Yep, dan zit je nog op 3008. Kijk, weet je wat ik denk dat het is? Deze Samsung Tv heeft echt waanzinnig goed beeld. Ik kijk het meest naar de Nederlandse zenders en ik kan me niet voorstellen dat het beeld beter kan.
Maar deze Tv is ook uiterst gevoelig. Het kan dus zo maar zijn dat als je Discovery of NG opzet, je weer klote beeld hebt. De beelden zijn wel loeischerp, maar daar happert het beeld nog wel eens. En ik ben niet technisch genoeg om uit te fiegelieren wat het is. Maar als ik dan zo'n zender bekijk en ik ervaar dat haperen, dan schakel ik over, ben ik wel klaar mee. Ik kijk ook vrijwel nooit naar SD zenders, ik vind het niet om aan te zien, net DVD kwaliteit. Maar kijk ik dus naar Nederlandse zenders, dan is het net of je er bij bent.
En dat, die ervaring heb ik met 3014.1 En bij de 3011.1 versie had ik dus van die regenbuistrepen in het beeld als de beelden horizontaal bewogen. Hoe sneller, deste duidelijker zichtbaar.
Maar, nogmaals, 3014.1 kan niets met Pathé en MovieMax. Dan krijg je een internetverbindingsfout. Inmiddels weten MovieMax en Pathé dat ook dus de moviepoint resp. het geld voor Pathé worden teruggeboekt.
Ik wacht dus op een update van Samsung (ik heb al gehint bij Samsung op een vervangende Tv, de ES8000

) maar daar kon de medewerker van Samsung zelf niet over beslissen maar hij zou het wel bespreken als mogelijkheid. Dus, wie weet.
De UE46C8700 van mij heeft dus een uitstekend beeld maar de rest is echt, hoe zal ik het noemen? Een drama. Niks werkt 100% goed, ook niet in combinatie met bijvoorbeeld producten van Samsung uit 2011 en daar baal ik best wel van.
Wat niet werkt of maar half werkt, gebruik ik niet.
Ik heb ook al tegen Skype gezegd: als Samsung het verdomd een ringtoon toe te voegen, nou, dan smeer je dat hele Skype maar in je haar. Ik hoef het niet. En hetzelfde geldt nu voor MovieMax en Pathé. Zijn ze mij als klant kwijt, het boeit mij ondertussen niet meer. Tijden gaat het goed, komt er een update, verkloten ze alles en moet je maanden wachten tot ze de fout hebben hersteld. Ik heb mijn geld van Pathé en Moviepoint terug en daar gaat het mij om.
Ik las van de week dat Samsung een nieuwe CEO heeft en dat ze meer naar de klanten willen gaan luisteren en daar ook iets mee gaan doen. De TV's zijn verliesgevend maar tot nu toe zijn ze arrogant tot op het bot en wat mij betreft mag dat verlies verder oplopen tot ze doorhebben dat ze gewoon MOETEN doen wat klanten willen.
[
Voor 20% gewijzigd door
GerCor op 19-06-2012 21:01
]