Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Heh, gister heel de dag SC2 gespeeld, toch lekker vrij :D . Na de placement matches ben ik in copper geplaatst als terran.

Merk al wel dat dit een zeer verslavend spel is. Moet alleen wel enorm wennen aan de shortcuts. Ik heb nu een hele tijd WoW gespeeld, en mijn vingers zijn dus een bepaalde houding gewend (w,a,s,d), eentje die dus totaal niet geschikt is voor SC2. In de eerste matches was ik vooral bezig om de map en units te leren kennen, en het gaat al wat beter nu.

Wat ik wel bij mezelf merk, en wat ook naar voren kwam in I Suck At Starcraft zijn casts, is dat ik gunshy ben :) ik heb al redelijk vroeg wat units, maar ben bang dat het te weinig is, en maak er dan meer, om vervolgens weer bang te zijn dat het te weinig is, en er weer meer maak.. Moet mezelf nog aanleren om eerder te pushen. Tevens het scouten gaat me nog niet goed af, tenminste, dat denk ik. Ga de komende potjes eens proberen om de eerst gebouwde scv op pad te sturen ofzo. Maar goed, meer oefenen dus :)

Edit: Key vergeven aan Jayden

[ Voor 3% gewijzigd door Roxors op 06-05-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik word ook gek van het wachten, ondanks een pre-order nog steeds geen key. Zal maar weer eens mailen met de shop. Mocht iemand nog een dubbele over hebben, schaam je dan niet om te dm-en.

Dank Roxors _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Jayden op 06-05-2010 09:57 ]

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:09

Tweakjur

Redacteur
Heren,

Blizzard heeft de keys die wij bij hen hebben opgevraagd, en waar wij dus de lijst voor hebben doorgegeven, alsnog gestuurd. De door Blizzard verstuurde keys zijn NIET hetzelfde als de keys die wij hebben ontvangen. Dit houdt in dat sommigen, die ook dinsdag een key hebben gehad, er nu 2 hebben. Dat heet mazzel en een vergissing van Blizzard in uw voordeel, maar hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Dat houdt in dat we stoppen met het alsnog opzoeken van de keys van dinsdag, aangezien iedereen nu (tenminste) 1 key heeft ontvangen. Reacties als 'ja maar dit is niet de key die ik dinsdag al gehad zou moeten hebben!' worden genegeerd - bedenk dat je ons opzadelt met behoorlijk wat opzoekwerk, zeker als we tientallen mensen op individuele basis zouden moeten afhandelen. De key van Blizzard heb je omdat wij je op de lijst hebben gezet die naar Blizzard is verstuurd... denk daaraan voor je graait naar een 2e key waar je meent recht op te hebben (trust me, ik heb al DM's binnen in deze richting).

Iedereen veel plezier met spelen!

...en ik hoop dat ik nu eindelijk klaar ben met die actie...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik geloof er niets van, volgens mij hebben jullie die keys stiekem zelf gebruikt :Y)

[ Voor 88% gewijzigd door TJHeuvel op 06-05-2010 09:58 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
JJJur schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:49:
Heren,

Blizzard heeft de keys die wij bij hen hebben opgevraagd, en waar wij dus de lijst voor hebben doorgegeven, alsnog gestuurd. De door Blizzard verstuurde keys zijn NIET hetzelfde als de keys die wij hebben ontvangen. Dit houdt in dat sommigen, die ook dinsdag een key hebben gehad, er nu 2 hebben. Dat heet mazzel en een vergissing van Blizzard in uw voordeel, maar hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Dat houdt in dat we stoppen met het alsnog opzoeken van de keys van dinsdag, aangezien iedereen nu (tenminste) 1 key heeft ontvangen. Reacties als 'ja maar dit is niet de key die ik dinsdag al gehad zou moeten hebben!' worden genegeerd - bedenk dat je ons opzadelt met behoorlijk wat opzoekwerk, zeker als we tientallen mensen op individuele basis zouden moeten afhandelen. De key van Blizzard heb je omdat wij je op de lijst hebben gezet die naar Blizzard is verstuurd... denk daaraan voor je graait naar een 2e key waar je meent recht op te hebben (trust me, ik heb al DM's binnen in deze richting).

Iedereen veel plezier met spelen!

Dames mogen je nog wel lastigvallen voor keys? ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
JJJur schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:49:
JJJur, dank je wel voor alle moeite, en voor de key! We houden echt wel van je :)

BTW, als ik nog een kleine suggestie mag doen. De mensen die nu geen tweede mail hebben gehad betekent dat jullie nog keys hebben die niet gebruikt gaan worden. Wat je eventueel kan doen, en wat mij dan ook wel weer geinig lijkt, is de lijst ergens neerzetten. Dat betekent dat iedereen daarna de lijst kan aflopen om te kijken of er nog een bij zit dit werkt. Dat zorgt er in ieder geval dat de mensen die zeuren om een key voor de komende paar uur bezig zijn met invoeren van keys ;)

Tot zover de suggestie.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Liasis schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:57:
[...]

