Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
Morphix schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:58:
Is er een bepaalde strat tegen zealot rush als T? Mijn buildorder is vrijwel altijd 10 supply 12 barracks en tegen de tijd dat er zealots zijn is m'n ramp wel dicht maar heb ik 1 a 2 marines die het lang niet redden tegen 4-6 zealots.
Je strategie is op zich goed alleen meer barracks bouwen. Ik bouw er meestal 3 waarvan 2 met techlab en 1 met de andere (ben naam effe kwijt). Aan het begin moet je wat marines pompen. Vergeet niet dat 4-6 zealots ook een hoeveelheid minerals vertegenwoordigd en jij moet daar ongeveer evenveel (misschien iets minder) aan minerals waarde aan marines tegenover zetten.

Als zealots je ramp aanvallen dan hoef je opzich niet zo te micro-en wanneer je SCV's wil laten repareren. Gewoon een paar SCV's in de buurt zetten en dan rechter muis knop op repair (auto-repair). Dan gaan de SCV's vanzelf repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Gaat dit spel echt 27 juli uitkomen? Ik kan bijna niet geloven dat Blizzard 2 games in één jaar gaat uitbrengen aangezien Cataclysm ook moet uit komen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Metalbuster schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:
Gaat dit spel echt 27 juli uitkomen? Ik kan bijna niet geloven dat Blizzard 2 games in één jaar gaat uitbrengen aangezien Cataclysm ook moet uit komen dit jaar.
officieel bevestigd door Blizzard dus ja :)

wat je ook kan doen is een bunker bij je ramp maken, marine schieten eerder door extra range en omdat ze niet achter een gebouw staan.

[ Voor 8% gewijzigd door daanteb op 11-05-2010 15:28 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hadden vorig jaar al bevestigd dat er dit jaar 2 games uitkomen, een WOW expansion en nog iets (D3, SC2, of een nieuwe franchise), dat is dus SC2 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik speel op het moment alleen met Terran omdat ik met deze heb leren spelen. Alleen als ik tegen iemand moet die Zerg speelt verlies ik. Hij rusht telkens met een aantal Zerglings naar mijn basis en begint mijn SCV's te vernietigingen en ook mijn marines zijn binnen een aantal seconde kapot.

Hoe kan ik een rush tegenhouden? Vind het aardig irritant aangezien iedereen een rush tactiek uitvoert met Zerg.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Vectrox schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:57:
Ik speel op het moment alleen met Terran omdat ik met deze heb leren spelen. Alleen als ik tegen iemand moet die Zerg speelt verlies ik. Hij rusht telkens met een aantal Zerglings naar mijn basis en begint mijn SCV's te vernietigingen en ook mijn marines zijn binnen een aantal seconde kapot.

Hoe kan ik een rush tegenhouden? Vind het aardig irritant aangezien iedereen een rush tactiek uitvoert met Zerg.
Block je choke en zet er marines achter. Scout je enemy ook zodat je weet wat er komen gaat. Dan kan jij flink wat marines spammen en die achter je block zetten.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
kdijkstra schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Je strategie is op zich goed alleen meer barracks bouwen. Ik bouw er meestal 3 waarvan 2 met techlab en 1 met de andere (ben naam effe kwijt). Aan het begin moet je wat marines pompen. Vergeet niet dat 4-6 zealots ook een hoeveelheid minerals vertegenwoordigd en jij moet daar ongeveer evenveel (misschien iets minder) aan minerals waarde aan marines tegenover zetten.

Als zealots je ramp aanvallen dan hoef je opzich niet zo te micro-en wanneer je SCV's wil laten repareren. Gewoon een paar SCV's in de buurt zetten en dan rechter muis knop op repair (auto-repair). Dan gaan de SCV's vanzelf repareren.
Zodra ik m'n eerste barrack aan het bouwen ben ga ik voor gas, daarna vaak snel door naar techlab. Meestal heb ik dan vrij veel minerals over en bouw ik een tweede barrack en vervolgens zo snel mogelijk een factory, misschien dat ik idd beter m'n eerste barrack marnines kan blijven pompen en die techlab pas aan m'n tweede rax bouw. Reactors bouw ik eigenlijk nooit, is dat onverstandig?
Vectrox schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:57:

Is niet heel moeilijk, je moet misschien iets sneller zijn dan normaal en iets beter opletten, maar ik krijg met 10 supply en 12 barracks altijd m'n ramp dicht voordat er zerglings naar binnen rennen. BIj bijvoorbeeld scrap station, met brede ramp, bouw ik meteen een tweede barracks + techlab om die te wallen. Zodra je een barrack heb marines maken en je hebt als het goed is niet veel last van die zerglings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:14
Het is ook zo, dat wanneer een Terran zijn choke niet blocked hij meteen al laat zien dat ie een n00b is :P. Daarop rush ik hem dus ook altijd plat... It ain't easy being green :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:24:
Het is ook zo, dat wanneer een Terran zijn choke niet blocked hij meteen al laat zien dat ie een n00b is :P. Daarop rush ik hem dus ook altijd plat... It ain't easy being green :+
gevorderden hebben geen wall-in nodig op sommige maps, dus onzin om te zeggen dat een terran noob is als die geen wall heeft gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:46:
[...]

gevorderden hebben geen wall-in nodig op sommige maps, dus onzin om te zeggen dat een terran noob is als die geen wall heeft gemaakt ;)
Tegen zerg is het wel handig, of je wilt de hele tijd speedlings gaan dwijlen in je base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:53:
[...]

Tegen zerg is het wel handig, of je wilt de hele tijd speedlings gaan dwijlen in je base.
Anders gewoon banelings tegen je supply depot wall in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexOo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:01:
[...]

Anders gewoon banelings tegen je supply depot wall in.
Idd what was i thinking wall-in met terran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Weet iemand of SC2 op medium settings kan draaien op de internal graphics gpu van een AMD 890GX mobo ?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
lol, speel net een ZvP op LT
ik scout 2 gates dus ik weet genoeg.
ondertussen heb ik al wat zeals in mn main lopen, maar buiten de creep.
Ik had mijn roach waren proberen te verstoppen, dus hij had hem niet gezien. ondertussen heeft ie bijna 12 zeals. maar mijn eerste roaches kwamen er al aan. toen ik 8 roaches had viel ik hem aan op mn ramp, hij vlucht meteen, kom ik aan met 16 lings en 10 roaches bij zijn exp waar zijn 2 gate 1 pylon stond. dus ik mol zijn leger, meteen de pylon. net nog een stalker eruit, maja hij ggde meteen daarna....

lache als de zerg niet goed reageerd, maar dom vs een beetje goed scoutende zerg. die maakt meteen roaches ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Eindelijk 2 echte achievements (anders dan hello en 1 win). 5 Wins Zerg portrait en een 3 win streak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:17:
Voor 2v2 kunnen sowiezo alle tactieken de deur uit en er valt weinig echt zinnigs over te zeggen in tegenstelling tot 1v1. Maar 2v2 komt over het algemeen neer op een fast expand pakken.
Hoezo kun je niet gewoon de andere tegenstander aanvallen als de een FEed? Toen men in proleague nog 2vs2 speelde zag je echt zelden een expansion. Het is heel makkelijk de een gevecht te forceren als een van je twee tegenstanders economie bouwt ipv eenheden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik speel tot nu toe altijd 2v2, meestal ga ik direct voor voids. Ik vraag mijn teammate om mij te coveren tot ik genoeg voids (stuk of 10 hebt). Dan val ik met de voids de command center en probes aan, zodat de tegenstander geen resources meer heeft. En ik blijf voids pompen laat mijn maat ook aanvallen en klaar is kees. Ben nu net in de silver league, division 9.

Trouwens, telt alleen de overwinning of ook je stats? Soms wordt je met een noob ingedeeld waardoor je verliest (niet dat ik pretendeer goed te zijn, maar in ieder geval niet total noob). Maar dan heb ik wel de beste stats nog.

[ Voor 23% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 11-05-2010 22:35 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
7th schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:13:
Weet iemand of SC2 op medium settings kan draaien op de internal graphics gpu van een AMD 890GX mobo ?
Das me vraag ook eigenlijk ;p

Ik weet wel dat een GMA3000MHD draait op low...
Dus ik vrees dat de 890GX (ATI 4290) net aan draait op medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:34:
Ik vraag mijn teammate om mij te coveren tot ik genoeg voids (stuk of 10 hebt).
Ik haat dit soort ally's in 2vs2. Of je een n00b bent of een pro. 2vs1 win je niet. Ik heb vaak genoeg een ally gezien die leuk zit te techen en verwacht dat jij de tegenpartij tegenhoud. 2vs1 strijd win je niet wanneer de tegenpartij allebij rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
gister een boel 2v2's gespeeld, echt zowat elke match werd er gerushed, maar mn teammate als protos werd steeds getarget, hij kon niet echt z'n ramp dicht krijgen

zou het verstandig zijn om zijn ramp dicht te bouwen met 2 gateways en dan iig zn' Tier1 units buiten z'n basis spawnen? iig als je in zo'n map bent met destructable rocks, dan heb je altijd nog n andere uitweg... ik zie geen andere weg hoe protos goed rushes kan defenden, vooral als je ally niet dicht bij je spawnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 14:06
Gister een nieuwe BO geprobeerd met terran, en dus ook afgestapt van het proberen te harassen met reapers (ben ik toch te slecht in :D ) en waar ik voorheen elke keer verloor van terran won ik er nu van.

Laatste potje tegen terran maakte ik wel een stomme fout. Ik plaatste een scan en zag dat die 3 starports had met reactors, oftewel mass vikings ging. Op dat moment dacht ik, o shit, hij gaat air en kan zo alles mollen en ik heb geen air units, waarna ik ook 3 starport ging en probeerde BC's te maken om te verdedigen tegen zijn eerste push. Ik was toen ook vergeten dat vikings niks tegen ground units kunnen doen indien in flight mode <_<. Je raadt het al, dat mislukte natuurlijk totaal.

Volgens mij had ik veel beter thor's met marines kunnen maken en die in zijn base te droppen, en in mijn eigen base een stuk of 3/4 siege tanks in siege mode neer kunnen zetten. Als die vikings landen worden ze zo aan puin geschoten door siege tanks.

In de replay zag ik daarna dat had ik zelf eerder gepushed met MMM op het moment dat ik 2 medivacs had, dan had ik waarschijnlijk gewonnen. Ik wachtte echter te lang waardoor hij 2 siege tanks in siege mode had, en vervolgens durfde ik ze niet meer te droppen.

