Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Post je gameroom! - deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:21
Was op zoek naar een 2e monitor met een vrijwel identiek design als mijn XL2540 240hz, uiteindelijk gevonden voor een leuk prijsje, dus de Samsung T200 20" mocht na 10 jaar eindelijk de deur uit.

Randapparatuur:
BenQ Zowie XL2540 240hz
BenQ Zowie XL2430 144hz
Zowie EC2-A
Zowie GS-R
Ducky Shine 5
Sennheiser Game Zero
Logitech Z-623
DXRacer Formula

PC:
Corsair Carbide 400C
Intel i5-4670K @ 4.4Ghz
Corsair H100i v2
MSi Z87-G45 Gaming
Asus RoG GTX1070 8GB
Kingston HyperX 16GB 1866mhz
Samsung 830 256GB SSD
Samsung 750 500GB SSD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:40

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Scrtz schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:39:
Was op zoek naar een 2e monitor met een vrijwel identiek design als mijn XL2540 240hz, uiteindelijk gevonden voor een leuk prijsje, dus de Samsung T200 20" mocht na 10 jaar eindelijk de deur uit.

Randapparatuur:
BenQ Zowie XL2540 240hz
BenQ Zowie XL2430 144hz
Zowie EC2-A
Zowie GS-R
Ducky Shine 5
Sennheiser Game Zero
Logitech Z-623
DXRacer Formula

PC:
Corsair Carbide 400C
Intel i5-4670K @ 4.4Ghz
Corsair H100i v2
MSi Z87-G45 Gaming
Asus RoG GTX1070 8GB
Kingston HyperX 16GB 1866mhz
Samsung 830 256GB SSD
Samsung 750 500GB SSD

[afbeelding]

[afbeelding]
Toetsenbord schuin, snelle monitor = CSGO speler ?

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 10:47
quote:
Inverted_World schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:53:
Aardig wat gedaan in huis :) Kamer opnieuw geschilderd, hoogslaper verwijderd want die werd nauwelijks gebruikt, logees moeten maar genoegen nemen met de bank :P Ook bureau geschuurd en in de lak opnieuw en wat hardware upgrades ook :) Blij met het resultaat!

Tevens van 2x 1070 naar 2x 1080ti gegaan, nu ook thuis wat sneller kunnen werken mocht ik geen zin hebben naar kantoor te gaan :P

[afbeelding]
Mag ik vragen welke bureaustoel je daar hebt? Precies zoiets zoek ik!

Laaaam!

• Scrtz
quote:
Pykow schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:28:
[...]

Toetsenbord schuin, snelle monitor = CSGO speler ?
Goed gezien haha, al 12 jaar :P

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:34
quote:
Chrosser schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Mag ik vragen welke bureaustoel je daar hebt? Precies zoiets zoek ik!
Gereageerd in PM :P

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:41

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Waarom in pm? Denk dat meer mensen hier op zijn minst ook gëintresseerd konden zijn, of is dat te offtopic?

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:34
quote:
Sagat schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:26:
[...]

Waarom in pm? Denk dat meer mensen hier op zijn minst ook gëintresseerd konden zijn, of is dat te offtopic?
Vanwege de regels. De vorige keer dat ik hier mijn gameroom en kantoor inrichting postte kreeg ik ook veel vragen over bepaalde meubels. Uiteindelijk werden die weggemod omdat dat niet de bedoeling schijnt te zijn :P

Maar bij deze:

klik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Scrtz schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:08:
[...]

Goed gezien haha, al 12 jaar :P
Vroeger speelde ik ook altijd met mijn toetsenbord schuin en dat gebeurd nog steeds wel eens.

Ik mag begin juli beginnen aan mijn gameroom / hobby kamer.(Tja mijn vriendin wilt ook wat Disney spulletjes kwijt haha)
Wil een zwarte bureau (of donker grijs) plaatsen, Gamestoel en LED strips goed wegwerken.
Het liefst 2,5 meter of meer om 3 schermen en mijn PC erop te kunnen zetten.
Niet een te dikke blad, omdat ik ook mijn racestuur G27 vast wil kunnen maken zo af en toe.

Binnenkort gaan shoppen bij de ikea ofzo
Tips zijn welkom + ik zal later foto's delen

Pykow wijzigde deze reactie 31-05-2018 17:34 (3%)

• Scrtz
quote:
Pykow schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:34:
[...]

Vroeger speelde ik ook altijd met mijn toetsenbord schuin en dat gebeurd nog steeds wel eens.

Ik mag begin juli beginnen aan mijn gameroom / hobby kamer.(Tja mijn vriendin wilt ook wat Disney spulletjes kwijt haha)
Wil een zwarte bureau (of donker grijs) plaatsen, Gamestoel en LED strips goed wegwerken.
Het liefst 2,5 meter of meer om 3 schermen en mijn PC erop te kunnen zetten.
Niet een te dikke blad, omdat ik ook mijn racestuur G27 vast wil kunnen maken zo af en toe.

Binnenkort gaan shoppen bij de ikea ofzo
Tips zijn welkom + ik zal later foto's delen
Haha nice nice, ik zit nog thuis en heb al zolang ik me kan herinneren hetzelfde bureau, heb er nog een staan die er tot voor kort altijd langs stond maar niet echt meer nodig. Als ik de hut uitga ook het liefste een fijn groot bureau met oud hout oid, mijn huidige is niet echt meer van deze tijd ^^

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01:59

SomerenV

It's something!

Niet perse een 'gameroom' maar wel het plekje waar ik m'n games speel. Maar ik werk er ook en ik kijk er regelmatig een serie of film. Wat je ziet:
2x 24" BenQ 1080p-schermen
1x Edifier Studio 980T
1x Microsoft Wireless Keyboard 3000 V2
1x Rapoo V300
1x Microsoft One Controller
1x Logitech G440 muismat
1x Sony MDR-XB450BV kopteloon

Ik heb niet een heel groot appartement. Eerst stond de PC in de slaapkamer maar sinds een jaartje in de woonkamer/keuken op een zwarte keukentafel. Da's het voordeel van alleen wonen, je appartement kan één grote mancave zijn :+ Al is m'n vriendin ook regelmatig hier maar die is er inmiddels aan gewend O-)

Gamen kan overigens ook nog op de televisie die een paar meter verderop staat door middel van de Steam Link, al gebruik ik dat kastje meer voor multimedia.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SomerenV schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:50:
[afbeelding]

Niet perse een 'gameroom' maar wel het plekje waar ik m'n games speel. Maar ik werk er ook en ik kijk er regelmatig een serie of film. Wat je ziet:
2x 24" BenQ 1080p-schermen
1x Edifier Studio 980T
1x Microsoft Wireless Keyboard 3000 V2
1x Rapoo V300
1x Microsoft One Controller
1x Logitech G440 muismat
1x Sony MDR-XB450BV kopteloon

Ik heb niet een heel groot appartement. Eerst stond de PC in de slaapkamer maar sinds een jaartje in de woonkamer/keuken op een zwarte keukentafel. Da's het voordeel van alleen wonen, je appartement kan één grote mancave zijn :+ Al is m'n vriendin ook regelmatig hier maar die is er inmiddels aan gewend O-)

Gamen kan overigens ook nog op de televisie die een paar meter verderop staat door middel van de Steam Link, al gebruik ik dat kastje meer voor multimedia.
Ik ga dus binnenkort op mijn eigen wonen met mijn vriendin. een huisje met 2 slaapkamers.
Gelijk duidelijk gemaakt dat 1 kamer een gameroom gaat worden tot dat we misschien kinderen krijgen.
(Hoewel we beide niet echt een kinderwens hebben). Sommige mensen lachen mij uit, maar ik heb altijd gezegd dat ik een gameroom wil hebben of ja een kamer waar ik kan gamen zonder tot last te zijn.

Momenteel woon ik nog thuis en ik heb 8 maanden geleden een setup video gemaakt

Vrijwel alles wat je in de video ziet is ingepakt ;) alleen mijn PC staat er nog, die gaat pas als laatste de deur uit

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Eindelijk klaar met mijn verhuizing naar mijn eigen huisje.
Gelijk 1 kamer opgeëist als mancave / gameroom.

Meer foto's volgen later nog, want hier zie je alleen mijn bureau.

Het is exact dezelfde hardware dan in mijn oude kamer bij mijn ouders.
Alleen een nieuw bureau, gamestoel en Logitech G560 aangesloten.

Met twee linkerhanden ben ik niet handig om alle kabels weg te werken.
Eerst volgende wat eraan gaat komen is een Wheelstand voor mijn Logitech G27.
Daarna upgraden naar 3 beeldschermen en op een standaard vast maken.

Eventueel nog mijn logitech G27 vervangen voor een nieuwe versie

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Mooi hoor! De kabels kunnen wel wat netter :D

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Pykow schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:09:

[afbeelding]

Semi ot wellicht maar, waarom 3 beeldschermen?
Is dat dan voor werk of ook voor gaming en welke games dan? For the record ik bedoel dit niet afkeurend ik ben oprecht geintresseerd.

Ik vind persoonlijk 3 schermen alleen fijn bij een dedicated racing setup oid.
Als ik aan het werk ben heb ik overigens wel 3x scherm (2x 24"monitor @ work en momenteel 24/19 thuis) en daarnaast ook mijn laptop scherm, maar effectief gebruik ik alleen de monitoren.

Met gamen gebruik ik eigenlijk altijd maar 1 scherm (als voornamelijk console peasant ook niet heel veel keuze daarin :P ) , al hoewel ik weet dat je bij sommige rts-en volgens mij de mini map ook op een 2e scherm kon doen, dat zou wel handig zijn. Ben nieuwsgierig of er meer toepassigen zijn waar ik niet aan denk.

Oh en laatste vraag, wil je ze dan naast elkaar, of 2 naast elkaar en de 3e erboven ofzo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Sagat schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Is dat dan voor werk of ook voor gaming en welke games dan? For the record ik bedoel dit niet afkeurend ik ben oprecht geintresseerd.

Als ik aan het werk ben heb ik overigens wel 3x scherm (2x 24"monitor @ work en momenteel 24/19 thuis) en daarnaast ook mijn laptop scherm, maar effectief gebruik ik alleen de monitoren.

Met gamen gebruik ik eigenlijk altijd maar 1 scherm (als voornamelijk console peasant ook niet heel veel keuze daarin :P ) , al hoewel ik weet dat je bij sommige rts-en volgens mij de mini map ook op een 2e scherm kon doen, dat zou wel handig zijn. Ben nieuwsgierig of er meer toepassigen zijn waar ik niet aan denk.

Oh en laatste vraag, wil je ze dan naast elkaar, of 2 naast elkaar en de 3e erboven ofzo?
Je bent niet de eerste die dit aan mij vraagt, sterker nog sommige noemen het "overkill" wanneer ik aangeef dat ik naar 3 schermen wil.

Laat ik eerst uitleggen hoe mijn werkplek op kantoor eruit ziet:
Op mijn werk heb ik aan mijn laptop 2 schermen aangesloten en dus werk ik op 3 schermen.
Het is echter wel één rommeltje omdat aan de linkerkant heb ik een Asus Widescreen (1080P), in het midden mijn laptop scherm van 25" (1080p) en Rechts staat een Dell U2505H (1440p)
Het ziet er niet uit, maar wel erg efficient voor mijn dagelijkse werk.
Ik ontwerp/programmeer software of rapportages, ik schrijf verslagen en heb ons ticketsysteem openstaan.
(ben namelijk ICT consultant, Projectmanager en Ontwikkelaar met kleine ingrepen)

Meeste games gebruiken maar 1 scherm:
Natuurlijk speel je 99% van de games maar op 1 scherm, zo speel ik Battlefield, GTA, Fifa lekker op 1 scherm. Mijn tweede scherm gebruik ik dan voornamelijk voor het open houden van Discord, WebTV of mijn internet browser. Eigenlijk zou je hieruit kunnen concluderen dat ik genoeg heb aan 2 monitoren.

Racen en simulaties
Echter speel ik ook regelmatig Euro Truck Simulator 2 (Simulatie game om vrachtwagen te besturen) en daarin lijkt het mij tof om links en rechts mijn spiegels te zien, ipv dat het aardig geperst wordt op 1 scherm.
Ook speel ik F1 2017 met stuur en dat lijkt mij gewoon veel leuker op 3 schermen.
om de volgende vraag uit de weg te helpen, NEE ik ben geen top coureur en dat zal ik ook nooit worden.
met een controller ben ik 100 keer beter, maar de ervaring is minder.
Afgelopen jaren ben ik van fanatieke eSport gamer geswitch naar meer een gamer op beleving.
Dit komt mede doordat ik nu 28 jaar oud ben en niet meer met de top kan meedoen en dat ik steeds minder tijd heb om iedere dag te kunnen gamen.

Dus nu begrijp je misschien waarom ik eerst een Wheelstand ga aanschaffen en daarna over ga schakelen naar 3 schermen. De schermen zullen naast elkaar geplaatst worden.
Ik kan mij alleen een stop voorstellen met 1 scherm aan de bovenkant en 2 daaronder voor mijn werk.
Daar heb ik zelfs ook aan zitten twijfelen, maar dan moet ik de baas lief aankijken, ga daar natuurlijk niet zelf voor betalen haha :+

• Juancho
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-02 21:35
Dit is helaas geen generiek aankooptopic. Kun je a.u.b. je vraag in een eigen topic openen?

Ircghost wijzigde deze reactie 13-07-2018 13:17 (83%)

• Tjapie1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10:20
quote:
Pykow schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:14:
[...]
Meeste games gebruiken maar 1 scherm:
Natuurlijk speel je 99% van de games maar op 1 scherm, zo speel ik Battlefield, GTA, Fifa lekker op 1 scherm. Mijn tweede scherm gebruik ik dan voornamelijk voor het open houden van Discord, WebTV of mijn internet browser. Eigenlijk zou je hieruit kunnen concluderen dat ik genoeg heb aan 2 monitoren.
Ook die spellen kan je gewoon op 3 schermen spelen. Ik gebruik het zelf ook en dan voornamelijk om meer in het spel getrokken te worden. Daarnaast zie je in bijv. shooters sneller vijanden in je ooghoeken, aangezien je FOV gewoon veel groter is.

Alleen bij oudere spellen werkt het soms niet, maar dan kan je vaak via www.wsgf.org oplossingen vinden.

Hoe bevalt die Logitech G560 eigenlijk? Beetje hetzelfde idee als Philips Ambilight? Vind ze toch wel stevig aan de prijs maar ziet er wel leuk uit!

PC: i5 4670K / GTX1080 8GB / Windows 10 Pro Randapparatuur: 3xAsus VE278N / Corsair K70 LUX / Corsair Dark Core SE / Corsair MM800 / Logitech Z906 / Logitech G25

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Tjapie1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:41:
[...]

Ook die spellen kan je gewoon op 3 schermen spelen. Ik gebruik het zelf ook en dan voornamelijk om meer in het spel getrokken te worden. Daarnaast zie je in bijv. shooters sneller vijanden in je ooghoeken, aangezien je FOV gewoon veel groter is.

Alleen bij oudere spellen werkt het soms niet, maar dan kan je vaak via www.wsgf.org oplossingen vinden.

Hoe bevalt die Logitech G560 eigenlijk? Beetje hetzelfde idee als Philips Ambilight? Vind ze toch wel stevig aan de prijs maar ziet er wel leuk uit!
Opzich ben ik het met je eens dat het fijn zou kunnen zijn om 3 schermen bij fps te gebruiken, alleen voordat doel lijkt me een ultrawide scherm dan toch meer comy om het 'tennis' effect wat tegen te gaan.

Ik heb geen tijd/zin en ook niet geheel onbelangrijk budget beschikbaar om mijn setup is flink onder handen te nemen, maar dan denk ik aan wel een ultra wide ja. de 2 schermen in een optie, en dan mogelijk toch stiekum een 2e scherm, mogelijk erboven of entueel ernaast, maar in dat geval dan wsl portrain ipv landscape en ook zeker niet te groot. denk dat erboven beter & handiger is.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Tjapie1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:41:
[...]

De logitech G560 bevalt prima. maar ik heb de bass wel naar beneden moeten schroeven om geen ruzie te krijgen met de buren.
Nou game ik toch 99% van de tijd met een headset op.

• Tjapie1
quote:
Sagat schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:32:
[...]
Opzich ben ik het met je eens dat het fijn zou kunnen zijn om 3 schermen bij fps te gebruiken, alleen voordat doel lijkt me een ultrawide scherm dan toch meer comy om het 'tennis' effect wat tegen te gaan.
Daar heb je zeker gelijk in! Je FOV is dan iets kleiner, maar je mist alleen de uiterste hoeken en het voordeel is dat je geen bezels hebt. Nu vallen die in de praktijk vaak weg als je aan het gamen bent, maar helemaal geen bezels is natuurlijk wel veel strakker.

Ik heb mijn setup nu ongeveer 5 jaar en toen was ultrawide niet/nauwelijks beschikbaar of extreem duur. Voor een volgende setup zie ik het zeker wel gebeuren om een ultrawide te nemen.

PC: i5 4670K / GTX1080 8GB / Windows 10 Pro Randapparatuur: 3xAsus VE278N / Corsair K70 LUX / Corsair Dark Core SE / Corsair MM800 / Logitech Z906 / Logitech G25

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
quote:
Pykow schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:14:
[...]

Je bent niet de eerste die dit aan mij vraagt, sterker nog sommige noemen het "overkill" wanneer ik aangeef dat ik naar 3 schermen wil.

Laat ik eerst uitleggen hoe mijn werkplek op kantoor eruit ziet:
Op mijn werk heb ik aan mijn laptop 2 schermen aangesloten en dus werk ik op 3 schermen.
Het is echter wel één rommeltje omdat aan de linkerkant heb ik een Asus Widescreen (1080P), in het midden mijn laptop scherm van 25" (1080p) en Rechts staat een Dell U2505H (1440p)
Het ziet er niet uit, maar wel erg efficient voor mijn dagelijkse werk.
Ik ontwerp/programmeer software of rapportages, ik schrijf verslagen en heb ons ticketsysteem openstaan.
(ben namelijk ICT consultant, Projectmanager en Ontwikkelaar met kleine ingrepen)

[...]
Lees ik dit verkeerd of.. Een laptop scherm van 25"? Hoe groot is die laptop dan wel niet? :X

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Tankiej schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:40:
[...]

Lees ik dit verkeerd of.. Een laptop scherm van 25"? Hoe groot is die laptop dan wel niet? :X
valide vraag! Ik wilde dat ook nog navragen maar vergeten. In de pricewatch is het max 18,4"lijkt het. Maar er zijn altijd specialistische uitvoeringen natuurlijk.

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:31
Ik vind die logitech set gaaf met dat licht, maar bestaan er ook enkel alleen reagerende licht sets ? Dat ik ledjes heb die oplichten tijdens het gamen?
Ik speel altijd met mijn headset op, maar een verlicht bureau is natuurlijk ook tof.

Aan het typen...

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Tankiej schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:40:
[...]

Foutje haha.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 040-Skillz
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20-02 20:01
Laat ik ook maar eens een fotootje uploaden.

Vóór de aanschaf van mijn monitorarm voor twee schermen:

Erna:

Zelf zit ik er aan te denken om nog wat gekleurde ledjes ergens rondom mijn bureau te verwerken, maar ik weet nog niet precies waar, tips zijn altijd welkom.

Ook vind ik het nog steeds jammer dat ik kabels van mijn headset, muis en toetsenbord heb... maar die zijn niet weg te werken tenzij ik een draadloze set aanschaf.

040-Skillz wijzigde deze reactie 30-07-2018 14:21 (15%)

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
quote:
040-Skillz schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:09:
Edit: Hoe zorg ik dat jullie de foto's kunnen zien?
Je linkt nu naar het album in plaats van de foto zelf. Dan werken de img-tags niet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• 040-Skillz
quote:
g0tanks schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:03:
[...]

Je linkt nu naar het album in plaats van de foto zelf. Dan werken de img-tags niet.
Thanks, het is gelukt! Weer wat geleerd vandaag. :P

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
quote:
040-Skillz schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:09:
Laat ik ook maar eens een fotootje uploaden.

Vóór de aanschaf van mijn monitorarm voor twee schermen:
[afbeelding]

Erna:
[afbeelding]

Zelf zit ik er aan te denken om nog wat gekleurde ledjes ergens rondom mijn bureau te verwerken, maar ik weet nog niet precies waar, tips zijn altijd welkom.

Ook vind ik het nog steeds jammer dat ik kabels van mijn headset, muis en toetsenbord heb... maar die zijn niet weg te werken tenzij ik een draadloze set aanschaf.
Ziet er netjes uit! Welke monitorarm is dat? Ik ben van plan twee nieuwe monitoren aan te schaffen en wil dan ook een dual monitorarm zodat ik makkelijk eentje aan de kant kan schuiven (wisselen tussen gamen en werk) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Sagat schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Ik heb ook 3 schermen voor een jaar of 4 nu denk ik en ik kan gewoon echt niet meer zonder.
Op me werk kon ik ook eerst 3 schermen gebruiken maar nu zijn we verhuist met het kantoor en kan/mag ik er nog maar 2 gebruiken en daar hinder ik me echt aan.

Je went zo snel aan het gemak.

Maar denk dat je dat pas door hebt als je het gebruikt.

Ik had het in eerste instantie gekocht omdat eyefinity me wel leuk leek.
Vervolgens daar amper voor gebruikt.

Ik heb meestal hoe ik het gebruik op me middelste scherm me game. rechts browser/series en links Discord,teamspeak etc. of als ik dus rechts een serie aan heb links een browser als ik snel wat moet opzoeken.

Het lijkt voor buitenaf altijd overkill maar het gemak als je het wel hebt is gewoon super chill

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 040-Skillz
quote:
Tankiej schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Ziet er netjes uit! Welke monitorarm is dat? Ik ben van plan twee nieuwe monitoren aan te schaffen en wil dan ook een dual monitorarm zodat ik makkelijk eentje aan de kant kan schuiven (wisselen tussen gamen en werk) :)
Het is deze monitorarm: pricewatch: Newstar FPMA-D960D
In de specificaties op tweakers staat maximaal 20kg, maar dat klopt niet, het is maximaal 12kg en dus ongeveer 6kg per arm.

Ik heb uiteindelijk voor deze monitorarm gekozen, omdat deze veel goede reviews heeft (deze zijn voornamelijk te vinden op coolblue). https://www.coolblue.nl/p...torbeugel-fpma-d960d.html

• 040-Skillz
quote:
Pykow schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:09:

[afbeelding]

Welke standaard voor de headset is dat? En bevalt die? Zit eraan te denken om ook een houder voor mn headset te kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
040-Skillz schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:28:
[...]

Welke standaard voor de headset is dat? En bevalt die? Zit eraan te denken om ook een houder voor mn headset te kopen.
Corsair ST100.
Heeft RGB , 2 usb poorten en is van staal.
Is verder best wel prijzig, maar staat leuk bij mijn setup.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Ricmaniac schreef op maandag 30 juli 2018 @ 16:27:
[...]

Ik heb ook 3 schermen voor een jaar of 4 nu denk ik en ik kan gewoon echt niet meer zonder.
Op me werk kon ik ook eerst 3 schermen gebruiken maar nu zijn we verhuist met het kantoor en kan/mag ik er nog maar 2 gebruiken en daar hinder ik me echt aan.

Je went zo snel aan het gemak.

Maar denk dat je dat pas door hebt als je het gebruikt.

Ik had het in eerste instantie gekocht omdat eyefinity me wel leuk leek.
Vervolgens daar amper voor gebruikt.

Ik heb meestal hoe ik het gebruik op me middelste scherm me game. rechts browser/series en links Discord,teamspeak etc. of als ik dus rechts een serie aan heb links een browser als ik snel wat moet opzoeken.

Het lijkt voor buitenaf altijd overkill maar het gemak als je het wel hebt is gewoon super chill
Ik denk dat wat jij nu zegt over 3 schermen vroeger exact de discussie was over 2 vs 1. Zoals eerder gezegd neig ik zelf naar een extra wide scherm, maar een separaat schermpje is nog steeds handig omdat je bij het gamen idd toch wel graag die extra info wil.

De combinatie gamen en tegelijk series/films kijken doe ik echt nooit. Heel vroeger deed ik dat, met een losse tv en monitor, maar daar kreeg ik altijd knallende koppijn van (zou kunnen komen omdat dit nog crt meuk was....wellicht niet matchende refresh rates ofzo :? ). Ik vind het ook sowies irritant om me te moeten focussen op 2 dingen tegelijk......als ik de behoefte krijg om naast het gamen een serie te kijken of vica versa........dan is de game/serie dan schijnbaar niet interessant genoeg.....

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Sagat schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:00:
[...]

Ik denk dat wat jij nu zegt over 3 schermen vroeger exact de discussie was over 2 vs 1. Zoals eerder gezegd neig ik zelf naar een extra wide scherm, maar een separaat schermpje is nog steeds handig omdat je bij het gamen idd toch wel graag die extra info wil.

De combinatie gamen en tegelijk series/films kijken doe ik echt nooit. Heel vroeger deed ik dat, met een losse tv en monitor, maar daar kreeg ik altijd knallende koppijn van (zou kunnen komen omdat dit nog crt meuk was....wellicht niet matchende refresh rates ofzo :? ). Ik vind het ook sowies irritant om me te moeten focussen op 2 dingen tegelijk......als ik de behoefte krijg om naast het gamen een serie te kijken of vica versa........dan is de game/serie dan schijnbaar niet interessant genoeg.....
ja klopt hoor ik doe het ook alleen als ik semi-afk game :P bijvoorbeeld Vissen in World of Warcraft ofzo haha.
Ik kan ook geen shooter spelen en tegelijk een serie kijken nee. dan mis ik de hele episode.

Ik denk ook dat die discussie met 2vs1 hetzelfde was ja.

Enige nadeel wat 3 schermen hebben imo is dat je gebruik MOET maken van displayport. je kan niet 3 schermen over dvi/hdmi doen.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:16:
[...]

ja klopt hoor ik doe het ook alleen als ik semi-afk game :P bijvoorbeeld Vissen in World of Warcraft ofzo haha.
Ik kan ook geen shooter spelen en tegelijk een serie kijken nee. dan mis ik de hele episode.

Ik denk ook dat die discussie met 2vs1 hetzelfde was ja.

Enige nadeel wat 3 schermen hebben imo is dat je gebruik MOET maken van displayport. je kan niet 3 schermen over dvi/hdmi doen.
Maar daar heb je dan eventueel toch wel weer convertors voor (display poort naar hdmi ofzo?)
De noodzaak voor schermen aankopen word pas echt weer aktueel wanneer ik mijn x360 aan mijn zoon geef, en dan hing af van een verbouwing, maar de meeste vaklieden hier in de regio zitten behoorlijk vol. Nu heeft mijn vrouw een creatieve oplossing gevonden voor dit probleem, gewoon (weer! 8)7 ) verhuizen, maar ik moet toegeven het is ook een prachtig huis en f it, you only live once enzo :P

Wie weet dus binnenkort 4k/hdr en ultrawide ter vervanging huidige 1080p schermpie. Ros ik de ps4 pro er ook gelijk aan :) maar goed, paar klein voorwaarden dan eerst te voldoen :P

• Tjapie1
quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:16:
Hoezo? Ik heb jaren 3 beeldschermen op een GTX770 via 2x DVI en 1x HDMI aangesloten gehad.

Met nieuwere videokaarten gaat het wel wat lastiger, aangezien er simpelweg niet meer zoveel DVI en HDMI aansluitingen op zitten. Met mijn huidige videokaart maak ik dus wel gebruik van 1 DP.

• JoSchaap
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09:57

JoSchaap

Had a life, got a modem..

quote:
2012 is alweer even geleden..

En toevallig ben ik recent weer aan het verbouwen geslagen in onze gameroom :)

Ditmaal om ruimte te maken om met Mixed Reality in VR te spelen :)

Ik wacht nog op wat spulletjes voor we er echt alles mee kunnen.
(En ook normaal weer.. want een plat dak en geen airco maakt het momenteel even wat minder aantrekkelijk om VR games te spelen :Y) )

De 2 eetafel sized game stations hangen nu onder 1 bureau om zo een 2x3m greenscreen area te realiseren.

Uiteindelijk willen we met LIV:VR mixed reality gaan spelen en opnemen.
Het is nog verre van af, maar ziet er wel al gaaf uit!

buildlogje met foto's:

https://imgur.com/a/IRcT4yE

JoSchaap - Gameroom rebuild Cable tidyup - Making room for VR:Mixed-Reality [Low budget LIV:VR Setup]

JoSchaap wijzigde deze reactie 03-08-2018 23:55 (0%)
Reden: no ninja's allowed

|-FKA:5chaap2k -|- Specs: Inventaris -|- GameRoom -|- YouTube -|- Steam -|- Battle.net-|

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19-02 20:35
quote:
Sorry voor de late reactie maar briljante tip zeg :). Ziet er nu erg fancy uit. Allemaal wisselende kleurtjes, Lux voelt zich als een kleuter :). Ik heb trouwens het idee dat deze led strips de omgeving koeler maken.

Mja dat kan natuurlijk ook zijn dat ik al weken slecht slaap en overdag als een overhitte zombie rond loop.

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20-02 17:06
quote:
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Maar daar heb je dan eventueel toch wel weer convertors voor (display poort naar hdmi ofzo?)
De noodzaak voor schermen aankopen word pas echt weer aktueel wanneer ik mijn x360 aan mijn zoon geef, en dan hing af van een verbouwing, maar de meeste vaklieden hier in de regio zitten behoorlijk vol. Nu heeft mijn vrouw een creatieve oplossing gevonden voor dit probleem, gewoon (weer! 8)7 ) verhuizen, maar ik moet toegeven het is ook een prachtig huis en f it, you only live once enzo :P

Wie weet dus binnenkort 4k/hdr en ultrawide ter vervanging huidige 1080p schermpie. Ros ik de ps4 pro er ook gelijk aan :) maar goed, paar klein voorwaarden dan eerst te voldoen :P
Met een ps4 heb je niks aan een ultrawife toch?

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:07
quote:
NiQo schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Met een ps4 heb je niks aan een ultrawife toch?
Aan een 'ultrawife' heb je heel wat.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Heb al een ultrawife ;) waarin ze ultra is laat ik in het midden.

Maar ps4 snapt ultrawide vziw idd niet. Ik hoop verwacht dat je alsnog met zwarte balken kan spelen. Stretched zou erg lelijk en ongewenst zijn

• roberto250b
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-02 15:30
Hierbij mijn gameroom,

Heb gisteren mijn computer achter het luik gezet. dat is een grote lange ruimte die doorloopt achter alle kamers waardoor ik voor de temperatuur ook niet zo bang ben.

Een mooie knop van alieexpress in mijn tvmeubel geboord waarmee ik de pc aanzet.
misschien wil ik de kabels die nu over de grond lopen ook nog wegwerken in de toekomst maar eerst maar eens een pc halen die mijn scherm ook goed aankan.

Alles is bekabeld via LAN er zit een netwerkswitch in het kastje.

roberto250b wijzigde deze reactie 10-08-2018 12:04 (8%)
Reden: toevoeging tekst + foto met verduistering dicht

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Ziet er goed uit :) En waar zet je muis en toetsenbord op tijdens het gamen?

• roberto250b
  • Laatst online: 18-02 15:30
quote:
vinom schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:53:
Ziet er goed uit :) En waar zet je muis en toetsenbord op tijdens het gamen?
Dankje :)

Toetsenbord gewoon op schoot en de muis op de leuning van de oorstoel De leuning zit op de perfecte hoogte en is ook lekker breed voor de muis, hij valt er nooit af.

ik speel dan ook vooral strategiegames en eigenlijk nooit FPS meer dus ik ga maximaal in de chillmodus met gamen.

• Diversity
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:22
Poosje geleden dat ik gepost heb.
Bureautje wat groter gemaakt, verplaatst naar het raam en nieuw lampje :).

Oud:
bureau
Klik voor groter plaatje

Nieuw:
Kamer 2.0
Klik voor groter plaatje

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20-02 19:43
Laatste tijd zie ik teveel witte bureau's, Verder wel een coole setup.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Psyonara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:30:
Laatste tijd zie ik teveel witte bureau's, Verder wel een coole setup.
Op zwart zie je stof zo snel ;p

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Diversity schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:33:
Poosje geleden dat ik gepost heb.
Bureautje wat groter gemaakt, verplaatst naar het raam en nieuw lampje :).

Oud:
[afbeelding]
Klik voor groter plaatje

Nieuw:
[afbeelding]
Klik voor groter plaatje
Welke speakers zijn dat?

Is het al bijna vrijdag?

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

Gamertag: Finraziel42

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:45

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Lekker Quake spelen met m'n zoon 8)

Meelobee wijzigde deze reactie 31-08-2018 14:56 (27%)

The Outsider

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-02 15:31
vandaag een nieuw bureau in elkaar gepruts en dacht, laat ik eens mijn rommelhok zien.

het rechter beeldscherm is enkel voor de server GUI, de linker is voor de Ubuntu en Win10 VM's.
wel wil ik op termijn nog de muismat gaan vervangen, deze heeft zijn beste tijd wel gehad...
ook moet ik nog even kijken waar ik de printer/scanner laat. ding ligt nu nog in de gang te niksnutten...
rechter bureau gedeelte wordt nu gebruikt voor de "rommel"

edit;
hoewel ik de laatste tijd steeds minder game, heb ik wel degelijk op beide VM's games staan (steam) heb dan 'maar 12 core's van de threadripper in gebruik per VM, rest is voor de server. dit gaat prima. uiteraard is er een kleine latency door via een VM te gamen, heb ik persoonlijk geen last van,
voor de rest heb ik eigenlijk geen game attributen in de 'rommelhok'....

geenwindows wijzigde deze reactie 04-09-2018 23:47 (19%)
Reden: mis de "gaming" gedeelte

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-02 15:20

-SaveMe-

-klik-

quote:
geenwindows schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:47:
het rechter beeldscherm is enkel voor de server GUI, de linker is voor de Ubuntu en Win10 VM's.
wel wil ik op termijn nog de muismat gaan vervangen, deze heeft zijn beste tijd wel gehad...
ook moet ik nog even kijken waar ik de printer/scanner laat. ding ligt nu nog in de gang te niksnutten...
rechter bureau gedeelte wordt nu gebruikt voor de "rommel"
Uhmzzzzz, dit is show je Gameroom. Ik mis de 'game' in je post :)

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-02 15:31
quote:
-SaveMe- schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:41:
[...]

Uhmzzzzz, dit is show je Gameroom. Ik mis de 'game' in je post :)
heb het ff aangevuld O-)

• TheBrones
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20-02 15:15
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:39:
[...]

Op zwart zie je stof zo snel ;p
Hier heb ik ook enorm last van ja met een zwart bureau, heeft er iemand misschien tips om dit een beetje schoon te houden? Ik loop nu ongeveer dagelijks alles af met een stofdoek... Daarnaast kan ik niet elke dag alles overhoop trekken en overal tussen schoon gaan maken zoals achter mijn schermen.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
quote:
TheBrones schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:07:
[...]

Hier heb ik ook enorm last van ja met een zwart bureau, heeft er iemand misschien tips om dit een beetje schoon te houden? Ik loop nu ongeveer dagelijks alles af met een stofdoek... Daarnaast kan ik niet elke dag alles overhoop trekken en overal tussen schoon gaan maken zoals achter mijn schermen.
Ik heb een microvezel doekje bij de computer liggen om het blad even mee af te vegen als ik er aan ga zitten... Iets anders wordt lastig denk ik, hooguit misschien een luchtfilter, maar dan wel een die echt filtert en niet ioniseert want dan slaat het juist extra neer op je meubels (het doel is dan ook alleen schonere lucht).

Gamertag: Finraziel42

• Brutuss
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20-02 18:08
Vandaag mezelf en de gamehoek van een nieuwe upgrade voorzien. Het komt niet door een zekere foto die hier enkele dagen geleden voorbij is gekomen door ene @Diversity _/-\o_ haha.

Ik heb deze speakerset de Edifier S530D Wit gekocht en geplaatst. Man wat een mooi geluid zeg. Enige minpunt vind ik is de te grote Controller.

De oude speaker set was een Logitech Z-3e welke toch wel 13 jaar trouwe dienst heeft bewezen. Tot nu toe kon ik geen waardige opvolger vinden.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-02 13:04
Offtopic:
Kwam dit pareltje tegen op de game kamer van m’n broer. Ik vroeg of hij onze oude PS1 wou hebben, maar hij had eentje gekregen.
psx

Aquila wijzigde deze reactie 15-09-2018 17:23 (22%)

• g0tanks
De rest van de kamer is niet zo interessant, dus ik houd het maar bij mijn bureau:

Jullie zien:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 318,89€ 318,89
1ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac€ 119,-€ 119,-
1Inno3D GeForce RTX 2080 X2 OC€ 799,-€ 799,-
1Fractal Design Define Nano S Zwart Window€ 61,99€ 61,99
1Dell Alienware AW3418DW Zwart€ 997,50€ 997,50
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 143,51€ 143,51
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Crucial MX500 2,5" 1TB€ 167,50€ 167,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.687,34

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11:25

Rebel8319

PSN : Rebel8319

Hierbij ook een deel van mijn woonkamer en "studio" :)

Eigen Tracks https://soundcloud.com/indigo8319

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 10:44
Ziet er gaaf uit zo op de foto. Leuke studio ook! :) Ik werd zelf helemaal ongelukkig van dat blauwe licht en heb die RGB strip er dus ook afgetrokken. :P

• Rebel8319

Rebel8319

Joopieboy schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:31:
Ziet er gaaf uit zo op de foto. Leuke studio ook! :) Ik werd zelf helemaal ongelukkig van dat blauwe licht en heb die RGB strip er dus ook afgetrokken. :P
Dank je wel 🙂 oh ik heb echt overal led in mn huis.

Ik word er juist relaxed van.. Want ik hou niet van fel licht.. Dat vind ik met led zo relaxt dat het te dimmen ook oa.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Daarom heb ik rood licht in de PC en als keyboard backlight. Stuk prettiger dan blauw, helemaal als het nacht is. Verder ook een wallpaper met zwart en rood.

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 08:42

Mijn setup. Audio is een Sennheiser 660s + modmic 5 + FiiO Olympus 2. Zeer tevreden met de koptelefoon, maar ik raad de ModMic erg af. Veel te duur voor de kwaliteit, en ik heb zelf nog een USB soundcard + 20 euro draad mogen aanschaffen omdat hun eigen draad voor extreem veel ruis zorgde.

Waar ik nog over nadenk is of ik een 1440p IPS scherm ernaast wil voor series en singleplayer games. Op dit moment heb ik alleen een BenQ XL2546, 240hz 1080p TN. En ik wil voor een aantal exclusives nog een PS4 kopen, en daarvoor heb ik ook een monitor of TV nodig. Gezien de huidige TV beneden niet voldoet.

Brogala wijzigde deze reactie 21-10-2018 01:59 (13%)

Steam: Brogala

• Aquila
@Brogala
Lekkere strakke set-up! :)

• Juancho
Waarom neem je dan geen LED strips met het hele kleurenpallet? Dat heb ik ook achter mijn ultra wide monitor (heb wel wat gepost hier) en ik kies gewoon de juiste kleur voor het juiste moment. Dat kan hard LED licht zijn maar ook juist heel zacht LED licht. Ideaal.

• Rebel8319

Rebel8319

Juancho schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:56:
[...]

Waarom neem je dan geen LED strips met het hele kleurenpallet? Dat heb ik ook achter mijn ultra wide monitor (heb wel wat gepost hier) en ik kies gewoon de juiste kleur voor het juiste moment. Dat kan hard LED licht zijn maar ook juist heel zacht LED licht. Ideaal.
Precies , ik heb hier ook overal afstandsbedieningen voor waar ik overal kleuren kan instellen.

Al mn strips komen bij ledkoning vandaan

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-02 10:42
Brogala schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 01:57:
[Afbeelding]

Mijn setup. Audio is een Sennheiser 660s + modmic 5 + FiiO Olympus 2. Zeer tevreden met de koptelefoon, maar ik raad de ModMic erg af. Veel te duur voor de kwaliteit, en ik heb zelf nog een USB soundcard + 20 euro draad mogen aanschaffen omdat hun eigen draad voor extreem veel ruis zorgde.

Waar ik nog over nadenk is of ik een 1440p IPS scherm ernaast wil voor series en singleplayer games. Op dit moment heb ik alleen een BenQ XL2546, 240hz 1080p TN. En ik wil voor een aantal exclusives nog een PS4 kopen, en daarvoor heb ik ook een monitor of TV nodig. Gezien de huidige TV beneden niet voldoet.
PS4 support geen 1440p kan dat dus niet echt aanraden (1080p op 1440p)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 09:46
dannbla schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:14:
[...]

Zowel mijn gamepc als PS4 zijn beide op een 1440p,165hz scherm aangesloten, ik vind het prima gaan met de PS4, merk geen verschil met een 1080p scherm. Denk eraan, de PS4 heeft ook een supersampling instelling voor 2K schermen. Weet niet of dat veel doet, maar het is toch iets ;)

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:09
Mijn huiskamer c.q. gameroom. Voordeeltje van single wezen, niemand die het wat boeit als de pc midden in de woonkamer geparkeerd staat. :+
Oh en don't mind de kabelsoep hier en daar. Iets met 'daar ligt het ook prima'.

Specs:

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer GN246HL Zwart€ 209,-€ 209,-
1Corsair Crystal 570X RGB Zwart€ 160,84€ 160,84
1Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Speed Black (Qwerty US)€ 175,05€ 175,05
1G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-16GTZR€ 255,50€ 255,50
1Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G€ 949,79€ 949,79
1Gigabyte Z370 Aorus Gaming 7€ 255,-€ 255,-
1Intel Core i7-8700K Boxed€ 472,51€ 472,51
1Logitech G502 Proteus Spectrum€ 59,-€ 59,-
4Samsung 850 EVO 250GB€ 80,39€ 321,56
2Samsung 960 EVO 500GB€ 153,50€ 307,-
1Samsung 970 Evo 500GB€ 131,50€ 131,50
1Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart€ 528,10€ 528,10

De rest vind je hier in mijn inventaris. :)

Zorian wijzigde deze reactie 21-10-2018 21:30 (100%)

• Psyonara
@Zorian Ben zelf nu bezig een vergelijkbare setup te bouwen kwa woonkamer en Bureau. Maar dan wel met iets meer Cable Management. Heb nu nog met mijn huidige systeem nog een kabel Hell.

Naja bouwen kreeg deze week hopelijk mijn nieuwe systeem binnen en moet nog een TV komen. Gaat nog wel even duren voor ik naar de Woonkamer verhuis. December/Januarie. En eerste beste vriending die ik krijg that does not approve is denk ik gelijk ook weer weg.

Als ik niet voor tv ga, dan waarschijnlijk een Beamer met Projectie scherm boven mijn monitor Wel Full Hd gezien ik het nut nog niet van 4k in zie. Mogelijk dat ik een gat/lift oid maak voor de monitor. Maar zoek nog goedkope/makkelijke oplossing.

Trouwens is de Centre Speaker niet te groot/krachtig als je daar zit in een Game?

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 08:42
dannbla schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:14:
[...]

Heb er even over nagedacht en het gaat ook erg krap worden op mijn bureau, tenzij ik m'n PC op de grond zet. En onhandig gezien het tweede scherm schuin moet staan dan, dus niet echt geschikt voor gamen op een ps4.
Ik zag de setup van @Rebel8319 , die ziet er wel vet uit. Zo'n TV boven mijn monitor leek me ook wel wat :9 Is het fijn om zo omhoog te kijken voor series?

Brogala wijzigde deze reactie 21-10-2018 23:50 (3%)

Steam: Brogala

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:09
Psyonara schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:56:
@Zorian Ben zelf nu bezig een vergelijkbare setup te bouwen kwa woonkamer en Bureau. Maar dan wel met iets meer Cable Management. Heb nu nog met mijn huidige systeem nog een kabel Hell.

Naja bouwen kreeg deze week hopelijk mijn nieuwe systeem binnen en moet nog een TV komen. Gaat nog wel even duren voor ik naar de Woonkamer verhuis. December/Januarie. En eerste beste vriending die ik krijg that does not approve is denk ik gelijk ook weer weg.

Als ik niet voor tv ga, dan waarschijnlijk een Beamer met Projectie scherm boven mijn monitor Wel Full Hd gezien ik het nut nog niet van 4k in zie. Mogelijk dat ik een gat/lift oid maak voor de monitor. Maar zoek nog goedkope/makkelijke oplossing.

Trouwens is de Centre Speaker niet te groot/krachtig als je daar zit in een Game?
Valt mee, hij stond eerst anders en wat verder weg maar aangezien deze nieuwe monitor een knoepert van een voet heeft is dit de enige plek waar die nog past. Bovendien game ik voornamelijk met een headset. Die had ik echter nog op toen ik de foto nam.

De reden dat het een kabelsoep is, is dat ik recentelijk van internetprovider ben gewisseld en dus de boel heb omgebouwd. Aangezien ik straks naar de Tweakers Lan ga heeft het dus geen zin om nu nog de kabels op te ruimen, doe ik erna wel. :p

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18-02 09:44
Brutuss schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:02:
Vandaag mezelf en de gamehoek van een nieuwe upgrade voorzien. Het komt niet door een zekere foto die hier enkele dagen geleden voorbij is gekomen door ene @Diversity _/-\o_ haha.

Ik heb deze speakerset de Edifier S530D Wit gekocht en geplaatst. Man wat een mooi geluid zeg. Enige minpunt vind ik is de te grote Controller.

De oude speaker set was een Logitech Z-3e welke toch wel 13 jaar trouwe dienst heeft bewezen. Tot nu toe kon ik geen waardige opvolger vinden.

[Afbeelding: Gamehoek]
Wat voor LED heb jij achter je monitor zitten? als ik vragen mag? :) het lijkt erop alsof je Hue sync hebt

• Brutuss
@ph4nt0m Dan verwijs ik je graag door naar deze productreview over de eigen gemaakte Ambilight :)

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 04-02 09:19
Goedkope Ikea tafelbladen vervangen door 200x100x4cm rubberwood bladen...

Dat met een paar Vogel hydraulische armen et voila...

 iPhone X Space-gray 256GB  MacBook Pro (15-inch, Late 2016) 2.7 Quad-core i7/16GB/1TB-Flash/Radeon460-4GB

• TheBrones
Na een lange tijd zal ik dan ook maar eens mijn game room posten, tip let niet op de kabels!

En met 2 van de 4 speakers:

Deze kamer doet ook dienst als slaapkamer, aan deze kant mijn bureau dat bestaat uit drie van deze tafels (twee zichtbaar omdat de overige niet zo heel interessant is).
In mijn setup gebruik ik een 43 inch 4k tv als primaire monitor ondersteund door twee 24 inch FHD schermen. Sinds kort heb ik een desktop, voorheen had ik deze schermen allemaal aan mijn laptop aangesloten (want natuurlijk niet ideaal is).
Achter de schermen heb ik verlichting zodat het niet te donker is in de avond uren.

Voor de audio gebruik ik een eeuwenoude versterker, equalizer en speakers. De versterker is een JVC AX-R5 en de equalizer is een Realistic ten band stereo frequency equalizer. De vier speakers zijn van Philips maar ik weet niet precies welk model, daarnaast zijn het twee verschillende modellen. Daarnaast heb ik nog een kleine audio-video mixer staan die eigenlijk overbodig is.

een lijstje met specs en randapparatuur:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 328,90€ 328,90
1Asus ROG Strix X470-F GAMING€ 214,66€ 214,66
1Inno3D iChill GeForce GTX 1080 Ti X3€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD40EZRZ, 4TB€ 99,90€ 99,90
1Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black€ 129,99€ 129,99
1Acer P246HBD Zwart€ 0,-€ 0,-
1Samsung S24D590PL Zwart€ 0,-€ 0,-
1Logitech Gaming Keyboard G105 (Qwerty US)€ 59,95€ 59,95
1Logitech G900 Chaos Spectrum€ 137,14€ 137,14
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 130,90€ 130,90
1Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset€ 47,90€ 47,90
1Samsung UE43MU6100 Zwart€ 0,-€ 0,-
1EVGA SuperNOVA 750 G3€ 135,85€ 135,85
1Samsung 860 EVO 500GB€ 80,28€ 80,28
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.365,47

TheBrones wijzigde deze reactie 12-12-2018 10:51 (3%)
Reden: Ik miste iets cruciaals...

• STEVESON
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10-02 12:21
Ik zoek nog inspiratie voor een nieuw bureau :) afmetingen maken niet uit..
heeft iemand een mooie setup?

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

C.R.E.A.M.

Er komen hier veel mooie setups langs. Ik zou zeggen blader door dit topic heen...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• STEVESON
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10-02 12:21
Chester schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:08:
[...]

Er komen hier veel mooie setups langs. Ik zou zeggen blader door dit topic heen...
Ja al mee bezig, maar het is raar om een post van 2 jaar geleden te quoten en te vragen waar hij/zij het vandaan heeft 8)7

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 10:37
Ik zie dat de meeste hier hun case OP het bureau hebben staan ipv op de grond onder bureau beetje weg zoals mij.
Ok het is een keer leuk van je ledjes te zien, maar het is toch leuker een clean desk te hebben dan daar zo een grote case op te staan?

i7 7700k - 16 Gb 3200 - MSI Z270 gaming pro Carbon - MSI 1070 Gaming - m.2 960 Pro - Asus ROG swift PG279Q

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006

Cerenas

I have to get out of here.

kazzzdafke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:19:
Ik zie dat de meeste hier hun case OP het bureau hebben staan ipv op de grond onder bureau beetje weg zoals mij.
Ok het is een keer leuk van je ledjes te zien, maar het is toch leuker een clean desk te hebben dan daar zo een grote case op te staan?
Dit is natuurlijk een show je gameroom topic, waarbij velen een kast hebben met een raampje erin, die wil je natuurlijk wel zichtbaar hebben. :)

Zelf heb ik een compacte pricewatch: Fractal Design Node 202 staan, ook op het bureau. Het is daardoor nog wel een clean desk (imo), maar niet het nadeel van al het stof/vuil van de grond wat naar binnen gezogen wordt.

LinkedIn | Twitter | Steam

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-02 16:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

TheBrones schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:19:
Na een lange tijd zal ik dan ook maar eens mijn game room posten, tip let niet op de kabels!

[/table]
Volgens mij mis je een cruciaal onderdeel... ;)

i5 4690K @4.6GHz., Noctua NH-U14S Push/Pull, 16GB G.Skill RipjawsX @1600C9, MSI GTX1070 @2075/4500MHz., 27" Predator 1440p IPS G-Sync @144Hz.

• TheBrones
Techno Overlord schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:30:
[...]

Volgens mij mis je een cruciaal onderdeel... ;)
Uuuh... Is gefixt :)

Inmiddels heb ik ook een ander toetsenbord gehaald: Ducky one 2 RGB MX blue.
Erg tevreden mee!

• Juancho
Dag allen,

Zijn er mensen die hier ervaring hebben met het zelf maken van isolatiepanelen en basstraps (op basis van steenwol)? Ik heb hier wat vragen over en kom graag in contact met mensen die dit al kunnen en/of hebben gedaan!

Thanks! _/-\o_

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06:17
Cerenas schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:27:
[...]

Dit is natuurlijk een show je gameroom topic, waarbij velen een kast hebben met een raampje erin, die wil je natuurlijk wel zichtbaar hebben. :)

Zelf heb ik een compacte pricewatch: Fractal Design Node 202 staan, ook op het bureau. Het is daardoor nog wel een clean desk (imo), maar niet het nadeel van al het stof/vuil van de grond wat naar binnen gezogen wordt.
Mijn kast is een grote Antec p280 kast. Die staat op een Ikea hack trolley. Dit idee:

Eens per jaar de kast eraf halen om te stoffen, maar kast staat uit het zicht en nooit in de weg met poetsen. Zuigt daardoor ook geen stof aan. _/-\o_

Flozem wijzigde deze reactie 28-12-2018 16:38 (19%)

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006

Cerenas

I have to get out of here.

Flozem schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:16:
[...]

Mijn kast is een grote Antec p280 kast. Die staat op een Ikea hack trolley. Dit idee:

[Afbeelding]

Eens per jaar de kast eraf halen om te stoffen, maar kast staat uit het zicht en nooit in de weg met poetsen. Zuigt daardoor ook geen stof aan. _/-\o_
Leuke oplossing, dat scheelt al wel lijkt me ja!

LinkedIn | Twitter | Steam

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09:39
Flozem schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:16:
[...]

[Afbeelding]

Leuk idee, maar dat 'ie op wieltjes van een paar centimeter staat betekent natuurlijk niet dat er geen stof meer aangezogen wordt ;) Zal in de praktijk weinig schelen lijkt mij, maar het is wel makkelijker schoon te maken zo.

Ik had mijn computerkast tot een paar jaar geleden altijd op een opgevouwen handdoek staan, zodat ik 'm makkelijker kon verslepen, maar dit is een wat elegantere oplossing :P

Hahn wijzigde deze reactie 28-12-2018 18:35 (11%)

The devil is in the details.

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06:17
Hahn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:34:
[...]

Leuk idee, maar dat 'ie op wieltjes van een paar centimeter staat betekent natuurlijk niet dat er geen stof meer aangezogen wordt ;) Zal in de praktijk weinig schelen lijkt mij, maar het is wel makkelijker schoon te maken zo.
De paar centimeter maken inderdaad geen verschil, maar het makkelijk verplaatsen om te kunnen poetsen wél natuurlijk. Ik heb deze kast jaren op mijn bureau gehad, maar naast het ruimteverlies kwam ik er eigenlijk nooit met een stofdoek achterin. Ik kon bijna een kussen vullen met alle stofvlokken die daarachter lagen. ;)

• Dutchy88
  • Laatst online: 20-02 20:50
Onlangs de verbouwing van de zolder afgerond en de game/werkplek setup weer geïnstalleerd. De speakers zullen waarschijnlijk nog vervangen gaan worden maar dit is wat het tot nu toe is geworden 8) :

http://www.fsnetherlands.com/IMG_2503-PC01.jpg

• RoaDHouse
  • Laatst online: 02:19
Dutchy88 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:54:
Onlangs de verbouwing van de zolder afgerond en de game/werkplek setup weer geïnstalleerd. De speakers zullen waarschijnlijk nog vervangen gaan worden maar dit is wat het tot nu toe is geworden 8) :

[Afbeelding]
Netjes hoor ,,, mooi strak afgewerkt allemaal.

• Aquila
kazzzdafke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:19:
Ligt er ook een beetje aan of je de ruimte ervoor hebt. Een clean desk is wel mooi, maar dan is het anderzijds ook zo leeg.
Ik ga zelf een bureau op maat maken voor m’n kamer. Dan kun je tenminste alles naar wens maken. In gebouwde stopcontacten, internet poorten, kabelgoot etc

• Juancho
Brutuss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:46:
@ph4nt0m Dan verwijs ik je graag door naar deze productreview over de eigen gemaakte Ambilight :)
Wat voor stoel heb je als ik mag vragen? En hoe bevalt die? Ik ben bijna wel toe aan een nieuwe stoel voor mijn werk/produceer studio en zoek nog een heel fijne stoel waar je een tijd mee vooruit kan en dus ook vele uren achter elkaar op kan zitten.

• Brutuss
Juancho schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:57:
[...]

Wat voor stoel heb je als ik mag vragen? En hoe bevalt die? Ik ben bijna wel toe aan een nieuwe stoel voor mijn werk/produceer studio en zoek nog een heel fijne stoel waar je een tijd mee vooruit kan en dus ook vele uren achter elkaar op kan zitten.
Mag je zeker vragen! Het gaat hier om de Sharkoon SKILLER SGS3 Gaming Seat. Verkrijgbaar in verschillende kleuren overigens.

Ik ben zeer tevreden over deze stoel. Hij zit fijn en forceert je ook wel een beetje rechtop te zitten wat uiteraard alleen maar goed is. Verder blijft het uiteraard natuurlijk persoonlijke smaak.

• Juancho
Brutuss schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:15:
[...]

Mag je zeker vragen! Het gaat hier om de Sharkoon SKILLER SGS3 Gaming Seat. Verkrijgbaar in verschillende kleuren overigens.

Ik ben zeer tevreden over deze stoel. Hij zit fijn en forceert je ook wel een beetje rechtop te zitten wat uiteraard alleen maar goed is. Verder blijft het uiteraard natuurlijk persoonlijke smaak.
Thanks! Vind de wit/zwarte combi wel mooi en stijlvol. Ik houd niet zo van die rare kleuren en houd dan ook van een studie/kamer die rust uitstraalt. Dus in dat kader staat de wit/zwarte volgens mij erg mooi. Wel redelijk aan de prijs maar ik weet dat je voor een goede stoel gewoon fors moet betalen. Een stoel is natuurlijk ook super belangrijk als je er heel lang op zit. Dus dat is het zeker ook wel waard. Even doorsparen dus! :)

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-02 10:42
Speel voornamelijk competitive shooters, maar games als The Messenger doen het ook altijd wel goed :)
(Speel met een rewired SNES controller.)

dannbla wijzigde deze reactie 03-01-2019 23:11 (8%)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• -Willem-
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 07-02 11:34
Ook een bijdrage aan het topic.

• -Willem-
Dit is mijn pc setup. Werkt best goed twee monitoren.

-Willem- wijzigde deze reactie 11-01-2019 22:40 (4%)

• g0tanks
-Willem- schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:26:
Dit is mijn pc setup. Werkt best goed twee monitoren.
[Afbeelding]
Jeetje lijkt wel een render van een IKEA-product. :p Verder wel mooi clean!

• Psyonara
Print aan de muur zou niet verkeerd zijn.

• -Willem-
Psyonara schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 23:10:
Print aan de muur zou niet verkeerd zijn.
Daar zijn er genoeg van alleen niet op de foto te zien ;). Hele wand zit vol met fotolijsten.
Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True