Prachtig, wat een kunstwerk! Alle details en features zijn verbluffend goed, Respect!
Wat een ongelooflijk gave GC mod!
Wat ik me nog het meest afvraag is: hoe heb je de bezel gemaakt / aangepast?
Thanks!Darkraver8 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:23:
Wat een ongelooflijk gave GC mod!![]()
Ik heb het oude midden frame ruimer gemaakt door er stukken uit te zagen. En ik had van ebay een 4.3 inch reverse screen

Dat frame plaats je dan in dat gat (zonder die overkapping natuurlijk) en vul je aan met plastic epoxy.
En dan flink schuren en weer vullen en schuren en weer vullen tot het glad is als een geheel.
En dat post jij in het "kleine" mods topic? Of heb ik het CIP draadje gemist?
iig .. Eindbaas!
iig .. Eindbaas!
Net even de buildlog doorgelezen, wauw, wat gaaf! Bizar ook hoeveel je in zo'n kleine behuizing weet te proppen
Een mod is het niet echt maar...

Heb een Ikea Dioder setje op verschillende plekken geplakt. 1 onder het rechter scherm, 1 in de pc en 2 boven mijn bureau.

Heb een Ikea Dioder setje op verschillende plekken geplakt. 1 onder het rechter scherm, 1 in de pc en 2 boven mijn bureau.
Mooie sleeving zeg!
[ Voor 8% gewijzigd door OB1 op 27-06-2014 07:43 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Zien er allebei leuk uit, alleen de rechter heeft een mooiere kleurovergangMilou schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:03:
Nou maar eens keuzes gaan maken welke we in voorraad gaan houden.
[afbeelding]
Verwijderd
XBOX CASE MOD

Zie hier de foto`s : Hier
Zie hier de foto`s : Hier
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 88,80 | € 88,80 |
1 | Gigabyte GA-F2A88XN-WIFI | € 79,90 | € 79,90 |
1 | LG 27EA33V Zwart | € 188,99 | € 188,99 |
1 | Microsoft Windows 7 Ultimate (UK OEM 64bit) | € 193,09 | € 193,09 |
1 | Cooler Master Slim 2000RPM, 80mm | € 2,73 | € 2,73 |
1 | Logitech Wireless Marathon Mouse M705 | € 36,13 | € 36,13 |
1 | Mushkin Blackline 4GB (2x2GB) DDR3 7-7-7-20 | € 0,- | € 0,- |
1 | Seasonic SS-250SU | € 37,- | € 37,- |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 124,95 | € 124,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 751,59 |
XBOX CASE MOD.............
Best mooi maar wat is de doelstelling van de pc eigenlijk, lijkt me nou niet echt een game pc mod?
Best mooi maar wat is de doelstelling van de pc eigenlijk, lijkt me nou niet echt een game pc mod?
Carpe scrotum
Verwijderd
Na het was gewoon voor de lolfoxtrot81 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:09:
Ik doe veel internetten en soms MW2 maar voor de rest game ik niet echt.
Verwijderd
Een mod hoeft toch geen doelstelling te hebbenfoxtrot81 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:09:
Verwijderd
Ziet er vet uit trouwens.. Je had er toch ook een CiP over staan?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:38:
[...]
Een mod hoeft toch geen doelstelling te hebben.
Verkeerde knop >.<
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 18:39 ]
Oke dat kan natuurlijk ha ha , wel mooi hoor....Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:37:
[...]
Na het was gewoon voor de lol![]()
Ik doe veel internetten en soms MW2 maar voor de rest game ik niet echt.
Carpe scrotum
ik heb ook nog 2 van die xboxen op zolder liggen.. die zijn wel wat verbouwd qua hardware en xbmc, maar verder kan ik er niet zo veel meer mee....
In de vraag en aanbod ermee wie weet kan een ander der wat mee.engelbertus schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:05:
ik heb ook nog 2 van die xboxen op zolder liggen.. die zijn wel wat verbouwd qua hardware en xbmc, maar verder kan ik er niet zo veel meer mee....
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Verwijderd
M'n rig nu:
(Prijzen kloppen niet helemaal
)

De sleeving van de GPU ziet er op de foto erg rommelig uit, als het sidepanel erop zit, duwt dit een beetje tegen de kabels aan waardoor ze beter komen te zitten.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Xeon E3-1230 V3 Boxed | € 215,50 | € 215,50 |
1 | ASRock Fatal1ty Z87 Killer | € 116,50 | € 116,50 |
1 | Club3D Radeon HD 7970 XT2 '13Series | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,- | € 18,- |
1 | Team Group TVD32048M1333C9 | € 0,- | € 0,- |
1 | OCZ OCZ-ZT650W-EU | € 75,- | € 75,- |
1 | Hitachi 1TB 7400RPM | -- | -- |
1 | InWin GT1 White | -- | -- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 425,- |
(Prijzen kloppen niet helemaal

De sleeving van de GPU ziet er op de foto erg rommelig uit, als het sidepanel erop zit, duwt dit een beetje tegen de kabels aan waardoor ze beter komen te zitten.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2014 13:42 . Reden: Slechte foto verwisseld ]
wat vraag je nou voor zoiets? gewoon puur intresse hoorMilou schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 02:25:
Keuze is gemaakt! Het zijn deze twaalf kleuren die ik op voorraad ga houden. Plus nog een echte grijs maar die paste niet meer op deze extension. Opklikken voor groot! Tevens zijn eindelijk de connectors en terminals binnen en ook deze gaan snel de verkoop in.
[afbeelding]
Verwijderd
NiceVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:40:
M'n rig nu:
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Xeon E3-1230 V3 Boxed € 215,50 € 215,50 1 ASRock Fatal1ty Z87 Killer € 116,50 € 116,50 1 Club3D Radeon HD 7970 XT2 '13Series € 0,- € 0,- 1 Cooler Master Hyper TX3 Evo € 18,- € 18,- 1 Team Group TVD32048M1333C9 € 0,- € 0,- 1 OCZ OCZ-ZT650W-EU € 75,- € 75,- 1 Hitachi 1TB 7400RPM -- -- 1 InWin GT1 White -- -- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 425,-
(Prijzen kloppen niet helemaal)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de sleeve zelf ga ik op $0.55/meter zitten, eventueel lager maar dat hangt af van hoeveel er afgenomen word. De connectors gaan er voor $0.45 in voor zogoed als alle en de pins die erbij horen gaan voor $0.04. Voor een extension zoals deze vraag ik $40. Prijzen allemaal in amerikaanse dollars.Casejunky schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:10:
[...]
wat vraag je nou voor zoiets? gewoon puur intresse hoor
Ik heb een paar (noob) vraagjes, ik heb een kast staan die ik wil gaan modden maar welk formaat boorbit heb ik nodig voor popnagels? (inverted atx mod), hebben ze bij de gamma/andere bouwmarkten gewoon plexiglas liggen? En wat is een makkelijke manier om een custom front te maken?
alvast bedankt
alvast bedankt
De dikte van je gaatje hangt af van de dikte van je popnagels 
Plexiglas hebben ze normaal gezien gewoon liggen. Een custom front, tja, dat hangt natuurlijk volledig van je kast af.
Plexiglas hebben ze normaal gezien gewoon liggen. Een custom front, tja, dat hangt natuurlijk volledig van je kast af.
Android developer & dürüm-liefhebber
oke, dan weet ik het over de popnagels en het plexi, en de kast die ik wil gaan modden is een cm centurion 532Mavamaarten schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:55:
De dikte van je gaatje hangt af van de dikte van je popnagels
