Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:02:
[...]
Kan wel zijn dat het je daar niet om ging, maar je opmerking is niet iets wat je op een tweakers forum verwacht... Als het niet gaat om de boel aan te passen, ben je dus blijkbaar op zoek naar een consumenten toestel die out of the box perfect is.. Om eerlijk te zijn, die moet ik nog tegenkomen. Daarom is het leuke aan dit soort toestellen dat je er van alles aan kunt (en daar komt het woord:) tweaken.
Maar het was niet de bedoeling om je belachelijk te maken, dat vat je zelf zo op ben ik bang, iig sorry dan.
(en waarom noem je de link over de Desire ROM ontopic in het Samsung Galaxy topic trouwens? Mis ik iets?
)
Oh ja ga de woorden maar in mijn mond leggen... Dus omdat ik zeg dat ik een horizontaal menu prefereer aan een verticaal ben ik direct opzoek naar een consumenten toestel? En sterker nog ben ik verplicht om apart daarvoor software te installeren die de layout van het menu verandert? Het valt me nog meer dat je mij geen Iphone aanraad. Mijn opmerking is niet iets wat je op een tweakers forum verwacht? volgensmij heb jij geen flauw benul uit hoeveel subcategorieën tweakers inmiddels bestaat.
Dat jij het helemaal geweldig vind dat een android device helemaal te customizen is als je er een andere rom op installeert is mooi voor jou, veel plezier daarmee. Dat wil niet zeggen dat ze rest van de wereld ook jou mening deelt. Ook dat er ontzettend veel crap is te downloaden op de market is ook heel mooi, maar ben ik daartoe verplicht? om software te installeren waar in van tevoren niet eens weet waar het van is, wat het doet, en wat voor invloed het op de rest van je systeem heeft? Misschien zit niet elke tweaker daar op te wachten of was dat nog niet in je opgekomen, alleen omdat wij op tweakers zitten betekend echt niet dat alle leden ook hun mobiel willen "tweaken" op de manier zoals jij dat wilt hoor.
En mijn opmerking is "niet iets wat je op tweakers verwacht"? Die kan ik meteen naar jou terug kaatsen hoewel ik wel zo nuchter ben dat ik zoiets op tweakers verwacht. Jou visie op hoe "android" gebruikt zou moeten worden is echt niet de enige juiste.
Oh en om het nog even duidelijk voor je te maken.
* Dat blijf ik vreemd vinden.. Zoveel mensen (op tweakers notabene!) die maar steen en been lopen klagen over bepaalde interfaces en stukken software
Hiermee reageer je indirect op mijn post waar Brad Pitt op reageerde. Ik zei dat ik een hekel had aan die ellenlange lijst apps. Bij de GS is het meteen out of the box wel horizontaal wat ik dus naast mijn andere punten gemakkelijk vind en wat voor mij een extratje is als ik de GS zou kopen. Dat ik het bij mijn desire ook kan doen brengt mij nog geen Super-AMOLED, DLNA en een 4inch scherm of kan ik dat ook van de market installeren en "tweaken" op mijn desire... Ik zal je nog sterker vertellen, jij hebt helemaal 0,0% garantie dat je nieuwe toestel geroot wordt en dat er custom roms beschikbaar komen. Wie geeft jou die garantie, Samsung?
* Yup. Maar ja, "men" leest niets hè, wil alles voorgekouwd voorgeschotelt krijgen
Nee nu is dit ineens geen directe reactie op mij meer he?... Dat ik een mobiel voorgeschoteld krijg met een horizontaal menu en dat ik te lui ben om op mijn huidige toestel een tool te installeren die mijn menu wijzigt.
Ik hoop niet dat deze reactie verwijdert wordt. Omdat ik duidelijk wil maken dat hier veel verschillende mensen rondlopen en elke persoon gebruikt zijn mobiel anders. Dat ik niet into het rooten/tweaken/flashen van roms ben betekend niet dat ik hier niet welkom ben. Daarom kan je niet zeggen dat men zich aanstelt of te lui is om zijn telefoon te tweaken, niet iedereen zit er hier om zich grondig in alle facetten die tweakers.net omvat te verdiepen. Laten we die beknopte visie die men heeft van de users hier als "(nerdige)tweaker" maar even naast ons neerleggen dat is al jaren niet meer zo.