Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Post je gameroom! - deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• zion
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 17:51

zion

I GoT my I on U

quote:
Finraziel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:46:
[...]

Ik herken het wel, heb zelf ook onlangs nog meerdere trips naar het milieupark gemaakt bij het reorganiseren van mijn huiskamer, heb ook wel een klein hoardertje in me zitten...
Moet mezelf nog eens een keer er toe zetten om de kabels goed weg te werken (ook om mijn robot stofzuiger eindelijk los te kunnen laten). Wanneer dat gebeurd is zal ik ook eens wat foto's delen, is ondertussen best nice geworden, maar moet nog de puntjes op de i zetten dus.
Ja de puntjes he, die zijn killer :P (net mijn TV opgehangen, maar dan die kabels nog even wegwerken, kost € 10,-, (op een TV van € 2K, en een beugel van € 200,-) is een kwartiertje werk, maar ja.......) :+

zion wijzigde deze reactie 01-12-2017 10:30 (3%)

10-08-1999 - 10-08-2019, 20 jaar zion @ Tweakers.net
Alienware 17R426 - I7-7700HQ, 32GB-DDR4, Sandisk A400 512GB, Sams. 850EVO 1TB, Intel 660P 2TB, Intel AX200, Nvidia GTX1070, 17" 1440P 120Hz G-Sync.

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Bij deze ook mijn gameroom, cq. 'studeerkamer', ahem. Sinds kort heb ik er ook een oude Windows 98 machine opgelapt en erbij gezet om te kunnen retrogamen. Niet de meest ideale opstelling zo, maar plaatsgebrek...

En hier m'n R5 monoliet gebroederlijk naast de (behoorlijk lawaaiige) Presario, wat waren we toen kennelijk nog tolerant v.w.b. geluidsproductie zeg :X

• zion

zion

I GoT my I on U

mod-edit: nope, behoorlijk off-topic...

Geronimous wijzigde deze reactie 21-12-2017 14:34 (119%)

Alienware 17R426 - I7-7700HQ, 32GB-DDR4, Sandisk A400 512GB, Sams. 850EVO 1TB, Intel 660P 2TB, Intel AX200, Nvidia GTX1070, 17" 1440P 120Hz G-Sync.

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 17:23
quote:
Weemism schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:43:
Bij deze ook mijn gameroom, cq. 'studeerkamer', ahem. Sinds kort heb ik er ook een oude Windows 98 machine opgelapt en erbij gezet om te kunnen retrogamen. Niet de meest ideale opstelling zo, maar plaatsgebrek...

[afbeelding]

En hier m'n R5 monoliet gebroederlijk naast de (behoorlijk lawaaiige) Presario, wat waren we toen kennelijk nog tolerant v.w.b. geluidsproductie zeg :X

[afbeelding]
Supervet, wat zijn de specs van de compaq?

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
zion schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:52:
[...]

Nice bureau en (neem ik aan) natuur poster (of heb je echt zo'n uitzicht?!)
Thanks. Dat is m'n echte uitzicht op de gemeenschappelijke tuin van ons appartementencomplex idd :). Blij mee wel, zeker omdat dit redelijk centrum Eindhoven is. Bureau is inmiddels een oudje van 13 jaar, destijds bij de Ikea gekocht, en los van dat de fineer behoorlijk snel verkleurde is het wel echt een degelijke constructie, dus die blijft nog wel een tijdje.
quote:
Aardappel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:52:
[...]

Supervet, wat zijn de specs van de compaq?
Dank ook :) . De Compaq heeft een AMD Athlon processer op 550Mhz, 128MB intern geheugen, een Soundblaster Live! 5.1, en een ATI Radeon 9800 Pro met ook 128 MB. Verder ook nog een netwerkkaart erin gezet voor toegang tot de NAS voor bestandsuitwisseling (aangezien het met Win98 inmiddels zo goed als onmogelijk is zelf nog het internet op te kunnen), en een 500 GB IDE HDD die ik nog had liggen (enigszins overkill dus wel).

Ik heb er ook een nieuwere/stillere voeding in gezet vanwege de geluidsproductie, maar het is toch vooral de minifan op de op Athlon die de herrie maakt. Met wat smering in de kogellagers daarvan is het wel iets verbeterd.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online

U ziet de eerste stap naar mijn mancave. Nog niet af, maar wel een leuk begin. Het Ahrend hoekbureau is op maat gemaakt en in hoogte verstelbaar. Dit was een grote wens van mij, omdat ik zelf bijna twee meter ben. Kost je wat, maar dit moet een hele lange tijd mee gaan. Bij een goede zit positie hoort uiteraard ook een goede kijkhoogte dus hangt mijn scherm nu aan een arm. Echt ideaal en het geeft een clean look op je bureau. Deze was niet duur overigens en toch zeer solide.

Aan de achterkant van het bureau heb ik led verlichting gemonteerd i.c.m. het MiLight systeem. De rest van mijn lampen in huis waren al van MiLight en nu kan ik de led strip ook bedienen met mijn telefoon. Ook niet duur!

Voor de rest ziet u:

* LG 29UM58-P Ultrawide monitor
* Logitech Z-2300
* Sennheiser 558
* Logitech G500
* Logitech G19
* Icemat glazen muismat
* NZXT H440 New Edition
* Intel Core i7-6700K
* MSI Z170A SLI Plus
* Palit GTX1070 Super Jetstream
* Scythe Mugen 4
* Kingston HyperX Fury 32GB
* Corsair RM550x
* Samsung 850 EVO 1TB
* HP Laserjet P1606DN
* Netgear GS208

• zion

zion

I GoT my I on U

quote:
vinom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:44:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
U ziet de eerste stap naar mijn mancave. Nog niet af, maar wel een leuk begin. Het Ahrend hoekbureau is op maat gemaakt en in hoogte verstelbaar. Dit was een grote wens van mij, omdat ik zelf bijna twee meter ben. Kost je wat, maar dit moet een hele lange tijd mee gaan. Bij een goede zit positie hoort uiteraard ook een goede kijkhoogte dus hangt mijn scherm nu aan een arm. Echt ideaal en het geeft een clean look op je bureau. Deze was niet duur overigens en toch zeer solide.

Aan de achterkant van het bureau heb ik led verlichting gemonteerd i.c.m. het MiLight systeem. De rest van mijn lampen in huis waren al van MiLight en nu kan ik de led strip ook bedienen met mijn telefoon. Ook niet duur!

Voor de rest ziet u:

* Logitech Z-2300
* Sennheiser 558
* Logitech G500
* Logitech G19
* NZXT H440 New Edition
* Intel Core i7-6700K
* MSI Z170A SLI Plus
* Scythe Mugen 4
* Corsair RM550x
* Samsung 850 EVO 1TB
* HP Laserjet P1606DN
* Netgear GS208
Erg nice, maar waarom een 29" en niet meteen 34"+?
Waar kan je die Ahrend laten customizen, lijkt mij ook ideaal, maar google vind niks als ik zoek op customized Ahrend..... (en mag ik vragen wat hij ongeveer kostte, mag ook in PM)
Welke arm is dat, wilde mijne eigenlijk gaan ophangen met mijn muurbeugel (Vogel EFW 6325) die ik nog heb liggen, maar dit ziet er ook wel chique uit.
Die Milight, verandert die automatisch van kleur (omdat hij dezelfde kleur weergeeft als je monitor)?

(sorry voor zoveel vragen, vind het gewoon een coole setup die je hebt)

zion wijzigde deze reactie 02-12-2017 14:06 (4%)

• vinom
  • Nu online
@zion
Waarom ik voor 29" ben gegaan heeft eigenlijk meerdere redenen. Sowieso ziet 2560x1080 er niet meer zo scherp uit op een 34", daarvoor is de PPI te laag vind ik. Plus dat de afstand naar het scherm zo precies goed is, zou ik een 34" hebben hangen dan zou ik er te dicht opzitten. Als ik voor een 34" zou gaan dan zou ik ook voor een hogere resolutie gaan, maar dat vraagt weer een stuk meer van je PC. Nu kan ik nog wel een aantal jaar vooruit met deze setup.

Het bureau komt van Albeka, Google daar maar eens op, maar lees ook even de reviews over hun (ik gaf ze slechts twee sterren). Het bureau is 240x200x80 en was €370,-. Misschien vinden sommige dat niet veel. Ik wel, maar het is het waard en het zal als het aan mij ligt heel wat jaren mee gaan.

De monitorarm heb ik van eBay. Via AliExpress ook te koop voor iets goedkoper, ander merk maar precies hetzelfde model.

Met de ledstrip is het toeval dat die hetzelfde kleurt als mijn monitor. Out of the box is het niet zo dat hij mee kleurt, maar er is wel een applicatie hiervoor volgens mij die dit wel kan doen. Hier ga ik nog naar kijken, maar hij is ieder geval hier te vinden: http://www.epocapp.eu/milight/

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:05
Ik heb zelf een 24 inch qhd monitor IPV 27, eigenlijk hetzelfde als 29 VS 34 maar dan niet ultrawide, en heb dus wel de hogere resolutie. Voor mij was de reden puur de prijs, maar ik heb hem ook op een arm en trek hem gewoon dichterbij wanneer ik groter beeld wil (door de arm kan hij prima boven het toetsenbord zweven). Effectief is het beeld voor mijn ogen groter dan een 27 inch op een voet wanneer ik hem zo naar voren heb.

Gamertag: Finraziel42

• zion

zion

I GoT my I on U

quote:
Finraziel schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:26:
Ik heb zelf een 24 inch qhd monitor IPV 27, eigenlijk hetzelfde als 29 VS 34 maar dan niet ultrawide, en heb dus wel de hogere resolutie. Voor mij was de reden puur de prijs, maar ik heb hem ook op een arm en trek hem gewoon dichterbij wanneer ik groter beeld wil (door de arm kan hij prima boven het toetsenbord zweven). Effectief is het beeld voor mijn ogen groter dan een 27 inch op een voet wanneer ik hem zo naar voren heb.
17" 2560*1440 is perfect voor gamen op laptop, 29" 2560*1080P is nét te klein voor PC in Mancave, 55" 4K is nét te groot voor televisie (Netflix/HBO dus), in mijn huiskamer.
Maar typisch gevalletje "deal with it", ik moet me al gelukkig prijzen dat ik die dingen überhaupt heb, en daar van kan genieten.

En monitor boven keyboard trekken? ik weet niet hoe hoog dat ding hangt, maar ik heb toch zeker 8cm nodig om te typen, mijn HOTAS is 27cm hoog, en als ik gefrustreerd ben gaat mijn vuist toch echt minimaal 50cm omhoog om op mijn keyboard te slaan :P

zion wijzigde deze reactie 02-12-2017 22:30 (13%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:32

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Is er trouwens een programma (het liefst graties) waar je een beetje in kan ontwerpen?

Ik heb straks een slaapkamertje waar ik iig een bureau, 1 tv meubel en een kast in kwijt wil. Maar ik wil een beetje kijken hoe en wat en wat ik aan ruimte overhou. In de toekomst gaat misschien mijn huidige 'main' tv er ook nog bij en voor storage wil ik eventueel ook iets aan de muur gaan hangen (bijvoorbeeld MOSTORP van Ikea) ....maar wil het natuurlijk ook weer niet te vol bouwen.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-08 00:10
quote:
Sagat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:45:
[...]

Ga er naar kijken, thanks.
Het is een laagdrempelig programma. Niet altijd even handig maar voor het betere rechttoe-rechtaan werk is het prima.

Hier een site waar je hveel info uit kan halen. Sowieso handig om een paar opdrachtjes uit te doen. Het zijn redelijk korte maar duidelijke opdrachten.

http://cursus.artengar.com/sketchup/index.html

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• vinom
  • Nu online
quote:
nino_070 schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:19:
[...]

Gaaf, mooie bureaus. Maar hoezo op maat gemaakt? Volgens mij koopt die site die je noemt die bureaus gewoon tweedehands over van failliete bedrijven enzo

Ik vraag het, omdat ik zelf een bureau nodig heb voor een onmogelijk dubbele hoek van 45 graden. Nu heb ik ook wat bureaus van Ahrend op het oog in die prijsklasse die die hoek omgaan, maar dit is telkens maar 1x. Dus op maat laten maken, ik hoor graag van hoe of wat (en waarom je ze 2* hebt gegevebn :P ) PM is ook prima.
De onderstellen zijn inderdaad tweedehands, maar deze worden opnieuw gecoat dus ze zien er eigenlijk als nieuw uit. Het blad is wel helemaal nieuw. Heb je al op hun site gekeken wat er mogelijk is? Anders sowieso gewoon even bellen met ze en vragen naar de mogelijkheden. Kijk maar even op https://nl.trustpilot.com/review/albeka.nl
Daar staat mijn review ;)

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-08 22:33
quote:
vinom schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:29:
[...]

De onderstellen zijn inderdaad tweedehands, maar deze worden opnieuw gecoat dus ze zien er eigenlijk als nieuw uit. Het blad is wel helemaal nieuw. Heb je al op hun site gekeken wat er mogelijk is? Anders sowieso gewoon even bellen met ze en vragen naar de mogelijkheden. Kijk maar even op https://nl.trustpilot.com/review/albeka.nl
Daar staat mijn review ;)
Ja, iets als deze is wel ongeveer wat ik zoek: https://www.albeka.nl/geb...r-ahorn-blad-242-x-103-cm

Maar er staan geen afmetingen bij van alle zijden dus ik weet niet of het past. En hij gaat maar 1x de hoek om, dat is eigenlijk mijn voornaamste probleem. Maar ik kan moeilijk vragen of ze even een stuk blad "erbij plakken" ofzo :/
Ennuhh, ik heb die review van je gelezen. Daar wordt ik toch niet vrolijk van. Dat hij lastig instelbaar is, maakt niet zoveel uit, want als hij eenmaal goed staat is het prima. Maar ik kan me niet permitteren dat er dingen misgaan, ik moet gewoon een busje huren om zo'n bureau op te halen in Hendrik ido ambacht.

• vinom
  • Nu online
@nino_070 Je hebt de keuze dat hun het bij je komen brengen én monteren. Is €15,- uit mijn hoofd. Daar ga je toch niet voor tobben ;)

• nino_070
  • Laatst online: 24-08 22:33
quote:
vinom schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:05:
@nino_070 Je hebt de keuze dat hun het bij je komen brengen én monteren. Is €15,- uit mijn hoofd. Daar ga je toch niet voor tobben ;)
Heb contact met ze opgenomen en ze kunnen alleen jouw bureau (https://www.albeka.nl/ahr...el-standaard-vaste-hoogte) vermaken. Dus ik zoek vrolijk verder ;w

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-08 23:22

Yonix

Gamertag: Yonix360

En beneden (Sony Bravia KD-49XE9005 4K/HDR + Xbox One X):

Yonix wijzigde deze reactie 12-12-2017 17:53 (8%)

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850/860 EVO (120GB+500GB+1TB) | Seagate Barracuda (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
TV is super strak, kabels in de muur gefreest?

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-08 23:22

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Sagat schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:34:
[...]

TV is super strak, kabels in de muur gefreest?
Thanks! :)

Yes! Loopt een PVC-buis in de muur. De muur werd toch gestuct, dus toen meteen maar goed aangepakt. ;)

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850/860 EVO (120GB+500GB+1TB) | Seagate Barracuda (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• Unrealiac
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:19

Net een Philips 4K TV met Ambilight gekocht. Veel mensen zullen het te groot vinden. Ik vind het een heerlijk scherm en geeft zoveel werkruimte. Ambilight werkt ook super in Windows desktop modus, games en series. Maar ook op muziekeffecten 8)

TV is wel net te traag voor snelle games (Rocket League, fast paced shooters), maar daarvoor heeft mijn laptop 120hz scherm met G-sync. Voor alle overige zaken is het werkelijk fantastisch :)

Unrealiac wijzigde deze reactie 18-12-2017 13:07 (6%)

Here's to you Nicola and Bart

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Lieve mensen, probeer het wat meer on-topic te houden! Post je gameroom ;) Als je wat uitgebreidere info wilt over een setup kun je die altijd via DM stellen.

FT-17 FTW!

• brickvansteen
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10:19
Na heel ang lurken op dit topic ook maar eens besloten wat te delen. Begin vorig jaar verhuist van een appartement naar een echt huis, met zijn tweetjes en kamers zat mocht ik een eigen mancave :9.
Zelf heel blij met het resultaat en moet oppassen dat ik mezelf niet te vaak in deze kamer begeeft..

Mijn bureau met daarop mijn pc bestaande uit: Ryzen 5 1600, 16GB Ram en een GTX 970.

De tv is aangesloten op mijn consoles en mijn pc. De secretaire is tot de nok gevuld met verf etc voor mijn andere hobby, Warhammer. Verder zoveel mogelijk gedaan om kabels etc netjes weg te werken. De iMac G4 werkt nog maar staat meer als een kunstobject :)

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:59
Thumbs up voor dat skateboard aan de muur... :D

Bijgaand een kleine update van mijn PC setup:

Afgelopen jaar we nieuw bureau samengesteld. Mijn PC tower Antec P2nogwat last staat onder het bureau op een Ikea hack diy trolley. Poten en ladenkastje van Ikea, tafelblad van Gamma in de olie gezet.

Recent een HP LaserJet erbij gekocht die nog mooiere fotoprints maakt dan mijn oude Canon MP970. En een Ducky One voor de looks. De Ahrend Bureaustoel zit super.

Specs van mijn 5 jaar oude PC: i7 3770k, 16GB ddr3, NVidia 680GTX. Voldoende voor wat ik speel.

En mijn game-zolder:

Edit: plaatjes wat forum-vriendelijker gemaakt nu ik achter mijn pc zit.

Flozem wijzigde deze reactie 14-01-2018 18:30 (105%)

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

@Flozem Mooie collectie Game Boys heb je staan in dat TV kastje rechts 8)

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-08 10:07

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

quote:
Leuke collectie zo. Ohw die Sony Trinitron. Ook ooit nieuw gekocht eind jaren 90. Spijt dat ik die weg heb gedaan. ;(

http://www.gevoeligeplaten.nl -

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:59
@Weemism Bedankt. De zwarte en clear modellen kun je net niet zien op deze foto. Onder de tv was het mooiste plekje voor deze Play-it-loud edities. In de kast kwamen ze niet helemaal tot hun recht... :)

@Geteisem
Jij ook bedankt. Ik had ooit een heel mooie JVC 100Hz breedbeeld (nieuw gekocht in 2003). Bij nader inzien had ik die beter kunnen houden. Maar je weet nooit van tevoren dat je ineens retro gamer / verzamelaar wordt... ;)

Gelukkig vind je de Sony Trinitrons nog geregeld voor een tientje op marktplaats. Ik heb 2 B&O MX4000's, maar de Trinitrons zijn toch een stuk scherper. De speakers op dit specifiek model doen geeneens onder voor de B&O's imho.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:25

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
vinom schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:44:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Voor de rest ziet u:

* Logitech Z-2300
* Sennheiser 558
* Logitech G500
* Logitech G19
* Icemat glazen muismat
* NZXT H440 New Edition
* Intel Core i7-6700K
* MSI Z170A SLI Plus
* Scythe Mugen 4
* Corsair RM550x
* Samsung 850 EVO 1TB
* HP Laserjet P1606DN
* Netgear GS208
hele mooie setup. +1

maar waarom staat die PC op het bureau ? persoonlijk lijkt mij het zo veel mooier om die PC onder het bureau te hebben zodat het veel cleaner oogt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• vinom
  • Nu online
@Ricmaniac Voornamelijk voor stof eigenlijk. Ik ben het wel met je eens dat eronder er nog beter uit zou zien though.

• Aquila
  • Laatst online: 24-08 22:46
Ik begin rustig aan ook aan mijn game room. Het is een kleine ruimte, waar ik ook een aantal hobbies kwijt moet kunnen, zoals de voetbalshirtjes, games, Lego Star Wars, de PC zelf en eventueel een TV die ik wil gebruiken voor voetbal wedstrijden. Vooral met het WK op het oog, wil ik het optijd afmaken :)
Via Martkplaats heb ik dit hele mooie bureau op de kop getikt. Hij kostte me namelijk niets!

De Lego is helaas wat stoffig geworden. Het staat namelijk allemaal in de garage kelder... Kon het nooit kwijt en nu gelukkig wel :)

Ik ben van plan om de muurkast op mijn kamer uit te breken en dit bureau erin te plaatsen, zodat ik ruimte genoeg heb om een degelijke stoel en TV neer te zetten. Het kunnen ook nog andere dingen worden. Ik heb heel veel leuke ideeën, alleen moet ik er gewoon mee beginnen en zien waar het schipt strand.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Juancho
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-08 13:22
Ik game dan niet, maar ben een muziek (trance) producer. Maar toch zie ik natuurlijk wel vele raakvlakken met de mooie game settings die ik hier zie. Ik haal er ook wel inspiratie uit. Hieronder mijn huidige studio, voor mij gevoel al vrij netjes en clean (geeft me rust!) maar mis ik nog wat extra's. Ik wil nog LED strips plaatsen achter mijn scherm om het wat sfeervoller te maken maar andere/aanvullende tips zijn ook zeker welkom!

Edit:

owja, ik heb de volgende monitoren:

1. Samsung Utra Wide C34H890
2. LG IPS 23MB35PM-B

Juancho wijzigde deze reactie 31-01-2018 14:31 (8%)

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Zo, eindelijk een nieuwe kast erbij. Wat mij betreft is het nu bijna af :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:23

Lynx

Ondertitel

Die boondock saints posters 🤩

• Jason X
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:10
quote:
Chester schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:57:

[afbeelding]
Dat is een hele fraaie kast. Mag ik vragen waar ik die kan vinden en hoe breed/hoog de vakken zijn?

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Jason X schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:01:
[...]

Dat is een hele fraaie kast. Mag ik vragen waar ik die kan vinden en hoe breed/hoog de vakken zijn?
Tnx, die zijn ongeveer 60x60cm, en ongeveer 40cm diep. Het zijn 3 van deze kasten: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00245842/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Jason X
  • Laatst online: 16:10
quote:
Chester schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Tnx, die zijn ongeveer 60x60cm, en ongeveer 40cm diep. Het zijn 3 van deze kasten: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00245842/
Merci voor je reactie. Die ga ik even onthouden, zo met de verlichting wel een hele mooie manier om je collectie te showen :9~

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:12
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vind je die poot in het midden vh bureau niet lastig?
Ik zag de schroefgaten ook zitten (zelfde bureau hier) maar heb de poot bewust helemaal aan de achterzijde erop geschroefd. En alsnog schop ik er af en toe tegenaan :P

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
NiQo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:21:
[...]

Ik zag de schroefgaten ook zitten (zelfde bureau hier) maar heb de poot bewust helemaal aan de achterzijde erop geschroefd. En alsnog schop ik er af en toe tegenaan :P
Nee, nog geen last van gehad. Maar puur vanuit visueel oogpunt zit ik er wel aan te denken om het meer naar achteren te verplaatsen.

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:12
Chester schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:59:
[...]

Nee, nog geen last van gehad. Maar puur vanuit visueel oogpunt zit ik er wel aan te denken om het meer naar achteren te verplaatsen.
Ja dat was mijn eerste insteek ook. En omdat de monitor als zwaarste onderdeel toch achteraan staat.

Edit; mijn game/werkroom:

NiQo wijzigde deze reactie 20-01-2019 18:52 (54%)

• stargamer112
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 19-08 11:38

stargamer112

Feld-Marshall

Hallo allemaal, hier mijn setup met mijn ''monsterlijke'' doch trouwe Acer laptop :P
Mooie Ikea RGB led strips aan de achterkant van het bureau geschroefd.

stargamer112 wijzigde deze reactie 11-02-2018 15:33 (39%)

Never show the enemy all your power, the element of surprise will increase that power

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:50

Grvy

Bot

quote:
NiQo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:21:
[...]

Ik heb de poot gewoon helemaal niet erop gezet. O-)

Omdat het moet.

• brickvansteen
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10:19
Update:

http://i65.tinypic.com/2an69x.jpg

Monitor vervangen voor een 29 inch ultrawide. Kabels van randapleratuur kwamen mijn neusgaten uit dus muis vervangen voor een g903. Gat geboord voor kabel toetsenbord en met een mooie nieuwe muismat het gat verborgen. Al met al heel blij mee. De speakers zijn de meest recence update. Gisteren binnen gehad en ik heb er nog een klein beetje mijn twijfels over. Had de Q Accoustics 2010i besteld bij een webshop als demomodel. Bleek niet meer op voorraad en kreef toen de wat grotere broertjes de 2020i binnen. Qua geluid uiteraard een upgrade maar vind dat deze net geveel ruimte claimen op mijn bureau. Al moet ik seggen na het iets naar voren halen van mijn monitor valt het al reuze mee. Zou ze evt ook nog kunnen ophangen naast het skateboard, zou graag jullie mening weten als dat toegestaan is :)

• SannrHerr
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 24-08 12:38

SannrHerr

Furor Teutonicus!

quote:
Ik zou ten eerste dat boek (?) met Jobs op de cover goed verstoppen dan wel weggooien.

Daarna zou ik de speakers op iso-pads zetten, schuin naar boven gericht, of met fatsoenlijke steunen naast je beeldscherm monteren. Onder of naast het skateboard is denk ik echt te hoog.

Kun je niet investeren in een beugel om je PC onder je bureau op te hangen?

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:40
quote:
SannrHerr schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:49:
[...]

Ik zou ten eerste dat boek (?) met Jobs op de cover goed verstoppen dan wel weggooien.
Ach ieder z’n ding toch? Best een aardig boek.

Ik vind het opvallend dat de meeste tweakers, die hier hun gameroom showen, helemaal geen planten hebben staan( hier en daar een verdwaalde cactus :) Vind zelf een beetje groen in de kamer altijd wel prettig.

• SannrHerr
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 24-08 12:38

SannrHerr

Furor Teutonicus!

quote:
Jimijames75 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:05:
[...]
Ik vind het opvallend dat de meeste tweakers, die hier hun gameroom showen, helemaal geen planten hebben staan( hier en daar een verdwaalde cactus :) Vind zelf een beetje groen in de kamer altijd wel prettig.
Mmh, goeie. Moet ik ook maar eens doen!

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-08 10:07

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dik die Statues. Zal een aardige investering zijn denk. :)

http://www.gevoeligeplaten.nl -

• 686932
  • Registratie: augustus 2019
  • Niet online
Oh, een boek! Ik vroeg mij al af waarom je een foto van Jobs boven je computer zou hangen. :o

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Geteisem schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Dik die Statues. Zal een aardige investering zijn denk. :)
Ondertussen wel ja :X

• Juancho
Iemand tips/tricks voor LED verlichting achter/rondom je bureau en monitor? Ik heb verder geen hele wilde plannen maar wil het gewoon iets sfeervoller maken door wat LED plakkertjes aan de achterkant van mijn bureau te plakken + wat extra aan de achterkant van mijn monitor die ik aan de muur heb gehangen. Ik hoef geen enorm kleurenpallet, gewoon wat leuke kleuren en liefst dat je ook kan dimmen/veranderen via een afstandbediening. En wellicht is voeding via USB perfect want ik gebruik mijn scherm ook als USB hub. Ik heb iets terug in dit topic overigens foto's geplaatst mocht je willen weten hoe het er nu uit ziet.

Iemand tips/tricks welke LED verlichting dat prima zou passen? Ik heb een kleine voorkeur voor bol.com overigens, maar dat heeft met een financieel voordeel via mijn werkgever te maken. Maar als het verschil minimaal is maakt het natuurlijk niks uit ;) Thanks!

Juancho wijzigde deze reactie 16-02-2018 14:23 (12%)

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 19:20
Ik zou gewoon zoiets kopen:
ledstrip

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:21

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Juancho schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:20:
Iemand tips/tricks voor LED verlichting achter/rondom je bureau en monitor? Ik heb verder geen hele wilde plannen maar wil het gewoon iets sfeervoller maken door wat LED plakkertjes aan de achterkant van mijn bureau te plakken + wat extra aan de achterkant van mijn monitor die ik aan de muur heb gehangen. Ik hoef geen enorm kleurenpallet, gewoon wat leuke kleuren en liefst dat je ook kan dimmen/veranderen via een afstandbediening. En wellicht is voeding via USB perfect want ik gebruik mijn scherm ook als USB hub. Ik heb iets terug in dit topic overigens foto's geplaatst mocht je willen weten hoe het er nu uit ziet.

Iemand tips/tricks welke LED verlichting dat prima zou passen? Ik heb een kleine voorkeur voor bol.com overigens, maar dat heeft met een financieel voordeel via mijn werkgever te maken. Maar als het verschil minimaal is maakt het natuurlijk niks uit ;) Thanks!
voor 20 euro ben je al klaar ;) weet niet of het dan uitmaakt of je het bij bol.com haalt of ergens anders.

Ik heb zelf een ledstrip achter mijn bureau geplakt en het einde van de rol achter mijn beeldscherm aan de linkerkant. dat geeft voldoende licht.
1 nadeel is dat ik hem vaak vergeet aan te zetten, omdat ik laatste periode vrij weinig achter mijn PC zit.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Kecin
  • Laatst online: 19:12

Kecin

Je keek.

quote:
Juancho schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:20:

Philips Hue komt binnenkort ook met gameopties. Waarschijnlijk/hopelijk ook een Windows app (nu al te combineren met Razer) https://www2.meethue.com/en-us/friends-of-hue/razer

Qua kwaliteit van leds kan ik die zeker aanraden, ook gezien de mobiele app. Heb je al Hue lampen in huis dan is het helemaal super :).

Met deze Windows app kan je al de ambience van je scherm laten kopieren: http://loginer.net/albedo/

Kecin wijzigde deze reactie 16-02-2018 17:34 (3%)

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Juancho
quote:
Thanks! Hier zit alleen gek genoeg geen adapter bij zie ik. Is voor mijn gevoel net alsof je een TV koopt zonder kabels :). Welke is goed met het hele pakketjes?

Overigens wellicht handig om te weten... mijn bureau is 2m lang en ik heb een wide screen monitor van 34". Boven mijn bureau heb ik nog 3 planken dus wellicht dat ik daar ook nog iets onder wil plakken. maar dan zal dat een aparte moeten worden omdat die niet via USB kan.

En overigens... als het met een bedrag van 15-40 euro mooi sfeervol kan worden met de juiste LED dingen, dan hoeft het niet perse via bol.com. Wellicht zijn er andere specifieke websites die prima spul en/of een mooie actie hebben :)

Juancho wijzigde deze reactie 16-02-2018 17:44 (14%)

• Juancho
quote:
Kecin schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:30:
[...]

Philips Hue komt binnenkort ook met gameopties. Waarschijnlijk/hopelijk ook een Windows app (nu al te combineren met Razer) https://www2.meethue.com/en-us/friends-of-hue/razer

Qua kwaliteit van leds kan ik die zeker aanraden, ook gezien de mobiele app. Heb je al Hue lampen in huis dan is het helemaal super :).

Met deze Windows app kan je al de ambience van je scherm laten kopieren: http://loginer.net/albedo/
Ik heb nog niks van Hue in huis en dat gaat er verder ook niet komen. Gaat dus puur om mijn werk/producer kamer. Jaja ik ben geen gamer maar in essentie gaat het om hetzelfde. Namelijk een fijn sfeertje creeren. Jullie voor gamen, ik voor produceren. En ook dat kan natuurlijk met geluid etc. Niet perse noodzakelijk (denk ook dat ik gek zou worden van al dat geknipper van de lampen op muziek haha) maar als het licht constant is en een stuk beter is dan die LED strips kan het een optie zijn. Dus ben wel benieuwd hoe je dat technisch gezien op mijn werkplek dan voor je ziet en wat dat gaat kosten...

• Kecin

Kecin

Je keek.

quote:
Juancho schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:53:
[...]

Ik heb nog niks van Hue in huis en dat gaat er verder ook niet komen. Gaat dus puur om mijn werk/producer kamer. Jaja ik ben geen gamer maar in essentie gaat het om hetzelfde. Namelijk een fijn sfeertje creeren. Jullie voor gamen, ik voor produceren. En ook dat kan natuurlijk met geluid etc. Niet perse noodzakelijk (denk ook dat ik gek zou worden van al dat geknipper van de lampen op muziek haha) maar als het licht constant is en een stuk beter is dan die LED strips kan het een optie zijn. Dus ben wel benieuwd hoe je dat technisch gezien op mijn werkplek dan voor je ziet en wat dat gaat kosten...
Je zou een startersset van Hue kunnen kopen (bijvoorbeeld voor 79 euro een bridge + 2 kleurlampen, is een goede aanbieding via Tweakers, scheelt enorm. Normaal zijn 2 lampen 94 euro en dan de bridge nog: https://www.lightgallery.com/nl/acties/tweakers/ . Vervolgens nog een lightstrip).
Bedienen kan via Windows of Mac apps, zie ook mijn post in het grote Hue topic. Wel wat duurder dan de rest, maar zeker de moeite waard. Zo kan je flows inrichten waarmee je bijvoorbeeld je slaaptijd wil aangeven, een colorrun doen, langzaam faden, vanaf afstand aan en uit zetten. Het kleurbereik is ook erg groot en de beste speler op de markt momenteel qua verlichting. Ik weet ook zeker dat je bij aanschaf al snel uit gaat breiden. Ik heb letterlijk in elke fitting van mijn huis Hue lampen en bewegingsensoren (die ook weer temperatuur uitlezen, zodoende kan ik er andere acties aan koppelen). Echt een aanrader :).
Kecin in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 2"

• Juancho
@Kecin klinkt heel goed, maar ik denk voor nu een beetje over de top haha. Ik zie het wel zitten maar dan moet ik eerst rustig met de vrouw des huize een mooi lichtplan gaan samenstellen in onze nieuwe woning. Iets dat later wel komt.

Voor nu voor alleen mijn werkkamer is het gewoon to much qua tijd en investering. Maar ik waardeer je voorstel en ideen zeker!

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 19:20
quote:
Juancho schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:36:
[...]

Thanks! Hier zit alleen gek genoeg geen adapter bij zie ik. Is voor mijn gevoel net alsof je een TV koopt zonder kabels :). Welke is goed met het hele pakketjes?

Overigens wellicht handig om te weten... mijn bureau is 2m lang en ik heb een wide screen monitor van 34". Boven mijn bureau heb ik nog 3 planken dus wellicht dat ik daar ook nog iets onder wil plakken. maar dan zal dat een aparte moeten worden omdat die niet via USB kan.

En overigens... als het met een bedrag van 15-40 euro mooi sfeervol kan worden met de juiste LED dingen, dan hoeft het niet perse via bol.com. Wellicht zijn er andere specifieke websites die prima spul en/of een mooie actie hebben :)
Suf, ik had niet eens gezien dat er geen adapter bij zat. Maar als je een beetje op Google rondneust is er vast wel 1tje met adapter. Bij Aldi of Lidl wil er ook wel eens een set voorbij komen. Ff opletten of ze zelfplakkend zijn trouwens. 40 euro moet meer dan voldoende zijn.

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• Hamza
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16-08 00:38
quote:
NiQo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:27:
[...]

Ja dat was mijn eerste insteek ook. En omdat de monitor als zwaarste onderdeel toch achteraan staat.

Edit; mijn game/werkroom:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik het goed heb zijn dat Ikea kastjes toch? Hoe heten die kleine pootjes tussen je werkblad en ladeblok?

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:00
quote:
Hamza schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:22:
[...]

Als ik het goed heb zijn dat Ikea kastjes toch? Hoe heten die kleine pootjes tussen je werkblad en ladeblok?
Even zoeken op 'pootjes' op Ikea.nl: Capita ;)

Hahn wijzigde deze reactie 16-02-2018 19:40 (6%)

The devil is in the details.

• Juancho
Is dit bijv. wat? https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Ik weet dat het geen USB is maar dat hoeft ook niet perse. En hoe werkt het eigenlijk als je een lengte van 5m bijv. wil knippen in 1x 2m en 3x 1m?

Sorry voor de wellicht domme vragen maar ik heb hier echt totaal geen verstand van.. :)

• Hamza
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16-08 00:38
quote:
Hahn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:39:
[...]

Even zoeken op 'pootjes' op Ikea.nl: Capita ;)
Top bedankt. Ik kwam alleen de lange poten tegen.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Juancho
Heb even een simpele LED strip gekocht bij de ACTION, gewoon om eens te kijken hoe dat staat en of ik er niet helemaal gek van zou worden. Moet zeggen, kwaliteit en sfeer vallen me 100% mee! Je kan er eigenlijk alles mee, dimmen, flink wat kleuren keuze, stobe, flash, fade en dat alles via een handige kleine afstandbediening. Ideaal ook dat je de USB poort kan gebruiken, dus verder geen kabels om weg te werken.
Twijfel of ik er nog 1 haal en die aan de achterkant van mijn bureau plak voor nog net ff wat meer LED verlichting. Wellicht to much, even over nadenken nog :)

Wat foto's:

Juancho wijzigde deze reactie 04-03-2018 20:01 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
Ik heb nu ook de muurkast open gebroken en als ik straks mijn bureau erin ga plaatsen, wil ik graag van die Philips Hue lampen erin. Dat is toch wel prettig om wat rustig licht erbij te hebben.
Ziet er wel heel vet uit. Lekker strak en stijlvol :)
Ik zou er geen bij kopen, tenzij het echt functioneel is. Anders heb je iets teveel van het goede of je koopt een hele kleine led strip, waar niet al te veel licht vanaf straalt.

Aquila wijzigde deze reactie 05-03-2018 09:54 (26%)

• Juancho
Ja het is denk ik ook niet noodzakelijk en het moet ook weer geen poppenkast gaan worden. Wellicht haal ik er nog wel eentje erbij om die onder mijn bureau (2m lang) te plakken zodat je ook wat mooi licht hebt onder het bureau. Dan moet het wel genoeg zijn denk ik. Ik heb boven mijn bureau ook nog 3 planken hangen en zat er ook aan te denken om daar wat met LED te gaan doen maar dan wordt het echt to much.

Bevalt me zo al prima, geeft toch een veel fijnere sfeer om in te werken en te produceren!

• Aquila
Onder het bureau is het wel handig, vooral als er iets van bekabeling ligt waar je wel eens bij moet zijn of dat je niks omtrapt :P
Nee, ik zou het niet te vol gaan hangen met leds. Nu ziet het er echt heel deftig en rustig uit, dus meer hoef je eigenlijk niet, neem ik aan?

• Juancho
Nee ik houd ook niet van een poppenkast. Ik besteed veel tijd in mijn werk/producer kamer en ik houd ook gewoon van rust. Clean desk, geen rare fratsen en alles netjes geordend. Vind het zo eerst wel goed zo, met name als het begint te schemeren merk ik nu al dat deze LED verlichting (vooral de basic kleuren als mint groen/wit/lichtblauw) erg rustgevend werken. Veel prettiger dan de lompe en felle standaard lamp die ik altijd aan had :)

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 24-08 10:42
Oei, ik heb m'n game-rig hier nog niet ge-showd-of (of hoe schrijf je dat?)

De binnenkant van m'n game-pc vind je hier: inventaris: DAN A4-SFX v2

En dit is de buitenkant:

De bureau is niet zoveel veranderd, maar heb ondertussen wel andere plexi sidepanels op de case, en boordevol LED strips gestoken, kijk naar de kermis:

 iPhone X Space-gray 256GB  MacBook Pro (15-inch, Late 2016) 2.7 Quad-core i7/16GB/1TB-Flash/Radeon460-4GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18:43
quote:
Juancho schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:10:
Nee ik houd ook niet van een poppenkast. Ik besteed veel tijd in mijn werk/producer kamer en ik houd ook gewoon van rust. Clean desk, geen rare fratsen en alles netjes geordend. Vind het zo eerst wel goed zo, met name als het begint te schemeren merk ik nu al dat deze LED verlichting (vooral de basic kleuren als mint groen/wit/lichtblauw) erg rustgevend werken. Veel prettiger dan de lompe en felle standaard lamp die ik altijd aan had :)
Ziet er nice uit hoor !

Alleen waarom staan je monitors zo schuin ? lijkt net als je niet in de "sweetspot" zit zeg maar ?

https://www.indigobeatzstore.com/

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18:25

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

quote:
Shaidar schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:04:
Oei, ik heb m'n game-rig hier nog niet ge-showd-of (of hoe schrijf je dat?)

De bureau is niet zoveel veranderd, maar heb ondertussen wel andere plexi sidepanels op de case, en boordevol LED strips gestoken, kijk naar de kermis:
Mooi hoor, netjes ook! Hoe heb jij je powerstrip opgehangen? Het lijkt alsof je die op de kop hebt hangen? Zie je die dan niet als je de kamer inloopt, en dus verder van je bureau af staat?

• Shaidar
quote:
Ircghost schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 13:03:
[...]

Mooi hoor, netjes ook! Hoe heb jij je powerstrip opgehangen? Het lijkt alsof je die op de kop hebt hangen? Zie je die dan niet als je de kamer inloopt, en dus verder van je bureau af staat?
Nope, die zie je niet, daarvoor is de kamer niet groot genoeg, ik zal proberen van er vanavond een foto van te nemen. De bureau's zijn maar heel simpele en vooral goedkope Ikea tafelbladen en dan zo'n "rek" dat je onderaan tegen de tafel vijst en daarop de powerblok met straps vastgemaakt, werkt perfect 😀

 iPhone X Space-gray 256GB  MacBook Pro (15-inch, Late 2016) 2.7 Quad-core i7/16GB/1TB-Flash/Radeon460-4GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Juancho
quote:
Rebel8319 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:58:
[...]

Ziet er nice uit hoor !

Alleen waarom staan je monitors zo schuin ? lijkt net als je niet in de "sweetspot" zit zeg maar ?
De speakers staan juist wat schuin om in de sweetspot te zitten :). Als ik recht achter het scherm zit komt de muziek nu goed binnen. Zou ik de monitoren recht naast het scherm zetten gaat de muziek 'langs' mij heen zeg maar. Je moet het dus zien als soort driehoek hoe het nu is.

Juancho wijzigde deze reactie 09-03-2018 14:17 (6%)

• Juancho
Vraagje in het kader van de veiligheid.. :)
Helaas laat mn LED strip van de ACTION nu al een beetje los. Dus ik heb even dubbelzijdig plakband gekocht. Ik vroeg me alleen af, worden die LEDjes zo warm dat het plakband evt. in de fik kan gaan? Of verzin ik nu iets wat helemaal nergens op slaat :)

Acties:
  • +13Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 24-08 16:43

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Zo, na alle mooie setups hier toch ook nog even de mijne showen :-)

De dagelijkse Werk / Game plek met heerlijke Herman Miller stoel:

Volledig watergekoelde pc met een mijn monitor die ik sinds 1 week heb: de X34P:
Voor specs kijk even hier (THE CUBE): gallery: juggle
Voor meer foto's: gallery: juggle

Mijn (kleine) game collectie van Nintendo en PS3 / PS4 toppers. Ik spaar enkel de exclusives.

En tot slot, een volledige retro pc met windows 98 SE:

Specs: 1GHZ P3 processor, 256MB ram, Geforce 4200ti en Creative Sounblaster.

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:24
De foto is helaas was onscherp, maar het geeft verder wel een goed beeld denk ik zo. :)

YouTube

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Netjes hoor. Leesbril niet nodig zo te zien... B)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:05
quote:
Juancho schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:08:
Vraagje in het kader van de veiligheid.. :)
Helaas laat mn LED strip van de ACTION nu al een beetje los. Dus ik heb even dubbelzijdig plakband gekocht. Ik vroeg me alleen af, worden die LEDjes zo warm dat het plakband evt. in de fik kan gaan? Of verzin ik nu iets wat helemaal nergens op slaat :)
Makkelijkste manier om dat te bepalen, hou ze gewoon eens in je hand vast?
Maar ik heb hier nog zo'n strip van de action in de verpakking liggen (voor een project waar ik maar niet aan toekom) en heb eens gekeken... in ieder geval bij de mijne zit een adapter die 18 watt voert aan die ledstrip. De strip bevat 300 leds. Elke led kan dus maximaal 0,06 watt verbruiken... Lijkt mij dus vrij onmogelijk dat zo'n led ook maar warm wordt, laat staan heet genoeg om iets te laten ontbranden.

edit: Dit is overigens wel de warmwitte ledstrip, zou kunnen dat een RGB versie meer verbruikt, hoewel het me alsnog zeer onwaarschijnlijk lijkt dat die iets van significante warmte produceert.

Finraziel wijzigde deze reactie 10-03-2018 17:34 (9%)

Gamertag: Finraziel42

• Juancho
Stom, niet aan gedacht om gewoon eens te voelen :). Ik zit al al een paar uur te produceren met de LED aan maar die is absoluut niet warm geworden. Eerder lauw dus veel warmer zal het ook vast niet worden. Lijkt me idd sterk dat die de fik in kan gaan ;)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• stargamer112
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 19-08 11:38

stargamer112

Feld-Marshall

Hallo allemaal!

Eerder heb ik hier:
quote:
stargamer112 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:32:
Hallo allemaal, hier mijn setup met mijn ''monsterlijke'' doch trouwe Acer laptop :P
Mooie Ikea RGB led strips aan de achterkant van het bureau geschroefd.

[afbeelding]
mijn setup gepost van mijn Acer V3 laptop uit 2013.
Reeds heb ik een fikse upgrade uitgevoerd naar een desktop en het resultaat mag er zijn!

Hier de samenstelling van mijn setup met onderdelen die ik door de jaren heen aangeschaft heb:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 239,58€ 239,58
1Asus ROG Strix Z370-F GAMING€ 195,-€ 195,-
1Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4€ 771,50€ 771,50
1CM Storm Trooper (Window)€ 187,95€ 187,95
1Acer S275HLbmii Zwart€ 0,-€ 0,-
1Logitech Z323€ 42,13€ 42,13
1NZXT Kraken X62 (met AM4 support)€ 150,95€ 150,95
1Logitech G510s Gaming Keyboard QWERTY€ 129,99€ 129,99
1Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse€ 84,99€ 84,99
1Corsair Gaming MM300 Extended€ 29,99€ 29,99
1Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3200C16€ 209,-€ 209,-
1Sennheiser PC 320 G4ME€ 67,99€ 67,99
1Asus DRW-24D5MT (bulk)€ 13,39€ 13,39
1Corsair RM750x (2018)€ 98,95€ 98,95
1Crucial MX500 2,5" 1TB€ 224,65€ 224,65
1Sweex Card Reader All in 1 USB 2.0€ 0,-€ 0,-
1Roccat Apuri€ 0,-€ 0,-
1Samson C03USB€ 89,-€ 89,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.535,06

stargamer112 wijzigde deze reactie 25-03-2018 15:51 (84%)

Never show the enemy all your power, the element of surprise will increase that power

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
Vooruitgang op mijn game/media/relax kamertje gaat wat langzamer dan gehoopt, maar ik heb voor €35,00 een behoorlijk mooi meubeltje op de kop getikt. Ik wil niet weten wat ‘ie nieuw gekost heeft.
media meubel

Acties:
  • +5Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-08 20:46
Ik heb hier al lang niets meer gepost, maar ik had een Desk PC.
Nu geupgrade naar een echte (goede) case, en een goede tafel :)

Ben nu voor een "minimalistisch" design :)
Op de tafel staat er:
- 2x HP w2408h met DIY monitorstand
- 1x Samsung T240
- Muismat waarvan ik het logo heb afgeknipt, en het merk niet meer van weet
- Goodland (AliExpress) draadloos numpad
- Logitech G410, gekocht op iBood voor een 29€
- 2 externe HDD's van 1TB en 500GB
- Logitech Performance MX
- AliExpress dock voor m'n gsm
- Speakers die ik zo'n 10 jaar geleden bij m'n stereoketen heb gekregen

Onder de tafel staat er dit:

Met de volgende componenten erin:

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung 2,5 inch 1TB 5400rpm HDD----
1Intel Core i7-4790K Boxed€ 372,95€ 372,95
1Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero€ 0,-€ 0,-
1MSI GeForce GTX 1060 6GT OC€ 373,65€ 373,65
1WD Black SATA 3 Gb/s WD5001AALS, 500GB€ 0,-€ 0,-
1Corsair Obsidian 750D€ 125,50€ 125,50
1Aqua Computer Aquacover----
1bitspower water tank z-multi 150----
1Magicool G2 Slim Radiator 16 FPI 240mm€ 34,50€ 34,50
1Swiftech MCP355€ 79,90€ 79,90
1XSPC RX120 radiator----
1Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9€ 147,-€ 147,-
1GeIL Black Dragon GB38GB1333C9DC€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master V Series V750€ 104,95€ 104,95
1Samsung 750 EVO (retail) 500GB€ 188,04€ 188,04
1EK-Tube ZMT Matte Black 19,4/12,5mm----
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.426,49

Lekker oude hardware, maar draait wel nog héél soepel :)
Tafel is een Ikea Skarsta, en ik zit op een Ikea Markus zonder armsteunen

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Krentenbol
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29

Krentenbol

Prutz0r

Gave setup @CDA441. Vooral die spots boven het bureau zijn cool. Maakt het echt een geheel. Ik zou bij een opstelling als deze wel geneigd zijn om de schermen aan de muur te hangen. Gaat alleen niet passen met je monitoren helaas. EDIT: Persoonlijk zou ik gaan voor twee schermen en die aan de muur hangen in jouw opstelling denk ik. Een specifieke reden waarom je drie schermen hebt?

Ikzelf ben aan het kijken voor een ander nest, dus alle inspiratie is zeker welkom :Y

Krentenbol wijzigde deze reactie 04-04-2018 14:16 (19%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-08 20:46
quote:
Krentenbol schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:16:
Gave setup @CDA441. Vooral die spots boven het bureau zijn cool. Maakt het echt een geheel. Ik zou bij een opstelling als deze wel geneigd zijn om de schermen aan de muur te hangen. Gaat alleen niet passen met je monitoren helaas. EDIT: Persoonlijk zou ik gaan voor twee schermen en die aan de muur hangen in jouw opstelling denk ik. Een specifieke reden waarom je drie schermen hebt?

Ikzelf ben aan het kijken voor een ander nest, dus alle inspiratie is zeker welkom :Y
Thanks :) Die spots heb ik er zelf gehangen (plank bij de hubo laten zagen), omdat ik geen direct licht heb als ik studeer, én het is vervelend om een extra bureaulamp op de tafel te hebben.
Die is trouwens nu aan beide kanten 15cm te kort omdat mijn vorige desk maar 130cm breed was. (de skarsta is 160cm breed)

Er zit trouwens ook nog een ledstrip bovenaan in de bak die ik apart in en uit kan schakelen voor de sfeer :)

Ik heb nog een poster, maar de plakband is niet zo goed dus valt die er altijd af als ik 'm ophang, dus ziet de muur er nu nog kaaltjes uit :+

Het is wel moeilijk om de schermen aan de wand te hangen als het bureau omhoog en omlaag kan, en ik mag ook niet boren in de muur :')
3 schermen geeft mij de vrijheid om meer vensters open te houden zonder dat ik ernaar moet zoeken.
(Discord op rechterscherm samen met chatroom, FB aan de linkerkant, game in het midden) of soms ook gewoon triple screen gaming, als het kan tenminste want nVidia surround werkt niet hetzelfde als Eyefinity.

CDA441 wijzigde deze reactie 04-04-2018 15:28 (11%)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Kecin

Kecin

Je keek.

Het is allemaal nog een beetje in aanbouw, maar alvast wat een kleine preview voor mn nieuwe monstertje.

https://tweakers.net/ext/f/Cm09CSKAdvteRliMen8mo1MA/thumb.jpg

Er moet nog wat meer Philips Hue komen. Er komen nog wat wandkasten en een 4 meter breed bureau met 2 werkplekken. 1 voor deze machine (met meerdere schermen) en 1 voor een MSI Dragon laptop (i7, 16gb, GTX 970m, 4k).

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700K Tray€ 341,53€ 341,53
1Asus ROG Maximus X Hero€ 269,96€ 269,96
1Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING€ 929,92€ 929,92
1NZXT H700i Wit/Zwart€ 179,95€ 179,95
1NZXT Kraken X62 (met AM4 support)€ 150,95€ 150,95
1NZXT Aer RGB120 Starter Pack€ 69,49€ 69,49
1NZXT Aer RGB120 Triple Pack€ 65,95€ 65,95
1G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR€ 198,50€ 198,50
1Seasonic Focus Plus 750 Platinum€ 125,49€ 125,49
1Samsung 960 EVO 500GB€ 193,60€ 193,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.525,34

https://tweakers.net/ext/f/csVe26i5DvftiynSmizdd1Ru/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/18YOJeRQizlqXNpL3YDraBRh/thumb.jpg

Verder tegen die tijd ook betere kabelmanagement offcourse :).

Overige hardware:
pricewatch: Logitech G900 Chaos Spectrum
pricewatch: Logitech G910 Orion Spectrum RGB (Qwerty US)
pricewatch: Logitech Z-5500 Digital
pricewatch: MSI GS60 6QE-241NL (Ghost Pro)
pricewatch: Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty)
pricewatch: Logitech G910 Orion Spark RGB (Qwerty)
pricewatch: LG 55UH605V Zilver, Zwart

Kecin wijzigde deze reactie 19-04-2018 17:52 (10%)

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nice, maareh zit je nu zo dicht met je snufferd op een 55 inch TV? Holy shit...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
quote:
Sp33dFr34k schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:48:
Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer. Voegt echt een hoop toe aan je 'beleving' met de game.

• Kecin

Kecin

Je keek.

quote:
Sp33dFr34k schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:48:
Yep, en zie onderstaande. Waanzin hoe snel dat went. Vrienden van me verklaarden me ook voor gek totdat ze er een uurtje of 2 achter hadden gezeten. Voor thuiswerken ook ideaal. Had een triple-screen setup. Maar dit is vele malen beter (op hz na dan, haha)
quote:
Albinosaurus schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:01:
[...]

Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer. Voegt echt een hoop toe aan je 'beleving' met de game.
_/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:36
Valt er een beetje op te gamen dan?
Qua input lag en respons tijden zijn TV's nou niet de beste keuze lijkt me... Al is PUBG niet zo'n snelle shooter dat scheelt. Weet niet of je ook CSGO speelt toevallig?

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:39
quote:
MeltedForest schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:52:
Qua input lag en respons tijden zijn TV's nou niet de beste keuze lijkt me... Al is PUBG niet zo'n snelle shooter dat scheelt. Weet niet of je ook CSGO speelt toevallig?
Ja maar 50hz. :(

• Kecin

Kecin

Je keek.

quote:
MeltedForest schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:52:
60hz en de lag is zo’n 4a5 ms. Nu moet ik zeggen dat ik weleens CSGO speel maar op een extreem noobniveau. Ik heb er geen last van, maar een ervaren speler merkt in zo’n snelle shooter elk nadeel. Zou het in zo’n situatie dan ook niet aanraden.

Voor het spelen van simgames, racesims, RPG, FPS zoals PUBG enzo is het meer dan prima :). Office werk en browsen ook trouwens.

HDR kan ook aan nu, maar Windows heeft daarmee echt een dramatische implementatie.

Als ik het geld zou hebben zou ik dit formaat wel in “pc scherm” willen hebben, maar dat is een niche markt en daar betaal je ook voor. Eerder had ik een dual of triple-screen setup. Stiekem blij dat ik geen bezels meer heb haha. Ik gebruik nog wel andere schermen voor camera’s, Spotify, Discord etc.

Kecin wijzigde deze reactie 23-04-2018 19:12 (16%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
Kecin schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:10:
[...]

...de lag is zo’n 4a5 ms.
4 a 5 ms inputlag? Dat kan je vergeten. Een TV heeft nimmer een input lag van slechts enkele milliseconden. Met een TV zit je minimaal rond de 20 ms (wat overigens nog steeds goed genoeg is om te gamen).

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
FeaR schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:09:
[...]

4 a 5 ms inputlag? Dat kan je vergeten. Een TV heeft nimmer een input lag van slechts enkele milliseconden. Met een TV zit je minimaal rond de 20 ms (wat overigens nog steeds goed genoeg is om te gamen).
Spijker op zijn kop. Ik denk dat de essentie goed uitgelegd is, ben je (semi)professioneel danwel twicht gamer dan moet je geen tv nemen, wil je gewoon casual/af en toe een game spelen dan is het erg fijn.
Dat advies vind ik persoonlijk fijner dan de exacte cijfertjes (al hoewel dit wellicht vloeken in de kerk is hier op tweakers ;) )

Als liefhebber van 2d games (beat em ups/platformers/shmups) en overige retro/twich gameplay is het voor mij niet de beste keuze, al hoewel ik met mijn huiskamer tv eigenlijk alleen minor issues heb gehad met quitar hero destijds...

• Kecin

Kecin

Je keek.

quote:
FeaR schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:09:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik lees mijn reactie terug en heb geen idee waarom ik dat verzonnen heb 8)7 :z

Excuses O-)

• Stringer
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-08 00:10

Stringer

Casual Sim liefhebber.

quote:
Via een custom resolutie kan je die wel naar 75 krijgen. TVtje van mij kon zelfs 90 aan.

(Disclaimer: ik raad hierbij dus niet expliciet aan om dit te doen, geef slechts aan dat een schermpje eenvoudig een beetje te overclocken is).

i5 3570k @ 4.3 | MSI Z77A-G45 | 24 GB RAM | GTX 1060 6GB |

• Kecin

Kecin

Je keek.

quote:
Stringer schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:42:
[...]

Via een custom resolutie kan je die wel naar 75 krijgen. TVtje van mij kon zelfs 90 aan.

(Disclaimer: ik raad hierbij dus niet expliciet aan om dit te doen, geef slechts aan dat een schermpje eenvoudig een beetje te overclocken is).
Ja, klopt, maar ik laat hem even voor wat het is. Mogelijk dat ik in de toekomst nog naar een dual-screen setup 4k 31" ga. Maar ik laat het voor nu nog even :P. Dan kan deze degraderen naar de slaapkamer. Anderzijds wil ik graag mijn 65" LCD in de woonkamer vervangen door een 65"+ OLED. Maargoed, eerst moet het schip met geld maar eens binnenkomen ;).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online

Specs:

- SFF van Dell (i5, 16GB, 1050Ti LP)
- Mac mini 2012 (i5, 8GB, ssd)
- Surface Pro4 (i5, 8GB)
- MacBook air 2013, (i5, 8GB)
- 2x Dell p2415q display (4k)
- Bose Companion 20 speakers

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:16
Aardig wat gedaan in huis :) Kamer opnieuw geschilderd, hoogslaper verwijderd want die werd nauwelijks gebruikt, logees moeten maar genoegen nemen met de bank :P Ook bureau geschuurd en in de lak opnieuw en wat hardware upgrades ook :) Blij met het resultaat!

Tevens van 2x 1070 naar 2x 1080ti gegaan, nu ook thuis wat sneller kunnen werken mocht ik geen zin hebben naar kantoor te gaan :P

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-5820K Boxed€ 328,95€ 328,95
1MSI X99S SLI PLUS€ 0,-€ 0,-
2MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G€ 889,-€ 1.778,-
2WD Red SATA 6 Gb/s WD40EFRX, 4TB€ 118,-€ 236,-
2WD Red WD60EFRX, 6TB€ 181,-€ 362,-
1Fractal Design Define S€ 69,90€ 69,90
1LG 34UC88-B Zwart€ 648,-€ 648,-
1Sennheiser PXC 550 Wireless (Zwart)€ 279,62€ 279,62
1Scythe Mugen 4€ 0,-€ 0,-
1Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (US layout)€ 129,90€ 129,90
1Roccat Kone XTD€ 87,95€ 87,95
2Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16€ 168,-€ 336,-
1Samsung SH-224DB Zwart€ 0,-€ 0,-
1Corsair CX850M€ 97,95€ 97,95
2Samsung 850 EVO 500GB€ 121,-€ 242,-
1Synology DiskStation DS214se€ 166,65€ 166,65
1Nvidia SLI HB Bridge 2-slot€ 50,-€ 50,-
1Røde NT-USB microfoon€ 155,-€ 155,-
1Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)€ 449,-€ 449,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 5.416,92

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:20
quote:
Inverted_World schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 18:53:
Aardig wat gedaan in huis :) Kamer opnieuw geschilderd, hoogslaper verwijderd want die werd nauwelijks gebruikt, logees moeten maar genoegen nemen met de bank :P Ook bureau geschuurd en in de lak opnieuw en wat hardware upgrades ook :) Blij met het resultaat!

Tevens van 2x 1070 naar 2x 1080ti gegaan, nu ook thuis wat sneller kunnen werken mocht ik geen zin hebben naar kantoor te gaan :P
Ziet er mooi uit! Mag ik vragen waar je het bureaublad vandaan hebt gehaald? Voor een volgend huis zou ik graag een blad van 80 cm diep en minimaal 2,4 tot 3,0 meter (afhankelijk van de kamer) lang hebben, maar ik kan die echt nergens vinden!? Of ze zijn 60 cm diep of ze zijn te kort.

PS: 2x 1080ti _/-\o_

Mijn PC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:16
quote:
Tjapie1 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:08:
[...]

Ziet er mooi uit! Mag ik vragen waar je het bureaublad vandaan hebt gehaald? Voor een volgend huis zou ik graag een blad van 80 cm diep en minimaal 2,4 tot 3,0 meter (afhankelijk van de kamer) lang hebben, maar ik kan die echt nergens vinden!? Of ze zijn 60 cm diep of ze zijn te kort.

PS: 2x 1080ti _/-\o_
Dankje! Het bureau was eigenlijk onderdeel van een zelfgebouwde hoogslaper door de vorige bewoners. De hoogslaper werd eigenlijk nauwelijks gebruikt, maar het bureau was perfect op maat van de kamer. Zo'n 2.70 breed en 1 meter diep. Lekkere oppervlakte dus, dus die wilde ik het gebruiken, alleen geschuurd en opnieuw gelakt. (Was een beetje van dat jaren 90 geel) concluderend kan ik je dus helaas niet vertellen waar het vandaan komt. Wel dat het loodzwaar en dik is haha.

De 2 1080ti's zijn voornamelijk voor rendering, maar toegegeven, elke game draaid altijd op max, da's ook wel lekker. Zeker ook met een oculus geen enkel probleem. Helaas ondersteunt die geen sli. Maar toegeven is dat eigenlijk nooit nodig en staat het 9/10 keer uit. :p

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:44
http://i67.tinypic.com/2zhkwsy.jpg

Is momenteel mijn nieuwe setup.
Binnenkort ga ik wel een groter blad kopen( de zelfde in ikea ) voor nog een scherm er naast voor de vriendin.
Ga ik op 2 meter uitkomen zou voldoende ruimte moeten zijn voor met 2 personen aan te zitten.

Kort mijn pc specs :
i7 7700k 4.5 ghz
16 gb ram
1070 gtx overclocked
msi z270 sli
seasonic 550W

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Shaidar
Kleine herorganisatie, overbodige crap weggehaald.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Hoe bevalt de monitor? Zal binnenkort ook mijn setup eens posten.

https://steemit.com/@cryptoraspberry

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True