Even een vraagje hiero, ik heb een psu (non modulair) en er zit een shit load aan kabels aan die ik nooit meer ga gebruiken . Kan ik die loshalen van de pcb in de psu zelf? En ja ik weet dat ik dan geen garantie meer heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Uberdude op 06-07-2014 01:54 ]
Ja hoor, dat kan.
Ik heb hier nog een ATARI 2600 staan en vraag me af of daar iemand al wel eens een pc mod van heeft gemaakt?
Zou fijn zijn dan weet ik welke hardware ik er in kan stoppen, voordat ik hem misschien voor niks ga slopen.
De ruimte is vrij krap een rasberry zou nog makkelijk gaan eventueel.
Zou fijn zijn dan weet ik welke hardware ik er in kan stoppen, voordat ik hem misschien voor niks ga slopen.
Carpe scrotum
ITX bordje moet toch ook wel passen met een picoPSU?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
itx is al te groot met 17 cmTouchdomex schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:43:
ITX bordje moet toch ook wel passen met een picoPSU?
Het is echt vrij krap misschien heb ik maar max aan speling 10x10 cm
[ Voor 15% gewijzigd door foxtrot81 op 06-07-2014 15:48 ]
Carpe scrotum
raspberry pi erin?foxtrot81 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:42:
Ik heb hier nog een ATARI 2600 staan en vraag me af of daar iemand al wel eens een pc mod van heeft gemaakt?
Dat is wel de eerste optie die ik kan verzinnen idd, ik las al dat sommige er een mini laptop in hebben gefrutseld maar dat is me wat te veel risico om speciaal daarvoor aan te schaffen.
Carpe scrotum
Een Intel nuc is toch ongeveer 10x10cm? Dat kan je dan uit de behuizing halen en erin doen. Stuk meer power dan een raspberry
I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen
Next Unit of Computing (NUC) is a small form factor PC designed by Intel. Its first generation is based on the Sandy Bridge Celeron CPU. Its second generation CPU is based on the Ivy Bridge Core i3 and Core i5 processors. Its third generation is based on the Haswell architecture. Its motherboard measures 4 × 4 inches (10.16 × 10.16 cm).beun92 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:39:
Een Intel nuc is toch ongeveer 10x10cm? Dat kan je dan uit de behuizing halen en erin doen. Stuk meer power dan een raspberry
heb er zelf ook onderzoek naar gedaan naar aanleiding van een tip hier
Bedankt voor de reactie,s ik ga deze mod toch maar niet doorzetten, iemand nog interesse en een Atari 2600 ;-)
Carpe scrotum
Welke Atari?foxtrot81 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:21:
Bedankt voor de reactie,s ik ga deze mod toch maar niet doorzetten, iemand nog interesse en een Atari 2600 ;-)
Deze http://4jays.net/store//media/atari2600jrB
of
http://i.iinfo.cz/images/611/pc6612.jpg
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Het is de eerste niet de ""woody""
Carpe scrotum
Het verdiend zeker geen schoonheidsprijs...
OCing out of the box noemen ze dat toch?
Toch even kijken voor een goeie degelijke HS, kijken hoever die nog door kan voor hij
Pentium 4 HT (3,2Ghz) @4,12 Ghz (16x257Mhz) 1:1 met stock koeler .
OCing out of the box noemen ze dat toch?
Toch even kijken voor een goeie degelijke HS, kijken hoever die nog door kan voor hij

Pentium 4 HT (3,2Ghz) @4,12 Ghz (16x257Mhz) 1:1 met stock koeler .
De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel
Voor mijn projectje ben ik op zoek naar 5.25" bay covers voor de Corsair Obsidian 750D.
Ik wil namelijk een stealth mod uitvoeren op mijn Aquaero 6. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?
Heb al een advertentie geplaats in V&A.
Ik wil namelijk een stealth mod uitvoeren op mijn Aquaero 6. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?
Gisteren een window in mijn case gezet!
Irriteerde me dood aan het feit dat ik de status leds niet kon zien

Helaas is het linker hoekje niet helemaal lekker uit de verf gekomen, moet nog wat meer dremel ervaring opdoen.
Irriteerde me dood aan het feit dat ik de status leds niet kon zien

Helaas is het linker hoekje niet helemaal lekker uit de verf gekomen, moet nog wat meer dremel ervaring opdoen.
[ Voor 6% gewijzigd door MyBearTibbers op 09-07-2014 10:56 ]
Bij Corsair zelf:Gait schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:36:
Voor mijn projectje ben ik op zoek naar 5.25" bay covers voor de Corsair Obsidian 750D.
http://www.corsair.com/en...inch-drive-bay-cover.html
Die is voor de 800d, maar past volgens mij ook op de 750d. Anders ff via hun FB page contact opnemen, ze zijn erg behulpzaam daar
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
De 800D is niet hetzelfde, maar volgens mij de 350D en/of 900D wel, maar dit moet ik alleen even zeker weten. Zal wel eens mailen, want heb geen Facebook. Ook zie ik dat het frontpanel waar de fans achter zitten los te bestellen zijn voor de 350 en 900D, die zou ik eventueel kunnen gebruiken om de 5.25" in één geheel te maken
Op dit moment ben ik bezig met het cable sleeven van mijn (oude) Dell D750E-00 power supply. Alle pinnen losgemaakt uit de connectors en netjes opgeschreven welke waarin moet voor het terugzetten. Blijk ik toch een fout gemaakt te hebben, want ik zit met een pin waarin een dubbele rode draad gaat waarvan ik niet weet op welk pinout die thuishoort (op de 24-pins atx connector). Weet iemand toevallig op welke pinout de dubbele rode draad hoort te zitten?
Dubbel rood, is dat niet dubbel oranje? die is vaak dubbel uitgevoerd IVM voltage sensing, 3,3Volt heeft namelijk meer spanningsval over de bedrading.
Nee, het is echt dubbel rood. De bruin/oranje met de voltage sensing heb ik correct genoteerd. En die vind ik ook overal terug op de atx connector plaatjes, dus dat vond ik ook een beetje vreemd.
EDIT ik ben blind.
Maar meschien kan je een muliemeter paken en kijken wat elke wire voor voltage geeft.
Maar meschien kan je een muliemeter paken en kijken wat elke wire voor voltage geeft.
[ Voor 85% gewijzigd door Essoplerck op 13-07-2014 18:20 ]
Verwijderd
Leuk blok, zaten die paarse/roze ledjes er standaard bij, of heb je die er zelf ingedaan? Vind het namelijk een mooie kleurcombi.
Ik gok dat het uv leds zijnVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:38:
Leuk blok, zaten die paarse/roze ledjes er standaard bij, of heb je die er zelf ingedaan? Vind het namelijk een mooie kleurcombi.
dat word vaak gebruikt bij bepaalde koelvloeistoffen voor een leuk kleur effect. Word ook wel eens gebruikt om algen te voorkomen
Het zijn inderdaad afzonderlijke UV ledjes. (XSPC - 3mm dual led).Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:38:
De blokjes van EKWB zijn steeds voorzien van 2 ingangen voor 3mm leds.
De UV-koolant komt er inderdaad heel mooi door met behulp van deze leds. Naast de 3mm's hangen er nog 2 UV led strips in de case die voor een mooie gloed zorgen.
Verwijderd
Harde schijf wat stiller gemaakt. Elastieken gebruikt die normaal gezien in kleding zit. De gaatjes voor de knoppen zijn handig om de schroefjes in te draaien.
Zie link voor afbeelding.
http://1drv.ms/1jE9SfJ
Zie link voor afbeelding.
http://1drv.ms/1jE9SfJ
Je kunt kijken naar een AOpen bordje uit zo'n micro-pc'tjefoxtrot81 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:47:
[...]
itx is al te groot met 17 cm
Het is echt vrij krap misschien heb ik maar max aan speling 10x10 cm
V&A aangeboden: AOpen miniPC DE945FX incl Core2duo T5500
Klein ventilatortje op mijn JVC versterker uit 1832 (RX-150) gezet omdat het geluid ineens heel zacht werd, de behuizing werd ook heel warm, ik heb nu 3 uur aan één stuk muziek aan en de behuizing voelt (lang niet zo) warm aan. Het is een fan uit een Dell voeding (Dell Dimension 3000) en via een USB-adapter krijgt 'ie stroom.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik heb me wel eens afgevraagd of het een geinig idee was om een oude ghettoblaster om te bouwen tot soundsystem. Bijvoorbeeld ouwe hardware er uit halen en dat op de plek van het cassettegedeelte een grote android telefoon (met kapotte simreader, batterij of ander euvel wat te overzien is) of een kleine tablet en dan of gebruik maken van een line in op de bestaande versterker of gewoon alles er uit en dan PC speaker set in te bouwen. En dan XBMC / Spotifybak van te maken.
Is ook al eerder gedaan natuurlijk;
YouTube: Panasonic RX-5250 Android Ghettoblaster walkaround
YouTube: Haxxor Android app on ghettoblaster modified by RhettroBlaster.mp4

Check ook deze

Of helemaal nieuwbouw, uit MDF, kan natuurlijk ook.

Check ook deze

Lian Li A05N welke ondanks dat hij natuurlijk al strak is van zichzelf, wel wat moderner kan.
Modden die hap

Zijn brushed alu knoppen, de ringen zijn witte leds.
Modden die hap

Zijn brushed alu knoppen, de ringen zijn witte leds.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar je kabel-sleeve kan kopen en waar je daarmee op moet letten? Ik wil graag een kleine mod doen en dat ziet er toch weer een stuk beter uit!
Je moet uiteraard op de diameter letten. (niet te klein!)
Sleeve kan je bij iedere casemodshop wel vinden.
Sleeve kan je bij iedere casemodshop wel vinden.
@Bas mooi gedaan met de knoppen, wellicht nog een foto laten zien als de LED's verlicht zijn.
Mdpc-x is ook een optie voor sleeving. Vind ik persoonlijk mooier dan Paracord maar dat is een persoonlijke mening uiteraard.
www.mdpc-x.com
www.mdpc-x.com
Zie het krat/kistradio topic hier op Tweakers. Het is al wel eens gedaan maar elke blaster is andersneanderthaler schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:30:
Ik heb me wel eens afgevraagd of het een geinig idee was om een oude ghettoblaster om te bouwen tot soundsystem. Bijvoorbeeld ouwe hardware er uit halen en dat op de plek van het cassettegedeelte een grote android telefoon (met kapotte simreader, batterij of ander euvel wat te overzien is) of een kleine tablet en dan of gebruik maken van een line in op de bestaande versterker of gewoon alles er uit en dan PC speaker set in te bouwen. En dan XBMC / Spotifybak van te maken.
[afbeelding]
Check ook deze
[afbeelding]
druk en typefouten voorbehouden

Ipad mount voor in bed, armen en nek doen altijd pijn als ik die moet vast houden
In 1 woord : WauwCDA441 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:10:
[afbeelding]
Ipad mount voor in bed, armen en nek doen altijd pijn als ik die moet vast houden
Leuk gedaan!
druk en typefouten voorbehouden
Beetje de luilak aan het uithangen
, achja, kan je lekker relaxen i.p.v. maken dat je tablet niet uit je handen glipt en in je gezicht dondert
Leuk die ipad mount, toch moest ik direct hier aan denken.

