Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 19% gewijzigd door Hari-Bo op 30-04-2010 20:06 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Eerst gaat hij me blackmailen aan het begin voor gas. Zegt die doodleuk: give me gas or I quit, you need 2 to win.
Afijn ik geef hem wat gas. Bouwt hij alleen maar reapers en gaat aanvallen. Reapers worden gesloopt voordat er ook nog maar iets zinvols mee gedaan is.
Afijn ik harass de tegenstanders wat met zerglings, roaches en muta's. Tot op het punt dat ik het spel kan beeindigen met mijn hydra's. Laat mijn ally de hydra's de basis niet uit (wil weer minerals en gas hebben). Op een gegeven moment gewoon zijn deopt gesloopt bij de ingang en de tegenstander aangevallen.
Blijft mijn ally partij schelden en klagen. Maak rechtsomkeert met mijn leger en sloop mijn ally
Vervolgens leger terug en de tegenstander gesloopt.
Echt.....
Als je nog een key heb stuur het in PM aub!
Of zet het in een post zodat iedereen een kans heeft.s1ck schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:10:
Idd:( volg dit topic al een poosje, zat ook te wachten op mijn key van Blizzard maar nog niks:(
Als je nog een key heb stuur het in PM aub!
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
You lucky bastardVerwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:54:
Nou guys ik heb ook een friends-key binnen, ik check nog even voor de zekerheid of iemand in de vriendenkring hem wilt. Zoniet post ik hem later of morgen.
HF
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Inderdaad vrij asociaal wat je vraagt als ze het hier gewoon posten heeft iederen een kansVorteXLP schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:20:
Ipv het posten, kan je het naar iemand DM'en? En preferably me?
SorryMorphix schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:22:
Zit ik te klooien in Item code redemption, blijk je 'm bij add game te moeten invoeren.. en ik was op tijd
[ Voor 34% gewijzigd door Voxyn op 30-04-2010 21:23 ]
Inderdaad...
Ik kwam er net doorheen met die key van MrFl0ppY, maar kreeg daarna ineens een error...toen ik hem opnieuw probeerde in te voeren was hij al vergeven...
Groetjes Danny
Dit zat ik ook te doenMorphix schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:22:
Zit ik te klooien in Item code redemption, blijk je 'm bij add game te moeten invoeren.. en ik was op tijd

Baardmeester schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:23:
[...]
Dit zat ik ook te doen![]()
... krijg je een key not valid...
Haha, great minds think alike
edit: ..echt waar
Maakt het uit of ik nu op de US client inlog? Vanwege geen idee wordt de Blizzard Downloader geblokkeerd, krijg een melding van "not authorized" oid. Schijnt iets met netwerkinstellingen te maken te hebben maar krijg het niet opgelost.
In ieder geval, kan ik wel gewoon zonder problemen op de US client inloggen?, want die heb ik wel (hehe..

[ Voor 92% gewijzigd door Morphix op 30-04-2010 22:22 ]
Had je hiervoor niet beter je vorige post kunnen editen?
Maar het is wel duidelijk dat er mensen heel graag een key willen, hij was echt super snel weg zeg! (ik was ook te laat)
ja sry had beter gekundChillinR schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:52:
[...]
Had je hiervoor niet beter je vorige post kunnen editen?![]()
Maar het is wel duidelijk dat er mensen heel graag een key willen, hij was echt super snel weg zeg! (ik was ook te laat)
en nee het was een spelletje op donut games (A)
Verwijderd
dankuuuuwel ik heb hemJJerome schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:55:
Om maar even te trend te volgen:
spoiler: enjoyGDDGH2-9C7W-68266J-DKFJ-2MGY9K
Is het een EU key?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 22:09 ]
De key van tweakers, als we die nog krijgen
[ Voor 49% gewijzigd door Pedr0 op 30-04-2010 21:58 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
en @ hierboven: dan krijg ik er wss al een van een vriend maar wanneer die komen blijft ook een vraag
[ Voor 67% gewijzigd door YouR op 30-04-2010 21:59 ]
Verwijderd
ja zijn eu keys zie ik nuRoVe schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:17:
volgens mij zijn het EU keys ja.. weet niet precies hoe dat zit
Lijkt erop dat de battle.net site een beetje plat ligt...Voxyn schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:23:
Kunnen jullie ook niet inloggen? heb ik eindelijk een key en starcraft 2 geinstalleerd en dan kan ik niet inloggen
Edit: Ik kan weer inloggen...laat de keys maar komen!
