Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
GerCor schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:53:
[...]

Had je maar een netwerk HDD moeten kopen. Heb ik ook gedaan.
lol, maar ja ga die 1TB western digital schijf terug brengen en dan daarvoor zoals je zegt een NAS nemen.
Zie dat de Netgear ReadyNAS Duo RND2000 goed scoort en niet duur is, dus zal voor die dan gaan.
Thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gewoon een netwerk harde schijf.

pricewatch: Iomega Home Media Network Hard Drive 1TB

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aggregate
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 09:43
Reg. datum: 18 april 2010
Vervolg (3) op mijn televisie is doorgebrand! :( : ( :(

Monteur heeft het tweede moederbord vervangen maar na testen hield de tv er na 1 seconde mee op. Hij kwam tot de conclusie dat hij het ook niet meer wist.

Hij heeft de hele televisie meegenomen en vorige week weer afgeleverd.

> er zit nu een nieuw paneel in en alle hardware is vervangen. Alleen het frame is nog oud.

> Ik heb de televisie al weer een week staan en alles lijkt weer te werken, wel irritante verschijnselen als internet@tv die af en toe de tv herstart en de televisie maakt zich nu bekend als een 40c8700, terwijl het een 55 inch is. Het blijft een mooie tv met een mooi beeld.

> Maar goed ik hoop dat de tv verder blijft werken.

Conclusie: service is prima en snel, het feit dat ik het zo heb nodig gehad is wel een beetje jammer. Ik zal niet zo snel iemand meer een Samsung tv aanraden. En mijn volgende toestel is zeker geen Samsung.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als mijn Tv steeds uit zou gaan dan ging ik toch echt weer klagen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aggregate
GerCor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:38:
Als mijn Tv steeds uit zou gaan dan ging ik toch echt weer klagen.
Ben ik met je eens, volgens samsung wordt dat veroorzaakt door de aps (allemaal turkse) die er nog opstonden.

Ik heb nu alles weggehaald en probeer kijk of het dan minder wordt.

Blijft het dan ga ik weer eens bellen, maar ik heb niet echt zin om weer drie weken zonder tv te zitten.

groet Alexander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet dat je dan niet een leenTv krijgt. Slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Laatst online: 11-09 07:58
Hallo,

Ik ben al bijna een jaar tot tevredenheid in het bezit van de Ue46C8600.
De meeste fims speel ik af via een externe media player van Tvix.
Ik wil alleen ook graag mijn gedownloade 3d films van een externe media player af kunnen spelen.
Mijn huidige media player kan helaas geen blue ray en x264 bestanden afspelen. Dus ben ik nu op zoek naar een nieuwe externe media player met hdd.

Ik heb mijn oog laten vallen op:
http://www.hdsupplies.nl/nl/tvix-m-6600n.html
Of
http://mediaplayerxl.nl/m...dia-player-2tb.html#specs
(met hdmi 1.4 uitgang)

Kan ik dan de gekopieerde 3d blue ray's en 3d mkv's dan afspelen met deze media player? Of moet er dan verplicht een 1.4 hdmi uitgang op zitten?

Al zou dat dan kunnen. Kan ik dan ook full 3d afspelen? Of moet ik dan nog steeds de half-SBS versies hebben?
En is er anders iemand die mij een tip kan geven welke media player ik dan anders kan kopen?

Alvast bedank!

[ Voor 17% gewijzigd door m_ark op 13-06-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m_ark schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:55:
Hallo,

Ik wil alleen ook graag mijn gedownloade 3d films van een externe media player af kunnen spelen.
Mijn huidige media player kan helaas geen blue ray en x264 bestanden afspelen. Dus ben ik nu op zoek naar een nieuwe externe media player met hdd.

Of
(met hdmi 1.4 uitgang)

Kan ik dan de gekopieerde 3d blue ray's en 3d mkv's dan afspelen met deze media player? Of moet er dan verplicht een 1.4 hdmi uitgang op zitten?

Al zou dat dan kunnen. Kan ik dan ook full 3d afspelen? Of moet ik dan nog steeds de half-SBS versies hebben?
En is er anders iemand die mij een tip kan geven welke media player ik dan anders kan kopen?

Alvast bedank!
offtopic: Voor zover ik weet zijn er "nog" geen losse mediaplayers die full hd 3D BR iso's kunnen afspelen. In ieder geval die in je lijstje zowieso niet. De half-sbs .mkv versies zouden geen probleem moeten zijn. full sbs versies "waarschijnlijk" wel

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 13-06-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Yipieeeeeeeeee ik kan mijn bestanden toch bereiken via me tv. Ik heb tomato geïnstalleerd als firmware op me Netgear 3500L router en nu heeft het de DLNA , media server functie. Dus weg met pcshare en gewoon via me externe schijf aangesloten aan me router alles benaderen zoals Films, muziek , foto's. Alles werkt perfect.

Scheelt me weer wat euro's. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitstekende oplossing Afiso. Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 07:01
Vanmorgen monteur geweest voor het uitvallen van mijn tv en de dode subpixel in het midden van het scherm.

- Mainboard is vervangen om het uitvallen mogelijk te verhelpen.
- Een vervangend scherm was voor mij besteld. Helaas bleek dat aan de onderkant van het scherm het een beetje naar buiten uitstak (het aluminium). De monteur heeft niet eens geprobeert dat scherm in het frame van de tv te plaatsen.

Heb Samsung gebeld en mn case wordt geescaleerd, heb aangedrongen op een nieuwe tv, gezien dit al de 2e keer in een half jaar was dat de tv open moest (IR transmitter was al eerder stuk gegaan). Als er nu weer een ander scherm besteld moet worden gaat hij straks voor de 3e keer helemaal open.

To be continued... wordt binnen 3 werkdagen teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik zou een brief krijgen waar ik dan op moest reageren (zou 2 weken duren, we zitten al op 3), zou procedure zijn werd vertelt, ze laten je dus dik 3 weken zitten met een kapotte tv en hun zeggen, is procedure.
Mijn probleem met uitvallen en glouding en banding is ook nog niet opgelost, verder verveeld het mij dat de monteur 3 schroeven heeft dolgedraaid van de achterplaat, hij zit niet los maar een lekker gevoel is dat niet, ben eens benieuwd hoe ze daarover denken en hoe ze dat gaan oplossen, voor mij in ieder geval voelt het niet goed, is geen nieuwe tv meer gevoelsmatig.

Ze reageren snel moet ik toegeven, maar de acties daarna lijken nergens naar.
Dat procedure gedoe hangt me een beetje de keel uit.
Ze moeten zich eens realiseren dat mensen een tv gekocht hebben met een adviesprijs destijds van € 2499,00.
Ze doen net of het een pakje boter van nog geen euro is.

Kan toch niet zo zijn dat dat allemaal zo lang moet duren.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_ark schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:55:
Hallo,

Of
(met hdmi 1.4 uitgang)

Alvast bedank!
Wat voor tvix model heb je? Ik heb de 6500 en speel gewoon .mkv bestanden, 3d films en blu-ray (m2ts) af.
Alleen de subs werken niet bij de 3d films. De 3d films stream ik via samsung pc share manager naar mijn tv en dat werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo sinds februari ik heb een samsung ue40c8700 3d led tv met digitaal van ziggo, tot een week geleden alles prima schitterend beeld maar nu ontvang ik bijna niets meer alleen ned1 hd en soms deze ook niet.
ik heb de tv gereset, stekker er uit, opnieuw zenders gezocht, een versterker tussen de kabels (wordt de ontvangskwalietijd alleen maar slechter van), soms onvangt die dan weer een aantal zenders maar niet alle maal om vervolgens weer allemaal te verdwijnen.
Hierbij krijg ik de melding kan i c (common interface) service niet weergeven.
licht dit aan de tv of card.
Iemand hier ervaring mee hoe dit optelossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de CI+ module er al een keer uitgehaald en opnieuw ingedaan? Welke heb je? Smit of Neotion? Heb je de Neotion al geupdate?

Ned 1 moet je altijd kunnen ontvangen (plus een lokale zender en nog wat ZIggo zenders) met of zonder smartcard.

[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 19-06-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aggregate
Vervolg (4)

op mijn televisie is doorgebrand! :( :(

Monteur heeft het tweede moederbord vervangen maar na testen hield de tv er na 1 seconde mee op. Hij kwam tot de conclusie dat hij het ook niet meer wist.

Hij heeft de hele televisie meegenomen en vorige week weer afgeleverd.

> er zit nu een nieuw paneel in en alle hardware is vervangen. Alleen het frame is nog oud.

> Ik heb de televisie al weer een week staan en alles lijkt weer te werken, wel irritante verschijnselen als internet@tv die af en toe de tv herstart en de televisie maakt zich nu bekend als een 40c8700, terwijl het een 55 inch is. Het blijft een mooie tv met een mooi beeld.

> Maar goed ik hoop dat de tv verder blijft werken.

Situatie vanaf 19 juni
internet@tv na een keer alles opnieuw te hebben geïnstalleerd lijkt het nu te werken. alleen...........

Na een paar weken begint de televisie op random momenten aan en uit te gaan. Soms een avond niet maar sinds eergisteren ongeveer na een uurtje blijft de tv aan en uit gaan er is echt niet meer op te kijken. :'( :'(

Maar weer eens gebeld met het Callcentre van Samsung (weer een goede service overigens) en er wordt binnenkort contact met mij opgenomen met een oplossing.
keep you posted.

wordt vervolgd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt wel veel geduld zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 07:01
aggregate schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 05:59:
Sinds ik een nieuw mainbord heb gekregen maakt hij zich niet meer bekend als een 46c8700 maar een 55c8700! Werkt verder prima, hij is sindsdien niet meer uitgevallen. Wat ik wel soms hoor is het "aan/uit" klikje, terwijl de televisie gewoon helemaal uit staat. Het vervangende paneel die de monteur bij zich had bleek een bobbel aan de onderzijde te hebben, de monteur gaf aan dat dat wel eens voorkwam maar dat deze echt niet in de frrame ging passen.... Die ging meteen weer mee terug dus. (had een dode subpixel binnen 6 maanden, vandaar het nieuwe scherm).

Ben vanmorgen gebeld dat er weer een nieuw paneel is binnengekomen op het reparatiecentrum, morgenochtend komt de monteur weer langs.

Samsung support wist mij telefonisch te vertellen dat een televisie pas in zijn geheel vervangen wordt als:
- De tv niet meer te repareren is
- De reparatietijd te lang is (hoelang dat precies is heb ik toen niet gevraagd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aggregate
GerCor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:20:
Jij hebt wel veel geduld zeg.
Laten we zeggen dat ik nu wel vandaag een reactie verwacht. (Gisteren 17.00 uur heb ik ze gebeld)
Ik heb niet de neiging te gaan schelden maar ik voel me natuurlijk wel erg bekocht, ruim 3 k voor een tv betalen en binnen een jaar al dit gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Is er vandaag storing of ligt het probleem bij mij.

Kan internet van tv niet gebruiken.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:22
Dreke008 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:26:
Is er vandaag storing of ligt het probleem bij mij.

Kan internet van tv niet gebruiken.
Net nog YouTube TV gekeken :? Hier dus geen probleem. Wat doet het dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Hij doet helemaal niks wat met internet te maken heeft.

Als ik netwerk test dan blijft hij hangen bij de 2e optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel netwerk per hand in.
IP adres: een vrij netwerk adres in het bereik van jou thuis netwerk.
Subnet Mask: zelfde van de router in dat netwerksegment (bvb: 255.255.255.0, 255.255.0.0, ...)
Gateway & DNS: IP adres van de router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Kan ik begrijpen wat je voorstelt, maar ik heb de tv al 1 jaar, en heeft altijd in het netwerk gehangen.
Hij is bekabeld verbonden met de router, zou me toch sterk lijken dat ik hem plots na 1 jaar handmatig moet gaan verbinden ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

X-plosive schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:06:
Wat ik wel soms hoor is het "aan/uit" klikje, terwijl de televisie gewoon helemaal uit staat.
Dat is de "upgrade in standby" stand. Standaard instelling is geloof ik 2 uur nadat je hem hebt uitgezet en de TV zet zichzelf aan om naar nieuwe firmware te zoeken.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreke008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:18:
Kan ik begrijpen wat je voorstelt, maar ik heb de tv al 1 jaar, en heeft altijd in het netwerk gehangen.
Hij is bekabeld verbonden met de router, zou me toch sterk lijken dat ik hem plots na 1 jaar handmatig moet gaan verbinden ??????
Kon ik niet opmaken uit je verhaal? Toch handmatig instellen. Dan heb je een IP adres waar naar je kan pingen vanaf je computer en alsnog je verbinding testen. Netwerkpluggen zitten niet goed, kabel beschadigt, ...
Router uitschakelen, opnieuw inschakelen. Zitten er led indicators op de poorten van de router?
Wat is er veranderd in jou installatie sinds je geen netwerk meer hebt op Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Ik denk dat ik het euvel gezien heb.

Ik denk dat de plug naar binnen gedrukt is nadat ik de tv opnieuw aangesloten heb.

Zou zoiets ook onder garantie vallen, zou toch niet mogen dat je de plug gewoon je tv indrukt, en nee geen geweld of dergelijke gebruikt met het opnieuw aansluiten, daar ben ik veels te zuinig op mijn spullen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een aantal dagen dat onder Internet@TV de NU.NL app niet meer werkt. Hij geeft steeds een verbindingsfout. De Sport versie van deze app werkt wel. Overigens werkt dezelfde app ook niet meer op mijn blu-ray speler die ook de Internet@TV functie heeft.
ZIjn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:20:
Heb al een aantal dagen dat onder Internet@TV de NU.NL app niet meer werkt. Hij geeft steeds een verbindingsfout. De Sport versie van deze app werkt wel. Overigens werkt dezelfde app ook niet meer op mijn blu-ray speler die ook de Internet@TV functie heeft.
ZIjn er meer mensen met dit probleem?
Is al 3 weken bekend bij Samsung dus we moeten allemaal wachten tot ze het oplossen. Als het goed is werkt Twitter bij jou ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 29-06-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
4 dagen geleden gemaild, vandaag maar eens gebeld, zou ja ook al 2 weken geleden een brief hebben gekregen waar ik mee verder kon, nee hoor geen brief gekregen.

Kreeg te horen dat het te druk was en dat ik nog eens wat van hun hoorde.
Telefoon nummer achtergelaten, maar nee hoor vandaag niet eens terug gebeld.

Het gaat niet goed daar bij Samsung.

Ben dus nu al 4 weken bezig (buiten de problemen wat ik al had en niet zijn verholpen) met diverse problemen en tot op heden geen actie geweest wat eventueel zou kunnen leiden tot het verhelpen van de problemen.

Dit was mijn 1e maar ook tevens laatste Samsung tv, dat kan ik nu toch wel met zekerheid zeggen, alleen maar leiden en last, en gezien de prijs van de tv, echt schandalig hoe ze ermee omgaan, daar spaar je dan een jaar voor, en sommige misschien nog wel langer.

Overal lees je dat het vervangen van het moederbord niet leid tot de oplossing, toch kiezen ze daarvoor en zo kan ik nog wel even doorgaan, de problemen die ik ervaar zijn niet oplosbaar, ik ken mensen die hebben al 3 of 4 nieuwe tv's gekregen, allen het zelfde euvel, en dan ben je dus al 1 jaar verder, kun je voorstellen hoe gefrustreerd dat je daardoor wordt.
De meneer die de telefoon opnam, niet iemand die je helpen kon maar gewoon iemand die telefoontjes aannam met de mededing dat het druk was wist mij wel te vertellen dat 1 van de genoemde problemen gewoon normaal zijn, zeg ja daag, maar niet bij een tv met een adviesprijs van destijds € 2499,-
Monteur draait 3 schroeven dol van de achterplaat, nu trilt de tv bij bepaalde geluiden, antwoord was, wat vervelend meneer, denk ja daag wat heb ik daaraan, onderneem actie.
En zo kan ik nog even doorgaan.

Ik zal jullie verder op de hoogte houden van mij frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NU.nl doet het weer, nou Twitter nog.

Ik kreeg van Samsung Webcare het advies eens te kijken bij How To Guide om te leren hoe je Twitter moet installeren. Ik gebruik Twitter al meer dan een jaar en ik zou nu ineens niet meer weten hoe je Twitter moet installeren?

Bij wie van jullie met een 2010 model werkt Twitter wel?

Als ik op Twitter klik krijg ik de melding:

Service is unavailable due to network or service interference.

Update

Pfff .... eindelijk heeft Samsung de fout bij Twitter nu ook gezien .... ze gaan er mee bezig.

[ Voor 104% gewijzigd door GerCor op 30-06-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren spontaan een melding op het scherm met de vraag of ik wilde updaten van 3008 naar 3009.
Update laten uitvoeren, alles werkt nog:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi op tijd, die is van 11 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:56

xon

kan iemand met een c8700 (46) het volgende eens proberen:

Op het internetkanaal..dan naar dat filmbestelding...dan zie je een preview van een film die meteen begint met spelen. Als ik een andere trailer wil bekijken van een andere film dan lijkt dit niet te werken en geeft ie dat er problemen zijn met de verbinding. Aangezien de opstart trailer wel werkt lijkt me de verbinding geen probleem.

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt het over MovieMax? In dat geval ..... nergens last van, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:21:
Mooi op tijd, die is van 11 mei.
Ja, maar online updaten werkte bij mij nooit; ook niet handmatig.
Nu dus wel en nog wel automatisch; das pas Samsung toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zou het moeten werken maar dan iets eerder die melding graag. Niet 2 maanden later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Laatst online: 11-09 07:58
WOW!!! Dit wordt mijn volgende media player voor mijn UE46C8700.

MET FULL 3D ondersteuning!

Check: http://www.xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_ark schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:16:

Ziet er fancy uit; ben benieuwd naar jouw eerste review ergens in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m_ark schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:16:

Waar staat er dat er Full 3D support inzit dan? Ik zie het nergens staan TBH. Lijkt erop dat het gewoon hetzelfde is als elke andere recente mediaplayer dat deze gewoon half sbs 3d .mkv-tjes afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:22
keepitfrosty schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:13:
[...]

Waar staat er dat er Full 3D support inzit dan? Ik zie het nergens staan TBH. Lijkt erop dat het gewoon hetzelfde is als elke andere recente mediaplayer dat deze gewoon half sbs 3d .mkv-tjes afspeelt.
offtopic:
Gefeli Frosty!

Ze noemen idd niet echt veel details, behalve waar de HDMI 1.4 specificatie zelf voor staat
with new capabilities designed to push the boundaries of the HD experience. The Xtreamer prodigy features the critical infrastructure for implementing 3D video in the home, defining input/output protocols that will allow 3D displays and source devices to communicate through an HDMI link. The video resolutions can go far beyond 1080p, supporting next-generation displays that will rival the Digital Cinema systems used in many commercial movie theaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond problemen met mijn TV. De AB deed het maar voor de helft, alle zenders behalve Ned1 gaf Gecodeerd signaal en mijn Iphone kon de Tv ook niet meer vinden. Tv aantal keer in- en uitgeschakeld, CI+ module er paar keer in en uit, niets hielp.

Toen maar de exit knop op de AB ingedrukt en ingedrukt gehouden tot de mededeling: Terug naar fabrieksinstellingen?

Nu werkt alles weer perfect (behalve Twitter die het al 4 weken niet meet doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 vragen.

Is er ook iemand met een Ziggo CI+ module die de Duitse zenders in postcodegebied 6001 niet kan ontvangen?

Zijn er ook gebruikers met een UPC CI+ module die kunnen bevestigen dat je niet alleen de digitale zenders kunt installeren maar wanneer je de zenders installeert alle zenders, analoog en digitaal, geïnstalleerd worden en dit te maken heeft met foute software van Samsung en niet met UPC?

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 13-07-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
  • Laatst online: 19-02-2024
GerCor schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:08:
2 vragen.

Is er ook iemand met een Ziggo CI+ module die de Duitse zenders in postcodegebied 6001 niet kan ontvangen?

Zijn er ook gebruikers met een UPC CI+ module die kunnen bevestigen dat je niet alleen de digitale zenders kunt installeren maar wanneer je de zenders installeert alle zenders, analoog en digitaal, geïnstalleerd worden en dit te maken heeft met foute software van Samsung en niet met UPC?
Ik heb de UPC CI+, maar heb eerlijk gezegd geen idee. Tijdens de installatie heeft mijn tv zonder CI+ kaart ongeveer 300 zenders gevonden (radio en tv), dus analoog. Daarna is de CI+ module de tv in gegaan en bekijk ik nu de zenders vanuit mijn pakket en volgens mij is dat digitaal en digitaal+HD en kijk ik niet meer analoog.

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke Silverback.... het probleem bij die gebruiker is dat de gebruiker niet kan kiezen om alleen naar digitale zenders te kijken. Als die gebruiker bijvoorbeeld naar Ned1 (digitaal) kijkt en dan naar Ned2 schakelt, Ned2 analoog is.

Hoe kun je dat dan voorkomen? Hoe stel je dat in? Ik weet nog dat ik dat bij Ziggo ook een keer had (schrok me dood, dacht dat de Tv kapot was ..... zo'n slecht beeld) en heb toen de Tv geresset en de analoge zenders niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:48:
Oke Silverback.... het probleem bij die gebruiker is dat de gebruiker niet kan kiezen om alleen naar digitale zenders te kijken. Als die gebruiker bijvoorbeeld naar Ned1 (digitaal) kijkt en dan naar Ned2 schakelt, Ned2 analoog is.

Hoe kun je dat dan voorkomen? Hoe stel je dat in? Ik weet nog dat ik dat bij Ziggo ook een keer had (schrok me dood, dacht dat de Tv kapot was ..... zo'n slecht beeld) en heb toen de Tv geresset en de analoge zenders niet geïnstalleerd.
Ik kan gewoon de zender lijst van DTV laten zien, dan zijn alle analoge zenders eruit gefilterd. Ik kom dan ook tijdens het zappen geen analoge zenders tegen verder. Wellicht staat die bij jou nu op DTV+analoog. Geen idee meer hoe ik dat zo heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempke73
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik weet het effe niet meer.

Sinds gisteren m'n schotel voorzien van een 23,5 kop voor de HD zenders van Canal Digitaal en daarbij ook m'n abonnement laten aanpassen voor Basis HD.

Ik heb een Samsung 55c8700 en laat deze op op 19,2 em 23,5 alles scannen, maar ik kan geen enkele HD zender vinden die ik in het pakket zou moeten hebben. Ik vind wel op beide satellieten de gewone zenders NED1, NED2, RTL, SBS enz...maar geen enkele HD versie...wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
GerCor schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:48:

Ik sluit mij aan bij wat keepitfrosty zegt. Ik heb bij alles DTV staan en heb niets apart hiervoor ingesteld, Ik zal het vanavond nog eens checken.

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graag Silverback, en kun je dan ook uitleggen hoe je alleen DTV selecteert? Lukt dat tijdens de installatie of kan dat ook achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lempke73;

TV geinstalleerd volgens deze handleiding van Samsung?

http://www.samsung.com/nl...tie2010_CanalDigitaal.pdf

Vooral fabrieksreset (punt 32) en het hebben van de meest recente firmware voor de TV is belangrijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
GerCor schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:59:
Graag Silverback, en kun je dan ook uitleggen hoe je alleen DTV selecteert? Lukt dat tijdens de installatie of kan dat ook achteraf?
Wellicht heel suf, maar ik heb niets geselecteerd. Dat heeft ie automatisch gedaan. Als ik in kanaalbeheer kijk, Zijn er een aantal submenu's
Alle
TV
Radio
Overige (meen ik)
Analoog
Overige en Analoog zijn leeg, dus ik kan niet eens een analoge zender kiezen.
Dit is allemaal automatisch geconfigureerd tijdens de installatie van de CI+ module en heb daarna niets meer hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks Silverback.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Even weer een update van mij.

Ze hebben vrijdag de tv opgehaald, wel een leentoestel gekregen dat viel dan weer mee.
De monteur zag ook dat ik wel gelijk had betreft de aangegeven problemen.

Ben eens benieuwd wat eraan gedaan gaat worden, zou tussen de 1 en 2 weken duren voor ik hem terug had.
Balen als je in het bezit bent van zo'n dure tv en je hebt er alleen maar problemen mee.

Hoop echt dat ze heb omwisselen voor de D-serie of dat ze mij het aankoopbedrag terug geven, heb echt totaal geen vertrouwen meer in de C-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kunnen ze beter het aankoopbedrag teruggeven, de D serie is een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Laten we het er maar op houden dat ik het belangrijkste vind dat het probleem opgelost gaat worden.
De C-serie daar heb ik mijn neus van vol.

Het vertrouwen is er gewoon niet meer, en als je bedenkt dat de garantie achter een maand of 10 afgelopen is dan hou ik mijn hart vast, dus daarom wil ik graag dat in die 10 maanden het probleem definitief opgelost gaat worden.

Als het vertrouwen er niet meer is dan let je op alles en dan ergert men zich ook aan echt alles.
vb. ik wil dus graag op een eenvoudige manier timeshiften, als je hem dan op Guide+ zet dan valt hij iedere dag om 00.00 uur uit en blijft opnieuw opstarten.
Ik had bij een volume instelling van 7 - 8 aan de rechterkant een trilling, heel irritant als je een film of gewoon tv kijkt, antwoord van de monteur was, dan moet je hem op de samsung gids zetten, probleem is bekent, nou dit is voor mij niet acceptabel, het zit erop en dan hoort het ook te werken.
Bij het geluid kreeg ik het antwoord, dan moet je hem eens anders instellen qua geluid, zeg nee die 2 opties wil ik aanhebben dan vind ik het geluid beter.

Het kan toch niet zo zijn dat een gebruiker diverse instellingen niet kan gebruiken omdat de tv dan problemen geeft, en laten we eerlijk zijn 7 - 8 aan volume vind ik een normale stand, en dan hoort de tv niet te gaan trillen.
Qua beeld gaf de monteur mij wel een beetje gelijk, al verdedigde hij zich wel, ja elke edge-led tv heeft dat, zeg ja aan mij hoela, maar niet zoveel bij een tv die wat een adviesprijs heeft van € 2499,00 destijds.
Nee dat is onacceptabel voor mij, en dat een tv eens in de 1 - 2 - 3 weken spontaan uitvalt terwijl je tv kijkt lijkt me ook niet echt normaal.
Moederbord en touch-gedeelte is al eens vervangen, dus ben eens benieuwd wat ze daar dadelijk voor uitleg over hebben.
Internet heb ik al 3 weken niet meer, schijnbaar iets afgebroken aan het moederbord, plug gaat er wel in maar geeft geen verbinding, ooohh zei de monteur, die heeft wel wat veel speling, denk dat binnenin wat los gegaan is, pppfffff gek word je daar als gebruiker van, alleen maar problemen met het toestel.
En nu zit je te kijken naar een 32 inch en je zit 4,5 meter er vanaf.

Nu achteraf kan ik mij voor de kop slaan, ik wilde destijds de Panasonic 50VT20, maar mijn vrouwtje vond de Samsung mooier qua uiterlijk, schat hangt toch veel mooier aan de muur, en omdat de Samsung qua beeld goed uit de testen kwamen destijds toch het vrouwtje haar zin gegeven, nu heb ik zoiets van, had ik maar.

Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden als de tv weer terug is, of als ze toch kiezen voor een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp jouw ergenis heel goed Dreke008 maar ik heb met mijn 46C8700 die problemen niet. Ik gebruik Guide+plus niet. Zie de meerwaarde daarvan niet en het is software van derden. Ik hoop voor jou dat je het aankoopbedrag terugkrijgt zodat je helemaal vrij bent om te kiezen welk Tv je wilt hebben.

Ik lees trouwens ook de topic over de D-serie en ook over die Tv i.c.m. met de houding van Samsung naar klanten toe ben ik daar ook steeds minder enthousiast over. Samsung wordt steeds meer een dozenschuifclub met een arrogante houding naar klanten toe.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 17-07-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vorige week een ue55c8700 gekocht in de eruitdagen van BCC. Prachtig apparaat, met alleen het volgende probleem: als ik via een HDD een tijdje naar een MKV film gekeken heb krijg ik opeens een melding dat het usb apparaat ontkoppeld is. Om de HDD verder te kunnen gebruiken moet ik de USB connector eruittrekken en opnieuw aansluiten, en nar het punt spoelen waar de film was gestopt, en ongeveer een half uurtje verder herhaalt zich dit steeds weer :F .

Ik heb dit forum nageplozen maar ben niet iets vergelijkbaars tegengekomen, daarom heb ik me eens geregistreerd om te vragen of andere gebruikers dit verschijnsel bekend voorkomt. Laatste firmware op de tv gezet, heeft probleem niet verholpen. Instelling misschien? HDD is 3.5 inch usb drive met eigen voeding.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Als ex-C8700'er meld ik me nog even hier. De meesten hier zijn wel op de hoogte van de problemen die wij met verschillende C8700-exemplaren hebben gehad. Na de omruil naar een UE46D8000 hebben wij vanaf dat moment geen enkel probleem meer gehad. Aldus kunnen we nu wel met zekerheid concluderen dat er toch echt iets mis is geweest met het C8700-model an sich, jammer dat nog steeds onduidelijk is wat dan precies...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:10:
Hallo,

Ik heb vorige week een ue55c8700 gekocht in de eruitdagen van BCC. Prachtig apparaat, met alleen het volgende probleem: als ik via een HDD een tijdje naar een MKV film gekeken heb krijg ik opeens een melding dat het usb apparaat ontkoppeld is. Om de HDD verder te kunnen gebruiken moet ik de USB connector eruittrekken en opnieuw aansluiten, en nar het punt spoelen waar de film was gestopt, en ongeveer een half uurtje verder herhaalt zich dit steeds weer :F .

Ik heb dit forum nageplozen maar ben niet iets vergelijkbaars tegengekomen, daarom heb ik me eens geregistreerd om te vragen of andere gebruikers dit verschijnsel bekend voorkomt. Laatste firmware op de tv gezet, heeft probleem niet verholpen. Instelling misschien? HDD is 3.5 inch usb drive met eigen voeding.

Iemand?
Ik zit al een tijdje op dit forum en ken jouw probleem ook niet van gebruikers. Probeer eens een andere HDD zou ik zeggen. Ik heb zelf eentje met USB voeding.

@Wildfire. Tsja, en toch ben ik het niet met je eens want ik heb nergens last van. Dat er iets mis zou zijn met de C-serie, dat geloof ik dan ook niet. Het zijn eerder incidenten.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 17-07-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

GerCor schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:38:
[...]

Ik zit al een tijdje op dit forum en ken jouw probleem ook niet van gebruikers. Probeer eens een andere HDD zou ik zeggen. Ik heb zelf eentje met USB voeding.

@Wildfire. Tsja, en toch ben ik het niet met je eens want ik heb nergens last van. Dat er iets mis zou zijn met de C-serie, dat geloof ik dan ook niet. Het zijn eerder incidenten.
Als jij het een incident noemt als het met een paar verschillende exemplaren gebeurt... mjah.

Sorry, maar dat is echt geen incident meer, ook geen toeval. Plus ik heb kennissen die ook uit de C-reeks TV's hebben en enkele van hun ondervinden min of meer dezelfde problematiek.

Sinds de UE46D8000 geen enkel probleem meer gehad. En dat is dus het enige wat anders is nu: de TV zelf. Alle andere zaken daaromtrent, dus aangesloten apparatuur en ook de stroomvoorziening, is allemaal identiek.

En zoals al eerder gezegd: dat jij er geen last van hebt betekent niet dat het geen structureel probleem kan zijn. Als het bv. iets met de voeding is die reageert op het lichtnet, kan het best dat maar een select groepje er last van heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 17-07-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempke73
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:35:
@Lempke73;

TV geinstalleerd volgens deze handleiding van Samsung?

http://www.samsung.com/nl...tie2010_CanalDigitaal.pdf

Vooral fabrieksreset (punt 32) en het hebben van de meest recente firmware voor de TV is belangrijk.
Ja alles gedaan zoals het moest...ook de allerlaatste firmware aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lempke73: Heb je wel de Duitse HD zenders (bijv. ARD HD en ZDF HD)? Als je alleen de nederlandse HD zenders mist dan zou ik zeggen dat je schotel niet goed uitgericht staat en alleen de 19.2 satelliet ontvangt en niet de 23.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wildfire schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:07:
[...]

Als jij het een incident noemt als het met een paar verschillende exemplaren gebeurt... mjah.

Sorry, maar dat is echt geen incident meer, ook geen toeval. Plus ik heb kennissen die ook uit de C-reeks TV's hebben en enkele van hun ondervinden min of meer dezelfde problematiek.

Sinds de UE46D8000 geen enkel probleem meer gehad. En dat is dus het enige wat anders is nu: de TV zelf. Alle andere zaken daaromtrent, dus aangesloten apparatuur en ook de stroomvoorziening, is allemaal identiek.

En zoals al eerder gezegd: dat jij er geen last van hebt betekent niet dat het geen structureel probleem kan zijn. Als het bv. iets met de voeding is die reageert op het lichtnet, kan het best dat maar een select groepje er last van heeft.
Prima toch, ik lees een heleboel ellende over de D8000 op diverse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

GerCor schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:36:

[...]

Prima toch, ik lees een heleboel ellende over de D8000 op diverse sites.
Grappige reactie. Toen ik en anderen problemen hadden met de C8700 kwam jij aan met "maar ik niet" en waren de problemen van anderen met het model TV volgens jou niet kenmerkend voor het model an sich.

Nu met de D8000 waar ik geen problemen mee heb, zijn reacties van anderen blijkbaar opeens wèl kenmerkend en is het dus volgens jou opeens wel het model an sich aan te rekenen.

Tsja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die zijn ook niet kenmerkend. Dat maak jij er van.

Een aantal bezitters van de C8700 had problemen en een aantal D8000 bezitters heeft problemen. Beide zijn NIET kenmerkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
ik zit nog te k*tten met dlna.
met de samsung sw op de pc(waar mijn films op staan)lukt het prima.
maar als ik het via wmp doe ,ziet hij alleen de wmv en dvd's ,geen mkv's dus.
die samsung sw duurt gewoon 10 minuten voor dat iet gesynced is :r
is er een andere manier ?

[ Voor 6% gewijzigd door erikdeperik op 18-07-2011 20:17 ]

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Media splitsen over verschillende folders. Alleen folder delen met media die je wenst te bekijken, aantal beperken in folder. Andere toepassingen afsluiten. Via lan en niet via wifi werken. Dit lijkt te helpen op een P4 met 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FOX54321
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
GerCor schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:50:
Nee, die zijn ook niet kenmerkend. Dat maak jij er van.

Een aantal bezitters van de C8700 had problemen en een aantal D8000 bezitters heeft problemen. Beide zijn NIET kenmerkend.
Ik heb hier zelf ook een UE55C8700 en moet zeggen, ben zeer tevree, maar ik gaat nu wel ff een ½ uurtje afkloppen, want je weet maar nooit wat voor onheil je op je afroept :|

Mijn Systeem; Samsung UE65JU7500; Onkyo TX-NR646, Xtreamer Prodigy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:59:
Media splitsen over verschillende folders. Alleen folder delen met media die je wenst te bekijken, aantal beperken in folder. Andere toepassingen afsluiten. Via lan en niet via wifi werken. Dit lijkt te helpen op een P4 met 4GB.
vergeet te zeggen dat dit bedraad is.
tnx 4 de tip ,ga er naar kijken iig :)

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempke73
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:34:
@Lempke73: Heb je wel de Duitse HD zenders (bijv. ARD HD en ZDF HD)? Als je alleen de nederlandse HD zenders mist dan zou ik zeggen dat je schotel niet goed uitgericht staat en alleen de 19.2 satelliet ontvangt en niet de 23.5.
Daar moet ik even naar kijken...ik heb wel wat HD zenders in de lijst staan, maar of die er tussen staan weet ik niet.

Ik krijg nu wel alle Nederlandse zenders op beide LNB's door, zowel op 19,2 als op 23,5, maar ik zie geen enkel verschil in beeldkwaliteit.

Zijn de Nederlandse zenders op 23,5 alleen HD of staan op 23,5 ook nog de gewone zenders? Moet er achter de zendernaam nog een toevoeging HD staan?

De c8700 heeft toch zeker wel een HD decoder?

Misschien kan iemand mij een correcte zender export doormailen met de HD zenders van Canaldigitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lempke73:
Als je de kanalen installeert volgens de procedure in de eerder genoemde PDF-handleiding dan krijg je alle zenders keurig in je TV te staan met alle nederlandse HD zenders op plaats 1 t/m 10.Een export van de zenderlijst is dus niet nodig.
Ik heb het vermoeden dat je bij het installeren van de kanalen niet de antenne-keuze CD TVV Telesat gebruikt (de goede) maar de antenne-keuze Satelliet (de verkeerde).
Als je antenne-keuze CD TVV Telesat gebruikt wordt de correcte zenderlijst in enkele seconden geladen. Jij voert blijkbaar een volledige scan van de satellieten uit. Omdat daarbij de instellingen van de LNB niet goed staan scan je gewoon twee keer de 19.2 in, in plaats van 19.2 en 23.5.
Voor keuze CD TVV Telesat moet je wel firmware versie 3003 of hoger hebben. De laatste versie is 3009.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GerCor:

Blijkt dat ie met een andere (kleinere) USB HDD niet uitvalt. zal wel een grootte issue zijn....ik heb ook een humax decoder die met schijven groter dan 1 TB problemen heeft.

Anyway tnx voor de support :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:56:
Blijkt dat ie met een andere (kleinere) USB HDD niet uitvalt. zal wel een grootte issue zijn....ik heb ook een humax decoder die met schijven groter dan 1 TB problemen heeft.
Heb dit nog gezien op recorders: USB schijven met externe voeding gaan blijkbaar soms slapen en diep slapen en komen niet uit die toestand wanneer er opnames zijn. Dit fenomeen doet zich minder voor met USB schijven die geen externe voeding bezitten, kleiner dan 650 MB dacht ik zo uit het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Liempke73:

Ben zelf ook schotel gebruiker 3 LNB's en alles werkt op de C serie.
Als je info knop indrukt moet je kunnen zien of de NED kanalen HD zijn want dat staat er achter.
Ik denk dat de laatste opmerking van Hsd over uitrichting de enige oplossing is maar voordat je gaat draaien wil ik nog het volgende toevoegen!

Je hebt gaf aan dat je een 23,5 LNB in gebruik hebt genomen.Ik neem aan dat je daarmee een DUO LNB bedoelt. Daarvoor had je een singel LNB uitgericht op 19,2 (BVN).

Heb je de DUO LNB gemonteerd een de rechter kop? (als je in de schotel kijkt). Zo niet dan is dat je probleem. Heb je het wel dan kan het zijn dat je de LNB een stukje moet daaien. Op je DUO LNB huis staat wellicht een pijltje of driehoekje die naar beneden moet wijzen of een schuine streep die waterpas moet staan. De koppen moeten niet waterpas staan namelijk.

Hoop dat dit bijdraagt aan de oplossing. Succes en zie graag je feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens aan, YouTube moet bijgewerkt worden ...... dat doet het dus ook niet meer. Toch blij dat ik een internet Tv heb, kan ik tenminste leren hoe ik een stropdas moet strikken. Wat een FAIL club zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempke73
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:49:
@Lempke73:
Als je de kanalen installeert volgens de procedure in de eerder genoemde PDF-handleiding dan krijg je alle zenders keurig in je TV te staan met alle nederlandse HD zenders op plaats 1 t/m 10.Een export van de zenderlijst is dus niet nodig.
Ik heb het vermoeden dat je bij het installeren van de kanalen niet de antenne-keuze CD TVV Telesat gebruikt (de goede) maar de antenne-keuze Satelliet (de verkeerde).
Als je antenne-keuze CD TVV Telesat gebruikt wordt de correcte zenderlijst in enkele seconden geladen. Jij voert blijkbaar een volledige scan van de satellieten uit. Omdat daarbij de instellingen van de LNB niet goed staan scan je gewoon twee keer de 19.2 in, in plaats van 19.2 en 23.5.
Voor keuze CD TVV Telesat moet je wel firmware versie 3003 of hoger hebben. De laatste versie is 3009.
Sorry...inderdaad niet goed naar de handleiding gekeken...was inderdaad de CD TVV Telesat instelling. _/-\o_

Toch bedankt voor het blijven antwoorden, het werkt nu zoals het hoort en eindelijk HD :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
GerCor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:58:
Kijk eens aan, YouTube moet bijgewerkt worden ...... dat doet het dus ook niet meer. Toch blij dat ik een internet Tv heb, kan ik tenminste leren hoe ik een stropdas moet strikken. Wat een FAIL club zeg.
Inderdaad, mijne doet het na de update ook niet meer. Beetje jammer. Hopen dat ze het weer snel verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempke73
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:42:
@Liempke73:

Ben zelf ook schotel gebruiker 3 LNB's en alles werkt op de C serie.
Als je info knop indrukt moet je kunnen zien of de NED kanalen HD zijn want dat staat er achter.
Ik denk dat de laatste opmerking van Hsd over uitrichting de enige oplossing is maar voordat je gaat draaien wil ik nog het volgende toevoegen!

Je hebt gaf aan dat je een 23,5 LNB in gebruik hebt genomen.Ik neem aan dat je daarmee een DUO LNB bedoelt. Daarvoor had je een singel LNB uitgericht op 19,2 (BVN).

Heb je de DUO LNB gemonteerd een de rechter kop? (als je in de schotel kijkt). Zo niet dan is dat je probleem. Heb je het wel dan kan het zijn dat je de LNB een stukje moet daaien. Op je DUO LNB huis staat wellicht een pijltje of driehoekje die naar beneden moet wijzen of een schuine streep die waterpas moet staan. De koppen moeten niet waterpas staan namelijk.

Hoop dat dit bijdraagt aan de oplossing. Succes en zie graag je feedback.
Het is gelukkig opgelost, Hsd had het al vanaf het eerste moment juist...maar ik heb niet goed gelezen.

Overigens heb ik geen Duo LNB, maar een andere beugel gekocht voor m'n Visiosat schotel. Had eerst een Hotbird - Astra 1 beugel en deze vervangen voor Astra 1 - 2 - 3 beugel. Vervolgens de Astra 1 en 3 posities gevuld in de houder met de LNB's die ik had en de schotel opnieuw uitgelijnt met Astra 1...Astra 3 stond toen meteen goed.

Toch bedankt voor het meedenken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
milenko79 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:27:
[...]

Inderdaad, mijne doet het na de update ook niet meer. Beetje jammer. Hopen dat ze het weer snel verhelpen.
Ik vrees het ergste. Ze hebben het getest en volgens Samsung werkt de YouTube app gewoon. Volgens Samsung zal de Twitter app begin volgende week weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:46:
[...]

Ik vrees het ergste. Ze hebben het getest en volgens Samsung werkt de YouTube app gewoon. Volgens Samsung zal de Twitter app begin volgende week weer werken.
YouTube werkt hier na een update ook niet meer, via yahoo nog wel.
ondanks een paar missers ben ik zeer tevreden met mijn c7700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P.E, ik zeik net zolang door tegen die Sammy van Samsung WebCare totdat hij het lekker vindt. Die gasten werken met protocollen waar je misselijk van wordt.

Hij schrijft:

"Beste GerCor,

Wij hebben je melding over de Youtube App doorgestuurd naar de productspecialisten. Zij hebben ondervonden dat de App naar behoren werkt. We adviseren je om de App te activeren. Vervolgens komt er een melding in beeld dat deze wordt bijgewerkt
"

Yeah Right.... ik ben aangemeld bij de Tv, de app is geïnstalleerd, de Tv meldt dat er verbinding is ik sta ingelogd met een YouTube account. Wat wil hij dan nog meer van me? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:55:
P.E, ik zeik net zolang door tegen die Sammy van Samsung WebCare totdat hij het lekker vindt. Die gasten werken met protocollen waar je misselijk van wordt.

Hij schrijft:

"Beste GerCor,

Wij hebben je melding over de Youtube App doorgestuurd naar de productspecialisten. Zij hebben ondervonden dat de App naar behoren werkt. We adviseren je om de App te activeren. Vervolgens komt er een melding in beeld dat deze wordt bijgewerkt
"

Yeah Right.... ik ben aangemeld bij de Tv, de app is geïnstalleerd, de Tv meldt dat er verbinding is ik sta ingelogd met een YouTube account. Wat wil hij dan nog meer van me? 8)7
handstand-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik ken meerdere mensen met een samsung tv uit de c-serie, bij gene van allen werkt youtube meer (heb het dan over 4 toestellen).

Er is dus gewoon een probleem.
Volgens een thread op een cnet forum dat ik vond is youtube zelf verantwoordelijk voor updates aan de app en zou samsung hier niets ana kunnen doen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit waar is.

Gelukkig voor familie die de app vaak gebruikt werkt het wel via de yahoo app inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
milenko79, zojuist ging YouTube weer updaten .... alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de c8700 werkt prima, ook youtube. Nog steeds heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:10:
Hallo,

Iemand?
Blijkt aan de externe usb behuizing te liggen, in andere behuizing doet ook de grote schijf het probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aggregate
Vervolg (4) op mijn televisie is doorgebrand! :( : ( :(

tv is nu terug, na twee weken duurtest bij servicecentrum samsung in purmerent.
Bij terugkomst de mededeling dat de reparatie de vorige keer met defecte spullen is uitgevoerd (?)

Sammy staat nu weer een paar dagen aan en inderdaad alles doet het weer! Beeld is nu wel wat lichter maar daar is mee te leven en dat is af te stellen.

De vraag is nu voor hoelang ik heb weinig vertrouwen in de duurzaamheid van deze reparatie ik hoop dat dit mijn laatste post in de serie is :)

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
aggregate schreef op maandag 25 juli 2011 @ 04:02:
Vervolg (4) op mijn televisie is doorgebrand! :( : ( :(

tv is nu terug, na twee weken duurtest bij servicecentrum samsung in purmerent.
Bij terugkomst de mededeling dat de reparatie de vorige keer met defecte spullen is uitgevoerd (?)

Sammy staat nu weer een paar dagen aan en inderdaad alles doet het weer! Beeld is nu wel wat lichter maar daar is mee te leven en dat is af te stellen.

De vraag is nu voor hoelang ik heb weinig vertrouwen in de duurzaamheid van deze reparatie ik hoop dat dit mijn laatste post in de serie is :)

groet
Hoezo, post je niet meer ? of heb je al een akkoord met Samsung kunnen treffen over teruggaaf van je aankoopbedrag of wat anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sammy staat nu weer een paar dagen aan en inderdaad alles doet het weer!
Ik hoop dat dit mijn laatste post in de serie is
Dreke008 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:55:
[...]
Hoezo, post je niet meer ? of heb je al een akkoord met Samsung kunnen treffen over teruggaaf van je aankoopbedrag of wat anders ?
Is blijkbaar hersteld en aggregate hoopt dat het hierbij blijft. Staat nergens dat dit zijn laatste posting is in het forum.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:06:
[...]

[...]

[...]

Is blijkbaar hersteld en aggregate hoopt dat het hierbij blijft. Staat nergens dat dit zijn laatste posting is in het forum.
Ik ben eens benieuwd hoe het met de mijne afloopt. Hij is nu bij Samsung al een dikke week. Kijk nu 32 inch, leen tv.
Moederbord al eens vervangen en touch gedeelte, ben eens benieuwd wat er nu weer kapot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aggregate
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:06:

Nee, hoor!

Ik bedoelde dit is hoop ik de laatste post over problemen met de 55c8700 van Samsung. Hoewel ik er een hard hoofd in heb is alles nu helemaal in orde. (mag ook wel na drie reparaties waarbij alles is vervangen :-( )
Het heeft alleen weken geduurd allemaal en dat verwacht je niet van een scherm van 3k €.

Maar de afgelopen week heeft alles naar behoren gewerkt, alleen was het weer veel werk om alles netjes in te stellen.

Groet Aggregate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twitter werkt weer. Heeft 6 weken geduurd maar gewoon doorzeiken bij Samsung heeft blijkbaar resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik zit in het verkeerde topic.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motuncer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-08-2023
Hallo allemaal. Ik zit met een probleempje..

Ik wil CI+ van UPC op een UE46C8700 installeren maar mijn TV vindt helemaal geen digitale kanalen.

Ik heb de landinstelling "ander" gekozen (zowel digitaal als analoog) en de UPC instellingen bij automatisch opslaan ingevoerd:

Zoekmodus: snel
Netwerk: handmatig
Netwerk-ID: 43146 (ZH)
Frequentie: 164000
Modulatie: 64QAM
Symboolfrequentie 6900

Helaas vind hij dan alleen analoge kanalen.

Ik lees in dit forum dat het anderen wel is gelukt om de module te installeren. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Ik heb trouwens de CAM module nog niet in de TV gestopt en heb firmware versie 3009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een Samsung UE40D5000 aanschaffen. Bij bcc werd mij gezegd dat CMR Hz niet gelijk is aan Hz. Hij zei mij dat CMR Hz 100 in feite 50 Hz is. Dus CMR Hz 400 is 200 Hz. Op duitse vergelijkingssites wordt hierover ook gesproken. Wat is hiervan waar. Ik zag de genoemde tv. Deze trok bij ieder bewegend beeld steeds naar scherp. Verkoper zei dat dit kwam door genoemde lage Hz.

Heeft deze verkoper gelijk of willen ze me gewoon de Philips verkopen.

Heel graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twitter app werkt nog niet 100% en Yahoo! helemaal niet meer. Samsung weet er van en gaan een oplossing zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wil de TV nu iedere keer dat ik Internet@TV opstart de Funda app updaten., dus ieder keer opnieuw.
Die Funda app intereseert me helemaal niet maar ik kan hem niet eens deinstalleren omdat hij in de aanbevolen lijst van Samsung staat.
Wat mij betreft mag die hele aanbevolen sectie well weg. Ik bepaal liever zelf welke apps er in mijn TV staan.
Pagina: 1 ... 40 ... 45 Laatste