jij hebt een beste achtertuin zo te zien
Heb je hier speciaal een stroomkabel voor getrokken?Bas. schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:45:
Eens wat anders! De achtertuin voorzien van fatsoenlijk wireless lan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ja had ik er zelf ook een CAT5e of CAT6a kabeltje bij getrokken. Wel super strak opgelost trouwens! Geen problemen met de temperatuur? Zeker als het zonnetje er op schijnt lijkt het me dat de apparatuur dat niet leuk gaat vinden
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2014 21:22 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
In zoiets ben ik ook nog wel geinstereseerd! Zie ik goed dat je een powerline gebruikt voor de LAN?
En wat kost zo'n kastje nou met schakelaar etc erop? Ik heb een veranda in de tuin en heb geen zin om een kabel te graven. Maar stroom ligt er wel.
En wat kost zo'n kastje nou met schakelaar etc erop? Ik heb een veranda in de tuin en heb geen zin om een kabel te graven. Maar stroom ligt er wel.
Er was al een stroomkabel aanwezig. Cat5e echter niet en die mogelijkheid was er ook niet. Nja het is natuurlijk wel mogelijk maar veels te veel werk. 
Ik had de Access Point eerst ingezet als wireless extender, maar de performance hield niet over. Daarom eens gekeken wat er mogelijk was en een power line setje uit de kast getrokken en achterin de tuin op de laptop aangesloten. Die trok een mooie stabiele 50mbit up en down in speedtest met een ping van 15ms geloof ik. Prima performance dus!
De stroomkabel is een aantal jaar terug vanuit de meterkast naar achter getrokken voor een aantal stopcontacten in de tuin. In de meterkast zit trouwens ook de switch met de andere powerline adapter.
Hoe het zich houdt met de temperatuur durf ik niet te zeggen. De tijd zal het leren.
De kosten vielen erg mee. Als er animo voor is wil ik wel een klein artikeltje schrijven over het maken hiervan?
Het is overigens niet mijn achtertuin haha. Heb met het mooie weer even het zwembad uitgetest en bij de ligbedjes kan ik mooi YouTube in 1080p streamen zonder te hikken.
Ik had de Access Point eerst ingezet als wireless extender, maar de performance hield niet over. Daarom eens gekeken wat er mogelijk was en een power line setje uit de kast getrokken en achterin de tuin op de laptop aangesloten. Die trok een mooie stabiele 50mbit up en down in speedtest met een ping van 15ms geloof ik. Prima performance dus!
De stroomkabel is een aantal jaar terug vanuit de meterkast naar achter getrokken voor een aantal stopcontacten in de tuin. In de meterkast zit trouwens ook de switch met de andere powerline adapter.
Hoe het zich houdt met de temperatuur durf ik niet te zeggen. De tijd zal het leren.
Het is overigens niet mijn achtertuin haha. Heb met het mooie weer even het zwembad uitgetest en bij de ligbedjes kan ik mooi YouTube in 1080p streamen zonder te hikken.
Er is zeker animo! Vind dat je het mooi gedaan hebt, ziet er enigszins industrieel en zeker strak uit. Goed afgewerkt!
Daar zit dan ook een zeer stevig prijskaartje aan...Ianovski schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:16:
Mdpc-x is ook een optie voor sleeving. Vind ik persoonlijk mooier dan Paracord maar dat is een persoonlijke mening uiteraard.
www.mdpc-x.com
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Daar is ook binnekort een oplossing voor in Europa!kuusj98 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:20:
[...]
Daar zit dan ook een zeer stevig prijskaartje aan...
Ik ben vandaag begonnen met het omdraaien van mijn Fractal Design Core 1000.
Nu wil ik ook een plaat over de PSU maken, maar ik zit met die ventilator. Kan iemand mij vertellen hoeveel ruimte er minimaal tussen de voeding en de plaat moet komen?
Nu wil ik ook een plaat over de PSU maken, maar ik zit met die ventilator. Kan iemand mij vertellen hoeveel ruimte er minimaal tussen de voeding en de plaat moet komen?

