Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Gohan-san schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:33:
hey bah, heb ook een key ontvangen, maar na het updaten crasht SC2 bij mij, ik zie de loading bar met Wings of Liberty, dan zou hij naar het hoofdmenu moeten springen, maar crash hij terug naar de desktop :(

Windows7 64bit, catalyst 10.4 drivers.
draai hier hetzelfde zonder problemen :)

heb je toevallig in het verleden starcracks geprobeert of custom ai's? heb namelijk ook mee gemaakt dat mn game crashte daardoor.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qarion
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 12:00
Joarie schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:38:
[...]

Heb je niet heel toevallig Firefox aanstaan met eventueel Gmail open? Dat geeft bij mij vaak problemen (ook met spellen zoals COD:MW2)
verkeerde persoon gequote? ik heb geen problemen ATM, zie ik wel weer als ik thuis kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:33
Doh! Sorry....was ook aan het werk en drukte in mijn enthousiasme op de verkeerde knop :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo wat een heerlijk spel zeg !
Heb wel 5 van de 5 potten verloren omdat ik niet veel kennis heb van Sc2.Omdat ik Sc1 ook niet echt veel heb gespeeld.

Speel gewoon lekker met terran maar daarmee verlies ik altijd van Zerg of Protos.Op de een of andere manier ben ik er nog niet achter hoe ik de air units het beste kan counteren.
Ga nu even youtuben om m`n een solide strategie te gaan gebruiken zodat ik ook een beetje aan het spelen kom.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Btw ik heb laats mijn de indeling van hoe ik berichten zie vervanderd. Maar bij hoeveel posts/paginás begint er een nieuw topic?

TS moet dringend vernieuwd worden. Ik wil er opzich wel 1 maken.
tooter schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:49:
Zo wat een heerlijk spel zeg !
Heb wel 5 van de 5 potten verloren omdat ik niet veel kennis heb van Sc2.Omdat ik Sc1 ook niet echt veel heb gespeeld.

Speel gewoon lekker met terran maar daarmee verlies ik altijd van Zerg of Protos.Op de een of andere manier ben ik er nog niet achter hoe ik de air units het beste kan counteren.
Ga nu even youtuben om m`n een solide strategie te gaan gebruiken zodat ik ook een beetje aan het spelen kom.
Ik raad je je eerste veel games random te spelen. Verliezen doe je wel(ja echt geloof me heeft verder niet zoveel met jou te maken als wel met de rest). Gewoon rustig door spelen F12 is ook erg nuttig(das de help sectie) want dan zie je wat wat countert. Als nieuwe speler is Protos altijd goed te doen maar wel saai want 80% van mensen in bronze en copper speelt Protos :+

[ Voor 78% gewijzigd door Postius op 07-05-2010 13:51 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:35:
o Sentry
+ The damage has been decreased from 8 to 6.

Dat snap ik dus niet, één van de weinig anti-air units voor de Toss wordt wederom generfed.
Omdat de Phoenix een belachelijke buff heeft gehad waardoor je tegen Z alle air keihard lollerstomped? Muta's zijn nu effectief nutteloos in ZvP in alle leagues boven copper. Tegen T was AA nooit een probleem voor P.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

Joarie schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:38:
[...]

Heb je niet heel toevallig Firefox aanstaan met eventueel Gmail open? Dat geeft bij mij vaak problemen (ook met spellen zoals COD:MW2)
Hmm dit zou weleens kunnen,

qua cracks en alles helemaal niks het is een vrij schone installatie, met alleen wow en steam, firefox geinstalleerd.

Sowieso wanneer ik SC2 opstart, zie ik ongeveer 1 minuut het SC2 logo, en dan krijg ik pas het loading screen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:49:

TS moet dringend vernieuwd worden. Ik wil er opzich wel 1 maken.
Strak plan, kleine man.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Ik stel voor geen nieuw topic te maken totdat de game uit is want anders wordt het toch weer retard spam om keys of enorme lijsten met spelers namen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Key spam blijf sowiezo ongeacht wat. Voor het lijstje is nu een database. En het is wel makkelijk als we eindelijk een centrale pagina's hebben van alle nicks van sc2 spelers. Ik zie niet in wat een nieuwe TS met keyspam heeft te maken maar mischien mis ik het verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ja ik denk dat je het verband mist. Als we een nieuwe TS maken dan loopt dat topic ook weer vol met key-spam en wordt het oninteressant (of gewoon irritant) om te lezen. Key spam blijft natuurlijk niet ongeacht wat hé, als de game uit is dan worden er geen keys meer gegeven.

Ach leef je uit zou ik zeggen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:09:

Ach leef je uit zou ik zeggen.
We hebben vegeta's zegen. Houston we are go for lift off... :P

Ik stel voor

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Voor het eerst in tijden dat mijn reaper rush vs Protos op steps of war niet werkte. Maar goed, hij maakt stalkers (tenminste daar ga je vanuit) dus ik maak marauders. Loop lekker zijn basis in. Heeft 'ie DT's.

Oh dear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46
Jammer dat de thor de hydralisks niet meer kan 1-shotten, het werkte altijd wel goed tegen 2 zergs die met mass hydra en mass muta aan kwamen zetten. Maar goed, wel een beetje terecht. De thor is nu wel weer beter tegen zerglings en ook iets beter tegen roaches als ik even ga rekenen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
3xNix schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:22:
Ik begin me ernstig zorgen te maken, niet over de zerg.. maar meer over jouw speelwijze.
Echt nooit dat 3 BC's het winnen van 14 corrupters, of welk ander air unit dan ook.

Simpel gezegt, 14x unit is bijna of al 1shot 1x BC... dus of je micro is niet goed... of je vliegt rondjes erom heen zonder te schieten.
Laatste patchnotes gezien? Volgens mij loop jij een beetje achter.....

Nu vind ik het terecht dat de corrupters wat minder damage doen op de capital ships. Zoals het was, was het niet in balans. Maar nu is het andere uiterste.

[ Voor 13% gewijzigd door kdijkstra op 07-05-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
haarbal schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:19:
Jammer dat de thor de hydralisks niet meer kan 1-shotten, het werkte altijd wel goed tegen 2 zergs die met mass hydra en mass muta aan kwamen zetten. Maar goed, wel een beetje terecht. De thor is nu wel weer beter tegen zerglings en ook iets beter tegen roaches als ik even ga rekenen.
Ah hebben de zergs ook weer wat teruggekregen. Wel jammer voor terrans want het 1 shotten van hydra's vond ik ergens wel terecht. Zeker wanneer je het effect ziet van een colossus op hydra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
MrVegeta schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:06:
Ik stel voor geen nieuw topic te maken totdat de game uit is want anders wordt het toch weer retard spam om keys of enorme lijsten met spelers namen.
Volledig mee eens. Zie ook de waarschuwing als je een bericht post hier, echter schijnt het niemand wat te boeien. Allemaal heel vervelend dat er mensen zijn die geen keys hebben of mensen die keys over hebben en die hier posten, maar het is totaal niet interessant. En ik dacht juist dat topics op GoT een discussiewaarde moesten hebben.

Het is nog 2,5 maand tot de game uitkomt, Blizzard zal al wel eerder stoppen met het weggeven van keys, dus lijkt me dat moment mooi voor een nieuw schoon topic (als er iemand hem wil gaan maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:15:
Voor het eerst in tijden dat mijn reaper rush vs Protos op steps of war niet werkte. Maar goed, hij maakt stalkers (tenminste daar ga je vanuit) dus ik maak marauders. Loop lekker zijn basis in. Heeft 'ie DT's.

Oh dear.
Sweep!

Of zijn Dark Templars sneller dan Reapers, nee toch?

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:33:
[...]

Laatste patchnotes gezien? Volgens mij loop jij een beetje achter.....
20 ipv 22 damage en wat meer snelheid. of mist ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:35:
[...]

Volledig mee eens. Zie ook de waarschuwing als je een bericht post hier, echter schijnt het niemand wat te boeien. Allemaal heel vervelend dat er mensen zijn die geen keys hebben of mensen die keys over hebben en die hier posten, maar het is totaal niet interessant. En ik dacht juist dat topics op GoT een discussiewaarde moesten hebben.

Het is nog 2,5 maand tot de game uitkomt, Blizzard zal al wel eerder stoppen met het weggeven van keys, dus lijkt me dat moment mooi voor een nieuw schoon topic (als er iemand hem wil gaan maken).
Ik ben het grotendeels met je eens, echter kunnen mensen die geen key hebben de game niet spelen dus ook niet meepraten. Ook denk ik dat het niet helpt om te zeggen ja ik heb nog een key!!! Dan geef je mensen valse hoop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Reaper rush is niet zo goed voor je eco en eigenlijk een all-in (op 6-rax) dus een OC zit er dan niet echt in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je reaper rushed met 11 rax? dat zie je nog wel vaak, laatst in de game van Day[9] tegen zn broertje. Is minder al in all, en nog steeds vrij rap een reaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:36:
[...]

20 ipv 22 damage en wat meer snelheid. of mist ik iets?
Volgens mij ook idd...

En dan meteen te zeggen dat ze GEEN damage meer doen vind ik wat overdreven... 20 ipv 22 is nog veel.
en dan x 14 corruptors is toch 280 damage.

Maar battlecruisers hebben ZEKER 10000 HP, dus zelfs met perfecte focusfire heb je: pi x D - A² + B² / windrichting = 4
schoten nodig om te winnen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:37:
[...]

Ik ben het grotendeels met je eens, echter kunnen mensen die geen key hebben de game niet spelen dus ook niet meepraten. Ook denk ik dat het niet helpt om te zeggen ja ik heb nog een key!!! Dan geef je mensen valse hoop toch?
Op een bepaalde manier kunnen mensen die geen key hebben natuurlijk wel meepraten. Er zijn zoveel filmpjes te bekijken dat je ook zonder key een redelijk beeld van het spel kunt krijgen :).

Je 2e zin begrijp ik niet helemaal. Eigenlijk moeten hier imo geen keys gepost worden. Want daardoor krijg je juist weer een post met de key gevolgd door 3 posts met "Jeuh, ik heb hem" en "Argh, net te laat". Bovendien kun je met een simpele preorder al een key krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Sja ik krijg op deze post...:
Liasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:23:
[...]
Heeft iemand nog een key toevallig, ik heb er nog 1 nodig voor een kwartet!
ook een dm van Bytje:
Bytje schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:35:
Hallo, ik zou graag de key willen :-)
Zal wel aan mij liggen. Ik moet ze ook geen aandacht geven die key gluurders.

Iemand al zin in het toernooi? Wie gaat er cheesen?

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Liasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:09:

[...]

ook een dm van Bytje:

[...]

Ik heb wel zin in een ouderwetse chees. Misschien wel leuk om het hele toernooi te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Over de performance..

Ik heb een AMD 3800+ X2 met 2x 1gb geheugen en GF6150.

Dit draait met pijn en moeite (door graka), beetje flink geheugen en een normale cpu draait sc2 al.
Het is wel handig dat je neit veel troep heb draaien. Ohja opgegeven moment laad sc2 alles in je werkgeheugen ipv je hd. Dus gewoon beetje geheugen +2 gb en hij laadt vlot.

AA voor terran? die "wraiths" (weet niet hoe ze hete in sc2) doen wonderen :) zeker met cloack en die detectorplane heeft ook een leuke AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

zonglew00 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:18:

AA voor terran? die "wraiths" (weet niet hoe ze hete in sc2) doen wonderen :) zeker met cloack en die detectorplane heeft ook een leuke AA.
AA (Viking) met cloack, en raven met AA ?
Heb je SC2 al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
3xNix schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:44:
Volgens mij ook idd...

En dan meteen te zeggen dat ze GEEN damage meer doen vind ik wat overdreven... 20 ipv 22 is nog veel.
en dan x 14 corruptors is toch 280 damage.

Maar battlecruisers hebben ZEKER 10000 HP, dus zelfs met perfecte focusfire heb je: pi x D - A² + B² / windrichting = 4
schoten nodig om te winnen. 8)7
Makkelijk praten. Attack speed van corrupters is 1.9. Daarbij killed een BC de corrupter net zo snel als vroeger. Minder damage per attack en daarbij het verlies van corrupters zorgt ervoor dat aan het eind net te weinig corrupters overblijven. Die 2 extra damage per corrupter maakt heel veel uit.

Overigens heb ik nergens gezegd dat corrupters geen damage doen. Hooguit dat die nerf wel een impact heeft en ergens vind ik het ook wel terecht. Het was belachelijk simpel voor de zerg om al die carriers te killen. Die zullen nu ook wel een hogere overlevingskans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:27:
[...]

Makkelijk praten. Attack speed van corrupters is 1.9. Daarbij killed een BC de corrupter net zo snel als vroeger. Minder damage per attack en daarbij het verlies van corrupters zorgt ervoor dat aan het eind net te weinig corrupters overblijven. Die 2 extra damage per corrupter maakt heel veel uit.

Overigens heb ik nergens gezegd dat corrupters geen damage doen. Hooguit dat die nerf wel een impact heeft en ergens vind ik het ook wel terecht. Het was belachelijk simpel voor de zerg om al die carriers te killen. Die zullen nu ook wel een hogere overlevingskans hebben.
Het laatste wat ik over jouw post wil zeggen...
Omdat Amerika besluit 100 nukes te ontmantelen, wil niet zeggen dat Noord Korea ineens de oorlog uitroept en ze in de pan hakt....
dat is een beetje zoals jij reageert op een "nerf" van de corruptor.

o Corruptor
+ Corruptor damage changed from 12 (+10 Massive) to 14 (+6 Massive).
+ Corruptor speed increased from 2.75 to 2.9531

En mocht het op 1 of andere manier toch zijn dat je de ervaring hebt dat jouw 14 corruptors verliezen van 3 BC's... heb ik 1 uitdrukking nodig: l2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede Protoss strategie tegen mass Battlecruisers? Ik had een shitload aan Stalkers (die volgens Liquipedia2 de beste counter zijn), maar werd alsnog afgeslacht. De vijand had alleen Battlecruisers, ik had alleen Stalkers...

Offtopic: Ik heb er een hekel aan als mensen pauzeren, maar net moest ik opeens echt super nodig naar de wc. Ik pauzeer het spel dus, kom ik terug: '... has left the game'

Easy win!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:46:
Weet iemand een goede Protoss strategie tegen mass Battlecruisers? Ik had een shitload aan Stalkers (die volgens Liquipedia2 de beste counter zijn), maar werd alsnog afgeslacht. De vijand had alleen Battlecruisers, ik had alleen Stalkers...

Offtopic: Ik heb er een hekel aan als mensen pauzeren, maar net moest ik opeens echt super nodig naar de wc. Ik pauzeer het spel dus, kom ik terug: '... has left the game'

Easy win!
had je blink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep! Maar dat wegblinken van units die damaged zijn wordt moeilijk met zulke aantallen...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hij is nu al een tijdje aan het updaten en ik ben zó benieuwd naar de beta ervan . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:46:

Easy win!
Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar: laat het niet zover komen. Als er eenmaal een x aantal battlecruisers zijn, zijn die eigenlijk niet meer te stoppen. Tegen een paar helpen Stalkers met blink en void rays.

Oh, en 1 die veel mensen over het hoofd zien: feedback van de HT. Als een BC vol mana heeft sloopt feedback de BC voor ik dacht meer dan 50%.