Maarre, klopt het dat je mass vikings kan counteren met thors/marines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me een beetje hetzelfde af. Ik werd gister vreselijk aangevallen door mutalisks en corrupters. Ik had een berg thors en marines maar dit mocht niet baten.

De eerste push kon ik nog redelijk afslaan met mijn ravens met seeker missles maar dat is ook geen constant feest door energy constraints..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
twakker schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:02:
gister een boel 2v2's gespeeld, echt zowat elke match werd er gerushed, maar mn teammate als protos werd steeds getarget, hij kon niet echt z'n ramp dicht krijgen

zou het verstandig zijn om zijn ramp dicht te bouwen met 2 gateways en dan iig zn' Tier1 units buiten z'n basis spawnen? iig als je in zo'n map bent met destructable rocks, dan heb je altijd nog n andere uitweg... ik zie geen andere weg hoe protos goed rushes kan defenden, vooral als je ally niet dicht bij je spawnt
Als P hoef je de ramp niet helemaal dicht te bouwen, maar ik zou hem wel afknijpen zodat er nog maar 2 blokjes over zijn (anders kunnen de immortals er niet doorheen). vervolgens zet je er enkele zealots tussen die je in de gaten houdt dat ze niet de tegenstander achterna rennen en bouw en je een sentry die met zijn forcefield de ramp tijdelijk kan blokkeren mocht dat nodig zijn.

Achter de 'block' zet je een paar stalkers of photon cannons en een knappe speler die daar doorheen rushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hold Position op een Zealot daar doet wonderen idd ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Maarre, klopt het dat je mass vikings kan counteren met thors/marines?
Ik zou zeggen van wel, zeker als je er een paar siege tanks bij hebt.

Maar besef wel dat je dan je tegenstander zo'n groot leger hebt laten maken. Inderdaad kun je dan beter voor die tijd met een MM force aanvallen omdat hij dan nog niet veel vikings heeft... Intel is echt het belangrijkste in SC2 omdat je dan weet wat het moment is om aan te vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Een vraagje , ik had gister een battle tegen iemand die van die onzichtbare dingen op me afstuurde. Hoe kun je die aanvallen? kreeg het niet voor mekaar om deze aan te vallen. (hij had onderhand heel wat van me basis gesloopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

zonglew00 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 03:20:
[...]

Das me vraag ook eigenlijk ;p

Ik weet wel dat een GMA3000MHD draait op low...
Dus ik vrees dat de 890GX (ATI 4290) net aan draait op medium
Heb antwoord gevonden:
http://en.hardspell.com/d...t.asp?id=7652&pageid=7023

28 fps op medium....

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Diversity schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:24:
Een vraagje , ik had gister een battle tegen iemand die van die onzichtbare dingen op me afstuurde. Hoe kun je die aanvallen? kreeg het niet voor mekaar om deze aan te vallen. (hij had onderhand heel wat van me basis gesloopt).
Jij speelt terran toch? Gebruik je Orbital Command! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ooh dat is die toren toch? die heb ik nog nooit gebouwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qarion
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 12:00
Diversity schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:36:
Ooh dat is die toren toch? die heb ik nog nooit gebouwd :p
dat is een upgrade voor je command center ;) die toren is de missile turret, die kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Orbital Command heeft de Scan functie, daarmee kun je plekken scannen, deze pikt ook cloaked units op.
Verder heb je als Terran de Raven, die kun je in je Starport vinden, dat vliegtuig is een detector en pikt ook cloaked units op. En je hebt nog de Missile Turrets en Sensor Tower. Nou heb ik in SC2 weinig Terran gespeeld nog, maar volgens mij is de Missile Turret ook nog steeds een detector en ik verwacht dat je met de Sensor tower iig stipjes van die cloaked units op je beeld kunt krijgen zodat je ze makkelijker kunt scannen, of beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Diversity schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:24:
>:)

Easy win :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
En je hebt ghosts, als je daarmee unit's EMP'd wordenz e ook tijdelijk zichtbaar. Ze hebben dan ook geen energy meer, dus bij banshee's en andere ghosts's hebben ze dus totaal geen cloack meer over.

Ghosts zijn zo underused.. als je 3 EMP's op een toss ground army weet te mikken heb je bijna bij voorbaat al gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:43
Eventueel zou je ook een ghost kunnen inzetten en een emp droppen.
Je kan als het goed is wanneer units cloaked zijn ze vaag zien, gooi een emp erop en done :D
Alleen mot je ze dan wel ffkes snel kille.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Oh shit , zal hier wel niks meer vragen anders weet je vanavond al me zwakheden al (en dat zijn er al zoveel) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Sorry arie dat het er gister niet meer van is gekomen, bezoek wilde maar niet weggaan :P. Vandaag weer bezoek (lekker volgepland) maar morgen heel de dag vrij.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:51
Tassadar32 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:52:
Sorry arie dat het er gister niet meer van is gekomen, bezoek wilde maar niet weggaan :P. Vandaag weer bezoek (lekker volgepland) maar morgen heel de dag vrij.
Haha, no probs. Ik was gisteren geirriteerd nadat mijn laatste 2v2 placement game eindigde in een doofstomme doortechende Terran partner die zijn ramp niet dichtgooide (en zich ook liet verrassen door van die onzichtbare dingetjes :P). Enfin, de schade was toen al gedaan en was niet meer in staat om het tij te keren.

Misschien dat ik er morgenochtend nog even ben. Ben nu inmiddels in Copper gezet met 2v2. Had meer ingezeten, maar het komt er echt op neer hoe goed je met zijn tweeen speelt en communiceert. We kunnen dan wel even beter oefenen met het besturen van andermans units :)

Heeft iemand al eens die ingame voicechat gebruikt?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 20:43
De voicechat is echt beroerd, geen aanrader. Heb het geprobeerd te gebruiken, maar het stem geluid is zelden te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:33

Greebs

inert

MrFl0ppY schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:48:
[...]

Als P hoef je de ramp niet helemaal dicht te bouwen, maar ik zou hem wel afknijpen zodat er nog maar 2 blokjes over zijn (anders kunnen de immortals er niet doorheen). vervolgens zet je er enkele zealots tussen die je in de gaten houdt dat ze niet de tegenstander achterna rennen en bouw en je een sentry die met zijn forcefield de ramp tijdelijk kan blokkeren mocht dat nodig zijn.

Achter de 'block' zet je een paar stalkers of photon cannons en een knappe speler die daar doorheen rushed.
Als P laat ik zelf altijd maar 1 blokje ruimte over en al m'n units, ook Immortals kunnen daar prima tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Als je je zealots (of zerglings) in een mooi boogje (arc) bovenaan de ramp zet op hold position, gaat een rushende tegenstander er echt niet door komen normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Joarie schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:19:
[...]

Haha, no probs. Ik was gisteren geirriteerd nadat mijn laatste 2v2 placement game eindigde in een doofstomme doortechende Terran partner die zijn ramp niet dichtgooide (en zich ook liet verrassen door van die onzichtbare dingetjes :P). Enfin, de schade was toen al gedaan en was niet meer in staat om het tij te keren.

Misschien dat ik er morgenochtend nog even ben. Ben nu inmiddels in Copper gezet met 2v2. Had meer ingezeten, maar het komt er echt op neer hoe goed je met zijn tweeen speelt en communiceert. We kunnen dan wel even beter oefenen met het besturen van andermans units :)

Heeft iemand al eens die ingame voicechat gebruikt?
MmMm oneens :)

Als je enigzins goed in 2v2 wilt worden moet je eerst 1v1 gaan doen. Tis ook vrij vermoeiend om al die enorm tactische bouwvolgorde te lezen van mensen die alleen 2v2 doen. Gister ook weer deed ik zelf 2v2 kreeg ik 4x achter elkaar een ally die nooit 1 v1 deed. Ja blijf dan ook weg bij 2v2 graag. Maar daar zijn ze dan net iets te noob voor helaas!(wel 1 brilliante nexus->baneling rush gehad waarbij allebei de enemies eraan gingen, mijn ally had toen 4 zealots of iets en 1 basis. Ik had er 5 en ik probeerde hem te helpen maar toen was ik een noob :( ).
Bomin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:51:
[...]

Als P laat ik zelf altijd maar 1 blokje ruimte over en al m'n units, ook Immortals kunnen daar prima tussendoor :)
|:( 8)7

Ik ga die nieuwe TS maar is snel erop gooien.....zal veel dezelfde vragen schelen :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 12-05-2010 14:45 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:44:
[...]
Gister ook weer deed ik zelf 2v2 kreeg ik 4x achter elkaar een ally die nooit 1 v1 deed. Ja blijf dan ook weg bij 2v2 graag. Maar daar zijn ze dan net iets te noob voor helaas!
Ja want die mensen mogen absoluut geen 2on2 spelen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mag wel maar liever niet, als je het spel niet wilt leren verpest het dan ook voor anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Tsja 2vs2 is op dit moment nog net iets relaxer dan 1vs1. Het is ook fijner voor een beginner omdat er toch minder gerushed wordt en jouw ally toch het eea op kan vangen. Natuurlijk niet alles maar het geeft wel net meer lucht. Ikzelf ben nu bijvoorbeeld met Zerg aan het spelen op 2vs2, puur omdat het daar niet 100% op mij aankomt aangezien ik met Zerg nog niet echt lekker speel :+.

Achja, then again, het is nog maar de béta, soms moet ik er wel eens voor waken dat ik niet alles te serieus ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:57:
Mag wel maar liever niet, als je het spel niet wilt leren verpest het dan ook voor anderen niet.
Wat een bullshit...iedereen mag toch spelen wat ie wilt?
Als jij het risico niet wilt lopen om met een slechtere teammate 2on2 te doen, moet jij het niet spelen. Je kunt toch een party maken met iemand die je kent en wel speelt zoals jij eist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:06:
[...]

Wat een bullshit...iedereen mag toch spelen wat ie wilt?
Als jij het risico niet wilt lopen om met een slechtere teammate 2on2 te doen, moet jij het niet spelen. Je kunt toch een party maken met iemand die je kent en wel speelt zoals jij eist.
Leer lezen graag voordat je mijn woorden verdraaid. Ik zeg toch ook niet dat ze het niet mogen of wel? Dus mischien wat beter lezen voordat je op je moraalpaard zit. (jij bent zeker ook zo'n 2v2 leecher die nooit 1v1 doet? ;) ).
Maar ik ben blij dat iemand zo hard op komt voor de rechten van de mislukte 2v2'ers(wat volgens mij atm de grootste groep gebruikers is) ;) .

Tis alleen erg storend dat het mensen zijn die zo slecht zijn geen tijd erin steken om iets te leren, geen 1v1 doen en dan maar2v2 gaan doen omdat ze dan het idee hebben dat het rustiger of makkelijker is(dat laatste kan best waarzijn). Maar goed dat verhaal heb ik al vaker getypt, maar tis gewoon sneu als je geen 1v1 doet om dan wel 2v2 te doen. Je verpest andere mensen hun plezier.

[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 12-05-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Postius schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:44:
[...]

MmMm oneens :)

Als je enigzins goed in 2v2 wilt worden moet je eerst 1v1 gaan doen. Tis ook vrij vermoeiend om al die enorm tactische bouwvolgorde te lezen van mensen die alleen 2v2 doen. Gister ook weer deed ik zelf 2v2 kreeg ik 4x achter elkaar een ally die nooit 1 v1 deed. Ja blijf dan ook weg bij 2v2 graag. Maar daar zijn ze dan net iets te noob voor helaas!(wel 1 brilliante nexus->baneling rush gehad waarbij allebei de enemies eraan gingen, mijn ally had toen 4 zealots of iets en 1 basis. Ik had er 5 en ik probeerde hem te helpen maar toen was ik een noob :( ).

[...]

|:( 8)7

Ik ga die nieuwe TS maar is snel erop gooien.....zal veel dezelfde vragen schelen :*)
Dikke kans dan dat de tegenpartij ook een onervaren speler heeft toch? of heb jij gewoon altijd pech?

Ik speel 2v2 met m'n huisgenoot in de silver league en heb nog maar 3 potjes 1v1 gedaan. Na 5 2v2 potjes in de practice league en 5 placement matches heb je echt wel door hoe 1 race ongeveer werkt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik begrijp sowieso niet waarom je random 2v2 zou willen spelen. Zoveel mensen die een beta key hebben nu, zo moeilijk is het niet om een goede 2v2 teammate te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
haarbal schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:20:
[...]

Dikke kans dan dat de tegenpartij ook een onervaren speler heeft toch? of heb jij gewoon altijd pech?

Ik speel 2v2 met m'n huisgenoot in de silver league en heb nog maar 3 potjes 1v1 gedaan. Na 5 2v2 potjes in de practice league en 5 placement matches heb je echt wel door hoe 1 race ongeveer werkt.
Overigens trek ik die laatste regel van je nogal in twijfel ;).

Nou ik ben de eerste om te zeggen dat geluk uiteindelijk altijd 50-50 is(je zult net zoveel fucknoobs bij je krijgen als pro's toch? ). Maar in mijn multiplayer carriere ben ik al vaak genaaid, gister bv kreeg ik 7x achter elkaar Lost Temple, mijn meest gehaatte map en de enige die ik niet in preferences heb staan. En dit was ook niet de eerste keer. En dan 4 keer een ally die niet eens weet hoe die een 2de HQ moet maken.

Ach ik heb het heel mn game carriere al, ik vind team games geweldig maar op deze manier. Bij halo 3, speelde ik 4 on 4. Je moest een redelijk skill niveau hebben ivm het weinige aantal spelers, de aantal keren dat ik MVP was(most kills/fewest deaths het ging om kills) terwijl ik in het keihard verliezende team zat zijn niet meer op handen te tellen. Ik heb me er in de loop van de tijd maar bij neer gelegd dat ik een fucknoobmagneet ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27

VP.

Weiman schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:45:
En je hebt ghosts, als je daarmee unit's EMP'd wordenz e ook tijdelijk zichtbaar. Ze hebben dan ook geen energy meer, dus bij banshee's en andere ghosts's hebben ze dus totaal geen cloack meer over.

Ghosts zijn zo underused.. als je 3 EMP's op een toss ground army weet te mikken heb je bijna bij voorbaat al gewonnen.
In welke league zit jij? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samoht21
  • Laatst online: 11-06 10:42
Als er iemand zin heeft in een potje tegen Protoss voeg me dan toe.
samoht.miniwout

Zit momenteel in gold ±1300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Postius schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:24:
[...]

Overigens trek ik die laatste regel van je nogal in twijfel ;).
5 practice + 5 placement is 10 potjes, dan heb je ook nog 10 replays die je kan bekijken om te zien hoe je werd verslagen en wat die tegenstander (en ally) allemaal bouwt in welke volgorde, dan heb je al 30 openers gezien. 10 potjes moet genoeg zijn om een redelijk 2v2 niveau te krijgen.

edit: ik heb trouwens nog een vraag over triggers in de map editor. In starcraft 1 kon je met 1 trigger alle vijanden van een computer in 1x op jou afsturen, in de SC2 editor krijg ik het echt niet werkend, de trigger die ik bedoel is flag suicide, beschrijving zegt dat ze dan gewoon de dichtsbijzijnde vijand aanvallen tot alle vijanden dood zijn. Alleen als ik die trigger probeer op gametime=5 ofzo dan gebeurt er niets. Heeft iemand deze trigger al eens met succes gebruikt?

[ Voor 33% gewijzigd door haarbal op 12-05-2010 15:50 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
@hierboven:

Ik zou als ik jou was naar een sc2 modding site gaan oid. Even googlen maar ik denk dat er forums volstaan ondertussen met Map editor related vragen, denk alleen dat je even moet zoeken. Maar mijn gevoel zegt dat er vast wel ergens al een Sc2Editor website is/inontwikkeling.

En google:
http://www.sc2galaxyeditor.com/ leverde meteen dat op. Geen grote site maar er staat een trigger tutorial.

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 12-05-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik me trouwens afvraag, hoe serieus is de dreiging van maphacks nou eigenlijk? In SC1 was het mogelijk, en ik weet dat iemand het voor SC2 voor elkaar had gekregen. Maar doet Blizzard hier nou iets tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Wat ook heel leuk is als je potje al een tijdje bezig is met een gedeelte van je leger aanvallen zodat die verslagen word waarna je GG zegt zodat de tegenstander denkt dat je geen leger meer overhebt hopen dat hij dan probeerd je basis binnen te lopen >:) is hij vaak een veel groter gedeelte van zijn leger kwijt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Voxyn schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:38:
Wat ook heel leuk is als je potje al een tijdje bezig is met een gedeelte van je leger aanvallen zodat die verslagen word waarna je GG zegt zodat de tegenstander denkt dat je geen leger meer overhebt hopen dat hij dan probeerd je basis binnen te lopen >:) is hij vaak een veel groter gedeelte van zijn leger kwijt >:)
Naja leuk, leuk.. eerder lame.. als je zo moet winnen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in replays zie je die dingen toch meteen?

anyway, denet een goede pot 2v2 gespeeld, ik wat ingedeeld bij een redelijke zerg, vs een protoss en een zerg.

ik was een rush aan het voorbereiden (de bekende 12gate x2 toen er opeens 6 zerglings naar binnen glipten :X ) de rest van de match (vooral veel air battles, ik had bijna alleen maar phoenixen, toss an de andere kan had alleen maar carriers en Vrays 8)7

ik had de zerg constant supply blocked, maar uiteindelijk toch nog verloren, mijn teammate was niet zo heel erg goed.

mijn supply count/mineral count was wel de hele match door het hoogste van de 3, tot mijn beide expansions tegelijk plat stonden, en mijn ally moest weg.. ;w

phoenixen zijn echt een geweldig wapen tegen overlords, trouwens :9 ik had de zerg constant supply blocked, heb denk ik wel 30 overlords afgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

Voxyn schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:38:
Nou ja ik heb zelf wel zoiets per ongeluk gehad, ik did een 1vs1, (ik protoss, hij Terran) kwam een hele zwam Marines/Maruaders mijn basis binnen, maar ik kon toch 80% afslachten, dus mijn units waren dood, dus ik wou al bijna GG in typen, zie ik dat hij net buiten het bereik van mijn laatste cannon staan.. toen kwam er nog een immortal online en ik kon een S..... (dat ranged tier 1 unit van de protoss) in warpen en zo die rush van hem tegenhouden. de hele tijd was ik onder attack van een hordes marines/marauders. maar ik was flink aan het techen geweest, en op een gegeven moment een paar coloseussen, templars. en ik kon zijn hordes poppetjes makkelijk de baas. zelfs 2 thors hadden geen schijn van kans tegen 3 psyshic storms...

toen ik zijn 2 thors 1 shotted, was het gelijk ... has left the game... later in de replly bekeken, dat hij nauwelijks iets deed behalve marines/marauders maken.... vanwege die snelle rush met een heleboel poppetjes had ik wel een iets meer pro tegenstander verwacht dat ik gewoon mijn aandacht 100%nodig had met het microen van resources/units maken/expansions opbouwen beschermen.. en toen was het gevecht eigenlijk heel snel voorbij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

nFo

Is dit een soort Command & Conquer, maar dan beter ?
Ik snap de hype niet zo goed, of omdat er: Blizzard op staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:31
nFo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:33:
Ik denk dat de "Hype" te maken heeft met het feit dat een 10 jaar oud spel word opgevolgd, en er aandacht word besteed aan authenticiteit. grote fan base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Omdat de beste RTS game na 11 jaar eindelijk een opvolger krijgt. Daarnaast is die RTS game de meest succesvolle e-sports titel ooit en zorgt het Blizzard stempel inderdaad voor nog net die extra push ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46
Afbeeldingslocatie: http://www.untwistedvortex.com/wp-content/uploads/2007/06/dontfeedthetroll.jpg

I hope.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Dus jongens, wat is een goede tactiek tegen mass Terrab BC's? Als het gaat om Protoss vs Terran, natuurlijk

Ik had vandaag wel een leuke 1v1 match, het ging redelijk gelijk op, maar uiteindelijk had ik gefocussed op Stalkers en Zealots, maar kwam hij aan met 10+ battlecruisers. Ja daar doe je niet onzettend veel tegen.
Ik had toen maar 1 expansion base, naast je standaard basis, dus dat heeft er misschien mee te maken...

Vraagje nog over de mogelijke builds die jullie geven, wat bedoelen jullie precies met
9probe
13gateway
15 etcetera?
Ik kan nergens nou echt vinden wat het betekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:33

Greebs

inert

Het nummer staat voor de supply/food count waarop je de betreffende building plaatst. Dus 9/10 supply een pylon, 13/18 supply een gateway, etc. Wat betreft BC's schijnt volgens de officiele help VR's goed tegen ze te zijn maar daar heb ik zelf ook moeite mee. High Templar's met feedback schijnen het wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Stalkers, Void Rays, Templars met Feedback en zelfs Psi Storm (BCs zijn niet bepaald snel). Liefst een mix van deze.
Let met Voids op dat je ze niet allemaal focussed op dezelfde BC. Omdat ze meer damage doen na enige tijd op een target te hebben gestaan kun je ze het best verdelen over een paar BCs. Wat ik meestal doe is dat ik ze samen pak en op een BC richt en er dan steeds een paartje op een BC probeer te richten. Zo maak je optimaal gebruik van de damage boost die de Void krijgt na bepaalde tijd, door te voorkomen dat je target net voor die boost uit elkaar spat en je door gaat naar de volgende. Beetje proberen daarmee :)
Stalkers lijkt me duidelijk, focussen en waar nodig blinken om ze te beschermen of eventuele vluchtende BCs te achtervolgen.
Templars gaan snel dood aan BCs, dus wees voorzichtig met ze. Maar een mooie feedback voordat die BCs een Yamato hebben gedaan of een paar leuke storms is erg nice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:27:
Let met Voids op dat je ze niet allemaal focussed op dezelfde BC.
niet meer, ze verliezen geen charge meer, het enige nadeel van de rays bij meerdere targets is dat het wisselen van targets vrij traag gaat, daarom gebruik je dus shift+click op alle BC's

tenzij je aantal rays zwaar overkill is zou ik altijd focussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

apNia schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:25:
Wat ik me trouwens afvraag, hoe serieus is de dreiging van maphacks nou eigenlijk? In SC1 was het mogelijk, en ik weet dat iemand het voor SC2 voor elkaar had gekregen. Maar doet Blizzard hier nou iets tegen?
Blizzard Support - Hacks and Third Party Programs
Diablo II and Warcraft III Battle.net Bans (320.000 stuks) ff naar beneden scrollen.

En voor WoW bannen ze ook genoeg :P

Dus reken maar dat ze er wat aan doen ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met zijn 2en 10-gate'en in 2v2 is win!

2x achter elkaar gedaan met random protoss spelers, en beide keren gewonnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
VP. schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:32:
[...]

In welke league zit jij? 8)7
Toen ik de beta niet kreeg ging ik meteen placement matches doen, faalde omdat ik geen idee had hoe sterk MMM was en toen in copper terecht gekomen, daar op de 1ste plek in m'n league terecht gekomen maar niet gepromoveerd omdat m'n PC faalde en ik niet kon spelen.. nu weer opgepikt, nog geen 1v1 placements gedaan, maar wel 2v2 en daar nu 4 van gewonnen, 5e moet nog gespeeld worden.

Maareh, maakt dat überhaupt wat uit? Ghosts zijn in mijn ervaring gewoon viable tegen protoss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27

VP.

Weiman schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:44:
[...]

Maareh, maakt dat überhaupt wat uit? Ghosts zijn in mijn ervaring gewoon viable tegen protoss..
Dat was ook mijn punt. Je zei dat ze niet genoeg gebruikt worden, maar in de "hogere" leagues worden juist _altijd_ Ghosts gebruikt in TvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
Husky en HDStarcraft gaan live over 5 minuten

http://www.ustream.tv/channel/hdstarcraft

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letter22
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-04 15:28
Sow... spannende match en 10.000 viewers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
eindelijk, gepromoot naar platinum!
dat was mijn doel, dus eens kijken of de match nu ook echt lastiger worden....!

snel voordat de reset plaatsvind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Letter22 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:16:
[...]

Sow... spannende match en 10.000 viewers...
indeed
EDIT
dat was me een snel potje !

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 12-05-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
omfg

TLO (z) vs whitera (p)

TLO scout stargate en heeft 4 queens voordat er 1 void ray is.
hij blijft massling/queen gaan, en whitera left de game na zijn attack zeal/sentry/void ray attack failed vs bijna 6 queens (transfuse)

omfg dit ga ik ook doen ingame, mass queen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die queens zijn toch helemaal niet zo goed?

ik bedoel, off-creep moven ze met yo-momma snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:08:
die queens zijn toch helemaal niet zo goed?

ik bedoel, off-creep moven ze met yo-momma snelheid...
Kennelijk zijn ze verdedigend erg goed tegen voidrays :)
Mits je er voor zorgt dat er genoeg creep tussen je main en expansion ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Laatst online: 05-09 15:20
queens zijn ook puur voor defensive purposes. Snelle anti-air voor zerg voor bv. void-ray. en dan lekker creeptumor, larva en transfusion spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:20:
eindelijk, gepromoot naar platinum!
dat was mijn doel, dus eens kijken of de match nu ook echt lastiger worden....!

snel voordat de reset plaatsvind
welke reset? link?

even tussendoor (hoewel we er eigenlijk niet over mogen praten, dus zet ook wat ontopics in je post :P) zijn de keys al uitgedeeld van tweakers?

helaas weer gedropped naa rsilver
stond daar begin van de middag 67e, nu, na 6 potjes alweer 27e, moest twee keer tegen copper |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Now_Hear_This
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-03-2018
Ja hoor, het is weer zo ver, ze hebben bij 12Game.Com weer nieuwe BETA key's Bestellen maaaar!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:37:
[...]

welke reset? link?

even tussendoor (hoewel we er eigenlijk niet over mogen praten, dus zet ook wat ontopics in je post :P) zijn de keys al uitgedeeld van tweakers?

helaas weer gedropped naa rsilver
stond daar begin van de middag 67e, nu, na 6 potjes alweer 27e, moest twee keer tegen copper |:(
Deze reset:

http://forums.battle.net/...2405565&sid=5000&pageNo=1

En ja de keys van tweakers zijn al uitgedeeld. Er is bij enkelen wat misgegaan met de e-mail, maar omdat blizzard achteraf alsnog besloot om ook zelf keys uit te sturen heeft de crew besloten daar verder geen energie in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt om de zoveel tijd, zeg, een maand, een reset.

daar is het ook een beta voor :)

spuit 11

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC was (en is nog steeds) de beste esports title ooit (CS, Q3 etc kunnen niet tippen aan de skills die je hiervoor nodig hebt).

Het is dan ook geen wonder dat deze titel nogal gehyped wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Vaag ik win net aan match, wordt ik teruggezet van silver naar bronze 2 v 2. Had wel wat potjes verloren, maar dat kwam omdat ik 2 keer een teammaat had die disconnected :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:50:
Vaag ik win net aan match, wordt ik teruggezet van silver naar bronze 2 v 2. Had wel wat potjes verloren, maar dat kwam omdat ik 2 keer een teammaat had die disconnected :(
Waarschijnlijk kijkt het systeem naar je prestaties van een X aantal recente matches. Als je daarvan teveel verloren hebt plaatst het systeem je waarschijnlijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Oke, maar ik stond gewoon midden in de silver division (qua rank) en had meer + dan minpunten gehaald. Toevallig kwam ik bij bronze met iemand uit NL in het team, en die had net precies hetzelfde gehad.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Simpelweg hilarisch:

http://www.ustream.tv/recorded/6873502

Day9 cast een 2v2 gespeeld door zijn huisgenoten die niet zo heel goed zijn in Starcraft 2. Desondanks is de partij zeer vermakelijk om naar te kijken en het commentaar is werkelijk geweldig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
haha echt een geniale cast, ik ben nu halverwege, echt geweldig ;D

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die reset is op de NA server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadrin schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 05:14:
Simpelweg hilarisch:

http://www.ustream.tv/recorded/6873502

Day9 cast een 2v2 gespeeld door zijn huisgenoten die niet zo heel goed zijn in Starcraft 2. Desondanks is de partij zeer vermakelijk om naar te kijken en het commentaar is werkelijk geweldig d:)b
hahahah "this guy is like... the IdrA of copper players!"
weet niet of ik het hele uur ga uitzitten maar so far wel heel vermakelijk die gast :D

[ Voor 43% gewijzigd door apNia op 13-05-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stalllone schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:34:
[...]

Blizzard Support - Hacks and Third Party Programs
Diablo II and Warcraft III Battle.net Bans (320.000 stuks) ff naar beneden scrollen.

En voor WoW bannen ze ook genoeg :P

Dus reken maar dat ze er wat aan doen ;)
Maar ze kunnen toch niet zien dat je een maphack runned? Zolang ik in replays geen directe keuzes maak maar latere "toevallige" keuzes in m'n leger zal dat uit replays nooit te achterhalen zijn.... Maw ik kan gewoon uitkomen tegen zo'n klote kleuter met maphack :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze kunnen zien welke processen/DLL's toegang hebben tot SC2, als daar een bekende hack tussen zit heb je een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:13:
ze kunnen zien welke processen/DLL's toegang hebben tot SC2, als daar een bekende hack tussen zit heb je een probleem
lijkt me toch dat een beetje slimmer hacker dat toch ook wel kan faken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:31:
[...]

hahahah "this guy is like... the IdrA of copper players!"
weet niet of ik het hele uur ga uitzitten maar so far wel heel vermakelijk die gast :D
Seriously spam van mijn kant. Maar die game was crazy!! Hele leuke game om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
net wat potjes met Protoss gespeeld, en ik ben verliefd :p zit pas in de copper league, maar met protoss heb ik eindelijk het idee dat ik grip heb op een wedstrijdje :D

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:04
Tappone schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:14:
net wat potjes met Protoss gespeeld, en ik ben verliefd :p zit pas in de copper league, maar met protoss heb ik eindelijk het idee dat ik grip heb op een wedstrijdje :D
Same here, maar dan met Terran. Ik werd ook onceremonieus in Copper gemikt, maar het eerste potje in die league was wel erg cool. Terran v Terran, waarbij hij mijn Viking rush had opgemerkt en towers had geplaatst. Ah well, dan maar door naar Thors :D Mijn eerste combi wave met drie Thors sloeg hij af (tot zijn opluchting), waarna ik wave 2 liet komen. Que "LOL" en een instortende verdediging van zijn kant.

Tot nu toe had ik altijd een hekel aan MP strategy games, maar op deze manier zie ik een nieuwe hobby opduiken :9 Replays met commentaar zijn ook wel een aardig tijdverdrijf O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46
Ik vind Thors een vrij waardeloze unit. Ze zijn te groot (pathfinding problemen) te langzaam en zijn erg duur. Ik maak ze ook vrij weinig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:04
Klopt, maar als de tegenstander achter een aantal bunkers zit geflankeerd door een aantal Towers, dan is het een prima manier om de voordeur in te trappen :) Next step wordt het handiger worden met Siege Tanks.
Pagina: 1 ... 35 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!