Kun je je voeding niet omdraaien zodat ie lucht uit de onderkant trekt? Moet je wel de kast daar perforeren.
zo nee, met een centimeter of 2 heeft ie wel genoeg denk ik.
zo nee, met een centimeter of 2 heeft ie wel genoeg denk ik.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik zou een gat onderin zagen, grill of mesh ervoor en dan de voeding omdraaien.
Erg creatief gebruik van de wartelsBas. schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Verwijderd
Mijn kast is van oorsprong zo gebouwd en die heeft zo'n 3 cm ruimte boven de voeding.hellum schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:08:
Ik ben vandaag begonnen met het omdraaien van mijn Fractal Design Core 1000.
@Fordox en Ianovski; Ik wil de voeding wel omdraaien, maar dat zou betekenen dat ik de bevestiging ook zelf moet maken en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten (denk niet dat ik daar de skills voor heb).
@Camacha; thanks, ik kan denk ik net een centimeter creëren, dat is dus nooit genoeg.
Ik zit er aan de denken om in de psu cover dan maar mesh te maken.
@Camacha; thanks, ik kan denk ik net een centimeter creëren, dat is dus nooit genoeg.
Ik zit er aan de denken om in de psu cover dan maar mesh te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door hellum op 26-08-2014 15:04 ]
Het zijn maar 4 gaatjes in de case... Lijkt me eerlijk gezegd niet zo lastigIk wil de voeding wel omdraaien, maar dat zou betekenen dat ik de bevestiging ook zelf moet maken en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten (denk niet dat ik daar de skills voor heb).
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Als ik de voeding zo zien zou ik hem weggooien aangezien het volgens mij een MS-TECH is.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
dat slaat natuurlijk nergens op....-The_Mask- schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:32:
Als ik de voeding zo zien zou ik hem weggooien aangezien het volgens mij een MS-TECH is.
Alsof alles wat van MS-Tech slecht is. Dat is het zelfde als dat alle franse auto's slecht zijn... Als die jongen dit een goede voeding vind dan zij het zo.
Game over.Casejunky schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:07:
[...]
dat slaat natuurlijk nergens op....
Alsof alles wat van MS-Tech slecht is. Dat is het zelfde als dat alle franse auto's slecht zijn... Als die jongen dit een goede voeding vind dan zij het zo.
Niet echt een mod, maar vind het wel leuk om hier te delen. Vandaag van een oude Intel Pentium 4 CPU een sleutelhanger gemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door maartenford op 27-08-2014 18:26 ]
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Zo simpel is het dus jammer genoeg niet, de gaatjes zitten niet mooi recht + er is niet meer metaal gebruikt dan nodig is. Dit houd in de ik alles moet los slijpen en zelf een nieuw plaatje moet maken dat er netjes overheen komt.Fordox schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:29:
[...]
Het zijn maar 4 gaatjes in de case... Lijkt me eerlijk gezegd niet zo lastig
Ik heb anders nog geen goede voeding van hun gezien, maar als jij één weet mag je het zeggen. Daar naast iets een goede vinden staat natuurlijk nergens op, je zult toch echt het moeten meten en van binnen bekijken als je er iets over wil zeggen.Casejunky schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:07:
[...]
dat slaat natuurlijk nergens op....
Zou een beetje zonde zijn dat de voeding de PC sloopt natuurlijk.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Geweldig is de voeding inderdaad niet, maar om nou te zeggen dat de voeding de pc sloopt gaat me te ver. Voor zover ik kon zien (toen ik de voeding nog in gebruik had) waren de voltages prima. Op dit moment is het puur een mockup, ik ga geen dure onderdelen in die werkplaats neerleggen.
Ik zal binnenkort mijn scope eens opzoeken om voor eens en altijd te bepalen hoe goed / slecht die voeding is.
Ik zal binnenkort mijn scope eens opzoeken om voor eens en altijd te bepalen hoe goed / slecht die voeding is.
[ Voor 17% gewijzigd door hellum op 27-08-2014 18:44 ]
Welke behuizing heb je gebruikt? En heb je die speciaal uitgezocht zodat de antennes matchen met de wartels?Bas. schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ik gok dat ie die behuizing en wartels los heeft gekocht en de wartels zelf heeft geplaatst.
vandaag ccfl balkjes van een mede tweaker binnen gekregen

[ Voor 98% gewijzigd door Uberdude op 30-08-2014 17:44 ]
Nice, heb je die kast ook zelf wit gespoten?
Bijna alle dubbele draden gedaan. Nou alleen nog wachten op de connectors, pins, paracord en overige aansluitdraad. Nog maar 32 te gaan. Scheelt dat het al wat sneller gaat.

Verwijderd
H630 is al in het wit verkrijgbaar volgens mij.hellum schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:51:
Nice, heb je die kast ook zelf wit gespoten?
is idd al in het wit verkrijgbaar (googlefu to the rescue)Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:51:
[...]
H630 is al in het wit verkrijgbaar volgens mij.