"The greatest harm can result from the best intentions"
Verwijderd

Btw, iemand nog meer een reset gehad? Ikke wel ondertussen.....dit doen ze toch redelijk vaak lijkt het zo.
Niet dat ik het erg vindt, alleen dat me friendlist elke keer leeg is, is minder!

[ Voor 49% gewijzigd door Pedr0 op 13-04-2010 19:32 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Heeft er iemand tips voor de beginnende starcrafter? Wat zijn handige tutorials om een race goed te leren kennen? De filmpjes van HDstarcraft zijn leuk om te kijken, maar voorlopig nog flink boven mijn niveau.
Verwijderd
Moet je eens youtube zoeken op "i suck at starcraft 2" echt hele goede tips voor beginners! (het is echt zoVanx schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:07:
Ik sta ook op de winnaarslijst!Tweakers.net bedankt voor deze topactie!
Heeft er iemand tips voor de beginnende starcrafter? Wat zijn handige tutorials om een race goed te leren kennen? De filmpjes van HDstarcraft zijn leuk om te kijken, maar voorlopig nog flink boven mijn niveau.
edit: hier heb je de eerste episode: http://www.youtube.com/watch?v=92Rv-s-7rNk
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 20:17 ]
We hebben besloten dat de we bij deze actie een uitzondering gaan maken. Voor de volgende rondes waarin we keys weggeven, zijn ALLE deelnemers weer vrij om mee te doen, op de winnaars na. Alle anderen worden uit het systeem gehaald en kunnen dan opnieuw meedoen. Dit omdat de winkans op bepaalde momenten 10% was, en er op dat moment dats 9 van de 10 mensen teleurgesteld werden. Om te voorkomen dat we een grote groep buitenspel zetten, kunnen ALLE 'verliezers' dus morgen weer meedoen!
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Verwijderd
rofl is jouw avatar nu de koreaanse tekens van GG?Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:14:
[...]
Moet je eens youtube zoeken op "i suck at starcraft 2" echt hele goede tips voor beginners! (het is echt zo)
edit: hier heb je de eerste episode: http://www.youtube.com/watch?v=92Rv-s-7rNk
Verwijderd
YupVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:13:
[...]
rofl is jouw avatar nu de koreaanse tekens van GG?
Haha wtf is die van jou dan ? 1+1 = 2?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:40 ]
Verwijderd
Wie is er nu erger starcraft minded. Jij voor het plaatsen van zo'n avatar of ik voor het herkennen
Als iemand wil 2v2'en. Met een bronze 1-8 speler. outcast.within
Ik heb dat hele friends gedoe eigenlijk nog niet uitgevogeld.
Door een goed geplaatste Overlord kon ik zijn exp zien of er gebouwd werd. Net toen deze klaar was heb ik er een paar Muta's op afgestuurd, zo zat hij met een eco strop en kon ik hem lekker harassen. Paar minuten later was het GG.
En een ZvZ, vrij snel geexpand en door een Overlord te sacrificen even snel een goed blik op zijn base kunnen werpen. Door een leuke mix van Speedlings en Roaches kwam ik tegen Hydra's. Geen Zergling of niks te bekennen... Ook een GG
Leuk voor mij dat de T "Slightly Favored' was en de Z "Favored"
Ik sta nu nr9 van de Copper Division 3. Ik kruip langzaam mijn weg omhoog!
Door tips van oa Praya speel ik in mijn ogen stukken beter, nog een lange weg naar Platinum te gaan
Eindelijk kan ik nu (steeds beter iig), goed doorbouwen en gevechten houden tegelijk. Hotkeys FTW!
Nu mijn micro (en dus mijn APM) omhoog krikken!
Iemand deze dualcast van HDStarcraft en Husky gezien?: 1/3, 2/3, 3/3
Kan je even goed zien wat een gemiste kans die Z heeft, door te 'besparen' (oid) op een Observer een paar battles en uiteindelijk de game verliezen. Lijkt me ontzettend zuur.
