Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:23:
Persoonlijk zou ik nooit de moeite nemen om bij MM te kopen maar goed. Of je korting krijgt is ook afhankelijk van het tijdstip en drukte in de winkel. Beste is vlak na opening, geef de verkoper een bakje koffie even gezellig babbelen en dan vraag je of hij 15% korting kan geven op de set die je wil heben. Je zal verbaasd zijn over de resultaten. In dit forum is bij BCC goede resultaten gehaald en persoonlijk kan ik je nog adviseren om ElectroWorld in Roermond die Gurdy ook al noemt. Daar heb ik een aanvraag per mail gedaan en kreeg gelijk telefonisch een zeer goed bod voor 40C8700 en BDC6900.
Kopen in Duitsland kan ook maar let wel op dat je aan eventuele actie voorwaarde voldoet als je daar gebruik van wil maken. Bij het claimen krijg je een lijst van deelnemende resellers waar je uit moet kiezen en daar staan de oosterburen niet bij. Ook ondersteuning Canadigitaal kan probleempje zijn.
Het was omdat ik er toevallig in de buurt was (Villa Arena). En zo kon ik gelijk de tv in het echt bekijken. Ik had niet veel van de prijs verwacht, maar als ik een redelijke prijs kreeg had ik het wel meegenomen. De man van de home cinema set, gaf wel aardige korting, alleen de man die over de tv ging kon helemaal niks van de prijs afhalen. Als ik het goed begreep, zou geen 1 winkel hem voor goedkoper weg mogen doen, zelfs webwinkels niet. Ik dacht dat de winkels zelf hierover mochten beslissen?
Waarom zou de ondersteuning van Canaldigitaal een probleem zijn, zijn de tv's daar niet precies hetzelfde dan?
En bedankt voor de tip over EW. Ik heb net een aanvraag de deur uit gedaan, ben benieuwd.
GerCor schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:31:
@xileS. Ik vind het toch vreemd als je bereid bent zo'n 5.000 euro uit te geven je je niet beter laat voorlichten. Want het verschil voor mij tussen een 3.1 systeem is naast natuurlijk het geluid, waar laat je al die kabels van een 7.1 systeem?
Verder, een Plasma Discounters of Platte TV geven niet eens een prijsopgave van de UE55C8700 op de site en dat doet mij vermoeden dat ze niet aan de 3.299 prijs meedoen. Daar zouden ze wel eens goedkoper kunnen zijn.
De door jou genoemde geluidsystemen zijn Anynet dus met de afstandsbediening van de Tv te bedienen maar als je 5.000 euro wilt uitgeven, doe dan ook de afstandsbediening van de 9000 serie er bij, die kun je programmeren zodat alles in 1 keer aangaat.
De keuze voor deze set, is eigenlijk ook wel vanwege het uiterlijk. Het past namelijk heel goed bij de interieur van onze nieuwe huis en de kwaliteit is denk ik zeker niet slecht.
Over de kabels, onze bouwvakker heeft wel voor elke hoek in onze woonkamer kabels doorgetrokken voor speakers. Geen idee wat voor kabels. Ik heb weinig tot geen verstand van audio apparatuur. Dus het is wel een beetje zonde voor de doorgetrokken kabels, maar die kunnen wel weggewerkt worden xD.
Plasma Discounters heeft die Home Cinema Set helaas niet op hun site staan. En Plattetv had gisteren idd geen prijsopgave staan bij die tv, maar nu opeens weer wel. En dus ook voor 3299. Ik zou nog wel een paar mailtjes kunnen sturen voor een betere aanbieding.
Ik zit hier in Adam wel nog steeds vast aan UPC, waar CAM niet mogelijk is en zit ik dus met zo'n HD mediabox. Kan die ook met die nieuwe afstandbediening bestuurd worden dan? Anders zal ik hier zeker naar kijken.
keepitfrosty schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:48:
[...]
Waarom neem je niet als je toch bereid bent om een dergelijk bedrag uit te geven gewoon goede losse receiver met losse (zuil) speakers? Vaak veel beter geluid bij goede receiver, veel meer aansluit mogelijkheden dus makkelijk uit te breiden. Persoonlijk vind ik All in one HT setjes veel te beperkt. Wel leuk qua design, maar dat is dan ook alles.
Omdat ik weinig verstand heb van audio apparatuur en het leek me wel gebruiksvriendelijker om alles van Samsung te kopen aangezien me ouders er ook mee overweg moeten kunnen

. En design speelt dit keer dus ook een grote rol bij de keuze.