Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik snap OMA niet echt, ik vind het totaal niet handig. Als je het gebruikt om meer ammo te krijgen, gebruik dan gewoon scavenger? Gaat toch veel makkelijker lijkt me, en dan heb je ook nog een secondary.
Ik snap dat je het gebruikt voor de challenges, ik heb het dan ook niet specifiek tegen jou.

Trouwens, op de xbox had de patch toch OMA gefixed? Wat is er precies gefixed dan... Krijg je nu niet opnieuw ammo als je dezelfde class kiest?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:39:
Ik snap niet waarom men zich zo ergert aan 'noobtubers' (wie heeft dat woord in godsnaam verzonnen) en campers. Ok, iemand die puur en alleen met de grenade launcher schiet, en gewoon blind in het rond aan het schieten is, dat is wel irritant. Maar ik zie vaak genoeg mensen die er alleen mee schieten als het ook zin heeft, als ze dus kans hebben op een multikill. Daar is de grenade launcher toch juist voor? Zelfde als men even een granaat door een raam schiet voordat men een gebouw in gaat. Is toch slim? Als jij binnen zit dan heb je natuurlijk liever dat diegene blind naar binnen rent, maar kom op zeg... Ga dan niet zeuren als je tegenstander wél kan nadenken en op de gok naar binnen schiet. Hij zal daar ook vaak ammo aan verspillen als er niemand zit...
Daarbij gaat 90% van de spelers zich ergeren als ze dood gaan door een grenade launcher, en daar gaan ze alleen maar slechter van spelen, dus win-win situatie imo.

En zeuren over campers snap ik al helemaal niet. Doe er dan wat aan? Er zijn altijd wel meerdere manieren om naar diezelfde plek terug te keren. Wissel een beetje af en je bent totaal onvoorspelbaar, dan heb je de camper al snel. Anders lob je even een granaatje, of ja, een 'noobtube', en hij is ook dood.
Als zelfs dat niet helpt, dan blijf je er toch gewoon weg?

Ik vind het zelf meestal wel leuk, ik maak er een spelletje van om die camper persé te krijgen, ook al ga ik zelf 3 keer achter elkaar dood. Hoe vaker hij me pakt, hoe beter het voelt als ik hem uiteindelijk toch een keer te slim af ben en hem pak. Misschien niet het beste voor je KD ratio (of dat van je team), maar goed...

Ik zelf vind de knife runners veel irritanter, omdat je daar vrijwel niets aan kunt doen. Ze zijn zo snel bij je dat je geen kans hebt om te schieten, en als je zelf probeert te knifen verlies je meestal omdat je niet op snelheid bent ofzo (denk ik dan...). Daarbij is het ook nog eens compleet onrealistisch. Ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te spelen (ja, ik snap ook wel dat het geen 100% realistisch spel is, maar toch), dus rustig aan, niet te veel in onbekend gebied rennen, soms even wachten of er misschien iemand het hoekje om komt rennen, etc. Die knife runners slaat gewoon nergens op, mensen die als een malle door het speelveld rennen en iedereen met 1 steek dood hebben...
G18 akimbo kom ik eigenlijk nooit tegen (speel op xbox, misschien ligt het daar aan).
Ben het 100% met je eens. d:)b

En het woord noobtube is volgens mij ontstaan met BF2. Terwijl het eigenlijk een tactical tube is. :)

Voor campers gebruik ik altijd semtex en soms de raket of granaat als ik die heb. Met de semtex is leuk om langs te rennen, gooien en tijdens het rennen te zien krijgen dat die dood is. :P
Ik heb geen hekel aan campers, maar vind het een uitdaging om ze uit van hun plek te krijgen. Soms zou je ze zeer gemakkelijk kunnen neerschieten of opblazen als er samen gewerkt wordt, maar daar ontbreekt het vaak aan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:52:
Ik snap OMA niet echt, ik vind het totaal niet handig. Als je het gebruikt om meer ammo te krijgen, gebruik dan gewoon scavenger? Gaat toch veel makkelijker lijkt me, en dan heb je ook nog een secondary.
Ik snap dat je het gebruikt voor de challenges, ik heb het dan ook niet specifiek tegen jou.

Trouwens, op de xbox had de patch toch OMA gefixed? Wat is er precies gefixed dan... Krijg je nu niet opnieuw ammo als je dezelfde class kiest?
Scavenger is ook veel beter dan OMA. Is sneller en je hebt inderdaad nog een secondary wapen.

Alleen met OMA kan je sneller switchen naar een andere klasse en dus andere wapens. Alleen dat is meestal niet nodig. Behalve als er vijandelijke vliegtuigen zijn.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Ik wil niet heel veel zeggen hoor, maar om goed te kunnen campen (lees: lang in leven te blijven + veel kills maken) is er wel degelijk skill nodig. Als het namelijk een slechte camper is heb je hem zo neer, al dan niet met een tube, granaat, sniper schot of gewoon recht voor zn raap met een assault rifle.
Ik speelde laatst tegen een clan, de [CMPR]-clan, dat waren echt meestercampers. Elke weg naar 'hun' plek was afgedekt en het was bijna onmogelijk er doorheen te komen. Als er iemand dood ging kwam er meteen een 2e voor in de plaats. Ik pakte toen mijn sniper rifle en schoot er van afstand 2 neer, gat in hun systeem en toen kon mijn team counteren.

Het is volgensmij al eerder gezegd in dit topic, en het ging iets in de trant van "als je je ergert aan een wapen/class en je kunt er niet op counteren heb je geen recht van spreken om het te bestempelen met 'noob'. Omdat je dan zelf de noob bent die er niet mee om kan gaan." Ben ik het volkomen mee eens. Erger je je aan tubers? Ga zelf tuben. Erger je je aan knife runners? Zet dan sitrep pro aan ofzo waardoor je ze aan hoort komen (ze hebben bijna altijd commando aanstaan, dus geen ninja pro). Zo is er voor elke perk of voor elk wapen wel een passende oplossing.

En als iedereen zo de tubers haat, waarom word er dan geen haat gekoesterd tegen een AT4-HS of een RPG7?

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Dean op 04-04-2010 12:12 ]

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NickThissen: Dat is sowieso een probleem, om de twee á drie potjes is er altijd wel zo'n gast die de hele tijd met z'n tube rondloopt.
Verder is het gewoon erg makkelijk, 'nadenken of er iemand zit en dan ff een tube in een gebouw pompen'. Maar ik ben wat dit betreft niet heel erg consequent, ik gebruik namelijk zelf claymores om mn rug te dekken en eigenlijk valt dat in hetzelfde 'handige' genre.
En ik zei ook niet dat je niks kan doen aan campers, maar wel dat hun manier van spelen erg laf is, dat kun je moeilijk ontkennen.
Ik vind een potje veel leuker wanneer iedereen zich verplaatst en er weinig getubed wordt, en volgens mij ben ik niet de enige. Runners zijn lastig, maar het is een gewoon een speelstijl. Als je veel over de daken loopt zijn, die vaak nog wel te ontwijken.

Maar ach, zo heeft iedereen zijn eigen ergenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 21:54
Oma kan zeker wel handig zijn.

Heb het een tijdje gebruikt bij het halen van nukes.
je maakt 3 pakketjes met hetzelfde wapen en verschillende perks.
Ik begin dan met hardline en als ik 6 kills heb schakel ik over naar danger close, zodra de harrier is langs geweest schakel ik weer terug naar hardline om tot 10 te komen en dan schakel ik weer naar danger close om los te gaan met mijn chopper. Ben je daar mee klaar en heb je nog geen 25 kills dan schakel je weer naar hardline zodat je er maar 24 nodig hebt. De derde class is met cold blooded voor het geval de tegenstander airsupport heeft of veel uav's.

Op deze manier kan je heel effectief nukes halen en een secondary gebruik je toch niet zo vaak als je voor een nuke gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Ben ik de enige die zich dood ergert aan carepackage jatters... Echt, gebeurd zo vaak. Vooral bij emergency drop. Je krijgt niet eens de tijd om ze te pakken.

Blijf er lekker vanaf...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
NickThissen schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:44:
Eindelijk de TAR-21 ontdekt... Ik probeerde hem eerder altijd met ACOG oid, maar met iron sights is hij VEEL beter! Erg lekker geweer, beter dan de SCAR zou ik zeggen. Misschien iets minder damage, maar met stopping power is een burst altijd genoeg.
De SCAR en de TAR-21 doen beide evenveel damage! Enige verschil is dat de TAR-21 een hogere rate of fire heeft en de SCAR wat kleinere mags en iets minder recoil (dus iets betere accuracy).

Met Stopping Power zijn beide echt superkrachtig. Normaal doen ze close range 40 damage (uit 100 health) en met SP kun je dat keer 1,4 doen. Two-hit kill dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:39:
Ik snap niet waarom men zich zo ergert aan 'noobtubers' (wie heeft dat woord in godsnaam verzonnen) en campers. [rest van verhaal]
Er zijn veel dingen waar mensen zich aan ergeren:
  • Grenadelaunchers
  • Kniferunning
  • Akimbo
  • Rockets
  • Autoshotguns
  • Thermal Scope
  • AC130/Chopper Gunner
  • Heartbeat Sensor
En dan ben ik vast nog wel iets vergeten... Laatst werd ik bijvoorbeeld voor rotte vis uitgemaakt omdat ik een ACR gebruikte 8)7 Iets over dat ik een echt geweer met recoil moest gaan gebruiken :')

...Maar ik snap niet waarom mensen zich uberhaupt ergens aan ergeren. Als ik speel, speel ik om te winnen. Ik grijp daarvoor alle mogelijkheden die het spel biedt aan. Je speelt toch niet tegen elkaar om elkaars vriendje te worden? Je speelt tegen elkaar om elkaar af te maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kan ook een middenweg zijn wat mij betreft: een dergelijk argument kun je ook gebruiken om te gaan hacken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:38

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:09:
[...]

Er zijn veel dingen waar mensen zich aan ergeren:
  • Grenadelaunchers
  • Kniferunning
  • Akimbo
  • Rockets
  • Autoshotguns
  • Thermal Scope
  • AC130/Chopper Gunner
  • Heartbeat Sensor
En dan ben ik vast nog wel iets vergeten... Laatst werd ik bijvoorbeeld voor rotte vis uitgemaakt omdat ik een ACR gebruikte 8)7 Iets over dat ik een echt geweer met recoil moest gaan gebruiken :')

...Maar ik snap niet waarom mensen zich uberhaupt ergens aan ergeren. Als ik speel, speel ik om te winnen. Ik grijp daarvoor alle mogelijkheden die het spel biedt aan. Je speelt toch niet tegen elkaar om elkaars vriendje te worden? Je speelt tegen elkaar om elkaar af te maken :Y)
Weet je wat het probleem is.. Mensen ergeren zich eraan omdat ze er zelf niks tegen kunnen doen, of er zelf niet mee om kunnen gaan..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:00:
@NickThissen: Dat is sowieso een probleem, om de twee á drie potjes is er altijd wel zo'n gast die de hele tijd met z'n tube rondloopt.
Verder is het gewoon erg makkelijk, 'nadenken of er iemand zit en dan ff een tube in een gebouw pompen'. Maar ik ben wat dit betreft niet heel erg consequent, ik gebruik namelijk zelf claymores om mn rug te dekken en eigenlijk valt dat in hetzelfde 'handige' genre.
En ik zei ook niet dat je niks kan doen aan campers, maar wel dat hun manier van spelen erg laf is, dat kun je moeilijk ontkennen.
Ik vind een potje veel leuker wanneer iedereen zich verplaatst en er weinig getubed wordt, en volgens mij ben ik niet de enige. Runners zijn lastig, maar het is een gewoon een speelstijl. Als je veel over de daken loopt zijn, die vaak nog wel te ontwijken.
Natuurlijk is het makkelijk, daarom doet men het ook. Je bent gewoon een easy target als je in een huis zit omdat er zoveel muren om je heen zijn, elke explosie is dichtbij. Beetje raar argument, als iets makkelijk is moet je het maar niet gebruiken?
Zelfde voor de campers, hun manier van spelen vind ik helemaal niet laf, het is nog niet zo makkelijk als het lijkt hoor. Blijf jij maar eens een half potje op een plaats zitten. De helft van de tijd heb je niets te doen. De meeste maken dan de fout om toch maar te gaan lopen en dan zit je natuurlijk tussen 25 vijanden, dat ga je nooit redden.
En natuurlijk vind je een potje leuker als iedereen rond is aan het rennen, dan kun je natuurlijk iedereen van een afstandje neer halen. Soms heb je van die potjes, maar soms zijn mensen iets slimmer en doen ze dat niet.

Knife runners hebben inderdaad ook gewoon een bepaalde speelstijl, maar omdat dat zo onrealistisch is kan ik die speelstijl gewoon niet leuk vinden. Ik vind dat het het spel verpest, en niet omdat ik er vaak door dood ga, maar omdat het gewoon niet in het spel past. Ik ga ook vaak dood door grenade launchers, maar dat vind ik niet erg omdat het wel in het spel past.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
  • Laatst online: 19-08 21:12
Mj2sL schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:49:
[...]

De SCAR en de TAR-21 doen beide evenveel damage! Enige verschil is dat de TAR-21 een hogere rate of fire heeft en de SCAR wat kleinere mags en iets minder recoil (dus iets betere accuracy).

Met Stopping Power zijn beide echt superkrachtig. Normaal doen ze close range 40 damage (uit 100 health) en met SP kun je dat keer 1,4 doen. Two-hit kill dus.
Bedankt voor de tips, ga ik eens toepassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
D4NG3R NL schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:50:
De meeste gevallen dat ik dood ga is omdat ik zonder ammo zit of moet herladen.. maar de ACR heeft wel weer minder vuurkracht, waardoor ik dat weer verlies =/

Edit: Ik wil dus weten of ik mijn Deaths ietsje kan terug dringen met een ACR.. (Ik heb nog geen Silencer of HB sensor erop.. en ik heb weinig zin om matches van 16-12 te hebben omdat ik de items nog moet unlocken)
Ben vandaag de TAR en de M16 gaan gebruiken, en hiermee kun je prima jouw ammo-probleem mee oplossen. TAR doet precies evenveel damaga als de SCAR, schiet wat sneller, en heeft een (nog) betere iron sight. Heeft alleen wat meer recoil, maar als je er eenmaal goed mee om kan gaan is hij even goed als de SCAR, alleen heeft hij meer ammo.

De M16 doet ook nog veel damage met een silencer erop, heeft alleen burst fire. Is wel weer aardig goed qua accuraatheid.

Heb vandaag mijn standaard wapens (SCAR en ACR) niet meer gebruikt, TAR gebruik ik nu voor normale matches, M16+silencer als 'stille' class. Op Hardcore heb je dan iedereen in één keer dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Laatst online: 11-09 11:16
Even een kort vraagje (voor de pc):
Hoe halen jullie gemakkelijk een nuke?

Ik heb al verschillende strategieën geprobeerd, maar ik wordt telkens vlak voor de harrier of tijdens de chopper neer geknald. Erg vervelend.

Class setup is:
M16A4 + Red Dot Sight
M1014 + Foregrip
---
Claymore
Stun
---
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Rushen werkt niet en bij campen ook niet xD (ja ik verwissel van plek) Kwam laatst wel op Karachii (ground war, domination) tot een 23 streak en toen werd ik getubed. (Daarom haat aan tubers xD)

Alvast bedankt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Net even wat wapens van een "noobtube" voorzien, straks lekker even wat mensen irriteren :Y)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:32:

Ik heb al verschillende strategieën geprobeerd, maar ik wordt telkens vlak voor de harrier of tijdens de chopper neer geknald. Erg vervelend.

Class setup is:
M16A4 + Red Dot Sight
M1014 + Foregrip
---
Claymore
Stun
---
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Rushen werkt niet en bij campen ook niet xD (ja ik verwissel van plek) Kwam laatst wel op Karachii (ground war, domination) tot een 23 streak en toen werd ik getubed. (Daarom haat aan tubers xD)

Alvast bedankt ^^
Lees de post van thriller een stukje hierboven. Zelf heb ik nog nooit een nuke gehaald. Dit is iets voor cheaters en de mensen die echt zo goed zijn dat ze zo lang in leven kunnen blijven. Heb er dus geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb meerdere malen een killstreak van boven de 30 gehaald (hoogste is 32 volgens het spel, maar ik geloof dat ik voor ik prestige deed nog hoger had, boven de 40 zelfs... wordt dat ook gereset?), maar heb nog nooit de nuke geprobeerd. Die hoge killstreaks haal ik natuurlijk mbv chopper gunner, beetje geluk mee hebben dat je niet neergeschoten wordt dan kom je daar best makkelijk aan.
Maar als ik nuke selecteer dan moet ik de predator weg doen, en dan moet ik dus uit mezelf 7 kills halen voor de harrier... Dat lukt me zeer zelden, dus ik ga het niet eens proberen. Dan pak ik liever uav, care package, etc, heb ik dan veel meer plezier aan dan een keer een nuke halen na 50 potjes geen enkele killstreak te kunnen gebruiken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
NickThissen schreef op zondag 04 april 2010 @ 19:47:
Ik heb meerdere malen een killstreak van boven de 30 gehaald (hoogste is 32 volgens het spel, maar ik geloof dat ik voor ik prestige deed nog hoger had, boven de 40 zelfs... wordt dat ook gereset?), maar heb nog nooit de nuke geprobeerd. Die hoge killstreaks haal ik natuurlijk mbv chopper gunner, beetje geluk mee hebben dat je niet neergeschoten wordt dan kom je daar best makkelijk aan.
Maar als ik nuke selecteer dan moet ik de predator weg doen, en dan moet ik dus uit mezelf 7 kills halen voor de harrier... Dat lukt me zeer zelden, dus ik ga het niet eens proberen. Dan pak ik liever uav, care package, etc, heb ik dan veel meer plezier aan dan een keer een nuke halen na 50 potjes geen enkele killstreak te kunnen gebruiken.
Nee dat wordt niet gereset bij prestige, je kills en deaths ook niet trouwens (jammer genoeg).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

kw_nl schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:47:
Ben ik de enige die zich dood ergert aan carepackage jatters... Echt, gebeurd zo vaak. Vooral bij emergency drop. Je krijgt niet eens de tijd om ze te pakken.

Blijf er lekker vanaf...
Volgens mij is dit al eens eerder behandeld. Mensen die een Care Package jatten zijn irritant, maar dat is tegenwoordig bijna onmogelijk, aangezien jij hem 10x sneller pakt. Ze kunnen hem alleen jatten als jij dood bent, en dat lijkt me tactisch dan ook de beste keuze.

En een Emergency Airdrop voor jezelf proberen te houden is sowieso een kansloze excercitie. Het ding is daar ook niet voor bedoeld. Kies de beste er uit, en laat het team de overige 3 pakken. Daar wordt het team beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
PWM schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:17:
[...]

Volgens mij is dit al eens eerder behandeld. Mensen die een Care Package jatten zijn irritant,
Is zeker al veel vaker behandeld.
Maar als ie van de tegenstander is, vind ik het genot toch wel groot moet ik zeggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, net gooi ik care package, blijven er maar liefst 3 mensen om heen staan, allemaal erop af om em te jatten, terwijl ik er gewoon naast sta... Wat denk je zelf?

Wel grappig net... Zat net in quarry tegen het eind van de match ergens hoog op zo'n steen. Ik dacht dat ik commando pro aan had, dus dat ik omlaag kon springen zonder dood te gaan. De vijand vuurt een predator missile af, net hoe ik omlaag spring. Ik had dus géén commando aan, dus ik viel dood, nét voor de predator insloeg. 2 seconden later had mijn team gewonnen met 7500-7400. Als ik dus niet omlaag was gesprongen en zelfmoord had gepleegd hadden we verloren, dan was ik de 'game losing death' geweest ofzo :D
Hoezo ultimate sacrifice :p (ok, wel per ongeluk maar goed)

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 04-04-2010 22:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tower410 schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:19:
[...]

Ben vandaag de TAR en de M16 gaan gebruiken, en hiermee kun je prima jouw ammo-probleem mee oplossen. TAR doet precies evenveel damaga als de SCAR, schiet wat sneller, en heeft een (nog) betere iron sight. Heeft alleen wat meer recoil, maar als je er eenmaal goed mee om kan gaan is hij even goed als de SCAR, alleen heeft hij meer ammo.

De M16 doet ook nog veel damage met een silencer erop, heeft alleen burst fire. Is wel weer aardig goed qua accuraatheid.
TAR-21 doet minder schade op afstand, heeft geen fijne Iron-Sights (IMO & is minder accurate

M16 heeft gewoonweg achterlijk irritante Iron-Sights & is burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik werd er even gek van tube, tube, tube!!
Dus, ik pak het ook eens, en echt, het is geen kunst.
Goh, er zal vast iemand bij B zitten --->hopla.
O, daar richting A kan ik ook wel een schot doen---->hopla.
O ja, dat steegje --->hopla.
Ik vind het saai, ik word liever gewoon neergeknald, tot in het negatieve aan toe, dan constant met die meuk in de rondte te lopen ! 8)7

En ja, ik weet dat er al veel over is geschreven, maar het was gewoon even mijn frustratie van het moment. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Het is vooral zo stom als je een noobtuber noobtubed en dan noemt hij jou een noobtuber. Die mensen hebben zelfs niet eens meer door dat ze dat wapen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
TheBleeder schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:32:
Een nuke halen is meer een kwestie van slim spelen, dan dat je echt goed moet zijn.
En natuurlijk een beetje geluk hebben hoort er ook bij.

Mijn 'nuke' build (als je het zo wilt noemen) is als volgt (ik wissel wel eens van wapens):

FAMAS (Holographic) / M16 Holographic / RPD Foregrip
Raffica FMJ
Semtex + 2x Stun

Scavenger Pro (vaak kom ik ammo te kort als ik Bling Pro of SoH Pro gebruik)
Stopping Power Pro (meestal 1 burst -> kill met FAMAS of M16A4)
Sitrep Pro (handig als je defensief speelt)

Killstreak om nuke te halen is vrij voor de hand liggend:
Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke.

Game modes:
- Domination (Als je wat geluk hebt, pusht je team aardig op die vlaggen en zit de vijand er maar met eentje, dan blijven ze continu daar respawnen en dan is het een kwestie van spray & pray met de Chopper Gunner)

- Demolition (aangezien je hier aanvalt en defend moet je wel afwisselend spelen), en je killstreaks tussen beiden gewoon blijven doortellen)

Ik denk dat ik ondertussen op elke map (behalve Rust) wel minimaal één nuke heb gescoord.
Makkelijkste nuke maps (IMO) zijn:

- Terminal (als je Domination speelt en de vijand alleen A heeft, Chopper Gunner hangt meestal schuin boven A voor een ruime tijd, wat je dus in no-time een nuke geeft gezien ze maar blijven respawnen daar)

- Wasteland (als je een goede sniper bent kun je hier snel aan je Harrier komen en zo verder gaan, wordt wel wat lastiger als je tegen een team vol met snipers speelt)

- Rundown (redelijk open map, goede verstop plekjes voor als je Chopper Gunner hebt)
--------------------------------------------------------------------------------

Nu, eigenlijk doen builds er niet zo toe, het voornaamste is dat je met je gezond verstand speelt en vooral op je hoede bent.

Het halen van je Chopper Gunner is meestal nog een fluitje van een cent, in vergelijking met een goede verstop plaats te zoeken. Ik heb het al een paar keer voorgehad dat ik m'n nuke net miste en ik gekilled werd toen ik ergens op de grond lag met m'n Chopper Gunner, de betere spelers weten meestal ook de betere plekjes, waardoor je dus ook je eigen omgeving in de gaten moet houden.

Gewoonlijk verloopt een spelletje Domination (wanneer ik voor een nuke ga) als volgt:

- Begin van het spel
Beetje offensief spelen, je hebt nu nog ruim de tijd om de 7 kills voor je Harrier te halen, hou er alleen wel rekening mee dat je op tijd wegkomt met je killstreak en even ergens de tijd kunt nemen om hem te droppen, ik heb het vaak voor dat ik net in m'n rug wordt beschoten wanneer ik m'n Harrier haal en dekking ga zoeken.

- Harriers in het spel
Nu je Harrier in de lucht hangt, moet je wat geluk hebben dat hij niet gelijk wordt neergehaald, als je hem goed hebt gegooid pak je wel 1 of 2 kills met de initiële airstrike.
Gebeurd dit niet, en wordt hij gelijk neergehaald dan ga je defensief spelen, blijf op een afstandje chokepoints in de gaten houden en hou die radar goed in de gaten, anticipeer waar de vijand zal zijn, zodat je snel aan je 11 kills komt.

- Chopper Gunner verkregen
Nu begint de adrenaline stilletjes aan wat toe te nemen, zorg dat je een VEILIGE plek vindt om hem te activeren, en niet lukraak ergens gaat zitten en hem activeert.

(Als je net 3 man hebt gekilled op dezelfde plek en daar blijft zitten met je Chopper Gunner, dan komen ze gegarandeerd terug om je snel even te killen wanneer je daar weerloos ligt, en dat zou zonde zijn)

Vanaf dat je in je Chopper Gunner zit, is het een kwestie van spray 'n pray, concentreer je op de vlaggen van de vijand, daar spawnt immers de tegenstander en zijn ze vrij weerloos, tegen dat ze hun Stinger of Javelin gepakt hebben heb jij ze ondertussen al 2x neergemaaid.

Na heel wat af te knallen (en als het wat meezat met je Harriers) dan hoor je het zeer bevredigend "bliep bliep bliep" geluidje, en de oh zo aangename stem : "Tactical Nuke, ready for deployment".

Dan kun je kiezen, of je wacht tot het spel bijna beëindigd is (altijd geinig, zeker als je verliest) of je gooit hem gelijk. (dit doe je sowieso de eerste keer, want je geduld is dan toch wel aardig op de proef gesteld)

Mocht je Chopper Gunner nu vroegtijdig zijn neergehaald... ?
Dan moet je toch wel een beetje skill hebben (en concentratie) om die laatste 7 of 8 kills zelf te maken.
Heb het al voorgehad dat m'n Chopper Gunner werd neergehaald en ik was de tel kwijt, met heel veel geluk toch die nuke gehaald. (Blijft zenuwslopend wanneer je de tel kwijt bent en niet weet hoeveel je er nog moet neerknallen, dan ben je gewoon aan het bidden na elke kill dat DAT de 'nuke kill' was)

Zo, een hele lap tekst, grotendeels van deze dingen zijn uit eigen ervaring en dus subjectief, ik zeg niet dat je op deze manier een garantie hebt op een nuke, want het vergt toch wel wat inzet (zeker als je het probeert ZONDER killstreaks), hopelijk heeft iemand er wat aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, wat heb ik mij net gek laten maken. Er was een gozer die echt ALLEEN MAAR de rpg gebruikte. Toen ik hem vroeg of hij ook nog wat anders kon was ik de noob! En ik moest verder niet huilen. Ik was het gewoon echt even zat net. Ik weet het, ik moet mij niet gek laten maken, het is maar een spelletje, maar toch... Ik ben een speler die redelijk snel gefrustreerd raakt en daar heb ik echt vaak last van. Ik vraag mij af of er manieren zijn om jezelf daar een soort van in te trainen. Zodat je langer je geduld kan bewaren en plezier kan beleven aan een spel. Oh ja, het is maar een spelletje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
NickThissen schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:05:
Ja, net gooi ik care package, blijven er maar liefst 3 mensen om heen staan, allemaal erop af om em te jatten, terwijl ik er gewoon naast sta... Wat denk je zelf?

Wel grappig net... Zat net in quarry tegen het eind van de match ergens hoog op zo'n steen. Ik dacht dat ik commando pro aan had, dus dat ik omlaag kon springen zonder dood te gaan. De vijand vuurt een predator missile af, net hoe ik omlaag spring. Ik had dus géén commando aan, dus ik viel dood, nét voor de predator insloeg. 2 seconden later had mijn team gewonnen met 7500-7400. Als ik dus niet omlaag was gesprongen en zelfmoord had gepleegd hadden we verloren, dan was ik de 'game losing death' geweest ofzo :D
Hoezo ultimate sacrifice :p (ok, wel per ongeluk maar goed)
Als ik iemand een care package zie neergooien blijf ik ook altijd in de buurt hangen. Ik doe dat alleen voor het geval dat de vijand om de hoek komt. Als dat gebeurt (dropper word gekilled) dan blijf ik net zo lang zitten tot iemand anders 'm pakt.

Echt mooi lokaas die care-packages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is waar, maar in mijn geval probeerde iedereen de care package op te rapen. We stonden er dus echt met 4 man omheen. Was een mooie multikill geweest als iemand om het hoekje was gekomen...
Ik blijf altijd in de buurt van m'n eigen package zitten, en laat hem alleen liggen als er ammo in zit (tenzij ik het toevallig nodig heb), of als ik weet dat er vijanden in de buurt zijn (en het geen chopper gunner is ofzo). Anders raap ik em meteen op. Als ik iemand anders een care package zie gooien dan ga ik er nooit bij zitten maar loop ik altijd verder, voor het geval er vijanden op een afstandje aankomen. Daar heb je denk ik meer aan dat met 3 man bij een care package te gaan campen. Als er ergens een enemy care package ligt dan zullen de meeste mensen wel verwachten dat die wel door iemand verdedigd wordt, dus dan ben je zelf, als verdediger, ook een makkelijke prooi.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thriller schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:17:
Oma kan zeker wel handig zijn.

Heb het een tijdje gebruikt bij het halen van nukes.
je maakt 3 pakketjes met hetzelfde wapen en verschillende perks.
Ik begin dan met hardline en als ik 6 kills heb schakel ik over naar danger close, zodra de harrier is langs geweest schakel ik weer terug naar hardline om tot 10 te komen en dan schakel ik weer naar danger close om los te gaan met mijn chopper. Ben je daar mee klaar en heb je nog geen 25 kills dan schakel je weer naar hardline zodat je er maar 24 nodig hebt. De derde class is met cold blooded voor het geval de tegenstander airsupport heeft of veel uav's.

Op deze manier kan je heel effectief nukes halen en een secondary gebruik je toch niet zo vaak als je voor een nuke gaat.
Dat vind ik nou vindingrijk!

Gebruik trouwens de laatste tijd veel de M21 met FMJ, het valt me op dat ik ermee net zo makkelijk 1 shot 1 kill mee maak als met de intervention. De intervention heeft wel iets meer damage en is bij quickscopes echt beter maar de M21 is toch mijn keuze op maps als Wasteland. Net nog daar 43-0 geeindigd met de M21, gaat super. BTW, check even mijn youtubekanaal voor gesnapte hackers: http://www.youtube.com/user/PWNL?feature=mhw5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat een stelletje smiechten zeg. Ga dan met z'n allen valsspelen of helemaal niet, dit is echt kansloos. Sorry, moest ik effe kwijt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig initiatief reemprive. Dat de hall of shame maar flink groot mag worden met al deze born losers. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Gisteren op scrapyard hadden we toch echt wel even lol. Ik wilde graag even wat thumber kills en kills voor danger close halen. Op eens gaat iedereen in beide teams vol aan de tubes. Was echt een hilarisch potje, iedereen deed mee, niemand zeurde en het grappige was dat dit helemaal niet geplanned was of afgesproken of wat dan ook.

Volgende map ging iedereen ook weer netjes met normale wapens spelen.

Whacky! Maar wel erg leuk (En 60 kills gehaald met de thumber :D)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 05 april 2010 @ 02:37:
[...]
BTW, check even mijn youtubekanaal voor gesnapte hackers: http://www.youtube.com/user/PWNL?feature=mhw5
Leuk initiatief, maar je hebt op Steam kostenloos en in 5 seconden een andere nickname, ook als hacker ;)

EDIT: Maar natuurlijk geen ander SteamID |:( :P Wel goed om te zien dat in ieder geval 2 van de hackers op je channel al gebanned zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Nice guide. Hoop dat ik er wat aan heb 8)7

Ik heb vaak als ik de harrier heb en een plekje probeer te zoeken, dat ik dan gedood wordt. :(

Zal eens proberen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
D4NG3R NL schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:06:
[...]

TAR-21 doet minder schade op afstand, heeft geen fijne Iron-Sights (IMO & is minder accurate

M16 heeft gewoonweg achterlijk irritante Iron-Sights & is burst.
Ik vind de Iron Sights van de TAR vind ik juist weer erg fijn. Niet te veel ijzer in beeld, lekker ruim. En hoe kom je er bij dat de TAR minder damage op afstand doet? Heb er zelf nog niks van gemerkt, en hier is ook geen verschil te zien: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is er hier iemand die spec-ops 'High Explosive' gehaald heeft? Deze krijgen we met geen mogelijkheid gehaald. Als er 1 juggernaut komt gaat het nog wel, maar zodra er 2 of 3 tegelijk komen wordt het onmogelijk te overleven. Heb Alpha en Beta alles op 3 sterren, Charlie en Delta gemiddeld alles 2 sterren dus aan mijn skills zou het niet direct mogen liggen, maar 'High Explosive' haal ik zelfs niet op easy. Heeft iemand een goede tactiek? Zelf dacht ik (nog niet geprobeerd) dat je de C4 op de juggernaut moet plakken?

-nevermind-

Youtube tactics blijken toch het best te werken :)

-nevermind-

[ Voor 7% gewijzigd door Aghanim op 05-04-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Aghanim schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:52:
Is er hier iemand die spec-ops 'High Explosive' gehaald heeft? Deze krijgen we met geen mogelijkheid gehaald. Als er 1 juggernaut komt gaat het nog wel, maar zodra er 2 of 3 tegelijk komen wordt het onmogelijk te overleven. Heb Alpha en Beta alles op 3 sterren, Charlie en Delta gemiddeld alles 2 sterren dus aan mijn skills zou het niet direct mogen liggen, maar 'High Explosive' haal ik zelfs niet op easy. Heeft iemand een goede tactiek? Zelf dacht ik (nog niet geprobeerd) dat je de C4 op de juggernaut moet plakken?

-nevermind-

Youtube tactics blijken toch het best te werken :)

-nevermind-
ik heb hier ook lang over gedaan, maar onze tactiek was het blijven bewegen... die juggernauts zijn redelijk traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de scar alleen lekkerder dan de tar met iron sight en silencer op de langere afstand. Op korte en middenlange afstand vind ik de tar veruit superieur. Zonder silencer op lange afstand geef ik de voorkeur aan de acr, hoewel ik dan meestal een sniperrifle gebruik. Iron sight is wel even wennen van de tar maar werkt prima, alleen op de lange afstand kan de recoil je nog wel eens de das om doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff, dit spel weet me wel te irriteren zeg... Ik probeer voor het eerst een nuke te halen, maar het wil echt niet lukken. Na 4 potjes eindelijk voor het eerst de harrier gekregen, dus ik dacht dit gaat em worden... Maakt de harrier geen enkele kill. WTF? Hij werd niet eens neer gehaald, hij killde gewoon niemand... Nog nooit meegemaakt. Toen was m'n ammo op... Nog maar eens proberen dan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:10:
Pff, dit spel weet me wel te irriteren zeg... Ik probeer voor het eerst een nuke te halen, maar het wil echt niet lukken. Na 4 potjes eindelijk voor het eerst de harrier gekregen, dus ik dacht dit gaat em worden... Maakt de harrier geen enkele kill. WTF? Hij werd niet eens neer gehaald, hij killde gewoon niemand... Nog nooit meegemaakt. Toen was m'n ammo op... Nog maar eens proberen dan...
In welke map was dat? In maps zoals skidrow heb ik het ook wel eens gehad.Het is makkelijk om daar dekking te zoeken. En de paar die buiten waren, waren of uit het zicht van de Harrier of hadden CB. Over het algemeen haal ik weinig kills met een Harrier strike. Meestal een stuk of drie á vier. Meestal wordt ie daarna neergehaald.

Ik wordt de laatste tijd veel uitgemaakt voor last stand noob :') Dan zijn ze frusti omdat ze dachten dat ik dood was en ze dan worden geowned door een lullig pistooltje. Ik vind het één van de betere perks, heb er al talloze kills meegemaakt. Ach ja, volgens sommigen kan alles noob zijn als het op MW2 aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het was in rundown nota bene, een van de meer open maps... Ik maak gemiddeld ook maar 3 of 4 kills met de harrier, maar dat is dan ook genoeg om de chopper gunner te krijgen dus dan ben ik tevreden... Geen enkele kill is wel erg overdreven zeg.

En last stand is inderdaad ook erg vervelend soms. Volgens mij zit er een marge van een halve tot één seconde, terwijl jij neervalt en gaat liggen, dat je niet geraakt kan worden. Dat is erg vervelend. Ik schiet meestal nog wel een aantal kogels door als ik iemand kill, voor het geval dat hij last stand heeft, maar dat heeft dus gewoon geen zin omdat ik je gewoon niet kan raken op dat moment. Zelfs een keer erg goed kunnen zien dat dit echt zo is; ik was op iemand af aan het sluipen in zijn rug, en toen werd hij neer gehaald door een teammate, waardoor hij in last stand ging. Ik begon meteen te schieten, zeker weten alles raak (was echt op 3 meter afstand ofzo), en de hits begonnen pas te tellen toen hij helemaal 'in' last stand lag. Zeker 5 tot 8 kogels in hem geschoten zonder hitmarkers.

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar kan er niet mee om gaan. Zodra ik in last stand lig dan mik ik schijnbaar op een compleet willekeurige plek, en tegen de tijd dat ik mijn tegenstander weer gevonden heb ben ik alweer dood. Anderen blijken daar nooit last van te hebben want op de killcam zie ik vaak dat ze gelijk hun crosshair op mij krijgen zodra ze last stand in gaan waardoor ze meteen kunnen schieten en ik meestal neer ga...

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 05-04-2010 16:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Voor de collectie: 'flash naab'

Een aantal minuten geleden gooi ik in Quarry eerst een flash om het hoekje, hitmarker dus ga er opaf. Ik kill die vent, bestempeld hij mij als 'flash naab'. Dat ik niet het niet durf om op eigen kracht een hoekje om te lopen 8)7

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:10
wat zei je? Wat is de bedoeling van een flash? :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Mr. Dean schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:54:
Voor de collectie: 'flash naab'
Ik had gister UAV noob xD
Had er een uit een care package in S&D.

Net nuke gehad, op rundown xD
Het was wel grappig, ze hadden alleen C (domination) en ze spawmden daar dus ook. Chopper multi-kill >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat ik niet het niet durf om op eigen kracht een hoekje om te lopen 8)7
Is ook wel een beetje laf.. Niet eerlijk toch? Dat hij niets kan zien en jij wel? Je had beter kunnen wachten tot de flash was uitgewerkt.

_/-\o_ :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Knife-noob, you can't aim !
Te erg ...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik niet het niet durf om op eigen kracht een hoekje om te lopen 8)7
Heerlijk dit, echt priceless _O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff... Zojuist dus gepost dat m'n harrier 0 kills had waardoor ik m'n kans op m'n eerste nuke verloor. Nu heb ik weer uav, care package, harrier als rewards, en nu haalt m'n harrier maar liefst 8 kills! Ongelooflijk :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Last stand was met martydom in mw1 op bijna geen enkele server meer te vinden omdat het grootste deel van de communitie het lame vond. Dat het bij mw2 in de deathstreak zit vind ik een goede oplossing maar waarom als perk ondanks de kritiek? Ik zie veel mensen die met akimbo g18 in hoekjes zitten te wachten tot er iemand voorbij loopt, in combinatie met scavenger pro, stopping power en last stand. 9 van de 10 keer hebben ze last stand ook daadwerkelijk nodig om hun vijand nog uit te kunnen schakelen. Net als mensen die met als attachment een tube spelen en als je op de killcam terug kijkt constant bij een doorgang wachten met die pijp omhoog. Imho, ga dan pac man spelen. Ik begrijp wel dat dit soort ingrepen bedoeld zijn om het voor de minder getalenteerde speler leuk te houden, maar het kan wel irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:36:
Pff... Zojuist dus gepost dat m'n harrier 0 kills had waardoor ik m'n kans op m'n eerste nuke verloor. Nu heb ik weer uav, care package, harrier als rewards, en nu haalt m'n harrier maar liefst 8 kills! Ongelooflijk :P
Als je voor een nuke wilt gaan kan je beter Harrier/chopper gunner of pavelow en tactical nuke instellen als killstreaks. Als je Harrier dan vier kills maakt en je de CG krijgt kan dat aardig hard oplopen. Kills uit een CP tellen namelijk niet mee voor je killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NeoMe schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:23:
Knife-noob, you can't aim !
Te erg ...
Ja.. en dan 9/10x worden ze frontaal knifed & mist de persoon die dood ging aan de knife gewoon al zijn kogels :P.

Waar ik me wel kapot aan erger is de

Marathon Pro
Lightweight Pro
Commando Pro

Combinatie.. al helemaal met een tactical knife.

Je teleporteerd (ontken het niet :+) gewoon 5 meter naar voren soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:46:
[...]

Als je voor een nuke wilt gaan kan je beter Harrier/chopper gunner of pavelow en tactical nuke instellen als killstreaks. Als je Harrier dan vier kills maakt en je de CG krijgt kan dat aardig hard oplopen. Kills uit een CP tellen namelijk niet mee voor je killstreak.
Je snapt me niet geloof ik. Die combinatie had ik dus toen ik een nuke wilde halen, maar het wilde dus niet lukken omdat de harrier aan het naaben was.
Nu heb ik de nuke maar opgegeven en ben ik terug gegaan naar mijn standaard combinatie (uav, care package, harrier, daar past ook geen nuke meer bij he ;) ), en nu ging mijn harrier opeens helemaal los met 8 kills! Als hij dat dus een potje daarvoor had gedaan had ik een grote kans gehad op de nuke, maar helaas, toen maakte hji 0 kills..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word denk ik ook weer tijd dat ik die game ga oppakken online.
Was even bezig met battlefield maar is helaas een waardeloos spel.
Laaste week heeft Final Fantasy mijn aandacht een beetje gestolen.
Maar wil deze maand prestige 7 zien te bereiken (ben nu prestige 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, gisteren inderdaad toch maar weer bc2 gedaan voor de afwisseling en valt mij ook tegen. Vanavond weer lekker mw2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:55:
Tja, gisteren inderdaad toch maar weer bc2 gedaan voor de afwisseling en valt mij ook tegen. Vanavond weer lekker mw2!
Ik vind dat er maar 2 pluspunten zijn van bc2 tegenover mw 2..
Squad deathmatch
En Gebouwen Vernietigen.
Maar voor de rest is mw2 gewoon superieur aan bc2. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

D4NG3R NL schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:52:
[...]

Marathon Pro
Lightweight Pro
Commando Pro

Zo'n class heb ik ook :) Handig om af en toe een gebouw leeg te vegen waar de tegenstanders in blijven hangen :)

Ook lekker handig:

8)7

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 05-04-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PWM.
ZOOOOOO dat is wel een heel erg gave truc.
Weet meteen wat ik voortaan in die map ga doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:01
PWM schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:20:
[...]

Zo'n class heb ik ook :) Handig om af en toe een gebouw leeg te vegen waar de tegenstanders in blijven hangen :)

Ook lekker handig:

[video]

8)7
Dat was volgensmij al een tijd geleden gepatched.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Ik vond de eerste wel goed/handig eigenlijk:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Relis
Njaah die vind ik niet echt goed.
Meer omdat je maar 1 tot 3 seconde reageertijd heb. en 9 van de 10 keer.heb je niet genoeg tijd om een muur te vinden.
En ik denk als je uberhaubt bij een muur staat. dat je dat niet meteen doet.want je heb het 99 van de 100 keer pas door dat je met semtex ben geplakt als je het berichtje krijgt. You've got stuck with semtex ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Blijft wel grappig.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is zeker grappig :*) Maar niet handig zoals je omschreef :P (Vind ik persoonlijk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:24
Niemand deze avond die in gehackte rooms zat? Ik ben er tot drie keer aan toe ingekomen. Gelijk 2 Prestiges omhoog XD

Zag er zo ongeveer uit:
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/26fbbc-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
vinom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 02:04:
Niemand deze avond die in gehackte rooms zat? Ik ben er tot drie keer aan toe ingekomen. Gelijk 2 Prestiges omhoog XD

Zag er zo ongeveer uit:
[afbeelding]
Dat had ik gister op Scrapyard. Gravity uit, oneindige ammo en je hoefde niet te herladen.
Iedereen tuben xD
En toen kwam er een AC130, die 105mm spamde echt alles.

Was wel grappig, alleen duurde niet lang omdat iemand al snel een nuke had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een potje domination op scrapyard gespeeld...echt super lachen... Ik begon bij a..ren hard naar c en gooi een semtex....boem... triple kill >:) :P.... en toen werd ik afgemaakt.... Dus ik ren weer naar C gooi ik nog een keer semtex en weer triple kill!!!! >:) hahaha echt lachen...! (behalve voor de mensen die bij C stonden!) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 02:04:

Zag er zo ongeveer uit:
[afbeelding]
Ben wel toevallig twee hackers tegen gekomen gister avond/nacht. De eerste was een Nederlander die alleen de gamemode Diehard Arena tevoorschijn getoverd had en een ander had de gamemode met de nuke plus de bekende wallhack, aimbot en nog andere smerige trucjes.

De tweede heb ik dan ook aangegeven bij Steam. Waarschijnlijk zullen ze wel beide over een tijd wel verbannen worden als VAC echt zijn werk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik wordt ondertussen helemaal gek van de hacks op de PC. wat dat betreft is de ps3 versie zo slecht nog niet..... Gisteren alles tegengekomen, gehackte games (ging van lvl 44 naar 70). paar potjes later/andere room 2 wallhackers. tis niet normaal meer. Jammer want het doet wel een beetje af aan het spel..

*Flash mist de dedi servers met punkbuster*

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even in te haken op die discussie over de TAR. Wie zegt dat het recoil heeft?
http://www.youtube.com/watch?v=HTj294wQP3I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30

Mystikal

It never hurts to help!

D4NG3R NL schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:52:
[...]

Ja.. en dan 9/10x worden ze frontaal knifed & mist de persoon die dood ging aan de knife gewoon al zijn kogels :P.

Marathon Pro
Lightweight Pro
Commando Pro

Je teleporteerd (ontken het niet :+) gewoon 5 meter naar voren soms :P
Ik speel al heel lang met deze klasse. Zeker in combinatie met een Ump die ook zeeeer goed presteerd op de long range!!! Tegenwoordig zijn 1 van 3 kills die ik maak met een knive... Wat dat betreft is een tac knive een goede manier om een gebouw leeg te ruimen. 8 knive kills binnen 30 seconden zijn zeker geen uitzondering... Zelfs g18 akimbo's gaan er regelmatig aan op short range...

Verder komt MOH weer terug eind dit jaar. Trailer zag er goed uit. Inclusief peak/lean en dedi servers. De mannen van DICE pakken het MP gedeelte op met de icefrost (ik dacht dat de engine zo heette) engine Dat gaat hopelijk de volgende stap worden en kunnen we MW2 definitief links laten liggen. Maar tot die tijd vermaak ik me goed op de irritaties na natuurlijk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Zie hier bewijs dat je met de kill uit een airdrop een nuke kan krijgen

http://www.youtube.com/wa...tDz_PMr7Y&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

chimera2 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:06:
Zie hier bewijs dat je met de kill uit een airdrop een nuke kan krijgen

http://www.youtube.com/wa...tDz_PMr7Y&feature=related
Als je de bestanden aanpast zodat uit een Care package alleen maar nukes komen en jij bent dan de host, dan heb je idd een nuke uit elke care package. Maar al haalt iemand voor jou eerder een CP, dan heeft hij de Nuke.

EDIT: Of het was gewoon z'n 25'ste kill.

[ Voor 4% gewijzigd door Djmaddox op 06-04-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
was zijn 25e kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Djmaddox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:09:
[...]

Als je de bestanden aanpast zodat uit een Care package alleen maar nukes komen en jij bent dan de host, dan heb je idd een nuke uit elke care package. Maar al haalt iemand voor jou eerder een CP, dan heeft hij de Nuke.

EDIT: Of het was gewoon z'n 25'ste kill.
Het was zijn 25e kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Misschien was het z'n 24ste kill?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

steveman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:21:
Misschien was het z'n 24ste kill?
Hoezo dat? Nadat hij die package dropte kreeg hij toch z'n nuke? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 13:16
Djmaddox schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:27:
[...]

Hoezo dat? Nadat hij die package dropte kreeg hij toch z'n nuke? :')
Hard line ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Was zijn 25e kill. zie score van 1250 ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Xenomorphh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:31:
Was zijn 25e kill. zie score van 1250 ;)
Okay, misschien niet ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze:
[YouTube: http://www.youtube.com/v/HTj294wQP3I]
Het youtube filmpje is van dusdanig bedroevende resolutie dat je het niet ziet, maar ik speel bijvoorbeeld op 2560x1600 en dat boompje, daar kun je gewoon beweging achter zien als er mensen lopen op het balkon. De tweede kill, de knakker in het raam, die zag je gewoon bewegen terwijl het boompje besproeid werd - dat die vent ging liggen was leuk verzonnen maar dat je dan het muurtje onder het raam doorboort lijkt me logisch. De transfer van de één naar de ander was niet bijzonder onmogelijk snel ook.
Dit was een kill die ik zo ook had kunnen maken (alhoewel mijn gekozen wapen een LSW of M21 geweest was, en ik de vuurknop niet losgelaten zou hebben tussen de kills :+ )
Dit natuurlijk alleen als je buiten op het balkon liep, niet als je in het hus achter een muurtje zat.

Ik probeer daar niet mee te zeggen dat je geen cheaters kunt spotten, alleen dat je wat overtuigender bewijs zou kunnen proberen te vergaren voor sommigen. Wel een mooi initiatief trouwens. Gebruik je je youtube videotjes ook als bewijs als je Report Abuse doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Dude...... recoilloos..... heeft niets met die boompies te maken ;)
Gaat puur omdat je 0,0 recoil ziet op die TAR (staat er ook bij)

[ Voor 77% gewijzigd door Vandread op 06-04-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:03
Beste mensen,

ik kwam zojuist in een ground war game terecht waar ik opeens 10^8 XP kreeg... nu ben ik in een klap van lvl 26 naar lvl 70 gegaan:S dit is niet echt wat ik wil... kan ik dit nog omkeren of heb ik pech?

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
prestige ingaan? ben je weer lvl 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
Kan ik mijn mp account ook resetten oid? Dat ik weer helemaal terug bij af lvl 1 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savegame verwijderen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Dacht van niet, bij MW2 wordt alles geupload. Misschien een stats/account mananger kan je een reset krijgen? Maar is illegaal meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:19:
Dacht van niet, bij MW2 wordt alles geupload. Misschien een stats/account mananger kan je een reset krijgen? Maar is illegaal meen ik.
ik heb na dat ik zo hacked server kwam, ook me rank gerest.
Wist niet of dit legaal was, maar is inmiddels paar maanden geleden en heb hier nooit gezeik van gehad.

Rank Restore heette dat programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
Bedankt allen voor de reacties, ik heb inmiddels me rank gereset naar lvl 1 met een of ander (illegaal) programmaatje... Tot nu toe nog geen gezeik, jammer dat je die gehackte servers om de tijd tegenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:37:
[...]

Deze:
[video]
Het youtube filmpje is van dusdanig bedroevende resolutie dat je het niet ziet, maar ik speel bijvoorbeeld op 2560x1600 en dat boompje, daar kun je gewoon beweging achter zien als er mensen lopen op het balkon. De tweede kill, de knakker in het raam, die zag je gewoon bewegen terwijl het boompje besproeid werd - dat die vent ging liggen was leuk verzonnen maar dat je dan het muurtje onder het raam doorboort lijkt me logisch. De transfer van de één naar de ander was niet bijzonder onmogelijk snel ook.
Dit was een kill die ik zo ook had kunnen maken (alhoewel mijn gekozen wapen een LSW of M21 geweest was, en ik de vuurknop niet losgelaten zou hebben tussen de kills :+ )
Dit natuurlijk alleen als je buiten op het balkon liep, niet als je in het hus achter een muurtje zat.

Ik probeer daar niet mee te zeggen dat je geen cheaters kunt spotten, alleen dat je wat overtuigender bewijs zou kunnen proberen te vergaren voor sommigen. Wel een mooi initiatief trouwens. Gebruik je je youtube videotjes ook als bewijs als je Report Abuse doet?
Goedemorgen, het gaat om de recoil op de TAR, niet om een aimbot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Appletje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:54:
ik kwam zojuist in een ground war game terecht waar ik opeens 10^8 XP kreeg... nu ben ik in een klap van lvl 26 naar lvl 70 gegaan:S dit is niet echt wat ik wil... kan ik dit nog omkeren of heb ik pech?
Wanneer je dit gebeurd: netwerkstekker eruit trekken?
Volgens mij kan steam dan niet syncen en word het niet opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ging inderdaad alleen om de no recoil :) De kwaliteit is inderdaad niet geweldig, er gaat behoorlijk wat kwaliteit verloren met de conversie van avi naar mp4. Alleen is het dan wel een schappelijke tijd voor het uploaden en zo lang ik nog niet heb omgezet naar glasvezel hou ik het zo. En ja ik heb iedereen gereport, al betwijfel ik of er wat mee gebeurd. Naja, niet geschoten is altijd mis en ik zie wel bans verschijnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Vandread schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:00:
[...]

Wanneer je dit gebeurd: netwerkstekker eruit trekken?
Volgens mij kan steam dan niet syncen en word het niet opgeslagen.
Steam autosynched zodra je mw2 afsluit, lijkt me sterk dat hij dat post terwijl hij uit mw2 gealttabbed is
Sowieso staat het dan al opgeslagen op je harde schijf, dus dan zou je het eerst handmatig moeten verwijderen voor je het internet er weer op gooit

[ Voor 17% gewijzigd door Relis op 06-04-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Een dag of 4 geleden begonnen met rushend snipen en quickscopen, waar ik voorheen enkel rushend met de P90/UMP en G18 akimbo/shotguns speelde. Speel op de PC en wat ik aan Youtube filmpjes zie is dat consolegamers dit vooralsnog doen. Moet zeggen dat dit echt leuk en uitdagend is en het gaat steeds beter :9. Iemand nog tips/tricks of commentaar op m'n video behalve dat ik soms sneller moet schieten?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CVFK1axnCnU]

[ Voor 10% gewijzigd door Boomx op 06-04-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:29:
Een dag of 4 geleden begonnen met rushend snipen en quickscopen, waar ik voorheen enkel rushend met de P90/UMP en G18 akimbo/shotguns speelde. Speel op de PC en wat ik aan Youtube filmpjes zie is dat consolegamers dit vooralsnog doen. Moet zeggen dat dit echt leuk en uitdagend is en het gaat steeds beter :9. Iemand nog tips/tricks of commentaar op m'n video behalve dat ik soms sneller moet schieten?

[video]
Vind het heel erg knap.
Maar volgens mij heb ik dit filmpje al een keer ergens anders gezien.(volgens mij) Ik ga dat binnenkort ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Exact dit filmpje lijkt me sterk, heb het vanochtend in elkaar gezet :p maar er zijn er veel op youtube die hier op lijken alleen zijn dat vaak xboxers, is toch even anders dan op de PC (denk ik). Als je hiermee wilt beginnen zou ik als tip willen meegeven dat je niet echt hoeft te richten haha :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hebben jullie nog vette filmpjes van mensen die echt heel goed zijn ?

In knifen of wat andere leuke dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten een aantal mooie kills bij. :)

Waarmee heb je het opgenomen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Meh als ik probeer te no-scopen/quickscopen gaat mijn killstreak tot hooguit 4 :P daarnaast is mijn gemiddelde K/D in een potje dan rond de 0.75...
Ik persoonlijk ga liever voor een scout/sneak/rustige techniek met mijn:

Scar-H | Silencer | Heartbeat-Sensor
PP200 | Silencer | Full metal Jacket (Ik probeer morgen voor de gein extended mags eens)
Claymores | Stun grenades
Bling PRO
Stopping power PRO
Ninja PRO

Streak droppout:
5 Kills - Predator
7 Kills - Harier
9 Kills - Pavelow
(of soms 11 kills met een choppergunner)

Gemiddelde score @ free-for-all:
Kills: 25 - 30
Deaths: 0 - 10
Meestal heb ik net mijn pavelow.. word dan ietsje te blij en ga dood omdat ik niet oplet 8)7 . Gebeurt meestal 2x per ronde :P maar de 2e keer gaat de streak door tot 13/14 kills :).

Mijn K/D ratio is op dit moment 0.80, maar deze is van 0.61 naar 0.80 gegaan sinds ik deze combo gebruik... (In het begin rushde/noscopede ik constant & liet ik vrienden spelen -die er geen bal van konden :P-)

Maar aangezien ik net level 45 ben en 2000 kills op 2500 deaths heb, haal ik zo de 1.0+ wel weer :D.

Nog mensen hier die veel aan prestige's gaan doen?
Behalve als ik in een hacked XP lobby kan komen, ga ik niet prestigen denk ik. Vind het een tijdverspilling.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 06-04-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
@Ert: Met Fraps, laatste versie geeft je de mogelijkheid om met je framerate unlocked te spelen: dwz dat als je met 30 fps opneemt, nog steeds met 60 kan spelen (waar hij dan op gecapped wordt). Mijn systeem lagged er toch nog wat onder maar het is do-able :).

@Versteegrob: Hutch is een goede speler (xbox):

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aiH1HpGAgQU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Goede speler die Hutch ja :)
Al zijn dat ook spelers waardoor ik zo'n hekel aan mappen als Derail en Wasteland heb. :P

Weet iemand ook een goede PC speler die een eigen Youtube kanaal heeft?
9 van de 10 filmpjes worden gemaakt door console spelers, wat ik wel apart vind!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.