Een vraagje nog:
Wat kan ik tegen een turtelend T doen? De voordeur platstampen is ook niets, en MMM is ook redelijk goed (vooral met upgrades) tegen Mutas.
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-04-2010 22:50 ]
This is the Way.
Turtelende T? Gewoon expo's blijven pakken, op een gegeven moment zou jij zo een enorme lead moeten hebben dat hij gewoon geen units meer kan maken, of jij iig 3 á 4 keer zo snel. Nydus misschien achter in zijn basis.
Oh ja, maak wat broodlords aangezien die OP zijn en keihard fucking met de AI van andere units, broodlords outrangen bunkers en misschien ook wel missle turrets?
[ Voor 86% gewijzigd door MrVegeta op 13-04-2010 22:54 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Brooooooodloooorrrddssss!NoTimeRemains schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:49:
Net weer even twee potjes gespeeld, ik als Z vs een T.
Door een goed geplaatste Overlord kon ik zijn exp zien of er gebouwd werd. Net toen deze klaar was heb ik er een paar Muta's op afgestuurd, zo zat hij met een eco strop en kon ik hem lekker harassen. Paar minuten later was het GG.
En een ZvZ, vrij snel geexpand en door een Overlord te sacrificen even snel een goed blik op zijn base kunnen werpen. Door een leuke mix van Speedlings en Roaches kwam ik tegen Hydra's. Geen Zergling of niks te bekennen... Ook een GG![]()
Leuk voor mij dat de T "Slightly Favored' was en de Z "Favored"
Ik sta nu nr9 van de Copper Division 3. Ik kruip langzaam mijn weg omhoog!
Door tips van oa Praya speel ik in mijn ogen stukken beter, nog een lange weg naar Platinum te gaan![]()
Eindelijk kan ik nu (steeds beter iig), goed doorbouwen en gevechten houden tegelijk. Hotkeys FTW!
Nu mijn micro (en dus mijn APM) omhoog krikken!
Iemand deze dualcast van HDStarcraft en Husky gezien?: 1/3, 2/3, 3/3
Kan je even goed zien wat een gemiste kans die Z heeft, door te 'besparen' (oid) op een Observer een paar battles en uiteindelijk de game verliezen. Lijkt me ontzettend zuur.
Een vraagje nog:
Wat kan ik tegen een turtelend T doen? De voordeur platstampen is ook niets, en MMM is ook redelijk goed (vooral met upgrades) tegen Mutas.
Als hij enorm turtled heb jij map control en meer expo's. Broodlords slopen terrans willekeurig wat(behalve air dan).
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Hell, it's about time I get a freakin key!
Ik verwacht echt veel van deze game. Ik denk dat er na 10 jaar nog steeds nieuwe strategien voor bedacht worden. Kijk maar eens naar de diversiteit van thelittleone. Zelf heb ik vandaag op Warcraft III ook nog een brandnieuwe strategie bedacht: Undead fast expansion.
Voor je van het lachen van je stoel valt, kijk deze replay (eerste game dat ik het probeerde, heeft nog wat kleine aanpassingen nodig): http://www.wcreplays.com/replay.php?m=View&rid=27649
En ja, mijn apm is beschamend laag als ik met undead speel
Starcraft is nog een stukje vrijer in de build order, ik verwacht dus vele geniale build orders en strategien! GO Blizzard!
Ik speel de beta nu al een tijdje en ik heb er erg veel plezier in. Ik volg de game dan ook op de voet.
Ik ben dan ook helemaal fan van het commentaar van http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft en http://www.youtube.com/user/HDstarcraft .
Weten jullie nog meer van dit soort kanalen voor sc2? Ik heb al het kanaal van psistarcraft bekeken, maar ik vind dat maar een arrogante kwast en zijn commentaar is lang niet van het niveau van Husky of HD.
Trouwens ik heb mijn extra key, die je kreeg als een van de eerste beta testers, aan een vriend gegeven. Hij installeerde de key speelde welgeteld 5 minuten en zei "pff dit is te moeilijk en logde weer in op wow.
Nou baalde ik daar ontzettend van, want ik had graag toch even geoefend in een custom game voordat ik online ga. ik heb nogal last van koudwater vrees. Nou heeft er iemand misschien hier iemand zin om even te oefenen met mij? ik heb dringend wat training nodig.
Alvast bedankt.
Overigens kun je ook eerst oefenpotjes spelen op speciale maps voordat je je placement matches (matches die bepalen wat je skill is) gaat spelen.
http://www.livestream.com/striderdoom
dunno
een collega van mij heeft ook geprobeert een key te krijgen, kreeg eerst een helaas melding en na een F5 alsnog een berichtje via pm - is dit een bug? en zo ja, krijgt hij dan wel een key?JJJur schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:51:
Voor de duidelijkheid...
We hebben besloten dat de we bij deze actie een uitzondering gaan maken. Voor de volgende rondes waarin we keys weggeven, zijn ALLE deelnemers weer vrij om mee te doen, op de winnaars na. Alle anderen worden uit het systeem gehaald en kunnen dan opnieuw meedoen. Dit omdat de winkans op bepaalde momenten 10% was, en er op dat moment dats 9 van de 10 mensen teleurgesteld werden. Om te voorkomen dat we een grote groep buitenspel zetten, kunnen ALLE 'verliezers' dus morgen weer meedoen!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
ja en nee, het is wel een bug, maar hij krijgt geen key omdat hij 2x heeft meegedaan, helaas.Verderf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:03:
[...]
een collega van mij heeft ook geprobeert een key te krijgen, kreeg eerst een helaas melding en na een F5 alsnog een berichtje via pm - is dit een bug? en zo ja, krijgt hij dan wel een key?
ik spreek niet namens tweakers, maar dat is wat er waarschijnlijk gaat gebeuren.
helemaal mee eensRoVe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:02:
day\[9] ftw wat mij betreft met zijn day\[9]daily livestream.. hele goede speler en dito commentaar en persoonlijk vind ik hem nog best grappig af en toe
http://www.livestream.com/striderdoom
Verwijderd
Situatie 1. Mijn observer is klaar, halverwege zijn weg richting enemy base maak ik een robo support bay, eenmaal in de basis scout hij 2 starports. Ik cancel de robo bay en maak wat stalkers. Hoeveel ben je dan kwijt?
Situatie 2. Ik zie een vijandige nexus opgaan. Ik schiet hem helemaal lek, maar voordat hij kapot gaat cancelled hij hem.
[ Voor 36% gewijzigd door daanteb op 14-04-2010 10:36 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Ik heb een soortgelijk iets. Ook eerst niks (of misschien juist wel, maar werd het foutief aangegeven) en na een tweede keer wel.Verderf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:03:
[...]
een collega van mij heeft ook geprobeert een key te krijgen, kreeg eerst een helaas melding en na een F5 alsnog een berichtje via pm - is dit een bug? en zo ja, krijgt hij dan wel een key?
Kan je er van uit gaan dat als je een DM hebt, je dan verzekert ben van een key?
hier ook nog nix.daanteb schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:44:
heeft iemand al een key gekregen via 9lives? lees in de topic dat flink aantal mensen aan het spelen zijn, heb zelf nog niks
Verwijderd
...Morphix schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:58:
[...]
Ik heb een soortgelijk iets. Ook eerst niks (of misschien juist wel, maar werd het foutief aangegeven) en na een tweede keer wel.
