Ik ook totaal niet. Het is mij ook een keer overkomen. Ik was toen gelukkig al level 69 en halverwege mijn XP voor naar de 70 maar was toch flink pissig.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ook totaal niet. Het is mij ook een keer overkomen. Ik was toen gelukkig al level 69 en halverwege mijn XP voor naar de 70 maar was toch flink pissig.
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Idd en misschien als ik in de 60 was geweest had ik het wel gelaten (als is het dan nog kut aangezien het veel leuker is om zelf die laatste levels bij elkaar te schieten).beany schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:48:
[...]
Ah, jij ook al. Bij was het van 62 naar 70 dus dat viel nog mee. Dat laat ik maar zo. Maar ik vond het juist leuk dat ik alle levels eerlijk had gehaald. Maar ja, kom net een level binnen, maak 1 kill en BAF triljoen punten erbij
Ik snap de fun er van werkelijk waar NIET!
[ Voor 21% gewijzigd door iMick op 10-04-2010 17:35 ]
Speel zelf nog met de COD4 settings (weet niet of je daar bekend mee bent?)wimpie007 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:00:
[...]
ook kan ik geen goede keyboard config vinden waarmee ik lekekr speel, tips?
Heb WASD en spatie als knive en shift als run, reload als R(maar die mis ik vaak) en alt als jump
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Dean op 10-04-2010 17:53 ]
Ondertitel
Toch snap ik niet waarom zo weinig mensen de knife onder de scroll(zowel up als down) zetten? Je kan niet missen(er is er maar 1), zit niet in de weg bij andere manouvres(wijsvinger schieten, ringvinger richten en de middelvinger om te scrollen == knifen) en je hebt links over om te lopen, crouchen, reloaden, wapen wisselen etc etc.Mr. Dean schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:53:
[...]
Speel zelf nog met de COD4 settings (weet niet of je daar bekend mee bent?)
Movement: WASD
R: reload
Spatie: jump
V: knife
Shift: sprint
Ctrl: prone
C: crouch
Q & E: leanen (hoewel het leanen in cod4 echt leanen was, en dit meer om je as draaien is)
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Helaas kan dit alleen met illegale programma's die we hier dus niet mogen linken.Pontifex schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:54:
Hmpf zat zojuist ook in een server waar je na 1 kill max xp krijgt tot 70. van 30 prestige 3 naar 70 gegaan.
Op welke manier kan je dit terugzetten want ik verdien mijn rang liever.
Heb de knife niet onder scroll zitten, maar wel op m'n muis (knop 4, Razer DeathAdder). Dat is sowieso wel handig omdat je hem vaak snel nodig hebt en ik op deze manier altijd mijn duim al op die knop heb.beany schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:08:
[...]
Toch snap ik niet waarom zo weinig mensen de knife onder de scroll(zowel up als down) zetten? Je kan niet missen(er is er maar 1), zit niet in de weg bij andere manouvres(wijsvinger schieten, ringvinger richten en de middelvinger om te scrollen == knifen) en je hebt links over om te lopen, crouchen, reloaden, wapen wisselen etc etc.
Anoniem: 209081
hehe, ik gebruik ook het scrollwheel om te knifenbeany schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:08:
[...]
Toch snap ik niet waarom zo weinig mensen de knife onder de scroll(zowel up als down) zetten? Je kan niet missen(er is er maar 1), zit niet in de weg bij andere manouvres(wijsvinger schieten, ringvinger richten en de middelvinger om te scrollen == knifen) en je hebt links over om te lopen, crouchen, reloaden, wapen wisselen etc etc.
Aa, daarvoor moet je op de FP van tweakers zijn.Anoniem: 145259 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:54:
kniven, waar was de goeie ouwe tijd van bashen![]()
Humms.. Dat klinkt ook best wel slim. Ik denk dat ik dat eens uitprobeer, na dit weekend dan (for obvious reasons).beany schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:08:
[...]
Ondertitel
Anoniem: 353061
Eerst altijd click, was default volgens mij. Maar daar ging ik me aan irriteren en gelukkig kon je ook een 'hold' knop gebruiken, vind ik juist weer een stuk relaxterAnoniem: 353061 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:04:
Wat ik me afvraag... Spelen jullie met hold-to-aim of click-to-aim? Ik speelde voorheen altijd met hold-to-aim, maar nu ik het een weekje geprobeerd heb vond ik click-to-aim toch een stuk relaxter. Hoef ik niet de hele tijd krampachtig de rechtermuis naar beneden te houden. Ik speel namelijk redelijk defensief
1
| %Program Files%\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players |
erutangiS
Riot shield is de enige reden waarom ik nog MW2 speel.SpartanArmada schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:42:
Over de riot shield, ik vind dat ding echt prachtig. Throwing knife, secondary weapon onbelangrijk, marathon, lightweight, commando + rookgranaat voor het coole effect dat je als een soort rambo stil staat als de rook weg trekt.En voor de mensen die zenuwachtig voor je stil gaan staan en twijfelen wat ze moeten doen is er de throwing knife.
Maar voor de k/d hoef je het niet te doen, is vaak break-even bij mij.
Ik speel nu al 2 jaar met een belkin nostromo n52te. Dat is een speedpad, een toetsenbord voor maar 1 hand zeg maar. Wat een genot is dat in vgl met een gewoon toetsenbord, een aanrader! Maar aangezien je een cheap tobo koopt lijkt het me dat je daar geen geld voor hebt ^^ is iets minder als €50.bazs2000 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:31:
Sowieso heb ik sinds kort een extra handicap omdat mijn Logitech G15 kapot is gegaan (één deel van het toetsenbord is uitgevallen en niet meer aan de praat te krijgen. Als vervanging heb ik een goedkoop Logitech-toetsenbord gekocht zonder extra toeters en bellen maar wat speelt dat %$^&#@@ zeg als je een G15 bent gewend.
Ohja, ik mis ook de letterverlichting van de G15. Ik speel graag in het donker en nu ben ik af en toe de toetsen kwijt die nodig zijn. Lekker, ben je zoekende naar een knop terwijl je in een vuurgevecht bent terecht gekomen.
Heeft ook een computer!
En ook als mij, je nades op de twee knoppen links opzij op de DeathAddersuperbassie schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:22:
Heb de knife niet onder scroll zitten, maar wel op m'n muis (knop 4, Razer DeathAdder). Dat is sowieso wel handig omdat je hem vaak snel nodig hebt en ik op deze manier altijd mijn duim al op die knop heb.
Je kan toch wel iets verder kijken dan je neus lang is aub? Het staat hierboven uitgebreid uitgelegd omdat meer mensen het hebben ervaren.Bertus schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:13:
Heren,
Even een vraagje. Ik was net lekker aan het gamen en ik kreeg in beeld: Your Daily XP boost! Prima denk ik... zal wel steam 'geintje' zijn en er 100 xp bijkrijgen. Vervolgens kill ik iemand en ben ik promoted naar L70 Commander?
Restarten van de game werkt niet... PC ook al herstart...
Iemand een idee hoe dit kan komen? Op de steamforums vond ik wel dit bvb
Daily XP boost!! OM*G!
Iemand meer info?
[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 11-04-2010 09:25 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Anoniem: 339442
PSN: Von_Smallhausn
[ Voor 95% gewijzigd door Bertus op 11-04-2010 10:19 ]
Heeft ook een computer!
Lol, ik zeg red bull erbij en 24/7 doorgaan voor de 40k potjesNoin schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:34:
Ik wil mijn shield embleem halen, het embleem waarbij je 50.000 kogels moet vangen.
Tot 10.000 ging het goed, maar nu krijg ik slechts 15 hits geregistered per potje.
Dus ook al schieten ze 500 kogels op mijn schild, de teller gaat maar 15 omhoog.
Dus nu moet ik voor die laatste 40.000 hits eehh....27.000 potjes spelen godver!
Is dat een bug? Heeft IW weer eens iets idioots gepatched?
Kan iemand, die ook al meer dan 10.000 hits op zijn schild heeft, kijken of het 'normaal' is dat je boven de 10.000 maar 15 hits krijgt per potje??
thnx!
(het gaat dus om de Bullet Proof 3 challenge)
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Klopt, ik speel al sinds de release MW2 op de PC en voice comms worden praktisch nooit gebruikt. Ik ken zelfs een boel mensen die text chat uitzetten omdat er toch niks nuttigs in wordt gezegd.VyperX schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:53:
Naja, ik ben een van de free-weekend spelers... En ik moet zeggen dat ik verbazingwekkend goed mee kwam eigenlijk. Ik mis alleen de voice comms. Bij TF2 (wat ik normaalgesproken speel) zit dat default ingebouwd, maar bij MW2 niet? (En anders lijkt niemand het te gebruiken.)
Vind het best een leuk spel zo, maar ik heb het gevoel dat campen van bepaalde gangen/gebouwen op maps duidelijk effectief is. Logisch natuurlijk, maar als iemand zonder mapkennis is het vrij vervelend om tot 5 keer toe na het respawnen dood te gaan zonder dat je een idee had waar vandaan je werd geraakt. (Dus dat je op verschillende plekken respawnt, en ook op verschillende plekken wordt neergehaald.)
Het lijkt ook afentoe dat er bij het respawnen geen rekening wordt gehouden met waar de enemy zich bevindt. Meestal wel, maar soms respawn je op een plek waar bij je meteen (van close/long range) geraakt kan worden. Zonder spawn protection is dat een beetje vervelend
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik sluit me hier bij aanVyperX schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:53:
Naja, ik ben een van de free-weekend spelers... En ik moet zeggen dat ik verbazingwekkend goed mee kwam eigenlijk.
ik denk dat in het geval van MW2 de kennis van de maps cruciaal is. Als je alle maps op je duimpje kent dan hoef je jezelf nauwelijks in te spannen om een goeie score te halen. Zo heb ik op elke map wel een aantal 'clear shot points' waar je geheid kills kan pakken van een afstandje zonder dat je bang hoeft te zijn dat je word geflankt.Dutch_Razor schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:39:
Hier weer een free-weekend, na 2 uur spelen stond ik al in de top 3 bij free-for-all
Maar zo gaat het volgens mij bij alle shooters, als je een beetje doorhebt hoe je wapen werkt dan komt het toch allemaal aan op tactisch rondlopen en goed richten, dus dat draagt zich meteen van spel op spel over, imo een van de grote voordelen tov MMO's.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik heb dat alleen op Skidrow, ik ken daar de weg op min duimpje en weet in de eerste halve minuut altijd wel een uavtje te scorenamahusu schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:06:
[...]
ik denk dat in het geval van MW2 de kennis van de maps cruciaal is. Als je alle maps op je duimpje kent dan hoef je jezelf nauwelijks in te spannen om een goeie score te halen. Zo heb ik op elke map wel een aantal 'clear shot points' waar je geheid kills kan pakken van een afstandje zonder dat je bang hoeft te zijn dat je word geflankt.
Gister mn tweede nuke gehaald (in 2 dagen), het lijkt wel makkelijker te worden als je em eenmaal hebt gehaald
Mazzelaar, ik heb echt de pest aan Skidrow, beetje killstreak haalt daar maximaal 2 kills. Ook aan subbase trouwens, maar dat is omdat ik (behalve met rush-class) niet zo van de close-combat ben.Fishlip schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:51:
[...]
Ik heb dat alleen op Skidrow, ik ken daar de weg op min duimpje en weet in de eerste halve minuut altijd wel een uavtje te scorenMaar om een of andere reden wordt die map nooit meer gespeeld als ik ga spelen!
Ik denk dat zeker een tiende van mijn gametijd hier aan op gaat. Private spelen in je eentje (of met 1 vriend) en dan alle plekjes verkennen, heerlijk als je vervolgens in public die plekjes kunt gebruikenFishlip schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:51:
[...]
Ik merk wel dat het helpt om af en toe eens een private match te doen en de maps een beetje te bestuderen! Het is ook handig dat je na een tijdje TD te spelen weet waar de spawnpoints ongeveer zitten, dan kun je je wat beter voorbereiden op de bad guys.
Ondertitel
MW2 is anders een goede instap shooter, veel laagdrempeliger zal je ze niet vinden. Zelfde voor de MP.Je hoeft alleen aan jezelf te denken onwillekeurig de modus, je hoeft niet samen te werken. Dus dat alles maakt het erg noob friendly.g0tanks schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:12:
[...]
Klopt, ik speel al sinds de release MW2 op de PC en voice comms worden praktisch nooit gebruikt. Ik ken zelfs een boel mensen die text chat uitzetten omdat er toch niks nuttigs in wordt gezegd.
Je kan als beginner inderdaad goed meekomen in MW2 als je eerdere FPS-ervaring hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 11-04-2010 15:10 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik speel inmiddels zo'n 10 jaar FPS(Quake, SOF2, CS, CSS, COD4 en MW2) en vind mw2 het beste tot nu toe. BC2 vind ik bijv geen ruk aan. Het is maar waar je voorkeuren liggen.Postius schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:09:
[...]
MW2 is anders een goede instap shooter, veel laagdrempeliger zal je ze niet vinden. Zelfde voor de MP.Je hoeft alleen aan jezelf te denken onwillekeurig de modus, je hoeft niet samen te werken. Dus dat alles maakt het erg noob friendly.
Als je veel FPS ervaring hebt zou ik je juist eerder aanraden iets ander te spelen omdat er veel dingen zijn waar je als ervaren fps-er op kan afknapen in mw2.
Noobfriendly is een understatement als je het mij vraagt. Met alle wapens die het belachelijk makkelijk maken om kills te krijgen, is het echt heel erg noobfriendly.Postius schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:09:
[...]
MW2 is anders een goede instap shooter, veel laagdrempeliger zal je ze niet vinden. Zelfde voor de MP.Je hoeft alleen aan jezelf te denken onwillekeurig de modus, je hoeft niet samen te werken. Dus dat alles maakt het erg noob friendly.
Als je veel FPS ervaring hebt zou ik je juist eerder aanraden iets ander te spelen omdat er veel dingen zijn waar je als ervaren fps-er op kan afknapen in mw2.
Easy to learn, hard to master.Fist schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:19:
[...]
Noobfriendly is een understatement als je het mij vraagt. Met alle wapens die het belachelijk makkelijk maken om kills te krijgen, is het echt heel erg noobfriendly.
Heb Windows er opnieuw op gezet en ook meteen MW2 re-installed.Fonzie27 schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:17:
[...]
Lol, ik zeg red bull erbij en 24/7 doorgaan voor de 40k potjes![]()
Nee, ff zonder dollen, ben ook wel benieuwd naar het antwoord, ben er 2 dagen geleden mee gestart en ik heb dit nog niet meegemaakt maar zit dan ook nog niet zo hoog met de hits.
Op Wasteland, Estate en Underpass na vind ik ze ook allemaal wel best.SpartanArmada schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:07:
Ik vind de maps eigenlijk bijzonder goed. Er is geen enkele die ik niet zo leuk vind op Afghan na, de rest vind ik allemaal super. Maar ik ontdek heel vaak nog een bepaalde plek of een bepaalde tactische route, dus ik verveel me nog lang niet met het spel (lvl. 40 van de 3e prestige). Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar die nieuwe maps, maar ze zijn mij wat te duur.
CS 1.6 en de delen ervoor blijven de beste shooters die ik ooit gespeeld heb.reemprive schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:14:
[...]
Ik speel inmiddels zo'n 10 jaar FPS(Quake, SOF2, CS, CSS, COD4 en MW2) en vind mw2 het beste tot nu toe. BC2 vind ik bijv geen ruk aan. Het is maar waar je voorkeuren liggen.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 339442 op 11-04-2010 16:33 ]
Je kunt volgensmij ook via de grond gooien (ooit in filmpje gezien), daar kom je soms wel een stukje verder mee. Dit is wel nog moeilijker.Anoniem: 339442 schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:30:
Throwing knife is nog best moeilijk! Zeker als je in een gang zit, en je m redelijk ver wilt gooien, haal ik 't steeds nét niet omdat dat plafond in de weg zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Dean op 11-04-2010 17:41 ]
Ondertitel
Ik heb dit geprobeerd, het enige wat er gebeurd is dat ik al mijn instellingen van de resolutie en knoppen kwijt raak. Helaas blijf ik nog steeds level 70. De instellingen staan toch ook op de server? Ik denk dat COD deze gelijk vanaf de server laad, iemand nog een tip? Wil geen programma ervoor gaan gebruikenLzpAppel schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:21:
Ik heb een manier gevonden om makkelijk en zonder programma's van de 3e partij je rang terug te zetten naar zijn originele staat.
Open een explorer venster naar de map:
code:
1 %Program Files%\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players
Hierin zie je als het goed is enorm veel bestanden staan. Deze bestanden hebben allemaal de extensie .stat
Dit zijn je stat files, hierin word je voortgang vastgehouden. Deze worden geüpdate elke keer als je MW2 afsluit na het spelen.
Om je rang terug te zetten naar wat het was in de vorige speelsessie hoe je alleen maar de bestanden van je nieuwste sessie te verwijderen. Dit kan je makkelijk doen door alle bestanden op datum te sorteren.
(Let op: Dit verwijderd alles van je vorige sessie, wil je alleen je rang terug zetten heb je wel programma's van een 3e partij nodig. Ook heb ik aan der lijve ondervonden dat dit niet altijd de oplossing is.)
Dan heb je je cfg bestanden verwijderd, ik had erbij moeten zetten dat je die moet laten staan.jeroen210 schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:05:
[...]
Ik heb dit geprobeerd, het enige wat er gebeurd is dat ik al mijn instellingen van de resolutie en knoppen kwijt raak. Helaas blijf ik nog steeds level 70. De instellingen staan toch ook op de server? Ik denk dat COD deze gelijk vanaf de server laad, iemand nog een tip? Wil geen programma ervoor gaan gebruiken
raar, ik heb laatst gewoon mijn 50.000 gehaald..Noin schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:58:
[...]
Heb Windows er opnieuw op gezet en ook meteen MW2 re-installed.
Ik heb nu na 22 potjes spelen precies 10330 kogels gevangen.
Vanaf 10.000 dus precies 15 kogels per potje erbij gekregen.
Dit KAN gewoon niet de bedoeling zijn, shield was al een van de moeilijkste 'wapens' maar dan ook nog de zaak nerfen... ppffff...
Ik hou d'r mee op. Enige leuke hebben ze nu om zeep geholpen voor mij.
Jammer.
[ Voor 28% gewijzigd door jeroen210 op 11-04-2010 19:33 ]
Geen gekke truukjes, bij mij werkte het zelf ook niet. Ik ben gewoon door gaan spelen nadat ik de prestige in was gegaan. Later op de dag kwam ik weer in een hacked server en ben ik nu weer lvl 70.jeroen210 schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:22:
@LzpAppel
ik had ook de .stat bestanden verwijderd en idd die cfg bestanden omdat ik niet zeker wist of deze ook weg moesten. Helaas als ik inlog blijft het direct level 70. Als ik de bestanden terugzet (had ze naar een map op het bureaublad geknipt) dan zijn de instellingen helaas nog steeds weg. Dus straks maar even opnieuw instellen. Heeft het bij jou wel gewerkt door alleen de .stat weg te halen? Geen gekke trukjes met internetkabel eruit halen ofzo?
Update, ik maak soms een backup van de hele players map omdat ik van COD4 gewend bent dat soms na een crash je level opeens gereset is. Ik heb de hele players map leeg gemaakt en een backup van 5 dagen geleden erin gezet. Ook dan als ik het spel opstart ben ik level 70.. Ik denk dat er toch echt een stap extra gemaakt moet worden, maar welke?
Anoniem: 312487
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 312487 op 11-04-2010 19:45 ]
Afaik speel je de DLC mappen sowieso al apart, mensen die de DLC niet hebben kunnen die servers dus ook niet kiezen.Stephan1337 schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:58:
Domste vraag ooit weet ik cker![]()
Als ik DLC koop voor xbox, kan ik dan nog gewoon blijven gamen met vrienden zonder DLC? of worden die uit de game getrapt zodra er een nieuwe map word gestart op de server??
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
wat ik me dan afvraag is, wat is die steam dan eigenlijk. want ik heb hem vandaag bij een vriend van mij op de ps3 voor het eerst gespeeld dat ik hem nu ook wil kopen.superbassie schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:54:
Steam werkt prima hoor, zoals bij de meeste I guess....
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
ik heb geen ps3superbassie schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:17:
Zou dit ff checken.Steam is kort gezegd een programma wat je gebruikt om bepaalde games te spelen.
Maar als je een beetje kan schieten met een controller ipv muis+keyboard zou ik lekker de PS3 versie kiezen.Minder cheaters enzo.
Een cheater merk je als hij in 1 minuut 50 headshots maakt. En als hij recht door een muur een headshot maakt of als zijn wapen helemaal niet beweegt als hij schiet.Tijn96 schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:20:
[...]
ik heb geen ps3maar zijn er idd zoveel cheaters en hoe merk je dat dan en moet ik steam eerst dowloaden voor dat ik MW2 kan spelen of zit dat erbij?
Ik speel op de PC.darkpluisje schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:22:
[...]
raar, ik heb laatst gewoon mijn 50.000 gehaald..
Maar ze tellen inderdaad niet altijd alle kogels.. makkelijke manier om het te halen btw is tegen een sentry/gattelinggun/harrier..
Bij harrier gewoon wachten tot hij op je schiet, dan lbijft hij op je schieten omdat hij je niet doodkrijgt tot hij na een tijdje weggaat, mooi je team geholpen op die manier
38. Whiners die constant zeuren dat de game kut is.Djmaddox schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:39:
[...]
Een cheater merk je als hij in 1 minuut 50 headshots maakt. En als hij recht door een muur een headshot maakt of als zijn wapen helemaal niet beweegt als hij schiet.
Ik heb trouwens een mooie lijst met redenen waarom ik MW2 lame en onrealistisch vind op de PC:
1. Geen deticated servers
2. Steam
3. Valve's Anti Cheat zuigt
4. Tubers
5. Knife runners
6. Kniven gaat te snel
7. Sprayers
8. Akimbofags
9. Host migration
10. Wallhackers
11. Aimbotters
12. Elke dag serveronderhoud
13. Spawn systeem
14. Overpowerede wapens
15. Commando(pro)
16. Norecoilers
17. Campers
18. LAGG
19. NAT Type
20. Gametypes
21. De maps
22. max aantal players in een gametype
23. Geen partychat
24. Schreeuwende kleine kinderen
25. Carepackage jatters
26. Geen deticated servers
27. Prestige hackers
28. Ban fails
29. G18
30. Mensen die denken dat ze pro zijn
31. Mensen die kutmuziek aanzetten tijdens het spelen
32. Intervention Runners
33. Mensen die behoefte hebben om te gaan zingen
34. Aim-assist
35. HBsensor in MP
36. One man army
37. Danger close
(sommigen zijn eigen mening)
Stephan1337 schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:58:
Domste vraag ooit weet ik cker![]()
Als ik DLC koop voor xbox, kan ik dan nog gewoon blijven gamen met vrienden zonder DLC? of worden die uit de game getrapt zodra er een nieuwe map word gestart op de server??
Je kunt gewoon nog met vrienden gamen. Ik heb de DLC en een vriend van me niet, en we spelen het best vaak samen. Ik weet alleen niet 100% zeker hoe het werkt; hij invite mij altijd. Misschien dat je eerst in een party moet gaan oid, maar het kan in ieder geval wel. Je kunt op dat moment natuurlijk niet de nieuwe maps spelen, dat mag duidelijk zijn.Stephan1337 schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:06:
En dat gaat zo blijven? had iets gehoord dat je gametype enzo nog nieteens kon kiezen met de nieuwe maps...?![]()
Domme vraag nummer 2
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 11-04-2010 22:59 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Djmaddox op 11-04-2010 23:13 ]
vraag aan al degene die dit doen om je te realiseren dat er ook homo's zijn die graag een shooter spelen...Armada. schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:13:
Overigens, wat is dat toch met dat bepaalde zaken die gamers zien als 'n00b' direct gerelateerd worden aan homoseksualiteit. Vreemd. Nouja, ik ga te ver offtopic.
[ Voor 9% gewijzigd door Dirkweggeman op 11-04-2010 23:35 ]
Ja ik dusNoin schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:44:
[...]
Ik speel op de PC.
En idd als ik een Harrier of Gattling zie ga ik er voor zitten. Ik vang dan iets van 500 kogels op, maar als ik naar de challenges screen ga heb ik EXACT 15 bullets gevangen.
Ik erger me er dood aan. Het enige wat ik nog leuk vond was met schildje rondrennen en voor dat embleempje gaan, en nu is dat schijnbaar door de zoveelste bug of nerf onmogelijk gemaakt.
Is er iemand op de Pc die meer dan 10.000 bullet hits heeft en nog wel een paar honderd hits krijgt per match?
Ik zit er over te denken mijn 2e prestige te doen in de hoop dat deze bug dan is opgelost, maar dan moet ik dus zeker zijn dat het een bug is.
Mag ik hier aan toevoegen dat de helft van de klachten zoals overpowerd wapens dan ook voor jou gelden, dus dat heft elkaar eigenlijk weer op.. Daarbij zijn ze juist underpowered, in normall moet je soms 20 kogels krijgen voor je iemand dood hebt, ga dan gewoon hardcore spelen zou ik zeggen dat is een stuk beterLzpAppel schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:07:
Hier een makkelijke manier hoe alles op te lossen
1) Geen probleem
2 Steam Steam werkt prima in mijn ogen, de Counter Strike serie heeft er geen probleem mee.
6. Kniven gaat te snel
7. Sprayers
8. Akimbofags
14. Overpowerede wapens Alles heeft een tegenpool
16. Norecoilers
17. Campers Gooi een granaat die tent in
32. Intervention Runners
34. Aim-assist Staat niet eens aan op de PC, aangezien je het ook over de dedi's hebt.
27. Prestige hackers Ze hebben een paar extra classes en icoontjes, is dat nou zo'n probleem?
2) Dedicated server oplossing <- Dit is gewoon nodig
1. Geen deticated servers
3. Valve's Anti Cheat zuigt
4. Tubers
5. Knife runners
9. Host migration
10. Wallhackers
11. Aimbotters
12. Elke dag serveronderhoud
18. LAGG
19. NAT Type
20. Gametypes
21. De maps
22. max aantal players in een gametype
26. Geen deticated servers
28. Ban fails
29. G18
30. Mensen die denken dat ze pro zijn
37. Danger close
3) Dit moet gefixed worden
13. Spawn systeem
15. Commando(pro)
36. One man army
4) Kan je zelf oplossen
23. Geen partychat Skype, teamspeak enz
24. Schreeuwende kleine kinderen Muten die handel
31. Mensen die kutmuziek aanzetten tijdens het spelen Muten die handel
33. Mensen die behoefte hebben om te gaan zingen Muten die handel
25. Carepackage jatters Gebruik een andere killstreak
35. HBsensor in MP Ninja, dat is een perk.
Zoals je wellicht kan zien, kan het grootste gedeelte van de problemen worden opgelost met dedicated servers. Zowel netwerk als gameplay technisch. Erger je je ergens aan, dan zet je het uit.
Ikzelf speel het omdat het gewoon een goed spel is, mits je geen last hebt van een of meer bovengenoemde feiten. Er zijn momenten dat het gewoon goed gaat.
Maar ik heb mijn hoop nog steeds gevestigd tot de hack beschikbaar komt om zelf een dedicated server te hosten. Dan ben ik weg van IWnet.
IW ziet helaas niet in dat je af en toe de controle moet delegeren, vertrouwen moet hebben in je klant. En als het niet zo'n dijk van een spel was zou ik het allang hebben de-geïnstalleerd.
XBL/PSN Gamertag : DefXtreme
[ Voor 6% gewijzigd door codex op 12-04-2010 00:05 ]
Arg neeeee!darkpluisje schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:37:
[...]
Ja ik dusik had niet gereageerd als ik op console zou spelen
Mij is het dus gewoon gelukt..
Nice! Maar wie was die gast die het vorige potje een nuke had dan? Want die had dit potje, aan de andere k/d ratios te zien een belabberde score.reemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:03:
Ik had net wat bizars. Ik speelde Ground War Domination, ik kreeg een discussie met een teamgenoot die al binnen een paar minuten zijn nuke gooide(Favala). Vervolgens zei hij dat ik er niet tegen kon dat hij een nuke kon halen en ik niet. Volgende ronde had ik mijn killstreak aangepast naar harrier, chopper gunner en nuke. Weer ronde domination, nu was de map Invasion. Ik speelde met UMP, en na een paar minuten had ik mijn nuke. Hij zag de lol er wel van inIk wilde hem niet gooien omdat ik het spel niet wilde beëindigen want we stonden toch voor. Dus uiteindelijk dood, weer begonnen en na een paar minuten had ik mijn 2e nuke! Uiteindelijk wel leuke chat gehad met mijn teamgenoten in elk geval(de tegenstanders begonnen weer met het gebruikelijke hacker geroep). Any way, screenshotje. Helaas was ik er al uit omdat ik te druk was met chatten maar wel leuke score.
[afbeelding]
Volgende ronde Rundown was het weer raak. Ik wilde toch nog eens die 3 nukes challenge halen nu had ik hem in 2 potjes
Mijn weerwoord hieropDjmaddox schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:39:
[...]
Ik heb trouwens een mooie lijst met redenen waarom ik MW2 lame en onrealistisch vind op de PC:
1. Geen deticated servers - Klopt, inderdaad een minpunt
2. Steam - Steam is een zeer goed platform, ik zie het probleem niet
3. Valve's Anti Cheat zuigt - Altijd nog beter als punkbuster.
4. Tubers - Kom op zeg... als ze 1x missen zijn ze genaaid?
5. Knife runners - Klopt, irritant en onrealistisch. Maar ze zijn wel neer te schieten...
6. Kniven gaat te snel - Geen mening
7. Sprayers - Sprayers zul je in elk schietspel met automatische wapens wel tegenkomen
8. Akimbofags - Right... ze moeten op 2cm van je afstaan willen ze wat raken. -op models na-
9. Host migration - Tjah.. altijd nog beter als dat de hele server sluit zoals COD4
10. Wallhackers - Heeft dit wat met het spel te maken?
11. Aimbotters - Heeft dit wat met het spel te maken?
12. Elke dag serveronderhoud - Wees blij! liever een stabiele server als constant crashes
13. Spawn systeem - Klopt, maar als je met max 14 man in een server zit. Heb je hier niet veel last van.
14. Overpowerede wapens - Ik snap niet dat mensen hier over zeuren.. kom op zeg.
15. Commando(pro) - Irritant ja, soms laat dit je gewoon 5m teleporteren.
16. Norecoilers - Norecoilers? No-Recoilers... Ooooh, Hackers dus? Zie 10/11
17. Campers - Heb je in elk schiet spel wel.
18. LAGG - Hoeft niet per-se door de servers van IW te komen.. ikzelf heb meestal gewoon een goede verbinding.
19. NAT Type - Mensen moeten hun poorten open zetten (staat zelfs op de site van microsoft) niet IW's fout
20. Gametypes - Omdat...? Je bent niet verplicht iets anders als het standaard TDM te gaan spelen![]()
21. De maps - Geen mening
22. max aantal players in een gametype - KAN vervelend zijn.
23. Geen partychat - Wat heeft dit met de PC versie te maken? Zet gewoon een of ander chatprogramma aan op de achtergrond![]()
24. Schreeuwende kleine kinderen - Kan je muten (Hebben we op de x360 en PS3 ook wel trouwens)
25. Carepackage jatters - Als je eigen team het doet, ben je gewoon dom... zij moeten 4x zo lang w8en om een carepackage te open als jouw.
26. Geen deticated servers - Heb je al gezegt @ 1
27. Prestige hackers - Tjah.. lekker boeiend zo'n hoog level.. kom nou, laat zien dat je beter bent! Door ze te verslaan...
28. Ban fails - Heb weinig mensen zonder goede reden banned zien worden
29. G18 - Een wapen, wat is hier mee? De recoil is irritant -punt-.
30. Mensen die denken dat ze pro zijn - Mute ze
31. Mensen die kutmuziek aanzetten tijdens het spelen - Mute ze
32. Intervention Runners - Errr.... Het is een sniper rifle.. Wat moeten ze anders.. Campen?
33. Mensen die behoefte hebben om te gaan zingen - Mute ze
34. Aim-assist - Word ik soms ook strontziek van.. wil ik iemand neerschieten, komt er iemand anders langsgelopen -BAM- ben ik een stukje opzij gegaan met mijn vizier...
35. HBsensor in MP - NINJAS CANT TAKE YOU IF YOU TAKE NINJA!
36. One man army - Tjah.. zelfs mijn 'OMA, verslaat deze mensen nog. Ze staan 5 secs ofzo stil zonders iets te kunnen doen
37. Danger close - Bekijk het zo: Ze missen stopping power (of een andere chille perk). Dus zodra ze outta explosives zijn, is het gewoon GAME OVER voor ze.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Anoniem: 223141
Lol'ed at puntje 32
:-)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
VAC -Valve Anti Cheat-MeNTaL_TO schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:00:
Zit er ook geen vorm van cheatherkenning in mw2 dan? Punkbuster is niet ideaal, maar werkt tenminste nog.
Dit is hem!reemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:42:
Heb je zijn Steam id? Kan ik hem erbij zetten in mijn YouTube kanaal. Ik report ze ook met link naar YouTube en er zijn er toch al een paar gebanned. Of ik daar aan heb bijgedragen weet ik niet maar het is wel relaxed.
En die andere speler was defqon1.
Kan je dat filmpje omzetten naar mp4? Ik wil hem wel hebben
hmm, filmpje lijkt corrupt ofzo... die kan ik niet meer openen ineens...reemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:09:
[...]
Kan je dat filmpje omzetten naar mp4? Ik wil hem wel hebben
Heb er zelf gisteren nog 2 te pakken gekregen, die ga ik er ook bij zetten.
Het werkt hetzelfde als op de consoles, Find Game > gamemode kiezen en de rest gaat vanzelf.Tijn96 schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:38:
wat ik merk hieraan is dat er mensen zijn die problemen/probleempjes heel hoog opvatten en het gelijk een slecht spel vinden en dat andere enigzins door deze problemen heen kunnen kijken zoals ik.. ik ga vandaag toch het spel kopen en dan zie ik wel. en als ik het goed begrijp zijn dedicated servers gewoon servers die je zelf aanmaakt maar is dat hetzelfde als bij MW2 op de ps3 dat je een groep zoekt of is dat echt gewoon een hack die je moet uitvoeren
Ik ga volledig akkoord met je verbetering
Anoniem: 354278
Kort: Hij is dedicated, doet alleen maar waar ie voor ingericht is.Anoniem: 354278 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:55:
Misschien een domme vraag als console-speler, maar wat is het nut van een dedicated server?
Mogelijkheid om een server te joinen die in jouw buurt is, waardoor je geen/weinig lag hebtAnoniem: 354278 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:55:
Misschien een domme vraag als console-speler, maar wat is het nut van een dedicated server?
Anoniem: 354278
Dan zit je niet in een goede server..Anoniem: 354278 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:09:
Oke thanks voor je snelle antwoord, maar krijg je dan zelf niet te veel macht over het spel, bijvoorbeeld als je 4 keer achter elkaar word gekilled door een camper kun je puur uit frustraties diegene bannen? Of als iemand een onmogelijke knife-kill maakt puur uit geluk en de admin kan er niet tegen kan hij die persoon ook terplekke een ban geven.
Noobtube is gewoon een speelwijze daar zie ik geen reden in om dit uit te schakelen of te bannen, al gebruik ik zelf nooit die grenade-launchers.
Daarom moet je ook goeie admins hebben op goeie servers. Slechte admins zullen er ongetwijfeld komen, maar dan is het gewoon kwestie van een goeie server opzoeken waar je gezellig een potje kan gamen en lekker chatten ondertussen. Zo heb ik heel wat uurtjes cod4 SnD doorgemaakt. Ging je dood vroeg in een ronde? Niet erg, je kon gewoon lekker met je 'vrienden' chattenAnoniem: 354278 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:09:
Oke thanks voor je snelle antwoord, maar krijg je dan zelf niet te veel macht over het spel, bijvoorbeeld als je 4 keer achter elkaar word gekilled door een camper kun je puur uit frustraties diegene bannen? Of als iemand een onmogelijke knife-kill maakt puur uit geluk en de admin kan er niet tegen kan hij die persoon ook terplekke een ban geven.
Noobtube is gewoon een speelwijze daar zie ik geen reden in om dit uit te schakelen of te bannen, al gebruik ik zelf nooit die grenade-launchers.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq