Als ik dat ga doen heb ik straks geen controllers meer over, ik ben er nogal slecht in en doe het nu alleen op wasteland.
Ik heb geen idee, maar het is echt gebeurt. Op de xbox-360. 2 weken terug...Xenomorphh schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:29:
[...]
Als dat zo is waarom kan ik dan nooit als mijn attack helicopter in de lucht is mijn chopper gunner oproepen? Dan krijg ik altijd airspace to crowded.
~Lemings op me scherm
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het kan ook gewoon niet. Of wat die jongen meegemaakt heeft is een bug, of hij is een volhouder.Xenomorphh schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:29:
[...]
Als dat zo is waarom kan ik dan nooit als mijn attack helicopter in de lucht is mijn chopper gunner oproepen? Dan krijg ik altijd airspace to crowded.
hahahahha 1 april!D4NG3R NL schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:33:
[...]
Ik heb geen idee, maar het is echt gebeurt. Op de xbox-360. 2 weken terug...
komt er hier een harrier voorbij razen op werk.. gaan die collega's ineens allemaal de kamp erin gooien. Dus ik pak me banaan, wat denkte.. schiet ik zo dat vieze stukje in het oog van de piloot. Had die jongen gewoon tac insertion in de wc neergelegd! Is maar goed dat ik er preventief een claymoretje bij had gezet.
Verder vind ik persoonlijk toch de Riot shield met FMJ het fijnst, laatst stond er eentje op underpass in bunkertje bij A, gooi ik um zo die riot shield op z'n smoel.
ik DENK dat het tijd is om naar huis te gaan, weer genoeg gedaan voor vandaag.
Verder vind ik persoonlijk toch de Riot shield met FMJ het fijnst, laatst stond er eentje op underpass in bunkertje bij A, gooi ik um zo die riot shield op z'n smoel.
ik DENK dat het tijd is om naar huis te gaan, weer genoeg gedaan voor vandaag.
en hap
je kan niet tippen aan me met m'n 117.000*
* deaths
relax man, pochen op een internet forum komt nogal kiddie over.delaitinho schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:16:
[...]
daar ik me met 45000 kills toch wel onder de hardcore mw2 schaar.
same things as above.Misschien moet je me op PSN even toevoegen, zal ik je eens wat headshots uitdelen
je kan niet tippen aan me met m'n 117.000*
* deaths
Nee, eerder rond 14 maart
(Dit is geen 1 april grap ffs...)
Ik had gisteren eerst een harrier, dan een pavelow. Erna mocht ik niet mijn Chopper gunner inzetten...D4NG3R NL schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:55:
[...]
Nee, eerder rond 14 maart.
(Dit is geen 1 april grap ffs...)

Dus verklaar me dat dan eens en dan geloof ik je:)
[ Voor 8% gewijzigd door korgakos op 01-04-2010 16:04 ]
Ja klopt, ik heb dat bijna ieder potje, echt vet irritant!korgakos schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:01:
[...]
Ik had gisteren eerst een harrier, dan een pavelow. Erna mocht ik niet mijn Chopper gunner inzetten...
Dus verklaar me dat dan eens en dan geloof ik je:)
oh ook nog een mooi verhaal, laatst ik in een server, tegenstander nuke ik EMP. Stopt de nuke..ik dacht WOWIEWIEIWIWIWIWIIWWIIWIWI!!!!!!!! valt die bom op mijn hoofd
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Per partij max 2 harriers in het spel met een max van 3 in totaal. 1 Helicopter in totaal en 1 ac130 in totaal. Dat is volgens mij het maximum. En met cold blooded pro ben je praktisch helemaal onzichtbaar vanuit de chopper, je licht ook niet meer wit op, zoals met cold blooded non-pro.
Als je mijn 'Manual' had gelezen, had je dat kunnen weten. Check de OP voor de linkGoldman schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
oh ook nog een mooi verhaal, laatst ik in een server, tegenstander nuke ik EMP. Stopt de nuke..ik dacht WOWIEWIEIWIWIWIWIIWWIIWIWI!!!!!!!! valt die bom op mijn hoofd
Basement Bios ---- Exo-S
wow die kerel moeten een vet embleem gekregen hebbenGoldman schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:

Verwijderd
Zo... nu eindelijk alle singleplayer missies op veteran gehaald. Wat is dat soms sadistisch moeilijk zeg. Vooral "Loose Ends" en "The Enemy of My Enemy". Als je van vijanden met x-ray ogen en alien reflexen houd moet je vooral ook op veteran gaan spelen
Nu op naar alle spec ops achievements...
denk iets van, nuke an SINGLE enemyFastman schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:46:
[...]
wow die kerel moeten een vet embleem gekregen hebben![]()
![]()
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik snap niks meer van het nieuwe map pack.
Hoe kan ik ALLEEN Team Deathmatch spelen op ALLEEN de nieuwe maps.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Niet. Totdat de bonus maps in de algemene roulatie (dus buiten de stimulus playlists) opgenomen worden.Mars18 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:27:
Ik snap niks meer van het nieuwe map pack.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 17:34 ]
Dat zijn ze al.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:34:
[...]
Niet. Totdat de bonus maps in de algemene roulatie (dus buiten de stimulus playlists) opgenomen worden.
Maar ik wil enkel bijv team deatmatch spelen op enkel de nieuwe maps.
Maar dat kan dus niet
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Je geeft zelf het antwoord alMars18 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:35:
[...]
Dat zijn ze al.
Maar ik wil enkel bijv team deatmatch spelen op enkel de nieuwe maps.
Maar dat kan dus niet
En zelfs dan niet, omdat je dan natuurlijk ook de oude maps hebt. Kans dat je een nieuwe map krijgt is iets van 10% denk ik dan... Niet veel dus!Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:34:
[...]
Niet. Totdat de bonus maps in de algemene roulatie (dus buiten de stimulus playlists) opgenomen worden.
En wat gebeurt er nu als mensen in die server zijn die de maps niet hebben? Worden de maps dan niet gespeeld, of worden die mensen eruit gekicked?
dat zou wel heel belachelijk zijn als je er dan telkens uit word gegooid omdat je die mappacks niet gekocht hebt. dan word eigenlijk het spel gewoon voor je vern**kt tenzij je nog eens 13 euro bijlegt. Dan stop ik wel gewoon helemaal met spelen.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ben het wel met je eens, maar hoe moeten ze het dan oplossen? Als je de maps niet te spelen krijgt als er slechts 1 iemand in de server zit die de maps niet heeft, dan is de kans dat je ze ooit gaat spelen echt 0%. Er is altijd wel iemand die de maps niet heeft. Dan heb je dus 15 euro uitgegeven aan niets.superwashandje schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:12:
dat zou wel heel belachelijk zijn als je er dan telkens uit word gegooid omdat je die mappacks niet gekocht hebt. dan word eigenlijk het spel gewoon voor je vern**kt tenzij je nog eens 13 euro bijlegt. Dan stop ik wel gewoon helemaal met spelen.
Ik zie geen andere oplossing (behalve de maps gratis uitbrengen, maar goed...)
Zo dwingen ze dus eigenlijk mensen de mappacks te kopen als ze nog willen spelen. Jammer! Het is wel een beetje een thema aan het worden... Ik zie nu ook in waarom ze perse geen dedicated servers op de pc willen; dan zou het onmogelijk zijn om geld te vragen voor de maps omdat je ze gewoon zou kunnen downloaden van de server. Dus doen ze maar geen dedicated servers zodat ze ook op de pc lekker geld kunnen vangen voor de maps. Ik denk dat we nog veel betaalde DLCs kunnen verwachten...
[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 01-04-2010 18:20 ]
idd gratis uitbrengen of zodra het spel naar een lobby zoekt gewoon eentje zoeken met mensen die de maps niet hebben. Gewoon zorgen dat er op de achtergrond iedereen in 2 soorten lobbies ingedeelt word: 1tje met en 1tje zonder
edit: wat je dus in je edit hebt gezet bedoelde ik ook
edit: wat je dus in je edit hebt gezet bedoelde ik ook
[ Voor 11% gewijzigd door superwashandje op 01-04-2010 18:23 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dat zal nu ook wel min of meer gebeuren. Ik denk niet dat het spel je laat joinen in een server waar men de nieuwe maps aan het spelen zijn, omdat je dan toch meteen weer gekicked wordt.superwashandje schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:21:
idd gratis uitbrengen of zodra het spel naar een lobby zoekt gewoon eentje zoeken met mensen die de maps niet hebben. Gewoon zorgen dat er op de achtergrond iedereen in 2 soorten lobbies ingedeelt word: 1tje met en 1tje zonder
Wat je dus eigenlijk zegt is het hele spel op te delen in spelers die de maps wel hebben en spelers die de maps niet hebben. Dat zou natuurlijk kunnen, maar is niet erg handig want je gooit dus effectief een groot deel van de spelers weg (geen idee hoeveel % de maps gekocht heeft), terwijl die spelers best (andere maps) tegen elkaar kunnen spelen.
ja, dat lijkt me beter dan nooit kunnen spelen omdat er altijd wel mensen met en zonder zijn.
Glitch/Hacked server of wat anders.. maar het is gebeurd, punt uit
Ik vind alle nieuwe maps leuk.
Heb ook al een aantal toffe spots gevonden in de maps. In de map met regen kan je heerlijk tussen de containers zitten.
Het sneeuwlevel is ook erg tof met een mooi midden stuk waar veel actie is.
Heb ook al een aantal toffe spots gevonden in de maps. In de map met regen kan je heerlijk tussen de containers zitten.
Het sneeuwlevel is ook erg tof met een mooi midden stuk waar veel actie is.
Eergisteren zat ik in een gehackte server oid. Ik speelde capture the flag. Er had maar 1 team de vlag. Er stond "Capture" boven in plaats van "Grab". Op de minimap zag je een zwart vierkant waar de vlag staat. Als de vlag was gepakt, was de ronde voorij. Je hoefde hem dus niet terug te brengen. Er waren 4 rondes per side. Ook kreeg je 400 punten per kill en 800 punten per headshot.
Iemand anders zoiets al meegemaakt?
Lijkt wel op 'overtime' als de stand na 2 ronden gelijk is. Dan is het gewoon een kwestie van renneuh, want wie het eerst de vlag heeft, heeft gewonnen.Deforcer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:14:
Eergisteren zat ik in een gehackte server oid. Ik speelde capture the flag. Er had maar 1 team de vlag. Er stond "Capture" boven in plaats van "Grab". Op de minimap zag je een zwart vierkant waar de vlag staat. Als de vlag was gepakt, was de ronde voorij. Je hoefde hem dus niet terug te brengen. Er waren 4 rondes per side. Ook kreeg je 400 punten per kill en 800 punten per headshot.
Ik speel bijna altijd CTF. Mijn favo game-mode. Gisteren de M16 maar even uit de kast gehaald. Blaft prima, alleen moest ik wel even wennen aan de 3 round burst.
Dat is toch oneflag, de 'secret' gamemode die IW nog in het spel heeft gestopt?Deforcer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:14:
Het was geen overtime. Het was echt een heel ander soort capture the flag.Murphy schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:36:
[...]
Lijkt wel op 'overtime' als de stand na 2 ronden gelijk is. Dan is het gewoon een kwestie van renneuh, want wie het eerst de vlag heeft, heeft gewonnen.
Ik speel bijna altijd CTF. Mijn favo game-mode. Gisteren de M16 maar even uit de kast gehaald. Blaft prima, alleen moest ik wel even wennen aan de 3 round burst.
Is dat nieuw? Het is best wel overpowered. 400 punten per kill is wel erg veel terwijl je gewoon spawnt met dezelfde delay als de normale ctf.Bartske schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:00:
[...]
Dat is toch oneflag, de 'secret' gamemode die IW nog in het spel heeft gestopt?
http://www.youtube.com/watch?v=BzDmll8_reIDeforcer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:51:
[...]
Het was geen overtime. Het was echt een heel ander soort capture the flag.
[...]
Is dat nieuw? Het is best wel overpowered. 400 punten per kill is wel erg veel terwijl je gewoon spawnt met dezelfde delay als de normale ctf.
het is een gamemode die IW al wel in de game heeft gestopt, maar je nog niet kan spelen. Was het zoiets alsop dit filmpje? En het was een gehackte server, daar kunnen ze dus ook de xp/kill modificeren.
haha, inderdaad. en volgens mij zijn er maar weinig mensen die doorhebben dat je de vlag alleen maar hoeft te pakken ipv ook nog terug brengen. bijna elke keer als ik er naar toe rush en de vlag net aangeraakt heb krijg je alleen maar WTF te horen en te zienMurphy schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:36:
[...]
Lijkt wel op 'overtime' als de stand na 2 ronden gelijk is. Dan is het gewoon een kwestie van renneuh, want wie het eerst de vlag heeft, heeft gewonnen.
ik zat deze week wel een keer in een server waar alles in slow motion leek te gaan, maar niet constant
Kan je echt net als in Battlefield Bad Company 2, Een heli piloot uit de heli sniperen?
Nee dat kan nietMars18 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:42:
Kan je echt net als in Battlefield Bad Company 2, Een heli piloot uit de heli sniperen?
In ieder geval de nieuwe maps wel, en met een grotere kans dan de normale maps geloof ik... 4 potjes gespeeld gister avond, 3 keer een van de nieuwe maps en een keer een oude..Gunner schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:05:
Volgens mij zit de dubbele XP nu ook in de normale playlists @ xbox iig
Is me niet opgevallen dat ik meer xp kreeg, maar daar let ik ook nooit zo op...
In de normale maps ook. De nieuwe maps zitten nu ook in de normale map-rotatie
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb hier net een cheater ondekt. En een filmpje van gemaakt. Kan hij er ook op? (en uhm wat is het channel?)reemprive schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:25:
Ik ga een youtube kanaal starten met filmpjes van cheaters en hun Steam ID. Ik ga ze alleen posten als ik duidelijk bewijsmateriaal heb, maar dat moet vast lukken met die domme hackertjes in Ground War
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Zo zag het er inderdaad uit ja.Bartske schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:39:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=BzDmll8_reI
het is een gamemode die IW al wel in de game heeft gestopt, maar je nog niet kan spelen. Was het zoiets alsop dit filmpje? En het was een gehackte server, daar kunnen ze dus ook de xp/kill modificeren.
Klopt, dit is gistermiddag gewijzigd. Het vreemde is wel, dat je gisteravond 1x moest uitloggen en weer moest inloggen om die DoubleXP te krijgen volgens de tweet van IW.Gunner schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:48:
In de normale maps ook. De nieuwe maps zitten nu ook in de normale map-rotatie
De nieuwe maps zitten nu in alle playlists. Gisteren zijn de playlists zo aangepast dat je ongeveer in 50% van de potjes in een normale playlist een nieuwe map krijgt.
Heerlijk om weer maps te ontdekken, gewoon steeds nieuwe plekjes vinden of de weg gewoon even kwijt zijn
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 02-04-2010 13:19 ]
Voor de mensen die even zin hebben om een cheater uit te lachen:
http://www.youtube.com/watch?v=N_CsAfKxi5o
http://www.youtube.com/watch?v=8YmAYXcHqqM
En na mijn report zojuist verbannen
Gameplaystatistieken
VAC-status:geregistreerde ban(nen)
(http://steamcommunity.com/profiles/76561197989198202)
En na mijn report zojuist verbannen
Gameplaystatistieken
[ Voor 34% gewijzigd door White_Collar op 02-04-2010 13:50 ]
Vind het bewijs nou niet echt onverduidelijkpieterbas12 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:48:
En na mijn report zojuist verbannen![]()
Gameplaystatistieken
Ik zeg niet dat het geen cheater is, maar om nou te zeggen: overduidelijk? Nah
Snap wel wat je bedoelt, maar wat meestal is als je geen wallhack hebt, dat je die muur sprayt, maar hij schiet gericht. Zou eventueel met UAV kunnen, maar ik neig wel naar hacks ja. Zou ook geluk kunnen zijn
Hoe kan hij dan zo gericht schieten hier: http://www.youtube.com/watch?v=N_CsAfKxi5oPWM schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:55:
[...]
Vind het bewijs nou niet echt onverduidelijkJe weet dat de vlag gepakt wordt, dus weet je ook wel waar je moet schieten. Ik zou een salvo op dezelfde plek plaatsen.
Dat is wel erg knap
Mee eens, ik heb ook soms van zulke shots, ik vind dat je niet iemand mag bannen met 1 dit filmpje. JE weet de situatie ervoor niet. misschien lig jij daar de hele tijd al. en probeert hij het elke keer weer.PWM schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:55:
[...]
Vind het bewijs nou niet echt onverduidelijkJe weet dat de vlag gepakt wordt, dus weet je ook wel waar je moet schieten. Ik zou een salvo op dezelfde plek plaatsen.
Dit is wel duidelijk AIMbot..http://www.youtube.com/watch?v=rj6auNQm9S8
muah. Ik was niet de enige die wel erg vaak gekild werd door deze gozer ingame. Iedereen was aan het klagen
[ Voor 16% gewijzigd door White_Collar op 02-04-2010 14:21 ]
Sorry, maar ik heb zoveel kills op die manier gemaakt. Degene lag daar volgens mij al een tijdje, als je dat weet is het een kwestie van spray en kill....pieterbas12 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:48:
En na mijn report zojuist verbannen![]()
Gameplaystatistieken
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Mee eens, het is leuk, maar ik merk dat er al veel zijn die de weg blindelings weten, en ik dus niet.PWM schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:17:
[...]
Heerlijk om weer maps te ontdekken, gewoon steeds nieuwe plekjes vinden of de weg gewoon even kwijt zijnOok Crash en Overgrown moet je anders spelen door de nieuwe perks en killstreaks.

Mozes, wat ben ik in een paar potjes al vaak omgelegd.
Ik loop zwaar negatief in de nieuwe mappen.

Heb eerst MW1 en daarna MW2 op Vetaran uitgespeeld om alle G's te halen. Heb op beide nu 1000G, nu bezig met COD5 maar die is een stuk moeilijker. Heb soms wel 1 a 2 uur nodig om één level te halen, je moet echt meter voor meter oprukken. Verder moet je geluk hebben dat je op tijd weg kunt komen als er weer eens zes granaten naar je hoofd worden geslingerd en je bij het wegrennen niet wordt neergeschoten. Ik laat mijn team eigenlijk het meeste doen, ik ruk elke keer een meter op en dan weer twee meter terug. Dan 'trigger' je het 'script' en rukt je team op. Blijft lastig in ieder geval, maar zeker de moeite waard ! Je beleefd het spel stukken intenser dan op easy overal doorheen te raggen !!!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zoveeel hax tegenwoordig, er is zo'n vac block geval op de markt waarbij iedereen alle hacks kan gebruiken zonder gebanned te worden omdat hij de vac status uit zet,
Bye bye MW2
Bye bye MW2
Over die twee cheater filmpjes... Het eerste vind ik ook niet echt overduidelijk. Het lijkt erop dat diegene (jij? weet niet) daar al een tijdje lag. Dat probeer ik ook wel vaker, gewoon schieten op plekken waar men aan het campen is, dan zie aan de hitmarkers wel of er iemand ligt. Dan is het gwoon een kwestie van door schieten, met geluk heb je aan één magazijn genoeg (omdat je toch door een muur heen schiet).
Het tweede filmpje echter is wel duidelijk aimbot, waar z'n tegenstander omhoog springt en zijn crosshair direct omhoog vliegt en een headshot maakt.
Het tweede filmpje echter is wel duidelijk aimbot, waar z'n tegenstander omhoog springt en zijn crosshair direct omhoog vliegt en een headshot maakt.
Verwijderd
Ik zal maar een einde maken aan de discussieNickThissen schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:35:
Over die twee cheater filmpjes... Het eerste vind ik ook niet echt overduidelijk. Het lijkt erop dat diegene (jij? weet niet) daar al een tijdje lag. Dat probeer ik ook wel vaker, gewoon schieten op plekken waar men aan het campen is, dan zie aan de hitmarkers wel of er iemand ligt. Dan is het gwoon een kwestie van door schieten, met geluk heb je aan één magazijn genoeg (omdat je toch door een muur heen schiet).
VAC bant alleen aan de hand van gedetecteerde cheats. Er wordt niemand gebanned aan de hand van reports. Reports binnen de Steam community gaan alleen over aanstootgevend materiaal op het profiel van een speler. We hebben hier dus weldegelijk te maken met een cheater, anders werd hij niet gebanned. Ik denk dat het gewoon toevallig is dat de cheater gebanned werd vlak nadat pieterbas12 een report gemaakt had
Voor de geinteresseerden is hier meer informatie over VAC en het banproces te lezen:
Op het VAC forum: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=93665
In de Steam Knowledgebase: https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=58
ik zie het staan inderdaad, gelukkig is het nog wel een heel gekut, 4x alt tabben, hopelijk schrikt dat mensen af. maar ik vrees dat het veel gebruikt wordt. De link weggehaald want dat is ongewenst.Blue_Fear schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:22:
Zoveeel hax tegenwoordig, er is zo'n vac block geval op de markt waarbij iedereen alle hacks kan gebruiken zonder gebanned te worden omdat hij de vac status uit zet,
Bye bye MW2
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2010 18:15 ]
Lekker kort.
Verwijderd
Hee, daar ben ik net ook mee bezig. Alleen bij MW1 krijg ik het maar niet voor elkaar om op veteran difficulty veilig te skydivenNeoMe schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:10:
Heb eerst MW1 en daarna MW2 op Vetaran uitgespeeld om alle G's te halen. Heb op beide nu 1000G, nu bezig met COD5 maar die is een stuk moeilijker. Heb soms wel 1 a 2 uur nodig om één level te halen, je moet echt meter voor meter oprukken. Verder moet je geluk hebben dat je op tijd weg kunt komen als er weer eens zes granaten naar je hoofd worden geslingerd en je bij het wegrennen niet wordt neergeschoten. Ik laat mijn team eigenlijk het meeste doen, ik ruk elke keer een meter op en dan weer twee meter terug. Dan 'trigger' je het 'script' en rukt je team op. Blijft lastig in ieder geval, maar zeker de moeite waard ! Je beleefd het spel stukken intenser dan op easy overal doorheen te raggen !!!
Ik zat net in een server hardcore tdm, en serieus in elk team zaten 4 wallhackers. En omdat iedereen het deed gaf ook niemand meer er om dat het gezien werd. Het was echt afschuwelijk. Voor mij is het helemaal over. En dan heb ik het over de PC versie wel te verstaan.Hoite schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:44:
[...]
ik zie het staan inderdaad, gelukkig is het nog wel een heel gekut, 4x alt tabben, hopelijk schrikt dat mensen af. maar ik vrees dat het veel gebruikt wordt. [mbr]De link weggehaald want dat is ongewenst.[/]
Nou welkom in de h4x0rvrije PS3-wereld dan maarBlue_Fear schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:55:
[...]
Ik zat net in een server hardcore tdm, en serieus in elk team zaten 4 wallhackers. En omdat iedereen het deed gaf ook niemand meer er om dat het gezien werd. Het was echt afschuwelijk. Voor mij is het helemaal over. En dan heb ik het over de PC versie wel te verstaan.
Ja dat is de enige die ik dan ook niet heb, heb 980 punten was ik vergeten te melden. Ja dat is echt onbegonnen werk. Het is wel mogelijk, zie youtube. Ik kan de eerste twee kamer vrij snel 'clearen' maar daarna in die lange gang gaat het elke keer mis of de tijd is op. Ik heb het spel al weer terug gegeven aan mijn maat, dus die blijft voor altijd open staan die challenge. Hopelijk kan ik bij cod5 wel weer alles halen, mw2 heb k wel 1000G.Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:49:
[...]
Hee, daar ben ik net ook mee bezig. Alleen bij MW1 krijg ik het maar niet voor elkaar om op veteran difficulty veilig te skydiven
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
http://www.gametrailers.c...kage-modern-warfare/64035
MW1 vs MW2, Overgrown is gewoon bijna hetzelfde....
Ja? Was dit nog niet bekend dan..? Ik heb dat filmpje niet nodig om te zien dat het dezelfde map is...monnick schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:25:
http://www.gametrailers.c...kage-modern-warfare/64035
Was je wel tevreden geweest als ze een muurtje hier en daar weg gehaald hadden? Ik snap het probleem niet echt.
Mij persoonlijk had een ophaalbrug wel leuk geleken.NickThissen schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:52:
[...]
Ja? Was dit nog niet bekend dan..? Ik heb dat filmpje niet nodig om te zien dat het dezelfde map is...
Was je wel tevreden geweest als ze een muurtje hier en daar weg gehaald hadden? Ik snap het probleem niet echt.
En hier en daar random een valkuil.
Verwijderd
steam mag wel eens beter hun best gaan doen met vac bans. want elke game zitten er wel een paar in. verziekt compleet de game.
gewoon steam account ban en gekochte games kwijt. enige straf die gepast is.
pc game mw2 word gewoon hopeloos verziekt. op xbox heb je wel de glitchers maar scheelt gewoon een hoop vergeleken met cheats infected pc mw2.
pc game mw2 word gewoon hopeloos verziekt. op xbox heb je wel de glitchers maar scheelt gewoon een hoop vergeleken met cheats infected pc mw2.
Ik moet zeggen, dat het meevalt de laatste tijd op de Xbox met de glitchers.Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:17:
op xbox heb je wel de glitchers maar scheelt gewoon een hoop vergeleken met cheats infected pc mw2.
Het enige nadeel dat ik momenteel ondervind, maar ook wel vaker, is dat anderen (soms) gewoon beter zijn.
Dat is meer iets dat ik zal moeten accepteren denk ik dan weer.
Ik word te oud denk ik.

Ik heb nu 2 keer in een korte tijd een gehackte server gehad zonder zwaartekracht... opzich wel grappig.
In ieders geval minder problemen mee dan met cheaters
In ieders geval minder problemen mee dan met cheaters

Het is dat VAC bans zijn gebouwd rond dedicated servers, waarin admins de boel in de gaten houden, en mensen konden bannen. In MW2 heb je dat niet meer, waardoor VAC een stuk minder accuraat en functioneel is geworden. Er worden nog wel mensen geband, maar de cheaters vinden is gewoon een stuk moeilijker zonder dedicated servers.Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:17:
steam mag wel eens beter hun best gaan doen met vac bans. want elke game zitten er wel een paar in. verziekt compleet de game.
Server admins van VAC servers kunnen alleen maar mensen bannen van een server, als je gebanned word op een server betekend ook alleen maar dat je niet meer op die server kan. Een complete VAC ban word door steam geregeld. Maar het is beter geregeld dan IWnet.Tower410 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 09:49:
[...]
Het is dat VAC bans zijn gebouwd rond dedicated servers, waarin admins de boel in de gaten houden, en mensen konden bannen. In MW2 heb je dat niet meer, waardoor VAC een stuk minder accuraat en functioneel is geworden. Er worden nog wel mensen geband, maar de cheaters vinden is gewoon een stuk moeilijker zonder dedicated servers.
Hier word het nog eens uitgelegd.
Edit: Ik lees je post nog eens goed door. Je hebt daar gewoon gelijk in, VAC bans zijn bedoelt om ondersteund te worden door servers bans
[ Voor 14% gewijzigd door Appel op 03-04-2010 10:00 ]
Verwijderd
Ik speel niet zo veel en had daarom tot nu nog niet veel cheaters e.d. gezien. Gisteren echter was er 1 met een aimbot (was duidelijk te zien op killcam) en 2 uurtjes later zat ik in een server met speed en jump hack...
maar voor de rest dus nog niet veel last gehad van cheaters e.d., hopelijk blijft dat zo
maar voor de rest dus nog niet veel last gehad van cheaters e.d., hopelijk blijft dat zo
jammer dat nu tijdens het dubbele XP weekend mijn xbox de geest geeft! Was een mooie kans om even flink te levelen
Tot wanneer is er dubbel XP? Ik moet ook maar eens m'n prestige meer omhoog halen, ik mis m'n wapens
Verwijderd
Waar ik ook moeite mee heb t.o.v. cod4, is dat je in dit spel veel meer met "verticaliteiten" rekening houden. Ik wordt echt veel afgeschoten omdat ik te weinig naar boven kijk.
t/m maandag denk ikNickThissen schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:15:
Tot wanneer is er dubbel XP? Ik moet ook maar eens m'n prestige meer omhoog halen, ik mis m'n wapens
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Heeft iemand wel eens de melding "Save game saved with different script file" gehad? (PC/Steam) Ik kreeg deze direct na een host migration, of liever gezegd tijdens. En uiteraard knalt ie er daarna weer doodleuk uit. Bij de TDM die ik daarna wilde starten bleef hij hangen op "Synchronizing game settings" en knalde er ook uit. Die daarna kon weer wel laden. Ik heb nooit eerder op een andere PC ingelogd in Steam dus daar zou het niets meer te maken moeten hebben. Hopen dat het nu goed blijft gaan.
Mooi dan... ik ben bezig om 1000 thumper kills te halen, staat in de challenge: Reward: new emblem..
1000 KILLS!
.....NO FRICKING EMBLEM THOUGH :<
1000 KILLS!
[ Voor 9% gewijzigd door Relis op 03-04-2010 14:50 ]
Damn dan ben je wel even bezig!
Verder is het toch wel verbazing wekkend hoe je in 10tegen10 altijd wint als je maar 3 mensen hebt die daadwerkelijk voor het doel gaan. (Of keihard verliest als het andere team dat doet).
Het is niet altijd TDM!!!
Verder is het toch wel verbazing wekkend hoe je in 10tegen10 altijd wint als je maar 3 mensen hebt die daadwerkelijk voor het doel gaan. (Of keihard verliest als het andere team dat doet).
Het is niet altijd TDM!!!
ik wordt echt GESTOORD van die mensen met Sleight of Hand Pro & Stopping Power (Pro) + sniper rifle die dan vol snel inzoomen en je (met een schot) neerknallen, das toch vol nep dat aim assist
Haha die hoor je niet zo vaak:)jochem92 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:59:
ik wordt echt GESTOORD van die mensen met Sleight of Hand Pro & Stopping Power (Pro) + sniper rifle die dan vol snel inzoomen en je (met een schot) neerknallen, das toch vol nep dat aim assist
Valve moet gewoon gebruikers verplichten 1 euro te storten om online te mogen spelen. Alleen laten betalen met creditcard omdat er op een creditcard een NAW controle zit. Cheat de persoon in kwestie, accountban voor online gaming en gelijk een ban op de NAW. Ik denk dat na een jaar cheaters compleet verdwenen zijn.
Leuk idee alleen niet iedereen heeft een cc.reemprive schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:33:
Valve moet gewoon gebruikers verplichten 1 euro te storten om online te mogen spelen. Alleen laten betalen met creditcard omdat er op een creditcard een NAW controle zit. Cheat de persoon in kwestie, accountban voor online gaming en gelijk een ban op de NAW. Ik denk dat na een jaar cheaters compleet verdwenen zijn.
Van de week maar eens de nieuwe dlc bekijken. Volgens mij word deze al veel gebruikt
En online gaming ook. Je kunt mensen echt niet verplichten iets met een creditcard te betalen zodat men al je gegevens weet. Wat als je onterecht gepakt wordt? Beetje scheef imo... Daarbij heeft ook lang niet iedereen een creditcard. En dan gaat men dus andere mensen vragen om even een eurotje te betalen met hun creditcard --> je hele systeem in duigen.reemprive schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:33:
Verwijderd
De meesten hebben wel iets waar die zich behoorlijk aan irriteert. Zo erger ik mij de !@#$%!! aan die akimbo runners, met name de G18's. Tsja, je moet wat als je verder niks anders kan dan op de schietknop drukken. Je maakt geen schijn van kans tegen die lui. Een beetje behoorlijk man tot man gevecht is teveel gevraagd. Dat hele kneuzirege akimbo had er nooit in moeten zitten. En dan helemaal akimbo ventjes die dan ook nog eens in een hoekje waar veel mensen langskomen gaan zitten campen. Dan heb je echt 0,0 skill nodigjochem92 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:59:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 18:52 ]
Ja inderdaad, daar heb je een punt.NickThissen schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:46:
[...]
En online gaming ook. Je kunt mensen echt niet verplichten iets met een creditcard te betalen zodat men al je gegevens weet. Wat als je onterecht gepakt wordt? Beetje scheef imo... Daarbij heeft ook lang niet iedereen een creditcard. En dan gaat men dus andere mensen vragen om even een eurotje te betalen met hun creditcard --> je hele systeem in duigen.
@Wildcat1
Kies voor de SPAS met grip of de M93 akimbo. Tot ziens G18 runners.

Iemand deze wel eens gehad? Net bij een host migration...
Relis schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:50:
Mooi dan... ik ben bezig om 1000 thumper kills te halen, staat in de challenge: Reward: new emblem..
1000 KILLS!.....NO FRICKING EMBLEM THOUGH :<

Ergens vind ik het jammer dat deze er niet in zit...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik had hem ook vanmiddag. Ik weet niet waardoor het komt.steveman schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:15:
[afbeelding]
Iemand deze wel eens gehad? Net bij een host migration...
Eindelijk de TAR-21 ontdekt... Ik probeerde hem eerder altijd met ACOG oid, maar met iron sights is hij VEEL beter! Erg lekker geweer, beter dan de SCAR zou ik zeggen. Misschien iets minder damage, maar met stopping power is een burst altijd genoeg.
Zojuist nog eens sinds lange tijd FFA gedaan, elk potje gewonnen. Voor de gein op het eind hardline erop gezet, en care packages op sparen. Had er 6, en toen stond ik achter met 1000 - 1200 oid. Alle 6 achter elkaar gegooid (moet wel soms wachten tussendoor anders airspace too crowded) en toen kreeg ik 2 harriers, airstrike, 2 ammo
en uav. De vijand wist niet wat hun overkwam. Eindelijk mbv de 2 harriers nog gewonnen met een voorsprong van 200 oid.
Zojuist nog eens sinds lange tijd FFA gedaan, elk potje gewonnen. Voor de gein op het eind hardline erop gezet, en care packages op sparen. Had er 6, en toen stond ik achter met 1000 - 1200 oid. Alle 6 achter elkaar gegooid (moet wel soms wachten tussendoor anders airspace too crowded) en toen kreeg ik 2 harriers, airstrike, 2 ammo
Wat denken jullie wat beter werkt:
SCAR-H + Silencer & HB Sensor
PP2000 + Silencer & FMJ
Claymores
Stun
BLING PRO
STOPPING POWER PRO
NINJA PRO
Of diezelfde combo, maar dan met een ACR IPV een SCAR-H
Gemiddelde K/D in een FFA match tegenwoordig (met de SCAR-H combo):
27-8
De meeste gevallen dat ik dood ga is omdat ik zonder ammo zit of moet herladen.. maar de ACR heeft wel weer minder vuurkracht, waardoor ik dat weer verlies =/
Edit: Ik wil dus weten of ik mijn Deaths ietsje kan terug dringen met een ACR.. (Ik heb nog geen Silencer of HB sensor erop.. en ik heb weinig zin om matches van 16-12 te hebben omdat ik de items nog moet unlocken)
PP2000 + Silencer & FMJ
Claymores
Stun
BLING PRO
STOPPING POWER PRO
NINJA PRO
Gemiddelde K/D in een FFA match tegenwoordig (met de SCAR-H combo):
27-8
De meeste gevallen dat ik dood ga is omdat ik zonder ammo zit of moet herladen.. maar de ACR heeft wel weer minder vuurkracht, waardoor ik dat weer verlies =/
Edit: Ik wil dus weten of ik mijn Deaths ietsje kan terug dringen met een ACR.. (Ik heb nog geen Silencer of HB sensor erop.. en ik heb weinig zin om matches van 16-12 te hebben omdat ik de items nog moet unlocken)
[ Voor 55% gewijzigd door D4NG3R op 04-04-2010 00:55 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat voor class de hardcore spelers hier zoals gebruiken. Ik zit een beetje te klooien met wat nu het beste werkt. In HC gebruik ik op het moment M16A4 met red dot en silencer. Werkt op zich erg fijn, al lijkt de ACR mij ook wel relaxt. Semtex en stun grenades (standaard voor bijna alles) Als perks bling pro, cold blooded pro en last stand. Ik weet dat cold blooded pro iets minder voordeel heeft omdat er geen minimap is maar er is regelmatig een enemy UAV waar die wel even zichtbaar is en je hebt alsnog voordeel tov enemy air support en geen rode letters bij je naam, althans, ik begrijp dat dat zo is bij pro. Ik hoop dat er wat HC spelers reageren met hun class.
Een SCAR-H heeft met een silencer op afstand 30 damage => 4 kogels voor een kill.D4NG3R NL schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:50:
Wat denken jullie wat beter werkt:
PP2000 + Silencer & FMJ
Claymores
Stun
BLING PRO
STOPPING POWER PRO
NINJA PRO
Een ACR doet dan 20 damage => 5 kogels voor een kill.
Een ACR schiet wel wat sneller en heeft minder recoil, maar als je een beetje met de SCAR kan omgaan zal die denk ik iets beter zijn. De iron sight van de SCAR vind ik persoonlijk ook wat beter dan van de ACR.
De SCAR heeft dan wel weer kleinere magazijnen, oplossing is extended mags i.p.v. je heartbeat sensor, maar uiteindelijk zal het niet heel veel uitmaken denk ik. Kwestie van proberen
@ hierboven:
Ik gebruik:
ACR+silencer
Secondary wissel ik steeds af, op dit moment de M1014 volgens mij
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded Pro/Lightweight Pro => Cold Blooded zodra er air support in de lucht hangt
Ninja Pro
Claymore
Stun/Flash
[ Voor 43% gewijzigd door Tower410 op 04-04-2010 01:10 ]
Ik gebruik de Silencer in combo met de HB sensor omdat dit juist de bron van mijn kills is
.. omdat in FFA bijna niemand Ninja gebruikt
Ik gebruik het juist wel in FFA. Misschien om mensen zoals jij slim af te zijn
Haha.Tower410 schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:17:
Ik gebruik het juist wel in FFA. Misschien om mensen zoals jij slim af te zijn
Ik vind het gewoon een ideale combo
Silencer + HB sensor en ik kan iedereen zien/neerschieten zonder dat ze mij zien/horen
Ninja zodat ik zelf niet spotted word & kan rondrennen zonder geluid
Stopping power - Spreekt voor zich
Bling Pro - Spreekt voor zich.
Claymore's zijn ideaal om mijn rug te bedekken.. zodat ik niet van achteren bestormd word
Welkom in de wereld van ongelooflijk skilled quickscopenjochem92 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:59:
Maakte net een quickscope als winning kill en werd meteen uitgescholden voor:
cheater
wallhacker (zag iemand op UAV en ging logischerwijs naar een opening in de muur aimen)
sniper noob
lekker dagje weer
Ondertitel
Tjah...
Its in the game, and its not a glitch.. So your allowed to use it!
Maar ik moet toch zeggen dat 2/3 mensen die "Quickscopen" echt niks ervan kunnen.. ze zoomen te kort/lang in.
Its in the game, and its not a glitch.. So your allowed to use it!
Maar ik moet toch zeggen dat 2/3 mensen die "Quickscopen" echt niks ervan kunnen.. ze zoomen te kort/lang in.
Verwijderd
Heb het zelf ook al vaak genoeg gehoord idd...Mr. Dean schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:36:
[...]
Welkom in de wereld van ongelooflijk skilled quickscopen
Maakte net een quickscope als winning kill en werd meteen uitgescholden voor:
cheater
wallhacker (zag iemand op UAV en ging logischerwijs naar een opening in de muur aimen)
sniper noob
lekker dagje weer
Ik word de laatste tijd sowieso vaak voor cheater uitgescholden, vooral wanneer ik met clanmates speel...
Van clans verwacht ik toch altijd wel een beetje sportiviteit, maar kwam gister een clan tegen die meteen begon te schelden met dingen als 'cancernigger' (je raad het al, het waren nederlanders).
Enige dat die clan kon was campen, of hard rond rennen met g18 akimbo, hebben nog van ze gewonnen ook met zomaar random zooi
.
Echt heerlijk hoe die mensen reageren :-). Helemaal schelden enzo als je ze van een metertje of 30 doodleuk neerschiet (tsja FAL versus G18 op een flinke afstand... guesse who won!). Ik was natuurlijk een naargeestig pubertje volgens ze. Nu weet ik dat reageren niet helpt, maar ik wilde toch even bij de hand zijn, dus heb ik ze bedankt voor hun prettige chat gesprek en gevraagd of we nu weer gezellig konden verder spelen...
Enige dat die clan kon was campen, of hard rond rennen met g18 akimbo, hebben nog van ze gewonnen ook met zomaar random zooi
Echt heerlijk hoe die mensen reageren :-). Helemaal schelden enzo als je ze van een metertje of 30 doodleuk neerschiet (tsja FAL versus G18 op een flinke afstand... guesse who won!). Ik was natuurlijk een naargeestig pubertje volgens ze. Nu weet ik dat reageren niet helpt, maar ik wilde toch even bij de hand zijn, dus heb ik ze bedankt voor hun prettige chat gesprek en gevraagd of we nu weer gezellig konden verder spelen...
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo'n super quickscoper ben. Over het algemeen gaat het wel goed (ik denk minstens 80% van mn schoten kills), maar soms heb ik dat ik dus full inzoom of te kort. Soms vergeet ik ook te schietenD4NG3R NL schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:53:

[ Voor 0% gewijzigd door Mr. Dean op 04-04-2010 10:42 . Reden: leuke emoticon ]
Ondertitel
Verwijderd
Ik heb opzich best respect voor goeie snipers, ben er zelf een noob in! Niet vaak dat ik met een sniper rifle positief speel..:s
Ik speel veel met de SCAR of de RPD, allebei gewoon een hele fijne iron sight. De laatste tijd ook steeds meer de UMP45 met silencer (wel met stopping power ter compensatie) als ik wat meer door de map aan het hollen ben, das toch ook wel een heel fijn wapen met die kleine crosshair, valt mij op dat je daarmee vaak maar weinig kogels nodig hebt.
Tja, tegen die close-combat wapens red je het meestal niet op korte afstand, dan zijn die g18 akimbo of een shotgun echt veel te sterk. Die SPAS is inderdaad wel supereffectief, gebruik hem zelf ook, maar op iets langere afstand wint de g18 akimbo waarschijnlijk omdat je die op de hitmarkers kan blijven sprayen. Soms is het wel irritant, maar ik erger mij nog veel meer aan campers en tubers, dat vereist toch zeker geen skills en het verpest het spelletje een beetje...
zeker als je twee fronten van een aantal spelers tegenover elkaar hebt, en iemand besluit te gaan tuben en ergens tussen die paar spelers te mikken dan is het meteen over, en dat is gewoon jammer...
Helaas kun je er eigenlijk niks van zeggen omdat het een 'normaal' wapen is.
Het valt mij altijd wel op dat campers en tubers meestal exact hetzelfde reageren als je ze attendeert op het feit dat wat ze doen niet zo knap is. Krijg je vaak reacties als 'cryboy' of iets dergelijks..
Helaas heeft het nooit enige zin, mensen die puur voor de hoge score gaan, dat net binnen de grenzen doen (dus tuben en campen) en zich verder van niemand iets aantrekken blijven dat helaas ook doen. Ik begrijp de fun daarvan niet zo, mischien gewoon andere mensen irriteren...
hierbovenstaande is mijns inziens in het kwadraat van toepassing op hackers..
Ik speel veel met de SCAR of de RPD, allebei gewoon een hele fijne iron sight. De laatste tijd ook steeds meer de UMP45 met silencer (wel met stopping power ter compensatie) als ik wat meer door de map aan het hollen ben, das toch ook wel een heel fijn wapen met die kleine crosshair, valt mij op dat je daarmee vaak maar weinig kogels nodig hebt.
Tja, tegen die close-combat wapens red je het meestal niet op korte afstand, dan zijn die g18 akimbo of een shotgun echt veel te sterk. Die SPAS is inderdaad wel supereffectief, gebruik hem zelf ook, maar op iets langere afstand wint de g18 akimbo waarschijnlijk omdat je die op de hitmarkers kan blijven sprayen. Soms is het wel irritant, maar ik erger mij nog veel meer aan campers en tubers, dat vereist toch zeker geen skills en het verpest het spelletje een beetje...
Helaas kun je er eigenlijk niks van zeggen omdat het een 'normaal' wapen is.
Het valt mij altijd wel op dat campers en tubers meestal exact hetzelfde reageren als je ze attendeert op het feit dat wat ze doen niet zo knap is. Krijg je vaak reacties als 'cryboy' of iets dergelijks..
Helaas heeft het nooit enige zin, mensen die puur voor de hoge score gaan, dat net binnen de grenzen doen (dus tuben en campen) en zich verder van niemand iets aantrekken blijven dat helaas ook doen. Ik begrijp de fun daarvan niet zo, mischien gewoon andere mensen irriteren...
hierbovenstaande is mijns inziens in het kwadraat van toepassing op hackers..
Ik snap niet waarom men zich zo ergert aan 'noobtubers' (wie heeft dat woord in godsnaam verzonnen) en campers. Ok, iemand die puur en alleen met de grenade launcher schiet, en gewoon blind in het rond aan het schieten is, dat is wel irritant. Maar ik zie vaak genoeg mensen die er alleen mee schieten als het ook zin heeft, als ze dus kans hebben op een multikill. Daar is de grenade launcher toch juist voor? Zelfde als men even een granaat door een raam schiet voordat men een gebouw in gaat. Is toch slim? Als jij binnen zit dan heb je natuurlijk liever dat diegene blind naar binnen rent, maar kom op zeg... Ga dan niet zeuren als je tegenstander wél kan nadenken en op de gok naar binnen schiet. Hij zal daar ook vaak ammo aan verspillen als er niemand zit...
Daarbij gaat 90% van de spelers zich ergeren als ze dood gaan door een grenade launcher, en daar gaan ze alleen maar slechter van spelen, dus win-win situatie imo.
En zeuren over campers snap ik al helemaal niet. Doe er dan wat aan? Er zijn altijd wel meerdere manieren om naar diezelfde plek terug te keren. Wissel een beetje af en je bent totaal onvoorspelbaar, dan heb je de camper al snel. Anders lob je even een granaatje, of ja, een 'noobtube', en hij is ook dood.
Als zelfs dat niet helpt, dan blijf je er toch gewoon weg?
Ik vind het zelf meestal wel leuk, ik maak er een spelletje van om die camper persé te krijgen, ook al ga ik zelf 3 keer achter elkaar dood. Hoe vaker hij me pakt, hoe beter het voelt als ik hem uiteindelijk toch een keer te slim af ben en hem pak. Misschien niet het beste voor je KD ratio (of dat van je team), maar goed...
Ik zelf vind de knife runners veel irritanter, omdat je daar vrijwel niets aan kunt doen. Ze zijn zo snel bij je dat je geen kans hebt om te schieten, en als je zelf probeert te knifen verlies je meestal omdat je niet op snelheid bent ofzo (denk ik dan...). Daarbij is het ook nog eens compleet onrealistisch. Ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te spelen (ja, ik snap ook wel dat het geen 100% realistisch spel is, maar toch), dus rustig aan, niet te veel in onbekend gebied rennen, soms even wachten of er misschien iemand het hoekje om komt rennen, etc. Die knife runners slaat gewoon nergens op, mensen die als een malle door het speelveld rennen en iedereen met 1 steek dood hebben...
G18 akimbo kom ik eigenlijk nooit tegen (speel op xbox, misschien ligt het daar aan).
Daarbij gaat 90% van de spelers zich ergeren als ze dood gaan door een grenade launcher, en daar gaan ze alleen maar slechter van spelen, dus win-win situatie imo.
En zeuren over campers snap ik al helemaal niet. Doe er dan wat aan? Er zijn altijd wel meerdere manieren om naar diezelfde plek terug te keren. Wissel een beetje af en je bent totaal onvoorspelbaar, dan heb je de camper al snel. Anders lob je even een granaatje, of ja, een 'noobtube', en hij is ook dood.
Als zelfs dat niet helpt, dan blijf je er toch gewoon weg?
Ik vind het zelf meestal wel leuk, ik maak er een spelletje van om die camper persé te krijgen, ook al ga ik zelf 3 keer achter elkaar dood. Hoe vaker hij me pakt, hoe beter het voelt als ik hem uiteindelijk toch een keer te slim af ben en hem pak. Misschien niet het beste voor je KD ratio (of dat van je team), maar goed...
Ik zelf vind de knife runners veel irritanter, omdat je daar vrijwel niets aan kunt doen. Ze zijn zo snel bij je dat je geen kans hebt om te schieten, en als je zelf probeert te knifen verlies je meestal omdat je niet op snelheid bent ofzo (denk ik dan...). Daarbij is het ook nog eens compleet onrealistisch. Ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te spelen (ja, ik snap ook wel dat het geen 100% realistisch spel is, maar toch), dus rustig aan, niet te veel in onbekend gebied rennen, soms even wachten of er misschien iemand het hoekje om komt rennen, etc. Die knife runners slaat gewoon nergens op, mensen die als een malle door het speelveld rennen en iedereen met 1 steek dood hebben...
G18 akimbo kom ik eigenlijk nooit tegen (speel op xbox, misschien ligt het daar aan).
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 04-04-2010 11:45 ]
Moet zeggen dat ik een leuk setje gevonden heb. 
Ben er al een tijdje mee aan te spelen en werkt erg goed.
UMP45 + Red Dot Sight
OMA
Semtex en Stun
OMA Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro
Ik wil graag de challenges halen van de UMP45, OMA en Commando en dus heb ik ze bij elkaar gedaan. Zo wordt het ook interessanter spelen. Je hebt in principe maar 1 wapen en met OMA kan ik mijn munitie weer op peil houden.
De kracht van de UMP45 is op deze manier goed duidelijk. Vrijwel iedereen krijg ik neer en kom vaak genoeg bovenaan te staan. Niet altijd op 1, maar wel op 2 of 3.
Ben er al een tijdje mee aan te spelen en werkt erg goed.
UMP45 + Red Dot Sight
OMA
Semtex en Stun
OMA Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro
Ik wil graag de challenges halen van de UMP45, OMA en Commando en dus heb ik ze bij elkaar gedaan. Zo wordt het ook interessanter spelen. Je hebt in principe maar 1 wapen en met OMA kan ik mijn munitie weer op peil houden.
De kracht van de UMP45 is op deze manier goed duidelijk. Vrijwel iedereen krijg ik neer en kom vaak genoeg bovenaan te staan. Niet altijd op 1, maar wel op 2 of 3.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.