Nou, na alle mooie, geniale, en niet zo geniale casemods heb ik ook maar eens besloten wat foto's te showen^^
Mijn Lian Li PC-B25F is simpelweg een kl*te kast! De 120mm rad van Corsair past nergens normaal zonder dat mijn behuizing krom gaat staan, MAAR daar heb ik eindelijk een oplossing voor gevonden^^
Ik heb gisteren een pakketje binnen gekregen van Freddy (Highflow) met daar in 2 Bitspower 140mm naar 120mm converters + wat verleng kabeltjes + een stuk zwart plexiglas (zwart, ondoorzichtig) en 2 meter Neoprene Rubber Edge Trim (1M) Flat om wat randjes af te werken. En heb dus het en en ander weg moeten zagen voordat de converters er in kunnen. Waarom converters i.p.v. 140mm fans? simpel; nog genoeg 120mm fans liggen en geen 140'ers.
Aangezien het, in deze kast, onmogelijk is om de kabels netjes weg te werken heb ik de 3,5'' bay doorgezaagd zodat ik nog 2 schijven kwijt zou kunnen(want heb er maar 2) en daarna het plexiglas op maat gesneden en gemonteerd zodat het dicht is en ik de meeste kabels daar weg kan werken

Naast dat vind ik het ook gewoon geen gezicht, die voeding enzovoorts. Ook heb ik bij de rear-fan de randjes bedekt met Neoprene Rubber Edge Trim (1M) Flat en binnenin de kast ook hier en daar gebruik gemaakt van het rubber. Nu moet ik wel zeggen dat ik het toch anders had voorgesteld, naast het feit dat het ideaal is dat je alles aan 1 stuk krijgt, dacht ik dat het wat ''zachter'' zou zijn(denk aan zacht rubber/schuim achtig iets). En eindelijk de 120mm rad normaal kunnen plaatsen zonder beschadigd. Ass we speak is er een 2e fan op gekomen voor de push/pull setup, er zaten er al 2 op maar op de foto toevallig niet.
Verder vind ik het er een stuk beter uitzien maar moet nu nog even een plek bedenken waar ik mijn, nog te bestellen, SSD(Crucial M4) gaat laten..

Waarschijnlijk bevestigen op het plexi. Ook wil ik nog een window plaatsen maar heb daar momenteel niet het juiste gereedschap voor.
Ik wou verder nog even kwijt dat dit echt GEEN ideale kast is, naast het feit dat hij niet zo groot is, is het simpelweg onhandig om kabels weg te werken en bijv. radiators te plaatsen. Voor een Lian LI vind ik het een krakkemikkige behuizing. Tegen de tijd dat alles watergekoeld is zal ik toch gaan kijken voor een andere behuizing.
[
Voor 11% gewijzigd door
cjk89 op 21-03-2012 16:40
. Reden: Foto's niet te zien ]