Laten we het er maar op houden dat ik het belangrijkste vind dat het probleem opgelost gaat worden.
De C-serie daar heb ik mijn neus van vol.
Het vertrouwen is er gewoon niet meer, en als je bedenkt dat de garantie achter een maand of 10 afgelopen is dan hou ik mijn hart vast, dus daarom wil ik graag dat in die 10 maanden het probleem definitief opgelost gaat worden.
Als het vertrouwen er niet meer is dan let je op alles en dan ergert men zich ook aan echt alles.
vb. ik wil dus graag op een eenvoudige manier timeshiften, als je hem dan op Guide+ zet dan valt hij iedere dag om 00.00 uur uit en blijft opnieuw opstarten.
Ik had bij een volume instelling van 7 - 8 aan de rechterkant een trilling, heel irritant als je een film of gewoon tv kijkt, antwoord van de monteur was, dan moet je hem op de samsung gids zetten, probleem is bekent, nou dit is voor mij niet acceptabel, het zit erop en dan hoort het ook te werken.
Bij het geluid kreeg ik het antwoord, dan moet je hem eens anders instellen qua geluid, zeg nee die 2 opties wil ik aanhebben dan vind ik het geluid beter.
Het kan toch niet zo zijn dat een gebruiker diverse instellingen niet kan gebruiken omdat de tv dan problemen geeft, en laten we eerlijk zijn 7 - 8 aan volume vind ik een normale stand, en dan hoort de tv niet te gaan trillen.
Qua beeld gaf de monteur mij wel een beetje gelijk, al verdedigde hij zich wel, ja elke edge-led tv heeft dat, zeg ja aan mij hoela, maar niet zoveel bij een tv die wat een adviesprijs heeft van € 2499,00 destijds.
Nee dat is onacceptabel voor mij, en dat een tv eens in de 1 - 2 - 3 weken spontaan uitvalt terwijl je tv kijkt lijkt me ook niet echt normaal.
Moederbord en touch-gedeelte is al eens vervangen, dus ben eens benieuwd wat ze daar dadelijk voor uitleg over hebben.
Internet heb ik al 3 weken niet meer, schijnbaar iets afgebroken aan het moederbord, plug gaat er wel in maar geeft geen verbinding, ooohh zei de monteur, die heeft wel wat veel speling, denk dat binnenin wat los gegaan is, pppfffff gek word je daar als gebruiker van, alleen maar problemen met het toestel.
En nu zit je te kijken naar een 32 inch en je zit 4,5 meter er vanaf.
Nu achteraf kan ik mij voor de kop slaan, ik wilde destijds de Panasonic 50VT20, maar mijn vrouwtje vond de Samsung mooier qua uiterlijk, schat hangt toch veel mooier aan de muur, en omdat de Samsung qua beeld goed uit de testen kwamen destijds toch het vrouwtje haar zin gegeven, nu heb ik zoiets van, had ik maar.
Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden als de tv weer terug is, of als ze toch kiezen voor een andere oplossing.
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad