Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
leuk potje tegen protoss, ik kom met 10 zealots, hij komt met stalkers, ik kil al zijn stalkers (......) maar word afgeslacht bij zijn basis.
ik zag dat hij geen forge en geen robotics facility had, dus ik maak DT's waarmee ik zijn groepje afslacht plus zijn basis, GG
16 photoncannons naast elkaar lijkt dodelijk... als je ze echter powered met 3 pylons ben je zo uit gedaan.....
En dat dan niet een keer he, maar gewoon bij al zijn expansions 7+ photoncannons en 3+ warpgates powered door max 3 pylons >.<
Geen lag hier. Toch wel mooi om de micro van the little one te zien. Petje af als je dat kan.twakker schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:58:
is iemand HDH invetational aan 't kijken? lagt enorm voor me
http://www.ustream.tv/channel/hdstarcraft
/nostalgie-modus af
Verwijderd
@ jon86 Ik heb er ook last van, waarschijnlijk zijn er meer mensen die het ook hebben, ik ga even op internet zoeken
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 23:23 ]
NB
Ik denk niet dat het aan mijn systeem ligt, want dat zit wel snor.
Een aantal novice games gespeeld en ik zuig hard. Ik probeer Zerg onder de knie te krijgen, maar ik denk dat ik beter eerst even Terran kan gaan spelen. Ik heb alleen maar potjes gewonnen tegen spelers die een time-out kregen... Bij de andere potjes werd ik out-classed, out-gunned en out-teched
Grootste oorzaak, ik ben gewoon traaaaaag.
[ Voor 6% gewijzigd door MonkeySandwich op 07-05-2010 23:24 ]
Ja, bekend probleem. Je moet sluiten door te ALT+F4en, dat werkt wel. Of eerst "Log out" voordat je exit schijnt ook te werken.jon86 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:20:
Beste mensen, ik heb recent een betakey ontvangen en SC2 al wat gespeeld. Gisteren gepatched naar patch 11 en alles werkt naar behoren, maar sinds patch 11 blijft SC hangen bij het afsluiten. Iemand bekend met dit probleem?
NB
Als ik op find match druk gaat ie zeker direct een random game voor me zoeken.
Verwijderd
Er is een topic over op het forum van blizzard:jon86 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:20:
Beste mensen, ik heb recent een betakey ontvangen en SC2 al wat gespeeld. Gisteren gepatched naar patch 11 en alles werkt naar behoren, maar sinds patch 11 blijft SC hangen bij het afsluiten. Iemand bekend met dit probleem?
NB
http://forums.battle.net/...icId=24702031948&sid=3000
We are aware of an issue that causes crashes upon exiting both the StarCraft II beta client and the Map Editor. This will be addressed in an upcoming patch.
RTS Community Team
Blizzard Europe
"May your Cocoa Puffs stay puffed and the milk that moistens them stay fresh forever"
Dat staat er duidelijk, als je aangeeft beginner te zijn mag je eerst vijf oefenpotjes doen.Rutger Mulder schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:30:
Moet ik direct mijn placement matches spelen als ik een match ga doen, of kan ik eerst ff wat niet rated games doen om even in te komen? Ik zie namelijk geen optie om ff tegen de ai te spelen.
Als ik op find match druk gaat ie zeker direct een random game voor me zoeken.
Heb je die niet meer dan kan je zelf create game doen en tegen AI spelen of tegen een uitgekozen opponent. (staat recht)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
maak van een overlord een overseer.. (speel geen zerg maar ik geloof dat ze die van een overlord maken.)WernerL schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:43:
zojuist alweer ingemaakt.Ik vind het zo irritant als ze met onzichtbare units komen aanvallen he.. Is er een mogelijkheid om daar iets aan te doen? Want ik kan onzichtbare units niet aanvallen. Ik speel als zerg overigens.
Overseer en spore crawler zijn detector units, die kunnen onzichtbare units zien:) En wanneer gaan wij spelen?WernerL schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:43:
zojuist alweer ingemaakt.Ik vind het zo irritant als ze met onzichtbare units komen aanvallen he.. Is er een mogelijkheid om daar iets aan te doen? Want ik kan onzichtbare units niet aanvallen. Ik speel als zerg overigens.
EDIT: Spuit11.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
Wat vinden jullie een goede counter als zerg tegen snelle air attacks (met name van protoss)? Heb nog niet echt een idee wat ik daar het beste tegen kan doen. Ik ben gewoon nog te traag denk ik, mn tech is nog niet ver genoeg om zelf air units te bouwen eer ik de eerste aanval krijg soms. En dan kunnen 2 air units al dodelijk zijn.
maar tering wat is dit intensief zeg. het gaat echt mega snel allemaal en je moet costant op je hoede zijn. niets geen rustig basebuilden, voluit flammen of je gaat eraan. wel een leuke pot tegen protoss gespeeld waarbij hij me door liet techen naar battlecruisers. die zijn echt gaaf. de laatste 2 games lekker met ghosts + 2 nukes op stap om expansions te mollen en zelf lekker door techen en bouwen, das ook wel gaaf om te doen
in mn battlecruisermatch had ik wel steeds behoorlijk mazzel, hij reageerde netjes op al mn techswitches, maar in elk gevecht kwam ik er net even bovenuit. naturrlijk hebben we beide voldoende fouten gemaakt maar het was wel 1 van mn leukste battles.

Ik was net keihard aan het verliezen van T, hij had complete map control, maar wist blijkbaar niet dat 'ie daar ook nog iets mee moest doen. In mijn base resteerde nog wat turrets, 2 starports en een command center, maar zelf had 'ie 1 expo, die ik vervolgens met m'n banshees fijn kon harassen. Er was geen enkele kans dat ik nog zou kunnen winnen, maar ik dacht, mjaboeiend, het is de beta, ik kan doen wat ik wil

Mn systeem is iets slechter dan dat maar het loopt nog best constant eigelijk. Enige wat hoog staat is de resolutie.Polster schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:45:
SC2 is niet echt bruikbaar op oudere computers. Hier even getest met een Pentium 2.6 + 7600GT + 1.5 GB geheugen en dat ging dus behoorlijk brak. Het ziet er lelijker uit dan SC1 en het loopt 10x slechter.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik speelde overigens de meeste potjes Zerg en win alleen als mijn tegenstander traag is en ik hem semi zerg rush (voor een rush is het vast te traag...).
* MonkeySandwich requests tips voor air defence
[ Voor 17% gewijzigd door MonkeySandwich op 08-05-2010 03:04 ]
scouten wat hij doet, merk je wel dat er air aan komt, 2 queens per hatchery als het 'early game' is en mekaar transfusen en vervolgens naar hydras of mutas toe gaan.Mythrill schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 03:03:
Nou, ik zit in de bronze league, had ook echt niet verwacht dat ik hoger geplaatst zou worden, maar ik heb serieus problemen met airdefence, en op de een of andere manier lijken mijn tegenstanders echt voornamelijk op Air te gaan. Onder het motto, even de basis dicht bouwen en vliegdingen spammen...
Ik speelde overigens de meeste potjes Zerg en win alleen als mijn tegenstander traag is en ik hem semi zerg rush (voor een rush is het vast te traag...).
* kevz requests tips voor air defence
Verwijderd
Gelukkig doen infestors het nog een beetje okay tegen MMM lollerball in TvZ, maar dat is ook een uphill battle. Zelfs als ik FE en die houd tegen een rush kan een T met 1 base nog steeds met 2 vingers in zijn neus een MMM lollerball produceren die door een 3 base zerg erg lastig te counteren is; baneling micro is de enige mogelijkheid icm fungal growth. Maar om dat uit te voeren moet je een bizar hoge apm hebben, terwijl de Terran gewoon zijn lollerball 1+a doet....
Tegen beide matchups als zerg is het volgens mij gewoon key om naar bloodlords te rushen....macro lukt mij wel en mijn army value is altijd even hoog als die van enemy, dan niet hoger. Maar je hebt gewoon teveel micro nodig om de extreem simpele micro van toss en terran te counteren. Je bent als een zerg sowieso alleen maar bezig met counters maken. Vooral tegen terran. En scouten is ook zwaar lastig, reaper rush kan je spotten. Maar fast banshee? Ik reken er maar altijd op....en dat dwingt mij geld te verspillen aan spores en sneller naar hydra techen dan ik zou willen. Nu kan je als zerg redelijk snel tech switchen, maar die extra kosten hakken er wel hard in. Terwijl je als terran gewoon MMM spammed, en eventueel thors, vikings en tanks erin gooit....
En dan hebben we het nog niet eens over FE counter door toss terwijl je hun FE niets kan maken (ow lololerforcefields)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 03:51 ]
Bouw eens Thor's. 2 Stuks doen wonderen tegen die muta's.Morphix schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:46:
Muta'sMijn enige counter is rushen, maar dat werkt helaas niet altijd. Werken vikings wel goed tegen die dingen? want als zerg units begint te maken is er geen houden meer aan. Hop, zo weer 6 muta's erbij. Marines doen het iig niet heel goed
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Beginner, op een Novice map

Denk overigens dat als dit geen Novice map was hij best wel een had kunnen winnen als hij snel had aangevallen
Edit: net even de replay bekeken, en hij had echt zwaar kunnen winnen

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2010 11:11 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maar sinds de patch van gisteren loopt mijn SC2 vast bij het afsluiten en moet ik vervolgens rebooten. Meer mensen met dit probleem?
Schijnt een bekend probleem te zijn ja. Als je afsluit met ALT + F4 schijnt het wel goed te gaan.Pandemic schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:13:
Zit sinds begin deze week ook in de beta; 2v2 platinum league. 1v1 nog in placement.
Maar sinds de patch van gisteren loopt mijn SC2 vast bij het afsluiten en moet ik vervolgens rebooten. Meer mensen met dit probleem?
Ja bekende bug word in de volgende patch opgelost.Pandemic schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:13:
Zit sinds begin deze week ook in de beta; 2v2 platinum league. 1v1 nog in placement.
Afsluiten kan overigens ook met alt-f4 of process afsluiten via taskmanager.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik !
alleen hij loopt niet vast duurt gewoon ff voordat hij weer terug in windhoos is
ja wow! gisteren de nieuwe phoenix geprobeerd. had er maar 3 maar da was voor de enemy genoeg om op gegeven moment gg te roepen. misschien moeten scourges maar weer geïntroduceerd wordenVerwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 03:30:
Ik maak denk ik weer de switch naar toss. Door de phoenix buff/bug zijn muta's compleet useless geworden in ZvT, wat inhoud dat je gedwongen wordt ground te maken.....etc
tis wel lastig trouwens want voor de buff werden phoenix zelden gebruikt, nu zijn ze zo sterk tegen zerg dat je ze eigenlijk altijd wel gebruiken wil. wordt lastig om er iets tussenin te vinden, misschien moeten ze trager gemaakt worden ofzo.
[ Voor 20% gewijzigd door daanteb op 08-05-2010 12:35 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
Klopt.. Ik ga ook nooit meer muta's maar ook niet broodlords. Ik ga altijd 3 base zerg, en dan roaches/hydras spammen wanneer de macro machine staat als een huis.. Maar ik heb het gevoel dat je als zerg speler gewoon veel beter moet zijn dan je tegenstander om van hem te winnen als die P of T is.. Veel scouten, counters maken, anticiperen op alles wat ze doen etc..Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 03:30:
Ik maak denk ik weer de switch naar toss. Door de phoenix buff/bug zijn muta's compleet useless geworden in ZvT, wat inhoud dat je gedwongen wordt ground te maken.....alleen toss ground is zo extreem op dat het bijna niet te doen is. De enige kans als Z is gewoon keihard aggro blijven spelen en gg roepen zodra de eerste 2 collosi het veld betreden. 2-3 collosi met ~7-10 sentries + wat blob units = FF mania en als je Hydra zijn dood. Heb geprobeerd het te tanken met roaches, speedlings (moet toegeven, sinds de patch dit niet meer getest, nu zouden ze beter zijn), banelings. Corruptors ook geprobeerd, maar die zijn zo gas heavy dat ik zwak ben op het hydra front. En ik moet meer gas in corruptors steken dan de toss in zijn collosi. Normaal gesproken zou je neural parasite doen of de toss helemaal kapot harrassen met muta's om een zwaar eco voordeel te krijgen, maar dat is gewoon niet meer mogelijk. Om neural parasite te krijgen heb je ineens meer energy en resources nodig....
Gelukkig doen infestors het nog een beetje okay tegen MMM lollerball in TvZ, maar dat is ook een uphill battle. Zelfs als ik FE en die houd tegen een rush kan een T met 1 base nog steeds met 2 vingers in zijn neus een MMM lollerball produceren die door een 3 base zerg erg lastig te counteren is; baneling micro is de enige mogelijkheid icm fungal growth. Maar om dat uit te voeren moet je een bizar hoge apm hebben, terwijl de Terran gewoon zijn lollerball 1+a doet....
Tegen beide matchups als zerg is het volgens mij gewoon key om naar bloodlords te rushen....macro lukt mij wel en mijn army value is altijd even hoog als die van enemy, dan niet hoger. Maar je hebt gewoon teveel micro nodig om de extreem simpele micro van toss en terran te counteren. Je bent als een zerg sowieso alleen maar bezig met counters maken. Vooral tegen terran. En scouten is ook zwaar lastig, reaper rush kan je spotten. Maar fast banshee? Ik reken er maar altijd op....en dat dwingt mij geld te verspillen aan spores en sneller naar hydra techen dan ik zou willen. Nu kan je als zerg redelijk snel tech switchen, maar die extra kosten hakken er wel hard in. Terwijl je als terran gewoon MMM spammed, en eventueel thors, vikings en tanks erin gooit....
Haha nee, niet tragerdaanteb schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:34:
[...]
ja wow! gisteren de nieuwe phoenix geprobeerd. had er maar 3 maar da was voor de enemy genoeg om op gegeven moment gg te roepen. misschien moeten scourges maar weer geïntroduceerd worden
tis wel lastig trouwens want voor de buff werden phoenix zelden gebruikt, nu zijn ze zo sterk tegen zerg dat je ze eigenlijk altijd wel gebruiken wil. wordt lastig om er iets tussenin te vinden, misschien moeten ze trager gemaakt worden ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 14:01 ]
Amen en +1!Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 03:30:
Ik maak denk ik weer de switch naar toss. Door de phoenix buff/bug zijn muta's compleet useless geworden in ZvT, wat inhoud dat je gedwongen wordt ground te maken.....alleen toss ground is zo extreem op dat het bijna niet te doen is. De enige kans als Z is gewoon keihard aggro blijven spelen en gg roepen zodra de eerste 2 collosi het veld betreden. 2-3 collosi met ~7-10 sentries + wat blob units = FF mania en als je Hydra zijn dood. Heb geprobeerd het te tanken met roaches, speedlings (moet toegeven, sinds de patch dit niet meer getest, nu zouden ze beter zijn), banelings. Corruptors ook geprobeerd, maar die zijn zo gas heavy dat ik zwak ben op het hydra front. En ik moet meer gas in corruptors steken dan de toss in zijn collosi. Normaal gesproken zou je neural parasite doen of de toss helemaal kapot harrassen met muta's om een zwaar eco voordeel te krijgen, maar dat is gewoon niet meer mogelijk. Om neural parasite te krijgen heb je ineens meer energy en resources nodig....
En dan hebben we het nog niet eens over FE counter door toss terwijl je hun FE niets kan maken (ow lololerforcefields)
Bekend probleem van de zerg, moet je ook is op tem liquid de posts over de zerg lezen, staan een paar hele lange goeie tussen die uitleggen waarom zerg NUL micro is alleen macro. Ik heb precies hetzelfde. Tos ground force is als zerg zwaar peop, je kan het eigelijk niet winnen als je tegen iemand zit die ongeveer even goed is. Tegen tos ga ik meestal mass zerglings en muta's, zerglings PWNEN de fuck uit immortals en stalkers. Maar idd als de tos wat sentries heeft kan je het vergeten, forcefield is echt iets te OP tegen zerg. Want je kan letterlijk niks meer. Ook de reden waarom ik weer veel random ben gaan spelen, zerg is qua uitstraling supervet maar het ras zelf en de mechanics en skills zijn gewoon best wel saai vergeleken met terran en tos.
Je kan als zerg alleen maar macro spelen.
Ik heb gister jjerome/disco meegeholpen met zn voorbereiding op de Benelux Cup(oid, ReT oa doet ook mee dus kudos voor hem dat ie erin zit in de eerste plek!). Het was erg leuk en leerzaam, ik zit in goud en ik had totaal geen kans op geen enkel gebied. Maar het was wel mooi, random vs random. En op een bepaald punt in de game (ik zag vrij veel van de map). Bedacht ik me dat jjerome net zo speelt als die mensen van wie ik de filmpjes kijk bij HD en Starcraft, op dat moment realizeer je je ook dat je compleet kansloos bent
[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 08-05-2010 14:15 ]
100% mee eens. Als zerg moet reageren om de ander en een goed opgebouwde protoss army is frontaal niet/nauwelijks te verslaan. In de keren dat het me wel is gelukt is door deathtraps te maken. Oftewel in een gebied alvast wat units de grond in stoppen (banelings bijvoorbeeld) een een schijnaanval uitvoeren op de protoss in de hoop dat ze achter je aan komen.Postius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:09:
Amen en +1!
Bekend probleem van de zerg, moet je ook is op tem liquid de posts over de zerg lezen, staan een paar hele lange goeie tussen die uitleggen waarom zerg NUL micro is alleen macro. Ik heb precies hetzelfde. Tos ground force is als zerg zwaar peop, je kan het eigelijk niet winnen als je tegen iemand zit die ongeveer even goed is. Tegen tos ga ik meestal mass zerglings en muta's, zerglings PWNEN de fuck uit immortals en stalkers. Maar idd als de tos wat sentries heeft kan je het vergeten, forcefield is echt iets te OP tegen zerg. Want je kan letterlijk niks meer. Ook de reden waarom ik weer veel random ben gaan spelen, zerg is qua uitstraling supervet maar het ras zelf en de mechanics en skills zijn gewoon best wel saai vergeleken met terran en tos.
Maar goed waterdicht is die strategie niet. Je kan zoiets als zerg ook doen bij de choke. Dus op een strategische plek zerglings/banelings de grond in stoppen. Vaak staan de immortals en collosi achteraan en die kun je dan door eerst units te verstoppen dan wel als eerste raken. Blijft risky...
Klopt. Ik sta af en toe versteld van de pathfinding van die grote units. Echt totaal onlogische route die ze nemen of ergens volledig vast komen te staan. Ik snap niet waarom Thor's niet net als de collosi over hoogtes heen kunnen stampen. Moeten voor mijn gevoel groot genoeg zijn..... ach vastlopen heeft ook zo zijn charme.MrVegeta schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:27:
Dan moet je wel 2 in je main en 2 bij elke expansion hebben aangezien ze zo langzaam en onhandig zijn...
Ja of je hebt een perfecte flank maar je eerste 30 banelings gaan op zijn immortalkdijkstra schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:17:
[...]
100% mee eens. Als zerg moet reageren om de ander en een goed opgebouwde protoss army is frontaal niet/nauwelijks te verslaan. In de keren dat het me wel is gelukt is door deathtraps te maken. Oftewel in een gebied alvast wat units de grond in stoppen (banelings bijvoorbeeld) een een schijnaanval uitvoeren op de protoss in de hoop dat ze achter je aan komen.
Maar goed waterdicht is die strategie niet. Je kan zoiets als zerg ook doen bij de choke. Dus op een strategische plek zerglings/banelings de grond in stoppen. Vaak staan de immortals en collosi achteraan en die kun je dan door eerst units te verstoppen dan wel als eerste raken. Blijft risky...
Verwijderd
Don't target banelings on immortalsPostius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:25:
[...]
Ja of je hebt een perfecte flank maar je eerste 30 banelings gaan op zijn immortal. Om 1 immortal met banelings te killen heb je er echt iets van 20 nodig.
Immortals gaan snel dood door groepje speedlings. Frontaal kom je er niet bij (bij een goede protoss) maar op deze manier mogelijk wel. Nogmaals waterdicht is het niet. Een baneling aanval kun je beter achter uitvoeren dan frontaal. Dan heeft toss de keuze om of door je eenheden rennen die voor hun staan of de baneling aanval trotseren. Maar nogmaals het blijft risky.Postius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:25:
[...]
Ja of je hebt een perfecte flank maar je eerste 30 banelings gaan op zijn immortal. Om 1 immortal met banelings te killen heb je er echt iets van 20 nodig.
Nou het was zeg maar meer geluk dan wijsheid, erg frustrerend. Hij deed eigelijk een gefailde forcefield opzichzelf waardoor zn immortal naar voren werd gedrukt
Banelings doen wonderen op zealots en stalkers. Van stalkers zou je het niet direct zeggen maar die gaan erg snel dood met een groepje banelings. Ze staan over het algemeen dicht op elkaar. De rest is allemaal niet zo boeiend.Postius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:52:
Nou het was zeg maar meer geluk dan wijsheid, erg frustrerend. Hij deed eigelijk een gefailde forcefield opzichzelf waardoor zn immortal naar voren werd gedrukt. Maar sowiezo zijn banelings tegen Tos een No Go. Tos moet generfd worden
.
dit dus. immortals hardened shields krijgen maar een max van 10 damage per hit binnen, buiten de shields vallen immo's wel snel om. forcefields houden alle units van protoss af met gemak. colossi doen enorm veel damage tegen _alle_ ground units. Toss is gewoon erg sterk op de grond, maar nu met de phoenix change kan air ook nog wel eens lastig zijnVerwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:14:
Banelings zijn lang niet zo goed in ZvP als in de andere MUs
Verwijderd
Vikings zijn weak tegen muta's , mass marines is zeer sterk tegen mutasMorphix schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:46:
Muta'sMijn enige counter is rushen, maar dat werkt helaas niet altijd. Werken vikings wel goed tegen die dingen? want als zerg units begint te maken is er geen houden meer aan. Hop, zo weer 6 muta's erbij. Marines doen het iig niet heel goed
![]()
Ik was net keihard aan het verliezen van T, hij had complete map control, maar wist blijkbaar niet dat 'ie daar ook nog iets mee moest doen. In mijn base resteerde nog wat turrets, 2 starports en een command center, maar zelf had 'ie 1 expo, die ik vervolgens met m'n banshees fijn kon harassen. Er was geen enkele kans dat ik nog zou kunnen winnen, maar ik dacht, mjaboeiend, het is de beta, ik kan doen wat ik wilDus ik besloot door te gaan tot het bittere eind. Mijn enemy was vervolgens verstandig geworden door Vikings en Banshees te bouwen. Ik had met m'n laatste medivac een scv gedropt op een eiland en was bezig met turtlen. Ik had geen geld en geen units, maar hij viel me niet aan en scoutte ook niet. Hij had maar één banshee nodig gehad om mijn volledige base kaput te maken, maargoed. Na 30 minuten was 'ie het zat en leaved ie
Net een potje verloren van een kerel die met stealth terran air units aan kwam ofzo? Hoe krijg ik die nou weer down

3 muta's maken en groupen met een overseeer. Ik gebruik zo'n groepje om banshees, dt's mee te verjagen. Muta's vliegen sneller dan banshees dus als je wat handig manouvreerd kun je alle banshees killen wanneer je in de buurt bent.Nipje schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:55:
Net een potje verloren van een kerel die met stealth terran air units aan kwam ofzo? Hoe krijg ik die nou weer down
Thanks! dit ga ik even uitproberen.kdijkstra schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:08:
[...]
3 muta's maken en groupen met een overseeer. Ik gebruik zo'n groepje om banshees, dt's mee te verjagen. Muta's vliegen sneller dan banshees dus als je wat handig manouvreerd kun je alle banshees killen wanneer je in de buurt bent.
Is er misschien iemand die zin heeft om wat potjes voor de lol te spelen enzo? ik denk dat ik nog wel een hoop te leren heb
Edit
Halen die muta's die stealth units ook uit de lucht? ik kan ze namelijk niet eens selecteren

[ Voor 9% gewijzigd door Nipje op 08-05-2010 16:44 ]
De overseeer heeft een detector. Wanneer die in de buurt komt kun je met de mutas de banshees killen. Daarom ook overseeer groupen met de mutas.Nipje schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:25:
Halen die muta's die stealth units ook uit de lucht? ik kan ze namelijk niet eens selecteren
Vergeet niet om de speed increase voor overlords de researchen op je hive.
Thanks! Ik wou inderdaad net gaan vragen wat ik aan de snelheid van die Overlords moest doenkdijkstra schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:46:
[...]
De overseeer heeft een detector. Wanneer die in de buurt komt kun je met de mutas de banshees killen. Daarom ook overseeer groupen met de mutas.
Vergeet niet om de speed increase voor overlords de researchen op je hive.
3 zekere wins dus door mijn neus geboord....
Speel je wireless of achter een firewall?
Iemand ervaring met droppende games? En waarom doet hij het eerste wel, en dan inene niet meer, het is niet alsof het helemaal niet mogelijk is...
Ik speel via wireless (maar dat is het probleem niet, al mijn andere programma's en internet blijft gewoon werken terijl BNet eruit vliegt), ik kan zo snel niet verzinnen wat het is... Zijn er nog specifieke poorten die ik open kannen zetten voor "betere" kansen?
[ Voor 30% gewijzigd door MLM op 08-05-2010 17:26 ]
-niks-

Verwijderd
i feel your pain...M1lamb3r schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:19:
echt f*cking **************************** spel... tot 3x toe sta ik in de basis van de tegenstander met 10+ siegetanks en support en alle 3 de keren word ik gedropped door battle.net.
3 zekere wins dus door mijn neus geboord....
volgens mij is het een firewall issue in je router, bij mij kan ik dat kutding helaas niet uitzetten

porten forwarden heeft volgens mij weinig zin, wel als je een exception kan toevoegen aan je firewall, de porten die blizz gebruikt staan op google.
trouwens, 10 dual gateway is erg goed tegen zerg, 2 zealots > 6 zerglings, en ookal heeft hij 1000 minerals, hij kan ze niet snel genoeg maken
het leuke daarvan is dat ze vaak gepaart gaan met banelings. en dat vinden marines niet zo leuk. 't is gewoon een ongelovelijk irritante strategie mutas+banes. proberen te overleven en genoeg vikings te maken terwijl je een paar marauders toevoegt aan je marines zodat die de banelings op kunnen vangen. ook proberen te expanden anders komt de zerg speler te ver voor, moeilijk ja, impossible neeRival24 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:32:
Het enige dat echt goed werkt tegen mass muta zijn inderdaad marines, en gewoon goed scouten. Op het moment dat ik een spire zie, trek ik met een groep marines gewoon naar de enemy base en dan heb je er ook geen last van dat je eigen base gepakt wordt. Vergeet niet de stimpack upgrade te researchen.
Verwijderd
Bij zerg gaat t vooral om de positie van je units, iets dat bij de andere 2 races minder telt. Wat is er eigenlijk mis met macro games? Ik vind macro games prachtig, al denk ik wel dat je voor lange games meer punten moet krijgen dan korte games..
Verwijderd
Precies. Misschien ook de reden dat in Korea zerg het zeer goed doet: insane micro skills. Ik bedoel, een MMM ball is A+click+T. Eventueel een beetje focus fire, maar dat is niet zo'n probleem. Om als zerg zoiets te counteren moet je je lings + banelings op hetzelfde moment toe laten slaan als al je hydra en ondertussen mag je ook nog eventjes fungal growth multicasten.Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:59:
[...]
Klopt.. Ik ga ook nooit meer muta's maar ook niet broodlords. Ik ga altijd 3 base zerg, en dan roaches/hydras spammen wanneer de macro machine staat als een huis.. Maar ik heb het gevoel dat je als zerg speler gewoon veel beter moet zijn dan je tegenstander om van hem te winnen als die P of T is.. Veel scouten, counters maken, anticiperen op alles wat ze doen etc..
Ik probeer ook zoveel mogelijk Macro te spelen, heb minimaal 1 of 2 bases meer dan de toss. Maar een toss ground force is zo sterk dat je bij 1 foutje je complete leger in 2 seconden verliest. Nu ging ik ook altijd muta ling, maar met de phoenix buff durf ik dat gewoon niet aan. Heb je 6-12 muta's voor een beetje leuke harass, worden ze gesloopt door 3 phoenix (die daarna nog even lekker drive by shootings doen op je oviesPostius schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:09:
[...]
Amen en +1!

Je kan als zerg wel wat micro doen; precies op hetzelfde moment de T/P ball raken met al je units...als je dat ziet als micro. Dat is een veel moeilijkere handeling dan een casten van een paar ff's en dansen met je collosi en blinken. Over T zullen we het maar niet hebben.
De maps zijn trouwens ook niet echt lekker voor zerg movement, veel kleine chokes en obstakels. Je moet echt overal op de map zitten anders ben je kansloos. Ook al heb je op LT het midden en jouw helft van de map, terwijl de toss nog 2 base is, dan heb je eigenlijk nog niet genoeg ruimte om te bewegen. Ik ga denk ik toch maar eens 2 nydus worms etc proberen, want die smalle chokes overal word ik gek van (favoren critical mass units en collosi nogal...).
En afsluiten is altijd Ctrl-Alt-Del met geheugen gebruik op 1.5GB.
Verwijderd
kpn?Graviton12 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:13:
Sinds laatste patch droppen bijna 50% van de games, maar niet van mijn kant.
En afsluiten is altijd Ctrl-Alt-Del met geheugen gebruik op 1.5GB.
Verwijderd
Deze tactic lijkt me het beste , bouw 5-8 turrets rond je mineral gathering bases en zorg dat je veel marines hebt
als je je marines kan stimpacke lopen ze sneller dan de muta's en kunnen ze niet gaan lopen , turrets ftw en 20-30 marines bij je aanval force .
Verwijderd
Ik snap van de helft van de verhalen nog niets, helaas
en Air maakt gehakt van colossiBomin schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:48:
Volgens mij kunnen colossi omdat ze zo hoog zijn (wat ook de reden is dat ze door weapons die alleen air zijn beschoten kunnen worden) inderdaad op de highground kijken.
volgens mij is er geen legale oplossing voor in de beta. Het is ook een multiplayer beta heMADG0BLIN schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:59:
Als ik zelf een AI game start dan kan ik bij de computer alleen very easy kiezen. Iets te makkelijk dus. Is het ook mogelijk dat je dat kan aanpassen?
Helmaal kapot getypt zeker een hale pag druk ik op de verkeerde knop, alles weg..
Zucht...

Goed hier dan de enigste nuttige informatie die ik maar weer opnieuwe typ -.-
Als je eruit geknikkerd wordt, wat bij MIJ zelfs niet gebeurd en ik hem een modem/router van KPN wat zeer strict is en waarvan het nat-type niet te veranderen is... Helaas jammer genoeg.(slechte fout
Doe dan dit.
Ga naar je modem toe
Log dan in met meestald gebruikersnaam-wachtwoord; admin-admin .
Mesetal is er geen gebruikersnaam nodig... maar wel een wachtwoord.
Ga dan naar internet-->Adress Translation(NAT)-->Port Forwarding
Doe dan ongeveer dit.

De enigste echte poorten die nodig zijn zijn: TCP 1119 en TCP 1120
Voer overal gewoon het IP-adress in waarmee jij bij je modem bent gekomen(meestal 192.168.2.1)
Voer dan een naam in wat jij wilt, zodat je het altijd terug kan vinden en verwijderen...
Wel iets kan je ergens bij google je filmpjes uploaden? wat zijn de limeiten en etc?
[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 08-05-2010 20:49 ]
Nee hoor, dit gaat helaas niet. Ze kunnen er wel zo oplopen maar voordat ze een poot op de high ground hebben staan zien ze niks. Waarschijnlijk een observer.Bomin schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:48:
Volgens mij kunnen colossi omdat ze zo hoog zijn (wat ook de reden is dat ze door weapons die alleen air zijn beschoten kunnen worden) inderdaad op de highground kijken.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Nope zit in belgië, lijkt me toch echt wel een Blizzard issue te zijn, het niet afsluiten in ieder geval.
klein beetje OP imho
Misschien dat ik nog wel bugs ga vinden ook nog. Ik ben geen dedicated strategy gamer dus ik zuig vast hard in dit spel, net zoals sc1.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Je had zerg in de eerste instantie niet eens zo ver moeten laten komen.. hij had waarschijnlijk meer expos dan jij.. Brood lords zijn echt super klote om naar te techen >< Je moet zerg nooit zijn gang laten gaan.. altijd druk uitoefenen.Niosus schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:05:
Heeft iemand een idee wat ik als terran kan doen tegen mass brood lords met corruptors of mutalisks? Men vikings halen het niet tegen een grote hoeveelheid mutalisks of corruptors, en alle surface2air defences worden geoutranged door die brood lords...
klein beetje OP imho
Ah oke collosi kunnen dus niet over cliffs heen kijken.. anders waren ze wel heel erg imba
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 22:19 ]
Op het begin als je basis 25 dingens heeft(karma, magic w/e)
Dan moet je op 'C' klikken voor een bosot van een gebouw, gebruik dit op het HQ zelf, dan zijn je probe's 2 x zo snel klaar, dus bouw je jouw economie sneller op dan die van de ander
Verwijderd
dit is een tip voor protoss, niet voor zergalaintje schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:13:
Tip voor Z.
Op het begin als je basis 25 dingens heeft(karma, magic w/e)
Dan moet je op 'C' klikken voor een bosot van een gebouw, gebruik dit op het HQ zelf, dan zijn je probe's 2 x zo snel klaar, dus bouw je jouw economie sneller op dan die van de ander!
en die zooi heet psi
en natuurlijk pas casten als je eerste pylon klaar is, zodat je hem niet nutteloos verbruikt
Waarom nutteloos ik maak eerst 3 probes dan pas een pylon hoor? dan heb ik er weer uh 1,5 mee gemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:18:
[...]
dit is een tip voor protoss, niet voor zerg
en die zooi heet psi
en natuurlijk pas casten als je eerste pylon klaar is, zodat je hem niet nutteloos verbruikt
Daarna is die toch weer tot 25% vol
Aah dus ik speel protos, Ik ken ze echt niet uit de kop.
Het zijn mensen, beesten en soort van aliens
Zo zie ik ze.
Haha iedereen is zo bang voor [waar is mijn fucking geheugen
Hij had 100 van zo'n dingen die zo'n speertje af vuren van die 'beesten' (zerg?) en veel mutalisk's maar mijn carriers waren superieur ^^ met alle upgrades die je je maar kon bedenken.
Ik vind die phoenix helemaal niet zo fijn.
1 phoenix vs. 2 medvacs zuigt 2vs 2 gaat nog als je er 2 hebt, parallel zeg maar neit serie
Want ze zaten in mijn basis dacht snel phoenix maken kan me nog redden. maar nee hoor, die dingen zijn verrektes sterk
Hoeveel punten krijgt iedereen nou per match der bij? Ben wel benieuwd... Ik meestal 44, omdat der 22 favoured zijn van hem en 22 bonus, ik moet nog 20 puntjes voor de volgende leauge
Ik verlies wel altijd op mijn laptop? Ik erger me dood aan die fucking lag van dat ding... alles op low zowat laagste resolutie gaat die zijken, your computer might slow down the game -.-
Hier boven met mijn E4500@3Ghz+8600 @ stevige overklock + 3gb ram @ 410(ipv 333) en een rappe HDD.
Heb ik alles nog op low om echt geen één frame drop te krijgen.
Moet echt wennen steeds laptop desktop
Btw zoals ik ergens beloofde:
http://www.youtube.com/watch?v=G5zwEUr1r6A
Windows movie maker heeft wel een beetje het formaat verneukt, alleen je meot hem gewoon fullscreen op 1080P kijken anders blijft die slecht
Best wel onzin dat filmpje
[ Voor 12% gewijzigd door alaintje op 08-05-2010 23:52 ]
Verwijderd
als je pas pylon maakt op 10, verspil je veeeel tijd(ivm wachten op pylon totdat je weer units kan produceren)alaintje schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:49:
[...]
Waarom nutteloos ik maak eerst 3 probes dan pas een pylon hoor? dan heb ik er weer uh 1,5 mee gemaakt.
Daarna is die toch weer tot 25% vol! GEbruik die chono charge best veel ,scheelt toch weer 17 seconden ofzo, jammer dat je hem neit bij het bouwen kan gebruiken
, mass spam ^^
en idd zo vele mogelijk gebruiken, het is er niet voor niets
Verwijderd
inderdaad, ik doe altijd 9pylon, daarna een probe, en daarna 2 chronoboosted probes, en dan 2 gatewaysVerwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:04:
[...]
als je pas pylon maakt op 10, verspil je veeeel tijd(ivm wachten op pylon totdat je weer units kan produceren), het best is om hem bij 9 te maken (staat ergens op team liquid forum)
en idd zo vele mogelijk gebruiken, het is er niet voor niets
vervolgens maak ik ~3 zealots waarmee ik aanval/scout, als je ziet dat je tegenstander geen unites heb blijf je zealots maken, anders tech je door naar stalkers/imortals/whatever.
early zealots zijn bijna altijd win vs zerg 10pool, de meest bekende build.
ik maak nooit air, misschien moet ik dat toch eens doen, vooral tegen zerg.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 00:17 ]
Ik scout et altijd te laat
En als ik dan de replay terugkijk zie ik dat ik ABSOLUUT geen reden had om te verliezen... Maar jah
Verwijderd
stel, zerg heeft voldoende resources, hij maakt een spire, en een minuut of 2 later heeft ie 12 muta's: GG
ik scout hem op tijd, om voldoende phoenixes op tijd te maken moet ik meerdere stargates maken wat je 3x zoveel kost...
vervolgens besluit zerg dat het allemaal bluf is, hij heeft 400 recources verspild (max.) ik bijna 1000, en dan heb ik nog geen units
3-4 probes ofzo tot die bij 9-10 zit dan maak ik één gateway, maar 2-3 zealots chronoboosted en laat die voor de poort wachten en met een extra ga ik scouten of bij zo'n uitkijk-ding/toren/[vulhierietsin] staan en dan kijk ik in de base, maar als ik tegen zerg speel heb ik altijd 10-15 van zo'n rot beestjes voor mijn deur staan dus houd ik mijn zealots lekker binnen...
Dan maak ik dus nog één pilar en zo heb ik de doorgang geblockt in 9/10 gevallen zodat die beesten er niet zomaar inkunnen.
Dan bouw ik zo snel mogen een cybernatic core en dan wee airports en ondertussen genoeg probe's soms wel 30 xD maar dan heb ik gewoon te veel, echt onzin haha, als ik één keer wil spammen met zealots.
Dat ga ik eens proberen
Die void rays zijn echt super, ik maak voor de zekerheid altijd 2-3-4 phoenixes, die gaan meestal meteen dood maar w/e ~5 void rays + ~7 van die moederschepen?[vergeet de naam continu] en soms verander ik mijn moederbasis in dat mega ding, is best sneaky als je daarmee om de hoek komt ^^ .Hij kan je lekekr toch niet zien, als je de goede gebouwen kapot maakt
Upgraden jullie ook altijd je powerfield/shield en je armor, ik neig meer daar armor i.p.v waarom weet ik het niet, het blijft toch allemaal hetzelfde
Paar leuke spannende potjes, geloof dat we er 2 gewonnen hebben en 2 verloren maar ook samen weer een hoop geleerd!
Fijne gast om samen mee te spelen iig
morgen ff kijken of we nog een paar potjes kunnen pakken, werden op het laatst afgemaakt omdat we een toss player teveel hadden laten techen en hij met 10+ carriers +mothership in mijn basis stond geparkeerd...
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
tegen een half-decent speler ben je dood lang voordat je met 7 void rays voor iemand zijn achterdeur staat, ik sta altijd @ 3:11 met 3 zzealots in mijn base, @4 min zitten er 5 jouw probes te vermoorden.alaintje schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:33:
Die void rays zijn echt super, ik maak voor de zekerheid altijd 2-3-4 phoenixes, die gaan meestal meteen dood maar w/e ~5 void rays + ~7 van die moederschepen?[vergeet de naam continu] en soms verander ik mijn moederbasis in dat mega ding, is best sneaky als je daarmee om de hoek komt ^^ .Hij kan je lekekr toch niet zien, als je de goede gebouwen kapot maakt.
bekijk maar wat replays en kijk waarneer je je eerste 5 units hebt, vast niet voor de 4 minute mark
tegen zerg weapons, anders armor altijd als eersteUpgraden jullie ook altijd je powerfield/shield en je armor, ik neig meer daar armor i.p.v waarom weet ik het niet, het blijft toch allemaal hetzelfde
plasma shields is dikke troep, niet doen
Tegen zerg idd weapons voor die kleine shit beestjes...
Maar ik heb die echt snel hoor die void
Één zealot is al kut in je kamp!! xd
Van Liquipedia: "Shield armor reduces incoming damage to the shield total the same way Armor reduces attack damage to hit points. One interesting detail, when an attack depletes a shield and starts removing hit points, both the shield armor and standard armor damage reductions are applied."Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:42:
[...]
tegen zerg weapons, anders armor altijd als eerste
plasma shields is dikke troep, niet doen
Misschien begrijp ik het verkeerd omdat het laat is of zo, maar als ik het wel goed begrijp is jouw uitspraak dus pertinent onjuist, en kun je juist beter eerst shields techen (dmg reduction over shields+hp) en pas later armor (dmg reduction alleen over hp).
De beta eindigt trouwens 17 mej
Waarom zou de beta op 17 mei of juni eindigen?alaintje schreef op zondag 09 mei 2010 @ 01:29:
Shields zijn gewoon fijner ondat ze terug komen ideaal als je terug trekt, wag je nog geen minuut en kun je er weer 2x zo hard tegen aan. Zowieso shield + armor is best hard, alleen heeft hij dan al attack upgradedus blijft het gelijk.
De beta eindigt trouwens 17 mejof juni.. Maar 17 may is toch 17mei dan komt die van Red death redemption uit. Wordt weer opletten op T.net ^^
Verwijderd
En vergeet niet protoss buildings hebben ook allemaal een shield, die genieten ook mee van shields upgrade. Echter zoals 'liquipedia' al aangaf (als het tenminste hetzelfde is gebleven), shields nemen altijd normale damage van de units. Dus hydra's doen volgens mij minder damage tegen stalkers, maar tegen shields doen ze altijd full damage.alaintje schreef op zondag 09 mei 2010 @ 01:29:
Shields zijn gewoon fijner ondat ze terug komen ideaal als je terug trekt, wag je nog geen minuut en kun je er weer 2x zo hard tegen aan. Zowieso shield + armor is best hard, alleen heeft hij dan al attack upgradedus blijft het gelijk.
De beta eindigt trouwens 17 mejof juni.. Maar 17 may is toch 17mei dan komt die van Red death redemption uit. Wordt weer opletten op T.net ^^
Verwijderd
Wat een crap filmpjealaintje schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:49:
[...]
Waarom nutteloos ik maak eerst 3 probes dan pas een pylon hoor? dan heb ik er weer uh 1,5 mee gemaakt.
Daarna is die toch weer tot 25% vol! GEbruik die chono charge best veel ,scheelt toch weer 17 seconden ofzo, jammer dat je hem neit bij het bouwen kan gebruiken
, mass spam ^^
Aah dus ik speel protos, Ik ken ze echt niet uit de kop.
Het zijn mensen, beesten en soort van aliens.
Zo zie ik ze.
Haha iedereen is zo bang voor [waar is mijn fucking geheugen] 6 void rays + 6 carrier's.
Hij had 100 van zo'n dingen die zo'n speertje af vuren van die 'beesten' (zerg?) en veel mutalisk's maar mijn carriers waren superieur ^^ met alle upgrades die je je maar kon bedenken.
Ik vind die phoenix helemaal niet zo fijn.
1 phoenix vs. 2 medvacs zuigt 2vs 2 gaat nog als je er 2 hebt, parallel zeg maar neit serie.
Want ze zaten in mijn basis dacht snel phoenix maken kan me nog redden. maar nee hoor, die dingen zijn verrektes sterk. maar ik had wel 3 phoenix en toen schoten ze weer wel 6 medvacs neer ...
.
Hoeveel punten krijgt iedereen nou per match der bij? Ben wel benieuwd... Ik meestal 44, omdat der 22 favoured zijn van hem en 22 bonus, ik moet nog 20 puntjes voor de volgende leauge!! Ik own eigenlijk best wel, streak van 4.
Ik verlies wel altijd op mijn laptop? Ik erger me dood aan die fucking lag van dat ding... alles op low zowat laagste resolutie gaat die zijken, your computer might slow down the game -.-
Hier boven met mijn E4500@3Ghz+8600 @ stevige overklock + 3gb ram @ 410(ipv 333) en een rappe HDD.
Heb ik alles nog op low om echt geen één frame drop te krijgen.
Moet echt wennen steeds laptop desktop![]()
Btw zoals ik ergens beloofde:
http://www.youtube.com/watch?v=G5zwEUr1r6A
Windows movie maker heeft wel een beetje het formaat verneukt, alleen je meot hem gewoon fullscreen op 1080P kijken anders blijft die slecht.
Best wel onzin dat filmpje!
Je warpt wat DT's in, die fuse je. En dan kill je een supply depot?
Hiervoor neem je ook de tijd om aan het aan te passen in Windows Movie Maker & vervolgens te uploaden na youtube.
Iedereen is ooit begonnen. Geef liever wat tips.Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 07:45:
[...]
Wat een crap filmpje
Je warpt wat DT's in, die fuse je. En dan kill je een supply depot?petje af!
Hiervoor neem je ook de tijd om aan het aan te passen in Windows Movie Maker & vervolgens te uploaden na youtube.*priceless*
Zelf bak ik er ook helemaal niets van. Verlies zelf elk potje, maar heb dan ook nooit sc1 of eigenlijk een andere rts gespeeld. Maar met youtube en wiki's moet ik over een tijdje vast wel beter gaan spelen.
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
Verwijderd
Als hij een leuke/intressante replay/video maakt hoor je mij niet klagen.
Dit is gewoon niet de moeite waard denk ik, voor niemand.
Dit topic is gesloten.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!