Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!
anyway, ik had zojuist een heel maf game..

ik moest als protoss tegen terran, dus ik denk: ik ga voor de blink build
komt hij mijn base binnen, gaat ie een bunker bouwen :F
ik aanvallen met probes, bunker kapot
meteen daarna gaat ie nog een bunker bouwen :F
ik kil de scv en laat de bunker staan: ik was low @ recources
ik een zealot maken om die bunker aan te vallen, komt er een reaper aan, ik reaper achtervolgen en bodyblocken met probes, is die bunker opeens klaar.
komt er nog een reaper en zet hij die in de bunker 8)7

goed, even later heb ik mijn base schoon, dus ik denk: hij heeft allen mauraders (ja, had gescout) dus ik maak een mothership om mijn zealots + stalkers te coveren, val ik aan....
...komen er 3 banishees mijn basis binnenvallen |:(
en ik had natuurlijk geen obs.

ik ga voor de base trade, ik hem aanvallen, daar gaan je mauraders :w
dus ik kil zijn base, vliegt hij weg met zijn command center naar een stuk waar ik (nog) niet bij kan, bovendien waren zijn recources op, en ik had alleen nog maar 3 assaminators.

wat blijkt? hij had nog veel energy, dus hij gaat zijn command center repairen met MULE's :D
maar toch nog gewonnen, op t nippertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Vraag aan de Starcraft franchise liefhebbers:

Ik ben een gamer die het vooral heeft voor FPS games.
Echter merk ik dat als ik eens RTS games speel, ik mij altijd ontzettend vermaak met het bouwen van een base, deze uitbreiden, alles upgraden, grote troepen maken, etc.

Ik ben niet zo thuis in de wereld van RTS dus ik had wat opzoekwerk verricht. Maar nu viel mij het volgende op: in games als C&C4, Warhammer WaW2, etc lijkt de aandacht vooral te liggen op een legertje te maken, en hup zo vlug mogelijk vertrekken om enemies aan te vallen.

Ik heb zelf nooit ervaren hoe het concept was bij de oudere RTS games - zoals dus Starcraft en de oudere C&Cers, etc - maar ik heb op enkele sites gelezen dat het daar wél nog belangrijk was om een deftige base uit te bouwen enzo.

Ook las ik her en der op fora dat Starcraft 2 dit ook belangrijk blijft vinden.

Nu vraag ik dus aan de tweakers hier: Klopt dit?
Of zo niet: kunnen jullie andere hedendaagse games aanraden die dit wel nog belangrijk vinden?
Of is dit aan het uitsterven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Asgaro schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:48:
Vraag aan de Starcraft franchise liefhebbers:

Ik ben een gamer die het vooral heeft voor FPS games.
Echter merk ik dat als ik eens RTS games speel, ik mij altijd ontzettend vermaak met het bouwen van een base, deze uitbreiden, alles upgraden, grote troepen maken, etc.

Ik ben niet zo thuis in de wereld van RTS dus ik had wat opzoekwerk verricht. Maar nu viel mij het volgende op: in games als C&C4, Warhammer WaW2, etc lijkt de aandacht vooral te liggen op een legertje te maken, en hup zo vlug mogelijk vertrekken om enemies aan te vallen.

Ik heb zelf nooit ervaren hoe het concept was bij de oudere RTS games - zoals dus Starcraft en de oudere C&Cers, etc - maar ik heb op enkele sites gelezen dat het daar wél nog belangrijk was om een deftige base uit te bouwen enzo.

Ook las ik her en der op fora dat Starcraft 2 dit ook belangrijk blijft vinden.

Nu vraag ik dus aan de tweakers hier: Klopt dit?
Of zo niet: kunnen jullie andere hedendaagse games aanraden die dit wel nog belangrijk vinden?
Of is dit aan het uitsterven?
Meestal wat jij omschrijft wordt in de serieuze RTS kringen NoobFest genoemd. Mensen die alleen met maximale leger knokken. Het klinkt ook alsof je heel weinig ervaring met RTS games, no offence maar in mijn vriendenkring is het ook zo gegaan. Je moet het RTS genre online snappen hoe de competitie werkt en dan zie je er de lol van in.En als je dan goed wordt of op eigen niveau zit krijg je vanzelf huge battles.

Als je enkel met grote legers wilt knokken moet je Total War gaan doen. Das nie echt moeilijk om in te komen. Vooral Medieval 2 met stainless steel 6.2 is een aanrader.

En bij bijna alle RTS games is basis bouwen geen objective of doel. Puur een manier om units te krijgen. Niks meer en minder.

Je kan SC2 proberen maar ik denk niet dat dat geschikt voor je is als ik je bericht zo lees.

Maar bassisen zijn nooit echt belangerijk geweest, slechts je bouwvolgorder of je timing. Daarom is het ook bij de meeste moderne RTS games weggehaald. Alleen bij c&c 4 hebben ze het weer weten te verneuken.

Maar anders moet je Age Of empires 2 proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 17-05-2010 19:05 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Ik vind zelf fps games meestal ook leuker dan de rts games. Maar SC is een uitzondering daarop. Ook bij SC moet je zoals C&C zo snel mogelijk je warfare opzetten, dus een leger. Als je in het begin geen leger bouwt ga je der echt aan. Natuurlijk kan je de game langer uithouden en zo bij end game content komen. Maar grotendeels is het gewoon op leger gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Misschien is dit voor jullie een "pff noob, d'oh"-vraag, maar volgens mij heb ik iets heel erg lelijks gevonden:

In een zerg mirror, na een 10pool 3 larvae voor zerglings sparen, zodra ze uit zijn tezamen met 3 drones de vijandelijke basis insturen. Je zerglings voorop, clearen de way en zorgen dat hij zich daar op moet richten, terwijl je 3 drones morphen tot spine crawlers... 3 stuks op het randje van zijn creep, bijna onverslaanbaar.

Ik heb veel cheeses gezien, maar deze slaat voor mij toch wel alles :P. Heb er al aantal mee gewonnen, maar het is wel heel zuur om te doen. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten scouten, en zodra gescout, nog te kunnen counteren... Enige wat ik kan bedenken is zelf ook spines maken, maar als je daar te laat mee bent (wat ik me goed kan voorstellen) dan ben je wel hard genaaid.

Anyone any ideas on this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Naar mening is SC(2) iets teveel gefocussed op het in de juiste volgorde neerzetten van je gebouwtjes in de eerste paar minuten en het bijbehorende rushen. Ik zou zelf liever zien dat er, zeker in het begin, meer focus is op defensief spelen en je economie uit te breiden (en wellicht te proberen de economie van de tegenstander te verstoren). Het spel zou vervolgens beslist moeten worden door echt strategische beslissingen zoals welke unit-combinatie je in je aanval en verdediging hebt. En het zou leuk zijn als je in de tech-tree keuzes hebt waarbij je slechts voor 1 van de keuzes kan gaan.

Ik speel zelf altijd defensief. ik zit in de copper-league, dus als ik de eerste rush overleef van iemand die toevallig de "juiste" build-order van een forum geplukt heeft, dan win ik meestal door me goed in te graven, snel expansions opzetten en ze zo snel mogelijk leeg-harvesten en in de tussentijd m'n expansion-verdediging mobiel te houden (banshees + vikings). Daarnaast de tegenstander tegenwerken als hij wil uitbreiden (het is echt verbazingwekkend hoe slecht mensen in copper hun expansions (en soms hun main base) verdedigen tegen cloaked units - mijn cloaked banshee hit-and-runs werken erg goed. Vaak win ik zonder dat ik de main base van de tegenstander heb aangeraakt: hij is door z'n resources heen, ik heb map-dominance en zijn last resort aanval loopt stuk, dus geeft hij maar op.

Maar goed, vooral wishful thinking, maar iets meer focus op lange termin strategie en minder op het op de juiste volgorde indrukken van de juiste knoppen de eerste 3 minuten zou erg fijn zijn :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
We’d like to let all of our StarCraft II: Wings of Liberty beta test participants know that the first phase of the beta test will be coming to an end in all regions on Monday, May 31. The beta test will be unavailable for several weeks while we make some hardware and software configuration changes in preparation for the final phase of the beta test and the release of the game. We plan to bring the beta test back online for a couple of weeks prior to the game’s launch to complete our testing. We’ll have more details to share about when this final beta-testing phase will begin at a later date.

We’d like to thank all of our beta-test participants for your enthusiasm, dedication, and valuable feedback during the beta test, and we look forward to hearing more of your thoughts on the StarCraft II beta test as the game’s July 27 launch approaches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
We’d like to let all of our StarCraft II: Wings of Liberty beta test participants know that the first phase of the beta test will be coming to an end in all regions on Monday, May 31. The beta test will be unavailable for several weeks while we make some hardware and software configuration changes in preparation for the final phase of the beta test and the release of the game. We plan to bring the beta test back online for a couple of weeks prior to the game’s launch to complete our testing. We’ll have more details to share about when this final beta-testing phase will begin at a later date.

We’d like to thank all of our beta-test participants for your enthusiasm, dedication, and valuable feedback during the beta test, and we look forward to hearing more of your thoughts on the StarCraft II beta test as the game’s July 27 launch approaches.
Source

Dat jullie het even weten

edit, net te laat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Species5618 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:36:
Naar mening is SC(2) iets teveel gefocussed op het in de juiste volgorde neerzetten van je gebouwtjes in de eerste paar minuten en het bijbehorende rushen. Ik zou zelf liever zien dat er, zeker in het begin, meer focus is op defensief spelen en je economie uit te breiden (en wellicht te proberen de economie van de tegenstander te verstoren). Het spel zou vervolgens beslist moeten worden door echt strategische beslissingen zoals welke unit-combinatie je in je aanval en verdediging hebt. En het zou leuk zijn als je in de tech-tree keuzes hebt waarbij je slechts voor 1 van de keuzes kan gaan.

Ik speel zelf altijd defensief. ik zit in de copper-league, dus als ik de eerste rush overleef van iemand die toevallig de "juiste" build-order van een forum geplukt heeft, dan win ik meestal door me goed in te graven, snel expansions opzetten en ze zo snel mogelijk leeg-harvesten en in de tussentijd m'n expansion-verdediging mobiel te houden (banshees + vikings). Daarnaast de tegenstander tegenwerken als hij wil uitbreiden (het is echt verbazingwekkend hoe slecht mensen in copper hun expansions (en soms hun main base) verdedigen tegen cloaked units - mijn cloaked banshee hit-and-runs werken erg goed. Vaak win ik zonder dat ik de main base van de tegenstander heb aangeraakt: hij is door z'n resources heen, ik heb map-dominance en zijn last resort aanval loopt stuk, dus geeft hij maar op.

Maar goed, vooral wishful thinking, maar iets meer focus op lange termin strategie en minder op het op de juiste volgorde indrukken van de juiste knoppen de eerste 3 minuten zou erg fijn zijn :)
Ik heb genoeg van games gehad die jij beschrijft in de eerste alinea. Niet je eigen potjes verwarren met hoe het spel is. Als je wat beter wordt zul je het vanzelf merken. Je moet er ook eigelijk vannuit gaan dat je pas in de correcte league zit na 40-50 potjes.

En defensief in copper betekent meestal Gunshy dat je niet durft aan tevallen. Je kan wel een economische voorsprong opbouwen maar economie is een middel niet het DOEL.

En er is wel degelijk een tech tree in starcraft verwerkt. Maar hij zit er zo goed in dat je niet apart powers oid hoeft te kiezen. Maar volgens mij(no offence) is jouw ervaring 90% jezelf en 10% starcraft, ik snap dat dit het dan voor jou is maar als je ook wat games online kijkt, van HD starcraft en Husky zie je starcraft zoals het echt is.

En ja in copper is het veel meer hit en miss, maar dit komt meer door de skill van de mensen of het gebrek eraan dan iets anders.
Je moet ook eigelijk niet stellen dat Starcraft 2 iets is omdat je een paar potjes hebt gespeeld. Beter zou zijn: Goh ik ervaar dit(punt A) en dit (b) en (C). Dit vergalt op dit moment mijn spelplezier hebben jullie tips hoe ik hier mee kan omgaan etc? Stel je ervaart het daarna nog steeds hetzelfde dan kan je wel is stellen dat het aan het spel ligt. Maar wees voorzichtig met dat soort dingen zeker als je weinig ervaring hebt. Nogmaals ik wil hier niet mee stellen dat ik wel veel ervaring heb of iets. Maar ik typ dat soort dingen ook niet omdat ik simpel weg geen idee heb hoe Starcraft 2 atm precies werkt.

maar als je alles zo makkelijk wint als jij typt dan kom je vanzelf hoger en zul je de subtielere elementen van starcraft 2 wel merken hopelijk. Succes iig.

En ook op je eerste alinea, je moet onthouden dat Winnen het doel is en het enige doel. Je economie, micro, macro, speelstijl, units, bouwvolgordes etc zijn slecht middelen om het doel te halen.

Dat zuigt geen beta meer. Ff sparen totdat sc2 uitkomt en dan een nieuwe PC halen, iemand hier moet Jjerome toch is een keer klop gaan geven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 17-05-2010 19:48 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Heel simpel te scouten, bij alle maps is er maar 1 uitgang, als je daar ergens je lord laat hangen, kan je al heel snel zien wat er jou kant op komt. komen er ook 3 drones mee, dan weet je genoeg.

Starcraft is niet zo moeilijk als je GOED scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:14
De topicwaarschuwing staat er niet voor niets!

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2010 21:46 ]

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik word gefrustreerd van mensen die niet van hun fouten leren.
Ik ben zojuist 2x gedegradeerd van Gold -> Copper -> Bronze

omdat mijn ally is gaat A carriers, B Battler cruisers of C mutas

terwijl ik moet alle air eruit knikkeren met me 3/3 marines zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
zonglew00 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:49:
Ik word gefrustreerd van mensen die niet van hun fouten leren.
Ik ben zojuist 2x gedegradeerd van Gold -> Copper -> Bronze

omdat mijn ally is gaat A carriers, B Battler cruisers of C mutas

terwijl ik moet alle air eruit knikkeren met me 3/3 marines zucht*
Zoek een 2v2 partner, zodat je geen noob ally hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Dat is net 1 dag voor het einde van de eindexamens :X

Zouden ze dan de weken ervoor massaal keys gaan uitdelen voor een full server load in de weken voor de launch? Zal sowieso niet makkelijk worden die servers up te houden in de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag deed ik een potje tegen een vijand die 'favored' was. Ik was aan het winnen, staat er opeens 'you have been dropped'.
Afbeeldingslocatie: http://www.ddcrew.com/rageguy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Vanx schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:58:
[...]

Dat is net 1 dag voor het einde van de eindexamens :X

Zouden ze dan de weken ervoor massaal keys gaan uitdelen voor een full server load in de weken voor de launch? Zal sowieso niet makkelijk worden die servers up te houden in de eerste week.
hmm nu je het zegt! dat wordt massaal single player spelen de eerste dagen, zodat battle.net lekker de tijd heeft om geboren te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet een verbinding met de server hebben eer je kan spelen, ook SP.

nog een paar jaar, en we spelen singleplayer met lag... dat zou een echt dieptepunt zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Jongens, waar kan ik SC2 downloaden? Is via battle.net aanmelden en dan wachten de enige mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Nee dat is niet de enige mogelijkheid. Ik zou zeggen, nieuwsgroepen. Maar iets zegt me dat je niet weet wat dat is en/of niet hebt...

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 17-05-2010 20:56 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Om verder te gaan op mijn vraag en de antwoorden erop:

Ja, zoals ik al zei ben ik totaal niet vertrouwd met het RTS genre.
Het is gwn dat ik in het verleden ermee al wat geëxperimenteerd had en net dat base building vond ik wel leuk.

Mss had ik dit in mn beginpost moeten zetten maar: ik ben NIET van plan dit online te spelen. Puur offline genut dus.

In de game LOTR Battle for Middle Earth 2 heb je een modus waar je een base moet bouwen en dan zo lang mogelijk proberen vol te houden terwijl er dus enemies kwamen.
Zoiets had ik dus in gedachten.

