Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Post je gameroom! - deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:53
-Willem- schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:14:
[...]

Daar zijn er genoeg van alleen niet op de foto te zien ;). Hele wand zit vol met fotolijsten.
Familie Foto's tellen niet. Gewoon wat scenery art van games aan de muur hangen.

• KevinSetz
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 22:48
-Willem- schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:26:
Dit is mijn pc setup. Werkt best goed twee monitoren.
[Afbeelding]
Keurig netjes kabel management 2.1 damn
Ik zal er niks boven hangen lekker clean zo

Youtube Channel Setz Gaming

• -Willem-
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 07-02 11:34
Psyonara schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Familie Foto's tellen niet. Gewoon wat scenery art van games aan de muur hangen.
Je weet niet wat er hangt, wijsneus :D. Maar nee boven de monitoren komt er niks te hangen. Ik vind het zo wel mooi. Wat jij met je muren doet mag je allemaal zelf weten.

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:36
[Afbeelding]
De knetter! Netjes hoor. Hoe heb je het kabelmanagement gedaan? Heb je ook een foto van onder het bureau? ;) :9

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06:24
Is dat prettig kijken met die twee monitoren plat aan de muur?

• -Willem-
Ik vind van wel. Werkt prima. Makkelijk verschillende contents tegelijkertijd zien. Het is maar hoe je het zelf indeelt.

• Rossi
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:25
-Willem- schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:24:
Ik vind van wel. Werkt prima. Makkelijk verschillende contents tegelijkertijd zien. Het is maar hoe je het zelf indeelt.
Hoe heb je je kabelmanagement gedaan?

• -Willem-
Rossi schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:45:
[...]

Hoe heb je je kabelmanagement gedaan?
Zit in de muur en het bureau van Ikea heeft ook een plank waarop de kabels op komen te liggen zodat de kabels volledig niet te zien zijn.

• Relative
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10-03 17:10
[Afbeelding]
Less is more! Echter, kijk je nu niet tegen de spleet van het midden van de 2 monitoren aan? Werkt dat fijn?

• -Willem-
Relative schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:05:
[...]

Less is more! Echter, kijk je nu niet tegen de spleet van het midden van de 2 monitoren aan? Werkt dat fijn?
Prima juist je kijkt namelijk maar naar een monitor tegelijkertijd. Gamen doe je ook maar op een monitor en de ander gebruik je voor het browsen wanneer je even niks te doen hebt of juist zin hebt om wat anders te doen.

-Willem- wijzigde deze reactie 13-01-2019 15:16 (9%)

• Daan XVII
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:27
@-Willem- Welke monitoren heb je daar hangen? Ziet er goed uit namelijk!

• dewil1990
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
@-Willem- Welke muur/monitor beugel gebruik je?

• -Willem-
Deze twee monitoren
pricewatch: LG 32UD89-W Wit

-Willem- wijzigde deze reactie 13-01-2019 16:16 (37%)

• seez
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19-03 15:22
[Afbeelding]
Willem, dit ziet er superstrak uit! Mooi man.
Ik zou het juist zo laten, lekker minimalistisch en geen andere elementen zoals printjes aan de muur :)

• Dennis010
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 19-03 21:23
Dit is mijn game setup nog niet helemaal klaar maar komt nog ben er druk mee bezig :D

Dennis010 wijzigde deze reactie 20-01-2019 16:58 (61%)

• Valandin
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-03 18:48
Toch maar wat extra planten toegevoegd!

| Website: Nuloh.nl (Fotografie) | Nikon D600 | Nikon 50mm F/1.8 | Sigma 70-200 F/2.8 OS |

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-03 13:31

juggle

Papa, ondernemer, gamer

@Valandin Ziet er gezellig uit!

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01:27
Niet een hele heldere foto maar de zolder begint er nu toch echt op te lijken.
Nog even wat puntjes op de i en dan zal ik eens wat goede fotos maken :)

HP Probook
LG 34UM88C
BenQ 2455 HM
Edifier R1280DB
Focusrite Scarlet
Focusride studio Mic
Akai MPK Mini
Focusrite studio headphones
Corsair KB&M

AOC 3279VWF
PS4 Pro
Philips 3.1 set
Sony Gold headset

Mini-koelkast :)

• Vrijdag
  • Laatst online: 02:24
Valandin schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:12:
Toch maar wat extra planten toegevoegd!
[Afbeelding]
"Welcome to the jungle, we've got fun and games" ;)

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:51
NiQo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:05:

[Afbeelding]

HP Probook
LG 34UM88C
BenQ 2455 HM
Edifier R1280DB
Focusrite Scarlet
Focusride studio Mic
Akai MPK Mini
Corsair KB&M

AOC 3279VWF
PS4 Pro
Philips 3.1 set
Sony Gold headset

Dempt dat schuimrubber enigszins het geluid, of is het voor de sier? Ik zou verwachten dat het nauwelijks uitmaakt tenzij je de hele wand bedekt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• NiQo
g0tanks schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Dempt dat schuimrubber enigszins het geluid, of is het voor de sier? Ik zou verwachten dat het nauwelijks uitmaakt tenzij je de hele wand bedekt.
Nee is idd meer goedkope decoratie voor de zolder :)

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-03 15:55
NiQo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:05:

[Afbeelding]

HP Probook
LG 34UM88C
BenQ 2455 HM
Edifier R1280DB
Focusrite Scarlet
Focusride studio Mic
Akai MPK Mini
Corsair KB&M

AOC 3279VWF
PS4 Pro
Philips 3.1 set
Sony Gold headset

Doet me denken aan toen ik nog thuis woonde en ook de zolder nog erbij had als game room...

Gaaf :), nu mag ik blij zijn als ik weer een eigen kantoor krijg als de zolder klaar is met verbouwen :+

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22:27
seez schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:46:
[...]
Willem, dit ziet er superstrak uit! Mooi man.
Ik zou het juist zo laten, lekker minimalistisch en geen andere elementen zoals printjes aan de muur :)
Exactly, less is more.
NiQo schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:20:
[...]
Nee is idd meer goedkope decoratie voor de zolder :)
Goedkope decoratie? Dus het zijn geen schermen? ;(

Vincent Dave wijzigde deze reactie 31-01-2019 22:05 (28%)

• Juancho
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-03 13:56
g0tanks schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Gratis tip, ik heb net 3 panelen opgehangen omdat ik wat last had van galm/echo in mijn kamer. Echter die foam paneeltjes helpen helemaal niks als je het grote plaatje niet eerst aan pakt. Mijn panelen zijn dus van steenwol, die hebben een veel hogere dichtheid en absorberen dus veel beter het geluid. Met name het laag, pak um beet van 50hz tot 2000hz. Voor het mid/hoog kan je her en der wel wat van die foam dingen ophangen, maar dat is meer om het plaatje af te maken.

Ik zal binnenkort even een foto plaatsen van mijn panelen, ik moet ze nog even netjes ophangen (nadeel ivm foam maar ok) en ik ontvang binnenkort nog wat foam paneeltjes die ik her en der plaats voor het mid/hoog.

Wordt vervolgt!

Acties:
  • +25Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Crosspost na een kleine reorganisatie :+

• Azerox
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:11
Mooie rooms!

Die van mij is summier maar krijgt binnenkort een mooie upgrade:

If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever.

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 04:54

Kecin

Je keek.

Nou, vooruit, ik doe ook mee. Afgelopen weekend een nieuw bureau opgehaald (bijna 4 meter breed en 3 meter lengte). Dit past precies in de kamer. Lekker kabelgoten eronder enzo, maar alsnog kan ik er wel een puinhoop van maken, haha.

Dit is een extra slaapkamer op de beganegrond die we overhebben, dat maakt het wel extra prettig. De foto's zijn van lage kwaliteit en het licht staat niet helemaal lekker. Ik begon met een mislukte panorama, maar die is groter dan 5120KB en dat mag niet van Tweakers. Dus bij deze 3 losse foto's :').
https://tweakers.net/ext/f/C7tvZfoFnLNNXb9W7gEMdwO7/thumb.jpg
Op deze foto's zie je een pricewatch: Oculus Rift Bundle (Rift + Touch) en een pricewatch: HP EliteDesk 800 G1 SFF J0F16EA als servertje.
https://tweakers.net/ext/f/YuaiPKJAxEI3nwrsoUhWicT9/thumb.jpg
Deze foto laat wat meer RGB (Philips Hue) zien met daarbij mijn main-pc.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700K Tray€ 398,30€ 398,30
1Asus ROG Maximus X Hero€ 244,01€ 244,01
1Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING€ 0,-€ 0,-
1NZXT H700i Wit/Zwart€ 179,65€ 179,65
1HP Omen X 35 Zwart€ 789,-€ 789,-
2NZXT Kraken X62 (met AM4 support)€ 146,20€ 292,40
1NZXT Aer RGB120 Starter Pack€ 62,-€ 62,-
1NZXT Aer RGB120 Triple Pack€ 56,26€ 56,26
1G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR€ 151,50€ 151,50
1Seasonic Focus Plus 750 Platinum€ 129,-€ 129,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 68,50€ 68,50
1Samsung 960 EVO 500GB€ 108,05€ 108,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.478,67

Lijst is niet helemaal meer up2date, zit ondertussen alweer meer in, maargoed. Voor het idee. Heb ook nog een lekkere ouderwetse Z-5500 staan <3 dat ding (wel met Onkyo speakers maar whatever).
https://tweakers.net/ext/f/OXcHioNs5rLsSwstd6bjyBSv/thumb.jpg
Hier verder nog een Billy kast met dingetjes zoals films die ik vet vindt, een Ricoh printer dat een hoerending is en voor de rest opbergruimte. Onder het bureau zit nog een pricewatch: MSI GS60 6QE-241NL (Ghost Pro) verstopt in een trolley :).

Cablemanagement wil me nooit lukken, dus mocht er iemand autistisch genoeg wezen en een gratis bak koffie willen, kom vooral langs. Als je het heel goed doet mag je er een Grolsch bij :+ :P :D
Gameroomhouse Fixed that for you :P

Kecin wijzigde deze reactie 05-02-2019 10:39 (10%)

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:08

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Exorcist schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:53:
Crosspost na een kleine reorganisatie :+

*verdomd veel games*
''I have nothing to play'' :+

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:57
Mijn vriendin en ik hebben ons huurappartementje eindelijk kunnen inwisselen voor een 'grote mensenhuis' met natuurlijk als belangrijk voordeel; ik heb nu ruimte voor mijn eigen kamertje! We wonen hier nu al ruim een halfjaar, maar ik ben er nu pas aan toegekomen om een paar foto's te schieten.

Het bureau heb ik zelf gemaakt met Douglas planken en twee ladekastjes van de Ikea. De planken rusten op drie balken die aan de muur zijn bevestigd. Aangezien de 3 beeldschermen toch wel erg veel gewicht waren op het zwakste punt (midden van de overspanning) heb ik er een tafelpoot onder gezet. Die staat ver naar achteren om niet in de weg te zitten en valt met de witte kleur minder op tegen de witte muur.

Ik ben lekker aan het boren geweest om zoveel mogelijk kabels weg te werken en heb een Qi-lader geïntegreerd voor het draadloos opladen van mijn muis en telefoon.

Achteraf had ik liever wel een andere houtsoort of juist 1 grote plaat gebruikt. Ik heb dit alleen vooralsnog niet kunnen vinden vanwege de afmeting; ca. 300 bij 80 cm. Iemand enig idee waar deze formaten wel fatsoenlijk zijn te verkrijgen?

Onderstaand de specs van mijn PC met dik gedrukt de wijzigingen sinds vorige update. In de toekomst wil ik mijn processor een update geven en voor opslag van 1 medium gebruik maken, want een aparte HDD en SSD vind ik toch wel irritant..

PC
Processor: Intel Core i5 4670K @ 3,4 GHz
Videokaart: Palit GTX 1080 8 GB
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Werkgeheugen: Crucial Ballistix 8 GB (2x4 @ 1600 MHz)
SSD: Samsung 850 EVO 500 GB
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
DVD speler/brander: Samsung SH-224DB
Geluidskaart: Creative Sound Blaster X-FI Titanium
Voeding: Corsair Gaming Series 700 Watt model 2013
Behuizing: Corsair 650D
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits

Randapparatuur
Monitoren: Asus VE278N (3x27’’ @ 5760x1080)
Monitorarm: Newstar FPMA-D700D3
Externe HDD: Western Digital My Book Essential 2TB
Toetsenbord: Corsair K70 LUX RGB
Muis: Corsair Dark Core RGB SE
Muismat: Corsair MM800 RGB
Audio: Logitech Z906

Hoofdtelefoon: Sony XB950BT
Qi-lader: Ikea Rällen

Mijn bijna antieke Logitech G25 met Fanatec RennSport Wheel Stand V2. Dit oude beestje gaat al bijna 10 jaar mee! Niet kapot te krijgen dit ding, wel even afkloppen..

Mijn gamecollectie met hoofdtelefoon en externe HDD voor backups.

De rears van mijn 5.1 geluidssetje. De kabels gaan via een kabelgootje naar de plint en lopen hier achterlangs helemaal rondom naar de subwoofer.

Een kijkje achter (onder? ;)) de schermen. Ik heb één grote stekkerdoos onder het bureau vastgemaakt waar alle apparatuur op is aangesloten. Alle kabels zijn vastgebonden met dubbelzijdig klittenband, zodat ik makkelijk eventuele kabels kan toevoegen/verwijderen.

En als laatste met de kermisverlichting aan! Moeilijk om vast te leggen op de foto, maar je krijgt een idee ;)

Mijn PC

• marcovk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-03 13:04

marcovk

It's alright.

Nu ik op mezelf woon/samenwoon heb ik eindelijk ruimte voor een wat groter tv-meubel dan op m’n slaapkamer toen ik nog bij m’n ouders woonde. :)

Gisteren alle kabels maar eens losgehaald en alles opnieuw aangesloten, oude consoles van zolder gehaald, aangesloten en gezorgd voor wat kabelmanagement. Man... wat een zooi met zoveel kabels... :o

Gelukkig heb ik in al die jaren bijna nooit wat weggedaan qua consoles en heb ik alles bewaard, de Gamecube leeft ook nog steeds (sinds 2002/2003!)

Wat er te zien is:

- Samsung UE49NU7170
- PS4 Pro 2TB (zelf geupgraded)
- Xbox One S 1TB (zelf geupgraded)
- PS4 Slim (van m’n vriendin)
- Wii
- Gamecube
- PS2 Slim
- TV Ontvanger :+
- Sony HT-SF200

Wat niet in het zicht staat:

- Nintendo Switch
- Games en controllers
- Thrustmaster T300RS incl. Wheelstand Pro

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06:35

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

marcovk schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:04:
Nu ik op mezelf woon/samenwoon heb ik eindelijk ruimte voor een wat groter tv-meubel dan op m’n slaapkamer toen ik nog bij m’n ouders woonde. :)

Gisteren alle kabels maar eens losgehaald en alles opnieuw aangesloten, oude consoles van zolder gehaald, aangesloten en gezorgd voor wat kabelmanagement. Man... wat een zooi met zoveel kabels... :o

Gelukkig heb ik in al die jaren bijna nooit wat weggedaan qua consoles en heb ik alles bewaard, de Gamecube leeft ook nog steeds (sinds 2002/2003!)

[Afbeelding]

Wat er te zien is:

- Samsung UE49NU7170
- PS4 Pro 2TB (zelf geupgraded)
- Xbox One S 1TB (zelf geupgraded)
- PS4 Slim (van m’n vriendin)
- Wii
- Gamecube
- PS2 Slim
- TV Ontvanger :+
- Sony HT-SF200

Wat niet in het zicht staat:

- Nintendo Switch
- Games en controllers
- Thrustmaster T300RS incl. Wheelstand Pro
offtopic:
Tuurlijk doet 'de kleinzoon' van mijn snes het nog......die snes doet het ook nog prima, evenals de nes.......weet alleen niet of mijn 2600 nog leeft :P

En, als ik vragen mag, hoezo hebben jullie beiden een ps4 nodig dan? je kan toch account je overzetten, of spelen jullie vaak te gelijk en dan 1tje met remote play ofzo?

Vind het wel interessante materie, ik was zelfs de enige gamer toen ik nog bij mijn ouders woonde.....maar (zag dat een keer in een amerikaanse film, en mijn oude buurman had het ook) sommige mensen hebben dan gewoon 2 tv's naast elkaar......zou bijn ons ook wel fijn zijn.....mama gamed niet, maar zoon en dochter zeker wel.

Denk dat ik dat er thuis niet doorheen krijg, maar heb wel een eigen gameroompje en mijn zoon (en tzt dochter ook wel) krijgt tv en/of monitor op zijn kamer.......dan ben je ook wel safe.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• marcovk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-03 13:04

marcovk

It's alright.

Haha, was gewoon meer blij dat ‘ie het nog deed, 16/17 jaar is toch behoorlijk oud vind ik persoonlijk...

Toen m’n vriendin en ik nog bij onze ouders woonden had ik al een PS4 en zij kocht er tijdens een aanbieding ook eentje.

Nu we samenwonen heb ik weleens gezegd dat ze haar PS4 weg kan doen en alle saves op mijn PS4 kan zetten maar dat wilde ze niet... ze vind het zonde om hem weg te doen...

Naja oké prima, das dan haar keuze, mij maakt het niet uit maar er kan er maar eentje tegelijk op de tv. Remote play werken we beiden nooit mee.

• NiQo
Tjapie1 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 12:06:
Mijn vriendin en ik hebben ons huurappartementje eindelijk kunnen inwisselen voor een 'grote mensenhuis' met natuurlijk als belangrijk voordeel; ik heb nu ruimte voor mijn eigen kamertje! We wonen hier nu al ruim een halfjaar, maar ik ben er nu pas aan toegekomen om een paar foto's te schieten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het bureau heb ik zelf gemaakt met Douglas planken en twee ladekastjes van de Ikea. De planken rusten op drie balken die aan de muur zijn bevestigd. Aangezien de 3 beeldschermen toch wel erg veel gewicht waren op het zwakste punt (midden van de overspanning) heb ik er een tafelpoot onder gezet. Die staat ver naar achteren om niet in de weg te zitten en valt met de witte kleur minder op tegen de witte muur.

Ik ben lekker aan het boren geweest om zoveel mogelijk kabels weg te werken en heb een Qi-lader geïntegreerd voor het draadloos opladen van mijn muis en telefoon.

Achteraf had ik liever wel een andere houtsoort of juist 1 grote plaat gebruikt. Ik heb dit alleen vooralsnog niet kunnen vinden vanwege de afmeting; ca. 300 bij 80 cm. Iemand enig idee waar deze formaten wel fatsoenlijk zijn te verkrijgen?

Onderstaand de specs van mijn PC met dik gedrukt de wijzigingen sinds vorige update. In de toekomst wil ik mijn processor een update geven en voor opslag van 1 medium gebruik maken, want een aparte HDD en SSD vind ik toch wel irritant..

PC
Processor: Intel Core i5 4670K @ 3,4 GHz
Videokaart: Palit GTX 1080 8 GB
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Werkgeheugen: Crucial Ballistix 8 GB (2x4 @ 1600 MHz)
SSD: Samsung 850 EVO 500 GB
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
DVD speler/brander: Samsung SH-224DB
Geluidskaart: Creative Sound Blaster X-FI Titanium
Voeding: Corsair Gaming Series 700 Watt model 2013
Behuizing: Corsair 650D
Besturingssysteem: Windows 10 Pro 64 bits

Randapparatuur
Monitoren: Asus VE278N (3x27’’ @ 5760x1080)
Monitorarm: Newstar FPMA-D700D3
Externe HDD: Western Digital My Book Essential 2TB
Toetsenbord: Corsair K70 LUX RGB
Muis: Corsair Dark Core RGB SE
Muismat: Corsair MM800 RGB
Audio: Logitech Z906

Hoofdtelefoon: Sony XB950BT
Qi-lader: Ikea Rällen

[Afbeelding]

Mijn bijna antieke Logitech G25 met Fanatec RennSport Wheel Stand V2. Dit oude beestje gaat al bijna 10 jaar mee! Niet kapot te krijgen dit ding, wel even afkloppen..

[Afbeelding]

Mijn gamecollectie met hoofdtelefoon en externe HDD voor backups.

[Afbeelding]

De rears van mijn 5.1 geluidssetje. De kabels gaan via een kabelgootje naar de plint en lopen hier achterlangs helemaal rondom naar de subwoofer.

[Afbeelding]

Een kijkje achter (onder? ;)) de schermen. Ik heb één grote stekkerdoos onder het bureau vastgemaakt waar alle apparatuur op is aangesloten. Alle kabels zijn vastgebonden met dubbelzijdig klittenband, zodat ik makkelijk eventuele kabels kan toevoegen/verwijderen.

[Afbeelding]

En als laatste met de kermisverlichting aan! Moeilijk om vast te leggen op de foto, maar je krijgt een idee ;)
Wat voor bureaustoel is dit en hoe bevalt ie?

• Tjapie1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:57
NiQo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:47:
Wat voor bureaustoel is dit en hoe bevalt ie?
Het is deze bureaustoel van de OfficeCentre. Ik ben er heel tevreden mee en geeft voor mij een goede ondersteuning. Ik hoop dat de bekleding ook een tijd mee gaat, die gaf het bij mijn vorige stoelen snel op, maar heb hem nu te kort (4 maanden) om dat te beoordelen.

Mijn PC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05:31
4K Links (SP Games) 1080p 240hz rechts (Shooters)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Vrijdag
  • Laatst online: 02:24
Sagat schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:20:
[...]

Denk dat ik dat er thuis niet doorheen krijg, maar heb wel een eigen gameroompje en mijn zoon (en tzt dochter ook wel) krijgt tv en/of monitor op zijn kamer.......dan ben je ook wel safe.
Als het een console vanaf de X360/PS3 is kan je ook een eenvoudige hdmi monitor neerzetten. Doe je er een headset bij en hatsikidee :)

Kan je de monitor eventueel ook nog met een monitor arm vastmaken naast de bank oid.

• Torched
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01:35
marcovk schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:51:
Haha, was gewoon meer blij dat ‘ie het nog deed, 16/17 jaar is toch behoorlijk oud vind ik persoonlijk...

Toen m’n vriendin en ik nog bij onze ouders woonden had ik al een PS4 en zij kocht er tijdens een aanbieding ook eentje.

Nu we samenwonen heb ik weleens gezegd dat ze haar PS4 weg kan doen en alle saves op mijn PS4 kan zetten maar dat wilde ze niet... ze vind het zonde om hem weg te doen...

Naja oké prima, das dan haar keuze, mij maakt het niet uit maar er kan er maar eentje tegelijk op de tv. Remote play werken we beiden nooit mee.
Je zou iets kunnen doen met picture in picture standen als je tv dat ondersteunt. Zo kan je het oude splitscreen terug krijgen :P

• Juancho
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-03 13:56
Knip, dit is geen topic voor het stellen van vragen over je eigen bureau. We showen hier gamerooms. Voor het stellen van jouw vraag zou je een kijkje kunnen nemen in: Wonen & Verbouwen

Succes met je bureau!

BM wijzigde deze reactie 12-03-2019 08:56 (92%)

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True