JJJur, dank je wel voor alle moeite, en voor de key! We houden echt wel van je :)

BTW, als ik nog een kleine suggestie mag doen. De mensen die nu geen tweede mail hebben gehad betekent dat jullie nog keys hebben die niet gebruikt gaan worden. Wat je eventueel kan doen, en wat mij dan ook wel weer geinig lijkt, is de lijst ergens neerzetten. Dat betekent dat iedereen daarna de lijst kan aflopen om te kijken of er nog een bij zit dit werkt. Dat zorgt er in ieder geval dat de mensen die zeuren om een key voor de komende paar uur bezig zijn met invoeren van keys ;)

Tot zover de suggestie.
Wij kunnen niet zien welke keys wel en niet gebruikt zijn en welke keys wel en niet goed verzonden zijn, dat kunnen we alleen op basis van DM aanvragen opzoeken. Dat laatste gaan we niet meer doen, aangezien iedereen een mail van Blizzard gehad zou moeten hebben <--- wat altijd de bedoeling was. We weken daarvan af toen bleek dat het heellang ging duren. Nu de actie is afgerond zoals oorspronkelijk de bedoeling was, is het voor ons klaar.

Mensen die DIE mail niet hebben gehad, moeten bij hun spamfilter/provider etc aankloppen... we willen best moeite doen maar als je 2 van de 3 mails (1e=lege mail, 2e=onze keymail, 3e=Blizz keymail) niet hebt gehad, ligt het misschien ook een beetje aan jezelf (/instelingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
RocketKoen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:56:
[...]

Dames mogen je nog wel lastigvallen voor keys? ;)
altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
*fake account met meisjes naam aanmaakt*

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 08:39
Net met Protoss/Zerg begonnen. Valt me wel op dat die gele 'rich' minerals een potje vaak kunnen beslissen.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letter22
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-04 15:28
Ik weet het, niet leuk om steeds maar berichten te lezen over keys.
Maar ook ik heb er eentje over. En het zou stom zijn om die niet door iemand te laten gebruiken.

DM me maar. en hij is weg...

[ Voor 11% gewijzigd door Letter22 op 06-05-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tassadar32 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:13:
Net met Protoss/Zerg begonnen. Valt me wel op dat die gele 'rich' minerals een potje vaak kunnen beslissen.
Dat lijkt me ook precies de bedoeling.
de blue minerals zitten vaak op relatief veilige posities, terwijl de gele vaak precies tussen 2 spawnpunten in zitten. Goede manier om turtling tegen te gaan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Net de eerste 2 practice games gespeeld, wat een geweldig gevoel toch weer :p Ik speel nu terran, maar ik vroeg me af of er ergens een overzichtje staat van welke units goede counters zijn tegen welke situaties?

M'n username is tappie.tappie trouwens :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier starcraft2 beta alles op hoogste settings kunnen draaien. Wat voor pc samenstelling hebben jullie dan? Belangrijkste videokaart en processor zou ik willen weten.

Ben van plan om nieuw pc te halen voor sc2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Skorpion
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-07-2024
Tappone schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:19:
Net de eerste 2 practice games gespeeld, wat een geweldig gevoel toch weer :p Ik speel nu terran, maar ik vroeg me af of er ergens een overzichtje staat van welke units goede counters zijn tegen welke situaties?

M'n username is tappie.tappie trouwens :)
Klik eens op help in een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letter22
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:26:
Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier starcraft2 beta alles op hoogste settings kunnen draaien. Wat voor pc samenstelling hebben jullie dan? Belangrijkste videokaart en processor zou ik willen weten.

Ik draai alles op 1920*1200 - Ultra instellingen
Dit op een intel i5 (op 3.4Ghz) - 8Gb ram - radeon 5850 - SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:42
Da Skorpion schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:27:
[...]

Droog...die vraag vroeg ik me gisteren ook precies af toen ik met Reapers en Marauders werd bestookt als Terran zijnde. Vanavond toch maar eens kijken in de Help sectie. Ook het terugkijken van de replay gaf ook wat eye-openers

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Da Skorpion schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:27:
[...]

haha! thanks :D

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letter22 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:30:
[...]

Ik draai alles op 1920*1200 - Ultra instellingen
Dit op een intel i5 (op 3.4Ghz) - 8Gb ram - radeon 5850 - SSD
Cool, draai je ook hele tijd lag vrij? Zelfs met max units 200/200? Welke intel i5 hebje precies? Kan em niet vinden op tweakers :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 18-09 11:35

Alles op ultra/hoogst, maar dan ook echt alles. en geen spatje aan haperen/stotteren.

kan niet bij battlenet van af het werk anders had ik dat betadingetje gepost met specs.

snel overzicht:
proc: q9950 core 2 quad
mem: 6gb
vidkaart: pov geforce 9800GT 1gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letter22
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:35:
[...]

Cool, draai je ook hele tijd lag vrij? Zelfs met max units 200/200? Welke intel i5 hebje precies? Kan em niet vinden op tweakers :P
Zo een gevecht ben ik nog niet tegen gekomen in mijn vrij korte SC2 ervaring...
Maar op dit moment nog nergens last van gehad.
Ik laat de vraag dus aan anderen om te beantwoorden.

(Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz - overclocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekheid schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:37:
[...]

Alles op ultra/hoogst, maar dan ook echt alles. en geen spatje aan haperen/stotteren.

kan niet bij battlenet van af het werk anders had ik dat betadingetje gepost met specs.

snel overzicht:
proc: q9950 core 2 quad
mem: 6gb
vidkaart: pov geforce 9800GT 1gb
Nice, bedoel je trouwens q9550 core 2 quad? Wat is dat beta dingetje precies dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Nice, bedoel je trouwens q9550 core 2 quad? Wat is dat beta dingetje precies dan ? :P
Hij bedoeld dat je via de beta opt in op battlenet een overzicht ziet van je specs.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:41:
[...]

als je je opgeeft voor de beta, moet je een blizzard programma'tje op je pc laten snuffelen voor je specs. die maakt daar dan een overzichtelijk rapport van

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voor de hopeloze gevallen: GE7NX8-FJ6W-NMMFYR-TKVN-JTCJD7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Hartelijk bedankt maat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

Hmm ziet er weer goed uit. Kan niet wachten tot juni zodat ik hem kan uitproberen.

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer iCy op 06-05-2010 11:08 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Intel Core2Duo E6850 @ 3Ghz (stock speed)
8 Gig geheugen
nVidia 8800GTX
Windows 7 Enterprise 64bit

Zo'n beetje alles op de hoogste settings @ 1920x1200@32bpp op 60Hz en alles draait lekker soepel.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scherpenseel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 14:55
Heey mensen!

ik ben net te laat zie ik maar heeft iemand nog een SC2 beta key liggen voor mij?
daar zou ik echt enorm dankbaar voor zijn!

groetjes en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb nog nooit in 1 topic zoveel verschillende nicks voorbij zien komen als in dit topic in de afgelopen 3 dagen. KeySpam heeft een nieuwe betekenis opgedaan.

Om mijn steentje er aan bij te dragen dat dit topic nog steeds zzzooo leuk is om te lezen:
Ik heb nog een key over.
Denk jij dat je in aanmerking komt voor mijn extra key? Dan moet je DMen met een goeie reden(hint: goeie komische redenen maken meer kans op winst).
Oh en als je je alleen op tweakers.net heb geregistreerd voor een sc2 key ben je bij voorbaat kansloos dus spaar je moeite.

Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 06-05-2010 11:12 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Postius schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:11:
Ik heb nog nooit in 1 topic zoveel verschillende nicks voorbij zien komen als in dit topic in de afgelopen 3 dagen. KeySpam heeft een nieuwe betekenis opgedaan.
Vooral leuk om naar de message history te kijken van mensen ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Joarie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:15:
[...]

Vooral leuk om naar de message history te kijken van mensen ;)
Klik op het kleine pijltje voor hun nick, geeft je hun postcount + registratiedatum ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
JJJur schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:02:
[...]

Wij kunnen niet zien welke keys wel en niet gebruikt zijn en welke keys wel en niet goed verzonden zijn, dat kunnen we alleen op basis van DM aanvragen opzoeken. Dat laatste gaan we niet meer doen, aangezien iedereen een mail van Blizzard gehad zou moeten hebben <--- wat altijd de bedoeling was. We weken daarvan af toen bleek dat het heellang ging duren. Nu de actie is afgerond zoals oorspronkelijk de bedoeling was, is het voor ons klaar.
Ik bedoelde dus ook dat je gewoon de hele lijst post. Zonder te kijken welke wel en welke niet zijn geclaimed. iedereen heeft persoonlijk van blizzard een email gehad, dus als je gewonnen had heb je altijd een key. Door alle keys te posten kunnen die paar die nog niet in gebruik zijn ook gebruikt worden. Dit kan dus wel betekenen voor de persoon die hier gebruik van wil maken dat ze 100 keys moeten toevoegen voordat ze een werkende hebben gevonden. Het kost dus naast het posten van de keys geen tijd voor jou. Maar nogmaals, het was slechts een suggestie, ik had alleen het idee dat je mijn suggestie niet volledig begreep.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16

ha leuk, ik ben hetzelfde van plan, maar ben het zo lang mogelijk aan het uitstellen totdat sc2 officieel uitkomt, zit zelf erg richting de AIO te kijken van acer of msi, hopelijk komt tegen de release de laatste model van msi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 18-09 11:35
RocketKoen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:54:
[...]

