Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:25:
Ik wil de 55c8700 gaan kopen. Het viel me op dat deze bij de Saturn goedkoper is (1 euro!) dan bij webshops. De webshops verkopen de tv allemaal voor 3299. Riekt naar prijsafspraken? Weet iemand hier meer over?
Geen idee maar dat is nog de adviesprijs. Hij is hier volgens mij al weggedaan voor 2799 euro dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:08
keepitfrosty schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:31:
[...]

Geen idee maar dat is nog de adviesprijs. Hij is hier volgens mij al weggedaan voor 2799 euro dacht ik.
Inderdaad... Kreeg hem ook voor deze prijs aangeboden bij Electroworl. Gewoon wat pagina's terugbladeren... Anders krijgen we hier een herhaling van wat allang besproken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m_ark schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:05:
[...]

Inderdaad... Kreeg hem ook voor deze prijs aangeboden bij Electroworl. Gewoon wat pagina's terugbladeren... Anders krijgen we hier een herhaling van wat allang besproken is...
"Allang besproken" Mwa, heb 3 posts hierover kunnen vinden.

Ik zal morgen eens bellen met de Electroworld wat de TV daar momenteel doet (2.7k zou heel mooi zijn). Weet iemand nog een webshop(of gewone winkel) waar de 55c8700 voor minder dan 3.3k de deur uitgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben.
Ben thuis gekomen en alles aangesloten.

TV aangesloten via CI+ module van Ziggo, 1 TR HD via USB (2 partities, 1e 800MB geformatteerd door PC, 2e partitie geformatteerd door TV, op partitie 1 heb ik de 3d films staan) , Eminent 7080 (500GB intern) via HDMI.
Op dit moment alleen nog de Eminent via optische aansluiten aangesloten aan mijn Dolby Systeem.
Een geluid waar je stil van wordt.

TV geluid geniet ik nu nog gewoon van de TV, wat niet echt super is, maar dat wisten we al dat dit niks bijzonder was.
Alles werkte meteen zonder problemen.

Had alleen nog een vraag.
Heeft er iemand de TV aangesloten op een Dolby Systeem.
Hoe is het geluid en hoe hebben jullie dit aangesloten.
Ik heb al pogingen gewaagd en kan zeggen ben niet verder gekomen dan Digitaal 2.0.

Is er iemand met een oplossing hiervoor zodat ook de TV via Dolby Systeem 5.1geluid geeft.
Is dit niet mogelijk, hoe hebben jullie het aangesloten.
Ik heb ergens gelezen iets van 5.1 via hoofdtelefoon ??????.

Bedankt alvast,

Andre

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53
Dreke008 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:43:
Heeft er iemand de TV aangesloten op een Dolby Systeem.
Hoe is het geluid en hoe hebben jullie dit aangesloten.
Ik heb al pogingen gewaagd en kan zeggen ben niet verder gekomen dan Digitaal 2.0.

Is er iemand met een oplossing hiervoor zodat ook de TV via Dolby Systeem 5.1geluid geeft.
Is dit niet mogelijk, hoe hebben jullie het aangesloten.
Ik heb ergens gelezen iets van 5.1 via hoofdtelefoon ??????.
TV (UEXXC8700, maar de C7700 en C9000 vast ook) heeft een optische uitgang (via een verloopje) waarmee je de TV met een optische kabel (TOSLink) aan kunt sluiten op een versterker die optisch (S/PDIF) in lust. In het menu van de TV bij audio even aangeven dat je gebruik maakt van externe speakers ipv tv speakers. Zie ook de handleiding. Het signaal hangt af van de bron. Sommige zenders worden in DD2.0 (stereo) uitgezonden, andere zenders in DD5.1 (surround).

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:25:
Ik wil de 55c8700 gaan kopen. Het viel me op dat deze bij de Saturn goedkoper is (1 euro!) dan bij webshops. De webshops verkopen de tv allemaal voor 3299. Riekt naar prijsafspraken? Weet iemand hier meer over?
Beetje hetzelfde idee als met Bose en de 9000-serie van Philips. Die worden bij officiele dealers (dus geen importeurs) voor een standaard verkoopprijs (advies verkoopprijs) verkocht, dit doen fabrikanten om prijs rust te creëren, aldus de fabrikanten zelf ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:45:
[...]

"Allang besproken" Mwa, heb 3 posts hierover kunnen vinden.

Ik zal morgen eens bellen met de Electroworld wat de TV daar momenteel doet (2.7k zou heel mooi zijn). Weet iemand nog een webshop(of gewone winkel) waar de 55c8700 voor minder dan 3.3k de deur uitgaat?
Welke Saturn bedoelen we? (had een dubbele quote moeten doen, sorry net wakker)

[ Voor 6% gewijzigd door Schizo007nl op 05-08-2010 08:51 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
d3vlin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:44:
[...]

TV (UEXXC8700, maar de C7700 en C9000 vast ook) heeft een optische uitgang (via een verloopje) waarmee je de TV met een optische kabel (TOSLink) aan kunt sluiten op een versterker die optisch (S/PDIF) in lust. In het menu van de TV bij audio even aangeven dat je gebruik maakt van externe speakers ipv tv speakers. Zie ook de handleiding. Het signaal hangt af van de bron. Sommige zenders worden in DD2.0 (stereo) uitgezonden, andere zenders in DD5.1 (surround).
Dat had ik al allemaal geprobeerd, alleen dat DD5.1 was me niet opgevallen.
Probleem was dat ik geen geluid meer had van mijn Eminent 7080, deze is aangesloten via een HDMI 1.3 kabel.
Eminent heeft alleen een TOSLink aansluiting, vandaar dat ik ervoor gekozen heb uiteraard om deze rechtstreeks aan te sluiten.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPAM

[ Voor 97% gewijzigd door FeaR op 23-08-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds twee weken de C7700. Heel erg tevreden van tot nu toe maar ik heb toch een probleempje met de PC Share Manager/DLNA. Ik heb een aantal tests gedaan met een aantal films (MP4 en AVI) en het fenomeen is als volgt: de film begint af te spelen maar na een paar minuten komt de melding "Audio codec not supported" (en dan stopt de audio maar loopt het beeld door), soms zelfs "Video codec not supported". Dit is echter op willekeurige tijdstippen (dus niet altijd op hetzelfde punt). Soms zie ik ook dat het beeld eventjes blokerig wordt (alsof de data niet snel genoeg doorkomt). Het is echter ook al prima gelukt om een film helemaal uit te kijken zonder deze problemen.

Nu ben ik zelf al een aantal dingen gaan checken: firewall software staat af, ik werk met ethernet kabels (dus niet wireless), mijn LAN speed test geeft waarden van 45Mbps voor schrijven en 30Mbps voor lezen. Dit lijkt meer dan voldoende te zijn voor een film met bitrate van 2Mbps. Maar misschien zie ik iets over het hoofd. Iemand enig idee? CPU/Memory aan PC kant lijken me van minder belang te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 226% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ik heb hem nu maar op Standard mode ingesteld, is uiteraard niet mijn favoriete mode maar daar lijkt het "probleem" zich niet voor te doen......

Keep in touch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu heb kunnen lezen is dat auto dimming niet uit te schakelen is bij de 8700.
Ik zelf wil ook zo'n tv kopen maar als de auto dimming zo storend aanwezig is hoef ik hem niet.

Ik lees dat veel mensen hem terug gebracht hebben alleen daarom.
golfgti5 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:26:
[...]

Ik heb hem nu maar op Standard mode ingesteld, is uiteraard niet mijn favoriete mode maar daar lijkt het "probleem" zich niet voor te doen......

Keep in touch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:37:
Wat ik tot nu heb kunnen lezen is dat auto dimming niet uit te schakelen is bij de 8700.
Ik zelf wil ook zo'n tv kopen maar als de auto dimming zo storend aanwezig is hoef ik hem niet.

Ik lees dat veel mensen hem terug gebracht hebben alleen daarom.

[...]
Ik moet zeggen ik heb er totaal geen last van. Kijk veel series en films maar het valt mij totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
keepitfrosty schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:55:
[...]

Ik moet zeggen ik heb er totaal geen last van. Kijk veel series en films maar het valt mij totaal niet op.
In welke mode kijk jij dan?
Bij mij doet het probleem zich voor in de Natural mode, en het liefst kijk ik in die mode.......

Kontakt gehad met Samsung en die geven aan dat als je Film of Standard gebruikt en je wijzigd wat dat je dan de Auto-Dimming override.
Het zit hem dus kennelijk voornamelijk in de Natural mode.

Overigens is het volgens Samsung wel uit te schakelen via het service menu echter wilde zij mij niet de instructie's daarvoor geven, ik moest mij wenden tot mijn dealer, die de instructie's volgens Samsung ook heeft en zo niet, zo op te vragen zijn door hen....

[ Voor 18% gewijzigd door golfgti5 op 07-08-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
golfgti5 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:22:
[...]

Bij mij doet het probleem zich voor in de Natural mode, en het liefst kijk ik in die mode.......

Kontakt gehad met Samsung en die geven aan dat als je Film of Standard gebruikt en je wijzigd wat dat je dan de Auto-Dimming override.

Overigens is het volgens Samsung wel uit te schakelen via het service menu echter wilde zij mij niet de instructie's daarvoor geven, ik moest mij wenden tot mijn dealer, die de instructie's volgens Samsung ook heeft en zo niet, zo op te vragen zijn door hen....
Als je de ECO oplossing in het geheel uitschakelt dan heb je er geen last van, tenminste ik zie totaal geen verschil, bij standaard staat deze gewoon in het menu.
Ik ben heel tevreden met deze TV, al het bezoek is helemaal verslagen.
Wat heb jij een perfect beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Is trouwens iemand bekend met de Samsung HW-C560S home cinema set i.c.m. een 7700 of 8700 LED tv?
Ben benieuwd of er nog een beetje geluid uitkomt en hoe de samenwerking met de tv is, vind het geluid wat magertjes uit de LED tv, logisch uiteraard, dus zoek nu iets (niet te duur) om een beter geluid te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke misschien dan toch maar kopen de 46C8700 ...ergens nog een aanbieding?.
golfgti5 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:17:
Is trouwens iemand bekend met de Samsung HW-C560S home cinema set i.c.m. een 7700 of 8700 LED tv?
Ben benieuwd of er nog een beetje geluid uitkomt en hoe de samenwerking met de tv is, vind het geluid wat magertjes uit de LED tv, logisch uiteraard, dus zoek nu iets (niet te duur) om een beter geluid te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:22:
[...]

Ik kijk in movie mode of dynamic met alle eco opties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
@keepitfrosty,

welke instelling gebruik jij in Dynamic mode?
zou je ze even kunnen posten, kan ik even kijk hoe dat bij mij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:27:
@keepitfrosty,

welke instelling gebruik jij in Dynamic mode?
zou je ze even kunnen posten, kan ik even kijk hoe dat bij mij staat.
standaardsettings dynamic mode, dus eigenlijk torch modus :) . Heb alleen AMP naar custom gezet met judder naar 0 en blur op max dacht ik. Gebruik dit eigenlijk alleen wanneer ik echt fel wil kijken. Alles ziet er wel wat overdone uit maar moet zeggen dat ik dat met sommige series of films het wel wat vind hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik begin echt serieus de balen te krijgen van sommige nukken van deze TV. Ik verteld al eerder dat hij soms ineens zijn andere bronnen niet meer herkend, nu heb ik al een aantal keren gehad dat hij bestanden van mijn mediaserver niet meer kan lezen, die eerder wel werkten. De bestanden werken prima op een PC. Het lijkt erop dat de TV een buffer vol heeft die correcte werking van een aantal van de randfuncties danig in de war schopt. Ik heb al een software update geprobeerd, maar deze zou volgens het menu niet beschikbaar zijn.

Als ik elke week de TV een keer moet opstarten zonder alle randapparatuur om daarna alles weer aan de praat te krijgen vind ik dat een hele behoorlijke tekortkoming. Ik ga er dan ook echt bij Samsung een klacht over indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
superduper schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:46:
Ik begin echt serieus de balen te krijgen van sommige nukken van deze TV. Ik verteld al eerder dat hij soms ineens zijn andere bronnen niet meer herkend, nu heb ik al een aantal keren gehad dat hij bestanden van mijn mediaserver niet meer kan lezen, die eerder wel werkten. De bestanden werken prima op een PC. Het lijkt erop dat de TV een buffer vol heeft die correcte werking van een aantal van de randfuncties danig in de war schopt. Ik heb al een software update geprobeerd, maar deze zou volgens het menu niet beschikbaar zijn.

Als ik elke week de TV een keer moet opstarten zonder alle randapparatuur om daarna alles weer aan de praat te krijgen vind ik dat een hele behoorlijke tekortkoming. Ik ga er dan ook echt bij Samsung een klacht over indienen.
Ik weet niet waar jou TV last van heeft, maar ik kan zeggen dat alles perfect werkt hier.
Geen problemen met Auto Dimming, via HDMI wordt mijn Eminent 7080 herkent.
Een 1TR HD via USB aangesloten, 2 partities, 1 door PC laten formatteren andere door TV, opnemen gaat perfect, afspelen van bv 3d downloads op de andere partitie gaat perfect.

Update van software gaat het beste als je het uitgepakt en op een USB-stick zet en inpluggen. TV herkent deze gelijk en vraagt media of update, rest is kinderspel.

Kom eens met iets preciezere details, misschien kan ik helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Vandaag is mijn ue46c8700 opgehaald door een monteur van Samsung. Ik had al gebeld voor dode pixels vorige week, en gisterzat er een tweede zwarte stip. Monteur zei mij dat het niet op dode pixels leken. Omdat ze ook schuin zaten. Wat het wel was?

Volgende week komen ze hem weer terug brengen met een nieuw scherm zonder de zwarte stippen...

Moet wel zeggen... Als ze het scherm volgende week weer komen brengen dat ze een goede service hebben... Vorige week donderdag laat in de middag gebeld, vanmorgen om 10 uur komen ophalen voor reparatie...

Oh ja, heb ze meteen naar de hdmi aansluitingen laten kijken omdat eens in de zoveel tijd het scherm voor 3 seconden op zwart springt. Een bekend probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
m_ark schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:38:
Oh ja, heb ze meteen naar de hdmi aansluitingen laten kijken omdat eens in de zoveel tijd het scherm voor 3 seconden op zwart springt. Een bekend probleem...
Hou ons a.u.b. op de hoogte, dit heb ik ook wel eens gezien. Sporadisch, maar toch.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
d3vlin schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Hou ons a.u.b. op de hoogte, dit heb ik ook wel eens gezien. Sporadisch, maar toch.
Zal ik doen...

En hier: http://www.biohemmet.se/3dtrailers.php , al is het wat vroeg voor de tijd van het jaar, zag ik dat er een nieuwe 3d trailer was gezet van Cristmas Carol 3D.

(onder het plaatje met de muis op click here for download gaan staan, rechter muisknop, doel opslaan als... Na het opgeslagen te hebben aansluiten op je tv en de 3d functie instellen)

[ Voor 22% gewijzigd door m_ark op 09-08-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik kan nu voor een mooie prijs een C7700 krijgen maar twijfel enorm vanwege alle negatieve zaken zoals input lag en clouding en backlight bleeding.

Dus eigenaren van een c7700, hoe erg storen jullie je aan deze zaken?

En zit er nou wel of geen 3dbril bij?

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 09-08-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartaphilus
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 14:53
Wanneer is de UE65C8700 in Nederland verkrijgbaar?

Ik zie 'm niet meer staan op de Nederlandse Samsung site. Waarschijnlijk naar 2011 verschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
wimpie007 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:14:
Ik kan nu voor een mooie prijs een C7700 krijgen maar twijfel enorm vanwege alle negatieve zaken zoals input lag en clouding en backlight bleeding.

Dus eigenaren van een c7700, hoe erg storen jullie je aan deze zaken?

En zit er nou wel of geen 3dbril bij?
Ik stoor mij er niet aan, en iedereen die ik het laat zien (die niet ingewijd is) ziet ook nix storends
de bril zal er wel niet meer bij zitten. Die van mij kreeg ik gratis met de WK actie.
misschien is de bd-speler nog wel met 2 brillen..

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Bij verschillende tv's zitten nog gewoon brillen, sterker nog, bij de bluray speler C6900 zitten zelfs 4 3D brillen;

http://www.plasma-discoun...g-bd-c6900-art-116754.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
golfgti5 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:19:
Bij verschillende tv's zitten nog gewoon brillen, sterker nog, bij de bluray speler C6900 zitten zelfs 4 3D brillen;

http://www.plasma-discoun...g-bd-c6900-art-116754.htm
HA HA, ik was van plan een BR speler te kopen. Had al 1 bril van Samsung en 2 goedkoop op de kop kunnen tikken via internet... Heb ik er zo 7!!! Weet iemand of het b.v. mogelijk is om zoveel brillen tegelijkertijd te laten werken op 1 tv???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
m_ark schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:44:
[...]

HA HA, ik was van plan een BR speler te kopen. Had al 1 bril van Samsung en 2 goedkoop op de kop kunnen tikken via internet... Heb ik er zo 7!!! Weet iemand of het b.v. mogelijk is om zoveel brillen tegelijkertijd te laten werken op 1 tv???
Uhm, als je genoeg batterijen hebt wel :?
Om het even wat nader te verklaren: de tv zendt een sync signaal uit, net als de beelden. Als je met 7 personen het beeld kan volgen, kunnen 7 brillen ook het sync signaal volgen. Probeer maar eens je vinger op het donkere glaasje tussen de 2 glazen in te houden als je 3d zit te kijken. Na een seconde of 5 valt het 3D weg, omdat de shutterglasses dan het sync signaal missen.

[ Voor 31% gewijzigd door LinuX-TUX op 09-08-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
@m_ark,

ik kom 1 bril te kort...........wat wil je er voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
golfgti5 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:32:
@m_ark,

ik kom 1 bril te kort...........wat wil je er voor hebben?
Lees wel dat ik van plan ben om er een te kopen..... Maar dat dit niet vandaag of morgen zal zijn...
Maar als je op internet een beetje zoekt... Je hebt er al 2 voor iets van 65 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb um besteld de 46C8700 bij Expert zou over twee dagen binnen zijn.
En een nette prijs..
Nu maar wachten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:33:
En een nette prijs..
Wat is een nette prijs? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2199 is toch redelijk netjes.
Altijd beter dan 2499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:43:
2199 is toch redelijk netjes.
Altijd beter dan 2499

[...]
Een dikke 13%, lijkt mij redelijk ja. Heeft iemand er nog meer af kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit al gepost op AVS maar geen reactie gehad, misschien omdat niemand het precies weet. Maar hoe werkt Auto Motion Plus - Blur reduction nou precies? Ik ben bekend met Judder reduction ( invoegen van nieuwe frames ) maar over Blur kan ik dus niks vinden. Ik had gister op de Xbox wat testen gedaan en bij Blur reduction 10 en Judder reduction 0 is er geen soap effect, maar wel een blur vrije foto. Ik wil alleen graag weten hoe die blur vrije foto nou tot stand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een antwoord gekregen op mijn vraag. Je moet blur reduction omhoog zetten als je de beste picture quality wilt zonder soap effect :)
"There are two controls for the 8000s “Auto Motion Plus” 240Hz circuitry. Access is available by using the “Custom” mode (the other modes are factory presets and “off”). The first control labeled “Blur Reduction” can reduce or eliminate motion blur with video based sources such as live sports, newscasts, reality TV and some scripted series. The second control is called “Judder Reduction”, it smoothes out horizontal pans of film based sources (movies and many scripted TV series) eliminating the stutter present on other displays and supposedly reduces motion blur, though this is difficult to confirm. Unfortunately there is no objective test material currently available to quantify the amount of blur reduction with 24 fps source material.

Using the video-based FPD test disc, the “Blur Reduction” set to “0″ produced a motion resolution of 320 lines, the same as seen on most 60 Hz LCDs. Increasing the control to the “5″ position measured 630 lines of motion resolution, about the same result as most 120 Hz LCD flat panels previously measured. Cranking the control to the maximum “10″ position produced full 1080 line resolution. The only trade-off—a slight horizontal streaking—is more apparent as the control setting is increased. This was only noticeable close-up on light objects featuring dark details such as black lettering on a white street sign, or a girl’s dark lipstick against her light face as she swings on a rope. Overall the effect was insignificant enough to keep the control locked at the 10 maximum." - [url=http://hdguru.com/samsung-un46b8000-240hz-lcd-led-tv-exclusive-first-review/429/]HDGURU.com found at the 3rd paragraph after the "Get a Job" picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:33:
En een nette prijs..
En wat heb je betaald als ik vragen mag.
Ik heb € 1900,00 betaald bij MM, en kreeg ook 4 weken later nog € 200,00 van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:06:
Heb net een antwoord gekregen op mijn vraag. Je moet blur reduction omhoog zetten als je de beste picture quality wilt zonder soap effect :)

[...]
Zou jij of iemand anders mij dit eens vertalen naar Nederlands, talen is nu niet mijn kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De actie is over dus geld terug krijg ik niet..had ik hem eerder moeten kopen.
En bij MM kreeg ik de zelfde korting.
Expert zit om de hoek..MM een stadje verder.
Dreke008 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:40:
[...]

Ik heb € 1900,00 betaald bij MM, en kreeg ook 4 weken later nog € 200,00 van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Dreke008 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:40:
[...]

Welke MM was dat, bij mij zaten ze allemaal te zeveren over dat ze er niks af konden doen omdat Samsung ze anders niet meer zou leveren. Ook kan ik via via een 55 inchC7700 voor 2300 krijgen is toch 700 minder dan in de winkel

maar ja:

Ghosting
Bleeding

[ Voor 12% gewijzigd door wimpie007 op 10-08-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
MM in Roermond.

Ik heb gezegd en was ook waar dat EW mij een bod van € 2000 had gedaan.
Toen zei de verkoper gelijk dan doe ik daar € 100 vanaf.

Op de bon schreef hij ook ivm bod concurentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyce 55C8700
  • Laatst online: 26-02-2021
Wie kan helpen met ons volgende probleem:

Wij hebben een Samsung 55c8700 via de USB dongle aangesloten op een Imac via Ziggo smartcard en modum en Apple timecapsule als router.
Mediafiles worden van de IMac op de TV gelezen vanuit programma Vuze.

Echter, het internet op de TV is instabiel. Ook met een Dlink router. Dit terwijl het internet op de computer gewoon goed werkt. We hebben alle aansluitpunten geprobeerd, ook vlak naast de TV. Probleem blijft bestaan. Ook worden de mediafiles vaak niet draadloos gevonden. Ook wanneer Vuze uit wordt gezet.

Wie heeft een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Dreke008 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:44:
[...]

Zou jij of iemand anders mij dit eens vertalen naar Nederlands, talen is nu niet mijn kwaliteit.
Er zijn twee controles voor de 8000's "Auto Motion Plus" 240Hz circuit. De toegang is beschikbaar via de "Custom" modus (de andere modi worden in de fabriek presets en "uit"). De eerste controle label "Blur Reduction" kan verminderen of te elimineren motion blur met video op basis van bronnen, zoals live sportwedstrijden, nieuwsuitzendingen, reality-tv en een aantal scripted series. De tweede controle heet "trillingen Reduction", het gladgestreken horizontale pannen van de film gebaseerd bronnen (films en vele scripted tv-serie) de afschaffing van de staccato aanwezig op andere displays en zogenaamd vermindert bewegingsonscherpte, maar dit is moeilijk om te bevestigen. Helaas is er geen objectieve test materiaal dat nu beschikbaar zijn voor het bedrag van de reductie van onscherpe beelden met 24 fps bronmateriaal te kwantificeren.

Met behulp van de video-based FPD test-CD, de "Blur Reduction" instellen op "0" geproduceerd een motie resolutie van 320 lijnen, dezelfde als op de meeste gezien 60 Hz LCD's. Het verhogen van de controle aan de "5" positie gemeten 630 lijnen van de motie resolutie, ongeveer hetzelfde resultaat als de meeste 120 Hz LCD flat panels eerder gemeten. Cranking de controle op de maximale "10" positie geproduceerd volledige lijn resolutie 1080. De enige trade-off horizontale strepen op een licht-is duidelijker als de Control-instelling wordt verhoogd. Dit was alleen merkbaar close-up op lichte objecten met donkere details, zoals zwarte letters op een witte straat teken, of een donkere lippenstift meisje tegen haar gezicht toen ze het licht schommels aan een touw. Het algemeen is het effect verwaarloosbaar was genoeg om de controle geblokkeerd op de maximaal 10 te houden.

Kan je zelf de volgende keer ook doen op: http://translate.google.nl/#en|nl|

[ Voor 3% gewijzigd door m_ark op 10-08-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met KPN Digitenne met HD in combinatie met een 8700 toestel? Zit nu bij Ziggo met digitaal zonder HD maar wil overstappen ivm de kosten. Vervelende is alleen dat ik dan met twee afst.bed. zit ipv 1 bij Ziggo want daar kan je de CI+ module gebruiken. Ook is Ziggo aktiever met 3d. Wat is het beeldresultaat bij KPN?

Wat kan de recorder eigenlijk op deze tv. Is een externe echt overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:15:
Wie heeft er ervaring met KPN Digitenne met HD in combinatie met een 8700 toestel? Zit nu bij Ziggo met digitaal zonder HD maar wil overstappen ivm de kosten. Vervelende is alleen dat ik dan met twee afst.bed. zit ipv 1 bij Ziggo want daar kan je de CI+ module gebruiken. Ook is Ziggo aktiever met 3d. Wat is het beeldresultaat bij KPN?

Wat kan de recorder eigenlijk op deze tv. Is een externe echt overbodig?
Ga er maar van uit dat Digitenne in vergelijking met standaard ziggo (oude decoder via scart) een achteruitgang is. Minder zenders, regelmatig kleine storingen, lagere kwaliteit en langzamer zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de C8700 nu zo'n 4 weken. Er zijn 2 dingen die me storen waarvan 1 veel ergenis opwekt. Vooral bij beelden met enkele kleur zoals bv bij voetbal wedstrijden zijn er enorm veel led" stralen" te zien over het scherm. Deze zijn met name te zien als de camera naar links of rechts draait. Het concentreert zich in het midden onderin en bovenaan in het midden van het beeld. Ik heb veel instellingen veranderd en heb de Led backlight ook maar op 10 staan maar het blijft irritant. Ik vroeg me af of iemand dit ook zo ervaart?

Het tweede punt is dat er volgens de recencies de zwartwaarden goed zijn. Hier heb ik toch mijn twijfels bij. Ook dat krijg ik niet optimaal.

Ik heb deze topic aardig doorgezocht en gebladerd maar kom weinig tegen over de " felle beams" van de LEDs.
Of is er nu iets mis met mn scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
m_ark schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Er zijn twee controles voor de 8000's "Auto Motion Plus" 240Hz circuit. De toegang is beschikbaar via de "Custom" modus (de andere modi worden in de fabriek presets en "uit"). De eerste controle label "Blur Reduction" kan verminderen of te elimineren motion blur met video op basis van bronnen, zoals live sportwedstrijden, nieuwsuitzendingen, reality-tv en een aantal scripted series. De tweede controle heet "trillingen Reduction", het gladgestreken horizontale pannen van de film gebaseerd bronnen (films en vele scripted tv-serie) de afschaffing van de staccato aanwezig op andere displays en zogenaamd vermindert bewegingsonscherpte, maar dit is moeilijk om te bevestigen. Helaas is er geen objectieve test materiaal dat nu beschikbaar zijn voor het bedrag van de reductie van onscherpe beelden met 24 fps bronmateriaal te kwantificeren.

Met behulp van de video-based FPD test-CD, de "Blur Reduction" instellen op "0" geproduceerd een motie resolutie van 320 lijnen, dezelfde als op de meeste gezien 60 Hz LCD's. Het verhogen van de controle aan de "5" positie gemeten 630 lijnen van de motie resolutie, ongeveer hetzelfde resultaat als de meeste 120 Hz LCD flat panels eerder gemeten. Cranking de controle op de maximale "10" positie geproduceerd volledige lijn resolutie 1080. De enige trade-off horizontale strepen op een licht-is duidelijker als de Control-instelling wordt verhoogd. Dit was alleen merkbaar close-up op lichte objecten met donkere details, zoals zwarte letters op een witte straat teken, of een donkere lippenstift meisje tegen haar gezicht toen ze het licht schommels aan een touw. Het algemeen is het effect verwaarloosbaar was genoeg om de controle geblokkeerd op de maximaal 10 te houden.

Kan je zelf de volgende keer ook doen op: http://translate.google.nl/#en|nl|
Ik heb er weinig kaas van gegeten maar wat is nu de beste instelling voor die Blur en Judder?
Graag jullie advies/instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 22:01
Hallo allen,
Ik heb problemen met het gebruiken van externe schijf op mijn C8700. Voor iemand herkenbaar?
Firmware is uptodate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
NeWSJuNK schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:37:
Hallo allen,
Ik heb problemen met het gebruiken van externe schijf op mijn C8700. Voor iemand herkenbaar?
Firmware is uptodate.
Soms, als ik hem per ongeluk op de verkeerde USB port hang, verder geef je bar weining info wat het probleem in feite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 22:01
LinuX-TUX schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:51:
[...]

Soms, als ik hem per ongeluk op de verkeerde USB port hang, verder geef je bar weining info wat het probleem in feite is.
Sorry, het probleem is dat ik de Time Shift en Opnamefunctie niet kan gebruiken. Als mediaplayer werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
NeWSJuNK schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:31:
[...]

Sorry, het probleem is dat ik de Time Shift en Opnamefunctie niet kan gebruiken. Als mediaplayer werkt het wel.
Als de TV aanstaat en je sluit je usb schijf aan, dan vraagt hij vroeg of laat of je hem wil formatteren. Je moet de TV je schijf laten formatteren wil je timeshift/recording kunnen gebruiken, triest maar waar. Als je dit niet doet, kan hij idd alleen media spelen van de schijf.

Oplossing om 2 dingen met 1 schijf te kunnen doen:
Gooi 2 partities op de schijf, laat de TV ze allebei maar formateren, daarna onder windows / linux de grote/kleine partitie wegdonderen en een normale NTFS/FAT32 partitie van maken. (ntfs is aan te raden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
LinuX-TUX schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:37:
[...]

Oplossing om 2 dingen met 1 schijf te kunnen doen:
Gooi 2 partities op de schijf, laat de TV ze allebei maar formateren, daarna onder windows / linux de grote/kleine partitie wegdonderen en een normale NTFS/FAT32 partitie van maken. (ntfs is aan te raden)
Kijk dat is een tip waar ik nog eens wat aan heb! THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

Ik heb er weinig kaas van gegeten maar wat is nu de beste instelling voor die Blur en Judder?
Graag jullie advies/instelling.
Zelf heb ik blur op max en judder op 0. Of helemaal uit. Dit omdat de AMP functie niet helemaal lekker lijkt te werken van samsung en je toch vaak lichte schokken (om de 3 a 4 seconden) blijft zien wanneer de camera een lange beweging maakt (Avatar bijvoorbeeld wanneer de camera van de Helicopter over de waterval beweegt ergens in het begin). Zelfs met deze setting is het nog waarneembaar al valt het niet meer zo op.

Wanneer ik digitale tv bekijk heb ik AMP niet op custom staan maar gewoon op vloeiend. Daar werkt de AMP verder wel correct. Lijkt dus iets te zijn met framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:02:
[...]
Bel 's naar PlatteTV.nl, daar heb ik vanochtend ook een leuke prijs gekregen voor de 40c8700
Bedankt voor de tip.
Ik heb vandaag mijn Samsung UE55C8700 binnen gekregen via plattetv.nl.
Snelle en nette levering goed personeel en inderdaad een mooie prijs stukje onder de 2k7 euro (inclusief levering aan huis).
Ben dus dik tevreden en jesus wat is dit een mooi toestel.
Nu nog op mijn 3d brillen wacht die ik bij de blu-ray speler van Samsung heb gekregen (4 stuks actie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Z
  • Laatst online: 14-10-2024
Hoi allemaal,

Ik heb sinds vorige week de Samsung 8700 en ben er heel erg tevreden over :)
Alleen twee zaken storen mij tot nu toe al een beetje:

-De zapsnelheid met de Ziggo C+ module is erg traag (2 a 3 seconden zwart beeld tussen zenders) :(
-En op mijn vorige digitale tuner van samsung en panasonic kon je bij het zappen mooi onderin de naam van het actuele programma zien en van het programma dat daarop volgde. :(

Is het bij de Samsung 8700 mogelijk om deze informatie ook in beeld te brengen zonder dat ik dan bij iedere zap op de informatieknop moet klikken? Via misschien het service menu?

Ik heb begrepen van collega's dat goedkopere Samsungs deze optie wel hebben? :?

Cheers,

Mr.Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Z schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:11:

Is het bij de Samsung 8700 mogelijk om deze informatie ook in beeld te brengen zonder dat ik dan bij iedere zap op de informatieknop moet klikken? Via misschien het service menu?

Ik heb begrepen van collega's dat goedkopere Samsungs deze optie wel hebben? :?

Cheers,

Mr.Z.
Ja, dat is mogelijk. Druk op INFO. Vervolgens kun je kijken wat het programma is op een andere zender door de pijltoets onder of boven te gebruiken. Door de pijltoets links of rechts te gebruiken kun je kijken wat het programma op een eerder of later tijdstip was/is.
Groet Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:34:
[...]

Ja, dat is mogelijk. Druk op INFO. Vervolgens kun je kijken wat het programma is op een andere zender door de pijltoets onder of boven te gebruiken. Door de pijltoets links of rechts te gebruiken kun je kijken wat het programma op een eerder of later tijdstip was/is.
Groet Peter
Ik denk dat Mr. Z graag wil dat die info in beeld komt zonder op de info knop te drukken. Dit had ik op mijn vorige tv ook en dat is inderdaad wel een gemis...

PS: inmiddels ook de 3d film "Cloudy with a chance of meatballs" te downloaden via nieuwsgroepen. Zowel de half als full SBS versie!

[ Voor 10% gewijzigd door m_ark op 11-08-2010 20:00 ]

• Mr.Z
  • Laatst online: 14-10-2024
m_ark schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:58:
[...]

Ik denk dat Mr. Z graag wil dat die info in beeld komt zonder op de info knop te drukken. Dit had ik op mijn vorige tv ook en dat is inderdaad wel een gemis...
Thx voor de reacties _/-\o_ , inderdaad dit bedoelde ik.

Het is echt een gemis net zoals 'uitzending gemist' toch wel een van de basics is die ook nog steeds ontbreekt. (en RTL gemist, etc)

23 november 2009:
nieuws: RTL Gemist verschijnt als widget op Samsung-tv's

20 maart 2010:
nieuws: Nederlandse apps voor vernieuwde Samsung Internet@TV bekend
En dan opeens weer niet?

18 februari 2010
nieuws: RTL Gemist komt beschikbaar op Net TV van Philips - update
Philips heeft hem wel al... _/-\o_

Cheers, Mr.Z :z

[ Voor 28% gewijzigd door Mr.Z op 12-08-2010 00:53 ]

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb een vraag over de stroomkabel die je bij de 8700 krijgt, dit ivm de leidingen die ik in de muur ga wegwerken.

Het harde zwarte uiteinde van de stroomkabel dat je in de tv drukt,maakt deze nog een 90 graden bocht, of is het een platte stekker die je in de tv drukt.'

• tijs1973
  • Laatst online: 02-12-2021
Als ik via mijn 3d bd speler een wat oudere DVD bekijk, zien de ondertitels er erg slecht uit. Ook als ik digitale hd tv kijk via mijn cisco (ziggo) decoder heb ik dat zelfde probleem. Zijn er nog meer die dit hebben, en is dit op te lossen?

• Snakefoodjah
  • Laatst online: 09-09 10:35
hey,

heb een probleem.
Ik heb een samsung C8700 en een samsung 6930 3D home cinema set.

Mijn ps3 en Telenet settop box zijn via hdmi (1.3) aangesloten op de 3D BLUray speler.
De bluray is aangesloten via hdmi (1.4) op ingang hdmi2(arc) van mijn tv.

Ik heb een logitech harmony One afstandsbediening zodat ik alle apparaten in 1 keer kan laten opstarten.
Als ik echter alles goed instel dan komt mijn blu-ray speler altijd op D. in te staan en heb ik geen klank????

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Moet ik de toestellen anders aansluiten misschien?
Of moeten alle toestellen een hdmi1.4 kabel hebben ipv hdmi1.3???

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Verwijderd

Na eindelijk mijn nieuwe 46c8700 uitgepakt te hebben en bekeken,
Kan ik zeggen een mooi beeld via blu ray.
Ik heb nog analoge tv (bagger beeld)en zit te wachten op mijn media kastje met hd.
Alleen heeft de tv als je goed kijkt boven in beeld langs de rand en alleen met lichte momenten...
een lichte spot..das zeker backlight bleeding.
Is daar wat aan te doen door een samsung monteur?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 08:13 ]

Bram schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:01:
Ik heb een vraag over de stroomkabel die je bij de 8700 krijgt, dit ivm de leidingen die ik in de muur ga wegwerken.

Het harde zwarte uiteinde van de stroomkabel dat je in de tv drukt,maakt deze nog een 90 graden bocht, of is het een platte stekker die je in de tv drukt.'
Stroomkabel zit volgens mij vast in de tv. Heb nu even geen zin om de tv naar voren te trekken maar wat ik me van het ophangen herinner zat de kabel er aan vast.

• Snakefoodjah
  • Laatst online: 09-09 10:35
keepitfrosty schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:10:
[...]

Stroomkabel zit volgens mij vast in de tv. Heb nu even geen zin om de tv naar voren te trekken maar wat ik me van het ophangen herinner zat de kabel er aan vast.
deze zit er inderdaad gewoon aan vast.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Dreke008
Bram schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:01:

Daar waar de kabel achter verdwijnt dat kapje kun je losschroeven, stroomkabel zit met een kleine connector verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb net Ice Age 3 in 3D kunnen bemachtigen. Maar nu is de vraag, hoe speel ik dat af? Het is een Full SBS versie. Kan ik dat dan omzetten of zijn daar andere oplossingen voor?
Ik krijg: Resolution Not supported

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
Dima_2005 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:09:
Ik heb net Ice Age 3 in 3D kunnen bemachtigen. Maar nu is de vraag, hoe speel ik dat af? Het is een Full SBS versie. Kan ik dat dan omzetten of zijn daar andere oplossingen voor?
Stereoscopic Player (ff googlen) gebruiken op een aangesloten PC/MediaCenter zou moeten werken, ik ga 't dit weekend eens proberen.

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Voordat de rest je dadelijk afkraakt:
LinuX-TUX in "[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 S..."
en
LinuX-TUX in "[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 S..." :$

[ Voor 9% gewijzigd door LinuX-TUX op 13-08-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Ik had de half SBS al een stuk bekeken.... Maar je kan zien dat deze film eigenlijk niet voor 3d bedoeld was aangezien de film weinig tot geen spectaculaire 3d scenes heeft. Maar veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
m_ark schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

Ik had de half SBS al een stuk bekeken.... Maar je kan zien dat deze film eigenlijk niet voor 3d bedoeld was aangezien de film weinig tot geen spectaculaire 3d scenes heeft. Maar veel plezier ermee!
Daar moet ik je gelijk in geven, had hem vlak ervoor gezien als 2D, denk leuk eens kijken wat de 3D versie te brengen heeft.
Na 20 min afgezet om inderdaad de zelfde reden, te weinig 3D aspecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik wil graag vragen, wil zo naar de MediaMarkt maar weet niet welke schijf ik moet halen om aan te sluiten op de TV. Kan iemand mij hier over informeren, zijn de meeste erg stil?

Alvast bedankt voor het advies.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Ik heb die genomen wat in de aanbieding was, IOMEGA 1TB, 2 partities gemaakt.
200MB voor de TV, en 800MB voor films.
Partitie 2 door TV laten formatteren en Partitie 1 door PC.
Beiden werken perfect, opnemen en afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 23:51
Ik had al in het algemene samsung topic gepost, maar wellicht komt mijn vraag hier beter tot zijn recht :).

Een vraagje voor de mensen die de 8700C series aan de muur hebben gehangen met de originele WMN1000B: volgens de handleiding moet er met een 9mm boor geboord worden. Wij kunnen echter in geen velden of wegen een 9mm SDS+ boor vinden. Met wat voor boor hebben jullie de wallmount bevestigd?

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauBro schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 02:06:
Ik had al in het algemene samsung topic gepost, maar wellicht komt mijn vraag hier beter tot zijn recht :).

Een vraagje voor de mensen die de 8700C series aan de muur hebben gehangen met de originele WMN1000B: volgens de handleiding moet er met een 9mm boor geboord worden. Wij kunnen echter in geen velden of wegen een 9mm SDS+ boor vinden. Met wat voor boor hebben jullie de wallmount bevestigd?
Gewoon een 8mm boortje gebruiken en iets opruimen door de boor een beetje heen en weer te halen.
9mm boortje SDS+ bestaat hier niet heb ik begrepen van de ijzerboer.
Mijn ue55c8700 hangt nu ook netjes aan de muur met de WMN1000B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:10:
[...]

Gewoon een 8mm boortje gebruiken en iets opruimen door de boor een beetje heen en weer te halen.
9mm boortje SDS+ bestaat hier niet heb ik begrepen van de ijzerboer.
Mijn ue55c8700 hangt nu ook netjes aan de muur met de WMN1000B.
Hier precies hetzelfde gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Dreke008 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:00:
Ik heb die genomen wat in de aanbieding was, IOMEGA 1TB, 2 partities gemaakt.
200MB voor de TV, en 800MB voor films.
Partitie 2 door TV laten formatteren en Partitie 1 door PC.
Beiden werken perfect, opnemen en afspelen.
Note to self, koop nooit een IOMEGA 1TB om vervolgens 2 partities op te zetten. Je verliest de overige 99% van de opslag :+
@ hieronder, het was sarcastisch. Heb de quote nog wat aangepast voor verduidelijking ;)

Of is 1TB een model nummer en betekend het geen terrabyte :$?

[ Voor 17% gewijzigd door LinuX-TUX op 14-08-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
LinuX-TUX schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:28:
[...]
Note to self, koop nooit een IOMEGA 1TB om vervolgens 2 partities op te zetten. Je verliest de overige 99% van de opslag :+
Ik weet niet wat je bedoeld, als ik iets opgenomen heb op de tv van bv 6 MB geeft hij netjes aan dat ik nog 192MB over heb, en ik heb nu ongeveer 20 programma nog erop staan om te bekijken, en nog steeds heb ik ruimte over.
Op het gedeelte van 800MB staan diverse films van totaal 470MB en hij geeft netjes aan dat ik nog 327MB vrije ruimte heb.
Dus helaas ik kan absoluut niet beamen wat jij beweerd.
Dus zou het leuk vinden dat je mij even probeert duidelijk te maken wat je precies bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dan lijkt het mij dat je iets niet goed hebt gedaan. Je zou gewoon de volledige ruimte moeten behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
[...]
@ hieronder, het was sarcastisch. Heb de quote nog wat aangepast voor verduidelijking ;)

Of is 1TB een model nummer en betekend het geen terrabyte :$?
Misschien drukte ik mij verkeerd uit, maar bedoelde gewoon die IOMEGA van 1024MB, dacht dat ze dat dan 1TB noemde, of maak ik nu een blunder.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wikipedia: Megabyte: vroeger x 1024 nu x 1000
1 kilobyte (kB) ×1000 = 1 megabyte (MB)
1 megabyte (MB) ×1000 = 1 gigabyte (GB)
1 gigabyte (GB) ×1000 = 1 terabyte (TB)
1 terabyte (TB) ×1000 = 1 petabyte (PB)
...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ja, maar mijn vraag is meer: kun je bv. de FUllSBS omzetten in HalfSBS? Of welke mogelijkheden zijn er nog? Beetje zonde van de 10Gig:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dima_2005 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:21:
[...]

Ja, maar mijn vraag is meer: kun je bv. de FUllSBS omzetten in HalfSBS? Of welke mogelijkheden zijn er nog? Beetje zonde van de 10Gig:p
Full SBS is wel om te zetten naar half SBS. Op het biohemmet forum staat volgens mij wel hoe. Anders kan je natuurlijk ook gewoon de Half SBS versie downloaden. Beide worden naar mijn weten gereleased op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Heren,

Ik heb toch nog wel wat vragen over het media gebeuren.

Ik heb .iso files op m'n HD staan ook MKV en VOB (DVD)
Hij speelt de VOB files wel af maar krijg totaal geen ondertiteling te zien??

MKV's lijken te werken echter zonder subs.
(inmiddels ook geprobeerd met aparte SRT (via extract) maar dat lijkt niet te werken.

Kan iemand mij een juiste richting opsturen want wordt heer beetje treurig van.

Ik heb een samsung HD aangesloten, speel dus niet af via USB

thnx

[ Voor 30% gewijzigd door iNickx op 15-08-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-nickx- schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:00:
Heren,

Ik heb toch nog wel wat vragen over het media gebeuren.

Ik heb .iso files op m'n HD staan ook MKV en VOB (DVD)
Hij speelt de VOB files wel af maar krijg totaal geen ondertiteling te zien??

MKV's lijken te werken echter zonder subs.
(inmiddels ook geprobeerd met aparte SRT (via extract) maar dat lijkt niet te werken.

Kan iemand mij een juiste richting opsturen want wordt heer beetje treurig van.

Ik heb een samsung HD aangesloten, speel dus niet af via USB

thnx
Koop gewoon een los mediaplayertje van 90 euries ben je gelijk van al dat gezeur af. Het blijft gewoon een gebrekkige mediaplayer die in de tv is ingebakken. En dit zal denk ik met de komende firmware updates ook niet gaan verbeteren. Heb je meer geld over, bouw jezelf dan een htpc. Dan weet je tenminste zeker dat je alles van het web kan afspelen in wat voor formaat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ok,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik maar een macmini met plex ga plaatsen.
Heb ik iets meer vertrouwen in want dit is inderdaad wel dramatisch.

Jammer maar helaas (ik ga denk ik maar eens een forum of 2 lager, ff neuzen:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipeer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08 12:52
Ik heb ook een samsung 7700 maar nu het ik het volgende probleem.

Ik heb er een hdd aangesloten en vanaf de hdd speeld hij de .264 bestanden gewoon af, als ik het via mijn pc probeer ( via samsung share ) vind hij de bestanden niet en via tversity speeld hij ze niet af.

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

snipeer schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:52:
Ik heb ook een samsung 7700 maar nu het ik het volgende probleem.

Ik heb er een hdd aangesloten en vanaf de hdd speeld hij de .264 bestanden gewoon af, als ik het via mijn pc probeer ( via samsung share ) vind hij de bestanden niet en via tversity speeld hij ze niet af.

iemand een idee ?
Bedoel je echt met extensie .264? of bedoel je x264 en h264???
Wel, dat is iets dat een grotere probleem is inderdaad. MKV's speelt die niet af, als ze remote zijn (via DLNA). Dat lukt enkel via harde schijf. Hoop nog steeds dat ze die stomme bug fixen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Misschien een aardige tip voor wie nog geen 3D Blu-ray speler heeft en overweegt er een te kopen. Samsung heeft nu een actie lopen waarbij je 1 of 2 (afhankelijk van het model Blu-ray speler) starterkits gratis krijgt.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Dima_2005 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:25:
[...]

Bedoel je echt met extensie .264? of bedoel je x264 en h264???
Wel, dat is iets dat een grotere probleem is inderdaad. MKV's speelt die niet af, als ze remote zijn (via DLNA). Dat lukt enkel via harde schijf. Hoop nog steeds dat ze die stomme bug fixen O-)
Ik weet niet wat het probleem is hoor, ik speel via DLNA (en router) op de UE40C6700 gewoon MKV af hoor. Geen probleem. Lijkt mij dat de modellen van dit topic (toch nog wat duurder ook) het ook gewoon moeten kunnen. Een extracted *.srt file uit de MKV met dezelfde naam als de MKV speelt ook gewoon prima.

[ Voor 20% gewijzigd door Tupel op 16-08-2010 10:38 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Vraagje voor de C8700 bezitters, als ik nu tv kijk op bijvoorbeeld Ned.1 en ik schakel dan de Humax 5050 aan, dan gaat de tv niet automatisch naar het HDMI kanaal waar de Humax op aangesloten zit, valt dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
golfgti5 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:44:
Vraagje voor de C8700 bezitters, als ik nu tv kijk op bijvoorbeeld Ned.1 en ik schakel dan de Humax 5050 aan, dan gaat de tv niet automatisch naar het HDMI kanaal waar de Humax op aangesloten zit, valt dit in te stellen?
Druk op de Source knop en zet hem standaard op HDMI.
Vervolgens gaat hij altijd eerst kijken of dat Apparaat aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
golfgti5 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:44:
Hoezo zou je uberhaubt NED1 kijken zonder de Humax aan te hebben?
Maar wat jij wil is net als vroeger met scart dat ie naar die ingang schakelt, volgens mij kan dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
wimpie007 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:27:
[...]

Hoezo zou je uberhaubt NED1 kijken zonder de Humax aan te hebben?
Maar wat jij wil is net als vroeger met scart dat ie naar die ingang schakelt, volgens mij kan dat niet
Ik heb een CI+ cam in de tv zitten, de Humax heb ik bijna nooit aan, alleen om even wat op te nemen.....en als ik dat wil kijken schakelt de tv niet automatisch naar de HDMI toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog eens een poging...
Satelliet receiver van de 8700 werkt blijkbaar veel slechter dan een Lidl all-in-one 99Euro receiver. kan toch niet !
Slechts 12% ontvangst op de scala van de Samsung 8700 receiver en via de simpele Lidl 80%. Ook beeld valt vlugger weg via de DVB S van Samsung 8700 dan via Lidl decoder. ik word hier zoooooot. Al 2 weken op mijn ladder gestaan maar antenne staat optimaal. Zelfs al nieuwe antenne gekocht zonder resultaatsverbetering :(
Iemand een idee ?
thanks

Marc

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb dat ook, heb het probleem dan ook gevonden, een gewone receiver geeft veel meer stroom naar de LNB, dan de Samsung-tv(heb de C7700). Vermoed dat dat een bug is, hoop ik toch.

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste