Krentenbol schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:16:
Gave setup @
CDA441. Vooral die spots boven het bureau zijn cool. Maakt het echt een geheel. Ik zou bij een opstelling als deze wel geneigd zijn om de schermen aan de muur te hangen. Gaat alleen niet passen met je monitoren helaas. EDIT: Persoonlijk zou ik gaan voor twee schermen en die aan de muur hangen in jouw opstelling denk ik. Een specifieke reden waarom je drie schermen hebt?
Ikzelf ben aan het kijken voor een ander nest, dus alle inspiratie is zeker welkom

Thanks

Die spots heb ik er zelf gehangen (plank bij de hubo laten zagen), omdat ik geen direct licht heb als ik studeer, én het is vervelend om een extra bureaulamp op de tafel te hebben.
Die is trouwens nu aan beide kanten 15cm te kort omdat mijn vorige desk maar 130cm breed was. (de skarsta is 160cm breed)
Er zit trouwens ook nog een ledstrip bovenaan in de bak die ik apart in en uit kan schakelen voor de sfeer
Ik heb nog een poster, maar de plakband is niet zo goed dus valt die er altijd af als ik 'm ophang, dus ziet de muur er nu nog kaaltjes uit
Het is wel moeilijk om de schermen aan de wand te hangen als het bureau omhoog en omlaag kan, en ik mag ook niet boren in de muur

3 schermen geeft mij de vrijheid om meer vensters open te houden zonder dat ik ernaar moet zoeken.
(Discord op rechterscherm samen met chatroom, FB aan de linkerkant, game in het midden) of soms ook gewoon triple screen gaming, als het kan tenminste want nVidia surround werkt niet hetzelfde als Eyefinity.
[
Voor 11% gewijzigd door
CDA441 op 04-04-2018 15:28
]