Heh, gister heel de dag SC2 gespeeld, toch lekker vrij
. Na de placement matches ben ik in copper geplaatst als terran.
Merk al wel dat dit een zeer verslavend spel is. Moet alleen wel enorm wennen aan de shortcuts. Ik heb nu een hele tijd WoW gespeeld, en mijn vingers zijn dus een bepaalde houding gewend (w,a,s,d), eentje die dus totaal niet geschikt is voor SC2. In de eerste matches was ik vooral bezig om de map en units te leren kennen, en het gaat al wat beter nu.
Wat ik wel bij mezelf merk, en wat ook naar voren kwam in I Suck At Starcraft zijn casts, is dat ik gunshy ben
ik heb al redelijk vroeg wat units, maar ben bang dat het te weinig is, en maak er dan meer, om vervolgens weer bang te zijn dat het te weinig is, en er weer meer maak.. Moet mezelf nog aanleren om eerder te pushen. Tevens het scouten gaat me nog niet goed af, tenminste, dat denk ik. Ga de komende potjes eens proberen om de eerst gebouwde scv op pad te sturen ofzo. Maar goed, meer oefenen dus 
Edit: Key vergeven aan Jayden
Merk al wel dat dit een zeer verslavend spel is. Moet alleen wel enorm wennen aan de shortcuts. Ik heb nu een hele tijd WoW gespeeld, en mijn vingers zijn dus een bepaalde houding gewend (w,a,s,d), eentje die dus totaal niet geschikt is voor SC2. In de eerste matches was ik vooral bezig om de map en units te leren kennen, en het gaat al wat beter nu.
Wat ik wel bij mezelf merk, en wat ook naar voren kwam in I Suck At Starcraft zijn casts, is dat ik gunshy ben
Edit: Key vergeven aan Jayden
[ Voor 3% gewijzigd door Roxors op 06-05-2010 09:56 ]