Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExNomenDei, sorry hoor maar wat je zegt is onzin. Banshee rush werkt alleen als verassing en als de tegenstander te veel risico neemt of spelers die het niet herkennen.. En starport op 11? wtf? Dat kan niet eens kloppen. Dan heb je nog maar 4 SCVs die minerals minen. Autoloss als je mij vraagt.
Een banshee of twee bouwen en kijken hoeveel damage je daar mee kan doen is vaak iets wat best sterk kan zijn. Maar de vraag is of je double starport met tech lab en cloak moet gaan en hoeveel economy je daar voor op moet offeren. Een photon cannon heeft een range van 7. Idem voor een missile turret. Banshee heeft maar 6 en ze gaan heel snel dood.
Banshees zijn geen zwakke units en tegen P kun je er mee proberen P teveel stalkers te laten bouwen zodat ze minder Immortals en colossi hebben. Maar het kost jouw net zo goed gas en dat is dus minder ghosts en minder emp. Het voordeel is hier alleen dat terran twee opties heeft, ookal is de banshee optie duidelijk minder sterk.
Viking is ook veel beter tegen colossi.
Kortom, een goede banshee build als reactie tegen een bepaalde build of vanwege ee bepaalde map kan best sterk tot zeer sterk zijn. Maar het is gewoon een groot risico om banshee te gaan.

Thor rush? Waarom is een Thor sterk? Ja, thor medivac rush tegen FE een cliffable natural. Dat werkt wel. Hoeveel zerglings heb je maar nodig tegen 1 thor? Als je het mij vraagt is dit extreem zwak.

Reapers zijn relatief zwak. Werken ook alleen als de tegenstander ze niet verwacht. Als protoss 1 stalker heeft is het over. En behalve werkers doden doen ze niet veel. Ja je kunt er snel zwakkere spelers mee verslaan. Je kunt op de juiste mappen wel een paar werkers van je tegenstander doden. Maar daarna is het voorbij en als de tegenstander niet verkeerd reageert heb je iets tussen een klein voordeel en een klein nadeel.

Bunker rush werkt tegen sommige builds maar vaak alleen als je betere micro hebt of als je tegenstander te greedy is. Goed in TvZ als de rush distance klein is en de Z hatch voor pool gaat. Maar in TvP zijn cannons nu gewoon te sterk en kun je beter voor een siege tank timing attack gaan. En SCVs hebben geen hp meer dus een bunker rush zoals in SC BW tegen een 12 nexus kan ook niet meer. En dat zijn puur reactive builds.

Double proxy rax allin met goede micro kan wel sterk zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Huh!? Dit is wel het vreemdste wat ik heb meegemaakt... Ik stond vroeger ergens op 20 in de bronze league, maar nu sta ik halverwege de platinum league. Heb meeste wins als Zerg (terwijl ik terran speel) en mijn naam is ook anders (Viko ipv Sjeik). WTF?
Nouja, na opnieuw inloggen ben ik weer gewoon mijzelf :P

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:51
Sjeik schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:58:
Huh!? Dit is wel het vreemdste wat ik heb meegemaakt... Ik stond vroeger ergens op 20 in de bronze league, maar nu sta ik halverwege de platinum league. Heb meeste wins als Zerg (terwijl ik terran speel) en mijn naam is ook anders (Viko ipv Sjeik). WTF?
Nouja, na opnieuw inloggen ben ik weer gewoon mijzelf :P
Had ik vorige week ook last van, ik zat opeens in de bronze league en achter mijn naam stond .seven :S Er waren ook een paar potjes gespeeld, alsof ik gehacked was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Shady15 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:01:
[...]

Had ik vorige week ook last van, ik zat opeens in de bronze league en achter mijn naam stond .seven :S Er waren ook een paar potjes gespeeld, alsof ik gehacked was :S
Knappe kop die mij kan hacken, heb nl. een authenticator :)

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
lijkt me een bug :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
Het moet niet gekker worden met die koreanen.

http://www.nu.nl/games/22...chandaal-in-e-sports.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 13:30
@ Sjeik en Shady15: dat is een bug. Net zoals ik laatst zelfs m'n gehele 1v1 stats kwijt raakte is dat van jullie gelijksoortig. Het kan iedereen overkomen afaik en Blizz schijnt eraan te werken, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Zou best zielig zijn idd.. maja het komt in alle sporten voor dus ook in e-Sport... en als er eenmaal flinke bedragen cash worden aangeboden om een keer wat minder te spelen.....

Daarnaast is het in e-Sport heeeeeeel makkelijk om te verliezen zonder dat het echt opvalt.. kies gewoon de verkeerde build-order en it's done :) terwijl analisten het dan zullen hebben over een verassings build-order of what ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Into2 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:58:
Daarnaast is het in e-Sport is het heeeeeeel makkelijk om te verliezen zonder dat het echt opvalt.. kies gewoon de verkeerde build-order en it's done :) terwijl analisten het dan zullen hebben over een verassings build-order of what ever.
suprise! zerg rush!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
coptician schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:26:
Ik begin het vervelende vermoeden te krijgen dat, of all things, Terran het sterkste begint te worden. Hier zijn enkele rush/cheese technieken:

- Banshee rush (11Starport, vooral effectief tegen Zerg, minder tegen Toss en niet tegen Terran)
- Thor rush (Zeer goed tegen Toss en redelijk tegen Zerg en Terran)
- Reaper Rush (Zeer, zeer goed tegen Toss, wordt atm als gamebreaker gezien omdat Toss NIET snel genoeg een Stalker kan maken en de Reaper dus ongehinderd door kan gaan. Enige counter lijkt 9Forge te zijn, maar dan cripple je jezelf)
- Bunker rush (Redelijk goed tegen Toss en Terran, maar bijna onhandelbaar tegen een Zerg, vooral als 'ie fast expo - non roaches gaat)

En ga zo maar door. Toss kan door MMM+2 Ghosts verslagen worden, Zerg heeft ook weinig tegen MMM behalve een gekke Banelingheavy build, of Infestors die eigenlijk te zwak zijn om te gebruiken en eigenlijk te laat komen, en ik begin hier het idee te krijgen dat Terran het beste ras is.

Daarnaast krijg ik het gevoel dat Zerg en Toss gewoon nog niet af zijn, met name Zerg. Ze hebben minder units, meer gaten in hun abilities, en waren alleen maar sterk omdat Roaches en Mutas ownden. ZvZ is niet leuk, en tegen Toss begint Zerg ook seeds vaker te falen doordat Toss nu niet meer bang hoeft te zijn voor Roaches - wat ik overigens een goed ding vind.

Toss daarentegen is crippled tegen air en moet maar proberen te verdedigen en map control op te geven totdat er een timing push kan worden gedaan. Mutas zijn af te weren als je Stalkers, Sentries, Cannons en Phoenixes hebt, en met goede miro kan je dan ook nog met de Phoenixes wat Overlords slopen. Daarna is Zerg dood, want niet veel kan op tegen een army als dat.

Protoss legt het af tegen Terran, Terran legt het niet echt meer af, en Zerg legt het af tegen Terran en in veel mindere mate Protoss. Nu speel ik de afgelopen tijd veel Zerg, dus ik ben een beetje biased op het moment, maar ook Toss heeft nog veel problemen.
Een aantal van de rushes die je noemt zijn inderdaad een beetje unbalanced. Maar goed, dit is een beta en Blizzard heeft zich wel bereid getoont om redelijk grove aanpassingen te willen maken.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:09

Tweakjur

Redacteur
Gents.. morgen beginnen we een stukkie eerder met de actie dan je gewend bent, en ja, op de frontpage. Verwacht dus dat ze snel op zijn.. dus sta niet te laat op als je nog geen key hebt ;)

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

dus sta niet te laat op
Is nogal een verschil van een paar uur of je dit tegen een werkende of tegen een student zegt.. ;)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Nou ja ik weet niet hoor, maar mijn wekker gaat voor beide regelmatig ruim voor 7 uur 's ochtends ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Pf, nepstudent.. :+

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 08:59

Wiebbe

<none />

coptician schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:26:
Ik begin het vervelende vermoeden te krijgen dat, of all things, Terran het sterkste begint te worden. Hier zijn enkele rush/cheese technieken:

- Banshee rush (11Starport, vooral effectief tegen Zerg, minder tegen Toss en niet tegen Terran)
- Thor rush (Zeer goed tegen Toss en redelijk tegen Zerg en Terran)
- Reaper Rush (Zeer, zeer goed tegen Toss, wordt atm als gamebreaker gezien omdat Toss NIET snel genoeg een Stalker kan maken en de Reaper dus ongehinderd door kan gaan. Enige counter lijkt 9Forge te zijn, maar dan cripple je jezelf)
- Bunker rush (Redelijk goed tegen Toss en Terran, maar bijna onhandelbaar tegen een Zerg, vooral als 'ie fast expo - non roaches gaat)

En ga zo maar door. Toss kan door MMM+2 Ghosts verslagen worden, Zerg heeft ook weinig tegen MMM behalve een gekke Banelingheavy build, of Infestors die eigenlijk te zwak zijn om te gebruiken en eigenlijk te laat komen, en ik begin hier het idee te krijgen dat Terran het beste ras is.

Daarnaast krijg ik het gevoel dat Zerg en Toss gewoon nog niet af zijn, met name Zerg. Ze hebben minder units, meer gaten in hun abilities, en waren alleen maar sterk omdat Roaches en Mutas ownden. ZvZ is niet leuk, en tegen Toss begint Zerg ook seeds vaker te falen doordat Toss nu niet meer bang hoeft te zijn voor Roaches - wat ik overigens een goed ding vind.

Toss daarentegen is crippled tegen air en moet maar proberen te verdedigen en map control op te geven totdat er een timing push kan worden gedaan. Mutas zijn af te weren als je Stalkers, Sentries, Cannons en Phoenixes hebt, en met goede miro kan je dan ook nog met de Phoenixes wat Overlords slopen. Daarna is Zerg dood, want niet veel kan op tegen een army als dat.

Protoss legt het af tegen Terran, Terran legt het niet echt meer af, en Zerg legt het af tegen Terran en in veel mindere mate Protoss. Nu speel ik de afgelopen tijd veel Zerg, dus ik ben een beetje biased op het moment, maar ook Toss heeft nog veel problemen.
Hoe doe je in godsnaam een 11Starport? Je hebt een Factory nodig voor je Starport, en een Barracks voor je Factory. En al die tijd leef je maar op 11 SCV's ? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:41
Wiebbe schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:02:
[...]

Hoe doe je in godsnaam een 11Starport? Je hebt een Factory nodig voor je Starport, en een Barracks voor je Factory. En al die tijd leef je maar op 11 SCV's ? :P
ja, dit soort dingen kosten dus enorm, als het goed uitpakt loop je voor, pakt het slecht uit, is de kans groot dat je verliest :P

btw, 11 is idd wel erg krap, zal vast wel 13 of 15 zijn oid, evengoed behoorlijk vlot ;p

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 15-04-2010 00:10 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met zo een build aangevallen wordt voordat je een banshee hebt verlies je. Als je meer dan de helft van de werkers van je tegenstander doodt heb je nog de mindere economie. Je moet geen of bijna geen economie opofferen voor snelle banshees. Als je extra kantjes eraf wil snijden dan moet je dat van je eenheden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo deze avond van bronze 1 eindelijk naar silver gegaan. Ging best redelijk sta ook op zilver 1. Kan ik daar weer een week lang gaan etteren voordat ik weer omhoog ga :P

Het spel word nu iets intensiever. In het begin krijg je wat meer druk. Dus al spelende ben ik toch iets eficienter bezig met het plaatsen van pylons en gateways. Ik speel erg lang met maar 1 gateway. Dan gooi ik een hoop pylons neer. En daarna 2/4 gateways. Maar dat word nu iets harder afgestraft.
PvP ben ik nog steeds een erg grote fan van 2observers. Richting de basis van de tegenstander aan die kant 2 gateways bouwen. 2 stalkers erbij also ze uit die gateways komen en iets erachter de observer. Als de observer dan de basis inkomt dan word hij gepakt door de 2 stalkers.
Erg vaak komt een pvp bij mij neer op een mix van zealots, stalkers, 2/4 sentries,immortals en misschien wat collosus. Hetzelfde leger tegen hetzelfde leger. Tot nu toe niet echt een counter gevonden voor zo'n leger.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik kom maar niet uit de Brons :P (42wins/52loss) doe soms ook wat dingen uitproberen, wat ook niet goed voor de wins is. :+

Hoef overgens geen tips om te winnen want die weet ik wel. Heb alleen geen zin om als een malle over m'n toetsenbord te gaan raggen als ik voor m'n plezier game. :D

Die Protos carriers zijn echt niet leuk. Komt er weer iemand aanvliegen met 8 van die dingen. Dan heb wel 20+ vikings nodig ofzo... ;( weg basis.

Wel zet ik momenteel zwaar in op Helions als ik tegen Zerg speel en meer Mauradurs tegen Protos/Terran in de begin/mid game.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Stalllone schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:53:
Ik kom maar niet uit de Brons :P (42wins/52loss) doe soms ook wat dingen uitproberen, wat ook niet goed voor de wins is. :+

Hoef overgens geen tips om te winnen want die weet ik wel. Heb alleen geen zin om als een malle over m'n toetsenbord te gaan raggen als ik voor m'n plezier game. :D

Die Protos carriers zijn echt niet leuk. Komt er weer iemand aanvliegen met 8 van die dingen. Dan heb wel 20+ vikings nodig ofzo... ;( weg basis.

Wel zet ik momenteel zwaar in op Helions als ik tegen Zerg speel en meer Mauradurs tegen Protos/Terran in de begin/mid game.
Je hoeft ook niet als een malle te raggen maar ik snap wat je bedoeld. Toch zou ik gewoon proberen hotkeys te gaan gebruiken. Ik doe het ook nog niet consequent maar het helpt enorm, ik probeer vooral als ik bouw en units bestel dat op de shortcuts te doen. Als je dat een beetje volhoud weet je zo alles uit je hoofd zonder veel moeite.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Tweakjur: Bijna at t.net HQ. Eerste programmapunt: starcraft 2 bètakeys! Nou ja, na de koffie dan he...

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PedrO: Ik heb mn koffie bijna op, laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:22
ze zeiden lage winkans dus ik verwacht er niet te veel van... 2 keer ruim op tijd aangevraagd 2 keer verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 16:07
wanneer en waar komen de betakeys? :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 02-10 13:09
Laten wij maar hopen dat er niet veel mensen zijn die wel voor een key gaan meedingen, maar als ze hebben gewonnen het een keertje spelen en dan niet meer spelen omdat het om een reden niks voor hun is. Dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 02-10 16:07
idd! ik ga elke minuut die ik heb ff spelen! ben wel toe aan een goeie Strategy game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
MrHarry schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:06:
wanneer en waar komen de betakeys? :D:D:D
de winnaars van 9lives zijn afgelopen vrijdag opgestuurd maar heb hier nog niks binnen, dus verwacht niet dat je komend weekend al aan het spelen bent :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
daanteb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:12:
[...]
de winnaars van 9lives zijn afgelopen vrijdag opgestuurd maar heb hier nog niks binnen, dus verwacht niet dat je komend weekend al aan het spelen bent :P
Maar dat is 9lives en dit is tweakers, is niet echt te vergelijken :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Actie staat weer of de frontpage! Hij is alleen nog niet bijgewerkt voor vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Lukin schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:16:
[...]

Maar dat is 9lives en dit is tweakers, is niet echt te vergelijken :+ :P
mja het gaat wel op dezelfde manier, Blizzard is de club waar we op moeten wachten ;)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Bartske schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:19:
Actie staat weer of de frontpage! Hij is alleen nog niet bijgewerkt voor vandaag
Hij is naar mijn weten nooit verdwenen van de "game" sectie van de frontpage. Volgens mij gaat hij vandaag op de 'index' sectie van de frontpage. De pagina die iedereen ziet als hij naar www.tweakers.net surft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Lukin schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:22:
[...]

Hij is naar mijn weten nooit verdwenen van de "game" sectie van de frontpage. Volgens mij gaat hij vandaag op de 'index' sectie van de frontpage. De pagina die iedereen ziet als hij naar www.tweakers.net surft.
Ik bedoelde dat hij direct van de voorpagina in dat showcase dingetje te zien is (daar was ie 10 min nog niet te zien geloof mij maar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOOHH ik moet gaan GL allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Bartske schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:23:
[...]
Ik bedoelde dat hij direct van de voorpagina in dat showcase dingetje te zien is (daar was ie 10 min nog niet te zien geloof mij maar ;) )
Ik zie hem nog steeds niet op de voorpagina staan, alleen in de game sectie en daar zag ik hem vanochtend al staan. Iemand heeft daar ook om 8:38 al een reactie geplaatst, maar goed ik heb gister gelukkig een key gewonnen dus voor mij maakt het niets meer uit.

Ik denk dat er vandaag misschien iets meer key's zijn dan op de voorgaande dagen, 250 to.v. 125 p.d de afgelopen dagen (als tweakers dezelfde hoeveelheid aan keys heeft gehad als 9lives). Daarentegen zullen er veel meer tweakers zijn die er van op de hoogte zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 15-04-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Lol nou issie weer weg. Laat maar dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Hopelijk staat hij er voor 10en op. Ik moet straks ook weg. Misschien dat JJJur je via het systeem in de tombola kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:00

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bartske schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:31:
Lol nou issie weer weg. Laat maar dan :P
Helemaal verwijdert zelfs, laatste keys waren voor de crew >:)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
ik zou em zo binnen nu en 10 minuten verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Fijn dan blijf ik nog even F5en

edit:

de eerste 2 minuten een winkans van 100%?

[ Voor 46% gewijzigd door Bartske op 15-04-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:15

m0nk

16-09-2003 15.15

Is het dezelfde url als gisteren? Kijken of ik er vandaag wel 1 kan bemachtigen.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Bartske schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:38:
de eerste 2 minuten een winkans van 100%?
Nou vooruit, ik geef em zometeen 30 seconden op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
m0nk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:41:
Is het dezelfde url als gisteren? Kijken of ik er vandaag wel 1 kan bemachtigen.. :)
Heb geduld, waarschijnlijk wel. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Pedr0 op 15-04-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryopes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2014

Dryopes

You shall not pass!

Ben de link kwijt op de redactieblog O.o Waar is die gebleven (OMG! :D) *wilt graag een beta key, en begint bijna te kwijlen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 15:19

SdR

Benieuwd hoeveel F5 er zijn per sec.. ;-)

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Ze komen hier: http://tweakers.net/key/starcrafttweebeta

de redactieblog verschijnt zometeen weer, maar wel op de frontpage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Sjeez, wel lache dit soort acties. Zit ook @ work, en moet echt onwijs nodig naar de plee.. even ophouden maar.. hoop dat er niets ontploft straks.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
kut ze zijn allemaal al weg :S

@hieronder: i know ;) Jammer dat sarcasme op een forum nooit over komt

[ Voor 69% gewijzigd door Bartske op 15-04-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
dat is van gister denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
nee, ik zet er zo nieuwe in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Kan je me er niet een DM'en? Kan ik gaan poepen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

JJJur schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:45:
[...]

nee, ik zet er zo nieuwe in ;)
Mijn F5 is al afgesleten.. :*)

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
klopt het dat die link nu tijdelijk ff weg is dan? ik smacht naar zo'n KEY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
SdR schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:46:
[...]

Mijn F5 is al afgesleten.. :*)
Ja hier ook.
10 min zijn ook voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

JA 1 gewonnen! :D Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Whohoo ik heb er 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:50
Jaaaah 3x is scheepsrecht. Opera auto-refresh FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
YESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! eindelijk!!!

edit: echt bedankt JJJur en tweakers!!

[ Voor 36% gewijzigd door Baardmeester op 15-04-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:18

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Hoi,

Gefeliciteerd, je staat op de lijst met winnaars van een StarCraft 2-bètakey!

:P

heeft tijden leechen in dit topic toch nog nut gehad :) ik ga weer aan het werk ;)

thanks JJJ

[ Voor 34% gewijzigd door mrsar op 15-04-2010 09:50 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEAAAAHHH!!

Ik heb er één! Thx Tweakers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-02-2022
juistem! dankuwel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouflee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:18
hoppaa :D 3x is scheepsrecht inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeaaah

ik heb er ook 1 bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
jullie hebben geprofiteerd van een welwillende JJJur die jullie eventjes 100% winkans heeft gegeven. Nu is ie echter lager ;)

enjoy fella's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 15:21
jeeej ik ook, die hou ik bij voor BoeBoe of iemand anders op het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

THX.. got one!!

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryopes
  • Laatst online: 15-01-2014

Dryopes

You shall not pass!

OMG, Ben een winnnaar :D /cheer, vandaag is mijn dag helemaal goed :D, *gaat weer bezig met school gedoe*, of eigelijk niet :P, *gaat gewoon genieten van dat hij bij de winnaars zit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
JJJur schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:49:
jullie hebben geprofiteerd van een welwillende JJJur die jullie eventjes 100% winkans heeft gegeven. Nu is ie echter lager ;)

enjoy fella's!
Tsja zo is het wel eerlijk vind ik en krijgen de tweakers die hards eerlijk kans op een key :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 20:25
YES heb er ook één, eindelijk.
Was gisteren net te laat, kijk je ff 30 min niet en is alles weg.

Bedankt T-Net _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topactie JJJur, heb je even veel mensen blij gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:50

enjoy fella's!
_/-\o_ Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:47

enjoy fella's!
\o/

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Yep, ook eentje te pakken via Tweakers. Leuke manier om je dag te beginnen :)

Nu is het gewoon een kwestie van veel geduld uitoefenen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nou, kom jongens.....back to topic. Wordt weer eens tijd voor wat gameplay talk lijkt mij?

Laatste video voor HD en Husky gezien? http://www.youtube.com/watch?v=bs8KAWKJY10
HD Starcraft 2 Halu v PainUser p1 t/m 4 - Protoss vs Terran! Enjoy :+

Wanneer begint die HDH Invitational eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Pedr0 op 15-04-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 10:34
Ook ik heb net een bevestiging gekregen dat ik een key heb gekregen. Vanmiddag maar eens schijfruimte maken op m'n Mac en Windows gaan installeren voor Starcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEESSSS!!!!!!!!!!!!!

GELUKKIG, WE KRIJGEN LAPTOPS VOOR WERKSTUKKEN OP SCHOOL!

THANKS TWEAKERS.NET!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Pedr0 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:56:
Nou, kom jongens.....back to topic. Wordt weer eens tijd voor wat gameplay talk lijkt mij?

Laatste video voor HD en Husky gezien? http://www.youtube.com/watch?v=bs8KAWKJY10

haha zo dadelijk eens bekijken, trouwens wanneer beginnen hun HDH tournament?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:58

80000

mrox

Super, na 10 jaar en uren replays bekijken afgelopen weken, ook een key, bedankt Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 21:56
ik ook een key! :D bedankt tweakers.

als ik nu ook nog die key van 9lives krijgt kan ik een vriend heel blij maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:22
Helaas zit ik nu met m'n iPhone te typen dus ik kan niet quoten, maar er was op de vorige pagina een discussie gaande over terran cheese. Omdat ik geloof dat men niet helemaal de bedoeling van cheese heeft begrepen (en dat is begrijpelijk) ga ik hier even iets dieper op in:

Cheese strategien zijn erop gebaseerd dat, zolang je tegenstander niet of niet te snel weet wat je plan is, automatisch verliest. Voorbeeld is een bekende proxy pylon into gateway, die werkt als je tegenstander de probe met pylon niet spot, vooral voor de nerf van zealots.

Ditzelfde kun je doen met terran en heet dan een proxy rax. Als je je rax dicht bij de klif van de tegenstander zet kun je met een snelle dealer eerder klaar zijn en in z'n basis probes killen dan hij, onder welke omstandigheid dan ooo, een stalker kan hebben die heb je nodig om een dealer uitte schakelen. Echter als je deze eenmaal hebt is de reaper ook meteen waardeloos en heeft de terran wat minder goede economy, wat ze goed maken door een supersnelle orbital command te pakken en een mule te maken. Dat is dus de kracht van een reaperrush.

Dan even door naar 11Starport, een build die zelfs professionele Zerg spelers kan verslaan. Omdat zerg niet snel genoeg antiair kan maken (behalve queens) is het lastig voor zerg om iets te doen tegen een banshee. De build heeft simpelweg: 8 refinery 9 rax 10/11 factory en 11starport, je Wallt met je rax en je factory, en bouwt een tech lab (soms met de factory, soms met de starport) en dan maak je een supply depot die net op tijd af is voor je banshee. GG, in de meeste gevallen.

Thor rush daarentegen draait om een proxy factory, en op het sturen van 7 workers die de thor heel houden. Dit doe je niet tegen terran en minder tegen zerg, maar tegen protoss werkt het weer perfect en het kan een goeie finisher van een reaperrush zijn omdat de tegenstander waarschijnlijk alleen stalkers en zealots heeft.

Bunker rushen is goed tegen zerg omdat ze spine crawlers moeten maken, vanwege de lage range van hun early units. De bunker echter kun je salvagen, dus kost het jou bijna niks als het mis gaat. Je loopt gewoon met je marines naar de workers en probeert units te lokken naar je bunker.

Dat zijn dus enkele van de cheese builde die terran kunnen doen, en vooral banshee en reaper rush worden gevreest. Wees dus op je hoede, de mensen die net een key hebben gekregen!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Laatst online: 09:23
Yush! Winnaar van een key :D Tijd om eens onderzoek te doen naar dit spel :) en dan komende week eens checken hoe slecht ik ben. (Heb ZEER slechte ervaring met mijn 1ste paar potjes Starcraft 1, Daarna nooit meer gespeeld :P). Misschien leuke game voor op me laptop in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Binnenkort is er terug een full reset van de database. Ze doen dit om te kijken hoe de server zich gaan gedragen zodat ze weten wat te verwachten bij de release :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 06-10 12:46
Ik kan echt niet wachten om zelf de eerste keer SC2 op te starten en de menu's en alles te zien! Lijkt me echt zo vet! Bij elk filmpje dat ik zag werd de drang naar ooit zelf spelen alleen maar meer! Binnenkort dus hopelijk!

Ik kan het pas echt geloven als ik SC2 bij mijn battle.net zie staan en eenmaal aan het downloaden/installeren ben :p

bedankt tweakers voor de mogelijk en voor de aankomende key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Woei! Dat was een knap potje. Hoewel ik al van het het begin er zeker van was dat
spoiler:
Halu
zou verliezen, vind ik ik dat hij het toch nog lang heeft uitgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Postius schreef op donderdag 15 april 2010 @ 02:04:
[...]

Je hoeft ook niet als een malle te raggen maar ik snap wat je bedoeld. Toch zou ik gewoon proberen hotkeys te gaan gebruiken. Ik doe het ook nog niet consequent maar het helpt enorm, ik probeer vooral als ik bouw en units bestel dat op de shortcuts te doen. Als je dat een beetje volhoud weet je zo alles uit je hoofd zonder veel moeite.
Klopt ook wel :) Begin wel met wat shortcut's en hoop stiekum dat het een automatisme gaat worden. Maar echt actief gaan leren hiervoor, nee dat weer niet :) Speel het veel omdat het zo leuk is :D

Gratz aan iedereen die nu (ook) een key krijgt, en terug ontopic plz O-)

Het commentaar van Huskythehusky is echt leuk :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:12
Goed om te lezen dat veel tweakers een key hebben kunnen bemachtigen, meer n00bs voor mij om af te slachten! >:)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Damn.. echt jammer dat de starcraft II giveaway 's ochtends gebeurd als veel mensen aan het werk zijn en geen toegang tot een computer hebben en/of tot vrije tijd.

Als ze het nou rond 8u 's avonds deden hadden veel meer mensen gelijken kansen.. helaas, jammer dat het zo moet zijn.

En ja dit is persoonlijke teleurstelling van mijn kant voordat iemand die comment maakt . ;)

[ Voor 14% gewijzigd door kaluro2 op 15-04-2010 11:43 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ladders gaan ook nergens over. Ik zat in gold 1v1 ergens rond plaats 80 (moet ik ook geen T/Z spelen naast P), maar won wel net 2 matches. Wordt ik gedegradeerd naar Silver? Vier potjes gespeeld die fair waren of slightly favored richting mijn tegenstanders; 4 makkelijke wins. Jammer dat mijn streak verpest werd door mijn PSU (zit blijkbaar iets los, want als ik tegen m'n case stoot valt hij regelmatig uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje offtopic, maar hoe "zwaar" is starcraft precies?

ik hoop dat ik m op native kan spelen met mn HD4570 @ 1080p
ik vermoed dat dat wel gaat lukken, al dan niet op high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Laatst online: 02-01-2021

Nice :D

*helaas geen key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExNomenDei, ik was een C terran op iccup.

Post eens replays want ik geloof je niet op je woord. Trouwens bestaan er geen professionele SC2 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:57:
een beetje offtopic, maar hoe "zwaar" is starcraft precies?

ik hoop dat ik m op native kan spelen met mn HD4570 @ 1080p
ik vermoed dat dat wel gaat lukken, al dan niet op high
Ga makkelijk lukken, het is niet zwaar het is zelfs redelijk lucht zoals ze zeggen.
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:42:
Die ladders gaan ook nergens over. Ik zat in gold 1v1 ergens rond plaats 80 (moet ik ook geen T/Z spelen naast P), maar won wel net 2 matches. Wordt ik gedegradeerd naar Silver? Vier potjes gespeeld die fair waren of slightly favored richting mijn tegenstanders; 4 makkelijke wins. Jammer dat mijn streak verpest werd door mijn PSU (zit blijkbaar iets los, want als ik tegen m'n case stoot valt hij regelmatig uit)
Net hetzelfde voor gehad ik zat dan wel op plaats 60 met ongeveer een rating van 1060 (wat volgens mij toch redelijk is, ik ben niet goed maar draai gewoon redelijk mee in die league). Dus ik kom in silver terecht en krijg maar 600 en een sjiek rating :x. Ik sta daar dus helemaal achteraan en moet nu altijd tegen favored omhoog kruipen. Heb wel 4 van de 5 matchkes gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
Heel erg bedankt voor de key Tweakers, ongelofelijk hoe hebben jullie er zoveel kunnen bemachtigen? :o
ik volg de SC2 scene al erg lang, trouwens ook erg leuke casts zijn van psystarcraft, in tegenstelling tot husky en HD kan hij zelf ook erg goed spelen en heeft n leuk gevoel voor humor:
http://www.youtube.com/pr...ion_601130&feature=iv#g/u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:08
Yaah, heb ook een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

twakker schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:18:
Heel erg bedankt voor de key Tweakers, ongelofelijk hoe hebben jullie er zoveel kunnen bemachtigen? :o
ik volg de SC2 scene al erg lang, trouwens ook erg leuke casts zijn van psystarcraft, in tegenstelling tot husky en HD kan hij zelf ook erg goed spelen en heeft n leuk gevoel voor humor:
http://www.youtube.com/pr...ion_601130&feature=iv#g/u
Jammer dat mensen zoals hierboven met 1 post en die vandaag geregistreerd zijn, wel een key hebben.
En mensen die al zeer lang naar SC2 uitkijken en al veel langer geregistreerd staan, geen key hebben.
Naja.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
kaluro2 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:30:
[...]

Jammer dat mensen zoals hierboven met 1 post en die vandaag geregistreerd zijn, wel een key hebben.
En mensen die al zeer lang naar SC2 uitkijken en al veel langer geregistreerd staan, geen key hebben.
Naja.
Aan de andere kant daarom was dag 1 en dag 2 redelijk verborgen voor het algemene publiek. Dag 1 was zelfs alleen maar toegangelijk via een link binnen dit topic volgens mij. Dag 2 was alleen op de games pagina dus er is wel degelijk gedacht aan de tweakers die SC2 al een tijd volgden.

Echter, ik begrijp de frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

[...]

Naja.
Tsja, wat wil je er precies aan doen? Elke mogelijk oplossing die je zal verzinnen trekt of de ene of de andere partij voor, en wij hebben het liefst eerlijke kansen voor iedereen :P Sowieso heeft Jur hier elke keer onder de aandacht gebracht dat er keys werden weggegeven, dus je hebt al een streepje voor gehad op de rest van de gebruikers die voor de eerste 250 keys toevallig op http://tweakers.net/games moesten kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik snap je frustraties, maar ik zou echt geen betere oplossing weten?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Naja.
Ik vind dat tweakers het heel netjes gedaan heeft. Plus je moet ook wat overlaten voor je casual bezoeker. Iedereen mag er kans op maken. Plus echte tweakers hebben wel zeker een voordeel gekregen en veel ervan hebben nu ook een key. Of krijgen/hebben er een gekregen van een medetweaker.

Het lijstje staat op pagina 17 trouwens. Word nog wel bijgewerkt met afmeldingen. Aanmeldingen doe ik even niet meer aan. Eerst kijken of degene die er al op staan aan een key komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24
Grappig. er doet ook een nederlander mee met het HDH :)
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Ret

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
En Nazgul natuurlijk, http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Nazgul

[ Voor 8% gewijzigd door JJerome op 15-04-2010 12:59 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!