Bij mij idemdito, geen herkenning van de receiver door anynet.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:18:
Kom net van de Media markt adam bijlmer en de nieuwe 40D8000 mogen aanschouwen, de 46D8000 is niet eens uitgepakt, was al verkocht voordat ze hem konden laten zien. :-) echt een pracht tv de 46 moet 2.100,- of 2.200 kosten, is wel een karige uitvoering, dus zonder nieuwe brillen en zonder touch remote control, zal wel een extra 3d kit worden of zo, ik had al gelezen dat ze de d8000 met een zo laag mogelijke prijs wouden brengen, maar of dit nu de manier is .....
In ieder geval is de tv helemaal top en ik ga hem zeker aanschaffen, maar wacht nog tot de zomer als ie goed betaalbaar is en waarschijnlijk wel een keer incl. nieuwe brillen en touche remote control wordt geleverd.
Ik heb hetzelfde probleem, 2 keer monteur over de vloer, maar geen arc anynet ziet geen receiver..Nah! schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:56:
[...]
Thanks voor de tip, maar helaas geen succes. Anynet op de TV staat aan en HDMI control op de receiver. Ik zie alleen het menu item 'receiver' niet bij Anynet...???
Ik heb sterk het vermoeden dat ARC niet werkt. Is er een manier om dit te testen? En ik dacht dat er nog iemand was hier op het forum, waarbij ARC ook niet werkt? Misschien is er sprake van een productie fout...
Ik vind het nog aardig van Samsung dat ze een monteur sturen, of heb je die zelf laten komen?
Anynet+ is een functie waarmee u alle aangesloten Samsung-apparaten die Anynet+ ondersteunen, kunt bedienen met de afstandsbediening van de Samsung-tv. Het Anynet+-systeem kan alleen worden gebruikt bij Samsung-apparaten die zijn voorzien van de Anynet+-functie. Om u ervan te verzekeren dat uw Samsung-apparaat deze functie heeft, kunt u controleren of er een Anynet+-logo op het apparaat staat.
Anynet+ is een functie waarmee u alle aangesloten Samsung-apparaten die Anynet+ ondersteunen, kunt bedienen met de afstandsbediening van de Samsung-tv. Het Anynet+-systeem kan alleen worden gebruikt bij Samsung-apparaten die zijn voorzien van de Anynet+-functie. Om u ervan te verzekeren dat uw Samsung-apparaat deze functie heeft, kunt u controleren of er een Anynet+-logo op het apparaat staat.
[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 12-03-2011 19:33 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik heb een onkyo 708 en samsung 7700 led in het begin zag hij de onkyo, maar na een update niet meer, en na alle updates daarna nog steeds geen arc. ze hebben zelfs het mainboard vervangen.GerCor schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:25:
Ik vind het nog aardig van Samsung dat ze een monteur sturen, of heb je die zelf laten komen?
anynet of niet arc moet toch kunnen werken
Goedenavond!
-Is het (al) mogelijk om in te stellen dat een opname wat uitloopt zodat ik niet steeds het einde mis?
-Wat doet de laatste firmware (beter)?
Groet Martijn
-Is het (al) mogelijk om in te stellen dat een opname wat uitloopt zodat ik niet steeds het einde mis?
Groet Martijn
[ Voor 27% gewijzigd door mbroeren op 12-03-2011 22:40 ]
Verwijderd
@GerCor: AnyNet is de HDMI Control functie die Samsung nog met wat extra functionaliteit heeft uitgebreid. Deze extra functionaliteit werkt inderdaad alleen met een ander Samsung apparaat, maar de basis HDMI Control functies werken ook met apparaten van een andere fabrikant. Als ik op mijn Tv en receiver de ARC functie activeer dan kan ik bijvoorbeeld met de afstandsbediening van de Tv de receiver harder en zachter zetten.
Waarom het bij Nah! niet werkt terwijl hij dezelfde receiver heeft als ik kan ik echter nog niet verklaren.
@Nah!: Welke firmware versies heb je eigenlijk. Ik heb voor de Tv 3007.1 en voor de receiver versie 98 met de AirPlay update. Als ik de firmware release notes van Denon lees dan zijn er in het verleden wat problemen met HDMI Control geweest die inmiddels zijn opgelost.
De HDMI kabel moet ook aan de 1.4a specificaties voldoen om ARC te laten werken.
Waarom het bij Nah! niet werkt terwijl hij dezelfde receiver heeft als ik kan ik echter nog niet verklaren.
@Nah!: Welke firmware versies heb je eigenlijk. Ik heb voor de Tv 3007.1 en voor de receiver versie 98 met de AirPlay update. Als ik de firmware release notes van Denon lees dan zijn er in het verleden wat problemen met HDMI Control geweest die inmiddels zijn opgelost.
De HDMI kabel moet ook aan de 1.4a specificaties voldoen om ARC te laten werken.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 23:01 ]
Dames!
Ik wil vragen, of je met bijvoorbeeld de C7700 een mooie zenderlijst kan maken, van bijvoorbeeld:
1: Digitaal ZIGGO Nederland 1 HD
2: Analoog ZIGGO Nederland 3
3: Digitaal Canal Digitaal DVB-S2 Nederland 3 HD (M.b.v. een CI kaart)
Met andere woorden; kun je de tuners van de TV zo instellen, dat je satelliet zenders en analoge/digitale kabel tv zenders met elkaar kunt mixen. Zonder gebruik te maken van de Favorietenlijst. Zo nee, kun je de nummering van de favorietenzenders aanpassen?
Ik wil vragen, of je met bijvoorbeeld de C7700 een mooie zenderlijst kan maken, van bijvoorbeeld:
1: Digitaal ZIGGO Nederland 1 HD
2: Analoog ZIGGO Nederland 3
3: Digitaal Canal Digitaal DVB-S2 Nederland 3 HD (M.b.v. een CI kaart)
Met andere woorden; kun je de tuners van de TV zo instellen, dat je satelliet zenders en analoge/digitale kabel tv zenders met elkaar kunt mixen. Zonder gebruik te maken van de Favorietenlijst. Zo nee, kun je de nummering van de favorietenzenders aanpassen?
Gulfstream G650
Verwijderd
hi,
inmiddels heb ik de UE46D8700 een half jaar, 0 problemen (klop klop), ook niet het vaker voorkomende uit en weer inschakelen....
vroeg me af of er al workarounds zijn om toch je ondertitels te streamen naar de tv... is hier al iets voor? verder las ik over een tool van de VLC speler die de ondertitels op een andere manier aan je files plakt waardoor het wel zou gaan? echter werkt dit dan ook draadloos? (heb nog gesnuffeld hier in het forum maar niet echt bruikbare info's gevonden...)
inmiddels heb ik de UE46D8700 een half jaar, 0 problemen (klop klop), ook niet het vaker voorkomende uit en weer inschakelen....
vroeg me af of er al workarounds zijn om toch je ondertitels te streamen naar de tv... is hier al iets voor? verder las ik over een tool van de VLC speler die de ondertitels op een andere manier aan je files plakt waardoor het wel zou gaan? echter werkt dit dan ook draadloos? (heb nog gesnuffeld hier in het forum maar niet echt bruikbare info's gevonden...)
Weet iemand of en wanneer de 'oude' modellen naar Smart-TV overgaan?
Snap werkelijk helemaal niets van je berichtVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:39:
hi,
Je hebt de D8700 al een half jaar
Subs & netwerk gaan niet samen TENZIJ
1: Je samygo oid gebruikt (zie eerdere post van mij in dit topic) Door samygo denkt de TV dat ze lokaal staan (media & srt sub)
2: Je de subs in je media (dus als beeldinformatie) mee-encodeerd
Wat je beschrijft over die tool is voor het geval dat een MKV embedded srt streams bevat. Dan kan je ze middels mkvextract uit de MKV rippen en als tekstbestand ernaast zetten. De tv kan tot op heden nog geen embedded srt streams aan namelijk.
edit:
@hieronder, is er toch wel We merken het wel
en @ daaronder, ja, vind de bezel van de nieuwe echt gaaf. Maarja, heb de C8700 al, en het werkt zoals hij moet werken, dus ik klaag niet
Daarbij dacht ik ook dat de nieuwe wat flottere procs aan boord had, maar dat kan ik verkeerd hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door LinuX-TUX op 14-03-2011 20:00 ]
Er is geen D8700. Hij bedoelt, denk ik, dat hij de UE46C8700 heeft. In de nieuwe reeks, die deze maand uitkomt, is er ook geen D8700. Wel een D8000.LinuX-TUX schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:22:
[...]
Je hebt de D8700 al een half jaar? Dan ben ik stikjaloers. Had je hem aangeboden gekregen als preview model
?
Verwijderd
ik begrijp niet helemaal waarom iedereen zo lyrisch is van de nieuwe D8000; net even de specs vergeleken tussen UE55C8700 en de D8000 46". Mogelijk dat nog niet alle specs zijn vrijgegeven, maar tot nu toe lijkt het alsof de C8700 niet echt onder doet voor de D8000. Ik ben benieuwd naar de eerste reviews
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds een aantal maanden de UE55C8700 en daarbij heb ik ook de Home surrounding set HT_C5900 gekocht om optmaal van mijn 3d films te genieten zowel beeld als geluid. De meeste dingen werken perfect alleen heeft mijn tv en dv speler moeite met srt files. Via het streamen van bijv mkv met srt files ingebakken pakt hij de ondertitels niet, losse srt pakken ze ook allebei niet. ook niet met gewoon een divx of zo. Als ik bij voorbeeld een vob files wil checken kan ik ook geen ondertiteling of audio kiezen.ook het geluid doet het dan op een gegeven moment niet. Ik vind best wel jammer. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of kan de tv en de dvdspeler het gewoon niet aan.?
Alvast bedankt
Ik heb sinds een aantal maanden de UE55C8700 en daarbij heb ik ook de Home surrounding set HT_C5900 gekocht om optmaal van mijn 3d films te genieten zowel beeld als geluid. De meeste dingen werken perfect alleen heeft mijn tv en dv speler moeite met srt files. Via het streamen van bijv mkv met srt files ingebakken pakt hij de ondertitels niet, losse srt pakken ze ook allebei niet. ook niet met gewoon een divx of zo. Als ik bij voorbeeld een vob files wil checken kan ik ook geen ondertiteling of audio kiezen.ook het geluid doet het dan op een gegeven moment niet. Ik vind best wel jammer. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of kan de tv en de dvdspeler het gewoon niet aan.?
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 20:41 ]
De nieuwe serie staat op de Samsungsite. En wat ook aardig is. Als je naar het nieuwe D model gaat en je kijkt bij kenmerken, scroll dan naar beneden en daar kun je Allshare (PCSW) software downloaden en installeren op je PC.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:47:
ik begrijp niet helemaal waarom iedereen zo lyrisch is van de nieuwe D8000; net even de specs vergeleken tussen UE55C8700 en de D8000 46". Mogelijk dat nog niet alle specs zijn vrijgegeven, maar tot nu toe lijkt het alsof de C8700 niet echt onder doet voor de D8000. Ik ben benieuwd naar de eerste reviews
[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 15-03-2011 00:34 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Hallo,
Ik heb de 55c8700 gekocht en gebruik deze icm de UPC media box HD. De mediabox is zonder DVR omdat ik in de veronderstelling was dat ik de PVR functie van samsung zou kunnen gebruiken voor het opnemen en timeshiften. Aangezien de mediabox geen gebruik maakt van een tuner (want aangesloten via HDMI) gaat dit niet werken?
Betekent dit dat alle functies zoals EPG, PVR, etc. onbruikbaar zijn icm UPC? Wat gebeurt er als ik een verbinding maak tussen de mediabox antenne uitgang en de TV tuner? Werkt het dan wel maar alleen met lagere beeldkwaliteit?
Bedankt voor de reactie(s)!
Groet!
Ik heb de 55c8700 gekocht en gebruik deze icm de UPC media box HD. De mediabox is zonder DVR omdat ik in de veronderstelling was dat ik de PVR functie van samsung zou kunnen gebruiken voor het opnemen en timeshiften. Aangezien de mediabox geen gebruik maakt van een tuner (want aangesloten via HDMI) gaat dit niet werken?
Betekent dit dat alle functies zoals EPG, PVR, etc. onbruikbaar zijn icm UPC? Wat gebeurt er als ik een verbinding maak tussen de mediabox antenne uitgang en de TV tuner? Werkt het dan wel maar alleen met lagere beeldkwaliteit?
Bedankt voor de reactie(s)!
Groet!
- Hoe stream je?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:40:
Hallo,
Alvast bedankt
- Is de bestandsnaam van de losse srt gelijk aan die van de avi/mkv ?
- Verder wordt in dit topic meerdere malen vermeld dat middels DNLA streamen de subs nooit werken. Alternatief om het via het netwerk wel te laten werken is middels SamyGO. Effectief mount je dan een samba share / NFS share lokaal in een mapje waardoor de TV denkt dat het een lokaal bestandssysteem is. Losse srt ernaast zetten op de netwerkshare met dezelfde naam en het functioneerd hier prima
We hebben weer een leuke app erbij, vTuner, internetradio. Werkt alleen nog niet 100%.......
[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 15-03-2011 11:31 ]
@LinuX-TUX
En is het nog gelukt om een (willekeurige) WiFi dongle aan de praat te krijgen?
Toevallig ook nog gekeken naar een softcam
voor de C8700...?
Toevallig ook nog gekeken naar een softcam
[ Voor 4% gewijzigd door N97 op 15-03-2011 15:19 ]
Is een lijstje van op de samygo website. Helaas zit ik met het probleem dat ik specifiek een 5Ghz band dongle nodig heb en al die chips dat niet ondersteunen. Dus daar ben ik nooit mee door gegaanN97 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:19:
@LinuX-TUX
Toevallig ook nog gekeken naar een softcamvoor de C8700...?
Softcam daarentegen staat echt op een laag pitje. Ga ik als ik weer wat vrije tijd voor heb dieper op in. Moet kunnen voor m'n gevoel, helaas zijn de technische uitbuitingen via SamyGo tot op heden erg gelimiteerd. (in hoeverre je de hardware kan aanspreken/uitlezen etc)
Werkt hier perfect!! Wat werkt er dan niet 100%??GerCor schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:22:
We hebben weer een leuke app erbij, vTuner, internetradio. Werkt alleen nog niet 100%.......
Werkt nu redelijk, maar toen ik het installeerde bleef de app een paar keer haken bij 'aansluiten' .....dus, Tv uitgezet, weer aangezet..... en toen ging het weer. Had in het begin veel meer zenders. Zo heb ik nu BNR radio geselecteerd maar in de lijst zelf komt BNR nu niet meer voor, Heb maar een stuk of 20 zenders zo op het eerste gezicht.
Sorry, niet goed gekeken..... werkt perfect.
Sorry, niet goed gekeken..... werkt perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 15-03-2011 21:53 ]
De TV heeft 3007.1 en van de Denon weet ik het niet. Ik vermoed dat de Denon de laatste versie heeft, maar ik kon zo gauw geen versie vinden. De firmware update functie geeft aan dat er geen nieuwere versie is.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:41:
De AirPlay update kan ik niet installeren, maar dat komt misschien omdat ik mijn receiver niet geregistreerd heb.
De kabel tussen mijn reveiver en de TV is HDMI 1.4a
Zijn er nog tips? Of werkt ook bij mij ARC niet?
BTW weet iemand wat de audio delay is als je een externe bron gebruikt? In mijn geval heb ik een PlayonHD Mini 2. Na een hoop getest heb ik de delay nu op 140ms staan.
Verwijderd
@Nah!: Het begint er inderdaad op te lijken dat het bij jou hardwarematig niet werkt.
De Airplay update is alleen beschikbaar tegen betaling. Maar bij mij werkte ARC ook al voor die update dus ik denk niet dat dat het probleem is.
De Airplay update is alleen beschikbaar tegen betaling. Maar bij mij werkte ARC ook al voor die update dus ik denk niet dat dat het probleem is.
vreemd, ik kan wel met de onkyo ab de tv bedienen, dus anynet werkt wel, maar de tv ziet geen apparaten, en ik heb een andere 1.4 hdmi kabel geprobeerd en nog geen arc
Inderdaad vreemd. Ik heb voor de gein - heeft niks met ARC te maken - mijn JVC camcorder weer eens aangesloten omdat de Onkyo niet gezien wordt bij sommigen. Mijn Tv ziet de JVC GZ HD300 wel bij tools. Ik krijg dan een menu met :
- HDMI-CEC
- Televisie kijken
- GZ-HD300 MENU
- GZ-HD300 INFO
En als ik in het menu van de TV kijk staat de camcorder er netjes met naam en alles tussen.
Geen idee of het een HDMI 1.3 is of 1.4.
- HDMI-CEC
- Televisie kijken
- GZ-HD300 MENU
- GZ-HD300 INFO
En als ik in het menu van de TV kijk staat de camcorder er netjes met naam en alles tussen.
Geen idee of het een HDMI 1.3 is of 1.4.
Ik zie reeds de nieuwe 46D8000 online staan voor nog geen 2100 euro, is deze D8000 het nieuwe topmodel, vergelijkbaar met onze C8700?
Als dat zo is dan is de D8000 bij introductie een stuk goedkoper als toen ik vorig jaar Juni de C8700 kocht.....
Als dat zo is dan is de D8000 bij introductie een stuk goedkoper als toen ik vorig jaar Juni de C8700 kocht.....
Hee Wildfire, zit even terug te zoeken wat je opstelling is bij jouw thuis. UPC/Ziggo/Digitenne ? Werd het bij jou op een gegeven moment aantoonbaar of blijft het sporadisch en hoe heb je dat ze duidelijk kunnen maken/bewijzen? Kon je het geforceerd reproduceren bv?Wildfire schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:23:
[...]
Er is geen D8700. Hij bedoelt, denk ik, dat hij de UE46C8700 heeft. In de nieuwe reeks, die deze maand uitkomt, is er ook geen D8700. Wel een D8000.
Zit hier zelf nu ook met het volgende. (niet omdat ik hoop zo een nieuwe TV te scoren, dit is echt serieus)
• Woensdag avond, lekker aan de eettafel wat TV volgen, gaat opeens het beeld op zwart (+/- seconde)
• Zitten een half uur later samen op de bank, ander kanaal (geloof Net 5 oid), gaat het beeld voor echt 5 seconde op zwart. Als een gek op 1 gezet, kijken of het de 'uitzendgroep' was die in Hilversum misschien last had hiervan. Die deed het wel, maar terugschakelend naar Net 5 deed die het ook (al)weer.
• Was het hierna een beetje beu en hield al snel m'n hart vast omdat (jij) dit probleem hier ook was besproken in het verleden. Heb toen de TV in de slaapkamer ook aangezet (Digitenne, antenne aan zelfde zijde van het huis), zelfde kanaal, geluid wat harder en verdomd. Geen 3 kwartier later, tijdens reclame, weer een seconde het beeld op zwart en op de achtergrond vrolijk de TV in de slaapkamer die verder kakelde. Met andere woorden, TV c8700 doet vreemd.
• Eergister, vrijdag, zitten we Rai Uno nieuws te kijken (satelliet, vriendin is Italiaans) en halverwege het nieuws freezede de TV echt heel even (kan gebeuren, maar meestal door iemand die of voor de satelliet staat of door extreem slecht weer) en daarna liep het beeld verder maar het geluid kwam niet normaal terug. (lees, soort morsecode). Zendertje wisselen en weer terug en hij deed het weer naar behoren.
Nou is Digitenne niet een van de meest robuuste vormen van transmissie, als er een scootertje oid voorbij rijdt blokt hij snel / staat het beeld even stil. Maar zoals afgelopen woensdag dat het beeld gewoon op zwart gaat ZONDER melding dat hij het signaal niet kan decoderen oid heb ik nog nooit meegemaakt.
Ga vanavond als het zonnetje verdwijnt maar de firmware updaten & hoop dat het daarmee weg is.
Donderdag wel TV gekeken, geen fratsen gemerkt. Gisteravond een uurtje gekeken, ook niets gebeurd. Het is dus niet dagelijks. Volgens vriendinlief had zij het ook al een paar keer gehad in het verleden maar nooit gemeld, want ja, dacht dat de decoder kaart er niet goed in zat of een scooter de oorzaak was. Nu terugkijkend zit ze zichzelf gek te maken dat het beeld idd geblokt/stil staat bij een scooter en bij het zwarte beeld heeft ze nooit echt een scooter gehoord
[ Voor 9% gewijzigd door LinuX-TUX op 20-03-2011 15:33 ]
Ziggo, maar dat heeft er niets mee te maken. Zelfs met alles afgekoppeld vertoonde de TV de problemen. Elke UE46C8700 die we hebben gehad, en we zitten nu aan de 3e.LinuX-TUX schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:05:
[...]
Hee Wildfire, zit even terug te zoeken wat je opstelling is bij jouw thuis. UPC/Ziggo/Digitenne ? Werd het bij jou op een gegeven moment aantoonbaar of blijft het sporadisch en hoe heb je dat ze duidelijk kunnen maken/bewijzen? Kon je het geforceerd reproduceren bv?
[..]
Het grote probleem is dat het niet 'op aanvraag' te reproduceren is. Het gebeurt volstrekt willekeurig.
Waar wij altijd onze TV's kopen daar kent men ons goed en ze weten dat wij verstand van zaken hebben. Daarom werden we al bij de eerste melding van de problemen serieus genomen. Maar wat naar Samsung het meeste effect zal hebben gehad is dat we ook hebben getest met een UPS ertussen waardoor de stroom als oorzaak al werd weggenomen. Op het moment dat de TV weer raar begon te doen hebben we meteen alle apparatuur ontkoppeld en de problemen bleven aanwezig. Ook eens getest een dagje door alleen analoog aangesloten te hebben: problemen kwamen toen ook voor.
Ter info: onze problemen komen voor ongeacht de bron, of we nou analoog/satelliet/digitaal Ziggo via externe decoder kijken. Ook bij het ingebouwde testbeeld.
Thanx voor de toelichting. TV staat hier weer aan, zonder kuren tot op heden. Wat je zei over dat testbeeld, is dat van de TV zelf of van de provider (ziggo?). Had je het bv ook met media afspelen middels usb/dnla?Wildfire schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:24:
[...]
Ziggo, maar dat heeft er niets mee te maken. Zelfs met alles afgekoppeld vertoonde de TV de problemen. Elke UE46C8700 die we hebben gehad, en we zitten nu aan de 3e.
Het grote probleem is dat het niet 'op aanvraag' te reproduceren is. Het gebeurt volstrekt willekeurig.
Waar wij altijd onze TV's kopen daar kent men ons goed en ze weten dat wij verstand van zaken hebben. Daarom werden we al bij de eerste melding van de problemen serieus genomen. Maar wat naar Samsung het meeste effect zal hebben gehad is dat we ook hebben getest met een UPS ertussen waardoor de stroom als oorzaak al werd weggenomen. Op het moment dat de TV weer raar begon te doen hebben we meteen alle apparatuur ontkoppeld en de problemen bleven aanwezig. Ook eens getest een dagje door alleen analoog aangesloten te hebben: problemen kwamen toen ook voor.
Ter info: onze problemen komen voor ongeacht de bron, of we nou analoog/satelliet/digitaal Ziggo via externe decoder kijken. Ook bij het ingebouwde testbeeld.
Heb overigens ook 3007 erop geknalt. Hoop dat het weg is /me LinuX-TUX houdt 'fingers crossed' en heeft samygo er ook af geknalt om uit te sluiten
Nog 1 keer voorkomen en ik ga bellen + neem een desktop UPSje van de zaak mee voor een weekje.
[ Voor 3% gewijzigd door LinuX-TUX op 20-03-2011 22:07 ]
Vandaag mijnOnkyo tx-nr509 receiver binnen gehad, mooi apparaat.
Is er iemand die ook een Onkyo i.c.m. een C8700?
ARC werkt volgens mij prima, enige wat ik niet voor elkaar krijg is dat als ik de tv aanzet de Onkyo ook aangaat, enals ik de tv uitzet, de Onkyo ook uitgaat, iemand nog tip's?
Is er iemand die ook een Onkyo i.c.m. een C8700?
ARC werkt volgens mij prima, enige wat ik niet voor elkaar krijg is dat als ik de tv aanzet de Onkyo ook aangaat, enals ik de tv uitzet, de Onkyo ook uitgaat, iemand nog tip's?
Logitech Harmony gebruiken?
[ Voor 20% gewijzigd door mauricedb op 22-03-2011 18:54 ]
Martijn,mbroeren schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:39:
Goedenavond!
Groet Martijn
Het zou helpen als je een verzoek voor die uitloop van een opname bij Samsung support zou indienen. Heb ik ook gedaan, en hoe meer mensen dit doen hoe groter de kans dat ze de software ook echt gaan aanpassen.
Groet,
-Mark-
Da's tegemakkelijk hé.......maar volgens mij moet het toch kunnen, de C8700 uitschakelen en de Onkyo schakelt automatisch ook uit?
Hallo,
Ik heb een Samsung UE46C8700 TV gekoppeld aan een Telenet shake met een D-link wireless acces point, een ook een blu-ray speler (type 6900). De shake omvat onder meer digitale TV en internet.
Na installatie van de PC share manager software versie 4.2, 'ziet' mijn PC wel de TV en de blu-ray, echter omgekeerd herkennen noch de TV noch de blu-ray speler de computer. Aldus lukt het streamen niet.
alvast bedankt, Dirk
Ik heb een Samsung UE46C8700 TV gekoppeld aan een Telenet shake met een D-link wireless acces point, een ook een blu-ray speler (type 6900). De shake omvat onder meer digitale TV en internet.
Na installatie van de PC share manager software versie 4.2, 'ziet' mijn PC wel de TV en de blu-ray, echter omgekeerd herkennen noch de TV noch de blu-ray speler de computer. Aldus lukt het streamen niet.
alvast bedankt, Dirk
Volgens mij moet het ook wel kunnen als je HDMI kabels gebruikt. Heeft bij mij ooit wel eens gewerkt (heb wel een Sony tv, samen met een Onkyo receiver), maar opeens ging die daar moeilijk mee doen. Aangezien ik later een Popcorn Hour aanschafte was een Harmony wel nodig (anders zit je met 3 ab, vandaar dat ik nu alles daarmee bedien).golfgti5 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:46:
[...]
Da's tegemakkelijk hé.......maar volgens mij moet het toch kunnen, de C8700 uitschakelen en de Onkyo schakelt automatisch ook uit?
Dat kan ook, staat op pagina 47 van de handleiding.golfgti5 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:46:
[...]
Automatisch uitschakelen (Nee / Ja): hiermee stelt u in dat een Anynet+-apparaat automatisch uitschakelt wanneer de tv wordt uitgeschakeld.
[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 22-03-2011 23:16 ]
Zojuist definitief bevestigd gekregen dat onze UE46C8700 kosteloos wordt omgeruild met de UE46D8000, inclusief een extra set brillen.
En dan maar hopen dat de problemen die we met de diverse C8700-exemplaren hadden in de nieuwe modellen niet voorkomen...
En dan maar hopen dat de problemen die we met de diverse C8700-exemplaren hadden in de nieuwe modellen niet voorkomen...
Heb je goed geregeld. Gefeliciteerd ..... maar mag ook wel na een jaar ellende.
Nee, geen jaar. We kochten de UE46C8700 in december, paar maanden ellende dus.GerCor schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:47:
Heb je goed geregeld. Gefeliciteerd ..... maar mag ook wel na een jaar ellende.
Maar goed, onze leverancier verwacht zijn eerste levering eind maart/begin april te hebben dus dan volgt de omruil.
[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 23-03-2011 21:58 ]
De D serie is toch nog niet uit, alhoewel dat niet lang meer zal duren.
Was bijna 2 weken geleden bij de MM, en daar vertelde de verkoper dat ze in de laatste week van Maart op cursus gingen. Tevens is de huidige C serie in April van vorig jaar geintroduceerd.
Ze staan inmiddels al in de PW zie ik.
Was bijna 2 weken geleden bij de MM, en daar vertelde de verkoper dat ze in de laatste week van Maart op cursus gingen. Tevens is de huidige C serie in April van vorig jaar geintroduceerd.
Ze staan inmiddels al in de PW zie ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Yippie op 24-03-2011 00:20 ]
Da's dan iets van grijze import ofzo, want via de normale officiële kanalen moet nog geleverd gaan worden. Heb je ook nog eens kans dat ze niet CI+ certified zijn.d3vlin schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:10:
Bij de mediamarkt in Den Haag stonden de D modellen afgelopen weekend al..
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 24-03-2011 10:13 ]
Nope, de D-series die de MM's hebben, zijn gewoon de NL modellen! Ik heb dat gecontroleerd. Ze eindigden namelijk met YSXXN o.i.d.
Gulfstream G650
-KNIP-
[ Voor 98% gewijzigd door Quan Vu op 08-04-2011 00:30 ]
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Zo mijn 55 inch 7700 verkocht weg blooming clouding arc ergernissen, ga kijken of ik de 63 inch plasma nog kan krijgen
Nou, mijn UE46C8700 twee weken binnen. Bevalt zeer goed, voor de prijs van €1.590 aangeschaft.
Ben wel teleurgesteld over de onmogelijkheid om .mkv te streamen vanaf NAS, hoop dat de functionaliteit nog wordt toegevoeg door Samsung. Voorlopig maar via de harde schijf / usb.
Wat me opviel is dat het scherm op voet lichtelijk naar voren kanteld...zijn er meer mensen met dit idee danwel probleem? Twijfel of ik de voet wel juist heb bevestigd, maar hij staat al stabiel 2 weken dus dat zal wel loslopen.
Ben wel teleurgesteld over de onmogelijkheid om .mkv te streamen vanaf NAS, hoop dat de functionaliteit nog wordt toegevoeg door Samsung. Voorlopig maar via de harde schijf / usb.
Wat me opviel is dat het scherm op voet lichtelijk naar voren kanteld...zijn er meer mensen met dit idee danwel probleem? Twijfel of ik de voet wel juist heb bevestigd, maar hij staat al stabiel 2 weken dus dat zal wel loslopen.
Hoeveel verschillende HDMI High Speed with Ethernet kabeld heb je al gebruikt?Nah! schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 00:54:
[...]
De TV heeft 3007.1 en van de Denon weet ik het niet. Ik vermoed dat de Denon de laatste versie heeft, maar ik kon zo gauw geen versie vinden. De firmware update functie geeft aan dat er geen nieuwere versie is.
De AirPlay update kan ik niet installeren, maar dat komt misschien omdat ik mijn receiver niet geregistreerd heb.
De kabel tussen mijn reveiver en de TV is HDMI 1.4a
Zijn er nog tips? Of werkt ook bij mij ARC niet?
BTW weet iemand wat de audio delay is als je een externe bron gebruikt? In mijn geval heb ik een PlayonHD Mini 2. Na een hoop getest heb ik de delay nu op 140ms staan.
Ik had het probleem ook eens en (vraag mij niet waarom) maar een kabel van een bepaald merk leek gewoon niet compatible, met een andere doet hij het nu prima.
fuzzy logic, niets is waar
mkv streamen vanaf nas gaat wel hoor. Ook zonder SamyGoMartijnvc schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:48:
Nou, mijn UE46C8700 twee weken binnen. Bevalt zeer goed, voor de prijs van €1.590 aangeschaft.
Had daar wel de laatste twonky voor nodig overigens. Embedded subs (streamen of over usb) gaan niet. Losse srt over DNLA gaat OOK niet.
Naar voren kantelen
Zo dus: ASCII art FTW
code:
1
2
3
4
5
6
| \ \ \ <<< Beeld om naar te kijken \ | ------- |
In dat geval a uitzoeken of ik twonky op mijn mybooklive geval geïnstalleerd ga krijgen en b eens kijken of mijn tafel waterpas staat want zo ja dan helt de tv inderdaad naar voren...ga van het weekend wellicht de voet er eens af halen en opnieuw bevestigen to be sure..LinuX-TUX schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:54:
[...]
mkv streamen vanaf nas gaat wel hoor. Ook zonder SamyGo![]()
Had daar wel de laatste twonky voor nodig overigens. Embedded subs (streamen of over usb) gaan niet. Losse srt over DNLA gaat OOK niet.
Naar voren kantelendat is wel freaky, hoop dat je bedoelt dat hij IETS achterover helt als je voor het scherm staat, anders is er iets mis.
Zo dus: ASCII art FTW
code:
1 2 3 4 5 6 \ \ \ <<< Beeld om naar te kijken \ | -------
Verwijderd
Ik had opeens het probleem dat de Tv vanzelf uitgaat en weer opstart en na opstart kan ik niks doen. Dan moet ik eerst stroom eraf halen dan doet ie het weer goed. Ik gebeld naar klantenservice van Samsung, Ik moest eerst valdec 3007.1 erop zetten en dan weer proberen.
Hetzelfde probleem ongeveer 3x per dag Tv uit-->aan+vastloper-->reset.
Weer gebeld maar nu zouden ze een monteur sturen, oja ze vertelden me dat het een wel heel raar probleem is die ze nog niet kende.
Eergister veranderde ik van guideplus gids naar Samsung gids en opeens slaat de tv niet meer uit. Vandaag kwam de monteur met nieuwe moederboard en toen hij hoorde dat ik de gids had veranderd ging ie bellen, het had volgens hem geen zin om de moederboard te vervangen, omdat het aan de gidstype ligt. Ik moet hem maar op samsung gids laten staan en wachten totdat er een update beschikbaar is die het euvel verhelpt. Samsung weet van dit probleem vertelde hij. Het probleem dat de Tv uit en aan springt terwijl hij op ..guideplus gids staat is bekend bij hun en met een nieuwe moederboard zou dat niet veranderen, het is tenslotte dezelfde moederboard zij hij.
Wat me nu niet lekker zit is dat Samsung helpdesk mij vertelde dat dit probleem totaal niet bekend is bij hun en de monteur zegt dat ze met vanzelf met een update komen.
Het is toch raar dat dit aan de Gidskeuze ligt....
Wat adviseren jullie mij: misschien toch maar weer een monteur laten komen voor een nieuwe moederboard? want ik denk dat het dan wel te verhelpen is. Ik moet toch gewoon die guideplus gids kunnen selecteren of niet dan.... Het is juist fijn dat je met deze een tijd kan instellen en dat kan met de Samsung gids niet.
Mvg
Hetzelfde probleem ongeveer 3x per dag Tv uit-->aan+vastloper-->reset.
Weer gebeld maar nu zouden ze een monteur sturen, oja ze vertelden me dat het een wel heel raar probleem is die ze nog niet kende.
Eergister veranderde ik van guideplus gids naar Samsung gids en opeens slaat de tv niet meer uit. Vandaag kwam de monteur met nieuwe moederboard en toen hij hoorde dat ik de gids had veranderd ging ie bellen, het had volgens hem geen zin om de moederboard te vervangen, omdat het aan de gidstype ligt. Ik moet hem maar op samsung gids laten staan en wachten totdat er een update beschikbaar is die het euvel verhelpt. Samsung weet van dit probleem vertelde hij. Het probleem dat de Tv uit en aan springt terwijl hij op ..guideplus gids staat is bekend bij hun en met een nieuwe moederboard zou dat niet veranderen, het is tenslotte dezelfde moederboard zij hij.
Wat me nu niet lekker zit is dat Samsung helpdesk mij vertelde dat dit probleem totaal niet bekend is bij hun en de monteur zegt dat ze met vanzelf met een update komen.
Het is toch raar dat dit aan de Gidskeuze ligt....
Wat adviseren jullie mij: misschien toch maar weer een monteur laten komen voor een nieuwe moederboard? want ik denk dat het dan wel te verhelpen is. Ik moet toch gewoon die guideplus gids kunnen selecteren of niet dan.... Het is juist fijn dat je met deze een tijd kan instellen en dat kan met de Samsung gids niet.
Mvg
Hmm, heb zelf een My Book World Edition II met TwonkyServer 6.0.28 van een vriendelijke mede topic genoot. (spit dit topic maar door op m'n naam kwa reacties en je komt het vanzelf tegen)Martijnvc schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 07:46:
[...]
In dat geval a uitzoeken of ik twonky op mijn mybooklive geval geïnstalleerd ga krijgen en b eens kijken of mijn tafel waterpas staat want zo ja dan helt de tv inderdaad naar voren...ga van het weekend wellicht de voet er eens af halen en opnieuw bevestigen to be sure..
Als je wil kan ik hem zippen voor je. Moet je wel een beetje linux onder de knie hebben om de oude twonkyserver te updaten. Zijn package is opzich voldoende, maar dan moet je het uit de qpkg bestandsformaat extracten, wat voor mij zelfs redelijk prutswerk was.
Beste allemaal,
is het mogelijk op de C8700 zelf een zender van positie te wisselen?
wij hebben sinds vandaag BBC HD in het basis pakket zitten, echter zit deze op positie 410, ik zou hem graag omwisselen met BBC SD variant, is dat mogelijk?
Ik kijk via de kabel en CI+ cam.
wij hebben sinds vandaag BBC HD in het basis pakket zitten, echter zit deze op positie 410, ik zou hem graag omwisselen met BBC SD variant, is dat mogelijk?
C8700
Heb deze TV nu 7 maanden, en heb ook af en toe last van een fractie zwart beeld; maar sinds vandaag
krijg ik helemaal geen beeld meer via de HDMI-ingangen (gisteravond was alle nog OK!)!
Heb een volledige reset uitgevoerd: geen verbetering!
Zijn er anderen die dit probleem ook ondervonden hebben en, zo ja: wat was dan bij jullie de oplossing?
Maandag ga ik iig Samsung hierover bellen; hoe lang duurt 't dan meestal voordat je een monteur thuis hebt?
Zou dit een reden kunnen zijn om mijn C8700 te laten vervangen voor een D8000?
Heb deze TV nu 7 maanden, en heb ook af en toe last van een fractie zwart beeld; maar sinds vandaag
krijg ik helemaal geen beeld meer via de HDMI-ingangen (gisteravond was alle nog OK!)!
Zijn er anderen die dit probleem ook ondervonden hebben en, zo ja: wat was dan bij jullie de oplossing?
Maandag ga ik iig Samsung hierover bellen; hoe lang duurt 't dan meestal voordat je een monteur thuis hebt?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Helaas, ik heb sinds gisteren exact hetzelfde effect op mijn 55 inch 8700.henklbr schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:32:
C8700
krijg ik helemaal geen beeld meer via de HDMI-ingangen (gisteravond was alle nog OK!)!![]()
Los halen van de kabels heeft een keer geholpen maar nu is het weer hetzelfde: niks doet het meer via hdmi
Morgen ga ik ook Samsung maar eens bellen.
Nou, als ik een weekendje of wat tijd heb, zal ik me er eens in verdiepen en kijken of me dat gaat lukken...voorlopig wordt het wachten op m'n HDD reparatie via de mediamarkt. Bedankt iigLinuX-TUX schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:59:
[...]
Hmm, heb zelf een My Book World Edition II met TwonkyServer 6.0.28 van een vriendelijke mede topic genoot. (spit dit topic maar door op m'n naam kwa reacties en je komt het vanzelf tegen)
Als je wil kan ik hem zippen voor je. Moet je wel een beetje linux onder de knie hebben om de oude twonkyserver te updaten. Zijn package is opzich voldoende, maar dan moet je het uit de qpkg bestandsformaat extracten, wat voor mij zelfs redelijk prutswerk was.
Na een tip van Aggregate, heb ik bij mijn TV, toen deze UIT stond, de HDMI-kabels losgekoppeld, hierna de TV AAN gezet (bij de bronnen waren de HDMI's op grijs), hierna de TV weer UIT gezet, HDMI-kabels weer aangesloten, TV aan -> heb weer beeld via mijn HDMI-ingangen!henklbr schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:32:
C8700
krijg ik helemaal geen beeld meer via de HDMI-ingangen (gisteravond was alle nog OK!)!![]()
Desalniettemin laat ik de reparatie gewoon doorgaan (tot op heden is bij de technische dienst (hier in Tilburg) het moederbord niet op voorraad); deze wordt waarschijnlijk komende vrijdag, 08 april 2011, uitgevoerd.
Ik hoop, dat dit een "geüpdated" moederbord is, waar eventueel tekortkomingen zijn opgelost!
Zo niet, en krijg ik deze fout wederom, zal de technische dienst mij weer aan de foon hebben, en dan ga ik toch maar eens pushen voor een andere oplossing, bv de D8000!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
hoi,
mijn vriendin en ik willen een nieuwe tv kopen
we waren naar de lokale tv boer geweest en daar hebben we de UE40C7700 gezien, koste € 1.299,-
als je het scherm vergelijk met bijv de LE40C750 € 729,- (scheelt toch wel een slok op een borrel...)
of met andere 200hz schermen in de 8000 / 9000 serie
wil er iemand ervaringen / kennis delen?
bvd
we waren naar de lokale tv boer geweest en daar hebben we de UE40C7700 gezien, koste € 1.299,-
als je het scherm vergelijk met bijv de LE40C750 € 729,- (scheelt toch wel een slok op een borrel...)
bvd
Binnenkort, maar sommige winkels hebben de nieuwe Tv's al, komen de nieuwe Samsungs. De D serie. Kun je voor die 1299 ook terecht.
ik heb sinds kort (na laatste update van februari eigenlijk ) een irrrritant dingetje!
Elke keer als ik via mijn NAS + twonky server iets heb zitten kijken op mijn 8700 (+ wireless wifi samsung ding)
en een dag later mijn tv weer aanzet om hetzelfde te doen lijkt ie de server niet meer te zien. Dat is gek omdat de twonky server wel gewoon beschikbaar is via windows pc.
Ik moet dan echt de twonky server opnieuw herstarten binnen menu van NAS en DAN ziet ie hem weer. Aan de kant van de NAS heb ik niets veranderd.
gek iets?!
Elke keer als ik via mijn NAS + twonky server iets heb zitten kijken op mijn 8700 (+ wireless wifi samsung ding)
en een dag later mijn tv weer aanzet om hetzelfde te doen lijkt ie de server niet meer te zien. Dat is gek omdat de twonky server wel gewoon beschikbaar is via windows pc.
Ik moet dan echt de twonky server opnieuw herstarten binnen menu van NAS en DAN ziet ie hem weer. Aan de kant van de NAS heb ik niets veranderd.
gek iets?!
Staat de TV in je TwonkyServer web interface als een generic device of als Samsung TV? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar als je zegt dat je je twonky moet rebooten ... lijkt het meer aan twonky te liggen.xon schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:11:
ik heb sinds kort (na laatste update van februari eigenlijk ) een irrrritant dingetje!
gek iets?!
Als je over de PC wat afneemt middels DLNA en je reboot je PC, moet je dan ook weer de twonky server herstarten voor je wat af kan spelen op de PC?
Weird probleem dit. (zou bijna naar wireshark pakken om te kijken wat er gebeurd op het netwerk, weet je gelijk waar je moet zoeken
Printplaat is deze ochtend vervangen: hoop, dat het nu goed blijft . . .henklbr schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:32:
C8700
Verwijderd
De mediaplayer van de C8700 heeft het altijd prima gedaan icm Mezzmo. Nu doet haast geen mkv file het niet meer. "File type not supported"??
Iemand enig idee hoe dit zo ineens kan? Mezzmo draait hier op 2 verschillende pc's en vanaf beide werkt het niet.
edit: na een firmware update werkt het nog steeds niet
Iemand enig idee hoe dit zo ineens kan? Mezzmo draait hier op 2 verschillende pc's en vanaf beide werkt het niet.
edit: na een firmware update werkt het nog steeds niet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 19:16 ]
Verwijderd
1/2 jaargeleden heb ik de 40C8700 voor dat bedrag gekocht. Nu nog 1299 voor een 40C7700 lijkt mij aan de te dure kant vooral omdat de nieuwe modelen "D" serie in de winkels staan.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:33:
hoi,
bvd
De 7700 heeft daarbij meer last van bleeding (lichtwaas aan de randen) dan de 8700.
De C750 is niet echt te vergelijken qua prijs aangezien deze een CCFL backlight heeft. Daarbij is ed 3D ervaring bij de C750 beneden het redelijke niveau.
Misschien het verkeerde topic, maar denk dat er meer mensen zijn die een 3D tv hebben met een mediaplayer dan mensen met een mediaplayer die toevallig een 3D tv hebben (in het mediaplayer topic wordt niet op mijn vraag gereageerd). Ik wil van de HDD af in mijn, die ik in de UE46C8700 plug aangezien de tv strak tegen de muur zit en ik elke keer de tv van de muur moet halen als ik de kabel erin en eruit wil doen. Ik ben dus op zoek naar een mediaplayer, die 3D kan afspelen en waarbij de ondertitels dan ook goed leesbaar zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En met welke mediaplayer? De WD Live Hub heeft wel HDMI 1.4a, maar ondersteunt geen 3D en de Popcorn hour C-200 zou het wel moeten kunnen, heeft goede recenties, maar er wordt niets geschreven over 3D
Thx
Thx
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Voor zover ik weet is daar "nog" niet echt een oplossing voor.Silverback schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:19:
Misschien het verkeerde topic, maar denk dat er meer mensen zijn die een 3D tv hebben met een mediaplayer dan mensen met een mediaplayer die toevallig een 3D tv hebben (in het mediaplayer topic wordt niet op mijn vraag gereageerd). Ik wil van de HDD af in mijn, die ik in de UE46C8700 plug aangezien de tv strak tegen de muur zit en ik elke keer de tv van de muur moet halen als ik de kabel erin en eruit wil doen. Ik ben dus op zoek naar een mediaplayer, die 3D kan afspelen en waarbij de ondertitels dan ook goed leesbaar zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En met welke mediaplayer? De WD Live Hub heeft wel HDMI 1.4a, maar ondersteunt geen 3D en de Popcorn hour C-200 zou het wel moeten kunnen, heeft goede recenties, maar er wordt niets geschreven over 3D![]()
![]()
![]()
Thx
Verwijderd
Ik had zelfde probleem maar ik heb gewoon een 2e kabeltje voor mijn HD gekocht zodat ik niet meer de kabel aan de TV eraf hoef te halen. Stuk makkelijkerSilverback schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:19:
Misschien het verkeerde topic, maar denk dat er meer mensen zijn die een 3D tv hebben met een mediaplayer dan mensen met een mediaplayer die toevallig een 3D tv hebben (in het mediaplayer topic wordt niet op mijn vraag gereageerd). Ik wil van de HDD af in mijn, die ik in de UE46C8700 plug aangezien de tv strak tegen de muur zit en ik elke keer de tv van de muur moet halen als ik de kabel erin en eruit wil doen. Ik ben dus op zoek naar een mediaplayer, die 3D kan afspelen en waarbij de ondertitels dan ook goed leesbaar zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En met welke mediaplayer? De WD Live Hub heeft wel HDMI 1.4a, maar ondersteunt geen 3D en de Popcorn hour C-200 zou het wel moeten kunnen, heeft goede recenties, maar er wordt niets geschreven over 3D![]()
![]()
![]()
Thx
Hm, jammer, maar thx.keepitfrosty schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:04:
[...]
Voor zover ik weet is daar "nog" niet echt een oplossing voor.
Thx, die heb ik ook wel, maar heb in het hele huis netwerk liggen, dus wil dit gewoon vanaf mijn pc kunnen kopieeren/streamen/opslaan etc. zonder gewissel van HD's, precies de functionaliteit die de WD of Popcorn bieden, maar dan moeten ze ook 3D doen.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:51:
[...]
Ik had zelfde probleem maar ik heb gewoon een 2e kabeltje voor mijn HD gekocht zodat ik niet meer de kabel aan de TV eraf hoef te halen. Stuk makkelijker
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Verwijderd
Je kunt ook een HTPC aanschaffen.
Ik heb de Asrock Vision 3D 137B, deze speelt alle 3D content af.
Met een popcorn C-200 kun je ook gewoon side by side en over/under formaat afspelen, alleen moet je de ondertitels dan omzetten.
Ik heb de Asrock Vision 3D 137B, deze speelt alle 3D content af.
Met een popcorn C-200 kun je ook gewoon side by side en over/under formaat afspelen, alleen moet je de ondertitels dan omzetten.
Google even op samsung channel list editorgolfgti5 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:31:
Beste allemaal,
http://www.google.nl/search?q=channel+list+editor+samsung
Voor diegene die problemen hebben met PC Share Manager ..... er is nu een opvolger: Samsung AllShare PC S/W
YouTube: Samsung AllShare PC S/W
YouTube: Samsung AllShare PC S/W
Jullie weten nog wel van de ellende met onze C8700 (beeld dat regelmatig een fractie van een seconde op zwart springt, soms zelfs spontaan uitgaan van de TV) en dat dus de printplaat al eens is vervangen en dat we daarna 2x een nieuwe C8700 hebben gehad, zonder dat de problemen werden opgelost (terwijl externe apparatuur al was uitgesloten als potentiële oorzaak).
N.a.v. dit topic bleken we toch niet de enige te zijn, maar wij waren wel de eerste klant van onze leverancier die dit trof. Nu wordt voor ons alles netjes geregeld (kosteloze omruil naar de D8000), maar we zijn nu niet meer de enige klant bij hem die deze problemen hebben. Kennissen van ons hebben bij hem een tijd terug een C7700 gekocht en sinds enige weken ondervinden zijn nu dezelfde problemen. Jammer voor hun, maar iig goed dat onze leverancier nu een 2e klant heeft met dit soort problemen.
Ben benieuwd wat ze voor onze kennissen gaan regelen. Uit eigen ervaring weet ik dat printplaten vervangen en/of omruilen voor een nieuw exemplaar niet veel nut zal gaan hebben... maar om hun een kosteloze omruil naar de D7000 voor te stellen zal ook wel niet gebeuren...
Hoop eigenlijk toch dat Samsung er eens achterkomt wat nou specifiek voor deze k*tproblemen zorgt. Aangezien zelfs zonder aangesloten apparatuur de problemen zich nog voordoen is wel duidelijk dat het toch echt een probleem van de TV zelf is, lijkt me iets hardwarematigs.
Maar goed... voor onszelf nu maar eens de D8000 afwachten en wanneer die er is hopen dat we daar geen ellende mee treffen.
N.a.v. dit topic bleken we toch niet de enige te zijn, maar wij waren wel de eerste klant van onze leverancier die dit trof. Nu wordt voor ons alles netjes geregeld (kosteloze omruil naar de D8000), maar we zijn nu niet meer de enige klant bij hem die deze problemen hebben. Kennissen van ons hebben bij hem een tijd terug een C7700 gekocht en sinds enige weken ondervinden zijn nu dezelfde problemen. Jammer voor hun, maar iig goed dat onze leverancier nu een 2e klant heeft met dit soort problemen.
Ben benieuwd wat ze voor onze kennissen gaan regelen. Uit eigen ervaring weet ik dat printplaten vervangen en/of omruilen voor een nieuw exemplaar niet veel nut zal gaan hebben... maar om hun een kosteloze omruil naar de D7000 voor te stellen zal ook wel niet gebeuren...
Hoop eigenlijk toch dat Samsung er eens achterkomt wat nou specifiek voor deze k*tproblemen zorgt. Aangezien zelfs zonder aangesloten apparatuur de problemen zich nog voordoen is wel duidelijk dat het toch echt een probleem van de TV zelf is, lijkt me iets hardwarematigs.
Maar goed... voor onszelf nu maar eens de D8000 afwachten en wanneer die er is hopen dat we daar geen ellende mee treffen.
Ik heb er geen last van, waarom is het dan iets hardwarematigs? Maar goed, jij hebt straks een D8000 en het zou mij niets verbazen als de zelfde problemen zich ook bij die Tv voordoen maar ik hoop het natuurlijk niet voor jou.Wildfire schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:13:
...
/me LinuX-TUX houd z'n hart vastWildfire schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:13:
Jullie weten nog wel van de ellende met onze C8700 (beeld dat regelmatig een fractie van een seconde op zwart springt, soms zelfs spontaan uitgaan van de TV) en dat dus de printplaat al eens is vervangen en dat we daarna 2x een nieuwe C8700 hebben gehad, zonder dat de problemen werden opgelost (terwijl externe apparatuur al was uitgesloten als potentiële oorzaak).

Heb het nu enige tijd niet meer gehad. Ondervind wel dat hij regelmatig z'n HDMI-CEC instellingen vergeet. (auto on off feature voor geluidsinstallatie)
Overweeg nu immers wel om het alvast te melden waar ik hem gekocht heb, voor een apparaat van over de 2k vind ik persoonlijk dat het niet eens voor mag komen.
We wachten af, want als hij werkt, voldoet hij prima aan m'n verwachtingen
Ja? Waar zou het dan aan moeten liggen, als de TV zonder ook maar iets erop aangesloten het probleem al vertoont? En dat er ook anderen zijn met deze problemen?GerCor schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:55:
[...]
Ik heb er geen last van, waarom is het dan iets hardwarematigs? Maar goed, jij hebt straks een D8000 en het zou mij niets verbazen als de zelfde problemen zich ook bij die Tv voordoen maar ik hoop het natuurlijk niet voor jou.
Software? Ik heb geen idee. Maar wat nu als jouw nieuwe D8000 hetzelfde heeft? Ik las toevallig in de handleiding van de D8000 dat een mobiele telefoon, te dicht in de buurt van die Tv al storingen kan veroorzaken ..... dus ja.... ik heb geen idee. Weet alleen dat ik de problemen die jij hebt niet heb.
Lol! jij hebt er geen last van dus is het niet iets hardwarematigs?? Hmm. Kan toch nog altijd hardwarematig probleem zijn dan?GerCor schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:55:
[...]
Ik heb er geen last van, waarom is het dan iets hardwarematigs? Maar goed, jij hebt straks een D8000 en het zou mij niets verbazen als de zelfde problemen zich ook bij die Tv voordoen maar ik hoop het natuurlijk niet voor jou.
Als ik me niet vergis gooit GerCor het er vaker op dat hij er geen last van heeft. GerCor: dat jij een goed werkende TV hebt, mooi, gefeliciteerd, maar dat betekent niet dat er in een bepaalde reeks/serie dus geen problemen aanwezig kunnen zijn.keepitfrosty schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:38:
[...]
Lol! jij hebt er geen last van dus is het niet iets hardwarematigs?? Hmm. Kan toch nog altijd hardwarematig probleem zijn dan?
Ik vroeg alleen waarom het een hardware probleem is. Nu ook bij een C7700 sinds enige weken, schrijf je zelf. Maar ja, je hebt het al eerder gemeld, je hebt al de zoveelste Tv, en elke keer hetzelfde probleem. Ik heb volgens mij zelf ook al aangeven dat er een kans bestaat dat een bepaalde reeks een probleem zou kunnen hebben, ook de Duitsers kennen jouw probleem met hun toestel. En een Duitsers meldt dat hij het probleem pas kreeg na een firmware update.
Dus, je hebt gelijk dat het een hardware probleem KAN zijn, maar het kan dus net zo goed een software probleem zijn.
IK weet het niet.....
Dus, je hebt gelijk dat het een hardware probleem KAN zijn, maar het kan dus net zo goed een software probleem zijn.
IK weet het niet.....
Nee precies jij weet het niet, maar toch altijd doen alsof je het wel zo goed weetGerCor schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:11:
Ik vroeg alleen waarom het een hardware probleem is. Nu ook bij een C7700 sinds enige weken, schrijf je zelf. Maar ja, je hebt het al eerder gemeld, je hebt al de zoveelste Tv, en elke keer hetzelfde probleem. Ik heb volgens mij zelf ook al aangeven dat er een kans bestaat dat een bepaalde reeks een probleem zou kunnen hebben, ook de Duitsers kennen jouw probleem met hun toestel. En een Duitsers meldt dat hij het probleem pas kreeg na een firmware update.
IK weet het niet.....
zelf ook al sinds de aanschaf 9 maanden geleden alleen maar gezeik met mjin c8700.. Vervelende is dat ik ook al 9 maanden bezig ben met Samsung om de problemen 1 erkend te krijgen en 2 naar teredenheid opgelost te krijgen.
De problemen?
1. Fractie van een seconde uitvallen van beeld. Niet te reproducen met bepaalde handelingen. treed volkomen random op kan weken goed gaan en dan soms dagen achter elkaar paar keer. Ook 1 keer gehad dat jij zelf uit ging!
2. banding midden in beeld en alleen zichtbaar bij voornamelijk verticale panning shots. Ook overdag goed zichtbaar. Bedoel hier geen gradient banding maar een dikke vette lichte streep door beeld.
maandag bellen die no knows van Selectro weer om voor de 8e keer langs te komen. Gaat die gast vast weer vzag uit zijn ogen kijken en zeggen tja.. Daar moeten we hem 2weken voor hebben voor een duurtest zoals vorige keer. als ze er dan nog naar kijken tja.. Maar volgens mij hebben ze dat niet eens gedaan.
Laatste keer dat ik ze ga laten kijken.. Dan wordt het ben ik bang mijn rechtsbijstand aanspreken vanwege ondeugdelijk product en incompetentie tav corrigeren ervan.
De problemen?
1. Fractie van een seconde uitvallen van beeld. Niet te reproducen met bepaalde handelingen. treed volkomen random op kan weken goed gaan en dan soms dagen achter elkaar paar keer. Ook 1 keer gehad dat jij zelf uit ging!
2. banding midden in beeld en alleen zichtbaar bij voornamelijk verticale panning shots. Ook overdag goed zichtbaar. Bedoel hier geen gradient banding maar een dikke vette lichte streep door beeld.
maandag bellen die no knows van Selectro weer om voor de 8e keer langs te komen. Gaat die gast vast weer vzag uit zijn ogen kijken en zeggen tja.. Daar moeten we hem 2weken voor hebben voor een duurtest zoals vorige keer. als ze er dan nog naar kijken tja.. Maar volgens mij hebben ze dat niet eens gedaan.
Laatste keer dat ik ze ga laten kijken.. Dan wordt het ben ik bang mijn rechtsbijstand aanspreken vanwege ondeugdelijk product en incompetentie tav corrigeren ervan.
Probleem 1 is dus waar wij last van hebben en welke dus wel door Samsung erkend is. Ook het echt uitvallen gebeurt soms, maar het fractie van een seconde wegvallen van het beeld gebeurt veel frequenter -- eigenlijk elke dag wel. Als je dan de TV even uit- en weer aanzet zul je in deze nieuwe kijksessie het probleem niet meer hebben.mvoosten schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:28:
zelf ook al sinds de aanschaf 9 maanden geleden alleen maar gezeik met mjin c8700.. Vervelende is dat ik ook al 9 maanden bezig ben met Samsung om de problemen 1 erkend te krijgen en 2 naar teredenheid opgelost te krijgen.
De problemen?
Maar goed, zoals je in dit topic kunt teruglezen hebben we al een hoop gedonder gehad. Moederbord vervangen, nieuwe C8700 gekregen, weer een nieuwe C8700 en nog steeds de ellende -- ook met geen enkel apparaat op de TV aangesloten, dus alleen de stroomkabel en meer niet.
Uiteindelijk heeft onze leverancier dus in overleg met Samsung besloten ons kosteloos naar de D8000 te laten overstappen. Het probleem an sich is dus zeer zeker wel bij Samsung zelf bekend.
GerCor: die C7700 van onze kennissen heeft dus GEEN firmware-update gehad en heeft het enige tijd zonder problemen gedaan. En nu zonder firmware-update is deze dus ook problemen gaan vertonen zoals wij die hadden. Dat zegt toch wel iets, nietwaar?
Firmware 3008.3 online (dus eindelijk niet alleen usb) beschikbaar. Ben het nu aan het installeren.
Staat er op ....
Staat er op ....
[ Voor 202% gewijzigd door GerCor op 19-04-2011 16:06 ]
Yep, zie mijn bericht hieronder.
-----
Gewoon updaten via het Tv menu, Tv download en installeert, daarna gewoon weer beeld.
1. Title
2010 Model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
LE**C6, 7, 8 Series
3. Description
* T-VALDEUC-3008.3
- Optimization to find the Service Channel for SkyD (Germany, Austria , Swiss Region)
-----
Gewoon updaten via het Tv menu, Tv download en installeert, daarna gewoon weer beeld.
1. Title
2010 Model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
LE**C6, 7, 8 Series
3. Description
* T-VALDEUC-3008.3
- Optimization to find the Service Channel for SkyD (Germany, Austria , Swiss Region)
[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 20-04-2011 01:01 ]
Nou bij mij deed hij het niet, ik heb gewoon ouderwets via USB moeten updaten.
Of doe ik iets fout ?
Of doe ik iets fout ?
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad
Ik heb het idee dat 'ghosting' heet dat geloof vrijwel weg is. Als het beeld snel van links naar rechts gaat werd het beeld vaak wazig. Dat is nu weg. Moet nog even goed kijken maar het is volgens mij een stuk minder geworden.
Yep, zit nu een tijdje naar Discovery HD te kijken en ik zie geen ghosting meer...... SUPER
Nog een verbetering ontdekt. Bij Discovery Showcase HD werkte timeshift op automatisch niet. Na een minuut of vijf kreeg ik de melding: geen signaal. Nu zit ik al een 40 minuten te kijken en het gaat nog steeds goed.
-----
@Dreke008
Geen idee, ik heb gewoon gedaan:
Menu >> ondersteuning >> software upgrade >> online
En toen kreeg ik de melding dat versie 3008 beschikbaar was en de vraag of ik dat wilde installeren. En toen heb ik maar op ja geklikt.
Yep, zit nu een tijdje naar Discovery HD te kijken en ik zie geen ghosting meer...... SUPER

Nog een verbetering ontdekt. Bij Discovery Showcase HD werkte timeshift op automatisch niet. Na een minuut of vijf kreeg ik de melding: geen signaal. Nu zit ik al een 40 minuten te kijken en het gaat nog steeds goed.
-----
@Dreke008
En toen kreeg ik de melding dat versie 3008 beschikbaar was en de vraag of ik dat wilde installeren. En toen heb ik maar op ja geklikt.
[ Voor 60% gewijzigd door GerCor op 20-04-2011 08:18 ]
Reeds gedaan nav jouw advies. Standaard reactie dat men niet weet of.....marktweakt schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:33:
[...]
Martijn,
Het zou helpen als je een verzoek voor die uitloop van een opname bij Samsung support zou indienen. Heb ik ook gedaan, en hoe meer mensen dit doen hoe groter de kans dat ze de software ook echt gaan aanpassen.
Groet,
-Mark-
Ikzelf heb de 55C8700 en ga ook vanavond ff updaten.
Ik heb heel incidenteel 1 keer per zoveel dagen de fractie van een seconde zwart beeld issue gehad.
Ik heb dit niet meer gehad nadat ik allerlei digitale onzin opties heb uitgezet die je met digitale tv toch niet nodig hebt..
Heb het idee dat dit wel een hoop issues oplost die ik hier lees.
Mijn beeld staat ingesteld op het volgende:
Modus: Film
Backlight: 9
Contrast: 97
Helderheid: 47
Scherpte: 50
Kleur: 47
Tint: G50/R50
Mochten jullie alle opties willen weten dan kan ik dat uiteraard laten weten.
Geen idee of dit voor elke tv de opties oplost.
Geavanceerde opties als randverbetering, 10p witbalans en dergelijke heb ik uitgezet.
Misschien dat dit ook werkt voor de mensen met beeldissues !
Ik heb heel incidenteel 1 keer per zoveel dagen de fractie van een seconde zwart beeld issue gehad.
Ik heb dit niet meer gehad nadat ik allerlei digitale onzin opties heb uitgezet die je met digitale tv toch niet nodig hebt..
Geavanceerde opties als randverbetering, 10p witbalans en dergelijke heb ik uitgezet.
Thnx voor je update!GerCor schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:29:
Ik heb het idee dat 'ghosting' heet dat geloof vrijwel weg is. Als het beeld snel van links naar rechts gaat werd het beeld vaak wazig. Dat is nu weg. Moet nog even goed kijken maar het is volgens mij een stuk minder geworden.
Yep, zit nu een tijdje naar Discovery HD te kijken en ik zie geen ghosting meer...... SUPER![]()
-----
@Dreke008
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Zo had ik het ook gedaan, zoals geschreven lukte het bij mij niet en gaf hij aan dat er geen update voorhanden was.GerCor schreef op woensdag 20 april 2011 @ 00:29:
Yep, zit nu een tijdje naar Discovery HD te kijken en ik zie geen ghosting meer...... SUPER![]()
-----
@Dreke008
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad
het automatisch updaten via internet op de TV zelf werkt bij mij overigens ook niet (46 inch 8700)
Krijt Uw Topje, zet ik de Tv vandaag weer op Discovery Showcase HD .... na een minuut gaat het mis met timeshift op automatisch; gecodeerd signaal......
Is toch apart, op geen enkele andere zender problemen mee.
Is toch apart, op geen enkele andere zender problemen mee.
Heb deze opties gewoon aanstaan en heb de problemen niet. Ben benieuwd of het voor andere mensen het issue verhelpt.Diego27 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:52:
Ikzelf heb de 55C8700 en ga ook vanavond ff updaten.
Oh nee! Mijn C8700 ging op 23-04-2011 spontaan uit. Nog nooit problemen gehad. Ook de authenticatie gaat fout. C8700 weer aangezet, maar na 2 tot 3 minuten gaat deze weer uit. Alles losgemaakt en afgekoppeld. Geen oplossing.
Zag nieuwe firmware bij Samsung staan: 3008.3 ik zat op 3007.x. Update gedaan. Prima verlopen. Maar helaas, echt balen want de C8700 gaat weer uit
.
Na ruim een uur kl**ien en zoeken, blijft de tv spontaan aan?! Blij als een kind hoopte ik dat het probleem weg zou blijven.
Helaas, 24-4-2011 zet ik de tv 's avonds weer aan, en meteen gaat het mis
. Authenticatie fout en na een paar minuten gaat de tv uit! Na zo'n 10 keer weer aanzetten lijkt de tv aan te blijven. Maar dit is wel balen! Ik ben er tot nu toe heel blij mee geweest. Ik vind het ook nog steeds een fantastisch apparaat en wil hem echt niet kwijt, maar hij moet het wel doen.
Vandaag toch maar melding maken bij Samsung want in spontaan oplossen heb ik niet zo'n vertrouwen.
Zag nieuwe firmware bij Samsung staan: 3008.3 ik zat op 3007.x. Update gedaan. Prima verlopen. Maar helaas, echt balen want de C8700 gaat weer uit
Na ruim een uur kl**ien en zoeken, blijft de tv spontaan aan?! Blij als een kind hoopte ik dat het probleem weg zou blijven.
Helaas, 24-4-2011 zet ik de tv 's avonds weer aan, en meteen gaat het mis
Vandaag toch maar melding maken bij Samsung want in spontaan oplossen heb ik niet zo'n vertrouwen.
Verwijderd
Voor mij was er toch wel een spontane oplossing dus het kan wel maar er zijn ook mensen geweest waarvoor dat geen oplossing was. Kennelijk is er bij het standby probleem 2 verschillende oorzaken.Li Who schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:55:
Oh nee! Mijn C8700 ging op 23-04-2011 spontaan uit. Nog nooit problemen gehad. Ook de authenticatie gaat fout. C8700 weer aangezet, maar na 2 tot 3 minuten gaat deze weer uit. Alles losgemaakt en afgekoppeld. Geen oplossing.
Zag nieuwe firmware bij Samsung staan: 3008.3 ik zat op 3007.x. Update gedaan. Prima verlopen. Maar helaas, echt balen want de C8700 gaat weer uit.
Helaas, 24-4-2011 zet ik de tv 's avonds weer aan, en meteen gaat het mis. Authenticatie fout en na een paar minuten gaat de tv uit! Na zo'n 10 keer weer aanzetten lijkt de tv aan te blijven. Maar dit is wel balen! Ik ben er tot nu toe heel blij mee geweest. Ik vind het ook nog steeds een fantastisch apparaat en wil hem echt niet kwijt, maar hij moet het wel doen.
Welke TV gids gebruik je? GuidePlus zorgde bij mij voor het probleem. Sinds ik op Samsung TV Gids ben overgestapt heb ik dit probleem niet meer gehad.
Bij gebruik digitale tv (Ik heb CD) kan het ook zijn dat je MC een update heeft gehad waarna je tv restart of op standby kan gaan. Je doet er dan goed aan om even geduld te hebben voordat je de tv weer aanzet. Update moet verwerkt worden.
Hoop dat dit een oplossing is voor je probleem want van deze tv moet je alleen maar kunnen genieten.
@Pierre Gebruik inderdaad GuidePlus+. Gewoonweg omdat ik deze beter en mooier vind. Maar als het probleem blijft terugkomen, dan zal ik zeker een poging wagen. Wat betreft een update van MC, kan dat meegespeeld hebben. Kijken of ik dat nog ergens terug kan vinden.
Maar genieten doe ik uiteraard nog steeds. Het is gewoon een plaatje om naar te kijken.
Maar genieten doe ik uiteraard nog steeds. Het is gewoon een plaatje om naar te kijken.
Verwijderd
Bij de settings van GuidePlus kan je instellen wanneer hij naar updates moet zoeken. Ik meen dat ik hem op nacht had staan of zoiets en stevast om 24:00h sprong de tv op standby.Li Who schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:01:
@Pierre Gebruik inderdaad GuidePlus+. Gewoonweg omdat ik deze beter en mooier vind. Maar als het probleem blijft terugkomen, dan zal ik zeker een poging wagen. Wat betreft een update van MC, kan dat meegespeeld hebben. Kijken of ik dat nog ergens terug kan vinden.
De MC kan zeker ook een update krijgen. Voorheen had ik externe Sat tuner en die had dat ook. Alleen dat was geen probleem want die vertelde op de display waarom hij uit ging. "UPG" of "INIT" als er een nieuwe zenderlijst werd opgehaald.
Ik zie nu op de site van UPC staan dat de hele D-range gecertificeerd is voor een CI+-module. Heeft iemand enig idee of het hierbij blijft of was dit het begin en gaan ze de C-serie ook nog doen???
Ik denk niet dat ze dat nog gaan doen.. Samsung moet daar (voor zover ik weet) een aardig bedrag voor betalen.. gezien het feit dat de D-serie net op de markt is verwacht ik dat Samsung zich daarop blijft focussen.Silverback schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:26:
Ik zie nu op de site van UPC staan dat de hele D-range gecertificeerd is voor een CI+-module. Heeft iemand enig idee of het hierbij blijft of was dit het begin en gaan ze de C-serie ook nog doen???
Wil overigens niet zeggen dat jouw C serie niet zal werken.. naar mijn weten zit daar exact dezelfde tuner techniek in als in de D-serie
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.