Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:15:
[...]

Ik noem weglopen, even schieten, weer lopen etc geen micro. Als het nou een gliding shot was zoals van een vulture in sc....
Qua uitvoering is er weinig verschil. Behalve dat je unit nu stopt, maar daar verander je weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 16:24
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:15:
[...]

Ik noem weglopen, even schieten, weer lopen etc geen micro. Als het nou een gliding shot was zoals van een vulture in sc....
Tja, wat noem jij dan wel micro? Het is misschien niet de meest moeilijke micro, maar het is en blijft micro. Alles wat betrekking heeft toch het besturen van je units is micro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:27
Vanochtend probeerde ik in te loggen op Battle.net met mijn account. Vraagt hij om een authenticator code, ik heb zo'n kastje niet en heb deze ook niet gekoppeld aan mijn account. Ik heb direct mijn wachtwoord veranderd in de hoop dat een ander er nu niet meer bij komt. Maar nou kan ik zelf nog niet in loggen omdat hij om de authenticator vraagt. Heb de applicatie voor de iPhone gedownload maar kan deze niet koppelen aan mijn account omdat ik niet kan in loggen. Help!

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Millert schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:30:
Vanochtend probeerde ik in te loggen op Battle.net met mijn account. Vraagt hij om een authenticator code, ik heb zo'n kastje niet en heb deze ook niet gekoppeld aan mijn account. Ik heb direct mijn wachtwoord veranderd in de hoop dat een ander er nu niet meer bij komt. Maar nou kan ik zelf nog niet in loggen omdat hij om de authenticator vraagt. Heb de applicatie voor de iPhone gedownload maar kan deze niet koppelen aan mijn account omdat ik niet kan in loggen. Help!
Je account is gehacked. Ticket bij blizzard aanmaken en een kopie van je ID opsturen (digitaal) dan halen ze de authenticator eraf voor je. Vervolgens zelf zo'n ding koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Lukin schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:33:
[...]

Je account is gehacked. Ticket bij blizzard aanmaken en een kopie van je ID opsturen (digitaal) dan halen ze de authenticator eraf voor je. Vervolgens zelf zo'n ding koppelen.
Beter gelijk de gehele info geven:
http://eu.blizzard.com/su...ale=en_GB&articleId=42572
Alhoewel ik zie dat ze daar het betaalde nummer geven, ik zal zo even zoeken naar het gratis nummer gevonden: 0800 0203479. Te vinden hier: http://eu.blizzard.com/su...ale=en_GB&articleId=23210

Maar makkelijkste is waarschijnlijk:
https://eu.blizzard.com/s..._GB&selection=StarcraftII en dan kiezen voor Account Issues.

Het is wel zo dat telefoneren sneller/directer is, maar kan lang duren door lange wachtrijen bij de support.

edit:
Arggh. Ik zie dat de Quicklinks automatisch naar de WoW Account & Billing gaan, maar het zou ook moeten werken aangezien het allemaal via hetzelfde battle.net account gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door DarkKnight op 02-05-2010 17:42 ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:27
Ik snap echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, log nauwelijks nog in op Battle.net. Speel al meer dan een jaar geen WoW meer en log enkel af en toe in om te kijken of ik de beta erop had staan. Ook controleer ik wekelijks op spyware/virussen. Maar goed, meteen even andere wachtwoorden gewijzigd die overeen kwamen met die van Battle.net. Vanavond maar een mailtje opstellen naar Blizzard.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:07
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Bulls eye, you've got it ;-)

Voor de anderen het kan zijn dat ik nog een paar friends-key over heb van bekenden van mij. Die post ik dan ook wel hier :)

@hieronder
My excuse, de rest DM ik wel!!
No problem :) Ik ben de client aan het downloaden dus de key werkt naar behoren, many thanks! _/-\o_

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:18

VP.

Voor mensen geïnteresseerd in custom maps, check sc2mapster.com. Wat mensen (nu al) kunnen met de editor zeg, echt heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampschoer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05-2023
Een paar dagen geleden hadden ze een leuk idee gehad om een lijst met beginnende starcraft 2 tweakers te maken. Volgens mij hadden ze die gesloten ofzo. Maar weet iemand of er z'n lijst is. Ik wacht nog steeds op de beta key, maar zou wel mooi zijn als ik gelijk tegen mede tweakers kan spelen :) .

En als iemand nog een key over heeft, zou hem wel graag willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:12

Edd

Net mijn placement matches afgemaakt en toch nog de laatste 2 potjes gewonnen, mede door toch nog eens goed te kijken naar de Terran opener van Husky.

Zit, zoals ik al dacht, in de Copper-league, division 109, Rank 62.
Als iemand zin heeft in een potje mag me toevoegen: Donder.donder

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan mij liggen, maar ik vind Starcraft 2 bij lange na niet zo leuk als deel 1. Alles is nu gebaseerd op het 'counteren' van je tegenstander. Bouwt hij deze units? Dan moet ik dit bouwen, etc. Als ik dit goed wil spelen voel ik me meer een robot die een serie if/else statements moet doorlopen dan dat ik als mens een leuk spel speel ter vermaak.

In deel 1 probeerde ik zoveel mogelijk met mijn zerglings te doen, puur omdat ik dit de leukste units vond om mee te spelen. Dat hoef ik in deel 2 niet meer te proberen omdat zerglings na 5 minuten nutteloos zijn (ok ze zijn leuk tegen Thor's, maar daar blijft het bij). Ook defensief spelen zoals ik dat in deel 1 deed zit er niet meer in, dan ben je zo van de kaart geveegd.

Ook vind ik Zerg iets te zwak. Als je niet binnen 10 minuten hebt gewonnen en je hebt geen über micro dan kan je het wel vergeten (tenzij je tegenstander erg veel slechter is dan jij). Al bij al vind ik het een behoorlijke tegenvaller... Ik wacht wel met smart op het volledige spel om weer heerlijk al die custom maps te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:25:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Starcraft 2 bij lange na niet zo leuk als deel 1. Alles is nu gebaseerd op het 'counteren' van je tegenstander. Bouwt hij deze units? Dan moet ik dit bouwen, etc. Als ik dit goed wil spelen voel ik me meer een robot die een serie if/else statements moet doorlopen dan dat ik als mens een leuk spel speel ter vermaak.

In deel 1 probeerde ik zoveel mogelijk met mijn zerglings te doen, puur omdat ik dit de leukste units vond om mee te spelen. Dat hoef ik in deel 2 niet meer te proberen omdat zerglings na 5 minuten nutteloos zijn (ok ze zijn leuk tegen Thor's, maar daar blijft het bij). Ook defensief spelen zoals ik dat in deel 1 deed zit er niet meer in, dan ben je zo van de kaart geveegd.

Ook vind ik Zerg iets te zwak. Als je niet binnen 10 minuten hebt gewonnen en je hebt geen über micro dan kan je het wel vergeten (tenzij je tegenstander erg veel slechter is dan jij). Al bij al vind ik het een behoorlijke tegenvaller... Ik wacht wel met smart op het volledige spel om weer heerlijk al die custom maps te kunnen spelen :)
Ik denk dat je wat meer "moet" spelen om het echt door te krijgen.
SC2 draait best wel om het feit dat jij degene bent die druk zet en "harrased".
Ik speel nu zelf laatste tijd Zerg, en kan niet echt zeggen dat Zerg na 10 minuten onverslaanbaar is.
Defensief spelen werkte ook niet in SC1, je moet gewoon uitbreiden.
Je kan niet turtle-en en verwachten te winnen anders heeft je tegenstander map control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

apNia schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:29:
[...]

hahahahahahahaha wat vet
O...M...G... Gelukkig zijn de BlizzBoys een stuk plezierig om naar te luisteren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indien iemand zin heeft om te spelen zit in Copper div 102 rank 3. Voeg mij toe wabbels.wabbels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees ook de modbreaks, die post ik niet voor niets.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Maak in het vervolg een topicreport (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) aan in plaats van te reageren.

[ Voor 115% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet een 'ik ik heb een sc2 key of wil een sc2 key' topic maken?

gaat lekker zo, 13 games gespeeld en nu al gold rank 18!

Edit: correctie, 14 games en rank 12 :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-10 10:47
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:51:
indien iemand zin heeft om te spelen zit in Copper div 102 rank 3. Voeg mij toe wabbels.wabbels
Ik heb wel zin :) Mijn rank is atm wel Bronze en ik denk dat ik nog wel in Silver terecht kom, dus misschien is er wat verschil in niveau, maar als je een potje wil doen meot je me maar even toevoegen ik voeg je even toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:16:
[...]

Qua uitvoering is er weinig verschil. Behalve dat je unit nu stopt, maar daar verander je weinig aan.
Gz on winning the tournament
Krijgen we nog een victory dance?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een use gevonden voor archons? ik had er een paar, maar die werden jammerlijk afgemaakt de de goedkopere imortals, en zealots one-shotten ze ook niet bepaald...

nee, volgens mij kan je die enkel goed gebruiken als universal zerg killer, alleen jammeer dat de range zo laag is...
en de spash is ook 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:11:
heeft iemand al een use gevonden voor archons? ik had er een paar, maar die werden jammerlijk afgemaakt de de goedkopere imortals, en zealots one-shotten ze ook niet bepaald...

nee, volgens mij kan je die enkel goed gebruiken als universal zerg killer, alleen jammeer dat de range zo laag is...
en de spash is ook 3x niks.
So far als ik filmpjes online kijk worden ze vaak gebruikt als een soort nood oplossing als de high temps geen energy meer over hebben om te stormen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, de spash is gewoon te klein..

als ze nu een stuk of 8 zerglings tegelijk konden raken, dan was het wel handig, maar dat kan dus niet :/
en de range is gewoon te klein om, heck, zelfs roaches kan je niet kiten :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:25
Net het slachtoffer geweest van een cannon push in m'n eigen basis :(

Nog nooit zoiets tegengekomen dus ik had geen idee wat te doen, was er ook net iets te laat achter om het in de kiem te smoren.
Eerst heb ik geprobeerd om met marauders de boel plat te gooien, mar dat lukte niet echt.
Uiteindelijk bedacht dat ik misschien met een expansion en wat air units verder zou kunnen komen.
Z'n basis bleek nagenoeg niet verdedigd en de banshees rolden er makkelijk overheen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-122827.jpg

Ik ben ondertussen wel gedegradeerd naar Bronze (was Silver na de placement), maar ik begin nu toch wat regelmatiger te winnen :)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadrin schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:30:

Nog nooit zoiets tegengekomen dus ik had geen idee wat te doen, was er ook net iets te laat achter om het in de kiem te smoren.
Eerst heb ik geprobeerd om met marauders de boel plat te gooien, mar dat lukte niet echt.
Uiteindelijk bedacht dat ik misschien met een expansion en wat air units verder zou kunnen komen.
Z'n basis bleek nagenoeg niet verdedigd en de banshees rolden er makkelijk overheen :)

[afbeelding]

Ik ben ondertussen wel gedegradeerd naar Bronze (was Silver na de placement), maar ik begin nu toch wat regelmatiger te winnen :)
Ik heb het ook meegemaakt. Toen ik het zag probeerde ike erst te counteren met mijn eigen photocannon maar helaas werkte het niet toen ben ik met 4 zealots naar zijn basis gegaan en toen was het victory voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nou soms niet snap. Ik speel soms tegen gasten die best aardig spelen. Goed snappen wat te counteren met wat, soms winnen ze van me, soms verliezen ze. Maar echt heel vaak zeggen ze "it was my first SC2 match". Terwijl ik net eentje met precies de juiste attacks zag aankomen, zag kiten, choke zag dichtbouwen met Supply Depots etc. Lijkt me toch niet iets wat je alleen maar van HDStarcraft hebt geleerd ;)
Vinden ze 't leuk om te zeggen ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:50:
Wat ik nou soms niet snap. Ik speel soms tegen gasten die best aardig spelen. Goed snappen wat te counteren met wat, soms winnen ze van me, soms verliezen ze. Maar echt heel vaak zeggen ze "it was my first SC2 match". Terwijl ik net eentje met precies de juiste attacks zag aankomen, zag kiten, choke zag dichtbouwen met Supply Depots etc. Lijkt me toch niet iets wat je alleen maar van HDStarcraft hebt geleerd ;)
Vinden ze 't leuk om te zeggen ofzo? :D
Of gewoon iemand die sc heeft gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee had ik nog specifiek gevraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 18:16
Shadrin schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:30:

[afbeelding]

Je was de hele tijd marauders aan het maken, maar had je niet beter wat siege tanks kunnen gebruiken? Je had er tijd genoeg voor.

Ik had vandaag zelf ook eens een canon rush geprobeerd en gewonnen in een 2vs2. En dat terwijl de terran player duidelijk zag dat ik me drone in zijn basis stuurde :). Maar wel erg saai om op die manier te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:34:
[...]

Ik denk dat je wat meer "moet" spelen om het echt door te krijgen.
SC2 draait best wel om het feit dat jij degene bent die druk zet en "harrased".
Ik speel nu zelf laatste tijd Zerg, en kan niet echt zeggen dat Zerg na 10 minuten onverslaanbaar is.
Defensief spelen werkte ook niet in SC1, je moet gewoon uitbreiden.
Je kan niet turtle-en en verwachten te winnen anders heeft je tegenstander map control.
Harrased, exactly. Als je dat niet doet ben je er geweest. En je gaat mij niet wijs maken dat het precies hetzelfde was in SC1, ik heb dat jaren gespeeld (niet op top niveau, maar toch) en daar kon ik best varieren in mijn tactieken. In deel 2 is het gewoon snel aanvallen, zo niet dan ben je er geweest. Of ben je het verkeerde type unit aan het maken? Helaas, je bent er geweest. Ik wil ook niet zeggen dat het spel nu slecht is, ik vind het alleen niet leuk op deze manier :(

En je las mijn post verkeerd. Zerg is na 10 minuten niet onverslaanbaar, maar kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Sandern schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:37:
[...]

Je was de hele tijd marauders aan het maken, maar had je niet beter wat siege tanks kunnen gebruiken? Je had er tijd genoeg voor.
Dat was achteraf bezien wel beter geweest inderdaad. Daar kwam ik alleen op dat moment niet op. :D
Maar goed, daarom zit ik ook in de bronze league, genoeg te leren voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:39:
[...]

Harrased, exactly. Als je dat niet doet ben je er geweest. En je gaat mij niet wijs maken dat het precies hetzelfde was in SC1, ik heb dat jaren gespeeld (niet op top niveau, maar toch) en daar kon ik best varieren in mijn tactieken. In deel 2 is het gewoon snel aanvallen, zo niet dan ben je er geweest. Of ben je het verkeerde type unit aan het maken? Helaas, je bent er geweest. Ik wil ook niet zeggen dat het spel nu slecht is, ik vind het alleen niet leuk op deze manier :(

En je las mijn post verkeerd. Zerg is na 10 minuten niet onverslaanbaar, maar kansloos.
Ik merk hier meer onkunde uit op dan iets anders eerlijk gezegd.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna alle goede koreanen zijn zerg. Iets van 80% van de beste 64 zijn zerg. En volgens Blizzard wint zerg op de Koreaanse server beduidend meer dan de andere rassen.

Zerg is juist in de latere games beter.

Maar het is wel zo dat nu en vooral in de lagere leagues het alleen maar gaat om echt allin rushen met je eerste units of een of andere tech cheese te doen met warp rays of banshees. En omdat iedereen ook precies dat verwacht heeft het geen zin om een lange game proberen te spelen.Ookal denk je zelf dat je in een lange game veel beter bent. En in SC2 doen mechanics er eigenlijk niet toe totdat je 4 base tegen 4 base hebt. Anders is het puur BO en mind games. SC2 is veel meer poker dan schaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:25:

Je speelt terran?

Dan zou ik voor een heavy mech build gaan. Aan het begin wat harassen met hellion's. In midgame overgaan op thor's, 6+ siege tanks en wat hellion's vooraan. Vergeet ook niet stuk of 6 SCV's mee te nemen die continu repair duties hebben. Geloof me. Voor zerg is zo'n force heel moeilijk te counteren. In weapon tech ge-upgrade thor's one shotten die hydra's.

De meeste terrans gaan over op m&m of komen met banshee's aanzetten. Tegen zerg niet de beste units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 05:24:
Bijna alle goede koreanen zijn zerg. Iets van 80% van de beste 64 zijn zerg. En volgens Blizzard wint zerg op de Koreaanse server beduidend meer dan de andere rassen.

Zerg is juist in de latere games beter.
Individueel vind ik de zerg units niet beter dan de andere rassen. Voordeel van zerg is de macro gedeelte. Als geen ander ras kan de zerg snel uitbreiden en tegelijkertijd druk zetten.

Ik speel nu een tijdje zerg (van terran geswitched naar zerg) en merk dat de tegenpartij slecht op counteren. Terrans blijven op m&m en de protoss blijven op heavy zealot + stalker of carriers. Wanneer de terrans op heavy mech build gaat of protoss op colossus + stalker en high templar. Dan wordt het voor de zerg een heel stuk moeilijker. Vooral die colossus zijn killers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shebang
  • Laatst online: 03-10 08:04
Ik kwam dit tegen op youtube, een potje wat vast langer heeft geduurd dan 10 minuten ;) :

geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:11
Starcraft 2 Singleplayer preview

Ziet er goed uit, oude units komen nog even langs, mini Protoss campagne en weer lekker gevarieerde missies voor zover ik het kan zien. Ik hoop alleen wel dat het hele schip-gedoe niet teveel RPG met zich meebrengt.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Ik moet zeggen dat het een erg mooie preview is. Meeste / alles wist ik al van alle andere previews, maar deze zat erg goed in elkaar. Alhoewel ik nog wel wat antwoorden miste op de vragen die voorgesteld waren in het "input" topic. Begrijpelijk dat niet alles kan worden gevraagd natuurlijk, maar he, je moet altijd wensen voor meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Heb gisteren ook een aantal potjes 2vs2 als Protoss met cannon rushes zitten proberen, en over het algemeen gaat dat best aardig. Stem het wel altijd even af met mijn allie, omdat niet iedereen even goed reageert op dat soort 'cheesige' builds ;)

Over het algemeen was het nog best effectief ook, nooit echt hard gefailed, wat altijd betekende dat de 2vs2`s altijd vrij snel in een 2vs1 verandert (waarbij mijn economie dan ook weer niets voorstelt), of dat 1 van de 2 opponents` economie compleet opnieuw moet beginnen. Best grappig om ermee te experimenteren, en ik vraag me serieus af hoe een echt goede speler dit zou counteren.
1 potje haalde een opponent al zijn drones van de mineral line om me te stoppen, maar toen mijn eerste photon cannon eenmaal klaar was had dat ook geen zin meer.

Wat ik wel merk is dat bij dit soort builds (waar de macro zo minimaal is dat je je bijna de hele tijd op het micro`en van je probe kunt concentreren), ik me hard ga irriteren aan de domme dingen die mijn allies doen. Zo heb ik een leger van 10 zealots en een paar stalkers afgeslacht zien worden door 2 DT`s terwijl zijn observer boven zijn base hing ("share control please..."), of een groepje van 3 zealots in een base vol met photon cannons hun dood tegemoet laten rennen. Alleen maar stalkers in warpen terwijl de zerg mass zergling voor je basis staat te wachten ...

Beetje hypocriet is het wel, want als ik wat replays terug kijk van mezelf heb ik elk potje ook wel een moment of 20 waarvan ik denk "dat had veel beter gekund".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Heeft de beta eigenlijk ook LAN support etc? Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een beta key want ik kan echt niet meer wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:38:
Heeft de beta eigenlijk ook LAN support etc? Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een beta key want ik kan echt niet meer wachten! :)
Google eerste hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:11
Nipje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:38:
Misschien wordt het eens tijd om die steen eens op te tillen en er onderuit te kruipen?
Beetje hypocriet is het wel, want als ik wat replays terug kijk van mezelf heb ik elk potje ook wel een moment of 20 waarvan ik denk "dat had veel beter gekund".
Dit ga je nog vaak meemaken kan ik je verzekeren :P

[ Voor 26% gewijzigd door MrFl0ppY op 03-05-2010 12:50 ]

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Spooof schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:38:
Heb gisteren ook een aantal potjes 2vs2 als Protoss met cannon rushes zitten proberen, en over het algemeen gaat dat best aardig. Stem het wel altijd even af met mijn allie, omdat niet iedereen even goed reageert op dat soort 'cheesige' builds ;)
Tegen goede spelers gaat dit niet echt meer lukken.

Met zerg kun je het counteren door spine crawlers te maken en strategisch neerzetten. In het gebied van de spine crawler kan door de toss niets bijgebouwd worden.

Als terran kun je kiezen om naar een snelle siege tank te gaan of anders base omhoog en bij de expo gaan minen.

Als toss kwestie van wat photon cannons als counter plaatsen. In het gebied van een bestaande photon cannon kun je niets bouwen.

Voor de rest ben je als ally heel erg zwak wanneer je voor deze build gaat. Ik zie het in de gold league 2vs2 ook altijd mislukken.

Ik heb genoeg potjes gewonnen waarbij toss zo'n taktiek tegen me gebruikt. Nu ik zerg speel even 1 spine crawler goed zetten en vervolgens een leger maken en die toss in de pan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Of goed scouten?
Als je door hebt dat er een probe je basis in wandelt gelijk een paar scv's/drones op afsturen!

[ Voor 80% gewijzigd door TJHeuvel op 03-05-2010 13:09 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
CyCloneNL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:08:
Of goed scouten?
Als je door hebt dat er een probe je basis in wandelt gelijk een paar scv's/drones op afsturen!
Goed scouten is niet altijd waterdicht en iedereen kan iets over het hoofd zien. Daarbij heb ik toss ook wel eens een pylon zien bouwen buiten de basis en dan met de probe de basis ingaan en gelijk beginnen met een photon cannon.

Wat mij betreft mag de tegenstander voor een towerbuild gaan. 9 in de 10 keer is het een easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Net begonnen, 3 potjes erop zitten. Fuckin hard ingemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qarion
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 12:00
heeft iemand hier eigenlijk al opgemerkt dat bol.com een releasedate van 30 juni voor starcraft 2 heeft?
http://www.bol.com/nl/p/g...04004009057714/index.html
*gaat weer wachten op zn key*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Qarion schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:35:
heeft iemand hier eigenlijk al opgemerkt dat bol.com een releasedate van 30 juni voor starcraft 2 heeft?
http://www.bol.com/nl/p/g...04004009057714/index.html
*gaat weer wachten op zn key*
Ja. En er zijn ook release dates: 31 mei, 21 juni, 31 december, 31 juli. En ik denk dat ik er nog wel een paar mis. Maar voordat iemand het vergeet: We praten over Blizzard en die doen nog steeds de "It's done when it's done'. Het 'ergste' is nog wel dat áls ze eenmaal een release date geven, het nog niet zeker is dat die gehaald wordt ;).
Dus die release dates zijn vrij waardeloos en alleen neergezet door de bedrijven zodat ze pre-orders kunnen aannemen. Dit kunnen/mogen ze namelijk niet doen als er geen datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

photon cannon rush werkt erg goed tegen starcrack AI :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:53:
photon cannon rush werkt erg goed tegen starcrack AI :Y
Zijn wel meer smerige truukjes hoor. Gewoon een spine crawler bouwen in de zerg base van de tegenstander. Als je hem afkrijgt is dat zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar even een kamikaze berichtje te plaatsen voordat een mod ook mij er uit trapt: Ik zoek net als vele anderen een beta key.
Ik zit al heel lang te wachten op starcraft 2 en ben al opted-in sinds dat mogelijk was. Op de één of andere manier hebben een aantal van m'n vrienden al een beta key ontvangen en ik ben helaas buiten de boot gevallen. Ik zit al een hele tijd op de officiële starcraft 2 fora en deze thread te lurken in de hoop dat iemand zijn extra key(s) plaatst maar tevergeefs, telkens te laat. Nu zie ik regelmatig dat iemand die om een key vraagt er ook een krijgt en dat vond ik zelf altijd een beetje zielig, maar nu trek ik t zelf ook haast niet meer en neem ik de gênante stap om ook om een key te vragen.

Om er even iets on-topics in te gooien: Gister bij een vriend is het me opgevallen dat zijn computer (q6600,2gb,8800gt) een groot gevecht met zo'n 40 terran infantry tegen 30 stalkers prima trok, maar dat de tegenstander (e8200,2gb,4870) zijn aanval moest staken vanwege de lag. Uiteindelijk is hij door battle.net uit de game gekickt vanwege de lag. Met lag bedoel ik hier extreem lage framerates. het lijkt me dus dat starcraft 2 een quad prima benut, maar hier zal vast al genoeg over bekend zijn. Veel meer nuttigs kan ik niet over SC2 zeggen zo zonder key dus misschien tot binnenkort (als de goden met mij zijn, voor deze ene keer) en anders ''when it's done''.

Disclaimer: Ja dit is een net aangemaakte tweakers account, maar ik volg t.net al zo'n twee jaar en heb daarbij de vreemde neiging om alleen te lezen en niet te schrijven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:59:
Om maar even een kamikaze berichtje te plaatsen voordat een mod ook mij er uit trapt: Ik zoek net als vele anderen een beta key.
Ik zit al heel lang te wachten op starcraft 2 en ben al opted-in sinds dat mogelijk was. Op de één of andere manier hebben een aantal van m'n vrienden al een beta key ontvangen en ik ben helaas buiten de boot gevallen. Ik zit al een hele tijd op de officiële starcraft 2 fora en deze thread te lurken in de hoop dat iemand zijn extra key(s) plaatst maar tevergeefs, telkens te laat. Nu zie ik regelmatig dat iemand die om een key vraagt er ook een krijgt en dat vond ik zelf altijd een beetje zielig, maar nu trek ik t zelf ook haast niet meer en neem ik de gênante stap om ook om een key te vragen.
Tja, als je toch al een tijdje mee leest, al zolang wacht, zo graag een beta key wil hebben en sc2 blijkbaar ook uber vet vind had je kunnen lezen dat je bij 12game een beta key bij een preorder kreeg. gemiste kans.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om er even iets on-topics in te gooien: Gister bij een vriend is het me opgevallen dat zijn computer (q6600,2gb,8800gt) een groot gevecht met zo'n 40 terran infantry tegen 30 stalkers prima trok, maar dat de tegenstander (e8200,2gb,4870) zijn aanval moest staken vanwege de lag. Uiteindelijk is hij door battle.net uit de game gekickt vanwege de lag. Met lag bedoel ik hier extreem lage framerates. het lijkt me dus dat starcraft 2 een quad prima benut, maar hier zal vast al genoeg over bekend zijn. Veel meer nuttigs kan ik niet over SC2 zeggen zo zonder key dus misschien tot binnenkort (als de goden met mij zijn, voor deze ene keer) en anders ''when it's done''.
nee, sc2 gebruikt enkel 2 cores, wellicht komt er later nog een update voor de quads, aldus blizzard

je RAM is trouwens wel laag, daar is starcraft volgens mij wel hongerig naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Om er even iets on-topics in te gooien: Gister bij een vriend is het me opgevallen dat zijn computer (q6600,2gb,8800gt) een groot gevecht met zo'n 40 terran infantry tegen 30 stalkers prima trok, maar dat de tegenstander (e8200,2gb,4870) zijn aanval moest staken vanwege de lag. Uiteindelijk is hij door battle.net uit de game gekickt vanwege de lag. Met lag bedoel ik hier extreem lage framerates. het lijkt me dus dat starcraft 2 een quad prima benut, maar hier zal vast al genoeg over bekend zijn.
Er worden maar 2 cores benut.
Q. After the beta has commenced, how many CPU cores will StarCraft II be optimized for upon final release?
A. For launch, StarCraft II will be optimized for dual-core only. In the future we will definitely be looking into other optimizations to support additional cores, but do not have specific dates yet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouflee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:54
....

....
ik weet niet precies hoe battle.net dit doet, aangezien ik nog op mijn key wacht.., maar misschien dat de tegenstander zijn graphics te hoog had staan, en daardoor framedrops kreeg. Wel mooi dat battle.net dit regelt, anders krijg je van die vervelende games...

edit @ hierboven: o, was weer te langzaam met posten ;), dit wist ik niet, maar dan zal het denk ik toch door de settings komen die de tegenstander had staan.

[ Voor 7% gewijzigd door kaassouflee op 03-05-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Als je zolang aan het wachten bent waarom bestel je het spel dan niet bij 12game.com of Bol.com dan krijg je een key toegestuurd. Volgens mij kan je hem bij bol.com de eerstvolgende zaterdag gewoon cancellen als je kiest voor betalen met acceptgiro omdat deze toch pas op de dag van levering naar je toegestuurd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 03-05-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:20
Thanks voor de tip over Bol jongens! Hopelijk kan ik aan het eind van de week eindelijk het spel opstarten na maandenlang alleen maar de topic te hebben gelezen en me heb lopen verlekkeren aan alle vids, strategieen en builds.

Het tijdsgat tussen de laatste goede RTS (Company of Heroes) en SC2 (beta) is redelijk succesvol gedicht met COD:MW2...ware het niet dat de grote hoeveelheid hackers het spel nu echt onmogelijk hebben gemaakt.

Hopelijk tot snel bij een potje 2 v 2....

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Joarie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:26:
Thanks voor de tip over Bol jongens! Hopelijk kan ik aan het eind van de week eindelijk het spel opstarten na maandenlang alleen maar de topic te hebben gelezen en me heb lopen verlekkeren aan alle vids, strategieen en builds.

Het tijdsgat tussen de laatste goede RTS (Company of Heroes) en SC2 (beta) is redelijk succesvol gedicht met COD:MW2...ware het niet dat de grote hoeveelheid hackers het spel nu echt onmogelijk hebben gemaakt.

Hopelijk tot snel bij een potje 2 v 2....
Ik ben daar later vanavond wel voor in ! Battle.net name is Verderf.Aixatael :)

overigens ook voor andere mensen die 2vs 2 willen doen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcrack AI begint tegen te vallen:

ik doe de blink build, val ik aan als ik 8 stalkers heb, komt hij aan met 14 marines

vervolgens doe ik zealot rush, ik maak 7 zealots met charge en 1 def. upgrade, komt ie aan met eenzelfde aantal (goed, hij had er misschien 1-2 meer) marines zonder upgrades.

that said, wat is eigelijk beter om te upgraden: weapon upgrade, shield upgrade, of plasma shield upgrade? en wat doet plasma shield upgrade eigenlijk precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:52:
starcrack AI begint tegen te vallen:

ik doe de blink build, val ik aan als ik 8 stalkers heb, komt hij aan met 14 marines

vervolgens doe ik zealot rush, ik maak 7 zealots met charge en 1 def. upgrade, komt ie aan met eenzelfde aantal (goed, hij had er misschien 1-2 meer) marines zonder upgrades.

that said, wat is eigelijk beter om te upgraden: weapon upgrade, shield upgrade, of plasma shield upgrade? en wat doet plasma shield upgrade eigenlijk precies
Eerst armour dan weapons, shields over het algemeen daarna pas. Weapons en armour kan ook omgeruild worden afhankelijk van de sitautie, maar armour is normaal eerst(al zie ik zat tos spelers eerst weapons doen). Maarja je speelt tegen een zelf gebrouwen AI, is toch anders dan online ;)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
spoiler:
2BBFPK-4XWC-TNXCD9-RJVR-H2C47F

veel plezier :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
Bol.com geeft bij zijn CE edition van sc2 ook beta keys weg.

Net mailtje gehad van bolletje met een beta key erin.
2de CE is net besteld dus daar zal ik ook een key nog van krijgen..

Maar helaas zit ik al in de beta. dus 2 keys over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 08-10 10:05
bovenstaande was al claimed meh... als die persoon er even bij zet dat hij/zij hem al geclaimed heeft ><

dan hou ik me aanbevolen! mjgoof :p als dat gebeurd ben ik je eeuwig dankbaar :p

sorry mods maar kan het op zo'n moment niet laten om even naar offtopic te gaan!

[ Voor 46% gewijzigd door Gekheid op 03-05-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Laatst online: 20-07 09:04
Als je er over hebt, zou er heel graag 1 willen krijgen. zit te branden om te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekheid schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:51:
bovenstaande was al claimed meh... als die persoon er even bij zet dat hij/zij hem al geclaimed heeft ><

dan hou ik me aanbevolen! mjgoof :p
Ik ben nu een paar dagen bezig met Starcraft 2 en nog steeds heb ik geen enkel moment gehad dat ik me verveelde. Man, wat is dit spel wreed... Bij elk potje leer je weer en bij elk potje verbeter je jezelf weer...

Helaas kan ik niet samen met een vriend van mij spelen, die ook een enorme Starcraft-fan is, omdat hij nog geen betakey heeft. Als iemand dus een key over heeft, zou ik deze graag willen hebben. Bij voorbaat dank en voor de mensen die me willen adden in SC2: Okanogan.okanogan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
Als gekheid effe contact opzoekt met mij dan kan ie de eerste krijgen.

Let wel ik wil je wel gebruiken als sparring partner.
aangezien mijn 1 vs 1 skils niet erg hoog zijn en ik wel graag aan het tweak toernooi wil mee doen.

[ Voor 53% gewijzigd door mjgoof op 03-05-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
mjgoof schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:56:

aangezien mijn 1 vs 1 skils niet erg hoog zijn en ik wel graag aan het tweak toernooi wil mee doen.
ik ben er mee bezig!
dm komt er aan!

als ik kan vinden hoe ><

[ Voor 3% gewijzigd door Gekheid op 03-05-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Gekheid schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:58:
[...]
ik ben er mee bezig!
dm komt er aan!

als ik kan vinden hoe ><
Check zijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Laatst online: 20-07 09:04
mjgoof heeft DM niet aanstaan. dit moet hij eerst aanzetten op zijn prefrences. Je kunt hem wel mailen, gekheid.

mjgoof, mocht je ook je tweede key weg willen geven als je die krijgt, ik kijk uit om actief te spelen. we kunnen dan elkaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
ik krijg alleen zijn laatst geposte berichten te zien!
als je dit leest mjgoof ik ben bezig hoor ;p

mijn dm staat wel aan als dat misschien mogelijk is dan kan dat

[ Voor 12% gewijzigd door Gekheid op 03-05-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Gekheid schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:05:
[...]
ik krijg alleen zijn laatst geposte berichten te zien!
als je dit leest mjgoof ik ben bezig hoor ;p

mijn dm staat wel aan als dat misschien mogelijk is dan kan dat
Je moet doorklikken op zijn naam. Hierzo: mjgoof (profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Als iemand nog een key heeft en hij die weg wilt geven mag hij mij wel pmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Lukin schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:07:
[...]

Je moet doorklikken op zijn naam. Hierzo: mjgoof (profiel)
ah jah danku!

mail is verstuurd naar je hotmail, de eerste in je profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
mjgoof schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:56:

wat is je ingame naam dan kunnen we misschien 1v1 oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
YouR schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:25:
[...]

wat is je ingame naam dan kunnen we misschien 1v1 oefenen ;)
wacht nog op antwoord van mjgoof, dan moet ik eerst nog alles downloaden, denk dat dat nog ff duurt :)

edit: duizend maal dank!!! hijs al meteen aan het downloaden!!! dank u!!! mjgoof

[ Voor 12% gewijzigd door Gekheid op 03-05-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop zeg, voor de starcraft fans maar geen key hebben reserveer aub bij bol.com of e-plaza voor key in plaats hier te spammen. Ik snap niet meer waarom ik hier nog kijk als ik een pagina vol met "geef mij een key" berichten zit te lezen.
Postius schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:03:
[...]

Eerst armour dan weapons, shields over het algemeen daarna pas. Weapons en armour kan ook omgeruild worden afhankelijk van de sitautie, maar armour is normaal eerst(al zie ik zat tos spelers eerst weapons doen). Maarja je speelt tegen een zelf gebrouwen AI, is toch anders dan online ;)
Ik als copper speler ga voor weapon+1 eerst daarna armour+1 en plasma shield nooit tenzij je teveel resources over hebt. Maar dat ligt voglens mij echt aan tegen wie je speelt. Tegen zerg dan is voor de zealot attack+1 echt een must. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Bedankt daanteb!

De eerste key (friend invite of anders) die ik binnen krijg zet ik gelijk terug op dit forum.

(Sorry Gekheid voor het late antwoord ik heb snel de key geclaimed en de download op gestart en daarna gaan eten :) )

[ Voor 18% gewijzigd door Zamalan op 03-05-2010 19:34 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:49
ik heb via 12game SC2 preorderd en gelijk mn key gekregen, speel nu al een paar dagen en gaat lekker (moet broodnodig mn systeem upgraden maar ja das voorlater) zit in de bronze divisie als er mensen van tweakers met of tegen me willen spelen kunnen ze me opzoeken op "fuqua".

see u on the battlefield !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:32:
Komop zeg, voor de starcraft fans maar geen key hebben reserveer aub bij bol.com of e-plaza voor key in plaats hier te spammen. Ik snap niet meer waarom ik hier nog kijk als ik een pagina vol met "geef mij een key" berichten zit te lezen.
zijn de keys bij 12game al op dan ? volgens mij is SC2 daar het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik heb nog een key over, mensen die m willen mogen me dmen :)

zal vanavond als ik thuis ben na de verjaardag van mn schoonmoeder willekeurig iemand kiezen en de key terug dmen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
ik wil em wel, kan ik met je sparren :P

[ Voor 50% gewijzigd door Eagleman7 op 03-05-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Fail, you have it.

Het GoT Toernooi is btw helemaal afgelopen, binnenkort beginnen de BlizzBoys aan een toernooi, mocht je mee willen doen kan je komende week meer info vinden in het SCII beta toernooi topic.

Ik snap nog steeds niet waarom ik altijd zoveel problemen tegen Zerg heb... ik vind het moeilijk om de Zerg tegen te houden met expanden en zelf dat dus wel te doen aangezien Zerg wel veel herras heeft imo :) Sowieso muta's.

[ Voor 92% gewijzigd door MrVegeta op 03-05-2010 20:11 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je replay bestanden versturen zodat iemand anders ze kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:20
Verderf schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:05:
Ik heb nog een key over, mensen die m willen mogen me dmen :)

zal vanavond als ik thuis ben na de verjaardag van mn schoonmoeder willekeurig iemand kiezen en de key terug dmen :)
Ik wil wel die willekeurige persoon zijn ;)

On topic:
Dat hebben ze wel netjes opgezet dat Battlenet. Net mijn oude stoffige Diablo doosjes uit de kast gehaald om de keys te koppelen aan m'n account. Erg netjes dat je nu overal ter wereld gewoon de game kunt downloaden en vervolgens door kunt spelen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
spoiler:
89GYE6-WVED-CDDMWE-XGYT-GMHGYF

Ik kreeg vandaag toch een beta key van Bol.com terwijl ik afgelopen donderdag de bestelling geannuleerd heb om via 12game meteen een key te krijgen.

Dus wie snel is mag hem hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qarion
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 12:00
Shadrin schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:34:
spoiler:
89GYE6-WVED-CDDMWE-XGYT-GMHGYF

Ik kreeg vandaag toch een beta key van Bol.com terwijl ik afgelopen donderdag de bestelling geannuleerd heb om via 12game meteen een key te krijgen.

Dus wie snel is mag hem hebben :*)
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:32:
amen....

Anyway speel sinds een paar dagen en damn ik voel hem aankomen eennnn nieuwe verslaving :P
Speel nu als terran, speelt lekker vind ik, heb ff de protos geprobeerd ondanks dat ik denk dat je er veel mee kan had ik meer met de terrans dus die blijf ik verlopig ff spelen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke faction kan het beste rushen vinden jullie?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 05-10 10:57
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:43:
zerg met hun zerglings en roaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat is toch makkelijk te counteren met een paar marines en 1 bunketje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:00:
maar dat is toch makkelijk te counteren met een paar marines en 1 bunketje?
't is nog lastig als je ze niet ziet aankomen. Bovendien, als ze langs je bunker heen zijn gegaan om je SCV's te mollen heb je ook een probleem.
Door zo'n grap lig je meestal al te ver achter om te kunnen winnen!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar aankomen zou geen probleem mogen zijn aangezien je goed kan scouten
en er langs lopen heb je idd gelijk in :Pkan je tog 1 bunker met 2 supply depo's maken?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Laatst online: 25-08 13:47
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:43:
Ze kunnen het allemaal :)

Punt is dat rushen niet perse de beste tactiek is, een goede tactiek is om vanaf begin van de game precies zoveel druk te zetten dat jouw economie sneller gaat dan die van hem. En uiteindelijk kun je iemand dan verslaan. Maar als je te snel een leger ontwikkelt en je tegenstander is er tegen opgewassen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 10:56
Oké beetje stomme vraag, maar waar moet je die key dan invullen? Ik lees iets van een battle.net account en dat heb ik :) , alleen gebruik ik nooits, maar daar kun je toch geen key invullen?
Bedankt!
Als iemand een key over heeft, mag hij die wel geven :) !
Lijkt me echt een super vet spel, Blizzard maakt altijd verslavende dingen :D !

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
alaintje schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:05:
Oké beetje stomme vraag, maar waar moet je die key dan invullen? Ik lees iets van een battle.net account en dat heb ik :) , alleen gebruik ik nooits, maar daar kun je toch geen key invullen?
Bedankt!
Als iemand een key over heeft, mag hij die wel geven :) !
Lijkt me echt een super vet spel, Blizzard maakt altijd verslavende dingen :D !
je moet dan bij add of upgrade a game de key invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuuu wrm vertel je het hem nou... nu is er nopg meer concurrentie :P jk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:07:
nuuu wrm vertel je het hem nou... nu is er nopg meer concurrentie :P jk
haha mij maakt het natuurlijk niet meer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij dan nou nog ff een 2e key fixed... dan maakt het mij ook niet meer uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 10:56
hèhè, heb het nu ook gevonden :) .
Nu nog wachten op die key. Je krijgt pas concurrentie als ik de game heb :G hèhè.
Moet denk ik wel nodig een systeem-upgrade doen, E4500+8600GT wel geoverklockt maarja.
We will see!!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampschoer
  • Laatst online: 22-05-2023
even off topic: maar als je een DM stuurt dan hoort dat bericht toch niet in je eigen postvak te belanden toch?
Pagina: 1 ... 23 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!