Persoonlijk denk ik dat het is zoals met elke techniek; het creëert mogelijkheden..
Of deze daadwerkelijk nuttig gaan ingezet gaan worden hangt af van vele factoren; commercieel, haalbaarheid, meerwaarde, kostenplaatje en doorzettingsvermogen.
In het begin kon namelijk hetzelfde gezegd worden van tessalonica. Uiteindelijk zien we deze technologie gebruikt worden en in de DirectX standaard opgenomen. En geef toe, nog steeds kan je de discussie houden of het bv in Dirt2 echt enorm veel toevoegd en zoja, is het wel de performantie hit waard...
Persoonlijk denk ik dat elke IQ verhoging mooi is, MAAR dat gamemakers zich beter wat meer gaan richten op de gameplay en dat de grafics hierin gewoon mee moeten bewegen.
Kan PhysX helpen bij de gameplay? Ik denk persoonlijk van wel.
Wanneer zien we dit terug? Indien PyshX of welke variant dan ook opgenomen is in een algemeen aanvaardde standaard die goed ingeburgerd is. Pas dan kan je een game afleveren die gebruik maakt van deze technologie in de gameplay zelf. Nu kan je toch moeilijk verkopen "enkel nVidia gebruikers kunnen deze puzzel oplossen"...
Dit houdt dus in dat men ook intel zal moeten overtuigen.
Al bij al komt dit waarschijnlijk wel goed met behulp van OpenCL. Zowel ATi als nVidia gaan dit ondersteunen (hoe doet er niet toe).
*Edit spuit11 ik zie dat Marc ook al gameplay aanraakte als beslissende factor, mijn fout *
De TS is dan toch geupdate geraakt, nu enkel nog zien hoe ik mijn gal op een politiek correcte manier moet spuien (wss niet, het ziet er naaruit dat alles al gekalmeerd is

)
Edit 2:
Nieuw topic deeltje toch maar aangemaakt, Hoewel met al een zware fout in de titel alleen al
Hopelijk is de rest van de TS van een ietsje betere kwaliteit...
Het weglaten van het discussie onderdeel in de titel heb ik wel express gedaan, indien men het hier niet mee eens is mag dat gerust gewijzigd worden maar ik wil gewoon niet nog eens een topic deeltje met 10 maal dezelfde discussie zien passeren
[
Voor 18% gewijzigd door
lightdestroyer op 30-03-2010 16:40
. Reden: Niet goed lezen van voorgaande posts ]