Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
dat zal de uitspraak van blizzard benelux wel zijn, maar die zijn natuurlijk weer afhankelijk van blizzard us.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-10 10:47
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:23:

Ik zie trouwens dat niemand interesse heeft in mijn beta key. Dus ik geef hem wel op een andere manier weg.
Ik vond het wel een leuk plan, maar ik krijg als het goed is (...) een key. Misschien kunnen de mensen met animo voor een key onderling een soort tournooi houden, best of 3, winnaar gaat door. Dan doe ik ook mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:47:
Dudes... E-sports topic aanmaken misschien? Dit gaat niet meer over SCII maar over E-sports en Starcraft als voorbeeldje.
Lijkt me ook een goed idee. Het hele e-sports gedeelte is voor lang niet iedereen hier interessant, maak er dan een apart topic over. Ook word ik zo langzamerhand wel een beetje gestoord van alle mensen die maar door blijven lullen over 'heb 'm gepreordered, beta key binnen' en 'hebben jullie je tweakers key al binnen?'.

Ik ben geen mod, maar ik denk dat het dit topic goed zou doen als we bovenstaande zaken achterwege zouden laten in dit topic. Wat ik in elk geval veel interessanter vind is om te lezen over strategieën en build orders, en als mensen hier wat (youtube) replays posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook maar eens posten, hier. Zit de hele tijd te lurken dus werd maar eens tijd om wat te posten en ja ik ben de noob in de andere filmpjes van sneek :)

Gisteren weer een paar potjes gedaan en werd echt helemaal moe van zerg. Echt zo standaard allemaal. Echt elke zerg ging eerst rush lings en daarna muta's. De lings zijn het probleem niet, de muta's wel. De lings zijn goed te counteren met zealots en je ramp goed dicht te maken als protoss. Alleen wanneer de muta's komen wordt het moeilijker.

Ik ben nu voornamelijk voor zealots/sentry/stalker en early starport gegaan met daarbij phoenixes. Wat een goede counter bleek te zijn zolang je tegenstander iets minder is. Echter mass muta’s winnen van mass phoenixes (in ieder geval bij mij). Iemand advies om deze build goed te counteren, misschien blink stalker ofzo?

ps. outcast ik ben wel benieuwd naar je "unstoppable" build, nr1 plat is niet niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Speel tegenwoordig Random zodat ik alle drie beter leer kennen. Vooral leuk dat ook je tegenstander niet weet welk ras je bent. :)

Gister tegen een vriend van me (beide Bronze) de Phoenix tactic eens getest, werkte eigenlijk wel erg goed, vooral ook omdat hij vrij weinig anti-air had. Je bouwt een aantal Phoenix en tilt een aantal units op, waarna je de rest met je grondleger afslacht. Of, zoals bij zijn mineral line, workers één voor één optillen en doden.

Later ook de Thor Ship tactic willen proberen, maar dat ging helemaal mis. Ik had pas veel te laat mijn Thors (omdat ik Terran nog niet goed ken), waardoor het geen nut meer had. Hierbij drop je een aantal Thors met je Medivac in de base en wanneer je tegenstander met zijn leger aankomt, vlieg je snel weer weg. Hij had alleen al te veel defence.
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:36:
Ik ben nu voornamelijk voor zealots/sentry/stalker en early starport gegaan met daarbij phoenixes. Wat een goede counter bleek te zijn zolang je tegenstander iets minder is. Echter mass muta’s winnen van mass phoenixes (in ieder geval bij mij). Iemand advies om deze build goed te counteren, misschien blink stalker ofzo?
Muta's doen splash-damage, dus je hebt inderdaad meer Phoenis nodig. Ik speel zelf Zerg en doe veel matches tegen een vriend die Protoss is, Blink Stalker werkt bij hem altijd vrij goed inderdaad. Mede door de splash-damage is het vaak ook goed om bij je Stalkers ook wat andere units te doen; Zealots ofzo.

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 29-04-2010 10:46 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
[b][message=33914043,noline]Ik ben nu voornamelijk voor zealots/sentry/stalker en early starport gegaan met daarbij phoenixes. Wat een goede counter bleek te zijn zolang je tegenstander iets minder is. Echter mass muta’s winnen van mass phoenixes (in ieder geval bij mij). Iemand advies om deze build goed te counteren, misschien blink stalker ofzo?
He laondas. (lichen cq imbadin hier). Allemaal bekende namen die ik voorbij zie komen.

OT: Als je een zerg mass muta's ziet aankomen gewoon zijn basis aanvallen. Veel muta's na heeft die niet zo heel veel. Muta's zijn duur in de aanschaf. Verder inderdaad stalkers met blink. Bij mass muta's (20+ of zo) dan kun je het wel schudden. Ik heb gisteren nog geprobeerd zo'n groep te vernietigen en haast niet te doen. Ook niet wanneer je zelf wat micro-ed door de groepen te splitsen.

Stalkers + guardian shield werkt op zich best leuk tegen muta's.

[ Voor 3% gewijzigd door kdijkstra op 29-04-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
phoenix zou volgens mij in theorie de counter zijn vs mutas maar dat werkt helemaal niet in de praktijk. Gewoon mass stalker =]

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:11
Mass muta's zijn eigenlijk dan alleen nog maar te counteren met een aantal high templars. Een paar psi storms op hun dak en ze zijn allemaal flink gaar. Maar dan moet je wel goed kunnen micro'n en hopen dat hij niet meteen wegvliegt.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
RoVe schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:03:
phoenix zou volgens mij in theorie de counter zijn vs mutas maar dat werkt helemaal niet in de praktijk. Gewoon mass stalker =]
Phoenix zou kunnen alleen niet direct. Nony heeft het gedemonstreerd. Dan niet direct de mutas aanvallen maar de overlords killen. Een zerg die je vanaf het begin supply blocked houdt door continu op de overlords te jagen werkt in de praktijk goed.

Ik heb het nu in de gold league 2vs2 een paar keer zien gebeuren (tegen mij maar ook zelf gedaan).

Overigens denk ik wel dat die phoenix een boost zal krijgen en de muta's een nerf. 40+ muta's bijvoorbeeld zijn niet dood te krijgen en vernietigen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:36:

ps. outcast ik ben wel benieuwd naar je "unstoppable" build, nr1 plat is niet niks :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:12:
Trouwens aangezien ik uit het toernooi ben geknikkert. Kan ik ook niet Jjerome inmaken met mijn blinking stalkers. Jammer jammer.

Dus maar een replay pack upgeload van de enige strat die ik enigzins kan. Als je dit doet zit je denk ik makkelijk in zilver/goud.

Download link

9pylon
10 chronoboost nexus
12 gateway
12 chronoboost nexus
pylon, gas, cybernetics
17 chronoboost nexus
Cybernetics klaar 2de gas
stalker*3 (al dan niet de 1ste geboost)
warpgate tech. (1/2 keer chronoboosten)
(18probes op mineral)
Twilight council, blink (2/3 keer chronoboosten)zsm, nog 3 gateways.
proxy pylon
En zodra blink klaar is eropuit trekken.
De replay pack is toen ik nog in goud zat. Dus er zitten nog wat kleine schoonheidsfouten in de build.
Belangrijkste veranderingen is dat ik nu 2 probes meer bouw. (als je dubbelklikt op je probes heb je drie rijen vol)
Dat ik mijn basis niet volledig dicht stop maar met de cybernetics en gateway een klein gaatje maak.
En dat ik met mijn 12gate probe scout en beslis of ik een zealot bouw of niet. (liever niet, maar een early spawning pool, of 2gates / chronoboosted gate, dan heb je die zealot in de choke wel nodig).

Komt nog bij dat je je scouting probe hebt. Die vertelt je of je dus een aanval kan verwachten of niet. Verwacht je een aanval bouw je wat meer stalkers en wat minder gateways. Is alles rustig bouw je 1/2 stalkers en zsm 4warpgates in totaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:08:
[...]

[...]

De replay pack is toen ik nog in goud zat. Dus er zitten nog wat kleine schoonheidsfouten in de build.
Belangrijkste veranderingen is dat ik nu 2 probes meer bouw. (als je dubbelklikt op je probes heb je drie rijen vol)
Dat ik mijn basis niet volledig dicht stop maar met de cybernetics en gateway een klein gaatje maak.
En dat ik met mijn 12gate probe scout en beslis of ik een zealot bouw of niet. (liever niet, maar een early spawning pool, of 2gates / chronoboosted gate, dan heb je die zealot in de choke wel nodig)
bouw je die 3 extra gates echt pas na twilight council + blink? dan ben je wel super kwetsbaar voor any kind of early push lijkt me? zowel zerglings als 4 gate protoss push?

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoVe schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:13:
[...]

bouw je die 3 extra gates echt pas na twilight council + blink? dan ben je wel super kwetsbaar voor any kind of early push lijkt me? zowel zerglings als 4 gate protoss push?
nee volgens mij bouw ik er ook een ervoor. Het ligt aan je minerals. zodra je 100 gas hebt moet de twilight council up. Maar daarvoor kun je denk ik wel 1/2 gateways bouwen.
Een zealot in je choke en 1/2 stalkers erachter houd een groote gedeelte van de pushes tegen.

4 gate protoss push bestaat uit sentries/stalkers/zealots. Dat leger legt het heel rap af tegenover blinking stalkers.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

kdijkstra schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:08:
Overigens denk ik wel dat die phoenix een boost zal krijgen en de muta's een nerf. 40+ muta's bijvoorbeeld zijn niet dood te krijgen en vernietigen alles.
Ik denk het eigenlijk niet. Phoenix is misschien niet geweldig tegen Muta's (wanneer het gelijke aantallen zijn), maar is in het algemeen zeker geen slechte unit. En of Muta's een nerf krijgen betwijfel ik ook. Ja, 40+ Muta's zijn bijna niet te counteren misschien, maar wanneer je een Zerg 40 Muta's laat maken doe je in mijn ogen sowieso iets fout...

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 29-04-2010 11:17 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:16:
[...]

Ik denk het eigenlijk niet. Phoenix is misschien niet geweldig tegen Muta's (wanneer het gelijke aantallen zijn), maar is in het algemeen zeker geen slechte unit. En of Muta's een nerf krijgen betwijfel ik ook. Ja, 40+ Muta's zijn bijna niet te counteren misschien, maar wanneer je een Zerg 40 Muta's laat maken doe je in mijn ogen sowieso iets fout...
Ik denk ook niet dat de phoenix een buf krijgt. Die dingen zijn best sterk als je ze goed weet te gebruiken. Die snelheid die ze hebben is alsof ze een natural blink hebben. meteen terug trekken en de schilden zijn zo weer herladen. Mutalisks denk ik ook niet dat ze gaan nerfen. Ze gaan nu al behoorlijk rap dood. En 2 cannons bij je mineral line houden ze ook goed tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
OkkE schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:16:
Zijn er genoeg die een beetje passief in hun eigen basis wat opbouwen. Ook in gold.

Persoonlijk prefereer ik om de tegenstander vanaf het begin aan te vallen. Een aanval hoeft ook niet altijd succesvol te zijn. 4 zerglings aan het begin doen niet zo heel veel maar wel genoeg om de tegenstander van strategie te veranderen.

Valt me altijd wel op dat eigenlijk alleen de toss veel aan unit mix doet. Terrans kiezen vaak voor m&m&m. Zerg blijft vaak hangen bij 1-2 units. Mass hydras bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door kdijkstra op 29-04-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
Als er zoveel mutas gemaakt kunnen worden mag ik hopen dat je dat al gescout hebt wat automatisch zal moeten resulteren in static defense. En wat betreft je eigen army. Sentry+shields+stalker is best wel ok en mochten er wat storms bijgevoegd worden dan lach je je broek vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
playlogic schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:58:
Als er zoveel mutas gemaakt kunnen worden mag ik hopen dat je dat al gescout hebt wat automatisch zal moeten resulteren in static defense. En wat betreft je eigen army. Sentry+shields+stalker is best wel ok en mochten er wat storms bijgevoegd worden dan lach je je broek vol
Zoveel muta's heb ik maar in 1 potje gezien waarbij ik vanaf het begin gecheesed werd. Komen ze allebei met alle begin drones/workers aanvallen. 't Is dat ik net een scout had weggestuurd en ergens anders kon opbouwen maar dat gaat heeeel langzaam met 1 worker. Mijn ally die had als meesterzet zijn hele basis volgegooid met plasma cannons (simcity aan het spelen). Afijn tegen de tijd dat ik eindelijk een force had (opnieuw opgebouwd) had de tegenpartij al 20+ muta's en later 40+. Ally vol plasma cannons en jij een klein legertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

kdijkstra schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:05:
Zoveel muta's heb ik maar in 1 potje gezien waarbij ik vanaf het begin gecheesed werd.
In zo'n geval is het inderdaad niet zo vreemd dat ze 40+ Muta's hebben, maar dat is dan ook een uitzonderlijk geval. Wanneer je niet gecheesed wordt, zal je tegenstander niet snel op 40+ Muta's zitten zonder dat jij het iedergeval weet (en dus heb kunnen counteren). :)

Ik wilde alleen maar aangeven dat Muta's niet ontzettend Over Powered zijn. Door de cheese hadden ze ook veel eerder met bijv. 10 Zerglings of Roaches ofzo kunnen aanvallen en had je daar ook niet veel tegen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
OkkE schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:12:
Ik wilde alleen maar aangeven dat Muta's niet ontzettend Over Powered zijn. Door de cheese hadden ze ook veel eerder met bijv. 10 Zerglings of Roaches ofzo kunnen aanvallen en had je daar ook niet veel tegen kunnen doen.
Normaal gesproken krijgt de tegenstander ook geen kans om de 40 muta's te bouwen. Gaat alleen erg traaag wanneer de ene worker eerst een base moet maken. Vervolgens met je laatste 50 minerals een worker. Dan met die worker minerals minen om nieuwe workers te maken.

Waar ik me dan meer aan erger is waarom de ally alleen maar plasma cannons gaat bouwen. Iets zegt me dat hij plannen had voor een plasma cannon rush/push.

40+ muta's zijn wel erg sterk hoor. Ik kon op een gegeven moment voor mijn gevoel toch zeker 60+ hydra's tegenover zetten maar die waren zo weg. Ook nog deels in aparte groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
ja zo'n rush is wel nasty.. hmm tjah. toch, zo heel veel tijd voordeel zouden ze niet moeten hebben. ik bedoel zij hebben in het begin 1 drone die 50 minerals moet verzamelen voor de volgende drone. toch? ik probeer altijd achterin de basis te scouten.. standaard spire spot :p. ik weet ook niet echt goed wat je tegen zon absurde rush moet doen :P.. alleen dat je extreem goed moet scouten mocht zoiets gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Ik zag gisteravond voor het eerst hoe mijn ally (protoss) precies bij de ramp van een tegenstander (terran) een pylon bouwt. Terran kan dan niet meer de ramp dichtbouwen en vervolgens werd de terran door mijn zerglings en zealot weggemept. Wel een leuke strategie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx, for the tips.

Het ‘mooie’ van deze strategie is dat ze je continue onder druk zetten met de speedling rush je bent dus geneigd zealots te bouwen. Echter wanneer je vergeet ook sentry’s en stalkers te bouwen(of phoenixes) ben je gg wanneer hij komt met muta’s. De spire moet je goed scouten. Echter ondanks dat je het weet is het nog steeds pittig om te counteren. Als je te weinig zealots hebt pakken ze je met de speedlings als je teveel zealots hebt pakken ze je met de muta’s. Ook zijn speedlings niet leuk als ze de ruimte hebben en je iemand met goede micro tegen over je hebt.

Gisteren ook een counter push gedaan met zealots en dat was een win. Ik had zelf wel het idee dat mijn tegenstander te laat met muta’s aankwam. Ik denk dat een snelle push early game win is tegen deze strategy al wil ik de stalkers blink ook nog eens proberen.

Mmm die pylon blocked natuurlijk ook wel hun wall. Maar ze zijn dan wel even off game, net als een early schout met 2 maal gas stealen is ook een leuke als je de minerals kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 20:43
Een combinatie van zealots en sentries werkt ideaal in deze situatie, gebruik de forcefields om het oppervlak waar je zealots aangevallen worden door lings zo klein mogelijk te maken, kunnen de sentries met guardian shields mooi de muta's afmaken. Cost for cost maken sentries het muta's best moeilijk als je guardian shield gebruikt.
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:36:
Tnx, for the tips.

Het ‘mooie’ van deze strategie is dat ze je continue onder druk zetten met de speedling rush je bent dus geneigd zealots te bouwen. Echter wanneer je vergeet ook sentry’s en stalkers te bouwen(of phoenixes) ben je gg wanneer hij komt met muta’s. De spire moet je goed scouten. Echter ondanks dat je het weet is het nog steeds pittig om te counteren. Als je te weinig zealots hebt pakken ze je met de speedlings als je teveel zealots hebt pakken ze je met de muta’s. Ook zijn speedlings niet leuk als ze de ruimte hebben en je iemand met goede micro tegen over je hebt.

Gisteren ook een counter push gedaan met zealots en dat was een win. Ik had zelf wel het idee dat mijn tegenstander te laat met muta’s aankwam. Ik denk dat een snelle push early game win is tegen deze strategy al wil ik de stalkers blink ook nog eens proberen.

Mmm die pylon blocked natuurlijk ook wel hun wall. Maar ze zijn dan wel even off game, net als een early schout met 2 maal gas stealen is ook een leuke als je de minerals kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Ik verlies de meeste potjes door cheese. Ik hou er niet zo van dus doe ik het haast niet maar neemt niet weg dat de opponenten het wel doen. Protoss vind ik bij uitstek de race om mee te cheesen. Echt allerlei smerige truukjes gezien waar je heel moeilijk tegen kan counteren.

Een van de redenen (misschien ook wel de voornaamste) dat ik 2vs2 speel. Dan is cheesen iets moeilijker maar het wordt toch opvallend veel gedaan.

Protoss schijnt de beste/goedkoopste mogelijkheid te hebben om te scouten mid/end game. Met halluciation een phoenix aanmaken en dan even over de basis van de tegenstander heen vliegen.
Tnx, for the tips.
De pylon natuurlijk zo zetten dat er nog units langskunnen en ook zo in de weg staat dat de terran niet meer op tijd de muur kan dichtmaken. Geloof me: een snelle pylon van de protoss bij de ramp kan het dichtgooien van de ramp door de terran volledig dwarsbomen. Ik zag het gisteren heel goed uitgevoerd worden door mijn ally. Als toss kun je natuurlijk nog altijd een 2e pylon neerzetten mocht de terran een muur omheen willen bouwen.

[ Voor 29% gewijzigd door kdijkstra op 29-04-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik dus ook toegang tot dit spel en OMG, wat is dit spel wreed! Dit is één van de leukste/beste/verslavendste spellen die ik in jaren heb gespeeld, alhoewel ik nog geen enkel potje gewonnen heb :P Ik speel meestal als de Terran, en dan lukt het me aardig een kampje op te bouwen, maar ik ben zo iemand die dan precies dat ene vergeet wat nodig is, bijvoorbeeld een bunker neer te plempen of ff een scout uit te voeren :P Normaal heb ik bij spellen dat als ik niet win ik er vrijwel gelijk me stop, maar hier wil ik zolang doorgaan totdat ik win (wat toch aardig wat tijd in beslag kan gaan nemen). Ik heb de filmpjes van Totalbiscuit ook gekeken, best leerzaam, maar ik vergeet ALTIJD wat... En met 2v2 heb ik altijd de pech dat ik met een nog slechtere speler als mijzelf samenzit :P Maar overall, wat een plezier ga ik aan deze game beleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
kdijkstra schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:46:
[...]

Ik verlies de meeste potjes door cheese. Ik hou er niet zo van dus doe ik het haast niet maar neemt niet weg dat de opponenten het wel doen. Protoss vind ik bij uitstek de race om mee te cheesen. Echt allerlei smerige truukjes gezien waar je heel moeilijk tegen kan counteren.

Een van de redenen (misschien ook wel de voornaamste) dat ik 2vs2 speel. Dan is cheesen iets moeilijker maar het wordt toch opvallend veel gedaan.

Protoss schijnt de beste/goedkoopste mogelijkheid te hebben om te scouten mid/end game. Met halluciation een phoenix aanmaken en dan even over de basis van de tegenstander heen vliegen.

[...]

De pylon natuurlijk zo zetten dat er nog units langskunnen en ook zo in de weg staat dat de terran niet meer op tijd de muur kan dichtmaken. Geloof me: een snelle pylon van de protoss bij de ramp kan het dichtgooien van de ramp door de terran volledig dwarsbomen. Ik zag het gisteren heel goed uitgevoerd worden door mijn ally. Als toss kun je natuurlijk nog altijd een 2e pylon neerzetten mocht de terran een muur omheen willen bouwen.
2v2 is meer cheese gevoelig, en het niveau daar ligt veel lager. Ik zou eerst maar is 1v1 gaan doen, als het te stressvol is kan ook. Maar2v2 is echt LAAG niveau en nog meer cheese gevoelig, maar goed je moet een excuus voor jezelf hebben om geen 1v1 te doen(meerderheid van de casual gamers die ik ken haten 1v1 in willekeurig welk spel, teveel stress ;) ). Maar zeggen dat je 2v2 speelt ivm cheese gaat niet echt op :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Postius schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:15:
2v2 is meer cheese gevoelig, en het niveau daar ligt veel lager. Ik zou eerst maar is 1v1 gaan doen, als het te stressvol is kan ook. Maar2v2 is echt LAAG niveau en nog meer cheese gevoelig, maar goed je moet een excuus voor jezelf hebben om geen 1v1 te doen(meerderheid van de casual gamers die ik ken haten 1v1 in willekeurig welk spel, teveel stress ;) ). Maar zeggen dat je 2v2 speelt ivm cheese gaat niet echt op :+
Ik vind juist de 2vs2 potjes van hoger niveau. Veel meer strategisch vooral wanneer alle partijen elkaar goed scouten. De mooiste pot was er een van meer dan anderhalf uur. Echt alle minerals en gas gemined en aan het eind echt schrapen. Continu op zoek naar de ene opening om de winst mee te pakken. Alleen wel jammer dat ik die pot heb verloren neemt niet weg dat het strategisch een van de beste spellen die ik gespeeld waar eigenlijk niemand een grote fout heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Postius schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:15:
[...]
2v2 is meer strategisch van aard naar mijn idee en 1v1 is meer van de timing en build orders. Het niveau is niet veel lager van 1v1 in mijn mening. Veel van de tactieken gaan simpelweg niet helemaal meer op als je met meer dan één tegenstander te maken hebt.

De focus ligt echter veel meer op 1v1 in Starcraft kijkend naar de pro gamers en de verschillende tournooien en daarom wordt 2v2 3v3 al gauw uitgemaakt als een inferior spel type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ehh... wat is Cheese voor term in SC2? wat doet iemand dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
Flghter1982 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:44:
ehh... wat is Cheese voor term in SC2? wat doet iemand dan?
eerste hit op google

hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:54:
[...]

2v2 is meer strategisch van aard naar mijn idee en 1v1 is meer van de timing en build orders. Het niveau is niet veel lager van 1v1 in mijn mening. Veel van de tactieken gaan simpelweg niet helemaal meer op als je met meer dan één tegenstander te maken hebt.

De focus ligt echter veel meer op 1v1 in Starcraft kijkend naar de pro gamers en de verschillende tournooien en daarom wordt 2v2 3v3 al gauw uitgemaakt als een inferior spel type.
2v2 is meer met 2 man 1 iemand zo snel mogelijk kapot rushen. Op de meeste maps sta je z'n basis al de grond in te stampen tegen de tijd dat z'n ally hem komt helpen. 2v2 is meer een macro game, 1v1 meer micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 11:57

Tweakjur

Redacteur
En wederom een update.

We hebben wat meer inzicht gekregen in waarom de keys er nog niet zijn. De versturing stond inderdaad gepland voor begin deze week, maar door technsiche problemen is dat niet gelukt. Dit is niet iets dat alleen voor ons geldt, maar over de hele wereld voor vertraging heeft gezorgd. Als het goed is heeft Blizzard de problemen opgelost en zal de versturing van keys, na de nodige tests, worden hervat.

Let er even op dat we dus nog steeds niet weten wanneer de keys precies komen; er is geen termijn genoemd waarop Blizzard verwacht de tests af te ronden en de keys normaal te kunnen versturen... maar er gloort licht aan de horizon!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
Is er al bekend wanneer de keys van de T.net actie binnenkomen?

4rax marine spam is trouwens ook een goeie opening voor Terran! Daar kun je iemand echt goed het leven zuur mee maken, omdat je geen gas hoeft te minen en marines en masse non-speed-zealots de grond in boren en je er zoveel meer kan produceren door mules + fast expo. Dit wordt voor mij een leuke build om met 2v2 me te experimenteren - marine spam + mijn eigen zealots en misschien een sentry of 2.

edit: Ah, technische problemen. Okee!

[ Voor 4% gewijzigd door coptician op 30-04-2010 00:52 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

coptician schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:14:

4rax marine spam is trouwens ook een goeie opening voor Terran! Daar kun je iemand echt goed het leven zuur mee maken, omdat je geen gas hoeft te minen en marines en masse non-speed-zealots de grond in boren en je er zoveel meer kan produceren door mules + fast expo. Dit wordt voor mij een leuke build om met 2v2 me te experimenteren - marine spam + mijn eigen zealots en misschien een sentry of 2.
Echt, kijk anders even naar de post boven je.. en lees em vooral even.. djeez |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om iets te horen van de actie, ik denk niet dat ik de enige ben die wanhopig begint te worden. Bedankt voor je moeite JJJur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

JJJur schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:03:
Let er even op dat we dus nog steeds niet weten wanneer de keys precies komen
11 minuten en 1 post verder:
:D geniaal!

Maar goed.. bedankt voor de status updates over de situatie van de beta keys JJJur. Dacht even dat het gewoonweg niet meer doorging :X

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mededelingkje: Installer voor de mac is beschikbaar dus voor de mensen met macs en een beta key hebben zullen nu heel blij zijn :) Hellyeah Ik kan nu sc2:beta op mijn macbook spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:23

VP.

Ik kan niet in de SC2 chat komen, ik krijg de volgende melding:
Closing Link: [207.192.75.252] (CGI:IRC -- No access)
Ben ik gebanned ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra

Totdat je tegen een tank in siege mode aanloopt of een groep roaches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:09:
Een mededelingkje: Installer voor de mac is beschikbaar dus voor de mensen met macs en een beta key hebben zullen nu heel blij zijn :) Hellyeah Ik kan nu sc2:beta op mijn macbook spelen :)
Volgens mij is dat alleen nog maar de US client, dus daar hebben wij in EU niet zo veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
kdijkstra schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:21:
[...]

Totdat je tegen een tank in siege mode aanloopt of een groep roaches.
stimmed marines doen best pijn met +1 damage en +10 hp enzo :P
al zal ik nooit 100% marines gaan, pak liever ook een stuk of 8 marauders om damage te soaken met de 30 marines erachter :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:09:
Helaas alleen voor de US nog. EU Mac beta komt er 'snel' aan. Wel nasty dat ze de button "Download Mac Client" actief maken terwijl die er voor de EU dus nog niet is...mijn hart sloeg even over totdat ik een geweldige 403 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn eerste game gewonnen... Weliswaar 2v2 maar toch... Ik zat samen met een zerg speler tegen twee Terras, zelf ook Terran zijnde... We hadden besloten een vroege rush te doen, dus ik twee barracks voor marauders en marines en hij had ook wel een aardig troepje en onze taktiek lukte gewoon! :P Maar het volgende potje zat ik weer bij een mongol van een Protoss, die het handig vond zijn basis in mijn basis te bouwen zeg maar :S In principe niet erg, maar dan ook nog gewoon helemaal niks goeds doen, terwijl zelfs mijn zusje nog iets goed zou kunnen doen :P Naja, wel genoten van mijn eerste win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:24
Nou ook eindelijk een key (Sikklebell.stjreijn voor de geïnteresseerde) 4 matches totaal gedaan waarvan 2 placements.

De eerste 3 makkelijk gewonnen, 4e snapte ik de map (Desert Oasis) niet helemaal waardoor het zachts gezegd niet echt lekker ging >.<

Ah well.. morgen weer een dag, waar ik eerst maar ff zal gaan oefenen ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
m0nk schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:15:
[...]

Echt, kijk anders even naar de post boven je.. en lees em vooral even.. djeez |:(
Doe maar rustig. Dat was er nog niet toen ik de pagina opende (omdat het met m;n iPhone ging), dus ik had het niet gezien.

Desert Oasis is inderdaad een rare, verschrikkelijke anti-rush map en heel biased voor air.

Aja... ;)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

coptician schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:53:
[...]

Doe maar rustig. Dat was er nog niet toen ik de pagina opende (omdat het met m;n iPhone ging), dus ik had het niet gezien.

Desert Oasis is inderdaad een rare, verschrikkelijke anti-rush map en heel biased voor air.

Aja... ;)
;) Goeie smoes, 11 min tussen jullie posts. Goed, maakt ook niet uit maar het stond wel een beetje raar..

Gisteren 3 2v2 games gespeeld met sneek. Ook drie gewonnen. Wel grappig die rush tactics. Laatste game was het nog even spannend maar ik ging dat potje echt hard met minerals en marines pompen dat ik een aantal keer wat minerals naar sneek kon doorsluizen. Samen die hele map schoongeveegd.. Vet grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 20:52
Heb eindelijk ook een key, gekocht op 12game.com en key erbij :). Geweldig spel XD. Paar practice matches gespeeld en verloopt allemaal zonder problemen, 1e enkel loss omdat mijn internet eruit vloog toen ik zijn base aan het rapen was, de geluksvogel :p.

Ook nog maar even een paar 2vs2 matches proberen in het weekend, zien hoe dat verloopt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:34
LOL, ik heb vannacht een email gehad met 2 keys _/-\o_
Het is dus een "invite a friend" email met twee keys erin...

PLEASE NOTE: Each beta key can be used only once, so please make sure you are upgrading the Battle.net account you wish to use to play the StarCraft II beta. Once claimed, your beta key cannot be transferred to another Battle.net account.

Ik weet dus niet zeker of deze keys nu van de tweaker contest zijn?

[ Voor 85% gewijzigd door Pedr0 op 30-04-2010 08:52 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ik heb die mail ook gehad. Even vragen of iemand in mijn vriendenkring geïnteresseerd is, anders gaan ze naar medetweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Dat is niet de key van de tweakers contest maar gewoon inv a friend. Mazzelpikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuruya
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:45
Ik heb een vraagje. Ik heb op dit moment de US Client op mijn computer staan, kan ik hiermee zodra ik een key ontvang met mijn EU account opspelen of moet ik alles opnieuw downloaden en updaten?

offtopic:
Ik kan wel een key gebruiken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb begrijpen, ligt het aan het soort battle.net account waar je de key aan toevoegt.

Voeg je hem toe aan een EU account, speel je op EU servers.
Zelfde geld voor US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
kuruya schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:23:
Ik heb een vraagje. Ik heb op dit moment de US Client op mijn computer staan, kan ik hiermee zodra ik een key ontvang met mijn EU account opspelen of moet ik alles opnieuw downloaden en updaten?

offtopic:
Ik kan wel een key gebruiken O+
In principe zijn clients regio gebonden, door echter een bestandje (Base.SC2Data) te vervangen met het zelfde bestandje van de EU client maak je van de US client een EU client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 invite friends beta keys gekregen .. nou ken ik niemand die voor de rest SC2 speelt of wil gaan spelen .. Dus als iemand interesse heeft .. Wie het eerst komt wie het eerst maalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:27:
Ik heb 2 invite friends beta keys gekregen .. nou ken ik niemand die voor de rest SC2 speelt of wil gaan spelen .. Dus als iemand interesse heeft .. Wie het eerst komt wie het eerst maalt..
Ik wil hem wel, maar je hebt geen DM aan staan. Dus ik kan je geen bericht sturen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bijna nooit op tweakers. waar zet ik dat ook alweer aan?
Fanatix schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:28:
[...]

Ik wil hem wel, maar je hebt geen DM aan staan. Dus ik kan je geen bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kef
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:45

Kef

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:27:
Ik heb wel belang bij een key, stuur maar via een DM (http://gathering.tweakers...end_privatemessage/125970).

Edit: DM kan je aanzetten via http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

[ Voor 8% gewijzigd door Kef op 30-04-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:29:
Ben bijna nooit op tweakers. waar zet ik dat ook alweer aan?
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen

Aanvinken

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry kan geen DM verzenden aan je .. geeft een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
Als je er nog een over hebt zou ik hem ook heeeel graag willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix heeft er inmiddels 1 gekregen hij was de eerste..

Kef was nummero 2 maar ik kan hem geen DM verzenden .. als die om 10.45 nog niet heeft gereageerd dan gaat die naar nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Die kan je hier aan-uit zetten,

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Tevens heb ik nog een vriend die graag wil spelen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan hem natuurlijk ook hier in Copy pasten .. alleen jammer dat je dan niet de beelden erbij ziet hoe snel mensen de key op de juiste plek hebben ingevoerd .. wel priceless denk ik ..

Maar op dit moment nog even geduld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kef
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:45

Kef

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:40:
Kan hem natuurlijk ook hier in Copy pasten .. alleen jammer dat je dan niet de beelden erbij ziet hoe snel mensen de key op de juiste plek hebben ingevoerd .. wel priceless denk ik ..

Maar op dit moment nog even geduld dus
Vaag, staat wel aan. Stuur je wel even een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de laatste key is ook vergeven ..

Veel plezier ermee Fanatix en Kef !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desertxeagle
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 20:29
Zijn er nog mensen die friend keys over hebben? DM me :)

Waarom houd blizzard nog eigelijk zo uitgebreide betatesten. Zover ik kan zien is het spel toch af? er worden toch geen nieuwe units meer geintroduceerd. Moest het EA zijn met de nieuwe C&C zouden ze al anderhalf jaar geleden gereleased zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
desertxeagle schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:52:
Zijn er nog mensen die friend keys over hebben? DM me :)

Waarom houd blizzard nog eigelijk zo uitgebreide betatesten. Zover ik kan zien is het spel toch af? er worden toch geen nieuwe units meer geintroduceerd. Moest het EA zijn met de nieuwe C&C zouden ze al anderhalf jaar geleden gereleased zijn...
Er zitten nog vrij wat bugs in en Starcraft is beroemd geworden door de geweldige balans tussen de rassen, en de ai is nog niet af dus ik denk de complete single player ook nog niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Helaas, mijn keys zijn ook weg. Hou maar op met DM'en! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro4sho
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 17:56
m0nk schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 07:44:
[...]

;) Goeie smoes, 11 min tussen jullie posts. Goed, maakt ook niet uit maar het stond wel een beetje raar..

Gisteren 3 2v2 games gespeeld met sneek. Ook drie gewonnen. Wel grappig die rush tactics. Laatste game was het nog even spannend maar ik ging dat potje echt hard met minerals en marines pompen dat ik een aantal keer wat minerals naar sneek kon doorsluizen. Samen die hele map schoongeveegd.. Vet grappig.
Tjah als je de pagina opent wil je hem natuurlijk ook eerst even lezen ;)

Leuk dat ik voor het ontvangen van de key een aantal strategiën kan zien hier.
Als ik het zo hoor is er niet veel tegen een muta zerg te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ro4sho schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:09:
[...]

Tjah als je de pagina opent wil je hem natuurlijk ook eerst even lezen ;)

Leuk dat ik voor het ontvangen van de key een aantal strategiën kan zien hier.
Als ik het zo hoor is er niet veel tegen een muta zerg te doen?
vooral goed scouten en dan op tijd anti units maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe managen zerg spelers hun base? Ik heb al mijn hatcheries onder ctrl - 1 staan, en gebruik R en Y waypoints altijd op alle hatcheries. Dat is volgens mij de beste manier, maar ik vind het erg lastig om queens die spawn larvea command te geven tijdens micro intensieve gevechten... Dat doe ik dus ook nooit...

Eerst had ik mijn eerste hatcherie onder ctrl 1 , tweede onder ctrl 2, etc. zo kon ik twee keer drukken op 1, ging ik naar die hatchery, en kon ik die queen selecteren en larvea spawnen, maar als je meerdere hatcheries hebt onder 1 key, dan lukt dat niet meer.. dan moet je gaan scrollen en dat werkt niet echt.. iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:50:
Hoe managen zerg spelers hun base? Ik heb al mijn hatcheries onder ctrl - 1 staan, en gebruik R en Y waypoints altijd op alle hatcheries. Dat is volgens mij de beste manier, maar ik vind het erg lastig om queens die spawn larvea command te geven tijdens micro intensieve gevechten... Dat doe ik dus ook nooit...

Eerst had ik mijn eerste hatcherie onder ctrl 1 , tweede onder ctrl 2, etc. zo kon ik twee keer drukken op 1, ging ik naar die hatchery, en kon ik die queen selecteren en larvea spawnen, maar als je meerdere hatcheries hebt onder 1 key, dan lukt dat niet meer.. dan moet je gaan scrollen en dat werkt niet echt.. iemand ideeen?
Elke queen een group geven? zes en zeven misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 09:32
Heb ook eindelijk een key :P Maar ben een echte starcraft noob.. iemand interesse om een paar potjes met mij te doen om me een beetje wegwijs te maken? :P Volgens mij is mn character name Adamant en mn identifier rigor

Stuur me anders even een DM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een friend invite over heeft, ik bega nu bijna zelfmoord. Ik wacht al sinds de aankondiging..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:03:
[...]

Elke queen een group geven? zes en zeven misschien.
Ja dat is een goeie :P vijf en zes wordt het dan.. 2,3,4 voor mijn army en 5,6,.. voor queens. 7 is te ver weg van de V

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:33:
Als iemand nog een friend invite over heeft, ik bega nu bijna zelfmoord. Ik wacht al sinds de aankondiging..
Je kunt ook zelf een beetje moeite doen. Ik snap niet dat er nog mensen zijn zonder Beta key terwijl ze overal gratis worden weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desertxeagle
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 20:29
JJerome schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:53:
[...]

Je kunt ook zelf een beetje moeite doen. Ik snap niet dat er nog mensen zijn zonder Beta key terwijl ze overal gratis worden weggegeven.
Euh, ik denk dat er nog vele mensen zijn die nog geen beta key hebben (zonder te moeten preorderen).
Vanwaar haal je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:53:
[...]

T probleem is dat je daar geluk voor nodig hebt en dat heb ik in dit geval niet..

Edit:
Ok ik ben het zat, 12game.com dan maar, ik ga m uiteindelijk toch wel kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 08-10 21:31
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:56:
[...]

T probleem is dat je daar geluk voor nodig hebt en dat heb ik in dit geval niet..
Jij moet niet zo ongeduldig doen. Je weet dat je via de Tweakers actie een key gewonnen hebt. Dan hoef je niet ook nog een friendinvite te vragen. Wacht gewoon geduldig, je krijgt het heus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel schande eigenlijk als ik iets win dat ik dan 2-3 weken op mijn prijs moet wachten terwijl blizzard andere mensen wel keys verstrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Iemand enig idee wanneer bol.com hun beta keys voor starcraft 2 verstuurd wanneer je de collectors edition bij hun pre-ordered? heb het namelijk pas 2 uur geleden gedaan zou leuk zijn als ik hem vandaag nog krijg maar ik ga er toch niet van uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:58:
ik vind het wel schande eigenlijk als ik iets win dat ik dan 2-3 weken op mijn prijs moet wachten terwijl blizzard andere mensen wel keys verstrekt
Iets met een gegeven paard enzo..

Kunnen we nu trouwens weer ophouden over keys? Voor degenen die keys over hebben, in dit topic staat een lijst met tweakers die graag een key willen. Stuur die mensen gewoon een DM. Er zijn genoeg mensen die 'al 100 jaar' wachten op een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Voxyn schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:07:
Iemand enig idee wanneer bol.com hun beta keys voor starcraft 2 verstuurd wanneer je de collectors edition bij hun pre-ordered? heb het namelijk pas 2 uur geleden gedaan zou leuk zijn als ik hem vandaag nog krijg maar ik ga er toch niet van uit..
Van bol.com:
Pre order Starcraft 2 Wings of Liberty nu en ontvang een promocode waarmee je de Beta kan spelen! Voorwaarden: Elke vrijdag worden de Beta's verzonden! Dus voor vrijdag besteld, vrijdag de Betacode in huis!
offtopic:
1000ste post!!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:11:
[...]

Iets met een gegeven paard enzo..

Kunnen we nu trouwens weer ophouden over keys? Voor degenen die keys over hebben, in dit topic staat een lijst met tweakers die graag een key willen. Stuur die mensen gewoon een DM. Er zijn genoeg mensen die 'al 100 jaar' wachten op een key.
Mwa, ook al is het iets met een gegeven paard etc, het is wel zo dat het vrij lelijk is van Blizzard om je zo lang te laten wachten op iets waar je zeer waarschijnlijk ontzettend op hoopt en al 2 maand op wacht. Dat ze je dan ook nog lekker maken door te zeggen dat het "volgende week" komt en dat dan niet halen maakt het er niet leuker op. Ik kan me de frustratie van de mensen die erop wachten wel voorstellen.

Note: ik wacht er niet op, ik ben gelukkig al een tijdje in het bezit van een key. Verder ben ik het met je eens dat er genoeg gepraat is over keys (ugh, en dan doe ik er zelf nog aan mee ook :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Net toch wel de meest vage strategie gezien op scrap station (die dus ook compleet mislukte >.>) na 3 minuten je command center (die waarmee je start) verplaatsen naar de expansion boven in de map.

Kan handig zijn als je er dan maar wel voor zorgt dat het met een nieuwe Command Center doet en niet je huidige verplaatsen en een nieuwe bouwen >.>

met 2 marines kon ik hem 3.5 minuten van harvesten af houden >.> needless to say dat het daarna een makkie was...

[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 30-04-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn, die net als ik erg noob zijn en willen spelen, add me als vriend...

Okanogan.okanogan

Speel nu copper, heb pas twee potjes gewonnen :P

Edit: Laat hier maar even weten als je een potje wilt doen...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Voeg mij maar toe, begon in bronze maar zit nu weer in copper. Monk.shaolin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:17:
Voeg mij maar toe, begon in bronze maar zit nu weer in copper. Monk.shaolin
Online of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteXLP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Heeft iemand misschien een beta key voor mij over? (A)
Kan ik 'm ook spelen, nu de Mac Beta uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac beta is alleen uit op de US server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand eens wat oefen wedstrijdjes wil spelen met iemand die er niet zo heel veel van kan: Thoraxx.thoraxx is mijn ID. Speel eigenlijk alleen maar Protoss, en m'n win-loss ratio in copper was zo'n beetje 1 win per 10 games ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 20:52
Mmm, iemand misschien een idee? Heb de beta sinds gisteren en zonder problemen meerdere matches gespeeld. Wil ik zojuist weer wat spelen, loopt het laden van maps keer op keer rond 60% vast en gebeurd er verder niets. Maakt ook niet uit of ik 1vs1 of 2vs2 kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand zijn betakey al gehad van blizzard? heb nog niks gehad ( ging om t.net actie ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:23:
heeft iemand zijn betakey al gehad van blizzard? heb nog niks gehad ( ging om t.net actie ).
gast, die vraag staat op letterlijk elke pagina, bovendien betwijfel ik ten zeerste dat ze keys op een feestdag gaan versturen...

als de keys eennmaal binnen zijn hoor je wel wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:25:
[...]

gast, die vraag staat op letterlijk elke pagina, bovendien betwijfel ik ten zeerste dat ze keys op een feestdag gaan versturen...

als de keys eennmaal binnen zijn hoor je wel wel
Je hebt helemaal gelijk maar je weet dat koninginnedag een Nederlandse feestdag is hè? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie zegt dat blizzard benelux niet in NL is gevestigd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJJur schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:02:
pdate Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update

We hebben de Nederlandse afdeling van Blizzard gesproken, die momenteel dagelijks contact hebben met de US om en aan te sporen de keys te versturen. Enfin lang verhaal kort: wij en Blizzard NL hebben daar bar weinig invloed op verder.
het gaat dus buiten blizzard nl om, dus zouden ze vandaag wel door kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb nog twee keys; eerst komt eerst maalt (je kan ze maar één keer gebruiken)

*knip*

veel plezier

[ Voor 33% gewijzigd door FezzFest op 30-04-2010 21:19 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!