als je je opgeeft voor de beta, moet je een blizzard programma'tje op je pc laten snuffelen voor je specs. die maakt daar dan een overzichtelijk rapport van
jah dat jah :) ik moest even wat doen en kon dus even niet de uitgebreide uitleg geven, dus dank u voor de uitleg.

jah bedoelde de q9550 :) typfout in de haast van het typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pst.

HJHDYK-ZV8P-BZRGP6-72DP-CP2KGC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 14:59
Oké even alle spammers ter zijde gelaten.
Waar moet ik mij nou inschrijven, welke lijst :p ?
Ik zie der nu 3, ik heb 2 potjes verloren en één gewonnen.
Heb gewoon het idee dat ik tegen ervaren starcraft 1 spelers speel, of 2 zelfs, want ik mak toch wel gehakt van andere mensen in andere RTS games :p ..
We shall see, eerst nog een potje spelen >:)

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Velen dank Largie

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mctherebel
  • Laatst online: 05-02 14:56

Heb nog geen lag gehad (alles op hoogst, 1920x1200). Specs:
Q6600 @ 2.4 Ghz
nVidia GTS250
4 GB DDR2
Windows 7 64x Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik zit in de beta, heb de client geïnstalleerd maar kan niet inloggen. Ik kan wel mijn Battle.net account naam opgeven maar er is geen password box :?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Word soms wel gek van random spelen, zerg kan ik echt niet... opener is wel redelijk maar daarna bak ik er niets meer van.
Ik verlies het bij m'n queen, het lukt me niet die in de gate te houden, waardoor mijn unit count te laag blijft.

Is het mogelijk je queen gewoon 20x de opdracht te que'n dat ie zelf tussen je hives loopt om te spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vectrox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:59:
Ik zit in de beta, heb de client geïnstalleerd maar kan niet inloggen. Ik kan wel mijn Battle.net account naam opgeven maar er is geen password box :?
Ehm... Je vult eerst je B.net login in. Drukt op OK en dan voila password box?
3xNix schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:00:
Word soms wel gek van random spelen, zerg kan ik echt niet... opener is wel redelijk maar daarna bak ik er niets meer van.
Ik verlies het bij m'n queen, het lukt me niet die in de gate te houden, waardoor mijn unit count te laag blijft.

Is het mogelijk je queen gewoon 20x de opdracht te que'n dat ie zelf tussen je hives loopt om te spawnen?
Queen op Control group 1 zetten helpt misschien. Persoonlijk kan ik echter ook niet met de zerg spelen. Geen choke block mogelijkheden = dodelijk voor zealots en reapers + een hele hoop micro door de queen.

[ Voor 50% gewijzigd door Lukin op 06-05-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Lukin schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:01:
[...]

Ehm... Je vult eerst je B.net login in. Drukt op OK en dan voila password box?
Er is geen OK knop, alleen een connect knop en die kan ik niet aan klikken.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vectrox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:03:
[...]

Heb je een Authenticator gelinked aan je battle.net account?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Vectrox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:03:
[...]
Dat is nogal raar. Je naam wel volledig ingevuld (x@y.nl / com etc) ? De juiste client gedownload i.e. EU en niet US (bv. van usenet). Gechecked of B.net onderhoud op dit moment plaatsvindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:21
Kan ik nog iemand blij maken met een beta key? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Nvm. Ik probeerde een inlognaam ipv mailadres :o :'( |:( :X

[ Voor 92% gewijzigd door Vectrox op 06-05-2010 13:12 ]

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

dragon3016 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:07:
Kan ik nog iemand blij maken met een beta key? :)
Mij wel :)

Edit: moet wel zeggen dat ik wel beetje dit topic stalk om meer te weten over StarCraft 2 en ook hierin niet eerder gepost heb ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Huuskes op 06-05-2010 13:11 ]

Gentoo BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Laatst online: 12:21

Unrealer999

Unrealeur

anders ik wel O-) ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Unrealer999 op 06-05-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
*poke*

FY68PP-DRRF-KN9TT7-TN94-4KFMPM

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
adatema schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:16:
:9~ Als iemand nog een key over heeft, zou ik die graag willen hebben :)
Hahaha, verschrikkelijk ben jij toch. Eén post en daarin al meteen leuren voor een key...ik had beter van je verwacht meneer Datema. Maar ik hoop snel met je 1vs1 te kunnen oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Laatst online: 12-02 23:12
Je kan de game ook gewoon pre-orderen als je een key wil.

