Het is te merken dat er nu mensen voor het eerst spelen. Zie veel laag gerankte spelers (lvl 1 ~ 10) die vertwijfeld door de maps rennen.
Ook viel het mij op dat er ineens meer cheaters zijn, alsof er toch mensen zijn die nu hun kans schoon zien om toch die aimbot te proberen. Zoveel zijn het er anders nooit.
Desondanks heb ik weer een leuk avondje erop zitten en met de 'nieuwe' spelers geeft het weer iets nieuws. Eindelijk eens niet alleen maar snipers in Wasteland maar ook weer als vanouds mensen die met een AR rondrennen. Jammer alleen dat deze mensen massaal werden afgeslacht door de snipers.
Sinds vanavond eindelijk lvl 66 en ga al aardig richting de 70, zeker met het behalen van alle challenges de laatste tijd. Sinds ik naar het advies heb geluisterd dat ik mijn speelstijl moest aanpassen gaat het veel beter. Nu hang ik alleen op de FAL waarbij het maar niet lukt om genoeg kills voor ACOG en FMJ te behalen. Wat een rotwapen is dat wanneer het niet wil lukken.
Uit narigheid maar teruggevallen op de MP45 om die maar wat verder vrij te spelen, anders was het best zielig. Voor iedere kill die ik maakte met de FAL ging ik 4x dood en dat is met andere wapens wel anders.
Anyway, ik hoop dat het leuk blijft dit weekend met die nieuwe spelers en dat het speelplezier niet wordt vergald door cheaters want je hebt ze er altijd tussen, dit soort dagen trekken er altijd weer veel aan.