Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:31:
Nogmaals, ik raad de 3001 sterk af! :(

Ik kan niet meer terug naar goeie firmwares (lekker dan) zoals 2006, en ook de nieuwe 2 november 3000.6 kan ik niet uppen, waarschijnlijk omdat dit versienummer lager is dan 3001.1 : |:(

Bij de 3001 zijn sowieso de volgende hoofdzaken aan de hand:
  • Zwarte balken bug is terug (1080p HDMI vanaf PC is nooit full screen maar te groot of met zwarte balken (ligt aan Hz))!
  • Input lag (vertraging/moddermuis) is terug op HDMI ingang(en)!
  • Trillend beeld op 50 Hz vanaf PC/HDMI! (NIEUW)
  • EPG tijdsverschil (UK/Ireland) is nog aanwezig.
Zwarte balken bug?? Ik heb gewoon full screen (niet te groot en ook geen zwarte balken) op mijn media center pc aangesloten via hdmi. Werkt perfect. Lijkt me eerder iets met je instellingen van je pc?

Input lag ook niet erger geworden bij mij

Trillend beeld ook totaal geen last met PC / HDMI. Beeld is nog steeds net zo scherp hier.

EPG heb ik niet gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
golfgti5 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:47:
Maar kan je niet de extentie veranderen, bijvoorbeeld 3000.6 >>>> 3001.2 ?
Neen, het is niet mogelijk. Bedenk je dus wel 2x voortaan voor je zomaar Samsungs goede bedoelingen volgt! Voor mij is het te laat (voor een tijdje?) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
@Keepitfrosty:

Heb je uberhaupt wel de LE40C654 (UK-versie)?!

- Input lag MOET je (weer) merken, of je had nog een gare firmware (pre-2002.x)!
- Balken liggen niet aan mn pc, want ik heb het niet met andere schermen, en de instellingen zijn niet gewijzigd, maar de balken komen en gaan per firmware (ook onafhankelijk van scherminstellingen)!

- EPG is een probleem omdat we een UK-versie hebben, en dus alleen VK of Ierland kunnen kiezen bij Digitale TV, en DUS een uur verkeer lopen, zucht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:59:
@Keepitfrosty:

Heb je uberhaupt wel de LE40C654 (UK-versie)?!

- Input lag MOET je (weer) merken, of je had nog een gare firmware (pre-2002.x)!
- Balken liggen niet aan mn pc, want ik heb het niet met andere schermen, en de instellingen zijn niet gewijzigd, maar de balken komen en gaan per firmware (ook onafhankelijk van scherminstellingen)!

- EPG is een probleem omdat we een UK-versie hebben, en dus alleen VK of Ierland kunnen kiezen bij Digitale TV, en DUS een uur verkeer lopen, zucht |:(
Eeuh nee die tv heb ik niet gezien dit topic ook niet over dat type gaat 8)7

Dus nogmaals die problemen spelen bij mij niet op de 55c8700. Niet met de laatste firmware en niet met de firmwares ervoor.

EPG ook goed hier

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 03-11-2010 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Stan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:31:
Nogmaals, ik raad de 3001 sterk af! :(

Ik kan niet meer terug naar goeie firmwares (lekker dan) zoals 2006, en ook de nieuwe 2 november 3000.6 kan ik niet uppen, waarschijnlijk omdat dit versienummer lager is dan 3001.1 : |:(

Bij de 3001 zijn sowieso de volgende hoofdzaken aan de hand:
  • Zwarte balken bug is terug (1080p HDMI vanaf PC is nooit full screen maar te groot of met zwarte balken (ligt aan Hz))!
  • Input lag (vertraging/moddermuis) is terug op HDMI ingang(en)!
  • Trillend beeld op 50 Hz vanaf PC/HDMI! (NIEUW)
  • EPG tijdsverschil (UK/Ireland) is nog aanwezig.
Die input lag hadden wij ook weer met pinbal op de X360. Gewoon opnieuw game mode aan gezet en het zag er weer een stuk beter uit kwa response :Y)

Full screen issues nog niet geprobeerd via laptop.

Trillend beeld op 50 Hz IS heel normaal. Zelfs op een laptop zelf waar een native 60Hz scherm in zit, terug configureren op 50 / 40 Hz geeft hetzelfde effect. Misschien wel weer clear motion aanzetten :$?

EPG tijdsverschil is nog never nooit opgelost geweest bij mij. Althans, het enige waar ik altijd last van heb is het volgende:
  • Ga door je guide menu heen en weer, gewoon kijken welk programma interessant is
  • Kies eindelijk de serie / film die je wil zien
  • Naderhand (+/- uurtje) is serie / film afgelopen, gaat vervolgens weer gebruik maken van de guide en deze lijkt dan ietswat outdated. Andere series / films die te selecteren zijn, zijn al afgelopen, terwijl de tijdsbalk aangeeft dat deze nog dik een uur bezig horen te zijn etc etc. (na 10 keer meegemaakt te hebben een keer extra op gaan letten mbt tijden). Heb helaas nog niet dit probleem vastgesteld bij de satelliet, zal ik de volgende keer op letten, dan zou het een EPG icm Digitenne decoding kunnen zijn.
Over het zomaar aanpassen van versie nummers zou ik toch wat terughoudend zijn. Je weet niet wat je aanpast en waar het voor gebruikt kan worden intern. Desalniettemin zijn er C serie eigenaren die al gedowngrade hebben. Maar daar kunnen wij geen gebruik van maken voor zover ik weet, als onze TV's CI+ certified zijn, word er expliciet gezegt op de pagina van de tutorial dat het voor de CI TV's bedoelt is.

Nu ben ik geen held hierin en heb het nog niet uit zitten doktoren, maar ik dacht dat het verschil tussen CI en CI+ alleen de software erachter was. Tevens staat op de CI(+ ) WiKi dat nagenoeg alle samsung LCD LED tv's tegenwoordig CI+ motherboards hebben ... dus.

Bronnen:
Succesvolle C serie downgrade
Tutorial (welke dus eigenlijk niet voor ons van toepassing is)

En bedenk, bij twijfel niet aan beginnen/doen :Y) Ik sta niet garant voor wat je zelf aan je eigen TV doet/prutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Nog wat info over 3001.1 upgrade;

http://www.avforums.com/f...-6-7-8-series-29-oct.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het internet staat vol met info over de upgrade. Russen, Polen, Spanjaarden, Italianen, Duitsers en Engelsen. En allemaal gaat het over de 3D.

Samsung heeft wat goed te maken. Kom nu eindelijk eens met wat zinvolle apps. Het lijkt wel of ze alleen maar meer van die kinderachtige spelletjes weten te plaatsen. Troep.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ger,

ik had nog niet geupdate, ik zou dus naar de 3000.6 kunnen gaan, durf dat echter nog niet aan, is er al wat over bekend of die firmware wel goed draait met 3D en is daar de clouding ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, zoals ik al eerder schreef: iedereen blijkt of het niet te doen of zit op 3001.1. Overal lees je de vraag wat 3000.6 dan moet inhouden. Wel iemand die (een duitser) die 3000.6 er op heeft gezet maar hij/zij heeft geen 3D TV. Begrijp wel uit dat verhaal dat de Tv niet alle instellingen weggooit maar meer zoals van 2003 naar 2004.

Ja, je moet een beetje lef hebben in het leven. Als ik nog niet op 3001.1 zat en alleen de mogelijkheid 3000.6 te installeren, deed ik het gelijk. Blijkbaar, zo lees ik op die engelstalige site waar jij naar verwijst, is Samsung heel makkelijk met service. Voor je het weet heb je een nieuw mainboard als het moet.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ger

ik ben een echte update freak maar durf het nu even niet aan helaas, ik heb net aardig wat 3D film's voor de kinderen, als 3D omzeep gaat ben ik benieuwd hoe lang we moeten wachten tot er een fix komt......

Maar 15 sec. de exit button ingedrukt houden, ga je dan niet terug naar bijvoorbeeld de firmware zoals hij erop stond bij aankoop van de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik er van begrepen heb is dat je dan je beeldinstellingen kwijt bent. Maar je gaat niet terug naar aankoop firmware want dat heb ik dus uitgeprobeerd toen mijn CI+ het niet meer deed.

Samsung heeft ondertussen wel door dat er een 3D bug in zit en zet daarom waarschijnlijk de 3000.6 online. Als niemand het durft te downloaden en Samsung niet zegt wat de firmware inhoudt, dan gaan we er ook nooit achterkomen.

Maar goed, het is jouw Tv dus jij beslist.

Het enige voordeel is dat je zelf kunt beslissen of je wilt updaten. Ik zat gistermorgen achter de XBox360 en daar moet je eenvoudigweg updaten wil je gebruik blijven maken van XBox Live.

[ Voor 61% gewijzigd door GerCor op 03-11-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53
ik ben een echte update freak maar durf het nu even niet aan helaas, ik heb net aardig wat 3D film's voor de kinderen, als 3D omzeep gaat ben ik benieuwd hoe lang we moeten wachten tot er een fix komt......
Het is niet zo dat 3001.1 3D compleet om zeep helpt, enkel het bij het activeren van het onderdeel 'optimize 3D' reageert je menu niet meer, wordt de TV even zwart en komt daarna weer terug. Enkel dat specificieke menu onderdeel is bugged. De rest werkt qua 3D gewoon prima.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van jullie wat op dit moment de beste instellingen zijn voor 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo is er iemand die weet hoe ik transponders kan invoeren op een 8700
alvast bedankt

TAZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:53:
alvast bedankt

TAZ
Wel heel globaal, of ligt dat aan mij? Wat voor transponders heb je het over?
Transponder
Een transponder is een elektronisch apparaat dat een bepaalde boodschap uitzendt, als antwoord op een bepaalde ontvangen boodschap. Het woord transponder is een samentrekking van de Engelse woorden transmitter (zender) en responder (antwoorder).

edit:
op die fiets, stond ook al eerder in het topic vermeld :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door LinuX-TUX op 03-11-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:53:
alvast bedankt

TAZ
Bij handmatig toevoegen zie je een transponderlijst onder aan de lijst staat "nieuw". Selecteer deze en druk dan op A van je AB. Je kan dan een nieuwe transponder toevoegen.

Bij de laatste Firmware waar iedereen over klaagt zijn volgens mij ook nogal wat bestaande transponders uit de lijst verdwenen. Ik mis nogal wat zenders waarvan de transponder niet meer in de lijst staat. Je moet ze handmatig invoeren om ze weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon even opnieuw je zenderlijst vanaf je usb stick inladen.
Dan heb je ook alle zenders weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
golfgti5 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:34:
Ger,

ik had nog niet geupdate, ik zou dus naar de 3000.6 kunnen gaan, durf dat echter nog niet aan, is er al wat over bekend of die firmware wel goed draait met 3D en is daar de clouding ook weg?
Dit is dus ook mijn standpunt, ik ben ook echt een updatefreak, maar durf de 3000.6 versie ook niet te installeren.

