Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 05:49:
Ik ben in afwachting van mijn 7700 tv en ben ondertussen maar alvast begonnen met het installeren van mijn Western Digital live hub mediaplayer. Ik kom er nu achter dat de YouTube filmpjes via deze player in lage resolutie worden doorgegeven, schijnt iets met rechten met YouTube te zijn. Belachelijk natuurlijk, kun je eindelijk bijv. de trailers in HD op je TV gaan bekijken kun je het doen op max. 480. Hoe dan ook, om teleurstelling te voorkomen, speelt de 7700 de HD van YouTube wel gewoon af? Kun je op de tv de resolutie van het filmpje zelf instellen zoals je dat op een pc kunt doen?
De app. YouTube is een app. onder het knopje Internet@TV. Daar kun je zoeken op naam e.d. maar resolutie instellen is er niet bij.

Ik heb net YouTube: Red Cliff HD Clip 3 - John Woo Film gezien op de computer en ook via de app YouTube op de Tv. Maar of het HD is ..... volgens mij niet. Wel is het beeldvullend.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 29-12-2010 10:19 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RRC schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:10:
[...]

Ik heb bovenstaande instellingen toegepast op UE55C7700 met Firmware 3003

En het resultaat is geweldig wat een verbetering. Zolang je aan het instellen bent denk je dat het nergens naartoe gaat maar zodra je eenmaal klaar bent en je vergelijkt het met de standaard instelling door even terug te switchen naar standaard en weer terug naar movie: top!

EDIT: ik kan me voorstellen dat het beter kan omdat ik een ander model heb, indien zo dan hoor ik het graag!
Probeer mijn instellingen eens. Is voor een 8700 maar toch .... contrast 97?

STANDAARD MODE

Backlight 20
Contrast 50
Helderheid 55
Scherpte 68
Kleur 61
Tint – Neutraal (G50/R50)

Geavanceerde instellingen:
Zwarttinten Donkerste
Dynamisch Contrast UIT
Gamma -1
Expertpatroon UIT
10p Wit Balance UIT
Huidkleur 0
Randverbetering UIT
xvYCC UIT
LED Motion Plus Normaal

WIT BALANS:

Van boven naar beneden
26 24 21 13 26 33

KLEUR RUIMTE - Aangepast

Rood: 65 8 0
Groen 22 18 11
Blaauw 0 18 50
Geel 55 38 8
Cyan 10 34 52
Mag 56 23 52

BEELD OPTIES

Kleurtint: Normaal
Grootte: Auto-Breed
Scherm modus 4:3
Digitale ruisfilter: UIT
MPEG ruisfilter: UIT
Filmmodus: UIT
Motion Plus Standaard
Smart LED: Standaard

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:15:
[...]

Probeer mijn instellingen eens. Is voor een 8700 maar toch .... contrast 97?

STANDAARD MODE

Backlight 20
Contrast 50
Helderheid 55
Scherpte 68
Kleur 61
Tint – Neutraal (G50/R50)

Geavanceerde instellingen:
Zwarttinten Donkerste
Dynamisch Contrast UIT
Gamma -1
Expertpatroon UIT
10p Wit Balance UIT
Huidkleur 0
Randverbetering UIT
xvYCC UIT
LED Motion Plus Normaal

WIT BALANS:

Van boven naar beneden
26 24 21 13 26 33

KLEUR RUIMTE - Aangepast

Rood: 65 8 0
Groen 22 18 11
Blaauw 0 18 50
Geel 55 38 8
Cyan 10 34 52
Mag 56 23 52

BEELD OPTIES

Kleurtint: Normaal
Grootte: Auto-Breed
Scherm modus 4:3
Digitale ruisfilter: UIT
MPEG ruisfilter: UIT
Filmmodus: UIT
Motion Plus Standaard
Smart LED: Standaard
Backlight 20? schermmodus 4:3? ;) Nee maar gekkigheid natuurlijk. Elke instellingen heeft wel weer nadelen te benoemen.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 29-12-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schermmodus 4:3 inderdaad. Zet de Tv maar eens op 24 (Ziggo) en kijk naar CNN. Dat wordt in 4:3 uitgezonden. En anders mis je delen van de scrollbar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:49:
Schermmodus 4:3 inderdaad. Zet de Tv maar eens op 24 (Ziggo) en kijk naar CNN. Dat wordt in 4:3 uitgezonden. En anders mis je delen van de scrollbar ....
Euhm nee hebt dat probleem niet (bij 16:9 kloppen de verhouding misschien niet maar ik heb gewoon alles in het scherm). Maar ik begrijp dus dat jij deze instellingen ook voor reguliere tv kijken gebruikt. Ik gebruik movie mode alleen voor film en serie spul.

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 29-12-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-12-2023
k.t staat de 7700 55 inch bij plasmadiscounter voor 2075 euro
ff 1000 euro in prijs gedaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keepitfrosty schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:05:
[...]

Euhm nee hebt dat probleem niet (bij 16:9 kloppen de verhouding misschien niet maar ik heb gewoon alles in het scherm). Maar ik begrijp dus dat jij deze instellingen ook voor reguliere tv kijken gebruikt. Ik gebruik movie mode alleen voor film en serie spul.
Inderdaad, zelf ben ik ook nogal standaard. :+ Ik kan me niks bij de 16:9 voorstellen als voorkeur. Het is of HD, en dan valt er niks in te stellen, of beeldvullend zoals de meeste andere niet HD zenders of 4:3.

Ik gebruik de instelling voor alles. Eenmaal goed, nooit meer aankomen.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 29-12-2010 22:41 ]

Verwijderd

Heb de Samsung 7700 nu binnen. Moet de kleuren etc. nog instellen maar tot nu toe tevreden. In combinatie met de ziggo ci kaart werkt tv goed en reageert sneller op guide dan de losse digitale ontvanger van ziggo.

- vreemde is dat Nederland 3 op HD stoort terwijl andere zenders allemaal goed zijn
- wordt er geen HD symbool bij het zender-icoon op het beeldscherm meegestuurd?
- dlna: de tv vindt wel mijn pc maar kan geen video's in de map vinden. Heb alles al geprobeerd (verschillende bestanden in /mijn video's etc. gezet maar tv vindt niets). Iemand een tip waar ik de bestanden op de tv moet zetten?
- kan ik ook met de iPhone de content op de tv aansturen? Welke app moet ik dan installeren?
Voor de IPhone is er inderdaad een hele mooie GRATIS app. namelijk TV remote. Komt overeen met de afstandsbediening van de 9000 serie. Ook beschikbaar voor sommige Samsung mobiele telefoons.
Tik maar eens TV remote in bij App Store. Je hebt er wel een wifi verbinding voor nodig en de IPhone en de Tv moeten op/in hetzelfde netwerk zitten.

De Tv vindt altijd jouw video's, waar ze ook staan. Vindt de Tv ze niet dan ligt dat aan jouw software op jouw computer.

Als je van bijvoorbeeld Ned 1 naar Ned 2 schakelt dan zie je in een blokje dat linksboven in het scherm komt dat het een HD uitzending is. Zie je trouwens ook in de Gids/Guide en CHLIST op de AB. Er komt geen apart symbool in het zendersymbool. Wel bij zenders zoals Discovery Showcase HD, History HD e.d,

Zet je Tv eens op Ned 3 en controleer dan de signaalsterkte.

