Post je gameroom! - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Tankiej schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:58:
Toch maar geen zin gehad om op te ruimen :$
Mijn vorige situatie: klik

En de situatie nu:

[afbeelding]

Sony Vaio E-serie (i5 430m, 4gb geheugen, 5650 graphics)
Samsung 2032mw 20" (ook TV)
2x ESI nEar05 studiomonitoren op stands
Behringer Xenyx 802
Logitech MX518 + Razer eXactmat speed
Logitech Media Keyboard Elite
Logitech Internetchat headset

In de kast zie je nog een Conceptronic behuizing met 2 hardeschijven; 2x Samsung 1,5TB in mirror. Daaronder een jaarvoorraad Sportlife *O*
Onder de linkerspeaker nog een (antenne van) wireless router om ook bereik in de tuin te hebben :+

Dit alles wordt bediend vanuit een bureaustoel Stijn van de Leenbakker O+
jaarvoorraad sportlife bedoel je niet MAAND voorraad:P

sry voor offtopic

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
48 pakjes in een maand (het is zo'n doosje met 48 12-packs)? Nee, zoveel kauwgom kauw ik nou ook weer niet :P
Zit op een pakje per week ongeveer :$

[ Voor 14% gewijzigd door Tankiej op 08-04-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RielN jouw racesimulator ziet er erg vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:12
frankknopers schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:13:
[...]

Ik heb alles nieuw gekocht, maar gewoon via internet. Ik ben begonnen met twee Klipsch RB-51's als front speakers en een Klipsch RW-10d subwoofer (center en rears waren nog van mijn Creative Gigaworks S750 set). Die speakers bevielen me zo goed qua geluid en design dat ik een maand later ook twee RB-61's heb gekocht en die als front heb neergezet. Pas maanden later een bijpassende center speaker gekocht en nu helemaal tevreden :)

Al met al hangt er toch een prijskaartje aan van €1450. Best veel geld vergeleken met een Creative GigaWorks of Logitech Z-5500 setje, maar de kwaliteit is onvergelijkbaar veel beter.
Hoe kom jij op een bedrag van €1450? Volgens mij ben ik nl. onder de €1000 kwijt voor twee RF-52, RB-51 en één RC-10 en RW-10d. :)

Verder erg mooie set zeg! Je hebt ook een andere kamer of niet? Tenminste, vergelijken met je youtube-filmpjes. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

LuPo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:35:
[...]

Hoe kom jij op een bedrag van €1450? Volgens mij ben ik nl. onder de €1000 kwijt voor twee RF-52, RB-51 en één RC-10 en RW-10d. :)

Verder erg mooie set zeg! Je hebt ook een andere kamer of niet? Tenminste, vergelijken met je youtube-filmpjes. ;)
RB-61's samen €300
RB-51's samen €200
RC-52 II is €250
RW-10d is €400
Sony versterker was €330

Dan kom je aan 1480 euro. Ik ben weer terug verhuisd naar mijn slaapkamer, was wat praktischer. Uiteindelijk wil ik wel een keer uit huis, maar voorlopig was dit de makkelijkste oplossing.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

In hoeverre volstaat 2x Klipsch RB 61 voorlopig? Wil wel graag beginnen aan een goede audioset, maar om alles in 1x aan te schaffen is mij een te dure aangelegenheid :). Nu staat er een Logitech Z-680, dus in kwaliteit ga ik er waarschijnlijk sowieso op vooruit, ik ben alleen een beetje bang voor het bereik..?

Komen die 2 Klipsch speakers laag genoeg? Of wil je daar echt liever een sub bij hebben?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Bal0n schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:54:
In hoeverre volstaat 2x Klipsch RB 61 voorlopig? Wil wel graag beginnen aan een goede audioset, maar om alles in 1x aan te schaffen is mij een te dure aangelegenheid :). Nu staat er een Logitech Z-680, dus in kwaliteit ga ik er waarschijnlijk sowieso op vooruit, ik ben alleen een beetje bang voor het bereik..?

Komen die 2 Klipsch speakers laag genoeg? Of wil je daar echt liever een sub bij hebben?
Dat ligt er maar net aan wat je luistert. Als je houdt van trance muziek, hardcore, hiphop of R&B dan ga je het laag wel echt missen. Gewoon vocaal en instrumentaal doen de speakers uitstekend. Op zich gaan ze wel laag, maar dan hoor je dat nauwelijks nog, laat staan voelen. :P

Edit: Ik zie dat de speakers bij de Z680 gewoon via draadjes en clipjes op de versterker worden aangesloten. Je kunt ze dan ook hergebruiken i.c.m. een versterker. Dan begin je met een instap versterker (daar zul je al genoeg plezier aan beleven) van een kleine 300 euro en dan zet je er twee grote boekenplankspeakers bij. Je kunt je subwoofer dan niet zonder meer gebruiken, want ide moet je op één of andere manier aan de pre-out van je versterker zien te krijgen :P

Toen de versterker van mijn GigaWorks S750 het voor gezien hield heb ik de subwooferbox met de versterker gedumpt en een subwoofer + versterker gekocht. Pas later kocht ik de Klipsch speakers erbij, mede vanwege kosten ;) Het leuke van een losse versterker is dat je het gefaseerd kunt uitbreiden met betere speakers en voor 300 euro heb je echt al een leuke versterker van goede kwaliteit.

[ Voor 35% gewijzigd door frankknopers op 08-04-2011 19:11 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

45Hz lees ik op de site van Klipsch zelf, dat is inderdaad vrij laag.

Eén laatste vraag, want het is misschien ietwat offtopic (;)) en volgens mij is het een behoorlijke noob vraag, maar ik ben hier dan ook vrij nieuw mee (O-)); ik zie dat de RB-61 plek heeft voor 4 kabels (2x + en 2x -), maar op de receiver die jij hebt zitten per speaker kanaal maar 1x + en 1x -? Hoe hangen die 2 aan elkaar :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mag ik jullie even wijzen op de topicwaarschuwing?
Wel leuk en aardig dat gepraat over die boxen maar daar is dit topic niet helemaal voor bedoeld.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
psychoclown schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:18:
Mag ik jullie even wijzen op de topicwaarschuwing?
Wel leuk en aardig dat gepraat over die boxen maar daar is dit topic niet helemaal voor bedoeld.
Inderdaad. Ze kunnen voor deze vragen beter even verder gaan in het Ervaringen Klipsch speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Bal0n schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:07:
Eén laatste vraag, want het is misschien ietwat offtopic (;)) en volgens mij is het een behoorlijke noob vraag, maar ik ben hier dan ook vrij nieuw mee (O-)); ik zie dat de RB-61 plek heeft voor 4 kabels (2x + en 2x -), maar op de receiver die jij hebt zitten per speaker kanaal maar 1x + en 1x -? Hoe hangen die 2 aan elkaar :)?
De RB-61 heeft de mogelijkheid om bi-amp/bi-wire aan te sluiten. Bi-amp (is zoals vrij vertaald) twee keer een versterker (amp). Dan gebruik je niet het interne filter van de speaker maar stuur je de units voor de hoge en de lage tonen apart aan. Er zijn zelfs speakers waar je drie complete terminals hebt, voor het apart aansturen van laag, mid en hoog. Maar dat zie je niet veel. Echter kan je dergelijke speakers ook met single-wire aansluiten (dus met twee aders), je laat dan de bruggen tussen de terminals zitten zodat alles nog steeds in contact staat met elkaar. De iets duurdere optie (welke overigens geen verschil geeft) is bi-wire kabel gebruiken. Aan de kant van de versterker heb je dan twee aders, aan de kant van de speaker vier.

Er zijn ook receivers waarvan je de niet gebruikte kanalen door kan lussen zodat je dus twee eindtrappen hebt om de speaker aan te sturen. Je hebt dan een soort van bi-amp aangezien je twee aparte eindtrappen hebt. Echter is het pas echt bi-amp als je twee losse versterkers hebt met beide een eigen voeding. Alleen gaat dat toch een stuk meer kosten dan een simpele receiver en twee speakers.

Maar aansluiten is altijd mogelijk door dus de bruggen te laten zitten of als je het mooi wilt doen met speciale kabel. Maar bi-wire geeft eigenlijk geen voordeel. Bi-amp wel doordat je in theorie twee maal zo veel vermogen hebt. Echter kan ook dat verkeerd uitpakken als je bijvoorbeeld met een receiver werkt welke zijn vermogen niet goed op kan leveren. Doordat je dan opeens meer kanalen aan moet sturen (per speaker twee in plaats van één) kan het vermogen zo inkakken dat er te weinig over blijft om de speaker goed aan te sturen. Dus bi-amp kan verkeerd uitpakken.

En dan zal ik nu niet meer offtopic gaan O-)

En om het dan een beetje te compenseren een fotootje van mijn kamer:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FFo3p2fmyBjhuqzUZZgTunJL/full.jpg

In de hoek staat de PC met:
  • Asus Rampage Formula (X48)
  • Intel E8500 onder een Skythe Mugen
  • 4 GB Corsair PC2-8500
  • ATI HD4870
  • Samsung 640 GB
  • Western Digital 1.5 TB
  • Lian Li PC-P80 (case)
  • Sennheiser HD595
Foto van de inhoud:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kNFqjwUQg4wUf5pti6dPisLV/full.jpg

En met de PC aan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BTEi4shXdLqr2SHU38S1Uqbx/full.jpg

"Vooraan" staat het multimedia gebeuren:
  • 42PFL9603 (42", Full HD, Ambilight)
  • Denon AVR-2809 Black
  • Denon DVD-2500BT (niet op de foto, pas gekocht)
  • Playstation 3 FAT met 250 GB
  • XBox 360 Elite
En tussen alles in staat één van de Focal Chorus 826W, de Special Edition ter ere van het 30-jarige bestaan. En daarom ook met speciale laserinscriptie.

Hier een iets betere foto van de speakers, zonder frontje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0y2SoFxmR3R3kNnyeAGQ6MJC/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 08-04-2011 20:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk tv'tje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ziet er goed uit FeaR1986! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Precies goed voor de kijkafstand van nog geen 2 meter :P
Zal eens nieuwe foto's maken, zijn wat dingen anders. Heb nu drie dode grafische kaarten aan de muur hangen; meer DVD's en Blu-rays en dus minder Lego op de plank; Denon DVD-2500BT in plaats van de Pioneer BDP-320 op de foto en nog wat kleine dingen.

Woon helaas nog thuis, dus de set-up is niet je van het maar goed genoeg. Als ik op mezelf ga dan komen er wel wat upgrades. Als onder andere de Focal Chorus 816V als rear speaker en een andere subwoofer. Maar de apparatuur heb ik nu al vast gekocht. Zo zijn de Chorus 826W niet meer te koop. En wil graag van deze 42" LCD naar een 50" plasma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Thanks voor de info! Je kamer ziet er overigens heel erg tof uit, mooie hoek heb je daar :).

Snap alleen niet zo goed waarom je juist als je het huis uit bent, kan upgraden? Nu heb je het geld er voor lijkt me, straks een stuk minder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Bal0n schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:25:
Thanks voor de info! Je kamer ziet er overigens heel erg tof uit, mooie hoek heb je daar :).

Snap alleen niet zo goed waarom je juist als je het huis uit bent, kan upgraden? Nu heb je het geld er voor lijkt me, straks een stuk minder :P.
Ben wel blij met mijn hoekje inderdaad. Speaker staat alleen wel in de weg. Voor een goed geluid staat de speaker 40 centimeter van de muur waardoor ik er soms met de stoel net langs ga. PC is wel wat ouder, maar nog snel genoeg voor MSN en Internet, het enige wat ik met de PC doe. Al draait Crysis 2 ook niet slecht op Gamer-detail.

Ik spaar al jaren voor een leuk budget voor als ik op mezelf ga, plus dat mijn ouders ook zo'n potje hebben (oprotpremie). Ken mezelf en ik weet dat ik een dure smaak heb. Ik ben niet iemand die even een bank uit de Kringloopwinkel neer zet. Nee, 4000 euro voor een bank ben ik zo kwijt. En zoals gezegd zijn die 826W (speakers) een speciale editie welke nu al niet meer te koop is. Dus dan kan ik die beter nu vast kopen. Dus qua apparatuur hoef ik alleen de TV een upgrade te geven en die kosten de wereld ook niet meer. Rear speakers moet ik ook nog steeds hebben en de vloerstaanders (816V) zijn maar 50 euro duurder dan de monitoren met standaard. Dus dan maar een complete vloerstaander. Subwoofer wil ik wel, maar met mijn eisen ben ik daar ook zo'n 1000 euro voor kwijt. Rustig afwachten en ze komen wel een keer tweedehands langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik ben ook weer bezig om mijn gamehoekje wat te upgraden. Zijn hier mensen met audio-kennis die mij uit de brand kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

zoenvisje schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:46:
Ik ben ook weer bezig om mijn gamehoekje wat te upgraden. Zijn hier mensen met audio-kennis die mij uit de brand kunnen helpen?
Op GoT absoluut wel, maar niet in dit topic ;)
Beter drop je je vraag in Audio en HiFi :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Oh sorry :) .

Om het goed te maken zal ik komende week een foto posten van mijn vernieuwde gamehoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

zoenvisje schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:46:
Je hebt een dag geleden een Logitech Z906 gekocht: zoenvisje in "Logitech Z906"
Nu al weer op uitgekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Nee daar gaat het juist om :p . Hij zit nog in de doos! Eerst ff het oude rommeltje weg halen en mijn bureau poetsen (hij was geel... nu grijs...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 08:51

ToCuS

It begins in the brain!

Netjes hoor.. dit topic wordt weer nieuw leven ingeblazen.. zodra ik weer op mezelf zit komt mijn game-area ook online te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Razer Destructor + Logitech Performance Mouse MXTM binnen! Tis dan wel geen echte gaming muis, maar 1500 DPI is meer dan genoeg. Ik gebruikte mijn MX518 immers ook maar op het middelste standje (1000 DPI?).

Maar die Destructor zeg, wat een fijn ding :). Ik dacht altijd dat mijn bureau relatief glad was, maar met deze muismat glijd hij zo veel soepeler. Zal zo even een foto'tje schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
frankknopers schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:00:
[...]

RB-61's samen €300
RB-51's samen €200
RC-52 II is €250
RW-10d is €400
Sony versterker was €330

Dan kom je aan 1480 euro. Ik ben weer terug verhuisd naar mijn slaapkamer, was wat praktischer. Uiteindelijk wil ik wel een keer uit huis, maar voorlopig was dit de makkelijkste oplossing.
Ah oké. Je had de versterker ook meegerekend. ;)
Ik dacht dat je alleen de speakers bedoelde en dat vond ik wel vrij veel, vandaar.. Maar nu snap ik 'em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Leuke kamer Fear, beetje grote tv niet? :P En staat je computer niet een beetje in een verdom hoekje?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Joopieboy schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:47:
Leuke kamer Fear, beetje grote tv niet? :P En staat je computer niet een beetje in een verdom hoekje?
Tsja, ik had eerst een 32" maar die ging "kapot". Althans, door de hitte van de eerste LCD-panelen en de eerste versie van het ambi-light werd de TV zo warm dat het plastic asociaal hard begon te kraken. Heb toen een replace aangeboden gekregen voor de nieuwe versie. Echter mocht ik voor een paar honderd euro meer ook de 42" versie neer laten zetten. Tsja, als je dan toch die keuze hebt... Maar als ik op mezelf ga wordt het toch een 50", ik ben al gewend aan de grootte van het scherm.

PC staat inderdaad een beetje in de hoek, maar meer dan alleen een beetje MSN en internet doe ik daar toch niet op. Gamen doe ik zo af en toe en dan gebruik ik toch de Sennheiser HD595 voor het geluid. Dus dat de PC niet goed staat met de speakers maakt dan weer niet uit :)

Heb sowieso iets tegen PC's in de kamer. Zal bij mij ook altijd in een hoek worden geschoven of het liefst nog naar een aparte "studeer-" pc-kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
maikel_rox schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:44:
Niet heel veel verandert maar toch ff wat pic's

[afbeelding]
Zicht vanaf me bank.
[afbeelding]
Hoek 1
[afbeelding]
Hoek 2
[afbeelding]
Bureau met DV7-4195ED, iPad 1, Desire HD en Nexus S :)

Binnenkort eens wat betere foto's maken bij wat meer licht!
Vaste pc is weg.. Laptop, Nexus S nieuw op de foto's!
Nu:

Afbeeldingslocatie: http://i497.photobucket.com/albums/rr334/maikelvandenhurk/274968446.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i497.photobucket.com/albums/rr334/maikelvandenhurk/274968443.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/25f7pyx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/10wtg9f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/34zn3no.jpg

wat zie je:
veel troep
xbox 360 S
benq v2420(fhd led)
lamp
Model cobra
server
simpel 5.1 setje
bureau irma kwantum(zwart glas)
iets wat als xxl muismat moet dienen :?

omgebouwde fujitsu siemens scaleo P nu met:
intel core i5 2400
4 gb werkgeheugen(1 bankje corsair xms3)
MSI H61M-E33
MSI N9500gt mdig/d2 (is aan vervanging toe)
nog andere meuk dat binnenkort wordt vervangen.

de reden waarom dit geen dure set up is, is omdat ik 13 ben en alles zelf moet betalen.(ik werk 10 uur in de week bij een ICT bedrijf bij mij in het dorp)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Boeit toch niet hoe duur iets is, als je er zelf maar tevreden over bent. Je hebt een mooi hoekje zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, vind dat je een uitstekende plek hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het knap hoor, ik kon dit niet betalen op mijn dertiende.. Prima gameplekkie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zie ik daar nou ook een Ikea Verner? Die heb ik ook! :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:07
Supsooi schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:47:
[afbeeldingen]

wat zie je:
veel troep
xbox 360 S
benq v2420(fhd led)
lamp
Model cobra
server
simpel 5.1 setje
bureau irma kwantum(zwart glas)
iets wat als xxl muismat moet dienen :?

omgebouwde fujitsu siemens scaleo P

de reden waarom dit geen dure set up is, is omdat ik 13 ben en alles zelf moet betalen.(ik werk 10 uur in de week bij een ICT bedrijf bij mij in het dorp)
Je hebt in ieder geval een supperrrr vet bureau!

[ Voor 13% gewijzigd door xGlasvezelkabel op 12-04-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:11:
Ik vind het knap hoor, ik kon dit niet betalen op mijn dertiende.. Prima gameplekkie! :)
Same here, ik moest het toen met een afdanker pentium 2 doen op die leeftijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

en vragen of je op het internet mocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

brilsmurfffje schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:14:
en vragen of je op het internet mocht :+
Mja ik mocht toen een uur met de kookwekker gebruik maken van het 28kbs modem bij pap op zijn pentium 3, dat was heel wat in die tijd. :+

Maar goed, genoeg oftopic haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
omdat ik 13 ben en alles zelf moet betalen.(ik werk 10 uur in de week bij een ICT bedrijf bij mij in het dorp)
Kijk je uit dat de overheid niet op de stoep staat :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Netjes hoor..en knap, ik had het net allemaal wat op latere leeftijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Compizfox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:48:
Zie ik daar nou ook een Ikea Verner? Die heb ik ook! :P
Wie niet :9

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:06
naaitsab schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:51:
[...]

Kijk je uit dat de overheid niet op de stoep staat :+
Dat is niet zijn probleem eh, maar dat van 't ict bedrijf. Maar ik zou zeggen, ga zo door. Bouw je al lekker CV op op zo'n jonge leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Waanzinnig mooie kamer! Geen andere woorden voor, echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:01:
[...]

Waanzinnig mooie kamer! Geen andere woorden voor, echt super _/-\o_
Dank je. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
reactie op alle bovenstaande reactie's:
bedankt
het is inderdaad de ikea verner.
en het bureau heb ik voor 60 euro gekocht bij de kwantum(showmodel prijs normaal 75 euro)
en problemen krijg niet met de regering want ik mag dat officieel werken.

[ Voor 0% gewijzigd door zoepersooi op 14-04-2011 18:44 . Reden: type fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:51

Wat jij hebt had ik op mijn 13e niet. Oo

Zo goed bezig, ben op me 15e in een ICT bedrijf gaan werken.
Kan je heel veel leren en een goede ervaring op doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Littledevil9 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:25:
[...]

Wat jij hebt had ik op mijn 13e niet. Oo

Zo goed bezig, ben op me 15e in een ICT bedrijf gaan werken.
Kan je heel veel leren en een goede ervaring op doen!
Op mijn 14e kregen we een Athlon XP 1700+ machine met GeForce 4 MX440 en 256MB ram. Daar kon ik nog niet eens fatsoenlijke Battlefield 1942 op spelen en een module van 512 MB DDR1 erbij kostte toen dik 100 euro. Pas op mijn 16e ofzo kocht ik mijn eigen PC, maar dat was ook wel een flinke bak van 1750 euro ofzo (incl. randapparatuur en 19'' CRT) :P

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Supsooi schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:10:
reactie op alle bovenstaande reactie's:
bedankt
het is inderdaad de ikea verner.
en het bureau heb ik voor 60 euro gekocht bij de kwantum(showmodel prijs normaal 75 euro)
en problemen krijg niet met de regering want ik mach dat officieel werken.
offtopic:
Misschien toch wat meer uurtjes op school doorbrengen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Bal0n schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:58:
[...]

offtopic:
Misschien toch wat meer uurtjes op school doorbrengen ;).
offtopic:
Ik betrap mezelf op nog wel ergere tik en spelvoudten en ik ben meer als dubbel zijn leeftijd

arme miertjes..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:50
JoSchaap schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:47:
offtopic:
Ik betrap mezelf op nog wel ergere tik en spelvoudten en ik ben meer als dubbel zijn leeftijd

arme miertjes..
Must... resist... :P

Edit: Of hap ik nu?

[ Voor 3% gewijzigd door Joep op 14-04-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:12

rally

Deyterra Consultancy

Dan nu ook maar mijn bijdrage van mijn huidige gamesroom. Omdat ik onlangs papa ben geworden is het nog een beetje slordig omdat er wat "overbodige zaken" naar zolder moesten :)

Maar dat gaan we binnenkort wel opruimen (...right :P )

U ziet:
Xbox 360 Slim
Samsung HD Decoder
HDX A200 Mediaspeler

Afbeeldingslocatie: http://pictures.wachtel.nl/pictures/gamesroom1_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pictures.wachtel.nl/pictures/gamesroom2_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pictures.wachtel.nl/pictures/gamesroom3_tn.jpg

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

netjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
rally schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:31:
Dan nu ook maar mijn bijdrage van mijn huidige gamesroom. Omdat ik onlangs papa ben geworden is het nog een beetje slordig omdat er wat "overbodige zaken" naar zolder moesten :)

Maar dat gaan we binnenkort wel opruimen (...right :P )

U ziet:
Xbox 360 Slim
Samsung HD Decoder
HDX A200 Mediaspeler

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
netjes,

gefeliciteerd met papa worden ;)
hoeveel x360 spellen heb jij wel niet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Thanks :) Papa worden is wel leuk, maar het gaat zo in je "zuivere" Xbox tijd zitten :+

Ik denk dat ik zo'n 65-70 games heb (liggen er een paar bij vrienden).

En voor iemand een opmerking maakt: 60% van de meubels zijn inderdaad bij IKEA vandaan gehaald :P

[ Voor 87% gewijzigd door rally op 16-04-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04
Werkt die nightvision op die pop ook echt, of is het een dummy exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jorn1986 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:36:
Werkt die nightvision op die pop ook echt, of is het een dummy exemplaar?
Ziet eruit als de nightvision die je bij Modern Warfare 2: Prestige Edition kreeg. En die werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Wat FeaR1986 zegt... Hij doet het. Maar je ziet geen diepte, dus het is niet aan te raden hem in huis te gebruiken :P

En die RCXD werkt ook echt... zit een camera en microfoontje in. Maar... uiteraard wel een low budget ding dus geen full HD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn kamer verbouwd en eigenlijk gauw alles maar neergezet zodat ik weer aan het leren kon, het staat dus nog allemaal niet super, maar het begin is er.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2qtbqz5.jpg

Wat je ziet:

- 26'' medion scherm
- 23'' samsung scherm
- 18'' neovo scherm
- Server 2008 boeken
- Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG Macro
- Netgear ProSafe VPN Firewall
- Een echte starbucks koffiemok :)

Wat je gedeeltelijk ziet:

- LG 32'' HD-ready tv
- HP 6710b
- NZXT hades, i7 2600k @5GHz, Crucial 64GB SSD, Sapphire 2x HD6850, 16GB ram.
- Logitech Z-2300 ( daar moet je goed voor kijken! )

Bijna alles is 2e hands overgekocht van mede-tweakers, de schermen passen ook niet bij elkaar maar zijn dan ook niet tegelijk gekocht. Ik kan zoals het nu is prima aan het werk wanneer ik dat wil en daar gaat het om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
Mooie setup, en. Oc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd persoonlijk niet echt van schermen die totaal verschillend zijn qua merk en grootte, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Heb je meer foto's van je ruimte?
Wat zijjn die boeken trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
Self paced training boeken voor MSFT :).
Zo zie ik ze wel meer in dit topic voorkomen :) bij mede tweakers.
Bij mij ligt de 70-647 te shine ^^, en heb ik de cursus boeken als verhoging voor de plank waar mijn monitor opstaat :).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Volle setup, ik wil best een extra scherm maar dit is wel veel voor mijn ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10
JoSchaap schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:47:
[...]

offtopic:

arme miertjes..
ik zal je helpen ;) meer dan

groter dan blabla

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
Hier mijn gameroom en nu door immobilisatie ( gebroken been ) ook kantoor nu.
EN irritatiepunt voor veel spelers in bfbc2 ;)
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/10h7qk3.jpg
1 van de enige die zijn bureau dus niet opruimt voor een foto :P
( kan me zooi nu niet naar beneden brengen ;), en ja ik rook _/-\o_

Technische specs.
Samengesteld budget computertje:
Een intel q8400
Evga geforce gtx 460
4 gig ddr3
500w voeding ( genoeg )
goedkoop kastje
Geluidskaart die er niet in zit
2 schermen 1 19'' packard bell 1400 scherm en 1 1920x1080 lg 23'' led scherm.
Fatality headset ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marlboro86 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:14:
[afbeelding]

Specs
Wow, ik snap niet dat je in zulks een rommel je werk kunt en wilt doen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
Mja ach, m'n computerkamer is boven in m'n huis, en ik kan al met moeite de trap op en af met krukken.
doen we over een paar weken wel als dat weer wat beter gaat zonder krukken.

Normaliter is het ook niet zó erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

ik kan best wat zooi om me heen hebben, maar dat vindt ik persoonlijk wel erg veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
ik dacht dat mijn gameroom/....../....../..... een grote puinhoop is maar dit overtreft alles wat ik ooit gezien hebt.
en hoeveel rook jij wel niet :? (hoe snel wil je doodgaan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Supsooi schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:08:
ik dacht dat mijn gameroom/....../....../..... een grote puinhoop is maar dit overtreft alles wat ik ooit gezien hebt.
en hoeveel rook jij wel niet :? (hoe snel wil je doodgaan :P )
omdat er pakjes liggen rook je veel ?,
Ik heb ook wel is maanden een stapeltje liggen zegt niet eens dat ik veel rook :P, ik rook er 4/5 per dag sigaretten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
marlboro86 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:14:
afbeelding

Technische specs.
Samengesteld budget computertje:
Een intel q8400
Evga geforce gtx 460
4 gig ddr3
500w voeding ( genoeg )
goedkoop kastje
Geluidskaart die er niet in zit
2 schermen 1 19'' packard bell 1400 scherm en 1 1920x1080 lg 23'' led scherm.
Fatality headset ftw !
kan je die wallpaper uploaden :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:45:
Ik houd persoonlijk niet echt van schermen die totaal verschillend zijn qua merk en grootte, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Heb je meer foto's van je ruimte?
Wat zijjn die boeken trouwens :D
Haha ik ook niet, maar meeste dingen zijn 2e hands overgenomen, dus dan krijg je vrij snel verschillende spullen. Die boeken zijn inderdaad self-paced training kits van microsoft. Wanneer ik het geld heb ga ik eens kijken voor gelijke schermen, maar vind meerdere schermen gewoon superhandig dus kan het beste gewoon nog even zo doorgaan.

Ik zal binnenkort als het af is ook wat foto's maken van de rest, is nogal lastig in zon kleine kamer foto's maken though haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdumeez
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 18:04
Die wallpaper is inderdaad erg lekker! Zou je een linkje kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Laatst online: 22:54
Mooie setups hier!
Dan ook maar eens mijn gamehoekje:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_jDKaq9fp6F0/Ta0pw_FCpHI/AAAAAAAAAW4/bxX6N1r8oJg/s640/2011-04-18_09-28-11_922.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 17-09 14:24
Wat een leuk uitzicht, kon ik dat ook maar zeggen, mooi kamertje trouwens!

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@Fox Lenny
heej mooi hoek bureau ik ben ook op zoek naar zo een formaat bureau.
Kun je zeggen welk merk / waar je die gekocht heb ?

Of dat andere nog goede tips hebben voor hoekbureaus voor leuk prijsje?
Dan zal ik binnenkort nog een foto maken hoe het nu is :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
@Foxlenny

Nette kamer, en wat een prachtig uitzicht!! Woon je midden in een bos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Netjes hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Laatst online: 18:41

epic_gram

undercover moderator

Denk het niet, achter de bomen staat alweer een gebouw zo te zien.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Phyt_ schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:48:
@Fox Lenny

Volgens mij is dat iets uit de Galant-serie van IKEA. Daar heb ik zelf ook een blad van, prima spul!

Zal morgen eens zorgen voor een foto van mijn setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Mistermo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:42:
@Foxlenny

Nette kamer, en wat een prachtig uitzicht!! Woon je midden in een bos?
epic_gram schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:02:
[...]

Denk het niet, achter de bomen staat alweer een gebouw zo te zien.
Ik woon wel midden in het bos, er staat wel een gebouw maar dat is een leegstaande schuur, dichtstbijzijnde bewoonde huizen zijn zo'n 2 km verder ;)
Alleen ben ik hier wel alleen maar in de weekenden en vakanties, doordeweeks ben ik in m'n kamer in Amsterdam, dat is wel even iets anders :P
Phyt_ schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:48:
@Fox Lenny

Het is inderdaad een bureau van IKEA, Galant. Erg fijn systeem, begon eerst met het middengedeelte, dat vond ik toch een beetje te klein dus kwamen er later de twee zijkanten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@ thx voor terugkoppeling, moet ik er toch aan geloven ikea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

FoxLenny schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:43:
Mooie setups hier!
Dan ook maar eens mijn gamehoekje:

[afbeelding]

Specs
Ligt het aan mij of oogt jouw scherm op die foto nogal klein voor een 24"? Hij is net zo breed als het toetsenbord, terwijl mijn 24" ruim 10cm breder is dan mijn toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Bij deze mijn game/audioroom. Lekker in de huiskamer, gewoon omdat het kan!

PC bestaande uit:

Gigabyte GA 880GA UD3H (AM3)
AMD Phenon II X4 965 BE @ 3998 MHz (hij wil net niet over de 4 gaan)
2x4 GB Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G (el cheapo, werkt gewoon goed)
Sapphire HD5970 2GB GDDR5
Auzentech X-Fi Bravura
Intel X25-M 120 GB SSD (bootschijf)
3x WD Caviar Green WD10EADS 1TB (voor opslag)
Sony Optiarc AD-7260S Zwart
Cooler Master GX 750W (Aan vervanging toe, hij is niet zo stabiel)
Lian Li PC-B70
2x Yate Loon 140mm fans ter vervanging van de led-fans die er standaard in zitten.
Eizo S2233w BK (aan een verstelbare monitorarm)
Logitech G15v2
Razer Lachesis white (heb de nieuwe Lachesis gehad maar ben weer teruggestapt naar het oude model)

Op audiogebied heb ik:
Yamaha AX-900 (vrij zware versterker, een echte ragbak)
Jamo S606 fronts
Sennheiser PXC 450 (Aangesloten op de amped koptelefoonaansluiting van mijn Auzentech)
Sennheiser PC 350 (via mijn onboard geluid)

Wat je verder ziet:

Slecht kabelmangement, moet nog eens een kabelgootje kopen.
Een big-ass Galant bureau
DECT handsetje
HTC Desire Z
Mijn OV die ik vergeten was op te ruimen

Afbeeldingslocatie: http://i1134.photobucket.com/albums/m611/bvelleko/th__H213374.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akai_Vintage
  • Laatst online: 21-04-2022
Hierbij mijn simpele setupje.

Afbeeldingslocatie: http://i606.photobucket.com/albums/tt145/Keessieknoei/Gamebak.jpg

Wat je hier ziet is een:
Galant Bureau van IKEA
Antec 300 kast.
Samsung Syncmaster P2350 23" 1920x1080 monitor
Logitech G15
Razer Lachesis
Akai AM-2800
Technics SB-L60

Game gear
Afbeeldingslocatie: http://i606.photobucket.com/albums/tt145/Keessieknoei/Gaminggear.jpg

Logitech G27
X box 360 Controller

Specs van de pc:

MSI P55-GD65
Intel i7860
4gig OCZ 1600mhz Geheugen
2x HD4870 1GB (Gigabyte en Asus)
2x 1TB WD Caviar Black

Opzich een budget pc maar kan nog goed mee met de meeste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:49:
[...]

Ligt het aan mij of oogt jouw scherm op die foto nogal klein voor een 24"? Hij is net zo breed als het toetsenbord, terwijl mijn 24" ruim 10cm breder is dan mijn toetsenbord.
Ik heb zelf een 26" scherm en mijn G11 is bijna net zo breed (scheelt een paar cm), dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:19:
[...]

Ik heb zelf een 26" scherm en mijn G11 is bijna net zo breed (scheelt een paar cm), dus het kan wel.
Dan zal mijn toetsenbord wel gewoon klein zijn. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Bij deze dan ook maar eens mijn game hok

http://i1200.photobucket....327/Streepio/IMG_0793.jpg

specs pc
-Corsair 800D
-corsair hx1000
-Asus Maximus IV extreme
-Intel core I7 2600k
-Asus GTX580 in SLI
-4x 4GB Corsair XMS3

Laptop is een Asus G73

[ Voor 3% gewijzigd door Streepje op 21-04-2011 13:58 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik vraag me nou al tijden af elke keer als ik het zie, is een TV als monitor nou zo fijn ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ikzelf zou niet anders meer willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Mektheb schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:36:
Ik vraag me nou al tijden af elke keer als ik het zie, is een TV als monitor nou zo fijn ?.
Als de tv een beetje knappe dpi heeft(full-hd op 24 inch ofzo) dan is het goed te doen, als je veel groter gaat wordt het beeld in vergelijking met een monitor echt slecht.

En de mensen die claimen dat hun 30+ inch tv een prima monitor is moeten maar eens een 30 inch monitor pakken dat is echt veel en veel scherper. goed ieder zn voorkeur natuurlijk maar als je een groot én scherp scherm wilt neem dan geen tv maar gewoon een grote monitor.

Ik heb zelf een Samsung T240HD dat is gewoon een 24" monitor met tv mogelijkheden erin(hdmi-coax-dvb)
Dus officieel is het een tv maar eigenlijk gewoon een computer monitor ;)

[ Voor 12% gewijzigd door naaitsab op 21-04-2011 14:47 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:57:
Bij deze dan ook maar eens mijn game hok

http://i1200.photobucket....327/Streepio/IMG_0793.jpg

snip

Laptop is een Asus G73
Zit je nou niet gewoon veel te dicht op die monitor/tv... Dat racestuur staat op je buro neem ik aan, dat kan gewoon niet goed zijn voor je ogen.

[ Voor 13% gewijzigd door rdfeij op 21-04-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
naaitsab schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:45:
[...]

Als de tv een beetje knappe dpi heeft(full-hd op 24 inch ofzo) dan is het goed te doen, als je veel groter gaat wordt het beeld in vergelijking met een monitor echt slecht.

En de mensen die claimen dat hun 30+ inch tv een prima monitor is moeten maar eens een 30 inch monitor pakken dat is echt veel en veel scherper. goed ieder zn voorkeur natuurlijk maar als je een groot én scherp scherm wilt neem dan geen tv maar gewoon een grote monitor.

Ik heb zelf een Samsung T240HD dat is gewoon een 24" monitor met tv mogelijkheden erin(hdmi-coax-dvb)
Dus officieel is het een tv maar eigenlijk gewoon een computer monitor ;)
Dat is dus ook mijn idee ik kom van een 27" ips af en een 30" ips ( acd )
En als ik dan kijk naar mijn kleine full hd 37" als ik daar me pc op aansluit dan wil ik zo gauw mogelijk terug naar me monitor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

het is een kwestie van wennen denk ik pasgeleden op een lanparty had ik me 26" full hd schermpje mee en daar kon ik juist niet meer normaal op gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Alles went:
Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2010/11/P1050868-Medium.jpg
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Lijkt me toch echt niks 1920x1080 op zo'n beeld, dan liever 2560x1440 of iets in die geest dan zou ik het dan wel weer doen :P.
En IPS.

Maar ieder ze ding ! het ziet er wel imposant uit in iedergeval :D en dat mag wel gezegt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Op display gebied ben ik heel erg kritisch, het scherm moet gewoon stinkend goed zijn! Zelf maak ik nu gebruik van een S-PVA paneel maar zit te denken aan een overstap naar IPS op 1920x1200. Volgens mij valt het veschil tussen die panelen tegenwoordig best mee, mijn scherm heeft erg goede zwart-waarden die ik niet wil verliezen.

Een TN scherm vind ik echt niks om mee te werken, leuk voor wat office-applicaties ofzo maar zeker niet voor gamen. Is trouwens mijn persoonlijke mening, kan me voorstellen dat anderen er geen problemen mee hebben.

Een TV vindi k meer wat voor een console als je op de bank zit, moet voor mij een heel eind uit de buurt van je computer blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat geef ik toe ja, resolutie is hoog maar kan wel wat hoger zijn voor veel dingen. En je moet eigenlijk meer afstand tot het scherm hebben als dat ik er op zit. Maar het went wel, ik kan bijna zonder bril computer. :+

Qua scherm zelf, en kleuren edg geef ik ook toe. Mijn laptop heeft toch iets betere kleuren dan deze. Weliswaar een bedrijfs notebook met een niet glimmend scherm, maar goed, ik merk wel verschil ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
hyptonize schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:49:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:19:
[...]

hyptonize schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:42:
[...]

Dan zal mijn toetsenbord wel gewoon klein zijn. :')
Het is gewoon een 24" scherm, het toetsenbord is een Logitech G110, die is 50 cm breed, en het scherm is 56 cm breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Nu hier toch een monitordiscussie op gang komt, wil ik nog een vraagje in de groep gooien. Hoe zit het met het kijken van HD (1080p 720p) films in fullscreen kijken op monitors met een native resolutie van 2560x1440? En ondersteunen alle games (mits je videokaart het aankan uiteraard) ook deze resolutie? Wil ergens binnenkort/dit jaar een grotere monitor aanschaffen van rond de 27 inch, en wil uiteraard toekomstproof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Daar is dit niet het topic voor, sowieso niet de bedoeling dat er pagina's over schermen gepraat gaat worden. Denk dat je die vraag beter in een ander topic kan stellen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Soms zie je echt van die sobere en simpele kamers voorbij komen.. dat valt me echt op.

Nu zit ik zelf ook niet in de beste situatie en plaats maar dat moet op den duur wel goed komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Laatst al een audio discussie en nu een monitor discussie.
Kan die aub voortgezet worden in Videokaarten & Beeldschermen want daar is dit topic niet voor bedoeld.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 13 ... 51 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.