Ik begrijp iets niet van de post processing tussen SB en SAB. Ik draai ze alletwee op een DS211j. Ik heb geinstalleerd met de pakketen van Superzebulon. Dat ding van Merty heb ik nooit aan de praat gekregen. Dat was veel te veel geknutsel met het installeren van hulp programma's en meerdere reboots enz. Ik heb op een gegeven moment zelfs mijn schijven maar opnieuw geformatteerd en alles naar de basis instelling terug gezet om weer een 'schoon' systeem te krijgen.
http://synoblog.superzebulon.org/category/sabnzbd/
Dat gaat moeiteloos, pakket downloaden, de bij DS behorende paket manager gebruiken om het aan te klikken en het werkt. SB kan keurig de nodige info doorgeven aan SAB en die gaat dan netjes downloaden
Op zich draaien ze prima, maar je verdwaalt al heel snel in de linux spaghetti als je de postprocessing op wil zetten. Na een paar uur zoeken met putty op de cli heb ik de cfg file gevonden en het Python script. Netjes aangepast en in een script directory gezet. Vervolgens in SAB op de folder pagina verwezen naar de script directory.
Maar nu komt het probleem, volgens alle manuals moet ik nu op de pagina met Categories instellen dat de TV categorie gebruik maakt van dat script. Er is zelfs een screenshot van in de wiki
http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories
Daar zie je een colom met: script. Maar die kolom heb ik helemaal niet. Hoe kan je het dan instellen? Na enig speurwerk op internet heb ik gevonden dat er een groep mensen is die roept: Die kolom is er wel en je moet gewoon goed kijken en een andere, veel kleinere groep die zegt, ik zie niets, waar moet dat dan staan. Blijkbaar zijn er verschillende versies van SAB in omloop
Ik heb nog de gok genomen om aan te nemen dat het dan wel 'default' zou zijn. Maar geen enkel resultaat. Post processing werkt niet bij mij. Niet dat het heel erg is, echt nuttig is het niet. SAB zet de files daar neer waar ik ze wil hebben. De enige schoonheidsfout is dat SB afleveringen eindeloos op Snatched laat staan en ze nooit op Downloaded zet.
Maar ik vind dat wat slordig en zou het toch gaag een keer helemaal in orde willen hebben.