Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:13:
Goede speler die Hutch ja :)
Al zijn dat ook spelers waardoor ik zo'n hekel aan mappen als Derail en Wasteland heb. :P

Weet iemand ook een goede PC speler die een eigen Youtube kanaal heeft?
9 van de 10 filmpjes worden gemaakt door console spelers, wat ik wel apart vind!
Sandy Ravage speelt volgens mij op 360, ps 3 en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:42:
Exact dit filmpje lijkt me sterk, heb het vanochtend in elkaar gezet :p maar er zijn er veel op youtube die hier op lijken alleen zijn dat vaak xboxers, is toch even anders dan op de PC (denk ik). Als je hiermee wilt beginnen zou ik als tip willen meegeven dat je niet echt hoeft te richten haha :o
Dus je kill't ook gewoon vanuit de heup? Van dichtbij neem ik aan dan he?

Wat zou de beste wapen zijn denk jij,Om dat te doen?
Maar ik denk dan bij me eigen ook,Als het geen 1 shot 1 kill is ben je toch 9 van de 10 keer gewoon de lul? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Zijn er nog meer goede PS3 goede spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:26:
[...]

Dus je kill't ook gewoon vanuit de heup? Van dichtbij neem ik aan dan he?

Wat zou de beste Sniper dan zijn denk jij,Om dat te doen?
Nouja killen vanuit de heup is dus killen zonder in te zoomen, no-scoping, en in dit spel is het resultaat daarvan uber random ook al sta je er 10 cm vandaan, dat doe ik liever als het echt niet anders kan. Als je van dichtbij sniped moet je dus snel reageren, je hebt geen tijd om door je scope te kijken en te richten. Wat je dan moet doen is eigenlijk het midden van je scherm richten op de plekken waar je iemand verwacht terwijl je aan het rushen bent en als er daadwerkelijk iemand is zoomen en direct schieten, nog voordat je iets ziet eigenlijk, en in dat schietmoment kan je nog zeg maar je muis een beetje 'flicken' in de richting van je enemy. Dit noemen ze quickscoping. Normaal snipen vanaf een grote afstand heet hardscoping.

Zelf speel ik het liefst met de intervention met fmj, of als ik een acog scope wil met de barrett. Overigens is de sleight of hand pro perk een must (je kijkt sneller in je scope als je zoomed), stopping power voor de +40% dmg per bullet is handig (enemies die niet doodgaan van een sniperkogel zijn bloedirritant, ook is het relaxed voor je secondary) en ninja pro of steady aim.

disclaimer: dit is hoe ik het doe en zoals ik al zei ben ik pas een aantal dagen gelden hiermee begonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hoe werkt dit quickscoping dan op de consoles? Je kunt namelijk echt niet nog eventjes gauw 'flicken' met je stick, dan schiet je er compleet naast (ik tenminste :p)
Ik merk dat het veel beter gaat als ik gewoon totaal niet mik. Volgens mij doet de auto-aim alles voor me; ik zoom in en dan mik ik al gelijk goed. Beetje overdreven vind ik. Met een beetje oefenen is quickscopen volgens mij best makkelijk te doen op consoles :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

NickThissen schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:57:
Hoe werkt dit quickscoping dan op de consoles? Je kunt namelijk echt niet nog eventjes gauw 'flicken' met je stick, dan schiet je er compleet naast (ik tenminste :p)
Ik merk dat het veel beter gaat als ik gewoon totaal niet mik. Volgens mij doet de auto-aim alles voor me; ik zoom in en dan mik ik al gelijk goed. Beetje overdreven vind ik. Met een beetje oefenen is quickscopen volgens mij best makkelijk te doen op consoles :S
Een vriend van mij (ps3) heeft zijn sensitivity heel hoog staan. Hierdoor kan hij wel gauw flicken :)

En voor het 'noscopen' zijn er wel degelijk technieken.

[ Voor 48% gewijzigd door Mr. Dean op 06-04-2010 23:06 ]

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boomx schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:42:
Exact dit filmpje lijkt me sterk, heb het vanochtend in elkaar gezet :p maar er zijn er veel op youtube die hier op lijken alleen zijn dat vaak xboxers, is toch even anders dan op de PC (denk ik). Als je hiermee wilt beginnen zou ik als tip willen meegeven dat je niet echt hoeft te richten haha :o
Mooie scopes. Heb je eigenlijk een lage sensitivity of hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het niet vaak meer doe omdat ik merk dat je toch redelijke kansloos bent tegen 2 spelers met bijv. een smg/akimbo g18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Versteegrob schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:54:
Zijn er nog meer goede PS3 goede spelers ?
Zomaar wat personen?

Ik speel op de PC, maar ik vind SpiderBite en Gunns4hire erg goed. (ontdekt op Youtube)
http://www.nextgentactics...Warfare%202%20Multiplayer

Ze spelen altijd tactisch en hebben gewoon erg goede filmpjes.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:55:
[...]

Nouja killen vanuit de heup is dus killen zonder in te zoomen, no-scoping, en in dit spel is het resultaat daarvan uber random ook al sta je er 10 cm vandaan, dat doe ik liever als het echt niet anders kan. Als je van dichtbij sniped moet je dus snel reageren, je hebt geen tijd om door je scope te kijken en te richten. Wat je dan moet doen is eigenlijk het midden van je scherm richten op de plekken waar je iemand verwacht terwijl je aan het rushen bent en als er daadwerkelijk iemand is zoomen en direct schieten, nog voordat je iets ziet eigenlijk, en in dat schietmoment kan je nog zeg maar je muis een beetje 'flicken' in de richting van je enemy. Dit noemen ze quickscoping. Normaal snipen vanaf een grote afstand heet hardscoping.

Zelf speel ik het liefst met de intervention met fmj, of als ik een acog scope wil met de barrett. Overigens is de sleight of hand pro perk een must (je kijkt sneller in je scope als je zoomed), stopping power voor de +40% dmg per bullet is handig (enemies die niet doodgaan van een sniperkogel zijn bloedirritant, ook is het relaxed voor je secondary) en ninja pro of steady aim.

disclaimer: dit is hoe ik het doe en zoals ik al zei ben ik pas een aantal dagen gelden hiermee begonnen :p
Ahaaa oke. Nou morgen maar eventjes proberen.Ben "heel"goed als een sniper. Ben heel goed als een assault. maar ben "niet" goed als een rusher. dus kijken hoe het gaat lopen haha 8)

O ja,mochten er mensen zijn die lekker een potje willen knallen(met tactiek haha :P )mijn psn account is Just_jan (justjan)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Larrs schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:45:
[...]

Zomaar wat personen?

Ik speel op de PC, maar ik vind SpiderBite en Gunns4hire erg goed. (ontdekt op Youtube)
http://www.nextgentactics...Warfare%202%20Multiplayer

Ze spelen altijd tactisch en hebben gewoon erg goede filmpjes.

Zoals deze? (Gunns4hire)
Vind het tactisch best wel pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 13:48

D4NG3R

kiwi

:)

NickThissen schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:57:
Welke sensitiviteit speel je? Want je zult echt minimaal 8 moeten gebruiken :P (ik gebruik 8)
Gewoon elke ronde/twee rondes een sensitiviteit hoger gaan. Wen je er snel zat aan ;).

Als je na een ronde of 10 echt aan 8 of hoger bent gewend, zal het zelfs op andere wapens beter gaan (Omdat je sneller kan draaien/richten :D)

+ Ga veel private matches doen met een vriend(en) die ook al quickscopen...
Ik wil wel eens met je spelen (Xbox-360).

Add me: D4NG3R NL
(Iedereen kan me wel toevoegen die graag no/quickscoped.. maar als mn vriendenlijst vol is, sorry :+.)
Ik ben niet zo'n pro, maar ik kan het beter als de gemiddelde MW2 speler :P (ik deed het af en toe in COD4 -met succes dan ;) - maar niet zo heel veel in MW2.. omdat deeltje 2 gewoon een Assault heaven is.)

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 07-04-2010 08:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik speel op sensitity 4 geloof ik. En als ik dan met m'n stick 'flick', dan schiet ik er voorbij, dus sensitity omhoog zal het alleen maar erger maken..?
Vind het sowieso niet fijn zo hoog, heb het wel eens best lang geprobeerd om eraan te wennen maar lukt niet. Gaat me echt te snel dan heb ik echt geen controle op lange afstand. Ik heb nu al vaak dat ik niet op iemand kan mikken; dan mik ik net links van hem, druk ik de stick zo weinig mogelijk naar rechts en dan mik ik alweer te veel naar rechts, en zo blijf ik dan een tijdje op en neer zwalken totdat ik dood ben :p
Hier heb ik vooral met sniper last van (op lange afstand dan, gewoon scopen). Vooral als mijn target net een beetje beweegt als ik net wil schieten, dan probeer ik te corrigeren en dan schiet ik er 6 meter naast omdat de kleinste stick beweging al genoeg is om compleet opzij te schieten. Ik heb gewoon de controle over die stick niet. Dit is ook m'n eerste shooter op een console dus wellicht wordt het nog beter ooit..

[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 07-04-2010 10:33 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de sensitvity opgebouwd. Begon gewoon normaal en nu zit ik op 8. Werkt gewoon goed op korte en lange afstanden. Het is vooral wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bedankt voor de leuke filmpjes, hoop dat ik nu nog veel beter wordt :)

Killstreak staat nu op 94 wat natuurlijk veel beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Versteegrob schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:26:
Bedankt voor de leuke filmpjes, hoop dat ik nu nog veel beter wordt :)

Knap als je zo'n hoge killstreak haalt, maar om nou te zeggen dat het 'natuurlijk' veel beter kan? Dat slaat nergens op. Veel hoger zul je niet halen, tenzij je in Domination gaat zitten en puur en alleen voor de kills gaat. In elke vorm van deathmatch is het potje al lang voorbij als jij 94 kills hebt, en in elke andere gamemode alleen voor de kills gaan is zeer irritant :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
NickThissen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:31:
Ik speel op sensitity 4 geloof ik. En als ik dan met m'n stick 'flick', dan schiet ik er voorbij, dus sensitity omhoog zal het alleen maar erger maken..?
Vind het sowieso niet fijn zo hoog, heb het wel eens best lang geprobeerd om eraan te wennen maar lukt niet. Gaat me echt te snel dan heb ik echt geen controle op lange afstand. Ik heb nu al vaak dat ik niet op iemand kan mikken; dan mik ik net links van hem, druk ik de stick zo weinig mogelijk naar rechts en dan mik ik alweer te veel naar rechts, en zo blijf ik dan een tijdje op en neer zwalken totdat ik dood ben :p
Hier heb ik vooral met sniper last van (op lange afstand dan, gewoon scopen). Vooral als mijn target net een beetje beweegt als ik net wil schieten, dan probeer ik te corrigeren en dan schiet ik er 6 meter naast omdat de kleinste stick beweging al genoeg is om compleet opzij te schieten. Ik heb gewoon de controle over die stick niet. Dit is ook m'n eerste shooter op een console dus wellicht wordt het nog beter ooit..
Ik volg die filmpjes ook op YouTube, en volgens mij is het op de console de bedoeling dat je er voorbij gaat.
Tijdens dat je erlangs gaat zal de auto-aim ervoor zorgen dat je kogel alsnog op de juiste plek terecht komt.

Op de PC heb je geen auto-aim, daarom zie je ook veel minder van die quick en no-scopes. Ikzelf kan het een klein beetje, athans... ik heb er steeds meer succes mee om in CQC mensen met een sniper neer te halen. Maar dat lukt alleen als de tegenstander niet zo heel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Dean schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:03:
[...]

Een vriend van mij (ps3) heeft zijn sensitivity heel hoog staan. Hierdoor kan hij wel gauw flicken :)

En voor het 'noscopen' zijn er wel degelijk technieken.
kan je voor noscopen eigenlijk niet gewoon een klein rood bolletje in het midden van je tv plakken? Ik kende iemand die dat bij bf1942 op de pc deed als ik me niet vergis.

De theorie hierachter is uiteraard dat het crosshair altijd in het midden van je scherm staat.

Ik kan het mis hebben so let me know :) (ik doe niet aan noscopen, heb het nog nooit geprobeert)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op woensdag 07 april 2010 @ 07:08:
[...]

[video]

Zoals deze? (Gunns4hire)
Vind het tactisch best wel pro.
Lol kijk naar die enemies... sittings ducks imo.. hij heeft wel erg geluk gehad dat het enemy team zo bizar slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:14:
[...]

Lol kijk naar die enemies... sittings ducks imo.. hij heeft wel erg geluk gehad dat het enemy team zo bizar slecht is.
Slechte enemies of niet.
Het is nog steeds een geweldige prestatie (mij zou het in ieder geval never nooit lukken) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:26:

:O :X

*ontopic: ik heb zon hekel aan quickscopers *gewoon jaloezie ;) *

daarom ben ik maar gaan knife runnen :P

Die filmpjes van gunns4shire zijn wel grappig trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ach, al die knife run filmpjes, de helft van de tijd weten ze niet eens hoeveel geluk ze hebben. Ze rennen recht op vijanden af en ze worden niet eens gezien... Als ik het probeer dan krijg ik meteen een headshot. En hij rent gewoon kamers voorbij zonder even te checken of er niet iemand om het hoekje staat. 9 van de 10 keer staat er wel iemand die je dan in je rug pakt, hij heeft gewoon geluk dat er net niemand stond.
De enemies die hij killt zitten allemaal toevallig net de andere kant op de kijken. Er hoeft er maar 1 net om te draaien en je bent gewoon dood. Je moet gewoon puur geluk hebben om een nuke te halen met knife only. Weet zeker dat hij dit heel vaak geprobeerd heeft en hard gefaald heeft.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 16:25
NickThissen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:32:
Ach, al die knife run filmpjes, de helft van de tijd weten ze niet eens hoeveel geluk ze hebben. Ze rennen recht op vijanden af en ze worden niet eens gezien... Als ik het probeer dan krijg ik meteen een headshot. En hij rent gewoon kamers voorbij zonder even te checken of er niet iemand om het hoekje staat. 9 van de 10 keer staat er wel iemand die je dan in je rug pakt, hij heeft gewoon geluk dat er net niemand stond.
De enemies die hij killt zitten allemaal toevallig net de andere kant op de kijken. Er hoeft er maar 1 net om te draaien en je bent gewoon dood. Je moet gewoon puur geluk hebben om een nuke te halen met knife only. Weet zeker dat hij dit heel vaak geprobeerd heeft en hard gefaald heeft.
Dat er geluk bij komt kijken is zeker waar, maar je moet het ook goed aanpakken, zoals hij zegt in zijn filmpje. Zorgen dat je niet bij je teammates in de buurt bent. Dan is het niet meer zo toevallig dat alle vijanden de andere kant uitkijken.

Ik speel ook vaken met deze class (PC) werkt wel lekker, alleen heb ik het vertrouwen in een nuke voorlopig opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

25 knife kill streak op derail, nice :D op skidrow of favela klinkt dat nog vrij aannemelijk, maar op derail? petje af :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:32:
Hij geeft dat ook aan in het filmpje dat de tegenstanders slecht zijn en dat hij bij een vorige poging zijn eigen challenge net niet gehaald heeft.

Dus hij heeft inderdaad veel geluk gehad. Ik zou persoonlijk gewoon op hem wachten of het mij lukt om hem neer te krijgen weet ik niet. De commando perk lijkt je erg sterk te maken als je met je mes gaat uithalen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

ach, gewoon zware noobs waar die tegen speelt. Kom op zeg.

Maar goed, wel leuk als je er een dik filmpje van hebt gemaakt.
Over dat quickscoping/noscoping: het is wel geil als je sommige compilaties ziet daarvan, maar zo'n 360/720, dat doe je dan omdat? Je dan extra xp krijgt? Was gister ook online, hoor ik zo'n engels blaag de hele tijd schreeuwen dat ie er eentje had, maar hij stond wel op 3-14 en we krijgen echt aan de klote.

Wat is er trouwens met de GoT clan op ps3 gebeurd? Mensen iets minder verslaafd aan het worden?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
delaitinho schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:27:
ach, gewoon zware noobs waar die tegen speelt. Kom op zeg.

Maar goed, wel leuk als je er een dik filmpje van hebt gemaakt.
Over dat quickscoping/noscoping: het is wel geil als je sommige compilaties ziet daarvan, maar zo'n 360/720, dat doe je dan omdat? Je dan extra xp krijgt? Was gister ook online, hoor ik zo'n engels blaag de hele tijd schreeuwen dat ie er eentje had, maar hij stond wel op 3-14 en we krijgen echt aan de klote.

Wat is er trouwens met de GoT clan op ps3 gebeurd? Mensen iets minder verslaafd aan het worden?;)
Ik ben nog steeds even verslaafd :d ik kan alleen niet altijd mee doen met de GoT potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:56:
Heb ook de sensitvity opgebouwd. Begon gewoon normaal en nu zit ik op 8. Werkt gewoon goed op korte en lange afstanden. Het is vooral wennen.
Klopt, in COD4 had ik eerst een K/D ratio van 1.12, deze dropte toen naar 0.96 door al het trainen (stuk of 20 potjes) maar hierna ging hij erg snel weer omhoog naar 1.20 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:59:
[...]

kan je voor noscopen eigenlijk niet gewoon een klein rood bolletje in het midden van je tv plakken? Ik kende iemand die dat bij bf1942 op de pc deed als ik me niet vergis.

De theorie hierachter is uiteraard dat het crosshair altijd in het midden van je scherm staat.

Ik kan het mis hebben so let me know :) (ik doe niet aan noscopen, heb het nog nooit geprobeert)
Dat werkt niet, omdat de kogels blijkbaar niet recht 'vliegen', heb het een keer ergens gelezen. :)

En @ delaitinho, je hebt helemaal niets aan een 360/720... is puur voor de show, het is me nog nooit gelukt trouwens. :+ Maar ja, speel ook op de PC en dus geen auto aim.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:22:
[...]

Dat werkt niet, omdat de kogels blijkbaar niet recht 'vliegen', heb het een keer ergens gelezen. :)

En @ delaitinho, je hebt helemaal niets aan een 360/720... is puur voor de show, het is me nog nooit gelukt trouwens. :+ Maar ja, speel ook op de PC en dus geen auto aim.
En wat heb je eraan?
Zoiets kan mij echt niet boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:37:
[...]

En wat heb je eraan?
Zoiets kan mij echt niet boeien
Blijkbaar dus wel,want anders reageer je niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:44:
[...]

Blijkbaar dus wel,want anders reageer je niet zo :P
Hoe bedoel je?
Leg mij maar is uit wat je eraan heb
mij kan het niet boeien omdat het me niet interesseert ik heb het zelfs nog nooit geprobeerd

[ Voor 6% gewijzigd door chimera2 op 07-04-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:22:
[...]

Je bedoel in MW2 of in het echt? In het echt gaan de kogels inderdaad niet recht (schijnt iets met zwaartekracht te maken te hebben :+ ) Maar in MW2 volgens mij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

PWM schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:47:
[...]

Je bedoel in MW2 of in het echt? In het echt gaan de kogels inderdaad niet recht (schijnt iets met zwaartekracht te maken te hebben :+ ) Maar in MW2 volgens mij wel gewoon.
Niet alleen dat... Luchtdrukverschil, wind etc etc. Dit kan allemaal oorzaak zijn voor het niet recht vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Die sensitivity, daar had ik nog helemaal niet naar gekeken. Staat bij mij op standaard (xbox) en ik heb bijna elk potje wel dat ik een bocht om kom rennen en een tegenstander van de andere kant komt aanrennen. Op het moment dat we elkaar zien, gaat het wapen richting het gezicht om te aimen down the sight en delf ik altijd het onderspit omdat ik niet eens aan aimen toe kom. Die ander kan dus sneller aimen omdat hij zn sensetivity hoger heeft staan. Ik ga dat vanavond eens verhogen en kijken of dat een beetje helpt.

En van die auto-aim op de console heb ik nog vrij weinig gemerkt. Weet niet of het voornamelijk pc spelers zijn die daar telkens naar refereren, maar ik die auto-aim is zo goed als te verwaarlozen als die er uberhaupt wel is. In de single player is die overduidelijk aanwezig en werkt het wel lekker, maar in de multiplayer kom ik het niet tegen, tenzij die alleen voor sniperrifles geldt....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net een G36 montage van CoD 4 te kijken, en ik vind het toch wel jammer dat die gun niet in MW2 zit. Die reload animation maakt 'm al de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:13:
Ik zit net een G36 montage van CoD 4 te kijken, en ik vind het toch wel jammer dat die gun niet in MW2 zit. Die reload animation maakt 'm al de moeite waard.
Tjah.. dit snap ik ook niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De auto-aim is wel degelijk aanwezig, maar als je gewoon druk aan het spelen bent valt het niet op, omdat je denkt dat je het zelf deed. Maar soms valt het wel heel erg op (meestal als het je tegenwerkt). Als je merkt dat je crosshair bijvoorbeeld opeens iets naar links begint te trekken, dan zou ik maar eens gaan schieten, want dan ligt er misschien iemand in het gras (heb ik al meerdere keren gehad, dat de auto-aim me 'vertelde' dat er iemand lag, had hem echt niet gezien).

Ook gaat het vaak mis als er meerdere mensen naast elkaar staan. Stel dat er twee vijanden voor je staan en je richt op de linker. Dan net als je wil schieten besluit de rechter weg te lopen. Je crosshair zal dan soms hem volgen, waardoor je dus precies tussen hen in schiet en niemand raakt. Ook dat heb ik al meerdere keren mee gemaakt, en op zo'n moment vervloek je de auto-aim echt.

Ik weet niet of je het kunt uitzetten, maar ik weet zeker dat je het zult missen...

En die 360/720's zijn geloof ik zodat de auto-aim beter werkt. Als je namelijk snel beweegt met je crosshair dan helpt de auto-aim je door die beweging net even te vertragen als je over je vijand heen gaat. Als je dan goed timed en op het ongeveer schiet, dan zul je vaker raken dan als je gewoon omlaag springt en probeert te schieten. Natuurlijk is het ook voor de show, ik vind het altijd wel epic als iemand een 360 one hit KO maakt in de game winning kill.
Zelfde geldt trouwens voor knife throwing kills, ook daar helpt de auto-aim je als je snel rond draait.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:13:
Ik voel een nieuwe DLC aankomen :p
Net zoals de nieuwe maps, die uiteindelijk toch al op de disc bleken te staan, stonden er ook andere geweren zoals de G3 en G36 in de files ofzo... Toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:51
Lees net op steam dat er een free weekend is voor COD MW2. Oftewel, iedereen die het nog niet heeft, kan het gratis een weekendje spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
NickThissen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:45:
[...]

Knap als je zo'n hoge killstreak haalt, maar om nou te zeggen dat het 'natuurlijk' veel beter kan? Dat slaat nergens op. Veel hoger zul je niet halen, tenzij je in Domination gaat zitten en puur en alleen voor de kills gaat. In elke vorm van deathmatch is het potje al lang voorbij als jij 94 kills hebt, en in elke andere gamemode alleen voor de kills gaan is zeer irritant :(
Nee bedoelde niet die streak, daarmee heb ik 26 kills en speel alleen FFA
de streak van 94 is dat je iedere pot in de top 2/3 moet eindigen en elke 3 x moet winnen dacht ik, vriend van mij zit nu al rond de 150 potjes. Vrij makkelijk te halen, 3e worden is niet heel moeilijk tijdens FFA op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
ZO juist maar de beslissing genomen na weer eens "weg geblazen" te zijn in 2 min tijd.
Ik zeg niet dat het een hacker is maar zulke extreem goede spelers is het voor mensen die buiten hun pc ook nog een leven hebben echt niet leuk meer op effe een potje te doen.

Dus BFBC 2 bij deze bestelt.

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Freezerator schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:38:
Lees net op steam dat er een free weekend is voor COD MW2. Oftewel, iedereen die het nog niet heeft, kan het gratis een weekendje spelen :)
Waarschijnlijk veel hackers dan -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

BroederM schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:04:
ZO juist maar de beslissing genomen na weer eens "weg geblazen" te zijn in 2 min tijd.
Ik zeg niet dat het een hacker is maar zulke extreem goede spelers is het voor mensen die buiten hun pc ook nog een leven hebben echt niet leuk meer op effe een potje te doen.

Dus BFBC 2 bij deze bestelt.
Valt ook wel mee :P, het kost mij weinig moeite om op de Xbox-360 een 30-10 potje te maken op FFA.. En ik speel hooguit 2 uurtjes per dag.

Op de PC ben ik wat minder (ben na 2 jaar consoles gewoon aan een controller gewend :S), maar ik wil best geloven dat er daar ook mensen zoals mij bij zitten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:53
Wow, gaaf. Ik zat net weer in een gehackte server of hoe je het wil noemen en we speelden Global Thermal Nuclear War. Heb gelukkig filmpje van kunnen maken:

Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/272b84-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/272b82-4.jpg
Was wel coole mode en dit zit toch als het goed is ook in de DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Mijn filmpje een pagina terug is dus op de PC en dus zonder auto-aim, het is dus zeker mogelijk om gewoon te quickscopen maar zeker niet zo consistent als op de consoles, zal idd wel te maken hebben met de auto-aim daarvan.
tommm. schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:59:
[...]

Ik kan het mis hebben so let me know (ik doe niet aan noscopen, heb het nog nooit geprobeert)
Dat werkt niet, zonder in te zoomen gaat de kogel puur random ergens heen op je scherm. Het hele idee van quickscopen is dus dat je zo kort inzoomed, waardoor de kogel toch naar het midden van je scherm gaat (je crosshair) en daardoor raak is (eventueel na een flick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomx schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:18:
Dat werkt niet, zonder in te zoomen gaat de kogel puur random ergens heen op je scherm. Het hele idee van quickscopen is dus dat je zo kort inzoomed, waardoor de kogel toch naar het midden van je scherm gaat (je crosshair) en daardoor raak is (eventueel na een flick).
op een filmpje op 1 van vorige pg's was er nogthans een tutorial om te no-scopen, waar er in het begin wel degelijk helemaal niet werd ingezoomed. Hij stond wel gewoon stil en bewoog zijn crosshair beetje bij beetje totdat hij de vijand in het midden van zijn vizier had. Wss werkt het idd niet als je een beetje beweegt, maar het lijkt mij dus ook niet zo dat de kogel random wegknalt als je niet inzoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:06
Moet even een grote frustratie van MW2 kwijt...

En dat is tactical insertion...heb nog nooit een feature gezien van een spel wat zo misbruikt wordt om te cheaten...Leuk tegen over elkaar gaan liggen en dmv tactical insertion de 1 zijn kop 100x doorboren om maar een zo hoog mogelijke killstreak te krijgen (het zogenaamde boosten)...errugg leuk...

Nou komt het denk ik ook doordat ik voornamelijk ffa speel (ben niet zo van de objectives) en volgens mij komt dit daar het meest voor...

Meestal gooi ik wel leuk een semtex erheen en heb dan een dubbelkill (soms zelfs triple), maar hetlijkt de afgelopen dagen op de xbox wel alsof in elk potje twee van die gasten zitten..

sorry hoor, moest het ff kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Dirkweggeman schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:03:

En dat is tactical insertion...heb nog nooit een feature gezien van een spel wat zo misbruikt wordt om te cheaten...Leuk tegen over elkaar gaan liggen en dmv tactical insertion de 1 zijn kop 100x doorboren om maar een zo hoog mogelijke killstreak te krijgen (het zogenaamde boosten)...errugg leuk...

Nou komt het denk ik ook doordat ik voornamelijk ffa speel (ben niet zo van de objectives) en volgens mij komt dit daar het meest voor...

Meestal gooi ik wel leuk een semtex erheen en heb dan een dubbelkill (soms zelfs triple), maar hetlijkt de afgelopen dagen op de xbox wel alsof in elk potje twee van die gasten zitten..

Ik ben toevallig vandaag voor het eerst 2 Nukeboosters in TDM tegengekomen. Afknallen, achter de insertion campen en je hebt weer een gratis kill. Heerlijk!

Maar TDM kom op... Ik had een UAV op, en ineens zie ik een rood stipje naast een groen driehoekje op de radar. En ik denk bij mezelf, waarom gaat er niemand dood?

Toen ben ik erin geslopen, mes door de ene heen. Wachten op de respawn en een mes erdoorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:57
Dirkweggeman schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:03:

Same here, mateloos irritant.

Wat overigens wel lachen is, is die lui opjagen. Na een of twee keer hun streak te onderbreken verlaten ze vaak de match. Weet ondertussen op de meeste maps de boost plekken wel te vinden en je hoort het gelijk als je in de buurt bent.

Wel zo'n beetje de enige ellende die ik nog tegenkom op de x360. Voor de rest werkt het imo ondertussen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje, wat denken jullie hiervan: http://www.youtube.com/watch?v=vMTONIpYZVM

Hacker of niet? Ik twijfel zelf een beetje omdat ik een paar keer heb getaped op killcam, dat dacht ik tenminste, en een 3 tal waren helaas een total fail. Ik tapte alles om de killcam heen :)

Zijn verklaring vind ik nogal merkwaardig omdat de UAV sowieso niet een exacte positiebepaling geeft en dat verhaal van zijn vriend naar mijn idee nogal erg onwaarschijnlijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 07-04-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:49:
[...]

op een filmpje op 1 van vorige pg's was er nogthans een tutorial om te no-scopen, waar er in het begin wel degelijk helemaal niet werd ingezoomed. Hij stond wel gewoon stil en bewoog zijn crosshair beetje bij beetje totdat hij de vijand in het midden van zijn vizier had. Wss werkt het idd niet als je een beetje beweegt, maar het lijkt mij dus ook niet zo dat de kogel random wegknalt als je niet inzoomed.
ok correctie, je kogel gaat ergens random in de grote 'crosshair' als je niet ingezoomed bent met een sniper (de vier korte lijntjes/puntjes in de vorm van een kruis, die ook wijder wordt wanneer je begint te bewegen) :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

de uav geeft toch best wel een exacte positiebepaling hoor! ik ben vaker voor hacker uitgemaakt omdat ik zat te wachten op mijn carepackage en ik via de uav een enemy aan zag komen (van om de hoek) en deze meteen afmaakte.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De UAV is exact, maar je kan natuurlijk alleen zien tot de rand van je minimap. Daar buiten kun je alleen de richting waarin de vijand zit zien, maar niet hoe ver hij zit. Ik vind de video niet overtuigend, maar wel erg verdacht. Zijn verhaal van de UAV klopt niet helemaal, want zo ver kun je niet op de minimap kijken. Misschien was hij op de gok aan het schieten? Wees eerlijk, je gaat wel tot 3 keer toe (misschien meer buiten de video om) precies naar dezelfde plek toe. Dan zou ik ook lekker op de dakje blijven zitten en af en toe op de gok schieten hoor. Maar wel verdacht dat hij dan met een smoesje over UAV komt...

Daarbij moet ik zeggen dat het er wel erg raar uit ziet hoe jij dood gaat. Je crosshair vliegt alle kanten op... Is dat omdat je geraakt wordt? Waarom zie ik geen kogels vliegen dan en geen bloed? Of kun je dat allemaal uitzetten op de PC?
EDIT, nee want daarna zie je toch duidelijk bloed... Wat zijn dat voor spastische bewegingen? :p

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 07-04-2010 22:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06-2024
reemprive schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:34:
Even een vraagje, wat denken jullie hiervan: http://www.youtube.com/watch?v=vMTONIpYZVM

Hacker of niet? Ik twijfel zelf een beetje omdat ik een paar keer heb getaped op killcam, dat dacht ik tenminste, en een 3 tal waren helaas een total fail. Ik tapte alles om de killcam heen :)

Zijn verklaring vind ik nogal merkwaardig omdat de UAV sowieso niet een exacte positiebepaling geeft en dat verhaal van zijn vriend naar mijn idee nogal erg onwaarschijnlijk is.
ik denk niet dat het een hacker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:06
bongholio schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:29:
[...]

Same here, mateloos irritant.

Wat overigens wel lachen is, is die lui opjagen. Na een of twee keer hun streak te onderbreken verlaten ze vaak de match. Weet ondertussen op de meeste maps de boost plekken wel te vinden en je hoort het gelijk als je in de buurt bent.

Wel zo'n beetje de enige ellende die ik nog tegenkom op de x360. Voor de rest werkt het imo ondertussen prima.
Weet inderdaad ook alle boost plekken wel te vinden,en ze verlaten inderdaad vaak de match (uitgezonderd een paar figuren die schijnbaar niet na kunnen denken). Het geluid is inderdaad een dead give away, en ook als je ziet dat steeds dezelfde persoon gekilled wordt, door een ander...kan het dan ook niet helpen om op zoek te gaan...

Is overigens inderdaad ook enige "cheat" die ik tegenkom op de xdoos...

Normaal heb ik er ook niet zoveel problemen mee, maar als het (zoals de afgelopen dagen) elk potje gebeurt gaat het me wel irriteren...

verder vind ik het overigens een geweldig spel (waar ik wel een haat liefde verhouding mee heb...)

[ Voor 0% gewijzigd door Dirkweggeman op 07-04-2010 23:58 . Reden: nederlands is moeilijk... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Net voor het eerst eens quickscoping zitten proberen. Gaat nog best lekker. Ik kan tot nu toe zeggen: het is makkelijker dan het lijkt. De auto-aim helpt je echt... Haalde net 20-15, best een goeie score voor het eerst. Normaal met sniper sta ik dik in het rood, en veel minder kills (zeg 10-20 ofzo).

Trouwens leuke plek voor een claymore gevonden in afghan: onder aan die hoge rots waar altijd snipers liggen, op die matrassen. Mensen springen daar heel vaak omlaag omdat je door die matrassen niet dood gaat. Nu leg ik daar standaard een claymore neer als ik er langs loop, zeer bevredigend om iemand daarmee te krijgen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

NickThissen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:55:
De UAV is exact, maar je kan natuurlijk alleen zien tot de rand van je minimap. Daar buiten kun je alleen de richting waarin de vijand zit zien, maar niet hoe ver hij zit.
Je kan (op de pc) toch gewoon ESC drukken en dan krijg je de volledige map te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
@NickThissen: dat is goeie, die ga ik onthouden.

Meestal geen last van cheaters, maar vandaag toch eentje op wasteland. Eerst leek het nog een erg skillvolle sniper, nog een paar keer ns enzo. Maar toen werd het op de killcam al wel erg iritant om te zien dat hij altijd al wist waar je ging komen. Nouja zou kunnen.

Toen kwam de chopper gunner. Ik meteen switchen naar cold-blooded class, maar 5x achter elkaar dood gemaakt en elke keer kon ik mezelf niet zien op de killcam (stond ook niet dicht bij anderen). Nuke, en toen ben ik maar gequit.

Laatst ook op een server gekomen waar een soort van speedhack op zat...

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Fastman schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:14:
[...]

Je kan (op de pc) toch gewoon ESC drukken en dan krijg je de volledige map te zien.
Idd maar veel mensen schijnen dat niet te weten..

Net als dat je bij Hardcore op esp, ook je uav kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

moet je nou betalen voor de DLC op de PC ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:45

g0tanks

Moderator CSA

Fan-made Modern Warfare 2 film voor maar $209,42. :D

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

angienl schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:08:
Ja & Dat filmpje hierboven is echt meeterlijk ^.^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fastman schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:14:
[...]

Ja (op de console ook), maar toch niet terwijl je aan het lopen en schieten bent? :p Daarmee kun je niet precies zien wanneer iemand het hoekje om komt op zo'n grote afstand, terwijl je ook nog eens aan het mikken bent en klaar staat om te schieten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

angienl schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:08:
Ja tuurlijk, alle mogelijkheden om geld te verdienen moeten worden gebruikt. Het zal me niet verbazen al moeten we over 2 jaar 50 euro neerleggen voor een patch. }:|

@ Hierboven,
dat filmpje is echt stoer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een tijdje terug heb ik de challenge gehaald waarbij je met 1 kogel 2 of meerdere mensen moet omleggen.
Ik richt op één en toevallig loopt er nog een tweede achter en hoppa, die was in de pocket.

Één dag later zoom ik met mijn WA2000 in op één persoon en terwijl ik hem door zijn kop knal zie ik dat ik twee headshots had gemaakt. Zoder dat ik het heb zien gebeuren stond er achter hem nog iemand die ik ook door zijn kop heb geknald.

Heerlijk als dit soort challenges per ongeluk worden gehaald. Zo heb ik ook bij stom toeval de challenge gehaald waarbij je binnen 20 seconden alle killstreakawards moet halen (heb ze zelfs ook gebruikt in die tijd). :P

Dit heb ik gehaald door in Afghan één kant op te lopen en ik een heel team van tegenstanders tegenkwam. Semtexje die kant op en een magazijn van de M16 leegschieten was genoeg. :+

-----------------------

Laatst was ik op een LAN-party waarbij ik behoorlijk wat commentaar heb gehad op mijn speelstijl. Ik bleef teveel bij dezelfde wapens plakken waardoor ik niet zoveel XP kreeg. Tja, ik ben niet zo'n XP-hunter maar op advies ben ik nu bezig om alle wapens klaar te spelen en inderdaad, het stijgen gaat nu lekker. :)

Zodra ik dit project af heb dan ga ik in prestige (kan tegen die tijd wel) en houd ik het lekker bij mijn vaste setje.

Mijn favo wapens zijn:

Famas
M16
WA2000
M9
Raffica
Stinger

Perks maken mij niet zoveel uit aangezien ik hier regelmatig in wissel. Het is maar net hoe mijn speelstijl is en wat ik wil doen. De wapens liggen over het algemeen wel vast. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga dat filmpje eraf halen, het bewijs is te onduidelijk en ik geef hem maar het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Over hackers gesproken, iemand dit al meegemaakt?

http://www.youtube.com/watch?v=TlMKl_Of61M&NR=1

http://www.youtube.com/wa...Y13XTKQok&feature=related

Mensen worden gewoon door iemand anders bestuurd! WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat zijn wel WTF momenten!

Ik hoop zoiets nooit tegen te komen want dat is echt te lam voor woorden.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ach, niks speciaal, enkel mogelijk als je de host bent vermoed ik.
Vroeger kon je de server ook hacken/modden en dubbel zoveel leven geven, gravity aanzetten, players teleporten, enz. Maar nu breng je de server naar de clientside, dus kan die dat allemaal doen.

In de meeste Quake3 engine games kun je ook cvars etc zetten in de config van de speler. Dus op sommige servers stond een mod die dat toeliet. Zo kon de naam van een speler door een admin gewijzigd worden.

Wat minder leuk was, was een volledige rebind van je keys: jij komt op de server, de admin (of iemand met rcon toegang) vindt jou niet leuk: unbind all keys.

Daar sta je dan, je volledige config weg :) Dus dit vind ik nogal meevallen eerlijk gezegd.

[ Voor 47% gewijzigd door ? ? op 08-04-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bazs2000 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:37:
Een tijdje terug heb ik de challenge gehaald waarbij je met 1 kogel 2 of meerdere mensen moet omleggen.
Ik richt op één en toevallig loopt er nog een tweede achter en hoppa, die was in de pocket.

Één dag later zoom ik met mijn WA2000 in op één persoon en terwijl ik hem door zijn kop knal zie ik dat ik twee headshots had gemaakt. Zoder dat ik het heb zien gebeuren stond er achter hem nog iemand die ik ook door zijn kop heb geknald.
Die challenge heb ik al 2x per ongeluk gehaald bij een vriend van me. Stond lekker te snipen, mooie headshot, bleek er dus nog eentje achter te staan.

Nu nog zelf de challenge halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Bij Highrise haal je die challenge heel makkelijk. Ik heb daar al eens met een Intervention een Quad-headshot gemaakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Djmaddox schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:47:
Bij Highrise haal je die challenge heel makkelijk. Ik heb daar al eens met een Intervention een Quad-headshot gemaakt. :D
Ja lekker in het begin van de match direct uit het raam naar de andere kant toe schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:07:

Toevallig weer iemand van BMF. Die hacken bij het leven volgens mij of het is weer Denny Crane met een andere naam. Dit zijn hacks waar je voor moet betalen. -O-

En volgens mij zijn het Nederlanders. :X
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C8gwhCmf6Rc]

[ Voor 11% gewijzigd door Mystic_Jack op 08-04-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb all pro title gehaald met mijn spass...kwammen net 2 gasten uit een hoek en ik schrok dus schiet boem 2x headshot:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best wel tevreden op mijn PS3, ik heb MW2 sinds de release al en speel dagelijks 2 uurtjes MW2 maar ben nog nooit een cheater tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:46:
[...]

Toevallig weer iemand van BMF. Die hacken bij het leven volgens mij of het is weer Denny Crane met een andere naam. Dit zijn hacks waar je voor moet betalen. -O-

En volgens mij zijn het Nederlanders. :X
[video]
Er zitten wel een paar kills bij waarvan je denk Huh? :P
Maar ook gewoon heel veel kills waarvan de tegenstander gewoon recht naar hun toe lopen en helemaal niet opletten.
Dus ik vind het persoonlijk een twijfelgeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:54:
[...]

Maar ook gewoon heel veel kills waarvan de tegenstander gewoon recht naar hun toe lopen en helemaal niet opletten.
Dit is sarcastisch neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:54:
[...]

Ja, die spelers zijn gewoon slecht net als onderstaand twijfelgeval.

http://www.youtube.com/watch?v=l3dQ3O7qXX4

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:53:
Ik ben best wel tevreden op mijn PS3, ik heb MW2 sinds de release al en speel dagelijks 2 uurtjes MW2 maar ben nog nooit een cheater tegen gekomen.
Wat noem je een cheater? nukeboosters:P? of vliegende spelers? want de laatste kan niet op de PS3 :z

EDIT: welkom, het was je eerste bericht :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:21:
[...]

Ja, die spelers zijn gewoon slecht net als onderstaand twijfelgeval.

http://www.youtube.com/watch?v=l3dQ3O7qXX4

:D
Oke, Ik neem mijn woorden terug na dit filmpje. :D Zo dan.dan word je toch helemaal psychisch als je daartegen speelt "dood gaat"
Nee maar over dat andere filmpje er zitten gewoon echt een paar momenten in waarvan ik dacht..
Het is wel vreemd. maar die tegenstanders lopen ook wel als een kip zonder kop rond.
Maar het is cheaten ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:23:
[...]

Wat noem je een cheater? nukeboosters:P? of vliegende spelers? want de laatste kan niet op de PS3 :z

EDIT: welkom, het was je eerste bericht :)
Haha dankje :9

Nee nukeboosters noem ik niet echt cheaters, net als mensen die allemaal maar launchers gebruiken of alleen maar knifen.

Ik bedoel echt vliegende spelers, aimbot, infinit ammo/health/AC130.

Zulke dingen eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Modern Warfare: Frozen Crossing (A Modern Warfare Tribute)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Repost, maar nog steeds even vet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste potje als quickscoper gespeeld.
10/9 eindresultaat.op quary.
Is dat goed of.juist slecht haha

2de potje 1/10 :| |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik nu MW2 gratis kan uitproberen via Steam (free weekend), zou ik graag willen weten of mijn laptopje het spel redelijk kan draaien (24+ fps, lage settings maakt mij niet uit).

Hardware: Core 2 Duo T5550 @ 1.83 GHz, 3 GB ram, GeForce 8400M GS. Zoals eerder gezegd, het maakt mij niet uit dat ik hem op lage res/graphics moet zetten, wil gewoon de gameplay proeven.

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt het gratis proberen... Probeer het dan gewoon? :p Dan merk je het vanzelf wel of hij het doet of niet.

Kan hij al gespeeld worden dan? Ik heb em vanmorgen wel 'gepreload', maar hoe kan ik em nu spelen? Ik ga het ook eens op de PC proberen, altijd MW1 op de pc gespeeld en nu MW2 op de xbox.. Ben eens benieuwd of ik wel een nuke kan halen op de pc :p

[ Voor 53% gewijzigd door NickThissen op 08-04-2010 16:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-03-2020
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:29:
Aangezien ik nu MW2 gratis kan uitproberen via Steam (free weekend), zou ik graag willen weten of mijn laptopje het spel redelijk kan draaien (24+ fps, lage settings maakt mij niet uit).

Hardware: Core 2 Duo T5550 @ 1.83 GHz, 3 GB ram, GeForce 8400M GS. Zoals eerder gezegd, het maakt mij niet uit dat ik hem op lage res/graphics moet zetten, wil gewoon de gameplay proeven.

Bij voorbaat dank :)
Hij zal het wel doen op low settings (Y) veel geluk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Dj-sannieboy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:49:
[...]

Ja lekker in het begin van de match direct uit het raam naar de andere kant toe schieten :+
:D Daar heb ik dus in het begin wel eens een harrier gehaald door alleen daar doorheen te schieten.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:47
die coño's van BMF hebben MW2 niet nodig om te cheaten zo te zien..

http://www.gamefaqs.com/b...ard=959290&topic=52965169

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
PacinoAllstars schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:07:

_O-

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Die gast is geloof ik nederlands, want in ditfilmpje zie ik hem nederlands tiepen op het eind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

hackers in MW2 is geen verassing hoor. Als je een game zo uit gaat melken en zo populair wilt maken. dan heb je altijd wel gastjes die cheaten.
Voordeel van TF2. mensen klagen om de cartoon stijl, waardoor er minder cheaters/hackers zijn.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik zat net in een hacked 'server'... _O-

ff met iets zoeken om alle footage aan elkaar te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:06
Zijn er ook PC-spelers hier die het opgevallen is dat er vandaag wel errug veel cheaters online waren? Ik zat vanmiddag rond een uurtje of 2 tot 5 te spelen en ik ben werkelijk waar 6 cheaters tegen gekomen! WH+Aimbot. Het gebeurd af en toe dat er een cheater tussenzit, maar 6 in 3 uurtjes? Nog meer mensen last ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
:9

net even 2 matches gedaan

ump45 + stinger
marathon
cold blooded
commando

24/2

wa200+FMJ+ACOG
pp2000
bling
stopping power
commando
26/3

_/-\o_

edit: die pp2000 is echt een topwapen als je extended mags hebt

[ Voor 19% gewijzigd door centenbakkie op 08-04-2010 20:01 ]

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe kan je een spel spelen, waarbij je bij elke kill, eerst wil kijken of hij wel legit was 8)7 Zou het nog geen 5 minuten op die manier willen spelen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.