Ok, ik weet dat er geen game bestaat die puur uit zoiets bestaat, maar ik zal dan onmiddellijk vragen: Heeft SC2 zo'n modus dat ik hier beschrijf?

Ik weet wel dat in de verhaallijn het bij elke RTS nooit de bedoeling is gwn base te bouwen en te defenden, maar ik veronderstel dat sommige games er wat meer aandacht aan besteden dan anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Ik denk absoluut dat je dat soort modi krijgt, maar SC2 vereist wel dat je online bent als je speelt, maar je hoeft niet perse tegen menselijke tegenstanders. Daarnaast komt er ook een single player campaign die vast wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Hm. Wat doe je tegen 15 Thors? :D als protoss

[ Voor 15% gewijzigd door Tappone op 17-05-2010 21:21 ]

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij SC1 had je een mod: "The zerg are coming". Toen moest je met 8 andere mensen je basis verdedigen tegen zerglings die steeds sterker werden.. dat was echt super leuk.. Ik weet zeker dat er ook zo een mod voor SC2 komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Tappone schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:21:
zorgen dat hij er geen 15 kan maken

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Tappone schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:21:
immortal? of die voidray? ohja dts zijn ook sexy

het enige was thors werkt is masssss,

ik heb ook een zooitje thors geownd met gestimmed maud en marines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:12:
Om verder te gaan op mijn vraag en de antwoorden erop:

Ja, zoals ik al zei ben ik totaal niet vertrouwd met het RTS genre.
Het is gwn dat ik in het verleden ermee al wat geëxperimenteerd had en net dat base building vond ik wel leuk.

Mss had ik dit in mn beginpost moeten zetten maar: ik ben NIET van plan dit online te spelen. Puur offline genut dus.

In de game LOTR Battle for Middle Earth 2 heb je een modus waar je een base moet bouwen en dan zo lang mogelijk proberen vol te houden terwijl er dus enemies kwamen.
Zoiets had ik dus in gedachten.

Ok, ik weet dat er geen game bestaat die puur uit zoiets bestaat, maar ik zal dan onmiddellijk vragen: Heeft SC2 zo'n modus dat ik hier beschrijf?

Ik weet wel dat in de verhaallijn het bij elke RTS nooit de bedoeling is gwn base te bouwen en te defenden, maar ik veronderstel dat sommige games er wat meer aandacht aan besteden dan anderen?
ik denk dat jij je ERG gaat vermaken met custom games die starcraft 2 over een aantal maanden te bieden heeft. Classic Turret defense is al gemaakt, en vele zullen volgen.

Turret defense is de voorloper van al die tower games in war3 en op internet (flash)

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=125636

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
zonglew00 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:29:
[...]

immortal? of die voidray? ohja dts zijn ook sexy

het enige was thors werkt is masssss,

ik heb ook een zooitje thors geownd met gestimmed maud en marines
ik denk dat 15 carriers >> 15 thors :)
Dus de vraag is niet wat je kunt doen, maar hoe je er voor kunt zorgen dat je tegen de tijd dat je tegenstander 15 thors heeft, je zelf een beter leger hebt. Of hoe je kunt voorkomen dat hij er 15 bouwt. (harass bv!)

edit: @ Asgaro: Ik denk dat settlers echt iets voor jou is! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door winkbrace op 17-05-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zealots ownen thors, eventueel met charge

edit: en imortals rickrollen thors >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
BazzPsychoNut schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:31:
[...]

ik denk dat 15 carriers >> 15 thors :)
Dus de vraag is niet wat je kunt doen, maar hoe je er voor kunt zorgen dat je tegen de tijd dat je tegenstander 15 thors heeft, je zelf een beter leger hebt. Of hoe je kunt voorkomen dat hij er 15 bouwt. (harass bv!)

edit: @ Asgaro: Ik denk dat settlers echt iets voor jou is! ;)
Settlers 4 met name, dies nog oldskool
15 carriers, lol..... carriers werken alleen bij beginners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het is de afgelopen twee weken hartstikke gegaan en heb een enkeling door de vingers gezien maar nu zie ik weer een aantal die over keys beginnen en gaat het topic nu toch echt dicht.
Ik zal met de andere moderators overleggen wat we ermee zullen doen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!