FRS stuurt iedere dag een key naar mensen met een pre-order.
Bol doet het iedere vrijdag.

Werkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adatema
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Haha, tja door jou ben ik nu junkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Danm.Het is me nog steeds niet gelukt om een key te regelen.Altijd net te laat.
naja k kan niet wachten om te spelen.En als ik moet wachten jammer dan.
Hoop dat m`n battlenet account een keer in de prijzen valt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
*knip*

[ Voor 154% gewijzigd door FezzFest op 06-05-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Gister voor het 1st een "echt" potje tegen een vriend gespeeld op een te grote kaart. Dit was toch nog wel een grote drama, kon op hem af sturen wat ik wilde maar niets kwam er doorheen! (Protos Vs Zerg) Dit grotendeels nog door mijn on-kunnen :P Zeker door er later over te spreken ook nog een boel geleerd over hoe ik hem iig meer schade had kunnen doen. Good times! :P

GECLAIMED: DDP9GX-KMFH-EN62WF-7XVZ-YZNGWF

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben nog steeds achter/onder mijn spore crawler aan het schuilen, zie zoveel vreemde mensen hier de laatste tijd ;). Een apart topic voor keys is mischien geen slecht idee, want ik heb zo'n vermoeden dat de spam nog wel even doorgaat(ja ik weet we zijn er allemaal schuldig aan door zo lief keys aan elkaar te geven inc mezelf :p ).

oh en een tip voor alle nieuwelingen:
-De rest is niet extreem goed, jij bent echt zo slecht ja zet je er even overheen en het wordt vanzelf weer leuk ;)
-1v1 Leer je het spel van, 2v2 is voor de relaxte casual minder nadenk play.
-Bekijk je eigen replays!
-Bekijk je eigen replays nog een keer
-Bekijk vooral veel van je eigen verloren replays en vergelijk die met andere mensen, meestal zie je jezelf zoveel fouten maken.

XDRY4Y-N7CX-4XTX7R-6GCW-4HHH64

[ Voor 41% gewijzigd door Postius op 06-05-2010 13:48 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Ik heb gister de Collectors Edition bij Bol.com besteld :)

/me CyCloneNL telt de dagen tot 27 juli af

Wat gaan jullie eerst doen, singleplayer uitspelen of Platinum halen in de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
CyCloneNL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:09:

Wat gaan jullie eerst doen, singleplayer uitspelen of Platinum halen in de multiplayer?
Singeplayer denk ik. Ik denk dat ik de MP wel behoorlijk veel gespeeld heb wanneer de retail uitkomt. Ben benieuwd naar de campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/rageface. Echt waar, potje TvsT net, ging wel goed enzo, op een gegeven moment goede techswitch naar banshees gedaan maar op een gegeven moment een base-race en jezus.

Hij vliegt zijn HQ naar het hoekje rechtsonder in de map, ik vlieg er godverdomme net te laat te langs en kan hem niet spotten. Onderhand is mijn basis ook naar de tering maar ik ben out of position met mijn vikings en hij sloopt mijn HQ eerder, terwijl ik fucking 5 min opzoek was naar de hoerending van hem.

/rageface idd.

Lol, platinum halen, da's niet iets wat je doet. Daar heb je talent voor nodig, meesten hier zullen hoogstens silver halen. Ik ga de SP doen, maar tegelijk wat MP.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 06-05-2010 14:15 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Lukin schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:12:
[...]

Singeplayer denk ik. Ik denk dat ik de MP wel behoorlijk veel gespeeld heb wanneer de retail uitkomt. Ben benieuwd naar de campagne.
Ally up met een vriend en dan 2v2 computers spelen....alleen wel hopen dat Blizzard niet de pathfinding a la C&C Generals heeft ingebouwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Ik denk dat ik ook eerst de Singleplayer ga spelen, de meeste reviews daarvan zijn erg positief!
Uiteraard daarna de multiplayer helemaal dood spelen, tot het volgende deel uitkomt :).

Weet iemand hoe 2vs2 rating precies werkt? Stel ik speel wel eens met vriend A een potje, maar ook af en toe met vriend B. Krijg ik dan 1 rating, of sta je dan gewoon 2 keer in dezelfde ranking?

.. niet dat ik zoveel vrienden heb.
Joarie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:14:
Alleen wel hopen dat Blizzard niet de pathfinding a la C&C Generals heeft ingebouwd ;)
Ik merk de laatste tijd steeds meer dat m'n Reavers de weg niet kunnen vinden, wat toch wel erg naar is als je probeert te rushen!

[ Voor 27% gewijzigd door TJHeuvel op 06-05-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Joarie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:14:
[...]

Ally up met een vriend en dan 2v2 computers spelen....alleen wel hopen dat Blizzard niet de pathfinding a la C&C Generals heeft ingebouwd ;)
Vergelijken met C&C, tssss. C&C is hier NIETS tegen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RfNrgymu41w]

Singleplayer is absolute prioriteit voor mij. WC3 heeft bewezen waartoe Blizzard in staat is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
350+ Zealot Swarm zou cooler zijn imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Boeboe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:25:
[...]

Vergelijken met C&C, tssss. C&C is hier NIETS tegen:
[video]

Singleplayer is absolute prioriteit voor mij. WC3 heeft bewezen waartoe Blizzard in staat is.
Kan helaas niet bekijken op het werk; Joeptsjoep is helaas geblokkeerd. Maar doelde meer op fameuze pathfinding waarbij je altijd wist welke route de compu nam (en je die dus volbouwde met gattling guns enz).

Maarre, ik wil niet flamen hoor O-) ....maar was SC ook groot geworden zonder C&C van Westwood? (....die weer op zijn beurt afgeleid was van Dune 2....en die op zijn beurt te herleiden is naar het gelijknamige boek van Frank Herbert). zwijmelt langzaam weg bij de nostalgie van het spelen van rpg/rts Dune 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Joarie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:35:
[...]
Maarre, ik wil niet flamen hoor O-) ....maar was SC ook groot geworden zonder C&C van Westwood? (....die weer op zijn beurt afgeleid was van Dune 2....en die op zijn beurt te herleiden is naar het gelijknamige boek van Frank Herbert). zwijmelt langzaam weg bij de nostalgie van het spelen van rpg/rts Dune 1
Dune prima. Maar WC: orcs vs humans was er voor C&C. Dus ja, SC was er wel geweest zonder C&C. Was het zo goed? Geen idee, maar Blizzard spellen zijn over het algemeen erg goed (fanboy alert!).

Anyway, Dune roeleerde ook de pan uit, maar WC1 was ook erg gaaf. Om over WC2 maar niet te spreken...over nostalgie gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Liasis schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:56:
[...]
Dune prima. Maar WC: orcs vs humans was er voor C&C. Dus ja, SC was er wel geweest zonder C&C. Was het zo goed? Geen idee, maar Blizzard spellen zijn over het algemeen erg goed (fanboy alert!).

Anyway, Dune roeleerde ook de pan uit, maar WC1 was ook erg gaaf. Om over WC2 maar niet te spreken...over nostalgie gesproken.
Ahhhhh.... de nostalgie bij WC: Orc vs Humans :D *mass click op de orc peon :D * Heb deel 1 en 2 kapot gespeeld! Warcraft 3 was ook super alleen heb ik dat lang niet zovaak gespeeld als deel 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Lukin schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:02:
[...]
Ahhhhh.... de nostalgie bij WC: Orc vs Humans :D *mass click op de orc peon :D * Heb deel 1 en 2 kapot gespeeld! Warcraft 3 was ook super alleen heb ik dat lang niet zovaak gespeeld als deel 1 en 2.
De soundbites van die werkers als je er herhaaldelijk op klikte....meesterlijk!

Kut...ik begin oud te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beehhehehe
Behehehhe
Behehehhe
I'll rammm youuu
Behehehhe
Behehhehe
BOOM.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:08:
Beehhehehe
Behehehhe
Behehehhe
I'll rammm youuu
Behehehhe
Behehhehe
BOOM.
Letterlijke LOL :o *damn I'm getting old*

[ Voor 5% gewijzigd door Lukin op 06-05-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Beehhehehe
Behehehhe
Behehehhe
I'll rammm youuu
Behehehhe
Behehhehe
BOOM.
gief explosing critters in sc2 O+

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Postius schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:30:
Broodlords kunnen een uitkomst bieden ivm met de range kan je proberen de templars te snipen plus die broodlings fucken enorm met AI van units(vooral marines is lol), daarnaast zijn broodlords ziekelijk sterk, eventueel wat corrupters erbij(kunnen ook op collosi schieten :D ).
Broodlords werkt niet. Heb ik al geprobeerd. De psistorms in combinatie met stalkers zijn de broodlords zo dood. Boordlords zijn traaag en kunnen de psistorms niet ontwijken. Daarbij moet ik melden dat de protoss met motherships werkt (2 stuks van iedere toss 1). Veel corrupters is ook geen optie. Als zerg heb je erg weinig mogelijkheden.

Dat HD 2vs2 niet serieus neemt vind ik niet belangrijk. Uiteindelijk is sc2 een onderdeel van vermaakt. En ik vermaak me kostelijk in de 2vs2 potjes.

[ Voor 9% gewijzigd door kdijkstra op 06-05-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

kdijkstra schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:21:
[...]

Broodlords werkt niet. Heb ik al geprobeerd. De psistorms in combinatie met stalkers zijn de broodlords zo dood. Boordlords zijn traaag en kunnen de psistorms niet ontwijken. Daarbij moet ik melden dat de protoss met motherships werkt (2 stuks van iedere toss 1). Veel corrupters is ook geen optie. Als zerg heb je erg weinig mogelijkheden.

Dat HD 2vs2 niet serieus neemt vind ik niet belangrijk. Uiteindelijk is sc2 een onderdeel van vermaakt. En ik vermaak me kostelijk in de 2vs2 potjes.
Broodlords zijn best goed, maar je wint nooit een gevecht met 1 soort unit, ik mix minimaal 3 unit soorten.
Je zou ze bezig kunnen houden met een ling/roach lijn en dan flanken met air/broodlords.
Altijd via 1 punt aanvallen is te makkelijk, laat ze maar rond rennen in hun base, en werken voor de minerals.

edit: en observertje mee sturen op auto follow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:09:

Multiplayer natuurlijk, singleplayer speel ik wel als ik ieder keer ragequite uit 1vs1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
3xNix schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:29:
Broodlords zijn best goed, maar je wint nooit een gevecht met 1 soort unit, ik mix minimaal 3 unit soorten.
Je zou ze bezig kunnen houden met een ling/roach lijn en dan flanken met air/broodlords.
Altijd via 1 punt aanvallen is te makkelijk, laat ze maar rond rennen in hun base, en werken voor de minerals.
In mijn eerdere posting heb ik al aangegeven dat dit niet werkt. Een turtelende protoss is als zerg nauwelijks te verslaan. Combinatie colossus, mass stalkers, mothership en psi storm houdt zo'n beetje alles tegen wat de zerg gooit. Zerg heeft volledige map control. Echter units gaan al dood voordat zerg uberhaupt een schot kan aflossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Right, een Zerg heeft niet genoeg opties om een turtlende speler aan te vallen? Ten eerste hoeft dat ook niet, je expo'd toch als een gekke midden-oosterse dictator en heb je dus volledige map control. Daarnaast kan je een gateway (err) ding gebruiken om dus achter in zijn basis te komen, daarnaast heb je natuurlijk burrow om suprise aanvallen te doen en broodlords vs Terran is dus opzich wel de way to go. Niettemin omdat ze totaal de AI van alles in de reet neuken (grrr) maar ook omdat ze bunkers en missle turrets outrangen. "Ja maar vikings!@~~!@!!!111!" ja, een paar broodlords en hydra's om te back-upen en klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:36
Wehehe Zerg geen opties? Gewoon Ultralisks, Broodlords, paar Overseers en eventueel een paar mutalisks en er is geen force die dit gaat tegenhouden. Zeker wanneer je als zerg mapcontrol hebt en resources in overvloed kun je zo snel complete legers pompen dat het voor geen turtle te doen is.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:39:
Right, een Zerg heeft niet genoeg opties om een turtlende speler aan te vallen? Ten eerste hoeft dat ook niet, je expo'd toch als een gekke midden-oosterse dictator en heb je dus volledige map control. Daarnaast kan je een gateway (err) ding gebruiken om dus achter in zijn basis te komen, daarnaast heb je natuurlijk burrow om suprise aanvallen te doen en broodlords vs Terran is dus opzich wel de way to go. Niettemin omdat ze totaal de AI van alles in de reet neuken (grrr) maar ook omdat ze bunkers en missle turrets outrangen. "Ja maar vikings!@~~!@!!!111!" ja, een paar broodlords en hydra's om te back-upen en klaar :).
Banelings werken bijzonder goed tegen wall-off's. Moet je wel even wat cannonfodder ervoor houden zodat ze de ramp op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2v2 defend ik altijd met bloodlords + corruptors. En zorg daarbij dat ik ~40 supplies aan lings heb, die ik gelijk naar hun base stuur terwijl de aanval begint. Mass ultra+ling is ook altijd leuk als je een terran ally hebt met vikings.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes off topic: Welke Zerg Unit uit SC BW is erg goed tegen infantry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Infested siege tank ;)

Hydra is de main unit van zerg, alleen loopt die heerschapij af met sc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrFl0ppY schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:56:
Wehehe Zerg geen opties? Gewoon Ultralisks, Broodlords, paar Overseers en eventueel een paar mutalisks en er is geen force die dit gaat tegenhouden. Zeker wanneer je als zerg mapcontrol hebt en resources in overvloed kun je zo snel complete legers pompen dat het voor geen turtle te doen is.
Werkt allemaal niet. Hebben we geprobeerd.