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 30-12-2010 11:28 ]

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ger

Bij ons is ned.1 bagger, als sinds dag 1 van de aanschaf 8700, signaal sterkte is 70 terwijl de zenders die geen storing geven een signaal sterkte van 68 laten zien, snap jij het nog??
Nee. Ik heb, zoals eerder gezegd, Timeshiften op auto staan. Op alle zenders geen probleem maar bij Discovery Showcase HD gaat de zender na een minuut of 5 op: 'gecodeerd signaal'. Signaalsterkte is daar 86. Ned 1 signaalsterkte 56, 58, dat schommelt op dit moment. En daar dus geen probleem met Timeshiften op auto.

Ik snap het dus ook niet.

Wat je zou kunnen proberen maar daar verwacht ik niet veel van, is waar de antenne uit jouw muur komt, de antennekabel een beetje heen en weer schuiven, net alsof je het eruit wilt halen, een beetje naar rechts en een beetje naar links bewegen.

Bij mij was die aansluiting niet 100%. Kom je na lang zoeken ook een keer achter.

Verwijderd

Voor de mensen bij de grens: de 8790 (Duitse variant 8700) werkt prima icm met CI+ van Ziggo.

• hdejongh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-07 16:01
sinds een weekje ben ik de trotse eigenaar van een 8700 serie tv. Ik heb er een Asrock vision 3d bij gekocht.
Ik heb een tweetal vragen misschien kan iemand me er bij helpen:

1) Als ik de HDMI source de naam PC geef kost me dat dan kwaliteit (zijn misschien domme vragen..) omdat er een aantal functies worden uitgeschakeld? Het valt me wel op dat ik dan veel minder last heb van "stotteren" van het beeld.
2) de asrock heeft een hdmi 1.4 uitgang, kan ik daardoor FULL HD 3D kijken? (mits de film het ondersteund.)

extra vraagje:

Is er een mogelijkheid om calibration settings te kopieren, want als ik 3d afspeel zijn mijn calibration settings weer weg...

Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 11% gewijzigd door hdejongh op 30-12-2010 20:12 ]

• satanixx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2011
golfgti5 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:08:
Ger

Bij ons is ned.1 bagger, als sinds dag 1 van de aanschaf 8700, signaal sterkte is 70 terwijl de zenders die geen storing geven een signaal sterkte van 68 laten zien, snap jij het nog??
Even rechtstreek aan de kabel ingang van je huis aansluiten dan weet je in ieder geval of het aan je binnenhuis installatie ligt

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Vandaag kwam er een klant op werk, die nog twijfelde tussen de Samsung C8700 of de Sony HX800. Ik had hem verteld dat de kleuren van Sony er natuurlijker uitzien, daarnaast heeft de HX800 een sensor die de omgevingslicht meet, de Sony heeft ook nog een betere geluidskwaliteit (speakers hebben meer ruimte) en tot slot; de backlight is beter geregeld bij de sony! Klopt dit? :) De Samsungs hebben namelijk nogal veel last van backlight bleeding

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vandaag op iBOOD een Seagate GoFlex Home 1TB NAS Server. 1TB is een beetje weinig, maar kan wel uitgebreid worden met externe HDD's. Ik zie ook dat hij DLNA ondersteuning heeft. Zou zoiets goed werken om films vanaf de tv af te spelen? Met me computer is het nog niet eens gelukt om mkv's af te spelen, de tv ziet wel mijn pc, maar herkend alleen de xvid bestanden :s. Ik was van plan om een Networked Media Tank te halen, zoals de Popcorn Hour, die ik in me kamer heb staan, maar als dit werkt is dit een betere oplossing voor mij. Zo heb ik minder kastjes en afstandbedieningen in me woonkamer en is het gewoon makkelijk te bedienen met de tv afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:50:
Vandaag kwam er een klant op werk, die nog twijfelde tussen de Samsung C8700 of de Sony HX800. Ik had hem verteld dat de kleuren van Sony er natuurlijker uitzien, daarnaast heeft de HX800 een sensor die de omgevingslicht meet, de Sony heeft ook nog een betere geluidskwaliteit (speakers hebben meer ruimte) en tot slot; de backlight is beter geregeld bij de sony! Klopt dit? :) De Samsungs hebben namelijk nogal veel last van backlight bleeding
Lol je gaat de klant eerst advies geven en dan hier vragen of het klopt?? Ik zou dan niet graag iets bij jou willen kopen als je maar wat loopt te vertellen ;) En of sony de backlight beter voorelkaar heeft? Zie de review van tweakers zou ik zeggen. Deze waren weinig overtuigd ervan. Aan de andere kant natuurlijk beetje appels en peren vergelijken, een edge lit tv tegenover een local dimming televisie.

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 31-12-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik me afvraag, maar daar krijg ik morgen in ieder geval antwoord op. Bij Internet@TV staat 2010. Zou dat morgen nou 2011 worden?

Edit: niet dus.

Verder zag ik dat we weer 2 nieuwe app erbij hebben.

Edit: troep

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 01-01-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gu22i schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:07:
k.t staat de 7700 55 inch bij plasmadiscounter voor 2075 euro
ff 1000 euro in prijs gedaald
Volgens mij worden die prijzen van de Samsungs in Nederland gewoon kunstmatig hoog gehouden.
DIe plasma discounter is ook niet altijd de goedkoopste.

Ik heb voor mijn 46c7700 4 maanden geleden maar 1700 euro betaald. Gewoon in de winkel in niet via internet ofzo. Wel een beetje korting natuurlijk. Bij de Plasmadiscounter was ie toen gewoon nog 300 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
SalimRMAF schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:50:
[...]
Ik had hem verteld dat de kleuren van Sony er natuurlijker uitzien
Beetje persoonlijk, ik vond dat juist weer van de Samsung, vandaar dat ik een samsung heb :Y)
daarnaast heeft de HX800 een sensor die de omgevingslicht meet, [...]
Doet die van mij ook :? (C8700 serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

LinuX-TUX schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:08:
Doet die van mij ook :? (C8700 serie)
Hihi, ik bedoel.. de LX900 heeft een ingebouwde camera die ervoor zorgt dat het beeld wordt uitgezet wanneer er geen kijkers meer voor de TV zijn. :)

Ok nu even serieus; wat ik ECHT jamer vind, is dat de LG's bijvoorbeeld geen Satelliet tuner hebben. :s Dat is echt een vereiste voor mij! Panasonic heeft die wel, maar ja.. dan zit je weer met het lelijke design. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:20:
[...]

Hihi, ik bedoel.. de LX900 heeft een ingebouwde camera die ervoor zorgt dat het beeld wordt uitgezet wanneer er geen kijkers meer voor de TV zijn. :)

Ok nu even serieus; wat ik ECHT jamer vind, is dat de LG's bijvoorbeeld geen Satelliet tuner hebben. :s Dat is echt een vereiste voor mij! Panasonic heeft die wel, maar ja.. dan zit je weer met het lelijke design. :(
Huh in je vorig bericht had je het nog over de hx800 en nu heb je het over een lx900??? You lost me dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerjan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09-2011
Ik heb bij m`n verder prima werkende 8700 (nagenoeg) hetzelfde probleem. Bij Discovery Showcase HD krijg ik na ongeveer 20 min. `gecodeerd signaal`. Alleen door `m uit/aan te zetten kom ik weer bij Disc. Showcase. En na 20 min. weer het zelfde verhaal! Oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik heb de 46c8700. Heeft er nog meer iemand een probleem met snelle beweging van links naar rechts. (of terug). Bv met het kijken van voetbal en de camera gaat van links naar recht dan zie ik op het scherm een soort van hele zwakke banden (op altijd dezelfde plek). Met normaal tv kijken valt het niet op.

Hebben jullie dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou jullie nog op de hoogte houden als de mediaplayer binnen was

Zoals je begrijpt de mediaplayer is binnen.
Heb het hele systeem omgegooit en alles bedraad aangesloten met als middelpunt een linksys E3000.
De mediaplayer (QNAP NMP-1000P) kan naar wens als NAS ingesteld worden. Zodat je je film via het netwerk naar de Mediaplayer kunt overzetten. Intern een 2Tb. Samsung en ernaast een 2Tb WD. Dus voorlopig even voldoende ruimte. Al gaat het el snel met BD's van 45Gb.
50Gb overzetten over het netwerk in ongeveer 1 uur, dat is in mijn ogen acceptabel.
Nu geen moeite meer met afspelen van welke bestanden dan ook. Zelfs blu ray iso bestanden van 45Gb worden incl. menu's keurig afgespeeld.

Verder zijn er mogelijkheden te over om te downloaden via de mediaplayer maar om dat allemaal te doorgronden hebben we denk ik een nieuw topic nodig.

gr en de beste kijkwensen voor 2011 TAZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 08:27:
Hoi, Ik heb de 46c8700. Heeft er nog meer iemand een probleem met snelle beweging van links naar rechts. (of terug). Bv met het kijken van voetbal en de camera gaat van links naar recht dan zie ik op het scherm een soort van hele zwakke banden (op altijd dezelfde plek). Met normaal tv kijken valt het niet op.

Hebben jullie dit ook ?
Dat heb ik ook na de update 3003 was het nog erger geworden ...jammer.
Als je het beeld op een grijze scene zet en de helderheid hoger zet kun je het patroon van
de balken goed zien ..4 x horizontaal 3 x verticaal geloof ik....
Als je kiest voor donker of donkerder in het menu valt het haast niet op.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vroeg me af of het mogelijk is om PVR bestanden ook op andere (samsung) tv (zonder PVR) af te spelen?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:24:
Hallo,

Vroeg me af of het mogelijk is om PVR bestanden ook op andere (samsung) tv (zonder PVR) af te spelen?

Dank.
Nog nooit geprobeerd, maaaaar, andere samsung TV's zonder PVR maar MET media afspeel mogelijkheden kunnen meestal geupgrade worden, zie hier. (voor C series)

Maar afspelen ... :? geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinuX-TUX schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:27:
[...]

Nog nooit geprobeerd, maaaaar, andere samsung TV's zonder PVR maar MET media afspeel mogelijkheden kunnen meestal geupgrade worden, zie hier. (voor C series)

Maar afspelen ... :? geen id
Dank, kan inderdaad een optie zijn. Het idee is om op tv1 (woonkamer) de PVR bestanden op een NAS (specifieke partitie) op te slaan en deze bestanden dan via netwerk op andere TV (slaapkamer) af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pag. 40 Nederlandstalige handleiding die overigens gratis bij de Tv wordt geleverd.

'De opgenomen videobeelden zijn beveiligd met DRM (Digital Rights Management) en kunnen niet worden afgespeeld op een pc of andere tv’s. Ze kunnen ook niet worden afgespeeld wanneer het moederbord van de tv is gewijzigd'.

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 02-01-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Heren,

Ik krijg nog steeds tv gids op me tv : Samsung 7700 :S... Ik heb UPC kabel (geen media box of iets)..

Weet iemand hoe dat komt?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Ik heb 3 a 4 witte vlekken (clouding), die zie je niet als de tv zwart uitzend maar wel vaak als "zwart tussenscherm" ook valt het me op dat de achterkant niet geheel "glad" is maw er zitten bobbels in de achterkant van de tv.

Ook, ik was gisteren Gran Turismo 5 aan het spelen in 3d, valt opeens de 3d functie uit:
beeld was nog steeds in 3d modus maar bij het aan/uit zetten van de bril, herhaaldelijk, geen verschil! Moet ik ook even induiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
RRC schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:14:
Ik heb 3 a 4 witte vlekken (clouding), die zie je niet als de tv zwart uitzend maar wel vaak als "zwart tussenscherm" ook valt het me op dat de achterkant niet geheel "glad" is maw er zitten bobbels in de achterkant van de tv.

Ook, ik was gisteren Gran Turismo 5 aan het spelen in 3d, valt opeens de 3d functie uit:
beeld was nog steeds in 3d modus maar bij het aan/uit zetten van de bril, herhaaldelijk, geen verschil! Moet ik ook even induiken
Misschien zoiets als Verwijderd in "[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 S..." ? Doen andere 3D bronnen het nog wel? (iets buiten de PS3 om het liefst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

bedankt ik zal vanmiddag even checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eminent 7080 / C 8700 combo ?
Misschien een stomme vraag, maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen of een Eminent 7080 goed samenwerkt met een Samsung c8700?
Denk eraan om een samsung te kopen, maar lees op de samsung site dat alle hdmi lager dan 1.4 mogelijk problemen oplevert. Het Eminent kastje is hdmi 1.3, heeft iemand desondanks toch positieve ervaringen met deze combinatie ? Geluid (2.0 is ok) en beeld (liefst 1080p) moet i.i.g. werken en ook synchroon lopen.
Kan dat met deze combinatie ? Werkende subs (van bluray) zijn ook erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Sinds een paar weekjes heb ik een 40c8700... wat een mooi ding!
Erg scherp beeld. Meteen wat kalibratie-instellingen geprobeerd. Die ene die Keepitfrosty postte bevalt mij nog het meest... maar ik heb zelf liever de backligt wat hoger staan, op 13 of 14.. sharpness op 10 (0 is idd te wollig). Bij een hogere sharpness wordt het beeld wat vaal/grijzig

Over 3d in de bios was ik niet zo te spreken, maar op deze tv is het wel erg mooi.. een week geleden Avatar 3D bekeken (al te downloaden langs minder legale weg)... erg mooi !! Vooral die helikopter-gevecht op het eind.
Maar wel erg vermoeiend voor je ogen.. na een tijdje wordt ik het een beetje zat.
Ik heb gemerkt dat het 3D beeld een stuk mooier wordt als je MotionPlus aanzet (met 2D staat dit bij mij uit) en Dynamic Contrast op Medium. Door die motionplus flikkert het beeld dan veel minder en met dynamic contrast zijn de verschillende dieptes veel gemakkelijker te onderscheiden.
Verder: Sharpness op 0, contrast en backlight op hoogste stand
Ik zie dat 3 modes van 3D altijd zijn uitgegrijst.. iemand een idee hoe je die aan kunt krijgen? Is een van die misschien de Anaglyphic mode? De ouderwetse 3D dus.. of wordt die niet ondersteund?

De 2D naar 3D is behoorlijk ruk.. Ziggo heeft een demo-kanaal (nr 16) waar ze 3D over DVB uitzenden.. maar ook dat ziet er niet uit.
Wat wel leuk is is Oceanworld 3D... een docu in 3D over visjes enzo.. erg tof

De afstandbediening heb ik vervangen door de Logitech Harmony 650. Die van Samsung is erg mooi en stylish maar functioneel helemaal kutjecola. Dat je de knopjes amper kunt voelen is erg vervelend. Daardoor hou ik m onbewust heel krampachtig vast. De Harmony is perfekt.. normale knopjes en aan de achterkant van onderen zit een soort half ei waardoor het prima in je hand past.. alleen met het instellen ben je wel ff bezig

De apps zijn niet heel boeiend.. toch keer ik regelmatig terug naar die van Youtube, Nu.nl, UsaToday (die zit mooi in elkaar!!), TVGids.nl, buienradar.nl
Slechte apps zijn die van Panorama, 9292 en Funda... vooral die 9292 is waanzinnig slecht... totaal onbruikbaar

Ik had verwacht dat Uitzendinggemist.nl er ook op zou zitten... groot gemis

De Media player dan: Die SATA->USB convertor werkt dus niet :'( (ik las ergens in dit forum dat iemand dat wel werkend had gekregen??). Ook als ik mijn digitale camera direkt aansluit pakt ie m niet. Gek, want deze Digicam wordt op mijn pc herkent als Mass Storage Device. en ik las ergens in de handleiding van de tv dat die dingen wel ondersteund worden.
Als die dingen al niet werken, ga ik niet verder experimenteren met andere usb-apparaten.

Mn nieuwe WD externe harde schijf werkt redelijk goed. Toen ik m voor de eerste keer aansloot kreeg ik de melding dat ie niet werd ondersteund. Maar hij werkt goed.. ik krijg ook geen foutmeldingen meer... en hij's ook heerlijk stil (mn vorige Maxtor van 1,5 jaar oud maakt veel herrie)

Opnemen gaat meestal goed, maar niet altijd... met name van Film1 neemt ie met de REC-timer soms maar een half uurtje op ofzo.. heel vervelend.. het faat in 9 van de 10 gevallen wel goed
Wat opnemen betreft zijn er niet echt veel opties vergeleken met mijn oude DVD/HDD-recorder.. zo is er geen Commercial Skip en wat andere dingen die me nu ff ontschoten zijn.. maarja zeuren mag ik niet, want opnames zijn wel rete-strak!! Door en terugspoelen gaat erg langzaam.. ik gebruik altijd de Jump-functie
De programmas die zijn ingesteld om te worden opgenomen zijn niet makkelijk op te roepen.. ik moet eerst helemaal naar Channel Manager en dan weer twee menuutjes terug... dat kan toch veel simpeler? :?

Die GuidePLUS is echt naadje.. dat zit ZO verschrikkelijk slecht in elkaar!!

Met de Wild Media Server heb ik DLNA op de tv... dat werkt redelijk goed.. niet heel stabiel, maar nog altijd beter dan die PC Share manager van Samsung zelf :r

Wat irritant is is dat er geen programma-info verschijnt als je naar een ander kanaal zapt.. ook niet via teletext (wat oude tv's wel hebben)... daardoor is deze tv niet zo zap-vriendelijk.
Ik heb ontdekt dat als je bij het zappen direkt op de Enter/Ok knop drukt dat dan wel de programma info verschijnt.. beetje vervelend

Verder vind ik dat de TV wat langzaam aangaat (FastStart nog niet geprobeerd.. maakt dat veel uit in energie?)
Is die Authentication melding niet weg te krijgen als de tv aan gaat? Beetje overbodige melding

Geneog gezeurd, ik ga tv kijken :+

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:05:
Misschien een stomme vraag, maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen of een Eminent 7080 goed samenwerkt met een Samsung c8700?
Denk eraan om een samsung te kopen, maar lees op de samsung site dat alle hdmi lager dan 1.4 mogelijk problemen oplevert. Het Eminent kastje is hdmi 1.3, heeft iemand desondanks toch positieve ervaringen met deze combinatie ? Geluid (2.0 is ok) en beeld (liefst 1080p) moet i.i.g. werken en ook synchroon lopen.
Kan dat met deze combinatie ? Werkende subs (van bluray) zijn ook erg prettig :)
Ik zou me niet zo kunnen bedenk waarom het niet zou werken? Alle mediaplayers werken naar behoren op een recente tv en een beetje mediaplayer laat je wel spelen met de lip sync instellingen mocht het beeld en geluid niet synchroon lopen. Dat hdmi 1.3 verhaal moet je niet te nauw nemen. Ik heb bijna alleen maar hdmi 1.3 apparaten in huis en die werken allemaal prima. Zou ook BS zijn als ze een tv uitbrengen die geen hdmi 1.3 spul meer pakt terwijl dat grotendeels nog gewoon de standaard is.

[ Voor 22% gewijzigd door keepitfrosty op 03-01-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoG schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:42:

De programmas die zijn ingesteld om te worden opgenomen zijn niet makkelijk op te roepen.. ik moet eerst helemaal naar Channel Manager en dan weer twee menuutjes terug... dat kan toch veel simpeler? :?
Ja hoor, is ook veel simpeler: Klik op Guide >> weergave (rood blokje) en dan heb je een overzicht.

Overigens. Prikkers klagen dat wanneer je zapt er geen info is over de zender. Tsja, als ik naar een andere zender zap doe ik dat altijd via de Guide/Gids. Ik ga niet langs alle kanalen zappen. Kijk in de Gids, denk: dat lijkt me wel aardig en klik er dan op.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 04-01-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:05:
Ik kan je bevestigen dat het een prima combinatie is.
Ik bezit zelf ook de 7080 en de 8700.
Geluid is perfect en het beeld ook.
Als je de eminent aansluit via de optische aansluiting op je surround set dan heb je gewoon 5.1.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat deze Tv nog mist is, wat mij betreft:

- Je sluit een camcorder aan, klikt op de camcorder op play en op de Tv op opnemen.
- Je sluit een computer aan met, bijvoorbeeld Windows Media Center, en de computer maakt gebruik van de Tv tuner.

Moet toch allemaal niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dat klinkt goed zeg, bedankt voor jullie commentaren ! ;)
vandaag naar de MM Rotterdam dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

GerCor schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:09:
[...]

Ja hoor, is ook veel simpeler: Klik op Guide >> weergave (rood blokje) en dan heb je een overzicht.
Die had ik nog niet gezien... tenks !!
Overigens. Prikkers klagen dat wanneer je zapt er geen info is over de zender. Tsja, als ik naar een andere zender zap doe ik dat altijd via de Guide/Gids. Ik ga niet langs alle kanalen zappen. Kijk in de Gids, denk: dat lijkt me wel aardig en klik er dan op.
Prikkers?
Als ik naar een zender zap dan wil ik daar informatie over zien. Ik zoek ook meestal programmas op via de gids die ik wil gaan zien... maar instant programma-info: daar zijn de meeste tv's toch mee uitgerust?? TV's van midden jaren 90 hadden al zo'n feature via een teletekst pagina dat deels verscheen in het beeld. Dat was heel basic... een toptv als deze zou dit minstens moeten hebben.

Nou ik het toch over teletekst heb: wie heeft er nog meer last van een achtergrond die verkleurt van zwart naar een soort lichtrood/lichtblauw ? Is dat expres gedaan om de leesbaarheid te verhogen? Mijn vorige Matchline uit 2001 had dat namelijk ook.. maar de Matchline dáárvoor (model uit midden jaren 90) had het weer niet.
Ik vind het maar irritant.. heb liever een zwarte achtergrond
GerCor schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:24:
Wat deze Tv nog mist is, wat mij betreft:

- Je sluit een camcorder aan, klikt op de camcorder op play en op de Tv op opnemen.
Kan dat uberhaupt: opnemen op USB-HD vanaf de camcorder?
- Je sluit een computer aan met, bijvoorbeeld Windows Media Center, en de computer maakt gebruik van de Tv tuner.
Ik ken geen andere tv die dat kan... een pc-tuner kaartje is toch niet zo duur meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoG schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:00:
[...]

Die had ik nog niet gezien... tenks !!

[...]

Prikkers?
Als ik naar een zender zap dan wil ik daar informatie over zien. Ik zoek ook meestal programmas op via de gids die ik wil gaan zien... maar instant programma-info: daar zijn de meeste tv's toch mee uitgerust?? TV's van midden jaren 90 hadden al zo'n feature via een teletekst pagina dat deels verscheen in het beeld. Dat was heel basic... een toptv als deze zou dit minstens moeten hebben.
Maar die Tv's hadden geen EPG. Waarom zou je zendertje voor zendertje aflopen? Maar goed, als jij om 20:00 naar Ned 1 schakelt dan wil jij graag ZEKER weten dat je naar het NOS Journaal kijkt..... ;w
Nou ik het toch over teletekst heb: wie heeft er nog meer last van een achtergrond die verkleurt van zwart naar een soort lichtrood/lichtblauw ? Is dat expres gedaan om de leesbaarheid te verhogen? Mijn vorige Matchline uit 2001 had dat namelijk ook.. maar de Matchline dáárvoor (model uit midden jaren 90) had het weer niet.
Ik vind het maar irritant.. heb liever een zwarte achtergrond
Is al jaren zo, dat zijn 'hoofdstukken' van TT.
Kan dat uberhaupt: opnemen op USB-HD vanaf de camcorder?
Nee, dat kan niet. Maar waarom eigenlijk niet? Camcorder in HDMI en opnemen op de HDD van de Tv.
Ik ken geen andere tv die dat kan... een pc-tuner kaartje is toch niet zo duur meer?
Jij bent ook een mooie ;) , zeurt over alles maar als ik eens iets wil dan moet ik een extra tuner aanschaffen. :+ Met jouw woorden gesproken wat een onzin, moet ik een extra tuner kopen, er zit toch een tuner in de Tv.Maar ik begrijp het wel. De opnamens zouden alleen op de HDD/USB stick van de Tv opgenomen mogen worden want de opnames zijn beschermd. Dus ... dat wordt het nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 04-01-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:09:
[...]

Ik zelf zap met de info knop, tot ik iets leuks zie en druk dan op enter. Werkt goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

GerCor schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Maar die Tv's hadden geen EPG. Waarom zou je zendertje voor zendertje aflopen?
Gaat dat jou wat aan? Wat is er mis met een beetje zappen?
Maar goed, als jij om 20:00 naar Ned 1 schakelt dan wil jij graag ZEKER weten dat je naar het NOS Journaal kijkt..... ;w
Kort nachtje gehad?
Iedereen heeft weer zo'n z'n eigen wensen... ik kan niet instant aan het beeld zien naar welk programma ik kijk.. wat ook handig is is dat je meteen ziet of een programma net is begonnen
[...]

Is al jaren zo, dat zijn 'hoofdstukken' van TT.

[...]

Nee, dat kan niet. Maar waarom eigenlijk niet? Camcorder in HDMI en opnemen op de HDD van de Tv.

[...]

Jij bent ook een mooie ;) , zeurt over alles maar als ik eens iets wil dan moet ik een extra tuner aanschaffen. :+
Je moet helemaal niets..Ik stel alleen iets voor
Met jouw woorden gesproken wat een onzin, moet ik een extra tuner kopen, er zit toch een tuner in de Tv.Maar ik begrijp het wel. De opnamens zouden alleen op de HDD/USB stick van de Tv opgenomen mogen worden want de opnames zijn beschermd. Dus ... dat wordt het nooit.
zoek het ff lekker zelf uit .. vervelend mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoG schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:28:

zoek het ff lekker zelf uit .. vervelend mannetje
Lol ik wou het niet zeggen, maar dacht hetzelfde hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoG..... ik verwijt jou persoonlijk niks hoor. Je zeurt maar wat je wilt over de Tv.
Ik kijk liever naar waarom je - en met je bedoel ik jou persoonlijk niet maar iedereen die een Samsung heeft -, die programmainfo niet hebt gezien vanuit de makers van Samsung. Jij wilt blijkbaar van zendertje naar zendertje zappen, en daar is niks mis mee, maar ik denk dat de makers van Samsung hebben gedacht: Wie zapt er nou van zendertje naar zendertje als waarschijnlijk de meest gebruikte methode is: gids oproepen .... zender kiezen en kijken. Wil je nog meer informatie over een programma dan kun je op info klikken? En dan mag je dat persoonlijk opvatten maar dat is niet mijn bedoeling met JE.

Maar goed, dat krijg je met geschreven tekst, dan mis je een stuk expressie. En dan helpen zelfd smylies niet.

Natuurlijk kan ik een computer aansluiten en bijvoorbeeld een Anysee tuner aansluiten. Ziggokaartje er in, heb ik ook wat ik wil. Maar wederom, ook hier, waarom heeft Samsung het zo gemaakt dat dat niet gaat werken met gebruikmaking van de Tv tuner en Windows Media Server en dan kom ik op het beschermen van opnames. Maar waarom ik niet een camcorder op HDMI kan aansluiten en dan op play kan drukken en dan op de Tv rec indruk en die opnames kan opnemen op een HDD is mij niet duidelijk.

En je kunt zeiken wat je wilt over de Tv, daar ben je tenslotte Nederlander voor .... altijd een ander de maat meten. Zelfs over de kleur van de achtergrond van teletekst.

Ik en dan bedoel ik mezelf dus ook, vind de verlichting van het logo van Samsung een hele mooie toevoeging van de Tv maar er zijn mensen zat die dat vreselijk vinden. Nou, en dat kun je dus gewoon uitzetten. Ik denk dat Samsung een aantal mensen gevraagd heeft: wat vinden jullie van het verlichtte logo? En dat misschien de helft het leuk vinden en de helft niet. Voor diegene die het leuk vinden ..... kan het, en wie het niet leuk vindt, zet het uit.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 04-01-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:09:
maar ik denk dat de makers van Samsung hebben gedacht: Wie zapt er nou van zendertje naar zendertje als waarschijnlijk de meest gebruikte methode is: gids oproepen .... zender kiezen en kijken. Wil je nog meer informatie over een programma dan kun je op info klikken? En dan mag je dat persoonlijk opvatten maar dat is niet mijn bedoeling met JE.
Sorry maar dit is natuurlijk een beetje DROL. De term ZAPPEN is juist tot leven gekomen omdat mensen alle zenders bij langs gaan tot ze iets interessants hebben gevonden. De digitale setupboxen van Samsung werken namelijk wel gewoon zo. Je zapt naar een zender en je krijgt de info te zien. Ik denk dat er meer mensen zijn die nutteloos rondjes ZAPPEN dan de tv guide oproepen en het lijstje bij langs gaan op zoek naar wat interessants. Denk niet dat de ene afdeling van samsung dacht "waarom zouden mensen zendertje voor zendertje bij langs gaan?" en de andere afdeling denkt van "eeey wat zou het handig zijn als mensen gewoon aan het zappen zijn dat ze de info alvast in beeld krijgen"
GerCor schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:09:

Maar waarom ik niet een camcorder op HDMI kan aansluiten en dan op play kan drukken en dan op de Tv rec indruk en die opnames kan opnemen op een HDD is mij niet duidelijk.
Om jou visie toe te passen: Omdat samsung daar waarschijnlijk dacht wie gaat nu zijn cam aansluiten op de tv om daarmee op te nemen op een externe hd?? Daar hebben mensen toch PC's voor? :D

[ Voor 58% gewijzigd door keepitfrosty op 04-01-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet ik niet. Ik zat gisteravond de handleiding te lezen maar het blijft, ondanks dat het Nederlands is, voor mij toch nog een beetje Zuid-Koreaans. Je kunt met de Anynet functie een tweede opnameapparaat aansluiten en met de AB van de Tv bedienen. Je moet dan wel de antennekabel aansluiten maar er wordt ook gesproken over videoopnames opnemen. Dus, misschien kan het wel alleen snap ik nog steeds niets van die uitleg. Kan ook zijn dat ze een Samsung decoder bedoelen... geen idee.

Maar hoe je camcorderopnames met je PC kunt opnemen is mij niet duidelijk. Downloaden wel.

En over dat zappen ...... Ik heb Ziggo, en met mij velen. Ik ga echt niet zendertje zendertje zappen van Ned1 naar Canvas want dan heb ik minstens 10 keer in beeld: Preview verlopen......

O, en bij YoG zit Net5 3D demo blijkbaar op 16 terwijl bij de rest van Nederland het gewoon op 15 zit. Voor mij is Guide, en zender kiezen, ook zappen.

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 04-01-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Van het weekend bij Bol.com na lang treuzelen een Samsung UE40C8700 gekocht. Oorsprongkelijk zou ik gaan voor de C7700, maar door de mega korting lopend bij Bol.com voor zelfde prijs een 8700 kunnen halen.

Gisteren verstuurd, met alle blijdschap vandaag aangekomen (ma aangenomen, zat op me stage), kom ik thuis zie ik tot me verbazing een Sony 32" LCD tv staan... Ik dacht echt wtf???

Gelijk gebeld, zou terug gebeld worden om dit op te lossen....

Had zo'n zin om Black Ops 3d te proberen.... niet dus :(

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 07:58
m00n schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:27:
Van het weekend bij Bol.com na lang treuzelen een Samsung UE40C8700 gekocht. Oorsprongkelijk zou ik gaan voor de C7700, maar door de mega korting lopend bij Bol.com voor zelfde prijs een 8700 kunnen halen.

Gisteren verstuurd, met alle blijdschap vandaag aangekomen (ma aangenomen, zat op me stage), kom ik thuis zie ik tot me verbazing een Sony 32" LCD tv staan... Ik dacht echt wtf???

Gelijk gebeld, zou terug gebeld worden om dit op te lossen....

Had zo'n zin om Black Ops 3d te proberen.... niet dus :(
Dat is balen! Nou ik kan je vertellen dat Black Ops op een ue 46c8700 in ieder geval er top uit ziet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 40c8700 nu sinds 31 december 2010 en heb hem gekoppeld via schotel - canaal digitaal.
Ik krijg WEL schokkerig beeld bij sommige uitzendingen/reclames, vooral 'gebouwen etc.' op achtergrond die van rechts naar links bewegen of vicaversa.

Hebben hier meer last van dit PROBLEEM ? Ik heb wel 12 meter coax tussen schotel en Tv hangen maar of dat wat uitmaakt weet ik niet.

Ps. ik heb al motion plus en alle andere filters uitgeschakeld. :? ;(

een kennis van mij heeft de sony 40ex500 via digitenne en het beeld loopt bij haar veel en altijd soepel dus zonder stotter in het beeld.
De prijsklasse is een groot verschil dus had gedacht dat het zoiezo minimaal gelijk was aan sony........... :F

iemand een oplossing? misschien (in) ruilen maar........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, je kunt de Tv natuurlijk inruilen maar ik zou toch even die Tv van die vriendin lenen en die aansluiten op jouw schotel met Canaal Digitaal. Kijken of die Tv van haar het beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit dan geen kwaal van deze type samsung?( ue40c8700 ) Niemand last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:44:
is dit dan geen kwaal van deze type samsung?( ue40c8700 ) Niemand last van dit probleem?
Nee, hier geen kwaal, maar ook geen HD ontvangst. Gewoon normaal SD.

Binnenkort zal ik even update geven zodra ik wat HD kanalen heb geprobeerd. ( Sta op HB 13E gericht en niet op Astra met CanalDigital :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond net T-VALDEUC_3005.1 update. Ik heb nu 3003, zou dit het probleem misschien kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:44:
Nope geen problemen mee met reguliere tv uitzendingen. Heel af en toe een hapering, maar ligt niet aan de tv want heb hetzelfde met mijn tv boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Doekus:

Heb je de Smartcard in de tv? of gebruik je settopbox via HDMI?
Welke schotel heb je? (Trisat van CD is geen hoogstandje op schotel gebied)
Heb je beeldformaat op "Volledigscherm" bij andere formaten moet de tv ook rekenen en dus vertraging.

Ik heb ook schotel 80cm (Canaldigitaal) en kijk "nog" via settopbox (20 meter Coax). Geen enkele hapering waargenomen tot nog toe. Sterker nog geweldig strak beeld (Ziggo en UPC kennissen van me zien een wereld open gaan) en dan gaat die settopbox nog maar tot 720p. Samsung Software versie 3003. Dus een probleem van dit type zou ik het zeker niet willen noemen.

Ander vraagje indien je smartcard in de tv hebt: als je op EurosportHD afstemt en je drukt op de "info" knop op AB welke info krijg je dan? en als je HD pakket hebt kan je dan een vergelijken met ander HD zenders?
Ik zou wel willen weten of er zenders zijn met 1080p uitzendingen anders blijf ik voorlopig met de settopbox kijken.

Want daar kan je probleem ook zitten als je de SC in de CI module hebt in de tv.. De settopbox heeft al de nodige softwareupdates gehad via canaldigitaal en de nog maar net gecertificeerde DVB-S tuner van Samsung denk ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziggogebruikers .... check kanaal 64 eens. RTL4 HD........ testuitzending?

Vanaf nu standaard in het HD zenderpakket zonder extra kosten.

[ Voor 33% gewijzigd door GerCor op 06-01-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pierre.69

Ik krijg onderstaande info te zien als ik op eurosport kijkt en op info drukt. (check link) http://i6.photobucket.com...pedro01/FotoT-Wiz0401.jpg
De zender pakt al automatisch de nederlandse audio en/of NL ondertiteling. Bij je settopbox kan je dat bij info instellen.

Ik ben nog geen 1080p uitzendingen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net bij een kennis met een sony 40v3000 geweest en heb spiderman 3d bij hem vergeleken.
In het menu filmpje komen veel 'lags voor' bij mijn samsung 40c8700, een geruststelling is dat het bij zijn sony ook te zien is.

Misschien dat dit "normaal' is voor de lcd tv's, ik had alleen verwacht dat er anno 2010-2011 wel verbeteringen te zien zouden zijn bij lags. (scherpte en kleur is wel veeeel beter bij mijn samsung) :P

als iemand weet welke lcd geen lags heeft dan hoor ik het graag...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
GerCor schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:37:
Ziggogebruikers .... check kanaal 64 eens. RTL4 HD........ testuitzending?

Vanaf nu standaard in het HD zenderpakket zonder extra kosten.
nice, thanks for sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:06:
Ik ben net bij een kennis met een sony 40v3000 geweest en heb spiderman 3d bij hem vergeleken.
In het menu filmpje komen veel 'lags voor' bij mijn samsung 40c8700, een geruststelling is dat het bij zijn sony ook te zien is.

Misschien dat dit "normaal' is voor de lcd tv's, ik had alleen verwacht dat er anno 2010-2011 wel verbeteringen te zien zouden zijn bij lags. (scherpte en kleur is wel veeeel beter bij mijn samsung) :P

als iemand weet welke lcd geen lags heeft dan hoor ik het graag...
Ik begrijp niet wat je bedoeld met "lags" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds november een samsung UE40C7700 en via de aktie ook een samsung galaxy I5800 genomen.
Het lukt me echter niet om de video's en foto's van mijn telefoon rechtstreeks te streamen naar de TV via All-Share. De media wordt wel geladen in de tv, maar krijg dan "Geen ondersteund bestandstype". Video op android is een 3GP-file.Zou toch verwachten dat de files van hun eigen merk telefoon ondersteund worden. Ik gebruik firmwareversie 3005. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of doe ik wat fout? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 01:35:
Vandaag op iBOOD een Seagate GoFlex Home 1TB NAS Server. 1TB is een beetje weinig, maar kan wel uitgebreid worden met externe HDD's. Ik zie ook dat hij DLNA ondersteuning heeft. Zou zoiets goed werken om films vanaf de tv af te spelen? Met me computer is het nog niet eens gelukt om mkv's af te spelen, de tv ziet wel mijn pc, maar herkend alleen de xvid bestanden :s. Ik was van plan om een Networked Media Tank te halen, zoals de Popcorn Hour, die ik in me kamer heb staan, maar als dit werkt is dit een betere oplossing voor mij. Zo heb ik minder kastjes en afstandbedieningen in me woonkamer en is het gewoon makkelijk te bedienen met de tv afstandbediening.
Weet iemand of dit kan wil zelf ook graag films zien zonder de pc aan te laten staan.

gr eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Weet iemand of dit kan wil zelf ook graag films zien zonder de pc aan te laten staan.

gr eerste
meen gewoon de sitecom mediaplayer.kost weinig en vreet alles, heb nog geen film gevonden die hij niet afspeelt.
Gebruik enkel de interne mediaspeler als ik een 3d met ondertitels wil bekijken. want ondertitels met sbs 3d films speelt de sitecom miet goed af

[ Voor 17% gewijzigd door gu22i op 06-01-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Doufus

Geef eens wat meer info, kijk je SD of HD, is het bij alle kanalen? of juist alleen bij RTL 4/5?

Ik heb het iig alleen bij RTL 4 via Astra 3. Het ligt aan de brakke bandbreedte die RTL gebruikt.

Het ligt niet aan je tv en ook niet aan dat korte stukje kabel tussen je schotel en TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 13-09 17:37
Mooi vandaag voor mn oudersn bij de MediaMarkt een 40C8700 voor 1350 meegekregen.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag hier nu de 46c7700 staan voor 1506 euro

het is nu nog een aktie voor de maand januari maar ik denk dat het een voorteken is dat de prijzen van de LED tv's snel zullen gaan kelderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de refresh rate van de c8700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Soms kom je nog eens wat te weten via het !FOK blokje :Y)

http://frontpage.fok.nl/n...ou-funest-voor-3d-tv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nice! Van de tv wist ik maar van de brilletjes wist ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

robbinonline schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:36:
Mooi vandaag voor mn oudersn bij de MediaMarkt een 40C8700 voor 1350 meegekregen.
Bij welke Media markt heb je hem voor 1350 gehaald? Is dat de standaard prijs of na onderhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de samsung 40C7700 gekocht. Gisteren aangesloten op een 0nkyo 608 reciever en een playstation 3. Vanaf tv hdmi 1.4 (arc-poort) naar reciever en van reciever via hdmi naar ps3. Kabelsignaal gaat van Ziggo doormiddel van het CI+ slot. Alles werkte perfect. Nu zet ik vanmorgen de tv aan doet het geluid het niet meer. Alleen als ik de reciever uit zet heb ik geluid via de tv-speakers. Mijn tv vindt nu geen signaal meer op het hdmi -kanaal.(signaal zoeken) Toch heeft hij iets van verbinding want als ik de reciever harder of zachter zet verschijnt 'tx608 met het volumecijfer op tv' Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm... Samsung heeft de UE46C8700 compleet uit hun downloads-rubriek verwijderd. :?

Misschien een teken dat er iets mis is met de firmware updates?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wildfire schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:03:
Hmmm... Samsung heeft de UE46C8700 compleet uit hun downloads-rubriek verwijderd. :?

Apart inderdaad, zie het ook net. Misschien is het tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Wildfire schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:03:

PRECIES

ik had een change detector op die pagina staan (zo kan je zien wanneer er iets op de pagina is veranderd (dus updates)) en bij het klikken ...helemaal niets..blanco pagina. Nog even IE geprobeerd ..je weet het nooit maar compleet leeg!!

Dat is wel HEEL raar...denk eerder aan een foutje dan een bewuste actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stiekum hoop ik dat wij van Internet@Tv 2010 naar SmartTV met Smart HUB gaan. Een volledig nieuwe firmware dus. Lijkt mij nou net het voordeel van een Tv met internetverbinding.

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 08-01-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

xon schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:30:
[...]

PRECIES

ik had een change detector op die pagina staan (zo kan je zien wanneer er iets op de pagina is veranderd (dus updates)) en bij het klikken ...helemaal niets..blanco pagina. Nog even IE geprobeerd ..je weet het nooit maar compleet leeg!!

Dat is wel HEEL raar...denk eerder aan een foutje dan een bewuste actie
Via Google nog wat deeplinks gevonden maar die waren ook dood. Vreemd.

Maar goed... onze UE46C8700 is sowieso niet goed. Scherm knippert soms een fractie van een seconde een zwart beeld, soms gaat 'ie vanzelf uit en kun je 'm ook echt even niet meer aanzetten. Via onze Samsung dealer komt Samsung zelf de boel fixen, ze denken te weten waar het probleem hem in zit en hebben nu een onderdeel in bestelling. Wanneer ze dat hebben komen ze de boel hier fixen.

Tsja. Ik hoop maar dat het allemaal goed is dan...

--- Edit: hmmm, er zijn meer TV's foetsie in de download-rubriek. Zo kan ik de hele UExxC8700 reeks er niet meer vinden. Ook in het contactformulier staan ze er niet meer tussen. Wellicht dat er andere reeksen ook foetsie zijn :?

-- Edit #2: even verder gekeken, ik kan sowieso ook de gehele C7000- en C9000-reeks niet meer terugvinden bij de downloads.

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 08-01-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik krijg ook blanco pagina???de 8700 staat er ook niet meer tussen gelijk hierboven vermeld staat is raar,heb nu wel geen problemen dus dat is niet zo erg,maar zou het jammer vinden moesten ze stoppen met de ondersteuning voor de 8700 reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overdrijven jullie niet een beetje? In Duitsland is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:04:
Ja ik krijg ook blanco pagina???de 8700 staat er ook niet meer tussen gelijk hierboven vermeld staat is raar,heb nu wel geen problemen dus dat is niet zo erg,maar zou het jammer vinden moesten ze stoppen met de ondersteuning voor de 8700 reeks
Met de ondersteuning stoppen ze niet hoor, maar ofwel er gaat technisch iets fout op de site of tijdelijk zijn de pagina's verwijdered. Ik hou het in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de ideale calibratie voor de 7000? Want ik vind dat er via mijn tvix mediaplayer altijd een witte glans over het scherm is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Wat GerCor zegt, alle nederlandstalige sites zijn een beetje aan het trippen lijkt het. (Ne & Be hebben hier last van)

Als je naar duitsland of engeland gaat, werkt alles op en top :Y)

No worries, er zijn nog geen nieuwe firmwares gereleased sinds de NL sites falen :Y)

xon, grappig dat je een sitewatcher had gemaakt. Maar even instellen op de UK site dunkt me?
Jammer dat ik je reactie niet heb kunnen zien toen je de melding kreeg dat "er een nieuwe firmware" was. Jij er naar toe surfen ... k*tpagina wil maar niet laden :( #*(%@%(*#@&%(@#*&% 0wh wacht, dat was de pagina verandering die de 'nieuwe firmware beschikbaar' triggerde :+
Lach je niet uit, heb het zelf ook gehad in het verleden met modem firmware en een script die de pagina in de gaten hield :D

[ Voor 37% gewijzigd door LinuX-TUX op 08-01-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die calibratie instellingen van hdtv zijn belachelijk, dan is het beeld heel erg wazig met eem witte glans en onscherp... Heb dat probleem alleen met mijn tvix mediaplayer, dit probleem heb ik niet als ik gewoon digitale tv kijk..

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat echt heel erg irritant is aan de Samsung TV's is dat je bij de PVR geen tijd toe gaan voegen aan het begin of eind van een programma.

Daardoor mis ik momenteel bij erg veel opname's net de laatste 1 a 2 minuten of als een film net te vroeg begint, dan mis je net het begin.

Hoe lossen jullie dit probleem op of moet je er maar mee leren leven en/of terug gaan naar mijn 5 jaar oude vertrouwde satelliet ontvanger waar dat wel bijzonder eenvoudig mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:17:
Wat echt heel erg irritant is aan de Samsung TV's is dat je bij de PVR geen tijd toe gaan voegen aan het begin of eind van een programma.

Daardoor mis ik momenteel bij erg veel opname's net de laatste 1 a 2 minuten of als een film net te vroeg begint, dan mis je net het begin.

Hoe lossen jullie dit probleem op of moet je er maar mee leren leven en/of terug gaan naar mijn 5 jaar oude vertrouwde satelliet ontvanger waar dat wel bijzonder eenvoudig mee kan?
dat is idd iritant, ik neem vaak het programma erna ook op voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan met GuidePlus+. Van 5 minuten vooraf tot 30 na afloop.

Menu >> kanaal >> Gidstype.

[ Voor 148% gewijzigd door GerCor op 10-01-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:18:
Dat kan met GuidePlus+. Van 5 minuten vooraf tot 30 na afloop.

Menu >> kanaal >> Gidstype.
Dat is misschien iets van jouw c8700 maar op mijn c7700 zit geen optie 'Gidstype' onder kanaal.

Maar las zojuist dat dit waarschijnlijk is verdwenen bij de 3005 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gu22i
complete ondersteuning van de 7700 serie is niet meer op de site en staan ook niet meer tussen de lijst van het tv assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

LinuX-TUX schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:34:
Wat GerCor zegt, alle nederlandstalige sites zijn een beetje aan het trippen lijkt het. (Ne & Be hebben hier last van)

Als je naar duitsland of engeland gaat, werkt alles op en top :Y)

No worries, er zijn nog geen nieuwe firmwares gereleased sinds de NL sites falen :Y)

xon, grappig dat je een sitewatcher had gemaakt. Maar even instellen op de UK site dunkt me?
Jammer dat ik je reactie niet heb kunnen zien toen je de melding kreeg dat "er een nieuwe firmware" was. Jij er naar toe surfen ... k*tpagina wil maar niet laden :( #*(%@%(*#@&%(@#*&% 0wh wacht, dat was de pagina verandering die de 'nieuwe firmware beschikbaar' triggerde :+
Lach je niet uit, heb het zelf ook gehad in het verleden met modem firmware en een script die de pagina in de gaten hield :D
ik moet zeggen dat het exact zo ging...was een beetje wezen klooien met een paar add-ons voor firefox en juist toen zag ik niks....ik dacht minstens dat ik een popup killer teveel had ingesteld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:54:
[...]

Dat is misschien iets van jouw c8700 maar op mijn c7700 zit geen optie 'Gidstype' onder kanaal.

Maar las zojuist dat dit waarschijnlijk is verdwenen bij de 3005 software.
Dat is vreemd. Ik dacht dat de firmware voor alle C-X000series dezelfde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.........

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 13:52 . Reden: Geen interesse meer in ue"c8700 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb problemen met mn hdmi ingangen op de c7700
de home cinema werkt niet en ook de bleuray geeft slecht beeld
mn media player valt ook regelmatig even weg
hoorde pas van iemand die ook dit probleem had
zijn er nog meer mensen die dit hebben
of weten of er iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 13:54 . Reden: Idem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, je kunt het hier vragen maar je had in dezelfde tijd ook:

Bel ons voor de actuele prijs op 0900-3331133 of stuurt u aub een mail naar onze klantenservice

In april staan de D7000 en de D8000 in de winkels dus als je nog iets langer kunt wachten zou ik tot het laatste moment wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Is iemand al eens iets spontaan kwijt geraakt in de lijst met apparaten?

Dus dat ie niet meer staat onder:

SOURCE in het rijtje na TV, HDMI1, etc.
MEDIAplay [A] ander apparaat

Wazig eh! Terweil als ik m'n PC boven opstart pakt ie die gelijk op..
Het betreft een externe harde schijf trouwens

[ Voor 24% gewijzigd door Fuzzy op 11-01-2011 16:39 ]

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:17:

Humax ihdr 5050C.

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je die HDD dan op jouw computer aangesloten of is het een netwerk HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Tot op heden nog steeds niet mijn 40C8700 binnen via Bol.com. Besteld, 2 weken geleden, krijg ik een Sony 32" afgeleverd.

In andere woorden, iemand zit van mijn geld te genieten van MIJN scherm.... Heerlijk...

Ze zouden nu een andere sturen, maar die is nog niet binnen, en sinds vannochtend stond er op website, niet meer leverbaar en nu zelfs helemaal van de website verwijderd...

Ken die handleiding van voor naar achter, had er al lang achter willen zitten Black Ops en 3d Blu-rays....

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste