Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:08:
[...]

Wat leuk om te zien dat een snelle telefoon nu ook tot personal computer wordt gerekend ;) maar goed mss nu maar weer even on topic :p
Een 'computer' die je altijd bij je draagt lijkt me toch erg 'personal'.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:36

DMP.cc

They call me DM

Ik ben benieuwd of de GS ook een PenTile-matrixscherm heeft.
Als dit het geval is dan is er mogelijk ook een risico op die roze waas die de Desire ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

DMP.cc schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:17:
Ik ben benieuwd of de GS ook een PenTile-matrixscherm heeft.
Als dit het geval is dan is er mogelijk ook een risico op die roze waas die de Desire ook heeft.
Ik dacht dat dat een eigenschap van AMOLED was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung heeft dit Super Amoled toch zelf ontworpen of heeft dat niets te maken met PenTile-matrix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:20:
Samsung heeft dit Super Amoled toch zelf ontworpen of heeft dat niets te maken met PenTile-matrix?
PenTile-matrix=Samsung, dus grote kans dat deze technologie ook op dit toestel wordt gebruikt, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat zit en of er dus een mogelijkheid bestaat op de roze gloed op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Tja ik neem aan dat Samsung nog steeds dezelfde techniek zal gebruiken. Dus er zal m.i. een kans bestaan op een roze gloed.
quote: displayblog
The pixel structure is probably the 2×2 sub-pixel PenTile Matrix that allows for a visual resolution equivalent to that of a 800×480 RGB stripe sub-pixel structured LCD.
bron

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel SUPER he.. en alles wat Super is heeft geen gebreken...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:37:
Het is wel SUPER he.. en alles wat Super is heeft geen gebreken...

:P
jawel hoor! En dan is het uithuilen geblazen ;):

Afbeeldingslocatie: http://www.dancewithshadows.com/movies/wp-content/uploads/2008/08/superman-dark-picture.jpg

Maar het stikt op dit moment toch van de amoled telefoons? En voor zover mij bekend heeft alleen de Desire last van de gloed, dus ik ben niet écht bang dat de GS hier ook last van zal krijgen. Deze schermen zijn ook weer een generatie later dan de standaard amoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:11:
[...]

jawel hoor! En dan is het uithuilen geblazen ;):

x

Maar het stikt op dit moment toch van de amoled telefoons? En voor zover mij bekend heeft alleen de Desire last van de gloed, dus ik ben niet écht bang dat de GS hier ook last van zal krijgen. Deze schermen zijn ook weer een generatie later dan de standaard amoled.
Haha met zon dame naast je wilt iedere Superman wel ff uithuilen op "een schouder"

Maar volgens mij heeft GS daar inderdaad geen last van, nog nergens is met zoiets opgevallen onder reviews... en het is ook niet vermeld.. Omnia 2 etc hebben ook amoled en ook niet die problemen.. zover ik weet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:11:
[...]
Het stikt er nog niet van hoor, maar het worden er inderdaad wel steeds meer. De Google Nexus One, HTC Legend en HTC Desire hebben in ieder geval een dergelijk scherm, en het fenomeen komt volgens mij bij alle 3 deze telefoons voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw reclame filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=dTQVRCC8xiA

Trouwens nog heel goed te zien dat er geen flits in zit, ik ga er van uit dat ze toch geen reclamefilmpje gaan maken met een pre-productie model als er daarna nog een flits in wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:35:
Nieuw reclame filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=dTQVRCC8xiA

Trouwens nog heel goed te zien dat er geen flits in zit, ik ga er van uit dat ze toch geen reclamefilmpje gaan maken met een pre-productie model als er daarna nog een flits in wordt gemaakt.
Weer iets heel vaags.. Zit het toestel in de auto nu in een cradle of is het ding helemaal ingebouwd :?

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/9295/imagenr.png

Blijf het een beetje vaag vinden hoe je dit ding nu in een cradle moet zien.. Volgens mij vind Samsung dat zelf ook nog een beetje wazig..

@ AdnanKananda: Volgens mij heeft alleen de desire last van een roze waas op het scherm.. Kan er bij de andere toestellen nergens iets over vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede verhoudingen ook in het filmpje, lijkt wel een tablet op 1:20 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat al te koop op 2dehands.nl :

http://www.tweedehands.nl...00-galaxy-s-72313528.html

Da's toch best knap hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik hoop dat dit toestel een goed scherm krijgt, ik heb nu een i8910 welke gewoon een normaal AMOLED scherm heeft en dit geeft een superstrak beeld, op direct zonlicht na.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Bij deze ga ik dit topic ook volgen. Aangezien ik vanaf 02 juni een nieuwe telefoon mag uitzoeken (abbo verlengen). Eerst was ik naar de Desire aan het kijken, maar toen kwam ik dit topicje tegen (A).

Deze telefoon heeft de specs, ik heb zelf 0 ervaring met samsung, maar de verhalen over de slechte software ondersteuning baart mij nog wel zorgen.

Als de telefoon daadwerkelijk in juni uitkomt, dan wacht ik gewoon nog even tot eind juni om wat gebruikers ervaring e.d. te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesjes1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-03-2014
Ik zit het topic ook al een aantal dagen met interesse te volgen :D,

En heb (denk ik) nieuw voer voor het topic
Op de site van samsung zelf staat nu aangekondigd dat hij icm met een hi abbo komt.
http://www.samsunggalaxys.nl/hi
Op de site van hi.nl staat de telefoon echter nog niet aangekondigd (dus helaas ook nog geen informatie over de prijs van het toestel) maar dat zal binnenkort wel komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
beesjes1989 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:54:
Ik zit het topic ook al een aantal dagen met interesse te volgen :D,

En heb (denk ik) nieuw voer voor het topic
Op de site van samsung zelf staat nu aangekondigd dat hij icm met een hi abbo komt.
http://www.samsunggalaxys.nl/hi
Op de site van hi.nl staat de telefoon echter nog niet aangekondigd (dus helaas ook nog geen informatie over de prijs van het toestel) maar dat zal binnenkort wel komen denk ik.
Heb vandaag nog bij de verwachte toestellen pagina zitten kyken, helaas nog geen galaxy. Ik wacht geduldig af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
NoepZor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:25:
Ik hoop dat dit toestel een goed scherm krijgt, ik heb nu een i8910 welke gewoon een normaal AMOLED scherm heeft en dit geeft een superstrak beeld, op direct zonlicht na.
Hoe houd je scherm zich zodra je de brightness naar beneden draait?

Hmm android, snel toestel en dat icm Hi... lijkt mij geen goede keuze.

[ Voor 9% gewijzigd door Ganymedus op 10-05-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Die site is niet echt betrouwbaar, is namelijk niet van samsung zelf. Dus dan vraag ik me af hoe ze aan die informatie komen. Aangezien er op de rest van de site niet veel boeiends staat wat hier nog niet te vinden was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, die site niet van Samsung zelf, maar een enthousiaste automatisering consulent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/spuit 11

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:48:
[...]

Weer iets heel vaags.. Zit het toestel in de auto nu in een cradle of is het ding helemaal ingebouwd :?

[afbeelding]

Blijf het een beetje vaag vinden hoe je dit ding nu in een cradle moet zien.. Volgens mij vind Samsung dat zelf ook nog een beetje wazig..

@ AdnanKananda: Volgens mij heeft alleen de desire last van een roze waas op het scherm.. Kan er bij de andere toestellen nergens iets over vinden.
Misschien is dat ding wat je zie aan het eind van het filmpje de cradle. Ik vind het wel raar dat erbij staat accerssory sold separately .

Is het zeker dat je de Home Cradle bij de telefoon krijg?
Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/9753/knipselkd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar 20 dagen en mei is afgelopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
geen (camera) flash dus op de Samsung Galaxy S:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LBTms6J0pzE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent1 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:00:
Het lijkt er op ja, alleen heeft hij blijkbaar ook nog niet een definitief (winkel) exemplaar. De software is in ieder geval nog niet compleet dus mogelijk heeft hij ook nog een pre-productiemodel.

Maar ik denk dat een flits er niet meer in komt (misschien alleen in de 16gig?), geen dealbreaker voor mij maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent1 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:00:

[video]
Wel grappig dat hij het enkel over Yahoo! heeft bij de daily briefing widget, laten we hopen dat dat dan ook het enige is waar Yahoo! in terugkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1 Juni release datum is helemaal nog niet zo zeker.. Overigens is de prijs bij Expansys met 25 euro naar beneden gegaan :) :
Alright, you've read the title of this article so you have a pretty good idea of what to expect, but before I go much further I must warn you to take this with a rather large grain of salt and classify this as a major rumor, not to be confused with any sort of actual confirmation. PhonesLimited, a UK-based website that compares mobile phone prices for consumers, is claiming that they have received confirmation of a June 1st release of the highly anticipated Samsung Galaxy S to the UK.

The site says that "The new Samsung Galaxy S i9000 will be available unlocked to all networks from June 1st 2010 with an initial release date price of £549.99," a hefty price tag if you ask me (but you can also assume that's off-contract). Upon further investigation the site expounds that "all networks" means O2, Orange, Vodafone, T-Mobile, Virgin and 3. Aside from giving details about the phone which you already know, that's all PhonesLimited had to say on the topic - citing no press release or any information as to where the so-called "confirmation" came from.

Naturally, this made us curious so we felt compelled to see what else could be found in order to qualify the rumor. Here's what we found: Yugatech, a Philippines-based blog-site is reporting that they met with a Samsung representative to get a first look at the Galaxy S. No pictures were allowed, however, the rep told Yugatech that the device would be available in "close to a month or two," which could mean June or July, but is definitely on par with the summer launch we're expecting. They also mentioned that the retail (read: off-contract) price would be Php32,000 (Phillipines Pesos) which is the equivalent of $721 US and £435. You'll notice that the price as it's converted from Phillipines Pesos to British Pounds Sterling is roughly £115 less than reported by PhonesLimited, which leaves me curious as to whether this is a difference in price from country to country, or just inaccurate information from PhonesLimited.

Overall, the Filipino blogger seemed to be impressed with the device and you can read more on that by following the source link below. It's hard to say what all of this really means, as you know by this point the rumor mill is a bit of a roller coaster with too many peaks and valleys to keep track of. Just when you think something's going to happen, you come to the next drop. All I can say is, I hope we get more information on the US version of this device soon, as I'm beginning to get a bit antsy.
Ik hoop niet dat we weer hetzelfde domme gewacht krijgen als bij de X10 of de update op de Hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@us1111

Het scheelt zelfs €30,- (ze hadden de prijs eerst verhoogd naar € 604,95) :)

Maar ik zie het als iest positiefs dat ze wel de prijs aanpassen en niet de verwachte leverdatum. Blijkbaar hebben ze iets vernomen over hun inkoopprijs en dan ga ik er vanuit dat ze ook meer weten over de leverdatum.

Maar misschien wel wishfull thinking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ach als ie over 2 maand maar te koop is ;) dan kan ik mijn abonnement weer verlengen. Telefoontje ziet er echt mooi uit, dun, simpel no-nonsense voorkant en gewoon strak. Ik vind dit toestel er mooier uitzien dan de Desire, die is me wat te rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe ze de frontside VGA camera gaan activeren onder 2.1... Voor zover ik weet heeft 2.1 geen ondersteuning voor een frontside camera en video calling. Dit zou pas bij FroYo (2.2) van toepassing zijn.. Benieuwd wat Samsung daarmee wil gaan doen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Nou Froyo zit al aardig in de pijplijn, dus misschien hoeft Samsung hier niks mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Galaxy S expansys release date is verplaatst naar woensdag 2 juni, dit moet toch wel redelijk fixed zijn anders ga je niet zo'n kleine aanpassing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
loooolll Dat is precies de dag waarop ik mijn abbo mag verlengen.

Oja, binnekort op Tweakers frontpage: Android 2.2 is 450% sneller. Ofzoiets.
Naja, in ieder geval. Samsung... als jullie dit lezen: Pleur zo snel mogelijk 2.2 op de galaxy s ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 06:50:
Samsung Galaxy S expansys release date is verplaatst naar woensdag 2 juni, dit moet toch wel redelijk fixed zijn anders ga je niet zo'n kleine aanpassing maken.
:? Nog steeds 1 Juni bij mij hoor.. Enige wat aangepast was, is de prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn een beetje aan het pielen maar als je hier kijkt staat ie op woensdag 2 juni

http://www.expansys.nl/s.aspx?search=i9000

@Huppol

En de Galaxy was schijnbaar al drie keer zo snel door zij GPU
http://androidandme.com/2010/04/news/samsung-galaxy-s-confirmed-to-have-s5pc110-processor-but-how-fast-is-it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ganymedus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:14:
Nou Froyo zit al aardig in de pijplijn, dus misschien hoeft Samsung hier niks mee te doen
Het is de vraag of Samsung eerder toegang heeft gekregen tot Froyo waardoor ze dit op de Galaxy S hebben kunnen zetten. Ik denk zelf van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 23:56
Ben vooral benieuwd naar het gerucht dat Samsung van de Galaxy ook een Qwerty uitvoering gaat uitbrengen. Dat zou mij helemaal over de streep trekken om dit toestel aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50
Je bedoeld zeker de Samsung Galaxy S Pro. ;)
Dat lijken inderdaad zeer sterke geruchten :)
De normale heeft een knikje; ik vermoed dat deze gewoon recht blijft en hierdoor iets dikker is. Vraag is dan of deze dan nog acceptabel is. Met een groot scherm kun je ook al een groot toetsenbord gebruiken. Enkel is deze niet fysiek. Vraag is of je het echt mist, maar dat zal wel iets persoonlijks zijn ;)

B.T.W.: Ik begin die Expansys website steeds minder te vertrouwen. Bij de ene zoekopdracht is het 2 juni, terwijl er op klikken 1 juni geeft. En ook tijden die 10 mei erop laten staan :-( Pas wat er op 1 juni wordt geroepen ga ik (meer) vertrouwen.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Geruchten over een Samsung GS pro :D
Als dat waar zou zijn... En de pro versie wordt niet über duur... dan weet ik al dat ik voor de full qwerty ga. fysiek toetsenbord is super chill.

Waarschijnlijk ga ik toch nog even de WWDC '10 afwachten. Kijken wat Apple allemaal voor onzin te vertellen heeft. Ben wel gecharmeerd van mijn ipwn 3g. Maar wil eigenlijk een keer iets anders. Tenzij de nieuwe ipwn led + flash gaat ondersteunen. Maar dat gaat niet gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
Heb nu de Hero en desondanks dat je in landscape mode een aardig groot toetsenbord heb is het virtueel typen niet echt mijn ding. Vandaar dat ik mijn ogen open hou voor de Pro variant.

Mocht het gerucht van Engadget kloppen dan zou hij 'maar' €50,- meer moeten kosten.

En tot nu toe geeft zowat elke website weer dat de telefoon een flash heeft, zowel PDADB als Typhone bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
RoD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:33:
[...]

Het is de vraag of Samsung eerder toegang heeft gekregen tot Froyo waardoor ze dit op de Galaxy S hebben kunnen zetten. Ik denk zelf van niet.
Hier zat ik zelf ook mee te stoeien in mijn hoofd. Het is lastig hier een uitspraak over te doen. En ik zou het zelf ook niet verwachten, echter dan is de keuze voor een front camera zo slecht te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ganymedus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:23:
[...]

Hier zat ik zelf ook mee te stoeien in mijn hoofd. Het is lastig hier een uitspraak over te doen. En ik zou het zelf ook niet verwachten, echter dan is de keuze voor een front camera zo slecht te verklaren.
Samsung heeft zelf ook een aardig legertje software engineers, die kunnen er vast wel een mouw aan passen lijkt mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Ganymedus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:23:
[...]

Vermoedelijk hebben ze het dan zelf geactiveerd. Net zoals ze bij de Nexus in custom roms ook de trackball hebben weten te activeren en dat de Desire wel FM radio heeft. Terwijl de Nexus dit pas bij 2.2 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het is nogal een verschil om een trackbal / fm radio of een frontfacing camera voor video calls te implementeren.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat Samsung dit zelf ook kan programmeren, het is alleen logischer als ze dit zouden doen op basis van een beschikbaar komend OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Ganymedus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:38:
Het is nogal een verschil om een trackbal / fm radio of een frontfacing camera voor video calls te implementeren.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat Samsung dit zelf ook kan programmeren, het is alleen logischer als ze dit zouden doen op basis van een beschikbaar komend OS.
Misschien functioneert deze front camera dan ook nog wel niet.
De Nexus One heeft ook FM Radio, maar dat functioneert nog niet. Het lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Ik vind het jammer dat er geen witte versie komt. Maar deze heeft wel mijn interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

Tim Schuhmacher schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:30:
Ik vind het jammer dat er geen witte versie komt. Maar deze heeft wel mijn interesse
het schijnt dat er wel een 'grey' komt volgens samsunggalaxy.nl
is welliswaar geen wit maar misschien een goed alternatief

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

hmm, dat zou ik moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play.com geeft een releasedate van 10 juni aan ( iig voor UK ):

http://www.play.com/Mobil.../Product.html?source=9593

in hun omschrijving staat overigens wel gewoon dat er google search, maps en gmail op zit. Er staat niets concreets over de Yahoo! services.
Ben benieuwd, ik hoop dat we de komende weken wat meer erover horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
Nieuw filmpje van de Galaxy S. Persoonlijk vind ik dit een goed filmpje over de Galaxy S aangezien het zowat op een review lijkt en bijna alles aanbod komt.

Heb door het filmpje gescrolled en heb niet veel Yahoo gezien. Hopelijk is de integratie tussen die 2 tot het minimale behouden.

http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japajoe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 22:07:
Nieuw filmpje van de Galaxy S. Persoonlijk vind ik dit een goed filmpje over de Galaxy S aangezien het zowat op een review lijkt en bijna alles aanbod komt.

Heb door het filmpje gescrolled en heb niet veel Yahoo gezien. Hopelijk is de integratie tussen die 2 tot het minimale behouden.

http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!
Je link werkt jammer genoeg niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
"deze video is door de gebruiker verwijderd"

Jammer, misschien dat het filmpje ergens anders nog te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het is niet toevallig deze he?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tpAjVahRRwI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw filmpje maar weinig nieuws :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ce5CXPlQrIM

Grappige vertaling van de reviewer:

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=th&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.cookiecoffee.com%2Fmobile%2F8207%2Funbox-samsung-galaxy-s-android-2-1-by-htc-hd2

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 09:00 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eruit opmaak is dat hij begin volgende maand gereleased wordt... Ben benieuwd!

Review kan ik verder niet veel uit opmaken haha, iets over Nexus One? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
Had het filmpje van Androidandme.com afgeplukt en na nadere inspectie bleek het inderdaad hetzelfde filmje te zijn. het is inderdaad het filmpje van HowardChui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde zojuist een gerucht dat als je een kratje bier naar Hi stuurt je de Galaxy S voor de helft van prijs zult krijgen!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Haha en als dat waar zou zijn, naar welk adres zou je dat dan moeten sturen Franky1988 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:20:
Haha en als dat waar zou zijn, naar welk adres zou je dat dan moeten sturen Franky1988 ;)
Ja moet je effe opzoeken he.. moet er wel wat voor over hebben!

En met Alfa bier is succes verzekerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik hoop dat het toestel snel via Hi te verkrijgen is. Mag al verlengen dus kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
nieuwe post op gsmarena:

http://blog.gsmarena.com/...elease-demo-video-inside/

Vervolg op een eerdere youtube-filmpje, sta echt versteld van de snelheid van deze telefoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het filmpje kun je natuurlijk gewoon ook even posten.. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Ganymedus op 16-05-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat nieuws van GSMarena.com

http://www.gsmarena.com/s...deo_samples-news-1661.php
A full-featured review is on its way, due for probably next week. Two weeks ago we gave you our latest Samsung Wave camera samples, now it's time for those by Samsung Galaxy S. Enjoy those while we work to bring you more mouth-watering details.
Ben wel benieuwd, hun hebben altijd wel uitgebreide reviews.

Ook nog een sample video gemaakt met de Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ziet er goed uit. Vooral de video is erg scherp voor een telefoon. Alleen geluid is irritant zeg :) Microfoon waarschijnlijk te hard staan. Aan de andere kant registreert hij de lage tonen wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Relief2009 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:09:
Ziet er goed uit. Vooral de video is erg scherp voor een telefoon. Alleen geluid is irritant zeg :) Microfoon waarschijnlijk te hard staan. Aan de andere kant registreert hij de lage tonen wel goed.
Ja maar het is ook bij een van de luidruchtigste plekken waar je uberhaubt kunt filmen zo'n beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:44
aanbod op expansys met levertijd van 5 dagen?

http://www.expansys.com/d.aspx?i=200126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03
Voordat we hier weer de fout in gaan:

Discussies over levertijden horen niet in dit topic thuis. Daarvoor kan een levertijdentopic worden aangemaakt in Telecomproviders.

Overigens post je een link naar de engelse site, het klopt dat hij binnenkort in de UK uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We have no confirmed lead time for this item
Oftewel, die 5 dagen is onzin.. Het wordt op zijn vroegst 1 Juni, maar om eerlijk te zijn vind ik dat nogal een gezochte datum (precies 1 Juni) dus ik reken voor mezelf nog een dikke week later. De datum van Play.com lijkt mij aannemelijk (10/06/2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
Roet schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:53:
[...]

Voordat we hier weer de fout in gaan:

Discussies over levertijden horen niet in dit topic thuis. Daarvoor kan een levertijdentopic worden aangemaakt in Telecomproviders.

Overigens post je een link naar de engelse site, het klopt dat hij binnenkort in de UK uitkomt.
ok sorry :)

maar ziet er goed uit, gratis toestel bij een abbonement, dit word mijn nieuwe phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50
grappig :)

Maar ik denk dat dit net zoals de 10 mei een typo is (of een niet goed ingestelde datum ;) ).
Dus alles wat een datum vóór 1/2 juni heeft (op die site) zou ik niet vertrouwen ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijden topic geopend: [Samsung Galaxy S] Levertijden Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
iemand nog iets gevonden over de RAM van dit toestel, heb niks kunnen vinden op internet, niks concreets in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jero_B schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:45:
iemand nog iets gevonden over de RAM van dit toestel, heb niks kunnen vinden op internet, niks concreets in ieder geval
Als ik kijk naar het broertje de S Wave die heeft 512mb ram geheugen, dan lijkt me dit toch een minimum voor de GS... Ik denk ook dat 512 meer dan zat is, veel telefoons werken prima met zelfs nog minder dus ik denk dat 512 het wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me eigenlijk nu pas op maaruh.. hij is best groot he :+

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Het is gelukkig nog niet zo'n aso-lcd-tv size als de HTC HD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit is voor mij echt maximaal, anders kan k me net zo goed een Ipad kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:36:
Het is gelukkig nog niet zo'n aso-lcd-tv size als de HTC HD2 :)
Hahaha scheelt bijna niets.. De HD2 is 120.5x67 de GalaxyS is 122.4x64.2.. De GS is dus iets smaller maar wel langer.

Wat voor mij (en velen volgens mij) belangrijk is, is de dikte van het toestel.. Dat scheelt nogal in je binnenzak of broekzak... Daar scoort dit toestel toch goed met zijn 9.9mm. Ik hoop dat bij de volgende review van GSM Arena eindelijk een beetje andere zaken getest worden als de scrollende gekleurde bolletjes wol op de homepage. Ik wil wel eens 'echte' software zien draaien op dit ding, 3d games en benchmarks.

Wel grappig overigens dat er mensen lopen te klagen dat de video op GSM arena versneld is afgespeeld. Dit blijkt niet zo te zijn _/-\o_
Update: Unlike what some of our readers suggested the video wasn’t sped up in any way. The only reason why the clock of the phone moves faster than video timer is the fact that the video was shot in two takes (you can see the second one starting at 1:28). But that fact that it made some of you suspect such a thing is telling – the Galaxy S is a pretty great performer indeed.
Ik kan de snelheid bijzonder waarderen.. Echt het enige nadeel van belang aan mijn Hero is de snelheid van het toestel.. Vooral met een 2.1 ROM is het allemaal vrij traag (nee, ik hoef geen tips voor 2.1 ROM's, heb ze zo goed als allemaal geprobeerd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Zodra de review online komt op GSM Arena, mag je mij wakker bellen :)

Zoals US1111 al zei, heb ik het ook wel gehad met die bolletjes wol of wat voor background dan ook :

Ik wil eens wat meer dagelijks gebruik zien. SMS, youtube streamen (3g), mail, DLNA stream.

Over de dikte van het toestel; Dat zal in het begin wel even wennen zijn. Ik heb nu een iphone, wat voor mij in het begin ook wennen was qwa groote. Mijn broer heeft een HD2, en ik moet toch zeggen, dat ik het scherm van een HD2 iets te veel van het goede vindt. Het liefst zou ik 3.8" hebben. Maar 4'' moet nog nét gaan.

In het begin zal ik mezelf toch wel een beetje voor lul voelen met zo'n groot toetstel. Maar zoals al eerder gezegd; aangezien het een vrij dun toetstel is, doet dit ook weer zijn voordeel waardoor hij er minder snel als een koelkast uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb nu een 3,7" scherm, bevalt prima. De telefoon is niet zo dik gelukkig dat scheelt enorm. Ik heb vroeger een Nokia N80 gehad, welke qua formaat wel meevalt maar erg dik is. Dit voel je meer dan die 3,7" i8910 HD die ik momenteel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:37:
valt me eigenlijk nu pas op maaruh.. hij is best groot he :+

haha
Haha ja, maar je moet niet vergeten dat we het over aziaten hebben. Die hebben vaak kleinere handen dan afrikanen/europeanen.
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:14:
[...]

Wel grappig overigens dat er mensen lopen te klagen dat de video op GSM arena versneld is afgespeeld. Dit blijkt niet zo te zijn _/-\o_

[...]

Ik kan de snelheid bijzonder waarderen.. Echt het enige nadeel van belang aan mijn Hero is de snelheid van het toestel.. Vooral met een 2.1 ROM is het allemaal vrij traag (nee, ik hoef geen tips voor 2.1 ROM's, heb ze zo goed als allemaal geprobeerd ;))
Haha ik zag het ook al bij dat andere filmpje. Wat is het een snel ding zeg. Vooral met multi-tasking van Android moet dit er allemaal erg gelikt uitzien.

En hoezeer het menu op de iPhone lijkt, vind het niet erg. De rest blijft gelukkig de Android look houden.

[ Voor 56% gewijzigd door Relief2009 op 18-05-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
heb een filmpje gezien ergens, of een stukje tekst misschien dat je kan instellen of je dit ''iphone'' menu wil hebben of het standaard andriod menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Jero_B schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:32:
heb een filmpje gezien ergens, of een stukje tekst misschien dat je kan instellen of je dit ''iphone'' menu wil hebben of het standaard andriod menu
Dat kan met de los te installeren ADW Launcher, of dit ook kan met de default Galaxy S launcher is niet bekend.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de grootte best meevallen, zag laatst de desire, die vond ik que grootte prima te doen en de galaxy is marginaal groter in lengte en breedte en een klein beetje dunner. Wil em snel eens in het echt zien, binnen nu en 1.5 maand ga ik definitief een nieuwe telefoon halen en de galaxy is een kanshebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Samsung Wave staat inmiddels bij "Coming soon" op Hi.nl

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRL/comingsoon/711.html

Hopelijk staat de galaxy er ook binnenkort. Maar ik denk niet dat ze deze tegelijk zullen releasen. Alhoewel de doelgroepen wel een beetje verschillend zijn, als je kijkt naar prijs & prestaties. De wave is iets meer voor de "standaard" gebruiker neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Running the show is Android 2.1 (an update to 'Froyo' 2.2 promised later in the year)
Áls dit zo is, kan Samsung een heleboel van haar reputatie goedmaken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotharan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 11:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03
Het viel mij ook op inderdaad. Dat is wel een heel leuke meevaller als dat ook daadwerkelijk gebeurt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Ongelofelijk, wat een scherp/helder scherm:

[ Voor 35% gewijzigd door fanSte op 19-05-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
mijn slechte indruk dat hij @2.06 wat "traag" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
Kenny1001 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:24:
mijn slechte indruk dat hij @2.06 wat "traag" is?
Dat lijkt eerder een transition die opzettelijk wat trager beweegt. De hardware is meer dan snel genoeg om zo'n overgang snel te renderen.

[ Voor 11% gewijzigd door WoutF op 19-05-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung is goed vertegenwoordigd op de I/O

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 09:07 . Reden: nog een filmpje erbij geplakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat het toetsenbord niet net zo is als op HTC..

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/1176/imageoz.png

Nu moet je voor alle leestekens e.d. via een toets een ander keypad openen. Ik had liever de long press tekens van HTC gehad..

@Hieronder.. Goed plan!! Hoop dat dat werkt.. Loop ik zelf de hele tijd te verkondigen dat zo goed als alle software onder android is aan te passen, ga ik zelf lopen miepen 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:12
Dan gooi je er straks toch gewoon de HTCime.apk op? Dan heb je ook het HTC toetsenbord.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar of Swipe dan nog werkt ? Persoonlijk kijk ik erg uit naar de Swipe functie, dit lijkt mij echt een ideale manier van typen voor onderweg.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.