[ Voor 9% gewijzigd door Rokusha op 30-04-2010 22:28 ]
Groetjes Danny
gl hf!
Yes! SCII beta succesvol toegevoegd op Battle.netPaterpor schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:30:
spoiler: enjoyYEJZF7-XJM7-9P8TBE-PMBX-DJ9KXR
gl hf!
Super, dankjewel!
Groetjes Danny
Helaas veel te veelVerwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:33:
Echt gek hoeveel mensen dit postje zitten te checken
Groetjes Danny
Tegen de tijd dat we die krijgen is het spel al lang uitPaterpor schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:34:
Als ik mijn tweakers key krijg smijt ik hem hier ook wel open ChillinR graag gedaan.
Groetjes Danny
ja iddRokusha schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:40:
[...]
Tegen de tijd dat we die krijgen is het spel al lang uit
Ze zijn ook bezig met onderhoud bij battle.net volgens mij, althans ik kreeg de melding in SC2.Ferahgo schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:33:
Ja idd, ik kan ook niet inloggen op battlenet
Net trouwens mijn eerste echte placement match gespeeld. Uiteraard verloren, maar niet zo erg als ik dacht.
Maar moet toch echt iets aan mijn macro gaan doen, begin is volgens mij wel goed. Maar als het spel langer loopt vergeet ik gewoon units aan te maken en uiteraard bij tijds een expansion te pakken.
-
Ja eindelijk!!Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:44:
spoiler: en nog 1NGJ2JZ-C9TB-VDNFZT-FE8Y-F7X4HJ
HF!!!!
Dank je dank je dank je!!
Groetjes Danny
Ik ben gewoon ingelogd op de battle.net site.Kampschoer schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:46:
dit word lachen, iedereen gaat proberen om die keys in te voeren als de maintenance klaar is
edit: ging weer heel snel met die laatste
[ Voor 8% gewijzigd door Baardmeester op 30-04-2010 22:48 ]
dan heb ik nu heel weinig gelukBaardmeester schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:47:
[...]
Ik ben gewoon ingelogd op de battle.net site.
Heb er wel een F5-vinger van gekregenBaardmeester schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:47:
[...]
Ik ben gewoon ingelogd op de battle.net site.
edit: ging weer heel snel met die laatste
Groetjes Danny
Verwijderd
Bij mij komt ie maar zelden boven de 100kb/s uit...
Groetjes Danny
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
idem, was een uur bezig een update te downloaden van een paar MB.Rokusha schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:42:
Heeft er nog iemand meer het probleem dat de downloader om de beta binnen te halen erg traag download?
Bij mij komt ie maar zelden boven de 100kb/s uit...
kan net zogoed de hele client opnieuw binnenhalen...
Verwijderd
Nieuw virus?MrVegeta schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:44:
Ik hoop dat de game wat stabieler is geworden, ik heb de laatste tijd dat de game vaak crashed en andere dingen...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
edit: ah sc2 aan het herinstallen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 00:05 ]
Dat deed bij mij helemaal niks...net of hij niet kon connecten.Paterpor schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:02:
Als downloaden traag gaat moet je in opties peer-to-peer uitschakelen. Je downloadt dan direct van blizzard servers tegen 1Mb meestal
Ben nu de client maar via een torrentje aan het binnenhalen met 1,4mb/s
Groetjes Danny
Hier ook maar b.net lag er wel even voor mij uit. Ik en Sneek (liasses oid) hebben ook weer wat nieuwe casts op http://www.youtube.com/blizzboys ! Ik ben nu bezig met het plaatsen van een okay match vs een protosVerwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:04:
Hoezo is er trouwens een patch? Ik logte een paar minuten geleden in en toen was er nog niks.
edit: ah sc2 aan het herinstallen.
