Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Bedankt voor je opmerkingen, betreffende de PSU, ik wil een opening maken aan de linkerkant van de container, dit is weliswaar niet erg mooi maar aan de voor en achterzijde is simpelweg geen ruimte (eventueel aan de onderkant voor het esthetisch effect). Zoals in onderstaand voorbeeldHukkel80 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:15:
Een PSU kan behoorlijk wat warmte genereren. Je moet echt de achterkant van de PSU (waar het gaas zit) aan een opening plaatsen. Nu loopt de airflow helemaal verkeerd voor je PSU. Omdat je in en uit op dezelfde plek zit voor de airflow.
Als je er ruimte voor hebt zou ik een dubbele bodem erin maken om alle kabels door te laten lopen. Maar dat is mijn zienswijze.
En past op deze manier de cpu koeler wel? Gaat hij niet klemmen met het dak?

Betreffende die dubbele bodem vind ik een interessant idee, ga ik zeker over na denken. Er is op zich wel ruimte voor maar het is wel lastig om de kabels dan makkelijk toegankelijk te maken.
En tot slot zou de CPU koeler precies moeten passen (wellicht dat ik nog ga zoeken naar een iets kleinere, maar ik vond een goede aftermarket CPU koeler wel van belang omdat de temperaturen in de kast toch hoger zullen zijn dan normaal het geval is).
Ik heb hier lang over nagedacht. Het punt is echter dat er slechts 1 bordje beschikbaar is in MiniITX met een AM3 socket. Dat is opzich niet zo erg maar bovenstaande container + truck kosten al snel 600 euro, als je de container dan onherstelbaar gaat beschadigen wil ik wel dat hij lang mee gaat. Ik wil dus wel in staat zijn om de hardware op termijn te kunnen upgraden zonder al te veel problemen. Bij een Mini-ITX moederbord is het lastig aan een vervanger te komen omdat dit vooral op AMD gebied niet erg wordt doorontwikkeld.TERW_DAN schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:29:
Is een ITXbord niet makkelijker te plaatsen? Die zijn 170x170mm ipv 244x244mm wat µATXjes zijn.
En het schuin zetten van het moederbord geeft natuurlijk wel een extra uitdaging aan het geheel. (ik las ergens wel dat µATX bordjes kleiner kunnen zijn dan 244x244 (minimaal 171 x 171) ik heb een aantal moederborden bekeken op tweakers pricewatch maar geen enkele was echt significant kleiner (minimaal 244x200 mm)
Bedankt voor de tip, zoals hierboven ook aangegeven is het aanbod in Mini-ITX heel beperkt en dan met name in de toekomst als je de hardware wil upgraden.ReseTTim schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:26:
[...]
wat TW zegt, gewoon een kleiner bordje nemen..dan kan je wellicht het bord ook plat of verticaal leggen waardoor de aansluitingen ook makkelijker worden voor jou.
kleine tip meet die container is op en maak van papier/ karton alle onderdelen die erin moeten. Je krijgt dan meer overzicht en idee of het allemaal gaat passen. Vaak genoeg meegemaakt dat het behoorlijk proppen is..
Ik ga van het weekend een papieren mock-up maken, echter de container meet 185x185x874 mm en ik heb in google sketchup alles op ware schaal nagebootst, dus als het goed is geeft dit al een redelijk beeld.
joordy schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:20:
Moederbord maakt gebruik van normale dimm´s. Dus SODIMM is niet de goeie

Beste Cheezus, ik zat sowieso te denken aan een soort houten/metalen tussensschot voor de moederbord uitgangen en de fans omdat je dan wanneer de computer uitstaat / is losgekoppeld de deuren dicht kan doen en dus alle details behoudt. je idee om de uitgangen onder de trailer te plaatsen is goed maar erg lastig,Cheezus schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:01:
Is het niet een idee om je openingen aan de onderkant van de container te maken (als ie op een trailer komt te staan)? Dan blijft je container-uiterlijk wat strakker, de deuren zijn eigenlijk de enige 'details', deze weglaten lijkt me zonde.
De trailer ziet er namelijk zo uit;

Zoals je ziet heb je alleen aan de voorste helft van de container aan de uiterste rechter en linker kant ruimte om uitgangen te laten komen, de middelste balk blokkeert eventuele fan's en de ruimte is te smal voor alle moederbord uitgangen. Je zou dan een custom trailer moeten maken maar dit is wel een erg grote uitdaging.
Bedankt voor het complimentNoFearCreations schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:12:
Lijkt mij erg dik worden, ben net als jouw ook truck en computer liefhebber (ben ook chauffeur).
Zet je er wel een Scania voor? Of wat helemaal dik zou zijn, model van de nieuwe Actros, maar weet niet of die er al zijn.
Moet het per se AM3 zijn? Want er zijn zat andere ITXen te vinden.
---RAWE CEEK!!!---

Een casemodje gestart. Het begon als een lompe chieftec miditower totdat ik de slijptol pakte!
Nu maar verder denken wat voor kast ik eromheen ga maken
[ Voor 16% gewijzigd door victorb op 23-09-2012 23:03 ]
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
En iets wat met MSI te maken heeft het kan niet beter
Alleen jammer dat je het heb gedan met een CM kast

Ik had liever een gemodde corsair kast gezien
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Hier snap ik niets van.Supsooi schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:50:
Alleen jammer dat je het heb gedan met een CM kast
Ik had liever een gemodde corsair kast gezien
@Mexel; heel strak hoor. Heb je dat met het dremel verlengstuk gedaan? Met een graveer opzetstuk ofzo?
Echt heel netjes.
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Ik vind persoonlijk de Corsair kasten mooier, dus daarom typte ik dat
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Controller gehaald bij alternate voor 7 euro om te gebruiken als interface
YouTube: Controller mod for Future Pinball
[ Voor 14% gewijzigd door Mitchelll010 op 24-09-2012 19:41 ]
Verwijderd
www.theultralinx.com/2012...uter-piece-furniture.html
Verwijderd
die is heel erg mooi !!!!!Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:43:
Een casemod die ik tegenkwam op internet, echt een pracht ding en wou ik gewoon even delen
www.theultralinx.com/2012...uter-piece-furniture.html
Na erg lang met originele kasten bezig te zijn geweest,
wordt het nu toch echt weer tijd om het een en ander te modden.
Origineel

Na een avondje spuiten
Al moet die nog wel even schoongemaakt worden.
Hier toch de foto's

druk en typefouten voorbehouden
druk en typefouten voorbehouden
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Verwijderd
ik heb mijn zijwandjes van de bitfenix prodigy later bewerken met
special painting!!
dit is gedaan door Ben !!
Ben is een jonge die werkt bij de vobis / BUILD4POWER winkel
in hoogeveen.

en deze jonge is een artiest in airbrush!!
zeer binnen kort komt hij ook met een eigen website
voor nog veel meer foto's van zijn kunstwerken
dit is mijn case !!

en de maker zijn logo !!

thx for watching!!
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2012 15:56 ]
Ziet er mooi uit! Heb enkele jaren geleden het Counterstrike logo gedremelt in een spiegel, welke ik erna op de bodem van mijn PC heb gelegd met enkele LEDjes eronder.Mexel schreef op maandag 24 september 2012 @ 02:32:
Even de dremel getest, probeer me dremel skills iets bij te werken, zodat ik binnenkort ook op glas kan graveren.
MSI Gaming Logo [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze sidepanel is binnenkort ook te zien op een event. Meer daarover volgt nog.
In principe is het dremelen van glas/spiegels niet erg moeilijk. Gewoon je logo aanbrengen op de ''achterkant'' van de spiegel dmv papier en viltstift. Vergeet ook niet een bakje water/spuitje met water in de buurt te houden om het glas te koelen, 1 druppel is genoeg per 2/3 minuut dremelen. Oh, brings back good memories
Resultaat, jammer genoeg niet van dichtbij, staat bovenaan op de foto.

Was de truuk niet om het logo met een laserprinter op papier te printen en dan deze op de achterkant van de spiegel te leggen? Als je daarna met terpetine erover heen ging stond de tekening op je spiegel en kon je deze bewerken. Zoiets stond me nog bij.TimSeve schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:42:
[...]
In principe is het dremelen van glas/spiegels niet erg moeilijk. Gewoon je logo aanbrengen op de ''achterkant'' van de spiegel dmv papier en viltstift. Vergeet ook niet een bakje water/spuitje met water in de buurt te houden om het glas te koelen, 1 druppel is genoeg per 2/3 minuut dremelen. Oh, brings back good memories
Resultaat, jammer genoeg niet van dichtbij, staat bovenaan op de foto.
[afbeelding]
Ik heb wel een aantal ideeën voor je kast nog om te modden ^^
Maar keurig gespoten hoor. Er strak.
Verwijderd
dat is wat er in mijn case verstopt zitHukkel80 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:18:
@alfajurrien; ziet er netjes uit. Mag ik vragen waarom er merknamen op je kast staan? Zijn dat sponsors?
Ik heb wel een aantal ideeën voor je kast nog om te modden ^^
Maar keurig gespoten hoor. Er strak.
vandaar de merknamen,
sponsors heb ik niet hahah
maar je heb ideeen laat eens horen !!
Wat altijd een heel erg mooi effect geeft (bij zulke ronde handvatten zal ik ze maar even noemen) is een contrasterende kleur aan de binnenkant te maken. Verven of indien mogelijk een laagje plexi. In jouw geval zou rood erg mooi staan of wit. L
Verwijderd
nou zou er eens over denken hahaHukkel80 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:55:
Nou zo i zo moeten die kabels gesleeven worden bovenin die grafische kaart he potjandikkeme
Wat altijd een heel erg mooi effect geeft (bij zulke ronde handvatten zal ik ze maar even noemen) is een contrasterende kleur aan de binnenkant te maken. Verven of indien mogelijk een laagje plexi. In jouw geval zou rood erg mooi staan of wit. L
hieronder vast een aantal foto's van het resultaat tot nu toe
before

after

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
alleen kabeltje naar je scherm gaat even wat denkkracht vragen.
Ik zou er een tweede fan op gooien, dat scheelt een boel. Verder leuke mod. Heb je wat minder problemen met de afstanden dan met die standaard slangen. Ik snap alleen je plaatsingen niet. Heb je aan de bovenkant ook uitlaat fans? Want een moederbord en ram hebben graag een uitlaatfan bovenin de kast zodat de warme lucht weg kan en de heatsinks een kleine trek hebben.risc16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:46:
Vandaag spullen binnen gehad voor me h70 te modden. Wat je ziet is swiftech mcres-micro v2 met pvc doorschijnende slang met daarin feser one cooling fluid acid green UV-sensitive. Morgen mal maken voor mijn Window uit te laten slijpen dit laat ik doen door mijn peetoom die kan dit met een machine eruit laseren wat het resultaat bevorderd.
hieronder vast een aantal foto's van het resultaat tot nu toe
dit is een foto van tijdens het bouwen kwam ik achter boven in 2 scythe fans onder in push pull config op me rad ook nog de standaard fans 120mm x2 van fractal in de voorkant zitten. bedankt voor je reactie en je verbeter puntenHukkel80 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:55:
[...]
Ik zou er een tweede fan op gooien, dat scheelt een boel. Verder leuke mod. Heb je wat minder problemen met de afstanden dan met die standaard slangen. Ik snap alleen je plaatsingen niet. Heb je aan de bovenkant ook uitlaat fans? Want een moederbord en ram hebben graag een uitlaatfan bovenin de kast zodat de warme lucht weg kan en de heatsinks een kleine trek hebben.
Wil je een nieuw meubel kopen of de pc in een meubel bouwen dat jullie al ergens hebben staan?sjepper schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:20:
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken alleen woon met mijn 17 jaar nog thuis bij mijn ouders dus die gaan het denk ik niet fijn vinden als ik de bank mishandel!
Ryzen 3600 - GTX1060
Eerder kopen. wij hebben niet echt iets staan waar ik het in mag of kan verwerkenDaanieyel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:12:
[...]
Wil je een nieuw meubel kopen of de pc in een meubel bouwen dat jullie al ergens hebben staan?
[ Voor 19% gewijzigd door sjepper op 02-10-2012 07:41 ]

Iedereen heeft zijn hardware voor de lan geupgrade en ik kwam op het idee om me kast ook maar mee te pakken.
Origineel is het een Antec 300

En dit is het geworden
Wat ik er aan gedaan heb
- achterkant en binnenkant zwart gespoten
- 4 rode fans ingebouwd
- 2 ramen gemaakt en rode plexi er achter geplaatst
- ccfl rode lampen ingebouwd
- fan controller met temp
- 7 schakelaars voor elke lamp/fan/controller
- Cardreader in de gril laten aansluiten
Ik zie wel een berg kabels hangen. DOE ER WAT AAN! xD lol
Toffe mod, netjes
een parallelle poort
Zeker mooi!I_am_akira schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:42:
Binnenkort hebben we een LAN party, redelijk nostalgisch want de laatste keer was 2003 dat we dat nog deden. Alle oude nicknames worden weer boven water gehaald. Ikzelf had toen dus de naam Akira aangenomen. Afkomstig van een van de eerste Anime (manga) films die ik ooit gezien had.
''
Iedereen heeft zijn hardware voor de lan geupgrade en ik kwam op het idee om me kast ook maar mee te pakken.
''
Wat ik er aan gedaan heb
- achterkant en binnenkant zwart gespoten
- 4 rode fans ingebouwd
- 2 ramen gemaakt en rode plexi er achter geplaatst
- ccfl rode lampen ingebouwd
- fan controller met temp
- 7 schakelaars voor elke lamp/fan/controller
- Cardreader in de gril laten aansluiten
[video]
Vooral die schakelaartjes zijn cool.
[ Voor 45% gewijzigd door Daanieyel op 02-10-2012 17:54 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
hieronder het voorbeeld verbeter punten zijn welkom het is en blijft een tijdelijk ontwerp

zoals ik al zijn verbeter punten altijd welkom
Verbeterpunt #1: Consequent zijn;risc16 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:54:
ja het casmodden begin te kriebelen vandaag me side windows mal gemaakt, (grove schets).
hieronder het voorbeeld verbeter punten zijn welkom het is en blijft een tijdelijk ontwerp
[afbeelding]
zoals ik al zijn verneter punten altijd welkom
Verbeterpunt #2: Zoals ik al zei, zijn verbeterpunten altijd welkom.
[ Voor 76% gewijzigd door risc16 op 02-10-2012 19:09 ]
Zou ik mogen vragen waar je die gesleevede kabels vandaan hebt? zelf gedaan, of in een pakket gekocht?Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:34:
Heb mijn systeem gedowngrade.
Had eerst een X79 Sabertooth met een i7-3930K erin maar was teveel voor me.
Nu een Z77 Sabertooth met een i5-3570K erin geplaatst met andere fans op mijn H100, Corsair SP120 ers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Custom painting staat in de planning voor de case.
@Risc16; verbeterpunt; misschien iets interessanters als vierkant? Gebruik in ieder geval ruim afgeronde hoeken, maar ik zou toch zoeken naar een wat interessantere vorm.
[ Voor 27% gewijzigd door Hukkel80 op 03-10-2012 12:19 ]
zag het inderdaad al ja! weet jij toevallig ook waar ze de Bitfenix kabels verkopen binnen NL? ik loop steeds dood als ik ze zoek. Of misschien een nog beter alternatief? en ja, ik ben lui, sleeven kost me te veel tijdHukkel80 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:17:
Zo te zien verlengkabels van Benefix gezien de enorme heatshrink. Volgens mij verkopen ze ze tegenwoordig zonder heatshrink. Die kabels van Corsair (geen verlengkabels maar vervangingskabels) hebben ook kniekousen heatshrink.
Hier heb je een lijstje.
http://www.highflow.nl/?s....search&x=0&y=0#full_list
Is paracord.
Ik sleeve ook kabels tegen vergoeding, maar is duurder. Omdat ik MDPC-X gebruik. Ik kan zowel standaardkabels sleeven als verlengkabels maken in iedere gewenste lengte. Maar custom werk is nu eenmaal niet zo goedkoop als machinaal die bovenste per 1.000 eruit spugen.

Dit project begon als een lompe miditower
Het moederbordje is een Via Epia-v 800mhz
[ Voor 26% gewijzigd door victorb op 07-10-2012 21:42 ]
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Nu een Coolermaster 690 met waterkoeling:

Kast een klein beetje aan moeten passen om alles kwijt te kunnen.
---RAWE CEEK!!!---
Ziet er wel nice uit al had ik zelf wat rotary fittingen gebruikt om de slangen mooier te laten lopen.
Leeft dat nou een beetje soepel, met zulke ogen ? Er zit namelijk gewoon geheugen in, met heatspreaders erop hoorHaunting_Spirit schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:12:
En draait dat soepel zo zonder geheugen? XD
---RAWE CEEK!!!---
ik dacht dat ik dit al eens voorbij heb zien komen op tweakers.net, ik wil de schakelaar/systeem gebruiken voor mijn casemod
If water polo was easy, it would be called football
Highflow.nl > Power Switches
bedankt!!GewoonWatSpulle schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:41:
How Touch Buttons work, daar staan een aantal variaties op, ik denk dat 'vandal' switches ook zo werken, die zie je hier wel vaker voorbij komen.
vandal switch heb ik idd in mijn vorige casemod zitten, maar die zijn helaas alleen in silver en zwart verkrijgbaar, wit niet. dus nu een creatieve oplossing zoekken
wil het mooi werk werken in :

If water polo was easy, it would be called football
Vandal switches druk je in het midden gewoon in. Touch buttons heb iets van elektronica nodig om te werken.GewoonWatSpulle schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:41:
How Touch Buttons work, daar staan een aantal variaties op, ik denk dat 'vandal' switches ook zo werken, die zie je hier wel vaker voorbij komen.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

AMD equivalenten zijn bijna allemaal wel single slot uitgevoerd, in de zin dat het enkel een kwestie van 't PCI-bracket inkorten zou zijn. Maar ik wil voor deze build graag 670's vanwege 't korte PCB en de mooie waterblokken die je ervoor hebt.
De HD7850 is ook erg kort trouwens.
Je moet het kapje eraf halen en de draden afknippen, en dan kun je de pci bracket wel inkorten.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
hete lijm lijkt me wel iets handiger.Meelobee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:24:
Probeer eerst het kapje er eens af te halen en dan kijken hoe de stekker precies vast zit, ik denk met metalen pinnen. die zou je dan af kunnen knippen en eventueel isoleren met wat krimpkous oid.
if (!coffee) {
Work = false; }
desolderen moet je niet aan beginnen met zulke grote stekkers. je moet die pinnen telkens opnieuw gaan verwarmen en heel veel wrikken. dit zorgt voor een gedeeltelijke overvehitting in de kaart, of eventueele sloping van de spoortjes die er omheen zitten. het is multi-layer pcb, zou ik dus nooit aan beginnen met zon grote stekker.sebastius schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:37:
Desolderen van de hele set en overstappen op HDMIGeen probleem, wel een rotklus.
gewoon de staafjes afknippen en hete lijm erover (dat nog niet eens nodig is) en dan zal het moeten werken.
[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 17-10-2012 20:53 ]
Dit heb ik gedaan door eerst de pinnen naar de connector door te knippen.
En daarna de pinnen een voor een te desolderen.

(klikbaar)
Het desolderen was met een lompe soldeerbout gedaan daarom ziet het er niet echt netjes uit.
De rechtse foto is wat donker omdat de oude koeling er weer op zit. (was water gekoeld)

Retro gaming spullen binnen! 2x voodoo2 12mb asus p3b-f moederbord pentium3 500mhz 1gb mem
Ik zoek nog:
voeding: 250watt
Videokaart agp: Matrox G200/G400 of Nvidia riva tnt 16mb
Een ATX kast van stevig staal om slijptol in te zetten om een casemod te maken.
Geluidkaart: Soundblaster AWE64se isa
Komt ie ook in zo'n case? >

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Ok, wat filmpjes gezien op youtube, vond die 2 grote kathodes van Sharkoon.... uhm.... fèl. Dat waren de rode, is Revoltec wat vergevender?
[ Voor 33% gewijzigd door Sjah op 20-10-2012 16:12 ]
Niet helemaal een casemod
Wat is daar nou de lol aannaaitsab schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:42:
Of de ruimte in build gewoon een slagje groter maken/ontwerpen en een knap mobo met dito mogelijkheden gebruiken...

Ik krijg het idee dat wat hetgene dat ik wil best kan, maar een echt mooie oplossing wordt het niet. Na herevaluatie van de build blijkt ook dat ik best wat langere kaarten kan gebruiken, dus misschien moet ik gewoon quick 'n dirty een set 7970's in CFX zetten
Dat wordt we heel erg retro hoorvictorb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:08:
Ik heb wat spullen binnen voor een casemod
[afbeelding]
Retro gaming spullen binnen! 2x voodoo2 12mb asus p3b-f moederbord pentium3 500mhz 1gb mem
Ik zoek nog:
voeding: 250watt
Videokaart agp: Matrox G200/G400 of Nvidia riva tnt 16mb
Een ATX kast van stevig staal om slijptol in te zetten om een casemod te maken.
Geluidkaart: Soundblaster AWE64se isa
klinkt meer als, wat doe ik met de oude troep, die toen echt de bom was
zo'n 3d kaart heb k ook nog liggen !
3dfx van creative..
veel fun van gehad..
gamen in DOS
[ Voor 47% gewijzigd door marcel-o op 22-10-2012 09:33 ]
Zelf eens plannen gemaakt voor 50 euro computer wedstrijd, Koop voor 50 euro hardware. en probeer de beste pc te bouwen er voor.
Verder kom ik wel goedkopere HDPE of een andere polyetheen platen tegen, deze glimmen dat ik minder maar hoe goed is dit te bewerken? want dit is misschien een mooi alternatief.
Ruben
[ Voor 22% gewijzigd door Rubm93 op 25-10-2012 01:17 ]
Voor een window voldoet een plaatje van de bouwmarkt ook prima hoor, zelfs ietsjes krasvaster. Alleen niet te verlijmen tot reservoirs etc.

Uiteraard niet dezelfde PSU

Ik besloot dat ik de voorkant anders wou na wat zagen en boren kwam er toch een aardig resultaat uit al zeg ik het zelf. Voorkant van mdf gemaakt omdat makkelijk te bewerken is. Ogen zijn oude koplampen van een RC model Audi TT power led en hdd led er in gelijmd mooi resultaat.

Je ziet het niet goed maar de lichten in de ogen branden normaal
Ik heb m'n HTC Sensation een nieuw buitenkantje gegeven, een back cover besteld uit china, met schuurpapier overheen geweest, en toen laten bewerken met waterstoffluoride (gevaarlijk spul!).
Dit is het uiteindelijke resultaat :

Het gehoopte effect was zoals de binnenkant, maar desalniettemin is het sowieso een one-of-a-kind geworden!
die p3-500mhz moet je toch wel tot 700mhz 560mhz kunnen trekken volgensmij..victorb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:30:
[video]
Niet helemaal een casemodMaar dit word wel de basis van een casemod. Eerst maar de odnerdelen verzamelen zodat ik kan gaan meten en een casemod ontwerpen. Vond dit toch meest logische topic om het in te plaatsen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.

Mijn testbuild draait Quake2 speelt goed
Matrox g450 32mb, 2x voodoo2 12mb sli
Het introductie filmpje wat nu achterhaald is
http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Mijn casemod plan is in eerste instantie een Aopen HQ45 verbouwen met een nieuwe binnenkant en front en windows beetje oldskool mod. Morgen de kast schoonmaken en gaan meten en bedenken.
maar windows me... kan ie geen 98/xp draaien?
Windows 2000 is mijn favorite windows

Verwijderd
Sis 6326 PCI 4MBvictorb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:30:
[video]
Niet helemaal een casemodMaar dit word wel de basis van een casemod. Eerst maar de odnerdelen verzamelen zodat ik kan gaan meten en een casemod ontwerpen. Vond dit toch meest logische topic om het in te plaatsen
Aardig wat uren mee gedraaid. Prima voor Dos en Windows 95, voor de rest nagenoeg nauwelijks hardware-support.
Voor de rest puik systeempje. Wellicht is de Athlon K6-II een betere keuze, doet meer instructies per kloktik dan een Pentium 3 variant, en vaak zijn dit nog rebadged CPU's vanaf 750MHz, easy overclocking dus.
Ik wou al heel lang zoiets gaan doen, maar dan zit je weer met limited dos enzo. Heb een PS3 plus PC , kan games zat spelen
De asus p3b-f is een veel beter overclock platform dan slot a athlon als je geen freespeed pro gebruikte.
Zou een aopen hq45 casemod met mijn retro setup erin zijn eigen topic waard zijn. Ik twijfel nog een beetje. Ik ben van plan om de binnenkant te verbouwen en met aluminium en popnagels nieuwe fan mogelijkheden te maken. En de voodoo2 kaarten + awe64gold moeten zichtbaar zijn dus een window in zijpaneel komen.

Zo begin gemaakt met mijn Aopen HQ45 casemod. De veel te grote mobo tray heb ik even flink kleiner gemaakt en verstevigd met een alu hoeklijn
Nu hoeft het voor mij niet allemaal perse in een behuizing, maar ik wil het toch tot op zekere hoogte wel afschermen voor invloeden van buitenaf. Dat alles goed en stevig aan elkaar vast zit is sowieso een eis.
Wat zou de handigste (en niet de duurste) methode zijn om dit voor elkaar te krijgen?