Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het sc2 toernooi topic nog niet volgen.
Toernooi 2 Blizzboy bmt kryptonite scrub less scrub extravaganza is van start gegaan en de eerste game is gecast en wel te zien in HD op het blizzboy kanaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:44
Lees de topicwaarschuwing nog maar een keer..

[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 13-05-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik word gesloopt in platinum... :(

tijd om meer vids te kijken, de protoss ball ownt me
en terran harras wil ik het al helemaal niet over hebben, poep banshe's die altijd komen als ik er nog niet klaar voor ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkbaar kan een medivac alles van zerg healen...
zelfs als de boel geburrowd is, handig in 2v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Medivac healed alles wat bio is. :) Btw gebruiken terran spelers hier wel eens de sensor tower? Zie niet dat de toren vaak gebruik wordt in games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand heeft mij er ooit goed mee gepakt anders. Ik molde ze niet omdat ik het gevaar er niet van inzag. Later snapte ik dat ie (duh) steeds zag waar m'n probes heen gingen voor m'n expansions, omdat ie ze zo netjes uiteen had gezet. Noobfout deluxe natuurlijk, maar had wel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig als je maatje in 2v2 word gekickt omdat zijn PC de game aan het vertragen is |:(
binnen 5 sec na het begin van de match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:28:
De Medivac healed alles wat bio is. :) Btw gebruiken terran spelers hier wel eens de sensor tower? Zie niet dat de toren vaak gebruik wordt in games..
Handig voor map control en in macro games. Als je veel expansies hebt in iedere expansie een tower scheelt veel maar ze worden vaak overgeslagen of spelers komen er niet aan toe(op hoger niveau dan->de replays van de Pr0's). Er zijn sowiezo weinig top terran players(Cauthonluck vond ik een vrij goeie stijl hebben! Games van hem tegen Thelittleone waren ook echt nice).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo duur zijn ze uiteindelijk niet, vanavond maar wat games proberen met die dingen. :) Ik ga gelijk de replays even bekijken van Cauthonluck, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Edit: Nvm

[ Voor 116% gewijzigd door Postius op 13-05-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb ik een hekel aan terran :/

elke terran die ik tegenkom gaat campen, campen, en nog meer campen, uiteindelijk versla ik ze wel als hun main uit resources is, maar dan zijn we 20 min verder :/

denet kwam ik er weer een tegen, zijn build order bestond voor 90% uit:

marines
banishees
nog meer marines
:/

en die andere 10%? dan waren AA-towers

lang leve void rays :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:02:

elke terran die ik tegenkom gaat campen, campen, en nog meer campen, uiteindelijk versla ik ze wel als hun main uit resources is, maar dan zijn we 20 min verder :/

marines
banishees
nog meer marines

Ik zie het probleem niet van gratis wins :9.

Voor iedereen die wilt weten hoe je een reaper kan gebruiken:
http://www.megaupload.com/?d=6FIPY0PU
Dit zijn de games van mij tegen AlexOo voor het toernooi. Het is een best out of 3, we zijn allebei gold spelers maar de games worden nog gecast door de blizzboys ;).
Maar als je aardig reaper gebruik wilt zien moet je game 2 even kijken :+ .

(soms doet die link het niet weet niet waarom, ligt aan mega upload. Over het algemeen doet ie het wel).

[ Voor 29% gewijzigd door Postius op 13-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Wat moet een Terran dan? Terran heeft (kan) een sterke verdediging opzetten! Ja loop jij je daar maar lekker op dood. Elk ras heeft zo zijn pro's en con's. Zerg expand heel snel en heeft muta's, Protoss heeft dure maar sterke units en met goede micro erg sterk. Terran heeft marines. Nuff said.

@postius. Drop je die ff in de mail naar Blizzboys@gmail.com ? Ik en Sneek hebben prolly vanavond wel even tijd om wat games te casten. En Terran doe ik sowieso graag ;).

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2010 17:12 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:02:

marines
banishees
nog meer marines

dus.... :>

edit: on mn comment wat minder lam te maken... terran _moet_ met veel marines aan de gang early game anders hebben we standaard verloren tegen void ray rushes. dat hij banshees maakt kan best aangezien die voldoende anti air heeft en het kan ook wat helpen met harassment om de P wat tegen te houden zodat die niet de hele map gratis heeft. of hij met die matchup kan winnen weet ik niet maar ik zou persoonlijk voor marines+ghosts gaan en van daaruit verder werken: ie: meer marauders toevoegen, of naar vikings werken als void rays blijven komen ofzo.

[ Voor 34% gewijzigd door kevz op 13-05-2010 17:18 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best part was nog wel wat ik aardig wat gebouwen wist te slopen met 1 void ray, o.a. al zijn luchtafweergeschut :P

ben niet zo'n fan van mass ray, die dingen zijn mij te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:21:
best part was nog wel wat ik aardig wat gebouwen wist te slopen met 1 void ray, o.a. al zijn luchtafweergeschut :P

ben niet zo'n fan van mass ray, die dingen zijn mij te traag.
Ze hebben een speed upgrade he, ik weet alleen niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee toch? aleen observers en die warp dingen hebben speed upgrade.

edit: wel dus, in fleet bacon

ga ik ff testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:21

nFo

Wmm schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:43:
[...]

Omdat de beste RTS game na 11 jaar eindelijk een opvolger krijgt. Daarnaast is die RTS game de meest succesvolle e-sports titel ooit en zorgt het Blizzard stempel inderdaad voor nog net die extra push ;).
Ja oke, wacht wel op de demo.
Kan ik het is even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
Tegen Terran heb ik 2 dingen te zeggen:

Ten eerste: Laat ze maar doen jij hebt map control en kan gemakkelijk alles innemen van expansions inclusief de gold expansions.

Ten tweede: Vlieg met observer boven de Wallin of er iets naast. Blink met stalkers in de troepen van uw tegenstander en snipe alles dat niet marine/marauder is. Blink terug of ga verder en beuk ondetussen met immortals/zealots/sentries op zijn voordeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie vaker de term snipen icm stalkers. Wat houdt dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
apNia schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:12:
Ik zie vaker de term snipen icm stalkers. Wat houdt dat in?
Goeie units tegen gebouwen of mobility, ergens naar binnen rennen en dan HQ killen en weer weg rennen.

Marauders zijn hiervoor geschikt vanwege hun damage en stim, stalkers ook ivm blink. Zerg is wat minder geschikt voor snipes maar de term wordt gebruikt als je ook je leger ergens naar binnen rent hq killed en weer wegrent.

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 13-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Postius schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Goeie units tegen gebouwen of mobility, ergens naar binnen rennen en dan HQ killen en weer weg rennen.

Marauders zijn hiervoor geschikt vanwege hun damage en stim, stalkers ook ivm blink. Zerg is wat minder geschikt voor snipes maar de term wordt gebruikt als je ook je leger ergens naar binnen rent hq killed en weer wegrent.
Niet helemaal, het is gewoon focus fire op een unit zetten zodat die heel snel neergaan. Bijvoorbeeld tegen een Teran army in die zijn army blinken en dan focus fire op tanks/thor zodat die heel snel neergaan. Je kan het ook doen bij HQ en dan noemen ze het ook snipen maar bij units noemt het ook snipen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK kort gezegd is snipen dus al je units richten op één unit van het counter-army?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dat is focus-fire :p Al is het zo goed als hetzelfde. Snipen is een unit of gebouw vlug slopen en weer retreaten en Focus Fire doe je in een gevecht bv Immortals vs Stalkers terwijl je Stalkers Void Rays aanvallen oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik heb een beta key over die digitaal stof ligt te vangen.

PM me wanneer je het wilt hebben. Morgen 14/5/2010 zo rond ~20:00 verloot ik het onder de liefhebbers. Dubbele PM's worden uit de loting gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blegh

Net verloren in 2v2, Ik Protoss, teamgenoot Terran vs Zerg & Protoss.

Ik heb een sterk grondleger met Colossus, Stalkers, Zealots met veel upgrades, maar geen anti-air. Tegenstander Terran heeft Battlecruisers. Teamgenoot Terran doet niet veel, ik zeg tegen hem dat hij veel Vikings moet maken en andere anti-air. Doet hij wel maar heel weinig.

Uiteindelijk zijn air units weten te slopen met cannons, phoenix' etc, maar een 2e aanval met ~10 battlecruisers overleeft mijn hoofdbasis niet, maar ik net (2 void rays over).

Helaas moest ik toen gaan eten, maar wat zijn nou goede air counters voor de protoss? Muta's kan ik makkelijk hebben, Corruptors ook nog wel, maar Battlecruisers krijg ik gewoon niet snel genoeg kapot. Void rays werken wel, maar in een verhouding 8:1 in groepen oid.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zojuist ook een leuk potje gehad, ik ging voids only, mijn teammaat zoog redelijk, had alleen zealots en wat stalkers. We worden aangevallen, ipv met mijn void ray te verdedigen ga ik naar enemy camp, daar snel alle hoofdgebouwen/pylons en dergelijke vernietigd. Toen werd het een wedstrijdje wie met zijn overgebleven leger het snelst de andere tegenstander kon vernietigen. Nou dat was ik gelukkig :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:16
Ik blaas net mijn banelings op ipv van te unborrowen... ;w

Echt een mooie actie 8)7 .

[ Voor 20% gewijzigd door Baardmeester op 13-05-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:09:

Helaas moest ik toen gaan eten, maar wat zijn nou goede air counters voor de protoss? Muta's kan ik makkelijk hebben, Corruptors ook nog wel, maar Battlecruisers krijg ik gewoon niet snel genoeg kapot. Void rays werken wel, maar in een verhouding 8:1 in groepen oid.
stalkers met blink en phoenixen vs muta's (bonus vs light)

void rays zijn vrij... kut in kleine aantallen, de viking blijft wat mij betreft heer en meester van het luchtruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GVD

Net zwaar onderweg om te gaan winnen, crashed SC2 ineens.. :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baardmeester schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:15:
Ik blaas net mijn banelings op ipv van te unborrowen... ;w

Echt een mooie actie 8)7 .
X ipv R ja ? :P De X van eXplode vergeet ik nooit meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:40:
[...]

X ipv R ja ? :P De X van eXplode vergeet ik nooit meer :D
Ik drukte met de muis. Ik heb nog niet alle shortcuts in mijn hoofd zitten. Maar deze krijgt nu even prioriteit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server down! NOO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net toen ik een match aan het spelen was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja lekker.. Zorg dan dat je 5 min van te voren geen nieuwe games kunt starten :(

Ben benieuwd of dit nu als een Loss meegeteld wordt :( Stond wel "You were droppped"
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:22:
[...]

stalkers met blink en phoenixen vs muta's (bonus vs light)

void rays zijn vrij... kut in kleine aantallen, de viking blijft wat mij betreft heer en meester van het luchtruim.
Muta's heb ik ook geen probleem me, Battlecruisers wel...

Maar goed, dat was in de practice games, heb nu met een andere noob 2 potjes gedaan in de placement matches, allebei verloren. Moet dus niet direct een 2e basis gaan bouwen :P

[ Voor 61% gewijzigd door Angeloonie op 13-05-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:37
Angeloonie schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:05:
Ja lekker.. Zorg dan dat je 5 min van te voren geen nieuwe games kunt starten :(

Ben benieuwd of dit nu als een Loss meegeteld wordt :( Stond wel "You were droppped"

[...]

Muta's heb ik ook geen probleem me, Battlecruisers wel...

Maar goed, dat was in de practice games, heb nu met een andere noob 2 potjes gedaan in de placement matches, allebei verloren. Moet dus niet direct een 2e basis gaan bouwen :P
had het zelfde idd. zou niet zo fijn zijn voor mijn placement matches. was mijn 3e placement game 2v2. eerst start ik het spel en doet mijn tegenstanders helemaal niets. gewoon afk. dus loss. volgende game dropped 1 van de 2 tegenstanders na 10 seconden. weer gg dus.

3e match begint en na 10 seconden in de game komt de melding "server shutting down in 5 minutes" nog geen gg dus iedereen een loss denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarCraft II Beta -- Patch 12 (version 0.14.0.15343)

The latest patch notes can always be found on our StarCraft II Beta General Discussion forum.

Balance Changes

* PROTOSS
o Forge
+ Build time increased from 35 to 45.
+ Life and shield values decreased from 550/550 to 400/400.

o Mothership
+ Vortex now removes Force Fields within its area of effect.

* TERRAN
o Thor
+ Radius decreased from 1.375 to 0.8125.
+ Model size reduced to match new radius.

* ZERG
o Roach
+ Supply count increased from 1 to 2.

User Interface

* Several Hotkey changes have been made (German client only).

Bug Fixes

* Fixed a crash which sometimes occurred when quitting the program.
Roaches naar 2 supply :o

Een we krijgen een baby Thor? 40% kleiner dan voorheen..

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 13-05-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Zwaaaare nerfs, gelukkig is die protoss nerf niet zo hard. Maar die roach nerf is echt hard, verschiet er even van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit die roach nerf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roaches waren imo ook te goed, als protoss kan je niets anders dan imortals maken, en die zijn 3x zo duur :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Forge build time zal wel zijn om de cannon rushes te vertragen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:19:
roaches waren imo ook te goed, als protoss kan je niets anders dan imortals maken, en die zijn 3x zo duur :N
Ja maar het voelde niet imbalanced.. gewoon kwestie van goed scouten...

[ Voor 60% gewijzigd door apNia op 13-05-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent die radius van thor? dat ze minder ver kunnen schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 16:24
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:31:
Volgens mij de grootte qua vakjes die een unit inneemt op het speelveld, wat te zien is als een gele circle om de unit heen als je hem selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:31:
Ik gok de omvang van het wireframe oid. Dan kunnen er meer Thors op een vierkante meter staan. Het model wordt aangepast zodat ze er ook kleiner uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
En 1 immortal wint het van 3 roaches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ben benieuwd of de Thors nu wat makkelijker kunnen rondlopen :). Ze waren veel te groot om te gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
mwa..

Ik gebruikte roaches minder en minder dus zal het niet al te veel merken. Al had ik niet het idee dat roachers echt overpowered waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben blij dat ze thors kleiner hebben gemaakt , die dingen had ik is vast in mijn basis mijn marines konden naar buiten ,maar mij thors zaten vast faal ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Belangrijkste vergeten:
We have a small patch (version 0.14.0.15318) this week, but it fixes a major bug (being unable to exit the game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze bij de verkleining van de thor de pitch van de voice verhogen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:41:
Ja ben blij dat ze thors kleiner hebben gemaakt , die dingen had ik is vast in mijn basis mijn marines konden naar buiten ,maar mij thors zaten vast faal ;d
`
Ze hadden Thors ook kangoeroe leggs kunnen geven (als upgrade) dat ze over gebouwen kunnen hoppen :> :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:45:
[...]

`
Ze hadden Thors ook kangoeroe leggs kunnen geven (als upgrade) dat ze over gebouwen kunnen hoppen :> :D.
En als ze mis springen en per ongeluk op je gebouwen landen deze gelowerd zijn als supply depots ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/b638s8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Net de patch geïnstalleerd, maar nu tripped hij helemaal. Ik krijg constant berichtjes dat battle.net under maintenance is. Hopelijk is het weg als de server weer up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:45:
[...]

`
Ik heb jouw ge add bij friends ,ik wou je match spectaten maar je hebt me niet ge accept of dunno :P
alucardu.hellsing toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Our first Situation Report took a look at the changes with Patch 11 and while not a large patch, we wanted to continue sharing our insight on balance changes with Patch 12. Please keep in mind that we are continuing to keep a close eye on many of these changes to better gauge their effects and may not apply all of our planned changes into any one patch. This allows us to track the effects a bit better and layer in our planned changes to better set the pace of how they affect balance overall.

We have a few minor changes implemented as a part of the balance for this patch and are also planning some more ability changes for the zerg in the next.

Thor - Radius decreased from 1.375 to 0.8125. Model size reduced to match new radius.

We have reduced the physical and pathing size of the Thor just to make him more useable. This will end up being a minor buff to the Thor (which he didn’t really need). We made the change just to make him less frustrating to use. We’ll be keeping a close eye on how this change plays out and if Thors become too dominant we will deal with them in other ways in future patches.

Forge - Build time increased from 35 to 45. Life and shield values decreased from 550/550 to 400/400.

We are seeing a Photon Cannon rush against protoss and zerg. Against protoss, players usually use a cliff edge or the enemy minerals in combination with their forge to protect their pylon. Against zerg, you can use the Forge and Pylon to block the zerg player’s ramp. We have a few numbers we can tweak to fix this, build time on the Forge being the most obvious. However if we make the build time too high it will be difficult to panic build a Forge and Cannons to block a badly played cloak attack. So we are going to try a mixture of health nerfs to the Forge and a small timing change.

Mothership - Vortex now removes Force Fields within its area of effect.

Vortex continues to be an exciting ability with some known issues. Limiting how Force Fields are used around Vortexes will help fix a few exploitable situations. Our thanks go to the community for continuing to find and report issues with it. =)

Roach - Supply count increased from 1 to 2.

Roaches are just too mighty to be a 1 supply unit. In 200 supply battles Roaches can be very difficult to deal with even with the correct counters in play by protoss or terran players.

As always, we appreciate the ongoing constructive feedback and will continue to closely monitor the effects of these changes within the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap, hoe laag heb jij de grafische instellingen staan?

Of komt het door het .png formaat?

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-05-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
yeah! maar thors per m2! heeeeel belangerijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het heeft niet zoveel met Thors per m2 te maken maar meer dat ze overal vast zitten :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Spammen doen we maar ergens anders.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 13-05-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Kan iemand bevestigen of ze alle accounts gereset hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:46
kdijkstra schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:17:
Kan iemand bevestigen of ze alle accounts gereset hebben?
Nee, want ik kom er überhaupt niet in nu.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Lees eens de topicwaarschuwing, houdt het ontopic en nuttig.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 13-05-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de roach weinig te zien zal zijn tijdens de looptijd van deze patch. jammer, zerg heeft mi al weinig interessante units tov de andere rassen. bovendien vind ik massa bij zerg passen. nerf de roach dan iets als het echt zo nodig is (IS het uberhaupt wel nodig...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:43:
Ik hoop dat ze bij de verkleining van de thor de pitch van de voice verhogen. :D
lol
Flghter1982 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:32:
hurry blizz. we willen zerg ownen haha.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:40
Baardmeester schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:49:
Net de patch geïnstalleerd, maar nu tripped hij helemaal. Ik krijg constant berichtjes dat battle.net under maintenance is. Hopelijk is het weg als de server weer up is.
ik ben blij dat ik niet de enige ben. hebben ze het uitlog probleem opgelost krijg je dit lol. maar je kunt het flippen onderbreken door op de esc toets te drukken.

overigens ben ik erg nieuwsgierig waarom ze de live and shield van de forge hebben verlaagt en de build time hebben verhoogt ? is dit om cannon rush tegen te gaan ofzo ??
aangezien ikzelf nog alltijd elke cannon rush heb kunnen tegen houden. (gezien ik toch al niet de meest geweldige speler ben (bronze league)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
fuqua schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:17:
[...]

ik ben blij dat ik niet de enige ben. hebben ze het uitlog probleem opgelost krijg je dit lol. maar je kunt het flippen onderbreken door op de esc toets te drukken.

overigens ben ik erg nieuwsgierig waarom ze de live and shield van de forge hebben verlaagt en de build time hebben verhoogt ? is dit om cannon rush tegen te gaan ofzo ??
aangezien ikzelf nog alltijd elke cannon rush heb kunnen tegen houden. (gezien ik toch al niet de meest geweldige speler ben (bronze league)).
11 posts boven je staat het antwoord :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:40
Postius schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:20:
[...]

11 posts boven je staat het antwoord :F
lol en meteen heb ik je dag verpest. maar goed bleek dus mijn vermoeden klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Iemand enig idee wanneer Battle.net weer online is?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Hey

Ik kan niet spelen.

Hij zegt battle.net is down ?

Maar ik heb betaald voor starcraft. Waarom is ie dan down ? Krijg ik nog geld terug of niet ?

Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens bekend waarom het down is? Soort van Server status site ofzo? Battle.net status op hun site geeft alleen iets van Diablo weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

DeVoTioN schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:07:
Hey

Ik kan niet spelen.

Maar ik heb betaald voor starcraft. Waarom is ie dan down ? Krijg ik nog geld terug of niet ?

Dank u _/-\o_
Sarcasme? Hoe wil ik béta testen als het spel down ligt door een update ;).

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Vectrox schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:06:
/me Pakt glazen bol
Hm... werkt niet :(.
DeVoTioN schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:07:
Hey

Ik kan niet spelen.

Dank u _/-\o_
Nee.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:07:
Is er ergens bekend waarom het down is? Soort van Server status site ofzo? Battle.net status op hun site geeft alleen iets van Diablo weer.
Het is waarschijnlijk down omdat er iets niet werkt.

Ik ben benieuwd... als we nou een maploader gebruiker, kunnen we dan al met de nieuwe patch spelen? Lijkt me wel... eens kijken naar die Thor change :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Vectrox schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:06:
It's done when it's done
MrVegeta schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:11:
Ik ben benieuwd... als we nou een maploader gebruiker, kunnen we dan al met de nieuwe patch spelen? Lijkt me wel... eens kijken naar die Thor change :).
Nou ik weet nog van toen ik nog tegen cracked AI speelde, dat lazylaunch lekker wat virussen gaf :(

[ Voor 48% gewijzigd door Soulizer op 14-05-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Soulizer schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:15:
[...]

It's done when it's done
Inderdaad ja ! :p

[ Voor 5% gewijzigd door DeVoTioN op 14-05-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
DeVoTioN schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:16:

If:

Moraalnerd?

Then:
Inderdaad ja ! :p

Else:
DeVoTioN wijzigde dit bericht 14-05-2010 00:19 (5%)
Geintje moet kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De downtime van battle.net toont wel aan hoe afhankelijk we van Blizzard zijn geworden. Vroegah (toen alles beter was :+ ) konden we tenminste lekker Lannen tegen elkaar of een potje skirmish tegen de computer spelen zonder dat inloggedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, belachelijk is dat. Je komt niet eens in het spel zonder internet of zonder hun servers. Vroegah kon je gewoon het IP-adres van je vriendje intikken en meteen spelen. En dat je ook moet inloggen om bij de single player te komen is helemaal belachelijk. Als ze stoppen met de support (zal wel 20 jaar duren, Blizzard kennende) dan hoop ik dat ze een update uitbrengen dat men eigen servers oid kan opzetten. En anders zal er wel een hack voor komen.

Dat er geen LAN op zit is ook stom, zoveel invloed kan dat toch niet hebben op illegaal gebruik? Online spelen kan alleen maar op een omslachtige manier als er wél LAN op zou zitten, en de online-multiplayer is toch de reden waarvoor de meeste mensen dit spel willen hebben. En de meeste potjes worden toch online gespeeld. Er is niemand die alleen LAN'ed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
FezzFest schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:56:
De downtime van battle.net toont wel aan hoe afhankelijk we van Blizzard zijn geworden. Vroegah (toen alles beter was :+ ) konden we tenminste lekker Lannen tegen elkaar of een potje skirmish tegen de computer spelen zonder dat inloggedoe.
Inderdaad ja, natuurlijk gaan ze in de toekomst wel rekening houden met de tijd waarop ze in Europa updaten maar dan nog zul je wel eens dagdelen niet kunnen spelen omdat er toevallig een update wordt geïnstalleerd. Maarja, het ziet er naar uit dat we hiermee moeten zullen leven.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Ooooh dat was een lekker potje :) *Eindelijk weer eens winnen*

Ik had eigenlijk eerst gehoopt op een PvZ match, want ik wilde een andere tactiek uitproberen: Zo snel mogelijk voidrays maken aangezien het voor Zerg redelijk lang kan duren (althans, die tactiek was zeer effectief tegen mij |:( ) om snel aerial defenses aan te maken.

Uiteindelijk werd het een aardig leuke PvP, telkens met groepjes tegen elkaar, stalkers en zealots, maar omdat ik veel defenses had en daarnaast ook nog een stapeltje zealots had, kon ik meer focussen op tech, en daardoor waren mijn zealots veel sterker.

En tsja, hij had wel veel stalkers, maar tegen 5 voidrays + 3 carriers doe je niet zoveel, zeker niet nadat ze bijna volledig geupgrade waren. Uiteindelijk zijn basis gesloopt met 6 carriers, gg en einde match

PS: verslagen uitbrengen van digitale veldslagen is leuk! :D

*edit: Ohja, wel copper league :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje tegen een Zerg gespeeld. Hij rushte snel, maar dat kon ik hebben omdat ik m'n ramp goed had geblokt met een Pylon en Gateway. Het werd een beetje een heen-en-weer gedruk met onze legers, totdat we allebei begonnen te techen. Ik had een Observer in zijn basis, hij ging mass Mutalisks (en met mass bedoel ik MASS, op een paar roaches na). Ik dacht dus: maak een lading Phoenixes, maar die werden super snel verslagen door de Mutalisks... :(

Ik lees nou net dat Sentries ook goed zijn tegen Mutalisks, maar toch vraag ik me af hoeveel verschil het had gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Sentries kunnen guardian shield gebruiken en dat is wel aardig. Verder, het is al eens aan bod gekomen volgens mij, high templars en eventueel archons. Psi storm is wel erg effectief tegen grote legers.

Eventueel kan je er ook voor kiezen om dan gewoon oog om oog te gaan en zijn basis te pakken als hij harassed.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Liasis schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:33:
Sentries kunnen guardian shield gebruiken en dat is wel aardig. Verder, het is al eens aan bod gekomen volgens mij, high templars en eventueel archons. Psi storm is wel erg effectief tegen grote legers.

Eventueel kan je er ook voor kiezen om dan gewoon oog om oog te gaan en zijn basis te pakken als hij harassed.
Meer phoenixen bouwen.

Hieronder een link van husky. 100 phoenix vs 100 mutalisk:
http://www.youtube.com/watch?v=i_NcLMb1zpg

Phoenix zijn tussentijd ge-upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar phoenixen zijn duurder en kosten meer tijd om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:56:
ja, maar phoenixen zijn duurder en kosten meer tijd om te maken.
Het was ook meer om aan te geven dat phoenixen helemaal niet zo slecht zijn tegen muta's. Voor de rest probeer eens phoenixen in een guardian shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, blijkbaar had ik echt voor Sentries moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
PvZ met mass muta`s vind ik ook 1 van de meest irritante en moeilijke match-ups.
Defensief kom je nog een heel eind met stalkers, blink en wat goedgeplaatste cannons, maar al geef je de zerg dan te veel tijd om zijn leger uit te breiden dan ga je het bijna gegarandeerd afleggen.
Verder doen phoenixes het inderdaad best aardig, maar je moet wel opletten dat je ze opspaart, en niet 1 voor 1 af laat maken door de muta`s (wat trouwens voor elke unit wel geld).
En dan heb je nog high templars met psi storm, wat een goede optie is omdat muta`s nogal hard op elkaar stacken, maar het vereist nogal wat micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:04:
dat is leuk, maar sentries zijn dus generft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenixen zijn echt super goed tegen muta's hoor.. je moet ze gewoon beter besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:04:
sentries zijn generfed in patch 11

* Phoenix
o Can now attack while moving.

* Sentry
o The damage has been decreased from 8 to 6.

Phoenix moet het nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Hmm, heb al mn drivers geupdate. En nu launcht SC2 dus niet meer; krijg heel kort het update scherm te zien en dan sluit hij meteen af :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze willen duidelijk dat de sentry een support unit wordt. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:14:
PvZ met mass muta`s vind ik ook 1 van de meest irritante en moeilijke match-ups.
Defensief kom je nog een heel eind met stalkers, blink en wat goedgeplaatste cannons, maar al geef je de zerg dan te veel tijd om zijn leger uit te breiden dan ga je het bijna gegarandeerd afleggen.
Verder doen phoenixes het inderdaad best aardig, maar je moet wel opletten dat je ze opspaart, en niet 1 voor 1 af laat maken door de muta`s (wat trouwens voor elke unit wel geld).
En dan heb je nog high templars met psi storm, wat een goede optie is omdat muta`s nogal hard op elkaar stacken, maar het vereist nogal wat micro.
Micro is echt easy in sc2. Met stalkers moet je dit gevecht wel winnen. Gewoon units upgraden en genoeg warp gates hebben. Als je blink hebt, hoef je bijna geen units meer te verliezen.

Lategame kun je ook nog templars inwarpen.

Tegenwoordig is de phoenix flink gebufft, dus zo moeilijk kan het niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
het gaat vooral om de guardian shield van de sentry, die is supergoed tegen muta's omdat de bounce dmg ook gereduceerd wordt. voor de rest gewoon stalkers erbij denk ik :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
Het lastige als P waar je altijd tegenaan loopt is dat je spire meteen moet scouten want anders ben je te laat. Zoda de spire staat kan de Zerg in enkele seconden 6-9-12 muta's tevoorschijn halen. Wanneer je dus de eerste muta ziet moet je vaak nog eerst een starport maken en dan nog eens 1 voor 1 de phoenixen gaan maken. Dat duurt veel langer. Scouten is dus echt een must. Zeker omdat je als P nogal snel voor ground army kiest.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MrFl0ppY schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:51:
Het lastige als P waar je altijd tegenaan loopt is dat je spire meteen moet scouten want anders ben je te laat. Zoda de spire staat kan de Zerg in enkele seconden 6-9-12 muta's tevoorschijn halen. Wanneer je dus de eerste muta ziet moet je vaak nog eerst een starport maken en dan nog eens 1 voor 1 de phoenixen gaan maken. Dat duurt veel langer. Scouten is dus echt een must. Zeker omdat je als P nogal snel voor ground army kiest.
Als de zerg dat doet heeft ie wss alleen maar lings ->win voor tos.
Sentries pwnen mutas verspeelde rescources, grond leger -> Tos wins
Paar een cannon of 2 in je mineral line 4-5 stalkers en je bent klaar.
Phoenix'en(?) pwnen muta's.

Sentries blijven mijn favoriet want daar heb je ook nog bijzonder veel aan voor je grond leger. Maar als de zerg speler zomaar ongestraft floep 6-8-12 mutas kan maken, Than you're doing it wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Uhh, juist een TvP, ik was hem redelijk aan het afmaken. Ringt de deurbel, ik dus ff pauzeren. Wil ik weer verder gaan met het spel, duw ik per ongeluk op surrender... Dag game. Ze moeten die knoppen verder uit elkaar zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Maldred schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:16:
Uhh, juist een TvP, ik was hem redelijk aan het afmaken. Ringt de deurbel, ik dus ff pauzeren. Wil ik weer verder gaan met het spel, duw ik per ongeluk op surrender... Dag game. Ze moeten die knoppen verder uit elkaar zetten :)
Niet alles hoeft monkey proof te zijn. what's next, friendly fire uitzetten? Geen unit builds meer kunnen annuleren? 100 "are you sure" meldingen voordat iets wordt uitgevoerd?

nee danku.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Nou ik vind het anders ook erg gevaarlijk bijelkaar zitten ;).

Pagina: 1 ... 36 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!