Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij ook, ik heb het al gemeld bij Samsung.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik dacht na meer dan 2 weken, ik ga maar eens zelf bellen.

Wat blijkt, tv had wederom een nieuwe printplaat gekregen, alsof dat steeds te wisselen de problemen oplost, maar goed ze doen tenminste wat.
Wat bleek er verder, Samsung had aan Selectro alleen doorgegeven dat hij spontaan uitviel en veel last had van Banding en Clouding.
Zeg, nou en de afdekplaat van achteren dan, daar zijn 3 schroeven van dolgedraaid door de monteur, en hoe zit het met de box die trillingsgeluid laat horen bij een volume van 7-8, ze hadden wel zelf gezien dat de plug voor de internet aansluiting niet geheel uitzag zoals het zou moeten zijn, nou daar was ik zelf ook al achter, had ja geen internet meer.
Nadat ze dat nagekeken hadden was de conclusie dat Samsung de genoemde zaken niet doorgegeven had.
Ze moesten dus weer een speaker bestellen en diverse dingen om de dol gedraaide schroeven probleem te verhelpen.
Zit dus nu al 3 weken zonder mijn tv, kijk nu op 5 meter naar een 32 inch ppppfffff

Hou jullie op de hoogte van mijn prettige ervaringen met een UE46C8700. :(

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels ruim een maand of 8 in bezig van de c7700. Echt een super tv, mooie weergaves en zo nu en dan een 3d film kijken is ook helemaal super. Ik heb ook de mogelijkheid om zaken te streamen vanaf mijn pc naar de computer. Dit werkt prima.

Nu heb ik een probleem, waarbij ik hoop dat er een oplossing is.

Als ik een mkv stream met een srt bestand erbij, werkt dit vlekkenloos, maar wanneer ik een mkv bestand stream waar de ondertiteling bij in zit krijg ik deze niet op beeld. Op de computer werkt het prima, maar op beeld krijg ik de ondertiteling niet aan. Weten jullie of dit gewoon niet kan, of doe ik misschien iets niet goed?

Ben benieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:27

PuijkeN

euhm ?

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:12:
Ben inmiddels ruim een maand of 8 in bezig van de c7700. Echt een super tv, mooie weergaves en zo nu en dan een 3d film kijken is ook helemaal super. Ik heb ook de mogelijkheid om zaken te streamen vanaf mijn pc naar de computer. Dit werkt prima.

Nu heb ik een probleem, waarbij ik hoop dat er een oplossing is.

Als ik een mkv stream met een srt bestand erbij, werkt dit vlekkenloos, maar wanneer ik een mkv bestand stream waar de ondertiteling bij in zit krijg ik deze niet op beeld. Op de computer werkt het prima, maar op beeld krijg ik de ondertiteling niet aan. Weten jullie of dit gewoon niet kan, of doe ik misschien iets niet goed?

Ben benieuwd?
Ligt gewoon aan je "streamer". Wat gebruik je hier voor?
Als je het bestand op de computer afspeelt gebruik je een mediaplayer op de PC (Media Player Classic, VLC, ..). Als je het bestand streamt gebruik je daarvoor een programma (bv. PS3 Media Server) en deze ondersteund waarschijnlijk geen ingebouwde ondertiteling bij MKV files.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuijkeN schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

Ligt gewoon aan je "streamer". Wat gebruik je hier voor?
Als je het bestand op de computer afspeelt gebruik je een mediaplayer op de PC (Media Player Classic, VLC, ..). Als je het bestand streamt gebruik je daarvoor een programma (bv. PS3 Media Server) en deze ondersteund waarschijnlijk geen ingebouwde ondertiteling bij MKV files.
Ik stream gewoon met samsung pc share manager. Gaat het wel als ik het met een ander programma doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:27

PuijkeN

euhm ?

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:56:
[...]

Ik stream gewoon met samsung pc share manager. Gaat het wel als ik het met een ander programma doe?
Hmm daar heb ik zelf weinig ervaring mee.. ik veronderstel dat dit ongeveer het zelfde doet als PS3 Media Server ja, namelijk een film van op je computer "omzetten" zodat de TV er overweg mee kan via je netwerk. En dat Samsung PC Share Manager de ondertitels IN de MKV "niet ziet" en daarom ook niet op TV speelt. (op mijn Samsung GSM heb ik ook geen subs als ik MKV afspeel met ingebouwde subs).

Als PS3 Media Server herkend wordt door je TV kan je dit eens proberen, ik heb hier wel goede ervaringen mee met PS3 en Xbox. Veel kans dat je TV dit ook gewoon herkent als mediaserver.

Zelf gebruik ik een externe mediaspeler via HDMI verbonden aan mijn PC (Xtreamer Sidewinder). Deze speelt tot nu toe alles probleemloos af, en je computer moet natuurlijk niet aanstaan.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuijkeN schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:09:
[...]

Hmm daar heb ik zelf weinig ervaring mee.. ik veronderstel dat dit ongeveer het zelfde doet als PS3 Media Server ja, namelijk een film van op je computer "omzetten" zodat de TV er overweg mee kan via je netwerk. En dat Samsung PC Share Manager de ondertitels IN de MKV "niet ziet" en daarom ook niet op TV speelt. (op mijn Samsung GSM heb ik ook geen subs als ik MKV afspeel met ingebouwde subs).

Als PS3 Media Server herkend wordt door je TV kan je dit eens proberen, ik heb hier wel goede ervaringen mee met PS3 en Xbox. Veel kans dat je TV dit ook gewoon herkent als mediaserver.

Zelf gebruik ik een externe mediaspeler via HDMI verbonden aan mijn PC (Xtreamer Sidewinder). Deze speelt tot nu toe alles probleemloos af, en je computer moet natuurlijk niet aanstaan.
Heb het geprobeerd met de ps3 media server. De TV herkend het, zelfs de bestanden, maar als ik ze dan open, zegt ie bestand wordt niet ondersteund. Dus dit is niet de oplossing.
Iemand nog een tip. goeie streamer voor de samsung tv's wie dus mkv met ondertiteling weergeeft (dus niet met losse srt, want dat doet samsungs pc share manager al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem zit hem niet in de media server maar in de televisie, die kan niet overweg met subs embedded in mkv bestanden. Drie mogelijke oplossingen:
  1. Vind een media server die on the fly of tijdens het indexeren van je video library de subs uit de mkv haalt en ze in srt formaat aan je televisie aanbied. (Ben ik zelf nog niet tegengekomen)
  2. Draai een scriptje dat de subs uit je mkv bestanden haalt en ze in srt formaat opslaat. Of doe het handmatig.
  3. Sluit een volwaardige HTPC/mediaspeler, die wel met subs in mkv bestanden kan omgaan, via HDMI op je televisie aan en gebruik deze.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Funda is hersteld, Yahoo! werkt weer, nu Twitter nog 100% herstellen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

GerCor schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:55:
Funda is hersteld, Yahoo! werkt weer, nu Twitter nog 100% herstellen.
Het is echt bizar..ik kan op mij C8700 nog steeds niet de previews van de films kijken in die app die op de telefoons staat. WEL de trailer op de eerste (home) pagina maar de verdere trailers laat ie niet zien.

bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xon schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:06:
[...]

Het is echt bizar..ik kan op mij C8700 nog steeds niet de previews van de films kijken in die app die op de telefoons staat. WEL de trailer op de eerste (home) pagina maar de verdere trailers laat ie niet zien.

bizar!
Telefoons?

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 09-08-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eight Bit
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-07 11:32
motuncer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:42:
Hallo allemaal. Ik zit met een probleempje..

Ik wil CI+ van UPC op een UE46C8700 installeren maar mijn TV vindt helemaal geen digitale kanalen.

Ik heb de landinstelling "ander" gekozen (zowel digitaal als analoog) en de UPC instellingen bij automatisch opslaan ingevoerd:

Zoekmodus: snel
Netwerk: handmatig
Netwerk-ID: 43146 (ZH)
Frequentie: 164000
Modulatie: 64QAM
Symboolfrequentie 6900

Helaas vind hij dan alleen analoge kanalen.

Ik lees in dit forum dat het anderen wel is gelukt om de module te installeren. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Ik heb trouwens de CAM module nog niet in de TV gestopt en heb firmware versie 3009
Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk is het met veel geklooi toch gelukt. ik heb de volgende instructies gevolgd:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=38589.10
Na deze frequenties ingevuld te hebben, opnieuw automatisch zoeken en voila! een dikke 300 kanalen.
Je moet handmatig de start en eind frequentie invullen bij samsung, onder het sattelietje de land code als anders(other) kiezen, dan bij kabel zoek opties invullen freq.start 116750 en freq.stop 880750 symboolrate 6900 qam 64, als je dat gedaan hebt ga je naar auto store(auto opslaan) dan alleen digitaal kiezen dan moet i alle zenders kunnen vinden(wel ci+ module eruit halen voordat je begint)

Zou taal van menu ff op engels zetten, iig weet niet hoe het allemaal in nl staat op samsung gebruik geen nl menu's.

Voor gemeente rotterdam en omgeving die gebruik maakt van de headend rotterdam moet inplaats van freq.start 116750 invullen 116000Mhz en bij freq.stop 880750 naar 880000Mhz veranderen.
Toen probleem 2...

Alle kanalen (ook degene waar ik geen toegang tot heb) stonden op alfabetische volgorde met bvb nederland 1 op 202, nederland 2 op kanaal 204 etc.
Hernummeren op de TV blijkt niet echt lekker mogelijk. Wel kunnen er voorkeurkanaal lijsten gemaakt worden maar dat is drama.

Toen vond ik de volgende tool:
http://download73.files.m.../chlpced-0.72-release.zip
Hiermee kan je dmv een mooie interface je kanalenlijst importeren, bewerken en weer terug op je tv zetten. Ik ben er net klaar mee en het werkt perfect!
Het enige dat je nodig hebt is een usb stick om je kanalen db vanuit je tv op te exporteren.

Succes! :)

Edit: Oh, en nog een goede tip!

http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/40757181/FrontPage

http://www.plexapp.com/

Dit werkt ook ideaal op mijn C8700 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Eight Bit op 10-08-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er prima uit, ik heb alleen geen webserver. Maar ik heb nu wel een develop account, wie weet wat ik er in de toekomst nog aan heb. Misschien toch mijn zwager eens vragen hoe ik een webserver regel want ja, wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eight Bit
De plex server kan je gratis downloaden op www.plexapp.com
Je kunt hem installeren op je pc/mac of een van de ondersteunde NAS'en.
Ik heb naast de client-app op mijn tv ook de app op mijn android telefoon. Poortje forwarden op mijn router en klaar is klara! Ik kan al mijn films en series via 3g op mijn telefoon bekijken. Het wordt automagisch getranscodeerd naar een formaat waar mijn telefoon raad mee weet.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor die android app iets van 3 euro heb moeten betalen en dat ik nog een oud- unlimited data contract van vodafone heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Eight Bit schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:59:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk is het met veel geklooi toch gelukt. ik heb de volgende instructies gevolgd:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=38589.10
Na deze frequenties ingevuld te hebben, opnieuw automatisch zoeken en voila! een dikke 300 kanalen.

[...]

Toen probleem 2...

Alle kanalen (ook degene waar ik geen toegang tot heb) stonden op alfabetische volgorde met bvb nederland 1 op 202, nederland 2 op kanaal 204 etc.
Hernummeren op de TV blijkt niet echt lekker mogelijk. Wel kunnen er voorkeurkanaal lijsten gemaakt worden maar dat is drama.

Toen vond ik de volgende tool:
http://download73.files.m.../chlpced-0.72-release.zip
Hiermee kan je dmv een mooie interface je kanalenlijst importeren, bewerken en weer terug op je tv zetten. Ik ben er net klaar mee en het werkt perfect!
Het enige dat je nodig hebt is een usb stick om je kanalen db vanuit je tv op te exporteren.

Succes! :)

Edit: Oh, en nog een goede tip!

http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/40757181/FrontPage

http://www.plexapp.com/

Dit werkt ook ideaal op mijn C8700 :)
Super!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat er geen ondertiteling beschikbaar komt voor de C-modellen, dus haak ik weer af. Maar, nogmaals, ziet er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Dus het is niet mogelijk om SRT's in te lezen als ik het goed begrijp. Zal dus altijd een ISO met SRT moeten inbranden? Worden ingebrande / aanwezige subtitels wel meegelezen?

Anders kan ik me al het werk straks besparen met inrichten.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eight Bit
Geen idee eigenlijk, ik heb me daar niet in verdiept. Subtitles interesseren me dan ook niet zo, behalve als ik anime in het japans kijk dan... ;)
Als ik me niet vergis kan er in de server software iets van subtitle embedding ingesteld worden maar dat is misschien meer iets voor discussie op het plex forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze app is in ontwikkeling. Wie weet komt dat in de toekomst, de ondertiteling voor de D-modellen komt in oktober. Ik wacht wel tot de app automatisch in de appstore komt, al heb ik zo het idee dat Samsung niets te maken wil hebben met C-model bezitters. Nuttige apps komen dit jaar beschikbaar voor de D-modellen en volgend jaar laat Samsung de D-model bezitters weer in de kou zitten en richten ze zich op de E-modellen.

• Dreke008
Tv is weer terug, jullie geloven het misschien niet, maar bijna de gehele tv is vervangen en het glouding probleem is nog erger dan voorheen.
Echt grijze haren krijg ik ervan.
Nieuwe frontplaat, nieuwe speaker, nieuw moederbord en ga zo maar nog even door maar probleem is nog erger, alleen of hij nog uitvalt dat weet ik nu nog niet, heb hem 2 dagen terug en is tot op heden nog niet uitgevallen.

Ben eens benieuwd als ik weer contact met ze opneem wat ze aan het probleem gaan doen.
Zal jullie op de hoogte houden.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe app in de appstore. Voor de D-modellen was de app er al maar nu ook voor ons: Explore 3D...... _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 12-08-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:39:
Nieuwe app in de appstore. Voor de D-modellen was de app er al maar nu ook voor ons: Explore 3D...... _/-\o_
Net bekeken, zitten een paar leuke videos (kelly slater surfing is wel heel erg nice gedaan met de 3d opnames) tussen maar de rest is natuurlijk weer om te huilen. Vooral het aanbod oude trailers is een beetje jammer (waarschijnlijk klik je overal een keertje doorheen en dan heb je het wel gehad). Die hele internet@tv functie van samsung is toch echt wel een van de meest teleurstellende onderdelen van de C series. Dit is ook voor het eerst sinds maanden dat ik weer eens de internet apps heb bezocht. En behalve die explore 3d staat het nog steeds vol moet zinloze troep spelletjes en slecht werkende en traag ladende apps.

[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 13-08-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:48
Dit Explore3D is anders wel precies de applicatie die Samsung eigenlijk met de launch van de C series had moeten hebben. Gewoon instant, geen gezeur 3D beelden op je (toen) nieuwe TV. Ik vind het logisch dat deze gratis app geen triple A titles bevat, ik was eigenlijk best verbaasd dat er een aantal dingen tussen zitten die ook gewoon op Blu-Ray te koop zijn (Legends of Flight, Dino's Patagonia, Ultimate G's..).

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, dat Explore 3D is wel een hele leuke app om te laten zien wat 3D is. Ik heb naast de Tv geen 3D apparatuur omdat ik films 1 keer kijk en dan misschien jaren later nog eens een keer. Ik zie mezelf niet naar een winkel gaan om een 3D film te kopen. Maar ik ben wel onder de indruk van 3D. Had al eens Call of Duty gespeeld in 3D op de Xbox360. Ook erg leuk.

Verder, naast Nu.nl, YouTube en Twitter heb je inderdaad niks aan internet@Tv. Wil later nog eens een Skypecamera kopen maar alles boven de 100 euro vind ik het niet waard, dus dat wordt het waarschijnlijk ook nooit.

Vergeet ik MovieMax ..... toch ook erg leuk. Af en toe een film huren.

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 13-08-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d3vlin schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:21:
Dit Explore3D is anders wel precies de applicatie die Samsung eigenlijk met de launch van de C series had moeten hebben. Gewoon instant, geen gezeur 3D beelden op je (toen) nieuwe TV. Ik vind het logisch dat deze gratis app geen triple A titles bevat, ik was eigenlijk best verbaasd dat er een aantal dingen tussen zitten die ook gewoon op Blu-Ray te koop zijn (Legends of Flight, Dino's Patagonia, Ultimate G's..).
Ben ik met je eens, dit had er al bij moeten zitten vanaf het begin. Vind het gewoon jammer dat er geen beter en recenter trailer aanbod is. Ik krijg hier nu weer zo'n gevoel bij van dat wij weer maanden mogen wachten op 1 of 2 nieuwe toevoegingen die inmiddels ook al weer verouderd zijn. Hopelijk heb ik het mis en updaten ze de content vaak. Maar als ik kijk naar het aanbod van de internet@tv store dan schiet dat ook niet op en lijkt mij het met deze app ook niet veel anders te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:00:
Ach, dat Explore 3D is wel een hele leuke app om te laten zien wat 3D is. Ik heb naast de Tv geen 3D apparatuur omdat ik films 1 keer kijk en dan misschien jaren later nog eens een keer. Ik zie mezelf niet naar een winkel gaan om een 3D film te kopen. Maar ik ben wel onder de indruk van 3D. Had al eens Call of Duty gespeeld in 3D op de Xbox360. Ook erg leuk.

Verder, naast Nu.nl, YouTube en Twitter heb je inderdaad niks aan internet@Tv. Wil later nog eens een Skypecamera kopen maar alles boven de 100 euro vind ik het niet waard, dus dat wordt het waarschijnlijk ook nooit.

Vergeet ik MovieMax ..... toch ook erg leuk. Af en toe een film huren.
Ook met de genoemde apps moet ik zeggen het idee is leuk, maar ik maak er amper nog gebruik van. Nu.nl kan ik sneller lezen via mijn telefoon en kan ik onder het tv kijken doen. Youtube ergerde ik mij dood aan het invoeren en bediening ervan en doe dit liever via de telefoon of bijvoorbeeld xbmc. En ook twitter gaat sneller en prettiger via de telefoon app. Het hele idee is natuurlijk wel goed, maar had liever gezien dat bepaalde apps gewoon draaiden terwijl je tv aan het kijken bent en dat twitter bijvoorbeeld als kleine popup overlay over je tv uitzending heen kwam of gewoon split screen (uitzending tv links en de app rechts van het scherm). Even snel kijken of er nieuwe tweets zijn en daarna weer weg. Te omslachtig dit allemaal.

En moviemax? tjah idee is leuk maar ik zie mezelf niet nog SD kwaliteit films huren wanneer ik een high end full hd tv heb anders had ik wel een instap model genomen.

Het heeft zeker potentie allemaal maar voor mij is dit nu door de beperkingen, traagheid, werking niet interessant genoeg om er veel gebruik van te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 13-08-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@keepitfrosty, hahaha. Je hebt gelijk hoor, ik kijk ook alleen naar de apps als die eeuwige durende irritante reclames er op komen. Zappen heeft ook geen zin, in de vakantietijd, want er is alleen maar bagger op Tv of op alle commerciële zenders ook reclame.

Ik vind de SD kwaliteit van MovieMax best meevallen. Laatst nog New Kids Turbo gezien, gewoon goed beeld. In ieder geval 10 keer beter dan uitzendingen van The A team. Dat is echt videoband kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:50
Goedemiddag,

Ik heb een raar probleem, nadat een externe harddisk (non-powered, 2,5" Western Digital) via USB aangesloten is geweest om foto's via mediaplay af te spelen, is deze schijf niet meer te openen onder Windows XP of Mac OSX Lion. De schijf wordt wel gezien en eigenschappen van de schijf is te bekijken, maar de inhoud kan niet worden gezien of geopend.
De schijf is van iemand anders en heb de schijf op dit moment niet in bezit.

Is dit ook bij iemand anders voorgekomen? Of bekend probleem?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bas Post schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:02:
Goedemiddag,

Ik heb een raar probleem, nadat een externe harddisk (non-powered, 2,5" Western Digital) via USB aangesloten is geweest om foto's via mediaplay af te spelen, is deze schijf niet meer te openen onder Windows XP of Mac OSX Lion. De schijf wordt wel gezien en eigenschappen van de schijf is te bekijken, maar de inhoud kan niet worden gezien of geopend.
De schijf is van iemand anders en heb de schijf op dit moment niet in bezit.

Is dit ook bij iemand anders voorgekomen? Of bekend probleem?
Probleem nog niet meegemaakt. Misschien partitie beschadigd geraakt? Wil in enkele gevallen volgens mij weleens voorkomen wanneer de HD wordt losgekoppeld wanneer er nog data heen en weer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-01 08:19
heb je überhaupt iets van die schijf kunnen afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:50
mbroeren schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:56:
heb je überhaupt iets van die schijf kunnen afspelen?
Toen de schijf op mijn tv was aangesloten wel, alle foto's gewoon bekeken.
Daarna de kabel uit de tv gehaald, terwijl de tv aan stond. Dit was een week geleden.
Vandaag wilde mijn kennis de schijf aan zijn laptop aansluiten, maar de schijf werd niet meer door XP geopend, daarna aan de iMac, idemdito

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand op welke website ik kan vinden wat de Samsung SmartTV allemaal inhoudt voor Nederland - dus welke apps/tv-kanalen etc. Heb reeds op Samsung.nl gekeken maar kan niets vinden .. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer het hier eens: \[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000

Stel je van de apps niet veel voor. Het is grafisch een drama en het stikt van de zinloze apps en kinderachtige spelletjes. Wat Smart-Tv met tv-kanalen te maken heeft is mij volstrekt onduidelijk, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bas Post schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:07:
[...]

Toen de schijf op mijn tv was aangesloten wel, alle foto's gewoon bekeken.
Daarna de kabel uit de tv gehaald, terwijl de tv aan stond. Dit was een week geleden.
Vandaag wilde mijn kennis de schijf aan zijn laptop aansluiten, maar de schijf werd niet meer door XP geopend, daarna aan de iMac, idemdito
Grote kans dat je partitie dan beschadigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Geachte Forum leden,

Helaas moet ik afscheid nemen van dit topic, ga overstappen naar de Panasonic Plasma topic.

Vandaag met TV en alle toebehoren en alle bonnen van Selectro naar MM Roermond gegaan, was het helemaal zat en had genoeg van al dat gewacht en steeds voor gek gezet worden met de tekst, IS BINNEN DE SPECIFICATIES.
Aan mijn hoela met die specificaties, wie bepaald wat er wel of niet binnen de specificaties valt.
Ze hebben bij MM Roermond de tv aangesloten en zelf gekeken naar mijn klacht, antwoord was, maar meneer, dit is echt niet normaal, dit zou ik ook als consument niet accepteren, dit terwijl er na de zoveelste reparatie werd gezegd, meneer we hebben hem getest en hij valt binnen de specificatie.
Ze hebben de TV gelijk teruggenomen, en de bon tegengeboekt.
Normaal is het zo dat de TV eerst teruggestuurd wordt naar Samsung en dat daar beoordeeld wordt terugname of niet, maar geloof me, als MM het zelf doet, dan zullen ze niet zo snel met het specificatie verhaal komen, bij ons burgers is dit wat we krijgen te horen zodat wij de mond gesnoerd hebben.

Maar goed, ik had geluk, ze hebben het beoordeeld zoals reeds vermeld en hebben mij gelijk het geld teruggegeven.
Ik ben dus de zaak binnen gelopen en mij meteen een nieuwe tv kunnen kiezen, het is de Panasonic TX-P50VT30E geworden.
Ja, het is een plasma, ik heb diverse topics en testen gelezen waardoor dat ik tot dit besluit gekomen ben.
Ik heb hem aangesloten en de cinema stand ingesteld en 2 zaken anders ingesteld dan voorgeprogrammeerd.

Nou ik kan jullie zeggen, tegenover deze tv is de Samsung UE46C8700 kinderspeelgoed, wat een volwassen beeld.
Wat mij meteen opviel en waar ik meteen verliefd op was is het feit dat als er donkere voorwerpen naar de hoeken of zijkanten bewogen verschijnt er totaal geen effect, dat er gevoelsmatig iemand met een zaklampje ligt te schijnen, jullie weten wel wat ik bedoel.

Nee echt, in 1 woord, geweldig, wat een enorm verschil, veel warmer het beeld, alles ziet en voelt veel degelijker uit.
Was net even Twente aan het kijken, is de 1e keer dat ik een strakke bal in het publiek zag, bij de Samsung stotterde hij of werd lichtelijk doorzichtig.

Maar goed, vanaf nu is het testen en zaken uitproberen, maar nu al is het beeld stabieler, kleurvoller (echter), ook niet meer het gevoel dat bij snelle bewegingen de TV het net niet bijhoudt.
Het kan dus alleen maar nog beter worden nadat ik wat instellingen geprobeerd heb.

Ook wil ik even MM Roermond, met name Danielle bedanken voor deze geweldige service, ook Hans van I-konnect te Maastricht wil ik bedanken, kosteloos is hij met mij vandaag meegegaan, hij was diegene die volgens opdracht van MM Roermond de TV opgehangen en geïnstalleerd had destijds, als ik dit geweten had dan was ik gelijk naar MM gegaan met de 1e klacht al, maar dacht doe maar gelijk meteen bij Samsung, zal wel sneller gaan dan, nou mensen ik weet nu wel beter, geweldige service daar.

Danielle van MM Roermond en Hans van I-konnect te Maastricht krijgen van mij dan ook de warme douche, echt toppie, ben helemaal blij met de afhandeling.

Die Dreke008. Ik denk; ik ga gelijk eens lezen over jouw nieuwe aanwinst. Ik kan er niet vrolijk van worden. Groene vlekken bij de een, een rij blauwe pixels bij de ander en de Tv zoemt. En toen ben ik maar gestopt want ik vind het design van de Tv ook al niet mooi.

Toch wens ik je veel plezier met jouw nieuwe aanwinst maar ik lees over de Samsung Tv's al genoeg ellende dus ga de topic over de Panasonic zeker niet volgen.

• Dreke008
GerCor schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:28:
Die Dreke008. Ik denk; ik ga gelijk eens lezen over jouw nieuwe aanwinst. Ik kan er niet vrolijk van worden. Groene vlekken bij de een, een rij blauwe pixels bij de ander en de Tv zoemt. En toen ben ik maar gestopt want ik vind het design van de Tv ook al niet mooi.

Toch wens ik je veel plezier met jouw nieuwe aanwinst maar ik lees over de Samsung Tv's al genoeg ellende dus ga de topic over de Panasonic zeker niet volgen.
Hee GerCor,

Dat klopt, dat heb ik ook gelezen.
Maar mijn buurman is een echte plasma man, hij heeft me ook overgehaald, wilde eigenlijk voor de D gaan.
Zijn broodwinning is het ophangen en installeren van TV's, dus ik ga er dan ook vanuit dat hij er wel verstand heeft.
Ik kan alleen maar zeggen, we hebben hem opgehangen en zoals gezegd Cinema gekozen 2 instellingen veranderd en gaan met die banaan.
Niks anti inbrand dvd en wat ze allemaal schrijven, onzin allemaal, het enigste waar je wel op moet letten is dat je de eerste 10 uur even de zenders vermijd met die felle witte zender aanduiding, dit los je op door bv een film of 6 te kijken die zoals bij mij op de eminent staan.

Hier totaal geen vlekken of blauwe strepen.

Na de Samsung ben ik wel heel kritisch dat snap je wel, op alles gelet, maar sorry, kan nog niks ontdekken.
Ja oké, nu ik deze tv heb moet ik toegeven dat ik na 5 minuten zoiets had van, hummmmm die Samsung was toch net iets scherper en meer kleuren.
Maar ik moet zeggen nu ik ongeveer 8 uur kijken erop heb zitten bevalt mij dit vele malen beter, het lijkt net erop dat Samsung van alles opgepompt heeft, ja weet ook niet hoe ik het moet uitleggen.
Laten we het simpel zeggen, de Panasonic is veel natuurlijker, en echt GerCor, geen banding, clouding of ja noem het maar op wat voor benamingen ze aan hangen.
Deze TV geeft zo'n mooi beeld, en niks van dat zwart wat wit verlicht wordt, je weet wel wat ik bedoel in die hoeken, helemaal niks, hele snelle bewegingen, niks nada, gewoon gaan met die speer.
Heb diverse films op de Eminent staan, en weet van sommige films de gebreken van de Samsung, je snapt wel, Dreke meteen testen he, en jawel hoor een dikke smile op het gezicht, de Panasonic vertoont niet de getoonde gebreken zoals ik die zag bij de Samsung.
Ook 3D getest, ook weer met de bestaande films, nou echt GerCor, je denkt dat Samsung het mooi weergeeft, klopt doet hij ook, maar nu ik na deze kijk, pppfff net dat beetje extra.
En nogmaals, de Samsung heeft mooi beeld, absoluut, laten we mijn gebreken even buiten schot, kan ook een maandag model geweest zijn, maar als je de beelden naast mekaar zou zetten, nou de Panasonic is toch zoals ze ook in de meeste testen beschrijven net een beetje beter dan de Samsung.

Ik heb mijn TV ongeveer 2,5 cm van de muur hangen, en echt, ik moet met mijn oor boven de TV gaan staan, met de kop tegen de muur, dan pas hoor ik dat er een ventilator draait, als ik bv 50 cm van de TV afsta hoor ik helemaal niks, uiteraard het geluid op 0 om te testen.
Hebben anderen nu pech en ik geluk ????????, ik weet het niet, maar je begrijpt wel dat ik me goed voorbereid had, en ja ook ik had alle 109 pagina's van de het Panasonic topic gelezen, en ja ook de gebreken gelezen, maar op advies van de buurman toch ervoor gegaan, hoe hij de klagers noemde zal ik maar niet herhalen, oké je kunt pech hebben met een TV, neem mijn Samsung, als die het deed was ik heel tevreden met het beeld, alleen stoorde ik mij toch aan diverse zaken, buiten dat hij steeds kapot was.

Maar laten we eerlijk zijn, de perfecte TV bestaan nog niet, het is gewoon wat is je eis en waar ben je tevreden mee, als ik echt mijn best zou doen zal ik bij de Panasonic ook dingen vinden, maar laten we positief blijven en zeggen dat ik tot op heden nog gene heb kunnen ontdekken, en geloof me, ik ben echt wel kritisch, het is niet snel goed genoeg hahahahahah, maar ja, dat mag ook wel voor die centen.

Dreke008 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 02:36:
[...]

Laten we het simpel zeggen, de Panasonic is veel natuurlijker, en echt GerCor, geen banding, clouding of ja noem het maar op wat voor benamingen ze aan hangen.
Deze TV geeft zo'n mooi beeld, en niks van dat zwart wat wit verlicht wordt, je weet wel wat ik bedoel in die hoeken, helemaal niks, hele snelle bewegingen, niks nada, gewoon gaan met die speer.
Heb diverse films op de Eminent staan, en weet van sommige films de gebreken van de Samsung, je snapt wel, Dreke meteen testen he, en jawel hoor een dikke smile op het gezicht, de Panasonic vertoont niet de getoonde gebreken zoals ik die zag bij de Samsung.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Maar ik moet wel zeggen dat alle punten die je nou noemt wat beter is dat dat in het algemeen gewoon punten zijn waar plasma beter scoort dan lcd. Snellere verversing van het beeld. Natuurlijker beeld (de een vind dit mooi de andere prefereert het poppy beeld van een led). Bleeding etc (algemeen bekend dat dit voorkomt bij led televisies maar goed met settings "goed" weg te werken). Zwartwaarden (wordt geen lamp gebruikt bij plasma) Dit zijn dingen die je gewoon had kunnen weten wanneer je je een beetje verdiept had in de verschillen tussen een edge led of plasma tv. Ik heb ook goed zitten twijfelen tussen de pana schermen en de samsung. Toch uiteindelijk voor de LED gegaan. Zoals ik nu van je hoor had je nooit voor edge led televisie moeten gaan en gelijk een plasma moeten aanschaffen. Maar goed in ieder geval veel plezier met de nieuwe tv want geeft zeker wel een erg mooi beeld. Alleen jammer van design en de onduidelijkheid over de branduren en de grijs tint die het scherm dan krijgt. Is het nu wel of niet gefixt met de 2011 modellen?

[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 25-08-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
keepitfrosty schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Maar ik moet wel zeggen dat alle punten die je nou noemt wat beter is dat dat in het algemeen gewoon punten zijn waar plasma beter scoort dan lcd. Snellere verversing van het beeld. Natuurlijker beeld (de een vind dit mooi de andere prefereert het poppy beeld van een led). Bleeding etc (algemeen bekend dat dit voorkomt bij led televisies maar goed met settings "goed" weg te werken). Zwartwaarden (wordt geen lamp gebruikt bij plasma) Dit zijn dingen die je gewoon had kunnen weten wanneer je je een beetje verdiept had in de verschillen tussen een edge led of plasma tv. Ik heb ook goed zitten twijfelen tussen de pana schermen en de samsung. Toch uiteindelijk voor de LED gegaan. Zoals ik nu van je hoor had je nooit voor edge led televisie moeten gaan en gelijk een plasma moeten aanschaffen. Maar goed in ieder geval veel plezier met de nieuwe tv want geeft zeker wel een erg mooi beeld. Alleen jammer van design en de onduidelijkheid over de branduren en de grijs tint die het scherm dan krijgt. Is het nu wel of niet gefixt met de 2011 modellen?
Het is toch allemaal een kwestie van smaak, een Samsung geeft zeker goed beeld, het was niet altijd lijden en last, als hij het deed was ik ook tevreden.
Ik heb geen last van die grijstint, ook de ventilatoren hoor ik pas op het moment dat ik met mijn hoofd tegen de muur boven de tv hang, zal wel helpen als je hem strak aan de muur hebt hangen, dan is het klankbord kortbij, dat schijnt goed te helpen.
Ik moest wel even wennen aan het beeld dat moet ik ook eerlijk zeggen, maar na een uur of 8 was ik er aan gewent, en moet helaas zeggen dat dit toch beter bevalt als de Samsung, alles is veel natuurlijker.
Beeld is rustiger, snelle acties geen probleem, maar dat schreef je zelf al, dat zijn de voordelen van een plasma.
Wat mij vooral opvalt is dat alles er gewoon degelijker uitziet en aanvoelt, is en blijft een kwestie van smaak, maar de Panasonic misstaat absoluut niet, is ook een plaatje aan de muur, zeker gezien dat alle kabels bij mij de muur in verdwijnen omdat ik alle apparatuur in het berghok erachter gemonteerd heb, en alles werkt gewoon via 1 afstandbediening van Panasonic, en als ik de Iphone in mijn handen heb kan ik daar ook alles mee bedienen, er is een app voor Samsung maar ook voor Panasonic.
Wat ik verder begrepen heb is dat de Panasonic na zoveel uur de spanning iets verhoogt, hierdoor heb je geen last van die grijswaarde wat jij bedoeld neem ik aan.

Voor de rest kan ik zeggen dat ik nu weer helemaal tevreden ben, heb me wat geërgerd aan de Samsung, het meest nog aan de domme uitspraken steeds over binnen de specificatie, zoals ik al gezegd had, bij MM hadden ze meteen zoiets van, nee dit kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:14:
[...]

Het is toch allemaal een kwestie van smaak, een Samsung geeft zeker goed beeld, het was niet altijd lijden en last, als hij het deed was ik ook tevreden.
Ik heb geen last van die grijstint, ook de ventilatoren hoor ik pas op het moment dat ik met mijn hoofd tegen de muur boven de tv hang, zal wel helpen als je hem strak aan de muur hebt hangen, dan is het klankbord kortbij, dat schijnt goed te helpen.
Ik moest wel even wennen aan het beeld dat moet ik ook eerlijk zeggen, maar na een uur of 8 was ik er aan gewent, en moet helaas zeggen dat dit toch beter bevalt als de Samsung, alles is veel natuurlijker.
Beeld is rustiger, snelle acties geen probleem, maar dat schreef je zelf al, dat zijn de voordelen van een plasma.
Wat mij vooral opvalt is dat alles er gewoon degelijker uitziet en aanvoelt, is en blijft een kwestie van smaak, maar de Panasonic misstaat absoluut niet, is ook een plaatje aan de muur, zeker gezien dat alle kabels bij mij de muur in verdwijnen omdat ik alle apparatuur in het berghok erachter gemonteerd heb, en alles werkt gewoon via 1 afstandbediening van Panasonic, en als ik de Iphone in mijn handen heb kan ik daar ook alles mee bedienen, er is een app voor Samsung maar ook voor Panasonic.
Wat ik verder begrepen heb is dat de Panasonic na zoveel uur de spanning iets verhoogt, hierdoor heb je geen last van die grijswaarde wat jij bedoeld neem ik aan.

Voor de rest kan ik zeggen dat ik nu weer helemaal tevreden ben, heb me wat geërgerd aan de Samsung, het meest nog aan de domme uitspraken steeds over binnen de specificatie, zoals ik al gezegd had, bij MM hadden ze meteen zoiets van, nee dit kan niet.
Daar ben ik het zeker met je eens. Wanneer ik in jou situatie had gezeten had ik hetzelfde gedaan en ook niet geaccepteerd. Ik had ook inderdaad gelezen dat ze het probleem van de vorige modellen met de spanning proberen op te lossen. Alleen is het vervelende eraan dat je pas weet of het echt terugkomt na x aantal branduren. De meeste mensen met de 2010 modellen kregen pas problemen na een jaar ongeveer van tv kijken dat het zwart ineens niet meer zwart was maar grijs. Het probleem "schijnt" nog steeds in de 2011 modellen te zitten alleen gaat dit verloop in kleinere stappen had ik toen ergens gelezen. Dat was juist voor mij de reden om toch af te haken van een panasonic omdat ik toch beetje bang ben gezien ik veel films en series kijk dat ik na een jaar een tv heb die zwartwaarden weergeeft als een goedkope lcd tv (geen idee of er inmiddels voorbeelden zijn van mensen die dit kunnen bevestigen inmiddels). Verder prima televisie want de Kuro techniek die in de pana's gestopt is is natuurlijk top notch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05
Ik heb een C8700 en speel MKV files af via een externe harde schijf. Voor de ondertitels gebruik ik losse SRT files. Ik ben nu aan het experimenteren met half sbs 3d films. Ik heb 3d subtitler gebruikt om de .srt file om te zetten naar .idx en .sub files. De bestanden hebben dezelfde naam als de film, maar op de tv worden de ondertitels niet afgespeeld. Heeft iemand hier een oplossing voor? Via google kom ik helaas niet verder.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telfordia schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:16:
Ik heb een C8700 en speel MKV files af via een externe harde schijf. Voor de ondertitels gebruik ik losse SRT files. Ik ben nu aan het experimenteren met half sbs 3d films. Ik heb 3d subtitler gebruikt om de .srt file om te zetten naar .idx en .sub files. De bestanden hebben dezelfde naam als de film, maar op de tv worden de ondertitels niet afgespeeld. Heeft iemand hier een oplossing voor? Via google kom ik helaas niet verder.
Huh als je de mkv toch afspeelt met de harde schijf aan je tv usb en dan de interne mediaplayer gebruikt dan werken je subs gewoon direct volgens mij?? Die 3d subtitler is naar mijn weten alleen voor losse mediaplayers / htpc's waarbij de subs doorelkaar getrokken worden. Met de interne mediaplayer van de tv zou het gewoon moeten werken met de SRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
De srt werkt idd wel gewoon, maar zie je die dan nog wel goed met een 3d bril op?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telfordia schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:26:
De srt werkt idd wel gewoon, maar zie je die dan nog wel goed met een 3d bril op?
Ik dacht met de interne mediaplayer van de tv wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FOX54321
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Telfordia schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:16:
Deze al gelezen http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=50483

Mijn Systeem; Samsung UE65JU7500; Onkyo TX-NR646, Xtreamer Prodigy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
keepitfrosty schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:53:
[...]

Ik dacht met de interne mediaplayer van de tv wel
Dat is dan een gok. Moet nl. nog een bril kopen. Als ik het bekijk ziet de ondertiteling er 2d uit als de film in 3d staat. Ik twijffel daar daarom over.

Ik zal de optie die in de link staat beschreven eens proberen.

iig bedankt voor de tips. Als iemand nog iets weet dan hoor ik het graag.

Edit: Ik heb het programma uit de link geprobeerd. Het programma TSmuxeR genereerd een TS file met de subs ingebakken. De TV speelt wel de TS file, maar ziet de ingebakken subs niet. Vandaar dat je bij 2D fims een losse .srt file hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Paul01 op 27-08-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telfordia schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Dat is dan een gok. Moet nl. nog een bril kopen. Als ik het bekijk ziet de ondertiteling er 2d uit als de film in 3d staat. Ik twijffel daar daarom over.

Ik zal de optie die in de link staat beschreven eens proberen.

iig bedankt voor de tips. Als iemand nog iets weet dan hoor ik het graag.

Edit: Ik heb het programma uit de link geprobeerd. Het programma TSmuxeR genereerd een TS file met de subs ingebakken. De TV speelt wel de TS file, maar ziet de ingebakken subs niet. Vandaar dat je bij 2D fims een losse .srt file hebt.
Net voor je getest maar werkt verder prima. De film Cargo.mkv met een losse srt ondertitel. Wordt gewoon correct afgespeeld.

[ Voor 21% gewijzigd door keepitfrosty op 27-08-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Bedankt voor het testen!

Ik heb straks een brillenset gekocht, blijkt die alleen op de D-modellen te werken :(. Gelijk dus weer teruggebracht. Verkoper was er zelf verbaasd over... Nog een paar winkels langsgeweest en voor de C modellen kunnen ze alleen nog brillen bestellen. In de winkels zelf hebben ze geen van alle nog brillen liggen voor "oude" tv modellen. Daarnaast zijn de brillen voor de nieuwe modellen goedkoper dan die voor de C-modellen. Na het weekend eens op zoek gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet de SSG-2200AR hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telfordia schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:15:
Bedankt voor het testen!

Ik heb straks een brillenset gekocht, blijkt die alleen op de D-modellen te werken :(. Gelijk dus weer teruggebracht. Verkoper was er zelf verbaasd over... Nog een paar winkels langsgeweest en voor de C modellen kunnen ze alleen nog brillen bestellen. In de winkels zelf hebben ze geen van alle nog brillen liggen voor "oude" tv modellen. Daarnaast zijn de brillen voor de nieuwe modellen goedkoper dan die voor de C-modellen. Na het weekend eens op zoek gaan...
Haha wat een slechte verkoper dan. Is toch wel bekend dat de nieuwe d modellen een andere techniek 3d brillen gebruiken dan de c series. Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lezers,

Ben ongeveer een half jaar in het bezit van een UE40C8700. Aangeschaft o.a. voor de Ci+ mgelijkheid. Helaas bleek korte tijd later dat UPC dit type niet ondersteunt (hier is al het nodige over geschreven). Met behulp van de adviezen op dit forum lukte het toch vrij snel alle digitale zenders te ontvangen.Perfecte beeldkwaliteit, zonder blokjes.
De laatste tijd kreeg ik steeds vaker het bericht "gecodeerd signaal" in beeld, wat dan na een paar seconden verdween en het televisiebeeld verscheen. Afgelopen vrijdag echter, bleef bij alle zenders (behalve Ned1) "gecodeerd signaal" in beeld. Geen zenders meer dus. Uiteindelijk dan de Ci+ maar verwijderd en zenders opnieuw automatisch laten zoeken op de manier die eerder succesvol was. TV vindt ruim 300 zenders. Echter de autorisatie (na insteken van de module) lukt niet meer er er verschijnt "zwak of geen signaal". Bekabeling gecontroleerd, Hirschmann versterker ertussen uit gehaald, reset van de TV uitgevoerd, maar probleem blijft. Analoge zenders zijn wel goed te ontvangen. Volgens UPC is er geen storing op mijn netwerk.

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Ligt dit aan het UPC netwerk of is de decoder van mijn TV stuk, of de Ci+ module? Samsung geeft als enige reactie dat dit type TV niet werkt met Ci+.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt je het beste even melden bij http://www.samsungworld.n...category/03000000/tickets.

Daar geven Alex en Sammy antwoord en helpen je (vaak op de achtergrond) verder naar een oplossing. Gewoon even je probleem uitleggen en verder niet zeggen dat je al contact hebt gehad met Samsung.

EDIT:

Kijk eens aan, een antwoord van Samsung WebCare, zowaar. Blijkbaar, en dat is te controleren op de site van UPC is de UE46C8700 NIET geschikt voor CI+. Volgens Samsung WebCare kan UPC elk moment CI+ ongeschikt maken voor de toestellen en kan Samsung daar (vooralsnog) niets tegen doen.

Gelukkig heb ik Ziggo.

[ Voor 71% gewijzigd door GerCor op 30-08-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
  • Laatst online: 19-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:46:
Beste lezers,

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Ligt dit aan het UPC netwerk of is de decoder van mijn TV stuk, of de Ci+ module? Samsung geeft als enige reactie dat dit type TV niet werkt met Ci+.

:'(
Wat een flauwe kul reactie van Samsung. Ik heb zelf de UE46C8700 met een CI+ kaart van UPC. Ik wist vantevoren dat deze tv niet gecertificeerd was door UPC, dus eerst Samsung gebeld of het wel zou kunnen werken. Samsung zei me dat het in principe wel zou moeten werken aangezien CI+ een standaard protocol is, maar aangezien hij niet gecertificeerd is geven ze hier geen ondersteuning voor. Vervolgens UPC gebeld.en zij kwamen met exact hetzelfde antwoord. Het zou theoretisch moeten werken, echter is de tv niet door hen getest en dus niet gecertificeerd, wat betekent dat ze ook geen support hiervoor leveren. Het was mijn eigen risico, maar als het niet werkte kon ik de CI+ kaart retour sturen. Ik heb hem dus ook aan de praat gekregen en ben er zeer tevreden over. Bij het aanzetten van de tv krijg ik inderdaad de melding dat het een gecodeerd signaal is en dat blijft daar ongeveer 20 seconden staan en zappend van het ene naar het andere kanaal komt deze boodschap voorbij, echter zap ik via de "Guide" knop en dan zie ik deze boodschap niet en gaat het zappen veel sneller.

Echter waarom het bij jou niet meer werkt snap ik ook niet.

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is de reactie van Samsung WebCare.

Omdat de televisies uit de C-serie geen CI+ certificaat voor UPC hebben, kan Samsung niet garanderen dat dit werkt of blijft werken. Dit ligt niet aan een storing, maar waarschijnlijk aan de netwerk-instellingen van CI+ van UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
GerCor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:26:
Dit is de reactie van Samsung WebCare.

Omdat de televisies uit de C-serie geen CI+ certificaat voor UPC hebben, kan Samsung niet garanderen dat dit werkt of blijft werken. Dit ligt niet aan een storing, maar waarschijnlijk aan de netwerk-instellingen van CI+ van UPC.
Tja, je verhaal komt min of meer overeen met mijn verhaal. Ik reageerde dan ook op het statement van Samsung: "Samsung geeft als enige reactie dat dit type TV niet werkt met Ci+" en dat is dus te kort door de bocht.

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, Samsung kan de werking niet garanderen ..... dat staat er volgens mij heel duidelijk.

Verwijderd

Het punt is dat het allemaal 4 maanden perfect heeft gewerkt en nu plotseling niet meer. De dag nadat mijn zenders wegvielen, was er volgens de UPC-storings-site een storing in het UPC-netwerk in mijn postcodegebied. Ik had gehoopt dat het daarna allemaal weer zou werken, maar helaas. Mogelijk dat er toen toch iets veranderd is in hun instellingen. Ik kan UPC of Samsung wel langs laten komen, maar met een niet gecertificeerde TV is het moeilijk om te achterhalen waar de fout zit, immers ze garanderen niet dat het werkt. Ik heb ook maar één Ci+ TV, anders kon ik zelf wat uittesten.

Waarschijnlijk zal ik de UPC-reparateur toch maar als eerste langs laten komen.

• Silverback
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:49:
Het punt is dat het allemaal 4 maanden perfect heeft gewerkt en nu plotseling niet meer. De dag nadat mijn zenders wegvielen, was er volgens de UPC-storings-site een storing in het UPC-netwerk in mijn postcodegebied. Ik had gehoopt dat het daarna allemaal weer zou werken, maar helaas. Mogelijk dat er toen toch iets veranderd is in hun instellingen. Ik kan UPC of Samsung wel langs laten komen, maar met een niet gecertificeerde TV is het moeilijk om te achterhalen waar de fout zit, immers ze garanderen niet dat het werkt. Ik heb ook maar één Ci+ TV, anders kon ik zelf wat uittesten.

Waarschijnlijk zal ik de UPC-reparateur toch maar als eerste langs laten komen.
Sterkte, maar ben benieuwd of ze komen voor een niet gesupporte tv. Laat het hier aub even weten of ze komen. Kan handig zijn voor evt. in de toekomst :)

Iemand anders ook last van dat die nieuw toegevoegde filmpjes in de 3D app van samsung constant op loading blijven hangen? Zelfs het filmpje van de waterval van maar 3 minuten blijft op loading hangen en laat 1 seconde beeld zien en dan weer loading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem. Wat is jouw internetsnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:23:
Geen probleem. Wat is jouw internetsnelheid?
50mbit lijn hier liggen. En verder totaal geen snelheids problemen met andere netwerk apparatuur. Ik probeer het vanavond wel weer misschien een korte hickup.

Edit: Net weer getest en nog steeds blijven de nieuwe filmpjes op loading hangen en spelen 1 seconde af en dan weer loading. De eerste reeks filmpjes en documentaires spelen gewoon goed af zonder bufferen dus ligt niet aan mijn netwerk. Zowieso werkt al mijn andere netwerk apparatuur naar behoren qua snelheid. Begin echt moe te worden van die brakke internet@tv functie van de tv. Eigenlijk het enige waar ik zoiets heb van wat een prutszooi. En ik exit het programma om terug te gaan naar het hoofd menu komt de functie met internet@tv moet bijgewerkt worden en gooit al mijn apps eraf??? Ook daarna weer 3D app gedownload maar nog steeds hetzelfde resultaat. Dit is voor mij de laatste keer dat ik die functie aanroep op mijn tv ben er klaar mee haha.

[ Voor 54% gewijzigd door keepitfrosty op 02-09-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De T-VALDEUC-3010.1 komt binnenkort onze kant op. Nu al te downloaden in Australië. Sinds vandaag staan de C-modellen op de Samsung site in het archief.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 06-09-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:44:
De T-VALDEUC-3010.1 komt binnenkort onze kant op. Nu al te downloaden in Australië. Sinds vandaag staan de C-modellen op de Samsung site in het archief.
Wederom abrakadabra verbeteringen of nu wel een duidelijke lijst met fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar kom je proefondervindelijk achter. Aan een changelog heb je in ieder geval niks, is uit het verleden wel gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetertje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-08 14:59
Komt de firmware update van de C-modellen bij de TV downloads in het archief te staan en zo ja waar vindt ik dat op de samsung site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stad127
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-03-2013
Ik ben in het bezit van een UE46C8700 sinds november vorig jaar. Ook ik heb regelmatig het probleem dat TV kort uit en terug aan gaat (kort een zwart scherm).
Nu ook opgemerkt dat wanneer ik de toets om de verlichting van de afstandsbediening indruk, de verlichting aangaat en na korte tijd begint te flikkeren en dat blijft doen. Kan dit enkel doen stoppen door op een willekeurige toets uitgezonderd de verlichtingstoets te drukken. Daarna springt verlichting niet meer zoals normaal aan bij het indrukken van een toets. Zijn er nog met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verschijnsel met de afstandsbediening ook meegemaakt. Oorzaak: Bijna lege batterijen. Probeer het eens met een paar nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stad127 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:33:
Ik ben in het bezit van een UE46C8700 sinds november vorig jaar. Ook ik heb regelmatig het probleem dat TV kort uit en terug aan gaat (kort een zwart scherm).
Nu ook opgemerkt dat wanneer ik de toets om de verlichting van de afstandsbediening indruk, de verlichting aangaat en na korte tijd begint te flikkeren en dat blijft doen. Kan dit enkel doen stoppen door op een willekeurige toets uitgezonderd de verlichtingstoets te drukken. Daarna springt verlichting niet meer zoals normaal aan bij het indrukken van een toets. Zijn er nog met dit probleem?
Tv resetten, Je instellingen gaan dan wel verloren. Ongeveer 20 seconden de exittoets op de AB ingedrukt houden.

• mt1977
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Is met het resetten het aan - en uit gaan van de tv opgelost...?

• stad127
Neen , daarnet geprobeerd. Nog steeds hetzelfde probleem. Verlichtingtoets ON/OFF indrukken : toetsen blijven enkele seconden continu verlicht en beginnen dan te knipperen.
stad127 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:01:
Neen , daarnet geprobeerd. Nog steeds hetzelfde probleem. Verlichtingtoets ON/OFF indrukken : toetsen blijven enkele seconden continu verlicht en beginnen dan te knipperen.
Dan moet je de batterijen vervangen, is toch al gezegd.

• stad127
Het is inderdaad opgelost met nieuwe batterijen. Verbazend hoe vlug batterijen leeg zijn, waren nog maar een paar maand vervangen. Had daarom eerst niet gedacht dat dit probleem kon zijn. Bedankt voor de tips!
stad127 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:18:
Het is inderdaad opgelost met nieuwe batterijen. Verbazend hoe vlug batterijen leeg zijn, waren nog maar een paar maand vervangen. Had daarom eerst niet gedacht dat dit probleem kon zijn. Bedankt voor de tips!
Maar vervolgens is de vraag; als je de Tv hebt gereset, ben je dan ook van het probleem af waarbij de Tv steeds op zwart gaat?

• stad127
Dat moet ik nog afwachten, het gebeurde ook maar af en toe dat de TV op zwart ging, dus de toekomst moet dit uitwijzen. Ik hou je nog op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is de firmware upgrade al, vreemd genoeg heet deze versie ook 3009.2 volgens de site. Even downloaden, kijken wat de download zegt.

En we hebben er weer, in mijn ogen, een hele rits aan zinloze apps bij.

Edit: download is inderdaad de 3010.1

[ Voor 107% gewijzigd door GerCor op 09-09-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de nieuwe MUZU.TV app waarmee je een heleboel muziek video clips kunt bekijken een aanwinst. Jammer dat de TIME app weer verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update over de problemen met "zwak signaal" op de UE40C8700. Na een aantal dagen alleen analoge zenders bekeken te hebben, toch nog maar een keer zenders laten zoeken. En waarempel, het werkte. Ik heb nu weer vrijwel alle digitale zenders en geen berichten meer over een zwak signaal. Wat was nu de oorzaak? Geen idee. Nu maar hopen dat het voor een lange, lange tijd goed blijft gaan.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SerK..... TOP

@Hsd, de Muzu.tv is inderdaad leuk, goede kwaliteit beelden ook maar de rest is koreaanse troep dat ze ergens moeten dumpen. Volgens mij is er een race begonnen onder de merken wie de meeste apps kan leveren.

Ik heb trouwens een aanpassing gedaan die ik op een duits forum vond. Bij mijn Tv zat ik me te ergeren aan snelle beelden van links naar rechts, of andersom natuurlijk. Beeld schokt dan vreselijk. (pannen?).

Nu mijn Tv op beeldopties >> Motion Plus >> aangepast >> Wazigheidsvermindering 10, Trilvermindering 3.

Bevalt een stuk beter.

Edit: de app CNBC is ook een prima aanvulling

[ Voor 151% gewijzigd door GerCor op 18-09-2011 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ook problemen met bepaalde apps, zoals MUZU.TV, vimeo en CNBC i.c.m. ARC?

Mijn soundbar schakelt naar MUTE zodra ik een van de apps selecteer. Zodra ik de MUTE toets op de AB van de TV indruk, heb ik weer geluid.

Volgens WebCare zijn de apps dan niet geschikt voor ARC, en dat zou ik best willen aannemen, maar ik kan MUTE dus ongedaan maken. Zijn ze dan ongeschikt voor ARC?

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 12-09-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een hele rits aan nieuwe apps, teveel om snel even op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen...

Heb sinds een dikke week een Samsung UE55C8700 Led tv.
Prachtig toestel, maar nu viel me er iets op...

Hij flitst soms wel eens, aleja, is eigenlijk moeilijk te zeggen... Je kunt het wat vergelijken alsof het is dat je even met de ogen knippert.

Iemand een gedacht?

Ook loade ik de nieuwe upgrade op een Usb stick, maar wanneer ik de upgrade via usb doe op de tv, Krijg ik de melding;
"Geen bestand voor bijwerken beschikbaar. Controleer dit en probeer het opnieuw."

Grtz

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet de firmware op je computer downloaden en dan uitpakken op de USB stick. Dan de USB stick in de Tv doen. De nieuwste versie is 3010.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nog eens proberen dan, had het al op de USB gezet hoor
....
Hij is aan het upgraden! Had hem uitgepakt, maar uit gewoonte van usb stick uitt e pakken in mijn documenten, dit eerder ook zo gedaan... :P

Nu komt dit blijkbaar in orde, bedankt!

Grtz

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 01:50:
Ik zal het nog eens proberen dan, had het al op de USB gezet hoor
....
Hij is aan het upgraden! Had hem uitgepakt, maar uit gewoonte van usb stick uitt e pakken in mijn documenten, dit eerder ook zo gedaan... :P

Nu komt dit blijkbaar in orde, bedankt!

Grtz
Nu die flits nog weg. Eventueel de Tv resetten. Ben je wel alle instellingen kwijt, maar een flits is natuurlijk ook niet de bedoeling,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint mij 8700 ook al kuren te krijgen.
Vrijdag zet ik hem aan gaat die na 15 sec weer uit...en weer aan en weer uit
Na ongeveer 10 keer auto aan auto uit is die aan gebleven daarna heeft die dit niet
meer gedaan en werkt weer "normaal".

Zou dit een voorbode zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zitten bij Samsung weer te klootviolen. Hadden we eerst de firmware 3010.1 dat 3009.2 werd genoemd maar toch de 3010.1 bleek te zijn, nu staat de 3009.2 er weer op met als datum 17 sept. Gisteren was het nog de 3010.1 met de datum 17 sept. Ga het downloaden en proberen te installeren. Denk niet dat het gaat lukken.

Edit 1: Lukt inderdaad niet.

Edit 2. Samsung heeft de 3010.1 verwijderd i.v.m. instabiliteit. Tv gaat aan en uit.

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 19-09-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat had ik dus.
Komt er dan weer een update want terug naar de vorige firmware wil natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je moet doen als de Tv steeds uit en aan gaat is: Haal de LAN stekker uit de TV, schakel de TV van het lichtnet. (stekker uit de wandcontactdoos) en wacht 5 minuten. Dan weer aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die instabiliteit met tv die aan en uit gaat had ik idd. ook na de upgrade vorige week, en had dezelfde procedure ook al verzonnen. Daarna heb ik het niet meer gehad. Vraag me even af of bij andere gebruikers ook beperkt is gebleven tot 1x of dat het meerdere keren is voor gekomen (en of ik het dus ook weer kan verwachten..)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 11:28 . Reden: typos ]

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 12:22
Dacht al dat mijn c8700 kapot ging. Had dus ook afgelopen vrijdag dat de tv telkens aan en uit ging. Zelfs de stroom er een tijdje vanaf hielp niet. Vervolgens mijn modem van de stroom gehaald en daarna deed de tv het weer. Inderdaad toch iets met die lanverbinding dus? Had de tv echter niet geupdate (of misschien dat hij het automatisch gedaan had?) Heb er nu in ieder geval versie 2011/05/03_003009 op staan, dus die is nog van mei.

Verwijderd

Hallo iedereen,

In mijn zoektocht naar een goede (en goedkope) wallmount voor mijn Samsung 32" LCD-scherm, stuite ik op een link door iemand gepost eerder in dit topic, van de "TVS-HQ LED01BS, zie onderstaande link:

http://www.radioburgwal.n...ShowProductDetail&ID=1325

Nu heb ik er niet bij stilgestaan dat deze beugel puur bedoeld is voor LED schermen, en niet voor LCD-schermen. De verhouding van de "ophangkabel" en de ingang voor de schroeven in mijn televisie klopt simpelweg niet. Nu wil ik vragen of iemand hier met een LED scherm geïnteresseerd is om deze over te kopen?
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:23:
Hallo iedereen,

In mijn zoektocht naar een goede (en goedkope) wallmount voor mijn Samsung 32" LCD-scherm, stuite ik op een link door iemand gepost eerder in dit topic, van de "TVS-HQ LED01BS, zie onderstaande link:

http://www.radioburgwal.n...ShowProductDetail&ID=1325

Nu heb ik er niet bij stilgestaan dat deze beugel puur bedoeld is voor LED schermen, en niet voor LCD-schermen. De verhouding van de "ophangkabel" en de ingang voor de schroeven in mijn televisie klopt simpelweg niet. Nu wil ik vragen of iemand hier met een LED scherm geïnteresseerd is om deze over te kopen?
Ik moet het toch vragen :) Hoe je dat over het hoofd hebt kunnen zien? In het type nummer staat LED. Onder de afbeelding staat LED tv en in de productomschrijving staat LED tv ;) . Maar goed heb zelf al de samsung mount dus heb er zelf geen belang bij maar hoop dat je de mount aan iemand hier kwijt kunt.

Verwijderd

keepitfrosty schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:27:
[...]

Ik moet het toch vragen :) Hoe je dat over het hoofd hebt kunnen zien? In het type nummer staat LED. Onder de afbeelding staat LED tv en in de productomschrijving staat LED tv ;) . Maar goed heb zelf al de samsung mount dus heb er zelf geen belang bij maar hoop dat je de mount aan iemand hier kwijt kunt.
In mijn "haast" heb ik daar volledig overheen gelezen. Gewoon stom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 07:58
Hallo,

Gisteren heb ik de nieuwste firmware 3009.2 van de samsung site gehaald en mijn ue46c8700 geupdate.
De 1e keer dat ik 3d content aanzette werkte dit prima. Maar nu heeb ik alleen maar crosstalk. Ik heb de tv al eens een reset gegeven door 10 sec. op de exit knop te drukken, maar ook dit helpt niet.

WIE KAN MIJ HELPEN????

EDIT: Vreemd, maar na een aantal filmpjes te hebben afgespeeld, is inmiddels alles vanzelf weer goed... Erg vaag...

[ Voor 15% gewijzigd door m_ark op 25-09-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stad127
Voorlopig is TV niet meer aan en uit gegaan na reset, lijkt er dus op dat dit ook opgelost is!
GerCor schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:42:
[...]

Maar vervolgens is de vraag; als je de Tv hebt gereset, ben je dan ook van het probleem af waarbij de Tv steeds op zwart gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m_ark schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:23:
Hallo,

Gisteren heb ik de nieuwste firmware 3009.2 van de samsung site gehaald en mijn ue46c8700 geupdate.
De 1e keer dat ik 3d content aanzette werkte dit prima. Maar nu heeb ik alleen maar crosstalk. Ik heb de tv al eens een reset gegeven door 10 sec. op de exit knop te drukken, maar ook dit helpt niet.

WIE KAN MIJ HELPEN????

EDIT: Vreemd, maar na een aantal filmpjes te hebben afgespeeld, is inmiddels alles vanzelf weer goed... Erg vaag...
De tv moet vaak ook even 45 minuten "opwarmen" voor beste 3D beeld weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
keepitfrosty schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:43:
[...]

De tv moet vaak ook even 45 minuten "opwarmen" voor beste 3D beeld weergave.
Ben ik blij dat ik overgestapt ben naar de TX-P50VT30E.
Tov de Panasonic is de Samsung UE46C8700 kinderspeelgoed.
Beeld is veel volwassener, geen last meer van Banding en Glouding, en zwart is zwart zonder dat er mensen met zaklampen vanaf de zijkanten op je tv schijnen, man wat vond ik dat irritant aan de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Dreke008, ik kan het nog een paar keer herhalen maar mijn Tv heeft daar allemaal geen last van. Ik heb topbeeld, kan niet beter.

Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste