Ik ben zelf ook aan het kijken om een klein schermpje te koppelen, maar dan aan mijn servertje voornamelijk om muziek af te spelen. Was eerst ook naar dat soort adafruit schermpjes aan het kijken maar zag dat je ook een simpel android tabletje kunt koppelen. Ik heb nog een oude Nexus 7 die ik niet meer gebruik verder dus daar wil ik dat op gaan proberen. Misschien is zoiets ook een optie? Voordeel is dat je hem eventueel ook los kunt gebruiken en verplaatsen. Mijn plan is om de tablet met klitteband aan de kast naast de bank waar ik al xboxend op hang te plakken, met een usb kabeltje er sneaky naar toe voor de stroomvoorziening.
Ik weet alleen niet of je er ook makkelijk aparte zooi op kunt weergeven, voor mijn doel is het prima als het scherm de desktop weergeeft. Heb nog niet echt tijd/zin gehad om de mogelijkheden heel diep te onderzoeken.
Ik weet alleen niet of je er ook makkelijk aparte zooi op kunt weergeven, voor mijn doel is het prima als het scherm de desktop weergeeft. Heb nog niet echt tijd/zin gehad om de mogelijkheden heel diep te onderzoeken.
Gamertag: FinrazielNL