Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic kunnen alle vragen, opmerkingen en wetenswaardigheden betreffende de levertijd van dit toestel worden besproken.

Voor nuttige (technische) informatie over het toestel zelf, kun je hier terecht.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gw6gBvYyRq9Jzk0QaFwzX1pI/full.png
Dank ganymedus voor het plaatje ;)

Have fun!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat er een nieuwe galaxy was? heb dus duidelijk wat gemist.. eerst eens even kijken!

EDIT:
720p @ 30fps oke interessant:)
het design doet me wat denken aan een iphone, in mijn ogen erg jammer, zelf een 'ultra slim' design maken zou beter zijn, ik wacht al lang op een telefoon die ongeveer de dikte van een ipod touch zal hebben!

en de icoontjes onderin doen me aan een LG denken?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin juni hoop ik... :) GSM Arena heeft nu een 2de model gekregen, meestal is de release een aantal weken erna..

Ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Wordt er een levertijdentopic gemaakt om levertijden te bespreken, is er hier weer een jantje die het tegenovergestelde loopt te doen. Je wordt er soms zo moe van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
heb gisteren nog een mailtje naar Vodafone Nl gestuurd, dit was hun antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de Samsung Galaxy S.

Helaas kan ik u van geen datum voorzien wanneer wij dit toestel in ons assortiment zullen opnemen. Onze klanten kunnen ook enkel toestellen bestellen die wij momenteel aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I wanna know when! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Levertijdentopics kunnen in Telecomproviders aangemaakt worden, maar dan wel met in de topicstart vermeld wat de regels zijn (zie daarvoor andere levertijdentopics).

Tevens mogen loze posts zoals hierboven achterwege gelaten worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.