[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 01-05-2010 00:08 ]
http://uk.pc.gamespy.com/pc/starcraft-2/1087243p1.html
waar tussen neus en lippen door nog even verteld wordt dat Blizzard met SC2 erg richt op de huidige WoW spelers. Goh.
Ik heb geen SC 1 gespeeld dus misschien zit ik helemaal mis maar ik geloof dat de pro's (die tournooien spelen) het ook een geweldige game vinden, anders deden ze wss wel wat anders.
"Of course, all of this is speculative on my part. I have no doubt StarCraft II will be a monster. But if it disappoints a lot of people, if it fails to reach the kinds of expectations gamers are looking for, StarCraft III won't be very intimidating at all."
Beetje dom artikel tbh. Zeggen dat als de game veel gamers teleurstelt dat deel 3 van SC dan niet zo'n heftige inpak gaat maken als de voorgaande. Ja zo kan ik ook wel artikelen schrijven
Ah, ik heb je stukje gevonden en je qoute helemaal uit context
"he one thing that isn't particularly impressive about StarCraft II is its graphics -- StarCraft Lead Producer Christ Sigaty told me in an interview that the World of Warcraft audience is a major target for this game. Doubtless, then, choices were made to keep the graphical complication fairly low so that WoW players can still use the computer their mom bought at Costco to play StarCraft II. Not to say that the visuals here are poor by any stretch, but they're not nearly as flashy or as detailed as Warhammer 40,000: Dawn of War II, for example."
Het gaat om de graphics en heeft weinig te maken met gameplay. Ja de game is niet zo shiny als andere games, net als WoW. Dat hoeft ook niet als je gameplay super solid is.
[ Voor 62% gewijzigd door MrVegeta op 01-05-2010 01:27 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 03:44 ]
Verwijderd
Enjoy the Beta
[ Voor 4% gewijzigd door Morphs op 01-05-2010 09:21 ]
Nou, volgens mij haal jij het helemaal uit context. Er staat toch duidelijk:MrVegeta schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 01:24:
Ah, ik heb je stukje gevonden en je qoute helemaal uit context
"he one thing that isn't particularly impressive about StarCraft II is its graphics -- StarCraft Lead Producer Christ Sigaty told me in an interview that the World of Warcraft audience is a major target for this game. Doubtless, then, choices were made to keep the graphical complication fairly low so that WoW players can still use the computer their mom bought at Costco to play StarCraft II. Not to say that the visuals here are poor by any stretch, but they're not nearly as flashy or as detailed as Warhammer 40,000: Dawn of War II, for example."
Het gaat om de graphics en heeft weinig te maken met gameplay. Ja de game is niet zo shiny als andere games, net als WoW. Dat hoeft ook niet als je gameplay super solid is.
En als GEVOLG daarvan (volgens de schrijver van het artikel) zijn de graphics niet zo schitterend als in andere games om de systeemeisen laag te houden. Dus wat memoryandfate opmerkte klopt gewoon... that the World of Warcraft audience is a major target for this game.
40 banelings vs 76 marines&marauders.
In 15 seconden is de battle over. Alle m&m dood en 3 banelings over. Een soort groene golf die door de m&m heen gaat wanneer de banelings exploderen.
http://www.youtube.com/watch?v=8Y45ngZmoDg
CyCloneNL schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:45:
De meest vette narrator, ever!
edit: Fivt.nld
...er is nog ruimte in mijn friendlist

[ Voor 27% gewijzigd door Morphix op 01-05-2010 11:21 ]
dat probleem zal ik ook hebbenMorphix schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:16:
Nou.. ben geplaced in copper, meer had ik ook niet moeten verwachten denk ik. Net m'n eertste ladder coppergame gewonnen, banshee rush ftw. Ik suck helaas heel erg in het managen van m'n base, begin gaat allemaal prima, maar zodra ik meer dan één ding tegelijk doe vergeet ik alles. Oh well, vandaag vrij, dus genoeg tijd om dat te verbeteren
Nee, Memory probeert het te laten klinken alsof StarCraft enorm simpel wordt gemaakt ivm StarCraft 1 zodat al die WoW spelers (laten we eerlijk zijn, daar zitten een hoop simpele mensen tussen) de game ook "goed" kunnen spelen, maar dit is gewoon niet zo. Het is een nutteloze uitspraak, Blizzard maakt zijn games gewoon erg low spec zodat iedereen het kan draaien, dat miljoenen WoW spelers toevallig een slechte pc hebben, ja da's dan weer toeval.Wmm schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:32:
[...]
Nou, volgens mij haal jij het helemaal uit context. Er staat toch duidelijk:
[...]
En als GEVOLG daarvan (volgens de schrijver van het artikel) zijn de graphics niet zo schitterend als in andere games om de systeemeisen laag te houden. Dus wat memoryandfate opmerkte klopt gewoon.
Blizzard probeert de instapdrempel in hun games altijd zo laag mogelijk te houden. Ze zijn wel van het principe "easy to learn, hard to master". En daarom zijn die lage pc requirements maar als je echt goed wil worden moet je er ook meer voor doen en proberen te leren.MrVegeta schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:50:
[...]
Nee, Memory probeert het te laten klinken alsof StarCraft enorm simpel wordt gemaakt ivm StarCraft 1 zodat al die WoW spelers (laten we eerlijk zijn, daar zitten een hoop simpele mensen tussen) de game ook "goed" kunnen spelen, maar dit is gewoon niet zo. Het is een nutteloze uitspraak, Blizzard maakt zijn games gewoon erg low spec zodat iedereen het kan draaien, dat miljoenen WoW spelers toevallig een slechte pc hebben, ja da's dan weer toeval.
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Ja graagAvalon95 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:21:
Ik heb 1 key voor SC2 beta over, iemand die hem wil?
thanks mate!!! i'm inAvalon95 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:29:
Ok, heb het naar je gmail verstuurd, veel plezier ermee
Dat komt omdat ik er nu bij benSjeik schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:14:
Mag ik de BlizzBoys een complimentje geven over hun leuke commentaren? Ik heb net Donar vs Jokulhaups game 1 gekeken: erg leuk! Stuk beter dan het eerste commentaar in het EngelsKeep up the good work!
Anyway, ik speel nu in Bronze en hoewel het iets leuker is omdat ik meer win (druurr) vind ik het jammer dat ik uit Silver ben door 3 crashes aangezien ik daar meer in leerde. Net tegen een protoss gespeeld, ik had ~14 ghosts gecloaked, hij komt met zijn leger naar mij toe. Mijn ghosts zien zij aankomen en lopen van achter achter hun aan, ik stel mijn siege tanks goed op. Op het moment dat hij naar binnen loopt! EMP party, echt haha, alle schilden weg, die siege tanks doen "rofl" en schieten echt alles naar de tering.
"What just happend?"
":D soz, gg?"
"Lol, nice! gg"
Dat was wel grappig.
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
mocht ik daarna van blizzard als nog een key ontvangen dan dump ik 'm hier wel op het forum
Verwijderd
http://tinyurl.com/sc2uituk
Komt ie wel uit de UK, dus je zal hem dan niet op dag 1 gelijk hebben. Maar voor cheapskates is dat misschien het wachten waard. Geven ook beta-key er bij natuurlijk.
Niet bedoeld als sitepromoting maar misschien is er iemand die op zijn centen moet letten!
-----
Verder hoorde ik ergens dat er naast die placement matches nog een soort beginners mode is waar alle chokes zijn afgeschermd door van die rotsen. Heeft iemand daar ervaringen mee? Kan je dan niet gewoon een air rush doen?
Oh en als iemand nog keys heeft die stof happen, graag :x
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 12:57 ]
Damn, de BlizzBoys kunnen wel ophouden!CyCloneNL schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:45:
De meest vette narrator, ever!
als iemand hier uit opmaakt dat ik nog geen key heb, is dat correct
[ Voor 19% gewijzigd door DarkKnight op 01-05-2010 13:29 . Reden: even gespoilertagged ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Dit topic is gesloten.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!