Hoi,
We zijn in het bezit van de C8700. Erg mooie en strakke TV.
Aangezien we in een buitengebied wonen gebruiken we al jaren sataliettv van Canaal Digitaal.
Omdat de C8700 CI+ ondersteund, en CD gecertificeerd is, zit er nu een CI+ module in, met de juiste (Nieuwste versie) smartcard.
SD zenders was geen probleem. Geïnstalleerd onder CCD TTTV (o.i.d.) met voorkeur SD zenders, aanbieder CD, op de Astra 19.2 sateliet. Werkte perfect.
Hedenmorgen hebben we telefonisch het CD pakket uitgebreid met HD televisie. Alle zenders opnieuw geïnstallerd, op dezelfde manier als hierboven, alleen dan met HD voorkeur.
Bij elke HD zender die we proberen, krijgen we "Service niet beschikbaar" te zien. De SD zenders (TMF bijvoorbeeld) werkt wel goed.
Wat gaat hier verkeerd? Is het signaal te zwak? Bij de oude decoder werkte het wel perfect (HD Decoder)
Wat mij opviel is dat het installeren van de kanalen wel erg snel ging (Was eigenlijk binnen 5 seconden klaar)
Details:
CI module van Canaal Digitaal (Type weet ik zo 123 niet)
TV heeft de nieuwste software software versie (3003)
Ik heb een poging gedaan om te zoeken hier op GOT, maar kon helaas niks vinden....
Alvast bedankt!
-edit-
Ik zie nu dat er meer problemen zijn geweest met de 3003 FW icm Canal Digitaal... Alleen heb ik nergens een oplossing kunnen vinden...
[
Voor 5% gewijzigd door
Reneger op 04-12-2010 12:45
]