgegevens te vermelden. (in Nederland ook -> http://www.iusmentis.com/...ijkecommunicatie-reclame/
Bovendien, wil je toch gecontacteerd worden? Dan ga je toch je telefoonnummer etc. niet verbergen? Ook zijn veel mensen nogal gehecht aan een "lokale" partner, dus is een adres ook geen overbodige luxe.
Dit is niet mijn full time job. Ik doe het erbij en mijn werk komt vaak via networking op feesten en bijeenkomsten binnen. Daar ben ik er ook zeker van aan wie ik mijn privé gegevens geef.D-rez schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:02:
Ik vind het toch vreemd hoor. Je hebt zelfs geen adres o.i.d.
Mijn adres is tevens waar ik (en mijn vader) woon en ik houd dat graag gescheiden. Als een klant een gesprek wilt kom ik naar het bedrijf van die klant toe.
Wel heb je gelijk dat het misschien geen overbodige luxe is om een kvk nummer op de website te vermelden en misschien later een telefoonnummer of postadres. Maar voor nu vind ik de laatste twee nog niet nodig.
Ik heb mijn ding dat ik naast mijn normale werk doe ook gewoon thuis.
Van zodra je officieel iets doet naast je gewone job en dus een kvk nummer hebt, ben je verplicht om op al je communicatie contactgegevens te zetten.
Het is niet dat je opeens volk thuis hoeft te ontvangen als je dat niet wilt.
Praktisch gezien ben je dus strafbaar. (Niet dat ik daar van wakker lig)
Van zodra je officieel iets doet naast je gewone job en dus een kvk nummer hebt, ben je verplicht om op al je communicatie contactgegevens te zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door D-rez op 21-10-2011 16:36 ]
Dan voeg ik het toe als contact/post adres als het echt moet.D-rez schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:34:
Ik heb mijn ding dat ik naast mijn normale werk doe ook gewoon thuis.
Maar voor 't visitekaartje, waar het oorspronkelijk over ging, is een tel nummer, e-mail adres en website voldoende voor het eerste contact.
Bedankt voor het meedenken en kritiek geven in ieder geval! Daar leer ik ook weer van!
geen probleem hoor. Het blijft een leuk, fris ontwerp.
Ik zou ook graag advies/tips willen voor een logo ontwerp voor een webwinkel.
Graag even benoemen als SV aangezien ik niet zeker weet of ze met naam al op het internet willen

Graag even weten wat jullie qua kleur mooier vinden, en of het te druk is. overige input is natuurlijk ook altijd welkom
Graag even benoemen als SV aangezien ik niet zeker weet of ze met naam al op het internet willen

Graag even weten wat jullie qua kleur mooier vinden, en of het te druk is. overige input is natuurlijk ook altijd welkom
Toch wel een van de allerleukste klusjes die ik heb gehad de afgelopen tijd, slipmat ontwerpen. Erg tevreden met het resultaat. 

Logo voor een nieuwe webshop. Zometeen presentatie aan de klant.

Logo bestaat uit de 3 poppetjes gefuseerd, alle 3 de poppetjes staan ook voor een onderdeel. Kan er alleen niet teveel over kwijt.

Logo bestaat uit de 3 poppetjes gefuseerd, alle 3 de poppetjes staan ook voor een onderdeel. Kan er alleen niet teveel over kwijt.
@Sjoewe: Die slipmat is super vet! Nice work!
@swoutr: Neem aan dat het logo alleen het onderdeel links is met de gemengde cirkels en dat die poppetjes er nu maar voor de vorm bij staan... Vind het logo op zich wel aardig denk ik, misschien de cirkel(s) ietsje kleiner. Ik zou alleen de kleuren in de overlap van die cirkels met de hand selecteren om het wat frisser te maken! Het wordt door de overlap erg donker en verliest de frisse uitstraling van de losse kleuren. Succes met je presentatie!
@swoutr: Neem aan dat het logo alleen het onderdeel links is met de gemengde cirkels en dat die poppetjes er nu maar voor de vorm bij staan... Vind het logo op zich wel aardig denk ik, misschien de cirkel(s) ietsje kleiner. Ik zou alleen de kleuren in de overlap van die cirkels met de hand selecteren om het wat frisser te maken! Het wordt door de overlap erg donker en verliest de frisse uitstraling van de losse kleuren. Succes met je presentatie!
Ik vind de 1e opzet met wit mooier. Zijn de dozen/iconen in het klein nog goed te zien? Wet niet hoe klein het logo gebruikt gaat worden...Nilsepils schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:53:
Ik zou ook graag advies/tips willen voor een logo ontwerp voor een webwinkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben het met Tjeemp eens, de ringen zijn imo wat te groot en komt iets te donker over.swoutr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:27:
Logo voor een nieuwe webshop. Zometeen presentatie aan de klant.
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 26-10-2011 16:30 ]
Mooiinjectx schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:52:
Preview van een iPhone app voor een bedrijf waar ik mee bezig ben.
[afbeelding]
Weer een poster/flyer van mij.. Alles is from scratch. 3D werk is in Cinema 4D gedaan, photoshop voor text en collor correction ed.

Ganz geile poster, als ik even mag aansluiten in de terminologie!
Wat me wel gelijk opvalt is dat de 'extra groß' stempel het mooie 3D-beeld genadeloos platdrukt, en dat in de bodem van de glazen de donkerbruine ondergrond helemaal niet te zien is. Voor de rest ga ik vooral likkebaarden van dat mooie woord Tirolerfest. Had er van mij nog wel wat meer uit mogen knallen, want het zet echt de sfeer.
(misschien ga ik er nog wel heen ook, 'n Heidi mag toch niet ontbreken op een Tirolerfest
)
Wat me wel gelijk opvalt is dat de 'extra groß' stempel het mooie 3D-beeld genadeloos platdrukt, en dat in de bodem van de glazen de donkerbruine ondergrond helemaal niet te zien is. Voor de rest ga ik vooral likkebaarden van dat mooie woord Tirolerfest. Had er van mij nog wel wat meer uit mogen knallen, want het zet echt de sfeer.
(misschien ga ik er nog wel heen ook, 'n Heidi mag toch niet ontbreken op een Tirolerfest
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Goed bezig hoor! Best wel anders dat je voorheen had, maar het werkt goed. De kleuren zijn wat oubollig, maar dat past perfect bij het thema.Eswip schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:18:
Weer een poster/flyer van mij.. Alles is from scratch. 3D werk is in Cinema 4D gedaan, photoshop voor text en collor correction ed.
[afbeelding]
Het enige commentaar dat ik kan bedenken is wat hierboven al staat: die stempel voegt wel wat toe, maar de impact is nu misschien wat groot.
Ja ik had helaas niet zo veel tijd meer, dus moest een snelle manier vinden om er toch Extra Gross op te zetten..Dark Blue schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:00:
Ganz geile poster, als ik even mag aansluiten in de terminologie!
(misschien ga ik er nog wel heen ook, 'n Heidi mag toch niet ontbreken op een Tirolerfest)
Van wat betreft de ondergrond, dat heb je goed gezien. De render is met een witte achtergrond gedaan, omdat ik anders de kleur van het bier niet goed kreeg.. Daarna uitgeknipt in PS en er een andere achtergrond achter gezet.
Ik ben al tijdje hiermee bezig. Op wiki is een svg bestand van alle gemeentes te vinden. De contouren van elke gemeente heb ik versimpeld. Eerst automatische online en vervolgens handmatig in illustrator. Toen dus alle gemeentes in hun vakje geplaatst. Sommige passen helaas niet zo heel mooi. Het is het is trouwens niet bedoeld als een nauwkeurige weergave van de gemeente grenzen. Die kloppen niet meer :-)

Closeup:

Nu wil ik via php het verkregen svg bestand verwerken om de kleur van de gemeente aan te passen ahv bv aantal inwoners.

Closeup:

Nu wil ik via php het verkregen svg bestand verwerken om de kleur van de gemeente aan te passen ahv bv aantal inwoners.
Wat bedoel je met 'via php verkregen svg-bestand'? Illustrator kan zelf toch ook svg wegschrijven?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
dat staat er niet.
Maar inderdaad bewaar ik in Illustrator het als svg.
Maar inderdaad bewaar ik in Illustrator het als svg.
Ben een tijdje gelden begonnen met het maken van een visitekaartje in Photoshop.
Kort geleden ben ik het weer gaan maken maar dan in Illustrator.(toen nog 0,0 ervaring met Illustrator nu iets meer)
Dit is het resultaat:
Voorkant:

Achterkant:

Ik zit nog te denken aan een Letterpress effect voor de voorkant maar misschien is simpel beter.
P.S: Het kan zijn dat de afbeelding(en) niet laden host heeft wat probleempjes
Kort geleden ben ik het weer gaan maken maar dan in Illustrator.(toen nog 0,0 ervaring met Illustrator nu iets meer)
Dit is het resultaat:
Voorkant:

Achterkant:

Ik zit nog te denken aan een Letterpress effect voor de voorkant maar misschien is simpel beter.
Heb mij wat bezig gehouden met merch voor m'n band. Ontwerp is meer typografisch gericht. Is nog maar een ruwe WIP, de basis is er, nu komt het er op aan om de details te bewerken.

Ziet er goed uit! Ik zou alleen wel overwegen om een ander font voor 'moments' te gebruiken. Dat font is in mijn ogen nogal veel misbruikt door winkels als the Sting, Jack & Jones, Jeans Center, Cool Cat en dergelijke. Wekt wellicht de verkeerde associatie op?
Oké, eerst een basale vraag: wat voor designer ben je? Human centered design is een leuke term, maar het heeft zo'n breed werkveld. Ben je in jouw baan dagelijks bezig met Photoshop en Illustrator?Emrulez schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:28:
Ben een tijdje gelden begonnen met het maken van een visitekaartje in Photoshop.
Dit is het resultaat:
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Zo ja, dan zeg ik zo: als ik morgen een heggenschaar in mijn handen gedrukt krijg en daarmee enkele uren er lustig op los knip in de haag rondom mijn huis, zet ik dan de volgende dag meteen op mijn cv dat ik hovenier van beroep ben? Nee.
Gaat deze vergelijking voor jou op wat betreft je designtaken, dan zou ik als de wiedeweerga wat woord 'designer' van m'n kaartje afhalen. Van een designer die in human centered grafisch ontwerp doet, mag je verwachten dat die wat meer vlieguren erop heeft zitten dan 'even proberen met Photoshop en Illustrator'. Daar krijg je namelijk alleen maar heel teleurgestelde klanten van, omdat jij hun hoge verwachtingen niet kunt waarmaken, en ze laat betalen voor de vele uren dat jij Helpfiles en tutorials door zit te werken.
So far de basic vraag. Nu inhoudelijk.
Het kleurverloop op de voorkant vind ik diepte geven aan het kaartje, maar misschien is het te summier om goed uit te komen in drukwerk. Probeer daarmee een beetje uit. Het zou jammer zijn als je meer dan het dubbele betaalt voor een kleurverloop dat niemand in je kaartje terugziet.
Je lettertype ziet eruit als een Myriad. Ik vind 'm wat simpel, gewoon omdat hij meekomt met de Adobe suite. Ik zou een wat onbekendere pakken, die overigens wel zo'n goede afwerking heeft. Hoe onbekender, hoe slechter de letters op elkaar afgestemd zijn, zo lijkt het wel eens.
Het ontwerp van de achterkant vind ik totaal niets weghebben van het ontwerp van de voorkant. Dat kan een keus zijn natuurlijk. Je gaat wel consistent door in je lettertype, dat is goed.
De icoontjes vind ik hier en daar wat grof van lijn. Het mobiele icoontje is mooi fijntjes, maar is het een vector of een bitmap? Een vector zou je bijvoorbeeld uit een font kunnen halen op DaFont.com.
Verder zou je je ontwerp kunnen laten overeenkomen met je website. Ik herken er rood en zwart in, maar de vormentaal is compleet anders. Probeer daar één lijn in te krijgen, zodat je klanten zien dat je een consistent ontwerp op web en papier kunt afleveren.
Ja helaas, ben ik niet zo positief als degene voor me. Ik vind het een draak van een ding, pardon le mot.Simon Shipperd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 03:04:
Heb mij wat bezig gehouden met merch voor m'n band. Ontwerp is meer typografisch gericht. Is nog maar een ruwe WIP, de basis is er, nu komt het er op aan om de details te bewerken.
[afbeelding]
Traffic Lights staat anders schuin gezet dan City Sounds. Dan staat er in een kader 'seconds' - waarom in een kader? Als je het wil benadrukken, kan dat ook door het vet te maken of cursief te zetten.
Het hele bovengedeelte wekt bij mij eerst de associatie 'Pattex' of 'Bisonkit' op, gewoon op de manier waarop de zware letters in verhouding tot elkaar staan.
Dan komt het deel met de banier en de windroos. Dat vind ik totaal iets nieuws, en qua stijl helemaal niet bij bovenstaande passen. Waar wil je nadruk op leggen? Niet alles hoeft te schreeuwen, toch?
Als laatste het woord Moments. Het is niet netjes afgespatieerd mijns inziens. De letters staan dicht op elkaar te duwen en ze verschillen ook allemaal wat in hoogte. Het ziet er rommelig uit. Bovendien, zoals mijn voorganger al zegt: het lettertype sluit niet aan bij de rest van je opmaak.
Probeer helder te krijgen wat de boodschap is, en wat bijzaak. Als ik jou was zou ik beginnen met dat 'trafic lights en city sounds' te inverteren, en gewoon recht erboven te zetten. In seconds we are washed away zou je zo kunnen laten staan, op dat omlijnde seconds na. Dat zou ik vet maken, of net iets groter. De banier met de windroos zou ik weghalen en dat est. 2011 gewoon wit op blauw er klein onder zetten. Da's niet zo belangrijk als de tekst erboven. En Moments... eh ja? Mij niet duidelijk waarom het er staat. Kun je door het qua lettertype aan te passen, en groter of kleiner te maken, voor een onbekende duidelijk kunnen maken waarom dat woord bij op het t-shirt hoort?
En die witte lijn onderaan... neem aan dat dat een foutje van de ontwerptool is. Zou 'm persoonlijk niet meedrukken.
Verwijderd
Volgens mij is het shirt juist bedoelt als een samenstelling van van alles en nogwat, maar ik moet toegeven dat ik 'm ook dan niet heel sterk vind. Het doet me iets te veel denken aan een reclameshirt dat gratis wordt weggegeven waar dan vervolgens bouwvakkers mee rondlopen o.i.d. Het zou met wat tweakwerk denk ik wel kunnen werken, maar dan moet je proberen wat meer spanning en verloop in het verhaal te brengen in plaats van het relatief platte blok dat het nu is. Ondanks de verschillende lettertypes en logo's is de spanning over het hele beeld redelijk gelijkaardig.
Over het schuin zijn van "city sounds" is idd iets dat nog moet aangepast zijn. Ze staan beiden italic maar geeft een andere indruk omdat het bergaf gaat waarin deze tekst staat. De kader is meer om wat geometrische vormen te gebruiken om niet gewoon saai wat tekst getyped te hebben.
De banner is daar inderdaad misschien wat vreemd geplaatst, iets dat nog bekeken kan worden.
Bij de spatiëring, zoals gezegd is het een WIP, zulke dingen worden uiteraard nog aangepast. En waarom het woord "Moments"? Wel, ik kan moeilijk een bandshirt maken zonder da bandnaam erop te zetten
Witte lijn is er idd door de ontwerptool en geen onderdeel van het ontwerp.
Over het lettertype, buiten de eerste 3 letters van "Moments" zijn alle andere letters hetzelfde lettertype.
De banner is daar inderdaad misschien wat vreemd geplaatst, iets dat nog bekeken kan worden.
Bij de spatiëring, zoals gezegd is het een WIP, zulke dingen worden uiteraard nog aangepast. En waarom het woord "Moments"? Wel, ik kan moeilijk een bandshirt maken zonder da bandnaam erop te zetten
Witte lijn is er idd door de ontwerptool en geen onderdeel van het ontwerp.
Over het lettertype, buiten de eerste 3 letters van "Moments" zijn alle andere letters hetzelfde lettertype.
Eens een nieuwe versie gemaakt:

tekst staat nog niet helemaal goed, maar kom.

Verwijderd
Ik vind deze echt al een heel stuk sterkerSimon Shipperd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:56:
Eens een nieuwe versie gemaakt:
[afbeelding]

Ik zou lekker doorontwerpen als ik jou was, het lijkt alsof je de smaak te pakken krijgt

Ik vind het zeker niet lelijk, maar ergens mist de emotie een beetje. Een pin-up hoort toch een beetje te kriebelen en dat doet deze niet.D-rez schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:45:
Ben een poosje geleden wat met Illustrator aan het oefenen geweest.
[afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 22:53 ]
Ik vind het beeld al veel eenduidiger zo!Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:52:
[...]
Ik vind deze echt al een heel stuk sterkerHij voelt een stuk minder goedkoop en bovendien is het minder een shirt dat overduidelijk voor iets bedoeld is, wat de kwaliteit ook ten goede komt.
Ik zou lekker doorontwerpen als ik jou was, het lijkt alsof je de smaak te pakken krijgt
Hey!
Ik ben een beetje begonnen met een design voor mijn portfolio site. Het moet strak zijn met hier en daar een beetje grungy. Zwart, wit, grijs en oranje (of vel groen ofzo) zijn de primaire kleuren die ik wil gaan gebruiken. Ik heb zelf heel weinig ervaring met html e.d, maar een maat van me gaat hem bouwen. De foto bovenin moet een slideshow worden die je kunt pauzeren. Hiernaast kun je ook terug naar de homepage.
De "druipers" komen tevoorschijn als je op portfolio klikt, dit gaat met een flash animatie naar beneden komen. Deze "druipers" wil ik op een een of andere manier ook weer terug laten komen op de andere pages.
Tot zover het begin, laat maar wat commentaar achter!

Ik zie dat mijn afbeelding het niet doet. Momentje... En hij doet het nog steeds niet... Iemand een idee?
Ik ben een beetje begonnen met een design voor mijn portfolio site. Het moet strak zijn met hier en daar een beetje grungy. Zwart, wit, grijs en oranje (of vel groen ofzo) zijn de primaire kleuren die ik wil gaan gebruiken. Ik heb zelf heel weinig ervaring met html e.d, maar een maat van me gaat hem bouwen. De foto bovenin moet een slideshow worden die je kunt pauzeren. Hiernaast kun je ook terug naar de homepage.
De "druipers" komen tevoorschijn als je op portfolio klikt, dit gaat met een flash animatie naar beneden komen. Deze "druipers" wil ik op een een of andere manier ook weer terug laten komen op de andere pages.

Ik zie dat mijn afbeelding het niet doet. Momentje... En hij doet het nog steeds niet... Iemand een idee?
[ Voor 8% gewijzigd door Ianovski op 09-11-2011 20:37 . Reden: Afbeelding werkt niet ]
Check je DM.Ianovski schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:50:
Hey!
[afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het ziet er op het eerste gezicht niet verkeerd uit... strak maar op dit moment wel erg kaal... ook in een ontwerp is het van belang om tekst toe te voegen om je een totaalbeeld te kunnen vormen, hoewel dat voor jou natuurlijk wat makkelijker is omdat jij het idee in je hoofd hebt zitten.
Het menu met de 'druipers' komt nu erg groot over, en door de schuine vorm van je header zal er altijd een leeg gedeelte binnen je ontwerp blijven bestaan, dat is iets wat ik altijd een beetje jammer vindt.
Ook vraag ik me af hoe je met dit ontwerp verschillende resoluties wilt gaan ondersteunen, een website staat vaak gecentreerd waarbij je dus weg zult moeten faden of scherpe randen moet laten ontstaan... ook nog een aandachtspuntje...
Verder is Flash voor een menu tegenwoordig steeds meer not-done omdat deze techniek te zwaar is en op mobiele browsers vaak niet werkt. Javascript kan met een goede library als jQuery met veel gemak dezelfde effecten bereiken...
Qua kleuren doet oranje het eigenlijk altijd wel goed... wat ik zelf erg leuk vindt is een colorswitcher, waarmee je kunt schakelen tussen een aantal leuke kleuren... bijvoorbeeld lichtblauw, gifgroen, oranje en paars/roze. Zo heeft de gebruiker het gevoel een eigen draai aan de website te kunnen geven. Ook dit is met jQuery niet zo heel moeilijk te bereiken.
Als eerste mijn excuses voor de late reactie, zag net pas dat je had gereageerd. Bedankt voor de reactieDark Blue schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:53:
[...]
Oké, eerst een basale vraag: wat voor designer ben je? Human centered design is een leuke term, maar het heeft zo'n breed werkveld. Ben je in jouw baan dagelijks bezig met Photoshop en Illustrator?
Zo ja, dan zeg ik zo: als ik morgen een heggenschaar in mijn handen gedrukt krijg en daarmee enkele uren er lustig op los knip in de haag rondom mijn huis, zet ik dan de volgende dag meteen op mijn cv dat ik hovenier van beroep ben? Nee.
Gaat deze vergelijking voor jou op wat betreft je designtaken, dan zou ik als de wiedeweerga wat woord 'designer' van m'n kaartje afhalen. Van een designer die in human centered grafisch ontwerp doet, mag je verwachten dat die wat meer vlieguren erop heeft zitten dan 'even proberen met Photoshop en Illustrator'. Daar krijg je namelijk alleen maar heel teleurgestelde klanten van, omdat jij hun hoge verwachtingen niet kunt waarmaken, en ze laat betalen voor de vele uren dat jij Helpfiles en tutorials door zit te werken.
So far de basic vraag. Nu inhoudelijk.
Het kleurverloop op de voorkant vind ik diepte geven aan het kaartje, maar misschien is het te summier om goed uit te komen in drukwerk. Probeer daarmee een beetje uit. Het zou jammer zijn als je meer dan het dubbele betaalt voor een kleurverloop dat niemand in je kaartje terugziet.
Je lettertype ziet eruit als een Myriad. Ik vind 'm wat simpel, gewoon omdat hij meekomt met de Adobe suite. Ik zou een wat onbekendere pakken, die overigens wel zo'n goede afwerking heeft. Hoe onbekender, hoe slechter de letters op elkaar afgestemd zijn, zo lijkt het wel eens.
Het ontwerp van de achterkant vind ik totaal niets weghebben van het ontwerp van de voorkant. Dat kan een keus zijn natuurlijk. Je gaat wel consistent door in je lettertype, dat is goed.
De icoontjes vind ik hier en daar wat grof van lijn. Het mobiele icoontje is mooi fijntjes, maar is het een vector of een bitmap? Een vector zou je bijvoorbeeld uit een font kunnen halen op DaFont.com.
Verder zou je je ontwerp kunnen laten overeenkomen met je website. Ik herken er rood en zwart in, maar de vormentaal is compleet anders. Probeer daar één lijn in te krijgen, zodat je klanten zien dat je een consistent ontwerp op web en papier kunt afleveren.
Ben momenteel nog gewoon een Informatica Student. Binnen de Informatica volg ik Human Centered Design(Breed vak met veel theorie maar ook techniek).
Ik heb nagedacht over de term die ik erop wilde zetten en heb uiteindelijk gekozen voor Human Centered Designer omdat ik bijvoorbeeld niet alleen Web Design doe. Het is van alles en nog wat zolang het gebaseerd is op de gebruiker. Denk aan GUIs, usability tests, Beeldtaal.
Web Design/Ontwikkeling doe ik al langer. Had alleen nog niet echt gewerkt met Illustrator. Wat ik dus nu wel heb gedaan omdat het om drukwerk ging.(Maar klopt het dat je in principe gewoon met photoshop kan werken zolang het 300DPI en CYMK kleuren zijn)
Het visitekaartje is eigenlijk niet puur bedoeld voor klantenwerving. Want web design doe ik eigenlijk meer als hobby en af en toe vraagt er iemand naar mijn diensten. Het visitekaartje was meer bedoeld om een netwerkje te creëren op stages en andere personen die ik tijdens mijn opleiding ontmoet.
En dan inhoudelijk.
Mijn photoshop design was wat anders dan de illustrator versie. Over het verloopje op de voorkant ben ikzelf ook nog niet helemaal tevreden mee. Het verloop moet denk ik duidelijker zijn, het valt minder op. Daarnaast dacht ikzelf aan een letterpress effect voor de tekst.
Ik zal kijken naar andere lettertypes en het effect hiervan.
Dat de achterkant niks weg heeft van de voorkant klopt daar heb ik dan ook zelf voor gekozen. Ik weet nog niet zeker he dit in het echt zal uitpakken maar persoonlijk vond ik het niet verkeerd. Consistentie vindt ikzelf ook belangrijk. De icoontjes zijn vector icoontjes. Ik denk dat er bij het opslaan als plaatje iets is misgegaan nu ik het zelf ook wat beter bekijk(de afbeelding).
Het ontwerp overlatenkomen met de website heb ik zelf eerlijk gezegd niet aan gedacht

Als er meer tips zijn hoor ik het graag
Je moet de direct link gebruiken (die begint zo: http://img695.imageshack.us/....)Ianovski schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:50:
Dankjewel voor je commentaar. Dat hij nog een beetje kaal is klopt wel. Ik ben vandaag pas begonnen met het ontwerp, teksten e.d. zijn nog in de maak. Hoe ik deze ga plaatsen om dat lege vlak weg te halen moet ik inderdaad nog even bekijken. jQuery ken ikzelf niet, ga het eens onderzoeken. Misschien dat die maat van mij hier wel verstand van heeft, geen idee. Dat color switchen was inderdaad iets wat ik ook al in mijn achterhoofd had zitten.bdalenoord schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:30:
[...]
Het ziet er op het eerste gezicht niet verkeerd uit... strak maar op dit moment wel erg kaal... ook in een ontwerp is het van belang om tekst toe te voegen om je een totaalbeeld te kunnen vormen, hoewel dat voor jou natuurlijk wat makkelijker is omdat jij het idee in je hoofd hebt zitten.
Het menu met de 'druipers' komt nu erg groot over, en door de schuine vorm van je header zal er altijd een leeg gedeelte binnen je ontwerp blijven bestaan, dat is iets wat ik altijd een beetje jammer vindt.
Ook vraag ik me af hoe je met dit ontwerp verschillende resoluties wilt gaan ondersteunen, een website staat vaak gecentreerd waarbij je dus weg zult moeten faden of scherpe randen moet laten ontstaan... ook nog een aandachtspuntje...
Verder is Flash voor een menu tegenwoordig steeds meer not-done omdat deze techniek te zwaar is en op mobiele browsers vaak niet werkt. Javascript kan met een goede library als jQuery met veel gemak dezelfde effecten bereiken...
Qua kleuren doet oranje het eigenlijk altijd wel goed... wat ik zelf erg leuk vindt is een colorswitcher, waarmee je kunt schakelen tussen een aantal leuke kleuren... bijvoorbeeld lichtblauw, gifgroen, oranje en paars/roze. Zo heeft de gebruiker het gevoel een eigen draai aan de website te kunnen geven. Ook dit is met jQuery niet zo heel moeilijk te bereiken.
Thanks!
Het plaatje moet nu als het goed is ook werken!Gerjannn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:48:
[...]
Je moet de direct link gebruiken (die begint zo: http://img695.imageshack.us/....)
Hierbij een gift in de vorm van een Display lettertype:
Dit Eenhoornfont bevat twee stijlen, de Magical Unicorn Princess (gewone Eenhoorn) en Magical Unicorn Sans (zonder hoorn). Elke letter heeft twee verschillende vormen beschikbaar. De cijfers zijn geïnspireerd door regenbogen, maar ik heb er voor gekozen geen pot met goud aan de terminal (of in plaats voor de schreef) te plaatsen.

Download
Let wel: Het zit dichtbij de rand van wat een font kan hebben, dus tja het kan wat traag lopen
Veel tikplezier!
Dit Eenhoornfont bevat twee stijlen, de Magical Unicorn Princess (gewone Eenhoorn) en Magical Unicorn Sans (zonder hoorn). Elke letter heeft twee verschillende vormen beschikbaar. De cijfers zijn geïnspireerd door regenbogen, maar ik heb er voor gekozen geen pot met goud aan de terminal (of in plaats voor de schreef) te plaatsen.

Download
Let wel: Het zit dichtbij de rand van wat een font kan hebben, dus tja het kan wat traag lopen
[ Voor 12% gewijzigd door agentorangina op 11-11-2011 16:26 ]
vet
dit word absoluut mijn nieuwe standaard font voor lange lappen text
Mijn eerste 2D text in Photoshop, er volgen er meerdere nu ik er eindelijk voor studeer 

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Mooi gemaakt, leuke kleuren. Enige wat me 'stoort' is dat de schroevendraaier min of meer van voren zijn hoofd ingaat, maar er erg plat uit ziet. Klopt het perspectief?
Ik heb mijn svg met gemeentes 'bewerkt' mbv php code. Aan de hand van cbs-gegevens over het inwoneraantal heb ik de letters gekleurd. Ik moet nog experimenteren met de kleuren. Ze zouden meer onderscheidend moeten zijn. Ben wel erg tevreden tot nu toe.

close-up
Ik heb mijn svg met gemeentes 'bewerkt' mbv php code. Aan de hand van cbs-gegevens over het inwoneraantal heb ik de letters gekleurd. Ik moet nog experimenteren met de kleuren. Ze zouden meer onderscheidend moeten zijn. Ben wel erg tevreden tot nu toe.

close-up

Nee idd dat klopt niet, net toen ik die schroevendraaier klaar had en geplaats zag ik het ook en had toen zoiets van fuuuuuuuuuuuu maar goed zo weinig die het zien als er meer zich melden teken ik wel een nieuweTim Schuhmacher schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:04:
Mooi gemaakt, leuke kleuren. Enige wat me 'stoort' is dat de schroevendraaier min of meer van voren zijn hoofd ingaat, maar er erg plat uit ziet. Klopt het perspectief?
Si vis pacem, para bellum
Is er interesse voor een Devaintart group voor Tweakers?
Ik heb er al vast een aangemaakt dus join gerust
http://gatheringoftweakers.deviantart.com/
Ik heb er al vast een aangemaakt dus join gerust
http://gatheringoftweakers.deviantart.com/
[ Voor 17% gewijzigd door 42dpi op 16-11-2011 09:17 ]
Hoe gaan jullie om met logo's waarin van die overdreven lange namen worden gebruikt?
Ik vind het altijd erg lastig om lange namen op een leuke manier te verwerken in een logo.
Nu zit ik bijv met logo voor een huiswerk begeleidingsinstituut. En dat is dan ook gelijk de naam en daar moet dan de plaatsnaam nog achter komen. Erg lang dus.
Ik vind het altijd erg lastig om lange namen op een leuke manier te verwerken in een logo.
Nu zit ik bijv met logo voor een huiswerk begeleidingsinstituut. En dat is dan ook gelijk de naam en daar moet dan de plaatsnaam nog achter komen. Erg lang dus.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Over meerdere regels verdelen en eventueel wat variëren in lettergrootte. Ik ben er persoonlijk een voorstander van dat een logo een makkelijk bruikbaar formaat is op verschillende media. Dat betekent dus dat een enorm verschil tussen de breedte en hoogte niet wenselijk is.
Same here...een lange url van webshop wat ook logo is.Rakkerzero schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:00:
Hoe gaan jullie om met logo's waarin van die overdreven lange namen worden gebruikt?
Verwijderd
Een logo is geen naam hè? Een logo en een naam kunnen best twee verschillende zaken zijn en zijn dat in veel gevallen dan ook. Daar kan dan vervolgens de naam (al dan niet gestyleerd) nog een keer naast.Rakkerzero schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:00:
Sowieso is een logo een visuele cue voor dat bedrijf, als daar te veel informatie in gepropt wordt werkt het niet meer. Het gaat erom dat mensen vanuit hun ooghoeken kunnen zien dat het om bedrijf X gaat, niet noodzakelijk hoe dat heet met alles erop en eraan. Het is een icoon, geen totale omschrijving van allerlei zaken.
Die handen doe je echt heel goedTerreurBV schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:27:
Zombie teken drang was nog niet weg
[afbeelding]
Dankje, maar moet wel bekennen dat ik wel beetje heb afgekeken van de anatomie van een hand.Noxious schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:27:
[...]
Die handen doe je echt heel goedextreem veel mensen hebben daar moeite mee
Dat maakt toch niet uit. Dat is dé manier om iets te leren tenslotte. Iedereen kijkt wel eens af van iets. Hoe moet je het anders leren?TerreurBV schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:09:
[...]
Dankje, maar moet wel bekennen dat ik wel beetje heb afgekeken van de anatomie van een hand.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Neuh idd maakt ook niet uit, ik wil nog wel keer goed de anatomie leren tekenen.Rakkerzero schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:34:
[...]
Dat maakt toch niet uit. Dat is dé manier om iets te leren tenslotte. Iedereen kijkt wel eens af van iets. Hoe moet je het anders leren?
Tips zijn welkom
Inspiratie waterverf tekeningen met day of the dead en wild west
*edit* verbeterde versie onder
Ik twijfel nog wel een beetje met de achtergrond....
*edit* verbeterde versie onder
[ Voor 50% gewijzigd door 42dpi op 26-12-2011 17:38 ]
Door de achtergrond valt je onderwerp een beetje weg.. Daarbij is een sunburst voor zo'n stijl misschien ook niet helemaal passend. Misschien dat je ook nog wat met texturen kan doen, om het iets levendiger te maken.TerreurBV schreef op maandag 05 december 2011 @ 03:38:
Inspiratie waterverf tekeningen met day of the dead en wild west
[afbeelding]
True achtergrond is inderdaad iets te druk ik heb het nu ook gewijzigd, met texturen werken doe ik amper omdat het dan geen vector meer is.Eswip schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:37:
[...]
Door de achtergrond valt je onderwerp een beetje weg.. Daarbij is een sunburst voor zo'n stijl misschien ook niet helemaal passend. Misschien dat je ook nog wat met texturen kan doen, om het iets levendiger te maken.

@TerreurBV:Vet plaatje.. Knap werk met Vector enzo..
Vond de achtergrond met strepen toch fijner.. maar dat is een kwestie van smaak denk ik..
Ik post hier trouwens bijna nooit.. maar ik was met een plaatje bezig, en ik kom niet veel verder.. dus ik dacht wellicht hebben de tweakers mooie ideeën...?
volledige grootte is 1920x1080

cheers
Ik post hier trouwens bijna nooit.. maar ik was met een plaatje bezig, en ik kom niet veel verder.. dus ik dacht wellicht hebben de tweakers mooie ideeën...?

cheers
[ Voor 25% gewijzigd door Ayazis op 12-12-2011 18:45 ]
Dankje:D De laatste is iets rustiger net als iemand al aangaf een drukke achtergrond drukt de tekening weg.Ayazis schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:13:
@TerreurBV:Vet plaatje.. Knap werk met Vector enzo..Vond de achtergrond met strepen toch fijner.. maar dat is een kwestie van smaak denk ik..
[afbeelding]
cheers
Best vett illustratie maar als je op de gitaar kijkt zie je de stad door lopen dan is net of de gitaar achter inzit voor de rest mooi.
Vandaag maar weer iets vaags gemaakt effe tussen door iets

En met een tekening van me zelf bezig
Ver van klaar.

[ Voor 19% gewijzigd door 42dpi op 13-12-2011 17:11 ]
Nice manAyazis schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:13:
@TerreurBV:Vet plaatje.. Knap werk met Vector enzo..Vond de achtergrond met strepen toch fijner.. maar dat is een kwestie van smaak denk ik..
[afbeelding]
cheers
Ziet er leuk uit! Misschien een idee om alle LED reclame weg te shoppen? Je ziet er hier en daar doorheen piepen. Los van het grafische: John Mayer in dat rijtje?Ayazis schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:13:
[afbeelding]
cheers

Klaar, (tot dat ik wat fout zie)
-Edit 304005
Path count 10335 points 8543
-Edit 304005
Path count 10335 points 8543

[ Voor 31% gewijzigd door 42dpi op 14-12-2011 03:17 ]
LED reclame voor de Bears bedoel je? Dás nog wel een idee idd.. beetje out of place misschien..bartsled schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:51:
[...]
Ziet er leuk uit! Misschien een idee om alle LED reclame weg te shoppen? Je ziet er hier en daar doorheen piepen. Los van het grafische: John Mayer in dat rijtje?
Joh Mayer lijkt natuurlijk beetje vreemd in het rijtje.. Maar ik zeg je.. hij doet niet onder qua guitarskills.. en de poster is begonnen als kado voor n maat van me en dit zijn dan toch zijn 4 grote helden..
Dat de stad doorloopt in de gitaar heb ik bewust gedaan. Zo blend 'ie wat meer met het totaalplaatje. Vind ik persoonlijk mooier dan wanneer dat niet het geval is.TerreurBV schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:32:
[...]
Best vett illustratie maar als je op de gitaar kijkt zie je de stad door lopen dan is net of de gitaar achter inzit voor de rest mooi.
Thnx voor de reacties
@TerreurBV: Ziet er weer vet uit.. maar wat is die zwarte aura om z'n hoofd...?
Komt omdat ik denk ik heel erg in layers na denk, en dat zwarte is mijn mutsAyazis schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:04:
Dat de stad doorloopt in de gitaar heb ik bewust gedaan. Zo blend 'ie wat meer met het totaalplaatje. Vind ik persoonlijk mooier dan wanneer dat niet het geval is.
Thnx voor de reacties
@TerreurBV: Ziet er weer vet uit.. maar wat is die zwarte aura om z'n hoofd...?

Capuchon gok ik 
Of zo'n mutsje op z'n achterhoofd, als een keppeltje
Ik vermoed het 2e nu ik beter kijk
z'n oren valen er namelijk ook in weg
Ik vermoed het 2e nu ik beter kijk
[ Voor 96% gewijzigd door Noxious op 16-12-2011 14:39 ]
Idd is mijn muts, die draag ik serieus zo maf.Noxious schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:38:
Capuchon gok ik
Ik vermoed het 2e nu ik beter kijkz'n oren valen er namelijk ook in weg
Denk dat je in dat geval hem iets minder opacit moet maken, nu lijkt het imo meer een schaduw.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Na maanden stilgelegen te hebben door persoonlijke redenen, geen inspiratie, creativiteit of zin, hier nog eens een WIP van mij.

Verwijderd
Ik vind je werk best tof, maar het valtme wel op dat het eigenlijk altijd behoorlijk in dezelfde stijl is. Het is niet verkeerd om een stijl te hanteren (bewust of onbewust), maar is het voor jou niet eens tijd jezelf te pushen door andere dingen te proberen?
Dankje voor complimentVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:49:
Ik vind je werk best tof, maar het valtme wel op dat het eigenlijk altijd behoorlijk in dezelfde stijl is. Het is niet verkeerd om een stijl te hanteren (bewust of onbewust), maar is het voor jou niet eens tijd jezelf te pushen door andere dingen te proberen?
Dit is mijn eerste vingerverf in Photoshop

Net een nieuwe film af waar ik al sinds eind september mee bezig ben ^^ Laat even weten wat je er van vind!: