Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15
Ernst67 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:55:
Jongens, allemaal leuk, maar even terug on-topic please.

Weet iemand nu al iets over de releasedatum in NL? Ik zit namelijk wel degelijk te springen om dit toestel en als het allemaal te lang gaat duren ga ik toch voor de Desire denk ik....

Er wordt over begin juni gesproken. Zo lang wil ik wel wachten maar... hoe zeker is die datum?
Iemand?
http://www.expansys.com/d.aspx?i=198072

Deze shop heeft hem als pre-order staan op 1 juni. Maar dat is UK. NL zal wel snel volgen denk ik, maar exacte data is altijd lastig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Over sommige landen (UK) wordt eind mei gezegd.
Dus een release van eind mei/begin juni is zeer aannemelijk.
Vraag is echter of NL bij de eerste groep landen zit. Als dat het geval is, is een release in 1e helft juni waarschijnlijk.
Is dat niet het geval, dan kan het zomaar 1-2-2+ maanden langer duren.

Zelf zou ik niet uit gaan van een release vóór 15 juni, de providers verkopen het ook meestal niet vanaf dag 1 van release. Uitgaan van een beschikbaarheid van 1 juli lijkt me veilig om vanuit te gaan.
Hopelijk ben ik pessimistisch en komt deze eerder uit :) Altijd mooi meegenomen; als je het een beetje in de gaten houdt, kom je er toch wel snel achter. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernst67 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:55:
Jongens, allemaal leuk, maar even terug on-topic please.

Weet iemand nu al iets over de releasedatum in NL? Ik zit namelijk wel degelijk te springen om dit toestel en als het allemaal te lang gaat duren ga ik toch voor de Desire denk ik....

Er wordt over begin juni gesproken. Zo lang wil ik wel wachten maar... hoe zeker is die datum?
Iemand?
Dus jij vind een tekst over levertijd meer ontopic dan een discussie over de mogelijke CPU snelheid en de relevantie hiervan? Open dan even een levertijden topic.. Dán is dat een on-topic discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja.. typhone.nl heeft ook juni staan, dus juni zou goed kunnen!

Toch wel een tijdje wachten.. maar ik zie gewoon geen andere optie.. geen telefoon die aan me eisen voldoet momenteel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernst67
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 21:12
OK, juni is nog maar 4 weken weg, dus dat vind ik een heel acceptabele tijd om te wachten.

Dit wordt 'm dus, in plaats van de HTC Desire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:56
http://www.expansys.com/d.aspx?i=198072

Deze shop heeft hem als pre-order staan op 1 juni. Maar dat is UK. NL zal wel snel volgen denk ik, maar exacte data is altijd lastig vind ik.
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=199682

Hier staat ie nu dus ook.. voor 599 Euro.... enkel geen leverdatum bekend. Hij wordt op verzoek besteld.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Ah,
Het 'op verzoek besteld', staat bij de 8GB versie.
Bij de 16GB versie staat 'Beschikbaar voor pre-order'.

Hopelijk weten we over een paar weken de preciese datum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Modbreak:Discussies over levertijden horen niet in dit topic thuis. Daarvoor kan een levertijdentopic worden aangemaakt in Telecomproviders.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:34:
[modbreak]Discussies over levertijden horen niet in dit topic thuis. Daarvoor kan een levertijdentopic worden aangemaakt in Telecomproviders. [/]
Wat moeten we dan eindeloos over de beperkte gegevens en geruchten discussiëren? Sommige willen hem hebben zodat we hier weer over hardware en software kunnen zwetzen en daarvoor willen we graag de levertijd weten.. :)

Maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:52:
[...]

Wat moeten we dan eindeloos over de beperkte gegevens en geruchten discussiëren? Sommige willen hem hebben zodat we hier weer over hardware en software kunnen zwetzen en daarvoor willen we graag de levertijd weten.. :)

Maargoed..
Ik zou zeggen, open dan het topic waarin je dat tot uit den treure kunt gaan bespreken! Wat let je? Dit topic zal inderdaad totdat het toestel gereleased wordt bestaan uit het verzamelen van de schaarse info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hier is een nieuwe video over de galaxy s kort maar krachtig hehe http://www.androidguys.co...guyscom+%28AndroidGuys%29

Ik geloof wel dat de processor/gpu combinatie van samsung veruit de krachtigste zal zijn van het moment in een mobiel althans sneller dan een snapdragon 1ghz of cortex a8 600mhz

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt duidelijk al een Yahoo! logo in beeld in dat filmpje bij het stukje over de agenda, ben heel benieuwd hoe diep de integratie met Yahoo! zal zitten.

Voor de rest blijft het natuurlijk een mooi toestel, hij ziet er ook mooi uit in combinatie met zo'n cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is duidelijk gemaakt dat deze telefoon pas rond September in Nederland verkocht zal gaan worden.
Dit is wat ik te horen heb gekregen van de medewerkers van Samsung tijdens 'n beurs.
Een precieze datum wisten ook hun niet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:14:
Bij mij is duidelijk gemaakt dat deze telefoon pas rond September in Nederland verkocht zal gaan worden.
Dit is wat ik te horen heb gekregen van de medewerkers van Samsung tijdens 'n beurs.
Kan je ook aangeven op welke beurs dat was? (naam van de beurs, plaats van de beurs, datum van de beurs)

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beurs in Vianen(leveranciersbeurs)
Datum van beurs: 19 April 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:14:
Ik geloof daar geen biet van.. (Heb je je overigens speciaal aangemeld om alleen dat bericht te plaatsen?) Echt alles wijst erop dat het toestel in Juni wordt geleverd. Het zal overigens voor het eerst zijn dat een Nederlandse tak van een Koreaanse leverancier "in the loop" zit en dus voldoende info heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke telefoon,

Vind alleen dat hij teveel iphone trekjes heeft... want ik haat die spuuglelijke iphone UI.
Dat je icoontjes een achtergrondje geeft met afgeronde hoekjes en een glasslook effect erover heen. Typische iphone. En dit hebben ze overgenomen.
Ook de 4 icoontjes standaard aan de onderkant. Vind de HTC sense implementatie stukken beter.

Het design is wel leuk met die knik aan de achterkant. Ligt vast goed in de hand. Maar vind die chrome randje foei en foei lelijk.. ook weer typische iphone achtig.

Inwendige specs + scherm zijn echt :9~ :9~ Jammer van de rommelige UI en uiterlijk. De bouw is van dichtbij niet echt van topkwaliteit. Zoals de USB poort.( met zown schuifje :X :X ) En de naden bij de 3,5 mm jack.
Heb het liefst alles ook aan de onderkant.

Brachten ze de HTC evo 4G maar hierheen voor GSM + zown super amoled. Mjha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:16:
Brachten ze de HTC evo 4G maar hierheen voor GSM + zown super amoled. Mjha..
Zit ik ook op te"wachten" en zal wel komen, alleen hebben ze nog wat tijd nodig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm samsung wave s8500 is vandaag gelanceerd.. Op hi kun je hem al bestellen.. Ook een tel met erg overtuigende specs.. alleen jammer dat hij geen Android OS heeft maar Bada OS.. Dus ik weet niet of daar genoeg support en apps bijkomen.. Maar ik las 2gb intern geheugen.. Dat is best veel als je dat vergelijkt met desire etc.. Dus zal de galaxy dan ook wel krijgen lijkt me

Ik ben blij als ik straks mijn nieuwe tel heb(welke het ook wordt), die twijfels zijn maar irritant haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Als je de camera samples van de Wave mag vergelijken met de Galaxy S (wat niet geheel onterecht is), gaat het wel goed komen, zo lijkt.

De video's zien er erg goed uit, échte 30fps frame rate. De foto's zijn erg aardig, helaas iets teveel bijpolijsten achteraf waardoor er veel detail verloren gaat, maar het is ook nog niet de retail versie dus kan nog verbeterd worden.

Al met al een veelbelovend resultaat, can't wait! :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Volgens mijn bron bij Expansys is de Galaxy S al op voorraad bij de Samsung Mobile Nederland en zal het toestel binnen 6 dagen worden uitgeleverd aan de winkels :)

Nu eens kijken of alle winkels de adviesprijs van EUR 599,- aanhouden of dat er al snel winkels zijn die het toestel voor minder aanbieden.

In ieder geval zullen we over een week de eerste Galaxy S toestellen gaan tegenkomen op straat!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
weet je bron ook hoever het yahoo gebeuren is doorgevoerd?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Op de website van Expansys staat nu ook bij de 8GB versie: 'op voorraad bij de leverancier, levertijd 6 dagen'.
Bij de 16GB staat dat nog niet.

Vraag: Maakt het extra geheugen nog verschil uit?
Je kan toch een SD met extra geheugen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
SPee schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:55:
Vraag: Maakt het extra geheugen nog verschil uit?
Je kan toch een SD met extra geheugen toevoegen.
Tja, maar voor zo'n multimediamonster wil je toch zoveel mogelijk geheugen? Ik heb m'n 16GB Samsung i8910 ook zo'n beetje tot de nok toe vol met films en muziek en dergelijke :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Inderdaad, ik zou het ook wel fijn om een seizoen van een tv serie (of een aanzienlijk deel daarvan), op mijn phone te kunnen zetten. Ben benieuwd of de 16GB lang op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Met een (mini) SD (HC) kaart van 2, 4, 8, 16 of 32GB kun je mooi de standaard geheugen uitbreiden.
Hier kun je dan je films op zetten. Eventueel kun je meerdere kaartjes gebruiken.
Is al bekend of het makkelijk te wisselen is, of dat het (b.v.) onder de accu zit?

Nu heb ik ook maar een 2GB kaartje in mijn telefoon (weliswaar geen smartphone) en dat is (voorlopig) voldoende capaciteit. Een 8GB zou dus (voor mij) voldoende zijn.
Maar als de 16GB meerwaarde heeft, dan wil ik daar wel op wachten.
Anders ga ik voor de 8GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:34:
[...]
Tja, maar voor zo'n multimediamonster wil je toch zoveel mogelijk geheugen? Ik heb m'n 16GB Samsung i8910 ook zo'n beetje tot de nok toe vol met films en muziek en dergelijke :P.
Ja normaal niet maar.. veel phones kunnen alleen apps installeren op het intern geheugen... en niet op de kaartjes zeg maar.. Zo heeft de desire maar 512 mb waarvan 200+mb? (dacht ik) nodig is voor android dan houd je niet veel over.. En zon android ga je vooral veel apps op installeren, iig dat is mijn intentie..

Trouwens ik hoop echt dat hij dan binnen 1 of 2 weken uitkomt!!! Woehoe dan pak ik hem meteen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:43:
[...]

Ja normaal niet maar.. veel phones kunnen alleen apps installeren op het intern geheugen... en niet op de kaartjes zeg maar.. Zo heeft de desire maar 512 mb waarvan 200+mb? (dacht ik) nodig is voor android dan houd je niet veel over.. En zon android ga je vooral veel apps op installeren, iig dat is mijn intentie..

Trouwens ik hoop echt dat hij dan binnen 1 of 2 weken uitkomt!!! Woehoe dan pak ik hem meteen _/-\o_
Als je nagaat dat iedere app ongeveer max 1MB is, kan je heel wat apps installeren dan heur ;)

Ik geloof overigens per definitie niet bronnen op fora.. Dat leer je snel af als je kijkt hoevaak dit soort bronnen wel niet kloppen.. Dus ik zou niet al téveel rekening houden met die 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:55:
[...]

Als je nagaat dat iedere app ongeveer max 1MB is, kan je heel wat apps installeren dan heur ;)

Ik geloof overigens per definitie niet bronnen op fora.. Dat leer je snel af als je kijkt hoevaak dit soort bronnen wel niet kloppen.. Dus ik zou niet al téveel rekening houden met die 6 dagen.
Ow 1 mb is niet veel nee.. had ik niet verwacht! Maar tomtom dinges enzo? Die zijn toch wel groter ofniet?

Ja ik weet niet of het klopt de releasedate.. Maar wel veel wijst erop.. De grotere review sites geven aan 2de kwartaal 2010 en die is bijna afgelopen.. Het zou in iedergeval leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:41
Q2 2010 eindigt 30 juni (tenzij je bij een bedrijf met een gebroken boekjaar werkt zoals ik, daar zitten we al in Q3). Om dat nou bijna te noemen... :)

Ik kan trouwens ook niet wachten op dit toestel, omdat ik toch ook zoekende ben naar n nieuwe GSM. Heb de desire en X10 al in handen gehad, en tot dusverre staat de Desire op 1. Maar, wil toch ook dit toestel even gezien en getest hebben voordat ik definitief kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm op de Engelse site van Expansys staat nu een leverdatum van 1 juni. Je zou toch bijna gaan denken dat de 6 dagen levertijd op de Nederlandse site dan wellicht toch ergens op zijn gebaseerd...Ben benieuwd, hopelijk komt er de komende dagen meer duidelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:58:
[...]

Ow 1 mb is niet veel nee.. had ik niet verwacht! Maar tomtom dinges enzo? Die zijn toch wel groter ofniet?

Ja ik weet niet of het klopt de releasedate.. Maar wel veel wijst erop.. De grotere review sites geven aan 2de kwartaal 2010 en die is bijna afgelopen.. Het zou in iedergeval leuk zijn ;)
1MB is echt nog ruim genomen ook.. De applicaties worden op je interne geheugen geschreven, bijvoorbeeld navigatie systemen (navigon, copilot) schrijven daarnaast de bulk data (maps e.d.) op je externe memory als dit beschikbaar is.

Qua release date blijf ik gokken op Juni. De enige russische site die de telefoon buiten de CTIA om echt zelf heeft kunnen reviewen stelt de releasedatum in Rusland op mid-june. Ook wordt gesteld dat dit toestel tegelijkertijd wordt uitgerold in Rusland, Deze source heeft tot dusver verreweg de meeste info en is met de beschikbare info in mijn ogen de beste bron op dit moment.

mobile-review.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dit artikel tegen :

http://blog.phoneslimited...axy-s-release-date-price/

Ook hier geven ze ( voor UK? ) een releasedatum van 1 juni aan, ik begin er zowaar in te geloven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:47:
[...]

1MB is echt nog ruim genomen ook.. De applicaties worden op je interne geheugen geschreven, bijvoorbeeld navigatie systemen (navigon, copilot) schrijven daarnaast de bulk data (maps e.d.) op je externe memory als dit beschikbaar is.

Qua release date blijf ik gokken op Juni. De enige russische site die de telefoon buiten de CTIA om echt zelf heeft kunnen reviewen stelt de releasedatum in Rusland op mid-june. Ook wordt gesteld dat dit toestel tegelijkertijd wordt uitgerold in Rusland, Deze source heeft tot dusver verreweg de meeste info en is met de beschikbare info in mijn ogen de beste bron op dit moment.

mobile-review.com
Nice dat geheugen zit wel goed dan! Die review had ik trouwens nog niet gezien, klinkt allemaal wel goed.. Ben vooral benieuwd naar de levensduur van de batterij daar staan die samsungs tegenwoordig goed bekend om! :) De b7610 Omnia 2 Qwerty houdt het met gemak 3 tot 4 dagen vol.. Hoop deze minimaal 2 dagen..

We wachten wel af dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:07:
Ik kwam dit artikel tegen :

http://blog.phoneslimited...axy-s-release-date-price/

Ook hier geven ze ( voor UK? ) een releasedatum van 1 juni aan, ik begin er zowaar in te geloven! :)
[offtopic]
Blijf maar wel achterdochtig.. Wat ik heb ontdekt met een klein beetje onderzoek (en experimentje) is dat er 1 bron kan zijn die iets stelt, de 2e en 3e bron nemen dit bericht 1:1 over zonder controle. De 4e bron ziet de voorgaande bronnen weer als waarheid (als iedereen het zegt) en voor je het weet "is het zo"..
Dat was bijvoorbeeld ook het geval met de Hero update.. Nergens heeft HTC ook maar iets formeel (op bv. de HTC site) geroepen dat er op korte termijn een update zou komen, echter gelooft iedereen hier heilig in. Da's toch best wel een griezelig iets aan het internet (maar da's weer een andere discussie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ze schrijven wat mensen willen horen, zolang ze maar hits op de sites krijgen.. Iedereen is opzoek naar de releasedate dus je moet toch iets nuttigs te melden hebben..

Het zal inderdaad ergens juni zijn denk ik.. Misschien eind mei.. Dit is toch iets wat alle reviews ongeveer bevestigen sinds de CITIA (ofzoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is volgens mij nog niet voorbij gekomen?

Maar blijkbaar zitten we allemaal te wachten op een echte girl-phone :X

http://www.youtube.com/watch?v=oiSzbWhZDNE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:51:
Deze is volgens mij nog niet voorbij gekomen?
Beetje jammer van het geknip op momenten dat het inladen langer duurt. Zou graag zien hoe snel/langzaam een Galaxy S is met normale Android dingen. Dát ie verder best snel is kan je wel zien hoor, dat uiteraard wel ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:02:
[...]

Beetje jammer van het geknip op momenten dat het inladen langer duurt. Zou graag zien hoe snel/langzaam een Galaxy S is met normale Android dingen. Dát ie verder best snel is kan je wel zien hoor, dat uiteraard wel ;)
Inderdaad jammer van dat geknip, het is volgens mij niet expres gedaan maar gewoon om vaart in het interview te houden..

Denk dat je qua snelheid niet te klagen hebt, zijn genoeg filmpjes te vinden waar alles goed en vlot werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:24:
het is volgens mij niet expres gedaan maar gewoon om vaart in het interview te houden..
Jouw visie op deze wereld is wat optimistischer dan de mijne blijkbaar ;)
Denk dat je qua snelheid niet te klagen hebt, zijn genoeg filmpjes te vinden waar alles goed en vlot werkt..
Is zo. Waarbij alles natuurlijk wel al een keer preloaded is en het er "dus" snel uit ziet. Deze apparaten hebben zo veel geheugen dat op een gegeven moment een hoop gecached zal zijn. Niets mis mee hoor, integendeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:30:
[...]

Jouw visie op deze wereld is wat optimistischer dan de mijne blijkbaar ;)

[...]

Is zo. Waarbij alles natuurlijk wel al een keer preloaded is en het er "dus" snel uit ziet. Deze apparaten hebben zo veel geheugen dat op een gegeven moment een hoop gecached zal zijn. Niets mis mee hoor, integendeel :)
Ja ik ben altijd een optimist, ik probeer het beste te denken van zaken, anders blijf je eindeloos bezig.. Als je puur kijkt naar de techniek imbedded in de galaxy dan zal hij "snel" zijn.. En voor mij is dat genoeg ik hoef echt niet de snelste.. maar dat er mensen zijn die dat wel willen begrijp ik wel.. Gewoon afwachten tot de eerste benchmarks gemaakt worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ik lees het bericht op tweakers frontpage ik denk YES!! gaat het over die speculatie van die Nathalie..

Hoop dat het klopt! Misschien hebben ze Expansys gebelt ofzo?

nieuws: 'Samsung brengt Galaxy S binnenkort uit in Nederland'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:12
Hier ziet alles er nog wat haperig uit http://www.youtube.com/watch?v=s98gIMNhILQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:54:
Hahaha ik lees het bericht op tweakers frontpage ik denk YES!! gaat het over die speculatie van die Nathalie..

Hoop dat het klopt! Misschien hebben ze Expansys gebelt ofzo?

nieuws: 'Samsung brengt Galaxy S binnenkort uit in Nederland'
Niet alleen, er is ook contact opgenomen met Samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Vergeet niet dat dit een een filmpje is van een pre productie model. Dit kon je zelf ook afleiden aan de datum waarop dit filmpje geplaatst is.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Even een vraagje aan jullie.
Waarom zouden jullie de Samsung nemen ipv de Desire?

Ik zit een beetje te twijfelen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eigenlijk ook al de beslissing voor een desire gemaakt. Maar toen kwamen de problemen met paars/roze schermen ben ik weer gaan twijfelen. De galaxy s heeft top specs en die 9,9 mm spreken mij zeer aan, had alleen gezworen nooit meer een Samsung te nemen 8)7

Ik hou het in ieder geval goed in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

jup ik ook. Heb jaren geleden een samsung gehad. Geen smartphone, maar vond het toch echt slechter dan Nokia.

Maar ja, nu komt dit uit :p Vind 4" trouwens wel vrij groot. Een telefoon moet wel een telefoon blijven.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
DNA_Saint schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:34:

Als ik een reden zou moeten bedenken zou het primair om het superieure scherm gaan.
De snelheidsverschillen zijn tot op heden voornamelijk speculaties, en het verschil in GUI is geheel subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien er root acces is ben ik om, dan hoeft er niet op Samsung gewacht te worden om te kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:56:
Indien er root acces is ben ik om, dan hoeft er niet op Samsung gewacht te worden om te kunnen updaten.
Oh nee? Leg eens uit, wie gaat dan bijvoorbeeld de nieuwe kernel drivers e.d. implementeren in de nieuwe Android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die moeten toch worden vrijgegeven volgens de android regels? Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:34:

Dat moet je toch echt zelf beslissen, ik heb alle reviews doorgelezen van alle nieuwe smartphones.. Bij mij was de desire afgevallen door de gebrekkige accuduur en indd de paar mensen die problemen hebben met het scherm, IK denk dat Samsung dat beter voor elkaar heeft.. De x10 vind ik weer niks door geen multitouch (handig voor smsen, surfen) en het lcd scherm..

Voor de rest zal er bijna geen verschil zijn tussen die telefoons alleen qua design, ondersteuning etc.. Iedere telefoon heeft zijn pluspunten en minpunten.. Het is net als een auto, de een heeft comfort nodig de ander power en de ander duurzaamheid.. Uiteindelijk zal je tegenwoordig ook altijd blij zijn met welke tel je ook hebt lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb net 1 dag de Desire maar ga hem wel verkpen om een Galaxy S te kopen denk ik. De accuduur het scherm, en de grote en DLNA zijn toch wel pluspunten voor mij.
Daarnaast heb ik een enorme hekel aan die ellelange lijst apps bij mijn desrie horizontaal scrollen is handige werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koekoek2003nl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:55:
Daarnaast heb ik een enorme hekel aan die ellelange lijst apps bij mijn desrie horizontaal scrollen is handige werken.
ADW Launcher installeren en je hebt ook de Galaxy S-manier van de horizontale app drawer met die stippies :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/adw-02.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/adwlauncherbeta4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:54:
[...]

ADW Launcher installeren en je hebt ook de Galaxy S-manier van de horizontale app drawer met die stippies :)

[afbeelding] [afbeelding]
Dat blijf ik vreemd vinden.. Zoveel mensen (op tweakers notabene!) die maar steen en been lopen klagen over bepaalde interfaces en stukken software... Dit is allemaal aan te passen, vooral als een toestel geroot is, kan je zo ongeveer ieder detail, tot aan de vorm van de buttons aanpassen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:33:
Zoveel mensen (op tweakers notabene!) die maar steen en been lopen klagen over bepaalde interfaces en stukken software...
Yup. Maar ja, "men" leest niets hè, wil alles voorgekouwd voorgeschotelt krijgen. Op XDA wordt ook zo'n beetje elk probleem/vraagstuk 100x gevraagd, in hetzelfde topic. Maar ja, anders zijn alle fora sowieso erg leeg hè ;)
Dit is allemaal aan te passen, vooral als een toestel geroot is, kan je zo ongeveer ieder detail, tot aan de vorm van de buttons aanpassen. 8)7
Indeed! En da's juist het leukste er aan, vind ik dan. En maar rommelen en flashen en uitzoeken etc. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Yup. Maar ja, "men" leest niets hè, wil alles voorgekouwd voorgeschotelt krijgen. Op XDA wordt ook zo'n beetje elk probleem/vraagstuk 100x gevraagd, in hetzelfde topic. Maar ja, anders zijn alle fora sowieso erg leeg hè ;)

[...]

Indeed! En da's juist het leukste er aan, vind ik dan. En maar rommelen en flashen en uitzoeken etc. d:)b
Ja maar je mag wel verwachten dat een toestel van die prijsklasse zich laat aanpassen aan de wens van de klant.. Omnia 1 was daar helemaal rampzalig in.. kon men niks mee doen..

Maar indd als je daar zo mee zit is een update makkelijker dan een nieuwe telefoon kopen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:07:
[...]

Ja maar je mag wel verwachten dat een toestel van die prijsklasse zich laat aanpassen aan de wens van de klant.. Omnia 1 was daar helemaal rampzalig in.. kon men niks mee doen..

Maar indd als je daar zo mee zit is een update makkelijker dan een nieuwe telefoon kopen.. :P
Huh? . Ik heb ook een omnia gehad.. Daar zijn dus gewoon custom rom's voor te krijgen.. Je kan er nu zelfs Winmo6.5 op draaien.

Ik heb destijds zelf de Android ontwikkelingen op dat toestel aangezwengeld, de kernel was vrij snel aan te passen voor dit toestel.. dus jou info is niet helemaal correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:37:
[...]

Huh? . Ik heb ook een omnia gehad.. Daar zijn dus gewoon custom rom's voor te krijgen.. Je kan er nu zelfs Winmo6.5 op draaien.

Ik heb destijds zelf de Android ontwikkelingen op dat toestel aangezwengeld, de kernel was vrij snel aan te passen voor dit toestel.. dus jou info is niet helemaal correct ;)
Ik bedoelde zonder updates en dergelijke aanpassingen aan de structuur van de UI te kunnen verrichten.. Ik heb toen ook met BS Shell ofzoiets een betere menu gekregen, maar smse bleef nog steeds slecht.. Maar ik heb echt geen kennis van wat er allemaal mee kan en blijkbaar genoeg te horen aan jou reactie.. Maarja samsung kan niet verwachten dat ik dat allemaal zelf ga uitzoeken.. En voor dat geld hoeft dat ook niet vind ik...

De accu was trouwens soms al na 4 uur leeg en gemiddeld zonder hem aan te raken nog geen 16 uur.. volgens kpn service center was alles prima in orde met het toestel..

Ik heb hem na 9 maanden ook meteen de deur uitgedaan en de w995 gehaald, maar ik mis het internetten wel..

PS; wat is een kernel je refereert er continue naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@Franky1988 Wikipedia: Een kernel is het meest centrale en meest onzichtbare onderdeel van een besturingssysteem, de kern die alle basisvoorzieningen verzorgt voor de andere delen van het besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:49:
@Franky1988 Wikipedia: Een kernel is het meest centrale en meest onzichtbare onderdeel van een besturingssysteem, de kern die alle basisvoorzieningen verzorgt voor de andere delen van het besturingssysteem.
Oke.. weer wat geleerd vandaag haha, maar petje af dat "amateurs" daar toch verbeteringen aan kunnen verrichten.. Kunnen ontwikkelaars wat van leren lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:12:
[...]
Oke.. weer wat geleerd vandaag haha, maar petje af dat "amateurs" daar toch verbeteringen aan kunnen verrichten.. Kunnen ontwikkelaars wat van leren lijkt me..
Ik zou US1111 niet een amateur willen noemen. Maar ik geloof dat we hiermee lang genoeg offtopic zijn gegaan. Dus laten we het centraal houden en ons weer richten op het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:25:
[...]

Ik zou US1111 niet een amateur willen noemen. Maar ik geloof dat we hiermee lang genoeg offtopic zijn gegaan. Dus laten we het centraal houden en ons weer richten op het onderwerp.
staat expres tussen haakjes (ik had al het vermoeden) maargoed..

ontopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een bericht gestuurd naar eXpansys n.a.v. de 6 dagen levertijd die op de site stond en kreeg het volgende antwoord :

Geachte klant,

Begin juni verwachten wij het eerste voorraad. Helaas zal het onder 6 dagen niet lukken.

Waarom dan 6 dagen levertijd op je site zetten...? 8)7
Maar goed met een release in juni ben ik ook al blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:33:
[...]
Dat blijf ik vreemd vinden.. Zoveel mensen (op tweakers notabene!) die maar steen en been lopen klagen over bepaalde interfaces en stukken software... Dit is allemaal aan te passen, vooral als een toestel geroot is, kan je zo ongeveer ieder detail, tot aan de vorm van de buttons aanpassen. 8)7
1 regeltje tekst uit mijn post pikken en daar over voortborduren en dan dat laatste regeltje van Dhr. Brad Pitt: "Dit is allemaal aan te passen, vooral als een toestel geroot is, kan je zo ongeveer ieder detail, tot aan de vorm van de buttons aanpassen."
..... dus?

Die tool van jou heb ik al lang gevonden. Misschien dat jou het even was ontgaan maar daar ging het mij niet om.
Reageer volgende keer even inhoudelijk op alle punten ipv 1 punt eruit te pakken en mij belachelijk te maken. Meneer 1111 idem.

ontopic: http://www.androidworld.n...or-de-htc-desire-is-live/wrong topic

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-05-2010 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:48:
[...]

1 regeltje tekst uit mijn post pikken en daar over voortborduren en dan dat laatste regeltje van Dhr. Brad Pitt: "Dit is allemaal aan te passen, vooral als een toestel geroot is, kan je zo ongeveer ieder detail, tot aan de vorm van de buttons aanpassen."
..... dus?

Die tool van jou heb ik al lang gevonden. Misschien dat jou het even was ontgaan maar daar ging het mij niet om.
Reageer volgende keer even inhoudelijk op alle punten ipv 1 punt eruit te pakken en mij belachelijk te maken. Meneer 1111 idem.

ontopic: http://www.androidworld.n...or-de-htc-desire-is-live/
Kan wel zijn dat het je daar niet om ging, maar je opmerking is niet iets wat je op een tweakers forum verwacht... Als het niet gaat om de boel aan te passen, ben je dus blijkbaar op zoek naar een consumenten toestel die out of the box perfect is.. Om eerlijk te zijn, die moet ik nog tegenkomen. Daarom is het leuke aan dit soort toestellen dat je er van alles aan kunt (en daar komt het woord:) tweaken.

Maar het was niet de bedoeling om je belachelijk te maken, dat vat je zelf zo op ben ik bang, iig sorry dan.

(en waarom noem je de link over de Desire ROM ontopic in het Samsung Galaxy topic trouwens? Mis ik iets? ;) )

Edit@Koekoek hieronder, Ik laat de sorry wel weg, daar luister je toch niet naar, je leest alleen wat je wilt lezen blijkbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koekoek2003nl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:48:
Waar gaat dit overdreven gedoe nu weer over? Heeft iemand jou aangevallen/belachelijk gemaakt!? Beats me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:02:
[...]

Kan wel zijn dat het je daar niet om ging, maar je opmerking is niet iets wat je op een tweakers forum verwacht... Als het niet gaat om de boel aan te passen, ben je dus blijkbaar op zoek naar een consumenten toestel die out of the box perfect is.. Om eerlijk te zijn, die moet ik nog tegenkomen. Daarom is het leuke aan dit soort toestellen dat je er van alles aan kunt (en daar komt het woord:) tweaken.

Maar het was niet de bedoeling om je belachelijk te maken, dat vat je zelf zo op ben ik bang, iig sorry dan.

(en waarom noem je de link over de Desire ROM ontopic in het Samsung Galaxy topic trouwens? Mis ik iets? ;) )
Oh ja ga de woorden maar in mijn mond leggen... Dus omdat ik zeg dat ik een horizontaal menu prefereer aan een verticaal ben ik direct opzoek naar een consumenten toestel? En sterker nog ben ik verplicht om apart daarvoor software te installeren die de layout van het menu verandert? Het valt me nog meer dat je mij geen Iphone aanraad. Mijn opmerking is niet iets wat je op een tweakers forum verwacht? volgensmij heb jij geen flauw benul uit hoeveel subcategorieën tweakers inmiddels bestaat.

Dat jij het helemaal geweldig vind dat een android device helemaal te customizen is als je er een andere rom op installeert is mooi voor jou, veel plezier daarmee. Dat wil niet zeggen dat ze rest van de wereld ook jou mening deelt. Ook dat er ontzettend veel crap is te downloaden op de market is ook heel mooi, maar ben ik daartoe verplicht? om software te installeren waar in van tevoren niet eens weet waar het van is, wat het doet, en wat voor invloed het op de rest van je systeem heeft? Misschien zit niet elke tweaker daar op te wachten of was dat nog niet in je opgekomen, alleen omdat wij op tweakers zitten betekend echt niet dat alle leden ook hun mobiel willen "tweaken" op de manier zoals jij dat wilt hoor.
En mijn opmerking is "niet iets wat je op tweakers verwacht"? Die kan ik meteen naar jou terug kaatsen hoewel ik wel zo nuchter ben dat ik zoiets op tweakers verwacht. Jou visie op hoe "android" gebruikt zou moeten worden is echt niet de enige juiste.

Oh en om het nog even duidelijk voor je te maken.
* Dat blijf ik vreemd vinden.. Zoveel mensen (op tweakers notabene!) die maar steen en been lopen klagen over bepaalde interfaces en stukken software

Hiermee reageer je indirect op mijn post waar Brad Pitt op reageerde. Ik zei dat ik een hekel had aan die ellenlange lijst apps. Bij de GS is het meteen out of the box wel horizontaal wat ik dus naast mijn andere punten gemakkelijk vind en wat voor mij een extratje is als ik de GS zou kopen. Dat ik het bij mijn desire ook kan doen brengt mij nog geen Super-AMOLED, DLNA en een 4inch scherm of kan ik dat ook van de market installeren en "tweaken" op mijn desire... Ik zal je nog sterker vertellen, jij hebt helemaal 0,0% garantie dat je nieuwe toestel geroot wordt en dat er custom roms beschikbaar komen. Wie geeft jou die garantie, Samsung?
Brad Pitt schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:28:
[...]

Waar gaat dit overdreven gedoe nu weer over? Heeft iemand jou aangevallen/belachelijk gemaakt!? Beats me :?
* Yup. Maar ja, "men" leest niets hè, wil alles voorgekouwd voorgeschotelt krijgen
Nee nu is dit ineens geen directe reactie op mij meer he?... Dat ik een mobiel voorgeschoteld krijg met een horizontaal menu en dat ik te lui ben om op mijn huidige toestel een tool te installeren die mijn menu wijzigt.

Ik hoop niet dat deze reactie verwijdert wordt. Omdat ik duidelijk wil maken dat hier veel verschillende mensen rondlopen en elke persoon gebruikt zijn mobiel anders. Dat ik niet into het rooten/tweaken/flashen van roms ben betekend niet dat ik hier niet welkom ben. Daarom kan je niet zeggen dat men zich aanstelt of te lui is om zijn telefoon te tweaken, niet iedereen zit er hier om zich grondig in alle facetten die tweakers.net omvat te verdiepen. Laten we die beknopte visie die men heeft van de users hier als "(nerdige)tweaker" maar even naast ons neerleggen dat is al jaren niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 03:16:
[...]

Ik hoop niet dat deze reactie verwijdert wordt. Omdat ik duidelijk wil maken dat hier veel verschillende mensen rondlopen en elke persoon gebruikt zijn mobiel anders. Dat ik niet into het rooten/tweaken/flashen van roms ben betekend niet dat ik hier niet welkom ben. Daarom kan je niet zeggen dat men zich aanstelt of te lui is om zijn telefoon te tweaken, niet iedereen zit er hier om zich grondig in alle facetten die tweakers.net omvat te verdiepen. Laten we die beknopte visie die men heeft van de users hier als "(nerdige)tweaker" maar even naast ons neerleggen dat is al jaren niet meer zo.
+1

Je kan net zo goed een tweaker zijn in andere dingen maar niet met je telefoon willen kloten. Reacties zoals die van us1111 geven de indruk dat je dan geen recht van spreken hebt hier. Maar nu weer genoeg hierover en lekker weer ontopic?

Ik zit eerlijk gezegd nog te wachten op HD video samples van de Galaxy S. Bij de i8910HD waren er ruim vantevoren al HD clips beschikbaar zodat je een beetje de kwaliteit kon beoordelen, en ik hoop eigenlijk dat we ook nog wat van die clipjes voor de Galaxy S krijgen. De kwaliteit van de i8910HD was namelijk niet echt super in het begin, en Samsung heeft er daarna zelf weinig meer aan gedaan. Er moest een custom rom cooker aan te pas komen voor er eindelijk fatsoenlijke kwaliteit HD recording beschikbaar kwam.

Ik verwacht natuurlijk geen wonderen van een telefoon camera, maar het zou wel leuk zijn als de videorecording van de Galaxy S een beetje mee kan komen met samples van de Vivaz en de aankomende Nokia N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:41
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:08:
Ik had een bericht gestuurd naar eXpansys n.a.v. de 6 dagen levertijd die op de site stond en kreeg het volgende antwoord :

Geachte klant,

Begin juni verwachten wij het eerste voorraad. Helaas zal het onder 6 dagen niet lukken.

Waarom dan 6 dagen levertijd op je site zetten...? 8)7
Maar goed met een release in juni ben ik ook al blij :)
inmiddels staat er 1 juni als leverdatum op de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
* Yup. Maar ja, "men" leest niets hè, wil alles voorgekouwd voorgeschotelt krijgen
Nee nu is dit ineens geen directe reactie op mij meer he?... Dat ik een mobiel voorgeschoteld krijg met een horizontaal menu en dat ik te lui ben om op mijn huidige toestel een tool te installeren die mijn menu wijzigt.
Ik had het echt totáál niet over jou, en ook helemaal niet over deze horizontale launcher hoor. Mijn excuses als je dat zo opvatte. Geen enkel woord in mijn post had hier betrekking op. Had bij nader inzien wellicht die aanhalingstekens juist weg moeten laten. Bedoelde echt gewoon men. Zal dat voortaan duidelijk(er) maken... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Propane schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:22:
Ik zit eerlijk gezegd nog te wachten op HD video samples van de Galaxy S.

Ik verwacht natuurlijk geen wonderen van een telefoon camera, maar het zou wel leuk zijn als de videorecording van de Galaxy S een beetje mee kan komen met samples van de Vivaz en de aankomende Nokia N8.
http://www.gsmarena.com/s...galaxy_s-review-467p5.php

Had je die al gezien? Misschien al wel hoor, maar better safe then sorry ;)
Deze geven je engiszins een indruk. Meer heb ik ook nog niet voorbij zien komen, dus als iemand nog iets weet, graag! Overigens voor mij geen dealbreaker gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh ja ga de woorden maar in mijn mond leggen... Dus omdat ik zeg dat ik een horizontaal menu prefereer aan een verticaal ben ik direct opzoek naar een consumenten toestel?
Nee, omdat je zegt dat bepaalde software op de Desire je niet bevalt, je een compleet niet toestel op zoek gaat, zonder ook maar enige blijk te geven dat je iets geprobeerd hebt. Laatste wat ik erover wil zeggen en daarna doe je er maar mee wat je wilt, ga me verder ook niet meer verontschuldigen, je blijft toch maar door gaan.

Min of meer Ontopic: Qua geruchten rond dit toestel, het was al vrij snel relatief duidelijk dat het 1 Juni zou worden. Trap niet steeds in alle geruchten!

Ik lees overigens steeds dat heel veel mensen het toestel er goedkoop uit vinden zien. Mijn omnia echter was uiterlijk bijna 1:1 dit toestel, maar voelde echt wel classy aan. De GS is dan wel weer letterlijk bijna een centimeter breder en langer dan de omnia.. Maarja, met grote schermen komen bulky fones.. Ik ben vooral veel met internet en mail bezig op mijn Hero en dan is een groter scherm voor mij belangrijker dan de handelbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
De ervaring van goedkoop is m.i. erg mode afhankelijk. De hoog glans plastic kleur word door veel mensen op dit moment als goedkoop ervaren. Logisch als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een uit aluminium opgetrokken legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:24:
[...]

Ik lees overigens steeds dat heel veel mensen het toestel er goedkoop uit vinden zien. Mijn omnia echter was uiterlijk bijna 1:1 dit toestel, maar voelde echt wel classy aan. De GS is dan wel weer letterlijk bijna een centimeter breder en langer dan de omnia.. Maarja, met grote schermen komen bulky fones.. Ik ben vooral veel met internet en mail bezig op mijn Hero en dan is een groter scherm voor mij belangrijker dan de handelbaarheid.
Over de grootte en kwaliteit maak ik mij ook niet zoveel zorgen (hier ook voornamelijk mail en internet), mijn grootste zorg is zo meteen een toestel te hebben waar bugs in zitten die nooit worden opgelost. Je hoort zoveel mensen waarschuwen over Samsung service maar spec-wise blijft dit mijn topper........

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 11:10 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:09:
[...]

Over de grootte en kwaliteit maak ik mij ook niet zoveel zorgen (hier ook voornamelijk mail en internet), mijn grootste zorg is zo meteen een toestel te hebben waar bugs in zitten die nooit worden opgelost. Je hoort zoveel mensen waarschuwen over Samsung service maar spec-wise blijft dit mijn topper........
Ik denk wel dat je met een Android Samsung nu niet meer zo afhankelijk bent van Samsung, als het goed is zullen updates direct door Android verschaft worden, iig daar werken ze naartoe.. Die Samsung Wave met Bada OS zou ik door deze reden niet durven aan te schaffen, als hij android had was het anders geweest..

Dus de slechte service van Samsung zal je steeds minder dwarszitten lijkt mij dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Roet schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:43:
[...]

http://www.gsmarena.com/s...galaxy_s-review-467p5.php

Had je die al gezien? Misschien al wel hoor, maar better safe then sorry ;)
Deze geven je engiszins een indruk. Meer heb ik ook nog niet voorbij zien komen, dus als iemand nog iets weet, graag! Overigens voor mij geen dealbreaker gelukkig.
Ja, die had ik inderdaad al gezien, maar van een 6 seconden filmpje zonder geluid kun je weinig afleiden naar mijn idee.
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:24:
[...]

Ik lees overigens steeds dat heel veel mensen het toestel er goedkoop uit vinden zien. Mijn omnia echter was uiterlijk bijna 1:1 dit toestel, maar voelde echt wel classy aan.
Tja, het is maar wat je classy noemt. Ik vond hem altijd maar goedkoop en plastic-achtig aanvoelen. De Omnia HD daarentegen is ook hoogglans plastic all around, maar die voelt heel wat steviger aan en een stuk minder goedkoop. Zolang alles maar strak aansluit en het toestel niet hol klinkt als je er op tikt komt het denk ik wel goed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaBeetle schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:12:
[...]

inmiddels staat er 1 juni als leverdatum op de site...
En nu is ie weer terug op 10 mei 8)7

Zullen ze het zelf wel weten bij expansys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was gisteren al zo, expansys.nl heeft de leverdatum op 10 mei staan. expansys.com op 1 juni. Ik hoop dat er snel iemand komt die de GS kan reviewen, ben benieuwd naar het scherm en de integratie met Yahoo!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff gebeld naar expansys en de telefoon garde houdt vol dat het per 1 juni beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee

Waarom werken ze de website dan niet bij :?
En het bericht op tweakers is ook niet door Samsung tegengesproken (helaas ook niet bevestigd).

Een 'foutje' op die site is aannemelijk, maar waarom wordt dit niet gecorrigeerd :?
Het is ook niet zo dat die datum niet bewust is gekozen: een typo van 10-05-2010 ipv 01-07-2010 is ver te zoeken.

Hé, hé: de site is nu ook aangepast naar 1 juni.

[ Voor 8% gewijzigd door SPee op 06-05-2010 18:21 . Reden: net de site gecheckt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet helemaal begrijp in dat reclame filmpje is hoe de cradle zou moeten werken.. In het filmpje zou het toestel zo in de cradle staan:

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/1029/imagepg.png

Maar ik zie nergens contactpunten voor het laden of overdracht o.i.d.?

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys.nl/wp-content/gallery/live/samsungalaxys-smartphone.jpg

Zal de cradle puur een houder zijn, als er al een cradle voor dit toestel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vroeg ik mij ook al af. De USB-aansluiting zit wel linksboven, misschien dat ie op een of andere manier daarin klikt ofzo? Al lijkt me dat wel onhandig voor een cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm goede vraag... je zou dan contactpunten verwachten. Nu kun je veel doen met magneten en eventueel een inductief laadsysteem? Maar dat lijkt mij zo'n dock onnodig duur maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik vraag me af hoe de accu zich houd tegenover de desire.
1500mAh vs 1400mAh van de Desire
Dan ook nog eens 20% besparing van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Kan toch alleen maar beter zijn, toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:32:
Ik vraag me af hoe de accu zich houd tegenover de desire.
1500mAh vs 1400mAh van de Desire
Dan ook nog eens 20% besparing van het scherm
Ik heb begrepen dat Samsung zowieso al heel erg goed is qua batterij en accuduur, bij deze processor is het even afwachten wat hij gaat doen.. Maar qua scherm moet je ook rekenen dat de Samsung een groter oppervlakte heeft (3.7" tegen 4.0"), dat heft die 20% wel weer aardig op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Lees net op http://nexus404.com/Blog/...lities-also-on-the-cards/ dat de Desire binnenkort ook Divx kan afspelen en 720p kan encoden.

Tja, de voorsprong van de Galaxy S op de Desire wordt zo wel weer iets kleiner. Ik begin een beetje te twijfelen....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalia schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:08:
Lees net op http://nexus404.com/Blog/...lities-also-on-the-cards/ dat de Desire binnenkort ook Divx kan afspelen en 720p kan encoden.

Tja, de voorsprong van de Galaxy S op de Desire wordt zo wel weer iets kleiner. Ik begin een beetje te twijfelen....
Ja da's allemaal software.. Met xyflash kan bv. je op alle android toestellen divx op afspelen en 720p recording is inderdaad wel leuk.. Bijna alle software is aan te passen, maar hardware onmogelijk. In dat opzicht loopt de GS (op papier) nog steeds behoorlijk voor op de Desire...

P.S. Nog nieuwe geruchten gehoord bij Expansys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:43:
[...]

In dat opzicht loopt de GS (op papier) nog steeds behoorlijk voor op de Desire...

P.S. Nog nieuwe geruchten gehoord bij Expansys ;)
Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Ik vind de gs der maar goedkoop en plastic uitzien, zeker met die kleuterige UI, terwijl de desire me verrast heeft qua materiaal gebruik en bouw kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:54:
[...]

Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Ik vind de gs der maar goedkoop en plastic uitzien, zeker met die kleuterige UI, terwijl de desire me verrast heeft qua materiaal gebruik en bouw kwaliteit.
Ik heb het over de hardware, niet over de behuizing :X En de gui is... software...

Edit.. En als de Desire je verrast heeft, wie zegt dat de GS dat niet zou kunnen doen? Misschien is hij in het echt (ook?) veel beter dan je had gedacht.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:54:
[...]

Verschil is wel dat een eventueel snellere processor en over het algemeen krachtigere mobiel (moet wel nog blijken dus) feiten zijn. En het uiterlijk puur smaak is, ik vind de desire foeilelijk op alle plaatjes, in het echt gaat ie nog, maar niet echt mijn 1ste keus. Dus dat is subjectief en ik kan me niet voorstellen dat een toestel van 600 euro straks echt prutserig in elkaar zit. Nog een maandje wachten en we weten hopelijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:49:
[...]

Ik heb begrepen dat Samsung zowieso al heel erg goed is qua batterij en accuduur, bij deze processor is het even afwachten wat hij gaat doen.. Maar qua scherm moet je ook rekenen dat de Samsung een groter oppervlakte heeft (3.7" tegen 4.0"), dat heft die 20% wel weer aardig op.
Als je kijkt naar samsung B7610 met een 3.5" scherm die houdt het 3 tot 4 dagen vol insgelijks voor omnia 2...

Volgens mij heeft Samsung dat gewoon beter voor elkaar het energiebeheer.. Tevens schijnt de nieuwe processor ook zuiniger te zijn door nauwere ets/belichting processen voor de fabricage...

Als HTC niet zon drama accuduur zou hebben had ik hem zo gepakt.. echt een struikelpunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Haha divx? who cares? De GS kan mkv's afspelen! Ik zie de Desire eerlijk gezegd dat niet doen :)

En plastic zegt helemaal niets. Het moet gewoon goed en stevig aanvoelen. Mijn iphone voelt ook stevig en sterk aan, maar is gewoon van plastic.

En wat betreft updates naar nieuwe versies, als het goed is werkt Google in zijn nieuwe versies aan een systeem dat je zonder je fabrikant kunt updaten naar een nieuwere versie. Dus op zich hoeven we dan niet afhankelijk te zijn van Samsung.

[ Voor 33% gewijzigd door Relief2009 op 08-05-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:04:
[...]

Ik heb het over de hardware, niet over de behuizing :X En de gui is... software...

Edit.. En als de Desire je verrast heeft, wie zegt dat de GS dat niet zou kunnen doen? Misschien is hij in het echt (ook?) veel beter dan je had gedacht.
De behuizing is ook hardware ;) Ik hoop ook echt dat de gs goed zal uitpakken want qua specs is het inderdaad een beest. En de rede dat ik de UI erbij haal is omdat dat -in combinatie met de behuizing- hem in mijn mening nogal kinderlijk en in-serieus (als dat een woord is) maakt.
Anyway, ik hoop dat hij snel uitkomt aangezien er nog maar veel te weinig snelle, nieuwe generatie Android telefoons in nederland te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware is mooi.....
....maar als je geen up to date software hebt voel je je toch gen***d. Eerlijk gezegd is dat laatste punt wellicht voor veel mensen een reden om samsung te wantrouwen.

De originele galaxy wordt bijv heel slecht ondersteund. Ik vrees dat ik straks met een mooie galaxy-s zit met fabelachtige hardware waar ik qua software behoorlijk inflexibel ben en niet eens android 2.2. of 3.0 op kan draaien.

Voordeel van de htc's is dat er veel meer custom roms voor beschikbaar komen en op dat vlak is samsung toch heel erg bagger (ook op het vlak van hun eigen software updates).

Laat android mij nou net aanspreken omdat het zo een potentiele flexibiliteit qua roms belooft.

Ik wil wel heel graag de galaxy s vanwege de mooie/nieuwe hardware mar de twijfels beginnen toe te slaan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 17:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:33:
[...]

De behuizing is ook hardware ;)...
Nee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat leuk om te zien dat een snelle telefoon nu ook tot personal computer wordt gerekend ;) maar goed mss nu maar weer even on topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:08:
[...]

Wat leuk om te zien dat een snelle telefoon nu ook tot personal computer wordt gerekend ;) maar goed mss nu maar weer even on topic :p
Nou daar heb je mooi een punt >:) .. Waarom zou een mobiel als de Samsung S -niet- als een Personal Computer moeten worden gerekend? Deze telefoon kan (veel) meer dan mijn 286 ooit kon en is bijna 36 keer zo snel. De single core in de Samsung S is sneller dan de 2e generatie desktop pentiums (Ik schat rond de 700 Bogomips) en is 1/4 van een single core Atom. verder heeft het toestel een Dedicated GPU met een hoge resolutie scherm, user input/output/control via het touch scherm, hij kan dienst doen als multimedia server.. Volgens de definities voldoet dit toestel aan alle voorwaarden van een PC, behalve dan dat er geen Intel compatible CPU in zit, maar dat onderdeel van de definitie is discutabel (imho) ;)

Overigens hoopte ik dat je het punt qua hardware zou krijgen.. Hardware is een fysiek onderdeel van de computer die deel uitmaakt van de logica en elektrisch systeem van deze computer (disk, tobo, memory, etc.) maar niet de behuizing of de verpakking of de kamer waarin de computer zit).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.