[ Voor 8% gewijzigd door MrFl0ppY op 07-05-2010 15:54 ]

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:52:
Jep! Maar dat wegblinken van units die damaged zijn wordt moeilijk met zulke aantallen...
Niet om weg te blinken. Om er midden in te blinken en focus fire te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
3xNix schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:37:
Het laatste wat ik over jouw post wil zeggen...
Omdat Amerika besluit 100 nukes te ontmantelen, wil niet zeggen dat Noord Korea ineens de oorlog uitroept en ze in de pan hakt....
dat is een beetje zoals jij reageert op een "nerf" van de corruptor.
Zoiets als beste kapiteins aan wal. Ga eens proberen en be amazed....

Voor de rest snap ik niet wat noord korea hiermee te maken heeft. Ik zie het vooral proberen met grootspraak proberen gelijk te krijgen op iets waar je gewoon geen gelijk hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door kdijkstra op 07-05-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13
Voor de mensen die geen key hebben, ik heb hier 4 voor de mensen die toch graag willen spelen:

Doe dit maar niet.. overigens is K89DJH geclaimed.

[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 07-05-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Zojuist heb ik weer een hele rits posts verwijderd, letterlijk tientallen posts getrashed en notes gezet. Het kost me handen vol met tijd om het topic enigszins leesbaar te houden voor de mensen die zich wel aan de regels weten te houden.

Vanaf nu ga ik er ook geen tijd meer in steken, zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!

Doe je mede StarCraft fans een lol en zorg dat ik niet tot deze laatste maatregel over moet gaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrFl0ppY schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:53:
Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar: laat het niet zover komen. Als er eenmaal een x aantal battlecruisers zijn, zijn die eigenlijk niet meer te stoppen. Tegen een paar helpen Stalkers met blink en void rays.

Oh, en 1 die veel mensen over het hoofd zien: feedback van de HT. Als een BC vol mana heeft sloopt feedback de BC voor ik dacht meer dan 50%.
Ik zou als protoss niet direct weten hoe je een vloot van BC's moet tegenhouden. Hooguit psi Storms. De BC's zijn niet zo gek snel. Hoe doen sentries het tegen BC's? Die zijn overigens ook generfed in de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 20:16
psychoclown schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:21:
[modbreak]Zojuist heb ik weer een hele rits posts verwijderd, letterlijk tientallen posts getrashed en notes gezet. Het kost me handen vol met tijd om het topic enigszins leesbaar te houden voor de mensen die zich wel aan de regels weten te houden.

Vanaf nu ga ik er ook geen tijd meer in steken, zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!

Doe je mede StarCraft fans een lol en zorg dat ik niet tot deze laatste maatregel over moet gaan.[/]
Ergens wel terecht, maar is het toegelaten om een "StarCraftII key topic" aan te maken? Het is zo dat wij deze modbreak lezen en er ons aan zullen houden, maar tegen sebiet staat de modbreak ergens 3 pagina's verder en let niemand er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Paterpor schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:23:
[...]

Ergens wel terecht, maar is het toegelaten om een "StarCraftII key topic" aan te maken? Het is zo dat wij deze modbreak lezen en er ons aan zullen houden, maar tegen sebiet staat de modbreak ergens 3 pagina's verder en let niemand er nog op.
Daar zal ik het met de andere mods over hebben maar in het Spielerij beleid staat toch duidelijk dat het vragen om beta keys etc. niet toegestaan is dus een uitzondering maken zie ik niet zo zitten.
Overigens staat het ook al geruime tijd in de topicwaarschuwing en die zie je elke keer dat je post dus dat mag geen excuus wezen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voidrays met armor upgrades + sentries met guardian shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
misschien een hele domme vraag, maar hoe zit het nu precies met die leagues ? welke leagues zijn er allemaal ? waarom zit bv in 1v1 in de copper league terwijl ik circa 65% van de matches win en dat terwijl ik in 2v2 in de bronse league zit en slechts 40% win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
fuqua schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:33:
misschien een hele domme vraag, maar hoe zit het nu precies met die leagues ? welke leagues zijn er allemaal ? waarom zit bv in 1v1 in de copper league terwijl ik circa 65% van de matches win en dat terwijl ik in 2v2 in de bronse league zit en slechts 40% win.
2vs2 is geen 1vs1. Zijn andere tactieken. Beetje appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Buah, ik wordt als T echt hard afgemaakt door mass Void Ray en Muta's. Marines werken wel aardig, maar vaak heb ik er niet genoeg en gaat alles kaput. Maargoed, misschien wordt ik op die momenten ook wel gewoon outskilled en heeft het feit dat ik alleen in het weekend kan spelen daar ook wel mee te maken, een beetje in de flow blijven is blijkbaar een must :)
Kan Protoss trouwens relatief snel techen? Ik zie phoenix en void rays voordat ik banshees heb en speelde net een game waar ik binnen notime gebackdoored werd door een warp prism :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Morphix schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:42:
Buah, ik wordt als T echt hard afgemaakt door mass Void Ray en Muta's.
Muta's kun je goed counteren met Thor's. Zet er twee naast elkaar stuur wat SCV's die repareren en je houdt een veelvoud van muta's tegen. Thor's geven prachtige splashdamage en de muta's gaan vaak op elkaar zitten.

Void rays maak je volgens mij af met marines? Voordeel van voidrays (vooral als ze vroeg komen) betekent dat protoss voor de rest niet zo heel veel heeft. Na het slopen van de voidrays gelijk aanvallen.

[ Voor 14% gewijzigd door kdijkstra op 07-05-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:40:
Als je reaper rushed met 11 rax? dat zie je nog wel vaak, laatst in de game van Day\[9] tegen zn broertje. Is minder al in all, en nog steeds vrij rap een reaper.
Mjah, een reaper is leuk natuurlijk maar op 11 is er vaak al een cybercore up waardoor er een stalker is en je rush al faalt. Op 6-rax kan je de pylon op de gateway slopen voor er een cybercore up is en dan is het gg.
Liasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:09:

[...]

ook een dm van Bytje:

[...]

Cheesen? /me Kijkt de andere kant op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:51:
[...]

Muta's kun je goed counteren met Thor's. Zet er twee naast elkaar stuur wat SCV's die repareren en je houdt een veelvoud van muta's tegen. Thor's geven prachtige splashdamage en de muta's gaan vaak op elkaar zitten.

Void rays maak je volgens mij af met marines? Voordeel van voidrays (vooral als ze vroeg komen) betekent dat protoss voor de rest niet zo heel veel heeft. Na het slopen van de voidrays gelijk aanvallen.
ja, maar protoss heeft veel gas nodig voor stargate + units, tegen de tijd dat hij dat heeft moet je hem al gerusht hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:59:
[...]

ja, maar protoss heeft veel gas nodig voor stargate + units, tegen de tijd dat hij dat heeft moet je hem al gerusht hebben
Ik ben niet zo heel erg thuis met protoss builds maar al een paar keer in 1vs1 een early voidray gezien. Ga je dan de protoss aanvallen dan heeft hij op een paar zealots na eigenlijk helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:37:
[...]

2vs2 is geen 1vs1. Zijn andere tactieken. Beetje appels met peren vergelijken.
ja maar welke leagues zijn er allemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
overigens kan ik op het moment niet inloggen bij sc2 ? iemand anders hier ook last van ?

nah laat maar, mn firewall was ff in de war

[ Voor 23% gewijzigd door fuqua op 07-05-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
fuqua schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:05:
[...]

ja maar welke leagues zijn er allemaal ?
Anders doe je zelf is wat moeite hey. Staat allemaal keurig uitgelegt op de sc2 site. En ook op de Fora.

Maar het loopt van Copper tot Platinum en het zijn er 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Ik heb sinds kort dus de key, en gelijk de client geïnstalleerd. Alleen lijkt het niet te werken. Elke keer als ik de client opstart en hem laat updaten, probeert hij dat, maar iets gaat er fout en dan geeft hij de laadbalk weer en de melding (boven de laadbalk) 'No problems detected'.
Gaat nu al een tijdje zo door, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
HotFix schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:26:
Ik heb sinds kort dus de key, en gelijk de client geïnstalleerd. Alleen lijkt het niet te werken. Elke keer als ik de client opstart en hem laat updaten, probeert hij dat, maar iets gaat er fout en dan geeft hij de laadbalk weer en de melding (boven de laadbalk) 'No problems detected'.
Meerdere patchen misschien? Anders eens kijken op het tech forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:25:
[...]

Anders doe je zelf is wat moeite hey. Staat allemaal keurig uitgelegt op de sc2 site. En ook op de Fora.

Maar het loopt van Copper tot Platinum en het zijn er 5.
Zet die jongen toch niet voor de gek. Straks gaat hij het nog echt opzoeken. We weten allemaal dat er acht leagues zijn.
Lijstje van de leagues:
Pro League
Platinum League
Gold League
Silver League
Bronze League
Copper League
Wooden League
Practice League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:20
wooden? wat? B)

dacht volgens mij wel dat er een soort pro league aan zou komen voor de top100 van europa, amerika etc

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 17-09 08:39
-

[ Voor 100% gewijzigd door Tassadar32 op 07-05-2010 17:42 ]

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qarion
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 12:00
HotFix schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:26:
zoals paterpor al zei gaat hij inderdaad alle elf de patches af, wacht dus eerst even, vooral de laatste(of was dat patch tien?) kan lang duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had nog even getest, als je alleen maar je void ray pusht heb je rond 4:30 een void ray, maar dan heb je verder echt niets

knap als je @ 6 min nog steeds geen AA hebt, en als dat zo is: whoop zn ass met je units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didi93
  • Laatst online: 24-10-2021
fuqua schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:33:
als je paar keer wint van spelers uit leagues hoger dan copper dan kom je gauw in bronze league. Het heeft weinig zin als je alleen maar wint van spelers uit dezelfde league dan promoveer je heel laat volgens mij pas na het halen van >1500 punten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:51:
had nog even getest, als je alleen maar je void ray pusht heb je rond 4:30 een void ray, maar dan heb je verder echt niets

knap als je @ 6 min nog steeds geen AA hebt, en als dat zo is: whoop zn ass met je units.
Je bevestigd bij deze precies wat ik al dacht. Een early voidray is eigenlijk een easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh!

ik deed, zoals meestal, de 10 probe dusl gateway build, sta ik daar in zijn basis met 3 zealots (lees: voor zijn geblockte basis), zie ik dat hij precies op dat moment 3 photon cannons aan het bob-de-bouwen is, AARGH 8)7

volgende keer moet ik beter scouten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:09:
[...]

Je bevestigd bij deze precies wat ik al dacht. Een early voidray is eigenlijk een easy win.
onzin. speel je op een beetje niveau, dan zorg bijv. de zerg dat hij je even scout met een overlord. hij ziet dat je geen army hebt. en je bent weg. en ondertussen muta/hydra maken en klaar is kees. doei toss

ik speel tegenwoordig vaak met 8 pool en dan snel 8 tot 12 lings. vaak win ik zo al. of zijn eco is kapot waardoor ik uiteindelijk alsnog win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Void ray rush is idd niet heel moeilijk te stoppen, als T heb ik iig een stuk eerder marines dan dander een void ray heeft. Dan snel aanvallen moet ik maar is proberen, ik wacht meestal tot ik m'n eerste medivac danwel banshee heb. Mass void rays is een ander verhaal, er lijkt geen einde aan te komen en tot nu toe had mijn Protoss enemy daarnaast blijkbaar nog een heleboel resources over voor stalkers en zealots. Ik begreep niet hoe 'ie het voor elkaar kreeg.
We gaan maar is kijken of ik er een beetje van geleerd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mijn eerste 2v2 game ingemaakt, dit weekend even wat meer strategy leren. Protoss is wel een slow build army volgens mij.
moet wat meer anti-air en air bouwen. ook wat meer defense rondom me hele basis.

shuttle drops zijn nog steeds sneaky tactieken :P

[ Voor 41% gewijzigd door Viper® op 07-05-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Even om de discussie tussen corrupters en battlecruisers in de kiem te smoren, zie het volgende filmpje:

http://www.youtube.com/user/BlizzBoys#p/u/0/ZcsynknbmT4

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:16:
Aaargh!

ik deed, zoals meestal, de 10 probe dusl gateway build, sta ik daar in zijn basis met 3 zealots (lees: voor zijn geblockte basis), zie ik dat hij precies op dat moment 3 photon cannons aan het bob-de-bouwen is, AARGH 8)7

volgende keer moet ik beter scouten..
Weet verder niet hoe je game gegaan is en of je verloren hebt, maar aan je kreet te zien :P

Maar een Forge + 3 Cannons kost heel wat meer dan 3 Zealots zo uit m'n hoofd en hij zal dus geen army hebben whatsoever, wat ik in dat geval doe is FE Fast Expand en naar een VR Void Ray om z'n mineral line even te fucken, verder gewoon hem proberen in z'n base te houden.

Zie ook dat er hier gezegd wordt dat VR makkelijk te stoppen is etc. etc. Op de meeste maps vind ik sowieso 1 VR het juist heel goed waard, goed micro-en en je kan er minstens harass mee doen en wat workers/buildings snipen. Tegen early Muta of mass Marine is het wel crap natuurlijk, maar ja, scout scout scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 18-09 08:37
Bomin schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:41:
[...]

Weet verder niet hoe je game gegaan is en of je verloren hebt, maar aan je kreet te zien :P

Maar een Forge + 3 Cannons kost heel wat meer dan 3 Zealots zo uit m'n hoofd en hij zal dus geen army hebben whatsoever, wat ik in dat geval doe is FE en naar een VR om z'n mineral line even te fucken, verder gewoon hem proberen in z'n base te houden.

Zie ook dat er hier gezegd wordt dat VR makkelijk te stoppen is etc. etc. Op de meeste maps vind ik sowieso 1 VR het juist heel goed waard, goed micro-en en je kan er minstens harass mee doen en wat workers/buildings snipen. Tegen early Muta of mass Marine is het wel crap natuurlijk, maar ja, scout scout scout.
als hij niet weet wat hij daar tegen moet doen en mss nog nieuw is, hoe wil je hem dan helpen met termen als FE en VR die ook voor mij niet duidelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 18-09 08:37
Liasis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:41:
Even om de discussie tussen corrupters en battlecruisers in de kiem te smoren, zie het volgende filmpje:

myth busted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Aha, ik denk dat ik wat te voorbarig was. Ik merkte uiteindelijk op dat SC2 mijn verbinding behoorlijk aan het leegtrekken was, en binnen no-time wassie klaar!
Bedankt in elk geval hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wat heeft afgelopen patch te maken met MMM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15
Weer een potje verloren.
Dacht ik eindelijk een beetje door te hebben hoe ik snel een groot leger kan bouwen om de vijand aan te vallen komt hij met 3 mannetjes op me af. Ik had alleen troepen die grondtroepen kunnen aanvallen maar dat waren 3 van die zwevende dingen (naam kwijt, sorry :+) Dus ik kon na 10 minuten al alles ten onder zien gaan. :')

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Laatst online: 23-12-2021
1 beta key voor de gene die mij in-game kan whisperen. ;)

goof.goof

btw dat filmpje van de bc's.... waarom niet eerst 3 keer die grote gun afvuren?

ik heb in game gezien dat een aantal bc's gehakt maakte van carriers door met die vette gun 1 voor 1 af te schieten.

[ Voor 59% gewijzigd door mjgoof op 07-05-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra

Laten we het dan op mijn slechte micro houden. Ik hou ook niet van micro dus dat kan veel verklaren.

Overigens was het wel zerg die de battlecruisers aanviel. Dus still staande BC's en corrupters die ze gaan aanvallen.

Voor de rest tof dat blizzboys speciaal voor mij een filmpje maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door kdijkstra op 07-05-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

YouR schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:46:
[...]

als hij niet weet wat hij daar tegen moet doen en mss nog nieuw is, hoe wil je hem dan helpen met termen als FE en VR die ook voor mij niet duidelijk zijn
Je m'excuse, misschien iets voor in de nieuwe topic start van het volgende topic, een beetje afkortingen lijstje :)

Inmiddels post wat verduidelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03

hej toffe intro :D

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra

Ik zie het al. Was een potje van vanochtend (enige pot met de nieuwe patch). Zijn 3 BC's versus 12 corrupters. Corrupters vallen BC's aan. Niet verkeerd gemicro-ed. Maar wat ik niet zag waren de defence drones. Ik zie 4 stuks in de replay. Was me tijdens het spelen niet opgevallen enkel dat het wel lang duurde voordat de eerste BC eindelijk eens neerging. Maar toen was er weinig over van de corrupters.

Maar bedankt blizzboys voor het heel duidelijk laten zien. Verkeerde conclusie getrokken vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomin schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:41:
[...]

ja :P

op een geven moment was mijn money op, en die van hem ook :P dus het eindigde in een heus probe vs probe battle :P helaas wel verloren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:28:
op een geven moment was mijn money op, en die van hem ook :P dus het eindigde in een heus probe vs probe battle :P helaas wel verloren :/
probe vs probe hoeft geen lost spel te zijn hoor. Als je ten minste wat base defence hebt gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:30:
[...]

probe vs probe hoeft geen lost spel te zijn hoor. Als je ten minste wat base defence hebt gebouwd.
dat had ik dus niet (meer) :P
ik was blut, en mn nexus was nog aan het bouwen (1e was gesloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:09:
[...]

In copper ja, speel is een beetje op niveau voordat je dingen als feiten presenteerd. Als je gewoon zegt: "Iemand een replay of bouw volgorde voor hoe een void ray rush af te stoppen want mij lukt het niet" staat al een stuk beter dan beweren dat iets overpowered terwijl je geen noemenswaardige ervaring hebt met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles is OP als jij precies de verkeerde units hebt.

je moet gewoon goed scouten, dan hou je die rush makkelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:44:
In copper ja, speel is een beetje op niveau voordat je dingen als feiten presenteerd. Als je gewoon zegt: "Iemand een replay of bouw volgorde voor hoe een void ray rush af te stoppen want mij lukt het niet" staat al een stuk beter dan beweren dat iets overpowered terwijl je geen noemenswaardige ervaring hebt met dit spel.
In 1vs1 heb ik nooit in copper gezeten en ik geef je direct gelijk. 1vs1 heb ik weinig ervaring. Maar in de 17 potjes 1vs1 die ik gespeeld heb zijn er 3 voidray rushes geweest en in alle gevallen had de protoss helemaal niets op de paar voidrays na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Eindelijk aan de beta beginnen met code van bol.com. Wat wel irritant is om toegang tot de beta te krijgen is dat je al een game van blizzard geregistreerd moet hebben, gelukkig had ik mijn oude starcraft cd nog liggen anders ging het feest niet door.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:50:
[...]

In 1vs1 heb ik nooit in copper gezeten en ik geef je direct gelijk. 1vs1 heb ik weinig ervaring. Maar in de 17 potjes 1vs1 die ik gespeeld heb zijn er 3 voidray rushes geweest en in alle gevallen had de protoss helemaal niets op de paar voidrays na.
Dat klopt, ik zit in goud(nummer 40 maar niet zo actief laatste tijd). Maar heel veel of een groot gedeelte zijn volgens mij een beetje "one trick ponies", de void rush idd, zergling rush etc. Cannon rush zie ik eigelijk nooit kan er wss aanliggen dat mensen denken dat je dat wel countered. Maar ik merk bij 50% van mijn potjes dat ze 1 ding snel doen en als dat faalt of niet compleet lukt dan wals je er ook overheen. Overigens zijn er zat wel goede spelers, maar one trick ponies zie je ook veel. Opzich niet erg, goede oefening en soms zitten er wel strakke cheese acties tussen en dat kan ik toch wel waarderen ook al verlies. Ik ben je dan gefrustreerd maar meestal zie ik er vrij snel de lol van in :9 .

Ik raad je ook aan als je echt het spel een beetje wilt leren 1v1 te doen. Al snap ik dat de stress en competieve factor veel mensen afschrikt(bewust of onbewust, bij company of heroes was dit ook al zo. unranked was populairder dan ranked maar het niveau was |:( ).

En soms sla je je toetsenboord doormidden van frustratie.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 07-05-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:00:
[...]

Dat klopt, ik zit in goud(nummer 40 maar niet zo actief laatste tijd). Maar heel veel of een groot gedeelte zijn volgens mij een beetje "one trick ponies", de void rush idd, zergling rush etc.
one-trick pony meld zich aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Al men placement matches verloren, kom in copper terecht en win daar men allereerste match. Je zou verwachten dat placement matches juist gemakkelijker zouden zijn :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Boeboe schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:17:
Al men placement matches verloren, kom in copper terecht en win daar men allereerste match. Je zou verwachten dat placement matches juist gemakkelijker zouden zijn :p
Nah dat zou niet logisch zijn. Placement test je skill uit door je tegen alle niveau's te laten spelen. Als je 5 keer verliest kom je in copper terecht waar iedereen minsens 4 keer verloren is. In copper kom je trouwens erg veel rushes/cheese tegen dus verwacht je daar maar al aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb een vraag. In het spel zie ik dat mijn volledige naam wordt gebruikt. Hoe kan ik dit veranderen. Bij battle.net kan ik het niet veranderen . Vriendelijk bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HA!

ik speelde op incarnation zone, iemand gebruikte precies dezelfde tactiek als mij: bouw een pylon + gateway dicht bij de vijand.
even laten zijn wij allebei nexus kwijt en blut, 7 zealots tegen 4 tegen die van mij (hij had blijbaar veel minerals opgespaard...) nog gewonnen ook, zonder een zealot te verliezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Postius schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:00:
Ik raad je ook aan als je echt het spel een beetje wilt leren 1v1 te doen. Al snap ik dat de stress en competieve factor veel mensen afschrikt(bewust of onbewust, bij company of heroes was dit ook al zo. unranked was populairder dan ranked maar het niveau was |:( ).

En soms sla je je toetsenboord doormidden van frustratie.
Ik speel nu wat meer 1vs1. Toen ik net mijn key kreeg werd ik in de gold league geplaatst maar daar hoorde ik niet thuis. Ik zit nu in de bronze met ~17 potjes of zo. Ik win ongeveer evenveel als dat ik verlies en klim aardig in de ladder. Ik merk alleen wel dt ik alleen maar tegen protoss speel.

Die gaan of voor een voidray rush of gaan cheesen. De tower build is wat ik keer op keer tegenkom. Jammer want zo wordt je niet echt beter. Ik moet nog een protoss tegenkomen die eens een fatsoenlijk leger opbouwt. In 2vs2 daarentegen vaak genoeg tegengekomen. Als zerg heb ik heel veel respect voor de immortals. Die schieten erg hard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:51:
[...]Ik speel nu wat meer 1vs1. Toen ik net mijn key kreeg werd ik in de gold league geplaatst maar daar hoorde ik niet thuis. Ik zit nu in de bronze met ~17 potjes of zo. Ik win ongeveer evenveel als dat ik verlies en klim aardig in de ladder. Ik merk alleen wel dt ik alleen maar tegen protoss speel.

Die gaan of voor een voidray rush of gaan cheesen. De tower build is wat ik keer op keer tegenkom. Jammer want zo wordt je niet echt beter. Ik moet nog een protoss tegenkomen die eens een fatsoenlijk leger opbouwt. In 2vs2 daarentegen vaak genoeg tegengekomen. Als zerg heb ik heel veel respect voor de immortals. Die schieten erg hard....
Invite me eens anders bibje.bibje of bibjetwee.bibje. Ik haat cheese/rush als protoss speler en doe het bijna amper. Alleen als ze mij rushen maak ik ook een gateway rush terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:51:
[...]
ze kosten ook bakken, plusminus even duur als 3 roaches, bovendien zijn die imortals echt dikke troep tegen zeglings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:58:
ze kosten ook bakken, plusminus even duur als 3 roaches, bovendien zijn die imortals echt dikke troep tegen zeglings.
Ik mag het hopen.

Ik zit de laatste tijd te experimenteren met banelings. Vooral vroeg in het spel zijn ze best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kdijkstra schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:02:
[...]

Ik mag het hopen.

Ik zit de laatste tijd te experimenteren met banelings. Vooral vroeg in het spel zijn ze best grappig.
baneling micro is echt te gruwelijk voor woorden, wat moeilijk!!!

in zvz dan, dus bling & speedling vs bling & speedling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54
Net een potje gespeeld tegen Protoss, zelf ook met Protoss. Direct in het begin van de game ontdekte hij mijn base, bouwt een pilon, daarnaast talloze Photon Cannons waardoor ik geen kant meer op kon.. :P
Net op het moment dat ik ze allemaal vernietigd heb maar zelf hierdoor nog maar iets van 3 units overheb komt hij met een volledige vloot mijn base vernietigen. :P

Heb nu 3 potjes gewonnen, maar vind het toch nog vrij pittig. Misschien wat tweakers zin om een keer een potje te spelen? Nick is madgoblin.madgoblin.

[ Voor 18% gewijzigd door MADG0BLIN op 07-05-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de void ray in copper/bronze overpowered is en in gold/platinum niet, dan is dat zo. Dit betekent niet dat copper/bronze spelers niet moeten zeuren, in copper/bronze is ie dan echt overpowered.

units als sentries zullen in gold/platinum weer veel sterker zijn, want ze hebben enige skill nodig om effectief te gebruiken.

Ik ben zelf nog geen dingen tegengekomen die echt overpowered zijn, misschien mag de reaper grenade damage wat naar beneden en de carrier is mij ook een tikkie te duur (250 gas?). Verders vind ik de nydus worm met een build time van 20 sec een beetje overdreven generft, misschien kan dit naar 15. Over het algemeen is de balance prima, ga zo door blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
is iemand HDH invetational aan 't kijken? lagt enorm voor me :/

http://www.ustream.tv/channel/hdstarcraft
Pagina: 1 ... 31 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!