Je hebt weinig aan heel veel resources als je geen units kan killen. Protoss die zich ingraaft kun je niet frontaal aanvallen. Tot op heden zie ik enkel oplossingen die we al geprobeerd hebben ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net de mijne aan een Hongaar weggegeven anders kreeg jij hem. Met je Murdoc ava!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beehhehehe
Behehehhe
Behehehhe
I'll rammm youuu
Behehehhe
Behehhehe
BOOM.
Niet I'll rammm youuu... ken uw klassiekers: http://www.youtube.com/watch?v=kFWiqhMJzvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ja zeker :), heb een invite a friend gehad.
Nu even bedenken een manier zodat ik een winnaar kan trekken !

: Wat was de naam van de geen die de dark templar's leide in sc1 :
stuur je antwoord naar mij in een DM, en eenmalig SVP de 1e die het goed heeft krijgt van mij de key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
kdijkstra schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:06:
Werkt allemaal niet. Hebben we geprobeerd.

Je hebt weinig aan heel veel resources als je geen units kan killen. Protoss die zich ingraaft kun je niet frontaal aanvallen. Tot op heden zie ik enkel oplossingen die we al geprobeerd hebben ingame.
Misschien dan een betere uitvoering van de geprobeerde oplossingen? ;)

Disclaimer: ik heb het zelf nog niet eens geprobeerd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ResuCigam schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:08:
Nog iemand die een key over heeft?
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, wat was het goeie antwoord trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het goeie antwoord was Zeratul en Resucigam was de 1e :)

dus iedereen kan stoppen met spamme !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik herhaal alleen wat ik vroeger verstond toen ik 12 was :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAARGH

een crash toen ik net iemand zijn laatste command center aan het slopen was met een imortal en 5 stalkers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:25:
AAAARGH

een crash toen ik net iemand zijn laatste command center aan het slopen was met een imortal en 5 stalkers :X
ik deed nog een potje, sta ik daar met 5 zealots tegen 1 queen te knokken:

you have been dropped, *crash*

goede rush is dit trouwens:
zend je 1e probe als scout
9/10 maak een pylon dichtbij de vijandelijke base
10/18 chrono 2 probes
12/18 gateway
12/18 gateway
zodra je gateway klaar is 3 chronoboosted zealots maken en daarmee aanvallen, vaak GG, ik ken niet veel protoss die dan al 3 zealots hebben.. en aangezien je dichtbij bent heb je maar 10 sec te wachten totdat je zealots in de vijandelijke base staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Edd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:46:
[...]

Check jullie DM... En nu niet meer zeuren he :+
Ik vind eigenlijk dat je zult gedrag niet moet belonen ;)
Maarre meneer Datema, geeft u maar een gil als de download binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:58:
[...]

goede rush is dit trouwens:
zend je 1e probe als scout
9/10 maak een pylon dichtbij de vijandelijke base
10/18 chrono 2 probes
12/18 gateway
12/18 gateway
zodra je gateway klaar is 3 chronoboosted zealots maken en daarmee aanvallen, vaak GG, ik ken niet veel protoss die dan al 3 zealots hebben.. en aangezien je dichtbij bent heb je maar 10 sec te wachten totdat je zealots in de vijandelijke base staan.
Ik haat proxy pylon tactic, gelukkig ben ik twee keer tegen gekomen en allebei van gewonnen. Achja ik moet niet zo veel zeuren.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:58:
[...]

and... again, nog voordat ik mn eerste probe had gemaakt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
heeft er iemand zin om wat oefen / noob potjes te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:25
d0cter schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:29:
heeft er iemand zin om wat oefen / noob potjes te spelen ?
Ik wil mijn Terran build wat oefenen, voeg me maar toe Bibje.bibje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Paterpor schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:32:
[...]

Ik wil mijn Terran build wat oefenen, voeg me maar toe Bibje.bibje
prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Net even snel mijn eerste potje gespeeld maar hopeloos ingemaakt. :P Maar eerste indruk is zeer goed. Dit gaat zeker vaker gespeeld worden. Iemand nog tips voor een noob. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
MADG0BLIN schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:34:
Net even snel mijn eerste potje gespeeld maar hopeloos ingemaakt. :P Maar eerste indruk is zeer goed. Dit gaat zeker vaker gespeeld worden. Iemand nog tips voor een noob. :Y)
ja bekijk altijd de replay van je verloren matches, zodat je kunt zien waar je de fout in bent gegaan of wat je tegenstander beter of anders heeft gedaan.
Pagina: 1 ... 29 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!