Nou Gercor, je kunt mij van alles proberen wijs te maken, maar iedere Samsung LCD/LED heeft daar last van, komt door het systeem, de belichting wordt via de zijkanten geproduceerd en dan heb je altijd last van Glouding.GerCor schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:33:
Ja Dreke008, ik kan het nog een paar keer herhalen maar mijn Tv heeft daar allemaal geen last van. Ik heb topbeeld, kan niet beter.
Een plasma heeft dit niet omdat het een totaal ander systeem is, daar wordt iedere cel apart belicht.
Als je een zwarte achtergrond hebt en stel je hebt in het midden een grote witte tekst, dan straalt dat alle kanten op, bij een plasma heb je dat helemaal niet, daarbij is de verversingssnelheid veel sneller wat ervoor zorgt dat de beelden veel vloeiender geprojecteerd wordt.
Ik heb beide toestellen aan de muur gehad, dus ik kan er dus ook goed over oordelen.
Maar goed, niet iedereen stelt de zelfde eisen aan een tv, of zien het niet of willen het gewoon niet zien.
Ik kan je alleen maar zeggen, als je ze beiden naast mekaar aan de muur zou hebben hangen en je gaat dan vergelijken dat je zoiets hebt van wauwwww, en dan vond je de Samsung al mooi, die Panasonic is het neusje van de zalm.
Ik wil er met jou geen discussie van gaan maken, het is en blijft een kwestie van waar ben je tevreden mee.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik een echte filmfanaat ben en heel kritisch qua beeld, daarom komt er hier geen LCD/LED meer aan de muur.
Verder is mijn doelstelling dat iedereen die voor een aankoop staat zich nogmaals achter de oren gaat krabben alvorens hij de keuze maakt wat te kopen.
Wil je perfect beeld dan zou ik zonder twijfel voor de TX-P50VT30E gaan, wil je spelen op internet, dat moet ik wel toegeven, daar is Samsung verder en beter mee, maar goed, voor internet daar heb ik een laptop voor.
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad