Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Post je gameroom! - deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:48

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Sagat schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:59:
[...]

Met 2 linkerhanden en luiheid ben ik sowieso geen klussert, maar hoe heb je je tv kabels zo mooi weggewerkt?
Omdat we de oorspronkelijke muur toch gingen stucen waren we in de mogelijkheid om nog wat aanpassingen te doen, zoals het verleggen van elektra en het uitfrezen van een kabelgoot.

Voor:

Na het frezen twee installatiebuizen (pvc) geplaatst, variërend in grootte, voor de verschillende kabels (HDMI, adapter, stroom e.d.).

Na:

Niet iets wat je zomaar even doet dus, maar het eindresultaat mag er zeker zijn - al zeg ik het zelf. 8)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:15

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Yonix schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:49:
[...]

Omdat we de oorspronkelijke muur toch gingen stucen waren we in de mogelijkheid om nog wat aanpassingen te doen, zoals het verleggen van elektra en het uitfrezen van een kabelgoot.

Voor:
[afbeelding]

Na het frezen twee installatiebuizen (pvc) geplaatst, variërend in grootte, voor de verschillende kabels (HDMI, adapter, stroom e.d.).

Na:
[afbeelding]

Niet iets wat je zomaar even doet dus, maar het eindresultaat mag er zeker zijn - al zeg ik het zelf. 8)
Ah, dat is idd niet iets om zo maar even te doen, maar hou het in mijn achterhoofd. En ja resultaat is idd erg mooi.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:53
quote:
Sagat schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Ah, dat is idd niet iets om zo maar even te doen, maar hou het in mijn achterhoofd. En ja resultaat is idd erg mooi.
Wat je wel kan doen is een houten frame maken. Die laat je van onder naar boven lopen en daar bevestig je de tv aan. Dat houten frame daar doe je een mooie plank op en die kan je eventueel nog bewerken. Zo kan je achter dat frame al je kabels kwijt. Het geeft een mooi en rustig effect. Ik heb het met een vriend van me bij zijn ouders thuis gedaan en we zijn om 11 uur gaan tekenen, om 12 uur naar de doe het zelf shop gegaan en om 20:00u zaten we Avatar te kijken met een welverdiend pilsje.

Let wel op dat de bevestiging van je tv sterk genoeg is. In de regels van het frame maak je uitsparingen voor de snoeren en je leid die zo,naar de tv. Als je het slim aanpakt zorg je dat je maar één plank hoeft te verwijderen om een nieuwe kabel te plaatsen.

Zie hieronder een voorbeeld:
https://www.bing.com/imag...lectedIndex=22&ajaxhist=0

stevens20 wijzigde deze reactie 09-06-2017 13:15 (11%)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
stevens20 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Wat je wel kan doen is een houten frame maken. Die laat je van onder naar boven lopen en daar bevestig je de tv aan. Dat houten frame daar doe je een mooie plank op en die kan je eventueel nog bewerken. Zo kan je achter dat frame al je kabels kwijt. Het geeft een mooi en rustig effect. Ik heb het met een vriend van me bij zijn ouders thuis gedaan en we zijn om 11 uur gaan tekenen, om 12 uur naar de doe het zelf shop gegaan en om 20:00u zaten we Avatar te kijken met een welverdiend pilsje.

Let wel op dat de bevestiging van je tv sterk genoeg is. In de regels van het frame maak je uitsparingen voor de snoeren en je leid die zo,naar de tv. Als je het slim aanpakt zorg je dat je maar één plank hoeft te verwijderen om een nieuwe kabel te plaatsen.

Daar heb ik zelf ook al aan zitten denken. Denk dat dit beter realisbaar is voor mij. Mogelijk combineren met aanschaf nieuwe tv ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nils_wintels
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 26-02 19:29
Mijn bureau

In de avond/nacht

*kleur verschil tussen de 2 schermen valt minder op in het echt*

pc:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700K Boxed€ 333,85€ 333,85
1Asus Z170-A€ 144,86€ 144,86
1EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB€ 479,58€ 479,58
1NZXT H440 New Edition Wit/Zwart€ 123,95€ 123,95
1Cryorig R1 Universal€ 76,50€ 76,50
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 141,50€ 141,50
1Corsair RM650x€ 102,95€ 102,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 95,-€ 95,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.498,19

de rest:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus VG248QE Zwart€ 286,-€ 286,-
1Harman Kardon SoundSticks III€ 0,-€ 0,-
1Audio-Technica ATH-M40x (Zwart)€ 89,-€ 89,-
1Corsair Gaming K70 LUX RGB (Qwerty US, Cherry Red)€ 158,-€ 158,-
1Logitech G502 Proteus Spectrum€ 59,90€ 59,90
1Sony PlayStation 4 500GB Zwart€ 279,-€ 279,-
1Samsung T32E310EW Zwart€ 245,-€ 245,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.116,90

stoel: vitra id mesh
https://www.vitra.com/nl-nl/office/product/details/id-mesh
bureau: vepa step 1
https://vepa.nl/portfolio/step1/

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 21-04 11:58

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

quote:
Die bureaulamp die op de muur gericht staat hé... Hoe heet die en waar heb je die gekocht? :9~

Steam ID = Ackerfiets

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:09

jabberwock

XBL:Jabberwocks

quote:
stevens20 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Of met een beetje denkwerk en handigheid maak je van dat frame een scharnierend iets. dan kun je er altijd handig bij.

• stevens20
  • Laatst online: 19:53
quote:
jabberwock schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Of met een beetje denkwerk en handigheid maak je van dat frame een scharnierend iets. dan kun je er altijd handig bij.
Dat kan, leuk idee. Het nadeel is dat wanneer je er apparatuur aan gaat hangen dat het stevige scharnieren moeten zijn. Om die goed weg te werken met je het laten overlappen. Je ontkomt er door die twee redenen niet aan dat je in dat geval vrij ver van de muur af komt te zitten. Mocht je dat niet willen moet je erken met een frame en misschien wat panlatten ofzo.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik heb nog niet goed gekeken, maar gezegend met 2 linkerhanden en daardoor een aversiteit tegen klussen (misschien is de volgorde ook andersom toepasbaar :P) wordt ik van alleen het idee om een houten frame mooi en stevig/veilig vast te maken al wat nerveus en vraag ik me serieus af of ik niet een werkspot opdracht moet uitschrijven.

Aan de andere kant, als je iets nooit doet leer je het ook niet. Vond het vroeger zelfs spannend om geheugen bij mijn amiga bij te prikken, later bouwde ik zelf mijn eigen pc, nu heb ik niet de illusie dat ik na een framepje voor de tv gemaakt te hebben dan doorga naar ergens een kaveltje aan schaffen en dan mijn eigen huis te bouwen, maar een beetje handigheid is natuurlijk altijd euh......handig :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Family Guy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Die bureaulamp die op de muur gericht staat hé... Hoe heet die en waar heb je die gekocht? :9~
Geen idee ... :? Ik heb er destijds drie over kunnen nemen van vrienden.

Maar een wilde gok: IKEA ofzo? Op de voet staat niets (meer).

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
Family Guy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Iets in die richting kun je i.d.d. bij Ikea vinden:

http://www.ikea.com/nl/nl...rtments/workspaces/20502/

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Weer 's wat anders, een overview met drone :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 00:28
@Exorcist Indrukwekkende collectie!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-04 14:01
quote:
Exorcist schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:25:

[video]
Er staat een exorcist in je gang :o

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
MeltedForest schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:21:
[...]

Er staat een exorcist in je gang :o
Hij is inmiddels verdreven :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Nieuwe huis, nieuwe PC-kamer, wat kleine aanpassingen:

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• DeerDitch
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11-04 19:13
quote:
Chester schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:48:
Nieuwe huis, nieuwe PC-kamer, wat kleine aanpassingen:
Nice, vooral ook die Boondock Saints posters. De figuren daarentegen... Niet mijn ding zegmaar ;)
Alhoewel die Deadpool wel cool is

DeerDitch wijzigde deze reactie 13-07-2017 09:10 (6%)

Iedereen is de eerste paar jaar van zijn leven atheïst!! Helaas kunnen sommige ouders dit niet hebben...

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik vind de beeldjes wel leuk, weet alleen niet of ik ze op mijn bureau zou willen. Heb je trouwens de namen en rugnummers, behalve deadpool dan ;) ? Ik krijg er wel een beetje een blizzard gevoel bij. En die ene die half links buiten beeld valt? Lijkt wel zo'n sentinel figuur uit Thor :D

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Waar heb je die Boondock Saints posters vandaan? die zijn echt tof. (Ik zou er dan nog een derde bij willen met de tekst van het 'gebed'.

I got a bad feeling about this.

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
DeerDitch schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:10:
[...]

Nice, vooral ook die Boondock Saints posters. De figuren daarentegen... Niet mijn ding zegmaar ;)
Alhoewel die Deadpool wel cool is
Tnx :)
quote:
Sagat schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:18:
Ik vind de beeldjes wel leuk, weet alleen niet of ik ze op mijn bureau zou willen. Heb je trouwens de namen en rugnummers, behalve deadpool dan ;) ? Ik krijg er wel een beetje een blizzard gevoel bij. En die ene die half links buiten beeld valt? Lijkt wel zo'n sentinel figuur uit Thor :D
Dat is inderdaad Destroyer. Ik had geen foto's van de rest geplaatst omdat ik nog geen mooie kasten heb, maar hier heb je ze alsnog:

Ik ben van plan om er nog een custom kast voor te maken, met een vak per beeld + LED verlichting. Ik heb nog meer van die beelden, maar die zijn verspreid over de rest van m'n huis.
quote:
Trevor schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:22:
Waar heb je die Boondock Saints posters vandaan? die zijn echt tof. (Ik zou er dan nog een derde bij willen met de tekst van het 'gebed'.
Dat zijn schilderijen, ooit gekocht op dvd.nl toen het nog een forum was. Iemand daar had ze zelf gemaakt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
wow, mooi man :)

*jaloers*

I got a bad feeling about this.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Chester schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:38:
[...]

Tnx :)

[...]

Dat is inderdaad Destroyer. Ik had geen foto's van de rest geplaatst omdat ik nog geen mooie kasten heb, maar hier heb je ze alsnog:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben van plan om er nog een custom kast voor te maken, met een vak per beeld + LED verlichting. Ik heb nog meer van die beelden, maar die zijn verspreid over de rest van m'n huis.

[...]

Dat zijn schilderijen, ooit gekocht op dvd.nl toen het nog een forum was. Iemand daar had ze zelf gemaakt.
Leuk man, dacht overigens dat SD Thanos in eerste instantie errr m.o.d.o.k was (die ik overigens alleen maar uit marvel vs capcom 3 ken).

Maar wie zijn die beeldjes die naastje je monitor staan?

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Sagat schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:53:
[...]

Leuk man, dacht overigens dat SD Thanos in eerste instantie errr m.o.d.o.k was (die ik overigens alleen maar uit marvel vs capcom 3 ken).

Maar wie zijn die beeldjes die naastje je monitor staan?
Op mijn bureau van links naar rechts: Arthas/Lich King, Deadpool, Diablo (uit Diablo 3), Barbarian (uit Diablo 3).

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

Tegenwoordig meer werkplek dan gameplek, maar afijn.... :)

Speakerkabel kan helaas niet verlegd worden. Die is heel kort en heeft (uiteraard) een speciale connector van B&W zelf, dus kan ook niet vervangen worden door een ander exemplaar. Nu heeft B&W wel een langere variant, maar die kost dermate veel dat ik het er niet voor over heb.

Verder gebruik ik voor de sporadische, langere game sessies een pricewatch: Logitech G402 Hyperion Fury, maar die ligt verder altijd in de kast tot ik hem nodig heb.

PdeBie wijzigde deze reactie 13-07-2017 14:28 (6%)
Reden: Thumbnail i.p.v. full size.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Nieuw situatie; wat geknutseld met IKEA-spul:

Ik hoop dat het een beetje blijft staan. Ik heb die kast een kwartslag moeten draaien, en die plankjes worden nu alleen omhoog gehouden door deze dingetjes:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
HEEL vet, maar zit die paal in het midden van je bureau niet onwijs in de weg?
Ben we ontzettend onder de indruk van je deadpool en Arthas (the litch king) beeldjes!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Chester schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 22:38:
Ik hoop dat het een beetje blijft staan. Ik heb die kast een kwartslag moeten draaien, en die plankjes worden nu alleen omhoog gehouden door deze dingetjes:
[afbeelding]
Die dingen kunnen makkelijk 10 kilo druk per stuk aan. Waarschijnlijk nog wel veel meer. Dat blijft heus wel staan zolang je er geen bowlingballen in gaat leggen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
lj_tree schreef op zondag 23 juli 2017 @ 22:06:
HEEL vet, maar zit die paal in het midden van je bureau niet onwijs in de weg?
Ben we ontzettend onder de indruk van je deadpool en Arthas (the litch king) beeldjes!
Nope, nooit last van gehad dat het in de weg zit. Het is meer dat het visueel gewoon lelijk is, maar meestal zie ik er toch niks van omdat mijn stoel er voor staat.
quote:
PilatuS schreef op zondag 23 juli 2017 @ 22:21:
[...]

Die dingen kunnen makkelijk 10 kilo druk per stuk aan. Waarschijnlijk nog wel veel meer. Dat blijft heus wel staan zolang je er geen bowlingballen in gaat leggen :P
Goed om te weten, tnx :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Laatst online: 22:12
@Chester Ziet er nice uit! Mede Sideshow collector ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Netjes, en inderdaad houden die staafjes het wel. Die KALAX kasten zitten prima in elkaar.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Upgrade van een Dell U3417W naar een Dell U3818DW.

Niet dat de 34 inch niet genoeg was, maar dit is toch net wat leuker zo. Verder is alles gelijk gebleven en ik moet ook even gaan kijken of mijn GTX 980 kaarten met 4GB dit bij alle spellen leuk gaan vinden.

• ZombieRofl
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 04-02 16:06
quote:
Exorcist schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:25:

[video]
O_O

• Equazor_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
Hiertbij post ik ook maar eens mijn game kamer .

Het enige wat ik nog wil doen is het oude bureau vervangen voor een leuk bureau van white of greywash steigerplanken.

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:19
quote:
Equazor_ schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het enige wat ik nog wil doen is het oude bureau vervangen voor een leuk bureau van white of greywash steigerplanken.
Mag ik vragen welk beeldscherm en arm dat is?

Ziet er mooi uit zo!

• Equazor_
quote:
AlxRoelofs schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:03:
[...]

Mag ik vragen welk beeldscherm en arm dat is?

Ziet er mooi uit zo!
Het is de LG 29UM67-P, hij zit niet op een arm maar hij hangt aan de muur, heb de kabelgoot er onder in dezelfde kleur geverfd als de muur.

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 23:19
quote:
Equazor_ schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:10:
[...]

Het is de LG 29UM67-P, hij zit niet op een arm maar hij hangt aan de muur, heb de kabelgoot er onder in dezelfde kleur geverfd als de muur.
Ah zo!

Het ziet er op mijn telefoon toch echt uit als een zwarte arm haha!

Bedankt voor je reactie!

• JuliandeB
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 25-02 11:04
Vanaf mijn kant maar weer eens een update, mijn Dell U2412M en 2007WFP zijn na 4 jaar gebruik vervangen door twee fraaie U2515H's. De dunne rand en de symmetrie maakt het een stuk mooier!.

• shaggy8675
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:27

shaggy8675

Misantroop pur sang

Tijdens de vakantie nieuwe computer gebouwd en alles naar boven verhuisd.

Beter dan m'n oude servieskast ;)

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
quote:
shaggy8675 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:14:
Tijdens de vakantie nieuwe computer gebouwd en alles naar boven verhuisd.

Beter dan m'n oude servieskast ;)
[afbeelding]
Is dat de G15 toetsenbord? Is een zalige toetsenbord heb die al denk ik zo'n 8jaar al.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Chester schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 22:38:
Nieuw situatie; wat geknutseld met IKEA-spul:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wauw, wat prachtig al die beelden zeg. _/-\o_
Erg mooi zo in die kast. vergeleken met de oude situatie :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• shaggy8675
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:27

shaggy8675

Misantroop pur sang

quote:
MiAnVaSa schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

Is dat de G15 toetsenbord? Is een zalige toetsenbord heb die al denk ik zo'n 8jaar al.
Ja, is de G15 V2. Volgens mij uit 2007 deze. Ik had de V1 maar een bord tomatensoep zorgde ervoor dat ik deze kocht :)
Ga binnen enige tijd wel een nieuwe halen. De toetsen beginnen echt erg te slijten dat zelfs het plastic naast verfloos ook fysiek begint door te slijten door het vele gebruik.

Ga nu voor de Corsair 95 Platinum met MX speed erin. Zal alleen m'n display wel missen. Erg handig voor Teamspeak :)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
JuliandeB schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:04:
Vanaf mijn kant maar weer eens een update, mijn Dell U2412M en 2007WFP zijn na 4 jaar gebruik vervangen door twee fraaie U2515H's. De dunne rand en de symmetrie maakt het een stuk mooier!.

[afbeelding]
Ziet er idd prachtig uit, je gebruikt die (zo te zien) mac desktop ook met dezelfde schermen en muis/tobo?

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:44:
[...]

Wauw, wat prachtig al die beelden zeg. _/-\o_
Erg mooi zo in die kast. vergeleken met de oude situatie :D
Tnx :) Ik vind het resultaat beter dan verwacht, ik denk dat ik er nog eentje ga maken :Y)

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22:45

Nitai

Feels good man

quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het bureau mooi passen bij je zwarte elementen. Heel mooi, profi, warm en rustig! Mijn complimenten.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 21-04 09:47
quote:
MiAnVaSa schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

*O*

Heb ik ook, heerlijk toetsenbord :Y
Helaas zorgde een USB hub ervoor dat mijn mobo en tobo gefrituurd werden ongeveer een half jaar geleden.
Heb er nu weer een (overgenomen van een tweaker) en ben er superblij mee.

Al was mijn vorige beter, bij deze staan de knopjes voor het geluid (rechts naast display) een beetje scheef, zie je niet, voel je wel.
Helaas kon ik de muis (een logitech G5) niet meer aankomen (op één ebay na voor 110 euro :’) dubbel zo duur als 10 jaar geleden).

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
quote:
Potato42 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

*O*

Helaas zorgde een USB hub ervoor dat mijn mobo en tobo gefrituurd werden ongeveer een half jaar geleden.

Al was mijn vorige beter, bij deze staan de knopjes voor het geluid (rechts naast display) een beetje scheef, zie je niet, voel je wel.
Helaas kon ik de muis (een logitech G5) niet meer aankomen (op één ebay na voor 110 euro :’) dubbel zo duur als 10 jaar geleden).
Ik maak geen gebruik van de usb hub ervan. Ik heb G9 Laser en is een zalige muis.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:39

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
shaggy8675 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:45:
[...]

Ja, is de G15 V2. Volgens mij uit 2007 deze. Ik had de V1 maar een bord tomatensoep zorgde ervoor dat ik deze kocht :)
Ga binnen enige tijd wel een nieuwe halen. De toetsen beginnen echt erg te slijten dat zelfs het plastic naast verfloos ook fysiek begint door te slijten door het vele gebruik.

Ga nu voor de Corsair 95 Platinum met MX speed erin. Zal alleen m'n display wel missen. Erg handig voor Teamspeak :)
Display was zeker handig, maar ik mis hem niet meer.
Liever mechanische toetsen dan een LCD schermpje.
quote:
Potato42 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

*O*

Ik heb de alle eerste serie van de Logitech G15 (het toetsenbord was toen net 1 week in Nederland verkrijgbaar en was ook van andere materiaal, een maat van mij had paar maanden later de G15 v1 gehaald en was duidelijk te zien dat er wat veranderd was)

Vervolgens heb ik mijn eerste G15 verhuisd naar kantoor en de Logitech G15 v2 aangeschaft voor thuis.
afgelopen 2 jaar ben ik overgestapt naar Corsair. Zo heb ik op dit moment een K90 op kantoor en een RGB STRAFE thuis staan.
De 2 G15 toetsenborden liggen nu in het magazijn stof te happen.

Jou muis logitech G5 kan je simpel vervangen voor G502 op dit moment.
Gebruik ik momenteel ook.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• JuliandeB
quote:
Sagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Ziet er idd prachtig uit, je gebruikt die (zo te zien) mac desktop ook met dezelfde schermen en muis/tobo?
Thanks! Die Power Mac G5 bevat wat PC hardware en draait als server. Behalve RDP is er geen scherm op aangesloten.

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Chester schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

Tnx :) Ik vind het resultaat beter dan verwacht, ik denk dat ik er nog eentje ga maken :Y)
Heb jij een vaste plek waar je zulke beelden koopt? of zoek je gewoon wat op internet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:43:
[...]

Heb jij een vaste plek waar je zulke beelden koopt? of zoek je gewoon wat op internet
Al mijn beelden zijn van Sideshow. Heel veel heb ik direct bij hun gehaald, een lading ook bij NL resellers zoals Gator en Galaxyshop. En een aantal 2e-hands gehaald.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Sagat schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:58:
[...]

Thanks! Mijn beeld is inmiddels gefixed met een 12 euro hdmi splitter (die wel een voeding stekker van 20 euro nodig heeft......monitor geeft hem niet genoeg stroom om goed te laten werken zonder :( ) het gaat mij nu dus puur om toetstenbord en muis. Echter een snelle google zoektoch laat me geen kabels vinden die dit oplossen, wel kvm switches maar die vind ik vrij prijzig. Mogelijk zou ik jou suggestie kunnen gebruiken voor alleen het usb gedeelte, of in plaats van mijn huidige switch, maar daarvan vind ik het fijn dat er nog ruimte over is, voor totaal 5 hdmi devices......ik blijf dus maar kabels omprikken.
Of ik zou bij thuiswerken ook nog mijn wireless muis en tobo kunnen gebruiken, maar dat heb je weer extra hardware op je bureau, en ik vind mijn wireless tobo ook minder fijn typen.
Ik doe even een (schaamteloze zelf) quote omdat dit issue nu dus netjes te fixen is, met een oplossing die ik niet wist dat bestond. en gezien niemand het hier aangaf, er ook niemand aan dacht wsl. Maar bij 'de buren van HWI' zag ik een reviewtje van een scherm met een ingebouwde kvm switch! dus 1x muis tobo aan monitor 'knopen' en dan naar 2 pc's/laptops/mac/pie vul maar in.

Het scherm was helaas niet goedkoop. Maar dan kan ik in plaats van 2 bureau's lekker 1 bureau houden voor zowel werk als prive pc gebruik. Want dat was anders de oplossing geweest.

Enige mogelijk probleem wat ik inschat is dat ik toch erg gewend ben aan 2 schermen en als je naast een 32"nog een 24" zet gaat het helemaal op tennis lijken.
Echter bij gebruik van een 32" zou dit mogelijk niet meer nodig zijn....of je kan een setup verzinnen dat het 2e scherm er dan boven ipv naast komt, maar dit vind ik vaak toch minder mooi.

link naar review

• DeerDitch
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11-04 19:13
quote:
Sagat schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:23:
[...]

Ik doe even een (schaamteloze zelf) quote omdat dit issue nu dus netjes te fixen is, met een oplossing die ik niet wist dat bestond. en gezien niemand het hier aangaf, er ook niemand aan dacht wsl. Maar bij 'de buren van HWI' zag ik een reviewtje van een scherm met een ingebouwde kvm switch! dus 1x muis tobo aan monitor 'knopen' en dan naar 2 pc's/laptops/mac/pie vul maar in.
Had je niet gewoon deze software oplossing kunnen gebruiken?

Klik

Of heb ik je "probleem" niet goed begrepen?

Iedereen is de eerste paar jaar van zijn leven atheïst!! Helaas kunnen sommige ouders dit niet hebben...

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ja en nee, want....

Even snel gekeken, maar (het lijkt dat) hiermee combineer je twee losse omgevingen, ik wil ze juist gescheiden houden, (want werk & prive)maar wel kunnen bedienen met dezelfde muist tobo (in a nutshell wat je met een kvm switch kan). Dat kan deze software inderdaad wel.
Alleen wilde ik graag 2 schermen kunnen besturen. Dat is iets wat een of iig de meeste kvm switches niet kunnen, of wat ik nog niet gezien had.

Mijn vraag was bovendien, is het mogelijk om eigenlijk alleen muis en tobo tegelijk op 2 machines aan te sluiten, aangezien mijn schermen zonder kabels wisselen op beide machines aangesloten zijn.
Dus dan is een kvm switch een dure en gedeeltelijk redundante oplossing.

Ik dacht zelf aan een dubbel usb kabel (wat je vroeger nog wel is zag bij externe harde schijven).
Maar dus (2x, een voor muis een voor tobo) een kabel van female naar 2x male. Dat zou redelijk goekdkop het oplossen.

Ik wil toch al upgraden naar een 4k scherm, dus mijn de 'oplossing' in mijn vorige post sla ik dan 2 vliegen in een klap.

TLDR: een goedkope tobo/muis kvm switch en dan simpel weg de schermen niet aansluiten zou eventueel ook werken.

• Aidacra
  • Laatst online: 18-04 11:41
quote:

Ik zou heel graag willen weten wat voor merk bureaustoel dat is :-)
Ziet er erg comfortable uit!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:56
quote:
Sagat schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:06:
Ik dacht zelf aan een dubbel usb kabel (wat je vroeger nog wel is zag bij externe harde schijven).
Maar dus (2x, een voor muis een voor tobo) een kabel van female naar 2x male. Dat zou redelijk goekdkop het oplossen.
Dat kan niet helaas. Bij die dubbele stekkers voor harde schijven zijn bij het tweede stekkertje alleen de voedingslijnen aangesloten en niet de datalijnen (omdat een enkele poort niet genoeg vermogen kan leveren). Je kunt namelijk niet met twee USB controllers samen hetzelfde apparaat aansturen.

Gamertag: Finraziel42

• Equazor_
quote:
Aidacra schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:47:
[...]

Ik zou heel graag willen weten wat voor merk bureaustoel dat is :-)
Ziet er erg comfortable uit!
Dat is de Noble Epic serie, erg fijne stoel, houd er wel rekening mee dat het een vrij harde zit is als je een stoel gewend bent die een zacht zitvlak heeft :-)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Finraziel schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:19:
[...]

Dat kan niet helaas. Bij die dubbele stekkers voor harde schijven zijn bij het tweede stekkertje alleen de voedingslijnen aangesloten en niet de datalijnen (omdat een enkele poort niet genoeg vermogen kan leveren). Je kunt namelijk niet met twee USB controllers samen hetzelfde apparaat aansturen.
Pc's staan in principe niet tegelijk aan. Maar dat verklaard idd wel dat deza kabels niet te koop zijn.

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-04 10:07
Speciaal voor de foto mijn oude Xbox nog eens uit de kast gehaald :) Betreft ruime slaapkamer setup.

Sony KD-43xd8005
Yamaha RX V375
2 Denon speakers + 1 subwoofer
Xbox One
Xbox
Apple Tv
Digicorder
Kingston Hyper X Cloud headset
Ikea meubel met led strip aan de achterzijde gemonteerd

Edit: link gefixt

Darks wijzigde deze reactie 06-09-2017 12:05 (18%)

Gamertag: I Darks I

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-04 22:37
quote:
Darks schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:46:
Speciaal voor de foto mijn oude Xbox nog eens uit de kast gehaald :) Betreft ruime slaapkamer setup.

Sony KD-43xd8005
Yamaha RX V375
Xbox One
Xbox
Apple Tv
Digicorder

[afbeelding]
Foto niet zichtbaar op PC

• Zipperman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-04 19:06
Al een tijdje niks meer gezien, ik heb even snel wat foto's geklikt om het wat levendiger te maken:D
Meningen?

Zipperman wijzigde deze reactie 23-09-2017 17:25 (19%)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:39

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Darks
quote:
ZA_WARUDO schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:11:
Al een tijdje niks meer gezien, ik heb even snel wat foto's geklikt om het wat levendiger te maken:D
Meningen?
Voor mij is het wat te druk, maar het lijkt wel zo een hoekje waar je uren en uren gameplezier kan beleven B)

• Zipperman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-04 19:06
quote:
Darks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:54:
[...]

Voor mij is het wat te druk, maar het lijkt wel zo een hoekje waar je uren en uren gameplezier kan beleven B)
het begon met zoveel mogelijk op orde, en uiteindelijk had ik zoveel dat ik het maar zo heb neergezet dat het voor mij overzichtelijk is.

Ik realiseerde me eigenlijk pas hoe onzorgvuldig het er allemaal uitzag tot ik er foto's van maakte :>

Uren plezier heb ik hier zeker wel trouwens!

• Torched
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:20
Tja, een te klein bureau heeft er bij mij ook voor gezorgd dat de schermen aan de muur zitten en de pc op de grond staat :D

Ik maak alleen mijn bureau altijd een teringzooi dus foto's komen er niet :+

Torched wijzigde deze reactie 23-09-2017 23:36 (24%)

• Darks
Tijdje terug mijn Xbox setup gepost, nu is de PC hoek aan de beurt:

Thermaltake H15 Versa (Ryzen 1400, 8GB DDR, Geforce 1050Ti)
Iiyama ProLite XB2483HSU
Corsair K63
Logitech G403
Audio Technica ATH-M50X

Deze build heb ik afgelopen zomer gemaakt, enkel het scherm heb ik al enkele jaren. Aangezien het budget prijs/kwaliteit moest zijn en AMD, voor de Ryzen 1400 gekozen met een redelijke videokaart die toen beschikbaar was. Doet prima dienst als alles-en-nog PC en om af en toe 1080p te gamen!

Verder heb ik het graag clean, niet te veel rommel. Vriendin zit meestal in dezelfde ruimte dus heb ik onlangs mijn speakers vervangen door deze heerlijke hoofdtelefoon.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:26
quote:
Darks schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:46:

Sony KD-43xd8005
Yamaha RX V375
Xbox One
Xbox
Apple Tv
Digicorder

[afbeelding]
Edit: link gefixt
Die xbox _/-\o_ Ik heb er hier ook nog 1 liggen met XeqtR chip, wilt alleen niet meer booten (voeding is dood haha.)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• ReRichard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13:36
quote:
Darks schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:14:
!

Verder heb ik het graag clean, niet te veel rommel. Vriendin zit meestal in dezelfde ruimte dus heb ik onlangs mijn speakers vervangen door deze heerlijke hoofdtelefoon.

[afbeelding]
Heerlijke hoofdtelefoons verdienen een dac+amp :)

• Darks
quote:
ReRichard schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:02:
[...]

Heerlijke hoofdtelefoons verdienen een dac+amp :)
Ik geef je overschot van gelijk en dat heb ik ook in mijn productreview geschreven.

Maar ze zullen nog even moeten wachten, de Xbox One X staat ook al in pre-order, anders moet ik alweer goudstaven smelten ;)

• juiced01
  • Laatst online: 20:29
Hierbij mijn bureau in mijn woonkamer :). Jep, die kabels in de hoek moeten nog even in een kabelgootje. Specs van de pc staan in mijn signature. Draai dualboot Windowd 10 voor games en wat surfen e.d. en Ubuntu MATE 16.04 voor development en nerden :).

ASRock B85MPro4, Intel i5 4590, Scythe Mugen 4 PCGH, 16GB DDR3, Club3D 290 royalAce, 2x Seagate 2TB (RAID0), 2x Crucial MX100 256GB, Seasonic G550, FractalDesign R5, 2x Dell U2412M, ESIO nEar05, Focusrite 2i2, Logitech G810 & G403, Steelseries Arctis 5

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Update: meer LEDs :+ Een IKEA ledstrip en spot op de kasten, en een Hue ledstrip achter mijn bureau. De living colors lamp en ledstrip worden aangestuurd door ScreenBloom en zijn een soort van ambilight. Soort van... Er zit een wat groter delay in dan bij echt ambilight.

Nog te doen:
-Gaten in kast wegwerken
-Kabels/stekkerdoos wegwerken
-2e displaykast er bij

• Drawer
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Tip voor mensen die nog van die achtergrondverlichting willen hebben:

Bij de Action verkopen ze nu voor 6-7 euro een setje van 2 strings RGB leds die precies achter een 24inch monitor passen. Kan je dus precies 2 monitoren mee verlichten, of 1 met dubbel zoveel. ;)

Drawer wijzigde deze reactie 29-09-2017 22:10 (16%)

• Recon24
  • Laatst online: 23:38
Zal ik ook maar eens mijn werkkamer/pc gaming plek posten:

Wat is er allemaal te zien:

PC specs:

- Corsair Obsidian 750D
- AMD Ryzen 1700X @3.8Ghz
- MSI X370 Gaming Pro Carbon
- 16GB - G.Skill Trident Z F4-3200C14D-16GTZ (2x8 @3200mhz)
- MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G OC @2100 mhz (gaming profile/stock profile - MSI AFB)
- NZXT Kraken X62 waterkoeler
- Corsair RM750x voeding
- OCZ Vertex 3 120GB (staat steam op, ga ik vervangen voor een 500GB SSD)
- Samsung 830 series SSD 256GB (staat windows 10 64-bit op)
- Samsung 960 EVO 250GB (staat Star Citizen op)

Edit: Er zitten nu 2x Samsung 960 EVO 250GB NVMe SSD's in. De Samsung 830 waar Windows 10 op stond is vervangen voor een 960 met Windows 10. De 830 SSD is nu een extra Game SSD geworden.

Extern aan de PC:

- Dell Ultrasharp U2515H 1440p (Vervangen voor de Asus PG279Q)
- Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown
- Corsair Gaming Scimitar RGB
- Corsair Gaming MM400 Standard Edition mousepad
- Steelseries Arctis 5 headset
- 500GB externe 2.5" HDD voor gameplay recording.
- 1TB externe HDD voor handmatige back van bepaalde shares van mijn Synology NAS

Wat zie je niet?

- HP all-in-one printer (type weet ik even niet)
- Asus RP-AC52 Dualband Range Extender (in het midden van mijn appartement)
- D-link security cam gericht op de galerij/voordeur

In de meterkast:

- Ziggo modem in bridge modus (400/40)
- Asus RT-AC68U router met Merlin firmware
- Synology DS216play met 2x3TB intern in SHR, 500GB externe HDD voor auto backup bepaalde shares (auto unmount), en nog een 4TB externe Western Digital HDD voor Media. Daarnaast nog een koppeling naar TransIP.

Overige in de kamer:

- Macbook Pro 15" i7, 256GB SSD, 16GB Ram.
- Apple Watch Series 3
- Foto's gemaakt met de iPhone 8 Plus 64GB

Binnenkort verhuis ik naar de woonkamer omdat ik een zoontje krijg. Mijn werkkamer zal dus de babykamer worden. Ik zal mijn nieuwe werkplek zodra het klaar is wel updaten.

Recon24 wijzigde deze reactie 05-02-2018 17:03 (16%)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 00:47
Bij het zien van je 2e foto, moest ik bij het toetsenbord denken aan de voetbalpagina's van NOS teletekst. ;) Ziet er prima uit, verder.

• homemix25
  • Laatst online: 23:54
quote:
Recon24 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:04:
Zal ik ook maar eens mijn werkkamer/pc gaming plek posten
PC voor gaming, Macbook voor werk?

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

• Recon24
  • Laatst online: 23:38
quote:
homemix25 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

PC voor gaming, Macbook voor werk?
Ja en nee. Gaming sowieso op de pc of PS4 Pro en Macbook vooral nu voor prive dingetjes. Mijn Macbook gebruikte ik in het verleden vaak voor een beetje video bewerking en wat coding. Ik heb een Dell laptop van de zaak. De pc gebruik ik trouwens gewoon voor alles naast gaming.
quote:
Jorgen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:43:
Bij het zien van je 2e foto, moest ik bij het toetsenbord denken aan de voetbalpagina's van NOS teletekst. ;) Ziet er prima uit, verder.
Haha het lijkt er idd een beetje op. Dit is in Windows modus. En voor gaming gebruik in een ander profiel die vooral aangepast is voor mijn muis.

Recon24 wijzigde deze reactie 05-10-2017 00:22 (31%)

• sygys
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02-02 22:43
quote:
Exorcist schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:40:
[...]

Puur verzameldrang. Mis volgens mij nog één (EU) kleur, maar die is of onbetaalbaar of onvindbaar. Moet wel leuk blijven O-)
Waar ik erg benieuwd naar ben.... what the fuck heeft het allemaal bij elkaar wel niet gekost gek! Of zijn al die games illegale versies?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

quote:
sygys schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

Waar ik erg benieuwd naar ben.... what the fuck heeft het allemaal bij elkaar wel niet gekost gek! Of zijn al die games illegale versies?
Aardig wat... :P

Nee, alles is legaal. Enige wat je me zou kunnen aanrekenen is dat ik op bijv. de Xbox (Classic) en PS3 spellen die ik op zich al heb nogmaals op de HDD heb staan om het via LAN te kunnen spelen. Technisch gezien zou ik daar meerdere exemplaren van moeten hebben maar dat gaat zelfs mij wat ver..al heb ik bijv. wel wat Call of Duty's voor de PS3 dubbel met deze reden. 8)7

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Exorcist schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Aardig wat... :P

Nee, alles is legaal. Enige wat je me zou kunnen aanrekenen is dat ik op bijv. de Xbox (Classic) en PS3 spellen die ik op zich al heb nogmaals op de HDD heb staan om het via LAN te kunnen spelen. Technisch gezien zou ik daar meerdere exemplaren van moeten hebben maar dat gaat zelfs mij wat ver..al heb ik bijv. wel wat Call of Duty's voor de PS3 dubbel met deze reden. 8)7
* Sagat herinnert zich iets over emulatoren op psp/vita :+

Ik hou zelf ook niet van piracy, maar vroeger met pc lan parties speelde ik letterlijk alleen die dag bijvoorbeeld MW daarna niet, tsja daar ga je het niet voor kopen.
Blizzard had bij starcraft een netwerk multiplayer spawn, als cod ook zoiets had zou ik daar prima gelukkig meegeweest zijn en had ik netjes dat gebruikt.

Ook met oudere games heb ik er minder moeite mee (en heb ik het over 16bit of n64 of ps1 ofzo), ik wil dat best digitaal kopen zelfs al heb ik de cart of cd, mits ik de garantie krijg dat ik het dan overal kan spelen, dus een keer kopen voor switch is spelen of alle toekomstige nintendo systemen, idem voor ps.
Ik heb F-zero en een paar pc engine games voor mijn wii, mocht die stoppen met werken en de shop is er niet meer dan ben ik het kwijt, maar nintendo geeft me gul de mogelijkheid om het nogmaals te kopen voor de switch shop........me no like :(
then again so werkt het ook met muzien en films, misschien zijn mijn wensen onrealistisch, of misschien moeten de content boeren zich aanpassen.

Alleen bij bij steam en qua consoles xbox lijkt het zo te werken, maar zelfs daar ben je overgeleverd aan wat de MS je toe staat te spelen.

Sagat wijzigde deze reactie 06-10-2017 09:25 (4%)

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:05
quote:
Chester schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:41:
Update: meer LEDs :+ Een IKEA ledstrip en spot op de kasten, en een Hue ledstrip achter mijn bureau. De living colors lamp en ledstrip worden aangestuurd door ScreenBloom en zijn een soort van ambilight. Soort van... Er zit een wat groter delay in dan bij echt ambilight.

[afbeelding]

Nog te doen:
-Gaten in kast wegwerken
-Kabels/stekkerdoos wegwerken
-2e displaykast er bij
Mooi hoor :)
Ik las in een eerdere post dat je de schilderijen van iemand van dvd.nl had gekocht.
Ben jij daar vroeger ook lid van geweest? Jammer dat er niet zoiets is als RetroMovies ;)

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Henkje.doc schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Mooi hoor :)
Ik las in een eerdere post dat je de schilderijen van iemand van dvd.nl had gekocht.
Ben jij daar vroeger ook lid van geweest? Jammer dat er niet zoiets is als RetroMovies ;)
Jup. Vroeger aardig wat limited edities van DVD's zitten verzamelen, en zat o.a. op dvd.nl en the import forums.

• Ruvetuve
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-04 21:59
quote:
Drawer schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:09:
Tip voor mensen die nog van die achtergrondverlichting willen hebben:

Bij de Action verkopen ze nu voor 6-7 euro een setje van 2 strings RGB leds die precies achter een 24inch monitor passen. Kan je dus precies 2 monitoren mee verlichten, of 1 met dubbel zoveel. ;)
Super vet. twee setjes gehaald (naar aanleiding van je post, thanks _/-\o_ ) icm 1x usb lader van ikea (dual usb) en een Aeon Smart Plug.

Scene in Domoticz: Indien HUE Motion Sensor beweging waarneemt op kantoor gaat een HUE lamp aan (indien LUX beneden bepaalde waarde) en altijd gaat de Aeon Smart Plug aan en dus de RGB lights achterop de monitoren.

De lampjes onthouden hun laatste stand wat erg prettig is!

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:33
Ik heb ook weer een update. Thuis is nog zo goed als hetzelfde:

Edit: Specs van bovenstaande even weg gehaald, lange lijst ivm de opmaak. Kort samengevat: 5820K + 2x 1070 en 6700K + 2x 970. Beiden 32GB DDR4 / 500GB SSD. Veel komt ook overéén qua randapparatuur met onderstaande lijst.

Maar nu ook een kantoor vlak naast mijn huis gaan huren, dat maakt werk en prive scheiden als zzp'er toch wat prettiger, dit is de setup geworden tot nu toe:

Het is twee keer exact dezelfde setup:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler€ 290,-€ 290,-
1Gigabyte GA-AX370-Gaming 5€ 195,95€ 195,95
2MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G€ 799,89€ 1.599,78
1WD Red WD30EFRX, 3TB€ 103,-€ 103,-
1Fractal Design Define R5 Zwart Window€ 111,95€ 111,95
1LG 34UC88-B Zwart€ 683,90€ 683,90
1Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)€ 52,11€ 52,11
1Roccat Kone XTD€ 67,25€ 67,25
1Wacom Intuos Pro M (2017)€ 369,-€ 369,-
1Roccat Taito 5mm Mini-Size€ 19,95€ 19,95
2Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16€ 394,99€ 789,98
2KRK Systems Rokit 5 G3 (Zwart)€ 128,-€ 256,-
1Corsair RM850x Zwart€ 131,95€ 131,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 155,-€ 155,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 4.825,82

En voor mensen die benieuwd zijn naar de benchmarks:

De i7 5820K / 1070 SLI: TimeSpy: 9933
De Ryzen's / 1080 TI SLI: TimeSpy: 13496
De i7 6700 / 970 SLI: TimeSpy: ~7800

Is eigenlijk werk gerelateerd maar wel van plan met vrienden een keer een kleine lan te creeeren nu ik de ruimte er ook voor heb :P

Inverted_World wijzigde deze reactie 09-11-2017 17:07 (64%)

• homemix25
  • Laatst online: 23:54
quote:
Inverted_World schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:33:
Ik heb ook weer een update. Thuis is nog zo goed als hetzelfde:
Hele vette setups, zo'n werkplek wil ik ook wel op kantoor. Waar gebruik je het (zakelijk) voor?

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

• Vinze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:15
quote:
Inverted_World schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:33:
Is eigenlijk werk gerelateerd maar wel van plan met vrienden een keer een kleine lan te creeeren nu ik de ruimte er ook voor heb :P
Mooie setup en ook een gaaf bureau! Flinke specs voor een 'zakelijke' PC :P

i7 6700K / Z170I / GTX 1070 / 16GB / AW3418DW

• Inverted_World
quote:
Vinze schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:55:
[...]

Mooie setup en ook een gaaf bureau! Flinke specs voor een 'zakelijke' PC :P
quote:
homemix25 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:36:
[...]

Hele vette setups, zo'n werkplek wil ik ook wel op kantoor. Waar gebruik je het (zakelijk) voor?
Dankjewel! Beiden! Bureau's zijn in losse onderdelen gekocht, en zelf in elkaar gezet, stijgerbuizen en een blad van stijgerhout, toegegeven was het het goedkoopste maar mooiste wat we konden vinden in ons kleine budget na aanschaf van die PC's en schermen en overig meubilair/apparatuur.

De reden om zulke setups te hebben en dan vooral met oog op de GPU's, is omdat ik in 3D animatie werk, soms ook 2D animatie maar vooral Cinema 4D en Octane Render (GPU-based renderer), het liefst hebben we dus zoveel mogelijk GPU's, want dat scheelt zeeën aan tijd. :)

En toegegeven, af en toe een spelletje zonder bang te zijn of je een 60fps haalt of niet is ook best leuk :P

Inverted_World wijzigde deze reactie 09-11-2017 21:30 (5%)

• MeltedForest
@Inverted_World Waar heb je die bureaustoelen vandaan?

• Inverted_World
quote:
Die komen van 4udesigned, redelijk cheap voor hoe ze eruit zien al zeg ik het zelf :) Grappig genoeg spot ik ze de laatste tijd ook in veel TV series, bekend model denk ik, zal wel nagemaakt zijn van iets anders vermoed ik. :)

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:26
Intel Core i7-6700K Boxed
MSI Z170A KRAIT GAMING 3X
MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G
NZXT S340
Dell S2417DG
be quiet! Dark Rock 3
Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown (US Layout)
BenQ Zowie FK2 €
Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2)
Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
Teufel Concept C
Corsair RM750x

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• MeltedForest
quote:
Inverted_World schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:05:
[...]

Die komen van 4udesigned, redelijk cheap voor hoe ze eruit zien al zeg ik het zelf :) Grappig genoeg spot ik ze de laatste tijd ook in veel TV series, bekend model denk ik, zal wel nagemaakt zijn van iets anders vermoed ik. :)
Zit het ook lekker dan? Ik zoek een stoel en deze spreken mij wel aan, maar ik twijfel over de hoogte van de rugleuning voor iemand van 2 meter.

• Inverted_World
quote:
MeltedForest schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:55:
[...]

Zit het ook lekker dan? Ik zoek een stoel en deze spreken mij wel aan, maar ik twijfel over de hoogte van de rugleuning voor iemand van 2 meter.
Ik ben zelf 1.86 en vind het prima zitten en vond de lagere rugleuningen mooier, maar voordeel is, de versie met een hogere rugleuning is er ook en maar een tientje duurder geloof ik. :)

• MeltedForest
mod-edit: Dit soort meldingen zijn dan tocht te off-topic...

Geronimous wijzigde deze reactie 21-12-2017 14:48 (88%)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
Inverted_World schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:05:
[...]

Het zijn stoelen die zijn geïnspireerd op de bekende Eames bureaustoelen;

http://www.eamesoffice.com/the-work/eames-aluminum-group/

De echte ben je geloof ik al gauw een euro of 2000 aan kwijt.

• 040-Skillz
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 15:44
quote:
JuliandeB schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:04:

[afbeelding]
Waar heb je dit kastje gehaald, waar de computer op staat? Ik zoek ook zoiets, nu staat mijn computer nog op mijn bureau, maar neemt erg veel ruimte in beslag en wil hem toch wel showen aangezien er een window met ledjes in zit.

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
quote:
Chester schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:41:
Ik heb hetzelfde bureau, je kan bij de gamma een plank op maat laten zagen (of zelf doen) en dan die paal in het midden wat naar achteren plaatsen, dan zie je de kabels erachter niet meer, werkt echt top. Als je hem zo exact zaagt dat hij past en dan met van die l-vormpjes vastzetten, dan lijkt het net alsof je geen kabels er meer achter hebt.

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

quote:
Hobbykok schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:03:
[...]

Ik heb hetzelfde bureau, je kan bij de gamma een plank op maat laten zagen (of zelf doen) en dan die paal in het midden wat naar achteren plaatsen, dan zie je de kabels erachter niet meer, werkt echt top. Als je hem zo exact zaagt dat hij past en dan met van die l-vormpjes vastzetten, dan lijkt het net alsof je geen kabels er meer achter hebt.
Topidee tnx, de ledstrip schijnt dan ook niet aan de onderkant. Neem ik mee wanneer ik een nieuwe bureaublad ga halen, ik wil het namelijk een keer vervangen door een keukenblad op maat @ IKEA. Maar eerst nog een 2e displaykast :P

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:37
quote:
040-Skillz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:57:
[...]

Waar heb je dit kastje gehaald, waar de computer op staat? Ik zoek ook zoiets, nu staat mijn computer nog op mijn bureau, maar neemt erg veel ruimte in beslag en wil hem toch wel showen aangezien er een window met ledjes in zit.
Volgens mij is dat een Ikea kastje.

• JuliandeB
quote:
040-Skillz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:57:
[...]

Ik heb het oude model, het nieuwe model is deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60206437/

• zion
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 22:31

zion

I GoT my I on U

Ok, nou heel recent was mijn kamertje nog één grote chaos, troep opgestapeld tot 2 meter hoog in de hele kamer.....

Had er foto's van, maar kan ze niet meer vinden, anyhoe, zo is het nu, nog lang niet klaar, maar iig gangbaar:

Even in stukjes gehakt:

Links:

Speaker: JBL TI600, ben ik nu mee bezig te overhalen, nieuwe foam randen er op, mag geen reclame maken, dus zal ik niet doen, maar als je speakers hebt die nog goed zijn, maar waarbij de buitenrand beschadigd/verweerd is kan ik je aanraden om even te zoeken op "speaker repair" in Nederland, voor een paar euro, een vaste hand, een beetje geduld, en genoeg wasknijpers zijn je dure speakers zo weer gerepareerd! :D
Laptop: Dell 7720 I7-3610QM, 8GB, 512GB SSD (samsung 830), 1TB HDD, nVidia GT650M, doet dienst als secundair beeldscherm.

Center:

Monitor: Acer 29" B29CL zwart, 29" UW 2560*1080 (wordt straks mijn staande reader bij volgende upgrade)
Versterker: Technics SU-800 (NCA), 30 jaar oud!
HOTAS: Saitek X52 Pro
Keyboard: Logitech Mechanical G710+
Muis: Logitech G700 (USB/Wireless)

Rechts:

Op achtergrond:
Speakers: Creative 2.1 PC meuk, totdat m'n JBL's zijn overhaald.
TP-Link AV1200 powerline connector.

Onzichtbaar:
TP-Link Archer C5400 Tri-Band Wifi Router
Seagate WSS NAS 4-disk Win 2012 R2 server, Hotswap

Verder:
Koptelefoon Links: Sennheiser 363D Surround Gaming headset
Koptelefoon Rechts: Teufel Mute BT, Bluetooth Headset
Printer: Canon Pixma 495
Achter Printer: Mini-ITX SUGO SST-SG08B-Lite PC, I5-4460, 16GB RAM, MSI 970GTX 4GB OC, 512GB SSD Crucial MX100, 1TB SSD Samsung 850 EVO, 4TB HDD 7200RPM, BR/DVD Re-writer.

Ultra Links:

Mijn andere hobby: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 MTB.
Frame Carbon Fiber, XC (cross-country) winnaar 2015/2016 in zijn prijsklasse, volledig shimano XT/XTR uitgerust (overbrenging 2*11), Rock Shox RS1 RLC 29 voorvork, DT Swiss X1700 29" velgen, Cateye Gvolt/Knog MV verlichting.
Gewicht: 9,585KG, (+300 gram voor verlichting + spatbord).

Huiskamer, als ik niet in mijn "kantoor" wil zitten:

TV: LG OLED55B6V (4K UHD 55" OLED)
Voorversterker: Yamaha RX-V667
Naversterker: Harman kardon Signature 2.1 (5.1 kanaals)
Front Speakers: Monitor Audio Silver RX8
Center Speaker: Klipsch icon wc 24
Rear Speakers: Vintage Philips

Laptop:
Alienware 17R426
I7-7700HQ, 16GB DDR4-2667, 1070GTX (desktop versie), 17,3" 2560*1440 120Hz G-Sync, SSD 512GB Samsung 960 NVMe, SSD 1TB Samsung 850 EVO.
Muis: Logitech G602

Wat wil ik nog doen in gameroom:
Prio1: Muren verfen (donkergrijs), planken van de muur.
Prio2: Nieuwe vloer (donkergrijs).
Prio3: Nieuwe gordijnen (kleur: kersen of zwart, velour, 100% lichtafdichting)
Prio4: Nieuwe Plafondlamp.
Prio5: Nieuw bureau (Blad, wil ik zelf maken, van muur tot muur (2,30mtr), Kleur Kersen.
Sec1: upgraden PC, opvolger van Vega/1080, zodat ik 34" 3440*1440P 100Hz+ monitor op High/Ultra kan draaien.
Sec1a: 1440PW monitor aanschaffen.

Games die ik voornamelijk speel: Witcher (1,2,3, full DLC's), Dragon Age (1,2,3, full DLC's), Elite:Dangerous, Star Citizen.

zion wijzigde deze reactie 01-12-2017 06:44 (11%)

Wat was eerder, de kip of het ei? Het ei, een kip komt per definitie uit een ei, het eerste ei kon dus niet van een kip zijn...
Is de kop halfvol of halfleeg? Als je hem vult halfvol, als je hem consumeert halfleeg.
Nog meer (domme) vragen?

• Finraziel
quote:
zion schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 03:33:
Ok, nou heel recent was mijn kamertje nog één grote chaos, troep opgestapeld tot 2 meter hoog in de hele kamer.....

Had er foto's van, maar kan ze niet meer vinden, anyhoe, zo is het nu, nog lang niet klaar, maar iig gangbaar:

[afbeelding]

Even in stukjes gehakt:

Links:

[afbeelding]

Speaker: JBL TI600, ben ik nu mee bezig te overhalen, nieuwe foam randen er op.
Laptop: Dell 7720 I7-3610QM, 8GB, 512GB SSD (samsung 830), 1TB HDD, nVidia GT650M, doet dienst als secundair beeldscherm.

Center:

[afbeelding]

Monitor: Acer 29" B29CL zwart, 29" UW 2560*1080 (wordt straks mijn staande reader bij volgende upgrade)
Versterker: Technics SU-800 (NCA), 30 jaar oud!
HOTAS: Saitek X52 Pro
Keyboard: Logitech Mechanical G710+
Muis: Logitech G700 (USB/Wireless)

Rechts:

[afbeelding]

Op achtergrond:
Speakers: Creative 2.1 PC meuk, totdat m'n JBL's zijn overhaald.
TP-Link AV1200 powerline connector.

Onzichtbaar:
TP-Link Archer C5400 Tri-Band Wifi Router
Seagate WSS NAS 4-disk Win 2012 R2 server, Hotswap

Verder:
Koptelefoon Links: Sennheiser 363D Surround Gaming headset
Koptelefoon Rechts: Teufel Mute BT, Bluetooth Headset
Printer: Canon Pixma 495
Achter Printer: Mini-ITX SUGO SST-SG08B-Lite PC, I5-4460, 16GB RAM, MSI 970GTX 4GB OC, 512GB SSD Crucial MX100, 1TB SSD Samsung 850 EVO, 4TB HDD 7200RPM, BR/DVD Re-writer.

Ultra Links:

[afbeelding]

Mijn andere hobby: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 MTB.
Frame Carbon Fiber, XC (cross-country) winnaar 2015/2016 in zijn prijsklasse, volledig shimano XT/XTR uitgerust (overbrenging 2*11), Rock Shox RS1 RLC 29 voorvork, DT Swiss X1700 29" velgen, Cateye Gvolt/Knog MV verlichting.
Gewicht: 9,585KG, (+300 gram voor verlichting + spatbord).

Huiskamer, als ik niet in mijn "kantoor" wil zitten:

[afbeelding]

[afbeelding]

TV: LG OLED55B6V (4K UHD 55" OLED)
Voorversterker: Yamaha RX-V667
Naversterker: Harman kardon Signature 2.1 (5.1 kanaals)
Front Speakers: Monitor Audio Silver RX8
Center Speaker: Klipsch icon wc 24
Rear Speakers: Vintage Philips

Laptop:
Alienware 17R426
I7-7700HQ, 16GB DDR4-2667, 1070GTX (desktop versie), 17,3" 2560*1440 120Hz G-Sync, SSD 512GB Samsung 960 NVMe, SSD 1TB Samsung 850 EVO.
Muis: Logitech G602

Wat wil ik nog doen in gameroom:
Prio1: Muren verfen (donkergrijs), planken van de muur.
Prio2: Nieuwe vloer (donkergrijs).
Prio3: Nieuwe gordijnen (kleur: kersen of zwart, velour, 100% lichtafdichting)
Prio4: Nieuwe Plafondlamp.
Prio5: Nieuw bureau (Blad, wil ik zelf maken, van muur tot muur (2,30mtr), Kleur Kersen.
Sec1: upgraden PC, opvolger van Vega/1080, zodat ik 34" 3440*1440P 100Hz+ monitor op High/Ultra kan draaien.
Sec1a: 1440PW monitor aanschaffen.

Games die ik voornamelijk speel: Witcher (1,2,3, full DLC's), Dragon Age (1,2,3, full DLC's), Elite:Dangerous, Star Citizen.
Whoa, een telefoon aan de muur, old school! :+ (Of is het een appartement intercom ding naar de voordeur...)

Maar ziet er nice uit :)
Goede smaak in serie op je tv ook :P

• Finraziel
Oeps...

Finraziel wijzigde deze reactie 01-12-2017 06:05 (93%)

Pagina: 1 ... 43 ... 46 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True