Kan je er van uit gaan dat als je een DM hebt, je dan verzekert ben van een key?
elke keer dat je die pagina bezoekt heb je X% kans om een key te krijgen, dus als je hem 5x bezoekt heb je bijna gegarandeerd een key.
echter, de crew gaat deze "2e pogingen" er uitfilteren, jullie hebben dus niets gewonnen, tenzij je meteen de eerste keer al eentje had.
de winkans fluctueertDarkKnight schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:09:
Hoeveel keys heeft Tweakers.net eigenlijk gekregen? Want als ik een winkans van 10% hoor, en kijk naar de hoeveelheid mensen in deze topic en de belangstelling voor SC2 in het algemeen, dan denk ik aan makkelijk 1000 (ik doe zomaar een gooi) mensen die probeerden een key te bemachtigen. Dat zijn 100 keys. Toch netjes gedaan om als niet specifieke gaming site zoveel keys te mogen weggeven.
Nee, morgen is er nog een ronde en die is wel op de frontpage.bones schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:46:
is de nieuwe actie te vinden op de frontpage ?
hmmm.. als ik zin hebchrisheid schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:09:
al enige aanduiding hoe laat de actie start?

Er was hier eventjes een bug mee inderdaad. Is gefixed!Verderf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:03:
[...]een collega van mij heeft ook geprobeert een key te krijgen, kreeg eerst een helaas melding en na een F5 alsnog een berichtje via pm - is dit een bug? en zo ja, krijgt hij dan wel een key?
Misschien is er wel iets voor te zeggen het op verschillende tijden te doen?
*kuch*ja ik moet toch testen of het werkt heBartske schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:09:
Heb je eigenlijk zelf al een key JJJur?
Nee grapje, de redactie heeft al langer geleden een key van Blizzard gehad, en daarmee speelt mijn lieftallige collega Paul. Zelf sta ik niet zo te springen om SC2 te spelen, heb het druk zat met andere games
Voor sinterklaas spelen is natuurlijk veel leuker dan zelf spelenJJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:21:
[...]
*kuch*ja ik moet toch testen of het werkt he*kuch*
Nee grapje, de redactie heeft al langer geleden een key van Blizzard gehad, en daarmee speelt mijn lieftallige collega Paul. Zelf sta ik niet zo te springen om SC2 te spelen, heb het druk zat met andere games
Beta is gewoon fijn om dingen uit te proberen en te testen, waar is de beta anders voor? Die ranking boeit helemaal niet
[ Voor 39% gewijzigd door Pedr0 op 14-04-2010 11:30 ]
Bah wat heb ik een hekel aan die baneling rush. 5 banelings op m'n supply depot en dan 30 speedlings in m'n basisPedr0 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:30:
Ik ben helemaal into the baneling rush atm, echt grappig gewoon! Echt constant van "WTF :O"
Beta is gewoon fijn om dingen uit te proberen en te testen, waar is de beta anders voor? Die ranking boeit helemaal niet
maar krijgt hij nou wel of niet een key, daar ging het me eigenlijk omJJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:08:
Er was hier eventjes een bug mee inderdaad. Is gefixed!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hoe moet ik dit antwoord interpreteren? Gisteren stond er op de frontpage dat er vandaag weer een actie is. Jij antwoord nu dat het nog een dag extra duurt voor de actie weer op de frontpage komt. Of komt er een actie vandaag die niet op de frontpage komt?JJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:08:
Nee, morgen is er nog een ronde en die is wel op de frontpage.
Volgens mij heeft de actie van gisteren niet op de frontpage gestaan. In ieder geval zeker niet de eerste [zoveel] minuten. Daardoor was de winkans van gisteren hoger dan die voor de actie van vandaag als ik JJJur zijn berichten goed heb gevolgd.morpheus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:42:
[...]
Hoe moet ik dit antwoord interpreteren? Gisteren stond er op de frontpage dat er vandaag weer een actie is. Jij antwoord nu dat het nog een dag extra duurt voor de actie weer op de frontpage komt. Of komt er een actie vandaag die niet op de frontpage komt?
250 keys. Erg netjes.JJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:08:
[...]
de winkans fluctueertwe kunnen dat live veranderen. Gisteren zijn er 125 winnaars geselecteerd, vandaag weer 125.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
hetzelfde hier. Maar B.net is wel down, dus misschien zijn ze een update aan het doen voor de volgende wave? Anyway ik probeer hier ook mee te doen, met 9lives weet je maar nooit wat er mis gaat (toch maar amateuristisch tov hier). Moest ik er twee hebben dan zal ik hem hier ergens weggeven aan degene die hem volgens mij het meest verdient
heh ja, ik dacht juist ik heb al een key dus doe hier bewust niet mee, misschien toch ff moeten doenNiosus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:41:
[...]
hetzelfde hier. Maar B.net is wel down, dus misschien zijn ze een update aan het doen voor de volgende wave? Anyway ik probeer hier ook mee te doen, met 9lives weet je maar nooit wat er mis gaat (toch maar amateuristisch tov hier). Moest ik er twee hebben dan zal ik hem hier ergens weggeven aan degene die hem volgens mij het meest verdient

[ Voor 48% gewijzigd door Tweakjur op 14-04-2010 13:13 ]
NiceJJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:
pssst.. ze staan er weer.. zelfde pagina als gisteren.. GO!
[ Voor 4% gewijzigd door Lukin op 14-04-2010 13:14 ]
Never mindNiosus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:41:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Lordsauron op 14-04-2010 13:16 ]
Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat was onverwachtGefeliciteerd, je staat op de lijst met winnaars van een StarCraft 2-bètakey!
Anders ga ik even bootcamp installeren
The dude abides @ MartinDude#2420
redactieblog: Tweakers.net geeft SC II-bètakeys weg - Reloaded!
Alleen ik krijg weer geen key !!!!!!!!!
Aangezien sommige mensen niet hebben "gewonnen" denk ik het eersteMartinDude schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:21:
Wint iedereen? 2 vrienden, een collega van een van hen en ikzelf hebben gewonnen. Of we hebben veel geluk, of er klopt iets niet.
klopt het dat hij mensen die gisteren al gewonnen hebben standaard nogmaals een gefeliciteerd dm stuurd? heb het bericht nu namelijk 2x
*doet een dansje*Lukin schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:23:
[...]
Aangezien sommige mensen niet hebben "gewonnen" denk ik het eerste
The dude abides @ MartinDude#2420
Verwijderd
Goeie actie!
En.... yaaay,
Gefeliciteerd, je staat op de lijst met winnaars van een StarCraft 2-bètakey!

(nee, heb niet gefreshed of iets)
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
Thomaszki schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:19:
[...]
Dat was onverwachtIs de beta ook voor de mac verkrijgbaar?
Anders ga ik even bootcamp installeren
8. Re: #BlizzChat Developer Chat on Twitter – 3/ 03/12/2010 04:33:57
Bedankt t.net ben dit maal wel in de prijzen gevallenQ. Mac beta please! Any information?
A. We are currently working on a Mac version of the beta and hope to release it sometime in April. Hang in there!!
De vraag is nu of ik echt een heb of niet
[ Voor 10% gewijzigd door mattderi op 14-04-2010 13:29 ]
tenzij hij je dus standaard dat bericht stuurd omdat je al gewonnen hebtmattderi schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:28:
@JJJur: Er moet toch een bugje zitten vrees ik. Ik heb al drie DM's ontvangen dat ik een key gewonnen heb. Ik kon twee keer na elkaar meedoen, terwijl ik gisteren ook al een DM gekregen had dat ik een key ontvangen heb.
De vraag is nu of ik echt een heb of niet
Bedankt, dan wacht ik heel even op de mac client. Geen zin om voor die paar weken bootcamp te installeren.Soar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:28:
[...]8. Re: #BlizzChat Developer Chat on Twitter – 3/ 03/12/2010 04:33:57
[...]
Bedankt t.net ben dit maal wel in de prijzen gevallen
Verder toch "normaal" dat je meerdere malen een mail binnen kunt krijgen dat je gewonnen hebt. Dit bevestigd gewoon dat je op de lijst staat die tweakers.net opstuurd.
Ik gokte erop dat je om 13:37 zou postenJJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:
pssst.. ze staan er weer.. zelfde pagina als gisteren.. GO!
klopt.. je kunt zovaak aanvragen als je wilt, hey systeem registreert je echt maar 1xVerderf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:30:
[...]
tenzij hij je dus standaard dat bericht stuurd omdat je al gewonnen hebt
edit: de keys zijn alweer op voor vandaag
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakjur op 14-04-2010 13:44 ]
Ik heb zelden of nooit geluk met dit soort zaken, maar nu heb ik een key te pakken!
Nu moet ik het alleen nog volhouden tot Blizzard eraan toekomt de key daadwerkelijk te versturen

Volgens mij nog niet. De mac client zou "ergens in april" komen, maar een datum heb ik er nog niet voor gezien.Dat was onverwacht Is de beta ook voor de mac verkrijgbaar?
"The greatest harm can result from the best intentions"
Verwijderd
dat is hierboven al gezegd, when it's doneVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:46:
hoe lang kan het duren voor blizzard de keys opstuurd?
tof, thanksJJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:41:
[...]
klopt.. je kunt zovaak aanvragen als je wilt, hey systeem registreert je echt maar 1xals jij graag 100 DM's wil dat je hebt gewonnen, dan kan dat
edit: de keys zijn alweer op voor vandaag
Weet ik in ieder geval dat ik niet een andere tweaker zijn key gejat heb
Puur uit interesse in zo'n systeem, het lijkt namelijk vrij hoog. Als ik de positieve reacties tegen de negatieve uitzet
Word leuk straks, een hele golf Tweakers over de Bèta heen.
[ Voor 5% gewijzigd door takkenjong op 14-04-2010 14:07 ]
Wel een mooie pot tegen een P gewonnen, zijn Zealot rush op mijn exp maar net kunnen afslaan, toen doorstoten naar zijn exp.
Broodlords vs T zijn idd erg OP
This is the Way.
Broodlords zijn ook vs P erg goed.NoTimeRemains schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:05:
Net weer een paar potjes gespeeld en ik moest tegen ene 'Alucard' (MrVegeta?), Z, erg frustrerend dat ik niet reageerde op een goede rush.
Wel een mooie pot tegen een P gewonnen, zijn Zealot rush op mijn exp maar net kunnen afslaan, toen doorstoten naar zijn exp.
Broodlords vs T zijn idd erg OPbedankt voor de tip!
ik wil ook ganken ( niet dat ik tijd heb maar dan maar s'nachts gamen kekeke ).
zoiets.. ik wissel het wat afVanx schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:02:
JJJur, zou je ons kunnen vertellen wat de winstkans was?
Puur uit interesse in zo'n systeem, het lijkt namelijk vrij hoog. Als ik de positieve reacties tegen de negatieve uitzet75% ofzo?
Word leuk straks, een hele golf Tweakers over de Bèta heen.
Morgen zal ie overigens flink lager staan door de meer massale toestroom die we verwachten via de frontpage.
Verdorie, ik had het vanochtend verkeerd gelezen. Ik had over nog heengelezen en dacht dat JJJur bedoelde dat de ronde naar morgen was verschovenJJJur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:08:
[...]
Nee, morgen is er nog een ronde en die is wel op de frontpage.

Ik ook, en daarnaast krijg ik nu bij het inloggen op battle.net: "This service is not available". Zal wel tijdelijke storing zijn?El_Hefe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:00:
hmm ik kan starcraft niet meer downloaden, als ik naar manage game ga krijg ik een error...
Woensdag maintance day? Dat is iig wel met WoW zo en vaak doen ze dan ook battle.net dingen regellen.DJMurtz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:09:
[...]
Ik ook, en daarnaast krijg ik nu bij het inloggen op battle.net: "This service is not available". Zal wel tijdelijke storing zijn?
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Doet het alweer, en kan nu ook de beta downloaden, Toppie.ErwienO schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:10:
[...]
Woensdag maintance day? Dat is iig wel met WoW zo en vaak doen ze dan ook battle.net dingen regellen.
En dan te bedenken dat ik zowel gisteren als vandaag te laat was voor de Tweakers actie, maar tot mijn grote verbazing krijg ik toch een beta invite, rechtstreeks door mijn inschrijving via battle.net!
Heb ik ook last van idd, heb inmiddels al een support ticket @ Blizzard ingeschotenDJMurtz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:09:
[...]
Ik ook, en daarnaast krijg ik nu bij het inloggen op battle.net: "This service is not available". Zal wel tijdelijke storing zijn?
- Banshee rush (11Starport, vooral effectief tegen Zerg, minder tegen Toss en niet tegen Terran)
- Thor rush (Zeer goed tegen Toss en redelijk tegen Zerg en Terran)
- Reaper Rush (Zeer, zeer goed tegen Toss, wordt atm als gamebreaker gezien omdat Toss NIET snel genoeg een Stalker kan maken en de Reaper dus ongehinderd door kan gaan. Enige counter lijkt 9Forge te zijn, maar dan cripple je jezelf)
- Bunker rush (Redelijk goed tegen Toss en Terran, maar bijna onhandelbaar tegen een Zerg, vooral als 'ie fast expo - non roaches gaat)
En ga zo maar door. Toss kan door MMM+2 Ghosts verslagen worden, Zerg heeft ook weinig tegen MMM behalve een gekke Banelingheavy build, of Infestors die eigenlijk te zwak zijn om te gebruiken en eigenlijk te laat komen, en ik begin hier het idee te krijgen dat Terran het beste ras is.
Daarnaast krijg ik het gevoel dat Zerg en Toss gewoon nog niet af zijn, met name Zerg. Ze hebben minder units, meer gaten in hun abilities, en waren alleen maar sterk omdat Roaches en Mutas ownden. ZvZ is niet leuk, en tegen Toss begint Zerg ook seeds vaker te falen doordat Toss nu niet meer bang hoeft te zijn voor Roaches - wat ik overigens een goed ding vind.
Toss daarentegen is crippled tegen air en moet maar proberen te verdedigen en map control op te geven totdat er een timing push kan worden gedaan. Mutas zijn af te weren als je Stalkers, Sentries, Cannons en Phoenixes hebt, en met goede miro kan je dan ook nog met de Phoenixes wat Overlords slopen. Daarna is Zerg dood, want niet veel kan op tegen een army als dat.
Protoss legt het af tegen Terran, Terran legt het niet echt meer af, en Zerg legt het af tegen Terran en in veel mindere mate Protoss. Nu speel ik de afgelopen tijd veel Zerg, dus ik ben een beetje biased op het moment, maar ook Toss heeft nog veel problemen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
RAAAAAARRGHHH!!!!!!
Nog even en ik ga de bijl in mn pc zetten! Er gaan spullen sneuvelen als ik niet snel een key krijg! Jammer genoeg heb ik geen psi blades of Gauss rifles om mijn frustraties te uiten..
Voor een heleboel mensen, zeker in dit topic, die al tijden over dit spel zitten te kwijlen en het op de voet volgen zijn dit soort opmerkingen niet heel leuk om te lezenSibert schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:52:
Ik heb een key terwijl ik nog nooit van het spel gehoord had
Sibert schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:52:
Ik heb een key terwijl ik nog nooit van het spel gehoord had

Wil overigens niet zeggen dat ik het je niet gun, ;-) veel plezier ermee maar dat zal zeker lukken!
[ Voor 11% gewijzigd door Into2 op 14-04-2010 19:07 ]
Dit topic is gesloten.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!