Na mijn
studentencontainer te hebben verlaten woon ik nu samen met mijn vriendin. Hierbij is de hardware niet zoveel veranderd, wel de omgeving! Mijn videokaart wil ik echter binnenkort wel een upgrade gaan geven, om ook de nieuwste spellen weer omhoog te kunnen gooien op mijn Surround set.
Specs
Processor: Intel Core i5 4670K @ 3,4 GHz
Videokaart: MSI GTX 770 Gaming 4 GB
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Werkgeheugen: Crucial Ballistix 8 GB (2x4 @ 1600 MHz)
SSD: Samsung 850 EVO 500 GB
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
DVD speler/brander: Samsung SH-224DB
Geluidskaart: Creative Sound Blaster X-FI Titanium
Voeding: Corsair Gaming Series 700 Watt model 2013
Behuizing: Corsair 650D
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits
Randapparatuur
Monitoren: Asus VE278N (3x27’’ @ 5760x1080)
Monitorarm: Newstar FPMA-D700D3
Externe HDD: Western Digital My Book Essential 2TB
Toetsenbord: Logitech G19s
Muis: Logitech G700s
Muismat: Logitech G440
Audio: Logitech Z-2300

Hierbij heb ik ook nog mijn Logitech G25 met Fanatec RennSport Wheel Stand V2, al moet ik zeggen dat ik hiervoor nodig weer is een goed racespel moet aanschaffen..

De geluidsset heb ik van mijn PC naar de TV verplaatst, aangezien we het hier als dagelijks setje gebruiken. Zowel om TV te kijken als ook om muziek te luisteren. De TV en de geluidsset zijn ook aangesloten op mijn PC. Enige waar ik nog een beetje over twijfel is de Ziggo box die ik direct op mijn versterker heb gezet, want die worden beiden toch wel erg warm. Verder moeten we nog een goede bijzettafel vinden.
Specs
TV: Samsung PS51E530
Speakers: Monitor Audio BX2
Versterker: Onkyo TX-8050
Kabels: In-Akustik Premium 2,5 mm2
En zoals je altijd zult zien komt mijn hoofdtelefoonstandaard (vers uit China) aan op de dag nadat je foto's hebt genomen

Deze is voor mijn Sony XB950BT welke via een Bluetooth dongle is verbonden met mijn PC. Ik heb deze voornamelijk aangeschaft zodat ik rustig een spelletje kan opstarten zonder mijn vriendin lastig te vallen, maar in de praktijk gebruik ik hem ook veel voor woon-/werkverkeer.
edit: link foto's aangepast
[
Voor 16% gewijzigd door
Tjapie1 op 01-08-2017 17:09
]