Ik wacht ook wel even, totdat ik weet wat de changelog van 3000.6 en verschil is met de 3001.1 versie

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ging net even naar pagina 94 van deze topic, en dan het 3e berichtje van Stan. Klik je daar op de link dan lijkt het er verdacht veel op dat versie 3001.1 wordt gedownload. Dat zegt de download namelijk zelf. Dus, wie nog wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trinity999 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:18:
[...]

Bij handmatig toevoegen zie je een transponderlijst onder aan de lijst staat "nieuw". Selecteer deze en druk dan op A van je AB. Je kan dan een nieuwe transponder toevoegen.

Bij de laatste Firmware waar iedereen over klaagt zijn volgens mij ook nogal wat bestaande transponders uit de lijst verdwenen. Ik mis nogal wat zenders waarvan de transponder niet meer in de lijst staat. Je moet ze handmatig invoeren om ze weer terug te krijgen.
Het menu gevolg naar antenne-installatie satelietsysteem-dan de pin- dan lnb instellingen.
Maar hier heb ik geen keuze om handmatig iets toe te voegen. Of zit ik compleet verkeerd in het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Dit is trouwens wel een goeie manier van reclame maken van Samsung voor hun 3D tv's:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aNfCWQjKbwM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Internetapps scherm lijkt ook sneller te laden met 3001.1

3d toch nog niet helemaal perfect nog steeds af en toe schokken.

AMP ook af en toe nog schokken, weer terug gezet naar judder op 0 en blur op 10

[ Voor 56% gewijzigd door keepitfrosty op 03-11-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:23:
[...]

Het menu gevolg naar antenne-installatie satelietsysteem-dan de pin- dan lnb instellingen.
Maar hier heb ik geen keuze om handmatig iets toe te voegen. Of zit ik compleet verkeerd in het menu
@tazmainian

Je moet het niet zoeken bij de lnb instellingen

Ga naar menu--> antenne [zorg dat de keuze op sateliet staat] scroll naar beneden naar het menu Handm. Opslaan-->kies Transponder. Nu zie je de transponderlijst. Scroll deze lijst helemaal naar beneden totdat je "nieuw" ziet staan druk op enter. Druk daarna op de rode "A" toets op de AB. Er komt nu een menu waar je de freq., symbr. e.d kunt instellen druk daarna op return [niet op enter] om terug te gaan naar het vorige menu en ga dan naar beneden en druk op de zoekknop. nu gaat hij scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update zonder te weten wat het zou aanrichten geinstalleerd.

mijn 3d beelden zijn nu grotendeels DUBBEL.. dus de laatste firmware absoluut niet installeren!!

heb samsung hierover gebeld.. en krijg iemand aan huis om dit na te kijken. ben nogal teleurgesteld.

8700 gaat het over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@3d Freak, of moet ik zeggen 3dMiet?

3d werkt gewoon prima met de nieuwe firmware, dus wat bedoel je te zeggen?

Alle 3d SBS beelden zijn dubbel.
Zodra je dat ziet, druk op het 3d knopje, dan ok en dan de 2de optie.
je 3d bril opzetten en klaar ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik meen serieus dat sinds de update van 2 nov. j.l vliegende objecten, gebouwen ed nu dubbel weergegeven worden (spookbeeld) bij het kijken van een real 3d blu ray film.. dus uh sunbeam met je grote mond.. kom eff hier tjekken voor je oordeelt.
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:56:
@3d Freak, of moet ik zeggen 3dMiet?

3d werkt gewoon prima met de nieuwe firmware, dus wat bedoel je te zeggen?

Alle 3d SBS beelden zijn dubbel.
Zodra je dat ziet, druk op het 3d knopje, dan ok en dan de 2de optie.
je 3d bril opzetten en klaar ben je

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:06:
ik heb de update zonder te weten wat het zou aanrichten geinstalleerd.

mijn 3d beelden zijn nu grotendeels DUBBEL.. dus de laatste firmware absoluut niet installeren!!

heb samsung hierover gebeld.. en krijg iemand aan huis om dit na te kijken. ben nogal teleurgesteld.

8700 gaat het over :(
En dit was met de vorige firmware niet het geval? Ghosting zou namelijk bij deze tv wel vaker voorkomen bij 3D scenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had voor de laatste update een beetje last van ghosting.. er is toen iemand vanuit samsung bij me thuis geweest. nu na de update van 2 november is het echt niet meer om aan te zien.

vreemd dat hier verder niemand dit probleem heeft.
keepitfrosty schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:42:
[...]

En dit was met de vorige firmware niet het geval? Ghosting zou namelijk bij deze tv wel vaker voorkomen bij 3D scenes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Hoi Allemaal,

Ik ben nieuwe hier en heb meteen een vraag.. Ik kan de Samsung UE55C7700 voor €2500 is het wat of te duur?

Groet

[ Voor 3% gewijzigd door Tidus-X op 04-11-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
Tidus-X schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:28:
Hoi Allemaal,

Ik ben nieuwe hier en heb meteen een vraag.. Ik kan de Samsung UE55C7700 voor €2500 is het wat of te duur?

Groet
Hoi Tidus-X,

Welkom,

Meteen een antwoord: Begin eens bij pagina 1 van dit topic te lezen, dan zullen nagenoeg al je vragen beantwoord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus-X schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:28:
Hoi Allemaal,

Groet
Ik heb 2700 voor de 8700 betaald, dus 2500 voor de 7700 lijkt me wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Laatst online: 22-09-2023
trinity999 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:39:
[...]

Hoi Tidus-X,

Welkom,

Meteen een antwoord: Begin eens bij pagina 1 van dit topic te lezen, dan zullen nagenoeg al je vragen beantwoord worden.
Hoi Trinity,

Dankjewel,

Ik heb het al een paar x gelezen. Ik zag ook dat de adviesprijs rond de €2999 zit. maar ik vroeg me af of iemand de TV ergens goedkoper heeft gezien.

Ik kan hem dus voor €2500 krijgen bij S&F.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn klachten betreft dubbele beelden bij het kijken van een 3d blu ray film is voornamelijk bij Monsters vs Aliens.. bij monster house is het heel af en toe. Maar nogmaals bij Monsters vs Aliens zie ik bv het hele grote Alien ding wat verslagen moet worden door de grappige "monsters" 3 keer.

ook vraag ik mij af jullie mede last hebben van dubbele beelden bij het kijken van het astra 3d demo kanaal..
vrijwel bij alle demo fragmenten, maar bij het voetbal, ski en gebouwen fragment is het wel heel extreem.

Heeft niemand anders hier last van.. een reactie hierop zal mij erg blij maken.. aangezien ik er nogal over in zit... dankje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem, ook met een model 8700. Vorige week deze TV gekocht en alles was Ok. Het demo kanaal op de Astra satelliet werkte perfect.
Zondag een firmware upgrade naar 3001.1 uitgevoerd en 3D werkt niet meer! Het lijkt er op dat de infrarood zender van de TV die het synchronisatiesignaal voor de bril uitzendt niet meer werkt. Daardoor werkt de bril niet goed meer.
Je kunt dit controleren door de TV op 3D te zetten en dan bijvoorbeeld met de camera van een mobiele telefoon naar de infrarood zender van de TV te kijken (deze zit linksonder in de hoek). Je zou dan een wit licht moeten zien (infrarood licht wordt door de sensor van een camere omgezet in een wit licht, je kunt dit ook zien met een afstandsbediening)
Mocht dit bij jou ook zo zijn is dat een geruststelling voor mij, want dat betekent dat mijn 6 dagen oude TV niet direct defect is, maar dat het een software probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrizzNL
  • Laatst online: 25-06-2011
Hallo allemaal,

Klopt het dat als ik een film (3D of HD) afspeel via de interne mediaplayer op de samsung ue55c8700 geen dolby 5.1 uigestuurd krijg naar mijn versterker.
Ik heb de tv via de optische kabel aangesloten aan mijn versterker maar de versterker geeft aan dat het 2.0 is.
Vindt het een beetje jammer als je top beeld hebt maar geen top geluid hebt natuurlijk.
Doe ik iets fout of is dat gewoon normaal.

mvg ChrizzNL

Samsung UE55C8700 - T-Valduec 3003 - Ziggo HD decoder - Targa 500Gb USB/NAS - PS3 - Yamaha RX-V1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pagina 10 van de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrizzNL
oke, bedankt ik ga even kijken

Samsung UE55C8700 - T-Valduec 3003 - Ziggo HD decoder - Targa 500Gb USB/NAS - PS3 - Yamaha RX-V1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
ChrizzNL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:31:
Hallo allemaal,

Klopt het dat als ik een film (3D of HD) afspeel via de interne mediaplayer op de samsung ue55c8700 geen dolby 5.1 uigestuurd krijg naar mijn versterker.
Ik heb de tv via de optische kabel aangesloten aan mijn versterker maar de versterker geeft aan dat het 2.0 is.
Vindt het een beetje jammer als je top beeld hebt maar geen top geluid hebt natuurlijk.
Doe ik iets fout of is dat gewoon normaal.

mvg ChrizzNL
Je krijgt alleen 5.1 geluid als je afspeelt vanaf een harde schijf die via usb aan de bluerayspeler is verbonden. Blueray heeft dan weer een optische verbinding met de receiver die 5.1 of 6.1 geluid aan kan. Via tv is altijd 2.0.

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 12:22
Nee hoor. Is niet waar.
Ik kijk altijd via interne mediaplayer of dnla, maar krijg gewoon 5.1 geluid.
Moet je wel eerst even instellen bij tools - geluid. Daar kun je kiezen voor pcm of dolby digital.
Kies voor dat laatste en indien 5.1 beschikbaar is wordt dat ook gewoon doorgegeven aan je receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Tv (CI+ smartcard) schakelde net over naar aut. smartcard en nu is de melding 004 error bij software update bij online ....... weg. Zegt nu weer; 'momenteel geen upgrade voor software'.

Heel apart ....

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 05-11-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrizzNL
Kijk mannen daar heb ik wat aan, ga het meteen weer uitproberen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrizzNL
"Moet je wel eerst even instellen bij tools - geluid. Daar kun je kiezen voor pcm of dolby digital"

Yes dit werkt uitstekend, bedankt Kiske, top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe update voor de 8700 is uit.. ben m nu aan het binnen halen en installeren zometeen dus.
hopelijk lost dit de eerder benoemde problemen op.

succes mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Succes 3D freak, laat ons weten of het nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrizzNL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:09:
"Moet je wel eerst even instellen bij tools - geluid. Daar kun je kiezen voor pcm of dolby digital"

Yes dit werkt uitstekend, bedankt Kiske, top
Bij mij is de keuze Dolby' uitgegrijsd en niet te kiezen; en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrizzNL
Zit je wel in het TOOLS menu en dan naar geluidopties en dan kan je kiezen PCM of Dolby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
spiderbalm schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:14:
[...]

Je krijgt alleen 5.1 geluid als je afspeelt vanaf een harde schijf die via usb aan de bluerayspeler is verbonden. Blueray heeft dan weer een optische verbinding met de receiver die 5.1 of 6.1 geluid aan kan. Via tv is altijd 2.0.
Vreemd bij mij geeft die gewoon 5.1 aan. Als je op tools -> sound setting drukt kan je ook nog kiezen tussen pcm en DD of DTS (als dat natuurlijk aanwezig is in het bestand).

Dit dus gewoon vanaf de interne media player van een C8700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

hmm lastig om een changelog te vinden voort 3002.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 12:22
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:23:
[...]

Bij mij is de keuze Dolby' uitgegrijsd en niet te kiezen; en nu?
Als de keuze is " uitgegrijsd" dan heeft je filmbestand geen 5.1 geluid. Dan heb je alleen een stereo geluidspoor en dan kan jij uiteraard ook geen dolby digital kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook weer 130 Mb. Ben het aan het downloaden......

Aan het installeren .....

Geslaagd, menu 3d werkt weer.

Ik had 3001.1 dus ik weet niet of iemand die een lagere versie heeft niet te maken krijgt met een totale reset.

Ik zie geen Yahoo! app en ook niets van Video On Demand.

Clouding ook nog steeds afwezig..... ik ben weer helemaal blij.

[ Voor 92% gewijzigd door GerCor op 06-11-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Er is blijkbaar ook een 3002.1 update. Iemand daar ervaring mee?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dima_2005 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:48:
Er is blijkbaar ook een 3002.1 update. Iemand daar ervaring mee?
Net geinstalleerd. 3D optimise optie werkt weer naar behoren. Verder alles in orde op een aantal punten na die ik ook al had benoemd voor 3001 update. Maar die punten lijken gewoon tekortkomingen van deze tv te zijn want ook na de zoveelste firmware update is het nog niet helemaal perfect (AMP, 3D judder problemen)

[ Voor 19% gewijzigd door keepitfrosty op 06-11-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ben je met deze laatste update ook je instellingen kwijt na installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:42:
Ben je met deze laatste update ook je instellingen kwijt na installatie?
Nee ik niet, kwam van 3001 af, geen idee als je nog oudere firmware erop hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met letterlijke pijn in me hart moet ik mededelen dat zelfs na de nieuwe update van gisteren.. ik nog steeds last heb van dubbele beelden!! bijna in elk fragment zie ik dit.

zien andere bij het kijken van monsters vs aliens geen dubbele beelden?

verschrikkelijk :( ga nu alweer samsung bellen.. en houdt jullie op de hoogte.

fijn weekend!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat het al weer een tijdje geleden is dat iemand hier een foto geplaatst heeft van zijn c8700,c7700,c9000 in actie dacht ik laat ik even eentje plaatsen :) Hier mijn 55c8700 thuis in actie klaar om een filmpje te kijken.

Klik op het plaatje voor wat groter.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eknip/t_55c8700schermthuis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
3002.1 is uit (05/11):
T-VALDEUC 3002.1
Fix the Latch-up when 3D Optimisation selected.

Hier te downloaden.

De 3D misère is dus gefixt t.o.v. 3000/3001, maar de rest niet. :(
Zie mijn vorige 2 posts.

[ Voor 15% gewijzigd door Stan op 06-11-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stan schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:04:
3002.1 is uit (05/11):
T-VALDEUC 3002.1
Fix the Latch-up when 3D Optimisation selected.

Hier te downloaden.

De 3D misère is dus gefixt t.o.v. 3000/3001, maar de rest niet. :(
Zie mijn vorige 2 posts.
Je hebt toch een hele andere tv wat ik uit je vorige posts begrijp? Wat hebben die problemen die je beschrijft dan voor relevantie voor dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets 8)7 , en we weten nu wel dat er een upgrade is, dat hoeft niet 5 keer genoemd te worden. ;w

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 06-11-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Gercor,

heb jij de nieuwe 3002.1 upgrade er al op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep. Schreef ik ook al eerder. Zie pag. 98, laatste bericht onderin _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door GerCor op 06-11-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:31:
met letterlijke pijn in me hart moet ik mededelen dat zelfs na de nieuwe update van gisteren.. ik nog steeds last heb van dubbele beelden!! bijna in elk fragment zie ik dit.

zien andere bij het kijken van monsters vs aliens geen dubbele beelden?
Ik heb hier geen last van ook bij monsters vs. aliens niet.
Wat is de bron van je? Gebruik je een bluray speler of de computer/media speler? goedkope of dure HDMI kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@golfgti5 ...... durf je het al aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
GerCor......nog niet,hahahha, zeker niet in het weekend, gaat het fout kan ik niet meteen Samsung bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk met de samsung 3d blu ray speler.. met de bijgeleverde hdmi kabel. hier kan het niet aan liggen lijkt me. hdmi 1.4 is alleen beter wanneer je wilt streamen toch?

dankje voor het mee denken _/-\o_
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:32:
[...]

Ik heb hier geen last van ook bij monsters vs. aliens niet.
Wat is de bron van je? Gebruik je een bluray speler of de computer/media speler? goedkope of dure HDMI kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch iets nieuws ontdekt. Als ik nu muziek stream vanuit WMP 12 naar de Tv dan krijg ik een albumhoes te zien. Moet WMP 12 natuurlijk wel een albumhoes hebben. Had ik eerder niet, kreeg ik alleen een muzieknoot.

Edit .... was zeker een tijdelijke actie .... het werkt niet meer, weer gewoon een muzieknoot.

Ik heb WMP 12 maar die heeft na bijna elke dag een update van Microsoft nogal wat moeite. WMP 12 streamt wel maar na 1 nummer zegt het al: 'programma reageert niet meer'. Geen idee of dat met de verbinding naar de TV te maken heeft.

[ Voor 61% gewijzigd door GerCor op 07-11-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
@GerCor,

ik heb de update gedaan(kon mij niet beheersen), was werkelijk alles kwijt, alles weer opnieuw instellen zoals nieuw uit de doos, maar verder geen enkel probleem, alles lijkt top te werken.......

Grt Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@golfgti5. En bij jou ook geen clouding meer? Of had je daar al geen last van?

Maar nu weten we ook dat upgrade 2000 --> 3000 versie een totale reset oplevert.

Ik las net op een Duits forum dat 3000.6 naar 3002.1 ook een totale reset oplevert.

[ Voor 57% gewijzigd door GerCor op 07-11-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
GerCor,

je verwoord het juist, totale reset.
Ik dacht nooit geen last van clouding te hebben gehad, zwart was volgens mij zwart bij mij, echter als ik mijn HDD via Media P. bekijk en dan een film aanklikt krijg je tijdens loading een zwart veld, dit was altijd hier en daar grijzig, kennelijk was dat dus wat jullie onder clouding verstaan maar dit is nu volledig weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:32:
ik kijk met de samsung 3d blu ray speler.. met de bijgeleverde hdmi kabel. hier kan het niet aan liggen lijkt me. hdmi 1.4 is alleen beter wanneer je wilt streamen toch?

dankje voor het mee denken _/-\o_

[...]
HDMI 1.4 kabel zal bij je BR speler hebben gezeten gezien dit wel nodig schijnt te zijn om 2x de full hd resolutie af te kunnen spelen plus ook nog de hd audio erbij.

Heeft verder niks met streaming te maken.

Wel vreemd dat je dubbele beelden hebt. Misschien synced je bril niet meer? Heb je daar de batterijen al van vervangen of een andere bril geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een opmerking. Niet dat ik het veel gebruik, eigenlijk alleen in de vakantie, Bij de app AccuWeather. com kun je geen nieuwe regio opnemen. Als je een land wil kiezen, valt er niets meer te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb meerdere brillen geprobeerd en ook met nieuwe batterijen.
ik ben heel eerlijk dat door dit probleem mijn vertrouwen in het 3d weg is.

samsung zou me terug hebben gebeld.. hoop dat dit maandag gebeurt.
keepitfrosty schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:08:
[...]

HDMI 1.4 kabel zal bij je BR speler hebben gezeten gezien dit wel nodig schijnt te zijn om 2x de full hd resolutie af te kunnen spelen plus ook nog de hd audio erbij.

Heeft verder niks met streaming te maken.

Wel vreemd dat je dubbele beelden hebt. Misschien synced je bril niet meer? Heb je daar de batterijen al van vervangen of een andere bril geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, dat vertrouwen zou niet weg moeten zijn want vooralsnog heb alleen jij er last van. Het zal wel aan jouw Tv liggen. Wie weet lost Samsung dat voor je op. Ik hoop het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53
Hier ook nog een succesverhaal.
Eerder deze week 200X.X -> 3001.1, inderdaad het 'Optimize 3D' menu probleem. Verder deed alles het naar behoren. Wel een complete reset van alle instellingen inderdaad bij deze upgrade.
Gisteren 3001.1 -> 3002.1, Optimize 3D menu doet het weer. Alles settings (van na de 3001.1 upgrade) bleven bewaard. Al met al een prima upgrade (al had ik weinig op- of aanmerkingen, ook met 200X.X). Gisterenavond lekker Monster House 3D zitten kijken vanaf de BD-C6900. (Redelijk matige animatiefilm overigens, onderhoudend maar weinig opzienbarend, maar de stereo 3D versie maakt dan wel weer veel goed. :))

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen latest update erop gezet; zoals al eerder geschreven: alle instellingen naar default.
Dit wordt ook vermeld voordat je de update gaat starten!
Alle sateliet-zenders weer moeten nummeren en aan eigen lijst moeten toevoegen; tijdens deze handeling 1 x een complete freeze gehad van tv.Alleen stroom eraf kon TV weer tot leven brengen.
Alles afgerond, ingesteld en nog steeds kan ik bij de sound-instellingen niet voor Dolby kiezen :(
Ik zie ook meer keuzes mbt instelling ondertiteling/ gesproken taal etc; voorheen niet of niet gezien.
Scherper beeld, clouding moet ik zoeken met een vergrootglas :)
Op naar de volgende update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik kwam net van 2003.1 naar 3002.1 moet zeggen dat er precies veel betere beeldkwaliteit is, maar de kleuren zijn precies wat somberder bij LED motion plus.

Sat. zenders heb ik gelukkig back-up gedaan.

De rest van instellingen gebuik ik nagenoeg standaard (enkel helderheid -> 53 en kleur -> 59).

En inderdaad, zelfs nagenoeg geen clouding bij de C7700!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een Duits forum kwam ik dit tegen:

Bei den Internet@TV Apps sind einige unwichtige rausgeflogen. Dafür ist jetzt eine Yahoo-App neu dabei, mit der man Yahoo TV Widgets benutzen kann. Folgende Widgets sind derzeit verfügbar: Flickr (Foto), Wetter, Nachrichten.

________
TV: Samsung LCD-TV LE40C652

Nou wij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dima_2005 schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:46:
Ik kwam net van 2003.1 naar 3002.1 moet zeggen dat er precies veel betere beeldkwaliteit is, maar de kleuren zijn precies wat somberder bij LED motion plus.

Sat. zenders heb ik gelukkig back-up gedaan.

De rest van instellingen gebuik ik nagenoeg standaard (enkel helderheid -> 53 en kleur -> 59).

En inderdaad, zelfs nagenoeg geen clouding bij de C7700!
Dat zou wel apart zijn dat bij LED Motion Plus de kleuren minder zouden worden gezien LED Motion Plus niks met de kleuren doet, maar zorgt voor soepelere beelden. Zie je echt verschil wanneer je dit aan hebt staan of uit hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

keepitfrosty schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:37:
[...]

Dat zou wel apart zijn dat bij LED Motion Plus de kleuren minder zouden worden gezien LED Motion Plus niks met de kleuren doet, maar zorgt voor soepelere beelden. Zie je echt verschil wanneer je dit aan hebt staan of uit hebt staan?
Ik zie echt een groot verschil qua helderheid (backlight 20 en helderheid 53). Dat valt echt serieus wat weg, en de kleuren zien er minder levendig uit. Weet niet hoe dat komt.

Maar wat bijstellen van andere opties helpt hier wel bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Dima_2005 op 07-11-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
Je hebt toch een hele andere tv wat ik uit je vorige posts begrijp? Wat hebben die problemen die je beschrijft dan voor relevantie voor dit topic?
Ik heb een LE40C654, en ik heb uiteraard last van genoemde problemen, das logisch, echter geen 3D natuurlijk waarover anderen het wel continu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:59
Af en toe herkend mijn C8700 de PS3 niet. Hij geeft dan aan dat de bron niet is aangesloten, terwijl mijn PS3 toch echt aan staat.
Op een andere poort aansluiten heeft geen zin. Soms probeer ik een paar keer de tv aan/uit te zetten, en de PS3.. en af en toe doet hij het dan weer, vind hij wel de bron (PS3) en kan ik gewoon weer gamen. Heel vreemd. Op dit moment kan hij de bron ook niet vinden en kan ik dus niets. Zou het kunnen dat dit aan de kabel ligt?

Edit: onbegrijpelijk. Zet ik net (nadat alles een paar minuten uit stond) weer de boel aan om nog 1x te testen, en nu pakt ie 'm wel! Maar mijn vraag blijft alsnog staan :)

[ Voor 16% gewijzigd door LaydC op 07-11-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stan schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:05:
[...]

Ik heb een LE40C654, en ik heb uiteraard last van genoemde problemen, das logisch, echter geen 3D natuurlijk waarover anderen het wel continu hebben.
Euhm dus nogmaals je issues hebben geen relevantie voor dit topic want dit topic gaat over andere type tv's dan die jij hebt. Wellicht is er een topic voor het type nr wat jij hebt waar je je problemen kwijt kunt. Is namelijk erg verwarrend als je hier issues gaat posten voor een compleet andere tv en wellicht dus ook andere firmware ook al is het versienummer misschien hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zoals eerder verteld na de update naar 3001.1 ook problemen met 3D, dezelfde als 3dfreak. In mijn geval bleek de 3D ir transmitter van de tv defect te zijn. Waarschijnlijk stom toeval dat dit tegelijkertijd met de upgrade gebeurde. Kon de tv gelukkig ruilen voor een nieuw exemplaar. Deze werkt perfect met de 3002.1 firmware. Grootste plus is dat deze firmware nu de zenderlijst van Canal Digitaal ondersteund voor de satelliet. Scheelt een boel werk met het sorteren van de zenderlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1604
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 22:27
Hallo allemaal,

Misschien hoort dit niet helemaal in de topic thuis maar wil het toch even vragen.
Begin volgend jaar wil ik een nieuwe 3d led tv aanschaffen en dan in de hogere prijsclasse.
Ik ben wat weze google-en op ´´3d led tv 2011´´ en kwam daar een website tegen die al een 1 en ander speculeert over de 3d led tv toestellen van 2011. Er staan een aantal typenummers op met de verwachte specificaties.

Mijn vraag aan is of jullie deze site ook kennen en wat jullie zouden doen. Wachten of nu een 3d led tv kopen?

Al vast bedankt voor jullie antwoorden.

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robin1604 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:27:
Hallo allemaal,

Misschien hoort dit niet helemaal in de topic thuis maar wil het toch even vragen.
Begin volgend jaar wil ik een nieuwe 3d led tv aanschaffen en dan in de hogere prijsclasse.
Ik ben wat weze google-en op ´´3d led tv 2011´´ en kwam daar een website tegen die al een 1 en ander speculeert over de 3d led tv toestellen van 2011. Er staan een aantal typenummers op met de verwachte specificaties.

Mijn vraag aan is of jullie deze site ook kennen en wat jullie zouden doen. Wachten of nu een 3d led tv kopen?

Al vast bedankt voor jullie antwoorden.

Robin
Wachten. 2e generatie zal ongetwijfeld verbeteringen met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Wachten tot je een ons weegt.

Als je nú een tv wilt en je wilt nú 3D, dan koop je nú een 3D-tv. Vind je het nog niet echt nodig, dan wacht je. Aan jou de beslissing. Er zullen altijd betere, grotere, dunnere en goedkopere tv's komen, dus wachten kan je heel je leven doen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
GerCor schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:01:
Mijn Tv (CI+ smartcard) schakelde net over naar aut. smartcard en nu is de melding 004 error bij software update bij online ....... weg. Zegt nu weer; 'momenteel geen upgrade voor software'.

Heel apart ....
Oke,
dan moet je zeker nog wel een optische kabel aansluiten vanaf de tv naarde receiver?

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@robin1604, als je dan toch wilt wachten, dan zou ik wachten op 2 tuners in de TV. Voor de rest zou ik niet weten waar je op moet wachten.

@spiderbalm. Geen idee waarom je jouw vraag koppelt aan mijn opmerking over het herstarten van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mute schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:01:
Wachten tot je een ons weegt.

Als je nú een tv wilt en je wilt nú 3D, dan koop je nú een 3D-tv. Vind je het nog niet echt nodig, dan wacht je. Aan jou de beslissing. Er zullen altijd betere, grotere, dunnere en goedkopere tv's komen, dus wachten kan je heel je leven doen.
True. Bedoelde ook meer dat volgende generatie niet lang meer op zich laat wachten dus zou gewoon nog even de kat uit de boom kijken tot die er zijn. Wordt de 1e generatie tv's weer goedkoper en kan je eventueel beslissen of 2e generatie de moeite waard is (verbeteringen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-08 21:56
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:48:
Grootste plus is dat deze firmware nu de zenderlijst van Canal Digitaal ondersteund voor de satelliet. Scheelt een boel werk met het sorteren van de zenderlijst.
Wat moet je ervoor doen om deze lijst in te laden? Pakt hij ook meteen alle transponders mee, of moet je die nog zelf instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet in het menu bij "Antenne" niet kiezen voor "Satelliet" maar voor "CD TVV Telesat" Bij "Automatisch opslaan" kun je dan kiezen voor HD of SD kanalenlijst en voor operator. Hij laadt de lijst in een paar seconden in. Ik hoefde geen transponders of iets dergelijks toe te voegen.
Enige extra instelling die ik nog moest doen was bij "Installatie satellietsysteem" de LNB goed instellen voor de Duo LNB kop (Modus DiSEqC 1/4 voor Astra 19.2O en DiSEqC 2/4 voor Astra 23.5E).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:48:
Had zoals eerder verteld na de update naar 3001.1 ook problemen met 3D, dezelfde als 3dfreak. In mijn geval bleek de 3D ir transmitter van de tv defect te zijn. Waarschijnlijk stom toeval dat dit tegelijkertijd met de upgrade gebeurde. Kon de tv gelukkig ruilen voor een nieuw exemplaar. Deze werkt perfect met de 3002.1 firmware. Grootste plus is dat deze firmware nu de zenderlijst van Canal Digitaal ondersteund voor de satelliet. Scheelt een boel werk met het sorteren van de zenderlijst.
heb je m rechtstreeks bij de winkel kunnen ruilen of via samsung zelf. mijn leverancier zei dat ik de tv al te lang in mijn bezit had voor omruiling (augustus). wacht nu nog steeds op een telefoontje van samsung.

groet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Ik ben momenteel aant wachten op een reparatie.
Zit sinds een tijdje met een rode pixel.

Tijdens kleurrijke scenen geen hinder maar wanneer het beeld overwegend donkere kleuren heeft, valt het echt wel op en stoort het.
Samsung gebeld en deden niet moeilijk, nu nog wachten tot de firma belt om afspraak te maken.:-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon hem direct bij de winkel ruilen. Had hem bij Mediamarkt gekocht en daar kun je binnen 14 dagen na aanschaf altijd ruilen. Ze deden er niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Widget Accu Weather.com werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:08:
Ik kon hem direct bij de winkel ruilen. Had hem bij Mediamarkt gekocht en daar kun je binnen 14 dagen na aanschaf altijd ruilen. Ze deden er niet moeilijk over.
hmz denk ik beetje afhankelijk welke mediamarkt want ik heb maandje geleden problemen gehad met Media Markt Oostakker en ga er echt nooit meer ;-).
Al bij al is het wel in orde gekomen en heb ik men geld gewoon teruggekregen cash ipv waardebon.

Is altijd beetje geluk hebben welke persoon er achter de balie staat enzo :-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem gekocht bij MediaMarkt Hengelo, deze hadden echter geen nieuw toestel op voorraad. Maar op hun advies naar MediaMarkt Enschede gereden, waar ze hem zonder veel probleem omruilden. Volgens MediaMarkt Hengelo is het zo dat je een bij de MediaMarkt gekocht product bij elk filiaal in Nederland binnen 14 dagen kunt terugbrengen/ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrizzNL
Hallo allemaal,

Ik krijg die nieuwe firm niet op mijn ue55c8700, heb hem op een usb stick gezet maar als ik de stick erin steek en doe update dan zegt hij dat ie niks vind, iemand een tip?

mvg Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
GerCor schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:24:
@robin1604, als je dan toch wilt wachten, dan zou ik wachten op 2 tuners in de TV. Voor de rest zou ik niet weten waar je op moet wachten.

@spiderbalm. Geen idee waarom je jouw vraag koppelt aan mijn opmerking over het herstarten van de TV.
Ik zal je eerlijk zeggen dat dat ook de bedoeling niet was, maar is wel gebeurt. Ging over 5.1. geluid via mediaplayer van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Kiske schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:53:
Nee hoor. Is niet waar.
Ik kijk altijd via interne mediaplayer of dnla, maar krijg gewoon 5.1 geluid.
Moet je wel eerst even instellen bij tools - geluid. Daar kun je kiezen voor pcm of dolby digital.
Kies voor dat laatste en indien 5.1 beschikbaar is wordt dat ook gewoon doorgegeven aan je receiver.
Oke, maar volgens mij moet je dan nog wel een optische kabel van je tv naar de receiver aansluiten toch.

Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste