Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

PacinoAllstars schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:21:
[...]

Ja, die spelers zijn gewoon slecht net als onderstaand twijfelgeval.

http://www.youtube.com/watch?v=l3dQ3O7qXX4

:D
Hmm, twijfelgevalletje, hij is gewoon snel met aimen. :+

Ik snap niet dat mensen dan door blijven spelen in zo'n ronde. Had allang eruit gestapt met zo'n halve zool.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Larrs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:46:
[...]

Toevallig weer iemand van BMF. Die hacken bij het leven volgens mij of het is weer Denny Crane met een andere naam. Dit zijn hacks waar je voor moet betalen. -O-

En volgens mij zijn het Nederlanders. :X
[video]
Heel veel hackers zijn nederlanders :') triest maar waar. Heb meerdere FPS gespeeld en vaak waren het nederlanders (7 van de 10) . Ook allemaal nederlandse gebruikersnamen enzo dus viel ook niet op ofzo.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Heeft vrij weinig te maken met het feit dat veel hackers nederlands zijn, maar veel meer met het feit dat je gewoon vaker met nederlanders in een server zit dan met mensen uit china... Is toch logisch? Als de host in nederland zit heb jij een veel betere ping dan als de host in china zit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:49:
Heeft vrij weinig te maken met het feit dat veel hackers nederlands zijn, maar veel meer met het feit dat je gewoon vaker met nederlanders in een server zit dan met mensen uit china... Is toch logisch? Als de host in nederland zit heb jij een veel betere ping dan als de host in china zit.
Daar heb je gelijk in. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gewoon een killstreak van 34 gehaald.(ik weet het,9 van de 10 mensen hebben er meer hier)
Maar ik deed het quickscopend met men intervention.(vandaag geleerd en vind het nu al geniaal haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 14-08 21:46
NickThissen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:49:
Heeft vrij weinig te maken met het feit dat veel hackers nederlands zijn, maar veel meer met het feit dat je gewoon vaker met nederlanders in een server zit dan met mensen uit china... Is toch logisch?
Ik heb ook genoeg spellen gespeeld waar je zelf de server kon kiezen , bijv een aziatische server / amerikaanse enz en daar waren de hackers ook meestal nederlands. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0elite schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:19:
[...]

Ik heb ook genoeg spellen gespeeld waar je zelf de server kon kiezen , bijv een aziatische server / amerikaanse enz en daar waren de hackers ook meestal nederlands. :X
Nederland word steeds slimmer, Het LOI :P
Maar ik speel als een quickscoper,heb een class aangemaakt maar wil wel weten wat jullie ervan vinden.

Primairy weapon=Intervention Acog(Op Wasteland,Derail,Highrise gebruik ik thermal)
Secondary weapon=Stinger (Omdat ik gewoon al die dingen uit de lucht wil hebben :P )
Perk1=Sleight of hand.
Perk2=Cold Blooded
Perk3=Steady Aim (Als ik thermal gebruik schakel ik over naar Ninja)
Killstreak=Harrier,Pavelow,Emp. (waarom de Emp? Omdat ik het leuk vind als dat man hoort schreeuwen in de game THE ENEMY HAS EMP. en heb die challenge nog niet :| )
Deathstreak:Martydom

Equipment1:Claymore
Equipment2:Stun Grenade

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:46
Vandaag even met de console unlocker wat private matches gespeeld.
Lowgrav, super sprint, unlimited ammo géweldig, jammer dat het illegaal is want voor private matches is het echt een heel leuk iets.

Ik merkte vandaag helaas wel veel meer hackers dan normaal, gelukkig kunnen bannen met de console toen ik host was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een fix om xfire + MW2 te kunnen draaien? met die combinatie crashed ie namelijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Volgens de twitter van Robert Bowling komen de nieuwe maps op 4 mei voor de PC! Ben benieuwd of we moeten betalen ;)

"The Modern Warfare 2 Stimulus Package DLC will hit PS3 in North America on May 4th, everywhere else May 5th. PC gets it worldwide on May 4th"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LifeTecH schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:19:
Volgens de twitter van Robert Bowling komen de nieuwe maps op 4 mei voor de PC! Ben benieuwd of we moeten betalen ;)
Reken daar maar op.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Gisteren lekker zitten pwnen met Capture The Fag Flag :P

Ik weet niet of het gewoon toevallig lekker ging of dat ik eindelijk een lekkere setup heb gevonden:
Primary M16A4 met ACOG en Heartbeat detector
Secondary Ranger Akimbo met FMJ

Perk 1: Lightweight Pro
Perk 2: Bling Pro
Perk 3: Ninja Pro

(snel, stealthy, goed bewapend)

Als er wat in de lucht hangt selecteer ik alvast een tweede class met een Stinger en Coldblooded, zodat mocht ik helaas komen te overlijden, ik wel gelijk daarna de lucht schoon kan vegen.

Word ook steeds beter met het goede ouwe mesje. Dacht eerst pas aan knifen toen ik al dood op de grond lag, nu gaat het bijna automagisch.
Hmja, het wordt wel wat met * Murphy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:38

D4NG3R

kiwi

:)

NickThissen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:45:
Je kunt het gratis proberen... Probeer het dan gewoon? :p Dan merk je het vanzelf wel of hij het doet of niet.

Kan hij al gespeeld worden dan? Ik heb em vanmorgen wel 'gepreload', maar hoe kan ik em nu spelen? Ik ga het ook eens op de PC proberen, altijd MW1 op de pc gespeeld en nu MW2 op de xbox.. Ben eens benieuwd of ik wel een nuke kan halen op de pc :p
Je kan hem spelen zodra het "Free Weekend" van start is gegaan.

het is een beetje als een spel pre-orderen op steam.. je kan hem een aantal dagen van te voren downloaden, maar pas op de dag dat hij uitkomt kan je hem vanaf minuut 1 spelen!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

LifeTecH schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:19:

"The Modern Warfare 2 Stimulus Package DLC will hit PS3 in North America on May 4th, everywhere else May 5th. PC gets it worldwide on May 4th"
Waarom zit daar nou een dag tussen op de PS3 :?

Er waren problemen op de 360, maar die werden veroorzaakt door een foutje. Het mappack werd eerder online gezet dan de update die nodig was voor het spelen, waardoor het mis ging.

Op het gebied van bandbreedte mag ik hopen dat Sony zijn zaken wel zo voor elkaar heeft dat een stuk DLC niet gefasseerd zou moeten worden uitgebracht :?

Ik had ze overigens de 30e verwacht, maar het wordt dus een weekje later. Nouja, de maps zijn in ieder geval, imho, heerlijk om te spelen. Heb al tientallen potjes alleen op de nieuwe maps gedaan. Of je het 12,- waard vindt.....

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Heren ik begrijp dat DLC map packs dit weekend vrij speelbaar zijn.. waar kan ik deze vandaan halen? kan iemand mij dat vertellen? voor de PC uitteraard 8)

[ Voor 9% gewijzigd door MelodyDeluxe op 09-04-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Murphy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:10:
Gisteren lekker zitten pwnen met Capture The Fag Flag :P

Ik weet niet of het gewoon toevallig lekker ging of dat ik eindelijk een lekkere setup heb gevonden:
Primary M16A4 met ACOG en Heartbeat detector
Secondary Ranger Akimbo met FMJ

Perk 1: Lightweight Pro
Perk 2: Bling Pro
Perk 3: Ninja Pro

(snel, stealthy, goed bewapend)
op de ninja pro na, wat is hier stealthy aan, haal dan die irritante ACOG scope er vanaf en zet er een demper op.

laatst trouwens even de challenge did you see that? gehaald door eerst even om te rennen zat er 1 beetje de verkeerde kant op te kijken dus richt rustig op hem, gooi eerst een flash (op me zelf :) ) en gooi me mesje, Tada :D

@hierboven,

MW2 zelf is dit weekend vrij speelbaar niet al de DLC.
was het maar zo.

[ Voor 20% gewijzigd door CorVus op 09-04-2010 11:55 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

thompie1 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:34:
[...]

op de ninja pro na, wat is hier stealthy aan, haal dan die irritante ACOG scope er vanaf en zet er een demper op.
Met Ninja pro loop je ook stil. Geen voetstappen. ACOG is wel lekker op de M16 met z'n 3-round-burst.
met demper heb ik alle challenges al gehaald, nu is het de beurt aan de ACOG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Vandaag wordt ook duidelijk dat de multiplayer modus van Call of Duty: Modern Warfare 2 dit weekend gratis te spelen zal zijn via Steam. Dit Free Weekend van Steam begint vandaag en zal doorlopen tot zondagavond. De multiplayer van Modern Warfare 2 zal voor iedere pc gamer toegankelijk zijn.

http://store.steampowered.com/news/3674/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Dat wordt dus even XP scoren dit weekend, met allemaal mensen die het voor het eerst spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Odysseus253 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:29:
Dat wordt dus even XP scoren dit weekend, met allemaal mensen die het voor het eerst spelen!
Dat was mijn gedachte ook maar toen kwam het besef dat het voor pc is en ik speel op de PS3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Odysseus253 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:29:
Dat dacht ik ook :P Tot ik zojuist in een potje compleet ben weggevaagd door een lvl 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had MW2 gepreload op steam, en nu probeer ik hem te spelen en dan moetie eerst nog een half uur iets doen... Geen idee wat. 'Bijwerken' zegtie... 60% gedaan, met 2,6MB/s, en het duurt nog een half uur?! Wat was dat preloaden dan...?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Zijn er tweakers die misschien zien hebben in een potje Global Thermonuclear War.
Ik heb misschien wel de tijd om die op te kunnen zetten(zonder xp hack uiteraard :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Dorest0rm schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:58:
Zijn er tweakers die misschien zien hebben in een potje Global Thermonuclear War.
Ik heb misschien wel de tijd om die op te kunnen zetten(zonder xp hack uiteraard :))
Ik heb opzich wel intresse, mn steam account is Djmaddox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
LzpAppel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:35:
[...]
Dat dacht ik ook :P Tot ik zojuist in een potje compleet ben weggevaagd door een lvl 1 :P
Je kan ook gewoon nog een account maken en dan op lvl 1 beginnen ;)
Kan je es experimenteren zal maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 21:54
LzpAppel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:35:
[...]

lol, ik heb net mijn eerste potje op de pc gespeeld en had een score van 18 - 0 - 7 dus het ging niet eens zo slecht. Alleen happerd hij bij mij heel erg en ben ik ook nog is host. Denk dat mijn laptop het gewoon niet meer aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn eerste potje 23-6 ^^
Zo makkelijk op de pc om te mikken vergeleken met console.

Ik heb wel erg rare graphics moet ik zeggen... Eerste map was op afghan, was alles wat 'zand' was super wit, alles overdreven fel enzo. Heb geprobeerd met print screen een screenshot te maken maar is gewoon zwart dus dat lukte niet. Tweede map in rundown, daar was opeens alles heel donker :S Eigenlijk niet te spelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Grmbl.....mijn eerste echte ervaringen met hacks/cheats....eerst een paar potjes tegen een gozer met een zo'n overduidelijke wallhack dat ie het niet eens ontkende.

En net in een potje met een XP-hack of zoiets...plots van lvl 40 in 1 keer naar lvl70....daar baal ik eigenlijk nog wel het meest van....zo is de fun van het stijgen en unlocken er wel vanaf.....kan ik daar nog iets aan doen cq terugdraaien ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
Iemand die dit spel op Clanbase speelt? Zit met wat vrienden te kijken hoe of wat, en lijkt wel leuk, maar hoe zit dat met hosten. Moet je dan iemand van de tegenstander toevoegen op steam, om dan iedereen te laten joinen enzo?:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Vandread schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:01:
[...]

Je kan ook gewoon nog een account maken en dan op lvl 1 beginnen ;)
Kan je es experimenteren zal maar zeggen :)
Dit "experimenteren" doen vrienden van me met hun normale account, zijn al sinds gisteren bezig, geen problemen mee.
Ik gebruik alleen me vac blocker + console, durf de echte hacks niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dat bedoelde ik eigenlijk geen eens... dacht meer aan wazige speelstijlen...
Hackmeuk etc vind ik geen donder aan, skilloos gedoe :) evenals textures veranderen etc

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 09-04-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankuwel Steam voor dit weekendje gratis spelen!
Gelijk maar eens gespeeld en eindigde op quarry met 32-8 met pavelow, precision airstrike en 2 predator missiles.
Vonden de pro's niet leuk :+
IGN: Arthuuuuuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:43:
Gelijk maar eens gespeeld en eindigde op quarry met 32-8 met pavelow, precision airstrike en 2 predator missiles.
Je kan toch niet zien wie er gratis speelt? Of wel?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh wat ben ik blij dat ik het spel op de console gekocht heb :p De pc community is zo ruk hahaha. Om de 3 seconden komt er weer een of andere term als 'nab' voorbij vliegen. Gaat gewoon nergens over. Elke kill word om geschreeuwd...

Heb trouwens geen last van host problemen gehad, behalve als ik zelf host was dan ging het allemaal wat schokkerig.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vertel eens wat nieuws Nick.... ;)
Ik vind het wel humor om voor hacker uitgemaakt te worden als ik op 25-2 sta en de volgende op 8-4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee kan je niet zien, maar de meeste die onder de level 20 zijn spelen wel gratis. Ook heb je geen challenges volgens mij, want ik had er nu minstens wel 1 moeten hebben. (10 killstreak ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kijk eens bij barracks, daar zie je de challenges etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

DNA_Saint schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:46:
Je kan toch niet zien wie er gratis speelt? Of wel?
Zou wel een mooie zijn, krijgen ze ineens "Freeloader n00b" naar hun kop geslingerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:43:
Ik neem aan dat jij dit niet de eerste keer speelt anders kun je nooit in één keer zo'n score halen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

volgens mij heb je in het begin ook niet echt beschikking over 3 killstreaks toch?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee, pas vanaf level 10, en dan kun je 1 nieuwe kiezen. Maar je hebt natuurlijk wel care package. Helaas kreeg ik tot 4 keer toe ammo, 2 keer UAV en slechts 1 keer een directional airstrike... Hoopte hard op een chopper gunner / ac-130, op de xbox vind ik die nogal lastig te besturen soms omdat de stick heel gevoelig is dan. Op de pc met de muis moet je dan toch wel een stuk meer kills kunnen maken lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 09-04-2010 16:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Ja dat wel, je hebt uav,dat pakketje en predator.

Pff loop me zo te ergeren aan het zo geen tactisch inzicht tijdens demolition, zoals bijvoorbeeld op Estate, dan planten ze bijna altijd eerst B, maar dan is daarna A haast niet meer mogelijk om de bom bij A te planten. En dat is wel op meer mappen zo. En al die Nederlanders die lopen te schelden en te cheaten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Laatst online: 22-07 23:37
Fist schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:09:
Iemand die dit spel op Clanbase speelt? Zit met wat vrienden te kijken hoe of wat, en lijkt wel leuk, maar hoe zit dat met hosten. Moet je dan iemand van de tegenstander toevoegen op steam, om dan iedereen te laten joinen enzo?:
Ik heb een paar vrienden hebben ons voor de summer cup ingeschreven. Het hosten werkt heel simpel het is 50/50 meestal. Dat is dus een map op jullie host en een map op je tegenstanders host. Je moet dus zorgen dat iemand bij jullie zijn nat open heeft dan is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

voor de gein mw 2 eens gedownload voor de pc, maar wat ik al vermoedde is helaas ook werkelijkheid gebleken:

de pc scene is echt uber fucked up! Niet te geloven hoeveel mensen dit spel online spelen op de pc met als enige doel om je medespelers te irriteren (cheaters, whiners, glitchers, etc)

heb em maar weer gauw erafgegooid en mn ps3 aangeslingerd... 100% cheat free en 100% betere sfeer online dan de pc versie

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

amahusu schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:59:
voor de gein mw 2 eens gedownload voor de pc, maar wat ik al vermoedde is helaas ook werkelijkheid gebleken:

de pc scene is echt uber fucked up! Niet te geloven hoeveel mensen dit spel online spelen op de pc met als enige doel om je medespelers te irriteren (cheaters, whiners, glitchers, etc)

heb em maar weer gauw erafgegooid en mn ps3 aangeslingerd... 100% cheat free en 100% betere sfeer online dan de pc versie
Zoveel cheaters kom ik toch niet tegen(PC). En als ik ze tegen kom maak ik er een hobby van om ze flink te irriteren. Een glitcher die met een score eindigt van 14 - 23 is doorgaans niet heel erg gelukkig :P

Al zijn die eikels met wallhack/auto-aim wat lastiger aan te pakken. Wat me opvalt is dat iedereen em dan ook smeert. Voor zo'n iemand valt er dan ook weinig lol te beleven aangezien de potjes altijd erg kort zijn. Misschien kom ik het daarom dus weinig tegen ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Mensen die zin hebben in een potje Global Thermonuclear War+teammate revival, join de GoT chat op steam binnen nu en 10 minuten, en dan stuur ik invites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

beany schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:08:
[...]

Zoveel cheaters kom ik toch niet tegen(PC). En als ik ze tegen kom maak ik er een hobby van om ze flink te irriteren. Een glitcher die met een score eindigt van 14 - 23 is doorgaans niet heel erg gelukkig :P

Al zijn die eikels met wallhack/auto-aim wat lastiger aan te pakken. Wat me opvalt is dat iedereen em dan ook smeert. Voor zo'n iemand valt er dan ook weinig lol te beleven aangezien de potjes altijd erg kort zijn. Misschien kom ik het daarom dus weinig tegen ?
dit was de eerste keer dat ik mw2 zelf op de pc heb gespeeld. Heb ongeveer 40 minuten gespeeld en in die 40 minuten meer cheaters, glitchers en whiners gezien als in 4 maanden mw2 op de ps3 :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
amahusu schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:14:
[...]

dit was de eerste keer dat ik mw2 zelf op de pc heb gespeeld. Heb ongeveer 40 minuten gespeeld en in die 40 minuten meer cheaters, glitchers en whiners gezien als in 4 maanden mw2 op de ps3 :+
same here, maar dan xbox ipv ps3 :p
Het is echt te triest voor woorden af en toe. Iemand zeurt over noobtube, dan gaat er iemand opeens heel serieus typen dat het deel van het spel is, dan krijgtie terug "your mom is too lolol", "nab", etc... Ik zou eigenlijk de chat uit moeten zetten maar het is gewoon te grappig soms _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
We hebben weer een montage af dus laat ik 'em even zien.
De vorige heeft op dit moment ~5000 views waarvan 500 door tweakers was doorgelinkt.

http://www.youtube.com/watch?v=r9liaVs6gJA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ryuku schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:48:
[...]

Ik heb een paar vrienden hebben ons voor de summer cup ingeschreven. Het hosten werkt heel simpel het is 50/50 meestal. Dat is dus een map op jullie host en een map op je tegenstanders host. Je moet dus zorgen dat iemand bij jullie zijn nat open heeft dan is geen probleem.
Ja dat heb k in de regels gelezen inderdaad. Maar dan moet je dus eerst iemand van de tegenstander toevoegen op steam om hem te joinen neem ik aan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:20
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:11:
Hey,
We hebben weer een montage af dus laat ik 'em even zien.
De vorige heeft op dit moment ~5000 views waarvan 500 door tweakers was doorgelinkt.

http://www.youtube.com/watch?v=r9liaVs6gJA
Leuke montage. Werd het muziekje na +- 2 min wel een beetje zat. Het was wel een lekker muziekje, maar het duurde net ff wat te lang voor onder een filmpje :). Verder nice skills hoor. Het kriebelt wel om die trowing knife er weer eens bij te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

@TrashBombastic:

Dat is inderdaad een lekker filmpje alleen zou ik er vanaf 3:00 de muziek aanpassen aangezien de verveling een beetje toeslaat doordat het een vrij ééntonig nummer is. :)

Verder niets anders dan lof, meer filmpjes please. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Laatst online: 22-07 23:37
@Fist

Jha dat is idd de makkelijkste manier. Je gooit a de match gewoon weer weg klaar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ryuku schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:51:
@Fist

Jha dat is idd de makkelijkste manier. Je gooit a de match gewoon weer weg klaar :P.
Ga het maar eens een poging geven dan.

Had denet in HC S&D een leuke kill. Ik zie iemand in mijn zitten, zoom in met mijn intervention, aim rustig, en net op het moment dat ik de trekker overhaal, komt een teamgenoot voor me te staan. Ik ging dus dood door ricochet, en was al aan het schelden. Wat blijkt, schiet ik dus door mijn teamgenoot die andere gast dood. Game winning kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Net voor het eerst chopper gunner op de pc gehad, en wat is dat lekker zeg vergeleken met console. Op de console mis je nog al eens omdat je niet echt goed kan aimen (vooral met al dat rondvliegen), maar op de pc geen last van met muis. In totaal 53-10 gehaald. Vergeten te kijken wat m'n totale streak was.. ging ook dood tijdens chopper gunner dus kan tegen vallen.
Net op het eind van de match had ik nog een harrier in de lucht hangen dus dat had nog een chopper kunnen zijn met iets meer tijd... :)

Ik zat ook zowaar in een server waar men niet aan het schelden was!

Trouwens, hoe maak je een screenshot?... Kan dat alleen met fraps ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
NickThissen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:42:
Net voor het eerst chopper gunner op de pc gehad, en wat is dat lekker zeg vergeleken met console. Op de console mis je nog al eens omdat je niet echt goed kan aimen (vooral met al dat rondvliegen), maar op de pc geen last van met muis. In totaal 53-10 gehaald. Vergeten te kijken wat m'n totale streak was.. ging ook dood tijdens chopper gunner dus kan tegen vallen.
Net op het eind van de match had ik nog een harrier in de lucht hangen dus dat had nog een chopper kunnen zijn met iets meer tijd... :)

Ik zat ook zowaar in een server waar men niet aan het schelden was!

Trouwens, hoe maak je een screenshot?... Kan dat alleen met fraps ofzo?
wat dacht je van de knop, printscreen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
darkpluisje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:56:
[...]

wat dacht je van de knop, printscreen ? :+
Als ik dan paste doe in windows is het gewoon zwart. Werkt dus niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Bah bah!

Kutsteam! Ik heb een XBox360 en wilde weleens kijken hoe multiplayer opde pc ging, nu staat de game met 60kb/s te downloaden....... Hoe kan dat nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
NickThissen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:57:
[...]

Als ik dan paste doe in windows is het gewoon zwart. Werkt dus niet.
Dan inderdaad even fraps downloaden, kun je gewoon gratis gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
wimpie007 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:21:
Bah bah!

Kutsteam! Ik heb een XBox360 en wilde weleens kijken hoe multiplayer opde pc ging, nu staat de game met 60kb/s te downloaden....... Hoe kan dat nou!
Misschien omdat je niet de enige bent die het wil proberen.. Maar kan me idd voorstellen dat het balen is ja.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij mij ging het met > 2MB/s, ongeveer m'n max geloof ik (tenminste veel hoger heb ik nooit gezien). Dat was wel al vanmiddag rond een uur of 2/3.
Ik had em wel al gepreload, maar blijkbaar was dat niet genoeg en moest hij nog een keer een half uur downloaden...

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 09-04-2010 20:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat xfire niet werkt met MW2, meer mensen hier last van dat ie dan crashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:30:
Jammer dat xfire niet werkt met MW2, meer mensen hier last van dat ie dan crashed?
bij mij doet ie het gewoon. Ik heb wel al gehad dat MW2 opstarte vervolgens geminimaliseerd werd en als ik het vervolgens terug full screen bracht, dan bleef het beeld zwart. Xfire afsluiten en opnieuw opstarten verhielp dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hoe komt het dat ik vaak maar 2/3 streepjes heb bij de verbinding op de PS3, terwijl mijn internet echt snel is.
6mb/s, het is aangesloten via de utp kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het is te merken dat er nu mensen voor het eerst spelen. Zie veel laag gerankte spelers (lvl 1 ~ 10) die vertwijfeld door de maps rennen. :)

Ook viel het mij op dat er ineens meer cheaters zijn, alsof er toch mensen zijn die nu hun kans schoon zien om toch die aimbot te proberen. Zoveel zijn het er anders nooit.

Desondanks heb ik weer een leuk avondje erop zitten en met de 'nieuwe' spelers geeft het weer iets nieuws. Eindelijk eens niet alleen maar snipers in Wasteland maar ook weer als vanouds mensen die met een AR rondrennen. Jammer alleen dat deze mensen massaal werden afgeslacht door de snipers. :+

Sinds vanavond eindelijk lvl 66 en ga al aardig richting de 70, zeker met het behalen van alle challenges de laatste tijd. Sinds ik naar het advies heb geluisterd dat ik mijn speelstijl moest aanpassen gaat het veel beter. Nu hang ik alleen op de FAL waarbij het maar niet lukt om genoeg kills voor ACOG en FMJ te behalen. Wat een rotwapen is dat wanneer het niet wil lukken.

Uit narigheid maar teruggevallen op de MP45 om die maar wat verder vrij te spelen, anders was het best zielig. Voor iedere kill die ik maakte met de FAL ging ik 4x dood en dat is met andere wapens wel anders.

Anyway, ik hoop dat het leuk blijft dit weekend met die nieuwe spelers en dat het speelplezier niet wordt vergald door cheaters want je hebt ze er altijd tussen, dit soort dagen trekken er altijd weer veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Een hoop cheaters idd! Eerste 3 potjes van vanavond zaten er vol mee :'(
Wel ff voor 30k exp aan challenges bij elkaar gesprokkeld, tikt lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even goed gelachen, in Afghan is er zo zo bij die trap een stuk ingesneden met een gesloten deur. Nu zat ik daar noodgedwongen omdat er een Pavelow in de lucht hing en ik had nog een care package dus ik smijt die marker maar wegens omstandigheden(xd) valt die daar helemaal naar beneden. Nu dropt de care package en meteen zie ik een teamgenoot gewoon de care package achterna springen recht het ravijn in. Ondertussen lvl 39 in mijn eerste prestige, gaat lekker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

COD free weekend.. ik denk: Mooi, downloaden die handel van steam.

Jaja: Download servers are currently overloaded - Please try again later (Of zoiets)

Jammer dan.. net nieuwe PC, ik d8 mooi. lekker testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:26:
Net even goed gelachen, in Afghan is er zo zo bij die trap een stuk ingesneden met een gesloten deur. Nu zat ik daar noodgedwongen omdat er een Pavelow in de lucht hing en ik had nog een care package dus ik smijt die marker maar wegens omstandigheden(xd) valt die daar helemaal naar beneden. Nu dropt de care package en meteen zie ik een teamgenoot gewoon de care package achterna springen recht het ravijn in. Ondertussen lvl 39 in mijn eerste prestige, gaat lekker zo :)
Dan lig je wel in een deuk ja. :D

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Net een leuk potje tegen een of andere [RIOT] clan (6 man in een team). Je raad het al, ze speelden allemaal met riot shields. Ik kwam tegen het eind van een potje aan, en toen was mijn team genadeloos afgeslacht met 3000-7500 oid. Volgende potje speelden ze weer allemaal met riot maar deze keer wonnen wij met 7500-7300 :)
Vond het wel leuk voor een potje, maar ook niet vaker, ze gebruikten namelijk ook allemaal dat thumper ding dus de granaten vlogen je om de oren (uiteraard ook van onze kant, veel meer kun je niet doen).

Had wel een mooie actie, met zo'n anti tank launcher schiet er ik 3 tegelijk neer door net achter hun linie te schieten. Toen jat ik zo'n riot shield en ging ik in een hoekje zitten. Ze kwamen met 4 man terug op me in bashen, en toen zag een teammate z'n kans om er een noobtube tussen te gooien, hoppa, 4 man dood :D Het leek wel afgesproken haha.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik had net een moment dat je nooit hebt als je fraps hebt draaien.

Domination op Favela, bij de B vlag.
Ik ren het gebouw in waar je op het kastje kan zitten om B te cappen.

Ren door de eerste kamer heen, en ik schiet iemand neer mijn mijn spaz.
Meneer heeft martydom, dus ik pak de granaat op en gooi 'm de deur uit.

Granaat raakt iemand en deze gaat dood van de impact, daarna ontploft deze en neemt nog iemand mee.

Telt dit als 1 kogel 3 kills? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Denk eerder als 38 kogels, 3 kills. De shotgun schiet al een hele hoop kogels, en de frag grenade schiet nog eens een hele hoop metalen fragmenten ;)
Oh, en + 1 voor de granaat zelf, dat is ook een kogel :p

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 09-04-2010 23:33 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:23:
Net een leuk potje tegen een of andere [RIOT] clan (6 man in een team). Je raad het al, ze speelden allemaal met riot shields. Ik kwam tegen het eind van een potje aan, en toen was mijn team genadeloos afgeslacht met 3000-7500 oid. Volgende potje speelden ze weer allemaal met riot maar deze keer wonnen wij met 7500-7300 :)
Vond het wel leuk voor een potje, maar ook niet vaker, ze gebruikten namelijk ook allemaal dat thumper ding dus de granaten vlogen je om de oren (uiteraard ook van onze kant, veel meer kun je niet doen).

Had wel een mooie actie, met zo'n anti tank launcher schiet er ik 3 tegelijk neer door net achter hun linie te schieten. Toen jat ik zo'n riot shield en ging ik in een hoekje zitten. Ze kwamen met 4 man terug op me in bashen, en toen zag een teammate z'n kans om er een noobtube tussen te gooien, hoppa, 4 man dood :D Het leek wel afgesproken haha.
Als je er zelf mee speelt is dat echt zo leuk zo'n riot shield.Een keertje met 3 andere heb ik in skidrow in het midden in dat huis beneden met ieder een hoek met een riotshield gecampt. was echt leuk haha. Niemand kwam er langs.
Maar als je ze zelf tegenkom raak je best wel snel gefrusteerd.(temminste ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:33:
[...]

Als je er zelf mee speelt is dat echt zo leuk zo'n riot shield.Een keertje met 3 andere heb ik in skidrow in het midden in dat huis beneden met ieder een hoek met een riotshield gecampt. was echt leuk haha. Niemand kwam er langs.
Maar als je ze zelf tegenkom raak je best wel snel gefrusteerd.(temminste ik dan)
Snel om ze heen rennen en dan knifen of sprayen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Of gewoon semtexje ertegenaan en hopen dat ze geen blast shield hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb nu de hele middag en avond non stop met vrienden gespeeld (weekend + nolife) en ben nu level 19, maar ik heb nog geen cheater gezien?! Ik werd wel voor cheater uitgemaakt omdat ik 14-1 stond maar voor de rest niks gezien.
Favo wapen is toch wel UMP+Rapid fire, nu al 250 kills mee :+ Ook al 2 AC130's uit een care package gehaald, maar zal wel omdat ik lage rank heb.
Wanneer is er weer een GoT match? Wil ik toch wel eens meemaken nu het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik stroom net in op dit forum en las de vorige pagina.
op de vorige pagina waren er een aantal mensen die maar met een aantal kb/s de free weekend demo downloaden van mw2.
al geprobeerd om download server op benelux te zetten(Dit verander je volgens mij onder het tabje interface). ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen probleem had met download op UK server die voor de meeste nederlanders default is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:44:
Nou ik heb nu de hele middag en avond non stop met vrienden gespeeld (weekend + nolife) en ben nu level 19, maar ik heb nog geen cheater gezien?! Ik werd wel voor cheater uitgemaakt omdat ik 14-1 stond maar voor de rest niks gezien.
Favo wapen is toch wel UMP+Rapid fire, nu al 250 kills mee :+ Ook al 2 AC130's uit een care package gehaald, maar zal wel omdat ik lage rank heb.
Wanneer is er weer een GoT match? Wil ik toch wel eens meemaken nu het kan!
Ik ook nog geen cheater gezien in zo'n 10 potjes. Als je de verhalen hier hoort zou je er toch wel 3 per potje tegen moeten komen :p
En care package kansen zijn geloof ik vast, dus niet afhankelijk van je rank ofzo (of van hoe ver je bij de vijand vandaan bent, heb ik ook wel eens gehoord).
Ik krijg bijvoorbeeld 4 keer ammo, 2 keer uav en 1 keer een domme airstrike die nooit wat raakt tussen level 1 en 10...

Als ik met riot shield speel word ik juist snel gefrustreerd omdat mensen er toch altijd wel langs weten te komen. Of ze knifen me gewoon (vaak gewoon recht van voren, dwars door het schild heen), of ze planten een semtex en je bent ook dood. En als dat niet werkt schieten ze maar gewoon op je voeten wat je nooit 100% kunt bedekken... Hoe dan ook, ik maak er vrij weinig kills mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
NickThissen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:54:
[...]

Ik ook nog geen cheater gezien in zo'n 10 potjes. Als je de verhalen hier hoort zou je er toch wel 3 per potje tegen moeten komen :p
Kom ze ook niet heel vaak tegen, behalve deze avond dan. Eerste potje kwam ik al gelijk ik een server terecht waar een speed hack aanstond, voor iedereen dus. Heel even daar gespeeld, was opzich wel grappig.
Daarna direct twee potjes waar een gast overduidelijk een aimbot gebruikte.

Heb nu btw een rush class aangemaakt en dat bevalt me op sommige kleine maps prima. :*)

UMP45 + RDS

Marathon Pro
Light Weight Pro
Ninja Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:58:
[...]

bij mij doet ie het gewoon. Ik heb wel al gehad dat MW2 opstarte vervolgens geminimaliseerd werd en als ik het vervolgens terug full screen bracht, dan bleef het beeld zwart. Xfire afsluiten en opnieuw opstarten verhielp dit.
Hier crashed ie dan en geeft ie een directx error bij het laden van een map, zonder xfire gebeurd dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NickThissen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:33:
[...]

Denk eerder als 38 kogels, 3 kills. De shotgun schiet al een hele hoop kogels, en de frag grenade schiet nog eens een hele hoop metalen fragmenten ;)
Oh, en + 1 voor de granaat zelf, dat is ook een kogel :p
Een shotgun schiet 1 shell, welke bestaad uit 9 metalen balletjes.

Word in de jacht gezien als 1 schot.

Maar aangezien je ook een granaat gooide, (Wat duidelijk geen kogel is :+) zeg ik:
1 shot, 1 kills + 2 epic nade kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 15:17
Ik heb tot nu toe ook eigenlijk nog niet zoveel last gehad van cheaters, maar ik kwam vandaag voor het eerst een serieus geval tegen. Het was iemand die nonstop aan het vliegen was (heel hoog springen), oneindig veel granade launcher kogels had en een aimbot gebruikte. Binnen een halve minuut stond de beste man al op 14-0 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
rjpurk schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:52:
Ik stroom net in op dit forum en las de vorige pagina.
op de vorige pagina waren er een aantal mensen die maar met een aantal kb/s de free weekend demo downloaden van mw2.
al geprobeerd om download server op benelux te zetten(Dit verander je volgens mij onder het tabje interface). ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen probleem had met download op UK server die voor de meeste nederlanders default is.
Thanks, heb em op Frankrijk gezet, die is nu het snelst ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

yeah! eindelijk mn eerste nuke gehaald :D

FFA op highrise, harrier/chopper/nuke als streaks.

Kwam al snel op 7 kills, maar de harrier kreeg er maar 2 te pakken voordat ie uit de lucht werd geknald :| Dus toen moest ik weer ff aan de bak, maar met wat geluk toch nog de choppergunner gehaald. Highrise in FFA is niet echt ideaal, dus ook maar 4 kills mee gepakt geloof ik :( Dus ik moest er nog 10, die ik uiteindelijk met nog 28 seconden op de klok wist te killen (met de nodige bloed zweet en tranen. En toen ik op de 23 zat ben ik gaan campen :P)

achteraf uitgemaakt voor noob camper, but who cares :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
DUsssssss! Even de PC versie gedaan, wat ben ik blij met mijn XBOX versie!

Alle games waar ik inkwam waren cheaters/hackers/unlimited ammo enz, bah!
Lagt als de ziekte, enige voordeel is dat de resolutie hoger is en het er mooieruitziet (bij mij dan)

Daar heb je dan 11gig voor gedld ;-(

[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 10-04-2010 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Bartske schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:41:
Of gewoon semtexje ertegenaan en hopen dat ze geen blast shield hebben.
enige wat je dan kan doen is hard op de gooier afrennen, neem je hem mee met zijn eigen semtex :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik kreeg net iets vaags man.
Een speler die de helft van mijn nick had en ik was hem kwijt ! :o
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ddaJG7eJlFEVg2tz2Fdyz2LF/thumb.jpg

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
darkpluisje schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 03:48:
[...]

enige wat je dan kan doen is hard op de gooier afrennen, neem je hem mee met zijn eigen semtex :P
Dan moet je wel zelf hard wegrennen als gooier natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:33:
[...]

In het begin vond ik van niet maar dit wordt vanzelf leuker wanneer je hem vaker gebruikt.
Vooral wanneer tegenstanders voor je gaan staan en alle tijd nemen om een strategie te bedenken. :D

Sommige zijn slim en schieten op jouw voeten of plakken semtex op het schild. Anderen schieten hun magazijnen leeg en op het moment dat ze herladen kun jij jouw slag slaan.

In Favela is het schild erg makkelijk moet ik zeggen, vanwege de kleine ruimtes kun je lekker met het schild bashen en ben je goed beschermd. Weet dus wel in welke map je met een schild gaat rennen.

Ik moet de blastshield nog gebruiken om te weten wat het doet (nooit gedaan nog) maar iets houdt mij tegen omdat ik denk dat ik er niets aan heb. Met de riotshield kun je explosies ook een beetje weerstaan alleen werkt die er niet zo goed tegen.

Moet eigelijk een potje met veel tubers in duiken en dat ding proberen (potje Ground War ofzo). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Echt super die nieuwe spelers :D ben gister van lvl 58 naar 61 gegaan in +/- 2 uurtjes :D Had net 2 ac130, een met killstreak en een in emergency airdrops (!)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Cornelisjuh schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:44:
Echt super die nieuwe spelers :D ben gister van lvl 58 naar 61 gegaan in +/- 2 uurtjes :D Had net 2 ac130, een met killstreak en een in emergency airdrops (!)
Niet allemaal zijn het schapen die naar de slacht gaan, ben nu level 8 in een uur ofzo en sta iedere keer bovenaan. Het is wel makkelijker op de PC moet ik zeggen. Maar mijn vid kaart is al wat ouder dus speelt minder lekker, ook kan ik geen goede keyboard config vinden waarmee ik lekekr speel, tips?

Heb WASD en spatie als knive en shift als run, reload als R(maar die mis ik vaak) en alt als jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik moet wel zeggend at het leuk is om eens op de pc te spelen, verschild echt wel van de ps3 versie!

Wapens waar ik normaal mee zit op de ps3 (lees m4/barret) vind ik minder op de pc, wapens die ik verachtte op de ps3 (lees SCAR en intervention) ownen!

Maar ik ga het echt niet kopen, daarvoor ben ik te veel een nederlander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wimpie007 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:00:
[...]

Niet allemaal zijn het schapen die naar de slacht gaan, ben nu level 8 in een uur ofzo en sta iedere keer bovenaan. Het is wel makkelijker op de PC moet ik zeggen. Maar mijn vid kaart is al wat ouder dus speelt minder lekker, ook kan ik geen goede keyboard config vinden waarmee ik lekekr speel, tips?

Heb WASD en spatie als knive en shift als run, reload als R(maar die mis ik vaak) en alt als jump
Alle defaults behalve: Wapen wisselen naar scrollwheel. Knife heb ik naar de 'forward button' op mijn muis en granaten komen vanaf de 'back button' op mijn muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
wimpie007 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:00:
[...]

Wat dacht je van de standaard :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Cornelisjuh schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:30:
[...]

Wat dacht je van de standaard :P
Nou standaard was ook de aim down the sight vern...d. Hij bleek dan zeg maar ingezoomd. Bah!
Ga nog wel eens ff rommelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik gebruik een riot shield met scavanger plus die eerste launcher die je hebt en nu komt het koningstuk met throwing knife! :D

Ik lag me rot, rennen als een gek als je iemand tegenkomt even bukken en die mensen hebben altijd 2 sec bedenktijd nodig van: Oh kut een noob met een shield, en op dat moment BAM THROWING KNIFE IN UR FACE LOLOLOLOL.

Het blijft geweldig.

Overigens is de Spass echt brilliant op maps als skidrow en terminal, lol dat ding schiet zo ver.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik kan ook opzoek naar een rank resetter :/
Van 43 naar 70 gegaan met 1 kill, joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoe komt dat eigenlijk? Vriend van mij had 't ook maar hij vond het wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Komt door een programma waarmee je kunt instellen dat je altijd de server bent, en ook dingen kunt veranderen zoals zwaartekracht, het aantal xp wat je krijgt, unlimited ammo, speltypes die er standaard niet in zitten enz. Heb net ook op zo'n server een potje gedaan is best leuk voor een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

superbassie schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:43:
Ik kan ook opzoek naar een rank resetter :/
Van 43 naar 70 gegaan met 1 kill, joepie!
Ah, jij ook al. Bij was het van 62 naar 70 dus dat viel nog mee. Dat laat ik maar zo. Maar ik vond het juist leuk dat ik alle levels eerlijk had gehaald. Maar ja, kom net een level binnen, maak 1 kill en BAF triljoen punten erbij :(

Ik snap de fun er van werkelijk waar NIET!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.